De Desire gaat automatisch over op wlan zodra hij het netwerk 'proeft'Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:41:
Zo zonet de incredible s besteld via studentenmobiel.
27,50 euro 2 jaar inc. internet.
Nu heb ik al gelijk twee vraagjes:
Iemand ervaring met bellen via skype naar mobiel(goedkope belminuten), is dat te doen of is er lag?
is er een progje die je verbindingen beheerd?
Dus dat je automatisch op wlan overgaat wanneer dat in de buurt is en wanneer niet dan pas je 3g pakt?
(dat ivm de datalimiet van hi)
Verwijderd
de incredible dan ookkielkiel schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:01:
[...]
De Desire gaat automatisch over op wlan zodra hij het netwerk 'proeft'
Ik denk dat het een algemeen probleem is van de IS.Yrck schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:59:
[...]
Als ik heel zachtjes op de camera druk dan voel je dat deze iets na binnen drukt. Kwam er achter toen ik toevallig met me vinger over de lens wreef. Camera werkt verder perfect dus hou het even in de gaten.
Mijn ervaring:
1e toestel: gekraak rondom de lens
2e toestel: gekraak linker rand (toestel facedown)
Als ik zo op dit forum en elders kijk zijn dit de problemen van de IS:
- Stof onder het scherm
- Gekraak achterklep
- Geen goede 720p movie mode!
Verwijderd
Ik heb ook problemen met de navigatie van Google. Als ik een bestemming intyp wordt deze netjes gevonden. Als ik deze dan aantik gaat ie laden en zegt ie "Bestemming niet verstaan" en wordt de navigatie afgebroken... Premium navigatie doet het wel gewoon mja dit is 30 dagen op proef...
Doe ik wat verkeerd?
Doe ik wat verkeerd?
Verwijderd
Euhm, nu lees ik dat mensen veel problemen tegen komen.
zijn die problemen zodanig dat jullie achteraf zouden zeggen: "had ik maar een ander gekozen"
En het filmen in HD, zou dat met een update verholpen worden?
zijn die problemen zodanig dat jullie achteraf zouden zeggen: "had ik maar een ander gekozen"
Verwijderd
@ jootje en dasooktoevallig: Thanks. Ik denk dat ik wacht op de Pyramid of de DesireHD2. Eind mei komt de pyramid lees ik net.
De probleemtjes die ik nu ondevind zijn geen 'showstopper'.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:39:
Heb de IS voor een maand en ben een (zeer) tevreden gebruiker.
Absoluut niet. Ben tot nu toe nog steeds tevreden met mijn HTC. Had hiervoor een iphone 3GS en vind dit toestel toch vele male beter!Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:39:
@Enes_81:
de problemen die jij geconstateerd hebt met het geluid bij video-opnames komen ook voor bij de HTC Thunderbolt, die HTC in de Verenigde Staten heeft uitgebracht. Die heeft zeer waarschijnlijk dezelfde camera en dezelfde software als de HTC Incredible S:
http://www.androidcentral...o-problem-says-fix-coming
de problemen die jij geconstateerd hebt met het geluid bij video-opnames komen ook voor bij de HTC Thunderbolt, die HTC in de Verenigde Staten heeft uitgebracht. Die heeft zeer waarschijnlijk dezelfde camera en dezelfde software als de HTC Incredible S:
http://www.androidcentral...o-problem-says-fix-coming
Verwijderd
Wat beviel je niet aan de 3gs?Yrck schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:42:
[...]
Absoluut niet. Ben tot nu toe nog steeds tevreden met mijn HTC. Had hiervoor een iphone 3GS en vind dit toestel toch vele male beter!
Ik vind, ben geen apple fan boy, de iphone er zeer gelikt uit zien.
Ook hoe het werkt allemaal is mooi en snel.
Wat ik een nadeel aan de iphone vind is dat hij er nogal erg kwetsbaar uit ziet (front en back glas).
Bovendien kost een iphone 180 euro bij een iplan 150 terwijl de incredible 14 euro kost bij een hi abbo 25 waarbij je meer belminuten hebt.
ik heb zelf nu een diamond2 en daarvoor een diamond, beiden ook htc maar wat een gruwelijk irritante dingen.
de nieuwe htc androids hoor ik dan positieve verhalen over waardoor ik wel een 3e keer een poging wil wagen
Heb hem nu 2 weken, ben er dik tevreden over. Vind hem juist stevig en solide aanvoelen, hij kraakt niet en de lens zit ook gewoon goed. Denk alleen niet dat het goed is als je de achterzijde er vaak af haalt, blijft tuurlijk toch gewoon een kunstof klemsysteem.
PSN: c_caveman1982
Switchen van en naar wlan gaat vanzelf. Ik heb echter nog geen manier gevonden om de data-verbinding uit te schakelen. Een abonnement met datalimiet lijkt me sowieso niet zo geschikt voor een dergelijk toestelVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:41:
is er een progje die je verbindingen beheerd?
Dus dat je automatisch op wlan overgaat wanneer dat in de buurt is en wanneer niet dan pas je 3g pakt?
(dat ivm de datalimiet van hi)
Pijnlijk, maar dat was het dusVerwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:48:
[...]
maak je het nieuwe contact wel aan als Google of Phone contact? Je kan namelijk voor elke nieuwe contact die je maakt kiezen wat voor soort contact het is. Misschien gaat daar iets mis?
Nu eens zorgen dat mijn weather-app zich leert updaten naar de juiste locatie want ik zit zogezegd nog in gent ipv leuven -_-
Ik denk dat de kleine minpuntje in de software wel worden opgelost met de update naar Android gingerbread. Ik vind vooral de enorme ruis in de video mode erg irritant. Voor de rest een top toestel! Vooral als je van symbian afkomt
Nou, ik hoop dan maar dat die audio problemen inderdaad gefixt worden bij de volgende update. Wat ik heb begrepen is het vooral een codec probleem wat bij film ook het geval is.
Mijn telefoon heeft gelukkig geen last van een losse lens, het gekraak van de backplate vind ik wel irritant moet ik nog even fixen met een stukje papier of so.
GPS fix duurt <10 seconde wat veel sneller is als mij nokia n82, maar hij is wel minder nauwkeurig vergeleken met m'n n82.
Mijn SIM-kaart problemen lijken verdwenen nadat ik Sim-kaart vergrendeling had uitgeschakeld! Erg raar, echt een oplossing is het niet maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad van het "escalatie-team" van HTC, dus zal het er nu hiermee moeten doen.
Voor me zelf heb ik de conclusie al getrokken, dat dit mijn 1e en laatste HTC is, ben alles behalve tevreden met hun service.
Mijn telefoon heeft gelukkig geen last van een losse lens, het gekraak van de backplate vind ik wel irritant moet ik nog even fixen met een stukje papier of so.
GPS fix duurt <10 seconde wat veel sneller is als mij nokia n82, maar hij is wel minder nauwkeurig vergeleken met m'n n82.
Mijn SIM-kaart problemen lijken verdwenen nadat ik Sim-kaart vergrendeling had uitgeschakeld! Erg raar, echt een oplossing is het niet maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad van het "escalatie-team" van HTC, dus zal het er nu hiermee moeten doen.
Voor me zelf heb ik de conclusie al getrokken, dat dit mijn 1e en laatste HTC is, ben alles behalve tevreden met hun service.
Heb je een misschien een nieuwe simkaart tmobile al geprobeerd?Enes_81 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:36:
Nou, ik hoop dan maar dat die audio problemen inderdaad gefixt worden bij de volgende update. Wat ik heb begrepen is het vooral een codec probleem wat bij film ook het geval is.
@ChiMan, ja 3 stuks dus daar zal het niet aan liggen
Instellingen > Draadloos en Netwerken > GegevensverbindingfrickY schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:13:
[...]Ik heb echter nog geen manier gevonden om de data-verbinding uit te schakelen. Een abonnement met datalimiet lijkt me sowieso niet zo geschikt voor een dergelijk toestel
Bovendien kun je de gegevensverbinding aan- en uitschakelen via meerdere instellingenwidgets die HTC heeft meegeleverde, zoals Energiebeheer en Gegevensdashboard, Powerdashboard en Mobiel Netwerk. Daarnaast kun je in de Market veel vergelijkbare widgets vinden en enkele programma's die automatisch voor je instellingen kunnen wijzigen aan de hand van je locatie of andere veranderende omstandigheden. Om een paar te noemen: Locale en Tasker.
Je kunt goed leven met een datalimiet, als die maar niet te laag is. Ergens tussen 500 MB en 1GB zou in praktijk voldoende moeten zijn als je er op let dat je grotere downloads alleen via WiFi binnen haalt.
Aan/uit knop ingedrukt houden en dan Mobiel Netwerk kiezen werkt ook!
iPhone was in het begin fijn, vernieuwend en beter dan mijn Nokia N97!Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:31:
[...]
Wat beviel je niet aan de 3gs?
Ik vind, ben geen apple fan boy, de iphone er zeer gelikt uit zien.
Ook hoe het werkt allemaal is mooi en snel.
Wat ik een nadeel aan de iphone vind is dat hij er nogal erg kwetsbaar uit ziet (front en back glas).
Bovendien kost een iphone 180 euro bij een iplan 150 terwijl de incredible 14 euro kost bij een hi abbo 25 waarbij je meer belminuten hebt.
ik heb zelf nu een diamond2 en daarvoor een diamond, beiden ook htc maar wat een gruwelijk irritante dingen.
de nieuwe htc androids hoor ik dan positieve verhalen over waardoor ik wel een 3e keer een poging wil wagen
De Incredible S heeft een beter scherm, geluid is beter (vind ik persoonlijk), en de bouwkwaliteit voelt veel beter aan!
Veel mensen verklaarde mij voor gek dat ik een iPhone weg deed voor een HTC. Zelfs in de telefoonwinkel is dit mij paar keer gezegd. Heb tot nu toe echt geen spijt!
Natuurlijk blijft elke telefoon smaak gebonden. De een vind een iPhone beter en mooier en de ander een HTC.
Verwijderd
Yrck schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:13:
[...]
iPhone was in het begin fijn, vernieuwend en beter dan mijn Nokia N97!Kreeg daarna veel problemen zoals stof onder scherm, haarscheurtjes en vond het behoorlijk vervelend dat ik aan iTunes vast zat voor Apps etc. Je kan niet veel na je eigen hand zetten zonder jailbreak en dat kan met android wel.
De Incredible S heeft een beter scherm, geluid is beter (vind ik persoonlijk), en de bouwkwaliteit voelt veel beter aan!Het scherm van de iphone voelde erg plastic aan.
Veel mensen verklaarde mij voor gek dat ik een iPhone weg deed voor een HTC. Zelfs in de telefoonwinkel is dit mij paar keer gezegd. Heb tot nu toe echt geen spijt!![]()
Natuurlijk blijft elke telefoon smaak gebonden. De een vind een iPhone beter en mooier en de ander een HTC.
Ik heb nog een beetje gedubt maar toch gekozen voor de incredible s.dasooktoevallig schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:51:
[...]
Instellingen > Draadloos en Netwerken > Gegevensverbinding
Bovendien kun je de gegevensverbinding aan- en uitschakelen via meerdere instellingenwidgets die HTC heeft meegeleverde, zoals Energiebeheer en Gegevensdashboard, Powerdashboard en Mobiel Netwerk. Daarnaast kun je in de Market veel vergelijkbare widgets vinden en enkele programma's die automatisch voor je instellingen kunnen wijzigen aan de hand van je locatie of andere veranderende omstandigheden. Om een paar te noemen: Locale en Tasker.
Je kunt goed leven met een datalimiet, als die maar niet te laag is. Ergens tussen 500 MB en 1GB zou in praktijk voldoende moeten zijn als je er op let dat je grotere downloads alleen via WiFi binnen haalt.
via studentmobiel met een hi 25 abbo was dit echt de goedkoopste optie.
De iphone is mooi maar ik ben nogal iemand die regelmatig dingen laat vallen of ongelukjes heeft.
De iphone lijkt mij minder sterk dan de htc
Heb hem zonet zelf even bij de media markt in de hand gehad en ik vind het design en de bouwkwaliteit ruim voldoende.
bovendien werkte het allemaal lekker en android biedt tegenwoordig ook toffe en goede apps.
Zonet dus het contract terug gemailed en ik verwacht hem eind van de week binnen te hebben
heb via ebay al wat screenprotectors en een siliconen hoesje gehaald en een 8 gb micro sd.
ben heel benieuwd
Verwijderd
fuckChiMan schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:50:
IS wordt standaard met een 8GB microsd geleverd
naja, die verpats ik wel aan mijn broertje
Hier ook zo'n overstapper. Tussendoor de afgelopen 3 maand de n82 weer gebruikt, doordat die n97 van me uit logeren was bij nokia.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:35:
Na een jaar de N97 gehad te hebben ben ik ook over naar de Incredible S. Heb altijd Nokia's met Symbian gehad, dus dit is even wennen ( in de positieve zin dan).
Ik heb één vraagje. In de auto heb ik een radio met Bluetooth. Zodra ik de radio aandoe verbindt deze keurig met de telefoon. Alleen begint de telefoon meteen uit zichzelf met het afspelen van muziek terwijl dit niet de bedoeling is. Ik kan hiervoor echter geen instelling vinden.
Iemand een idee?
Wel effe wennen
afgelopen week mijn IS uitvoerig gebruikt, en ik ben tot de conclusie gekomen dat het bevalt 
Ik kom van een iPhone3G af en hoewel de iPhone het wel wint op gebruiksgemak en uniformiteit bevallen de instel mogelijkheden van android me erg goed. Daarnaast is de snelheid van de IS een verademing.
Ik heb alleen een probleem, ik heb mijn gmail account in de HTC email app ingesteld als activesync/exchange account zodat ik al mijn mail gepusht krijg. Maar na een tijdje begint de app non-stop te syncen, het cirkeltje in de notification ba blijft maar terugkomen. Wat kan dit zijn, en wat kan ik eraan doen? Ik heb vanalles geprobeerd, account verwijderd, op een forum zei iemand dat de mail app niet met labels om kan gaan, dus die ook verwijderd in gmail.
Ik kom van een iPhone3G af en hoewel de iPhone het wel wint op gebruiksgemak en uniformiteit bevallen de instel mogelijkheden van android me erg goed. Daarnaast is de snelheid van de IS een verademing.
Ik heb alleen een probleem, ik heb mijn gmail account in de HTC email app ingesteld als activesync/exchange account zodat ik al mijn mail gepusht krijg. Maar na een tijdje begint de app non-stop te syncen, het cirkeltje in de notification ba blijft maar terugkomen. Wat kan dit zijn, en wat kan ik eraan doen? Ik heb vanalles geprobeerd, account verwijderd, op een forum zei iemand dat de mail app niet met labels om kan gaan, dus die ook verwijderd in gmail.
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Ik gebruik de "gewone" Gmail app... Deze kan wel hetzelfde als je gmail online. Ook archiveren en omgaan met labels... De HTC client voegt behalve eye candy weinig toe, behalve het kunnen opslaan van een bijlage. Wellicht helpt het als je de HTC client als imap instelt. Je contacten en agenda kun je gewoon al synchroniseren met je google account.Markofnikoff schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:56:
afgelopen week mijn IS uitvoerig gebruikt, en ik ben tot de conclusie gekomen dat het bevalt
Battle.net || Strava
1) In 'SMS Backup & Restore' heb de het enige fatsoenlijke freeware app gevonden die beheersbaar smsjes uit winmo naar mijn IS importeert. Dit gebeurd met behulp van een .xml. Eergisteren had ik die paar duizend smsjes van mij overgezet, maar niet alleen het sms gedeelte van Sense liep vast ook mijn hele telefoon werd traag als dikke stroop en erg warm. Daarna maar even smsjes die origineel waren binnengekomen op de android en gebackupped waren met een XML file vergeleken met de de geïmporteerde XML file. Stonden wat halve regels tussen die ik eerst heb verwijderd. Toen zag ik ook dat winmo contactgegevens (naam) en het smsje opslaat, android doet alleen het nummer, de rest haalt hij tijdens het scrollen door je smsjes uit je contactlijst (in mijn geval google contacts). Daarom de xml van bijna 10.000 regels even opgeschoond met notepad++ en regex.
Toen even al mijn smsjes handmatig verwijderd op mijn telefoon, zijn vele apps voor in de market maar allemaal zijn ze traag of lopen vast op een paar duizend smsjes. Enige optie is dan handmatig hele threads verwijderen. Nadat dat gebeurd was opnieuw geïmporteerd en nu is alles wel netjes threaded en scrolt het lekker.
Helaas merk ik wel dat in ieder geval de originele rom van de IS niet om kan gaan met een paar duizend smsjes. Als je een smsje verstuurt naar een contactpersoon waar er al een paar honderd in de thread staan, laad en laad dat maar en als je dan terug gaat naar je algemene sms venster is dat ook wat traag.
2) Zoals hierboven gezegd inderdaad de achterkant van de telefoon kraakt als je drukt recht boven de camera en (als hij op zijn scherm ligt) aan de zijkant linksboven.
3) Voor de verbindingsinstellingen gebruik ik trouwens SwitchWidgetPro. Deze widget kan op 1 widget balk 8 switch buttons van de in totaal 24 opties kwijt. Zelf heb ik nu Wifi-2G-3G-GPS-Bluetooth-AirplaneMode-Sync-Brightness (volgorde optioneel). Waarbij als je op de buttons WiFi en bluetooth tikt je gelijk naar hun instellingen gaat (optioneel) zodat je direct het juiste netwerk/telefoon kan selecteren. De brightness button heeft ook nog 4 standen van donker naar steeds helderder (optioneel instelbaar). Makkelijker dan dit kan het absoluut niet.
Toen even al mijn smsjes handmatig verwijderd op mijn telefoon, zijn vele apps voor in de market maar allemaal zijn ze traag of lopen vast op een paar duizend smsjes. Enige optie is dan handmatig hele threads verwijderen. Nadat dat gebeurd was opnieuw geïmporteerd en nu is alles wel netjes threaded en scrolt het lekker.
Helaas merk ik wel dat in ieder geval de originele rom van de IS niet om kan gaan met een paar duizend smsjes. Als je een smsje verstuurt naar een contactpersoon waar er al een paar honderd in de thread staan, laad en laad dat maar en als je dan terug gaat naar je algemene sms venster is dat ook wat traag.
2) Zoals hierboven gezegd inderdaad de achterkant van de telefoon kraakt als je drukt recht boven de camera en (als hij op zijn scherm ligt) aan de zijkant linksboven.
3) Voor de verbindingsinstellingen gebruik ik trouwens SwitchWidgetPro. Deze widget kan op 1 widget balk 8 switch buttons van de in totaal 24 opties kwijt. Zelf heb ik nu Wifi-2G-3G-GPS-Bluetooth-AirplaneMode-Sync-Brightness (volgorde optioneel). Waarbij als je op de buttons WiFi en bluetooth tikt je gelijk naar hun instellingen gaat (optioneel) zodat je direct het juiste netwerk/telefoon kan selecteren. De brightness button heeft ook nog 4 standen van donker naar steeds helderder (optioneel instelbaar). Makkelijker dan dit kan het absoluut niet.
Mja zo heb ik het nu ook opgelost, maar ik gebruik ook nog een exchange account van de TU/e, en ik wil eigenlijk beide accounts in één app kunnen gebruiken. Het exchange van de TU heeft trouwens geen last van het boven beschreven probleem, het lijkt dus van de combinatie gmail+HTC-app af te komen.retlaw schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:00:
[...]
Ik gebruik de "gewone" Gmail app... Deze kan wel hetzelfde als je gmail online. Ook archiveren en omgaan met labels... De HTC client voegt behalve eye candy weinig toe, behalve het kunnen opslaan van een bijlage. Wellicht helpt het als je de HTC client als imap instelt. Je contacten en agenda kun je gewoon al synchroniseren met je google account.
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Ik heb mijn Casemate Barely There eindelijk binnen.
Helaas sluit hij niet zo naadloos aan zoals ik had gehoopt. Langs de zijkanten voel je de rand lopen.
Ik snap ook niet waarom hij de onderkant niet bedekt, al is het zo wel makkelijk om hem aan te brengen.
Al met al niet het ideale hoesje, maar volgens mij wel nog steeds één van de weinige.
De bijgeleverde screenprotector kreeg ik niet fatsoenlijk aangebracht, maar dat licht denk ik vooral aan mijzelf. Bleven kleine luchtbelletjes zitten die ik niet wegkreeg (ik voel ze niet eens). Ook na meerdere malen opnieuw aanbrengen bleven dezelfde stipjes op dezelfde plekken terug komen. Na te lang ijverig proberen heb ik de protector al bekrast met het bijgeleverde kartonnetje. Helaas.
Helaas sluit hij niet zo naadloos aan zoals ik had gehoopt. Langs de zijkanten voel je de rand lopen.
Ik snap ook niet waarom hij de onderkant niet bedekt, al is het zo wel makkelijk om hem aan te brengen.
Al met al niet het ideale hoesje, maar volgens mij wel nog steeds één van de weinige.
De bijgeleverde screenprotector kreeg ik niet fatsoenlijk aangebracht, maar dat licht denk ik vooral aan mijzelf. Bleven kleine luchtbelletjes zitten die ik niet wegkreeg (ik voel ze niet eens). Ook na meerdere malen opnieuw aanbrengen bleven dezelfde stipjes op dezelfde plekken terug komen. Na te lang ijverig proberen heb ik de protector al bekrast met het bijgeleverde kartonnetje. Helaas.
Toch een minpuntje gevonden.m@fkeez schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:23:
[...]
Hier ook zo'n overstapper. Tussendoor de afgelopen 3 maand de n82 weer gebruikt, doordat die n97 van me uit logeren was bij nokia.
Wel effe wennen, maar ik vind het nu al incredible Htc of quietly brilliant
Hij verbind niet automatisch met de pioneer carkit.
Iemand een tip hoe de telefoon langer dan 120 sec zichtbaar kan blijven via bluetooth?
Wel als je dat aanzet
All programs > Car Panel > Settings > Car Kit > Auto-connect?
Helaas ook niet. De autoradio zoekt wel naar apparaten, maar de telefoon laat zich niet automatisch zien.frickY schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:26:
Wel als je dat aanzet
Maar es effe verder googlen.
Verwijderd
zelfde probleem gehad met onze pioneer en htc diamond.m@fkeez schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:39:
[...]
Helaas ook niet. De autoradio zoekt wel naar apparaten, maar de telefoon laat zich niet automatisch zien.
Maar es effe verder googlen.
je moet het op een bepaalde manier doen en dan werkt het wel.
handmatig selecteren iig, dat is wat ik nog weet
Klinkt alsof je ze helemaal nog niet gepaired hebt?
[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 06-04-2011 20:46 ]
Verwijderd
zo pakketje binnen.
eerst een bak koffie, peukje en de spanning opbouwen en dan uitpakken
eerst een bak koffie, peukje en de spanning opbouwen en dan uitpakken
Je zou het toestel ondertussen alvast kunnen opladenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:53:
zo pakketje binnen.
eerst een bak koffie, peukje en de spanning opbouwen en dan uitpakken![]()
Hey heb je een link naar de screenprotector voor de ISVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:47:
[...]
[...]
Ik heb nog een beetje gedubt maar toch gekozen voor de incredible s.
via studentmobiel met een hi 25 abbo was dit echt de goedkoopste optie.
De iphone is mooi maar ik ben nogal iemand die regelmatig dingen laat vallen of ongelukjes heeft.
De iphone lijkt mij minder sterk dan de htc
Heb hem zonet zelf even bij de media markt in de hand gehad en ik vind het design en de bouwkwaliteit ruim voldoende.
bovendien werkte het allemaal lekker en android biedt tegenwoordig ook toffe en goede apps.
Zonet dus het contract terug gemailed en ik verwacht hem eind van de week binnen te hebben
heb via ebay al wat screenprotectors en een siliconen hoesje gehaald en een 8 gb micro sd.
ben heel benieuwd
alvast bedankt
Mark,Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:48:
Ik heb ook een probleem met de e-mail (hotmail-account). Ik heb bij het instellen gekozen voor Microsoft Exchange ActiveSync.
Ik heb ingesteld dat er om de 15 minuten ververst wordt. Alleen elke keer als ik een nieuw mailtje heb gelezen komt ie later weer terug als ongelezen. En ook html laat ie niet zien.
Dit was bij pop3 wel het geval, alleen dan synct ie weer niet met de server...
EDIT:
Bij ActiveSync haalt ie mijn oude mailtjes niet op, terwijl ik dit wel heb ingesteld. Wel zie ik mijn mappenstructuur, maar elke map is vervolgens weer leeg...
Bij POP3 haalt ie wel mijn oude mail op, alleen kan ik hier alleen de standaard hotmail mappen bekijken (inbox/verzonden/concepten/prullenbak) en niet mijn eigen gemaakte mappen..
Iemand bij wie Exchange Activesync wel goed werkt i.c.m. Hotmail?
Ik heb voor mijn vriendin EmailGoogle.apk erop gezet en deze howto gevolgd:
http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html
werkt prima. De ingebouwde Exchange client wilde niet eens verbinden met hotmail
Verwijderd
http://cgi.ebay.com/5-x-C...2a0f6e24c2#ht_2536wt_1139emreorhan schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:12:
[...]
Hey heb je een link naar de screenprotector voor de IS
alvast bedankt
5 stuks 2 dollar.
trouwens welke apps moet ik hebben
en ik zoek een goede qr reader.
werkt lekker zeg dit ding
Ik denk dat je beter 1 goede screenprotector kan kopen dan 5 stuks van (waarschijnlijk) mindere kwaliteit.
Zelf heb ik bij Brando.com besteld (wat ik al jaren doe).
http://shop.brando.com/bw...e-s-_p05580c0018d008.html
Zodra ik de screenprotector binnen heb, laat ik mijn ervaring weten.
Ben heel benieuwd hoe de screenprotector van brando is. Zoek zelf nog een goede dus wacht even je ervaring af!ChiMan schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:34:
[...]
Ik denk dat je beter 1 goede screenprotector kan kopen dan 5 stuks van (waarschijnlijk) mindere kwaliteit.
Zelf heb ik bij Brando.com besteld (wat ik al jaren doe).
http://shop.brando.com/bw...e-s-_p05580c0018d008.html
Zodra ik de screenprotector binnen heb, laat ik mijn ervaring weten.
I'm with Chiman
Ik heb ook op ebay 6 protectors voor 1.58 gekocht (incl, verzenden) maar het is echt wat je er voor betaald (niks). nadat ik er 4 had verkloot met monteren heb ik het mijn broer laten doen (= zen master
) en die kreeg hem er redelijk op.
Krasbestendigheid is ook heel slecht zelfs de losse vellen op m'n eeltige duimen trekken de krassen er in, wat er voor heeft gezorgd dat na 1.5 week er eigenlijk al een nieuwe op moet.
Ik heb ook op ebay 6 protectors voor 1.58 gekocht (incl, verzenden) maar het is echt wat je er voor betaald (niks). nadat ik er 4 had verkloot met monteren heb ik het mijn broer laten doen (= zen master
Krasbestendigheid is ook heel slecht zelfs de losse vellen op m'n eeltige duimen trekken de krassen er in, wat er voor heeft gezorgd dat na 1.5 week er eigenlijk al een nieuwe op moet.
Ik heb een screenprotector besteld via gsmweb.nl. Een "originele van HTC". Deze past er prima op! twee stuks voor een tientje...
Brando is over het algemeen wel betere kwaliteit, die had ik op mijn Desire...
Brando is over het algemeen wel betere kwaliteit, die had ik op mijn Desire...
Battle.net || Strava
Verwijderd
Wat een geniaal toestel. Dat Google voice command is super ik vroeg me alleen af of ik ipv typen ook gewoon kan lullen en het er automatisch komt te staan.
Ik vind de incredible lekker handzaam en ideale schermgrootte
Kun je dat ook gebruiken voor voicedailing?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:32:
Wat een geniaal toestel. Dat Google voice command is super ik vroeg me alleen af of ik ipv typen ook gewoon kan lullen en het er automatisch komt te staan.
Mijn boefje is liev!
Had HTC een email gestuurd met de vraag wanneer we Gingerbread konden verwachten voor IS.
Antwoordt: Zomer 2011!!!
Laten we hopen dat het een verlate 1 april grap is.
Antwoordt: Zomer 2011!!!
Laten we hopen dat het een verlate 1 april grap is.
Verwijderd
weert iemand een goede applicatie voor flitsservice .
ik gebruik mu voice commands voor invoer van zuks dus samsung ue veroverd broodjes in komen te zutphen
ik gebruik mu voice commands voor invoer van zuks dus samsung ue veroverd broodjes in komen te zutphen
Verwijderd
Okee tnx, zal het vanavond eens proberen. Vind het nu zo waardeloos, als ik nu via de pc in mn hotmail kijk heb ik weer 100 ongelezen berichten omdat ie op de mobiel niet sync'd.sphere schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:13:
[...]
Mark,
werkt prima. De ingebouwde Exchange client wilde niet eens verbinden met hotmail
Verwijderd
Kijk eens op de site van flitsservice. Daar staat een android app van hun.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:26:
weert iemand een goede applicatie voor flitsservice .
Verwijderd
ah zal ff checken.
wikango leek me wel relaxed maar de android versie koste geld.
trouwens bij mijn oude htc had ik op de een of andere manier de facebook gezichten gekoppeld aan mijn telefoonlijst.
nu lukt dat opeens niet meer, doe ik iets verkeerd?
wikango leek me wel relaxed maar de android versie koste geld.
trouwens bij mijn oude htc had ik op de een of andere manier de facebook gezichten gekoppeld aan mijn telefoonlijst.
nu lukt dat opeens niet meer, doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
ben eruit gekomen.GWBoes schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:44:
@ Darkster
bij de intellingen>accounts en synchronisatie kan je handmatig de contact personen synchorniseren. dan krijg je als het goed is een melding dat je ze nog handmatig moet koppelen.
veel contacten heb ik niet in facebook dus de helft heeft geen foto
mijn god, wat een verademing deze htc icm met android.
voor de duidelijkheid, ik kom van een htc diamond2 met windows mobile

edit:
als ik nu mijn widgets en apps op de desktop van mijn phone wil ordenen is dat best wel ff werk.
is er geen software waarbij ik mijn phone aan de pc hang en dan via die software mijn phone kan organiseren?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 22:29 ]
Goggles, van Google, is een geniale app. En doet ook QR-codes (en overige barcodes)Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:29:
trouwens welke apps moet ik hebben
en ik zoek een goede qr reader.
http://www.google.com/mobile/goggles/#text
Verwijderd
Ik kan zo niks vinden bij de standaard applicaties.JB schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:11:
@ Darkster, kun jij mijn vraag ook beantwoorden?
wellicht dat er in de store wat te krijgen is.
er is in de store een progje genaamd voice actions.
alleen kan ik hem niet testen.
zit in de bieb en als ik dan tegen mijn gsm begin aan te lullen met allerlei commando's komt dat wel heel erg fout over
Op de een of andere manier update de Friendstream widget niet meer?!
Ik ben in het buitenland geweest en heb toen internet uitgezet, daarna kan ik de stream enkel handmatig updaten? Iemand een idee?
Ik ben in het buitenland geweest en heb toen internet uitgezet, daarna kan ik de stream enkel handmatig updaten? Iemand een idee?
Battle.net || Strava
Telefoon al reboot gegeven?retlaw schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:51:
Op de een of andere manier update de Friendstream widget niet meer?!
Mijn boefje is liev!
Ja, ook al account opnieuw ingesteld... is niet zo'n heel groot probleem hoor, ik gebruik het ook niet echt, maar het viel me alleen op. Verder is het echt de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb!
Battle.net || Strava
Staat auto-update bij je aan?retlaw schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:49:
[...]
Ja, ook al account opnieuw ingesteld... is niet zo'n heel groot probleem hoor, ik gebruik het ook niet echt, maar het viel me alleen op. Verder is het echt de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb!
Geen idee hoe ik het moet omschrijven, maar op dit moment staat er in de status balk van mijn IS een schuin gedraaid vierkantje (zal vast een telefoon moeten voorstellen) met streepjes aan beide kanten. Dit is gebeurt nadat mijn telefoon vanmiddag ineens een tijdje ging trillen.
Enig idee wat dit betekent?
Enig idee wat dit betekent?
Dat je een stil profiel gebruikt, en het toestel zal vibreren bij een oproep?

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 08-04-2011 19:41 ]
Verwijderd
ik heb nu mijn incredible behoorlijk vol staan met apps (die snel launch schermen).
als ik ze via mijn phone wil hergroeperen dan is dat niet echt te doen
weet iemand of ik mijn incredible ook via mijn pc kan organisen op afstand/kabel?
als ik ze via mijn phone wil hergroeperen dan is dat niet echt te doen
weet iemand of ik mijn incredible ook via mijn pc kan organisen op afstand/kabel?
Thanx voor de uitleg! Ik zie als ik het geluid uitzet 2 opties heb, ik kan eerst kiezen voor geluid uit en daarna de optie vibreren bij een oproep. Ook weer wat geleerd :-) Heb dit fantastische toestel net 2 dagen (wat een verademing tov mijn nokia 5800)frickY schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:40:
Dat je een stil profiel gebruikt, en het toestel zal vibreren bij een oproep?
[knip]
[ Voor 9% gewijzigd door kielkiel op 08-04-2011 21:41 ]
Misschien idee de handleiding (als PDF op de SDkaart) nog even door te lezen. Daar staat dit gewoon in
Heb vandaag mijn telefoon gekregen maar stuit op een paar problemen.Mijn Mobile internet
werkt niet meer nadat ik Wifi (thuis) had ingeschakeld. Alleen via mijn modem werkt internet nog.
Ik heb alle instellingen gecheckt maar kom er niet uit.Iemand enig idee?
Ook kan ik mijn e-mail niet werkend krijgen van hetnet.
Tevens trilt de telefoon niet als er (sms)berichten binnenkomen.
Er wordt gesproken van een handleiding bij de incredible s, is die ergens te downloaden?
werkt niet meer nadat ik Wifi (thuis) had ingeschakeld. Alleen via mijn modem werkt internet nog.
Er wordt gesproken van een handleiding bij de incredible s, is die ergens te downloaden?
Verwijderd
Bedankt, bij mij werkt het nu ook. Twee minpuntjes nog:sphere schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:13:
[...]
Mark,
1) Hij haalt alleen de mailtjes op van de server die maximaal 1 maand oud zijn.
2) Ook nu zie geen afbeeldingen enz in de mailtjes, alleen platte tekst om het zo maar te zeggen. Bij POP3 liet ie wel afbeeldingen enz. zien.
Maargoed, meer valt er voor nu gewoon niet uit te halen denk ik.
Verwijderd
vraag 1: bij acountinstellingen kun je selecteren tot hoever die de berichten ophaalt.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:30:
[...]
Bedankt, bij mij werkt het nu ook. Twee minpuntjes nog:
2) Ook nu zie geen afbeeldingen enz in de mailtjes, alleen platte tekst om het zo maar te zeggen. Bij POP3 liet ie wel afbeeldingen enz. zien.
je kunt ook "alles" selecteren!
Verwijderd
Allen via je modem werkt internet nog? Wat bedoel je hiermee?NeWSJuNK schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:44:
Heb vandaag mijn telefoon gekregen maar stuit op een paar problemen.Mijn Mobile internet
Voor de e-mail moet je even goed naar de instellingen kijken. Ik weet niet wat de instellingen voor hetnet zijn... Heb je al gegoogeld hierop?
De handleiding staat op de SD-kaart van je telefoon. Ook is de handleiding wel te downloaden --> Google
Verwijderd
Nope, dit kan alleen bij de standaard mail-client die er al opstaat. Bij deze werkt Exchange niet met Hotmail, dus ik heb nu geloof ik de standaard android mail-client (volgens de link die Sphere mij gaf op de vorige pagina) erop gezet waarbij Exchange wel werkt, echter nu kan ik maximaal 1 maand instellen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:34:
[...]
vraag 1: bij acountinstellingen kun je selecteren tot hoever die de berichten ophaalt.
je kunt ook "alles" selecteren!
@Markbarthman, op mijn SD kaart staan alleen foto's af fabriek..? geen bestanden verder.Of kijk ik niet goed..
Ik heb de telefoon naar fabrieksinstellingen teruggezet en nu werkt mobile internet weer.G staat voor gewoon en H voor snel? Met modem bedoelde ik via mijn speedtouch wifi verbinding.
dank voor je reactie zover!
Ik heb de telefoon naar fabrieksinstellingen teruggezet en nu werkt mobile internet weer.G staat voor gewoon en H voor snel? Met modem bedoelde ik via mijn speedtouch wifi verbinding.
dank voor je reactie zover!
OK. Misschien is IMAP dan geschikt voor jou, maar dan heb je weer geen pushmail. Het blijft schipperen kennelijkVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:30:
Bedankt, bij mij werkt het nu ook. Twee minpuntjes nog:
De Engelse handleiding staat in de map UM op je SD kaart. De Nederlandse handleiding staat niet op de SD kaart:
Verwijderd
Vraagje , draagbaar wifi hotspot, als je dat aanzet, maak je dan kosten buiten je bundel? ik heb zelf een internet plus bundel van tmobile
Wifi Hotspot maakt gebruik van je 3g, bij jou dus de internet plus bundel van T-Mobile. Dus niet buiten je bundel.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:13:
Vraagje , draagbaar wifi hotspot, als je dat aanzet, maak je dan kosten buiten je bundel? ik heb zelf een internet plus bundel van tmobile
Denk dan wel om je data "limiet". Want als je dan gaat surfen via je Wifi Hotspot op je laptop/pc en je zit even op youtube of iets dergelijks kan het wel hard gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door sneer op 10-04-2011 13:58 ]
Verwijderd
De NL handleiding van de Incredible S:dasooktoevallig schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:55:
De Engelse handleiding staat in de map UM op je SD kaart. De Nederlandse handleiding staat niet op de SD kaart:
[...]
http://www.studentmobiel.nl/system/product_manual/file/331/HTC_Incredible_S_Handleiding_NL.pdf
Verwijderd
Ik heb een paar vraagjes, want ik wil óf de Incredible S óf de Desire S aanschaffen:
- als de incredible een update naar 2.3 krijgt (en wanneer komt die?) wordt de Sense dan ook geupdate?
- is er uberhaupt verschil tussen de Sense schil van de Incredible of de Desire s?
Ik zit erg te twijfelen, maar ik denk dat het waarschijnlijk de Incredible wordt...
Wat vinden jullie?
- als de incredible een update naar 2.3 krijgt (en wanneer komt die?) wordt de Sense dan ook geupdate?
- is er uberhaupt verschil tussen de Sense schil van de Incredible of de Desire s?
Ik zit erg te twijfelen, maar ik denk dat het waarschijnlijk de Incredible wordt...
Wat vinden jullie?
Als de update komt, geruchten verschillen. Volgens iemand op XDA, die het nagevraagd heeft bij HTC, was het antwoord zomer 2011. Voor de Desire was het weer april, en misschien komt de update voor de IS kan ook wel... Sense schil wordt dan waarschijnlijk wel geupdate.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:40:
Ik heb een paar vraagjes, want ik wil óf de Incredible S óf de Desire S aanschaffen:
Wat vinden jullie?
Ik stond voor dezelfde keuze, voordeel van IS is groter scherm en betere camera. Ik zou dus voor de IS gaan!
Battle.net || Strava
Verwijderd
blijft een super telefoon maar een ding vind ik jammer.
HTC heeft haar eigen facebook en twitter en dergelijke ingebakken zonder dat je het kan verwijderen.
Ik had liever gehad dat ik zelf kon kiezen of ik er gebruik van maakte.
trouwens weet iemand dit:
als ik iets wil delen krijg ik een gigantische waslijst aan apps die kunnen delen.
kan ik die lijst ook aanpassen?
HTC heeft haar eigen facebook en twitter en dergelijke ingebakken zonder dat je het kan verwijderen.
als ik iets wil delen krijg ik een gigantische waslijst aan apps die kunnen delen.
Volgens mij kun je die lijst niet aanpassen...
Ik vind het juist een voordeel dat het allemaal al ingebakken zit. Daarom ook een HTC met de Sense schil uitgezocht. Als je echt een kale versie van Android wil moet je de Nexus kiezen... Als je het niet instelt, heb je er ook weinig last van. Er zit op de IS genoeg geheugen, bij de Desire was dit een ander verhaal...
Ik vind het juist een voordeel dat het allemaal al ingebakken zit. Daarom ook een HTC met de Sense schil uitgezocht. Als je echt een kale versie van Android wil moet je de Nexus kiezen... Als je het niet instelt, heb je er ook weinig last van. Er zit op de IS genoeg geheugen, bij de Desire was dit een ander verhaal...
Battle.net || Strava
Verwijderd
ik heb nu alleen 2x facebook in mijn lijst staan omdat op de een of andere manier htc sense niet afzonderlijk werkt?retlaw schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:33:
Volgens mij kun je die lijst niet aanpassen...
trouwens ik kwam er gisteren achter dat ik ook via mijn draadloze epson printer kan printen.
alleen office en pdf documenten wil die nog niet echt aan.
ff kijken of er een andere app is of er iets met de instellingen moet
Wel geniaal wat je ermee kan.
Ik hoop alleen dat je zeer snel via paypal kan betalen in de market.
dat creditcard gedoe lijkt nergens op
Ik zou bijna spijt krijgen van mijn Incredible als ik die nieuwe Sensation zie 

Maar gelukkig bevalt mijn Incredible zodanig dat ik er toch blij mee blijf. Alleen is de camera op dit toestel wel veel mooier afgewerkt.
Ook snap ik de verschillen tussen Latitude, Locations, Maps, Navigation en Places niet
Komt toch allemaal op hetzelfde neer?

Maar gelukkig bevalt mijn Incredible zodanig dat ik er toch blij mee blijf. Alleen is de camera op dit toestel wel veel mooier afgewerkt.
Die ervaringen deel ik wel. Ik moet nu ook steeds beide app's koppelen aan contacten, en beiden beginnen notices te geven als ik gementioned wordt. Ik heb aan één van de twee wel voldoende.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:21:
blijft een super telefoon maar een ding vind ik jammer.
Ook snap ik de verschillen tussen Latitude, Locations, Maps, Navigation en Places niet
[ Voor 51% gewijzigd door frickY op 12-04-2011 16:10 ]
Sinds gisteren heb ik een probleem met het afspelen van AVI films.
Sommige doen het wel en bij andere kan ik maar de eerste 3-5 seconden bekijken.
Het rare is dat een film vorige week kon bekijken nu opeens niet wordt ondersteund.
Iemand met hetzelfde probleem?
En een oplossing?
Sommige doen het wel en bij andere kan ik maar de eerste 3-5 seconden bekijken.
Het rare is dat een film vorige week kon bekijken nu opeens niet wordt ondersteund.
Iemand met hetzelfde probleem?
En een oplossing?
Nee dat nog niet.frickY schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:36:
Al een volledige reboot geprobeerd?
Hoe kan je een backup maken zodat je niet alles opnieuw hoeft te installeren?
Via setting > privacy heb ik beide opties aangevinkt. Maar wat moet je doen na het volledige rebooten?
Met een volledige reboot bedoel ik geen volledige reset.
Reboot is gewoon uit- en weer aanzetten. Alleen zal hij standaard Quick Boot gebruiken en niet volledig herstarten, dat moet je even uitzetten.
Een volledige reset, ofwel Factory Reset, kost je inderdaad al je data waarna je een backup moet terug zetten.
Backup maken kan volgens mij met HTC Sync.
Reboot is gewoon uit- en weer aanzetten. Alleen zal hij standaard Quick Boot gebruiken en niet volledig herstarten, dat moet je even uitzetten.
Een volledige reset, ofwel Factory Reset, kost je inderdaad al je data waarna je een backup moet terug zetten.
Helaas, niet gelukt.
Heb het vermoeden dat het door Astro File Manager komt.
Deze had ik afgelopen vrijdag geinstalleerd en sindsdien het probleem.
Heb het app al verwijderd zonder succes.
Volgende week krijg ik waarschijnlijk een nieuwe microsd (class 10).
Ga dan me toestel eens hard resetten.
Heb het vermoeden dat het door Astro File Manager komt.
Deze had ik afgelopen vrijdag geinstalleerd en sindsdien het probleem.
Heb het app al verwijderd zonder succes.
Volgende week krijg ik waarschijnlijk een nieuwe microsd (class 10).
Ga dan me toestel eens hard resetten.
Wat zijn nou de grootste tegenvallers van dit toestel? behalve dat ik op diverse fora lees over stof problemen?
Heb ook een reset gedaan van mijn telefoon. Als je telefoon klaar is met "resetten" krijg je de setup. Als je hier een google account invult dan vraagt hij automatisch om een backup terug te zetten. Weet niet meer precies hoe dit zat, maar kreeg een melding of ik een backup wilde terugzetten. Kreeg mijn berichten etc. allemaal weer terug!frickY schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:04:
Met een volledige reboot bedoel ik geen volledige reset.
Kreeg je alles terug of alleen gegevens van Google zoals gmail?
[ Voor 3% gewijzigd door ChiMan op 12-04-2011 19:44 ]
Verwijderd
Apps en instellingen ben je kwijt en staan niet meer bij downloads in de market. Ook niet als je een backup maakt, je kunt ze dan alleen installeren maar krijgt dus geen update notificaties meer. Hoop dat google de downloads ook een keer aan het account gaat koppelen, maakt het weer makkelijker.
Berichten en contacten kun je sycen met htcsense.com. Lijkt me dat hij ze ook daarvandaan kan restoren.ChiMan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:43:
Kreeg je alles terug of alleen gegevens van Google zoals gmail?
Dat klopt. Kan best zijn dat het htc geweest is in plaats van Google. Heb mijn berichten en contacten terug gekregen.frickY schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:05:
[...]
Berichten en contacten kun je sycen met htcsense.com. Lijkt me dat hij ze ook daarvandaan kan restoren.
Verwijderd
hmmm....Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:58:
Apps en instellingen ben je kwijt en staan niet meer bij downloads in de market. Ook niet als je een backup maakt, je kunt ze dan alleen installeren maar krijgt dus geen update notificaties meer. Hoop dat google de downloads ook een keer aan het account gaat koppelen, maakt het weer makkelijker.
wel intressant. Toen ik mijn DHD heb ingewisseld voor de IS heeft ie niet alleen al mijn htcsense gegevens overgenomen maar ook al mijn apps weer terug geinstalleerd op mijn phone, alle instellingen van wifi etc overgenomen en zelfs mijn huidige wallpaper meegenomen van de HD naar de IS.
Waarom doet ie dat dan ook niet bij een reset?!?!
Heb volgens mijn alles gesync met htcsense.
Maar ik zie helemaal niets als ik online inlog op htcsense.com
Alleen mijn huidige lokatie (wat niet klopt) en dat ik mijn toestel kan overlaten gaan.
Mis ik iets?
Maar ik zie helemaal niets als ik online inlog op htcsense.com
Alleen mijn huidige lokatie (wat niet klopt) en dat ik mijn toestel kan overlaten gaan.
Mis ik iets?
Ik heb sinds een week dit fantastische toestel! Zoveel beter dan mijn nokia....
Maarr...ik hoor regelmatig van mensen dat ze mij niet goed horen of helemaal niet. Het lijkt erop dat ik zodra de microfoon iets te ver van mijn mond is dat men mij niet meer verstaat...herkennen jullie dit?
Maarr...ik hoor regelmatig van mensen dat ze mij niet goed horen of helemaal niet. Het lijkt erop dat ik zodra de microfoon iets te ver van mijn mond is dat men mij niet meer verstaat...herkennen jullie dit?