Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn batterij heb opgeladen en hem uit de stekker trek geeft hij maar enkele seconden 100% aan om dan terug te vallen naar 97%, zijn er nog mensen die dit hebben? Of blijft hij bij jullie gwn op 100% staan? Is daar iets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 01:04:
Wanneer ik mijn batterij heb opgeladen en hem uit de stekker trek geeft hij maar enkele seconden 100% aan om dan terug te vallen naar 97%, zijn er nog mensen die dit hebben? Of blijft hij bij jullie gwn op 100% staan? Is daar iets mis mee?
Is hier iets tussen 100% en 98%. Als je telefoon dat soms doet en dan verschillende percentages aangeeft is er niets mis. Als de telefoon aan de lader hangt en 100% bereikt, houdt hij op met laden. Daar begint hij pas weer mee als de accustand onder een bepaalde waarde komt. Als je de telefoon van de lader haalt kan het zijn dat die minder dan 100% opgeladen is.

Doet je telefoon dit altijd en is de waarde altijd 97% dan is vermoedelijk de accumeter in Android van slag. Dan moet je dit ritueel uitvoeren:
http://myhtcdesire.com/tu...life-calibration-tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

ekko schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:38:
Ben ook een van de gelukkigen die vrijdag met het HTC event een Incredible S heeft gewonnen. Wat een geluk!
Ik kwam van een Desire en moet zeggen dat de Incredible S toch wel een stapje beter is. Had eerst het idee om hem te verkopen en een straks een nieuwe Sensation te kopen, maar mijn zusje wilde mijn Desire wel hebben en die heb ik aan haar toen maar verkocht ;).
Accuduur lijkt een stuk beter dan mijn half jaar oude Desire, houd het er met redelijk intensief gebruik wel 2 dagen mee vol: dus dat is echt top. Apps werken net een stukje sneller op de Incredible en het scherm is ook een klasse hoger. Wel vind ik door de grootte het toestel iets minder lekker in de hand liggen dan de Desire. Camera is beter en de dual led flitsertjes zijn ook lang niet gek. Touch toetsen ipv fysieke toetsen onderin zijn wel even wennen, maar uiteindelijk is het prettiger. Nu nog even wachten op Android 2.3, ben benieuwd !
Ik heb er ook een gewonnen. Had eerst een Galaxy S en deze is op het scherm en de camera (de scherpte van de Incredible S is beter, maar de lens van de Galaxy S heeft een merkbaar hogere kwaliteit) beter dan de SGS. Hij is sneller dan een SGS op 2.3 en lagfix (nouja, meestal even snel maar m'n SGS had een paar keer per dag nog last van irritante lag), games draaien net een stukje beter, meer RAM, en hij kan een HD (!) Video van tweakers gewoon in de browser vloeiend afspelen. Mijn SGS schokt verschrikkelijk als ik dat probeer.

Ik wilde hem ook verkopen en een Sensation o.i.d. kopen, maar ik ben hier helemaal tevreden mee. Ik verkoop gewoon mijn SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:54:
Heb de Incredible S nu twee weken, ik vind hem helemaal geweldig! Ik heb alleen een vraagje over de batterij: ik was net even een spelletje aan het spelen en voelde de telefoon erg warm worden, dus keek even op de Htc accu widget: 41.7 graden. Is dit normaal?
Waar vind je die widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Geloof bij HTC Hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad in de HTC Hub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

YouTube: Dutch: HTC Incredible S vs LG Optimus 2X Speed

Blijkbaar is die dual core toch niet zo goed. Volgens mij is HTC ook één van de weinigen die een telefoon goed kan laten werken. Samsung kan er écht niks van qua software (in ieder geval op de Galaxy S), en na 2 uur te hebben gespeeld met de Xperia Arc kan ik ook concluderen dat dat niet zo smooth is als de Incredible S + HTC Sense.

Ik heb m'n Incredible S nu 3 dagen en hij bevalt me echt zeer goed. Hij is echt heel snel, Flash werkt zonder hapering (in tegenstelling tot mijn Galaxy S), geen slowdowns, en HTC Sense bevalt me ook heel goed (al is het wel héél ver geintergreerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@Thomasthomas:

Wat je daar constateert is overigens niet alleen een verschil tussen fabrikanten. Het is ook een verschil tussen het eerste apparaat met bepaalde hardware (de LG) dat waarschijnlijk met haastige spoed gemaakt is om als eerste op de markt de publiciteit te scoren en het zoveelste apparaat met vergelijkbare hardware en vrijwel uitontwikkelde software.

Ook bij HTC hebben telefoons met nieuwe hardware en/of software wat meer problemen en gaan later pas na een of meer updates echt optimaal werken. Bij de Incredible S pluk je de voordelen van wat veel reviews als nadelen wegen: het werkt soepel juist omdat het niet het nieuwste van het nieuwste is. EN omdat HTC best veel moeite doet om bugs op te lossen en de werking verder te optimaliseren nadat het product is uitgebracht. En op dat vlak is er wel een (groot) verschil tussen de verschillende fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ dasooktoevallig: Merci! Ik ga dat morgen zeker is proberen, die oplaadtip;).

Verder heb ik nog een klein vraagje over de camera, wanneer ik focus op iets hoor ik een klein klikje bij de camera. Kan iemand misschien eens checken of hij/zij dit ook heeft. Zit de lens te los of is dit gewoon normaal bij het focussen?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 08:35
Vannacht batterij weer eens volledig opgeladen, maar vanavond rond 5uur begon hij al te piepen dat hij onder de 15% kwam. Heb het ding de hele dag niet eens aangeraakt. Normaliter doe ik bijna 3 dagen op een lading.

Enige dat veranderd is mijn draadloze netwerk thuis. Heb de WPA-sleutel veranderd maar nog geen zin gehad die op mijn toestel in te voeren. Kan het zijn dat hij dan continue heeft lopen proberen verbinding te maken, waardoor de batterij plot zo leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:25:
@ dasooktoevallig: Merci! Ik ga dat morgen zeker is proberen, die oplaadtip;).

Verder heb ik nog een klein vraagje over de camera, wanneer ik focus op iets hoor ik een klein klikje bij de camera. Kan iemand misschien eens checken of hij/zij dit ook heeft. Zit de lens te los of is dit gewoon normaal bij het focussen?

bedankt
Dat tikje heb ik hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-10 07:59

NSG

Je weet niks!

Dat tikje van de camera zal iedereen hebben, komt gewoon doordat de al erg kleine lens extreem vaak aan het focussen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tikje heb ik ook. Ik merk wel dat de kleurweergave van de camera veel slechter is dan die van m'n Galaxy S, maar dit kan je dan in de galerij met automatische correctie verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:25:
Het tikje is normaal, behalve als je dat vrijwel continu hoort. Dan moet je het beschermglaasje voor de lens even schoonmaken. Je krijgt daar makkelijk vingerafdrukken op en dat maakt het voor de camera moeilijker om te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heb de knoop doorgehakt.
Het gaat een IS worden. Ondanks dat de HD iets sneller is geef ik toch de voorkeur aan een iets kleiner en beter scherm tesamen met de grotere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vlooi schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:45:
Heb de knoop doorgehakt.
Het gaat een IS worden. Ondanks dat de HD iets sneller is geef ik toch de voorkeur aan een iets kleiner en beter scherm tesamen met de grotere accu.
De Desire HD is niet sneller. Ze zijn exact hetzelfde, op scherm, accu en interne opslag na.

De Incredible S heeft een 4" SLCD, de Desire HD een 4,3" LCD (geen Super LCD).
De Incredible S heeft 1,1GB intern geheugen, de Desire HD iets meer, 1,5GB.
De Incredible S heeft een 1450mAh accu, de Desire HD een 1230mAh accu.

Ik denk ook dat de Incredible S een betere keus is :). Ik heb trouwens wel één klein dingetje/vraagje aan iedereen; als ik typ, met trillen aan, dan hoor ik af en toe een soort van klikje alsof er iets in het toestel meetrilt. Ik kan het moeilijk uitleggen, het is heel zacht, ik hoor het dus alleen in een stille omgeving, maar ik vind het toch een beetje maf. Ik vraag me af of iemand dit herkent. Het lijkt me overigens niet een heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
R
frickY schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:29:
Vannacht batterij weer eens volledig opgeladen, maar vanavond rond 5uur begon hij al te piepen dat hij onder de 15% kwam. Heb het ding de hele dag niet eens aangeraakt. Normaliter doe ik bijna 3 dagen op een lading.

Enige dat veranderd is mijn draadloze netwerk thuis. Heb de WPA-sleutel veranderd maar nog geen zin gehad die op mijn toestel in te voeren. Kan het zijn dat hij dan continue heeft lopen proberen verbinding te maken, waardoor de batterij plot zo leeg is?
Ja, dat is mogelijk. Om het zeker te weten moet je je correcte wachtwoord instellen en dan kijken of het weer gebeurt.

Het kan ook een op hol geslagen app zijn die de telefoon wakker gehouden heeft. Installeer de app Spare Parts en kijk daar even onder Battery History naar het gedeeltelijk wake-gebruik. Daar staat welke apps en systeemonderdelen je telefoon wakker maken c.q. houden. Zit daar een opvallende uitschieter tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Thomasthomas schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:33:
Tikje heb ik ook. Ik merk wel dat de kleurweergave van de camera veel slechter is dan die van m'n Galaxy S, maar dit kan je dan in de galerij met automatische correctie verbeteren.
Wat bevalt je niet aan de kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Thomasthomas schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:44:
[...]

Ik denk ook dat de Incredible S een betere keus is :). Ik heb trouwens wel één klein dingetje/vraagje aan iedereen; als ik typ, met trillen aan, dan hoor ik af en toe een soort van klikje alsof er iets in het toestel meetrilt. Ik kan het moeilijk uitleggen, het is heel zacht, ik hoor het dus alleen in een stille omgeving, maar ik vind het toch een beetje maf. Ik vraag me af of iemand dit herkent. Het lijkt me overigens niet een heel groot probleem.
Heb dit ook. De telefoon trilt zodra je het scherm aanraakt om bijvoorbeeld te typen. Als je dit veel doet dan hoor je soms een wat hardere tril, klik. Vind het niet storend en denk dat het vrij normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Thomasthomas schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:44:
[...]

De Desire HD is niet sneller. Ze zijn exact hetzelfde, op scherm, accu en interne opslag na.
Oh, dacht dat ik dat in wat reviews gelezen had.
Niet dat ik er wakker van lig.
De interne opslag vind ik te verwaarlozen, net als het scherm. Sterker nog, hij lijkt me iets beter in de hand te liggen.

Straks ff naar de winkel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

dasooktoevallig schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:28:
[...]

Wat bevalt je niet aan de kleuren?
Als ik buiten een foto maak, dan is het veel "warmer" dan in het echt, de kleuren zijn meer oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Thomasthomas schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:39:
[...]

Als ik buiten een foto maak, dan is het veel "warmer" dan in het echt, de kleuren zijn meer oranje.
Staat je balans wel goed ingesteld? Je zou ook in de camera app kunnen experimenteren met de beeldaanpassingen. Bijvoorbeeld door de kleurverzadiging op -1 te zetten. De camera app biedt veel instelmogelijkheden. En anders kun je ook de alternatieve camera apps uitproberen: Vignettes, Camera360, ProHDR Camera etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

dasooktoevallig schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:24:
[...]

Staat je balans wel goed ingesteld? Je zou ook in de camera app kunnen experimenteren met de beeldaanpassingen. Bijvoorbeeld door de kleurverzadiging op -1 te zetten. De camera app biedt veel instelmogelijkheden. En anders kun je ook de alternatieve camera apps uitproberen: Vignettes, Camera360, ProHDR Camera etc.
Hier heb ik mee gespeeld maar het blijft enigzins onrealistisch. Niet heel erg, maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Toestelletje opgehaald.
Had wel problemen met m'n T-mobile simkaart. Dit heb ik opgelost door op m'n Desire eerst de SIMkaart beveiliging uit te schakelen.
Vanavond verder inrichting en m'n apps weer terug zetten.
Wat me opvalt is het scherm. Wat een scherp beeld t.o.v. de Desire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.com/ws/eB...K:MEWNX:IT#ht_2094wt_1139

deze gekocht en binnen.
ideaal en stevig hoesje die perfect aansluit.
ook een screen protector erbij en nu is die 100% beschermd.

(maar goed ook liet hem vallen zonet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Vlooi schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:33:
Toestelletje opgehaald.
Had wel problemen met m'n T-mobile simkaart. Dit heb ik opgelost door op m'n Desire eerst de SIMkaart beveiliging uit te schakelen.
Vanavond verder inrichting en m'n apps weer terug zetten.
Wat me opvalt is het scherm. Wat een scherp beeld t.o.v. de Desire!
Precies het zelfde gedoe met simkaart heb het ook op de zelfde manier opgelost.
Erg lang verhaal misschien heb je het een aantal pagina's terug gelezen.

Maar even kort heb dat probleem met 5 simkaarten in 2 Incredible S toestellen,
maar doordat het zo simpel op te lossen is denk ik aan een softwarematig probleem en heb dat HTC ook medegedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Enes_81 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:31:
[...]

Precies het zelfde gedoe met simkaart heb het ook op de zelfde manier opgelost.
Erg lang verhaal misschien heb je het een aantal pagina's terug gelezen.

Maar even kort heb dat probleem met 5 simkaarten in 2 Incredible S toestellen,
maar doordat het zo simpel op te lossen is denk ik aan een softwarematig probleem en heb dat HTC ook medegedeeld.
N.a.v jouw post had ik het dus geprobeerd :).
Was al bang dat ik naar T-mobile moest.
Zo nog maar eens een hoesje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:37
Wie heeft of kent een systeem om de IS goed op te hangen in de auto mbv een 'mounting-systeem'?

Ik heb nu kitje van HR auto comfort, maar daar zit de volumeknop en usb ingang/stekker in de weg met het kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Heeft er hier al iemand een goede screenprotector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Enes_81 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:33:
Heeft er hier al iemand een goede screenprotector ?
De originele van HTC... Via gsmweb besteld. Een duo verpakking voor een tientje. Zit er prima op!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retlaw schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:01:
[...]

De originele van HTC... Via gsmweb besteld. Een duo verpakking voor een tientje. Zit er prima op!
5 voor 1 euro 40 van ebay.

zitten ook perfect alleen ik heb er nog een paar stofjes onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
retlaw schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:01:
[...]

Ga ik even bestellen. Heb ook ooit originele gehad op m'n Touch Diamond. Zat echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:03
Heb de ultra clear screenprotector van Brando vandaag binnen gekregen.

Zoals al mijn voorgaande SP, zit het perfect voor mijn IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:22:
[...]

5 voor 1 euro 40 van ebay.

zitten ook perfect alleen ik heb er nog een paar stofjes onder :P
Heb je een Linkje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 16:43
Ik heb mijn Incredible S sinds gister in bezit en ik ben toch wel helemaal verliefd. Ik kom vanaf een WiMo-telefoon dus een echt referentie-kader mbt android heb ik niet maar ik ben blij dat ik niet hoef te wachten op wisselende schermen en dergelijke. Helemaal goed wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deluge
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04-2019
Heb de IC nu n aantal weken in bezit, ben erg tevreden! Heb wel ook al last van wat stof achter het scherm, maar dat zie ik alleen in de zon. Verder werkt WA sinds kort niet helemaal goed, wat ook wel erg jammer is.

Verder is het zo dat ik bij mijn Berichten Widget niet meteen een bericht kan beantwoorden. Ik klik dan op het beantwoorden icoontje en dan opent ie dat 1sec maar dan springt ie terug naar het overzicht van berichten per persoon. Heeft iemand anders ook last van en / of een oplossing voor? Widget verwijderen heeft niet geholpen..
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:12:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...K:MEWNX:IT#ht_2094wt_1139

deze gekocht en binnen.
ideaal en stevig hoesje die perfect aansluit.
ook een screen protector erbij en nu is die 100% beschermd.

(maar goed ook liet hem vallen zonet :+)
Is dat n hard of rubberachtig buigbaar hoesje? Uit de beschrijving begrijp ik dat het rubberachtig zou zijn, maar hij is zo glanzend..

[ Voor 32% gewijzigd door Deluge op 27-04-2011 19:00 ]

PSN: ZogstotenV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:03

Bob Popcorn

Plop!

Goed, de temp root is inmiddels uit, nu nog de volledige root! Ik kan niet wachten, sense troep er af en stock android met GoLauncherEX :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bob Popcorn schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:57:
Goed, de temp root is inmiddels uit, nu nog de volledige root! Ik kan niet wachten, sense troep er af en stock android met GoLauncherEX :)
ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, als ze het al voor elkaar krijgen. Maar waarom wil je Sense eraf? Dat is juist de meerwaarde van dit toestel. Anders had je net zo goed voor de Nexus S kunnen gaan?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-10 16:50

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Ik ben zelf ook wel geïnteresseerd om bijvoorbeeld Amazon MP3, of soundhound weg te gooien, sense zelf vind ik prima werken. Maar ik ben een volledige noob op het gebied van android rooten etc, ik ben een beetje 'bang' dat ik straks iets fout doe of met een minder stabiel toestel zit.....

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:03

Bob Popcorn

Plop!

retlaw schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:43:
[...]

ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, als ze het al voor elkaar krijgen. Maar waarom wil je Sense eraf? Dat is juist de meerwaarde van dit toestel. Anders had je net zo goed voor de Nexus S kunnen gaan?!
Ik vind Sense lelijk. De Nexus S was nog niet leverbaar toen ik deze nam, en ik vind het ontwerp van deze heel mooi :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
En toch is deze telefoon niet echt populair. Zou dat komen door de achterkant of het feit dat de Desire HD goedkoper is bij abo's?
Ga nu m'n 2e dag in met het toestel en hij bevalt me echt supergoed. Alles is met 1 hand te bedienen. Daar had ik bij de HD moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:58:
En toch is deze telefoon niet echt populair. Zou dat komen door de achterkant of het feit dat de Desire HD goedkoper is bij abo's?
Ga nu m'n 2e dag in met het toestel en hij bevalt me echt supergoed. Alles is met 1 hand te bedienen. Daar had ik bij de HD moeite mee.
het is zeg maar de verbeterde versie van de hd maar dan handzamer. Er is nauwelijks reclame voor gemaakt en men richt zich nu op de nieuwe dual core telefoons die komen.

Ik kenden ook eerst alleen de desire's echt.
De reden waarom ik voor de s heb gekozen is juist vanwege het kleinere scherm en dus formaat wat dus beter in mijn broekzak past.
Ik ken juist ook veel mensen die juist een groot scherm willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 21:26
Ik wilde de IS echt zo graag aanschaffen, maar nu mensen zeggen dat er stof achter de scherm komt te zitten, zie ik er vanaf. Dan maar wachten op de Nokia E6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:03:
[...]

het is zeg maar de verbeterde versie van de hd maar dan handzamer. Er is nauwelijks reclame voor gemaakt en men richt zich nu op de nieuwe dual core telefoons die komen.

Ik kenden ook eerst alleen de desire's echt.
De reden waarom ik voor de s heb gekozen is juist vanwege het kleinere scherm en dus formaat wat dus beter in mijn broekzak past.
Ik ken juist ook veel mensen die juist een groot scherm willen.
had je misschien nog een link van de screenprotectors van ebay? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
emreorhan schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:53:
Ik wilde de IS echt zo graag aanschaffen, maar nu mensen zeggen dat er stof achter de scherm komt te zitten, zie ik er vanaf. Dan maar wachten op de Nokia E6
Bij vrijwel alle telefoons kan er stof onder het scherm komen. Vooral als je de telefoon zonder hoesje in je broekzak doet. Ik heb (tot nu toe) nog geen enkel stofje onder het scherm zitten. Gebruik altijd een hoesje dus de kans op stof is dan al een stuk kleiner.

Dan nog heeft niet iedereen hier last van. Denk dat het een serie geweest is waar een "lek" zit zodat er stof in de telefoon komt.

Verder ben ik zeer tevreden over de Incredible S. Heb nog nooit zo fijn toestel gehad! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43

Denko

|{ing Øf ßlitz

van android naar faalOS vanwege kans op stof?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Yrck schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:12:
[...]

Bij vrijwel alle telefoons kan er stof onder het scherm komen. Vooral als je de telefoon zonder hoesje in je broekzak doet. Ik heb (tot nu toe) nog geen enkel stofje onder het scherm zitten. Gebruik altijd een hoesje dus de kans op stof is dan al een stuk kleiner.

Dan nog heeft niet iedereen hier last van. Denk dat het een serie geweest is waar een "lek" zit zodat er stof in de telefoon komt.

Verder ben ik zeer tevreden over de Incredible S. Heb nog nooit zo fijn toestel gehad! :*)
Dat was voor mij geen reden om hem niet te bestellen.
Heb mijn toestellen ook altijd in een hoesje. Voor de IS komt ie vandaag binnen :).
Was altijd erg tevreden over m'n Desire op het beeldscherm na. De IS maakt dit weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik geen hoesje en zit altijd in mijn broekzak. Na een maand nog geen stofje te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Nee, jij gaat nooit een telefoon aanschaffen. Want ook over de Nokia zullen mensen iets gaan zeggen. En over de volgende telefoon die je op het oog hebt ook. Enzovoort.

Bij mijn Incredible S is overigens geen stofje te bekennen. Ik draag hem los in de broekzak of jaszak zonder screenprotector of hoesje. Zo lang je geen andere voorwerpen in dezelfde zak hebt, gebeurt er niets engs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yrck schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:06:
[...]

had je misschien nog een link van de screenprotectors van ebay? :)
http://cgi.ebay.com/ws/eB...K:MEWNX:IT#ht_2536wt_1139

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Alle toestellen hebben na verloop van tijd last van stof onder de scherm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yrck schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:39:
[...]

Dankje! :P Gelijk even bestellen!
duur of goedkoop. het zit hem in het aanbrengen.
Ik had ooit op mijn diamond 2 nog een sp zitten zonder dat ik het wist zo perfect had ik die ooit geplakt.

beste is om eerst lekker de badkamertafel schoon te maken, dan lekker lang en heet douchen.
Dan leg je je mob op de badkamertafel en maakt hem 100% stofvrij.
dan haal je de protector uit de verpakking en gaat plakken.
dan krijg je hem nagenoeg stofvrij erop.

de mijne zit niet helemaal perfect maar ach, over een maand weer een nieuwe sp erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
ChiMan schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:34:
[...]

Alle toestellen hebben na verloop van tijd last van stof onder de scherm. ;)
Ja dat wel maar ik lees dat het bij de IS al na een aantal weken gebeurt:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:49:
[...]

duur of goedkoop. het zit hem in het aanbrengen.
Ik had ooit op mijn diamond 2 nog een sp zitten zonder dat ik het wist zo perfect had ik die ooit geplakt.

beste is om eerst lekker de badkamertafel schoon te maken, dan lekker lang en heet douchen.
Dan leg je je mob op de badkamertafel en maakt hem 100% stofvrij.
dan haal je de protector uit de verpakking en gaat plakken.
dan krijg je hem nagenoeg stofvrij erop.

de mijne zit niet helemaal perfect maar ach, over een maand weer een nieuwe sp erop ;)
Heb vrij veel folies geplakt de afgelopen tijd. Iedereen komt na mij toe of ik even netjes een folie erop kan plakken! Heb ze besteld dus ben benieuwd hoe snel het gaat duren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emreorhan schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:42:
[...]

Ja dat wel maar ik lees dat het bij de IS al na een aantal weken gebeurt:S
Ik heb nog nooit stof onder het scherm gehad van een telefoon. Ja een Nokia 3210 maar die tel ik maar even niet mee ;) Hoeveel mensen zeggen dat ze stof onder het scherm hebben dan? Is volgens mij op 1 hand te tellen. Als het echt een probleem was van het toestel had je wel meer reacties gehad...

Trouwens, E6 of IS?? Niet echt toestellen die op elkaar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bob Popcorn schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:57:
waar vind jij de mogelijkheid voor een temp root? Ik zal er wel overheen lezen op xda... Ik heb een nederlandse versie van de email app kunnen bemachtigen! (gevraagd op het Nexus S topic hier, dus als je interesse hebt, dat topic even opzoeken, staat een link). Alleen moet deze gepusht worden naar het apparaat en dus is root vereist...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb nog nooit stof onder het scherm gehad van een telefoon. Ja een Nokia 3210 maar die tel ik maar even niet mee ;) Hoeveel mensen zeggen dat ze stof onder het scherm hebben dan? Is volgens mij op 1 hand te tellen. Als het echt een probleem was van het toestel had je wel meer reacties gehad...

Sterker nog, ik heb maar een keer een telefoon gehad die geen stof onder het scherm had en dat was een Samsung Galaxy S.

Mijn HTC's hadden er allemaal wel een beetje last van (Hero, Desire, Legend, Touch Pro). Moet wel zeggen dat het altijd maar beperkt was tot een stofje of 3 en meestal zat het er al bij de aanschaf. Alleen bij mijn Desire zat het op een storende plek. Voor de rest is er denk ik weinig aan te doen en heb je er alleen last van in het zonlicht.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Fijn. Er zit nu een kras op de behuizing, terwijl ik er heel voorzichtig mee doe. Het metalen deel om het scherm heen is ongelofelijk krasgevoelig. Krassen vallen niet heel erg op, maar het is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:04:
[...]

De IS (niet de E6, die zal nog moeten uit komen) heeft last van stof, heb veel berichten gezien op het forum dat er al na een aantal weken stof onder het scherm te zien was, en dat ze het toestel dan hebben omgeruild voor een andere IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

retlaw schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:08:
[...]

waar vind jij de mogelijkheid voor een temp root? Ik zal er wel overheen lezen op xda... Ik heb een nederlandse versie van de email app kunnen bemachtigen! (gevraagd op het Nexus S topic hier, dus als je interesse hebt, dat topic even opzoeken, staat een link). Alleen moet deze gepusht worden naar het apparaat en dus is root vereist...
Temp root is niet nieuw dit was met mijn vorige IS al gelukt met SuperOneClick (1,5 maand geleden). Op mijn vorige IS had ik de mail.apk van Google gewoon geïnstalleerd zonder pushen of root, gebruik nu weer die van HTC omdat deze een stuk minder accu vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook twee stofjes onder mijn scherm maar die zijn nu weer weg.
als ik er echt veel krijg stuur ik hem op maar ik irriteer me er niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Twee jaar een Touch HD in mijn broekzak gehad (elke dag weer) en nu al 5 weken de IS, geen stofjes ooit gezien. Wel newton rings. Geen screenprotector en gebruik zelden een hoesje (in dit geval originele HTC zakje wat je bij de Touch HD kreeg). Misschien ligt het aan de soort broek die mensen dragen?

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 28-04-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emreorhan schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:51:
[...]

De IS (niet de E6, die zal nog moeten uit komen) heeft last van stof, heb veel berichten gezien op het forum dat er al na een aantal weken stof onder het scherm te zien was, en dat ze het toestel dan hebben omgeruild voor een andere IS.
Ik heb het even nagekeken met de zoekfunctie, de volgende gebruikers melden dat ze stofjes onder hun scherm hebben. Het zijn er 6 in totaal:
- Chiman (pag. 11)
- Bart003 (pag. 12)
- Audiojunky (pag. 14)
- Tjee (pag. 21)
- Darkster (pag. 22)
- Deluge (pag. 26)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Valt het bij HTC echt zo op dat de camera en geluidskwaliteit zo slecht zijn? In veel reviews komt dit terug.
Zou jammer zijn, maar als de camera en het geluid niet goed zijn (vooral het geluid), ga ik ondanks Sense toch nog even wachten op Samsung.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:28:
[...]

Ik heb het even nagekeken met de zoekfunctie, de volgende gebruikers melden dat ze stofjes onder hun scherm hebben. Het zijn er 6 in totaal:
- Chiman (pag. 11)
- Bart003 (pag. 12)
- Audiojunky (pag. 14)
- Tjee (pag. 21)
- Darkster (pag. 22)
- Deluge (pag. 26)
Je leest het ook over de standaard Desire en de Desire HD. Ben benieuwd of de IS er nou echt zoveel meer last van heeft. Desondanks ga ik er zo toch een ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 16:43
Jeroenneman schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:32:
Valt het bij HTC echt zo op dat de camera en geluidskwaliteit zo slecht zijn?
Ik vind van niet heel eerlijk gezegd. Het blijft een telefoon en geen camcorder/fotocamera. Voor goede foto's pak ik wel een echt toestel maar om leuke point en click foto's te maken voldoet deze imho wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Laatst online: 14:02
@ Jeroenneman
Ik vind het ook erg meevallen. Als de licht omstandigheden goed zijn (vooral tegenlicht en schitteringen gaan mis) maakt hij toch hele redelijke foto's.
Heb ook even een paar foto's online gezet zodat je zelf kunt beoordelen:
http://s244.photobucket.c...g7/GWBoes/incredible%20s/
edit: Ook even een filmpje in de map geplaatst, wel erg donker, maar dan weet je ook gelijk hoe hij daar mee omgaat.

[ Voor 16% gewijzigd door GWBoes op 29-04-2011 09:46 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de foto's ook van goede kwaliteit. In het donker zijn de foto's wel slecht, maar welke telefoon maakt wel goede foto's in het donker?

Heeft iemand trouwens een app om screenshots van je scherm te maken? Ik kan alleen maar apps vinden waarbij je toestel geroot moet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Jeroenneman schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:32:
Valt het bij HTC echt zo op dat de camera en geluidskwaliteit zo slecht zijn? In veel reviews komt dit terug.
Zou jammer zijn, maar als de camera en het geluid niet goed zijn (vooral het geluid), ga ik ondanks Sense toch nog even wachten op Samsung.
Welk geluid? Geluid van de muziek of van de spraak?

Het geluid van de IS van zowel de muziek als de spraak komt bij mij beter over dan van m'n Desire.

Foto's zijn bij daglicht echt wel goed. Bij slecht weinig licht zal je inderdaad meer ruis krijgen. Thuis viel het nog wel mee met een klein beetje ligt. Flitser heeft een redelijk bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:44:
Ik vind de foto's ook van goede kwaliteit. In het donker zijn de foto's wel slecht, maar welke telefoon maakt wel goede foto's in het donker?

Heeft iemand trouwens een app om screenshots van je scherm te maken? Ik kan alleen maar apps vinden waarbij je toestel geroot moet zijn....
Ik ben het met je eens wat de fotokwaliteit betreft. De audiokwaliteit vind ik echt uitstekend en ik ben op dat punt erg kritisch. Ik luister met erg dure en goede oordopjes: Shure SE 530. Dat maakt veel uit. Veel oppervlakkige reviewers gebruiken alleen de meegeleverde headset.

Tot en met Froyo moet je telefoon geroot zijn om screenshots te kunnen maken of je moet het via de ADB doen, maar dat is ook omslachtig. Vanaf Android 2.3.3 zou er een API in Android zitten, die het mogelijk maakt om apps te maken voor het maken van screenshots:
http://www.androidcentral...reenshots-without-rooting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:44:

Op m'n Desire heeft het gewerkt met het volgende:
http://www.androidworld.n...s-maken-op-je-htc-desire/

Ga er van uit dat het ook met de IS werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor de reacties. Een simpele app bestaat er dus gewoon niet tot nu toe. Hiervoor moet ik wachten op de update naar 2.3.3

Vind het wel vreemd, had deze optie 3jaar geleden al op mn N95 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Ik kom wel iets geks tegen bij m'n smsjes.
De volgorde klopt niet. Al berichten in dezelfde minuut binnenkomen, dan is het net of mijn verstuurde bericht nieuwer is dan het net ontvangen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm geen last, heb ook wel een paar berichten van dezelfde minuut maar deze staan wel in goede volgorde.

Voortaan ff een minuutje wachten voordat je reageert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Laatst online: 14:02
Klok staat dan gewoon niet goed. die van mij stond ook spontaan 10 minuten achter.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 11:51
Na veel bellen heb ik van een Hi medewerker te horen gekregen dat ze de HTC Incredible S niet in het assortiment gaan opnemen. Dit omdat hij teveel overlapt met de Desire S en Desire HD, welke wel beide in het assortiment zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Spiked schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:05:
Na veel bellen heb ik van een Hi medewerker te horen gekregen dat ze de HTC Incredible S niet in het assortiment gaan opnemen. Dit omdat hij teveel overlapt met de Desire S en Desire HD, welke wel beide in het assortiment zitten.
Nou en? Het toestel is bij veel telecomwinkels los verkrijgbaar, dus waarom zou je die persé bij Hi willen of moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
GWBoes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:00:
Klok staat dan gewoon niet goed. die van mij stond ook spontaan 10 minuten achter.
Blijft vreemd.
Heb het smsje verstuurd op 11.55 en krijg antwoord op 11.54.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Vlooi schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:25:
[...]

Blijft vreemd.
Heb het smsje verstuurd op 11.55 en krijg antwoord op 11.54.
Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met je provider en niet het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 11:05
heb mijn IS bij MTV (ook KPN), zou je ook eens kunnen kijken
bij Belcompany gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
reller schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:09:
[...]

heb mijn IS bij MTV (ook KPN), zou je ook eens kunnen kijken
bij Belcompany gehaald
Hier ook een abo afgesloten bij KPN via The Phonehouse.

Scherm is in de zon erg goed te lezen. Beter dan AMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Wat een onwijs gaaf mobielte is dit. Ik heb hem net opgehaald bij het postkantoor en hij hangt nu lekker aan de lader.

Ik heb de laatste tijd voornamelijk een Galaxy S gehad en vind het heel fijn dat het toestel iets zwaarder is. Verder is het een heel mooi formaat. Het scherm is werkelijk waar prachtig. Het is minder kleurrijk dat het S Amoled scherm van de Galaxy S, maar het is een stuk strakker en scherper.

Enige waar ik iets minder tevreden over ben is de belkwaliteit. Het geluid is een beetje brak en kraakerig als het volume wat harder staat. Dit heb ik ook ervaren bij mijn eerdere HTC toestellen. Maar er is verder prima mee te bellen en niet echt storend.

Bouwkwaliteit lijkt voorlopig helemaal goed. Geen krakende behuizing en geen stofjes onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKrokEd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-06 10:00
Je kan toch ook bij de Phone House of Belcompany of elke webwinkel een IS kopen met Hi abonnement? Ik heb ook een IS met Hi, gekocht bij studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een deftig-uitziend tasje op e-bay gevonden voor nog geen 8 euro.
Ik denk dat ik het mij ga aanschaffen en zien of het goede kwaliteit is.

http://cgi.benl.ebay.be/E...m1e62953f71#ht_2072wt_905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Vlooi schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:56:
Ik kom wel iets geks tegen bij m'n smsjes.
De volgorde klopt niet. Al berichten in dezelfde minuut binnenkomen, dan is het net of mijn verstuurde bericht nieuwer is dan het net ontvangen bericht.
Had gister toevallig hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:03:
[...]

Had gister toevallig hetzelfde.
Heb hier soms ook last van. Als iemand mij een sms stuurt en ik beantwoord deze, dan komt mijn bericht ergens in het midden te staan ipv onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb nu al zo vaak meegemaakt dat ik perongeluk het beltoonvolume helemaal op laag zet waardoor ik mijn telefoon niet over hoor gaan. Is er een instelling of een app om te zorgen dat het beltoonvolume niet veranderd als ik de volume knoppen indruk, ik wil deze alleen voor multimedia gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Yrck schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:16:
[...]
Heb hier soms ook last van. Als iemand mij een sms stuurt en ik beantwoord deze, dan komt mijn bericht ergens in het midden te staan ipv onderin.
Dat komt omdat de tijd van de Telefoon niet klopt. Werkelijk sinds Android v1.6 doen mensen al een feature request bij Google om te kunnen synchroniseren via NTP, omdat een aantal provider NITZ niet ondersteund of de tijd niet goed doorgeeft. Laatstgenoemde lijkt in ieder geval voor Vodafone op te gaan, het mag dan wel gaan om seconden het is heel irritant als je snel aan het smsen ben. Er zijn wel apps in de market zoals ClockSync maar die hebben uiteraard root nodig.

Ik stel de tijd nu handmatig in, maar elke keer loopt deze weer fout na een tijdje :(

Erg jammer dat Google al twee jaar niet naar zijn gebruikers luistert (en er zijn nogal wat request gedaan) voor zo'n basic functie.

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 30-04-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Damn zeg. Heeft niemand hier last van krasjes op de voorkant van de telefoon? Het zwarte gedeelte wat geen achterklep is zegmaar? Ik heb hem nu een week en hij heeft nu al aardig wat krasjes. Mijn Galaxy S ziet er na 9 maanden nog piekfijn uit, en met de IS doe ik niet minder voorzichtig... Ze hadden beter de hele behuizing van dat rubberachtige plastic kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
Thomasthomas schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:39:
Damn zeg. Heeft niemand hier last van krasjes op de voorkant van de telefoon? Het zwarte gedeelte wat geen achterklep is zegmaar? Ik heb hem nu een week en hij heeft nu al aardig wat krasjes. Mijn Galaxy S ziet er na 9 maanden nog piekfijn uit, en met de IS doe ik niet minder voorzichtig... Ze hadden beter de hele behuizing van dat rubberachtige plastic kunnen maken.
nee heb mijn IS als 3-4 weken maar geen krasje te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Thomasthomas schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:39:
Zelf geen last van krasjes.
Kan je wat foto's posten hoe het eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 22-09 09:45
Ik heb het hier al eerder benoemd en ik vind het bereik van de IS echt heel erg tegenvallen, ronduit slecht. Ik zit op dit moment in een buitengebied, waar ik altijd wel al minder bereik had, maar wel altijd voldoende om bereikbaar te zijn en nog te kunnen internetten (met de Desire).

Nu is het dus zo dat mijn IS hier 7 van de 10 keer geen eens service heeft en als 'ie wel service heeft, hoef ik 'm maar in m'n hand te houden en dan valt het bereik weg.

Verder zit er ook een resonantie/kraak in m'n luidspreker als ik aan het bellen ben en 'ie wat harder staat, hier hoor ik al meer mensen over, maar het begint mij echt te irriteren.

Zijn er meer mensen die dit constateren? Is het een bekender probleem/ normaal of is dit zeker niet normaal en is het een belletje naar htc waard of een bezoek aan de belcompany om een nieuw toestel/ reparatie te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
smartie89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:14:
Ik heb het hier al eerder benoemd en ik vind het bereik van de IS echt heel erg tegenvallen, ronduit slecht. Ik zit op dit moment in een buitengebied, waar ik altijd wel al minder bereik had, maar wel altijd voldoende om bereikbaar te zijn en nog te kunnen internetten (met de Desire).

Nu is het dus zo dat mijn IS hier 7 van de 10 keer geen eens service heeft en als 'ie wel service heeft, hoef ik 'm maar in m'n hand te houden en dan valt het bereik weg.

Verder zit er ook een resonantie/kraak in m'n luidspreker als ik aan het bellen ben en 'ie wat harder staat, hier hoor ik al meer mensen over, maar het begint mij echt te irriteren.

Zijn er meer mensen die dit constateren? Is het een bekender probleem/ normaal of is dit zeker niet normaal en is het een belletje naar htc waard of een bezoek aan de belcompany om een nieuw toestel/ reparatie te vragen?
Ik heb hem voor het gekraak geretourneerd. Ik heb dit ook laatst bij een Nexus S gehad. Ook om dezelfde reden geretourneerd. Echt jammer, want ik vind het een heel mooi toestel.

Ik gebruik mijn toestel toch voornamelijk voor het bellen. En het geknisper van een oorspeaker ervaar ik daarbij als zeer storend.

Over het bereik heb ik overigens niets te klagen. Het is wel zo dat ik net als in de tweakers review 2 keer last heb gehad van gesprekken die zomaar afgebroken werden. Toch maar weer de Galaxy S uit het stof halen. Jammer van de krakende behuizing van de Samsung, maar wel super belkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Ik vind de IS beter bellen dan m'n Desire. Nog geen problemen gehad met het wegvallen van verbindingen. En dat met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
Heb beter bereik dan met mijn Nokia 6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een nieuwe IS, had mijne vorige kunnen omruilen voor een nieuwe door achterbody gekraak, stof onder het scherm, luidspreker gekraak, batterij die niet volledig wou opladen.

Maar nu met de nieuwe, heb ik aan de rechterkant van het scherm een roze schijn! Links is het gewoon wit en dan gaat het lichtjes aan over naar roos. Het is niet heel fel roos, maar wel zichtbaar. Ik dacht in het begin even in mijn ogen wrijven misschien zie ik nog wat wazig, maar het lag niet aan mijn ogen...

Is dit iets wat nog kan wegtrekken? Of ligt het aan de backlight ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:39:
Maar nu met de nieuwe, heb ik aan de rechterkant van het scherm een roze schijn!
Is dit iets wat nog kan wegtrekken? Of ligt het aan de backlight ofzo?
Duidelijk een hardwaregebrek. :'( Toch maar weer gaan omruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
smartie89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:14:

Welke provider heb je? Een nieuwe sim kaart heeft bij mij geholpen des tijds.

Over de belkwaliteit ben ik zeer te spreken. Geen gekraak of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste