Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.029 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:14
Het poulesysteem an sich is me wel bevallen al lijken wat kleinere poules een betere oplossing om de spanning er wat in te houden en er dan bijv. een extra knockout ronde toe te voegen...

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Ik zie liever een knockout systeem. Er moeten dan wel meer teams zijn die meedoen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Een combinatie van poule en knockout is wel leuk maar waarschijnelijk ook erg tijdrovend. Sowieso kost het de Cup mensen nu al veel tijd dus een latere start lijkt me ook niet raadzaam.

Zelf lijkt me een kleinere snellere cup ook wel aantrekkelijk... minder werk en je kan dan wellicht wel een combi doen van beide systemen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Ik zie liever poules van 4 ploegen, waarvan de eerste 2 doorgaan (eventueel niet alle nummers 2, om op 16 of 32 uit te komen). Op die manier lig je er idd niet gelijk uit, maar duren die poules ook niet zo lang. Wel moeten de poules ongeveer even sterk zijn (net als bij de Champignonnenliek).

Dus als groepshoofd iemand uit league IV, (of nog hoger indien aanwezig) dan iemand uit V enz. Het heeft natuurlijk wel een zekere charme om gewoon random te loten, maar het is voor mijn gevoel minder eerlijk.

Wel jammer dat richting de halve finale er veel mensen op vakantie zijn (althans dat lijkt me waarschijnlijk) In ieder geval Bad Clusters en F.C. P.A.A.R.D.. En laat ik nou net van plan zijn ver te komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 19-06-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:18
Ik ben er een groot voorstander van om (bijna) vanaf het begin knock-out systeem te spelen. Zoals de opzet van de eerste editie van de GoT-cup dus eigenlijk, dat was prima in mijn ogen -> De eerste speelronde altijd een macht van 2 door laten gaan. Bij 30 deelnemers dus bijv. de beste 16 na twee (1x uit, 1x thuis) wedstrijden door laten gaan in het knockout systeem.

Dat de cup dan iets minder land duurt vind ik geen bezwaar. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat van te voren bekend zou moeten zij welk team tegen welk team speelt. Zoals ik al eerder zei bijv. nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B. Hiermee voorkom je de suggestie dat de organisatoren "sjoemelen" bij de "loting".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

G0009 schreef op 19 June 2003 @ 17:52:
Ik ben er een groot voorstander van om (bijna) vanaf het begin knock-out systeem te spelen. Zoals de opzet van de eerste editie van de GoT-cup dus eigenlijk, dat was prima in mijn ogen -> De eerste speelronde altijd een macht van 2 door laten gaan. Bij 30 deelnemers dus bijv. de beste 16 na twee (1x uit, 1x thuis) wedstrijden door laten gaan in het knockout systeem.

Dat de cup dan iets minder land duurt vind ik geen bezwaar. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat van te voren bekend zou moeten zij welk team tegen welk team speelt. Zoals ik al eerder zei bijv. nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B. Hiermee voorkom je de suggestie dat de organisatoren "sjoemelen" bij de "loting".
Hee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Lieve gottertjes van me! Bij deze weer de toto!

Korreweg Sport - Ketenix
FC Dracks - Egmond United
Poldervogels - Graxies United
United United - Fc Oudeland
Springfield - FC Halderberge
lvv Postduiven - Harlem Hattricks
Deportivo le Robbert - Paniohitus
Visscher - Nieuw Ltc
Oape City - hjytreht
Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS

Het zijn weer echte toppers, dus het wordt lastig :) Succes allen!!

De toto moet zijn gepost voor zondag 8 uur!!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben??
jij niet... ik wel :P

* yared heeft een grote naam op te houden als langstsonderaanstaandegotter

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 19-06-2003 22:48 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 10:20
Wat vinden jullie hier van? Een matige keeper van 25 jaar en met een waarde van 84k waarop 400k geboden is. Lijkt me nogal verdacht.

edit:

hier nog een.

Beide keren met corresponderende ip's

[ Voor 27% gewijzigd door bobsnl op 20-06-2003 02:01 ]

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
bobsnl schreef op 20 juni 2003 @ 01:51:
Wat vinden jullie hier van? Een matige keeper van 25 jaar en met een waarde van 84k waarop 400k geboden is. Lijkt me nogal verdacht.

edit:

hier nog een.

Beide keren met corresponderende ip's
Cheater, aangeven die hap!
Anoniem: 34339 schreef op 19 June 2003 @ 21:34:
[...]

Hee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben?? :)
Ik zeg niet dat je gesjoemeld hebt, maar om de schijn niet tegen te hebben kan 't toch geen kwaad om de loting van te voren te doen?
Is net zoveel werk volgens mij dus...

1 Korreweg Sport - Ketenix
1 FC Dracks - Egmond United
2 Poldervogels - Graxies United
1 United United - Fc Oudeland
1 Springfield - FC Halderberge
2 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
2 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
3 Oape City - hjytreht
3 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS

Ik ga motsen tegen die kerel maar hij waarschijnlijk ook want hij moet winnen om nog kans te maken op het kampioenschap. Onze teams zijn ongeveer gelijkwaardig, alleen ik heb de uitwedstrijd gewonnen en dus een streepje voor. Aan een punt heb ik genoeg, dus ik gok op een gelijkspel :) (Al mag 't ook best een overwinning worden hoor :P )

Wat vinden jullie nou eigenlijk van die nieuwsartikelen op de hattrick-frontpage? Ik vind ze maar irritant moet ik zeggen :( Als ik die artikelen wil kunnen lezen moet ik daarvoor kunnen kiezen. Dus een aparte pagina voor maken, waar je dan naar toe kan gaan als je dat leuk vind. En als je het niet leuk vind, dat je er dan lekker geen last van hebt :)

[ Voor 52% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-06-2003 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wat vinden jullie nou eigenlijk van die nieuwsartikelen op de hattrick-frontpage? Ik vind ze maar irritant moet ik zeggen Als ik die artikelen wil kunnen lezen moet ik daarvoor kunnen kiezen. Dus een aparte pagina voor maken, waar je dan naar toe kan gaan als je dat leuk vind. En als je het niet leuk vind, dat je er dan lekker geen last van hebt
ik gebruik nu de mozilla browser en dan staan ze dus half buiten beeld... lekker irri :|

Heb nog geen tijd gehad om ze te lezen.

Zag ook dat er nu een link Gemeenschap is, vind dat we bij de Chat & Fora vermeld moeten worden maar zou me god niet weten hoe ze dat naar een veranderend topic als dit moesten linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523

G0009 schreef op 18 juni 2003 @ 19:18:
[...]

De helft van de gegevens staat er niet op, nou kunnen we er nog niets over zeggen...
Dit is trouwens misschien wel wat voor jou:

http://www.mybestteam.tk/
thx, is inderdaad heel handige link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 22:09

Paniohitus

Paniohitus

G0009 schreef op 20 juni 2003 @ 09:00:
[...]

Cheater, aangeven die hap!
Niet alleen de ip-adressen komen overeen, ook hebben beide heren een nogal marokkaans aandoende naam. Nogal toevallig lijkt me. Daarmee niets zeggende over marokkanen, begrijp me goed.

Edit: oeps, dit was niet Preddie, maar Metal Meijer die op het moment achter de compu van zijn broertje zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Paniohitus op 20-06-2003 11:53 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
trainingsupdate:

getraind op POSITIESPEL, gingen er toch nog twee spelers omhoog op PASSING en ongelovelijk maar waar (mag eens tijd worden dat ik mzzl heb) twee b-team spelers waarvan een yp van 17 naar redelijk POSITIESPEL. Eveneens 2 spelers omhoog in ERVARING.

CONDITIE nergens veranderd maar helaas VORM over de hele linie soms zelfs met twee stappen achteruit, dus dat word een weekje ALGEMEEN trainen.

* yared is zeer content :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:01
Ik heb een vraagje over trainen. Ik train sinds een paar weken op positiespel en vandaag zijn er twee spelers omhoog gegaan, begint de training nu weer overnieuw of is er nog een kans dat nog meer spelers omhoog gaan?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Metal Meijer, die op het moment achter de compu van zijn broertje zit, schreef op 20 June 2003 @ 11:52:
[...]
Niet alleen de ip-adressen komen overeen, ook hebben beide heren een nogal marokkaans aandoende naam. Nogal toevallig lijkt me. Daarmee niets zeggende over marokkanen, begrijp me goed.
Dat was me ook al opgevallen, maar beide geval heb ik inmiddels gemeldt. Verder heb ik er nóg een gevonden en inmiddels ook doorgegeven.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67151

Vraagje: is het eigenlijk mogenlijk om je teamnaam te veranderen, dat moet volgens mij toch wel kunnen aan het eind van het seizoen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Anoniem: 67151 schreef op 20 juni 2003 @ 13:02:
Vraagje: is het eigenlijk mogenlijk om je teamnaam te veranderen, dat moet volgens mij toch wel kunnen aan het eind van het seizoen of niet?
Klopt, aan het einde van het seizoen kan dat. Houd er wel rekening me dat je dan supporters zal verliezen.
Jeroen Blom schreef op 20 June 2003 @ 12:15:
Ik heb een vraagje over trainen. Ik train sinds een paar weken op positiespel en vandaag zijn er twee spelers omhoog gegaan, begint de training nu weer overnieuw of is er nog een kans dat nog meer spelers omhoog gaan?
Je blijft gewoon doortrainen. Voor een 18 jarige duurt positiespel 6 weken, elk jaar ouder een week erbij. Het aantal getrainde weken blijven en gaan dus niet verloren voor de spelers die niet omhoog zijn gegaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 27306 op 20-06-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
Vandaag de trainingsupdate gehad, was wel aardig, wat spelers in vorm omhoog, maar ook weer een hoop omlaag. Toch wel tevreden, de algemene vorm is weer lekker omhoog geschoten na de afgelopen weken alleen maar gedaald te zijn. Vanaf volgende week maar weer mijn 17 jarige keeper verder gaan trainen.

En ook maar weer de toto ingevuld:

1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
1 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 Korreweg Sport - Ketenix
3 Springfield - FC Halderberge
1 Visscher - Nieuw Ltc
2 Oape City - hjytreht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
3 Korreweg Sport - Ketenix
2 Springfield - FC Halderberge
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Deze week een spits naar formidable :) Vorm is ongeveer gelijk gebleven (1 basisspeler omhoog en 1 omlaag).

3 - Korreweg Sport - Ketenix
1 - FC Dracks - Egmond United
1 - Poldervogels - Graxies United
1 - United United - Fc Oudeland
3 - Springfield - FC Halderberge
3 - lvv Postduiven - Harlem Hattricks
1 - Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 - Visscher - Nieuw Ltc
3 - Oape City - hjytreht
1 - Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Voor het eerst sinds weken weer een goede vormverbetering, 8 spelers omhoog (inclusief coach :)), 1 omlaag. Mocht ook wel weer eens na wekenlang vormverlies.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
3 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS

* yared is alweer bezig met deel 7 vh topic >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 09:04

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb een 19 jarige die na 9 weken positiespel trainen (goede coach) nog steeds niet beter is geworden :(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 21 June 2003 @ 16:38:
Ik heb een 19 jarige die na 9 weken positiespel trainen (goede coach) nog steeds niet beter is geworden :(
Hoeveel assist coaches en staat ie wel op innermid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Als je positiespel traint, je speelt 4-5-1 of 3-5-2 moet je dan je wingers naar het midden laten spelen om ze ook training te laten krijgen? Of is dat niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
Ik vind het best wel stoer dat jullie zoveel vertrouwen in mij hebben
( Visscher - Nieuw Ltc) Thanx...

Ik hoop dat ik jullie niet teleur zal stellen. Na 3 weken PIC ben ik er in iedergeval klaar voor. Lekker motsen :D
We Will See

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Sandyman538 schreef op 21 juni 2003 @ 19:23:
Als je positiespel traint, je speelt 4-5-1 of 3-5-2 moet je dan je wingers naar het midden laten spelen om ze ook training te laten krijgen? Of is dat niet nodig.
Het haalt niet uit welke order je de vleugelspelers meegeeft (behalve extra aanvaller/verdediger), ze zullen gewoon 50% training krijgen.

@neudeboules: Hoe hoog is je trainingsintensiteit? Ook daardoor kan de training wat langzamer gaan.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zit je al 2 misschien 3 competities in dezelfde pool met andere ht'rs of ken je een paar mensen die wel fanatiek ht spelen maar zich niet echt hebben aangesloten bij de geijkte clubs, stuur ze dan eens een ht mailtjes om ze deze draad te laten lezen (te beginnen met de openingspost ofcourse :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Gathering of Tweaker Federatie Nederland

De volgende GoT'rs zullen bijna allemaal weleens tegen een andere GoT'r hebben gespeeld en worden hierbij uitgenodig om te solliciteren op de status van Tweakeroid en zodoende hun n00b status kwijt te raken >:)

Zarro, j_du_pee, Doemaarwat, OO0nMe, Metal_Meijer, yvisser , Romie, Sandyman538 , HJHiaatje , MaestroMeijland, Mart69, Aristos, Appie-B, janspj, Equus, mankit, foray.

Vakantieman, gezellig he!
* yared staat op het punt contact op te nemen met de Nederlandse GM's.
De laatste week na mijn vakantie ben ik door enkele mensen benaderd om hun team waar te nemen tijdens hun vakantie. Onder het mom van, we hebben je vertrouwd met ons geld toen we wilden registreren (via mijn creditcard) en je bent zelf reeds op vakantie geweest, dus die 2 weken mijn team in de gaten houden moet ook lukken...

Officieel mag dit dus niet, dus leek het me een idee om HT te vragen hier tijdelijk volgens vantevoren vastgestelde regels een status voor in het leven te roepen.

Maar eerst moeten we er wel allemaal achter staan dat dat 1 persoon en niet x, zodat er iemand aangesproken kan worden als er iets misgaat.

Idee?

suggesties welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 21 juni 2003 @ 21:23:
Gathering of Tweaker Federatie Nederland

De volgende GoT'rs zullen bijna allemaal weleens tegen een andere GoT'r hebben gespeeld en worden hierbij uitgenodig om te solliciteren op de status van Tweakeroid en zodoende hun n00b status kwijt te raken >:)

Zarro, j_du_pee, Doemaarwat, OO0nMe, Metal_Meijer, yvisser , Romie, Sandyman538 , HJHiaatje , MaestroMeijland, Mart69, Aristos, Appie-B, janspj, Equus, mankit, foray.

Vakantieman, gezellig he!
* yared staat op het punt contact op te nemen met de Nederlandse GM's.

Officieel mag dit dus niet, dus leek het me een idee om HT te vragen hier tijdelijk volgens vantevoren vastgestelde regels een status voor in het leven te roepen.

Maar eerst moeten we er wel allemaal achter staan dat dat 1 persoon en niet x, zodat er iemand aangesproken kan worden als er iets misgaat.

Idee?

suggesties welkom
Als ik het goed begrijp wil je dus de status van "teamoppasser" krijgen, die je in staat stelt legaal andere teams te besturen als de eigenaar op vakantie is.

Probleem is denk ik dat je dit niet als enige kunt doen. Als eenmaal in de communitie bekend is dat jij teamoppasser bent wil IEDEREEN z'n team beheerd hebben in de vakantieperiode. Laten we zeggen dat de helft van de hattrick-nl gebruikers op vakantie gaat en gehoord heeft van de term teamoppas, en die gebruikers gemiddeld een week wegzijn....
Moet je gedurende twee maanden gemiddeld 1000 comp. wedstrijden per week regelen :p :+

Verder zul je heel duidelijk vast moeten leggen wat je wel en niet kan/wil/mag doen als teamoppas. Om gezeik met ontevreden gebruikers te voorkomen.

Op zich is het een leuk idee hoor, maar ik vraag me af of de GM's er blij mee zullen zijn. Mijn zegen heb je ;)

offtopic:
misschien moeten we onder GoTters handtekeningen verzamelen/petitie inleveren bij de GM's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

woeei komt net van de ht meeting af was erg geslaagd! Van 1 tot 5 gezaalvoetbalt toen een pizza gegeten daarna nog tot half 10 ofzo wat gedronken. Was zeer geslaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee allemaal, ben vandaag naar de HT-Meeting geweest :),
met alle grote namen gezaalvoetbalt van 1 tot 5. (frizza ging ook mee).

Dus Frankie (coach Stiphout Vooruiten bondscoach) een panna gegeven :).

Het was erg geslaagd, lekker over hattrick lullen :). Hoe frusterend de zondag ochtenden zijn enzo :P.

Top was het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Dubbelpost! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Op zich hoeft zo'n teamoppasser niet veel meer te doen dan zonder dat er geen rare dingen gebeuren, zoals dat je met minder dan 11 spelers komt te staan of iets dergelijks. Ik denk alleen dat zoiets heel moeilijk te regelen is.... Enkele teamoppassers zou idd wel kunnen, maar dat zou bijna niet te doen zijn, maar misschien is er een andere manier.

Waar ik aan denk is dan iets dergelijks, aangezien je meeste mensen wel vrienden, huisgenoten, familie oid hebben die ook aan Hattrick doen:
Er zou wellicht een opties ingebouwd kunnen worden in Hattrick dat een gebruiker 'A' aangeeft dat ie een zelf vast te stellen periode gebruiker 'B' (een bekenede) de controle over zijn team geeft, excl. bijv. transferszaken e.d.
Als gebruiker 'B' dan inlogt, ziet ie dat dus gewoon 2 teams en als gebruiker 'A' terug is, staat er weer gewoon één team bij gebruiker 'B'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 09:04

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Zonar schreef op 21 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Het haalt niet uit welke order je de vleugelspelers meegeeft (behalve extra aanvaller/verdediger), ze zullen gewoon 50% training krijgen.

@neudeboules: Hoe hoog is je trainingsintensiteit? Ook daardoor kan de training wat langzamer gaan.
Mijn trainings intensiteit is 100 % en ik heb 8 assistent coaches (en 2 keeper).
Hij staat wel op de vleugel positie. Als dit minder telt dan moet ik mijn HAM maar 's gaan aanpassen.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Moet je gedurende twee maanden gemiddeld 1000 comp. wedstrijden per week regelen

Verder zul je heel duidelijk vast moeten leggen wat je wel en niet kan/wil/mag doen als teamoppas. Om gezeik met ontevreden gebruikers te voorkomen.
Gepost onder het kopje van de GoT HT Federatie was het ook alleen voor die leden bedoeld... alle 34 ;)

* yared is gek en gaat voor heel Nederland babysitten :P

Hoewel ik ook wel een uitzondering wil maken voor niet-federatie leden als er tijd over is.

Dat van die regels vind ik dus erg belangrijk...
- geen transfers
- geen trainingupdates
- geen geen geen....
Eigenlijk alleen maar kijken of er iemand uitgevallen is door een rode kaart of blessure en aan de hand daarvan een tweede man opstellen. En mocht er tijd over zijn wil ik wel een friendly regelen tegen een buitenlands team en daarvoor een van tevoren afgesproken b-team opstellen.

Zelfs als het maar 4-5 teams tegelijk zijn die je in de gaten houdt is dat zo'n beetje het maximale wat je kan doen. Ik verwacht niet dat alle Tweakers massaal op vakantie gaan :D

correctie
Welkom aan het 35e lid alweer van de GoT HT Federatie... wil de echte Jakobuz van Sanfrecce (69328) opstaan en zijn GoT nick mailen/melden :D

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 22-06-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Zonar schreef op 21 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Dus als je positiespel traint kun je maximaal 3 spelers voor 100% mee laten trainen, en dan nog 2 spelers voor 50%? Als dat zo is heb ik het nu goed begrepen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 22 juni 2003 @ 00:26:
[...]
Dus als je positiespel traint kun je maximaal 3 spelers voor 100% mee laten trainen, en dan nog 2 spelers voor 50%? Als dat zo is heb ik het nu goed begrepen ;) !
per wedstrijd ja.
Per week dus 6x 100% en 4x 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 22 June 2003 @ 00:23:
[...]
Gepost onder het kopje van de GoT HT Federatie was het ook alleen voor die leden bedoeld... alle 34 ;)

En mocht er tijd over zijn wil ik wel een friendly regelen tegen een buitenlands team en daarvoor een van tevoren afgesproken b-team opstellen.
Jij gek! Volgens mij best nog een hoop werk. Maar goed, 't is jouw vrije tijd.......
Wel erg sociaal van je hoor dat je dat allemaal voor ons overhebt :> ;)

* Ronald Koeman gaat dit jaar niet op vakantie en kan dus zelf z'n zaakjes regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
G0009 schreef op 22 juni 2003 @ 00:29:
[...]

per wedstrijd ja.
Per week dus 6x 100% en 4x 50%.
Dank je wel voor het snelle antwoord, heerlijk.
Twee wedstrijden, ja dat wist ik... ;)

En meteen nog maar een vraag er achter aan! Wanneer kan een oefenwedstrijd naar het buitenland uit. Je bent in ieder geval 6000 Euro lichter... Maar hoeveel bezoekers moet zo'n team trekken voordat je balans naar de positieve kant uitslaat?

[ Voor 33% gewijzigd door Sandyman538 op 22-06-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ongeveer 2000 bezoekers, dus je hebt een aardig hoe team nodig om het eruit te halen, dus zorg ervoor dat ze na jouw toe komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Juist ja, die 6000 euro betaal je alleen als je naar het buitenland gaat voor een wedstrijd.

* Ronald Koeman is in afwachting van de jeugdpull...

[ Voor 26% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-06-2003 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Dacht laat ik is een keeper trekken uit mijn jeugd opleiding, heb ik gelijk een goede keeper terwijl mijn jeugd opleiding nog op redelijk staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oneerlijk ik dacht hetzelfde trok een waardeloos keeper met high solid jeugdopleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik had vandaag weer een baggerspeler met excellent jeugdopleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht

hoop natuurlijk dat je wint yared maar ik moet nou eenmaal wat risicotjes nemen in de toto om in te lopen vandaar het 1-tje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

dramatische YP :/ maar mijn opleiding is net naar redelijk gegaan dus ik mag niet klagen nog :)

Verder was mijn coach licht geblesseerd (pleistertje) en die heeft nu ineens een 1 wedstrijd uitgeschakeld tekentje :?
Is hij dood aan het gaan :D :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 22 juni 2003 @ 11:25:
dramatische YP :/ maar mijn opleiding is net naar redelijk gegaan dus ik mag niet klagen nog :)

Verder was mijn coach licht geblesseerd (pleistertje) en die heeft nu ineens een 1 wedstrijd uitgeschakeld tekentje :?
Is hij dood aan het gaan :D :?
per ongelijk mee laten spelen???
Anoniem: 78118 schreef op 22 June 2003 @ 11:09:
oneerlijk ik dacht hetzelfde trok een waardeloos keeper met high solid jeugdopleiding
Precies hetzelfde hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
had een solid pmer van 18, mag niet klagen. einde van het seizoen is alweer bijna in zicht, nog mensen die gaan promoveren/degraderen? :) Ga zelf voor de III

[ Voor 7% gewijzigd door Axel666 op 22-06-2003 13:01 ]

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

Ik sta eerste maar ik heb een gelijk aantal punten met de 2e plaats maar ik heb een beter doelsaldo, ik heb thuis van hem gewonnen maar volgende week moet ik uit tegen hem dus dat is eigenlijk het beslissende duel. Vorig jaar werd ik 2e dus nu wil ik wel promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Ik sta 3de in VII (mijn eerste seizoen). De nummer 1 is onberijkbaar en erg sterk maar de nummer 2 staat maar 2 puntjes boven mij. We moeten beide nog tegen de nummer 1 (hij uit en ik thuis) en ook nog tegen elkaar (uit helaas). De andere wedstrijd moeten we eigenlijk beide kunnen winnen. Wordt dus nog heel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 21:19

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Mijn YP :P naam is leuk maar de rest... :/
Jaap Vennegoor of Hesselink (13093432)
17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 1 000 Euro
Wage: 500 Euro/week
Owner: the Flies
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Windhoosje schreef op 22 June 2003 @ 12:34:

per ongelijk mee laten spelen???
nee :o Mijn 43 jarige coach was lichtgeblesseerd en is nu 1 week geblesseerd. Terwijl ik een dokter in dienst heb op dit moment :?

[ Voor 3% gewijzigd door j_du_pee op 22-06-2003 19:29 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

tering de toto :) Effe snel invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 18:58:
[...]

nee :o Mijn 43 jarige coach was lichtgeblesseerd en is nu 1 week geblesseerd. Terwijl ik een dokter in dienst heb op dit moment :?
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 22 juni 2003 @ 19:54:
[...]

idd :D

Iedereen succes!! Het begint weer!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

G0009 schreef op 22 June 2003 @ 19:54:
[...]

dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De nummer 3 gaat motsen voor de derde keer dit seizoen met telkens twee wedstrijden ertussen... mazzelpik trok een goede coach :(

Balen is dus dat ik daar niet op gerekend had en na mijn ene verlies en nipte 1e plaatswinst enige tijd geleden, kan ik even geen ambiteus derde plaats spelertje hebben... :|

* yared heef gewoon weer pech voor het tweede seizoen achter mekaar.

Net als vorig seizoen had ik onnoemelijk veel uitlotingen en miste dus veel cash bij de beker, en kon ik de midseason return tegen de nummer 2 spelen en moet alle laatste wedstrijden tegen lagere staande actieve teams terwijl de nummer twee alleen nog maar walkovers/bots heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:00:
[...]

dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

G0009 schreef op 22 June 2003 @ 20:04:
[...]

Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven :? (maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja kan het dus ook steeds erger worden)
en op een dag zijn ze dood... dag coach >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]

mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven :? (maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)
Nee maakt niks uit, gewoon houden, geblesseerd of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]

heeft idd geen consequenties voor de training oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
de nummers 1 en 2 in me vriendin d'r divisie spelen zo hard dat de vonken er af vliegen

Wow, wat een schot van Roel Zwikker! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 1 - 0. Een briljant stukje voetbal van de bezoekers aan de rechterkant van het veld, resulteerde in de gelijkmaker. Sunday's Jesse Gerbrands maakte de 1 - 1 in de 5e minuut. dsv.snor-speler Lars-Erik Gröönkvist gaf na 8 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant.

2-1 in acht minuten tijd!

* yared denkt dat de helft van die team de 100m onder de 10 seconden loopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
Lekker heb ik na 5 minuten spelen al rood om m'n oren. Een voordeel hebben de jongens weer wat meer ruimte op het veld en kunnen ze makkelijker scoren.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Na een half uur sta ik 4 - 1 voor, gaat wel goed aflopen dus! (hoop ik)

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 22-06-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
$#^$^#@ de nummer drie zit voor de eer van de tweede plaats te motsen... echter zo raak ik dus mijn eerste plaats kwijt... en de rest van mijn divisie heeft dit soort wedstrijden:
Geen van beide teams kon 9 spelers op de been brengen waarop de scheidsrechter besloot de wedstrijd niet door e laten gaan. De wedstrijd eindigde in een beiderzijdse wallover. De seizoenkaarthouders waren hier niet blij mee. De wedstrijd eindigt in 0 - 0.
Sta 0-3 achter met 42% balbezit

me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 22-06-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 22 June 2003 @ 20:45:
[...]

Sta 0-3 achter met 42% balbezit

me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2 8)7
Dan heeft je vriendin dus blijkbaar veel beter aanvallers en verdedigers dan jij...of het heeft te maken met de aanval/verdediging van de tegenstander :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

15 minuten zijn er gespeeld en Leroy Beumer moet het veld verlaten vanwege een knieblessure. Ronald Harmsen neemt zijn positie in.
NEEEEE :'( dat is m'n topscorer, die dikke kansen had om topscorer van de league te worden :'(

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 21:17:
[...]

NEEEEE :'( dat is m'n topscorer, die dikke kansen had om topscorer van de league te worden :'(
10 doktoren inhuren, dan heb je kans dat ie over 2 weken weer speelklaar is :)
Hoewel, dat kost je 15.000 euri per week + 15.000 voor het ontslaan, en de topscorer levert maar 10.000 op, dus da's niet echt rendabel :p

[ Voor 23% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-06-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta 1-0 achter tegen de nummer 4. Ben bang dat het kampioenschap en het promoveren niet doorgaat nu. Hij speelt echter 4-4-2 dus misschien dat dit in de laatste 10 minuten van de wedstrijd een voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Nee dit is een fijne mededeling ;)
Wat er nu gebeurd is echt heel raar. Roeland van der Pol, kreeg de woede van alle fans over zich heen toen hij de bal zo door zijn eigen defensieve linie passte

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
Jeroen Blom schreef op 22 juni 2003 @ 20:15:
Lekker heb ik na 5 minuten spelen al rood om m'n oren. Een voordeel hebben de jongens weer wat meer ruimte op het veld en kunnen ze makkelijker scoren.
Hup en weer een rode kaart erbij, gaat lekker zo. Volgens mij snappen de spelers niet echt wat PIC betekent. Maar gelukkig is er al twee keer gescoord en zit mijn stadion met 19820 ook tot de nok toe gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o ja!!!!!!!!

Na 68 minuten maaktAntonio Cuenca een schitterende solo dwars door het midden van de verdediging van de bezoekers en scoort subliem de 1 - 1. Een paar prachtige acties aan de linkerkant van het veld resulteerden in een goal in de 71e minuut, gescoord door Sylvester Hofstra voor Clusters, zodat ze met 2 - 1 voor komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toen Bjorn Boekema doorbrak en de 3 - 0 voor Catenaccio inschoot.
toen Bjorn Boekema doorbrak en de 4 - 0 voor Catenaccio inschoot.
toen Bjorn Boekema doorbrak en de 5 - 0 voor Catenaccio inschoot.
scoorde 6 - 0 toen Bjorn Boekema over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet.

Wereld Spits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Woeiiiiii gewonnen met 3-0 van de concurrent :)
Ben nu officieus kampioen met 6 punten voor op de nr. 2 en doelsaldo van +10 in mijn voordeel :) :P
Eindelijk, V-divisie here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

gvd, kben boos :(

Stond 2e...nr 1 moest tegen nr 3, nr 3 wint... Maar ik verlies :|
Nu sta ik gvd 3e...ik baal hier echt van...terwijl ik vorige week 5-0 van nr 1 won.
Sjeeeeeeeeezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
bobsnl schreef op 22 June 2003 @ 14:28:
Ik sta 3de in VII (mijn eerste seizoen). De nummer 1 is onberijkbaar en erg sterk maar de nummer 2 staat maar 2 puntjes boven mij. We moeten beide nog tegen de nummer 1 (hij uit en ik thuis) en ook nog tegen elkaar (uit helaas). De andere wedstrijd moeten we eigenlijk beide kunnen winnen. Wordt dus nog heel spannend.
Geweldig :) Ik sta 3-0 voor na 45 minuten en 71 % balbezit en mijn concurrent voor plek 2 staat inmiddels met 4-1 achter !! Vanavond ben ik waarschijnlijk dus weer tweede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar er gaan maar 5 clubs die nr1 zijn direct door en de rest moet promotie rondes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woeeeeei 4-1 van de nummer 2 gewonnen hij motste ik niet :) ben nu Kampioen

"kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene kampioene ole ole ole ole"

eindelijk uit die kl*te 6e divisie want zo wil ik het toch wel noemen!

Frizza United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: redelijk
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : zwak

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 22-06-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nou, ik ben kampioen.

Met 10-0 gewonnen uit bij de Nr.2 met PIC
Kan niet beter dus....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Promotie van Level 5

Leiders Reeksen Doelpunten Punten
125. Rise and Fall V.20 46 - 4 33
126. xjax V.29 58 - 17 33
127. Doordouwers V.212 56 - 15 33
128. Catenaccio V.72 53 - 12 33

Ik ben Catenaccio als ik zo doorga ga ik direct promoveren :D Alleen volgende week uit tegen de nr2 die gelijk aantal punten als mij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 22 juni 2003 @ 21:54:

eindelijk uit die kl*te 6e divisie want zo wil ik het toch wel noemen!
Mee eens ja! Er zijn volgens mij best veel goede teams die nu van VI naar V promoveren terwijl ze eigenlijk goed genoeg zijn om al een seizoen in de V mee te kunnen. De V wordt hierdoor veel moeilijker, maar dat maakt het ook leuker! :)
C U in V next season ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

4-0 gewonnen. ben super trots op mijn spelers want ze hebben met PIC deze stats gehaald (div VI)en 30.5 sterren gehaald:

Midfield: passable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: weak
Central Attack: passable
Left Side Attack: passable

volgende week tegen de nr2. Nu 3 punten voor dus moet goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Midfield: passable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: weak
Left Side Attack: passable
dat zijn dus onzinninge stats voor een 6e div team... de meeste in 5 spelen, klooien, grossieren een beetje op het nivo van redelijk tot goed...

Wat een verschil kan er toch zijn als je ook maar enig begrip van dat balletje trappen hebt...

* yared heeft er dus de ballen verstand van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: inadequate
Right Side Defence: brilliant
Central Defence: excellent
Left Side Defence: inadequate
Right Side Attack: excellent
Left Side Attack: outstanding

Dit zijn mijn ratings voor vanavond met PIC en toch geen kampioen worden :(
En een nieuw record in aantal sterren, namelijk 32!!! terwijl ik maar een 1,5 ster weak GK op doel heb staan, normaal heb ik wel beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien moest je is een seizoen niet gaan daytraden zodat je ts niet verneukt word en gewoon de titel pakken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Dit seizoen heb ik het bijna niet gedaan, check mijn transferhistory maar na en daarom is het zo zuur dat ik niet promoveer! Had in de beslissingswedstrijden gewoon een zeer slechte vorm met Delerious TS, alleen de tegenstanders was zeer goed in vorm en had POE ++

Oh ja, mijn u-20 speler heeft afgelopen vrijdag zijn eerste wedstrijd gespeeld in het nationale team!!!!!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door mankit op 22-06-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Mankit die stats zijn gewoon ziekelijk... laat je team eens met rust (echt met rust) voor een seizoen en je zult zien dat ze uit zichzelf promoveren (anders vreet ik me cap op).

Wat jij 'rustig' noemt aan traden is het tienvoudige omzetten van wat ik in 2 seizoenen heb verdiend en uitgegeven bijmekaar opgeteld x 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dit topic gaat door onder deel 7!

Let daar ajb op als je in dit deel nog iets wilt posten waarop je veel replies wil zoals bijvoorbeeld een polletje. Men is nou eenmaal niet veel geneigd terug te bladeren naar een ouder deel :P

* yared is even de motivatie kwijt na een verlies van 0-4 tegen de nr 3 en zijn verlies van de 1e plaats.

2 van zijn doelpunten werden notabene gemaakt door zijn wingbak die op verdedigen stond!! 8)7 |:( :X

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.