Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |
[center]deel 11 t/m 15[/center][center]deel 16 t/m 20[/center]
| deel 11 | 30-10-2003 / 18-11-2003 || deel 12 | 19-11-2003 / 09-12-2003 |

Statistieken deel 1 t/m 11
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11.005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41.011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91.008 28 36,0
deel 10 1.003 28 35,8
deel 11 1.008 20 50,4
deel 12 1.014 21 48,3
Totaal 10.926373 29,3

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
De GoT-HT Cupwinaars.
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg
GoT TotoDoe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
GoT-HT op IRC#ht-got, #hattrick.nl, elke Zondag en Woensdag!
MIRC is een makkelijke IRC client.
SpelregelsAlle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0Veel uitleg over Hattrick en nog meer
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Hattrick RanglijstenZoek je eigen of je favoriete teams op.
Hattrick StatistiekenDit is zowel een federatie als een pagina waar erg veel interessante HT-stats te vinden zijn.
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
Hattrick insideHattrick krant gemaakt voor en door hattrickers
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers
Hottrick.orgVele nieuwe en intressante statistieken, en artikelen

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* yared
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Dirt Forum
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar mij, yared@valheru.nl sturen, onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
* yared

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
RSD2K/Axel666 een Nederlandse U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001. :D
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld.
_Fonz hier meld dat er een Hattrick Winamp skin is.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer meer dan 50 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT site beheerDevv05144178
GoT-HT Cup + StatsGrooviee17
(Brainpower/Thije)
145138
(144591/69624)
GoT-HT siteonderdeel en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17*144989 + 145138
GoT-HT RedacteurHoedjevanpapier143980
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT Algemene- en ForumzakenYared69953
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed. ;)

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
CHEATING IS VERBODEN! :(
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Het maken en dan melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

To Be Continued.... :*)

Yared d'Ray,
msn: msn@valheru.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
* yared bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Grooviee17 voor elke keer hulp met deze posting!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Omdat nr.13 in spoedtempo gemaakt is, zit er nog een kleine fout in de statistieken en de table erboven, blabla, komt allemaal goed zoals gewoonlijk :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Er blijft een heel hoog tempo inzitten, in het aantal posts. Al moest de beginpost snel af, ik vind hem nog steeds heel netjes :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 09 december 2003 @ 20:34:
Er blijft een heel hoog tempo inzitten, in het aantal posts. Al moest de beginpost snel af, ik vind hem nog steeds heel netjes :)
Dat komt omdat het een kopie (bijna dan) is van de vorige startpost.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 09 december 2003 @ 20:13:
* yared bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Grooviee17 voor elke keer hulp met deze posting!
moet zijn:

Yared bedankt iedereen die elke keer meehelpt met het levend, interessant en up-to-date houden en een speciaal bedankje aan Groovie17 voor zijn hulp met deze topicstart.

En bij de links is Hattrix Files inmiddels aangekomen aan versie 2.2.

:P

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Sandyman538 schreef op 09 december 2003 @ 20:34:
Op zo'n manier blijft het tempo hoog ja :+

Om deze post niet geheel nutteloos te laten zijn: in tegenstelling tot voorgaande seizoenen, doet BZF nu mee met de fameuze GoT-cup! We gaan niet voor de competitie, dus beware 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Dolf schreef op 09 december 2003 @ 20:45:
[...]

moet zijn:

Yared bedankt iedereen die elke keer meehelpt met het levend, interessant en up-to-date houden en een speciaal bedankje aan Groovie17 voor zijn hulp met deze topicstart.

En bij de links is Hattrix Files inmiddels aangekomen aan versie 2.2.

:P
TheDolf, ben blij dat je de traditie hooghoudt, die van achteraf updates melden en niet zoals vooraf verzocht via mail maar via het forum. Blij dat we ook in deel 13 weer op je kunnen rekenen :P :+

Zal mezelf dit wel even mailen en fixen morgen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:12
**************GoT-Cup**************

Vanaf vandaag is de inschrijving voor de GoT-Cup van seizoen 21 geopend. Hier kan er weer worden ingeschreven voor de meest prestigeuze friendly-cup die Hattrick rijk is.

Het is de bedoeling om het als in seizoen 20 te beginnen in de 8e ronde van de beker, dus op Woensdag 31 December. De inschrijving zal daarom sluiten op Zaterdag 27 December om 23:59:59, en het wedstrijdschema zal dan zo snel mogelijk bekend worden gemaakt. Schrijf je dus zo snel mogelijk in, en zorg dat je erbij bent.

Inmiddels zitten we al op 20 inschrijvingen, zal ze vanavond/vannacht/morgen weer verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
die winampskin doet het niet meer....

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 09 december 2003 @ 20:51:
[...]

TheDolf, ben blij dat je de traditie hooghoudt, die van achteraf updates melden en niet zoals vooraf verzocht via mail maar via het forum. Blij dat we ook in deel 13 weer op je kunnen rekenen :P :+

Zal mezelf dit wel even mailen en fixen morgen ofzo
Bedankt dat je me toch weet te waarderen.
offtopic:
Ik zal je wel ff toevoegen aan mijn contact list. Na bijna 10 topics mag dat wel lijkt me

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo, héhé. Na het te laat versturen van de belastingzooi heb ik me ook maar aangemeld voor de GoT-cup. Het verband tussen beiden is dat je je complete Norton-zooi moet disabelen (daar ben je wel een effe zoet mee) voordat je je belastinggebeuren kunt doorsturen en je kunt aanmelden voor de GoT-cup.
Maar Martinozen staat te trappelen!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nogmaals:

2003-12-09 1 jarig Jubileum
Vandaag is het exact 1 jaar geleden dat HVP opgericht werd. En dat wordt gevierd!!! De grote feesttent is in het stadion neergezet, en alle seizoenskaarthouders en sponsors mogen gratis naar binnen.

Biersponsor Heineken heeft zojuist de voorraad bier gebracht, Mojo heeft een artiest naar voren geschoven. Verder zorgt Mora voor de bittergarnituren. Het wordt dus ouderwets zuipen.

Laat een bericht achter in het gastenboek, en u krijgt gratis kaarten voor het feest!!

Het feest is net begonnen, kaarten zijn nog steeds verkrijgbaar !!!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:56
Heb me net ook ingeschreven voor de GoT cup, ik hou in ieder geval de eerste wedstrijd in de gaten, zodat ik niet zoals vorig jaar al een wedstrijd geregeld heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:10
Is de GoT-cup alleen voor leden van de federatie of mag iedereen meedoen??? Als niet-leden mee mogen doen schrijf ik me ook in...
Ik ga trouwens supporter worden zodra ik promoveer een uiteraard wordt ik dan lid van de GoT federatie. Helaas zal dat dit seizoen nog zeker niet gaan lukken...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
dreamtheater schreef op 09 december 2003 @ 21:57:
Is de GoT-cup alleen voor leden van de federatie of mag iedereen meedoen??? Als niet-leden mee mogen doen schrijf ik me ook in...
Ik ga trouwens supporter worden zodra ik promoveer een uiteraard wordt ik dan lid van de GoT federatie. Helaas zal dat dit seizoen nog zeker niet gaan lukken...
Iedereen. Dat is altijd al zo geweest.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
ff een reactie op dit berichtje van Groovie17:
"fixed.

Het klopt idd dat je niet in het lijstje staat, maar dat hou ik zelf handmatig bij. Mocht iemand een manier weten om dat automatisch te doen m.b.v. php, zou ik het graag willen weten."

Ik ben me behoorlijk aan het verdiepen in php en heb denk ik binnen een uurtje een eenvoudige pagina af waar zowel het inschrijven als het bekijken van de inschrijvingen automatisch gaat. Ik heb zelf een website (www.royclerx.com) en ik kan daar ook php gebruiken (wat ik ook al uitvoerig doe). Ik wil best een paginaatje maken (hattrick.royclerx.com of www.royclerx.com/hattrick.php) waar men zich kan inschrijven en waar de reeds ingeschreven leden te zien zijn.
De rest van de organisatie van de cup zal ik helemaal aan jou overlaten (heb ik ook geen tijd voor). Zeg het maar als je dat wat lijkt.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zoals jullie al eerder hadden kunnen lezen is Ronald Koeman aan de slag gegaan om een eigen FAQ te creeeren. Alleen een fatsoenlijke pagina wist ie nog niet te maken vandaar zijn oproep. Ik heb nu een beginnetje gemaakt maar voordat ik verder wil gaan zou ik graag weten of hier wel interesse in is. Vandaar de poll.
Graag onderbouwen als je vind dat het klote is. :P

De F.A.Q.

Poll: FAQ, doen of niet?
Goed bezig. Ga door!
Leuk idee maar aanpassingen vereist
n00bs zoeken het maar lekker zelf uit
Nee, er zijn er al genoeg te vinden.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5635&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Goed bezig! Ga zo door! :)

Wie zeggen er nou NEE?
Er zijn naar mijn inziens nooit genoeg handleidingen voor n00bs. Die gasten weten ze op de één of andere manier altijd weer te omzeilen/ontwijken en daar komen we ook niet verder mee. Kortom hoe meer handleidingen/faqs hoe moeilijker het word voor de n00b om ze NIET tegen te komen :P

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 09-12-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 34339 schreef op 09 december 2003 @ 22:50:
Wie zeggen er nou NEE?
Er zijn naar mijn inziens nooit genoeg handleidingen voor n00bs. Die gasten weten ze op de één of andere manier altijd weer te omzeilen/ontwijken en daar komen we ook niet verder mee. Kortom hoe meer handleidingen/faqs hoe moeilijker het word voor de n00b om ze NIET tegen te komen :P
Kan ik best begrijpen eigenlijk.

En hoe meer handleidingen hoe moeilijker om ze niet tegen te komen? Ik zie dat dan als spam en zoals je weet weinig effectief.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
dreamtheater schreef op 09 december 2003 @ 22:14:
ff een reactie op dit berichtje van Groovie17:
"fixed.

Het klopt idd dat je niet in het lijstje staat, maar dat hou ik zelf handmatig bij. Mocht iemand een manier weten om dat automatisch te doen m.b.v. php, zou ik het graag willen weten."

Ik ben me behoorlijk aan het verdiepen in php en heb denk ik binnen een uurtje een eenvoudige pagina af waar zowel het inschrijven als het bekijken van de inschrijvingen automatisch gaat. Ik heb zelf een website (www.royclerx.com) en ik kan daar ook php gebruiken (wat ik ook al uitvoerig doe). Ik wil best een paginaatje maken (hattrick.royclerx.com of www.royclerx.com/hattrick.php) waar men zich kan inschrijven en waar de reeds ingeschreven leden te zien zijn.
De rest van de organisatie van de cup zal ik helemaal aan jou overlaten (heb ik ook geen tijd voor). Zeg het maar als je dat wat lijkt.
Ja. dat lijkt me wel wat. Als je dat voor me zou kunnen doen, zou ik heel erg tevreden zijn. Inmiddels al 25 inschrijvingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Hey jongens .. even een oproepje ter bevestiging. Ik ben net verhuist, net internet geinstalleerd, eerste wat ik doe is Hattrick checken (na 10 dagen geen internet) ... kom er niet op. Wie stelt me gerust en ligt het niet aan mij.

Inderdaad, de winamp skin lijkt verwijderd te zijn. Ik heb em ook niet meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 10-12-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Anoniem: 42423 schreef op 10 december 2003 @ 10:09:
Hey jongens .. even een oproepje ter bevestiging. Ik ben net verhuist, net internet geinstalleerd, eerste wat ik doe is Hattrick checken (na 10 dagen geen internet) ... kom er niet op. Wie stelt me gerust en ligt het niet aan mij.
ik kom er zojuist gewoon op iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Kan er ook niet op komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Anoniem: 42423 schreef op 10 december 2003 @ 10:09:

Inderdaad, de winamp skin lijkt verwijderd te zijn. Ik heb em ook niet meer.
Vrees dat het wel aan jou ligt, ik kan er wel op, hoewel de site erg langzaam is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
grooviee17 schreef op 10 december 2003 @ 00:01:
[...]

Ja. dat lijkt me wel wat. Als je dat voor me zou kunnen doen, zou ik heel erg tevreden zijn. Inmiddels al 25 inschrijvingen :) .
OK. Ik ga ermee aan de slag. Ik zal het hier posten als ik iets klaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Ik kom ook gewoon op de site, maar hij is wel ongelooflijk traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
via ipnummer kom ik er niet op, via hattrick.org wel... misschien dat het daar fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er ook weer op, na een aantal keer proberen.

en idd, belachelijk traag...

zo traag dus: HTTP Error 500-13 - Server too busy :X

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 10-12-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
grooviee17 schreef op 10 december 2003 @ 00:01:
[...]

Edit:
Iedereen kan zich gewoon inschrijven via de 'oude' link die door Groovie17 gepost is.

[ Voor 63% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-12-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
dreamtheater schreef op 10 december 2003 @ 11:58:
[...]

Ik heb een nieuwe inschrijfsite gemaakt. Tot nu toe heb ik alleen de 14 inschrijvingen erop kunnen zetten die reeds op de oude site stonden. Mijn verzoek aan groovie17 is dan ook om mij de gegevens door te sturen van mensen die zich nog op de oude site hebben ingeschreven EN alle e-mail adressen (ook van de eerste 14), want die staan niet op de oude site. Dan voer ik die wel handmatig in de database in. Ik denk dat je alle inschrijfformulieren hebt laten e-mailen naar je e-mail adres??? Verder lijkt het me het handigste als je zo snel mogelijk de oude inschrijfpagina opheft en hier een link naar mijn pagina opzet.

Vanaf nu kan iedereen zich in elk geval inschrijven op http://hattrick.royclerx.com (nogmaals, alleen de 1e 14 zijn tot nu toe zichtbaar en ikzelf natuurlijk :).
Ik heb toch liever dat het allemaal via mijn site gebeurd. Dus als je mij z.s.m. de bestanden zou kunnen sturen, omdat ik wel graag zou willen weten hoe het precies werkt, mocht ik ooit weer zoiets nodig hebben. Maar alvast erg bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
grooviee17 schreef op 10 december 2003 @ 12:10:
[...]

Ik heb toch liever dat het allemaal via mijn site gebeurd. Dus als je mij z.s.m. de bestanden zou kunnen sturen, omdat ik wel graag zou willen weten hoe het precies werkt, mocht ik ooit weer zoiets nodig hebben. Maar alvast erg bedankt voor de moeite!
Dat kan niet. Alles loop namelijk via de database die op mijn site staat. En jouw server moet PHP ondersteunen, anders werkt het sowieso niet.

Edit:
ook hier heb ik even alle links naar inschrijfformulieren weggehaald om verwarring te voorkomen. Inschrijven kan via de link die Groovie17 hieronder post!

[ Voor 48% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-12-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
***************GoT-Cup***************

Er is een nieuw inschrijfsysteem gekomen. Iedereen die zich al had aangemeld, hoeft zich niet opnieuw aantemelden, die worden nu nog verwerkt. Inmiddels zitten we al wel op 32 inschrijvingen, dat is dus hetzelfde aantal deelnemende teams als vorig jaar. Iedereen kan zich nog steeds inschrijven op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

Heb me ook ff voor de cup opgegeven. Kanonvoer met er per slot van rekening ook zijn :+

Overigens: site is erg langzaam...en via HAM of HO kom ik er niet eens op

[ Voor 31% gewijzigd door Dieptriest340 op 10-12-2003 13:17 ]

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 42423 heeft zich ook aangemeld met zn sterrenteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 18:43
Hmm, spannend... nog drie uur voor de aftrap.. :) moge mijn jongens een goede prestatie leveren nodig ik hierbij iedereen uit voor het feest wat gegeven zal worden in de kantine van sportpark 't Haantje. Op kosten van de club natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik heb me ook ingeschreven voor de got-cup :*) Mijn doel voor dit jaar is 3 spelers van de tegenpartij blesseren en de 3e ronde halen >:)
Alfredt schreef op 10 december 2003 @ 10:44:
via ipnummer kom ik er niet op, via hattrick.org wel... misschien dat het daar fout gaat?
hattrick heeft 3 IP nr's. Als je naar hattrick.org gaat zorgt een load-balance systeem ervoor dat je op het minst belaste systeem uitkomt. Dit omzijl je dus als je rechtstreeks naar een IP surft, vandaar dat de kans dan groter is dat je die melding krijgt...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
grooviee17 schreef op 10 december 2003 @ 12:56:

Er is een nieuw inschrijfsysteem gekomen. Iedereen die zich al had aangemeld, hoeft zich niet opnieuw aantemelden, die worden nu nog verwerkt. Inmiddels zitten we al wel op 32 inschrijvingen, dat is dus hetzelfde aantal deelnemende teams als vorig jaar. Iedereen kan zich nog steeds inschrijven op deze site.
het werd al eerder even gevraagd, en helaas foutief beantwoord...

Is de inschrijving er eentje van wie het eerst komt wie het eerst maailt, en maakt het uit of je federatielid bent?

JA, dit maakt wel degelijk uit.

Zoals ook al in het verleden hier al eens over gesproken is, is er ook nu wederom na kort overleg besloten dat iedereen zich in mag schrijven, maar dat wanneer de Cup te vol is we helaas mensen moeten gaan uitsluiten op basis van inschrijving en federatie lidmaatschap.

Dat betekent dus, ben je geen lid van de GoT-HT federatie zorg dan dat je je als de sodemieter inschrijft, echter is dit geen garantie. Ben je lid van de federatie (of net lid geworden ;) ), dan kun je niet worden uitgesloten.
zolang je je maar niet op de laatste dag in probeert te schrijven!
ook hierin heeft de organisatie een laatste woord

Het heeft zijn voordeel lid te zijn van de federatie dus word gewoon lid ;)

Dit is een beslissing van de federatie, en het overleg heeft plaatsgevonden met 14%18,66% vd leden die online waren of telefonisch bereikbaar. Na stemming was er 1 tegenstem, de rest was voor. Verdere discussie lijkt me dan ook onnodig.

@TheDolf/Ronald_Koeman, binnenkort nemen we de faq op in de startpost, is momenteel even erg druk. Ziet er goed uit :)

@Winamp Skin: O P R O E P wie heeft hem al gedownload en kan hem even naar mij mailen yaredATvalheru.nl, dan zal ik hem online hosten.

@Dreamtheater, spelletje is niet leuker in een hogere divisie hoor ;)
uitstel is afstel!

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 10-12-2003 14:51 . Reden: zijn 2 leden vertrokken dus totaal gedeeld 75 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
grooviee17 schreef op 10 december 2003 @ 12:56:

Kijk voor de zekerheid wel even na of je erbij staat (als je je al hebt ingeschreven). Als het goed is, is alles gekopieerd. Fouten zijn echter menselijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35
yared schreef op 10 december 2003 @ 13:57:
[...]
Dit is een beslissing van de federatie, en het overleg heeft plaatsgevonden met 14% vd leden die online waren of telefonisch bereikbaar. Na stemming was er 1 tegenstem, de rest was voor. Verdere discussie lijkt me dan ook onnodig.

Potver Yared, wou ik net weer een heftige discussie beginnen, wordt ik bij voorbaat afgekapt. Wel grappig dat ik als enige tegen was trouwens :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op 10 december 2003 @ 13:57:

@Dreamtheater, spelletje is niet leuker in een hogere divisie hoor ;)
uitstel is afstel!
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar dat is nou eenmaal wat ik mezelf als drempel heb gezet. Als dat promoveren nog lang (meer dan 2 seizoenen) duurt zal die drempel wel verlaagd worden vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb voor de gein op download gedrukt bij die link voor de Hattrick Winamp Skin. En hij deed het wel. Je ziet het plaatje niet als je op de link klikt, maar neem van mij aan dat hij het weldegelijk doet. Heb em gedownload en winamp installeerde hem automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
14% van de leden, das nou niet echt representatief voor de hele groep :+ Misschienw as ik wle tegen geweest :P Achja, vind het wel goede zaak dat er gewoon iets afgesproken is nu, das lekker duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 10 december 2003 @ 14:07:
Ik heb voor de gein op download gedrukt bij die link voor de Hattrick Winamp Skin. En hij deed het wel. Je ziet het plaatje niet als je op de link klikt, maar neem van mij aan dat hij het weldegelijk doet. Heb em gedownload en winamp installeerde hem automatisch.
ow ik kreeg een foutmelding vanmorgen, nog maar een keer proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 10 december 2003 @ 14:02:
[...]

Potver Yared, wou ik net weer een heftige discussie beginnen, wordt ik bij voorbaat afgekapt. Wel grappig dat ik als enige tegen was trouwens :+ :P
van fouten behoort men te leren ;)

Wat denk je, volgende keer toch even doorvragen als ik je page? :P

@Fonz, bedankt, download 'm even en mail hem naar mij, yaredATvalheru.nl dan zet ik hem wel lokaal just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 10 december 2003 @ 14:20:
[...]
van fouten behoort men te leren ;)
Leergierigheid is een deugd, gaat door en gij zult spinazie eten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Yared, kun je me ff contacten over verlenging voor HT supporterschap? Hij loopt over een kleine 2 weekjes alweer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Voor de mensen die nog in de beker zitten, succes zometeen! :)

Voor de mensen die vriendschappelijk spelen, ook succes natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Volgens mij zijn er weer hardwareproblemen, de site is al een tijdje niet zo instabiel en traag geweest als nu. (de major hardware crash op black friday buiten beschouwing gelaten dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ronald Koeman schreef op 10 december 2003 @ 16:11:
Volgens mij zijn er weer hardwareproblemen, de site is al een tijdje niet zo instabiel en traag geweest als nu. (de major hardware crash op black friday buiten beschouwing gelaten dan)
Ik vind het nu wel meevallen. Er zijn 16500 gebruikers online en de site loopt nog steeds (wel behoorlijk traag, maar met dit aantal gebruikers ben ik dat gewend). Vanmiddag was hij wel ff enorm traag (met maar 10.000 gebruikers). Dat kan wel betekenen dat er problemen zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:19
Hier ook geen problemen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
het grote momentis bijna daar.. nog nooit o ver gekomen in de beker... we gaan er voor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Succes Koentjuh, het is je gegund als je wint!

Alle andere Gotters die nog actief zijn in de beker ook veel succes :)

[ Voor 45% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-12-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
w00t spannend, zowel ikke als partner in de 5e ronde!!
net als koentjuh, nog nooooit zover gekomen

speel geen mots, gewoon normaal en we zien wel of we er komen
spelen allebei tegen teams uit dezelfde IIIe divisie, en voor hetzelfde geld is die voor hun belangrijk en spelen ze nu met een b team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
speel ook normaal.. we zien wel hoe het gaat :) erg spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
De thuisploeg zorgde voor een 1 - 0 voorsprong in de 5e minuut na een doorbraak van Love Urbansson, die zonder hulp van de rechter vleugel kwam en de bal zo over de keeper kon plaatsen.

WOei WOei WOei, we staan voor :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ga je nou het hele wedstrijdverslag per regel posten :P
Kan je misschien beter edit doen ;)
Maar gefeliciteerd met je voorsprong iig, en nou vasthouden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

na 3 minuten 1-0 voor BZF, begint goed :)
ht-live stokt alleen een beetje van traagheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
neej..tuurlijk niet.. :) was alleen blij

2-0 :) :)

[ Voor 14% gewijzigd door koentjuh op 10-12-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik sta 2 - 1 achter tegen Ajax Jeugdteam (#2 II.3). Ik PIC omdat ik de kans niet al te groot acht dat ik door ga... Tot nu toe kan ik toch nog redelijk meekomen, hij 51% balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
3-1 voor! :D spannend, 44% balbezit

4-3 voor, ging opeens heel snel, wellicht tegen een team met een nog betere conditie :|

blijft spannend

[ Voor 63% gewijzigd door yared op 10-12-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
spannend overal dus :) top...

Hoeveel zitten er van ons nog in de beker?? eignelijk?

[ Voor 50% gewijzigd door koentjuh op 10-12-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

niet te geloven dit. Een speler van 27 raakte lang geleden geblesseerd. Na een week of vijf in zijn eerste wedstrijd weer geblesseerd. 4 Weken aan de kant, vanavond comeback en jawel:
weer geblesseerd :(

als het voor lang is, schop ik hem morgen naar de eeuwige jachtvelden :(

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook al een blessure :|

stond ik met 2-0 voor, trekken die lamballen zich terug... 2-1 :X

kep ze maar ff flink op de sodemieter gegeven in de rust 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Er zijn ook friendly's aan de gang. Dat stelletje heikneuters van mij doen het weer eens niet zoals het hoort: In de 65e minuut van de wedstrijd, miste Martinozen's Willem-Alexander Brekelmans jammerlijk een penalty. De keeper die eigenlijk te vroeg een hoek in dook, tikte de bal nog net weg uit de verre hoek.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Sorry jongens, maar ik erger me al weken dood aan de Nieuwsbrieven van GoT verstuurd door Yared. Allemaal leuk en aardig, maar nu krijg ik weer een er-niets-toe-doend berichtje:
1 van m'n supporters en federatielid is ermee gestopt, hij was het alleen vergeten te melden, dus echt trouw was ie niet >:)

knokploeg langsgestuurd om voorbeeld te stellen
de knokploeg is niet wat je ervan verwacht, we zijn tenslotte met 35 jaar het puberale tijdperk voorbij en brachten prachtige sonates ten gehore met af en toe valse noten voor het nodige treiterwerk

als je geen tijd meer hebt, laat het ons dan even weten, nu moeten we altijd maar gissen of het goed met je gaat ;)
Sorry, maar ik heb hier echt geen boodschap aan. Is het niet veel professioneler als één iemand (die daar toe in staat is) gewoon berichtjes stuurt met zinvolle mededelingen over het aantal leden, de GoT-cup, nieuwe regels en andere evenementen. Zoals het nu gaat vind ik het erg slecht....

[beker-topic]
Sta met 2-0 voor in de beker, goed nieuws, dan kan ik volgende keer thuis spelen en het geld binnen knikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
4-0 Dit is echt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Aristos schreef op 10 december 2003 @ 18:35:
Sorry, maar ik heb hier echt geen boodschap aan. Is het niet veel professioneler als één iemand (die daar toe in staat is) gewoon berichtjes stuurt met zinvolle mededelingen over het aantal leden, de GoT-cup, nieuwe regels en andere evenementen. Zoals het nu gaat vind ik het erg slecht....
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
* Ronald Koeman is blij dat er ook eens iemand anders klaagt :P
Ben het ermee eens trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ik opzich ook wel.. deze was dan wel weer grappig, maar de laatste tijd worden e wel voor niks gebruikt

4-0 gewonnen :)

JES

[ Voor 12% gewijzigd door koentjuh op 10-12-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Sorry yared, maar ik ben het wel eens met aristos, hoewel je inbreng op het forum zeer gewaardeerd wordt vind ik je berichten in m'n inbox vaak geen toegevoegde waarde hebben. Natuurlijk is het leuk voor jou als je de meeste supporters van NL hebt of dergelijke dingen. Maar voor een gemiddelde gotter is het niet echt van belang wanneer er 1 supporter 'wegloopt'.

Mijn mening maar hoor, misschien dat anderen er anders over denken.

Verder nog succes (ook koentjuh) in de laatste bekerminuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sorry jongens, maar ik erger me al weken dood aan de Nieuwsbrieven van GoT verstuurd door Yared. Allemaal leuk en aardig, maar nu krijg ik weer een er-niets-toe-doend berichtje:

[...]

[beker-topic]
Sta met 2-0 voor in de beker, goed nieuws, dan kan ik volgende keer thuis spelen en het geld binnen knikken...
Inhoudelijk misschien niet zo intressant voor jou alswel voor ons, de federatie.
graag willen we weten wat mensen beweegt, waarom ze de fed verlaten, en wat wij eraan kunnen doen om het verbeteren.

Anderzijds ben ik het met je eens dat er meer structuur in moet komen en je bent dan ook van harte welkom de man te zijn die dat gaat doen.

Mail maar even hoe je het denkt te willen opzetten.

@Koeman, je bent voorspelbaar en regelmatig irritant, ondanks de smileys, hou gewoon eens je opmerkingen voor je af en toe en reageer niet hetzelfde op ELKE opmerking.

PS: GEWONNEN! de zesde ronde gehaald, absoluut record!
Ik had absoluut slechtere stats, en toch... prachtig!

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 10-12-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jammer, net verloren (3 - 4) van een divisie II team. Er hing dus een stuntje in de lucht. Als je naar de stats kijkt, dan had ik er helemaal geen recht op, maar dat doet er niet toe, misschien had ik niet PIC moet doen?? Nou ja, dat is achteraf geleuter natuurlijk. Kan ik me weer voor 100% concentreren op de training.

O ja, mijn 4 sterren (de enige die ik heb) vleugelaanvaller is zo goed als dood. :( Knakker is 31 jaar, en +4... ARGH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
BEn echt zo blij, het clubrecord is weer gebroken. ROnde 6 voor een 5de divisie team wat alles op normala speelt, dit gaat erg leuk worden :) kijken of ik een eredivisie team tref. heb je daar ooit ook eens tegen gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 10 december 2003 @ 18:48:
[...]
@Koeman, je bent voorspelbaar en regelmatig irritant, ondanks de smileys, hou gewoon eens je opmerkingen voor je af en toe en reageer niet hetzelfde op ELKE opmerking.
Yared, zei je nou laatst iets over "fouten" en "leren"? Hmm....

Edit:
Ook de Grootmeester zelf zit wel eens fout, misschien moet je daar eens over nadenken, aangezien ik in deze kwestie niet de enige ben kan het onmogelijk aan mij liggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-12-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Yes gewonnen! Met 2-1!

kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: world class
Right Side Defence: magnificent
Central Defence: world class
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: brilliant
Central Attack: solid
Left Side Attack: brilliant

Wel geniale ratings met normal en 45* gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O M F G! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
4-3 gewonnen van een zweeds team uit divisie III.
Ik neem aan dat hij niet met zijn sterkste opstelling heeft gespeeld :P
Yared, koentjuh, mankit en alle andere GoT bekeroverwinnaars gefeliciteerd !!

[ Voor 3% gewijzigd door -Pjotrski- op 10-12-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mankit schreef op 10 december 2003 @ 19:11:
Yes gewonnen! Met 2-1!

kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: world class
Right Side Defence: magnificent
Central Defence: world class
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: brilliant
Central Attack: solid
Left Side Attack: brilliant

Wel geniale ratings met normal en 45* gehaald!
holy shit, 13 sterren meer dan mijn topper, goe gedaan jochie!
He Xana, kun je met zulke stats cupwinnaar worden?
Zou wel lachen zijn een 6e divisionist als cupwinnaar

@Koentjuh ik hoop liever op een IVe divisionist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah oke.. wel beter voor je kansen maar voor het publiek is erediisie leuker ..en kun je ook bij opscheppen:)

Ik heb lekker tegen Stiphout vooruit gespeeld (en gewonnen :+ ) ;)

[ Voor 25% gewijzigd door koentjuh op 10-12-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm..Moet tegen FC Torretjes, de nummer 1 van de 2de divisie.. dat wordt pikken en verliezen vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Wow, altijd lekker winnen van een Eredivisionist, gefeli Koentjuh, knappe prestatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Ronald Koeman schreef op 10 december 2003 @ 20:19:
Wow, altijd lekker winnen van een Eredivisionist, gefeli Koentjuh, knappe prestatie! :)
Volgens mij mis je't punt een beetje...

Maar evengoed gefeliciteerd, zij die doorgaan!
En mankit: pff, met deze ratings kun je nog wel drie keer promoveren :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 10-12-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
koentjuh schreef op 10 december 2003 @ 19:59:
Hmm..Moet tegen FC Torretjes, de nummer 1 van de 2de divisie.. dat wordt pikken en verliezen vrees ik
nog steeds niks bekend, ik krijg waarschijnelijk een vrijkaartje naar ronde 7 >:)

Mag tegen Racing Selwerd FC, wederom een IIIe divisionist met gelijkwaardige stats als degene die ik er vandaag uitgespeeld heb. Ben benieuwd, een 7e ronde zou heftig zijn.

vraagje is experience verwerkt in de stats of zie je daarin alleen de sterren e.d. op basis van handigheidskills?

[ Voor 38% gewijzigd door yared op 10-12-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 93433 schreef op 10 december 2003 @ 20:25:
[...]

Volgens mij mis je't punt een beetje...
Hehe, verkeerd gelezen, zie het nu ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ok, even een vraagje. Mijn a.s. zwager heb ik ook aan het hattricken gekregen. Er zijn in Nederland ook maar 1024 teams die zo laag staan als hem (#8 VIII).

TeamID=366363

Ik snap er niks van. Hij heeft twee coaches:
- Zwak coach, formidabel ervaring, zwak leider (geloof ik)
- Matig coach, uitstekend ervaring, goed leider ( :s )

Ik snap dat dus niet. Zou iemand even kunnen kijken? Of zou het zo kunnen zijn dat iemand voor hem toevallig een coach heeft gekocht of of of, ik weet het niet?!? ARGH ARGH. Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zijn coach is Chao-Fah Manee (7509425).
Die ene kerel met formidabel was waarschijnlijk zijn voormalige coach,

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
The Dolf schreef op 10 december 2003 @ 21:29:
Zijn coach is Chao-Fah Manee (7509425).
Die ene kerel met formidabel was waarschijnlijk zijn voormalige coach,
Lijkt me irritant, een Chinese coach... Zal wel een hopeloos team worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Aristos schreef op 10 december 2003 @ 21:35:
[...]

Lijkt me irritant, een Chinese coach... Zal wel een hopeloos team worden...
???

Nooit gezien dat zelfs een Nederlandse coach een stel Zuid Koreanen heeft leren voetballen? Kan dus best werken lijkt me.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Maar dan hoort die coach toch te vertrekken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 10 december 2003 @ 21:47:
Maar dan hoort die coach toch te vertrekken???
Nee. Die kan je als gewone speler laten fungeren. Of ontslaan wat de gewoonte is. Verkopen kan je hem nl niet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Mijn eerste echte daytrade actie ooit:
Gekocht ongeveer 2 weken geleden:
Stefan Richter (3056936) voor 213.000 Euro (beste skill excellent playmaking).

Omdat hij uit vorm is dacht ik laat ik hem eens te koop zetten voor 300.000 (dan koop ik me een nieuwe die wel in vorm is). Hij staat nu al op 327.000 Euro :)
Dat is toch bijna 100.000 Euro winst :)
Ik ga eens kijken voor een leuke vervanger...

Edit:
Nadat ik dit stukje zelf nog eens lees dacht ik bij mezelf: dit is eigenlijk niet echt daytraden. Nou ja, wel 82.000 Euro erbij...

[ Voor 15% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-12-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
The Dolf schreef op 10 december 2003 @ 21:49:
[...]

Nee. Die kan je als gewone speler laten fungeren. Of ontslaan wat de gewoonte is. Verkopen kan je hem nl niet.
Sandyman heeft oude 'coach-trek-systeem' nog in zijn gedachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 06-05 12:45
Hi

Wat is eigelijk belangrijk bij een clown?

- leiderschap
- populairiteit

of is zijn

- temprament
- gerechtigheid

ook belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
die eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 06-05 12:45
k

had ik dus een

populaire + goed leiderschap gevonden in een eng klein landje ergens :)

worth 0
vraagt ie kerel 12500

aaaah 8)7 kan ik niet bidden :D .. heb em gemailed dat ik em voor 10k wel wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind ik vind ik vind,

IK vind helemaal niks :D

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 10-12-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 34339 schreef op 10 december 2003 @ 23:05:
En laten we vanaf nu dan ook gewoon mensen persoonlijk benaderen, i.p.v. openbaringen op G.O.T.

(meer mails, meer inside information).
Dus ben je eigenlijk voorstander om het hele forum maar meteen af te schaffen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op 10 december 2003 @ 23:06:
[...]

Dus ben je eigenlijk voorstander om het hele forum maar meteen af te schaffen?
Nee ik vind niks! :D

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 10-12-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik moet zeggen dat ik die HT-mails ook wel aardig vind, maar dan moet ik ook zeggen dat ik niet zo'n druk bezet man ben, en dat ik nou niet echt een postbus hebt die overloopt met post. Als ik 'Postbus (3)' heb, dan is het al heel erg vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Als je een probleem met mij hebt, kaart dat dan niet aan op het forum, maar bij mij persoonlijk, m'n MSN staat vaak genoeg aan. (Zie Thije)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bovenstaande was gebassseerd op een misverstand (inmiddels opgelost) dus jullie telefoontjes naar "het spijt me" kunnen worden geannuleerd :D

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 10-12-2003 23:59 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.