Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 13:10
Help!

Ben al sinds bijna het begin een tevreden gebruiker maar er is iets goed mis met mn telefoon :(

Was zojuist beetje aan het surven en wilde een video openen via de Dumpert app. De telefoon is ineens uitgevallen en als ik hem aanzet geven Tw-launcher en nog een shitload aan android processen continue een foutmelding. Ze sluiten zichzelf af, starten zichzelf weer op, geven die foutmelding weer..

Ik kan dus niets met de telefoon doen want er komen eindeloze foutmelding pop-ups.. Iemand een idee wat ik er mee kan doen? Ik kan niet eens in de dialer om een reset te doen.

Het is een stock Tmobile 2.3.5 met root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzke
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 19:32
Batterij er even uithalen?
Franco10 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 09:46:
Help!

Ben al sinds bijna het begin een tevreden gebruiker maar er is iets goed mis met mn telefoon :(

Was zojuist beetje aan het surven en wilde een video openen via de Dumpert app. De telefoon is ineens uitgevallen en als ik hem aanzet geven Tw-launcher en nog een shitload aan android processen continue een foutmelding. Ze sluiten zichzelf af, starten zichzelf weer op, geven die foutmelding weer..

Ik kan dus niets met de telefoon doen want er komen eindeloze foutmelding pop-ups.. Iemand een idee wat ik er mee kan doen? Ik kan niet eens in de dialer om een reset te doen.

Het is een stock Tmobile 2.3.5 met root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Wizzke schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 10:06:
Batterij er even uithalen?

[...]
:+

Dat heb ik natuurlijk al geprobeerd. Als ie opnieuw opstart dan begint ie meteen al met die foutmeldingen te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 22:34
aangezien je root hebt lijkt het mij dat je gewoon je apps even kunt backuppen met titanium backup, factory reset doen, en dan je apps weer restoren. had een keer een soortgelijk probleem op mijn oude galaxy S, en op deze manier opgelost.

edit: na nog een keer je bericht gelezen te hebben zie ik dat je niks meer kan doen dus. je zou dit kunnen proberen, kwam ik tegen na een google search: http://www.hard-reset.com...galaxy-s2-hard-reset.html
anders kun je altijd met odin de firmware opnieuw flashen. hier kun je de provider specifieke firmwares vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113928

[ Voor 45% gewijzigd door pimjai op 04-02-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Thanks! Ik was al op zoek naar een 'death grip' zoals dat bij mn oude Nokia heette. Een kans voor vers begin zullen we maar zeggen :)