Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 07:21

Welkom in het HTC Incredible S levertijden- en abonnementen topic.

Dit topic is bedoeld voor:
• discussie over abonnementen met de HTC Indcredible S
• discussie over aanbiedingen op de HTC Incredible S

Wat hoort niet in dit topic:
• Discussie over het toestel zelf kan hier: HTC Incredible S
• Discussie over shops kan in de pricewatch
• Offtopic gezwam zoals heb hem binnen etc.
• Uiteraard gelden hier ook de algemene forum regels

Veel plezier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toet3r
Er was nog geen abbo topic van dit mooie toestel en ben zelf ook van plan deze aan te schaffen vandaar dit topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik heb zelf dit toestel opgehaald bij BelCompany icm een Vodafone bel+sms+web 275 abo voor 2 jaar. Toestel was hierbij "gratis".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Bij verschillende web winkels ( oa studentmobiel , belnu ) is deze "gratis" vanaf B-S-W 200 ,waarvan eerste jaar 50% korting .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:23

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik overweeg dit toestel los te gaan kopen. Maar wacht nog even af of de prijs nog wat gaat dalen. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 351928

Beetje een overbodig toestel dit.

Dit soort overbodige berichten worden niet gewaardeerd op GoT. In het Het algemeen beleid #reageren kan je lezen wat wel gewaardeerd wordt of welk type reacties overbodig zijn!

[Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 10-05-2011 19:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toet3r
Specht schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:42:
Ik overweeg dit toestel los te gaan kopen. Maar wacht nog even af of de prijs nog wat gaat dalen. ;)
Ben je dan niet veel duurder uit dan met abbo + bijbetalen.

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:50
hangt er van af. Als je ben sim only neemt kom je goedkoper uit denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:18
Weet iemand waarom ze deze niet bij Hi hebben? Of komt dat nog (lijkt me sterk).?

• Toet3r
Je kan via sites zoals die van de phonehouse enz wel een abbo afsluiten bij hi met dit toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:22

Malarky

Wils voor wat ieder

Heb mijn vorige Incredible S nog voor de startprijs van 450 euro gekocht, nu heb ik er nog een gekocht inclusief verzendkosten voor 400 euro. Bij diverse webshops krijg je er van HTC twee kaarten voor Dance Valley bij. Deze heb ik op marktplaats verkocht voor 80 euro. Dus voor 320 euro deze telefoon.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee