Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |
[center]deel 11 t/m 15[/center][center]deel 16 t/m 20[/center]
| deel 11 | 30-10-2003 / 18-11-2003 |

Statistieken deel 1 t/m 11
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11.005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41.011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91.008 28 36,0
deel 10 1.003 28 35,8
deel 11 1.008 20 50,4
Totaal 10.926373 29,3

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
De GoT-HT Cupwinaars.
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg
GoT TotoDoe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
GoT-HT op IRC#ht-got, #hattrick.nl, elke Zondag en Woensdag!
MIRC is een makkelijke IRC client.
SpelregelsAlle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0Veel uitleg over Hattrick en nog meer
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Hattrick RanglijstenZoek je eigen of je favoriete teams op.
Hattrick StatistiekenDit is zowel een federatie als een pagina waar erg veel interessante HT-stats te vinden zijn.
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
Hattrick insideHattrick krant gemaakt voor en door hattrickers
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* yared
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Dirt Forum
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar mij, yared@valheru.nl sturen, onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
* yared

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
RSD2K/Axel666 een Nederlandse U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared klaar stond met 10.001. :D
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld.
_Fonz hier meld dat er een Hattrick Winamp skin is.

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer meer dan 50 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT site beheerDevv05144178
GoT-HT Cup + StatsGrooviee17
(Brainpower/Thije)
145138
(144591/69624)
GoT-HT siteonderdeel en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17*144989 + 145138
GoT-HT RedacteurHoedjevanpapier143980
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT Algemene- en ForumzakenYared69953
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed. ;)

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
CHEATING IS VERBODEN! :(
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Het maken en dan melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

To Be Continued.... :*)

Yared d'Ray,
msn: msn@valheru.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
* yared bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Grooviee17 voor elke keer hulp met deze posting!

[ Voor 2% gewijzigd door yared op 19-11-2003 00:07 . Reden: argh, toch nog foutje ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:36
Yared, hij ziet er weer geweldig uit, en elke keer wordt de beginpost weer beter. Hulde voor alle tijd die je erin steekt _/-\o_ !

Net gevonden: Een mooi stukje leesplezier.

[ Voor 35% gewijzigd door grooviee17 op 19-11-2003 00:33 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33
Zozo.. hij wordt elke keer toch weer mooier he :)

Hier mogen we trots opzijn

edit:

:'( Morgen de eerste trein terug naar huis, mijn moeder aan de telefoon, dat het met opa nu wel heeeeel erg slecht gaat :'( neeee :(

[ Voor 50% gewijzigd door koentjuh op 18-11-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Mooie post.. Ben er jaloers op :+

Waar kan ik me regristreren op de Hattrick Site

Laat maar heb me geregristreerd. User is Champy2004 :+

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 19-11-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Mensen, ondanks dat ie hetzelfde lijkt zijn er toch weer erg veel dingen veranderd.
Neem dus even de tijd en kijk hem even goed door en je vindt echt juweeltjes. ;)

Stats:

2.018 woorden

19.762 characters (23.251 with spaces)

468 regels Notepad

Zonar had trouwens in einde van deel 11 de nieuwe GoT-ratings gepost.
Kijk even waar jij staat! ;)

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 19-11-2003 00:09 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 10:45
Netjes gedaan weer Yared :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 15:37
dreamtheater schreef op 18 november 2003:
Nee, absoluut niet. Waarschijnlijk zal hij slechter zijn (gemiddeld genomen). maar ook een matige keeper brengt ongeveer 15.000 - 25.000 op
Is toch weer een bron van inkomsten!
En als je een keer heel erg veel geluk hebt, dan trek je een redelijke (min. 75.000) of een goede (min. 175.000 Euro). De kans dat je een goede trekt met een matige jeugdopleiding is niet groot, maar het is niet onmogelijk...
Toch maar eens geprobeerd ... een slechte keeper dus. Ik wacht toch maar tot het niveau redelijk is ;)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Aangezien het logo-overzicht van Thije al een tijdje achterhaald is, mede doordat er een hoop nieuwe leden bij gekomen zijn, ben ik zo vriendelijk geweest om alle logo's van de federatie-leden bij elkaar te zoeken, en die in een groot plaatje samen te brengen:

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/alle_logos-klein.jpg
/me het plaatje is klikbaar

Van de 67 leden die de federatie nu telt, hebben 8 leden geen logo, en 2 leden hebben de GoT-promotiebanner als logo. Daarnaast zijn er 2 leden met een animated-gif als logo, waarvan ik er 1 heb weggelaten, net als dat de GoT-promotiebanner er niet bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Wow, ziet er weer erg cool uit zeg zoveel logo's. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
grooviee17 schreef op 19 november 2003 @ 02:02:

[afbeelding]
/me het plaatje is klikbaar

Van de 67 leden die de federatie nu telt, hebben 8 leden geen logo, en 2 leden hebben de GoT-promotiebanner als logo. Daarnaast zijn er 2 leden met een animated-gif als logo, waarvan ik er 1 heb weggelaten, net als dat de GoT-promotiebanner er niet bij staat.
Stats-man strikes again :P

Je helpt me zeker zelf herinneren dit te plaatsen in deel 13 he ;)

LOL Mankit, die spierbundel van jou is al gekozen hoor, kom nou maar eens met een echt logo aanzetten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door yared op 19-11-2003 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zo, met stip naar plaats 7 in de GoT ratings. Ga nog wel zakken, aangezien de vorm langzaam aan weer minder zal worden.

Over een kleine 1,5 week moet ik daarbij een echte GoT derby spelen tegen de mannen van Fiets m'dr in. Leuk om dat eens mee te maken in het echt, ipv de GoT cup.

@Yared, startpost ziet er weer goed uit.
@Groovie, heb je niks te doen in Enschede? Of wil je John Frederikstadt achterna? ;)

Allen succes vanavond in de beker, zoals jullie al wisten was ik er in de eerste ronde al uit. Doet me denken aan de eerste ronde van de GoT cup vorig jaar.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
hoedjevanpapier schreef op 19 november 2003 @ 08:55:
Over een kleine 1,5 week moet ik daarbij een echte GoT derby spelen tegen de mannen van Fiets m'dr in. Leuk om dat eens mee te maken in het echt, ipv de GoT cup.
Ik zie ook erg uit naar de confrontatie, temeer omdat mijn midfield +/- 8 niveau's lager ligt dan dat van jou. Dat belooft een spannende pot te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 23:29
Overigens is de werkende oude GoT-cup site nog steeds te vinden op http://www32.brinkster.com/hattrickusers in tegenstelling tot wat in de openingspost van Yared staat..

Zodra ik tijd heb zal ik aan de nieuwe site beginnen maarja, momenteel is mn vrije tijd -zolang ik nog stage loop- nogal schaars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 november 2003 @ 10:10:
Overigens is de werkende oude GoT-cup site nog steeds te vinden op http://www32.brinkster.com/hattrickusers in tegenstelling tot wat in de openingspost van Yared staat..

Zodra ik tijd heb zal ik aan de nieuwe site beginnen maarja, momenteel is mn vrije tijd -zolang ik nog stage loop- nogal schaars..
Toen je nog geen stage liep had je ook nooit tijd, kletserd! Kwestie van prioriteiten hè :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-11-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:38
Hoe spelen jullie de beker? (Ja euhm, natuurlijk met 10 veldspelers en een keeper ;))

Maar spelen jullie met je A-team (om te winnen)
Met je B-team (om geen training te verliezen)
Met je AB-team (om proberen te winnen, en toch wat training te krijgen)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 19 november 2003 @ 10:44:
Hoe spelen jullie de beker? (Ja euhm, natuurlijk met 10 veldspelers en een keeper ;))

Maar spelen jullie met je A-team (om te winnen)
Met je B-team (om geen training te verliezen)
Met je AB-team (om proberen te winnen, en toch wat training te krijgen)
Nu ik verder in de cup kom en betere tegenstanders krijg speel ik gewoon met me A-team... Als ik makkelijk kan winnen wordt het een AB-team

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 17:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

kga voorlopig alleen maar keepers trekken, heb een beetje geld nodig, en de laatste tijd trek ik redelijk goeie keepers, ik heb er nu weer een te koop staan voor 70k. Ligt het nou aan mij, of klopt het dat je vaker een rdelijke goede keeper trekt dan een goede veldspeler?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Yukkie schreef op 19 november 2003 @ 11:33:
kga voorlopig alleen maar keepers trekken, heb een beetje geld nodig, en de laatste tijd trek ik redelijk goeie keepers, ik heb er nu weer een te koop staan voor 70k. Ligt het nou aan mij, of klopt het dat je vaker een rdelijke goede keeper trekt dan een goede veldspeler?
Alleen een keeper levert minder op dan een goede speler... dus je gokt wat meer met een veldspeler :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 29-05 08:26
Mooie openingspost Yared.
Ik zoek nog iemand om vandaag een oefenwedstrijdje te spelen tegen mijn B team. Niveau: VII (jaja gedegradeerd :'().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:59
vargo schreef op 19 november 2003 @ 12:54:

Ik zoek nog iemand om vandaag een oefenwedstrijdje te spelen tegen mijn B team. Niveau: VII (jaja gedegradeerd :'().
Ik ben ook nog op zoek, daag me maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 29-05 08:26
YorgoB schreef op 19 november 2003 @ 13:58:
[...]

Ik ben ook nog op zoek, daag me maar uit!
Je bent uitgedaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 17:59
Is geaccepteerd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Goh, ben de beste Vde divisionist in GoT, wat een verrassing! Moet dit seizoen zeker een keer 90-95 punten kunnen halen als ik mijn team zo zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ronald Koeman schreef op 19 november 2003 @ 10:11:
[...]

Toen je nog geen stage liep had je ook nooit tijd, kletserd! Kwestie van prioriteiten hè :)
Nee toen was ik op vakantie. En idd, de prioriteit ervan is niet hoog omdat er gewoon een werkende site is.

Sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven :)

[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 19-11-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel in de beker met m'n A-team. Alleen m'n spitsen komen soms uit m'n B-team omdat ik nog scoren train, maar die spitsen zijn eigenlijk toch van gelijkwaardig niveau als m'n A-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik speel A/B team. Wil winnen, maar ook 3 forwards trainen... Laten we hopen dat Dick trouwens deze keer wel MOTS heeft geselecteerd ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09

^^0nMe

Got Babana's?

j_du_pee schreef op 19 november 2003 @ 16:58:
Ik speel A/B team. Wil winnen, maar ook 3 forwards trainen... Laten we hopen dat Dick trouwens deze keer wel MOTS heeft geselecteerd ;)
Voor Dick is het elke wedstrijd MOTS, vandaar dat ie verloren had tegen de topteams. :P
Ik hoop btw dat de verslagen dit keer eerder tevoorschijn komen, en dat de site niet zo zwaar lagged.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 november 2003 @ 16:21:
[...]
Nee toen was ik op vakantie. En idd, de prioriteit ervan is niet hoog omdat er gewoon een werkende site is.
Sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven :)
Ah, daarom had je je MSN tot een uurtje of 2 's nachts nog op available staan. Zat er zeker iemand anders op je MSN toen je op vakantie was :+
Ook je sociaal leven is geen excuus voor luiheid!

* Ronald Koeman gaat nu z'n mond hierover houden omdat hij zelf geen actieve bijdrage meer levert aan de community ;) (vanwege een gebrek aan enthousiasme bij niet nader te noemen andere teamleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wa'k veul erger vind is da'k in de 4e minuut met 1-0 achtersta! Duimen dat het weer goed gaat komen. Stelletje èkels...

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ronald Koeman schreef op 19 november 2003 @ 17:08:
[...]

Ah, daarom had je je MSN tot een uurtje of 2 's nachts nog op available staan. Zat er zeker iemand anders op je MSN toen je op vakantie was :+
Ook je sociaal leven is geen excuus voor luiheid!
Pff waar haal je toch het idee vandaan dat ik jou enige vorm van verantwoording schuldig ben... Maak zelf een beter alternatief als jij t allemaal zo goed weet.. Je komt nu echt over als een enorme zeikerd.

Anyway, ik ben op zoek naar nieuwe ideeen, toevoegingen en verbeteringen voor de site.. Mogen jullie hier achterlaten dan zal ik zien wat haalbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 november 2003 @ 18:00:
[...]

Pff waar haal je toch het idee vandaan dat ik jou enige vorm van verantwoording schuldig ben... Maak zelf een beter alternatief als jij t allemaal zo goed weet.. Je komt nu echt over als een enorme zeikerd.
Tjeuh wat check jij vaak het forum voor iemand met een tijdrovende stage! Je bent me geen verantwoording schuldig, ik irriteer me alleen aan je "ik heb geen tijd WANT"-gedrag. Je blijft excuses zoeken voor je uitstelgedrag, terwijl je ook gewoon toe kan geven dat je prioriteiten op dit moment niet bij de website liggen. Ik heb zelf geen verstand van websites, anders had ik het met plezier van je overgenomen. Als je hulp nodig hebt op een ander vlak ben ik beschikbaar :).

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-11-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Wouw, ik ben net van een 0-2 achterstand teruggekomen naar 3-2. en dat voor een voor mij record bezoekers aantal van 24500 :P

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Het is weer eens zo ver.
65% balbezit (voor mijn ploeg!) in de eerste helft, een van mijn betere middenvelders (die net terugkwam uit waardeloze vorm) is eruit geschopt mijn grootste verdedigende talent is met rood eraf gestuurd. En natuurlijk sta ik met 1-0 achter (kan ook niet anders). Jep, ik vermoed dat dit het einde van het bekeravontuur wordt. Maar meer pech dan in deze seizoenstart kan ik toch bijna niet meer krijgen (mag ik hopen })

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-11-2003 18:20 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Keedan, tegen mijn verwachting sta ik me 0-4 voor!! Dat wordt dus mooi de 3e ronde :)

Even een polletje... :)

Poll: Gaat Nederland naar Portugal?
Uiteraard! Heb er alle vertrouwen in!
Nee, ze moeten eens hun best doen!
Weet ik niet... boeit me niet zoveel!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5299&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Cup gaat lekker :D heb een 2-0 achterstand met verwarring in de ploeg weten om te zetten naar 2-5 met nog 4 minuten op de klok :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
hehe. Ik had het eigenlijk al opgegeven. Maar ik heb voor de gein eens een andere tactiek gebruikt tegen een veel sterker team. Ipv 3-5-2 normal heb ik nu eens 4-5-1 counter gebruikt. 1-2 voor mij.

-= Edit =-

GEWONNEN

[ Voor 8% gewijzigd door The Dolf op 19-11-2003 18:46 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
yes, we zijn door, de nieuwe tactics slaan erg goed aan.
de tegenstander was niet mis, redelijk mf, daarom dat ik niet picde, maar ging er gewoon overheen als een laken over tafel, 5-2 en zelf ook een redelijk middenveld met dezelfde spelers in dezelfde conditie/vorm! >:) (thanks Axell666 ;))

Renate ook ziek, eerst 80 minuten 0-1 achter en alleen maar gele kaarten en blessures en dan vervolgens haar nieuwste spits boem boem 1-2 winst :D

hmm.. straks ff kijken hoeveel blessures we hebben, zag er al eentje bij Renate horizontaal vertekken en hoorde een lichte vloek :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Vandaag weer hetzelfde als bij de laatste competitiewedstrijd. 65 % balbezit in de eerste en 75 procent in de 2e helft. Hoe is het dan mogelijk dat ik 2 keer op rij een wedstrijd verlies??? Deze keer was het een inadequate (voor mijn team) tegenover een poor midfield. Ik speelde vandaag wel PIC, maar dat wordt toch meegenomen in de ratings, nietwaar?
Ik heb 2 behoorlijk goede aanvallers (beide 3 sterren) en mijn verdediging is redelijk. Toch is er niet gescoord in de laatste 2 wedstrijden (kansen genoeg!). Wat denken jullie, is dit toeval of zie ik iets over het hoofd???

[ Voor 8% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-11-2003 18:50 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
dreamtheater schreef op 19 november 2003 @ 18:50:
Vandaag weer hetzelfde als bij de laatste competitiewedstrijd. 65 % balbezit in de eerste en 75 procent in de 2e helft. Hoe is het dan mogelijk dat ik 2 keer op rij een wedstrijd verlies??? Deze keer was het een inadequate (voor mijn team) tegenover een poor midfield. Ik speelde vandaag wel PIC, maar dat wordt toch meegenomen in de ratings, nietwaar?
Ik heb 2 behoorlijk goede aanvallers (beide 3 sterren) en mijn verdediging is redelijk. Toch is er niet gescoord in de laatste 2 wedstrijden (kansen genoeg!). Wat denken jullie, is dit toeval of zie ik iets over het hoofd???
Ik denk dat het met de nieuwe tactieken te maken heeft (wilde gok hoor).

Als je mijn stats vergelijkt met de tegenpartij dan snap je ook niet waarom ik gewonnen heb.

Hij had 69 en 74% balbezit.

Rabenhaupt Rovers
Player rating and Team formation
Midfield: solid
Right Side Defence: formidable
Central Defence: magnificent
Left Side Defence: formidable
Right Side Attack: weak
Central Attack: passable
Left Side Attack: weak

FC Dolf mijn B-team
Midfield: weak
Right Side Defence: passable
Central Defence: excellent
Central Attack: weak
Left Side Attack: passable

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
4-1 gewonnen met mn B-team op PIC... Stats:
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : uitstekend
Centrale Aanval : formidabel
Linker Aanval : uitstekend
voor mn B-team ben ik wel tevreden... speelde 3-4-3 ivm training (scoren) vandaar het slecht zwakke middenveld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 19 november 2003 @ 18:53:
[...]

Als je mijn stats vergelijkt met de tegenpartij dan snap je ook niet waarom ik gewonnen heb.

Rabenhaupt Rovers

FC Dolf mijn B-team
Onverdiend gewonnen, maar wel lekker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:38
Per ongeluk toch ge PIC't... Toch 4 - 0 gewonnen, en nog nooit zulke goede stats gehad!

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : formidabel
Centrale Aanval : redelijk

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Sandyman538 schreef op 19 november 2003 @ 19:02:
Per ongeluk toch ge PIC't... Toch 4 - 0 gewonnen, en nog nooit zulke goede stats gehad!

Middenveld: redelijk
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : formidabel
Centrale Aanval : redelijk
dan zullen je stats de volgende wedstrijd alleen nog maar beter zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 29-05 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Yeah whoehoeeeee gewonnen

0-1 achter eerste helft
1-1 gelijk 10 minuten voor tijd
6-5 gewonnen na strafschoppen

Zow en nu de kroeg in om het te vieren!!!!!

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95165

Leuk spel dit...jammer alleen dat het VOLLEDIG ONSPEELBAAR is door de snelheid van de site.

Bassosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

W0000000t uit 8-0 gewonnen tegen een vijfdeklasser. :D
En dat als n00b zevendeklasser. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 95165 schreef op 19 november 2003 @ 19:34:
Leuk spel dit...jammer alleen dat het VOLLEDIG ONSPEELBAAR is door de snelheid van de site.

Bassosa
Die snelheid is idd vreselijk. Nu krijgen ze zoveel geld binnen door supporters en reclame. Mogen ze wel betere servers wegzetten dan de huidige 486 die ze nu hebben.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Dolf schreef op 19 november 2003 @ 18:53:

Rabenhaupt Rovers

FC Dolf mijn B-team
Is dan wel handig als je even de tactiek die je gespeeld hebt erbij zet, en het kan geen kwaad die van Rabenhaupt rovers ook even te vermelden/achterhalen, dan kunnen we echt een inschatting maken.

Zelf speel ik Attack of Wings (AOW? :P) en merk dat me balbezit tegen een gelijke partij of zelfs sterkere partij hoger is, maar me defense echt een stuk scheelt maar er toch weinig doorheen komt. Mijn geluk is mijn ongeluk van me eerste seizoenen, toen ik bedacht had dat passing trainen wel zijn geld zou opleveren omdat niemand dat trainde :P Bij de nieuwe tactics telt passing erg mee en profiteer ik daarvan.

Wat ook erg meeteld bij gelijke krachten en nu duidelijker naar voren komt, is conditie in de tweede en vooral de laatste tien minuten. Denk dat het tijd word af te stappen van het alsmaar maximaal trainen van je jonkies voor het grote geld, naar wat vaker vorm/conditie hoog houden. Met een minder team kan ik veel beter scoren in de cup en competitie als vorm/conditie hoog is, dan met een qua skills vele malen beter team met mager vorm/conditie.

Over de snelheid van de servers; zullen we afspreken dat we niet meteen als een stelletje kleuters beginnen te piepen en hoeveel geld HT wel niet verdiend met alles wat wij besteden. De meeste tweakers die hier al wat langer komen en dankzij de openheid van het Tweakers MT weten wat alles kost en hoe moeizaam alles kan gaan, weten wel beter.

Dat en dat ze problemen hebben met hun serverpark is omdat het zo'n verdomd leuk spelletje is. :7

Misschien moeten ze maar een spelersstop invoeren en ontmoeten wij hier niet telkens leuke nieuwe en intressante medegebruikers? ;)

Have you ever heared a junkie complain about his crack... nope, so stop complaining about your addiction and be happy with what you get FOR FREE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 19 november 2003 @ 21:12:
Is dan wel handig als je even de tactiek die je gespeeld hebt erbij zet, en het kan geen kwaad die van Rabenhaupt rovers ook even te vermelden/achterhalen, dan kunnen we echt een inschatting maken.
Mijn tactiek had ik al vermeld.
FC Dolf: 4-5-1 (Counter)
Rabenhaupt Rovers: 4-4-2 (Attack in the middle)
Link

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op 19 november 2003 @ 21:12:
[...]

Dat en dat ze problemen hebben met hun serverpark is omdat het zo'n verdomd leuk spelletje is. :7

Misschien moeten ze maar een spelersstop invoeren en ontmoeten wij hier niet telkens leuke nieuwe en intressante medegebruikers? ;)

Have you ever heared a junkie complain about his crack... nope, so stop complaining about your addiction and be happy with what you get FOR FREE!
Ik ben het met Yared eens. Om de gigantische groei van Hattrick bij te houden moet er al behoorlijke aantallen flinke servers staan (en geen 486's ;) ). Hierop valt ook voor het Hattrick team moeilijk te anticiperen en ik vind zelf dat ze het heel aardig doen. Ik heb momenteel het idee dat hattrick redelijk goed draait als er 13.000 of minder gebruikers online zijn.

Nog ff een vraagje. Ik wil as zondag niet weer in de val lopen; ik speel namelijk weer tegen een team met een erg zwak middenveld en dat team speelt waarschijnlijk 4-4-2 counter-attack. Wat kan ik hier het beste tegenover zetten? Ik ben het denken aan 3-5-2 met pressing/attack in the middle (AIM)? Wat voor skills zijn er bij pressing van belang?

Ik meen me te herinneren dat er een site was waar dit duidelijk op stond, maar ik kan hem niet meer vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
En tot slot: nog iemand interesse in een friendly??? Zo ja, dan daag me gerust uit!

[ Voor 91% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-11-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Ik lig helaas al weer uit de beker, door een enorme blunder van mezelf. Ik had een verkeerde speler opgesteld, waardoor mijn middenveld op wretched kwam, het slechtste wat ik ruim 2 seizoen gehaald heb tijdens een normale wedstrijd(competitie/beker). Uiteindelijk met 4-2 verloren, maar toch had ik gehoopt om dit jaar verder te komen dan de 2e ronde.

Dus ik zoek nog voor volgende week een oefenwedstrijd, dus als een n00b in de federatie van zijn status af wil en een Tweakeroid wil worden, daag mij uit(Teamnaam: Tha Groove's (145318)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
dreamtheater schreef op 19 november 2003 @ 21:25:
[...]

Ik meen me te herinneren dat er een site was waar dit duidelijk op stond, maar ik kan hem niet meer vinden :?
Dat staat in de rules, te vinden op Hattrick, bij About Hattrick -> Rules -> Tactics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
grooviee17 schreef op 19 november 2003 @ 21:28:
Ik lig helaas al weer uit de beker, door een enorme blunder van mezelf. Ik had een verkeerde speler opgesteld, waardoor mijn middenveld op wretched kwam, het slechtste wat ik ruim 2 seizoen gehaald heb tijdens een normale wedstrijd(competitie/beker). Uiteindelijk met 4-2 verloren, maar toch had ik gehoopt om dit jaar verder te komen dan de 2e ronde.

Dus ik zoek nog voor volgende week een oefenwedstrijd, dus als een n00b in de federatie van zijn status af wil en een Tweakeroid wil worden, daag mij uit(Teamnaam: Tha Groove's (145318)).
Je bent uitgedaagd :)

Edit: sorry, had niet goed gelezen. Als je je geen federatielid vindt, accepteer dan maar mijn uitdaging (als ik nog niemand anders heb gevonden) :)

[ Voor 11% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-11-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sinterklaas gedichtje

Axell666/9worlds.net heeft me zoals jullie wellicht mij hebben horen schreeuwen van de daken, geholpen met de tactische aanpassingen van me team. Iets waar ik bijzonder blij mee ben want met dezelfde spelers/vorm/conditie/skills haal ik gewoon een beter resultaat, plus de nieuwe tactics doen daar nog een stapje bovenop.

Daarom het volgende Sinterklaasgedichtje als dank _/-\o_

Ik zat laatst met Sint te denken,
wat moet ik die Axel666 nou schenken
Het is toch al zo'n zeur
Weet je wat....
Ik maak hem TECHNISCH DIRECTEUR!

Op het gebied van aankopen heeft Mankit me volledig belangeloos geholpen met het uitkiezen en adviseren op het gebied van wingers vandaar ook voor hem:

Ik zat laatst met Sint te denken,
wat ik die Mankit/kiddy nou moest schenken
Hij heeft al veel meer geld en bijna een compleet U20 team
Terwijl de meesten van ons moeten aanhalen die riem.
Sint had in Piets zijn oplossingen niet al teveel fidussie
en kwam al snel tot de volgende conclusie.
Mankit krijgt Yared's supporters trouw
Ik denk dat is voorlopig genoeg voor nou.

en als je wilt kan ik ook je logo hosten op me server, want wat er nou staat... :P
knip/hier stond dus een error message

Over supporters gesproken, ik sta niet meer in de top15 van Nederland :(
Een paar mensen, voornamelijk niet-GoT'rs hebben me verlaten zonder weemoedige afscheidsbrief :)

Dus... iedereen die ik weer kan helpen met me creditcard, ik ga voor de top 15! :7

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 20-11-2003 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Dolf schreef op 19 november 2003 @ 21:23:
[...]

Mijn tactiek had ik al vermeld.
FC Dolf: 4-5-1 (Counter)
Rabenhaupt Rovers: 4-4-2 (Attack in the middle)
Link
je hebt gewonnen omdat je counterde... weak versus solid dat kan aardig wat counters opleveren. Jullie attacks van gelijke sterkte, maar doordat jij door het midden aanvalt, meer counters krijgt (wat volgens mij niet hard meeteld aan het totale balbezit) krijg jij dus meer scoringskansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

zaten jullie nou ook naar het nederlands elftal te kijken en te denken wat voor stats(stamina, playmaking, winger etc) een speler heeft en welke tactiek dicky heeft gebruikt? (MOTS, aim enzo). heb wel verzonnen dat van Hooijdonk de clown van de club is, dus die heeft goed leiderschap en is populair :P :D maja, dat ga ik niet door de huiskamer schreeuwen hierzo, dan kijken paps en mams wel heel raar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Yukkie schreef op 19 november 2003 @ 23:17:
zaten jullie nou ook naar het nederlands elftal te kijken en te denken wat voor stats(stamina, playmaking, winger etc) een speler heeft en welke tactiek dicky heeft gebruikt? (MOTS, aim enzo). heb wel verzonnen dat van Hooijdonk de clown van de club is, dus die heeft goed leiderschap en is populair :P :D maja, dat ga ik niet door de huiskamer schreeuwen hierzo, dan kijken paps en mams wel heel raar op :P
zitten jouw ouders ook al in de hk? (/j #huiskamer ;) )
Sjeez ik d8 dat ouders dat irc maar niks vonden?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54295

Nu we het toch over tactieken hebben...wat zou het beste werken tegen Attack on (niet 'of' he Yared ;) ) Wings? Mijn volgende tegenstander heeft wel maar 1,5 tot 2 sterren wingers maar een volledige 3 sterren verdediging.

angezien zijn wingers zo zwak zijn dacht ik hem wel te kunnen confronteren met een AIM tactiek. Zo worden zijn 3 sterren backs omzeild en wordt zijn vrij matig midfield overklast. Aangezien zijn wingers vrij slecht zijn heb ik niet veel te vrezen van mijn verzwakte verdeding op de flanken.

Klopt dit of zie ik nu iets over het hoofd?

Mijn oefenwedstrijd trouwens met 1-0 onterecht gewonnen. Baal wel dat ik nog niet mee mag doen ik de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
offtopic:
En dat we trots zijn op onze jongens, dat willen we weten! 6-0!!!!!!! Wesley Sneijders Roeleert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ronald Koeman schreef op 19 november 2003 @ 23:49:
offtopic:
En dat we trots zijn op onze jongens, dat willen we weten! 6-0!!!!!!! Wesley Sneijders Roeleert!
jah, daar zei de commentatoren over dat-ie niet zo goed in de verdediging was, dus toen dacht ik, hmmm, dan zal die wel passeble verdedigen hebben ofzow :P

• The Dolf
  • Niet online
offtopic:
Ze hebben gemotst.
offtopic:
Mijn Pa keek heel raar op toen ik dat zei

bij de weg, ik heb nog een passable winger (3 sterren) te koop staan voor slechts 10K (voor mij te oud, zeer goed voor een VII(I)).
TeamID: 68982

[ Voor 21% gewijzigd door The Dolf op 20-11-2003 02:18 ]

Gezocht!
Router

• .GoO
offtopic:
Ronald Koeman die de naam van zn eigen spelers niet kent :D

maar Wesley is super!

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 20-11-2003 10:01 ]

• yared
Dacht al, wat was het rustig gisteren, was er zeker voetbal :P

* yared doet er alles aan om zijn status van Supern00b hoog te houden.

Koentjuh bedankt, geld is binnen.
OT, hoop dat het beter gaat me je familielid

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een speler van 30 jaar die gister voor 3 weken eruit is geschopt.
Nou las ik dat erg oude spelers niet meer genezen, geldt dit ook al voor 30 jarigen?
Ik heb 1 dokter in dienst, ik hoop dat hij nog beter wordt zodat hij nog in ervaring kan stijgen want hij is mijn toekomstige coach.

edit: laat maar, ik zie dat hij bij mijn wedstrijd formulier van 14-12-2003 niet meer rood is en dan dus weer opgesteld kan worden :)

[ Voor 20% gewijzigd door -Pjotrski- op 20-11-2003 12:00 ]

Anoniem: 73922

Heb zojuist mijn bekerwedstrijd verloren met 4! - 0... als ik naar de stats kijk is dit ook wel terecht:

TheBesaidAurochs
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: matig
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : uitstekend
Centrale Aanval : formidabel
Linker Aanval : formidabel

vliegjes
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechter Verdediging : formidabel
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging : briljant
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : uitstekend
Linker Aanval : goed

Ook omdat ik pas voor de 2e keer 3-4-3 speelde (train scoren) en dat het team daarom niet helemaal top draait, maar goed... volgens seizoen gaan we voor het echie in de beker spelen :)

Groet,
ik-vlieg (manager van de vliegjes)

postscriptum: Yared, heb je het geld inmiddels ontvangen??

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Komt nog wel goed Pjotrski, zorg wel voor voldoende doktoren en fysio. Het zal iets langer duren, maar je hoeft niet bang te zijn dat ie gelijk dood is.

2-7 gewonnen in de beker, volgende week word wel heel erg lastig, misschien maar even counteren. En wie weet helpt m'n POE TS me naar de 4e ronde :Y)
Heb zojuist mijn bekerwedstrijd verloren
en dat schrijf je op donderdagochtend om 12 uur?? 4e official gaf dan aardig wat extra tijd zeg ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 20-11-2003 12:07 ]

en dat schrijf je op donderdagochtend om 12 uur?? 4e official gaf dan aardig wat extra tijd zeg
Had gisteravond geen tijd om te kijken, was druk met het leren van een tentamen dat ik vanochtend had, dus vandaar dat ik zojuist pas zag dat ik mijn ambities in het bekertoernooi uit moet stellen tot volgend seizoen :p

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 20-11-2003 12:20 ]

• -Pjotrski-
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op 20 november 2003 @ 12:03:
Komt nog wel goed Pjotrski, zorg wel voor voldoende doktoren en fysio. Het zal iets langer duren, maar je hoeft niet bang te zijn dat ie gelijk dood is.
Gelukkig ! :)
Ik dacht, ik laat hem ook even in de beker spelen ipv alleen op zondag voor wat extra ervaring, krijg je dit :(
Ik heb 3 fysio's op 100% training maar heb zowat elke wedstrijd wel n blessure of pleister de laatste tijd.
Zal wel pech zijn.

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Of zet je training wat lager, procent of 93. Kan ook wel schelen met blessures.

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

ow helpt dat echt?? kep zelf een bijna continue blessure-vrij team... zijn voorzichtig ingesteld denk ik :)

• Xanathorn
  • Laatst online: 15:39

Xanathorn

Mmorpg addict

Iemand anders die match tracking gebruikt die gister geen smsjes kreeg via het kpn netwerk (en vandaag ook niet) ?.

Ik kan gewon smsen maar alle verzonden hattrick smsjes kwamen gister niet door en heb ze nog steeds niet, vandaag 2 test smsjes gestuurd en foon opnieuw geregistreerd onder Mobile en nog steeds niks....

Vorige week werkte het wel en de weken ervoor dus aan mijn telefoon ligt het niet, en hattrick zegt in de logs dat de smsjes gewoon zijn verzonden. Dus 10 credits voor niks verbruikt =/.

---

Gister trouwens met een magere 0-2 gewonnen. Aanval wordt met de trainingsupdate slechter en stijgt nu nauwelijks uit boven een gemiddelde 8e klasser :(.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• yared
Anoniem: 73922 schreef op 20 november 2003 @ 12:00:

postscriptum: Yared, heb je het geld inmiddels ontvangen??
bank > giro is altijd beretraag.

@Hoedjevanpapier; voor hetzelfde geld ligt ie er 16 weken uit blijvend op +1 (zie renate deel 11) ;)

@pjotski; ik train al seizoenen lang op 100% en verander er nooit iets aan, ze zijn het gewend en dat veranderen elke keer....

@Xanathorn; de VIIIe div speler heeft volgens mij al tegenwoordig een solid aanval... ze beginnen tenslotte met hetzelfde geld alleen de weg naar boven is zwaarder. :P
Nog even en je hebt briljant mf nodig in V

• .GoO
Mijn supporterschap loopt nog tot eind december.. als ik dan nu verleng, krijg ik dan tot half november 2004 of weer tot eind december 2004?

• bobsnl
Ik kom er net achter dat ik zondag een walkover ga krijgen. Mijn tegenstander zijn opstelling is gereset (was een cheater als ik het goed zie).... heeft het in zo'n geval ook nog nut om PIC te spelen of heeft dat totaal geen effect nu?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

devv05 schreef op 20 november 2003 @ 13:29:
Mijn supporterschap loopt nog tot eind december.. als ik dan nu verleng, krijg ik dan tot half november 2004 of weer tot eind december 2004?
Goeie vraag, wil ik ook wel weten...

BTW
Zaterdag Qlimax!!! :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

bobsnl schreef op 20 november 2003 @ 14:49:
Ik kom er net achter dat ik zondag een walkover ga krijgen. Mijn tegenstander zijn opstelling is gereset (was een cheater als ik het goed zie).... heeft het in zo'n geval ook nog nut om PIC te spelen of heeft dat totaal geen effect nu?
Wel nut...gewoon piccen...training krijg je ook...

• Royz
  • Laatst online: 30-05 20:06

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb eindelijk ook supporter en heb me ingeschreven bij de GoT Federatie. Volgens mij ben ik 1 van de 10 uit de VIII die supporter heeft :P.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen tis weer tijd voor de toto!!:

Stiphout Vooruit – Korreweg Spor
Bacchanaal Un – Viagra Tigers
Tikkie Terug – Skylla United
Celta de Scho – Pielewiepers
Fc Paas – Pimps 'r us
F.C. GoT – qbdynamite
wattimena – Paniohitus
White Stripes – FC BUVOVV
Fiets 'em d'r - Ipstjits Town
Visscher - Dontae'

Vipers United - Sjorsie's team ---> Alleen het aantal doelpunten!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

2 Stiphout Vooruit – Korreweg Spor
1 Bacchanaal Un – Viagra Tigers
1 Tikkie Terug – Skylla United
2 Celta de Scho – Pielewiepers
2 Fc Paas – Pimps 'r us
1 F.C. GoT – qbdynamite
2 wattimena – Paniohitus
1 White Stripes – FC BUVOVV
2 Fiets 'em d'r - Ipstjits Town
1 Visscher - Dontae'

Vipers United - Sjorsie's team 1-3

[ Voor 12% gewijzigd door GandalfTheGrey op 20-11-2003 16:08 ]

Computer Specs

Kan ik ook meedoen met de toto of moet ik daarvoor ergens lid van zijn?

• -Pjotrski-
  • Niet online
2 Stiphout Vooruit – Korreweg Spor
1 Bacchanaal Un – Viagra Tigers
2 Tikkie Terug – Skylla United
2 Celta de Scho – Pielewiepers
1 Fc Paas – Pimps 'r us
1 F.C. GoT – qbdynamite
2 wattimena – Paniohitus
1 White Stripes – FC BUVOVV
2 Fiets 'em d'r - Ipstjits Town
1 Visscher - Dontae'

1-2 Vipers United - Sjorsie's team

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik zie je daar brain ! :) op naar arnhem weer is wat anders dan utreg :P

hmmm ff opstelling voor woensdag in elkaar flansen hij speelt met 2 man towards middle en ik speel aow... kan leuke wedstrijd worden

• yared
devv05 schreef op 20 november 2003 @ 13:29:
je nieuwe supporterschap word erachteraan geplakt.

Koentjuh heeft bijvoorbeeld 2 jaar supporter gekocht, ook Frizza heeft supporter erbij gekocht.

@!k vl!eg je loopt slechts een weekje achter dus gewoon meedoen

@Iedereen, voor de bonuswedstrijd hoef je alleen het totaal aantal doelpunten op te geven... geen stand ;)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 20 november 2003 @ 18:21:
[...]

@Iedereen, voor de bonuswedstrijd hoef je alleen het totaal aantal doelpunten op te geven... geen stand ;)
wel de stand! :D

wijsneus ;)

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb net 3 spelers proberen te verkopen waaronder 1 waardeloze. Nu is de beste van de 3 NIET verkocht terwijl ik slechts 10K vroeg voor een 3* winger.

Ik ben nu echt helemaal de kluts kwijt.

Gezocht!
Router

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

had het eerder gezegd :( ben nog op zoek naar een beter dan 2/2,5* winger :(

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

zeker zo'n oude bok dolf ??

mijn gemiddelde leeftijd weer gedaald van 20,9 naar 20,3 op naar de -20 :)

• The Dolf
  • Niet online
Yukkie schreef op 20 november 2003 @ 18:37:
had het eerder gezegd :( ben nog op zoek naar een beter dan 2/2,5* winger :(
Had ik gezegd.
The_Marsmellow schreef op 20 november 2003 @ 19:24:
zeker zo'n oude bok dolf ??

mijn gemiddelde leeftijd weer gedaald van 20,9 naar 20,3 op naar de -20 :)
Slechts 33 lentes. >:)
Daarom ging ie ook weg.

Gezocht!
Router

• Ronald Koeman
Een tijdje geleden verkocht ik deze speler (low-excellent) voor zo'n 450k :

Christian Ayblingen (16752448)
20 years, passable form, healthy

A sympathetic guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Deutschland
Assessed value: 212 000 Euro
Wage: 1 956 Euro/week including 20% Bonus
Owner: Fortza Zwelgje
Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: wretched Defending: excellent
Scoring: weak Set Pieces: inadequate

De koper (nederlands team) heeft 'm op de transfermarkt gezet voor 799k, en nu is d'r zelfs een gek (spaans team) die het ervoor heeft geboden! Wat denken jullie, een cheater, of gewoon een n00b met een flinke zak geld?

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-11-2003 22:00 ]

• The Dolf
  • Niet online
Het Spaanse team is een raar team imho. Heeft al 652K verlies gemaakt aan transfers en nu een bod van 799K. En dat voor V team.

Gezocht!
Router

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 20 november 2003 @ 21:36:
Het Spaanse team is een raar team imho. Heeft al 652K verlies gemaakt aan transfers en nu een bod van 799K. En dat voor V team.
Wat doen we, aangeven?

• The Dolf
  • Niet online
Met welke reden?
Hoe kan je als team naast het traden nog aan geld komen? Van zijn stadioninkomsten waarschijnlijk en met dat kleine ding van hem (die van mij is niet veel groter) krijg je alleen veel binnen als je bijna niks uitgeeft aan jeugdopleiding en personeel.

Conclusie: Lijkt mij een n00b.

Gezocht!
Router

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

welk team is dat :? ik kan hem niet vinden nl?

Wacht op antwoord

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 20 november 2003 @ 22:12:
welk team is dat :? ik kan hem niet vinden nl?
Zoek op excellent defenders in Nederland en klik op Christian Ayblingen. De bieder is het spaanse team waar we het over hebben. Je moet wel snel zijn, want over 5 minuten loopt de deadline af.

• The Dolf
  • Niet online

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
28 years, excellent form, healthy  
A sympathetic guy who is temperamental and upright.
Has poor experience and weak leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality:  Nederland  
Assessed value:  60 000  Euro  
Wage:  950 Euro/week  
Owner:  F.C. Bierjeppers  
Warnings:  0  

Stamina:    poor   Goaltending:    wretched   
Playmaking:    poor   Passing:    weak   
Winger:    inadequate   Defending:    disastrous   
Scoring:    solid   Set Pieces:    inadequate

Is deze jongen 200K waard? Haalt 3.5*

Gezocht!
Router

• bobsnl
The Dolf schreef op 20 november 2003 @ 22:38:
Is deze jongen 200K waard? Haalt 3.5*
Absoluut niet ... Alleen de eigenschap voor scoren is goed.... verder is ie ook al 28.

• Ronald Koeman
Ik zou het er niet voor bieden, excellent form is natuurlijk vrij uitzonderlijk, bij passable vorm haalt ie +/- 2,5 *. Geen 200k waard dus.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.