Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:49:
Dit was de reactie van HTC:

Ik stel voor dat u de update overnieuw installeerd met behulp van een hard reset. De hard reset herinstalleerd de software en verwijderd uw telefoongeheugen.
Sweet mother of monkeys, dat is pijnlijk slecht zeg, los van de inhoud :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Markofnikoff schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:26:
Hoi,

Ik ben een totale noob op het gebied van rooten, custom roms etc. Ik heb wat gezocht op XDA en hier, maar ik zit nog steeds met dezelfde vraag; is het mogelijk om android zoals deze op de Nexus S (vanilla) staat op de IS te krijgen? En als dat nog niet kan wordt dat misschien in de toekomst wel mogelijk? Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen met of en hoe. Thkx!
Ja, dat is misschien mogelijk in de toekomst. Voor de rest weet je het antwoord best wel als je hier en op XDA gezocht hebt. Er is een oplossing om te rooten, maar die is niet voor noobs. Het aanbod aan ROMs is ook nog beperkt.

Als je noob bent en je wilt graag experimenteren met het flashen van alternatieve Android ROMs, doe je er verstandig aan om daarvoor niet je nieuwe telefoon voor dagelijks gebruik te nemen, maar een wat ouder model dat je desnoods kunt opofferen als je die onherstelbaar gebrickt hebt.

Als je op je Incredible S minder tegen Sense wilt aanlopen kun je gewoon een alternatieve launcher installeren. De standaard apps die HTC heeft vervangen zijn meestal te vinden op XDA.

Androidcentral heeft laatst een erg goede column geschreven die ik alle noobs kan aanbevelen:
http://www.androidcentral...root-isn%E2%80%99t-answer

[ Voor 9% gewijzigd door dasooktoevallig op 08-05-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:31
Artikel op allaboutphones.nl:

WiFi probleem met HTC Desire HD na update naar Gingerbread

Voor degene met hetzelfde probleem stel ik voor om HTC NL een email te sturen zodat.

[ Voor 11% gewijzigd door ChiMan op 08-05-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
ChiMan schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:02:
Artikel op allaboutphones.nl:

WiFi probleem met HTC Desire HD na update naar Gingerbread

Voor degene met hetzelfde probleem stel ik voor om HTC NL een email te sturen zodat.
Dat zijn dezelfde problemen als iedereen hier heeft.
Na een harde reset is het wel iets verbeterd, maar wegvallen gebeurd nog steeds te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
Vlooi schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:42:
[...]

Dat zijn dezelfde problemen als iedereen hier heeft.
Na een harde reset is het wel iets verbeterd, maar wegvallen gebeurd nog steeds te vaak.
Ho, ho, niet iedereen. Heb geen problemen met wifi. (getest op 2 locaties, waarvan 1 met zwakke wifi) No problems at all. :) Enigste is dat een 'kelder' game het niet meer deed, :'( maar dat ligt schijnbaar aan de game zelf. Bij andere games die niet meer werkte was het voldoende om de gegevens te wissen om ze weer werkend te krijgen.
Ook geen andere telefoonontvangst naar dat ik zo kan zien. (heb nooit echt op de staafjes gelet) Update ging prima, en ben zeer tevreden met m'n IS. Hij is na de update ook een stuk sneller geworden. (de YouTube app gezien? Het zoeft erlangs :9~ ) Ook bij bv. de e-book reader Aldiko merk ik een snelheidswinst.
Misschien ligt het aan bepaalde apps die je gebruikt en die met wifi te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Sinds duidelijk is dat veel gebruikers van de Desire HD en de Incredible S dit probleem met wi-fi hebben, heb ik nergens meer berichten gelezen van mensen die de update net binnen krijgen. In tegendeel, veel ongeduldig vragen.

Ik vermoed dat HTC even een pauze heeft ingelast om dit nader te onderzoeken. Het onderzoeken is door Mark Moons bevestigd op Twitter. De pauze is speculatie, maar dit is wel een gebruikelijke gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:44
vandaag ook ineens problemen met wifi maar ff afwachten op een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
JantjeKoud schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Ho, ho, niet iedereen. Heb geen problemen met wifi. (getest op 2 locaties, waarvan 1 met zwakke wifi) No problems at all. :) Enigste is dat een 'kelder' game het niet meer deed, :'( maar dat ligt schijnbaar aan de game zelf. Bij andere games die niet meer werkte was het voldoende om de gegevens te wissen om ze weer werkend te krijgen.
Ook geen andere telefoonontvangst naar dat ik zo kan zien. (heb nooit echt op de staafjes gelet) Update ging prima, en ben zeer tevreden met m'n IS. Hij is na de update ook een stuk sneller geworden. (de YouTube app gezien? Het zoeft erlangs :9~ ) Ook bij bv. de e-book reader Aldiko merk ik een snelheidswinst.
Misschien ligt het aan bepaalde apps die je gebruikt en die met wifi te maken hebben?
Ook geen problemen als je je telefoon in landscape vasthoudt en op die zwakke locatie aan het internetten bent? Bij mij val het direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
@Vlooi:
Ik ben nu niet meer bij de zwakke wifi. Ik heb gisteravond bij familie in de tuin gezeten, en geen probleem gezien. Ik heb trouwens ook niet de optie om de wifi-adapter meer pit te geven. Het staat niet bij de wifi-instellingen en ik zou niet weten waar ik dan wel moest kijken.
PS. Heb gewoon met wpa beveiligd netwerk. :*)

Ik heb hieronder even de gegevens van de telefoon overgenomen. (dubbel gecheckt op de nummers :9 )

Adroid-versie
2.3.3

HTC Sense-versie
2.1

Smalbandversie
20.2804.30.85AU_3805.04.03.22_M

Kernel-versie
2.6.35.9-g529446e
htc-kernal@and18-2 #1
Fri Apr 22 20:35:15 CST 2011

Build-nummer
2.12.405.7 CL37872 release-keys

Softwarenummer
2.12.405.7

Browserversie
WebKit/533.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Raar. Ik heb vol bereik hier en zodra ik de telefoon kantel zakt het WiFi bereik dramatisch in.
Gelukkig kan ik mijn toestel nog ruilen bij The Phonehouse want dit is niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
@Vlooi
Ik lees hier op het forum vele klachten en soms denk ik weleens dat oplossingen simpeler zouden kunnen zijn dan men denkt. Bv. lees je dat velen een krakende achterkant hebben, en/of slechte ontvangst. We weten dat in de achterkant antennes zitten ingebouwd die contact maken met vlakjes en pinnetjes op het binnenwerk van het toestel. Zou het niet kunnen zijn dat de achterkant niet goed (genoeg) op het toestel zit. Ik lees van niemand dat tie dit ook gecontroleerd heeft. Ik weet namelijk van toen ik zelf mijn simkaart plaatste en de achterkant eraf haalde (dit is hel) en weer erop moest plaatsten. (waanzin) De zijkanten bleven klikken en ik dacht toen nog: "Die haal ik er never en te nooit niet meer af." Zou dit bij jouw ook het geval kunnen zijn? Ik heb namelijk geen verschil in ontvangst streepjes of ik er mijn hand nu omheen leg of niet. Niet bij Wifi en niet bij verbinding. Of ik hem nu draai of niet. Natuurlijk staat de router erg dicht bij, maar ook boven heb ik prima ontvangst. Wat me wel is opgevallen is, dat ik een veel betere dataverbinding heb bij mijn moeder thuis (ze heeft geen internet) dan bij mijn eigen thuis. Maar goed thuis heb ik wifi, en dit zal toch plaats gebonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jantjekoud:
Vlooi is niet de enige met problemen. Er zijn er meer (als je even goed had gelezen), waaronder helaas ook ik sinds vandaag. Als ik mijn telefoon kantel heb ik exact dezelfde ontvangstverlies van wifi als vlooi berschrijft. Hij verloor zelfs compleet de connectie met wifi en schakelde over op 3G terwijl ik normaal vol ontvangst had voor de update naar Gingerbread. Ligt mijn inziens dus absoluut niet aan de telefoon/router maar aan de update...
@vlooi, lijkt me dus ook zeer onzinnig om je telefoon in te gaan ruilen want met een andere IS met Gingerbread zal je hoogst waarschijnlijk hetzelfde probleem tegen komen.
Iedereen die dit probleem tegen komt gewoon melden aan htc, dan komen ze vanzelf met fix. Htc is daar vrij vlot mee is mijn ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:24:
@jantjekoud:
Vlooi is niet de enige met problemen. Er zijn er meer (als je even goed had gelezen), waaronder helaas ook ik sinds vandaag. Als ik mijn telefoon kantel heb ik exact dezelfde ontvangstverlies van wifi als vlooi berschrijft. Hij verloor zelfs compleet de connectie met wifi en schakelde over op 3G terwijl ik normaal vol ontvangst had voor de update naar Gingerbread. Ligt mijn inziens dus absoluut niet aan de telefoon/router maar aan de update...
@vlooi, lijkt me dus ook zeer onzinnig om je telefoon in te gaan ruilen want met een andere IS met Gingerbread zal je hoogst waarschijnlijk hetzelfde probleem tegen komen.
Iedereen die dit probleem tegen komt gewoon melden aan htc, dan komen ze vanzelf met fix. Htc is daar vrij vlot mee is mijn ervaring...
Ik heb een dag na de update al melding gemaakt en reactie gehad. Ga ovv het ticketnummer weer melding maken. Maar het is voor de Desire HD al bekend bij HTC. Voor de IS erkennen ze het nog niet. Op XDA las ik dat gebruikers van de Desire S ook problemen hebben. Lijkt me toch dat ze snel met een update gaan komen.

@jootje123: Zat te denken aan een heel ander toestel ipv een IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Zoals vele heb ik ook WiFi problemen. Echter is mijn 3g verbinding ook niet meer wat het was. Krijg amper verbindig en als ik verbinding heb valt deze om de have klap weg. Hoop dat ze snel met een update komen want dit schiet niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
WiFi icm 2.3.3. levert verbindings problemen voor alle HTC toestellen.

- DHD
- Desire S
- IS

Het is dus niet een probleem voor de IS alleen.
Daarom nogals, email HTC als je WiFi problemen hebt zodat ze een case ervan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:00:
WiFi icm 2.3.3. levert verbindings problemen voor alle HTC toestellen.

- DHD
- Desire S
- IS

Het is dus niet een probleem voor de IS alleen.
Daarom nogals, email HTC als je WiFi problemen hebt zodat ze een case ervan maken.
Zojuist een melding gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Yrck schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:10:
[...]

Zojuist een melding gemaakt. :)
Zit nu in de chat bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Reactie helpdesk HTC:

Michel Stel: Zijn deze ontvangstproblemen bekend bij jullie sinds de update?
Fairouz: Nee, de update is nog niet zo lang geleden uitgevoerd, dus hier hebben wij geen nieuws over.
Michel Stel: En ook niet over het feit dat als het toestel normaal wordt vastgehouden het GSM signaal ook behoorlijk inzakt? Had hiervoor een Desire en daarmee was het signaalverlies minimaal.
Fairouz: Nee hier hebben wij geen klachten over. Ik moet dit echt doorgeven aan de technische escalatie aangezien ik geen oplossing voor de hand heb. Mijn excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Yrck schreef op zondag 08 mei 2011 @ 00:03:
Vandaag terug gekomen uit Frankrijk. Heb de Incredible S intensief gebruikt als navigatie en dit is zeer goed bevallen! Gebruikte software was Sygic.

Wat mij verder opviel is dat er nu ook stof onder mij scherm zit. Paar stofjes. Niet storend maar baal er wel van!
Ik heb hier hetzelfde. Heb het ding net twee maanden en nu al stof onder het scherm. Erg slecht!

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 11:29
Vlooi schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:24:
Reactie helpdesk HTC:

Michel Stel: Zijn deze ontvangstproblemen bekend bij jullie sinds de update?
Fairouz: Nee, de update is nog niet zo lang geleden uitgevoerd, dus hier hebben wij geen nieuws over.
Michel Stel: En ook niet over het feit dat als het toestel normaal wordt vastgehouden het GSM signaal ook behoorlijk inzakt? Had hiervoor een Desire en daarmee was het signaalverlies minimaal.
Fairouz: Nee hier hebben wij geen klachten over. Ik moet dit echt doorgeven aan de technische escalatie aangezien ik geen oplossing voor de hand heb. Mijn excuses hiervoor.
Naa jaa zeg!!!
Ik heb die zelfde gast gesproken vanmorgen!! en hem de vraag gesteld of hem dit bekend was...hij zei me precies het zelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Rob1106 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Ik heb hier hetzelfde. Heb het ding net twee maanden en nu al stof onder het scherm. Erg slecht!
Ik heb het meegemaakt met mijn diamond 2 en moet zeggen na hem naar HTC (dynafix) gestuurt te hebben om het weg te laten halen kwam het stof alleen maar sneller en erger terug. Zelfs zo erg dat ik de startknop niet eens is meer kon zien buiten in de zon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
jonny htc schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Naa jaa zeg!!!
Ik heb die zelfde gast gesproken vanmorgen!! en hem de vraag gesteld of hem dit bekend was...hij zei me precies het zelfde :(
Heb net a.d.v. een ticketnummer een reply gegeven op hun oplossing van de harde reset.
Krijg ik terug dat ie in aanmerking komt voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
ChiMan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:49:
[...]

Ik kan het niet goed beoordelen/zien maar zijn dat niet gewoon witte vlekjes wat je met een natte doek kan wegpoetsen?
@ThomasThomas: zijn het daadwerkelijk krasjes of kon je het met een natte doekje wegvegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

ChiMan schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:26:
[...]

@ThomasThomas: zijn het daadwerkelijk krasjes of kon je het met een natte doekje wegvegen?
Krasachtige dingen. Niet weg te vegen. Het valt wel wat minder op nu. Ik kan er wel mee leven trouwens, als ik hem gebruik merk ik er niks van, alleen als ik echt naar die hoek kijk valt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Vlooi schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:22:
[...]

Heb net a.d.v. een ticketnummer een reply gegeven op hun oplossing van de harde reset.
Krijg ik terug dat ie in aanmerking komt voor reparatie.
LOL, gaan ze dan de software repareren ? 8)7

Heb zelf ook GÉÉN goede ervaring met de helpdesk van HTC, op antwoord van het tecnische escalatie team heb ik zelf 2,5 weken moeten wachten, maar had toen al een nieuwe geregeld via de webshop waar ik hem vandaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Aangezien er nog geen over topic over was heb ik net het HTC incredible S abbo topic aangemaakt.
alle discussie over abbo's icm de HTC Incredible S kan daar.
[ABO] HTC Incredible S levertijden- en abonnemententopic

[ Voor 25% gewijzigd door Toet3r op 10-05-2011 11:35 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 19:06
Ik heb een probleem met de carkit van een Ford S-max. Het koppelen van de telefoon gaat prima en ook het bellen werkt goed. Alleen ik zie bij de oproepen alleen telefoonnummers en geen namen. Wanneer ik naar het adresboek ga zie ik de namen wel (en ook als ik wordt gebeld).

Bij een ander toestel HTC Touch Pro worden bij gekozen/gemiste oproepen wel de namen getoond. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
2.3 eindelijk ook voor mij beschikbaar. Wordt nu binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Ik heb m'n telefoon terug gebracht naar The Phonehouse.
Werd gek van het bereik met dat ding. En na de antwoorden van HTC had ik er helemaal genoeg van.
Het is nu de Galaxy S2 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:39
jvang schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:09:
2.3 eindelijk ook voor mij beschikbaar. Wordt nu binnen gehaald.
En hier komt ie nu ook binnen :D. Hopen dat we geen WiFi problemen krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Tha_T schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:09:
[...]

En hier komt ie nu ook binnen :D. Hopen dat we geen WiFi problemen krijgen :P
Alles lijkt wel sneller. Twitter app is beter maar de bugs bij de Facebook app zijn nog steeds niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

jvang schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Alles lijkt wel sneller. Twitter app is beter maar de bugs bij de Facebook app zijn nog steeds niet opgelost.
Twitter app zou ik gelijk weer updaten via de market, de app die in de 2.3.3 update zit bevat een bug waardoor de app constant op de achtergrond draait zelfs als sync uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Wtf! Ik stuurde HTC gisteren een mail over mijn backplate die kraakt en vroeg daarbij of ik een nieuwe kan krijgen of iets dergelijks. Krijg ik net een mail dat ik hem kan aanbieden ter reparatie en hij dan door een koerier word opgehaald.

Zijn er trouwens nog meer mensen waarbij de mail niet meer automatisch synchroniseerd via de HTC mail app?

[ Voor 18% gewijzigd door NSG op 10-05-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Niemand heeft al een oplossing voor de tekst die te groot is? Begin me er steeds meer aan te ergeren want smsjes zijn ook abnormaal groot in de inbox.. tekst staat al op klein.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Enes_81 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:00:
Wtf! Ik stuurde HTC gisteren een mail over mijn backplate die kraakt en vroeg daarbij of ik een nieuwe kan krijgen of iets dergelijks. Krijg ik net een mail dat ik hem kan aanbieden ter reparatie en hij dan door een koerier word opgehaald.
Ik kan HTC begrijpen dat ze je toestel willen zien voordat ze een nieuwe backcover aan je geven. Zonder enig bewijs kan iedereen eentje vragen, wat uit de hand kan lopen ;)
Yrck schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:39:
Niemand heeft al een oplossing voor de tekst die te groot is? Begin me er steeds meer aan te ergeren want smsjes zijn ook abnormaal groot in de inbox.. tekst staat al op klein.. :?
Dit hebben alle IS met 2.3 op dit moment. Enige wat je nu eraan kan doen is HTC erover informeren.
Hoe meer mensen dat doen (incl. WiFi) hoe sneller (waarschijnlijk) een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Handcent sms downloaden. Werkt sowieso véél beter dan de standaard sms app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Hmm, dat pakt toch bij iedereen verschillend uit. Bij mij is er niets mis met de tekst van SMSjes, ook niet in de inbox. De enige letters die ik gevonden heb die extra groot geworden zijn zijn de opschriften van de knoppen in de HTC Mail app. Die gebruik ik gelukkig niet.

Ik had meteen na de update wel iets grotere letters in menu's en in de kalender, maar die zijn na een herstart terug gegaan naar de oude lettergrootte.

Heeft al iemand uitgeprobeerd of dit verschijnsel verdwijnt nadat de telefoon is teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

ChiMan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:08:
Ik kan HTC begrijpen dat ze je toestel willen zien voordat ze een nieuwe backcover aan je geven. Zonder enig bewijs kan iedereen eentje vragen, wat uit de hand kan lopen ;)
Want er zijn ook mensen die dit probleem NIET hebben ???
Ik heb het hier al veel gelezen maar ook op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:51
Ik knal er even een post tussen om wat te melden over het probleem met T-mobile simkaarten.

Ik heb een nieuwe Incredible S met een T-mobile simkaart. Het toestel had problemen met het herkennen van de simkaart en viel regelmatig van het netwerk af. Van T-mobile kreek ik een nieuwe simkaart, zo'n 2 in 1 simkaart (standaard en micro). Deze deed het ook niet goed, dezelfde problemen als hierboven.

Door een stukje papier tussen het toestel en de sim te klemmen lijkt het probleem opgelost te zijn. Mijn toestel zit al twee dagen zonder problemen op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Enes_81 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:49:
[...]

Want er zijn ook mensen die dit probleem NIET hebben ???
Ik heb het hier al veel gelezen maar ook op andere fora.
Er zijn genoeg mensen met hetzelfde probleem waaronder mezelf.
Ik wil alleen zeggen dat je iets moet kunnen aantonen voordat een bedrijf tot reparatie/vervanging overgaat.

Kan je niet een filmpje maken van je toestel waarin je het gekraak toont/hoort en naar HTC toesturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 21:29
Ik heb een telfort abo dus roam ik op het kpn netwerk. Voor de update stond er daarom altijd een 'r' in beeld. Nu niet meer. Elders in het toestel staat ook dat ik niet roam.

Iemand al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 11:55
Ook ik heb last van het WIFI "probleem". Mijn router staat beneden, zodra ik hem op m'n nachtkastje leg is mjin wifi verbinding weg. Was voorheen nooit. Toen ik vanochtend wakker werd, was de wifi verbinding weer tot stand gekomen. Krijg ook het idee dat m'n 3g hapert. Vanochtend was zelfs mijn 3g helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
dasooktoevallig schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:11:
[...]

Hmm, dat pakt toch bij iedereen verschillend uit. Bij mij is er niets mis met de tekst van SMSjes, ook niet in de inbox. De enige letters die ik gevonden heb die extra groot geworden zijn zijn de opschriften van de knoppen in de HTC Mail app. Die gebruik ik gelukkig niet.

Ik had meteen na de update wel iets grotere letters in menu's en in de kalender, maar die zijn na een herstart terug gegaan naar de oude lettergrootte.

Heeft al iemand uitgeprobeerd of dit verschijnsel verdwijnt nadat de telefoon is teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Als niemand dit geprobeerd heeft wil ik het best wel proberen. Dat mijn WiFi niet goed werkt is tot daar aan toe, maar dat ik bijna nergens meer bereik heb (mobiel én 3G) en dat de tekst zo groot is begint me steeds meer te ergeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Yrck schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:58:
[...]

Als niemand dit geprobeerd heeft wil ik het best wel proberen. Dat mijn WiFi niet goed werkt is tot daar aan toe, maar dat ik bijna nergens meer bereik heb (mobiel én 3G) en dat de tekst zo groot is begint me steeds meer te ergeren. :(
Je frustratie kan ik me goed voorstellen. :X

Controleer voor alle zekerheid ook (nog een keer) of de achterkant wel goed zit zodat de antennes ook echt contact maken. HTC waarschuwt in de handleiding dat de achterkant echt goed móet worden geplaatst, omdat je anders precies jouw probleem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Ik heb sinds de update gister geen gegevensverbinding meer en dat is ook niet echt een werkbare situatie voor een smartphone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
dasooktoevallig schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:22:
[...]

Je frustratie kan ik me goed voorstellen. :X

Controleer voor alle zekerheid ook (nog een keer) of de achterkant wel goed zit zodat de antennes ook echt contact maken. HTC waarschuwt in de handleiding dat de achterkant echt goed móet worden geplaatst, omdat je anders precies jouw probleem krijgt.
De achterkant is er niet meer afgeweest sinds de eerste dag. Had voor de update thuis altijd H staan bij gegevensoverdracht. Sinds de update heb ik op de drukste plaatsen 1 streep bereik of helemaal niks en 3G vrijwel nergens meer.

Klein voorbeeld: ging laatst uit eten in Berg en Dal (bij Nijmegen). Had de hele avond geen bereik. Andere met T-Mobile hadden vol bereik. Het leuke hiervan is dat ik vanuit het raam de zendmast zag staan. :X

Snap dat ik misschien had moeten wachten met de update, maar als er een update beschikbaar komt mag ik toch verwachten dat HTC deze goed getest heeft en niet voor problemen zorgt waardoor je je telefoon niet normaal kan gebruiken..

Edit: net contact opgenomen met HTC en die raden aan om een clear storage te doen. Heb gezegd dat er veel mensen met problemen zijn, maar volgens deze man moet het met onderstaande stappen volledig opgelost zijn:

Na een upgrade raden wij aan een harde reset uit te voeren. Hiermee wordt het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen, hetgeen vaak problemen verhelpt. Let u er hierbij wel op dat u alle gegevens die op
de telefoon zijn opgeslagen, kwijt bent. Het is dan ook aan te raden om eerst een backup van uw gegevens te maken.

Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen:
1. Schakel het toestel volledig uit.
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Volume Omlaag knop ingedrukt.
3. Terwijl u deze knop ingedruk houdt, drukt u kort de power knop in.
4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten.
5. Gebruik de Volume Omlaag knop om Clear Storage te selecteren en druk dan op de Power knop.
6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.

Iemand een goede manier om een volledige backup te maken? En als iemand bovenstaande stappen uitgevoerd heeft, graag even melden hier. Veel zullen er wat aan hebben! _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Yrck op 11-05-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Ik heb het net uitgevoerd, zag alleen geen Cleur Storage dus heb maar voor factory reset gekozen. Ik laat me bevindingen nog weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Audiojunky schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:51:
Ik heb het net uitgevoerd, zag alleen geen Cleur Storage dus heb maar voor factory reset gekozen. Ik laat me bevindingen nog weten
Geweldig. We wachten het af! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:36

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Audiojunky schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:51:
hmmm, het lijkt erop dat ik ook niet wordt gespaard met de terugval in het wifi ontvangst... Van de lettergrootte heb ik weinig last, maar dat is natuurlijk ook persoonsgebonden.
Schoont de harde reset ook de geheugen kaart op? Maw, is het aan te bevelen een backup te maken van je foto's en muziek?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
retlaw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:30:
[...]

hmmm, het lijkt erop dat ik ook niet wordt gespaard met de terugval in het wifi ontvangst... Van de lettergrootte heb ik weinig last, maar dat is natuurlijk ook persoonsgebonden.
Schoont de harde reset ook de geheugen kaart op? Maw, is het aan te bevelen een backup te maken van je foto's en muziek?
Toen ik met bovenstaande methode een factory reset uitvoerde, bleef alles staan op het SD kaartje.
Ik heb daarna via Android een factory reset gedaan en het vinkje aangezet bij "USB-opslag wissen".

Maar ik zou zowieso altijd een backup maken van je sd kaart als je zulke dingen gaat doen.

Tot nu toe LIJKT het beter te gaan, maar ik kijk uiteraard niet constant of ik bereik heb. Ik had wel weer op de 1e etage goed bereik met wifi. Ik kijk het iig nog een paar dagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Audiojunky schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:30:
[...]

Toen ik met bovenstaande methode een factory reset uitvoerde, bleef alles staan op het SD kaartje.
Ik heb daarna via Android een factory reset gedaan en het vinkje aangezet bij "USB-opslag wissen".

Maar ik zou zowieso altijd een backup maken van je sd kaart als je zulke dingen gaat doen.

Tot nu toe LIJKT het beter te gaan, maar ik kijk uiteraard niet constant of ik bereik heb. Ik had wel weer op de 1e etage goed bereik met wifi. Ik kijk het iig nog een paar dagen aan.
Dat zou mooi zijn! Ben nu nog even aan het kijken hoe ik het beste een backup kan maken van mijn apps / games etc.

Edit: net met MyBackup een aantal backups gemaakt. Gelijk een factory reset gedaan. Duurde een aantal minuten. Wat mij opviel na de reset:

- WiFi lijkt beter te werken
- Ontvangst is van 1 streepje naar twee gegaan (Blijft wel stabiel)
- Haal met 3G en H weer normale snelheden (haal met T-mobile bijna 1mb download)

Wel een nadeel: tekst blijft groot! :( |:(

Tot zover lijkt alles dus weer te werken. Benieuwd of dit blijft werken zo. Laat het jullie weten! ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Yrck op 12-05-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Audiojunky schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:30:
[...]

Thanks! Even voor de duidelijkheid -> na het aanvinken van het vinkje werd wel de sd kaart leeggetrokken? inclusief de voorgeinstalleerde mappen en handleidingen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
retlaw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Thanks! Even voor de duidelijkheid -> na het aanvinken van het vinkje werd wel de sd kaart leeggetrokken? inclusief de voorgeinstalleerde mappen en handleidingen?
Ja die was helemaal leeg, waarschijnlijk vind er dan een format plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Begin me af en toe toch wel te ergeren aan de incredible.
- Af en toe wil hij geen verbinding met netwerk maken, volledig reboot is dan het enige dat werkt. Update heeft hier ook geen verschil in gemaakt.

- Met bluetooth bestanden naar de pc verzenden is vaak ook onmogelijk. maandag ging het nog goed: laptop bt aan, telefoon bt aan en zenden maar. Maar net wou ik een foto verzenden en kreeg ik het nooit aan de praat, uiteindelijk maar via de mail verstuurd.

- Wat ook een erg bijzonder fenomeen is is als hij verbinding verbreekt met de pc (als hij als headset verbonden is, af en toe voor de gein gedaan) belt hij automatisch het laatst gekozen nummer. Gebeurt niet vaak natuurlijk maar ik heb al eens iemand perongeluk wakker gebeld. :9

Ik denk dat ik maar even een volledig lijstje ga maken en dit doorspelen een HTC.

[ Voor 6% gewijzigd door GWBoes op 12-05-2011 15:50 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de Toepassing Agenda uit te schakelen :s

Ik heb synchroniseren van Agenda uit staan maar alsnog draait deze constant op de achtergrond.

De services waar het dan om gaat zijn:
AutoSettingService
ConnectToPCService

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dielc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Hier vooral problemen met de notification led, die staat bij mij enkel aan wanneer ik een sms krijg. Maar blijft ook steeds pinken bij nieuwe e-mails.

Niet echt last van wifi of 3g problemen hier, valt soms wel uit (3g dan) maar ligt volgens mij aan mobile vikings, daar zijn er constant problemen met internet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsm binnengestoken voor stof en krakend achterklepje
--> Resultaat: Stofje weg en nieuw klepje

Enkele dagen geleden viel het mij op dat er ook stof zat achter het scherm van de camera
--> Resultaat: Opnieuw laten oppikken door htc deze middag

conclusie: Ik ben die gsm meer kwijt dan rijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Nog steeds geen problemen gehad met de verbindingen.

Ik kreeg deze mail van HTC

Ik zou graag voor u deze zaak willen escaleren, zodat wij dit verder kunnen onderzoeken.

Graag ontvang ik van u de volgende gegevens:

Naam:

Telefoonnummer:

E-mail adres:

Huisadres:

Model toestel:

Imei & serienummer:

Graag willen wij ook wat informatie over de software.

Dit kunt u op deze manier vinden in het toestel: Menu -> instellingen->over de telefoon>software informatie.

Android versie:

Build nummer:

Software nummer:

Graag willen wij ook wat informatie over de router.

Merk en type router:

frimware versie:

Graag zouden wij ook een foto willen ontvangen van de bootloader van het toestel. Hiermee kunnen wij verder informatie zien van het toestel.
Deze kunt u maken door het volgende te doen:

Zet het toestel uit toestel uit.

Druk de VOLUME OMLAAG knop en hou deze vast.

Tegelijkertijd druk de AAN/UIT knop in

als u deze twee knoppen even vast houd dan zal het toestel zichzelf in de bootloader aan zetten. U ziet een wit scherm met daar onder de drie android poppetjes. Kunt u van dit scherm een foto maken en naar ons toesturen.

Hierna kunt u de batterij uit het toestel halen en weer gewoon opstarten.

Zodra wij deze gegevens hebben kunnen wij de zaak voor escaleren en zal er een onderzoek plaats vinden naar u probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ik heb helemaal geen problemen met stof een krakend klepje. En ook niet met de 3g verbinding dan wel WiFi. VIA de apple airport werkt dat prima. Ook na de update naar 2.3 geen problemen.

Top aan de update: alles is sneller en je kan bij meldingen bij snel instellen Het mobiele internet uitzetten. Handig in het buitenland met 1 druk op de knop en als batterij wilt besparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:44
heb ook geen problemen meer, heb sommige apps verwijderd en daarna weer geïnstalleerd en nu werkt het weer als een zonnetje
en sinds de update nog sneller ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:30
Hier eventjes meelezen. Gaat voor mij een keuze worden tussen de Incredible en de Desire S. Dit weekend maar eens rustig wat eigenschappen naast elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-03-2024
Heeft iemand hier al Swype kunnen installeren op het toestel? Ik bedoel dan niet SilideIT uit de market. Ik wil gewoon weer een APK van de Swype applicatie zoals die op de Samsnung staat kunnen installeren. Had ik ook op mijn Desire en beviel erg goed. Probleem is dat die versie niet op Incredible werkt.... ik zoek dus een werkende APK voor de IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
el pimo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:30:
Heeft iemand hier al Swype kunnen installeren op het toestel? Ik bedoel dan niet SilideIT uit de market. Ik wil gewoon weer een APK van de Swype applicatie zoals die op de Samsnung staat kunnen installeren. Had ik ook op mijn Desire en beviel erg goed. Probleem is dat die versie niet op Incredible werkt.... ik zoek dus een werkende APK voor de IS.
Ik heb het all gefixed. Heb de Swype_1.60.36.8214_WVGA_UK_NL.apk toch weer gewoon kunnen installeren op de IS en nu werkt het wel, na een reboot ;-)

P.S. De versie zal niet helemaal up to date meer zijn, maar werkt prima dus ik geloof het wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Vandaag ook een Incredible S besteld bij 4Launch. Maandag of dinsdag ophalen. 8)
Valt me trouwens wel tegen hoe weinig normale gsm winkels dit toestel in het assortiment hebben, en degene die hem dan wel hebben zijn gewoon dik 100-150 euro duurder als bij de webshops in de pricewatch.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

el pimo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Ik heb het all gefixed. Heb de Swype_1.60.36.8214_WVGA_UK_NL.apk toch weer gewoon kunnen installeren op de IS en nu werkt het wel, na een reboot ;-)

P.S. De versie zal niet helemaal up to date meer zijn, maar werkt prima dus ik geloof het wel ;-)
De nieuwe versie werkt ook gewoon hoor beta.swype.com/android/get , volgens mij hebben ze alleen een stap toegevoegd om het in te stellen. Nadat je bij "Taal en toetsenbord" Swype aankruist, moet je weer terug en op Select Swype drukken en hier voor Swype kiezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4dcec1a747df2/4dcec1a744b1a-swype1.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4dcec1c5df1e5/4dcec1c5dc6ee-swype2.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4dcec1e050792/4dcec1e04d8b0-swype3.thumb.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door NSG op 14-05-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Krijg mijn DLNA niet aan de praat, UPnP staat in geschakeld op router(Dlink DIR855).
TV (Phillips46PFL9705) gaat via dezelfde router op internet.PC's zien TV en andersom.
In de lijst van de router staat de GSM ook met een IP-adres 192.168.0.100.
DHCP-server wordt gebruikt in router.
Moet je dan in de geavanceerde instellingen van WIFI ook iets anders instellen, want daar staat in de handleiding niets van in !
Voor de rest een zeer mooi toestel,internet zeer goed. Alleen GPS in huis lukt niet, enkel aan raam als je lang genoeg wacht.

Wapser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Ik hoef geen andere dingen te doen in mijn router. Ik start WiFi en start daarna de app: verbonden media. Zolang mijn tv aanstaat (Sony KDL-40W5500) komt de foto en of de muziek direct op de tv. Helaas werken filmpjes niet. Bestands type wordt niet ondersteund, whatelsisnew. 8)7 Maar dat is ook wel bekend van de (iets oudere) Sony's. :-( Ik vind het nut niet zo bijster groot omdat het 1 richtings verkeer is, maar als je even een foto wilt laten zien op het grote scherm, is het wel makkelijk dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Specht schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:05:
Vandaag ook een Incredible S besteld bij 4Launch. Maandag of dinsdag ophalen. 8)
Valt me trouwens wel tegen hoe weinig normale gsm winkels dit toestel in het assortiment hebben, en degene die hem dan wel hebben zijn gewoon dik 100-150 euro duurder als bij de webshops in de pricewatch.
Ik merk ook dat het een vrij exclusief toestel is. Er wordt vrijwel geen reclame voor gemaakt, terwijl het qua specs de vlaggenschepen van HTC (op de Sensation na, uiteraard) verslaat. Vind ik eigenlijk wel leuk. Ik krijg vaak de vraag welke telefoon het is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Thomasthomas schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:36:
[...]

Ik merk ook dat het een vrij exclusief toestel is. Er wordt vrijwel geen reclame voor gemaakt, terwijl het qua specs de vlaggenschepen van HTC (op de Sensation na, uiteraard) verslaat. Vind ik eigenlijk wel leuk. Ik krijg vaak de vraag welke telefoon het is :).
Ik zeg dan altijd dat het een Incredible ASS is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een update naar 2.3 gedaan en, even afkloppen, alles werkt perfect. Direct na de update een factory reset gedaan. Schrok eerst even omdat ik dacht slim te zijn en even te testen terwijl de achterkant er nog af was. Maar dan heb je echt slechte ontvangst. Die achterkant moet er inderdaad goed opzitten voor het juiste resultaat.

Een ding valt me op: Ik had voorheen de app Facebook for HTC Sense, maar die zit niet meer in 2.3 lijkt het. Je kunt wel het account wat hierbij hoort instellen, maar je ziet geen app. De standaard Facebook app staat er wel op, en daar valt me weer van op dat op het scherm met accounts het "synchronisatie bolletje" niet groen is. Synct Facebook dan wel automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Heb mijn IS nu een paar dagen in huis en ben er erg tevreden over. Enige (kleine) punt is dat ik er nogal eens naast de aan/uit knop druk... Soms moet ik meerdere pogingen wagen om het toestel aan of uit te zetten. Meer mensen last van??

Of komt het door mijn dikke vingers ;-) Knop zit diep verzonken in toestel, of dient echt "in het midden" ingedrukt te worden. Indrukken aan zijkanten van de knop resulteert dus in niks. Af en toe een beetje irritant moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Enes_81 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:55:
[...]

De nieuwe versie werkt ook gewoon hoor beta.swype.com/android/get , volgens mij hebben ze alleen een stap toegevoegd om het in te stellen. Nadat je bij "Taal en toetsenbord" Swype aankruist, moet je weer terug en op Select Swype drukken en hier voor Swype kiezen.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Thxs! Heb toch maar even voor de nieuwste versie gekozen. Nu maar hopen dat deze geldig blijft. Lees meerdere verhalen op andere fora dat licentie verloopt. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

el pimo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:14:
Heb mijn IS nu een paar dagen in huis en ben er erg tevreden over. Enige (kleine) punt is dat ik er nogal eens naast de aan/uit knop druk... Soms moet ik meerdere pogingen wagen om het toestel aan of uit te zetten. Meer mensen last van??

Of komt het door mijn dikke vingers ;-) Knop zit diep verzonken in toestel, of dient echt "in het midden" ingedrukt te worden. Indrukken aan zijkanten van de knop resulteert dus in niks. Af en toe een beetje irritant moet ik zeggen.
Dit probleem herken ik dus totaal niet, je hebt het er over dat de knop verzonken zit, ziet het er ook zo uit als je vanuit de achterkant naar de knop kijkt? Bij mij steekt hij toch wel iets van 3 haardiktes uit.
el pimo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:16:
[...]

Thxs! Heb toch maar even voor de nieuwste versie gekozen. Nu maar hopen dat deze geldig blijft. Lees meerdere verhalen op andere fora dat licentie verloopt. Ben benieuwd...
Ik gebruik Swype zelf niet meer, maar toen ik mij registreerde voor de Beta, meen ik ergens te hebben gelezen dat je om de zo veel tijd een nieuwe versie moet installeren, het is dus de bedoeling dat de licentie verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Enes_81 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:23:
[...]

Dit probleem herken ik dus totaal niet, je hebt het er over dat de knop verzonken zit, ziet het er ook zo uit als je vanuit de achterkant naar de knop kijkt? Bij mij steekt hij toch wel iets van 3 haardiktes uit.
Klopt, vanuit de achterkant bekeken steekt het iets uit. Toch zit ik er vaak naast... zal wel aan mij liggen. Vroeg mij af of ik de enigste zou zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
el pimo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:12:
[...]

Klopt, vanuit de achterkant bekeken steekt het iets uit. Toch zit ik er vaak naast... zal wel aan mij liggen. Vroeg mij af of ik de enigste zou zijn..?
Ik had dit de eerste week ook. Altijd Nokia qwerty toestellen gehad dus dat was even wennen. Vervolgens nergens meet last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Wel grappig dat sinds de update naar 2.3 de tweakers en abn saldo app het niet meer doet. Heb ze al opnieuw geinstaleerd. Evengoed niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

jvang schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:05:
Wel grappig dat sinds de update naar 2.3 de tweakers en abn saldo app het niet meer doet. Heb ze al opnieuw geinstaleerd. Evengoed niks.
Wat vind jij daar zo grappig aan? Ik vind het eerder triest dat tweakers nog steeds geen update heeft uitgebracht voor de app, heb je de reacties al gezien op de market.

[ Voor 15% gewijzigd door NSG op 16-05-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Enes_81 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:53:
[...]

Wat vind jij daar zo grappig aan? Ik vind het eerder triest dat tweakers nog steeds geen update heeft uitgebracht voor de app, heb je de reacties al gezien op de market.
Net gelezen ja. Wel slecht idd. Abn saldo doet t wel weet gelukkig. Zal er nog wel meet tegenkomen die het niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
jvang schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:05:
Vind het erger van HTC. WiFi problemen zijn weer terug, heb bijna nergens fatsoenlijk bereik en erger me kapot aan een te groot lettertype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Yrck schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:01:
[...]

Vind het erger van HTC. WiFi problemen zijn weer terug, heb bijna nergens fatsoenlijk bereik en erger me kapot aan een te groot lettertype!
Vraag me af hoe massale dat probleem is. Lees het niet extreem veel en ik zelf heb nergens last van gehad. Maar het is wel raar en echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
jvang schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:25:
[...]

Vraag me af hoe massale dat probleem is. Lees het niet extreem veel en ik zelf heb nergens last van gehad. Maar het is wel raar en echt heel irritant.
Op XDA heb ik verschillende berichten gelezen en ook hier is het een en ander vermeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Dat over de wifi problemen heb je helemaal gelijk in, dit was mijn 1e HTC en ben erg teleurgesteld in heel hun service. Ik sta nu echt bijna op het punt om een XTC clip van 115 euro aan te schaffen zodat ik custom roms kan draaien. Het locken van de bootloader is gewoon triest en onnodig en doe je het wel bied dan in elk geval de mogelijkheid om hem gratis te unlocken zoals bij SONY-Ericsson.

Als de Sensation dadelijk uit is gaan ze het wel merken, deze telefoon zal massaal geboycot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:11:
Dat over de wifi problemen heb je helemaal gelijk in, dit was mijn 1e HTC en ben erg teleurgesteld in heel hun service. Ik sta nu echt bijna op het punt om een XTC clip van 115 euro aan te schaffen zodat ik custom roms kan draaien. Het locken van de bootloader is gewoon triest en onnodig en doe je het wel bied dan in elk geval de mogelijkheid om hem gratis te unlocken zoals bij SONY-Ericsson.

Als de Sensation dadelijk uit is gaan ze het wel merken, deze telefoon zal massaal geboycot worden.
Daar heb ik ook over zitten nadenken. Custom ROM met Sense 3.0 en hopelijk betere ondersteuning dan van HTC zelf. Denk dat we nog 2/3 maanden moeten wachten tot we dit toestel kunnen rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Enes_81 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:11:

yeah right...
het gros van de kopers weten niet eens wat rooten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Zo slecht is de IS toch niet? Ik weet niet hoeveel er verkocht zijn maar als je alles bij elkaar optel zal er misschien 10% echt serieuze problemen hebben, en dan bedoel ik niet een krakend klepje of 3 stofjes onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vind het ook een prima telefoon! Het enige waar ik soms last van heb is het zwakkere wifi signaal... Maar als dat alles is. Ik hoop dat dit wordt opgelost met een update.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Ben ook zeer tevreden over deze telefoon. Ook over de service van HTC ben ik goed te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 21:29
Sinds een paar dagen laat de wheater widget met klok van HTC het weer niet meer zien (geen gegevens beschikbaar). Na handmatige updaten laat hij de temperatuur zien en binnen het uur krijg ik dan weer dezelfde foutmelding. Heb mijn IS al opnieuw opgestart (de onderste optie incl tijdelijke bestanden wissen) maar dat werkt niet.

Herkenbaar? Is er ook een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
De service van HTC is bijzonder goed. Zei eerder nog dat deze niet goed was maar heb sinds paar dagen terug contact met een medewerker die mijn problemen (WiFi, 3G en grote tekst) serieus neemt en er een melding van gemaakt heeft.

Heb inmiddels verschillende emails terug met vragen etc. dus heb er veel vertrouwen in dat ze dit netjes gaan afhandelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Yrck schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:00:
De service van HTC is bijzonder goed. Zei eerder nog dat deze niet goed was maar heb sinds paar dagen terug contact met een medewerker die mijn problemen (WiFi, 3G en grote tekst) serieus neemt en er een melding van gemaakt heeft.

Heb inmiddels verschillende emails terug met vragen etc. dus heb er veel vertrouwen in dat ze dit netjes gaan afhandelen!
Ben benieuwd wat de oplossing zal gaan zijn. Aangezien veel mensen hier last van hebben, zal een nieuw toestel weinig verbetering geven. Hopen op een software update! (en als ze dan toch aan het updaten zijn, gelijk de nieuwe sense 3.0 erbij!!!)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
retlaw schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Ben benieuwd wat de oplossing zal gaan zijn. Aangezien veel mensen hier last van hebben, zal een nieuw toestel weinig verbetering geven. Hopen op een software update! (en als ze dan toch aan het updaten zijn, gelijk de nieuwe sense 3.0 erbij!!!)
Zal de resultaten hier wel plaatsen! ;)
Denk dat Sense 3.0 niet snel naar de Incredible S komt. Laten we hopen dat ze het toestel snel kunnen rooten. Op XDA staan al verschillende roms met sense 3.0.

Wat mij net opviel: als ik een sms stuur naar iemand en type een naam in, dan staan alle contacten twee keer in de lijst. In de contactenlijst staan ze niet dubbel. Iemand zelfde probleem of een oplossing?

[ Voor 15% gewijzigd door Yrck op 17-05-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
iemand inmiddels al getest of video-opnames na de 2.3-update vloeiender zijn geworden? (heb zelf geen IS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Omer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
iemand inmiddels al getest of video-opnames na de 2.3-update vloeiender zijn geworden? (heb zelf geen IS).
Ik zal eens kijken voor je. Heb ik idd totaal vergeten te testen met 2.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heb onlangs een incredible Ass aangeschaft en man wat is het een fijn dingetje. Hij ligt echt super lekker in de hand, mooi en strak design en werkt lekker snel. Ik had echter wel nog een paar vraagjes.

Nu sinds de gingerbread update heb ik wat problemen met sms'n in landscape modus. Vaak als ik de backspace knop in druk dan begint hij raar te doen. Hij gaat dan ineens terug en vraagt welke berichten hij wil dat ik verwijder van die contact persoon. Als ik dan op annuleren klik dan kan ik niet verder typen. Best wel vervelend. Dit heefft hij overigens niet in whatsapp! Iemand dezelfde probleme en hoe kan ik ze verhelpen?

Daarnaast heeft er iemand een goede agenda? Ik vind de agenda die er standaard bij zit niet echt fijn.

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 15:06
He M-Tijn,

Daar heb ik ook last van.
ik heb het idee als het voorkomt, dat het wordt getriggerd door paar keer achter elkaar snel op backspace te drukken.

Ik ben er zelf ook niet uit hoe ik dat kan voorkomen ;-)

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:31:

Daarnaast heeft er iemand een goede agenda? Ik vind de agenda die er standaard bij zit niet echt fijn.

Dank je.
ik gebruik business calendar. ben ik best tevreden over. heeft volgens mij een gratis en betaalde versie. ik gebruik betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Als de IS verbonden is met de carkit via bleutooth, hoor ik de stem van de navigatie niet. Is hier ergens een instelling voor of is dat normaal? Ik kan het niet ontdekken waarom dat zo is... Iemand een verklaring of oplossing?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:49
Als ik mijn geripte cd's op de Incredible zet dan staan alle nummers door elkaar. ik erger me hier
kapot aan. iemand enig idee voor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Ik vind hem sinds de Android update toch echt minder fijn bij het invoeren van SMSjes.
Ik heb soms nog steeds dat tijdens het invoeren van tekst plots naar het scherm voor het verwijderen van berichten uit de conservatie spring, of het toetsenbord plots verdwijnt terwijl het invulveld wel nog steeds de focus heeft. Het toetsenbord terug krijgen is dan een heel gedoe.
Het grotere lettertype vind ik ook een stuk minder mooi, en snap het niet als dit een opzettelijke wijziging is.

Ervaart niemand anders deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
NeWSJuNK schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:14:
Als ik mijn geripte cd's op de Incredible zet dan staan alle nummers door elkaar. ik erger me hier
kapot aan. iemand enig idee voor een oplossing?
De muziekspeler kijkt alleen naar de ID3 tags in je muziekbestanden. De meeste muziekspelers doen dat. Als die tags niet goed zijn ingevuld krijg je zoek- en sorteerproblemen.

De grondige oplossing is om de tags in orde te brengen. Hoewel er Android apps zijn die je daarbij kunnen helpen, raad ik je aan om dat op je pc te doen. Daarvoor kun je een programma als Mediamonkey gebruiken. Of MP3tagger. Als je naar albums luistert, vergeet dan de tags voor disc- en tracknummers niet.

De luie oplossing is om een muziekspeler uit de market te halen die met een mappenstructuur overweg kan. Zo uit mijn hoofd zou dat de Mortplayer kunnen zijn, maar er zijn vast wel meer.
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste