Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Nog ruim twintig minuten te gaan en met de huidige stand ben ik kampioen... ohleohleohleohle... En dat terwijl het niet eens 1 van mijn doestellingen was :)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 08:53
hoedjevanpapier schreef op 15 juni 2003 @ 21:22:
4-0 voor, maar al wel 2 geblesseerden.....

De topscorerslijst van Nederland :

Competitie goals van het seizoen - Nederland

1. Travis Jones PSCK 95
2. Hilario Ambrona Lommerich 85
3. Charles Hamlin bohemian haag 50
4. Joop Jongsma Ado20 Het 3e 33
5. Armand Gheorghe F.C. Greaters 31
6. Håkan Bokén richmania 30
7. Jordan Scholten Rapididas 29
8. Jurjen van den Hoven SchopJeRot 29
9. Mischa Smit Lightning Crashe 29
10. Willem Kamerling De Elf Maradona' 29
11. Wouter van Vliet Baco team 28
12. Sander van der Hall De Elf Maradona' 28
13. Mitchell Bosschieter Hoofddorp United 28
14. Maximilian Wessels Sporting Haarlem 28
15. Rudi Carstens De Soepstengels 28
Euh ja...en? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 15 June 2003 @ 20:52:
[...]

Jah goed he!! :) Ik wist het wel :)

Ik sta 4-0 voor...
Wat d8 je van 5-0 voor :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
Met 9-0 gewonnen. En het vage is, normale wedstrijden heb ik selcht middenveld. terwijl ik nu met PIC een zwak middenveld heb.... :? Wazig. Maar ben niet ont te vreden, 92 % balbezit, en zwak middenveld. Ziet er goed uit, als mijn middenveld nu al twee keer achterelkaar hoger is met PIC dan ik daarvoor normaal had, dan betekend dat dus dat mijn nieuwe middenvelder veel goeds brengt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Yes....KAMPIOEN :-)))

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

woei :D het is rust, ik sta 6-0 voor. Mijn topscorer heeft een hattrick te pakken, en de topscorer van de divisie (7goals meer) is zonder doelpunten de wedstrijd uitgeschopt :)

Ik loop drie doelpunten in op de nr1 met deze stand en als in een andere partij waar het 4-1 staat geen gekke dingen gebeuren promoveer ik vanavond als ten minste nummer twee naar div VI :D

edit: IV=VI :$

[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 15-06-2003 21:50 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

0-6 gewonnen met PIC. eitje en 1 hattrick weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

NEEEEE!!!!!!!!

Mijn sterspits, publiekslieveling, maar ook gewoon een hele aardige man...

5 weken geblesseerd. Het seizoen zit er op.

Per Ivarsson. R.T.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

w0000000000000000000000000000t 5-1 gewonnen

Middenveld: redelijk
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : matig

volgende week thuis tegen de numero 2 winnen is officieel kampioen :D verliezen is weekie uitstel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

koentjuh schreef op 15 juni 2003 @ 18:29:
speler id..?

Hmm.. met PIC ruststand 6-0 voor.. :) Gaat erg goed, met 4 doelpunten van mijn club en competitiescoorder. Hij staat inmiddels al op 23. Zijn er ook lijsten van topscoorders van de gehele divisie en gehele hattrcik land?>
Hierom postte ik de top 15 topscoorders...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Heb gewoon 0-5 gewonnen van Rapididas, die dus 5 punten voor mij stond :P

F.C. GoT
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: goed
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed

Ik sta nu 2 punten achter op hem...Hij moet ergens punten laten liggen wil ik nog kans hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
Welke divisie speel je???

edit:

Hmmz, koen komt er net achter dat ik de laatste wedstrijd van het seizoen in Salou zit. Laat nu net de laatste wedstrijd van het seizoen de wedstrijd zijn tegen de nummer 2.En de gene die die wint is kampioen (ik heb ana gelijkspel ook genoeg) Hmm, wel kut, nu kan ik daar dus niet echt bij zijn. Achja, zoek ik daar op een zonnige middag wel ff een i-net cafe op. Om te kijken wat het geworden is :) Als ik het al niet vergeet

[ Voor 90% gewijzigd door koentjuh op 15-06-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:54
Heerlijk, 7 - 0 gewonnen met PIC. Dus dat zit wel goed! Topscorer legt er voor mij ook 4 in! Het is een goede zondag... :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

koentjuh schreef op 15 June 2003 @ 22:05:
Welke divisie speel je???
Ik speel nu V...en waarschijnlijk volgend seizoen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:50
Met 4-0 gewonnen en daardoor nog steeds 5 punten voorsprong op nummer 2. Alleen balen dat divisie (vi.629) zo saai is, van de oorspronklijke teams doen er nog maar twee mee (nummer 2 en ik) en nummer 2 speelt alleen zijn competitiewedstrijden en dat is het. Hopelijk krijg ik volgend seizoen een keer een verliespartij want zo is er ook geen reet aan.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
hoedjevanpapier schreef op 15 June 2003 @ 21:54:
[...]

Hierom postte ik de top 15 topscoorders...
Dat had ik gemist, sorry.

7-1 gewonnen met PIC, volgende week de kampioenswedstrijd, mits ik minimaal 1 punt pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Eenvoudige 4-0 overwinning met PIC :) Had wel gehoopt op een wat grotere overwinning, maar dat zat er vandaag niet in, ik had ook maar een weak middenveld na de MOTS van vorige week. Ik heb iig geen blessures of schorsingen opgelopen. :) Voor de GoT Cup moet ik bij MVR F1 spelen, heeft mij nog niet uitgedaagd. Heb gisteren zelf maar een uitdaging de deur uitgedaan. Verder was de jeugdspeler niet veel soeps, behalve dat het een leuke teamleider is (Solid leadership / Sympathetic). Kan mijn huidige leider mooi met pensioen ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

9-0, promotie is binnen. Mijn topscorer loopt 4 goals in en staat nu op 3 goals van de nr 1 in de leage. Die kijkt 0de komende twee keer vanuit de ziekenboeg toe :)

sta nu 3 punten achter op nr 1 met een beter doelsaldo. komende twee wedstrijden zijn voor mij lastiger, maar moet ik kunnen pakken. De laatste partij mogen we in een direct duel op mijn veld uitvechten wie er de beste is :)

ik kan niet wachten :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslag Deze Week
Grooviee17 5 + 1 weekwinnaarspunt
Brainpower 5 + 1 weekwinnaarspunt
Hoedjevanpapier 4
Zonar 4
Frizza 3
Mankit 3
Thije 3

Totaal Stand

1. Hoedjevanpapier 72pt
2. Brainpower 69 pt
3. Frizza 65 pt
4. Zonar 60 pt
5. Yared 56 pt
6. Thije 56 pt
7. Grooviee17 49 pt
8. G0009 35 pt
9. neudeboules 6 pt
10. Mankit 3

De site is ff niet geupdate en zal dit seizoen ook niet meer gebeuren. Ik heb gister me computer geformateerd en daar stond uiteraard me site ook op :+) en om nou voor die 3 weken een nieuwe te maken.... no thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
De nieuwste GoT-Ratings zijn weer online. 2 Nieuwe leden deze week, mankit met kiddy en Appie-B met WUR-team. _/-\o_ Verder zijn we 1 lid kwijtgeraakt, WouterAJAX met W.F.C. Ajax :(

Geen veranderingen in de top 8, foray 4ever en OO0nme's Dreamteam halen Bad Clusters in en ook Hoedjevanpapier's XI tal stijgt een plaats ten koste van Visscher (dat ook werd ingehaald door OO0nme). kiddy komt binnen op de 18e plaats.

Beste teams van de week waren 9worlds.net en Pielewiepers, beiden haalden 78 punten. Nobbe United staat 3e met 64 punten gevolgd door F.C. GoT, Hoedjevanpapier's XI tal en OO0nme's Dreamteam met 62 punten, voor alle 3 een seizoensrecord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah beter zo snel al klasse zonar :)

ik heb ook me seizoenscore gehaald 60 puntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik heb 5-2 gewonnen. En 6 overwinningen op rij. Ik heb een beetje de aansluiting met de kop gevonden. Ik sta 3e. Alleen ik heb nog 3 zware wedstrijden te gaan. :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik had jet zelf al uitgerekend en wist dat ik zo laag zou staan, maar heb dit seizoen op een wedstrijd na ook alleen maar PIC gespeeld en toch niet promoveren :(. Wel gisteren voor het eerst meer dan 30* gehaald, namelijk 30,5*!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Als je uitgerekend tegen HHC verliest kun je dat verwachten >:) Toch heb ik liever HHC dan jou in mijn poule ;) Mijn record aantal sterren is 30, maar de afgelopen wedstrijd had ik er maar 28,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De logica is volledig weg uit Hattrick. Mijn team is qua vorm aan een vrije val begonnen.

Gister met PIC 9-0 gewonnen en een zwak?? middenveld. Vorige week haalden diezelfde spelers nog een goed middenveld (weliswaar geen PIC, maar toch). Me sterspeler is 5 weken van de velden getrapt (het is ook altijd de beste speler die van het veld wordt getrapt, nog zo'n bug) en me beste winger heeft rood. Ik heb al 10 weken op rij nog geen matige speler (serieus waar) uit me jeugd kunnen halen, terwijl het niveau redelijk is.

Door de vormcrisis ga ik woensdag zo ontzettend op me kloten krijgen van Oonme's Dreamteam, dat ik het Hattrick-leven even niet meer zie zitten.

Alles glipt uit me handen. Slechts het kampioenschap schittert in de verte. Of dat ook promoveren inhoudt, durf ik met geen mogelijkheid meer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 16 juni 2003 @ 16:14:
De logica is volledig weg uit Hattrick. Mijn team is qua vorm aan een vrije val begonnen.

Gister met PIC 9-0 gewonnen en een zwak?? middenveld. Vorige week haalden diezelfde spelers nog een goed middenveld (weliswaar geen PIC, maar toch). Me sterspeler is 5 weken van de velden getrapt (het is ook altijd de beste speler die van het veld wordt getrapt, nog zo'n bug) en me beste winger heeft rood. Ik heb al 10 weken op rij nog geen matige speler (serieus waar) uit me jeugd kunnen halen, terwijl het niveau redelijk is.

Door de vormcrisis ga ik woensdag zo ontzettend op me kloten krijgen van Oonme's Dreamteam, dat ik het Hattrick-leven even niet meer zie zitten.

Alles glipt uit me handen. Slechts het kampioenschap schittert in de verte. Of dat ook promoveren inhoudt, durf ik met geen mogelijkheid meer te zeggen.
omdat je nu een lagere vorm hebt, is je score voor je middenveld ook een stuk lager + PIC wat 1 a 2 stappen scheelt. Dus volkomen logisch.

met een redelijke jeugd krijg je inderdaad bijna nooit iets leuks. Heel normaal. ik kreeg pas een leuke speler toen mijn jeugd al 7 weken goed was. snap dus niet waarom je zegt dat hattrick op dat gebied onlogisch is. Het overkomt iedereen. Als je gewoon general traint gaat je vorm hoger en MOTS-en. Wellicht maakt je dan wel kans tegen hem. Volgens mij ben je nog duidelijk een beginner. Ik dacht toen ook dat het altijd onlogisch was. Maar op deze wijze zit Hattrick in elkaar, niets bijzonders met jouw team dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 16-06-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe kan het dan dat ik in totaal wel een halve ster meer had op het middenveld dan vorige week. Waarom wordt dat vertaald met 'zwak'.

Ik ben overigens duidelijk GEEN beginner. Maar ik kan het gewoon niet uitstaan als mensen die ik ken al 10 weken ergens op trainen en geen vormverlies hebben. Verder heeft bijvoorbeeld Crazy-Horse al weken op rij goede verdedigers uit zijn jeugd (ook jeugd redelijk) die met enkele weken al uitstekend waren.

Ben waarschijnlijk gewoon jaloers, maar dat komt vooral omdat dit niet met kunde te maken heeft, maar met PUUR GELUK.

Edit: Weet ook wel dat Hattrick niet onlogisch is en dat het gewoon kansberekeningen zijn die een rol spelen. Als het echter week in week uit tegen zit, ga je wel eens denken dat het significant is.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 16-06-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 08:51

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

even tussen door, is Hattrick bij jullie nu ook down??? bij mij wel, echt kut :'(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

Yukkie schreef op 16 juni 2003 @ 17:00:
even tussen door, is Hattrick bij jullie nu ook down??? bij mij wel, echt kut :'(
het is de hele dag al shit met die server :( trouwens gisteren met 6-2 gewonnen,nummer 3 had verloren en ben nu officieel gepromoveerd naar VI :)
Komende zondag tegen de nummer 1 om het kampioenschap.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 77348 op 16-06-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
1 van m'n spelers die op de transferlijst staan loopt vanavond af, da's dus mooi bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

G0009 schreef op 16 June 2003 @ 17:58:
1 van m'n spelers die op de transferlijst staan loopt vanavond af, da's dus mooi bagger :(
deadline wordt verlengd, tenminste dat hoop ik voor je anders kost het je geld,heb dit ook al eens gehad met een speler, was net het openingsbod op gedaan toen de server plat ging,45 minuten later weer online, deadline niet verlengd speler verkocht voor openingsbod :( had dus meer winst ingezeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 77348 op 16-06-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hattrick is weer up!!! ;)
De transfer deadline van (spelernaam) is uitgesteld voor 1440 minuten door het Spel Management, omdat de server was of wordt gesloten.
Netjes, precies een dagje uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Anoniem: 44169 schreef op 16 June 2003 @ 16:29:
Maar hoe kan het dan dat ik in totaal wel een halve ster meer had op het middenveld dan vorige week. Waarom wordt dat vertaald met 'zwak'.

Ik ben overigens duidelijk GEEN beginner. Maar ik kan het gewoon niet uitstaan als mensen die ik ken al 10 weken ergens op trainen en geen vormverlies hebben. Verder heeft bijvoorbeeld Crazy-Horse al weken op rij goede verdedigers uit zijn jeugd (ook jeugd redelijk) die met enkele weken al uitstekend waren.

Ben waarschijnlijk gewoon jaloers, maar dat komt vooral omdat dit niet met kunde te maken heeft, maar met PUUR GELUK.

Edit: Weet ook wel dat Hattrick niet onlogisch is en dat het gewoon kansberekeningen zijn die een rol spelen. Als het echter week in week uit tegen zit, ga je wel eens denken dat het significant is.
Mijn jeugdopleiding is al 3 weken goed. Dit weekend trok ik mijn 1e echt goede speler, een goede verdediger met redelijk vleugelspel.
Daarvoor heb ik 3 x een matige speler uit de jeugd gehaald, waarvan ik er al 1 naar redelijk heb getraind. De overige pulls waren ronduit zwak/slecht.
Binnenkort heb jij dit "geluk"ook wel MetalMeijer, geduld is een schone zaak in hattrick heb ik het idee.

MetalMeijer in ik kennen elkaar irl, en we praten dan best veel over Hattrick. Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt waar we het over hebben gehad. Mijn jeugdpulls en mijn trainingsvooruitgang.
Ik pull niet al weken op rij goede verdedigers uit mijn jeugd, ik heb er al 2 beter getraind (1 naar uitstekend en 1 naar goed) meer niet. Ik train gericht sinds halverwege vorig seizoen. MetalMeijer traint minder lang dacht ik. Vandaar dat je nog niet zulke veranderingen kan waarnemen als ik. Binnen een paar weken zal er bij jou ook wel het een en ander gaan veranderen mbt je trainingsupdate. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eh... H.F.C Bman (poule C) daagt mij uit voor de GoT cup, om vervolgens een oefenwedstrijd te regelen tegen een andere club? Dat wordt een walkover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

jeugdspelertje van vandaag uit opleiding:

Richard Essers (12906820)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 118 000 Euro
Loon: 1 100 Euro/week
Eigenaar: FC_Tjakka
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Dus als iemand hem moet......

Transfer lijst: Vleugelspeler

Deadline: 2003-06-20 08.54

Vraagprijs: 35 000 Euro

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Christiano007 schreef op 17 June 2003 @ 09:06:
jeugdspelertje van vandaag uit opleiding:

Dus als iemand hem moet......
Mail 'em maar...

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

irritableskillz schreef op 17 juni 2003 @ 01:20:
Eh... H.F.C Bman (poule C) daagt mij uit voor de GoT cup, om vervolgens een oefenwedstrijd te regelen tegen een andere club? Dat wordt een walkover :)
Als je maandag(avond) nog niet geaccepteerd had is hij gerechtigd ( :P ) iemand anders uit te dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-06 22:36
Christiano007 schreef op 17 June 2003 @ 09:06:
Ik heb ook wel interesse :)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Alle info die nodig is staat bij de speler dus bied maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Heb dr nog 1 die ik misschien wel wil verkopen...tegen een goede vergoeding

Magnus Andreasson (8455402)
18 jaar, goed vorm, gezond

Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 107 000 Euro
Loon: 1 080 Euro/week inclusief een 20% Bonus

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doe maar een redelijk bod en ik zal overwegen om hm op de transferlijst te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaan we nu ook al dit soort dingen vragen? Spelers die niet eens op de transferlijst staan. Op deze wijze wordt heel het topic vern&^%. Gelieve dit gewoon per user 1x per seizoen doen ofzo en pas ALS ie op transfer lijst staat. Voor deze doeleinden zijn andere topics (zoals op HT zelf, of bij een federatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
* yared is terug, bruin, erg moe (vakantie? hmm..) en weet alles over vloeken in het Turks tijdens een voetbalwedstrijd van elke Turkse club die FC Spurblablanogwattes heet :D

Zodra ik bijgelezen ben kan men weer enig geluid verder van me verwachten....

.. en ook weer enige kritische noten zoals
Door Christiano007 - Tuesday 17 June 2003 13:01
Heb dr nog 1 die ik misschien wel wil verkopen...tegen een goede vergoeding

Magnus Andreasson (8455402)
18 jaar, goed vorm, gezond

Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 107 000 Euro
Loon: 1 080 Euro/week inclusief een 20% Bonus

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doe maar een redelijk bod en ik zal overwegen om hm op de transferlijst te zetten.
Geen Complete Transfer Ads aub... zie openingspost ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

ooh sorry hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet lullig bedoeld. kwam er misschien raar uit door al die warmte en drukte op de weg naar huis :( . Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Par_Martinos is bezig de spelers van Martinozen flink op te fokken. Woensdag mogen ze uit spelen tegen Hoedjevanpapiers XI tal. De opstelling blijft nog even geheim, maar onofficiële bronnen beweren dat de Martinozen een vuil spel gaan spelen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 17 June 2003 @ 15:26:
* yared is terug, bruin, erg moe (vakantie? hmm..) en weet alles over vloeken in het Turks tijdens een voetbalwedstrijd van elke Turkse club die FC Spurblablanogwattes heet :D

[...]
Good to have you back Erwin, er is eindelijk weer iemand die de spammers tot de orde roept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 17 June 2003 @ 15:26:

[...]
Onze ouwe lul is er weer hoor!!! Ben blij dat je erweer bent not :P

Leuke vakantie verder gehad? Nog wat beleefd daaro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 17731 schreef op 17 juni 2003 @ 16:51:
[...]

niet lullig bedoeld. kwam er misschien raar uit door al die warmte en drukte op de weg naar huis :( . Sorry
Geeft niet hoor, zou het zelf ook vervelend vinden als een ander zich niet aan de regels hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Toen ik de transferlijst aan het bekijken was stuitte ik hierop:

Geert de Bruin 319 000 Euro (A.B.C.D.)
Is eigendom van: TSC
Leeftijd: 18 jaar
Waarde: 319 000 Euro
Deadline: 2003-06-17 21.41
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

319k voor een solid GK van 18 is behoorlijk veel! Nou zou je denken so what, heeft die vent gewoon geluk gehad...maar A.B.C.D. is een (Nederlands) DERDE divisieteam!!!!!!!!

Wat moet een derdedivisieteam met een 18-jarige solid GK voor 319k???
Die keeper is niet eens high-solid, en ook geen clown, heb ik net gechecked!

Wat denken jullie: Een verkapte vorm van vriendjespolitiek (cheaten) ? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 17-06-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedoel je nou dat een derde-divisieteam betere keepers heeft dan 'solid' of dat de prijs te hoog is?

Hij biedt de objectieve waarde, dus in die zin is hij niet aan het cheaten. In de praktijk echter krijg je voor een keeper nooit zijn objectieve waarde.

Ik zal er ook ff naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
G0009 schreef op 17 juni 2003 @ 20:51:
Wat denken jullie: Een verkapte vorm van vriendjespolitiek (cheaten) ? :?
Wat een onzin. Ik had ook bijna een solod keeper gekocht vandaag (werd me alleen net wat te duur). Waarde was 402k en hij was 20.... En dan speel ik VII ... so what :?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 17 June 2003 @ 20:55:
Bedoel je nou dat een derde-divisieteam betere keepers heeft dan 'solid' of dat de prijs te hoog is?

Hij biedt de objectieve waarde, dus in die zin is hij niet aan het cheaten. In de praktijk echter krijg je voor een keeper nooit zijn objectieve waarde.

Ik zal er ook ff naar kijken
Eigenlijk beide! Wat moet een III-divisieteam met een solid keeper(OK, zou nog kunnen als reserve), maar je zou toch denken dat een III-divisie-manager zoveel verstand van het spelletje heeft om te weten dat 319k behoorlijk veel is voor een solid keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet van a.b.c.d. wel dat hij net uit de 2e divisie komt hij heeft een tijd in italie gestudeerd en had hij dus geen tijd voor hattrick sinds een paar weken heeft hij ht weer opgepakt... misschien is ie nog een beetje de weg kwijt en denkt ie dat dit normaal is.... of hij heeft geld te veel... ik had ook een x een redelijk keeper waar korrewegspor 150k op bood. Ze bieden gewoon zoveel zodat ze een zekerheidje hebben dat ze de speler hebben en dus wat anders kunnen doen ipv bij de speler blijven tot de deadline afloopt...

of het is idd cheaten :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 17-06-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
bobsnl schreef op 17 June 2003 @ 20:57:
[...]

Wat een onzin. Ik had ook bijna een solod keeper gekocht vandaag (werd me alleen net wat te duur). Waarde was 402k en hij was 20.... En dan speel ik VII ... so what :?
Jij speelt VIER divisies lager, zo'n keeper is van het niveau 5de-7de divisie. Een derdedivisiespeler heeft a) aan zo'n keeper niet genoeg omdat het niveau van de competitie daarvoor te hoog is en b) zou beter moeten weten dan zo'n hoge prijs te betalen voor een goede keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 17 June 2003 @ 20:58:
ik weet van a.b.c.d. wel dat hij net uit de 2e divisie komt hij heeft een tijd in italie gestudeerd en had hij dus geen tijd voor hattrick sinds een paar weken heeft hij ht weer opgepakt... misschien is ie nog een beetje de weg kwijt en denkt ie dat dit normaal is.... of hij heeft geld te veel... ik had ook een x een redelijk keeper waar korrewegspor 150k op bood. Ze bieden gewoon zoveel zodat ze een zekerheidje hebben dat ze de speler hebben en dus wat anders kunnen doen ipv bij de speler blijven tot de deadline afloopt...

of het is idd cheaten :D
Dat van dat zeker weten dat ie de speler ook daadwerkelijk krijgt was ook wel gelukt met een bod van 225-250k!
Ik verkoop zelf ook solid keepers, en ik kan je vertellen dat de markt niet echt super is. Je mag blij zijn als je 200k voor een solid GK krijgt dezer dagen. Mijne loopt over 20 minuten af en staat maar op 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit zijn de meest rare transfers van A.B.C.D.. Bij TSC heb ik geen hele extreme dingen kunnen vinden. Ook zitten er geen ploegen bij waarmee ze beiden gehandeld hebben. IP-adressen zijn ook verschillend.

Gekocht Martin Roddahl van Kolerud FF 2 151 000 Euro (424 000 Euro)
Gekocht Tor Bengtsson van Rydbo IF 2 654 000 Euro (771 000 Euro)
Verkocht Per Mårtensson naar Hemmets BK 824 000 Euro (211 000 Euro)
Verkocht Maarten Reuter naar Gianag 194 000 Euro (46 000 Euro)
Verkocht Lars Stålfeldt naar IFK Lindholmen 5 227 000 Euro (1 459 000 Euro

Ik denk dat je hier niet zoveel mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
G0009 schreef op 17 June 2003 @ 21:00:
[...]
Jij speelt VIER divisies lager, zo'n keeper is van het niveau 5de-7de divisie. Een derdedivisiespeler heeft a) aan zo'n keeper niet genoeg omdat het niveau van de competitie daarvoor te hoog is en b) zou beter moeten weten dan zo'n hoge prijs te betalen voor een goede keeper.
Uhm ... beetje verkeerd gelezen .. dacht dat je solid 'te goed' vond voor div III :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe 8)

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 17-06-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 17 June 2003 @ 21:04:
Dit zijn de meest rare transfers van A.B.C.D.. Bij TSC heb ik geen hele extreme dingen kunnen vinden. Ook zitten er geen ploegen bij waarmee ze beiden gehandeld hebben. IP-adressen zijn ook verschillend.

Gekocht Martin Roddahl van Kolerud FF 2 151 000 Euro (424 000 Euro)
Gekocht Tor Bengtsson van Rydbo IF 2 654 000 Euro (771 000 Euro)
Verkocht Per Mårtensson naar Hemmets BK 824 000 Euro (211 000 Euro)
Verkocht Maarten Reuter naar Gianag 194 000 Euro (46 000 Euro)
Verkocht Lars Stålfeldt naar IFK Lindholmen 5 227 000 Euro (1 459 000 Euro

Ik denk dat je hier niet zoveel mee kan.
Heb je gechecked of dat niet toevallig jonge spelers waren? Voor 17-jarigen wordt wel vaker veel meer betaald dan de nominale waarde.

Edit: Ik heb net op IRC het even aan de heren voorgelegd, maar die zijn ervan overtuigt dat een III divisie speler nooit zou cheaten en "niet op een tonnetje meer of minder kijkt"

Dan vraag ik me toch af waarom ie z'n vorige reservekeeper(waarschijnlijk excellent) voor 400k nogwat verkoopt om vervolgens een solid voor 317k terug te kopen. Als je in geldnood zit kijk je volgens mij juist wél op een tonnetje meer of minder....Maar goed, zal het later nog wel eens aan een GM voorleggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Ronald Koeman op 17-06-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A.B.C.D. heeft de keeper uiteindelijk gekocht voor 333.000. Schijnbaar waren er toch nog andere ploegen die meer boden dan 319.000 (of hij moet zijn eigen bod verhoogd hebben, maar dat kan ik niet meer controleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 17 June 2003 @ 22:11:
A.B.C.D. heeft de keeper uiteindelijk gekocht voor 333.000. Schijnbaar waren er toch nog andere ploegen die meer boden dan 319.000 (of hij moet zijn eigen bod verhoogd hebben, maar dat kan ik niet meer controleren)
:? 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Brainpower schreef op 17 juni 2003 @ 10:51:
[...]

Als je maandag(avond) nog niet geaccepteerd had is hij gerechtigd ( :P ) iemand anders uit te dagen.
Maandag(avond) was hattrick down dus moet hij hem al eerder geaccept hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

irritableskillz schreef op 17 June 2003 @ 22:48:
[...]

Maandag(avond) was hattrick down dus moet hij hem al eerder geaccept hebben :)
Hattrick was niet de hele dag down hoor...Maarja jullie gaan toch niet meer door dus het is geen ramp...Maar voortaan eerder dan maandag accepteren.
Hij had om 1700 een andere wedstrijd geregeld...maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De oprichter ligt zeker nog steeds met zun luie reet in het warme water van Turkije?
Eerder op de rand van het water/zee en het strand, romeinse kastelen met grote voetbalstadions bouwen met me kids. :D Ware het niet zeeer OT dan had ik er wel een foto van gepost .. v/h kasteel uiteraard nie me luie reet:P

Me excuses nog aan de GoT cup voor het regelen van een friendly terwijl ik nog in de cup zat. De stress van het 2400 baud modem had me even niet doen realiseren dat het een poule was en niet een knock-out systeem. |:(

Mbt de Toto, blij dat het volgend seizoen geregeld is met de vakanties. Echter wil daar wel bij opmerken dat het me raadzaam en eerlijk lijkt alleen die mensen te compenseren die het in dit forum ruim van tevoren gemeld hebben.

Aan allen nieuwe fora- en GoT federatie leden.. WELKOM! :D
Dat iedereen lang geboeid mag blijven door dit spel en voor de lurkers, ook jullie zijn welkom, ook al post je nooit wat, zolang je maar blijft lezen en spelen ;)
1. (1) Official Dutch Federation – 349 +41 / +13%
2. (2) Hattrick Verslaafden Nederland – 150 +20 / +15%
3. (3) De Stamgasten – 93 +17 / +22%
4. (5) Forza Groningen – 83 +14 / +20%
5. (3) Hattrick-Beginner – 81 +5 / +7%
6. (6) Hattrick Federatie Rotterdam – 66 +14 / +27%
7. ( AJAX Amsterdam Federation – 56 +25 / +81%
8. (9) Gathering of Tweakers Nederland – 33 +5 / +18%
De achtste federatie van Nederland zijn we alweer...

Zelf ben ik lid van ODF en HVN, maar zodra ik wat intressanters tegenkom dan de ODF dan laat ik dat zooitje saaie gasten meteen links liggen. De HVN blijf ik wel steunen en mbt het rapporteren van cheaters ben ik nog steeds van mening dat iedereen ondanks dat het cheathunt rooster niet altijd werkt, het het beste nog steeds via de HVN kan melden. Op deze manier word er weinig dubbel gewerkt en de boel gestructureerd aangeleverd.

Natuurlijk moet onze federatie wel groter worden, hoewel een 7e of hogere plaats nu nog ver weg lijkt, zul je zien dat over een paar seizoenen de populariteit van HT zo is toegenomen dat we makkelijk kunnen stijgen.
Wellicht als T.net eens een artikeltje op de FP zet, wie weet... zal eens kijken of er wat valt te 'regelen' met die gedachte dat er wel wat nieuw en intressants te melden moet zijn natuurlijk.

Sommige mensen zullen het debiel noemen om trots te zijn op een discussie draadje, maar elke GoT'r onder ons weet hoe makkelijk zelfs het leukste draadje kan doodbloeden. Het mag daarom weleens gezegd worden en bij deze:

Met grote DANK aan alle fora en federatie leden voor het levend en actief houden van alle extraatjes zoals de Cup, de site, het forum, de ratings, de toto en alles wat ik nu even niet opnoem! :*) _/-\o_

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 juni 2003 @ 13:20:
[...]
Met grote DANK aan alle fora en federatie leden voor het levend en actief houden van alle extraatjes zoals de Cup, de site, het forum, de ratings, de toto en alles wat ik nu even niet opnoem! :*) _/-\o_
Amen! :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
De Supern00b heeft gesproken >:)

Hoe gaat de loting voor de knockout ronde in zijn werk :? Zijn de groepswinnaars nog geplaast of wordt iedereen in een grote pot gegooid? Iedereen alvast succes in de laatste groepswedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 22:16
Een tijdje niet veel gepost vanwege schooldrukte enzo, maar dat is gelukkig zo goed als over.

Vanavond heb ik een walk-over(dinsdag was de friendly nog niet geaccepteerd), dus ik denk dat ik wel door ben naar de volgende ronde. De beste 4 nummers 3 gingen toch door?

Afgelopen zondag ben ik gruwelijk afgeslacht, niet normaal meer. Maar de doelstelling voor dit seizoen gaat denk wel gehaald worden, handhaving in de V. Volgend seizoen maar weer kijken wat dan mogelijk is.

De trainingsupdate was mij eindelijk ook weer eens gunstig gezind, een 17 jarige keeper naar uitstekend, en eindelijk weer eens meer mensen omhoog in vorm dan omlaag :).

Iedereen veel succes vanavond met de wedstrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

*GOT CUP RECTIFICATIE*

Na de bekentenis van Yared over de wedstrijd Paniohitus - Harlem Hattricks is besloten Paniohitus de W.O. te geven. De stand is nu:

1. Martin’s Team 4 3 1 0 10 15 - 4
2. Fiets 'em d'r in 4 2 1 1 7 16 - 8
3. Paniohitus 4 2 0 2 6 10 - 8
4. Harlem Hattricks 4 2 0 2 6 6 - 13
5. Nobbe United 4 1 0 3 3 12 - 11
6. Sunclub Marmaris 4 1 0 3 3 4 - 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft eigenlijk zijn eigen naam al teruggevonden als speler in Hattrick?
Nederland -> zoeken -> id speler niets invullen maar op zoeken weer klikken -> je naam invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:16
heb er 2 gevonden gelijk ff aan mijn bookmarks toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:54
Heb mezelf niet gevonden, maar mijn vader wel ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel bijzonder. Ontzettend veel Martijn's en ontzettend veel Meijer's. Maar de combinatie bestaat niet.

Misschien in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Ik heb mezelf wel eens willen kopen, vond de prijs (50k) toen wat te hoog.
Maar ik loop geloof ik 5 x rond in de Nederlandse competitie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik besta jammergenoeg ook (nog) niet. Maar ik moet zeggen dat ik niet zo veel geld over zou hebben voor een speler met m'n naam als ik er verder niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523

http://users.pandora.be/sffclan/opstelling.JPG
Dit is mijn huidige opstelling, iemand tips om ze beter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je zou 1 van de vleugelspelers naar het midden kunnen zetten dan word je middenveld beter maar je aanvaller wel wat slechter.... dus dan zou je een middenvelder aanvaller kunnen zetten om de aanval weer wat beter te krijgen

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 18-06-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

betere spelers kopen?

kan zo niet zien wat je spelers nu kunnen dus.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 18-06-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 82523 schreef op 18 June 2003 @ 17:52:
http://users.pandora.be/sffclan/opstelling.JPG
Dit is mijn huidige opstelling, iemand tips om ze beter te maken?
Hangt helemaal van je spelers af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Hihi ik sta in de rust voor ,tegen 1337s united :-)
Zal aan het eind wel niet meer zo zijn, maar toch effe leuk !
Bovendien word ik toch 3e in de poule, en zal niet bij de beste nr's 3 horen.. einde GOT cup voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
De helft van de gegevens staat er niet op, nou kunnen we er nog niets over zeggen...
Dit is trouwens misschien wel wat voor jou:

http://www.mybestteam.tk/

[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-06-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei 2e ronde got cup is een feit :)

who'z next >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 18-06-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslagen laatste speelronde Poule C

Bad Clusters-Oonme's Dreamteam 3-2
Hoedjevanpapier's XI-tal-Martinozen 4-3
HFC Bman-RFC Skillz 0-5

Stand Poule C na 5e speelronde
1. Oonme’s Dreamteam 5 18-6 12
2. Bad Clusters 5 18-8 12
3. Hoedjevanpapier 5 17-9 12
4. RFC Skillz 5 12-13 6
5. HFC Bman 5 4-18 3
6. Martinozen 5 5-20 0

Briljant. Wat een spanning. De eerste drie ploegen van poule C zijn zeker door naar de laatste 16. Proficiat Hoedje van Papier en Oonme

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 18-06-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 44169 schreef op 18 juni 2003 @ 19:22:
Uitslagen laatste speelronde Poule C

Bad Clusters-Oonme's Dreamteam 3-2
Hoedjevanpapier's XI-tal-Martinozen 4-3
HFC Bman-RFC Skillz 0-5

Stand Poule C na 5e speelronde
1. Oonme’s Dreamteam 5 18-6 12
2. Bad Clusters 5 18-8 12
3. Hoedjevanpapier 5 17-9 12
4. RFC Skillz 5 12-13 6
5. HFC Bman 5 4-18 3
6. Martinozen 5 5-20 0

Briljant. Wat een spanning. De eerste drie ploegen van poule C zijn zeker door naar de laatste 16. Proficiat Hoedje van Papier en Oonme
Uhhh HFC Bman heeft 5-0 gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euh hoe moet het nu verder met de got cup? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
0-5 verloren met me b-team, maar tenminste me nieuwe yp keeper (redelijk/250K) een keer kunnen zien spelen...

en kan je zeggen, ben erg blij met hem want in het verslag komt zijn naam een paar keer naar voren en hij is beste speler van het veld.

beetje mazzel speelt ie straks mee als 3* speler en gaat zijn waarde over de 3 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 18 juni 2003 @ 22:29:
euh hoe moet het nu verder met de got cup? :)
I'm working on it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GOT CUP UPDATE

De laatste poulewedstrijden zijn gespeeld, de eindstanden zijn te zien op de GOT Cup Site http://www32.brinkster.com/hattrickusers/.

En dit zijn de 16 uitverkorenen voor de volgende (knock-out)ronde:

Oape City
Pielewiepers
Martin’s Team
Fiets 'em d'r in
Oonme’s Dreamteam
Bad Clusters
Frizza United
Tha Groove's
1337s United
FC-Utreg
FC Jansen
White Stripes
Hoedjevanpapier
Visscher
FC P.a.a.r.d
FC Dolf

Ook het wedstrijdschema is bepaald volgens een random loting:

Frizza United - Martin’s Team
FC Dolf - Pielewiepers
FC-Utreg - FC P.a.a.r.d
White Stripes - Oape City
Bad Clusters - FC Jansen
Oonme’s Dreamteam - Fiets 'em d'r in
Hoedjevanpapier - Visscher
Tha Groove's - 1337s United

Stuk voor stuk allemaal kaskrakers!!!

Zorg ervoor dat jullie elkaar zo snel mogelijk uitdagen!
(bekerregels)

May the best win!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 19-06-2003 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frizza United - Martin’s Team MwHuaHuaHua >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Klein foutje in de tabel voor groep 6: Team Boswar heeft 2 nederlagen i.p.v. 1

Denk eraan: Uitdagen met Cup-rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 18 June 2003 @ 21:21:
[...]

Uhhh HFC Bman heeft 5-0 gewonnen...
Uit jouw conversatie met RFC Skillz blijkt dat HFC Bman een andere uitdaging eerder dan maandagavond moet hebben aangenomen. Hoe jij dan tot bovenstaande conclusie komt is mij niet geheel duidelijk. Naar mijn mening zou dit nader bekeken moeten worden, ware het niet dat beide ploegen toch geen rol van betekenis meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 44169 schreef op 19 June 2003 @ 07:00:
[...]

Uit jouw conversatie met RFC Skillz blijkt dat HFC Bman een andere uitdaging eerder dan maandagavond moet hebben aangenomen. Hoe jij dan tot bovenstaande conclusie komt is mij niet geheel duidelijk. Naar mijn mening zou dit nader bekeken moeten worden, ware het niet dat beide ploegen toch geen rol van betekenis meer spelen.
Doet het eigenlijk nog ter zake ?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 19 June 2003 @ 00:42:
GOT CUP UPDATE

De laatste poulewedstrijden zijn gespeeld, de eindstanden zijn te zien op de GOT Cup Site http://www32.brinkster.com/hattrickusers/.

En dit zijn de 16 uitverkorenen voor de volgende (knock-out)ronde:

Oape City
Pielewiepers
Martin’s Team
Fiets 'em d'r in
Oonme’s Dreamteam
Bad Clusters
Frizza United
Tha Groove's
1337s United
FC-Utreg
FC Jansen
White Stripes
Hoedjevanpapier
Visscher
FC P.a.a.r.d
FC Dolf

Ook het wedstrijdschema is bepaald volgens een random loting:

Frizza United - Martin’s Team
FC Dolf - Pielewiepers
FC-Utreg - FC P.a.a.r.d
White Stripes - Oape City
Bad Clusters - FC Jansen
Oonme’s Dreamteam - Fiets 'em d'r in
Hoedjevanpapier - Visscher
Tha Groove's - 1337s United

Stuk voor stuk allemaal kaskrakers!!!

Zorg ervoor dat jullie elkaar zo snel mogelijk uitdagen!
(bekerregels)

May the best win!
Goed werk Thije.
Misschien een ideetje voor volgend jaar om die random loting van te voren te doen.
Zoiets als nr1 poule3 - nr 2 poule 4 enz.
Dan weet iedereen van tevoren waar ie aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 19 juni 2003 @ 07:34:
[...]

Doet het eigenlijk nog ter zake ?
Dat zei ik toch al? (ware het niet (....) spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

FC-Utreg - FC P.a.a.r.d

hahah, terug aan land en nog steeds in de GoT CuP. En eindelijk eens wat tegenstand, een 5e divisie club :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geluk voor jou dat je thuis speelt, want het kan flink spoken in 'De Stal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe nou ik won er anders met 1-2 gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 44169 schreef op 19 juni 2003 @ 08:14:
[...]

Dat zei ik toch al? (ware het niet (....) spelen)
Nee idd het is niet meer relevant... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Metalmeier/Brainpower/hoedjevanpapier ajb dit soort discussies achterwege laten ;)

hehe, eindelijk uit de Cup :P kan ik eindelijk weer eens buitenlandse teams verlokken om in me achtertuin te komen spelen >:)

Je denkt nog, die Thije schopt je d'r meteen uit, maar nee... meneer moest zonodig verliezen! : :Y)

Is iedereen tevreden over het poule systeem, of heeft men toch liever het knock-out systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Misschien is het volgend jaar handiger om óf de inschrijving later te openen, óf iedereen een week of 2 voor de start van de GoT-Cup zijn deelname te laten bevestigen (via HT-mail o.i.d.) om zo de walkovers te vermijden. |:( Tegen het poule-systeem heb ik geen bezwaar, dan lig je er niet direct uit als je een keer verliest. ;)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.