Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379678

Nou, iig 1 ding is duidelijk. Bestel nooit meer bij wehkamp. Vandaag hele dag thuis geweest om te wachten op pakje dat tussen 9-13 bezorgd zou worden en nog geen enkel pakketje of bezorger gezien. Moet ik nog langer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395137

ChiMan schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:26:
[...]

Verkoper: wat wil je dat ik doe?
Ik: Wat kan je voor me doen?
Verkoper: ik kan je een nieuwe aanbieden?
Ik: Ja, waarom ook niet ;)
Nou heb je wel mazzel gehad.
Ben vandaag naar de Phonehouse geweest (in Leiden) omdat ik gisteren werdt door verwezen naar een monteur die vandaag aanwezig zou zijn.

De enige mogelijkheid die phonehouse biedt is dat hij wordt "gerepareerd" wat dus zou inhouden; het weghalen van het stof.

Ik kon kiezen of hij wordt verzonden naar HTC (en dan ben ik hem MAX. 4 weken kwijt) of ik moest even wachten tot dat hun monteur officieel een HTC keuring zou krijgen en dan plaatselijk repareren.

Omdat een nieuw toestel niet mogelijk was heb ik er voor gekozen om mijn IS naar HTC te sturen. Dat leek me beter dan een of andere jongen in de 20 die net zijn diploma heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Anoniem: 379678 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:45:
Nou, iig 1 ding is duidelijk. Bestel nooit meer bij wehkamp. Vandaag hele dag thuis geweest om te wachten op pakje dat tussen 9-13 bezorgd zou worden en nog geen enkel pakketje of bezorger gezien. Moet ik nog langer wachten :(
Toevallig onder rembours besteld?
Rembourszendingen worden nml in het weekend niet bezorgd :Y)

Hoe is de kijkhoek van de 4 soft-buttons bij jullie?
De 4de (Search) is mij bij mij vrij constant, maar de andere 3 veranderen duidelijk van helderheid als ik van kijkhoek wissel. Stoor me er niet aan, maar viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:09:
[...]

Nee, sterker nog. Ik heb al betaald. Vanmorgen 9 uur stond er al "bezorger onderweg", en nu staat er "niet thuis" terwijl ik verdomme de hele dag heb zitten wachten. Geen briefje in de bus niks.
Wehkamp heeft iig een paar fijne mails die op hun zitten te wachten als ze aankomen maandagochtend. En ik zal nog wel even moeten wachten op mijn toestel vrees ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
frickY schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:09:
[...]

Hoe is de kijkhoek van de 4 soft-buttons bij jullie?
De 4de (Search) is mij bij mij vrij constant, maar de andere 3 veranderen duidelijk van helderheid als ik van kijkhoek wissel. Stoor me er niet aan, maar viel me op.
Bij mij is de vierde button, de zoek knop, erg fel en de rest is wisselend met de kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

Bob Popcorn

Plop!

Anoniem: 395137 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:12:
[...]

Omdat een nieuw toestel niet mogelijk was heb ik er voor gekozen om mijn IS naar HTC te sturen. Dat leek me beter dan een of andere jongen in de 20 die net zijn diploma heeft gehad.
Want bij HTC werken op de reparatieafdeling louter hooggeleerde 50+ kernfysici die vroeger als hobby spaceshuttles repareerden.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Anoniem: 395137 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:50:
Ik heb recent ook een paar hele kleinde deeltjes stof gevonden onder het scherm. Ben vandaag naar the Phonehouse geweest, legde het probleem uit.
Die man begon te blazen aan de rand van het scherm. (zonder enig resultaat)
Hij heeft gezegd dat hij het kan opsturen maar dat ik dan het toestel 3 weken kwijt ben. Ik kon ook morgen terug komen dan zou er een monteur aanwezig zijn die het misschien er uit kon halen...

Ik heb gevraagd, als ik hem naar HTC stuur of dat onder fabrieksgarantie valt of niet. Hij kon me daar niks over vertellen omdat hij het niet zeker wist.

Is het verstandig om zoiets door zo'n monteur van ThePhonehouse te laten doen?
en weet iemand iets of dit nog onder garantie valt of niet?
Bij de phonehouse kan je je toestel gewoon binnen 14 dagen terug brengen en krijg je je geld terug hoor.
En ja dat stof valt ook onder je garantie.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaveD1109 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:08:
[...]

Bij de phonehouse kan je je toestel gewoon binnen 14 dagen terug brengen en krijg je je geld terug hoor.
En ja dat stof valt ook onder je garantie.
Ja maar ik had hem met een abbo gekocht, dan zou ik 144 euro terug krijgen maar daar kan ik geen nieuwe IS voor kopen. Ik heb natuurlijk gevraagd of ik dezelfde maar een ander exemplaar van dit toestel kon krijgen omdat ik nog binnen de 14 dagen zit, maar dat was niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
Anoniem: 395137 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:11:
[...]

Ja maar ik had hem met een abbo gekocht, dan zou ik 144 euro terug krijgen maar daar kan ik geen nieuwe IS voor kopen. Ik heb natuurlijk gevraagd of ik dezelfde maar een ander exemplaar van dit toestel kon krijgen omdat ik nog binnen de 14 dagen zit, maar dat was niet mogelijk.
Kon je niet ergens anders een abo nemen met de IS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChiMan schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:28:
[...]

Kon je niet ergens anders een abo nemen met de IS?
Bedoel je buiten Phonehouse?
Ik had gewacht tot T-mobile zelf ze in de winkel zou leggen, maar ze waren niet van plan de IS te verkopen en dat het dus bij een onafhangklijk verkooppunt moest.
Nu had ik al mijn HI abbonement via the Phonehouse afgesloten, dus was het toch wel handig om daar over te stappen naar mijn nieuwe abbonement+een nieuwe telefoon.
Als ik nu geld zou terugvragen dan krijg ik waarschijnlijk alleen de toesteprijs die ik naast het Abbo moest betalen, en blijft mijn abbonement gewoon lopen.
En dan heb ik ook geen geld om een nieuwe IS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Iemand hier die nog eens een benchmark wil uitvoeren? Ik lees vaak toch wel tegenstrijdige
info waarbij de een 'm sneller en de ander trager als de DHD meet... Dat maakt het kiezen er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:27
sparda schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:55:
Iemand hier die nog eens een benchmark wil uitvoeren? Ik lees vaak toch wel tegenstrijdige
info waarbij de een 'm sneller en de ander trager als de DHD meet... Dat maakt het kiezen er niet makkelijker op.
Mijn ervaring is dat benchmarks helemaal niks zeggen.

Met een rom had ik een quadrant van 2100 op mn tab, maar browsen was onbruikbaar laggy.
Ik zou het laten afhangen van belangrijker zaken als formfactor, scherm e.d

[ Voor 7% gewijzigd door rinkel op 27-03-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 09:53
ik vind dit een erg mooi toestel, en ben aan t denken om deze aan te schaffen, maar heb wel twee vragen aan mensen die de incredible s bezitten en er mee gefilmd hebben:

1. ik heb enkele sample video's van de incredible s bekeken op youtube, en t valt me op dat ze allemaal 'schokkerig'/'haperend' zijn (en dan bedoel ik niet tgv de niet-zo-vaste-handen van de filmers). ik heb t op twee verschillende laptops bekeken om uit te sluiten dat t aan de laptop-hardware ligt, maar op beiden zie ik t. merken jullie t ook met jullie opnames? ik kan me voorstellen dat t bij bekijken op t display van de telefoon zelf misschien niet opvalt, dus ik bedoel echt op tv of pc/laptop. verder dacht ik dat t misschien veroorzaakt wordt door de conversie bij upload naar youtube, maar iets zegt me dat t daar niet aan ligt.

hier de voorbeelden waar ik t op zie:

YouTube: HTC Incredible S 720p HD Video Sample: Outdoors

YouTube: HTC Incredible S 720p HD video sample (let vooral op de voorbijrijdende auto's tegen t eind)

YouTube: Nouvelle Vague by HTC Incredible S, dual mic live

YouTube: HTC Incredible S sample video 720p

YouTube: HTC Incredible S Sample Video

ook in enkele van de comments bij deze filmpjes zie ik dit verwijt trouwens genoemd worden.

2. verder zag ik een vergelijking tussen een iphone 4 en incredible s video (zie hieronder). t viel me op dat de incredible s een stuk onscherper was (vooral zichtbaar op momenten met weinig beweging). ik neem aan dat ze beiden op 720p HD ingesteld waren (anders lijkt t vergelijken me zinloos); vanwaar dit grote verschil?

YouTube: HTC Incredible S photo samples and iPhone 4 video comparison (vanaf 1:20)

alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over dat het beeld wat schokkerig is moet ik helaas zeggen dat je daar wel gelijk in hebt, alleen halverwege video 4 vind ik dat weer mee vallen. (het is natuurlijk niet een echte videorecorder)
Verder over die vergelijkings video; Ik denk toch dat er iets niet goed is ingesteld, maar het kan ook liggen aan het feit dat je bij de IS moet tikken waar je het op gefocust wil hebben.
De kleuren zijn wat lichter bij de iphone maar dat is ook intestellen bij de IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Happerende video lijkt me eerder komen door gebruik van een te langzame SD-kaart, en niet het toestel zelf?
Volgens mij zit er standaard een class4 kaartje in, en heb ik nog ergens een class6 liggen. Zal zelf eens een testje doen.

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 27-03-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:01

vinnie1908

Appel != peer

Vandaag een nieuwe Incredible S gehaald echter lukt het niet om de hotmail te koppelen. Zowel de AciteSync:

http://www.thesearethedro...nd-contacts-with-android/

Als alleen de mail via de mail instellingen van Android:
http://www.androidworld.n...Hotmail+account+instellen

werken niet; iemand nog een idee?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had er eerst ook problemen mee, je moet naar handmatig instellen en dan had ik volgens mij gewoon POP3 en SMTP er voor gezet, ik heb @live.nl en het werkte wel. Ik kan het alleen niet controleren want ik heb net mijn IS naar reparatie gestuurd voor stof onder scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
bart: thanx. dat t geen camcorders/videorecorders zijn, is inderdaad ook wel weer waar. maar als ik '720p hd' zie staan, dan verwacht ik ook fatsoenlijke, vloeiende opnames, kan aan mij liggen hoor. wil gewoon een mobiel op zak wat ook goed kan filmen (vooral de komende tijd met een opgroeiende peuter :)); zonder naast een mobiel ook nog een ander apparaat bij me te moeten dragen. de nokia 6300 die ik nu heb is echt waardeloos met filmpjes.

fricky: thanx, ben benieuwd wat daar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omer; snap helemaal wat je bedoelt, de kwaliteit van de video hangt natuurlijk ook van de omstandigheden af, wat ook van toepassing is bij het maken van foto's. Waneer je buiten in de lente een filpje maakt op het terras met een lekker zonnetje die bijschijnt dan maak je betere foto's dan s'avonds in je kamer met een woonkamer lamp.
Wat frickY zegt over die SD kaart is wel een interessant punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
rinkel schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:50:
[...]

Mijn ervaring is dat benchmarks helemaal niks zeggen.

Met een rom had ik een quadrant van 2100 op mn tab, maar browsen was onbruikbaar laggy.
Ik zou het laten afhangen van belangrijker zaken als formfactor, scherm e.d
Daar heb je zeker weer een punt. Lees ik ook weer gedeelde info over. Sommigen zeggen dat de DHD vloeiender aanvoelt, anderen weer net het omgekeerde... Vreemde zaak...

Qua form: hoe voelt het met het rubber? Doet het 'm goedkoper lijken wanneer vergeleken met de DHD of doet dit weinig van de "presentatie" af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@sparda Het is niet echt rubber maar toch wel echt plastic, al voelt het niet heel goedkoop aan en er toch wel een 'soft touch' laagje overheen zit. Als je eerder een toestel van HTC hebt gehad (zoals de DHD) dan kan het misschien wat kwetsbaarder aanvoelen en minder robuust omdat je aan het aluminium bent gewend.
Ik heb zelf geen ervaring met de DHD, maar ik heb hem wel eens in handen gehad.
Het toestel KAN goedkoop lijken, maar agezien de IS wel stevig inelkaar zit vind ik het een vooruitgang omdat het toestel daar door lichter is geworden.
Ik hoor van de ene dat de achterkant lelijk is de andere zegt mooi, mij sprak het in iedergeval wel aan.
Verder merk ik er niets van als ik de telefoon gewoon in mijn handpalm leg en is het zelfs handig als je hem horizontaal vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Ok, bedankt :) Nog 1 laatste vraagje gezien ik er vanuit ga dat ze morgen niet zo vriendelijk gaan zijn de 2 toestellen eens aan te zetten, voor hen die de 2 toestellen in werking hebben gezien;

Is het scherm van de I S werkelijk zoveel beter vergeleken met de DHD? Dit is toch een van de belangrijkste redenen waarom ik de I S in overweging neem, maar als het finaal blijkt dat die verbetering best wel meevalt... Ook zal ik er waarschijnlijk wel een screenprotector ophangen, maar dan is de vraag maar of er iets van dat betere scherm over blijft?

[ Voor 13% gewijzigd door sparda op 28-03-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
sparda schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:26:
Ok, bedankt :) Nog 1 laatste vraagje gezien ik er vanuit ga dat ze morgen niet zo vriendelijk gaan zijn de 2 toestellen eens aan te zetten, voor hen die de 2 toestellen in werking hebben gezien;

Is het scherm van de I S werkelijk zoveel beter vergeleken met de DHD? Dit is toch een van de belangrijkste redenen waarom ik de I S in overweging neem, maar als het finaal blijkt dat die verbetering best wel meevalt... Ook zal ik er waarschijnlijk wel een screenprotector ophangen, maar dan is de vraag maar of er iets van dat betere scherm over blijft?
Een vriend van mij heeft de DHD en hij zegt dat mijn scherm mooier is. Die van mij is helder en mooie kleur weergave. Vind zijn scherm van de DHD wat 'doffer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Yrck schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:41:
[...]

Een vriend van mij heeft de DHD en hij zegt dat mijn scherm mooier is. Die van mij is helder en mooie kleur weergave. Vind sluwe scherm van de DHD wat 'doffer'.
DHD heeft een LCD display
IS heeft een SLCD display

Bij meerdere reviews wordt de SLCD van IS geprezen tov DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat ligt er maar net aan in welke winkel je het vraagt. In Breda heb ik bij de Hi-shop met beide (Incredible en DHD) kunnen klieren.
Ook zal ik er waarschijnlijk wel een screenprotector ophangen, maar dan is de vraag maar of er iets van dat betere scherm over blijft?
Denk dat nog maar weinig mensen er een screenprotector op hebben zitten, dus daar zul je nog weinig ervaringen over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:32
Ook zal ik er waarschijnlijk wel een screenprotector ophangen, maar dan is de vraag maar of er iets van dat betere scherm over blijft?
in principe zal er van de kleuren niet veel veranderen door de screenprotector. Ik heb er ook een screenprotector op zitten (goedkoopste van ebay 6 stuks voor 1.58, maar onmogelijk om goed te plakken, gaatje voor de camera zit verkeerd en de rand blijft wit omdat hij daar niet goed plakt) maar zie eigenlijk geen verschil in kleuren en helderheid. Reflectie is wel wat anders (lees minder) maar dat zal waarschijnlijk verschillen per folie.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Eerste probleempje met mijn Incredible.
Ik heb een Mr Handsfree Blue Twin bluetooth headsetje. Op mijn HTC Touch Pro werkte die prima, en op de iPhone van een collega ook nog steeds. Maar gepaired met mijn Incredible geeft hij een hele luide bromtoon.
Zou dat iets met de, poging tot, ruisonderdrukking te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Er zijn mij een aantal dingen opgevallen.

Vandaag heb ik ongeveer 30min. aan de telefoon gezeten via m'n headset. Ondertussen wilde ik op internet, maar m'n 3G verbinding was geblokkeerd tijdens het telefoon gesprek. Zodra ik ophing, kwam de verbinding weer terug. Is dit normaal? Bij m'n Desire gebeurde het iig. niet.

Ik vind het bereik van de IS maar matig. Zodra je je hand volledig om de onderkant van de IS legt (normaal dus als je 'm stevig vast hebt) zie je gewoon dat het Wifi en gsm bereik 2 streepjes daalt of als het signaal al laag is de verbinding wegvalt.

Dan nog een vraagje: De synchronisatie van profielfoto's op facebook en m'n contacten werkt niet goed meer. En dat terwijl van de betreffende contacten wel het FB profiel gekoppeld is. Hebben jullie dit ook, of doe ik toch iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@smartie89 Ik zou even naar je instellingen voor synchronisatie kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Schrok me net de pleuris!

Kon niet bellen maar wel internetten met mijn IS. Dacht dat ik weer een probleem had met met IS en sim.
Blijkt dat Tmobile eruit ligt.

Rare is dat ik wel kan internetten maar niet kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
Anoniem: 395137 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:13:
@smartie89 Ik zou even naar je instellingen voor synchronisatie kijken
Alles wordt gesynct en gekoppeld, dat is het rare ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ChiMan hoe heb je dat met die sim-kaart opgelost? Ik heb nu nog mijn ouwe HI abbo maar in April gaat hij dus over naar mijn nieuwe abbonement bij t-mobile (waar ik natuurlijk helemaal enthousiast over ben lezend over die storing nu)
Dus ook moet ik zo'n uitdrukbare micro-sim kaart gaan gebruiken die ik al heb gekregen bij het tekenen van het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Anoniem: 395137 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:48:
@ChiMan hoe heb je dat met die sim-kaart opgelost? Ik heb nu nog mijn ouwe HI abbo maar in April gaat hij dus over naar mijn nieuwe abbonement bij t-mobile (waar ik natuurlijk helemaal enthousiast over ben lezend over die storing nu)
Dus ook moet ik zo'n uitdrukbare micro-sim kaart gaan gebruiken die ik al heb gekregen bij het tekenen van het contract.
Ik had een oude simkaart van tmobile omgeruild voor een nieuwe (uitdrukbare microsim). Sindsdien geen problemen meer gehad. Maar heb sinds zaterdag een nieuwe IS dus effe afwachten hoe het nu werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ChiMan Dus bij jouw deed de micro-simkaart het wel op je eerdere IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Zo, heb 'm vandaag toch gekocht :) Gekozen op basis van meer praktische standpunten :p Morgen wel eens mee spelen want ben nog maar net thuis dus heb 'm nog niet eens kunnen uitpakken...

Nu eens kijken voor een leren hoesje of een case mate (ben er nog niet uit -_- ). Iemand enig idee over de kwaliteit van de case mate screen protector?

[ Voor 11% gewijzigd door sparda op 29-03-2011 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Anoniem: 395137 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:15:
@ChiMan Dus bij jouw deed de micro-simkaart het wel op je eerdere IS
Dat lees je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:32
sparda schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 02:05:
Iemand enig idee over de kwaliteit van de case mate screen protector?
M'n broer heeft hem op zijn DHD en de eerste keer zag ik hem geeneens zitten. Nagenoeg onzichtbaar dus.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
sparda schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 02:05:
Nu eens kijken voor een leren hoesje of een case mate (ben er nog niet uit -_- ). Iemand enig idee over de kwaliteit van de case mate screen protector?
Ik verwacht hem deze week te ontvangen en zal het hier dan laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-06 23:05
Anoniem: 379678 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:53:
[...]

Nee, sterker nog. Ik heb al betaald. Vanmorgen 9 uur stond er al "bezorger onderweg", en nu staat er "niet thuis" terwijl ik verdomme de hele dag heb zitten wachten. Geen briefje in de bus niks.
Wehkamp heeft iig een paar fijne mails die op hun zitten te wachten als ze aankomen maandagochtend. En ik zal nog wel even moeten wachten op mijn toestel vrees ik ;(
Is het met TNT bezorgd? Die zijn nogal laks met het langsbrengen van pakketjes tegenwoordig. Bellen gewoon niet meer aan en als je geluk hebt een briefje in de bus. Ik hoop dat je hem desondanks wel al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312158

Na een jaar de N97 gehad te hebben ben ik ook over naar de Incredible S. Heb altijd Nokia's met Symbian gehad, dus dit is even wennen ( in de positieve zin dan ;) ).

Ik heb één vraagje. In de auto heb ik een radio met Bluetooth. Zodra ik de radio aandoe verbindt deze keurig met de telefoon. Alleen begint de telefoon meteen uit zichzelf met het afspelen van muziek terwijl dit niet de bedoeling is. Ik kan hiervoor echter geen instelling vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij mijn headset kan ik kiezen welke diensten ik wil verbinden, in mijn geval alleen 'Phone'.
Ik kan me voorstellen dat jij met een carkit meer opties hebt;

Settings > Wireless & Networks > Bluetooth Settings
Bluetooth aanzetten zodat alle opties beschikbaar worden
Onder bluetooth devices je vinger op je carkit drukken tot het menu verschijnt en kiezen voor Options
Daar de profielen uitvinken die je niet wilt gebruiken?

En anders wellicht in de Settings van de 'Car Panel' app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tnx Fricky, heb "Gebruiken voor audio van medium" uitgevinkt en zal vanmiddag eens kijken of dit werkt :)

EDIT: Dit deed het hem. Nu speelt de telefoon niet meer automatisch muziek af :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 312158 op 29-03-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:22
ChiMan schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:15:
Mag van Belcompany mijn toestel omruilen voor een nieuwe IS vanwege stof onder het scherm! _/-\o_

Wordt mijn 3e toestel:
1e: een led brande niet zoals de ander led (soft icons)
2e: stof onder het scherm

Had ook contact gehad met HTC. Van hun mocht ik het toestel terugsturen onder garantie. Maar had daar geen trek in aangezien je toestel voor 3 weken kwijt bent!
Zelfde verhaal. Net langs de belcompany geweest met stof onder me glas. Heb keurig een nieuwe gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Audiojunky schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:28:
[...]

Zelfde verhaal. Net langs de belcompany geweest met stof onder me glas. Heb keurig een nieuwe gehad _/-\o_
dat met dat stof onder t glas lijkt een structureel probleem te zijn bij dit toestel als ik de verschillende posts in dit topic zo eens lees. geen fijn idee; heb dit toestel nog steeds op t oog, maar heb een hekel aan dat soort zaken.

speaking of "glas": in sommige reviews lees ik dat t plastic is, in andere dat t glas is. welke van beiden is t nou precies? (ik gok plastic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens mij is het display inderdaad plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:02
Yrck schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:27:
Nog even voor de mensen die een goedkoop hoesje zoeken:

Case-Mate Incredible S: http://cgi.ebay.nl/CASE-M...uches&hash=item1e6249dccc
Deze is hier paar keer vermeld maar Pdashop.nl heeft deze nog niet op voorraad.
Als iemand hier ervaringen mee heeft hoor ik dat graag!

Meer tips over hoesjes, screenprotectors etc. zijn welkom. Bij genoeg informatie zal ik deze in de openingspost zetten.
Ik werk in een telefoonwinkel en heb de case-mate even om mijn IS gedaan. Past perfect en maakt hem zelfs wat fijner vasthouden, net wat robuuster en nauwelijks dikker (1mm ofzo). Ook zit er een handige op maat gemaakte screenprotector meegeleverd.

Ik heb zowel een matzwarte als een chrome erom gehad, maar het schijnt dat zo'n plastic kapje (en dan vooral de chrome) voor vermindering van het bereik kan zorgen omdat de chrome afwerking de ontvangst afketst. Een collega heeft dit met 2 Galaxy S'en naast elkaar getest en degene mét chrome kapje had zeer verminderde snelheid bij 3G gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Omer schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:27:
[...]

dat met dat stof onder t glas lijkt een structureel probleem te zijn bij dit toestel als ik de verschillende posts in dit topic zo eens lees. geen fijn idee; heb dit toestel nog steeds op t oog, maar heb een hekel aan dat soort zaken.

speaking of "glas": in sommige reviews lees ik dat t plastic is, in andere dat t glas is. welke van beiden is t nou precies? (ik gok plastic).
Paar hebben last van stof onder het scherm. Ikzelf heb er (nog) geen probleem mee. Ken een aantal mensen met dezelfde telefoon en deze hebben ook geen probleem. Misschien dat een zending niet goed was en de rest wel? We zullen het afwachten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rozuchu schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:57:
[...]

Is het met TNT bezorgd? Die zijn nogal laks met het langsbrengen van pakketjes tegenwoordig. Bellen gewoon niet meer aan en als je geluk hebt een briefje in de bus. Ik hoop dat je hem desondanks wel al hebt?
Nee, wehkamp werkt met selektvracht. Met TNT heb ik in mijn contreien nooit problemen, sterker nog. ze zijn zeer netjes en adequaat.
Selektvracht kan ik dus helaas hetzelfde niet over zeggen :( ik wacht nog steeds.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
About the case:
Een aantal collega's dachten dat ik een case om mijn IS had vanwege de design.

[ Voor 66% gewijzigd door ChiMan op 29-03-2011 21:00 . Reden: verkeerd gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update: Het lijkt erop dat de IS samen met de HD en de andere desires mid april de update gaan krijgen naar Gingerbread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Anoniem: 379678 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:26:
Update: Het lijkt erop dat de IS samen met de HD en de andere desires mid april de update gaan krijgen naar Gingerbread!
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook een probleem met de e-mail (hotmail-account). Ik heb bij het instellen gekozen voor Microsoft Exchange ActiveSync.
Ik heb ingesteld dat er om de 15 minuten ververst wordt. Alleen elke keer als ik een nieuw mailtje heb gelezen komt ie later weer terug als ongelezen. En ook html laat ie niet zien.

Dit was bij pop3 wel het geval, alleen dan synct ie weer niet met de server...

EDIT:
Bij ActiveSync haalt ie mijn oude mailtjes niet op, terwijl ik dit wel heb ingesteld. Wel zie ik mijn mappenstructuur, maar elke map is vervolgens weer leeg...

Bij POP3 haalt ie wel mijn oude mail op, alleen kan ik hier alleen de standaard hotmail mappen bekijken (inbox/verzonden/concepten/prullenbak) en niet mijn eigen gemaakte mappen..

Iemand bij wie Exchange Activesync wel goed werkt i.c.m. Hotmail?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 312158 op 30-03-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Twee kleine irritaties gevonden:

- als je de muziekspeler gebruikt met een headset en je opent Twitter (app) dan hapert de muziek heel erg. Twitter weg drukken is dan de enige optie..
- wanneer je muziek luistert en opent een YouTube video dan stopt de muziek niet maar speelt vrolijk door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:10

NSG

Je weet niks!

@Jootje123,
het filmpje in de 1e link is 22 Dec 2010 op Youtube gezet en is duidelijk geen officiële rom.
Je 2e en 3e link komen uit eind februari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Het is dus niet officieel bevestigd door HTC. Q2 kan ook betekenen dat het pas in Juni uitkomt.

Update:
Iemand op XDA forum heeft HTC UK gemaild omtrent Gingerbread en dit is het antwoordt:

"Thank you very much for contacting the HTC technical support help desk. We are excited to announce that HTC Incredible will receive the Gingerbread (Android 2.3) update in Summer 2011. Stay tuned for details as we get closer to the update availability. Please, for HTC INCREDIBLE S downloads and useful information about your device goes to: http://www.htc.com/uk/help_howtos.aspx?p_id=389"

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1014937

Zomer 2011 is wel erg laat (als het waar is)!!!

[ Voor 36% gewijzigd door ChiMan op 30-03-2011 14:42 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:05

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik ben tot nu toe erg blij met de IS. Toch wel een verbetering tov de Desire (amoled). Het enige minpuntje wat ik heb is dat het achterklepje niet helemaal naadloos sluit. Het kraakt een beetje... Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klepje bij mij sluit prima, hoor ook geen kraakjes o.i.d. Is al meerdere keren eraf en er weer op geklikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:54

DMN

Bij mijn toestel zit er een kraakje midden rechts als ik op het achterklepje druk. Verder lijkt het klepje prima aan te sluiten, maar bij aandrukken op die plek kraakt hij toch heel licht. Verder niet echt storend vind ik zelf.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320675

gpXtreme schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:48:
Bij mijn toestel zit er een kraakje midden rechts als ik op het achterklepje druk. Verder lijkt het klepje prima aan te sluiten, maar bij aandrukken op die plek kraakt hij toch heel licht. Verder niet echt storend vind ik zelf.
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben dus niet de enige met het gekraak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:05

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mooi dat ik niet de enige ben! Ik heb het ook een beetje aan de midden rechterkant. Dan zal het wel horen! Ik was me er van plan aan te gaan storen als ik de enige zou zijn, maar dat blijkt dus niet het geval. Batterij wordt trouwens al beter. Vanochtend om half 7 van de lader en nu nog 71% over! Gewoon normaal gebruikt met hele dag synchroniseren van google en facebook en htc accounts...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:54

DMN

Bij mij gaat na een stuk of 4 x laden de batterijduur ook echt met sprongen vooruit.
Op dit moment met synchronisatie aan via 3G(geen social network accounts) en wifi uitgeschakeld al 60 uur zonder aan de lader te zijn geweest. (nu nog 10% batt.)
Daarbij bel ik af en toe (2-3x per dag), lees ik al mijn mail, bezoek ik nu.nl en sinds gisteren natuurlijk de tweakers app en stuur ik ongeveer 15 whatsapp berichten/dag . Batterijduur is ongeveer 2x beter dan wat ik ooit met mijn Desire gehaald heb.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320675

Wat verbruikt eigenlijk meer batterij? WIFI of 3G ? ik werk namelijk thuis dus kan gewoon altijd gebruik maken van WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
Anoniem: 320675 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:15:
Wat verbruikt eigenlijk meer batterij? WIFI of 3G ? ik werk namelijk thuis dus kan gewoon altijd gebruik maken van WIFI.
Wifi verbruikt bij mij duidelijk minder dan 3G.

3G verbruikt echt enorm veel. :(
Dat merk je als je in een ander land bent en daar overschakelt op een Edge verbinding. Dan gaat je acculading opeens 50% langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Ik heb sinds zaterdag dit geweldige toestel binnen. Maar waarom schakelt mijn verbinding continu tussen 3g,g en h. Iemand hier n idee over? Met mijn vorige toestel had ik bijna overal 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
jvang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:56:
Ik heb sinds zaterdag dit geweldige toestel binnen. Maar waarom schakelt mijn verbinding continu tussen 3g,g en h. Iemand hier n idee over? Met mijn vorige toestel had ik bijna overal 3g.
Ligt eraan welke verbindingen je vorige toestel aan kon en je abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Ik vind de volume tijdens het bellen nogal luid van mij (nieuwe) IS.
Zelfs bij de laagste stand lijkt het wel of de max. volume aanstaat.

Heeft iemand dezelfde bevinding als ik?
En weet toevallig iemand hoe je dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
ChiMan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:25:
[...]

Ligt eraan welke verbindingen je vorige toestel aan kon en je abo.
Abonnement is hetzelfde en je zou zeggen dat dit toestel gewoon 3g moet gebruiken als die er is. Elke 5sec heen en weer schakelen lijkt mij ook accu duur niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
jvang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:39:
[...]

Abonnement is hetzelfde en je zou zeggen dat dit toestel gewoon 3g moet gebruiken als die er is. Elke 5sec heen en weer schakelen lijkt mij ook accu duur niet ten goede komen.
Als jouw oude toestel geen H (HSPDA) ondersteunt dan krijg je dat ook niet (op zijn Cruijff).

Mocht je alleen G of 3G/H dan kan je dit aangeven via je instellingen.
(3G/H kunnen niet los van elkaar ingesteld worden voor zover ik het weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
ChiMan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:43:
[...]

Als jouw oude toestel geen H (HSPDA) ondersteunt dan krijg je dat ook niet (op zijn Cruijff).

Mocht je alleen G of 3G/H dan kan je dit aangeven via je instellingen.
(3G/H kunnen niet los van elkaar ingesteld worden voor zover ik het weet)
Is hspda snel dan? Maakt mij niet zoveel uit maat vond alleen dat heen en weer geswitch n beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKrokEd
  • Laatst online: 02-06 10:00
ChiMan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:26:
Ik vind de volume tijdens het bellen nogal luid van mij (nieuwe) IS.
Zelfs bij de laagste stand lijkt het wel of de max. volume aanstaat.

Heeft iemand dezelfde bevinding als ik?
En weet toevallig iemand hoe je dit kan aanpassen?
Als je tijdens een gesprek op de volumetoets drukt wordt het geluid harder en zachter. Mijne stond in het begin ook snoeihard zodat iedereen mee kon genieten, maar met de volumetoets tijdens een gesprek gelukkig zachter kunnen zetten. Als dat bij jou niet werkt is er toch iets mis 8)7

Mijn IS switch ook steeds tussen H en 3G, wat betekent dat en waarom doet hij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
jvang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:53:
[...]

Is hspda snel dan? Maakt mij niet zoveel uit maat vond alleen dat heen en weer geswitch n beetje raar.
Check: WikiPedia linkje HSDPA NL voor NL
of deze WikiPedia linkje HSDPA EN voor de uitgebreide engelse versie

Er wordt dus geswiched tussen 3G en HSDPA, zodat je een hogere snelheid kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
McKrokEd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:36:
[...]

Als je tijdens een gesprek op de volumetoets drukt wordt het geluid harder en zachter. Mijne stond in het begin ook snoeihard zodat iedereen mee kon genieten, maar met de volumetoets tijdens een gesprek gelukkig zachter kunnen zetten. Als dat bij jou niet werkt is er toch iets mis 8)7
Heb de volume al op de laagste stand staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
McKrokEd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:36:
[...]

Mijn IS switch ook steeds tussen H en 3G, wat betekent dat en waarom doet hij dat?
met het volume had ik ook. Wel kraak en ruis vrij trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Filmpje laat zien het verschil tussen de DHD en IS scherm.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
ChiMan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:48:
Filmpje laat zien het verschil tussen de DHD en IS scherm.

Youtube
Goed filmpje. Een vriend heeft de HD. Het scherm scheelt enorm en als hij van het toetsenblok afkomt is de is stukken sneller de HD duurt dan 5 tot 10 sec voordat alle agenda punten etc zijn geladen. Met de is geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik ben sinds gisteravond de gelukkige eigenaar van de IS. Als oud eigenaar van de HD valt vooral het volgende op:
1: het scherm. Wow! De is heeft veel voller en mooiere kleuren. Letters zijn strakker. Etc etc.
2: trillingen zijn stuk subtieler (en naar mijn mening veel prettiger)
3: geluiden zijn harder en helder
4: batterij... Nu dag gebruikt. Veel gebruikt uiteraard. HD was begin van de avond al leeg eerste dag. Is had na dag van lader (8-23.50) nog zeker 40% van de batterij over.
5: aan/uit knop werkt veel beter, net als de volume knoppen.
6: de is is wel erg gevoelig met opnemen. Als ik gebeld word dan neemt ie in mijn zak al de telefoon aan bij en zeer geringe beweging. En dan heb ik em nog niet eens uit mijn zak gehaald. Hebben jullie dat ook? En zoja hebben jullie daar oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Anoniem: 379678 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:08:
Ook ik ben sinds gisteravond de gelukkige eigenaar van de IS. Als oud eigenaar van de HD valt vooral het volgende op:
1: het scherm. Wow! De is heeft veel voller en mooiere kleuren. Letters zijn strakker. Etc etc.
2: trillingen zijn stuk subtieler (en naar mijn mening veel prettiger)
3: geluiden zijn harder en helder
4: batterij... Nu dag gebruikt. Veel gebruikt uiteraard. HD was begin van de avond al leeg eerste dag. Is had na dag van lader (8-23.50) nog zeker 40% van de batterij over.
5: aan/uit knop werkt veel beter, net als de volume knoppen.
6: de is is wel erg gevoelig met opnemen. Als ik gebeld word dan neemt ie in mijn zak al de telefoon aan bij en zeer geringe beweging. En dan heb ik em nog niet eens uit mijn zak gehaald. Hebben jullie dat ook? En zoja hebben jullie daar oplossing voor?
Op punt 6: geen last van. Kan hem rustig uit mijn zak halen. Nu draag ik ook wel vrij wijde broeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328745

Ik ben sinds twee dagen ook de trotse eigenaar van de Incredible S. Nu valt mij het volgende op:

1. Ik gebruik active sync voor mijn werk. Via 3G werkt dit prima maar zodra ik thuis op mijn Wifi zit werkt het niet meer. Ik heb wel gewoon internet e.d.
2. Het lijkt wel of er op de market een censuur zit. Apps voor picante filmpjes kan hij niet vinden in de market. Als ik via Androlib de QR code scan dan geeft hij ook de melding "het gevraagde item is niet gevonden"

Wie o wie weet wat ik tegen de bovenste 2 dingen kan doen???

Voor de rest ben ik super tevreden overigens (op het kleine kraakje in het achterklepje na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Hallo hallo, daar ben ik weer, gister kreeg ik bericht van HTC dat er een "technische escalatie" is aangemaakt, ik weet niet of ze het word escalatie altijd gebruiken, maar in mijn ogen is het een mankement.

Gister was ik bij de 1 April viering in Brielle, en dacht laat ik eens een stukje opnemen.
Toen ik thuis kwam en het filmpje eens bekeek en beluisterde, kwam ik er achter dat er nog een probleem is met mijn telefoon, RUIS!!!! Door de speaker van mijn telefoon merk je het wel veel meer als door mijn computer speakers, maar alsnog erg hinderlijk!

Dus ik dacht toen laat ik dan eens een audio opname doen, in een zo rustig mogelijke omgeving, maar weer ruis, terwijl het enige wat er te horen was het getik van een klok 10 meter verderop was.

Verder valt het me op dat het geluid heel erg zacht word opgenomen.

Filmpje
Audio converted naar mp3 audio in amr

Nog meer mensen met dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door NSG op 02-04-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Vind de ruis niet het ergste maar dat beeld!
Is dat opgenomen in 720p?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

1280x720, 77.01MB voor een filmpje van 1:21minuten.
En het ruis, hoor je pas goed als je het volume opendraait en je oor goed bij je speaker houd. Beluister het audio bestand eens wat ik opgenomen heb met je oor tegen je speaker aan, dat kan gewoon niet goed zijn. En zoals ik al zij als ik het met mijn telefoon beluister dan valt het veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Enes_81 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:30:
1280x720, 77.01MB voor een filmpje van 1:21minuten.
En het ruis, hoor je pas goed als je het volume opendraait en je oor goed bij je speaker houd. Beluister het audio bestand eens wat ik opgenomen heb met je oor tegen je speaker aan, dat kan gewoon niet goed zijn. En zoals ik al zij als ik het met mijn telefoon beluister dan valt het veel meer op.
Ik denk dat de ruis die je hoort binnen de limiet van een gemiddelde mobiel kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
gpXtreme schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:48:
Anoniem: 320675 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:55:
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben dus niet de enige met het gekraak _/-\o_
Ik denk dat er velen zijn met dit probleem. Ik heb het verholpen door 3 stukjes van 2 bij 3 centimeter (ongeveer) van een kassabon (zal ook wel met normaal papier kunnen, dan volstaat 1 of misschien 2 stukjes vast wel) tussen de batterij en het klepje te plaatsen. Heb geen gekraak meer, hierdoor voelt het toestel toch wat degelijker aan.

De speling is dus echt miniem, maar een fractie van een millimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Heb zelf geen last van speling op de achterkant. Viel me wel net op dat als ik zachtjes met me vinger over de camera.wrijf deze wel erg los zit. Meer mensen met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sneer schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:43:
[...]

[...]

Ik denk dat er velen zijn met dit probleem. Ik heb het verholpen door 3 stukjes van 2 bij 3 centimeter (ongeveer) van een kassabon (zal ook wel met normaal papier kunnen, dan volstaat 1 of misschien 2 stukjes vast wel) tussen de batterij en het klepje te plaatsen. Heb geen gekraak meer, hierdoor voelt het toestel toch wat degelijker aan.
Dank voor deze tip. zelf ook gedaan en voila, gekraak is weg! erg blij mee want heb mijn HD o.a weg gedaan vanwege het gekraak van het klepje van de SD/SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Yrck
Nee, bij mij lijkt er geen beweging in de cameralens te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
frickY schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:37:
Happerende video lijkt me eerder komen door gebruik van een te langzame SD-kaart, en niet het toestel zelf?
Volgens mij zit er standaard een class4 kaartje in, en heb ik nog ergens een class6 liggen. Zal zelf eens een testje doen.
@frickY: heb je de test met class6 microsd al geprobeerd?
Zo ja, wat is de uitkomst?

[ Voor 3% gewijzigd door ChiMan op 04-04-2011 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 16:40

Malarky

Wils voor wat ieder

Mijn batterij is met een paar uur de FM transmitter gebruiken wel leeg. Gelukkig is vanaf 10 april de originele HTC accu voor de IS beschikbaar in Nederland bij diverse shops. Heb hem al gezien voor 22 euro, net zoals bij mijn TouchHD zal ik die altijd bij mij hebben in mijn broekzak. Wel vervelend dat het klepje er veel moeilijker af te halen is als mijn vorige HTC.

Speaker is wel beduidend slechter dan de TouchHD (en dan kon die HTC al beduidend meer geluid produceren dan vergelijkbare HTC's in die tijd) Veel blikkeriger (alsof ik aan het skypen ben) en dan hoor je ongeveer elke 10 minuten tijdens het bellen ook nog zown raar klikje er tussendoor. Geluidskwaliteit van opgenomen filmpjes daarentegen is bij mij wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364

Op phonearena.com Krijgt de incredible S niet echt hele goede recenties vergeleken met de desire hd. (Waarschijnlijk omdat de HD eerder uit was en toen dé telefoon was)

Ik dacht eerlijk gezegt dat de incredible S een verbeterde Desire HD was.
Dat er op de mindere batterij, beter/kleiner scherm en android versie hetzelfde in zit. Vergelijk

Maar volgens hun maakt de HTC Incredible S "muddy looking photos & videos"
De HTC Desire HD krijgt weer goede recenties over de foto/video kwaliteit.
Ik weet niet of hier mensen zijn die dat verschil ook gemerkt hebben uit ervaring?

Ik ben namelijk gruwelijk aan het twijfelen tussen die twee.
Of misschien beter wachten op de volgende lichting HTC's met dual core.
(aangezien ik dan mijn abonnement voor 2 jaar zou verlengen en eigenlijk nog niet per sé nu een nieuwe telefoon nodig heb) De HTC Desire HD2 komt er volgensmij ook zo aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
ChiMan schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:24:
[...]

ben ik ook benieuwd naar. ik gok overigens dat t niets zal uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:42
Malarky schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:39:
Mijn batterij is met een paar uur de FM transmitter gebruiken wel leeg. Gelukkig is vanaf 10 april de originele HTC accu voor de IS beschikbaar in Nederland bij diverse shops. Heb hem al gezien voor 22 euro, net zoals bij mijn TouchHD zal ik die altijd bij mij hebben in mijn broekzak. Wel vervelend dat het klepje er veel moeilijker af te halen is als mijn vorige HTC.
Veel moeilijker is nog een understatement. Het klepje erafhalen drijft mij tot wanhoop. :X
Wie verzint zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Hmmm, 2 kleine probleempjes waar jullie me hopelijk bij kunnen helpen;

1) Ik probeer een nieuw contact te adden, gaat allemaal erg vlot maar ie wilt de contact niet weergeven zolang ik enkel ''contacten weergeven' --> telefoon' aanvink. Ik moet perse Facebook met HTC sense aanvinken vooraleer die contacpersoon in mijn lijst verschijnt... Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb momenteel dan enkel contacten met telnr weergeven aangevinkt maar dan krijg ik er nog wel wat die ik niet moet hebben...

2) Mijn SMS inbox durft wel eens regelmatig te crashen. Nog iemand die hier last van heeft? Ik ga 'm wel eens leeghalen want ik zit aan de 3000 berichten, maar voor een toestel als dit zou dat toch geen probleem mogen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
frickY schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:25:
@Yrck
Nee, bij mij lijkt er geen beweging in de cameralens te zitten.
Bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@vleespet:
Laat je niet gek maken door sterk verschillende reviews. Die zijn vaak sterk gekleurd door de verwachtingen van de schrijver. Vaak wordt meer verteld over de niet vervulde verwachtingen dan over de telefoon en wat je er wel mee kan doen. De reviews op Tweakers en op Engadget gaan redelijk uitgebreid op het toestel zelf in. Daar kun je veel informatie uit halen op basis waarvan je kunt bepalen of de Incredible S een geschikte telefoon voor je is.

Als je een contract voor 2 jaar gaat afsluiten en geen geld hebt om tussentijds van telefoon te wisselen zou ik je wel aanraden om nog even te wachten tot de keuze aan dualcore modellen wat groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Als ik heel zachtjes op de camera druk dan voel je dat deze iets na binnen drukt. Kwam er achter toen ik toevallig met me vinger over de lens wreef. Camera werkt verder perfect dus hou het even in de gaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
ChiMan schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:24:
Nee, ik kan hem niet meer vinden |:(
Heb hem uit mijn Touch Pro gehaald en ergens neergelegd.. maar waar. Die krengen worden ook steeds kleiner :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@vleespet:
als je twijfelt tussen de 2 zijn er denk ik een paar dingen belangrijk om je te realiseren:
DHD is best wat groter en vooral veel zwaarder. Ik heb ze allebij gehad en ik vind de IS een stuk prettiger in de hand liggen en vind het erg fijn dat ie lichter is.
DHD heeft een stuk fletser scherm. de kleuren en intensiteit van IS zijn stuk mooier (maar ook dit is een kwestie van smaak).
qua specs zijn ze erg gelijk aan elkaar. er zijn veel meningsverschillen over camera's die bij ene mooier zijn als andere of geluid wat bij ene beter is als bij andere. Ik vind persoonlijk van beide de camera behoorlijk matig (maarja, wat verwacht je van een telefoon. voor echt mooie foto's heb ik toch mijn gewone camera..), en ik vind zelf het geluid van beide heel erg ok. Het geluid uit de speaker is echt hard genoeg om te horen (welliswaar niet mooiste kwaliteit, maar ook daar gebruik ik liever mp3 speler voor...).

dus ja, t blijft toch altijd een kwestie van smaak. Ik ben enorm op de DHD afgeknapt door de vreselijke kwaliteit van het toestel. Ik zat bij de eerste batch en bij mij zat van alles los en kraakte etc. Ik begrijp dat dat bij de nieuwere toestellen al veel beter is. Maar ik zou zelf nooit meer voor een DHD kiezen...
succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sparda schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:21:
Hmmm, 2 kleine probleempjes waar jullie me hopelijk bij kunnen helpen;

1) Ik probeer een nieuw contact te adden, gaat allemaal erg vlot maar ie wilt de contact niet weergeven zolang ik enkel ''contacten weergeven' --> telefoon' aanvink. Ik moet perse Facebook met HTC sense aanvinken vooraleer die contacpersoon in mijn lijst verschijnt... Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb momenteel dan enkel contacten met telnr weergeven aangevinkt maar dan krijg ik er nog wel wat die ik niet moet hebben...
maak je het nieuwe contact wel aan als Google of Phone contact? Je kan namelijk voor elke nieuwe contact die je maakt kiezen wat voor soort contact het is. Misschien gaat daar iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

Zo zonet de incredible s besteld via studentenmobiel.
27,50 euro 2 jaar inc. internet.

Nu heb ik al gelijk twee vraagjes:

Iemand ervaring met bellen via skype naar mobiel(goedkope belminuten), is dat te doen of is er lag?

is er een progje die je verbindingen beheerd?
Dus dat je automatisch op wlan overgaat wanneer dat in de buurt is en wanneer niet dan pas je 3g pakt?
(dat ivm de datalimiet van hi)
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste