dasooktoevallig schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:22:
[...]
Je frustratie kan ik me goed voorstellen.
Controleer voor alle zekerheid ook (nog een keer) of de achterkant wel goed zit zodat de antennes ook echt contact maken. HTC waarschuwt in de handleiding dat de achterkant echt goed móet worden geplaatst, omdat je anders precies jouw probleem krijgt.
De achterkant is er niet meer afgeweest sinds de eerste dag. Had voor de update thuis altijd H staan bij gegevensoverdracht. Sinds de update heb ik op de drukste plaatsen 1 streep bereik of helemaal niks en 3G vrijwel nergens meer.
Klein voorbeeld: ging laatst uit eten in Berg en Dal (bij Nijmegen). Had de hele avond geen bereik. Andere met T-Mobile hadden vol bereik. Het leuke hiervan is dat ik vanuit het raam de zendmast zag staan.
Snap dat ik misschien had moeten wachten met de update, maar als er een update beschikbaar komt mag ik toch verwachten dat HTC deze goed getest heeft en niet voor problemen zorgt waardoor je je telefoon niet normaal kan gebruiken..
Edit: net contact opgenomen met HTC en die raden aan om een clear storage te doen. Heb gezegd dat er veel mensen met problemen zijn, maar volgens deze man moet het met onderstaande stappen volledig opgelost zijn:
Na een upgrade raden wij aan een harde reset uit te voeren. Hiermee wordt het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen, hetgeen vaak problemen verhelpt. Let u er hierbij wel op dat u alle gegevens die op
de telefoon zijn opgeslagen, kwijt bent. Het is dan ook aan te raden om eerst een backup van uw gegevens te maken.
Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen:
1. Schakel het toestel volledig uit.
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Volume Omlaag knop ingedrukt.
3. Terwijl u deze knop ingedruk houdt, drukt u kort de power knop in.
4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten.
5. Gebruik de Volume Omlaag knop om Clear Storage te selecteren en druk dan op de Power knop.
6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.
Iemand een goede manier om een volledige backup te maken? En als iemand bovenstaande stappen uitgevoerd heeft, graag even melden hier. Veel zullen er wat aan hebben!
[
Voor 36% gewijzigd door
Yrck op 11-05-2011 11:08
]