"Better ask questions before you shoot"
Anoniem: 27306
Zelf lijkt me een kleinere snellere cup ook wel aantrekkelijk... minder werk en je kan dan wellicht wel een combi doen van beide systemen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 44169
Dus als groepshoofd iemand uit league IV, (of nog hoger indien aanwezig) dan iemand uit V enz. Het heeft natuurlijk wel een zekere charme om gewoon random te loten, maar het is voor mijn gevoel minder eerlijk.
Wel jammer dat richting de halve finale er veel mensen op vakantie zijn (althans dat lijkt me waarschijnlijk) In ieder geval Bad Clusters en F.C. P.A.A.R.D.. En laat ik nou net van plan zijn ver te komen.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 19-06-2003 13:27 ]
Dat de cup dan iets minder land duurt vind ik geen bezwaar. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat van te voren bekend zou moeten zij welk team tegen welk team speelt. Zoals ik al eerder zei bijv. nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B. Hiermee voorkom je de suggestie dat de organisatoren "sjoemelen" bij de "loting".
Anoniem: 34339
Hee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben??G0009 schreef op 19 June 2003 @ 17:52:
Ik ben er een groot voorstander van om (bijna) vanaf het begin knock-out systeem te spelen. Zoals de opzet van de eerste editie van de GoT-cup dus eigenlijk, dat was prima in mijn ogen -> De eerste speelronde altijd een macht van 2 door laten gaan. Bij 30 deelnemers dus bijv. de beste 16 na twee (1x uit, 1x thuis) wedstrijden door laten gaan in het knockout systeem.
Dat de cup dan iets minder land duurt vind ik geen bezwaar. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat van te voren bekend zou moeten zij welk team tegen welk team speelt. Zoals ik al eerder zei bijv. nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B. Hiermee voorkom je de suggestie dat de organisatoren "sjoemelen" bij de "loting".
Korreweg Sport - Ketenix
FC Dracks - Egmond United
Poldervogels - Graxies United
United United - Fc Oudeland
Springfield - FC Halderberge
lvv Postduiven - Harlem Hattricks
Deportivo le Robbert - Paniohitus
Visscher - Nieuw Ltc
Oape City - hjytreht
Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Het zijn weer echte toppers, dus het wordt lastig
De toto moet zijn gepost voor zondag 8 uur!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
jij niet... ik welHee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben??
* yared heeft een grote naam op te houden als langstsonderaanstaandegotter
[ Voor 7% gewijzigd door yared op 19-06-2003 22:48 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
edit:
hier nog een.
Beide keren met corresponderende ip's
[ Voor 27% gewijzigd door bobsnl op 20-06-2003 02:01 ]
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Cheater, aangeven die hap!bobsnl schreef op 20 juni 2003 @ 01:51:
Wat vinden jullie hier van? Een matige keeper van 25 jaar en met een waarde van 84k waarop 400k geboden is. Lijkt me nogal verdacht.
edit:
hier nog een.
Beide keren met corresponderende ip's
Ik zeg niet dat je gesjoemeld hebt, maar om de schijn niet tegen te hebben kan 't toch geen kwaad om de loting van te voren te doen?
Is net zoveel werk volgens mij dus...
1 Korreweg Sport - Ketenix
1 FC Dracks - Egmond United
2 Poldervogels - Graxies United
1 United United - Fc Oudeland
1 Springfield - FC Halderberge
2 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
2 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
3 Oape City - hjytreht
3 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Ik ga motsen tegen die kerel maar hij waarschijnlijk ook want hij moet winnen om nog kans te maken op het kampioenschap. Onze teams zijn ongeveer gelijkwaardig, alleen ik heb de uitwedstrijd gewonnen en dus een streepje voor. Aan een punt heb ik genoeg, dus ik gok op een gelijkspel
Wat vinden jullie nou eigenlijk van die nieuwsartikelen op de hattrick-frontpage? Ik vind ze maar irritant moet ik zeggen
[ Voor 52% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-06-2003 09:20 ]
ik gebruik nu de mozilla browser en dan staan ze dus half buiten beeld... lekker irriWat vinden jullie nou eigenlijk van die nieuwsartikelen op de hattrick-frontpage? Ik vind ze maar irritant moet ik zeggen Als ik die artikelen wil kunnen lezen moet ik daarvoor kunnen kiezen. Dus een aparte pagina voor maken, waar je dan naar toe kan gaan als je dat leuk vind. En als je het niet leuk vind, dat je er dan lekker geen last van hebt
Heb nog geen tijd gehad om ze te lezen.
Zag ook dat er nu een link Gemeenschap is, vind dat we bij de Chat & Fora vermeld moeten worden maar zou me god niet weten hoe ze dat naar een veranderend topic als dit moesten linken.
Anoniem: 82523
thx, is inderdaad heel handige linkG0009 schreef op 18 juni 2003 @ 19:18:
[...]
De helft van de gegevens staat er niet op, nou kunnen we er nog niets over zeggen...
Dit is trouwens misschien wel wat voor jou:
http://www.mybestteam.tk/
Niet alleen de ip-adressen komen overeen, ook hebben beide heren een nogal marokkaans aandoende naam. Nogal toevallig lijkt me. Daarmee niets zeggende over marokkanen, begrijp me goed.
Edit: oeps, dit was niet Preddie, maar Metal Meijer die op het moment achter de compu van zijn broertje zit.
[ Voor 15% gewijzigd door Paniohitus op 20-06-2003 11:53 ]
BF1: Don-Panio
getraind op POSITIESPEL, gingen er toch nog twee spelers omhoog op PASSING en ongelovelijk maar waar (mag eens tijd worden dat ik mzzl heb) twee b-team spelers waarvan een yp van 17 naar redelijk POSITIESPEL. Eveneens 2 spelers omhoog in ERVARING.
CONDITIE nergens veranderd maar helaas VORM over de hele linie soms zelfs met twee stappen achteruit, dus dat word een weekje ALGEMEEN trainen.
* yared is zeer content
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dat was me ook al opgevallen, maar beide geval heb ik inmiddels gemeldt. Verder heb ik er nóg een gevonden en inmiddels ook doorgegeven.Metal Meijer, die op het moment achter de compu van zijn broertje zit, schreef op 20 June 2003 @ 11:52:
[...]
Niet alleen de ip-adressen komen overeen, ook hebben beide heren een nogal marokkaans aandoende naam. Nogal toevallig lijkt me. Daarmee niets zeggende over marokkanen, begrijp me goed.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Anoniem: 67151
Anoniem: 27306
Klopt, aan het einde van het seizoen kan dat. Houd er wel rekening me dat je dan supporters zal verliezen.Anoniem: 67151 schreef op 20 juni 2003 @ 13:02:
Vraagje: is het eigenlijk mogenlijk om je teamnaam te veranderen, dat moet volgens mij toch wel kunnen aan het eind van het seizoen of niet?
Je blijft gewoon doortrainen. Voor een 18 jarige duurt positiespel 6 weken, elk jaar ouder een week erbij. Het aantal getrainde weken blijven en gaan dus niet verloren voor de spelers die niet omhoog zijn gegaan.Jeroen Blom schreef op 20 June 2003 @ 12:15:
Ik heb een vraagje over trainen. Ik train sinds een paar weken op positiespel en vandaag zijn er twee spelers omhoog gegaan, begint de training nu weer overnieuw of is er nog een kans dat nog meer spelers omhoog gaan?
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 27306 op 20-06-2003 13:52 ]
En ook maar weer de toto ingevuld:
1 Korreweg Sport - Ketenix
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
1 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
3 Springfield - FC Halderberge
1 Visscher - Nieuw Ltc
2 Oape City - hjytreht
2 Springfield - FC Halderberge
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
1 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
3 - Korreweg Sport - Ketenix
1 - FC Dracks - Egmond United
1 - Poldervogels - Graxies United
1 - United United - Fc Oudeland
3 - Springfield - FC Halderberge
3 - lvv Postduiven - Harlem Hattricks
1 - Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 - Visscher - Nieuw Ltc
3 - Oape City - hjytreht
1 - Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Don't waste your time or time will waste you
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
3 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
* yared is alweer bezig met deel 7 vh topic
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Hoeveel assist coaches en staat ie wel op innermid?neudeboules schreef op 21 June 2003 @ 16:38:
Ik heb een 19 jarige die na 9 weken positiespel trainen (goede coach) nog steeds niet beter is geworden
( Visscher - Nieuw Ltc) Thanx...
Ik hoop dat ik jullie niet teleur zal stellen. Na 3 weken PIC ben ik er in iedergeval klaar voor. Lekker motsen
We Will See
Het haalt niet uit welke order je de vleugelspelers meegeeft (behalve extra aanvaller/verdediger), ze zullen gewoon 50% training krijgen.Sandyman538 schreef op 21 juni 2003 @ 19:23:
Als je positiespel traint, je speelt 4-5-1 of 3-5-2 moet je dan je wingers naar het midden laten spelen om ze ook training te laten krijgen? Of is dat niet nodig.
@neudeboules: Hoe hoog is je trainingsintensiteit? Ook daardoor kan de training wat langzamer gaan.
Don't waste your time or time will waste you
De volgende GoT'rs zullen bijna allemaal weleens tegen een andere GoT'r hebben gespeeld en worden hierbij uitgenodig om te solliciteren op de status van Tweakeroid en zodoende hun n00b status kwijt te raken
Zarro, j_du_pee, Doemaarwat, OO0nMe, Metal_Meijer, yvisser , Romie, Sandyman538 , HJHiaatje , MaestroMeijland, Mart69, Aristos, Appie-B, janspj, Equus, mankit, foray.
Vakantieman, gezellig he!
* yared staat op het punt contact op te nemen met de Nederlandse GM's.
De laatste week na mijn vakantie ben ik door enkele mensen benaderd om hun team waar te nemen tijdens hun vakantie. Onder het mom van, we hebben je vertrouwd met ons geld toen we wilden registreren (via mijn creditcard) en je bent zelf reeds op vakantie geweest, dus die 2 weken mijn team in de gaten houden moet ook lukken...
Officieel mag dit dus niet, dus leek het me een idee om HT te vragen hier tijdelijk volgens vantevoren vastgestelde regels een status voor in het leven te roepen.
Maar eerst moeten we er wel allemaal achter staan dat dat 1 persoon en niet x, zodat er iemand aangesproken kan worden als er iets misgaat.
Idee?
suggesties welkom
Als ik het goed begrijp wil je dus de status van "teamoppasser" krijgen, die je in staat stelt legaal andere teams te besturen als de eigenaar op vakantie is.yared schreef op 21 juni 2003 @ 21:23:
Gathering of Tweaker Federatie Nederland
De volgende GoT'rs zullen bijna allemaal weleens tegen een andere GoT'r hebben gespeeld en worden hierbij uitgenodig om te solliciteren op de status van Tweakeroid en zodoende hun n00b status kwijt te raken
Zarro, j_du_pee, Doemaarwat, OO0nMe, Metal_Meijer, yvisser , Romie, Sandyman538 , HJHiaatje , MaestroMeijland, Mart69, Aristos, Appie-B, janspj, Equus, mankit, foray.
Vakantieman, gezellig he!
* yared staat op het punt contact op te nemen met de Nederlandse GM's.
Officieel mag dit dus niet, dus leek het me een idee om HT te vragen hier tijdelijk volgens vantevoren vastgestelde regels een status voor in het leven te roepen.
Maar eerst moeten we er wel allemaal achter staan dat dat 1 persoon en niet x, zodat er iemand aangesproken kan worden als er iets misgaat.
Idee?
suggesties welkom
Probleem is denk ik dat je dit niet als enige kunt doen. Als eenmaal in de communitie bekend is dat jij teamoppasser bent wil IEDEREEN z'n team beheerd hebben in de vakantieperiode. Laten we zeggen dat de helft van de hattrick-nl gebruikers op vakantie gaat en gehoord heeft van de term teamoppas, en die gebruikers gemiddeld een week wegzijn....
Moet je gedurende twee maanden gemiddeld 1000 comp. wedstrijden per week regelen
Verder zul je heel duidelijk vast moeten leggen wat je wel en niet kan/wil/mag doen als teamoppas. Om gezeik met ontevreden gebruikers te voorkomen.
Op zich is het een leuk idee hoor, maar ik vraag me af of de GM's er blij mee zullen zijn. Mijn zegen heb je
misschien moeten we onder GoTters handtekeningen verzamelen/petitie inleveren bij de GM's
Anoniem: 78118
met alle grote namen gezaalvoetbalt van 1 tot 5. (frizza ging ook mee).
Dus Frankie (coach Stiphout Vooruiten bondscoach) een panna gegeven
Het was erg geslaagd, lekker over hattrick lullen
Top was het!
Waar ik aan denk is dan iets dergelijks, aangezien je meeste mensen wel vrienden, huisgenoten, familie oid hebben die ook aan Hattrick doen:
Er zou wellicht een opties ingebouwd kunnen worden in Hattrick dat een gebruiker 'A' aangeeft dat ie een zelf vast te stellen periode gebruiker 'B' (een bekenede) de controle over zijn team geeft, excl. bijv. transferszaken e.d.
Als gebruiker 'B' dan inlogt, ziet ie dat dus gewoon 2 teams en als gebruiker 'A' terug is, staat er weer gewoon één team bij gebruiker 'B'
Mijn trainings intensiteit is 100 % en ik heb 8 assistent coaches (en 2 keeper).Zonar schreef op 21 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Het haalt niet uit welke order je de vleugelspelers meegeeft (behalve extra aanvaller/verdediger), ze zullen gewoon 50% training krijgen.
@neudeboules: Hoe hoog is je trainingsintensiteit? Ook daardoor kan de training wat langzamer gaan.
Hij staat wel op de vleugel positie. Als dit minder telt dan moet ik mijn HAM maar 's gaan aanpassen.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Gepost onder het kopje van de GoT HT Federatie was het ook alleen voor die leden bedoeld... alle 34Moet je gedurende twee maanden gemiddeld 1000 comp. wedstrijden per week regelen
Verder zul je heel duidelijk vast moeten leggen wat je wel en niet kan/wil/mag doen als teamoppas. Om gezeik met ontevreden gebruikers te voorkomen.
* yared is gek en gaat voor heel Nederland babysitten
Hoewel ik ook wel een uitzondering wil maken voor niet-federatie leden als er tijd over is.
Dat van die regels vind ik dus erg belangrijk...
- geen transfers
- geen trainingupdates
- geen geen geen....
Eigenlijk alleen maar kijken of er iemand uitgevallen is door een rode kaart of blessure en aan de hand daarvan een tweede man opstellen. En mocht er tijd over zijn wil ik wel een friendly regelen tegen een buitenlands team en daarvoor een van tevoren afgesproken b-team opstellen.
Zelfs als het maar 4-5 teams tegelijk zijn die je in de gaten houdt is dat zo'n beetje het maximale wat je kan doen. Ik verwacht niet dat alle Tweakers massaal op vakantie gaan
correctie
Welkom aan het 35e lid alweer van de GoT HT Federatie... wil de echte Jakobuz van Sanfrecce (69328) opstaan en zijn GoT nick mailen/melden
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 22-06-2003 00:27 ]
Dus als je positiespel traint kun je maximaal 3 spelers voor 100% mee laten trainen, en dan nog 2 spelers voor 50%? Als dat zo is heb ik het nu goed begrepenZonar schreef op 21 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Het haalt niet uit welke order je de vleugelspelers meegeeft (behalve extra aanvaller/verdediger), ze zullen gewoon 50% training krijgen.
per wedstrijd ja.Sandyman538 schreef op 22 juni 2003 @ 00:26:
[...]
Dus als je positiespel traint kun je maximaal 3 spelers voor 100% mee laten trainen, en dan nog 2 spelers voor 50%? Als dat zo is heb ik het nu goed begrepen!
Per week dus 6x 100% en 4x 50%.
Jij gek! Volgens mij best nog een hoop werk. Maar goed, 't is jouw vrije tijd.......yared schreef op 22 June 2003 @ 00:23:
[...]
Gepost onder het kopje van de GoT HT Federatie was het ook alleen voor die leden bedoeld... alle 34
En mocht er tijd over zijn wil ik wel een friendly regelen tegen een buitenlands team en daarvoor een van tevoren afgesproken b-team opstellen.
Wel erg sociaal van je hoor dat je dat allemaal voor ons overhebt
* Ronald Koeman gaat dit jaar niet op vakantie en kan dus zelf z'n zaakjes regelen
Dank je wel voor het snelle antwoord, heerlijk.
Twee wedstrijden, ja dat wist ik...
En meteen nog maar een vraag er achter aan! Wanneer kan een oefenwedstrijd naar het buitenland uit. Je bent in ieder geval 6000 Euro lichter... Maar hoeveel bezoekers moet zo'n team trekken voordat je balans naar de positieve kant uitslaat?
[ Voor 33% gewijzigd door Sandyman538 op 22-06-2003 00:43 ]
* Ronald Koeman is in afwachting van de jeugdpull...
[ Voor 26% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-06-2003 01:59 ]
1 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
hoop natuurlijk dat je wint yared maar ik moet nou eenmaal wat risicotjes nemen in de toto om in te lopen vandaar het 1-tje

Verder was mijn coach licht geblesseerd (pleistertje) en die heeft nu ineens een 1 wedstrijd uitgeschakeld tekentje
Is hij dood aan het gaan
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
per ongelijk mee laten spelen???j_du_pee schreef op 22 juni 2003 @ 11:25:
dramatische YPmaar mijn opleiding is net naar redelijk gegaan dus ik mag niet klagen nog
Verder was mijn coach licht geblesseerd (pleistertje) en die heeft nu ineens een 1 wedstrijd uitgeschakeld tekentje
Is hij dood aan het gaan![]()
Precies hetzelfde hiero...Anoniem: 78118 schreef op 22 June 2003 @ 11:09:
oneerlijk ik dacht hetzelfde trok een waardeloos keeper met high solid jeugdopleiding
[ Voor 7% gewijzigd door Axel666 op 22-06-2003 13:01 ]
9worlds.net @ hattrick.org
Anoniem: 50933

Jaap Vennegoor of Hesselink (13093432)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 1 000 Euro
Wage: 500 Euro/week
Owner: the Flies
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
We've got that ring of confidence
nee
[ Voor 3% gewijzigd door j_du_pee op 22-06-2003 19:29 ]
Wacht op antwoord
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 18:58:
[...]
neeMijn 43 jarige coach was lichtgeblesseerd en is nu 1 week geblesseerd. Terwijl ik een dokter in dienst heb op dit moment
iddG0009 schreef op 22 juni 2003 @ 19:54:
[...]
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....
Iedereen succes!! Het begint weer!!
dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...G0009 schreef op 22 June 2003 @ 19:54:
[...]
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....
Wacht op antwoord
Balen is dus dat ik daar niet op gerekend had en na mijn ene verlies en nipte 1e plaatswinst enige tijd geleden, kan ik even geen ambiteus derde plaats spelertje hebben...
* yared heef gewoon weer pech voor het tweede seizoen achter mekaar.
Net als vorig seizoen had ik onnoemelijk veel uitlotingen en miste dus veel cash bij de beker, en kon ik de midseason return tegen de nummer 2 spelen en moet alle laatste wedstrijden tegen lagere staande actieve teams terwijl de nummer twee alleen nog maar walkovers/bots heeft
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:00:
[...]
dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat gevenG0009 schreef op 22 June 2003 @ 20:04:
[...]
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)
Wacht op antwoord
en op een dag zijn ze dood... dag coachDat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja kan het dus ook steeds erger worden)
Nee maakt niks uit, gewoon houden, geblesseerd of nietj_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven(maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)
heeft idd geen consequenties voor de training oid.j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven(maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)
Wow, wat een schot van Roel Zwikker! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 1 - 0. Een briljant stukje voetbal van de bezoekers aan de rechterkant van het veld, resulteerde in de gelijkmaker. Sunday's Jesse Gerbrands maakte de 1 - 1 in de 5e minuut. dsv.snor-speler Lars-Erik Gröönkvist gaf na 8 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
2-1 in acht minuten tijd!
* yared denkt dat de helft van die team de 100m onder de 10 seconden loopt

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 22-06-2003 20:39 ]
Sta 0-3 achter met 42% balbezitGeen van beide teams kon 9 spelers op de been brengen waarop de scheidsrechter besloot de wedstrijd niet door e laten gaan. De wedstrijd eindigde in een beiderzijdse wallover. De seizoenkaarthouders waren hier niet blij mee. De wedstrijd eindigt in 0 - 0.
me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 22-06-2003 20:46 ]
Dan heeft je vriendin dus blijkbaar veel beter aanvallers en verdedigers dan jij...of het heeft te maken met de aanval/verdediging van de tegenstanderyared schreef op 22 June 2003 @ 20:45:
[...]
Sta 0-3 achter met 42% balbezit
me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2
NEEEEE15 minuten zijn er gespeeld en Leroy Beumer moet het veld verlaten vanwege een knieblessure. Ronald Harmsen neemt zijn positie in.
Wacht op antwoord
10 doktoren inhuren, dan heb je kans dat ie over 2 weken weer speelklaar isj_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 21:17:
[...]
NEEEEEdat is m'n topscorer, die dikke kansen had om topscorer van de league te worden
Hoewel, dat kost je 15.000 euri per week + 15.000 voor het ontslaan, en de topscorer levert maar 10.000 op, dus da's niet echt rendabel
[ Voor 23% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-06-2003 21:19 ]
Wat er nu gebeurd is echt heel raar. Roeland van der Pol, kreeg de woede van alle fans over zich heen toen hij de bal zo door zijn eigen defensieve linie passte
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Hup en weer een rode kaart erbij, gaat lekker zo. Volgens mij snappen de spelers niet echt wat PIC betekent. Maar gelukkig is er al twee keer gescoord en zit mijn stadion met 19820 ook tot de nok toe gevuld.Jeroen Blom schreef op 22 juni 2003 @ 20:15:
Lekker heb ik na 5 minuten spelen al rood om m'n oren. Een voordeel hebben de jongens weer wat meer ruimte op het veld en kunnen ze makkelijker scoren.
Na 68 minuten maaktAntonio Cuenca een schitterende solo dwars door het midden van de verdediging van de bezoekers en scoort subliem de 1 - 1. Een paar prachtige acties aan de linkerkant van het veld resulteerden in een goal in de 71e minuut, gescoord door Sylvester Hofstra voor Clusters, zodat ze met 2 - 1 voor komen te staan.
toen Bjorn Boekema doorbrak en de 4 - 0 voor Catenaccio inschoot.
toen Bjorn Boekema doorbrak en de 5 - 0 voor Catenaccio inschoot.
scoorde 6 - 0 toen Bjorn Boekema over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet.
Wereld Spits
Ben nu officieus kampioen met 6 punten voor op de nr. 2 en doelsaldo van +10 in mijn voordeel
Eindelijk, V-divisie here we come!
Stond 2e...nr 1 moest tegen nr 3, nr 3 wint... Maar ik verlies
Nu sta ik gvd 3e...ik baal hier echt van...terwijl ik vorige week 5-0 van nr 1 won.
Sjeeeeeeeeezz
Geweldigbobsnl schreef op 22 June 2003 @ 14:28:
Ik sta 3de in VII (mijn eerste seizoen). De nummer 1 is onberijkbaar en erg sterk maar de nummer 2 staat maar 2 puntjes boven mij. We moeten beide nog tegen de nummer 1 (hij uit en ik thuis) en ook nog tegen elkaar (uit helaas). De andere wedstrijd moeten we eigenlijk beide kunnen winnen. Wordt dus nog heel spannend.
"kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene ole ole ole ole"
eindelijk uit die kl*te 6e divisie want zo wil ik het toch wel noemen!
Frizza United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: redelijk
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : zwak
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 22-06-2003 22:26 ]
Met 10-0 gewonnen uit bij de Nr.2 met PIC
Kan niet beter dus....
Leiders Reeksen Doelpunten Punten
125. Rise and Fall V.20 46 - 4 33
126. xjax V.29 58 - 17 33
127. Doordouwers V.212 56 - 15 33
128. Catenaccio V.72 53 - 12 33
Ik ben Catenaccio als ik zo doorga ga ik direct promoveren
Mee eens ja! Er zijn volgens mij best veel goede teams die nu van VI naar V promoveren terwijl ze eigenlijk goed genoeg zijn om al een seizoen in de V mee te kunnen. De V wordt hierdoor veel moeilijker, maar dat maakt het ook leuker!Anoniem: 78118 schreef op 22 juni 2003 @ 21:54:
eindelijk uit die kl*te 6e divisie want zo wil ik het toch wel noemen!
C U in V next season
Anoniem: 17731
Midfield: passable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: weak
Central Attack: passable
Left Side Attack: passable
volgende week tegen de nr2. Nu 3 punten voor dus moet goedkomen
dat zijn dus onzinninge stats voor een 6e div team... de meeste in 5 spelen, klooien, grossieren een beetje op het nivo van redelijk tot goed...Midfield: passable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: weak
Left Side Attack: passable
Wat een verschil kan er toch zijn als je ook maar enig begrip van dat balletje trappen hebt...
* yared heeft er dus de ballen verstand van
Player rating and Team formation
Midfield: inadequate
Right Side Defence: brilliant
Central Defence: excellent
Left Side Defence: inadequate
Right Side Attack: excellent
Left Side Attack: outstanding
Dit zijn mijn ratings voor vanavond met PIC en toch geen kampioen worden
En een nieuw record in aantal sterren, namelijk 32!!! terwijl ik maar een 1,5 ster weak GK op doel heb staan, normaal heb ik wel beter!!!
Oh ja, mijn u-20 speler heeft afgelopen vrijdag zijn eerste wedstrijd gespeeld in het nationale team!!!!!!!!
[ Voor 18% gewijzigd door mankit op 22-06-2003 22:38 ]
Wat jij 'rustig' noemt aan traden is het tienvoudige omzetten van wat ik in 2 seizoenen heb verdiend en uitgegeven bijmekaar opgeteld x 3.
Let daar ajb op als je in dit deel nog iets wilt posten waarop je veel replies wil zoals bijvoorbeeld een polletje. Men is nou eenmaal niet veel geneigd terug te bladeren naar een ouder deel
* yared is even de motivatie kwijt na een verlies van 0-4 tegen de nr 3 en zijn verlies van de 1e plaats.
2 van zijn doelpunten werden notabene gemaakt door zijn wingbak die op verdedigen stond!!

Dit topic is gesloten.