Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

Zo werkt het:
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.
Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?
Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!
Bookmarks:
H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!
statistieken van de IRC chat op #hattrick.nl
Hattrick inside: Hattrick krantje gemaakt door en voor hattrickers.
HTSCB: de sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team Holland: Dè website v/h Nederlands hattrick elftal
Maglio forum: Het forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team Alleen toegankelijk voor mensen met een team in Nederland.
Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT Ratings, waar sta jij met je team tov de andere GoT'rs?!
Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic
Deel 5 van het grote Hattrick topic
FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
--> Hier kun je lezen hoe de GoT HT Federatie georganiseerd is en wie je moet aanspreken voor wat.
--> Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan alvast dit.
Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.
Downloads:
* Svintges Matchviewer <-- gemaakt door mede-GoT'r, echter al een tijdje niet geupdat
* Pinda
* Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
* Hattrick Assistant Manager - Freeware versie
* Hattrick Organizer
* Absolut manager: handig & gratis, als HAM maar met minder functionaliteit.
* Hattrick poli : Gratis Hattrick manager, alleen wedstrijden ingeven is nog lastig.
* yared doet een oproep aan alle GoT'rs voor reviews van bovenstaande programma's.
Wie o wie kan er een mooi review schrijven zodat we die in de beginpost kunnen linken.
Ik zal de reviews op me eigen server hosten.
Image servers:
(om je logo te hosten)
The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us
of stuur het naar mij en vermeld je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.
Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!
Opmerking:
Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.
Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT!
Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier
Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters
Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel
Als er een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl
To Be Continued....
Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 14-05-2003 21:38 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!