Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www94.hattrick.org/App_Themes/Standard/logo_green.gif

Welkom in het Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67!

Wat is hattrick

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt, de opdracht geeft om je stadion te verbouwen en ga zo maar door. Je speelt 2 keer per week een wedstrijd. Op woensdag een oefenwedstrijd of een bekerwedstrijd en op zondag een competitie wedstrijd. In Nederland zijn er al meer dan 80.000 teams op dit moment, wereldwijd doen er al meer dan een 990.000 managers mee met dit spel.

Hattrick is gratis en dus het proberen waard!

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie, tenzij je in de hoogste divisie zit, dan ben je de beste van Nederland. Sinds kort zijn de hattrick masters geintroduceerd. Dit kun je vergelijken met de Champions league, en daar mogen alle landskampioenen aan meedoen. En dan? Dan kan je nog een gooi doen naar het bondscoachschap van het Nederlands elftal en deze naar de top leiden! Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick de website

Hattrick supporter

Hattrick is geheel gratis. Je kan seizoenen lang spelen zonder ook maar iets te betalen.

Wat je wel kunt doen is supporter worden. Voor 25 euro per jaar of 7,80 euro per 3 maanden krijg je allerlei extra handige functies. De voordelen van supporter op een rijtje:

- Bookmark & kladblok functie
- Laatste nieuws balkje
- Veel statistieken
- Toegang tot federaties
- Mogelijkheid om teams te supporteren
- Perberichten uitgeven
- Spelers rugnummers geven
- Spelers krijgen gezichten
- De banner wordt niet opnieuw geladen
- HT-alarm

Je zult dus supporter van hattrick moeten zijn om lid te kunnen worden van deze federatie. Het is totaal aan jou of jij die extra functies graag wilt gebruiken, maar ik raad je aan eens 3 maanden te testen en ik weet zeker dat je dan nooit meer anders wilt.

GoT Federatie

Hattrick is een spel dat je niet in je eentje kan winnen. Om achter alle gegevens te komen moet je de krachten bundelen als federatie. GoT is zo'n federatie waarin veel ervaring zit. Wat dacht je van de ex bondscoach Xanathorn? Hij is lid van GoT.

Daarbij, je blijft precies op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Er is een eigen site, een cup waar je aan mee kunt doen en dan is er natuurlijk nog de wekelijkse toto. Verder zijn er onderhand meer dan 50.000 berichten op het forum gepost, waarin werkelijk alles al eens voorbij is gekomen. In de GoT federatie is dus veel expertise aanweizg. Domme vragen bestaan ook niet, dus vraag maar raak. De website van de federatie vind je hier.

Gathering of Tweakers Federatie Site

GoT Federatie ID=2731

Hattrick weblinks

Bekeroverzicht GoT'ers
Actueel overzicht van alle GoT'ers die zich nog in de beker bevinden.

Hattrick wiki
Heel veel algemene informatie over hattrick.

Toolbox healing & training
Website waar je kunt berekenen hoe lang een speler nog geblesseerd is en waar je kunt kijken hoelang een bepaalde trainingsvorm duurt afhankelijk van leeftijd en skills.

AlltidHattrick
Een website met zeer uitgebreide statistieken van alle divisie's.

Verschillende spelsystemen
Website die in gaat op de verschillende opstellingen die je binnen hattrick kunt gebruiken.

HattriX
Een website met veel algemene info over hattrick en heel veel tips. Zeer uitgebreid.

Start tips
Een website met veel tips voor beginnende coaches.

Het antwoord genootschap
Heel veel vragen en antwoorden over hattrick.

Salaris check
Bekijk wat het salaris ongeveer gaat worden van je topspelers. Per skill staat het minimale, maximale en gemiddelde salaris aangegeven.

Foxtrick
Een Mozilla firefox extensie voor hattrick.

Foxtrick for google Chrome
Een extensie voor Google Chrome (beta)

psicotsi
Psicotsi

Hulp software

Hattrick assistant manager
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick poli
Hattrick Coach Professional

Overige links

Review hattrick op GoT
Hoe hoog zit je keeper in zijn skill?
Weetjewat
Prijzen van een nieuwe coach
Hoe lang is mijn speler geblesseerd?
Hoeveel bot teams per land
Bereken je middenveld
GoT-HT op IRC

Op verzoek van Yared
Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

GoT manager info

dreyners heeft handige statistieken over de invloed van spelers op de middenveldratings als je ze repositioneert of ze individuele orders geeft
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekent.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen.
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook de eerste, en tot nu toe enige GoT-coach die de Eredivisie weet te bereiken. Later werd hij zelfs nog bondscoach van Nederland!
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poëzie.
Thije nadat hij geprobeerd had bondscoach en game-master te worden, en dit weer niet was gelukt hij wist in te breken op een GM account.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld. Er is inmiddels ook al een tweede GoT-HT Meeting geweest. De foto's kun je hier vinden.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.
Yoeri een feature gemaakt heeft voor op de frontpage van Tweakers.
Starmaker een mooi lijstje met GoT Records heeft gemaakt aan de hand van de supporterstatistieken.
WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick.
Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.
KDB aan de hand van dit lijstje de gemiddelde waarde berekende per divisie.
Pewwy beweert in de IV te gaan spelen voordat seizoen 24 begint, Damien2004 maakt er hier een kleine notitie van.
Lameeuw was niet helemaal enthousiast over de nieuwe versie van Hattrick Organizer, dus is hij zo vriendelijk om de oude versie (V1.38) te hosten, download hem hier

Vorige delen

Rolverdeling

OnderdeelAanspreekpuntTeamID
Algemene zakenSandyman538148839
Federatie website beheerBrainpower144591
GoT cup organisatorSir_veen362199
Topicstarter deel 01 - 13YaredRetired
Topicstarter deel 14 - 29Grooviee17145138
Topicstarter deel 29 - 38Hoedjevanpapier143980
Topicstarter deel 39 - 50Damien79213750
Topicstarter vanaf deel 50Sandyman538148839
Co-Founder & GoT-fatherYaredRetired
Co-FounderThije69624

Cheaten

CHEATING IS VERBODEN!!!

Cheating is verboden in de breedste zin van het woord. Onder cheating wordt onder andere verstaan:

- het hebben van meerdere teams
- het team van een vriend besturen
- spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs
- je team aan iemand anders geven

Dit alles kan leiden tot het sluiten van je account door de medewerkers van hattrick.

Het is weer zover! De echte prijzen worden weer verdeeld en ook hier zijn er weer winnaars en verliezers. Dit keer wat andere namen en wat andere foto's om er een beetje leven in te houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/LEO.jpg
Aan het einde van het seizoen waren er slechts 9 teams in de federatie met blessures. De grootste pechvogel daarvan was het team .:]TVE[:. Dat een ziekenboeg had met daarin totaal voor 9 weken blessures. Veel plezier met de Leonardo Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/FdH.jpg
Het eerste seizoen van de GoT Eredivisie voor jeugdteams werd gewonnen door 'SCA Koters', het jeugdteam van SC Amsreiw. Lang was het een strijd tussen de jeugd van Swanfield en die van SC Amsreiw waarbij de laatstgenoemde de langste adem had. Met een behoorlijk scorend vermogen, wat resulteerde in een doelsaldo van meer dan +50, geeft al aan dat er veel potentie in het team zit. Gefeliceteerd met de Foppe de Haan Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/NM.jpg
Helaas geen Nederlandse speler, maar wel verkozen tot beste jeugdspeler van de GoT federatie door de leden zelf. Met 12 stemmen de terechte winnaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/PELE.jpg
Ooit ook jong geweest maar nu alweer 24 jaar en wel tot beste speler gekozen van de GoT federatie!
Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RvN.jpg
Een collega van mij! Eerste seizoen in de GoT federatie en gelijk de topscorers titel pakken! Het is duidelijk te zien dat deze trainer de wijze lessen van de trainer van SU op pikt want hij is ook gepromoveerd! Succes volgend seizoen!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/SV.jpg
SVGHENT uit VI.209 is dit seizoen de koploper in het incasseren van kaarten. 24 gele en 2 rode kwamen het team ten deel in dit seizoen. De gevolgen waren duidelijk te merken. SVGHENT degradeerde naar de VII. Toch is er een klein lichtpuntje, de Stijn Vreven Award is in ieder geval binnen. In het nieuwe seizoen gaat het vast ook weer bergop met de sportieve prestaties.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RM.jpg
En dan als laatste een hele bijzondere. De Rinus Michels award gaat naar de winnaar van de GoT cup, Swanfield United! De GoT cup was voor mij een doel dit seizoen en dat is bereikt. Om dan ook deze prijs nog te krijgen na een stemronde waarin het nog spannend werd, ben ik zeer vereerd!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/oosterhof.1/logo/SandstorM.JPG

* Sandyman538 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Helden van weleer zijn in willekeurige volgorde: Maestrotim (69539), J_du_Pee (207522), Frizza (144989), The_Marsmellow (146886), The Dolf (68982), Sir_Veen (362199), Loona35 (148948), Wubmaster (144822). Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee17 (145138), Hoedjevanpapier (143980) en Damien2004 (213570).

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Joow Sandyman. "De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 15-03-2010"

Overmorgen stuur ik je weer een uitdaging voor je jeugdteam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
nWo_Riot schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:39:
Joow Sandyman. "De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 15-03-2010"

Overmorgen stuur ik je weer een uitdaging voor je jeugdteam ;-)
Ja gezellig, ik ben er weer bij :)

Afgelopen week voor het eerst puntverlies geleden. 1-1 gespeeld tegen een counterteam. Wel 61 hatstats mee dus in principe zou ik zeggen dat ik onterecht gelijk heb gespeeld, maar ja, kun je dat ooit tegen een counterteam? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk dat je misschien ook eventjes Foxtrick, Chrome-foxtrick en PsicoTSI moet vermelden in de TS:

Foxtrick
Foxtrick officiële website - Foxtrick @ Google Code - Foxtrick @ MozDev

Chrome-foxtrick
Foxtrick for Google Chrome (Nog steeds erg beta, niet zo soepel als Foxtrick voor Firefox.)

PsicoTSI
PsicoTSI @ MozDev - PsicoTSI original website (outdated)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sandyman538 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:44:
[...]

Ja gezellig, ik ben er weer bij :)

Afgelopen week voor het eerst puntverlies geleden. 1-1 gespeeld tegen een counterteam. Wel 61 hatstats mee dus in principe zou ik zeggen dat ik onterecht gelijk heb gespeeld, maar ja, kun je dat ooit tegen een counterteam? :P
Nope, counteren is een kunst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wow, 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden. Gaat de goede kant op zo :( Intussen lijkt mijn bijna zekere promotie dus aan mijn neus voorbij te gaan. Zonder p/d is nu onmogelijk, en zelfs het kampioenschap lijkt verder dan ooit. Geen idee hoe ik dit tij nog kan keren.

De nummer 2 heeft gelukkig gelijkgespeeld, maar ik kan de komende wedstrijden geen misstap meer maken. Daarbij zal ik in de uitwedstrijd tegen de nummer 2 moeten motsen om het allemaal nog te redden, maar dat maakt een mogelijk p/d dus weer onmogelijk. Heerlijk dit soort issues..

[ Voor 34% gewijzigd door Pewwy op 14-03-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 11:16
Gisteren weer winst tegen een botje...
Het is wachten op volgend seizoen in een hopelijk sterke VII!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 07:09
Gister gewonnen van nummer 2. Als de nummer 2 nu verliest/gelijk speelt kan ik nog voor promotie gaan :)
Heb zelf niet meer zo moeilijk maar de nummer 2 ook niet, zal waarschijnlijk gewoon 3de blijven.

Hopelijk krijg ik dus een gratis promotie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
En ook ík heb gisteren gewonnen. Tegen een botje, maarja, de helft van mijn competitie is bot :P. Strakjes lekker kampioen worden en promoveren naar de VIII. Gaat precies volgens plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 22-08 15:59
Ben nog steeds op koers voor het kampioenschap. Moet nog tegen nummers 2 en 3, maar heb ondertussen 4 punten voorsprong op beiden.

Was eigenlijk niet van plan om te promoveren, want ik zie het financiëel niet helemaal voor me om volgend jaar in de VII te spelen en niet te degraderen. Maar de motivatie om in de VIII te blijven en volgend jaar op mijn sloffen te winnen is er ook niet echt. Dan maar het risico lopen om meteen weer te degraderen, blijft het spelletje wel leuk. En met de aankomende veranderingen zou het ook nog eens anders kunnen uitpakken, aangezien ik niet op het middenveld gefocust ben.

Heeft iemand een idee wat ik financiëel allemaal kan verwachten van het (onderin) meespelen in de VII? Gaat dat een beetje lukken, als je er van uitgaat dat ik niet al te veel versterkingen kan kopen, zeker niet aan het begin van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Gisteren weer ingemaakt, zal ergens in de middenmoot eindigen, maar dat is niet erg, heb genoeg geld op de bank staan, en moet even nadenken wat ik komend seizoen ga doen, misschien nog een seizoentje doortrainen en weer voor een middenmoot plek gaan, of toch maar eens aankopen gaan doen en strijden voor kampioenschap. Twijfels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
-TheNose- schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:01:
Het is wachten op volgend seizoen in een hopelijk sterke VII!
Kijk uit met je wensen ;)

Hier ook een overwinning. Vergeten PIC in te stellen dus 0-6 tegen de nummer 3. Sta 5 punten los van de nummer 2 en ik heb nu 2 thuiswedstrijden, dus in principe ben ik gewoon al kampioen. Sta nu op 31 punten en doelsaldo +29. Directe promotiegrens ligt nu op 27 punten, dus zou in theorie ook nog een wedstrijd mogen verliezen, maar dat gaat toch hopelijk niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 16:09

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:36:
Wow, 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden. Gaat de goede kant op zo :(
ik voel me oook ongeveer zo... in mijn geval de laatste twee wedstrijden met slechts één punt en beide keren had ik een veel beter team; vorige week bijna 50 punten meer en slechts een gelijkspel

laatste keer 23 punten meer, en zelfs 4-0 (!) verloren...
wat betreft die laatste wedstrijd ben ik wel geintersseerd of iemand me op taktische fouten kan wijzen:
http://www.hattrick.org/C...ch.aspx?matchID=258507341

Natuurlijk had ik een 'iets' lager middenveld ( redelijk (laag) vs redelijk (heel laag)).... echter, mn verdediging was 50% sterker dan zijn verdediging en qua aanval hadden we wel gelijke ratings, maar ik had vrijwel mn gehele aanval geconcentreerd in het midden en speelde ook AIM, tegen slechts één verdediger...

Mn tegenstander had warschijnlijk een sterke spelhervatter (2 goals een penalty en vrije trap en nog een keertje een counter-SE) ... maar ik snap dus compleet niet hoe het kan dat ik geen één kans kreeg.

Nu moet ik zelfs nog een beetje oppassen niet alsnog tegen degradatie aan te lopen;
Ik sta vijfde met drie punten voor op de nr. 7... maar moet ook tweemaal tegen de nr. 1 en nr.2 ... de laatste wedstrijd is tegen de nr. 7 , maar die haalt ook nog wel behoorlijke stats en ik ben een beetje bang om het enkel op _die_ wedstrijd aan te laten komen of ik me 'veiligspeel' of niet.

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 15-03-2010 11:20 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 3-1 klop gehad tegen een directe concurrent en sta daardoor weer op een degradatieplek. We zullen er alles aan moeten doen om in ieder geval bij de eerste 6 te eindigen. Moet nog tegen 2 concurrenten voor die plaatsen dus heb het redelijk in eigen hand, maar dan moet de ME ook wel een beetje meewerken.

Hopelijk gaat het niet gebeuren dat ik met de hoogste ratings gewoon degradeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:06
Ik heb net als vorig seizoen toch behoorlijk wat botjes weer in me competitie. Ben wel al begonnen met jeugdopleiding, vind ik wel leuk, maar besteed er onvoldoende tijd aan om er echt veel uit te halen. Misschien dat ik dat nog een keer ga doen, maar heeft voor nu ook nog niet zoveel te betekenen.
Ben wel bezig om in mijn "hoofdmacht" wat opruiming te houden, want dat is een chaos en drama.

Volgend seizoen naar de VIII, de nummer 2 is nieuw en heeft 2 punten achterstand op me, de nummer 3 heeft 12 punten achterstand, dus ben wat dat betreft gewoon zeker van promotie. Voor volgens seizoen heb ik straks ongeveer 8 ton te besteden (waarbij ik de evt. verkoop van huidige spelers niet eens meereken), dus das wel lekker.
Probeer nu wat spelers in de jeugd wat op te trainen, kan er een redelijk middenvelder en redelijk verdediger (eigenlijk of :P) uit halen, dus das wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Na een thriller van een wedstrijd uiteindelijk de nr1 met 4-3 verslagen, sta gelijk met hem maar zijn doelsaldo is vele malen beter. Op de nieuwe nr1 hebben we beiden 1 punt achter. Nu nog 3 wedstrijden tegen "mindere" goden en hopelijk laat ik geen punten liggen zodat we promoveren naar de 6! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
RM-rf schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:18:
[...]

ik voel me oook ongeveer zo... in mijn geval de laatste twee wedstrijden met slechts één punt en beide keren had ik een veel beter team; vorige week bijna 50 punten meer en slechts een gelijkspel

laatste keer 23 punten meer, en zelfs 4-0 (!) verloren...
wat betreft die laatste wedstrijd ben ik wel geintersseerd of iemand me op taktische fouten kan wijzen:
http://www.hattrick.org/C...ch.aspx?matchID=258507341

Natuurlijk had ik een 'iets' lager middenveld ( redelijk (laag) vs redelijk (heel laag)).... echter, mn verdediging was 50% sterker dan zijn verdediging en qua aanval hadden we wel gelijke ratings, maar ik had vrijwel mn gehele aanval geconcentreerd in het midden en speelde ook AIM, tegen slechts één verdediger...

Mn tegenstander had warschijnlijk een sterke spelhervatter (2 goals een penalty en vrije trap en nog een keertje een counter-SE) ... maar ik snap dus compleet niet hoe het kan dat ik geen één kans kreeg.

Nu moet ik zelfs nog een beetje oppassen niet alsnog tegen degradatie aan te lopen;
Ik sta vijfde met drie punten voor op de nr. 7... maar moet ook tweemaal tegen de nr. 1 en nr.2 ... de laatste wedstrijd is tegen de nr. 7 , maar die haalt ook nog wel behoorlijke stats en ik ben een beetje bang om het enkel op _die_ wedstrijd aan te laten komen of ik me 'veiligspeel' of niet.
Damn, soms kan het met Hattrick erg raar lopen... Lijkt wat dat betreft net echt voetbal...

Wedstrijdanalyse door HTMS
Voorspeld resultaat
winst/gelijkspel/verlies
14.99% 19.38% 65.63%

Die analyse geeft jou 65% kans om te winnen en 19% kans op een gelijkspel. Dit is denk ik de wedstrijd die je één keertje op de 20 verliest... maar dan zijn die cijfers echt onbegrijpelijk, want 4-0 is echt veel verschil.

Ik zal maar niet m'n eigen analyse geven, denk niet dat je daar echt op zit te wachten. Jij bent wss. meer ervaren dan ik qua opstellingen maken. Maar als ik het dan toch bekijk, zou ik zeggen dat jij het tactisch prima gespeeld hebt... Je centrale aanval was beter dan die van hem en je hebt de kansen over die zijde vergroot via centrumaanval.
Denk dat de verdediging @HT echt te weinig invloed heeft. Ik vind dat het gewoon niet zo mag zijn dat hij 4 doelpunten maakt met zijn zwakke aanval + vleugels tegenover jouw veel sterkere verdediging, en jij helemaal niks terwijl je maarliefst 2 levels hoger zit qua aanval tegenover zijn verdediging!
Dit is iig wat ik er over denk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-08 10:48
Heb dit weekend niet kunnen inloggen en de wedstrijd ook niet kunnen volgen, dus toen ik de opstelling gemaakt had was het maar afwachten hoe het zou lopen, ik had gehoopt op een gelijk spel maar ging van een verlies uit.

Toen ik vanmiddag inlogde en de wedstrijd via live replay liet doen en snel de acties bekeek zag ik dat ik gewonnen had! Iets waar ik totaal niet verwacht had, dus dat is mooi meegenomen zeker omdat onze competitie erg spannend is momenteel.

De nummer 1 t/m 5 hebben nog alle kansen waarvan ik wel het makkelijkste programma heb want met 3 wedstrijden te gaan ben ik zeker van 9 punten waarvan ik de eerste en wedstrijden in vorige competitie ook gewonnen had. Dus het blijft spannend tot de laatste speel ronde :p

1. Sporting Mokum 21
2. Urfaspor FC 21
3. VV de Toekomst 21
4. Iduna United 20
5. Catcha 18

[matchid=264293989]Iduna United - 2
[teamid=507214]
Urfaspor FC - 1
[teamid=150425]
Middenveldformidabel (heel laag)redelijk (zeer hoog)
Rechterverdedigingmatig (zeer hoog)formidabel (laag)
Centrale verdedigingredelijk (heel laag)formidabel (hoog)
Linkerverdedigingmatig (hoog)formidabel (hoog)
Rechteraanvalzwak (laag)zwak (laag)
Centrale aanvalmatig (hoog)goed (hoog)
Linkeraanvalzwak (laag)uitstekend (laag)
HatStats (gedetailleerd)206
Verdediging: 60
Middenveld: 99
Aanval: 47
247
Verdediging: 104
Middenveld: 72
Aanval: 71
HatStats (alleen totaal)206247

Voor het eerst ook een formidabel middenveld gehaald met 50 sterren en over de 200 hatstats :) Zie er al na uit de komende 3 wedstrijden.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
CoRrRan schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:40:
Ik denk dat je misschien ook eventjes Foxtrick, Chrome-foxtrick en PsicoTSI moet vermelden in de TS:

Foxtrick
Foxtrick officiële website - Foxtrick @ Google Code - Foxtrick @ MozDev

Chrome-foxtrick
Foxtrick for Google Chrome (Nog steeds erg beta, niet zo soepel als Foxtrick voor Firefox.)

PsicoTSI
PsicoTSI @ MozDev - PsicoTSI original website (outdated)
Ik heb de foxtrick officiële website toegevoegd, foxtrick voor Chrome en psicotsi. Zou je nog een uitleg kunnen geven over psicotsi en wat de toegevoegde waarde van die andere links zou kunnen zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn wedstrijd van gisteren was een echte knaller! Het begon al heel erg goed voor me, omdat ik meteen al te maken kreeg met het "overconfidence"-event. Dus mijn spelers zaten lekker te slapen! Stelletje eikels. Dus wat gebeurd er in de eerste helft: jawel, 2 tegengoals tegen de nr. 8. Tevens WEER een van mijn vleugelspelers het veld afgetrapt, ditmaal voor 3 weken. Daar baal ik echt behoorlijk van.

Gelukkig zat er blijkbaar een heleboel motivatie in het kopje thee, en mijn coach heeft een "Van Gaaltje" gedaan en de jongens goed wakker geschud. Zodoende leek het erop alsof de 2e helft begon met het 'verwijderen' van het "overconfidence"-event. En meteen vlogen er 2 goals in en een paar minuten laten kwam mijn slechtste verdediger met de matchwinner! Daarna hebben mijn spelers het achterin dichtgehouden en kon ik gelukkig weer 3 punten bijschrijven. Met nog 3 wedstrijden te gaan, sta ik momenteel 4 puntjes los van de nr. 3, en zit ik ook 4 puntjes achter de nr. 1. Deze had gisteren ook een heel lastige wedstrijd, die hij met 4-3 nipt wist te winnen.

Nu nog 3 wedstrijden te gaan. De eerstvolgende gaat zelfs nog een lastige worden, aangezien hij, ondanks dat hij 7e staat, toch de beste verdediging heeft van heel mijn league. Maar als iedereen van hem wint, ga ik er van uit dat ik dat ook gewoon kan doen. Het gemis zal toch zitten in het feit dat ik die vleugelspeler weer moet missen.

Tevens krijgt mijn jeugdteam komende woensdag bezoek uit Duitsland. Ik weet niet of ik weer een heel sterke verdediging kan opstellen, aangezien ik geen verdedigers meer heb die verder op verdedigen getraind kunnen worden, maar ik doe m'n best om de verlenging een feit te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan al sinds ik thuis ben, een uurtje nu, niet inloggen. Best wel vervelend.. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nee alles werkt hier gewoon, heb je een snelkoppeling of ga je via hattrick.org dat maakt bij mij soms wel eens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb weer een keertje een team aangemaakt. Al een keertje gedaan, maar toen volledig laten versloffen.

Wij presenteren u: FC Flaporen.

Altijd in voor een oefenwedstrijd, trainingskamp in exotische oorden en/of lucratieve sponsorcontracten met insolvabele bankiers. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb echt alles al geprobeerd. :-/
Bedankt voor je reply, dan weet ik iig dat het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:33:
heb echt alles al geprobeerd. :-/
Bedankt voor je reply, dan weet ik iig dat het aan mij ligt.
Ik zit op de meest brakke internetlijn in Rotterdam (Inholland) en zelfs hier werkt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het gelukkig weer! :-)
Heb alles ff opgefrist en daarna geen problemen meer.
Bedankt voor de reply's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

*proest*, in de categorie 'een ongelukje komt nooit alleen'

In de laatste 9 wedstrijden in anderhalve maand van mn A-team keeper Abelardo Manga moest deze er nu al 5x (!!!) voortijdig af met een blessure....
net zelfs 1 (!!!!) minuut nadat ik hem ingewisseld had (ik wil hem graag wat verdedigen laten bijtrainen in de friendleis, maar zo gaat dat me enkel veel dokters-salarissen kosten)...

Volgens mij is het wel een record dat één-en-dezelfde speler in 6 speelweken 5 blessures oploopt (wel allemaal een +1, en deze keer een +2)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jij slavendrijver! Geef die vent eens wat rust joh! Straks, als ie ouder is, kan ie niet eens meer normaal met z'n kinderen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
CoRrRan schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:39:
Jij slavendrijver! Geef die vent eens wat rust joh! Straks, als ie ouder is, kan ie niet eens meer normaal met z'n kinderen spelen. :)
Ahahah, één bal op de verkeerde plek en die kinderen zullen er nooit komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:33:
Zo, heb weer een keertje een team aangemaakt. Al een keertje gedaan, maar toen volledig laten versloffen.

Wij presenteren u: FC Flaporen.

Altijd in voor een oefenwedstrijd, trainingskamp in exotische oorden en/of lucratieve sponsorcontracten met insolvabele bankiers. 8)
Welkom bij je nieuwe verslaving. Jammer dat ze nog geen waarschuwingen op de HT site zetten dat het zwaar verslavend is, slecht voor de gezondheid e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Pewwy schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:58:
[...]

Welkom bij je nieuwe verslaving. Jammer dat ze nog geen waarschuwingen op de HT site zetten dat het zwaar verslavend is, slecht voor de gezondheid e.d. ;)
Ja inderdaad. Er zijn zoveel online spelletjes die ik wel eens een blauwe maandag of een paar maanden heb gespeeld, maar ik hattrick onderhand (IRL) al 7 jaar 8)7 Ok, het ene jaar wat actiever dan het andere, maar mijn team is er nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Het is inderdaad verslavend. :) Soms zo verslavend dat ik ervan baal wanneer je tussendoor er niks aan kan doen. Als je team staat en je hebt geen nieuwe spelers nodig wat kan je nog doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Tja dan word het tijd om eens vooruit te kijken, misschien kun je hier en daar een skilltrade oppakken etc..

Ik baal er van dat ik straks ook voor keuzes kom te staan. Heb nu een spannende competitie met een best goede kans op te promoveren na de 6 toe. Stel dat ik promoveer weet ik zeker dat ik op mijn verdediging en aanval heel veel te kort kom om te vechten voor degradatie.

Nu heb ik z'n 1.7 mil op de bank en als ik promoveer zou ik toch enkele trainees moeten verkopen, maar hierdoor zal ik toch wel flink inleveren op het middenveld omdat ik geen treintje heb opgebouwd. Nu zou dat met de nieuwe engine misschien een probleem minder zijn maar om versterking te kopen voor de VI moeten de speler al richting briljant, wonderbaarlijk gaan? Deze kosten me nog geen knaken en als ik dan 6 of 7 mil heb kan ik hier misschien maar 2 van kopen.

Stel dat ik het ondanks alles niet red om te promoveren dus nog een seizoen in deze VII moet blijven wat ik opzich geen ramp vind want de eerste 2 gaan toch door ;) Had ik het idee om toch maar eens wat anders te gaan trainen.

Ik ben nu bezig met passen trainen en dat bevalt wel prima heb een 3tal technische rond lopen die ik een beetje verkeerd heb ingekocht maar toch wel leuk kan cashen straks. Ik zat er dan aan te denken om richting de multi skill training te gaan en dan bijvoorbeeld eerste 2 seizoenen op passen trainen tot bijvoorbeeld uitstekend en daarna positiespel en verdedigen of een andere combi uit te kiezen en hier dan een zut jonge spelers van kopen en deze op trainen en om dan te kunnen cashen na een seizoen of 4a5

Dat ik dan in de 7 moet blijven hangen zou ik geen probleem vinden maar dan kan ik na deze seizoenen wel een leuk saldo opbouwen om dan op verschillende plekken waar ik de trainees verkoop goede spelers voor terug te kopen om zo dan eens door te stomen naar VI en V na een gegeven moment.

Iemand die ook voor dit soort keuzes staat en hoe heb je dan z'n knoop door gehakt? Ik vond het namelijk al lastig om van positiespel naar passen training te switchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook na te denken om te gaan switchen, maar ik heb een aantal spelers rondlopen die potentie hebben om het NT/U20 te halen. Daarom blijf ik waarschijnlijk voorlopig even door trainen op positiespel.

Zou ik waarschijnlijk naar spitsen overstappen en die switch in twee stappen laten lopen. Eerst zou ik dan switchen naar passen zodat beide linies getraind word. Waarschijnlijk zou ik dat een seizoen of 2 doen om vervolgens scoren te gaan trainen. Voor verdedigen gaat natuurlijk hetzelfde op alleen is het dan een andere optie voor passen trainen.

Als ik specifiek op multiskill zou gaan trainen dan zou ik beginnen met de hoofdstat (positiespel/verdedigen/scoren) om daarna pas passen te trainen. Dit voornamelijk omdat het gunstiger is om op jonge leeftijd de hoofdstat te trainen. Na 2 seizoenen doet hij voor passen er net zo lang over om te stijgen als hij aan het begin deed voor bijvoorbeeld scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:58:
[...]

Hehe, ik ben gelukkig vrij goed in het overboord zetten van zulke verslavingen. Heb er ervaring mee. ;)

Ik ben een beetje rond aan het kijken voor hulpprogramma en er zijn er best veel, maar welke is nou écht de moeite waard?

Ben nu bezig in/met Tomattrick, ziet er wel okee uit geloof ik. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Overigens gisteren nog een vervanging van mijn bovennatuurlijke spits met uitstekend passen gehaald (8 sterren). Deze 23 jarige Didi Lühdorff komt voor een kleine 4 miljoen mijn team versterken.

Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: wonderbaarlijk
Scoren: briljant
Spelhervatting: zwak

Zoals jullie zien een tdfw. Blijf toch nog maar een seizoen spelhervattingen trainen, misschien dan volgend seizoen over. Mocht ik toch nog tussentijds niet genoeg lol hebben, kan het ook zomaar anders ;) Het voordeel van deze 23-jarige duitser is dat hij met iets meer dan 8k per week salaris genoegen neemt, terwijl mijn huidge 2 spitsen gemiddeld gezien zo'n 26k per week per persoon willen verdrinken in de kroeg. Toch haalt ook deze jongen zo'n 7.5 tot 8 sterren als verdedigende spits en 7 sterren als normale spits. Hij zal dus nog wel even blijven hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond de allereerste wedstrijd van de FC Flaporen in de Big Ears Arena.

Op het programma staat een oefenwedstrijd tegen FC Maiden uit het mooie Gelderland. De supporters hebben hoge verwachtingen van de nieuwe coach Zé Durão en de drie aankopen die hij mocht doen van het bestuur.

De welbekende sportjournalisten voorspellen dat de Portugese coach zwaar op de verdediging zal gaan leunen en gaat hopen op één of twee (halve) countermogelijkheden die de Gelderse ploeg zal geven aan het onervaren Rotterdamse elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
[b][message=33655954,noline]....

Iemand die ook voor dit soort keuzes staat en hoe heb je dan z'n knoop door gehakt? Ik vond het namelijk al lastig om van positiespel naar passen training te switchen :P
Ik bevind me in precies dezelfde situatie, promotie is nog niet zeker maar de kans is in ieder geval erg groot. Ik heb sowieso een nieuwe keeper nodig maar totaal geen financiele middelen op dit moment, gelukkig verwacht ik een paar poppende trainees tegen het einde van het seizoen zodat ik het financieel net ga redden. Verder kan het geen kwaad om mijn vleugelspelers te vervangen die op dit moment 4,5/5 sterren per wedstrijd halen. Als dat klaar is dan mijn verdedigers van 4/5 sterren. En dan durf ik pas echt mee te draaien in de 6.

Om een lang verhaal kort te maken, niet promoveren zou vervelend zijn maar geen ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eén van de nieuwe teams in mijn league heeft (ik heb opgeteld :P) voor bijna € 150.000 aan nieuwe spelers gekocht in de 2 dagen dat hij dat team heeft (allemaal onaangename spelers, lijkt me gezellig in de kleedkamer).

Da's toch niet handig of snap ik het nou niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:46:
Eén van de nieuwe teams in mijn league heeft (ik heb opgeteld :P) voor bijna € 150.000 aan nieuwe spelers gekocht in de 2 dagen dat hij dat team heeft (allemaal onaangename spelers, lijkt me gezellig in de kleedkamer).

Da's toch niet handig of snap ik het nou niet? :?
Dat is een van de meest gemaakt fouten, dat managers meteen allerlei soorten spelers gaan kopen zonder da ze precies weten wat voor speler ze nodig hebben. Maar als ik dan kijk naar de spelers zelf dan lijkt het erop dat hij wel weet wt hij doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou ik let ook niet echt op de spelers eigenschappen als ik een speler koop, laat een koopje niet schieten omdat hij gemeen of onaangenaam is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

d3lph schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:54:
[...]

Dat is een van de meest gemaakt fouten, dat managers meteen allerlei soorten spelers gaan kopen zonder da ze precies weten wat voor speler ze nodig hebben. Maar als ik dan kijk naar de spelers zelf dan lijkt het erop dat hij wel weet wt hij doet....
ik denk ook dat dat een ervaren manager is die nu een herstart maakt en een redelijk 'vast' plan navolgt:

de 'duurdere spelers (tussen de 6000 en 41000) zijn allemaal aanvallers, volgens mij 6 of 7 stuk en de rest zijn oudere, goedkope spelers die toch nog wel een leuke prestatie kunnen neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Salv schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:00:
Nou ik let ook niet echt op de spelers eigenschappen als ik een speler koop, laat een koopje niet schieten omdat hij gemeen of onaangenaam is..
Ik absoluut wel. Spelers die controversieel zijn of gemeen koop ik per definitie niet. Er zitten er wel 2 in mijn spelersgroep van 27, maar dat zijn jeugdpulls die ik achter de hand hou. Het is het eerste waar ik naar kijk als ik via de transferlijst bij een spelerspagina kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik let er totaal niet op, en helaas komt dat me iets te vaak op TS hits te staan. Aan de andere kant is TS nu niet heel denderend belangrijk voor de VII.

Ik moet nog 5 punten (+goed doelsaldo) halen voor promotie naar de VI. M'n keeper staat momenteel op de TL, ik vrees voor een iets te scherp bedrag, maar je weet nooit welke gek er geld teveel heeft. Hopelijk levert me dat 5M op voor een nieuwe super-keep.

Straks een potje ballen tegen de jonkies van RM-rf. Ik ga hopen dat ze niet scoren en we de verlenging kunnen inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:00:

Straks een potje ballen tegen de jonkies van RM-rf. Ik ga hopen dat ze niet scoren en we de verlenging kunnen inzetten.
klopt, heb weer mn 5-4-1 en pressing ingestellt ... verwacht een titanische centrale verdediging te halen :) ...
mocht het lukken verlenging te spelen haal ik er de optimale voordelen uit.
train primair keepen en heb idd twee spelers die keepen kunnen trainen (beide max-skil goed en pullbaar op 17+0), en wissel na 55 minuten van keeper.
secundair DEF is minder echte meerwaarde bij verlenging, wissel wel twee def-spelers bij verlenging, maar eigenlijk zijn dat B-spelers die ik mogelijk niet eens ga pullen.

tevens is het waarschijnlijk de 47e en allerlaatste jeugdwedstrijd worden die Richard Doemel speelt... eigenlijk geen echt pulbare speler (geen skil boven de matig maar omdat vrijwel al zn skills bekend zijn, was die m'n perfecte 'vuller' omdat hij geen trainings-skill-rapporten wegneemt van andere spelers)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Helaas:
Hekje took the lead 49 minutes in, as the brash young Henny van Oosten got around his defenders to the left and put the 1 - 0 shot just beyond the reach of the frustrated keeper.
Toch wel knap, aangezien je verdediging op de linkerflank op "Briljant (laag)" stond, terwijl mijn aanval maar "Matig (heel hoog)" haalde. Da's maar liefst 2x beter.

Heb 'em toch maar eventjes zachtjes toegesproken, maar hij is nog jong hè. 17jr2dgn, hij snapt het idee van een 'rigged match' niet helemaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede GOT'ers, heb jullie advies nodig voor het volgende. Ik train op dit moment 2 seizoenen mijn aanvallers en heb nu 6 formidabel scoren met redelijk pasen. Ik verwacht dat er nog 2 voor het eind van het seizoen poppen naar uitmuntend en nu zit ik met de vraag of ik ook volgend seizoen blijf doortrainen of dat ik ga cashen en ga investeren in mijn stadion en nieuwe trainees voor mijn middenveld koop, aangezien dat toch nogal afsteekt bij de rest van mijn team. Ik promoveer strx naar de 8e divisie en opzich zou het geen probleem zijn om weer met jeugdige trainees in mijn basiself te gaan spelen en deze klaarstomen voor het echte werk. Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:51:
Hey mede GOT'ers, heb jullie advies nodig voor het volgende. Ik train op dit moment 2 seizoenen mijn aanvallers en heb nu 6 formidabel scoren met redelijk pasen. Ik verwacht dat er nog 2 voor het eind van het seizoen poppen naar uitmuntend en nu zit ik met de vraag of ik ook volgend seizoen blijf doortrainen of dat ik ga cashen en ga investeren in mijn stadion en nieuwe trainees voor mijn middenveld koop, aangezien dat toch nogal afsteekt bij de rest van mijn team. Ik promoveer strx naar de 8e divisie en opzich zou het geen probleem zijn om weer met jeugdige trainees in mijn basiself te gaan spelen en deze klaarstomen voor het echte werk. Wat raden jullie mij aan?
ik zou nu zeker _nu_ niet overstappen naar middenvelders trainen (positiespel)..
ik verwacht juist daar dat er best wel harde klappen kunnen vallen, prijzen droppen van middenvelders aangezien in de nieuwe engine juist drie middenvelders minder effectief is en dus veel mensen minder waarde zullen leggen aan hun middenveld.

Ik neem aan dat je team "Reitdiep City" is... dan is stadionuitbreiding zeker wel te overwegen, maar imho voor volgend seizoen (deze competitie heb je enkel twee bots thuis, en betwijfel ik of die wedstrijden uitverkocht zullen zijn, de leukste wedstrijd, tegen ded nr.2 moet je uitspelen ) ...
Je kunt ook gewoon een beetje afwachten hoe het volgend seizoen in de VIII zal gaan, maar ik verwacht dat je het dan ook relatief makkelijk krijgt je minimaal te handhaven (je huidige liga is relatief sterk voor een IX)..
ik zou iig ook dan wachten met stadionuitbreiding tot op de helft van de competitie.... de toeschouwersaantallen stijgen meestal gedurende het verloop van het seizoen.

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mijn team is inderdaad Reitdiep City. Het was ook niet mijn bedoeling om nu mijn stadion te verbouwen maar om na dit seizoen dus in de overgangsweken de switch en uitbreiding te realiseren. Maar als ik het dus goed begrijp is het niet verstandig om volgend seizoen middenvelders te gaan trainen? En dus kan ik het beste doorgaan met mijn aanvallers of toch iets anders?. Aangezien ik bang ben dat ik strx de aansluiting ga missen doordat de rest van mijn team toch flink afsteekt bij mijn aanvallers en strx in de 8e divsie nog redelijk makkelijk trainees in mijn basiself kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:45:
Ja mijn team is inderdaad Reitdiep City. Het was ook niet mijn bedoeling om nu mijn stadion te verbouwen maar om na dit seizoen dus in de overgangsweken de switch en uitbreiding te realiseren.
je stadion in de overgangsweken uitbreiden zou ik juist nooit doen, tenzij je sowieso al veels te laat ermee bent en je eerder hebt zitten te 'slapen' qua uitbreiding.
Normaal haal je in de eerste weken veel minder toeschouwers dan gemiddeld, terwijl later in het seizoen de toeschouwers in grotere mate komen.
Maar als ik het dus goed begrijp is het niet verstandig om volgend seizoen middenvelders te gaan trainen? En dus kan ik het beste doorgaan met mijn aanvallers of toch iets anders?. Aangezien ik bang ben dat ik strx de aansluiting ga missen doordat de rest van mijn team toch flink afsteekt bij mijn aanvallers en strx in de 8e divsie nog redelijk makkelijk trainees in mijn basiself kan zetten.
het is mn 'inschatting' dat een overstap naar PM-trainen nu je wel eens een teleurstellende opbrengst kan geven, gabseerd op de aangekondigde aanpassing van de engine die Middenvelders een mindere invloed geven en PM dus minder belangrijk... ik verwacht daardoor een prijs-drop en als je juist nu trainee's aankoopt en die over een tijd wer met winst wil verkopen, kan dat zeer ongunstig uitwerken...

maar of dat ook werkelijk zo is, zal de tijd moeten blijken en is dus altijd een zekere 'gok'...

qua versterking van je team zou ikzelf toch gewoon eerder ervoor kiezen op termijn de 'betere' spelers aan te kunnen schaffen op 'niet-trainingsplaatsen', door domweg je winst uit training te gebruiken hiervoor (en te letten erop dat je een eventuieel hoger salaris kunt opbrengen op basis van je 'lopende inkomsten')..
Als je ronde VIII zit kun je nog makkelijk hele goede deals maken door je versterking te proberen 'goedkoop' in te kopen, en later voor meer weer te verkopen, omdat in die prijsklasse nog behoorlijk wat verschillen mogelijk zijn qua Transferlist.
(tip is iig je spelers te kopen rond week 14-15, liefst op dagen of tijdstippen met minder bieders en scherp te letten op een lage verkoopprijs en niet te sterk door te gaan bieden in een bidwar)...

Overigens, die Jean-François Beney is met wat meer XP en zeer leuke trainerskandidaat... neem je naast hem nog een soortgelijke 'oude' middenvelder (die te vinden zijn voor 10 tot 25K aanschaf en 500 salaris per week) kun je door middel van een wissel halverwege de match hem met veel minder conditieverval laten spelen en mogelijk dat hij dan 3,5 tot 4 sterren haalt...
je middenveld wordt daarvoor ook wat sterker.

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor tips :) Heb er zeker wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, m'n eerst wedstrijd met 2 - 1 verloren. Tegenstander was (en is :P) beduidend beter en dus helemaal geen schande. Verder geen bijzonderheden, geen blessures en/of mensen uit het veld gestuurd. :)
CoRrRan schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:17:
Helaas:
[...]
Toch wel knap, aangezien je verdediging op de linkerflank op "Briljant (laag)" stond, terwijl mijn aanval maar "Matig (heel hoog)" haalde. Da's maar liefst 2x beter.
Beginnersvraag: wat betekent de waarde tussen haakjes nou eigenlijk?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
[b][message=33663578,noline]

Dat is het sublevel. Stel de rating is ''goed (heel hoog)'' verdedigen, betekent dat hij tegen uitstekend aan zit. Je hebt dus allemaal sublevels in de ratings.

Dit geldt ook voor de vaardigheden van spelers!

[ Voor 13% gewijzigd door nWo_Riot op 18-03-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:

zie het als een 'waarde achter de komma' .... als bv je middenveld 'goed' is, kun je dat vertalen met een 7..
maar de waarde achter de komma met bv een 0,25 die je erbij op kunt tellen:

goed (heel laag) is dan 7,00
goed (laag) is dan 7,25
goed (hoog) is dan 7,50
goed (heel hoog) is dan 7,75

daarna komt natuurlijk weer 'uitstekend (laag)' wat als getal te vergelijken is met 8,0 (en zo verder)

belangrijk hierbij te bedenken is dus dat goed (heel hoog) veel dichter ligt bij 'uitstekend (heel laag)' dan bij goed (laag).

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitleg
Dank u heren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
2 pops:
20jr 52dg naar formidabel def (gaat eruit, is mijn laatste slechte trainee)
18jr 52dg naar formidabel def, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Interessante veranderingen voor de match engine. Aangezien ik spelverdelers train, zie ik wel wat veranderingen aankomen, maar ik heb ook het gevoel dat hogere niveau's PM steeds belangrijker gaan worden om de reductie tegen te gaan. Tevens wordt het dus blijkbaar ook veel belangrijker om de spelers om je middenveld heen redelijk wat PM te laten hebben, ook ter compensatie.

Wat ik wel jammer vind, is dat het waarschijnlijk niet te testen gaat worden met je A-team. En de jeugd is niet echt een goede graadmeter, vind ik zelf.

Keepers die minder belangrijk worden voor de Centrale Defensie had ik niet echt aan zien komen. Op zich klopt de logica die erachter zit toch ook wel weer. Zeker aangezien de enkele CD een boost zal gaan zien.

Bron: HT - editorials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:34:
Interessante veranderingen voor de match engine. Aangezien ik spelverdelers train, zie ik wel wat veranderingen aankomen, maar ik heb ook het gevoel dat hogere niveau's PM steeds belangrijker gaan worden om de reductie tegen te gaan. Tevens wordt het dus blijkbaar ook veel belangrijker om de spelers om je middenveld heen redelijk wat PM te laten hebben, ook ter compensatie.

Wat ik wel jammer vind, is dat het waarschijnlijk niet te testen gaat worden met je A-team. En de jeugd is niet echt een goede graadmeter, vind ik zelf.

Keepers die minder belangrijk worden voor de Centrale Defensie had ik niet echt aan zien komen. Op zich klopt de logica die erachter zit toch ook wel weer. Zeker aangezien de enkele CD een boost zal gaan zien.

Bron: HT - editorials
Juist de verdeling van je skills wordt belangrijker volgens mij, dus spelers met ongeveer dezelfde skills en niet 2 toppers en een mindere god. Wel lekker dat je nu ook ervaring kan krijgen in 5-2-3 voor de counteraars.

De technical def striker wordt ook minder goed dus. Wel aardige aanpassingen zo te zien, jammer dat er ook caps voor de verdediging komen terwijl die in de matchengine vaak zo raar beoordeeld wordt (zwakke centrale aanval scoort tegen een bovennatuurlijke centrale verdediging anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het is inderdaad een aanpassing waarbij de verdediging het lijkt te moeten ontgelden. Het trainen van verdedigen lijkt er ook niet beter op te worden helaas. Ben wel benieuwd hoe 5-2-3 met counter gaat werken als je ervaring in die opstelling kan krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 19-03-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
En dat terwijl ik net sinds gisteren begonnen ben met verdedigen trainen... Naja, 10 trainees ftw! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 22-08 15:59
Ik zie het wel. De visie dat het spel zelf zo veel mogelijk op het echte voetbal moet lijken vind ik wel goed. Alles wat daar niet bij hoort zou er dan ook uit moeten. Teveel focus op één skill net zo als teveel focus op multiskilled. Dat voorbeeld van TheNose zou dan ook niet te vaak mogen voorkomen (wel vaker in de beker dan in de league, gebeurt in het echt tenslotte ook!).
Ben wel serieus aan het twijfelen of ik overstap op keeperstraining. Heb een vrij aardige trainee in de jeugdopleiding, en de rest van het team staat wel goed. En keepers houden redelijk hun waarde denk ik (als def en SH een beetje goed zijn). Middenveld trainen vind ik te ingewikkeld, en aanvallers ben ik niet zo van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Vanavond een belangrijke competitiewedstrijd voor mij:

ik sta nog niet 'veilig' om degradatie te voorkomen, heb zeker één, maar liever nog 3 punten nodig om me zeker te wanen..
volgende week moet ik uit tegen de nr.1 en sterkste team van de liga en aangezien ik het eigenlijk liver niet wil laten aankomen op een bibberpartij in de laatste wedstrijd, kies ik ervoor om vanavond (thuis tegen de nr.2) op MOTS te spelen...

volgens mn berekeningen zou ik zeker 70-75% kans moeten hebben dat te winnen (helaas was dat de laatste twee wedstrijden echter ook niet genoeg) ... nu wel hopen dat het dit weekend wél lukt

edit:

2-0 gewonnen, mocht ook wel, qua kansberekening was het 85% voor een winst voor mij.... iig ben ik wel veilig gespeelt

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 20-03-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:51:
Het is inderdaad een aanpassing waarbij de verdediging het lijkt te moeten ontgelden. Het trainen van verdedigen lijkt er ook niet beter op te worden helaas. Ben wel benieuwd hoe 5-2-3 met counter gaat werken als je ervaring in die opstelling kan krijgen.
Ach dat verdedigers trainen is toch altijd een soort "geloof" geweest binnen de hattrick gemeenschap, zeker als je 10 defs met counter traint, dan ben je gewoon een beetje gek.

Ik ga kijken hoe hoog ik met counteren kan komen en daarna switch ik wel naar spitsen of zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik train al verdedigen vanaf het begin, en ik denk dat het nog zo'n 4 a 5 seizoenen gaat duren voordat ik ga switchen naar passen/openingen maken. Kijken wat er gebeurt als je daadwerkelijk goddelijk kan gaan counteren met 5-2-3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Pewwy schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:35:
Tsja, ik train al verdedigen vanaf het begin, en ik denk dat het nog zo'n 4 a 5 seizoenen gaat duren voordat ik ga switchen naar passen/openingen maken. Kijken wat er gebeurt als je daadwerkelijk goddelijk kan gaan counteren met 5-2-3 :)
Dat lijkt me best geweldig. Een apart doel in hattrick, namelijk: De goddelijke counter halen. Gewoon 5 verdedigers met wereldklasse verdedigen en wereldklasse passen :9~ En dan 3 hele dikke spitsen...
Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vergeet de vleugelspelers en verdedigende mid niet. Die zijn ook heel belangrijk in de opstelling ;)

Huidige aanvallende def heeft bovennatuurlijk mid, en die gaat dus richting uitmuntend of briljant def waarna hij mijn verdedigende mid kan worden ;)

Komende week gaat mijn grootste talent ooit in de verkoop (joy), ik hoop in het tussenseizoen 4 of 5 verdedigers met ongeveer gelijke skills te kopen en die tegelijk op te trainen.

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 21-03-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm heb problemen tegen het te sterke botje in mijn divisie. Laatste ratings die hij haalde heeft mij doen besluiten normal te spelen, maar nu haal ik slechts 39% bbz. niks gebeurd in de eerste helft, 0-0. Drama als je een counterteam bent tegen die kleintjes.

Heb nu btw al besloten om als mijn nu jongste def trainees (nu 17,5) 21 zijn, ik ga switchen en met een aanvallende ploeg verder ga. :)

Edit: OMFG 1-0 achter!

Edit2: En verloren, sta nu weer tweede, wtf man echt...

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 21-03-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:32:
Hmmm heb problemen tegen het te sterke botje in mijn divisie. Laatste ratings die hij haalde heeft mij doen besluiten normal te spelen, maar nu haal ik slechts 39% bbz. niks gebeurd in de eerste helft, 0-0. Drama als je een counterteam bent tegen die kleintjes.

Heb nu btw al besloten om als mijn nu jongste def trainees (nu 17,5) 21 zijn, ik ga switchen en met een aanvallende ploeg verder ga. :)

Tsja, dat is op zich wel een heel vervelend geval, maar ik snap niet waarom je vast bent blijven houden aan die 5-3-2 opstelling + normaal. Het enige wat je hoefde te doen, denk ik, is 4-4-2 te gaan spelen (geen opstellingservaring-verlies) en je maakt VEEL meer kansen. Nu heb je een reuze defensie, maar je tegenstander heeft een kop-SE en maakt daar de goal uit.

Als je 4-4-2 had gespeeld, met hopelijk een paar spelers die nog een klein beetje spelverdelen hebben, had je veel meer kansen gemaakt en had je makkelijk gewonnen.

Nu speel je dus 5-3-2, ZONDER counter. Dat is gewoon dom, ook al heb je 60~61% bbz.

Vervelend voor je. Nu maar hopen dat "kenny utd" gaat winnen van "FC Houten" en dat je zelf ook 2x 3 punten pakt. Vooral volgende week zal heel belangrijk zijn voor je, daar MOET je gewoon de 3 punten pakken. De laatste wedstrijd moet wel lukken, omdat het een bot is.

Zelf net gewonnen met 0-3 en een heel solide wedstrijd gespeeld. Volgende week een van mijn concurrenten voor de 2e plek op bezoek. Daar moet ik 2 punten halen en dan ben ik safe. (Dus ik moet gewoon winnen.) Gezien mijn financiële situatie (+3.5M) en ook hoe mijn team er momenteel voorstaat, moet dat wel lukken, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pijnlijk, weer een nederlaag en mijn na 7 wedstrijden zeker lijkende kampioenschap is verder weg dan ooit. Sta nu tweede, met volgende week een wedstrijd tegen de nieuwe nummer 1. Met zijn middenveld zie ik ook niet veel opties behalve gewoon maar counteren. Er is een goede kans dat hij gaat motsen, en dat is gewoon geen optie, omdat dan de kansen voor promotie nihil worden. Waarschijnlijk dus een poging om 'lame' te winnen volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste competitiewedstrijd, tegen een bot, met een succesvolle 5-0 overwinning afgesloten.

Bijzonderheden:

- een vleugelspeler voor een week geblesseerd
- m'n temperamentvolle Duitse spits een mooie hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 11:58
Kleine update van mijn kant: ben nog steeds hard aan het vechten voor lijfsbehoud in de VI (wil niet weer na 1 seizoen alweer degraderen).. gisteren redelijk onverwacht gelijk gespeeld, sta nu 6e en moet laatste wedstrijd tegen directe concurrent om 'boven de streep' te eindigen. Hoop voor die tijd mijn aanval te versterken om het wat makkelijker tegen hem te hebben, dan zien we volgend seizoen wel weer verder qua uitbreidingen en financien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Imperial_Master schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:01:
Kleine update van mijn kant: ben nog steeds hard aan het vechten voor lijfsbehoud in de VI (wil niet weer na 1 seizoen alweer degraderen).. gisteren redelijk onverwacht gelijk gespeeld, sta nu 6e en moet laatste wedstrijd tegen directe concurrent om 'boven de streep' te eindigen. Hoop voor die tijd mijn aanval te versterken om het wat makkelijker tegen hem te hebben, dan zien we volgend seizoen wel weer verder qua uitbreidingen en financien ;)
die laatste wedstrijd moet je uit tegen die concurrent, maar volgende week moet je thuis tegen een team dat ook maar nét boven je staat (Koggeland) en dat qua middenveld ook zeker te slaan is (maar die een belachelijk sterke verdediging heeft en een zwakke aanval)

Zou je van Koggeland winnen, en Northstars United verliest zoals verwacht van de nr. 2, ben je óók praktisch zeker (op doelsaldo sta je nu 14 goals voor)...
Zeker als ik kijk naar de ratings van Koggeland, kun je volgens mij verwachten gewoon het middenveld te kunnen winnen en zou ik zeker ook overwegen die wedstrijd tegen Koggeland al te proberen punten te scoren.

lastig van dat Koggeland is hooguit dat die een verschrikkelijk sterke verdediging heeft, maar zelfs de beste verdediging is heus niet ondoorbreekbaar (zeker aangezien dat team er tactisch enkel als een houthakkers-team uitziet, hoge ratings, maar weinig efficient qua opbouw)
-TheNose- schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:32:

ik ga sterk eme met CorRan's analyse... het verlies is misschien ietwat onterecht, maar dat je verlor heb je volledig aan jezelf te wijten, door met een éénmansmiddenveld te spelen en verder geen counter te spelen:
had je ofwel counter gespeelt óf twe of drie man naar je centrale middenveld gebracht zou je zéker gewonnen hebben, maar nu heb je doordat je het middenveld verloor juist het 'geluk' een te grote rol laten spelen en dat viel nu in je nadeel uit ...

Overigens denk ik zeker niet dat je dit soort dingen voorkomt met een aanvallend team... mij ervaring is eigenlijk altijd al dat juist de teams met de allersterkste aanvallen, maar een middelmatiog middenveld, het meest kwetsbaar zijn en veelal 'onder-presteren' voor hun ratings .... een enorm sterke aanval is compleet nutteloos alös er niet ook een enorm sterk middenveld achterstaat en dat wordt meestal erg duur.

[ Voor 33% gewijzigd door RM-rf op 22-03-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 22-08 14:46
Sinds afgelopen vrijdag is mijn account geblokkeerd (lid sinds 2005). Met als reden dat ik twee teams zou hebben..

Na mijn jarenlange verslaving wilde mijn vriendin ook een team. Goed wij samen alles ingevuld en gaan met die banaan.

Nu zijn onze accounts geblokkeerd, doordat we hetzelfde mail adres hebben gebruikt. Stom ik weet het maar die gebruiken we al sinds de Zonnet periode.

Daarnaast word er aangegeven dat de twee teams inloggen vanaf hetzelfde IP, lijkt me logisch als je al 8 jaar samenwoont :)

Verder zijn er tussen deze twee teams geen transfers en friendlys geweest.

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik heb de GM alles netjes uitgelegd en snap het probleem niet zo Lijkt me niet dat ik de enige ben die een vriend/vriendin/broer/zus in het zelfde huis ben ;)

Mijn vriendin heeft ook al een berichtje naar de Gm gestuurd dat als er dan een team moet verdwijnen, die van haar weg mag..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 11:58
RM-rf schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:18:
die laatste wedstrijd moet je uit tegen die concurrent, maar volgende week moet je thuis tegen een team dat ook maar nét boven je staat (Koggeland) en dat qua middenveld ook zeker te slaan is (maar die een belachelijk sterke verdediging heeft en een zwakke aanval)

Zou je van Koggeland winnen, en Northstars United verliest zoals verwacht van de nr. 2, ben je óók praktisch zeker (op doelsaldo sta je nu 14 goals voor)...
Zeker als ik kijk naar de ratings van Koggeland, kun je volgens mij verwachten gewoon het middenveld te kunnen winnen en zou ik zeker ook overwegen die wedstrijd tegen Koggeland al te proberen punten te scoren.

lastig van dat Koggeland is hooguit dat die een verschrikkelijk sterke verdediging heeft, maar zelfs de beste verdediging is heus niet ondoorbreekbaar (zeker aangezien dat team er tactisch enkel als een houthakkers-team uitziet, hoge ratings, maar weinig efficient qua opbouw)
Dus jij zegt eigenlijk: MOTSen tegen Koggeland om het niet op die laatste wedstrijd aan te laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In iemands gastenboek had ik het al geschreven, maar hier nog niet. Ik ben vergeten om te counteren! :( Anders was er niets aan de hand geweest.

Vanmorgen een 20 jarige bud trainee voor 800k verkocht. 1,5mill in kas voor een nieuwe trainee en een winger. Heb er al twee op de korrel, hopen dat ik ze binnen kan halen, dan ben ik voorlopig uitgeshopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Ralphie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:16:
Sinds afgelopen vrijdag is mijn account geblokkeerd (lid sinds 2005). Met als reden dat ik twee teams zou hebben..

Na mijn jarenlange verslaving wilde mijn vriendin ook een team. Goed wij samen alles ingevuld en gaan met die banaan.

Nu zijn onze accounts geblokkeerd, doordat we hetzelfde mail adres hebben gebruikt. Stom ik weet het maar die gebruiken we al sinds de Zonnet periode.

Daarnaast word er aangegeven dat de twee teams inloggen vanaf hetzelfde IP, lijkt me logisch als je al 8 jaar samenwoont :)

Verder zijn er tussen deze twee teams geen transfers en friendlys geweest.

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik heb de GM alles netjes uitgelegd en snap het probleem niet zo Lijkt me niet dat ik de enige ben die een vriend/vriendin/broer/zus in het zelfde huis ben ;)

Mijn vriendin heeft ook al een berichtje naar de Gm gestuurd dat als er dan een team moet verdwijnen, die van haar weg mag..
ik zou zeggen kansloos, de GM zijn helaas onverbitterlijk wat dit soort dingen betreft.
ik kan het weten, het zelfde helemaal in het begin aan de hand gehad :/

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Serieus? Dat zou wel heel zuur zijn voor zoiets lulligs...

Hopen op het beste dan maar, en anders zoeken we maar een andere hobby, ga echt niet opnieuw beginnen na 5 jaar...

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Ralphie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:43:
Serieus? Dat zou wel heel zuur zijn voor zoiets lulligs...

Hopen op het beste dan maar, en anders zoeken we maar een andere hobby, ga echt niet opnieuw beginnen na 5 jaar...
laat me weten hoe het afloopt, de gm reageren niet echt vlot.
ik ben benieuwd.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Is er nog 1 GoT'er die een jeugdcompetitie nodig heeft of er 1 wil beginnen? We zitten nu met 3 GoT'ers in een 4 persoons league met 1 onbekende speler. Deze onbekende speler heeft aangegeven niet verder te gaan, dus we hebben een plekje over. Enige eis is dat je wel morgen of overmorgen al moet kunnen accepteren, dus als je in een competitie zit heeft het geen zin. Het heeft wel zin als je nu een jeugdcompetitie team op wilt starten, laat het hier weten! Anders maken we de competitie morgenavond openbaar zodat er een onbekende mee kan doen maar dan kan de competitie wel meteen beginnen! (wat een verhaaal....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:33:
Is er nog 1 GoT'er die een jeugdcompetitie nodig heeft of er 1 wil beginnen? We zitten nu met 3 GoT'ers in een 4 persoons league met 1 onbekende speler. Deze onbekende speler heeft aangegeven niet verder te gaan, dus we hebben een plekje over. Enige eis is dat je wel morgen of overmorgen al moet kunnen accepteren, dus als je in een competitie zit heeft het geen zin. Het heeft wel zin als je nu een jeugdcompetitie team op wilt starten, laat het hier weten! Anders maken we de competitie morgenavond openbaar zodat er een onbekende mee kan doen maar dan kan de competitie wel meteen beginnen! (wat een verhaaal....)
Mooi verhaal! Mijn jonkies zijn er weer bij hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:01:
[...]

ik zou zeggen kansloos, de GM zijn helaas onverbitterlijk wat dit soort dingen betreft.
ik kan het weten, het zelfde helemaal in het begin aan de hand gehad :/
ik weet er verder niks van, maar het lijkt me wél iets uitmaken of een speler er sinds kort bij is, of juist al sinds 2005 speelt en een zeer 'oud' team heeft dat bovenin meedraait ... de 'straf' van het 'inactief' stellen is in het laatste geval véél zwaarder, imho.

wel vind ik het een beetje een 'verkeerde' indruk geven om direkt al voor te stellen het 'jongste' account weg te gooien, dat wekt op mij juist eerder de indruk dat het dus ook geen 'serieus' team was, en wekt de indruk van misbruik eerder sterker.
Bij mijn weten mag het juist wél als er aangetoond kan worden dat er daadwerkelijk verschillende personen achter zitten, zolang deze niet met elkaar interferereren (niet op elkaars spelers bieden).

maar in dit geval moet dat wel aangetoond worden en dan is hooguit dat ene 'gedeelde' emailaccount waarvan je zult moeten overtuigen dat ofwel dat werkelijk een gedeeld account is, of iig het de bedoeling was dat account werkelijk voor iemand anders aan te maken die er ook gewoon voor zichzelf mee wilde spelen.
Persoonlijk zou ik er gewoon alles opzetten om een GM te overtuigen dat er daadwerkelijk twee verschillende personen achter die accounts zitten... desnoods door aan te bieden telefonisch contact te hebben of een 'gedeelde' gelijktijdige chatsessie.
Sandyman538 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:33:
Is er nog 1 GoT'er die een jeugdcompetitie nodig heeft of er 1 wil beginnen?
aaaiii... ik moet morgen ook wisselen van jeugdcompetitie (4-league) ... maar ik heb van het weekend al aangegeven door te gaan met mn huidige medespelers, en dan zou nu afzeggen een beetje oneerlijk zijn.
wel erg jammer want anders had ik het zeker gedaan

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 22-03-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
RM-rf schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:25:
[...]

ik weet er verder niks van, maar het lijkt me wél iets uitmaken of een speler er sinds kort bij is, of juist al sinds 2005 speelt en een zeer 'oud' team heeft dat bovenin meedraait ... de 'straf' van het 'inactief' stellen is in het laatste geval véél zwaarder, imho.

wel vind ik het een beetje een 'verkeerde' indruk geven om direkt al voor te stellen het 'jongste' account weg te gooien, dat wekt op mij juist eerder de indruk dat het dus ook geen 'serieus' team was, en wekt de indruk van misbruik eerder sterker.
Bij mijn weten mag het juist wél als er aangetoond kan worden dat er daadwerkelijk verschillende personen achter zitten, zolang deze niet met elkaar interferereren (niet op elkaars spelers bieden).

maar in dit geval moet dat wel aangetoond worden en dan is hooguit dat ene 'gedeelde' emailaccount waarvan je zult moeten overtuigen dat ofwel dat werkelijk een gedeeld account is, of iig het de bedoeling was dat account werkelijk voor iemand anders aan te maken die er ook gewoon voor zichzelf mee wilde spelen.
Persoonlijk zou ik er gewoon alles opzetten om een GM te overtuigen dat er daadwerkelijk twee verschillende personen achter die accounts zitten... desnoods door aan te bieden telefonisch contact te hebben of een 'gedeelde' gelijktijdige chatsessie.

[...]

aaaiii... ik moet morgen ook wisselen van jeugdcompetitie (4-league) ... maar ik heb van het weekend al aangegeven door te gaan met mn huidige medespelers, en dan zou nu afzeggen een beetje oneerlijk zijn.
wel erg jammer want anders had ik het zeker gedaan
Tja als ze het niet gewoon aan kunnen nemen en er nog eens over na kunnen denken en een speler die 5 jaar meedoet het voordeel van de twijfel kunnen geven, dan weet ik het niet meer.

Ga echt niet telefonisch contact hebben met een GM om aan te tonen dat ik niet lieg.

Ben 30 jaar, heb een vrouw en bijna 2 kinderen. Kom op zeg.

Daarnaast waarom zou ik een tweede team willen starten? Mijn eigen team draait prima, en kan er nog een hoop aan verbeteren. Opnieuw beginnen is wel het laatste waaraan ik denk. De eerste tig seizoenen met botjes, leuk hoor. En als "oud gediende" weet ik dat uitsluitsel staat op het hebben van dubbele teams.

[ Voor 6% gewijzigd door Ralphie op 22-03-2010 19:13 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo vandaag even aan het shoppen geweest. NL 17 jarige def trainee (zit dicht tegen een pop aan) en een nieuwe winger (formidabel/goed). Volgens de TL 100k boven de marktwaarde, maar deze winger heeft ook snel en formidabel sh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Ralphie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Tja als ze het niet gewoon aan kunnen nemen en er nog eens over na kunnen denken en een speler die 5 jaar meedoet het voordeel van de twijfel kunnen geven, dan weet ik het niet meer.
Wat vervelend man. Ik ben het helemaal met je eens. Ik kan me van mijn begintijd nog herinneren hoe panisch al mijn vrienden waren om in te loggen bij elkaar thuis om je team te showen omdat anderen gebanned waren die dat ook gedaan hadden. Te zot voor woorden natuurlijk. Hetzelfde email adres is natuurlijk niet handig, maar daarmee kan je natuurlijk ook aangeven dat je niet stiekum een 2e team probeert te krijgen.

Aan de andere kant snap ik de GM's ook wel. Ze moeten natuurlijk streng zijn voor mensen die een onevenredig groot voordeel willen krijgen door 2 teams aan te vragen. Ik hoop dat je je team terug krijgt, anders verlaat je wel met een hele nare bijsmaak het hattrick strijd toneel. Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Sandyman538 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:35:
[...]

Wat vervelend man. Ik ben het helemaal met je eens. Ik kan me van mijn begintijd nog herinneren hoe panisch al mijn vrienden waren om in te loggen bij elkaar thuis om je team te showen omdat anderen gebanned waren die dat ook gedaan hadden. Te zot voor woorden natuurlijk. Hetzelfde email adres is natuurlijk niet handig, maar daarmee kan je natuurlijk ook aangeven dat je niet stiekum een 2e team probeert te krijgen.

Aan de andere kant snap ik de GM's ook wel. Ze moeten natuurlijk streng zijn voor mensen die een onevenredig groot voordeel willen krijgen door 2 teams aan te vragen. Ik hoop dat je je team terug krijgt, anders verlaat je wel met een hele nare bijsmaak het hattrick strijd toneel. Hou ons op de hoogte.
Bedankt voor je berichtje Sandyman! Ja natuurlijk de GM's doen ook gewoon hun werk en juich het ook alleen maar toe dat ze er streng op toezien. Ik heb ze ook verteld dat het echt twee losse team's zijn, zonder dat er ook maar een friendly of transfer tussen deze beide twee teams zijn geweest.

Misschien werkt het gebruiken van het zelfde mail adres inderdaad in mijn voordeel, als ik had willen cheaten had ik wel een apart hotmail account aangemaakt. Ze vonden het ook vreemd dat beide teams vanaf hetzelfde IP adres werden bestuurd en hoe dat kon als het het account van mijn vriendin is. Zeker nog niet bekend met het fenomeen samen wonen denk ik ;)

Nou ja ik houd er over op. Baal er gewoon van dat ik nu gelocked ben door in mijn ogen een onschuldig iets. Laat jullie zeker weten wat de uitkomst is. Is het negatief, dan jammer en over en voor mij geen hattrick meer na 5 jaar...

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mocht er iemand tips hebben voor mijn wedstrijd komende zondag dan hoor ik dat graag. Wat mij betreft zijn er meerdere opties:

1) Gewoon in 4-4-2 met mijn beste opstelling.
2) 4-4-2 met MOTS, maar dat kan mijn kansen op het winnen van mijn p/d negatief beinvloeden.
3) 5-3-2 en counter met 3 middenvelders en mijn vleugelverdedigers naar het midden opgesteld (hij speelt vrijwel altijd 3-5-2 met centrumaanval).
4) 4-4-2 met counter, zodat ik een aardig middenveld haal en eventueel nog een counter krijg. Zijn mid is sowieso te hoog, maar met 40% balbezit en zijn verdediging moet er te scoren zijn.

Alle tips zijn welkom, ik heb namelijk geen idee hoe ik na de afgelopen 4 wedstrijden nog hoop moet houden op de titel en eventuele promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Optie 5: 5-3-2 + counter, met 2x IM + 1x WO. Beide WBs en alle drie de CDs "normaal" instellen. Focussen op een van z'n vleugels met je beste spelers op die kant. (Zo te zien ligt het er dus aan of een van je aanvallers een +vorm krijgt vrijdag.)

Hij heeft een tijd gehad dat z'n linker defensieve flank slechter was dan z'n rechter, maar laatste wedstrijd was dat net andersom, maar dit maakt eigenlijk niet heel veel uit. Je hebt spitsen die makkelijk moeten kunnen scoren tegen zijn verdediging. Gewoon proberen alles uit de penalty op z'n verdediging flanken (i.v.m. centrum aanval tactiek) te halen als mogelijk.

Hiermee kun je natuurlijk altijd proberen in de rust/na 60min een wat meer aanvallende opstelling maken, door wat veranderingen in spelers order aan te brengen. (Eén CD als IM instellen, en je zit meteen weer op 4-4-2.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus bezig met een jeugteam en de trainer roept allerlei dingen en ik vraag me af of ik hier blij mee moet zijn, of ik m'n training er bijvoorbeeld op aan moet passen? Of is het niet zo spectaculair?
Jari Overgaag: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
Hij haalde 4,5 sterren op het middenveld in de wedstrijd van gister. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:00:
Ik ben dus bezig met een jeugteam en de trainer roept allerlei dingen en ik vraag me af of ik hier blij mee moet zijn, of ik m'n training er bijvoorbeeld op aan moet passen? Of is het niet zo spectaculair?

[...]

Hij haalde 4,5 sterren op het middenveld in de wedstrijd van gister. :)
volgens Hattrick Youthclub is de uitleg van die meldung:
Most potential Tip
This player is one of the three players with the greatest potential. The potential is calculated from all maximum achievable skills. This means that once the player is fully trained, he is one of your best players.
natuurlijk kan het óók betekenen dat de andere spelers veel 'minder' zijn, wat dan minder leuk is, maar meestal betekent het wel dat een speler een goed talent is ...
mischien heeft die speler ook talenten op een andere linie of juist gewoon nog zeer veel 'ongetrained' potentieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:42:
natuurlijk kan het óók betekenen dat de andere spelers veel 'minder' zijn, wat dan minder leuk is, maar meestal betekent het wel dat een speler een goed talent is ...
mischien heeft die speler ook talenten op een andere linie of juist gewoon nog zeer veel 'ongetrained' potentieel
Eigenlijk weten we dus nog niks? :D

Nou ja, heb ook pas één wedstrijd gespeeld en de rest is nog niet veel soeps inderdaad. Ik blijf nog wel even wat aanklooien en hem in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

-TheNose- schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:10:
In iemands gastenboek had ik het al geschreven, maar hier nog niet. Ik ben vergeten om te counteren! :( Anders was er niets aan de hand geweest.

Vanmorgen een 20 jarige bud trainee voor 800k verkocht. 1,5mill in kas voor een nieuwe trainee en een winger. Heb er al twee op de korrel, hopen dat ik ze binnen kan halen, dan ben ik voorlopig uitgeshopt.
Dat was mijn gastenboek haha...wist niet dat je hier zat man :-)

Groetjes,

de Lawinepijlen :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-08 08:32

ZenTex

Doet maar wat.

Iemand nog adviezen voor mijn aankomende wedstrijd?

FC de Zeeberen vs Jacob Canis

Uiteraard mots ik. Hij zal weer 4-4-2 spelen en ik 3-5-2. Ik heb overwicht in het middenveld, maar daar heeft hij 1 zeer goede speler staan. Redelijk goede verdideging.
Ik denk dat AOW de beste taktiek (vanwege zijn goede midfielder) zou zijn, maar m'n vaardigheid daarin is niet echt super.
Ik heb 1 wissel ingepland in de 2e helft, een niet al te super middenvelder voor een vergelijkbare middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben toch maar eens wat daytrading gaan doen met mijn b-team. Het is ook nog best een goede manier op plekken die vrijkomen door blessures of kaarten op te vangen als je toch niet kan promoveren of degraderen. Heel veel brengt het niet eens op volgens mij, misschien moet ik de spelers een niveautje hoger gaan zoeken :)

Nadeel is ook dat ik als ik dit blijf doen straks geen spelers heb om door te schuiven naar mijn a-team :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ZenTex schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:57:

Ik denk dat AOW de beste taktiek (vanwege zijn goede midfielder) zou zijn, maar m'n vaardigheid daarin is niet echt super.
AOW maakt niks uit voor het centrale middenveld... het zou enkel betekenen dat ietwat meer kansen over de vleugel gaan en is van voordeel als een team bv duidelijk zwakker op de vleugel is dan in het cenrtum dan de aanvallende partij...
in jouw geval is daar geen sprake van, integendel zelfs, je hebt één duidelijk zwakkere vleugel..

ik zou je gewoon aanraden het middenveld pogen te winnen, MOTS spelen (volgende week heb je een bot, hij trouwens ook) ... dan heb je zeker iets betere kansen te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Donnas-A schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:51:
[...]

Groetjes,

Je gaat eraan zondag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-08 08:32

ZenTex

Doet maar wat.

RM-rf schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:23:
[...]

ik zou je gewoon aanraden het middenveld pogen te winnen
Oftewel gewoon zo spelen als ik het hele seizoen al gespeeld heb? :p

Nog even een vraagje. Hoe groot is ongeveer het thuisvoordeel? Heb hier nooit iets over kunnen vinden behalve dat het thuisteam het voordeel heeft. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Donnas-A schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:51:
[...]

Groetjes,

Haha, daar gaat je mogelijkheid om ongezien steun te krijgen TheNose! Je concurrenten weten je te vinden op GOT. (Ik zit nog steeds te wachten totdat mijn league-genoten me verrassen...)

Iemand nog tips voor mij voor zondag? Ik moet nog tegen de nr. 3 en 4, die beide 4 punten van mij af staan. Heb voor komende wedstrijd geen mogelijkheid tot MOTS, aangezien mijn TS niet toereikend is. 2x een gelijkspel of 1x een winst, 1x verlies is genoeg. (Ik kan 3-5-2, 3-4-3 en 4-4-2 spelen zonder verwarring.)

Tevens heb ik gezien dat ik over 4u 5.1M op mijn bankrekening heb om een goede nieuwe keeper aan te schaffen. Kan ik eindelijk eens lekker gaan shoppen. Mijn huidige keeper haalt 4.5(3.5) sterren, dus ik wil wel iets gaan halen van 6+ sterren, als dat mogelijk is voor dat bedrag. Ik zal ook eens gaan kijken of er van die 19 jarigen zijn die daarvoor in aanmerking komen?

[edit]OK, niet 5.1M, maar 6.9M. Ook mijn huidige A-keeper heeft een nieuwe club gevonden, dus ik kan heerlijk gaan shoppen![/edit]

[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 23-03-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Daar ben ik ook niet bang voor vriend _O- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Donnas-A schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:31:
[...]

Daar ben ik ook niet bang voor vriend _O- *O*
Je gaat piccen en speelt met je B-team zondag? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

-TheNose- schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:00:
[...]

Je gaat piccen en speelt met je B-team zondag? 8)
Neuh ik speel gewoon zoals altijd...heeft niet echt nut om met een B team te gaan spelen want dan train ik mn A team helemaal niet...Dus als je goed hebt opgelet weet je een beetje hoe ik speel ;)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.