Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:54
kielkiel schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:17:
Ik heb sinds een week dit fantastische toestel! Zoveel beter dan mijn nokia....

Maarr...ik hoor regelmatig van mensen dat ze mij niet goed horen of helemaal niet. Het lijkt erop dat ik zodra de microfoon iets te ver van mijn mond is dat men mij niet meer verstaat...herkennen jullie dit?
Ik heb hetzelfde probleem, ik hoor de mensen slecht door het schelle krakende geluid en mensen kunnen mij slecht verstaan.Dat was bij mijn Sonyericsson nooit een probleem. Verder vind ik het bladeren in mijn contacten een lastige bezigheid; voor je het weet bel je iemand ongewilt.

Nog even wat anders,hoe kun je muziek op de telefoon zetten via itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
frickY schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:07:
[...] Die ervaringen deel ik wel. Ik moet nu ook steeds beide app's koppelen aan contacten, en beiden beginnen notices te geven als ik gementioned wordt. Ik heb aan één van de twee wel voldoende.
ik gebruik deze apps zelf niet, maar in veel andere apps die notificaties geven kun je dat in het instellingenmenu van de app aan en uit zetten.
Ook snap ik de verschillen tussen Latitude, Locations, Maps, Navigation en Places niet :? Komt toch allemaal op hetzelfde neer?
Het zijn allemaal verschillende gezichten van Google Maps. Maar die hebben eigen schermen die gemaakt zijn voor een bepaald gebruiksdoel. Net zoals Google de schermen van de zoekmachine heeft opgesplitst in "Het Internet", "Afbeeldingen", "Video", "Nieuws" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
frickY schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:04:
Met een volledige reboot bedoel ik geen volledige reset.
Reboot is gewoon uit- en weer aanzetten. Alleen zal hij standaard Quick Boot gebruiken en niet volledig herstarten, dat moet je even uitzetten.
Je kunt ook je accu er even uit halen. Dan gebruikt hij Quick Boot ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
NeWSJuNK schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:52:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik hoor de mensen slecht door het schelle krakende geluid en mensen kunnen mij slecht verstaan.Dat was bij mijn Sonyericsson nooit een probleem. Verder vind ik het bladeren in mijn contacten een lastige bezigheid; voor je het weet bel je iemand ongewilt.

Met HTC sync kan je afspeellijsten uit iTunes laten overzetten op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
NeWSJuNK schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:52:
[...]
Op je PC kun je HTC Sync installeren. Dat staat op de meegeleverde SD-kaart. Als het goed is synchroniseert dat ook met iTunes. Daarnaast zijn er diverse apps in de market die het mogelijk maken om muziek uit iTunes over te zetten.

Heb je een Mac dan zijn er diverse andere opties, zoals
http://ita.sourceforge.net/
De overige opties zijn makkelijk te vinden via Google (zoektermen: HTC itunes mac).

Of dat allemaal werkt kan ik je niet vertellen. Ik gebruik geen Mac en geen iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
dasooktoevallig schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:32:
[...]

Op je PC kun je HTC Sync installeren. Dat staat op de meegeleverde SD-kaart. Als het goed is synchroniseert dat ook met iTunes. Daarnaast zijn er diverse apps in de market die het mogelijk maken om muziek uit iTunes over te zetten.

Heb je een Mac dan zijn er diverse andere opties, zoals
http://ita.sourceforge.net/
De overige opties zijn makkelijk te vinden via Google (zoektermen: HTC itunes mac).

Of dat allemaal werkt kan ik je niet vertellen. Ik gebruik geen Mac en geen iTunes.
iTunes Agent werkt perfect op mijn Windows 7 32 bit. Bedankt voor de tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Yrck schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:59:
[...]

iTunes Agent werkt perfect op mijn Windows 7 32 bit. Bedankt voor de tip! ;)
8)7 Ik heb niet goed gekeken, dacht dat het een app voor de Mac was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:42

Bob Popcorn

Plop!

Maarr...ik hoor regelmatig van mensen dat ze mij niet goed horen of helemaal niet. Het lijkt erop dat ik zodra de microfoon iets te ver van mijn mond is dat men mij niet meer verstaat...herkennen jullie dit?
Haha, dit had ik ook. Let even op hoe je het toestel vasthoudt, ik leg namelijk standaard m'n pink onder het toestel en dan blokkeer je de microfoon :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:25:
[...]

Haha, dit had ik ook. Let even op hoe je het toestel vasthoudt, ik leg namelijk standaard m'n pink onder het toestel en dan blokkeer je de microfoon :p

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:01

NSG

Je weet niks!

Ik had 1,5 week terug een mail gestuurd naar Gsmwijzer.nl dat HTC mij niet serieus neemt met mijn klacht etc. kreeg 2 dagen later een mail dat ik hem mocht opsturen dan zou ik een nieuwe krijgen, vorige week donderdag opgestuurd, is pas gisteren bezorgd (TNT-Post :r ). Vandaag hebben ze een nieuwe opgestuurd verwacht hem morgen, hopen dat deze wel goed is :)

Van HTC heb ik al 2 weken niks gehoord, ik zou z.s.m mail krijgen of gebeld worden door het "escalatie team". :r

Ook werd ik vandaag door T-mobile gebeld naar aanleiding van een klacht die ik had over de dekking in mijn schoolgebouw, resultaat 20% korting (ben ik wel tevreden mee) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk dat de paar weken oude incredible ook buiten de boot valt ...

ach tis maar een toestel van 500 euro, hoef je geen service te verwachten voor een dergelijk bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Sinds uur of twee geleden doet de weer app niks meer. Er staat geen gegevens beschikbaar. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yrck schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:26:
Sinds uur of twee geleden doet de weer app niks meer. Er staat geen gegevens beschikbaar. Meer mensen last van?
nope, doet gewoon.

ook nu update die dus de server is het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKrokEd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-06 10:00
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik denk dat het kwam omdat ik op een locatie geweest was die hij niet herkende. In ieder geval denk de weer app niet meer dat ik in Queens ben, wat heel vaak gebeurde toen ik het toestel net had.

Ik heb trouwens ook van de week gehad dat de verbinding midden in het gesprek ineens verbroken werd. Daarentegen had ik dezelfde dag nog een kwalitatief geweldig gesprek van 15 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54
Dit had ik eigenlijk ook wel verwacht toen ik gisteren de filmpjes van de sensation had bekeken. veel funky 3d effecten en, naast het lockscreen, weinig praktische toevoegingen.

edit: tevens komt de sensation (de eerste met sense 3.0) pas begin juni uit dus dan is de Incredible al een kwart jaar uit.

[ Voor 12% gewijzigd door GWBoes op 14-04-2011 21:54 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hier gister ook last van. Nu is alles weer in orde. Mijn Friendstream i.c.m. Facebook vertoonde ook kuren. Geen idee waar dit ineens aan kon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb m'n nieuwe Incredible S binnen, problemen die ik met m'n vorige IS had zijn er niet.
-Backplate kraakt niet
-usb slot zit niet los
-géén simkaart problemen meer

Maarrrr, na 15 minuten viel me een dode pixel op :( ergens links onderin zit precies 1 dooie pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:52:
Ik heb m'n nieuwe Incredible S binnen, problemen die ik met m'n vorige IS had zijn er niet.
-Backplate kraakt niet
-usb slot zit niet los
-géén simkaart problemen meer

Maarrrr, na 15 minuten viel me een dode pixel op :( ergens links onderin zit precies 1 dooie pixel.
Zit dus niet mee :( Nu het toetsel weer omruilen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb sowieso weer een mail naar HTC gestuurd, gsmwijzer zal ik dit keer met rust laten.
Gelukkig gaat het om een pixel ergens links onderin, met een zwart achtergrond valt het niet op,
voorlopig zal ik hem dan ook proberen te negeren.

En nog over die backplate deze kraakt niet, maar is wel te klein. het frame van m'n telefoon steekt ongeveer een haardikte uit waardoor de randen wat scherp aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook last van stof onder mijn gsm, helaas denkt de winkel waar ik hem kocht dat dit doodnormaal is, en als ik het weg wil mag ik zelf een bus gecompresseerde lucht kopen en het eruit blazen.
Ze waren zelfs vriendelijk genoeg om mij een bus aan te bieden.

Ik dacht dat ik die gast de kop ging inslaan...

De winkel is Vandenborre in Gent, Sint-Denijs Westrem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@Tjee, dat is wel heel raar, waar zou je dan in godsnaam moeten blazen met lucht, in welk gat??
Gewoon voet bij stuk houden zou ik zeggen, je kan ook contact opnemen met HTC al heb ik daar geen goede ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb sinds vandaag ook een incredible s! Mooi toestel!

Paar vraagjes, want bij zo een nieuw toestel wil je toch altijd zeker zijn dat alles inorde is:d!

Mijn backplate sluit ook nie helemaal perfect aan vooral aan de kans van de volume rocker, en meer bepaald beneden ervan, is het wat scherp en dekt de backplate het niet helemaal waardoor het wat uitsteekt, hebben de meeste dit? Of is dit een probleem?

Ook lijkt de talk applicatie niet echt te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:08:
@Tjee, dat is wel heel raar, waar zou je dan in godsnaam moeten blazen met lucht, in welk gat??
Gewoon voet bij stuk houden zou ik zeggen, je kan ook contact opnemen met HTC al heb ik daar geen goede ervaring mee.
In de inkepingen langs de zijkant, volgens die verkoper.
Kheb vandaag geprobeerd om het toestel binnen te steken en mijn geld terug te krijgen, maar aangezien er al 8 dagen verlopen zijn gaat dat dus niet meer.

Ik ga eens een andere vandenborre proberen binnengaan, en terwijl misschien het hoofdbureau een mail sturen.
Het is teleurstellend dat ze hun klanten zo als stront behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Komt dat stof onder het display niet via het gat voor de 3.5mm headset aansluiting?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu merk ik dat ik toch een kraking heb vanachter, links beneden wanneer de telefoon met scherm naar beneden ligt. Bij het sd slot. Hebben velen dit probleem? Zijn er mensen die hiervoor gaan ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb zoals veel andere mensen kraking recht boven de camera, linksboven en rechtsonder (als de telefoon op zijn kop ligt). Ga hem daarvoor niet terug sturen. Heb zelf overigens wel goede eerdere ervaringen met HTC Europe (callcenter zit toevallig in (deels) Nederland, waardoor je ook Nederlandse sprekers kan krijgen). Volgende werkdag opgehaald en binnen paar werkdagen weer kosteloos thuis afgeleverd (telefoon wordt in België gerepareerd). Ken meerdere mensen waar het zo ging.

Mij is geleerd door een VF technici, dat je het beste je telefoon direct bij HTC kan aanmelden. Als hem terugbrengt naar de provider kijken hun technici er eerst na en sturen hem dan alsnog duur. De kans dat je de schade niet onder garantie valt wordt er aanzienlijk groter door en je bent je telefoon langer kwijt.

Vanaf morgen heb ik twee nieuwe Incredible S een tijdje in mijn bezit, zal is kijken of de kraking precies hetzelfde is.

Weet er iemand hoe ik kan instellen dat de oproep door de standaard FM radio heen gaat qua geluid? Ik maak zeer veel gebruik van de FM radio en wordt ook erg veel gebeld door de dag heen (weet van te voren niet wanneer). Daardoor mis ik veel oproepen (krijg een smsje van gemiste oproep)

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 19-04-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_206 schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:32:
Komt dat stof onder het display niet via het gat voor de 3.5mm headset aansluiting?
Nee want dat bevindt zich aan de andere kant, tenzij het er met zo'n brute kracht in gevlogen is dat het zich nu aan de overkant van het scherm bevindt, maar dat zou mij verwonderen.
Ik vermoed dat het binnengekomen is via diezelfde inkepingen waarin ik zou moeten blazen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Ik heb op het moment iets heel raars met de gegevensverbinding van m'n incredible. Als ik iet download op upload gaan de pijltjes bij het 3g logotje niet branden. Ook 3gwatchdog registeerd geen dataverbruik en het tegoed zoals hij op de website van vodafone staat klopt nog met de waarden van 3gwatchdog.

Ik zal het even in de gaten houden, lijkt me namelijk sterk dat ik ineens onbeperkt internet heb :P

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook na nog wat gespeeld te hebben me tmijn incredible s merk ik het volgende; Een soort van deathgrip. Bij wifi bovenaan het toestel en bij signaalsterkte van men netwerk onderaan. Kan iemand is controleren of het bij hem/haar ook het geval is.
Overigens begint het gekraag me nu toch wel een beetje te storen... Is contact opnemen met htc hierover nodig? Zouden ze iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 15:10
GWBoes schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:10:
Ik zal het even in de gaten houden, lijkt me namelijk sterk dat ik ineens onbeperkt internet heb :P
Uh. W-fi?
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:03:
Ook na nog wat gespeeld te hebben me tmijn incredible s merk ik het volgende; Een soort van deathgrip.
Dat is bekend. Je back-cover is de antenne.

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 19-04-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na contact op te nemen met Vandenborre ivm het stof is hun antwoord dat ik het moet opsturen ter reparatie.
Een nieuw exemplaar mag ik dus vergeten.

Ik heb een gelijkaardige mail naar HTC zelf gestuurd, 'k ga daar nog even op wachten, en is hun antwoord gelijkaardig dan zal er niets anders op zitten zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
dan staat het 3g logotje niet in de meldingsbalk he O-)

Maar inmiddels doet hij weer normaal. Onderweg naar huis trilde hij een keer en toen ik hem een tijdje later uit m'n broekzak haalde wou hij een foutrapport naar htc sturen en werkt alles weer normaal

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Zeer goed nieuws voor ons. Update 2.3.3 wordt al verspreid op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:52

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Malarky schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:17:
Das mooi! Ga het goed in de gaten houden... Ben wel benieuwd naar het nieuwe notificatiemenu! Scheelt weer een widget op een home-screen!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:38
Malarky schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:17:
Goed nieuws!

Maar hoe gaat zo'n update? Moet ik wachten totdat mijn provider (tmobile) of HTC het beschikbaar maakt of downloaden via een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:29:
[...]

Goed nieuws!

Maar hoe gaat zo'n update? Moet ik wachten totdat mijn provider (tmobile) of HTC het beschikbaar maakt of downloaden via een website?
Dit vraag ik mij ook af. Volgens de telefoon is er nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

In het bericht staat dat deze als OTA (over the air) wordt aangeboden. Betekend dus te downloaden via het apparaat zelf. Hoop wel dat het een echt bericht is, de genoemde website is de enige die het vermeldt en op XDA heeft nog niemand de update ontvangen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@ retlaw ,Op XDA hebben mensen met een root een Arabische 2.3.3 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Enes_81 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:56:
@ retlaw ,Op XDA hebben mensen met een root een Arabische 2.3.3 ontvangen.
Dat is mooi! Zit er in ieder geval beweging in... Ben benieuwd wanneer de europese update gaat komen dan...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:45:
Na contact op te nemen met Vandenborre ivm het stof is hun antwoord dat ik het moet opsturen ter reparatie.
Een nieuw exemplaar mag ik dus vergeten.

Ik heb een gelijkaardige mail naar HTC zelf gestuurd, 'k ga daar nog even op wachten, en is hun antwoord gelijkaardig dan zal er niets anders op zitten zeker...
Ik heb nu ook twee stofpuntjes geconstateerd.
ik vraag me wel af in hoeverre HTC een toestel moet repareren/vervangen.

Als het erger word neem ik ook maar ff contact op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@ Darkster, je zegt stofpuntjes dus ik neem aan dat het erg klein is, zou het geen dode pixel kunnen zijn?
Als je scherm uit staat en je schijnt er met een felle lamp op zie je het dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:38:
@ Darkster, je zegt stofpuntjes dus ik neem aan dat het erg klein is, zou het geen dode pixel kunnen zijn?
Als je scherm uit staat en je schijnt er met een felle lamp op zie je het dan nog?
Nee is echt stof, ik heb ze al een beetje kunnen verplaatsen door tegen het scherm te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gerust kunnen wachten tot het erger wordt, maar ik laat hem liever zo snel mogelijk herstellen en stofvrij maken dan dat ze mij er later kosten voor aanrekenen.

Btw kheb een mail teruggekregen van HTC, het kwam er op neer dat het aan de verkoper ligt om een nieuw toestel te geven of niet, maar indien ik hem wil laten herstellen kan ik hem net zo goed door HTC zelf laten ophalen ipv Vandenborre, aangezien hij toch sowieso in een herstelcentrum van HTC terecht moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Van stofproblemen heb ik nog geen last. De eerste aanraking met de grond heeft mijn Incredible al wel
gehad maar is daar gelukkig ongeschonden vanaf gekomen.

ik heb nog even een vraag: als ik filmpjes in de hoogste resolutie 1280x720 draadloos wil afspelen op mijn
LCD TV dan wordt dat soms niet ondersteund, 800x 480 daarentegen wel.
Iemand enig idee? Mijn TV is Full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Op XDA lees ik dat veel mensen zeggen dat er geen OTA update beschikbaar is.
Slechts een ROM die je erop kan zetten zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

In begin waren het toch wel OTA updates??? Vooral in AUS dan, maar verder (bv. in EUR) is het nog niet uit heb ik begrepen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Dima_2005 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:37:
In begin waren het toch wel OTA updates??? Vooral in AUS dan, maar verder (bv. in EUR) is het nog niet uit heb ik begrepen.
Dan wachten we geduldig af! :)

Had net even gekeken of ik mijn incredible s kon rooten zodat ik er een rom van XDA op kon draaien maar helaas is mijne S-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Deze Italiaanse site claimt een testversie van de OTA update gekregen te hebben en heeft daar een filmpje over gemaakt:
http://android.hdblog.it/...roid-2-3-3-video-preview/

Dit is niet de geroote ROM, waar een paar mensen op XDA-developers mee stoeien en met hun verhalen de discussie over de OTA update verwarren. Op dit moment is het softwarematig rooten alleen mogelijk met toestellen met een S-OFF instelling en die zijn alleen in sommige landen in Azië verkocht.

De Italiaanse site beweert heel stellig dat de OTA update de komende dagen wordt verspreid.

Dat is naar mijn ervaring de gebruikelijke gang van zaken bij OTA updates van HTC: eerst testen bij een kleine groep gebruikers. Komen daarbij geen grote problemen naar voren, wordt de update verspreid naar alle telefoons. Dat gebeurt niet in een keer maar in staffels om de updateservers niet te zwaar te belasten. Als het zo ver is, maak je daarom niet al te druk als je hem niet tegelijk met de eersten ontvangt.

Ik hoop dat de Italianen gelijk hebben, maar er is volgens mij nog geen officiële bevestiging van HTC. En dan kan het ook nog zo zijn dat ze in Italië de update krijgen en dat wij later aan de beurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:16:
Dit is niet de geroote ROM, waar een paar mensen op XDA-developers mee stoeien en met hun verhalen de discussie over de OTA update verwarren. Op dit moment is het softwarematig rooten alleen mogelijk met toestellen met een S-OFF instelling en die zijn alleen in sommige landen in Azië verkocht.
Hoewel dat waar kan zijn, is deze S-OFF instelling ook te bereiken via dit
http://unrevoked.com/
of een XTC clip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:09:
[...]

of een XTC clip
Interessant! :)

Maar als ik jouw link volg naar de website van Unrevoked staat de Incredible S niet in het rijtje telefoons. Waar heb je die informatie gevonden? Ben wel benieuwd. :D

Een XTC Clip is een hardwarematige oplossing. Daarvoor moet je een speciaal apparaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:09:
[...]

of een XTC clip
Unrevoked heeft vziw nog geen oplossing voor de beveiliging. De enige mogelijkheid voor s-off is de xtc-clip. Probleem is alleen dat veel developers op xda geen clip willen kopen, en ze natuurlijk een softwarematige oplossing willen. dus tot die tijd zullen de goeie roms uitblijven.

Edit:
Hier kun je hun vorderingen volgen.

[ Voor 14% gewijzigd door rinkel op 21-04-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

jammer dat de OTA toch nog niet aangeboden wordt... Vond het al vroeg, want eerdere berichten gingen uit van juni. Ik hou me maar aan deze vast, dan kan het alleen maar meevallen als deze eerder komt!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nog een paar vraagjes. Als ik de applicatielijst open en naar beneden scroll(raster) dan gaan de laatste pictogrammen , die boven in beeld verdwijnen, nogal schokkerig, kan iemand dit is.nakijken? Gewoon bij 1 scroll naar beneden waarbij je aan het einde komt..

En bij het spel thumder racing 2 lite blijft jet spel en geluid wat.haperen, een beetje laggen. Oor.een halve seconse conde soms, bij mijn broer zijn desire s gaat dit wel vlot.

Alvast bedankt als jullie me even willen verderhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Zoals ik eerder zij ik heb zoals veel andere mensen kraking recht boven de camera, linksboven en rechtsonder (als de telefoon op zijn kop ligt). Heb vandaag nog een Incredible S binnen gekregen, ze liggen hier naast elkaar voor mij. Deze nieuwste kraakt nergens, maar dan ook echt nergens van achteren. Voelt veel meer solide aan. Hmm, eerst maar is met belsimpel.nl bellen om te vragen of omruilen snel kan. Anders is het jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 18:32:
Ok nog een paar vraagjes. Als ik de applicatielijst open en naar beneden scroll(raster) dan gaan de laatste pictogrammen , die boven in beeld verdwijnen, nogal schokkerig, kan iemand dit is.nakijken? Gewoon bij 1 scroll naar beneden waarbij je aan het einde komt..

En bij het spel thumder racing 2 lite blijft jet spel en geluid wat.haperen, een beetje laggen. Oor.een halve seconse conde soms, bij mijn broer zijn desire s gaat dit wel vlot.

Alvast bedankt als jullie me even willen verderhelpen!
Heb geen last van icoons die schokkerig laden etc. Ook spelletjes gaan soepel en goed.
Al eens je telefoon opnieuw opgestart? Power ingedrukt houden, en dan 3e optie kiezen. (Opnieuw starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@senser86:

Op de Incredible S draait nog een oudere versie van Android en HTC Sense. Het zou me niet verbazen als een game op Gingerbread iets soepeler zou werken dan op Froyo. Tenminste, als de update komt hoop ik dat we ook wat prestatieverbeteringen gaan zien. :)

Het scrollen gaat hier overigens soepel en de Incredible S is nergens schokkerig. Dus misschien is er in jouw geval iets anders aan de hand. Zag je de schokkerigheid ook voordat je zelf apps installeerde?

[ Voor 27% gewijzigd door dasooktoevallig op 21-04-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Malarky schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:10:
Zoals ik eerder zij ik heb zoals veel andere mensen kraking recht boven de camera, linksboven en rechtsonder (als de telefoon op zijn kop ligt). Heb vandaag nog een Incredible S binnen gekregen, ze liggen hier naast elkaar voor mij. Deze nieuwste kraakt nergens, maar dan ook echt nergens van achteren. Voelt veel meer solide aan. Hmm, eerst maar is met belsimpel.nl bellen om te vragen of omruilen snel kan. Anders is het jammer dan.
Ik heb 2 IS (eentje omgeruild) en beide kraken na verloop van tijd.
Een vriend van mij heeft ook de IS. Eerste weken zonder problemen, daarna wat gekraak.

Denk dat dit een algemene probleem is en de meeste de dans niet ontkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:46:
@senser86:

Op de Incredible S draait nog een oudere versie van Android en HTC Sense. Het zou me niet verbazen als een game op Gingerbread iets soepeler zou werken dan op Froyo. Tenminste, als de update komt hoop ik dat we ook wat prestatieverbeteringen gaan zien. :)

Het scrollen gaat hier overigens soepel en de Incredible S is nergens schokkerig. Dus misschien is er in jouw geval iets anders aan de hand. Zag je de schokkerigheid ook voordat je zelf apps installeerde?
Sorry voor de typfouten, was via mijn incredible s, nog even wennen aan touch-typen :P .

Ja het haperen van de icoontjes, is als ik bij mijn applicaties vanboven sta bij de eerste rij en dan met mij duim een opwaartse beweging maak. Wanneer het scherm dan bij de laatste rij pictogrammetjes komt verdwijnen degene een paar rijen ervoor een beetje schokkeriger, niet zo lekker 'smooth'. Hoop dat je ongeveer begrijpt wat ik wil zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:17:
[...]

Sorry voor de typfouten, was via mijn incredible s, nog even wennen aan touch-typen :P .

Ja het haperen van de icoontjes, is als ik bij mijn applicaties vanboven sta bij de eerste rij en dan met mij duim een opwaartse beweging maak. Wanneer het scherm dan bij de laatste rij pictogrammetjes komt verdwijnen degene een paar rijen ervoor een beetje schokkeriger, niet zo lekker 'smooth'. Hoop dat je ongeveer begrijpt wat ik wil zeggen?
Welke apps heb je draaien op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kraken was bij mij in het begin aanwezig.
maar ik irriteerde me er niet echt aan (wel aan de stofdeeltjes).
heb de s nu 2 weken in mijn bezit en het kraken is zo goed als verdwenen.
ik heb hem dus gewoon in mijn achterzak en wellicht gaat die zich dan vormen of zo?

trouwens net hier ff met twee vrienden een speedtest gedaan.
een iphone 4 normaal, iphone 4 jailbreak en mijn s.
onze download is hetzelfde rond de 15 mbit.
mijn upload is echter 8 mbit en die van hun 16 mbit.

vrij opmerkelijk.

(uiteraard getest op een 50 mbit glasvezel wifi verbinding op 3m van de router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
Is er al iemand die een snelle (tenminste class 6) SDmicro kaart geprobeerd heeft? :9 Is het filmen dan minder 'schokkend' wanneer je het afspeeld of maakt het geen verschil wat voor class kaartje er in zit?
Zit er aan te denken om een 16GB kaartje in te doen, maar als de snelheid geen verschil maakt kan ik dus net zo goed voor een class 4 gaan? :+
Zijn er mensen met ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb deze mooie telefoon vandaag bij het HTC paasei zoek event gewonnen. Ongelofelijk mooie telefoon. Galaxy S gaat waarschijnlijk in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
JantjeKoud schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:14:
Is er al iemand die een snelle (tenminste class 6) SDmicro kaart geprobeerd heeft? :9 Is het filmen dan minder 'schokkend' wanneer je het afspeeld of maakt het geen verschil wat voor class kaartje er in zit?
Zit er aan te denken om een 16GB kaartje in te doen, maar als de snelheid geen verschil maakt kan ik dus net zo goed voor een class 4 gaan? :+
Zijn er mensen met ervaring hiermee?
Ik heb net een 32GB class 10 gekocht.
Merk niet veel verschil tov de 8GB class4.

Wel heb ik sinds deze week Rockplayer geinstalleerd. Hiermee zijn de filmpje met 720p vele malen beter tijdens het filmen.

Weet niet hoe het komt.

Ook het bekijken van video's met rockplayer is beter. Dvix en Xvid lopen soepel omdat je de keuze kan maken tussen hardwarematig of softwarematig afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
ChiMan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:04:
[...]

Merk niet veel verschil tov de 8GB class4.

Wel heb ik sinds deze week Rockplayer geinstalleerd. Hiermee zijn de filmpje met 720p vele malen beter tijdens het filmen.
Bedankt voor je reactie, dit maakt de keuze weer iets gemakkelijker. We kunnen dus voor de goedkopere classe gaan. :9 Rockplayer zullen we ook eens uitproberen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Engadget meldt dat de update naar Gingerbread momenteel verspreid wordt in Italië:

http://m.engadget.com/def...mobile&subCategory=&type=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
dasooktoevallig schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:33:
Engadget meldt dat de update naar Gingerbread momenteel verspreid wordt in Italië:

http://m.engadget.com/def...mobile&subCategory=&type=
Top. Een twitter bericht van HTC (had ik ergens gelezen) deed al vermoeden dat er met pasen wat ging gebeuren.

Edit: hierbij het bericht: http://twitter.com/#!/markmoons/status/57031923452751872

[ Voor 7% gewijzigd door Yrck op 23-04-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Yrck schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:08:
[...]

Top. Een twitter bericht van HTC (had ik ergens gelezen) deed al vermoeden dat er met pasen wat ging gebeuren.

Edit: hierbij het bericht: http://twitter.com/#!/markmoons/status/57031923452751872
Dat was paaseieren zoeken in Amsterdam gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:30:
[...]

Dat was paaseieren zoeken in Amsterdam gisteren.
Oh oke haha. Dan heb ik het verkeerd begrepen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Overigens lijkt Engadget dezelfde Italiaanse site opgepikt te hebben als ik laatst. Ze hebben ook de foto overgenomen. Verder is het wel akelig stil. Wat ontbreekt zijn de gebruikelijke opgewonden twitterberichten van mensen die de update binnen krijgen, binnen hebben, geïnstalleerd hebben, aan het opnieuw opstarten zijn, van spanning naar het toilet moeten, OMG OMG OMG een nieuwe widget, etcetera.

Ik heb bovendien nog geen enkele andere (onafhankelijke) bevestiging gezien buiten links naar die ene site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
ChiMan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:04:
[...]
Welke dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat een super telefoon zeg. Velen malen sneller dan mijn Galaxy S met Gingerbread en een snelle ROM plus Lagfix. Je merkt geen enkele vertraging, zelfs als er veel programma's open staan (komt natuurlijk door de 768mb ram t.o.v. maar 339 beschikbaar op de SGS). Ik hoop dat de geruchten kloppen en er snel een 2.3 update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:52
Weten jullie een app waarmee ik bijv Wordbestanden kan openen en weer opslaan op mijn lokale netwerkschijf? Ik gebruik nu ES file explorer (en zo heb ik nog een aantal geprobeerd) maar daarmee open je het bestand lokaal op je telefoon en bij opslaan wordt het bestand op je telefoon weggeschreven ipv de netwerkschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@Kielkiel:

van de Office-pakketen voor Android ken ik Quickoffice en Docs to Go Full. Beiden kunnen geen bestanden direct van een netwerkschijf lezen en schrijven. Docs To Go Full biedt wel de mogelijkheid om te werken met Office-bestanden die je in de cloud opslaat bij Google Docs. Daarbij worden de bestanden niet permanent lokaal opgeslagen in je telefoon of op je SD-kaart. Dat kan ook met bestanden in Word-formaat. Dat werkt erg goed. Ik gebruik het dagelijks op die manier - Google Docs is mijn centrale opslag voor Office-bestanden.

Als het opslaan op je eigen netwerkschijf essentiëel is voor jou, komt een FTP oplossing zoals je die al toepast denk ik het dichtste in de buurt van je wensen.

Wil je iets meer automatisering, dan zou je een oplossing kunnen opzetten met een app als Dropbox. Daarvoor moet je een Dropbox app op je telefoon hebben en op je PC. De Dropbox apps synchroniseren automatisch met elkaar. De Dropbox app op je pc kun je instellen om een map op je netwerkschijf te gebruiken. Nadeel is dat je nog steeds een lokale kopie op je SD-kaart hebt en dat je pc aan moet staan om te syncen.

Wellicht zijn er ook Dropbox-achtige synchronisatie-oplossingen voor jouw netwerkopslag beschikbaar?

[ Voor 0% gewijzigd door dasooktoevallig op 23-04-2011 15:52 . Reden: Naam van het Docs To Go product gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vraag me iets af. Ik heb m'n Incredible nu één dag, maar op het randje van de behuizing recht onder de terug button is er nu al een stukje zwarte "lak" af. Ik heb de telefoon heel voorzichtig gebruikt, niet bij scherpe voorwerpen laten komen en heb er niet mee in mijn zak gelopen. Ik vind het zorgbarend dat er dan al een (heel klein) puntje zwart van af is. Gaat dit echt zo snel? Hebben jullie hier geen last van?

E: Los hiervan heb ik wellicht iets interessants te melden. Ik heb de draaiende knopjes onder een stereomicroscoop bekeken, het lijken miniscule lichtjes te zijn (zeker geen pixels). In portrait zijn het kleine puntjes, in landscape zijn het langwerpige staaf achtige lampjes.

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 23-04-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:41
Thomasthomas schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:41:
Ik vraag me iets af. Ik heb m'n Incredible nu één dag, maar op het randje van de behuizing recht onder de terug button is er nu al een stukje zwarte "lak" af. Ik heb de telefoon heel voorzichtig gebruikt, niet bij scherpe voorwerpen laten komen en heb er niet mee in mijn zak gelopen. Ik vind het zorgbarend dat er dan al een (heel klein) puntje zwart van af is. Gaat dit echt zo snel? Hebben jullie hier geen last van?
Heb 'm heel zachtjes (10-20 cm) op steen (das dan wieder woll) laten vallen. En ik zag inderdaad meteen een beetje metaal verschijnen. Ik vond het niet zo erg, het accentueert de industriële look wel een beetje. Bovendien ben ik al lang blij dat ze überhaupt metaal hebben gebruikt, in tegenstelling tot mijn SGS. Begrijp me niet verkeerd, de Galaxy S is een mooi toestel, maar qua materiaal keuze is de IS toch een stuk beter.
E: Los hiervan heb ik wellicht iets interessants te melden. Ik heb de draaiende knopjes onder een stereomicroscoop bekeken, het lijken miniscule lichtjes te zijn (zeker geen pixels). In portrait zijn het kleine puntjes, in landscape zijn het langwerpige staaf achtige lampjes.
Cool, het schijnt een soort prisma achtige techniek te zijn. Vandaar ook dat de knopjes een beetje schitteren als je de telefoon beweegt.

Mijn vriendin vindt het nog steeds onmogelijk. Ik snap zelf ook niet helemaal hoe het nou precies werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DaanJordaan schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:59:
[...]

Heb 'm heel zachtjes (10-20 cm) op steen (das dan wieder woll) laten vallen. En ik zag inderdaad meteen een beetje metaal verschijnen. Ik vond het niet zo erg, het accentueert de industriële look wel een beetje. Bovendien ben ik al lang blij dat ze überhaupt metaal hebben gebruikt, in tegenstelling tot mijn SGS. Begrijp me niet verkeerd, de Galaxy S is een mooi toestel, maar qua materiaal keuze is de IS toch een stuk beter.

[...]

Cool, het schijnt een soort prisma achtige techniek te zijn. Vandaar ook dat de knopjes een beetje schitteren als je de telefoon beweegt.

Mijn vriendin vindt het nog steeds onmogelijk. Ik snap zelf ook niet helemaal hoe het nou precies werkt :P
Heb zelf ook een Galaxy S (deze Incredible S heb ik met het paasevent van HTC gewonnen, dus eigenlijk heb ik niks te zeuren). Ik vind de Incredible veel beter aanvoelen, maar eigenlijk zoals alle HTC's hebben heeft deze ook zo'n matte finish (wat ik overigens heel mooi vind). Ik baal er alleen van dat deze finish slijt, dat zie je heel vaak op HTC Desire's en Desire HD's. Met het plastic op de Galaxy S had je dat niet (maar dat was heel vuil- en vinger afdruk gevoelig, dus dat weegt wel tegen elkaar op). Vooral in de volle zon valt het op, ookal is het echt een miniscuul plekje.

Ik vind het echt heel mooi dat de knopjes meedraaien. Het heeft niet echt veel nut maar sluit heel goed aan bij het perfect verzorgde design vind ik. Ik vraag me af hoe het werkt, het ziet er heel maf uit onder een microscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:41
Thomasthomas schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:37:
[...]

Ik baal er alleen van dat deze finish slijt, dat zie je heel vaak op HTC Desire's en Desire HD's.
De Touch Diamond en de Hero hadden hier bij mij ook last van. En dan nog eens het afbladderende plastic van de Touch Cruise e.d. Pfff, verschrikkelijk. Maar toch bleven ze 't doen, bij mij althans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DaanJordaan schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:58:
[...]

De Touch Diamond en de Hero hadden hier bij mij ook last van. En dan nog eens het afbladderende plastic van de Touch Cruise e.d. Pfff, verschrikkelijk. Maar toch bleven ze 't doen, bij mij althans :P
Ik neem het HTC toch kwalijk. Ik vind dit één van de mooiste smartphones die er zijn, en dan met name doordat hij helemaal zwart is, en dan zie ik onder mijn "terug" knopje een zilver puntje zitten (terwijl ik hem nuet heb laten vallen.

Volgens een review die ik heb gevonden is het ontwerp trouwens gebaseerd op "murdered out" auto's, waarbij alle onderdelen zwart worden gespoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Ben nog steeds erg blij met mijn Incredible S.
Heb sinds tijden geen screen protector gebruikt en het scherm ziet er nog goed uit. (Was er hier iemand met een brando protector??)

De accuduur valt me ook erg mee. Bij veel gebruik is het dezelfde dag nog opladen. Als ik soms even een sms stuur of een oproep beantwoordt gaat hij 2 dagen mee.

Ben nu alleen op zoek naar een autolader. Had er een van DealExtreme maar die is ermee opgehouden. Ga volgende week op vakantie en gebruik de telefoon als navigatie. Iemand tips? Het liefst een met USB aansluiting zodat andere telefoons ook opgeladen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Pak dan de originele van HTC;
http://www.pdashop.nl/pro...der-microusb-cc-c200.html

Heb die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Kan iemand me uitleggen hoe ik audiobestanden vanaf windows mediaplayer op mijn Incredible krijg? Met albumhoezen incluis.

Krijg et niet voor elkaar. 8)7

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik mag gaan verlengen of voor een nieuw abo gaan, maar nog nooit is de keuze maken tussen toestellen zo moeilijk geweest.
Steeds meer neig ik naar de IS ipv een Desire HD of Sensation.
De hardware van de IS zal in 2 jaar tijd toch niet zo snel verouderen dat er straks niets "nieuws" meer op draait?

Hoe bevalt hij qua snelheid t.o.v. een Desire of Desire HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Die kan wel eens een probleem gaan worden. Aansluiting zit dicht bij versnellingspook. Had een andere die ook uitstak en dat ging ook niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

En als je nou zo'n mini 12-V lader neemt? Steek ook niet zo heel veel uit..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Vlooi schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:10:
Ik mag gaan verlengen of voor een nieuw abo gaan, maar nog nooit is de keuze maken tussen toestellen zo moeilijk geweest.
Steeds meer neig ik naar de IS ipv een Desire HD of Sensation.
De hardware van de IS zal in 2 jaar tijd toch niet zo snel verouderen dat er straks niets "nieuws" meer op draait?

Hoe bevalt hij qua snelheid t.o.v. een Desire of Desire HD?
Ik zou nu voor de Sensation gaan. De IS was al verouderd bij introductie nu blijkt.
Of je moet het grote scherm een bezwaar vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
GGS_206 schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:15:
En als je nou zo'n mini 12-V lader neemt? Steek ook niet zo heel veel uit..
Deze? http://www.wehkamp.nl/Zoe...&Ntt=Belkin&N=186&Ntk=MRK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
NeWSJuNK schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:17:
[...]

Ik zou nu voor de Sensation gaan. De IS was al verouderd bij introductie nu blijkt.
Of je moet het grote scherm een bezwaar vinden..
Elke toestel die je koop is al verouderd bij aanschaf ;)

Ik heb de IS gekozen omdat ik de meerwaarde voor een dualprocessor en andere 'hightech' feature nog niet relevant vind.

Tuurlijk is het leuk om altijd de nieuwste model te hebben maar dat heeft ook z'n nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
ChiMan schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:24:
[...]

Elke toestel die je koop is al verouderd bij aanschaf ;)

Ik heb de IS gekozen omdat ik de meerwaarde voor een dualprocessor en andere 'hightech' feature nog niet relevant vind.

Tuurlijk is het leuk om altijd de nieuwste model te hebben maar dat heeft ook z'n nadelen.
Dat is dus precies de gedachte waar ik ook mee zit.
Plus het feit dat ik waarschijnlijk een behoorlijk abo moet afsluiten wil ik weinig of niets bijbetalen.
En bevalt de IS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik denk dat een dualcore op het moment niet heel erg handig is. Wel futureproof, maar ik denk dat de komende tijd nog veel voor single cores wordt geprogrammeerd. Ik zou als ik zou mogen kiezen voor de sensation gaan, maar de Incredible S is een prima toestel. In dagelijks gebruik zal hij niet slechter zijn dan bijvoorbeeld een Optimus 2X Speed, hij is heel responsief en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Heb net een "plekje" ontdekt op het scherm. Als er vegen op het scherm zitten van je vingers is dit zichtbaar. Geen kras maar lijkt net of het scherm plakt aan de digitizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Vlooi schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:27:
[...]

Dat is dus precies de gedachte waar ik ook mee zit.
Plus het feit dat ik waarschijnlijk een behoorlijk abo moet afsluiten wil ik weinig of niets bijbetalen.
En bevalt de IS?
Vanaf dag 1 (was een van de eerste in NL) een tevreden gebruiker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Thomasthomas schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:58:
Ik denk dat een dualcore op het moment niet heel erg handig is. Wel futureproof, maar ik denk dat de komende tijd nog veel voor single cores wordt geprogrammeerd. Ik zou als ik zou mogen kiezen voor de sensation gaan, maar de Incredible S is een prima toestel. In dagelijks gebruik zal hij niet slechter zijn dan bijvoorbeeld een Optimus 2X Speed, hij is heel responsief en snel.
Helemaal mee eens! :)

@Vlooi:

Wat betreft "futureproof": als ik me niet vergis is er geen enkele Android telefoon geweest die gedurende 2 jaar na aankoop altijd voorzien was van de nieuwste Android-versie (al dan niet aangevuld met eigen toevoegingen van de fabrikant of de provider). De grootste kans op updates naar de nieuwste Android versies heb je als je de nieuwste Nexus van Google neemt.

Is het heel belangrijk voor je om het nieuwste van het nieuwste te hebben, dan adviseer ik je om toch eens gaan uitrekenen of het afsluiten van een eenjarig abonnement echt geen optie voor je is. Uiteindelijk ga je toch zelf betalen voor het toestel, of je het geld nou leent bij de provider of ergens anders. Als je een van de actuele toestellen neemt, dan kun je die na een jaar voor ongeveer hetzelfde bedrag doorverkopen als je nu in eerste instantie bijbetaalt. Of meer als je geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Incredible S nu twee weken, ik vind hem helemaal geweldig! Ik heb alleen een vraagje over de batterij: ik was net even een spelletje aan het spelen en voelde de telefoon erg warm worden, dus keek even op de Htc accu widget: 41.7 graden. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het is wel normaal dat de batterij warm wordt als je deze stevig belast. 41 graden vind ik niet zo heel alarmerend klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond hem wel erg warm aan voelen. Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:54:
Heb de Incredible S nu twee weken, ik vind hem helemaal geweldig! Ik heb alleen een vraagje over de batterij: ik was net even een spelletje aan het spelen en voelde de telefoon erg warm worden, dus keek even op de Htc accu widget: 41.7 graden. Is dit normaal?
Ja, dat is normaal. Maak je geen zorgen, zowel de accu als de telefoon zelf zijn voorzien van temperatuurbeveiliging. Als het te heet wordt schakelt die vanzelf wel uit voordat er iets kapot gaat of voordat het apparaat temperaturen bereikt die de fabrikant dure letselschadeclaims kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
Ben ook een van de gelukkigen die vrijdag met het HTC event een Incredible S heeft gewonnen. Wat een geluk!
Ik kwam van een Desire en moet zeggen dat de Incredible S toch wel een stapje beter is. Had eerst het idee om hem te verkopen en een straks een nieuwe Sensation te kopen, maar mijn zusje wilde mijn Desire wel hebben en die heb ik aan haar toen maar verkocht ;).
Accuduur lijkt een stuk beter dan mijn half jaar oude Desire, houd het er met redelijk intensief gebruik wel 2 dagen mee vol: dus dat is echt top. Apps werken net een stukje sneller op de Incredible en het scherm is ook een klasse hoger. Wel vind ik door de grootte het toestel iets minder lekker in de hand liggen dan de Desire. Camera is beter en de dual led flitsertjes zijn ook lang niet gek. Touch toetsen ipv fysieke toetsen onderin zijn wel even wennen, maar uiteindelijk is het prettiger. Nu nog even wachten op Android 2.3, ben benieuwd !
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste