http://i55.tinypic.com/2ns9jlv.jpg hier is een foto van de ergste beschadiging. De andere krasjes vallen niet echt op behalve in de volle zon. Ik heb hem heel voorzichtig gebruikt maar toch gebeurt dit. Ik stop hem altijd in een lege zak (zonder sleutels, zelfs mijn oortjes doe ik in een andere zak), heb hem nog nooit laten vallen.
Ik kan het niet goed beoordelen/zien maar zijn dat niet gewoon witte vlekjes wat je met een natte doek kan wegpoetsen?Thomasthomas schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:31:
http://i55.tinypic.com/2ns9jlv.jpg hier is een foto van de ergste beschadiging. De andere krasjes vallen niet echt op behalve in de volle zon. Ik heb hem heel voorzichtig gebruikt maar toch gebeurt dit. Ik stop hem altijd in een lege zak (zonder sleutels, zelfs mijn oortjes doe ik in een andere zak), heb hem nog nooit laten vallen.
Gorilla Glass of niet, mijn Galaxy S had na een paar maanden ienieminiekrasjes op het scherm. Je zag ze alleen onder een hoek in (zon)licht maar ze zaten er wel.Enes_81 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:44:
[...]
dat wist ik niet, dan heb ik helemaal geen screenprotector nodig joh.
gister middag mijn IS binnen gehad en ik kan alleen maar zeggen dat dit een top toestel is. Alles gaat rap, foto's maken vanuit mijn homescreen tot de daadwerkelijke foto is in 2 seconden gebeurt, multi-tasken en de browser is ook een hele vooruitgang.... met mijn HTC Hero!
Merk wel met het bellen dat je de telefoon goed met het speakertje tegen je oor aan moet houden anders is het geluid inderdaad blikkerig. Als je dit doorhebt is het prima geluid en heb daar ook niets over te klagen.
Merk wel met het bellen dat je de telefoon goed met het speakertje tegen je oor aan moet houden anders is het geluid inderdaad blikkerig. Als je dit doorhebt is het prima geluid en heb daar ook niets over te klagen.
Verwijderd
Hebben meer mensen last van lag bij het typen van berichten? Die van mij loopt soms wel dik een seconde achter met de haptic feedback (geloof dat het zo heet) en het laten zien van de letters op het scherm.
ik ook niet. en heb er destijds ook echt naar gezocht of ie t wel of niet had, maar nergens iets over gevonden. noch op de htc-site, noch in de verschillende reviews die ik gelezen heb op verschillende sites. je zou toch verwachten dat ze (htc) t wel expliciet zouden noemen als ie t heeft. vreemd.
Op XDA is een europese testrom gepost obv Gingerbread... Of het 2.3.3 of 2.3.4 is, is niet duidelijk maar HTC is dus in ieder geval al in de testfase! Zal dus niet heel lang meer gaan duren voordat er een officiele update komt hoop ik...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1062193
Battle.net || Strava
Volgens HTC Duitsland wordt vandaag 2.3 voor DHD verspreid.retlaw schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:42:
Op XDA is een europese testrom gepost obv Gingerbread... Of het 2.3.3 of 2.3.4 is, is niet duidelijk maar HTC is dus in ieder geval al in de testfase! Zal dus niet heel lang meer gaan duren voordat er een officiele update komt hoop ik...
WouTer14 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:09:
HTC Duitsland heeft bekend gemaakt op zijn facebook pagina dat de update naar 2.3 voor de Desire HD morgen zal beginnen

Jammer dat ze de HD dan voor laten gaan op de IS... Of wordt daarmee de statement gemaakt dat ook "oudere" toestellen qua software ondersteuning blijven genieten! Is dan toch netjes van HTC, aangezien ze eerst van juni uitgingen...
Battle.net || Strava
via OTA?!
Battle.net || Strava
heb hier geen wifi, ga het thuis gelijk proberen!!!
Kon toch niet wachten en hij is nu aan het downloaden! zal wel ff duren, maar dat geeft niet. 85 mb gaf de melding aan...
Kon toch niet wachten en hij is nu aan het downloaden! zal wel ff duren, maar dat geeft niet. 85 mb gaf de melding aan...
[ Voor 55% gewijzigd door retlaw op 04-05-2011 13:39 ]
Battle.net || Strava
ik ook Android 2.3, 85.65 mb was binnen 50 sec. gedownload via wifi
alle gegevens worden bewaard, ben benieuwid
kon kiezen via welke verbinding: via iedere of alleen Wifi/kabel
alle gegevens worden bewaard, ben benieuwid
kon kiezen via welke verbinding: via iedere of alleen Wifi/kabel
[ Voor 43% gewijzigd door reller op 04-05-2011 13:50 ]
LOL, die "spiegel" app slaat echt nergens op.
HTC Sense vind ik weer niet fijn dus weer GoLauncher gebruiken.
Opstarten gaan veel sneller, ook wanneer "snel opstarten" uit staat
Het grootste pluspunt vind ik toch de grafiek bij "accugebruik"
Zichtbaar niet echt een bijzonder update in mijn ogen.
Ik hoop dat de accu in elk geval langer meegaat als 12 uur met mijn gebruik.
Edit:
-wow de icoontjes in cameramodus draaien nu wel naar elke kant als je je telefoon omdraait
-Zojuist ook mee gebeld en de geluidskwaliteit lijkt verbeterd, had eerst last van gekraak met bellen.
-Simkaartvergendeling heb ik weer aangezet, eens kijken of het nu wel werkt i.c.m T-mobile sim.
HTC Sense vind ik weer niet fijn dus weer GoLauncher gebruiken.
Opstarten gaan veel sneller, ook wanneer "snel opstarten" uit staat
Het grootste pluspunt vind ik toch de grafiek bij "accugebruik"
Zichtbaar niet echt een bijzonder update in mijn ogen.
Ik hoop dat de accu in elk geval langer meegaat als 12 uur met mijn gebruik.
Edit:
-wow de icoontjes in cameramodus draaien nu wel naar elke kant als je je telefoon omdraait
-Zojuist ook mee gebeld en de geluidskwaliteit lijkt verbeterd, had eerst last van gekraak met bellen.
-Simkaartvergendeling heb ik weer aangezet, eens kijken of het nu wel werkt i.c.m T-mobile sim.
[ Voor 157% gewijzigd door NSG op 04-05-2011 14:59 ]
Hmm. Bij mij is de update 85.86MB groot. Hoe later je de update downloadt, hoe groter 'ie wordt?
Ik had alleen op de cijfers voor de komma gelet... en dat was 85 MB. Heb hem wel binnen, maar batterij is te leeg om te installeren. En niemand op kantoor heeft een passende lader mee helaas.
Battle.net || Strava
Instellingen> Over de telefoon> Software-updatesupje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:55:
En waar kan je zien dat je deze update kan downloaden? (android-newbie)
instellengen - over de telefoon - systeemsoftware-updates 
Lol was er me net eentje voor! Heb hem net gedownload, nu even wachten tot de accu genoeg prik heeft
Lol was er me net eentje voor! Heb hem net gedownload, nu even wachten tot de accu genoeg prik heeft
[ Voor 46% gewijzigd door BaszCore op 04-05-2011 14:57 ]
Gevonden, bedankt!
De update is trouwens wel redelijk vroeg als je bedenkt dat ie "ergens in Q2" zou komen. Maar goed, daar gaan we natuurlijk niet over klagen.
De update is trouwens wel redelijk vroeg als je bedenkt dat ie "ergens in Q2" zou komen. Maar goed, daar gaan we natuurlijk niet over klagen.
[ Voor 80% gewijzigd door upje op 04-05-2011 15:02 ]
Als je een newbie bent, is het ook altijd verstandig om de handleiding door te nemen. Dat je deze vraag stelde wijst er op dat je dat nog niet gedaan hebtupje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:58:
Gevonden, bedankt!
Bedankt voor de tip, daar zou ik zelf nooit opkomen.
Nee serieus, ik heb de handleiding doorgenomen. Het updaten van de telefoon is me niet echt bijgebleven. Het lijkt me ook een functie die je 1 of 2 keer gebruikt, dus niet bepaald dagelijks.
Ik denk trouwens dat wel meer mensen dit niet 1-2-3 kunnen vinden.
Nee serieus, ik heb de handleiding doorgenomen. Het updaten van de telefoon is me niet echt bijgebleven. Het lijkt me ook een functie die je 1 of 2 keer gebruikt, dus niet bepaald dagelijks.
[ Voor 72% gewijzigd door upje op 04-05-2011 15:06 ]
Grappig dat tig andere mensen met een HTC Android het wel hebben gevondenupje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:02:
Bedankt voor de tip, daar zou ik zelf nooit opkomen.
Anyway met veel spelen van je toestel kan je heel veel nieuwe dingen leren.
Zelf ben ik ook een newbie met Android naar jarenlang WM.
En werkt het? Ik had hetzelfde probleem en heb de update nog niet binnen gehaald.Enes_81 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:55:
Tot nu toe lijkt het te werken, aantal keer opnieuw opgestart 3x gebeld.Vlooi schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:20:
[...]
En werkt het? Ik had hetzelfde probleem en heb de update nog niet binnen gehaald.
Maar ik durf nog niet te juichen, toen ik een nieuwe simkaart had leek het ook te werken tot de volgende dag.
Ja, je hebt gelijk!Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:24:
Ik heb net de update binnen gehaald! Alleen werkt de tweakers app nu niet meer...
[ Voor 22% gewijzigd door NSG op 04-05-2011 15:26 ]
Vandaag dit hoesje ontvangen.
Heel fijn ding. Sluit mooi, goede uitsparingen voor je kabels. Transparant voor een mooie look.
Heel fijn ding. Sluit mooi, goede uitsparingen voor je kabels. Transparant voor een mooie look.
Ik zat al een tijdje te kijken naar dit toestel, maar sinds ik jullie enthousiaste reacties gelezen heb ben ik helemaal om.
Er is alleen nog een twijfelpuntje: als je deze telefoon aan je (windows) pc prikt, verschijnt ie dan ook als verwisselbare schijf? (zodat je bij je bestanden kunt zonder extra programma's te moeten installeren).
Mijn HTC Tytn II had dat niet, mijn -gejatte- HTC Touch pro wel en ik vind het eigenlijk een must.
Kan iemand me vertellen hoe dat zit?
Er is alleen nog een twijfelpuntje: als je deze telefoon aan je (windows) pc prikt, verschijnt ie dan ook als verwisselbare schijf? (zodat je bij je bestanden kunt zonder extra programma's te moeten installeren).
Mijn HTC Tytn II had dat niet, mijn -gejatte- HTC Touch pro wel en ik vind het eigenlijk een must.
Het toestel zal vragen wat je wilt doen; laden, als verwisselbare schijf weergeven, internet doorgeven.Droomygirl schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:32:
Ik zat al een tijdje te kijken naar dit toestel, maar sinds ik jullie enthousiaste reacties gelezen heb ben ik helemaal om.
Dus ja het kan
En daarbij het feit dat je geen extra programma op je pc hoeft te installeren! Je kan HTC Sync installeren maar dat is niet nodig voor simpele dingen zoals foto's, muziek etc over te zetten.Vlooi schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:34:
[...]
Het toestel zal vragen wat je wilt doen; laden, als verwisselbare schijf weergeven, internet doorgeven.
Dus ja het kan. De overdrachtssnelheid is ook behoorlijk vind ik als ik het vergelijk met m'n oude Desire.
Als het goed is zit er in de GB update ook een update in van Sense. Van 2.0 naar 2.1.
[ Voor 10% gewijzigd door Vlooi op 04-05-2011 16:05 ]
HTC is begonnen met de uitrol van Android 2.3.3 voor zijn smartphones Desire HD en Incredible S. Gebruikers ontvangen de update over-the-air. De fabrikant levert geen nieuwe versie van zijn skin Sense mee bij de update.
nieuws: HTC rolt Gingerbread-update uit voor Desire HD en Incredible S
Vanuit frankrijk ook even de update gedownload. Ben benieuwd!
Updates moet automatisch verschijnen.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:14:
Moet je iets speciaals doen als je wilt dat ie geupdated wordt?
Handmatig controleren op updates kan via ‘Instellingen’–> ‘Over de telefoon’–>’Systeemsoftware-updates’
Het is geen Sense 3.0 maar wel deglijk een update van 2.0 naar 2.1, heb een paar screenshots gemaakt. Ik had het gedeelte van "snel instellen" wel graag anders gezien, in plaats van een nieuwe tab kon dat ook op de plek waar je kan recente apps kan zien.frickY schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:03:
HTC is begonnen met de uitrol van Android 2.3.3 voor zijn smartphones Desire HD en Incredible S. Gebruikers ontvangen de update over-the-air. De fabrikant levert geen nieuwe versie van zijn skin Sense mee bij de update.

[ Voor 16% gewijzigd door NSG op 04-05-2011 18:40 ]
Via de dataverbinding was er geen update beschikbaar, via internet passthrough in een keer wel (geen wifi voorhanden). Inmiddels de download gestart.
Effe de update geïnstalleerd en wat me als eerste opvalt is dat de letters in de menu's, bij mail en in de sms een stukje groter zijn geworden, mij eigenlijk net iets te groot. Iemand die weet hoe je die letters wat kleiner kunt krijgen?
Ja het is zeker heerlijk, weer een widget minder op m'n scherm, maar vind het op deze manier beter.Thomasthomas schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:28:
Dat snel instellen is toch wel heerlijk hoor. Dat miste ik van mijn Galaxy S.
Ja die overdreven grote letters vielen mij ook al op, heb heel de instellingen doorgespit maar niks kunnen vindenm@fkeez schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:55:
Effe de update geïnstalleerd en wat me als eerste opvalt is dat de letters in de menu's, bij mail en in de sms een stukje groter zijn geworden, mij eigenlijk net iets te groot. Iemand die weet hoe je die letters wat kleiner kunt krijgen?
Verwijderd
Dat viel mij ook al op!m@fkeez schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:55:
De letters zijn zelfs zo groot dat ze uit m'n agenda widget vallen! Erg slordig.
Verder kan ik geen gebruik meer maken van m'n eerder gedownloade HTC Skins. Opnieuw downloaden werkt tevens niet.
Ook mis ik nu een hele hoop Whatsapp contacten...
Naja, you win some, you lose some.
Bij Android systeemupdates (en bij nieuwe telefoons en na het terugzetten naar fabrieksinstellingen) wil het wel eens voorkomen dat na de eerste keer opstarten nog niet alles helemaal lekker werkt. Nog een keer opstarten helpt je dan van de rare verschijnselen af. Bij widgets kan je rare dingen vaak verhelpen door de widget weg te gooien en opnieuw toe te voegen in en te stellen.Enes_81 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:14:
[...]Ja die overdreven grote letters vielen mij ook al op, heb heel de instellingen doorgespit maar niks kunnen vinden
Bij mij zijn bij de update de inloggegevens voor Amazon Kindle verloren gegaan en nadat ik die opnieuw had ingesteld moest ik alle boeken verwijderen en opnieuw synchroniseren. Blijkbaar wordt door Kindle een of andere DRM-voorziening gebruikt die onderdeel is van het systeem. Bij HTC Reader was niets aan de hand.
Als je bij de htc hub kijkt kun je de widgets bijwerken, updaten. Dan werken ze weer... Overall is er eigenlijk niet veel anders zo op het eerste oog...
Battle.net || Strava
Ben ook nog steeds niet helemaal tevreden over het "Snel Instellen" menu.
Waarom geen "Automatisch Draaien" toggle, terwijl ze al die ruimte over hebben?
Al met al toch blij met de vroege update.
edit: Ligt 't aan mij of werkt multitouch opeens bij HTC's eigen toetsenbord? Ik gebruik geloof ik nog steeds liever Gingerbread Keyboard. Via market te downloaden BTW
Waarom geen "Automatisch Draaien" toggle, terwijl ze al die ruimte over hebben?
Al met al toch blij met de vroege update.
edit: Ligt 't aan mij of werkt multitouch opeens bij HTC's eigen toetsenbord? Ik gebruik geloof ik nog steeds liever Gingerbread Keyboard. Via market te downloaden BTW
[ Voor 30% gewijzigd door DaanJordaan op 05-05-2011 00:43 ]
Ik vind het een te gekke update. Ik zie dat de letters idd iets groter zijn, maar zie nergens problemen als hierboven. Vind het wel prettig juist. Ook is alles net weer iets sneller en vloeiender op het scherm, en ook het scrollen per pagina is prettig. (kudo's htc
)
Ps. Mocht een spel of app het niet meer doen, moet je alleen de gegevens even wissen, grote kans dat het daarna weer werkt. Wel jammer van de instellingen, maar ja, je kunt niet alles hebben. Ben iig dik tevree met de update.
Ps. Mocht een spel of app het niet meer doen, moet je alleen de gegevens even wissen, grote kans dat het daarna weer werkt. Wel jammer van de instellingen, maar ja, je kunt niet alles hebben. Ben iig dik tevree met de update.
De camera heeft in Sense 2.1 een nieuwe optie gekregen: automatisch verbeteren. Ik heb nog geen tijd gehad om het effect daarvan systematisch te onderzoeken, maar op basis van eerste probeersels vermoed ik dat het dezelfde automatische beeldverbetering is die je in de Galerij als effect kunt toepassen. Deze nieuwe functie kun je ook uitzetten. Deze functie maakt de camera niet traag. Maar dat komt ook doordat de camera als zodanig veel sneller dan voor de update werkt. Focussen en opslaan van de foto's gaat merkbaar sneller en de camera is ook sneller beschikbaar voor nieuwe opnames.
Ook de beeldkwaliteit lijkt een stap vooruit gegaan te zijn. Ik heb nog te weinig foto's gemaakt om daar heel stellig over te zijn, maar mijn eerste indruk is dat de extreme ruisonderdrukking die al gauw zo veel details wegpoetst dat je een onnatuurlijk resultaat krijgt nu wat minder ingrijpend werkt.
Ook de beeldkwaliteit lijkt een stap vooruit gegaan te zijn. Ik heb nog te weinig foto's gemaakt om daar heel stellig over te zijn, maar mijn eerste indruk is dat de extreme ruisonderdrukking die al gauw zo veel details wegpoetst dat je een onnatuurlijk resultaat krijgt nu wat minder ingrijpend werkt.
Ik heb net ook de webcam uitgeprobeerd. Voor de update had die grote moeite met focussen en het bepalen van de belichting en leverde onscherpe foto's. Daarvoor had 'ie ook veel tijd nodig.
Na de update gaat alles veel sneller en de camera produceert bruikbare portretten van jezelf.
Na de update gaat alles veel sneller en de camera produceert bruikbare portretten van jezelf.
Hebben jullie er ook last van dat na de nieuwe update tweakers app iedere keer vastloopt bij opstarten?
Ik had gisteren de indruk dat m'n bereik thuis minder is geworden met WLAN en 3G.
Of kan dat komen door het hoesje wat er sinds gisterochtend omheen zit?
Heb net de update 2.3 met succes geïnstalleerd. Ik zag dat de IS nu ook sip / voip bellen ondersteunt. Ik heb de instellingen ingevoerd maar hoe kan ik nu bellen? Via de reguliere groene knop bellen bel ik via het GSM netwerk.
Hoe instellen? http://www.voipvoip.com/android/sip.html
Korte impressie van 2.3.3
- Heb het gevoel dat mijn IS iets sneller/soepeler is geworden
- Nieuwe app menu is top!
- Font size voor vele app zijn groter geworden!!!
Iemand een idee hoe dit veranderd kan worden? Bij de DHD is dit niet het geval
- Bluetooth headset kan niet niet alleen als 'phone' ingesteld worden
Dit probleem had ik al bij 2.2 en is nog steeds niet opgelost.
Het probleem is bij de instelling van je BT headset je kan aangeven of je het als 'phone' en/of 'media' wilt gebruiken. Wanneer je 'media' uitvinkt werkt het. Maar zodra je BT uit en aan zet dan staat 'media' weer aangevinkt! Iemand een oplossing?
- Heb het gevoel dat mijn IS iets sneller/soepeler is geworden
- Nieuwe app menu is top!
- Font size voor vele app zijn groter geworden!!!
Iemand een idee hoe dit veranderd kan worden? Bij de DHD is dit niet het geval
- Bluetooth headset kan niet niet alleen als 'phone' ingesteld worden
Dit probleem had ik al bij 2.2 en is nog steeds niet opgelost.
Het probleem is bij de instelling van je BT headset je kan aangeven of je het als 'phone' en/of 'media' wilt gebruiken. Wanneer je 'media' uitvinkt werkt het. Maar zodra je BT uit en aan zet dan staat 'media' weer aangevinkt! Iemand een oplossing?
Verwijderd
Hier heb ik dus ook heel erg last van!Vlooi schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:14:
Ik had gisteren de indruk dat m'n bereik thuis minder is geworden met WLAN en 3G.
Op mijn kamer (waar het wi-fi bereik voorheen prima was) verlies ik nu constant de verbinding.
In de instellingen is het netwerk dan wel zichtbaar en moet je steeds handmatig de connectie leggen.
De enige work around die ik gevonden heb is om thuis 3G uit te zetten maar dat is natuurlijk super omslachtig!
Echt belabberd!
Helaas gaat het niet met een programma op je telefoon hier heb je root-toegang voor nodig.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:52:
@Enes_81
Met welk programma heb jij die screenshots gemaakt?
Ik heb het gedaan met de android SDK, dus via mijn computer.
Hier meer uitleg
Ok, dus ik ben niet de enigeVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:32:
[...]
Hier heb ik dus ook heel erg last van!
Op mijn kamer (waar het wi-fi bereik voorheen prima was) verlies ik nu constant de verbinding.
In de instellingen is het netwerk dan wel zichtbaar en moet je steeds handmatig de connectie leggen.
De enige work around die ik gevonden heb is om thuis 3G uit te zetten maar dat is natuurlijk super omslachtig!
Echt belabberd!
Zal het vanavond eens uitproberen of dat werkt.
Had de telefoon ook al eens opnieuw opgestart, maar dat werkte ook niet.
Verwijderd
Oplossing gevonden!Vlooi schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:08:
[...]
Ok, dus ik ben niet de enige.
Zal het vanavond eens uitproberen of dat werkt.
Had de telefoon ook al eens opnieuw opgestart, maar dat werkte ook niet.
Bij geavanceerde opties moet je "Beste Wi-Fi-prestaties" aanzetten!
(In het Wi-Fi-menu op het instellingenknopje drukken.)
Nu is de ontvangst weer exact als voorheen.
Verder heb ik nog een update over m'n ontbrekende Whatsapp contacten:
Blijkt dat van deze personen alle telefoonnummers waren verwijderd!
Dus alleen de namen stonden nog in m'n contactlijst en de inhoud was leeg.
Geprobeerd om dit te herstellen via HTC Sync maar hierbij gebeurde niks dus maar weer handmatig het zooitje geïmporteerd vanaf m'n SIM (voortaan ook maar exporteren naar de SD-kaart).
Instellingen>Bellen en dan helemaal onderaan "Internetoproepen gebruiken" als je hier op klikt moet je kiezen voor "Vragen bij elke oproep"kielkiel schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:07:
Heb net de update 2.3 met succes geïnstalleerd. Ik zag dat de IS nu ook sip / voip bellen ondersteunt. Ik heb de instellingen ingevoerd maar hoe kan ik nu bellen? Via de reguliere groene knop bellen bel ik via het GSM netwerk.
Met HTC Sense gaat dat niet lukken, dan zal je een andere launcher moeten gebruiken, ikzelf gebruik Go Launcher, wat sommigen een nadeel vinden is dat je geen HTC widgets meer kan gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:59:
hoe kan ik mijn applicatie-scherm opzij scrollen?
[ Voor 28% gewijzigd door NSG op 05-05-2011 16:14 ]
Mijn telefoon geeft aan dat hij up-to-date is met zijn 2.2.1. Kan ik de update ook pushen of iets dergelijks?
Huh raar, volgens mij kan het niet manueel, waar heb je je IS vandaan?Tha_T schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:58:
Mijn telefoon geeft aan dat hij up-to-date is met zijn 2.2.1. Kan ik de update ook pushen of iets dergelijks?
Zoals beschreven in dit forum is de update niet direct voor iedereen beschikbaar. Het kan een aantal dagen duren voordat jouw toestel aan de beurt is.Tha_T schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:58:
Belcompany. Niets raars aan toch?Enes_81 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:27:
[...]
Huh raar, volgens mij kan het niet manueel, waar heb je je IS vandaan?
Oke. Wachten we nog evenChiMan schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:51:
[...]
Zoals beschreven in dit forum is de update niet direct voor iedereen beschikbaar. Het kan een aantal dagen duren voordat jouw toestel aan de beurt is.
Verder niemand die signaal problemen heeft sinds de update?
Wifi is nog steeds waardeloos hier.
Wifi is nog steeds waardeloos hier.
Ik heb nu wel al drie keer gehad dat ik tijdens het typen van een SMS-je opeens in het scherm voor het verwijderen van berichten uit de conversatie zit. Weet nog niet hoe ik dit voor elkaar krijg, maar heb dit voor de update nooit gehad.
Ook de mijne gisteren geupdated.
Ging zonder problemen, duurde wel langer als dat ik verwachtte.
En ook bij mij doet Tweakers app het niet meer en Sygic Aura.
Voor de rest zie en merk ik geen schokkende dingen, lijkt iets vlotter, maar of het dat ook echt is...
Batterij kan ik ook nog makkelijk binnen 6 uur leeg trekken, dus ook daar weinig verschil.
Zag trouwens berichtjes dat het mensen wel lukt om Aura met deze versie te kunnen draaien, alleen kan niet vinden hoe ze het doen.
Iemand die daar meer over weet?
Edit:
Net een reply gekregen van Sygic:
Hello, in case you're experiencing crashes after update to Android 2.3.3, you can downgrade Aura back to 2.1.2. This version doesn't crash on Android 2.3.3.
instructions:
1, Uninstall Sygic Aura via Application manager
2, http://www.sygic.com/help/SygicAura_market212.apk
3, Make sure, that you don't have allowed automatic updates. Connect phone to the PC using mass storage mode and store this file directly to already existing folder "Aura"
4, disconnect phone from PC
5, Open file manager in phone > locate "SygicAura_market212.apk" and execute it.
6, Now open "Aura downloader" , which will download automatically necessary resource files. Once that finish, close it and open Aura.
In case your phone runs on Tegra 2, you'll need to wait for real update.
Ging zonder problemen, duurde wel langer als dat ik verwachtte.
En ook bij mij doet Tweakers app het niet meer en Sygic Aura.
Voor de rest zie en merk ik geen schokkende dingen, lijkt iets vlotter, maar of het dat ook echt is...
Batterij kan ik ook nog makkelijk binnen 6 uur leeg trekken, dus ook daar weinig verschil.
Zag trouwens berichtjes dat het mensen wel lukt om Aura met deze versie te kunnen draaien, alleen kan niet vinden hoe ze het doen.
Iemand die daar meer over weet?
Edit:
Net een reply gekregen van Sygic:
Hello, in case you're experiencing crashes after update to Android 2.3.3, you can downgrade Aura back to 2.1.2. This version doesn't crash on Android 2.3.3.
instructions:
1, Uninstall Sygic Aura via Application manager
2, http://www.sygic.com/help/SygicAura_market212.apk
3, Make sure, that you don't have allowed automatic updates. Connect phone to the PC using mass storage mode and store this file directly to already existing folder "Aura"
4, disconnect phone from PC
5, Open file manager in phone > locate "SygicAura_market212.apk" and execute it.
6, Now open "Aura downloader" , which will download automatically necessary resource files. Once that finish, close it and open Aura.
In case your phone runs on Tegra 2, you'll need to wait for real update.
[ Voor 46% gewijzigd door Rhodan op 06-05-2011 12:04 ]
Daar heb ik ook last van....en ik iedere keer denken dat het aan mij ligt..frickY schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:00:
Ik heb nu wel al drie keer gehad dat ik tijdens het typen van een SMS-je opeens in het scherm voor het verwijderen van berichten uit de conversatie zit. Weet nog niet hoe ik dit voor elkaar krijg, maar heb dit voor de update nooit gehad.
Ik weet ook niet hoe ik dat voor elkaar krijg...
Ik had HTC ge-emaild omtrent het probleem met de font grootte na de update.
Het probleem is nog niet bekent bij hun dus iedereen die het probleem ondervindt, gaarne HTC te emailen.
Wel gaven ze me het advies om een hard reset uit te voeren en nogmaals de update te installeren.
Het probleem is nog niet bekent bij hun dus iedereen die het probleem ondervindt, gaarne HTC te emailen.
Wel gaven ze me het advies om een hard reset uit te voeren en nogmaals de update te installeren.
Dat is een opmerkelijk advies. Een hard reset gooit alle gebruikersinformatie er af en zet alle instellingen terug naar de standaardinstellingen van HTC. Maar normaal gesproken draait een hard reset bij Android-toestellen nooit een ROM-update terug, omdat de nieuwe ROM de oude overschrijft. Of heeft HTC bij de Incredible S ergens een backup van de vorige ROM verstopt?ChiMan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:05:
Als je dat kunt bevestigen heb je denk ik wel een wereldwijde primeur!
Dit was de reactie van HTC:
Ik stel voor dat u de update overnieuw installeerd met behulp van een hard reset. De hard reset herinstalleerd de software en verwijderd uw telefoongeheugen.
Ik stel voor dat u de update overnieuw installeerd met behulp van een hard reset. De hard reset herinstalleerd de software en verwijderd uw telefoongeheugen.
Ah, dat is dus gewoon het bekende verhaal, maar slecht geschreven.
Lees de topic eens door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jvang schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:12:
Ik heb een 'non brandedis' maar nog geen update. Hoe kan ik dat controleren?
Probeer volgende keer de zoek functie.jvang schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Dat deed ik ook wel maar al die pagina's af op je is wordt je ook gek van na een tijdje.
Met zoekterm 'update':
Enes_81 in "HTC Incredible S"
Een tweaker toont altijd initiatief
Mijn SIM problemen zijn helaas nog niet opgelost met deze update dus dat word weer zonder pincode gebruiken.
Ikzelf heb trouwens geen problemen met mijn WiFi ,Beste prestaties staat zelf uitgeschakeld en heb vol bereik!
Maar mijn router geeft dan ook een sterk signaal uit, ben nu ongeveer 10 meter van mijn router vandaan met 2 gewapend betonnen muren en signaal is -55dBm. Ik las ergens op het XDA dat door deze update je WiFi automatisch word verbroken wanneer het signaal onder -88dBm komt. De app die ik heb gebruikt om de signaal sterkte te controleren is WiFi Analyzer .
Ikzelf heb trouwens geen problemen met mijn WiFi ,Beste prestaties staat zelf uitgeschakeld en heb vol bereik!
Maar mijn router geeft dan ook een sterk signaal uit, ben nu ongeveer 10 meter van mijn router vandaan met 2 gewapend betonnen muren en signaal is -55dBm. Ik las ergens op het XDA dat door deze update je WiFi automatisch word verbroken wanneer het signaal onder -88dBm komt. De app die ik heb gebruikt om de signaal sterkte te controleren is WiFi Analyzer .
Hier ook nog geen update naar 2.3 nog even geduld dus denk ik. Ik heb de incredible s los gekocht.
Nog een probleem ontdekt. Soms zijn pull down menu's op internet niet openen. Nog niet echt een goed uitgevoerde update. Kun je trouwens ook de update weer ongedaan maken?
[ Voor 17% gewijzigd door m@fkeez op 06-05-2011 17:05 ]
Verwijderd
Hij raakt idd. de verbinding kwijt als het signaal boven de -88dBm komt.Enes_81 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:32:
Mijn SIM problemen zijn helaas nog niet opgelost met deze update dus dat word weer zonder pincode gebruiken.
Het meest vervelende is dat soms de verbinding wel hersteld wordt als het bereik weer goed genoeg is maar des te vaker gebeurt er niks en moet dit handmatig.
Ik heb trouwens die beste WiFi optie weer uitgeschakeld omdat het m'n batterij lijkt te drainen en de verbinding alsnog verbroken wordt soms.
Het enige dat lijkt te werken is om handmatig de mobiele dataverbinding uit te schakelen (wat vervelend is omdat ik gebruik maak van Auto WiFi Enabler).
Nee, dat kan niet.m@fkeez schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:04:
Nog een probleem ontdekt. Soms zijn pull down menu's op internet niet openen. Nog niet echt een goed uitgevoerde update. Kun je trouwens ook de update weer ongedaan maken?
Kun je een voorbeeld geven van een bepaalde pagina waar de pull down menu's niet werken? Als anderen dat kunnen bevestigen is het een bug. Zo niet, dan kun je het probleem waarschijnlijk oplossen door een hard reset uit te voeren.
Aanvulling: ik heb even snel een handjevol sites geprobeerd waarvan ik wist dat er pull down menu's gebruikt worden. Die werken op mijn Incredible S gewoon goed. Het probleem is dus beperkt tot bepaalde sites of tot jouw telefoon.
[ Voor 17% gewijzigd door dasooktoevallig op 06-05-2011 17:56 ]
Hier ook nog steeds geen update toegekomen (Belgie)...
Kan natuurlijk via RUU doen, maar dan wipet die het device, bij OTA niet heh? (ahja, dan maar wachten tot het beschikbaar is...)
Kan natuurlijk via RUU doen, maar dan wipet die het device, bij OTA niet heh? (ahja, dan maar wachten tot het beschikbaar is...)
[ Voor 16% gewijzigd door Dima_2005 op 06-05-2011 17:38 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Effectief ook gedaan? Enige betering?ChiMan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:49:
Dit was de reactie van HTC:
Wat ik ook nog gemerkt heb is dat als je bij het SMS'en snel op backspace duwt ie soms in dat menu komt om berichten aan te vinken om te wissen.
Harde reset heeft m´n wifi probleem opgelost.
Gewoon hier op de site bij Pricewatch. de knoppen zijn niet meer weergegeven zoals het was.dasooktoevallig schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:16:
[...]
Nee, dat kan niet.
Kun je een voorbeeld geven van een bepaalde pagina waar de pull down menu's niet werken? Als anderen dat kunnen bevestigen is het een bug. Zo niet, dan kun je het probleem waarschijnlijk oplossen door een hard reset uit te voeren.
Aanvulling: ik heb even snel een handjevol sites geprobeerd waarvan ik wist dat er pull down menu's gebruikt worden. Die werken op mijn Incredible S gewoon goed. Het probleem is dus beperkt tot bepaalde sites of tot jouw telefoon.
Eindelijk kan ik video bellen met fring werkt echt top!! met zelfs met vier personen te gelijk!
Maar na de update is de front cam op z'n kop..heeft iemand anders dit ook?
Maar na de update is de front cam op z'n kop..heeft iemand anders dit ook?
Is er hier op tweakers niemand met een XTC-clip ?
Op dit moment is het alleen met de XTC-clip mogelijk het nand geheugen te unlocken zodat je roottoegang kan krijgen en daardoor dus een custom rom kan draaien.
Ik heb meer vertrouwen in de XDA leden als HTC, op de Desire HD waren de WiFi problemen paar uur na de Gingerbread update gefixt. Ik had zelf gister namelijk ook WiFi problemen
Op dit moment is het alleen met de XTC-clip mogelijk het nand geheugen te unlocken zodat je roottoegang kan krijgen en daardoor dus een custom rom kan draaien.
Ik heb meer vertrouwen in de XDA leden als HTC, op de Desire HD waren de WiFi problemen paar uur na de Gingerbread update gefixt. Ik had zelf gister namelijk ook WiFi problemen
[ Voor 5% gewijzigd door NSG op 07-05-2011 11:59 ]
Pricewatch werkt hier normaal. De weergave van de knoppen en dropdown menu's lijkt inderdaad iets anders, maar ze werken wel goed.m@fkeez schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 08:36:
[...]
Gewoon hier op de site bij Pricewatch. de knoppen zijn niet meer weergegeven zoals het was.
Je kunt dus beter je telefoon hard resetten (naar fabrieksinstellingen terugzetten). Dan zou de browser weer normaal moeten werken.
Of staat de Javascript in je browserinstellingen soms uit?
Vandaag terug gekomen uit Frankrijk. Heb de Incredible S intensief gebruikt als navigatie en dit is zeer goed bevallen! Gebruikte software was Sygic.
Wat mij verder opviel is dat er nu ook stof onder mij scherm zit. Paar stofjes. Niet storend maar baal er wel van!
Wat mij verder opviel is dat er nu ook stof onder mij scherm zit. Paar stofjes. Niet storend maar baal er wel van!
Hoi,
Ik ben een totale noob op het gebied van rooten, custom roms etc. Ik heb wat gezocht op XDA en hier, maar ik zit nog steeds met dezelfde vraag; is het mogelijk om android zoals deze op de Nexus S (vanilla) staat op de IS te krijgen? En als dat nog niet kan wordt dat misschien in de toekomst wel mogelijk? Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen met of en hoe. Thkx!
Ik ben een totale noob op het gebied van rooten, custom roms etc. Ik heb wat gezocht op XDA en hier, maar ik zit nog steeds met dezelfde vraag; is het mogelijk om android zoals deze op de Nexus S (vanilla) staat op de IS te krijgen? En als dat nog niet kan wordt dat misschien in de toekomst wel mogelijk? Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen met of en hoe. Thkx!
- Zooi - www.stefanjacobs.nl