Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!
statistieken van de IRC chat op #hattrick.nl
Hattrick inside: Hattrick krantje gemaakt door en voor hattrickers.
HTSCB: de sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team Holland: Dè website v/h Nederlands hattrick elftal
Maglio forum: Het forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team Alleen toegankelijk voor mensen met een team in Nederland.

Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT Ratings, waar sta jij met je team tov de andere GoT'rs?!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic
Deel 5 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
--> Hier kun je lezen hoe de GoT HT Federatie georganiseerd is en wie je moet aanspreken voor wat.
--> Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan alvast dit.

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

* Svintges Matchviewer <-- gemaakt door mede-GoT'r, echter al een tijdje niet geupdat
* Pinda
* Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
* Hattrick Assistant Manager - Freeware versie
* Hattrick Organizer
* Absolut manager: handig & gratis, als HAM maar met minder functionaliteit.
* Hattrick poli : Gratis Hattrick manager, alleen wedstrijden ingeven is nog lastig.

* yared doet een oproep aan alle GoT'rs voor reviews van bovenstaande programma's.
Wie o wie kan er een mooi review schrijven zodat we die in de beginpost kunnen linken.
Ik zal de reviews op me eigen server hosten.

Image servers:

(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us
of stuur het naar mij en vermeld je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server. ;)

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Als er een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 14-05-2003 21:38 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01
Zie er weer goed uit deze openingspost :D , ik zal wel kijken of ik een review kan schrijven voor HO!, denk dat het wel pas volgende week word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Dat tooltje voor searchen van alle landen wil ik ook wel ..

Prince_Naseem19@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.. Dubbelpost

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 14-05-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Laten we afspreken dat tooltje voor een alle_landen_search niet buiten GOT te verspreiden.

Het is natuurlijk erg handig maar zoals je in een van de laatste postings van deel 5 kunt lezen en ook hierboven in de beginposting van deel 6, word sommige software ook al is het legaal niet gewaardeerd en geblocked door het HT MT.

[ Voor 20% gewijzigd door yared op 14-05-2003 13:09 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
Goed plan... Moet niet te bekend worden natuurlijk...

koentb54@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Groovie,
Zou je hem even willen mailen?

nivard@quicknet.nl

Ennuh Yared, hou die openingspost maar zo, het moet niet teveel worden waardoor het onoverzichtelijk wordt!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:36

Christiano007

Ich bin der champion

Ik wil dat tooltje ook wel :)

christiaanbe@hotmail.com

danku

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
ike ike ook pls :)
janspj@planet.nl
ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Gaat lekker hier met dat proggie...Als Groovie dat wil, dan wil ik hem wel effe hosten op me server...

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 14-05-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 10:32

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Tja, wil wel graag ff zien hoe ie werkt :
Manfai@mtang.demon.nl

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

kan iemand hem wellicht aan mij mailen :) mrforay@hotmail.com of iemand die al in mijn lijst staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 14 May 2003 @ 14:00:
kan iemand hem wellicht aan mij mailen :) mrforay@hotmail.com of iemand die al in mijn lijst staat :)
Niet zo ongeduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahah niet ongeduldig nou ja wel een beetje dan :D. zijn er al die het hebben gebruikt en wat zijn de ervaringen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-05-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 10:20
Ik wil m ook wel :) v.v.kezmani@dse.nl

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Wie wil hem niet? Ik iig wel! richvdberg@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

mensen!? neem effe contact met elkaar op BUITEN GOT om ofzo... dit is namelijk nogal nutteloos en topic verneukend.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 14-05-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 14 May 2003 @ 14:41:
mensen!? neem effe contact met elkaar op BUITEN GOT om ofzo... dit is namelijk nogal nutteloos en topic verneukend.
Ja idd...zo komen we snel aan die 1000 posts ja... :)

Ik wou Onme nog effe succes wensen straks in de beker! Ben benieuwd of je je staande kan houden! Iig succes!! :)

[ Voor 18% gewijzigd door NiMu83 op 14-05-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Windhoosje schreef op 14 mei 2003 @ 14:47:
[...]

Ja idd...zo komen we snel aan die 1000 posts ja... :)

Ik wou Onme nog effe succes wensen straks in de beker! Ben benieuwd of je je staande kan houden! Iig succes!! :)
Ben er nog niet uit of ik PIC ga spelen of MOTS, eigenlijk maar 1x normal gespeeld dit seizoen. :) Maar tnx iig, we gaan wel voor de winst voor zover mogelijk.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Aanstaande zondag speelt ik tegen de nummer drie van de competitie en ikzelf ben nummer twee. Het zal een moelijke pot worden, dus heb, om het risico van blessures te verkleinen geen tot amper basisspelers opgesteld voor mijn oefenwedstrijd van vandaag. Heeft het in dat geval zin op PIC te spelen voor deze oefenwedstrijd of heeft dat geen effect?
Verder twijfel ik eraan of het verstandig is om mijn sportpsychologen (2 stuks) te laten staan. Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar mijn tegenstander heeft de beste papieren voor zondag.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee PIC nooit van invloed in oefenwedstrijden, MOTS ook niet. En ik zou sowieso 1 psycholoog ontslaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-05-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bobsnl schreef op 14 May 2003 @ 15:06:
Aanstaande zondag speelt ik tegen de nummer drie van de competitie en ikzelf ben nummer twee. Het zal een moelijke pot worden, dus heb, om het risico van blessures te verkleinen geen tot amper basisspelers opgesteld voor mijn oefenwedstrijd van vandaag. Heeft het in dat geval zin op PIC te spelen voor deze oefenwedstrijd of heeft dat geen effect?
Verder twijfel ik eraan of het verstandig is om mijn sportpsychologen (2 stuks) te laten staan. Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar mijn tegenstander heeft de beste papieren voor zondag.
Dit is pas de 100000ste keer dat het wordt gevraagd..... en nee het spelen van PIC in een vriendschappelijke wedstrijd heeft geen enkele invloed. Voor MOTS geldt uiteraard hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Anoniem: 34339 schreef op 14 May 2003 @ 15:12:
Dit is pas de 100000ste keer dat het wordt gevraagd..... en nee het spelen van PIC in een vriendschappelijke wedstrijd heeft geen enkele invloed. Voor MOTS geldt uiteraard hetzelfde.
Sorry sorry, kon het gewoon nergens vinden. Anders had ik het natuurlijk niet gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag in de metro ( had zonar al in het oude topic gemeld maar hierbij de tekst):

Wees eindelijk de beste coach van de wereld en versla 14000 neptrainers.

Misschien onbekend bij de gemiddelde lezer, maar deze zondag is de voetbaltopper Pancras United tegen Djokers. De thuisploeg is geheel blessurevrij, maar moet winnen om aansluiting te houden. Djokers heeft drie geblesseerde spelers. Locatie: stadion De Koelie. Even voor de goede orde: de wedstrijd wordt niet echt gespeeld, maar op het internet. Op
www.hattrick.org kan iedereen zich gratis inschrijven en meedingen in een heuse voetbalcompetitie. Alles moet de online-speler regelen: spelers kopen en verkopen, trainen, oefenwedstrijden organiseren, tactiek opmaken en zelfs psychologische trucs uitvoeren. En dat allemaal om ooit kampioen van Nederland te worden. Geen kleine opgaaf, zeker aangezien bijna 14000 andere spelers meedingen naar die titel. Sec gezien is Hattrick een grote (en soms langzame) database met cijfertjes die op hun beurt weer nieuwe cijfertjes opleveren. Maar de echte voetballiefhebbers weten wel beter. Die tellen de uren af tot aan het begin van de volgende spannende wedstrijd van hun favoriete elftal. Henk van Beek
Site: hattrick
URL: www.hattrick.org
Oordeel: 8,5

bron: Metro @ 14 mei 2003

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-05-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 17:21

siggy

Wait.... what?

Mja, ik doe nu al een behoorlijk tijdje mee en of ik doe alles fout of het wil gewoon niet. Ben nu bezig aan een tweede seizoen waarbij ik eerste seizoen niet gedegradeerd ben maar nu met allemaal nieuwe teams nog slechter speel dan vorig seizoen. De meeste dingen zijn niet logisch en hebben vaak een averechts effect op wat je wil. Al gooi je al je teamgenoten in de verdediging, toch verlies je zo met 6-0.
Na 1 seizoen en enkele wedstrijden is mijn team nog even slecht als in het begin en de waardering aan het eind van een wedstrijd verandert ook niet of nauwelijks. Zelfs ervaring schiet niet op en de training lijkt 0,0 te helpen. En om nou al die links door te lezen heb ik ook geen zin in.

Over die training, is het nou handig om dat op 50% ipv 80 of hoger te zetten?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst kijken wat voor spelers je hebt. als er veel zijn die in 1 skill bv verdediging redelijk zijn dan kun je daar op gaan trainen. minimaal 90% zetten dan. En dan gewoon afwachten. Je kan ook je oude zooi verkopen en nieuwe jonge spelers kopen, die trainen sneller :)

en ja als je echt goed wil spelen moet je eigenlijk die links ff doorlezen. kost je 20 minuten maar dan weet je ineens 20x zoveel als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
[edit]mag niet

[ Voor 95% gewijzigd door grooviee17 op 15-05-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmmmm, jongens, jullie kunnen me nu echt van de GoT-cup schrappen, 1-0...............

j/k, wedstrijd is nog lang niet gespeeld, maar wel een lekkere 1e helft voor mij. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
^^0nMe schreef op 14 mei 2003 @ 17:41:
Hmmmm, jongens, jullie kunnen me nu echt van de GoT-cup schrappen, 1-0...............

j/k, wedstrijd is nog lang niet gespeeld, maar wel een lekkere 1e helft voor mij. :P
Das jammer.
...
...
...
MOOI. Ik kan mee doen >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

The Dolf schreef op 14 May 2003 @ 17:46:
[...]

Das jammer.
...
...
...
MOOI. Ik kan mee doen >:)
Moet je alweer teleurstellen, nu al 1-1, er gebeurt helemaal niks, tot de 42 minuut, en dan 2 doelpunten en nog 2 bijna...
Balbezit valt nog mee, ongeveer zelfde als vorige week. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

Is ie weer down..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
:( wou net kijken hoe mij talentjes het deden....

HOPELOOS!

[ Voor 12% gewijzigd door koentjuh op 14-05-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik zal maar oppassen met dat programma, want als ze erachterkomen dat je dit soort programma's gebruikt en de website scant dan loop je de risico dat je wordt gekickt! (als ze dat lukken tenminste ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Na 2,5 uur file, denk ik de tweede helft te kunnen volgen... is ie weer plat :( :(
Nu ben ik echt chagrijnig...
Ik ga maar snookeren ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 20:55

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik wou een 'beter' programma in plaats van svintges matchviewer voorstellen. Svintges viewer is al een tijd niet bijgewerkt en werkt niet helemaal vlekkeloos sinds de IP verandering van de server (x.155). Ik gebruik sinds enige tijd criollo viewer en deze werkt perfect, tot op 8 wedstrijden kun je ermee bekijken tegelijkertijd. Je kunt het programma hier vinden.

Nog wat handige en leuke sites om te weten:

* Absolut manager - website : Een handig gratis programma net als HAM maar met iets minder functionaliteit.
* Hattrick poli - website : Nog een gratis hattrick manager, alleen wedstrijden ingeven is beetje lastig
* Hattrick inside - website : Een hattrick krantje gemaakt door en voor hattrickers, met 2 wekelijkse columns, en verslagen over wedstrijden van divisie I-III, en de I en II van België
* HTSCB - website : Hier kun je zien wie de beste teams en spelers zijn volgens de sterrenratings van 16 landen inclusief Nederland
* Team Holland - website : Dè website van het Nederlands hattrick elftal
* Maglio forum - website : Het forum waar wekelijks de opstellingen van de u-20 en nederlands team worden bekendgemaakt, en nog over andere dingen wordt geouwehoerd. Alleen toegankelijk voor mensen met een team in Nederland

[ Voor 3% gewijzigd door Xanathorn op 14-05-2003 19:27 . Reden: Link criollo fixed ]

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De link van het programma klopt niet Xanathorn.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ik vraag me af of ik door ben naar de volgende ronde, 2e helft helemaal verpest door server downage. :/
Kan nu browsen, maar niet inloggen.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 14 May 2003 @ 19:10:
Ik vraag me af of ik door ben naar de volgende ronde, 2e helft helemaal verpest door server downage. :/
Kan nu browsen, maar niet inloggen.
Je staat 1-1
Verlenging nu...

[edit]
Penalties :)

2-1 voor met ieder 1 keer geschoten :)

[ Voor 12% gewijzigd door NiMu83 op 14-05-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Windhoosje schreef op 14 mei 2003 @ 19:16:
[...]

Je staat 1-1
Verlenging nu...

[edit]
Penalties :)

2-1 voor met ieder 1 keer geschoten :)
Serieus ??? Tnx voor verslag, ik kom er maar niet in. :(

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 20:55

Xanathorn

Mmorpg addict

hoedjevanpapier schreef op 14 mei 2003 @ 19:09:
De link van het programma klopt niet Xanathorn.
Link van criollo viewer is gefixed =).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Helaas, de laatste pingel van mij ging er nog wel in, maar die van hem ook, 3-4, een waardige afscheid van de beker. Keeper van mij is blijkbaar man of the match geworden om duidelijke redenen. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 14 May 2003 @ 19:21:
[...]

Serieus ??? Tnx voor verslag, ik kom er maar niet in. :(
Sorry to say...maar je hebt 3-4 verloren:
OO0nMe's Dreamteam
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: matig
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: formidabel
Linksback : briljant
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : formidabel
Linkerkant aanval : matig
Mighty Murmels
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: uitstekend
Rechtsback : briljant
Centrale verdediging: mythisch
Linksback : buitenaards
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Windhoosje schreef op 14 May 2003 @ 19:29:
[...]

Sorry to say...maar je hebt 3-4 verloren:
Np, had van te voren al verwacht dat ik zou verliezen, maar zo krap....
Taktiek pakte wel goed uit, briljant linksback tegen uitstekend rechteraanval, gezien de vele gemiste kansen. Maar misschien had er wel meer in gezeten als ik MOTS deed ipv PIC, we zullen het nooit weten.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 14 May 2003 @ 19:33:
[...]

Np, had van te voren al verwacht dat ik zou verliezen, maar zo krap....
Taktiek pakte wel goed uit, briljant linksback tegen uitstekend rechteraanval, gezien de vele gemiste kansen. Maar misschien had er wel meer in gezeten als ik MOTS deed ipv PIC, we zullen het nooit weten.
Ja idd, en matig middenveld tegen zijn uitstekend zegt dus niet altijd alles...

Maar als manager van F.C. GoT ben ik erg trots op je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen er zijn 36 teams ingeschreven voor de GoT cup. Devv05 zal straks de poules indelen en de wedstrijden loten!
Er kan dus niet meer worden ingeschreven vanaf nu!

[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 14-05-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit er nog in :) Worldclass midfield MET een 1 sterrenmiddenvelder ..ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Oke, de poules voor komende GoT-cup zijn als volgt:

Poule A

Gst’s
Pielewiepers
Pluimmakers
Oape City
Beuker United
FC Dolf

Poule B

Nobbe United
Martin’s Team
Harlem Hattricks
Sunclub Marmaris
Fiets em d’r in
Paniohitus

Poule C

Bad Clusters
Martinozen
Hoedjevanpapier
HFC Bman
RFC Skillz
Oonme’s Dreamteam

Poule D

FC GoT
Frizza United
FC Paard
Sebs footie team
Tha Groove’s
Keukenbrigade

Poule E

Virtual Winners
FC Knoeiers
FC Tiktak over rechts
FC-Utreg
VV Achteruit
1337s United

Poule F

Tha Noffel Guys
Visscher
FC Jansen
MVR F1
White Stripes
Team Boswar

er zullen per poule 5 wedstrijden gespeelt worden, die worden geloot.. Uiteindelijk zullen van de 6 poules 16 teams overblijven... dit zijn de nr 1 + 2 van elke poule, EN de 4 beste nummer 3 teams.... Na de poule ronde volgt het knockout systeem..

De thuisspelende ploeg is verantwoordelijk voor de wedstrijden... Wanneer een wedstrijd geen doorvang kan vinden dient het thuis spelende team dit altijd bij mij of hier te melden. Dan volgt een 3-0 walkover voor het andere team.

Wedstrijdschema volgt morgen of vanavond laat, zit beetje krap met mn tijd.. commentaar over de structuur of whatever kan hier op het forum of via mijn msn devv05 @ hotmail . com

icq werkt momenteel even niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmmm... I've got a problem... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat houd het in dat ik als VI-klasser 10 basisspelers mag inzetten, een V-klasser 8, und so weiter? Er staat een hoop op de site, maar dit snap ik niet zo Iemand die een nieuwe GOT-cup-mededinger :+ wat wegwijs maakt? {wat een zelfkennis}

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
openingspost toch nog even aangepast, thx Xanathorn voor het overzicht.

mankit, lees hem ook nog even ... het stukje over software maken ;)

OnMe, ik had niets anders verwacht dan je edelmoedigheid en een gekozen verlies om mee te kunnen doen aan de GoT Cup, chapeau! _/-\o_

oh, en je keeper was duidelijk stoned man, die laatste had ie echt moeten tegenhouden, maar hij zat natuurlijk alweer van zijn man_of_the_match bonus te dromen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 14 May 2003 @ 20:09:
Oke, de poules voor komende GoT-cup zijn als volgt:
Je kan alweer zien wie er geloot heeft :), Devv in de makkelijkste poule :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 34339 schreef op 14 mei 2003 @ 22:01:
[...]

Juist ja, wedden dat ie al z'n wedstrijden thuis speelt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Juist ja, wedden dat ie al z'n wedstrijden thuis speelt?
gun de stakker wat gemak :P iedereen gaat het de kampioen van vorig seizoen moeilijk maken, van mij mag ie zelfs met een puntje extra beginnen >:)

* yared speelde met B (van Bagger) team en had gewoon moeite om te verliezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 09:04

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Dat tooltje voor searchen van alle landen wil ik ook wel ..

hattrick@westerhof.org

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

shit, ik mag ineens door een nieuwe procedure op het werk de GOT-cup pagina niet meer lezen :-)

"oops, ik had hier wel even 1 post van kunnen maken. excuses 8)

[ Voor 27% gewijzigd door neudeboules op 15-05-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik heb net een wedstrijd gespeeld tegen iemand die alles slecht ahd. En ik matig uitstekend en ook een paar redelijk en slecht. En hij wint met 3-1. Beetje vaag. :?

Dit team: Den00bs (209237)
kijk maar naar zijn wedstrijd schema.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 36960 op 15-05-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960 schreef op 15 May 2003 @ 11:41:
Ik heb net een wedstrijd gespeeld tegen iemand die alles slecht ahd. En ik matig uitstekend en ook een paar redelijk en slecht. En hij wint met 3-1. Beetje vaag. :?

Dit team: Den00bs (209237)
kijk maar naar zijn wedstrijd schema.
shit happens dat heeft iedereen weleens hoor een offday :) . Het is maar een oefenwedstrijd dus kan je beter niet letten op je resultaat maar naar de training die spelers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Anoniem: 17731 schreef op 15 mei 2003 @ 12:05:
[...]

shit happens dat heeft iedereen weleens hoor een offday :) . Het is maar een oefenwedstrijd dus kan je beter niet letten op je resultaat maar naar de training die spelers krijgen.
Ik heb het 6 wedstrijden al. :| Maar ik hoop dat ik in de competitie nog wat aansluiting kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmmm.. Mijn jeugdspeler heeft er gisteren 5 ingeknalt... :) Erg gunstig,... zo verdient ie nog een keer een basisplaats.. ;) Nu was de tegenstander ook niet echt geweldig... als ik er met mijn complete b elftal nog met 8- van win ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Anoniem: 34339 schreef op 14 mei 2003 @ 22:01:
[...]

Alsof dat uitmaakt, ik win toch wel weer :P Maar voor your information, de poules zijn random :)

[ Voor 11% gewijzigd door .GoO op 15-05-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ja, maar ik weet alleen te herinneren dat ze specifiek toen ik begon in het forum stond dat dit soort programma's wat de transferlijsten scande geband worden en met degene die het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De deelnemers in poule 1 hebben alvast 3 punten, Pluimmakers bestaat namelijk niet meer :P

Poll: Wat trainen jullie op dit moment?
Stamina
Goaltending
Defending
Playmaking
Cross Pass (Winger)
Scoring
Iets anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2074&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
ik verdedigen lekker oefenwestrijden 5-4-1 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonar schreef op 15 May 2003 @ 13:46:
De deelnemers in poule 1 hebben alvast 3 punten, Pluimmakers bestaat namelijk niet meer :P
mmm Devv??? Ik had je hier al een tijd geleden op gewezen toch? Vergeten zeker? :) ohohoh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

same as Janspj hier. Over 1 of 2 weken heb ik een excellent 18 jarige getraind. Denk dat ik daar wel 200k voor moet kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik mis algemeen in de poll...ik denk dat er meer mensen algemeen trainen dan dat ze stamina trainen :)
Maar ik train dus iets anders, namelijk algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iets anders staat er ook tussen he :D dan moet je die kiezen hehe. ik train zelf general en stamina aan het begin van het seizoen een week (of 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Anoniem: 17731 schreef op 15 mei 2003 @ 15:40:
same as Janspj hier. Over 1 of 2 weken heb ik een excellent 18 jarige getraind. Denk dat ik daar wel 200k voor moet kunnen krijgen :)
Voor zo'n speler krijg je veel meer, denk 500 a 600k 8)

* Zonar traint scoring. Hopelijk gaat een van mijn 19-jarigen morgen naar solid en een van mijn oudere spelers naar excellent. Ik heb namelijk nog wat versterking nodig op het middenveld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonar schreef op 15 mei 2003 @ 15:55:
[...]

Voor zo'n speler krijg je veel meer, denk 500 a 600k 8)

* Zonar traint scoring. Hopelijk gaat een van mijn 19-jarigen morgen naar solid en een van mijn oudere spelers naar excellent. Ik heb namelijk nog wat versterking nodig op het middenveld ;)
Ik train playmaking en ik verwacht in de komende 2 weken 3 spelers naar excellent te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared traint korte pass. Handing voor zowel middenveld als aanvallers en sinds kot in sommige gevallen ook voor de verdediging.

Ik heb door geldgebrek 2 verdedigers die de ene keer friendlies spelen in het middenveld en de andere keer in de verdediging. :|

Laten we hopen dat morgen het hele team een stapje vooruit doet :D

Wat ik af en toe niet snap is het gele/rode kaarten verhaal.
Het is tenslotte een spel gebasseerd op statische cijfertjes dus je mag verwachten als je alleen maar beminnelijk spelers hebt, en niemand met een leiderschap boven zwak/poor die ook maar iets onbeminnelijks heeft, dat je dan niet nu al opgezadelt zit met 9 gele kaarten op een totaal van 23 spelers? :?

Hierboven gaat dus over me partner en niet over mezelf... ik heb een onaangename middenvelder met redelijk leiderschap >:) en 7 gele kaarten op 20 spelers... in theorie zou zij er dus veel beter voor moeten staan.

* yared krijgt thuis weer eens de schuld zoals gewoonlijk }:O

Vraagje: zijn er mensen die hun divisie regelmatig checken op cheaters? >:)

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 15-05-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 15 May 2003 @ 16:29:
Vraagje: zijn er mensen die hun divisie regelmatig checken op cheaters? >:)
Eigenlijk niet :) Ja als ik niks te doen heb misschien uit verveling ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Windhoosje schreef op 15 mei 2003 @ 16:56:
[...]

Eigenlijk niet :) Ja als ik niks te doen heb misschien uit verveling ofzo
Niet regelmatig, 1x checken of ie cheatvrij is en klaar, in vorige poule nog 1 genaaid :P.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Het is weer zo ver :) Hieronder volgende de door mij 10 gekozen wedstrijden voor de toto.... We wachten natuurlijk in spanning af of onze Yared na zondag nog op de 1e plaats zal staan.

Vinniestyle - Ruyven's Boys
Forza Mazinho - FC Torretjes
The Fatal Females - Graxies United
GrahamFC – Springfield
FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey
White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front
butterbeans - foray 4ever
Random Wanderers - 1337s United
SV Voorschoten - Harlem Hattricks
Timberteam - fc de relschoppers

Successsssssssssssssssssssssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ej :? waarom zit ik niet in de cup :'( iets misgegaan met mijn inschrijving zeker :(

dat scan-tooltje voor alle landen lijk me hoogstwaarschijnlijk wel illegaal:
Het is ook absoluut verboden om pagina's te scannen van www.hattrick.org
anders had ik allang een tooltje gemaakt om clowns uit alle landen te vissen ;)
Dit is ook de reden dat wedstrijden in hattrickpoli met de hand moeten worden opgehaald terwijl de code om dit automatisch te doen volgens de programmeur al af is ;)

* j_du_pee heeft vanmiddag maar een ander stukje software gemaakt :*)

/me in de aanbieding:
hrf2access.vbs
zet al je hrf's in een access database, voor de echte tweaker met kennis van sql, die makkelijker zijn eigen grafieken in excel wil kunnen maken.

Dit is uiteraard de basis van mijn eigen HAM in de toekomst, niet dat ik ooit tijd heb dit af te maken ;)

het is link naar brinkster btw, dat kan af en toe traag zijn (mocht iemand interesse hebben :D )

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Argh, wat nu, iemand heeft op het laatste moment nog 1,1mln geboden voor mijn formidable spits, tijd om binnenkort zijn opvolger te halen. :+

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 17731 wil je hierbij bedanken dat je hij in de toto mee mag doen :)

zet daar maar een 2 neer bij mij naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Wordt er komende woensdag bnou al Cup GoT-gespeeld? Anders ga ik namelijk ff een friendly regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Deze week begint idd de GoT Cup al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
j_du_pee schreef op 15 mei 2003 @ 18:14:
ej :? waarom zit ik niet in de cup :'( iets misgegaan met mijn inschrijving zeker :(

dat scan-tooltje voor alle landen lijk me hoogstwaarschijnlijk wel illegaal:

[...]

anders had ik allang een tooltje gemaakt om clowns uit alle landen te vissen ;)
Dit is ook de reden dat wedstrijden in hattrickpoli met de hand moeten worden opgehaald terwijl de code om dit automatisch te doen volgens de programmeur al af is ;)

* j_du_pee heeft vanmiddag maar een ander stukje software gemaakt :*)

/me in de aanbieding:
hrf2access.vbs
zet al je hrf's in een access database, voor de echte tweaker met kennis van sql, die makkelijker zijn eigen grafieken in excel wil kunnen maken.

Dit is uiteraard de basis van mijn eigen HAM in de toekomst, niet dat ik ooit tijd heb dit af te maken ;)

het is link naar brinkster btw, dat kan af en toe traag zijn (mocht iemand interesse hebben :D )
Als je het lukt, mag je wel voor mij in de plaats...
:( :( :( :(

Had een belachelijke regel over het hoofd gezien. Als winnaar van de grolsch cup (wat ik dus was) MOET je je titel verdedigen... belachelijk... en aangezien de cup door de poule wedstrijden al zeker 0 weken duurt kan ik dus NIET mee doen aan de GoT cup. :( :( Stomme regel,maar kom er niet onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Wat is eigenlijk een redelijke prijs voor een passable spits?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wat is eigenlijk een redelijke prijs voor een passable spits?
sorry maar dit is echt een non-vraag, je zou beter moeten weten als je dit forum al een tijdje bezoekt. ;)

* yared heeft nou nooit dat iemand op het laatste moment nog 1,1 miljoen biedt voor zijn speler en is een beetje jaloers op die eikel van een OnMe :P

Frizza, ik sta helemaal niet nr1 !! daarvoor moet ik eerst nog twee man verslaan zover ik me herinner :D Zal morgen even in de teams duiken, denk alleen dat die Foray een drietje word >:) :P
slap@yared, je bedoelt in me divisie natuurlijk en niet in de toto 8)7 |:(
in de divisie word het heeeeeel spannend, want als ik zondag MOTS verlies (met TS is nu 5) dan verlies ik de week erop zeker op normal als ik thuis speel tegen dezelfde man en sta ik meteen 6 punten achter.... * yared heeft deja vu. Dit gebeurde me dus vorig jaar exact hetzelfde :(

j_de_pee je hebt helemaal gelijk en zodra iemand kan bevestigen dat het zoektooltje van grovieee de pagina's van HT automatisch scant, zullen we helaas actie moeten ondernemen.
Iemand die het uit wil zoeken.... geen haast :D

koentjuh we leven helemaal met je mee..... NOT! :P J_de_pee ziet er veel meer als gewillig slachtvee uit dan jij >:) en 1 cupwinnaar in een cup is al genoeg (devv05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 15 mei 2003 @ 21:03:
[...]
j_de_pee je hebt helemaal gelijk en zodra iemand kan bevestigen dat het zoektooltje van grovieee de pagina's van HT automatisch scant, zullen we helaas actie moeten ondernemen.
Iemand die het uit wil zoeken.... geen haast :D
sja, ik ben eerlijk gezegd nogal tegen iedere vorm van cheaten. Het zoeken naar goede spelers is een belangrijk spel-element dat met deze tool grondig om zeep wordt geholpen :(
het is * j_du_pee ;)
[b]J_de_pee ziet er veel meer als gewillig slachtvee uit dan jij >:)
let's put your money where your mouth is :P

het is * j_du_pee :@

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 15 May 2003 @ 21:03:
[...]
in de divisie word het heeeeeel spannend, want als ik zondag MOTS verlies (met TS is nu 5) dan verlies ik de week erop zeker op normal als ik thuis speel tegen dezelfde man en sta ik meteen 6 punten achter.... * yared heeft deja vu. Dit gebeurde me dus vorig jaar exact hetzelfde :(
Als je echt voor de titel wil gaan kan je natuurlijk overwegen je coach na de wedstrijd te ontslaan, dan wordt je TG weer gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
yared schreef op 15 May 2003 @ 21:03:

koentjuh we leven helemaal met je mee..... NOT! :P J_de_pee ziet er veel meer als gewillig slachtvee uit dan jij >:) en 1 cupwinnaar in een cup is al genoeg (devv05)
Maar ik vind ut zeker niet leuk, enne btw aangezien er ook hoogspelende teams mee doen, acht ik toch niet dat ik ook maar een kans had kunnen maken, of ik moet echt met A elftal spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
het is * j_du_pee :@
zat te twijfelen dus had ze allemaal omgezet naar je DE pee :P
is het nadeel van dit forum, je moet een ander tabje openen om de thread erbij te houden.

thije heeft gelijk! helemaal niet aan gedacht omdat je gewoon zo'n dure optie niet overweegt, maar zal me coach vast warmdraaien voor het geval we verliezen :D

* yared zegt het nog maar eens duidelijk: cheaten is kut!
maar zo'n zoektooltje is voor de handelaren die TOCH AL de moeite doen om alle landen af te gaan.... typisch iets wat dus een supportersvoordeel zou moeten zijn, een onderdeel waarvan imo te weinig aan gedaan wordt door HT MT.

Poll: Supporters zouden wel zo'n zoektool moeten kunnen gebruiken.
mee eens
niet mee eens
ik doe grappig en heb opeens geen mening
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2087&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Mijn mening ken je... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 Vinniestyle - Ruyven's Boys
1 Forza Mazinho - FC Torretjes
2 The Fatal Females - Graxies United
2 GrahamFC – Springfield
2 FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey
1 White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front
2 butterbeans - foray 4ever
2 Random Wanderers - 1337s United
2 SV Voorschoten - Harlem Hattricks
1 Timberteam - fc de relschoppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Wanneer word het wedstrijdschema bekend gemaakt?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
1 Vinniestyle - Ruyven's Boys
1 Forza Mazinho - FC Torretjes
1 The Fatal Females - Graxies United
1 GrahamFC - Springfield
2 FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey
1 White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front
2 butterbeans - foray 4ever
2 Random Wanderers - 1337s United
2 SV Voorschoten - Harlem Hattricks
1 Timberteam - fc de relschoppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wanneer word het wedstrijdschema bekend gemaakt?
devv05 is ermee bezig, is nogal complex met al die poules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 16 mei 2003 @ 00:16:
[...]
devv05 is ermee bezig, is nogal complex met al die poules
Maar ik zou wel graag weten of het voor mij ook deze week al begint of niet. Anders kan ik alvast een friendly regelen

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Same here. The Dolf je kunt me altijd uitdagen. ik heb een heerlij 62 divisie team :X en vooral mijn b-squad is super sterk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Even een vraagje.. Ik train op scoren he, maar nu zegt HAM dat er maar twee spelers op scoren hebben getraind. (VIEW - PLAYER TRAINING) De drie spitsen van afgelopen woensdag hebben dus niet getraind, hoe kan dit? Heeft het met PICen te maken, wat ik op woensdag doe, of komt het omdat ik woensdag met nieuw systeem heb gespeeld (3-4-3 i.p.v 3-5-2) (gedaan zodat ik spits meer kan trianen) Of heeft HAM het gewoon fout?

DUs zondag 3-5-2 gespeeld
woensdag 3-4-3 gespeeld (voor het eerst)

EN ham zegt dat alleen de 2 spitsen van afgelopen zondag hebben getraind.. Hoe kan dit, want zo schiet het natuurlijk niet op met mijn talenten ontwikkelings programma....

[ Voor 23% gewijzigd door koentjuh op 16-05-2003 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjuh schreef op 16 mei 2003 @ 08:14:
Even een vraagje.. Ik train op scoren he, maar nu zegt HAM dat er maar twee spelers op scoren hebben getraind. (VIEW - PLAYER TRAINING) De drie spitsen van afgelopen woensdag hebben dus niet getraind, hoe kan dit? Heeft het met PICen te maken, wat ik op woensdag doe, of komt het omdat ik woensdag met nieuw systeem heb gespeeld (3-4-3 i.p.v 3-5-2) (gedaan zodat ik spits meer kan trianen) Of heeft HAM het gewoon fout?

DUs zondag 3-5-2 gespeeld
woensdag 3-4-3 gespeeld (voor het eerst)

EN ham zegt dat alleen de 2 spitsen van afgelopen zondag hebben getraind.. Hoe kan dit, want zo schiet het natuurlijk niet op met mijn talenten ontwikkelings programma....
bij mij ook zoiets maar ze zijn wel getraind hoor. Denk dat er ergens een foutje zit of dat HAM vernieuwd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Is het niet handig om ff een berichtje rond te sturen dat de GoT-Cup deze week begint. Ik hou het wel bij, maar er zijn altijd van die dwazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
G O T C U P B E G I N T D E Z E W E E K !
goezo? :P

dat was al enkele malen gecommuniceerd ;)

Over HAM, het programma laat steken vallen mbt training bijhouden.
IMO heeft het te maken met de updates die je doet van het programma zelf, niet alles was compatible met mekaar.

The Dolf, contact devv05 per icq als het moet, maar neem aan van mij dat hij Woensdag begint ;) zie ook beginpost; verdeling taken GoT/HT federatie

weekly training update: * yared had pech, alleen maar conditie verbeterd terwijl ik dat niet getraind heb :? me vriendin haar nieuwste aankoop is naar uitstekend passing gegaan en scoort 4,5 in HAM als middenvelder (conditie 50% mee laten tellen). Waarde 32.000 gestegen... niet slecht voor een 19 jarige, krijgt ze flink wat geld voor als ze hem niet zo broodnodig had :D

.edit
toch iets over het hoofd gezien; 4 spelers met ervaring omhoog gegaan. Beste speler heeft nu 'matig' . Geen idee of dat wat voorsteld in div5.

.edit2
bij mij houdt HAM ook niet de skill increases bij, dus zit nu te twijfelen of een speler al omhoog gegaan is vorig seizoen ofzo... moet je dan weer helemaal met de hand checken. :| Maar HAM werkt voorlopig nog het lekkerst en de programmeur heeft het meeste ervaring met HT en brengt regelmatig updates uit, dus hard klagen doe ik niet.

[ Voor 26% gewijzigd door yared op 16-05-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij aardig wat spelers omhoog in vorm. 3 dagen een 17 jarige passable verdediger gekocht en die is nu al solid :) . Dus beetje doortrainen dan is ie nog excellent op zijn 17de.

17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

hehe veel goede dingen zoals vorm, leiderschap en goede mentaliteit :)

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 16-05-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Mijn 19-jarige aanvaller eindelijk naar solid, verder geen niveauverbeteringen in de aanval :| Wel een lekker vorm-boost deze week, eindelijk heb ik 2 verdedigers (en doelman) op passable en mijn hele middenveld is nu in solid vorm :9

edit: Volgens mij is die ervaring best hoog, heb hier namelijk een speler met weak en 2 met poor ervaring rondlopen, de rest is wretched of disastrous. Als ik ff de teams van de concurrenten bekijk hebben die veel meer ervaring, heel wat spelers met poor en weak.

[ Voor 37% gewijzigd door Zonar op 16-05-2003 10:24 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.