Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 69 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hattrick.org/App_Themes/Standard/logo_green.png

Welkom in het Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 69!

Wat is Hattrick

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de beslissingen neemt. Zo bepaal je o.a. wie de trainingen doet en waar de focus tijdens die trainingen op ligt, hoe de opstelling eruit ziet, of je spelers wilt kopen of verkopen, en hoe je stadion eruit moet zien. Je speelt elk weekend een competitie-wedstrijd, aan het begin van het seizoen doe je automatisch met het bekertoernooi mee, en midweeks kun je (als het bekertoernooi erop zit) een oefenwestrijd regelen. Als je kampioen van je divisie wordt dan promoveer je naar een hogere divisie. In Nederland zijn er bijna 20.000 teams, wereldwijd doen er meer dan 400.000 managers mee met dit spel.

Hattrick supporter

Hattrick is geheel gratis. Wat je wel kunt doen is supporter worden van Hattrick door geld over te maken. Er zijn drie soort supporters (zilver, goud en platina) die telkens extra mogelijkheden toevoegen. Zo kun je bijvoorbeeld met een platina-abonnement een tweede team opstarten in Nederland of ander land. Meer informatie over supporters vind je hier.

GoT op Hattrick

Er zitten veel ervaren Hattrick-spelers op GoT, dus voor vragen kun je altijd in dit topic terecht. Ook is er een onderlinge competitie, geregeld via de toernooien GoT-cup (met de crème de la crème van de GoT-teams, georganiseerd door CoRrRan) en GoT Challengers cup (met GoT-teams in opbouw, georganiseerd door theturtle). Om je aan te melden voor deze competities vul je dit formulier in. Een overzicht van alle spelers vind je hier.

Hattrick weblinks
  • Foxtrick
    Een browser-extensie voor Hattrick.
  • Hattrick-info
    Een onofficiële Engelstalige handleiding, inclusief veel tools om je taken als manager mee te optimaliseren.
  • HattriX-Ray
    Een website met veel algemene info over Hattrick en heel veel tips. Zeer uitgebreid.
  • Ht-DoG
    Hattrick Disarmer of Giants, om de sterke en zwakke punten van je tegenstander mee te analyseren.
  • HTEV
    Een website met veel statistieken over o.a. je eigen competitie / tegenstanders.
  • HT-Toolbox
    Website om healing en trainingstijden te bekijken.
  • Ht-tools
    Een website met verschillende handige tools om het leven van een manager wat makkelijker te maken.
  • Ht-world
    De wereldwijde scoutingsdatabase.
Hattrick hulp software
Cheaten

Cheating is verboden in de breedste zin van het woord. Onder cheating wordt onder andere verstaan:
  • het hebben van meerdere teams
  • het team van een vriend besturen
  • spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs
  • je team aan iemand anders geven

Vorige delen

001 002 003 004 005 006 007 008 009 010 011 012 013 014 015 016 017 018 019 020 021 022 023 024 025
026 027 028 029 030 031 032 033 034 035 036 037 038 039 040 041 042 043 044 045 046 047 048 049 050
051 052 053 054 055 056 057 058 059 060 061 062 063 064 065 066 067 068

TS losjes gebaseerd op het vorige deel van Sandyman538. Als je aanvullingen / verbeteringen hebt, geef ze door dan pas ik ze aan of maak je mede-auteur. :)

[ Voor 101% gewijzigd door naitsoezn op 29-04-2014 22:05 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Terug gezet worden naar de Challenger Cup maakt alles een stuk leuker. Ineens win ik wedstrijden enzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 00:50
He, een verse topic-start, naitsoezn bedankt! Kunnen we weer een paar jaar verder :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:56
d:)b

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Je kunt deze nog toevoegen;
HT-Tools

Thx voor het nieuwe topic!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
CoRrRan schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:47:
Je kunt deze nog toevoegen;
HT-Tools

Thx voor het nieuwe topic!
Thanks, hij staat er bij... Handige site! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:48
Zeua, Ikke is ook weer eens begonnen. Even inlezen en kan weer aan de gang, Kloever FC (1293153).

Even een vraag over dat nieuwe personeel onderdeel. Ik heb nu 2x ass.trainer lvl 2, dus lvl 4 totaal, en een dokter lvl 1. Is het verstandig om er een woordvoerder bij aan te nemen?

Ik heb inmiddels een trainee programma opgesteld: Verdediging trainen. Paar jonge gasten met max goed als verdediging. Deed ik voorheen ook, en maakte redelijke winst ermee.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Wow, door in de GoT cup na een 5-0 overwinning. Had vooraf een heel zwaar hoofd in deze wedstrijd.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik ga met je mee :)

Erg lastige groep: vier heel erg aan elkaar gewaagde ploegen, het kon echt alle kanten op. Tolhek stond in de laatste drie finales, maar degradeert nu "gewoon" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Rare laatste 10 minuten van de GoT-cup wedstrijd. In 80e minuut kom ik op 0-1 en 10 minuten later staat er 2-3 op het scorebord. Gelukkig wel genoeg voor de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Wow, 3 jaar achter elkaar in de finale, en nu gedegradeerd. Bijzondere poule dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:05:
Wow, 3 jaar achter elkaar in de finale, en nu gedegradeerd. Bijzondere poule dit jaar :)
Geeft je mooi de kans om die andere beker ook te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:01:
[...]

Geeft je mooi de kans om die andere beker ook te winnen ;)
Die had ik al -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Excuses aan Oud-Beijerland voor de onterechte winst in de GoT-Cup, ik heb liever deze mazzel in de competitie!

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Ben ook vrij geflatteerd uitgeschakeld met 4-0. :? Succes halve finalisten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Anoniem: 377816 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:54:
Ben ook vrij geflatteerd uitgeschakeld met 4-0. :? Succes halve finalisten!
Die 0-4 zag er idd vrij geflatteerd uit :P , maar ik moet wel zeggen dat de HatStats me de laatste tijd steeds "onnauwkeuriger" overkomen... Misschien dat er iets aan de match-engine is gewijzigd wat niet is verwerkt is de HatStats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Uitgeschakeld in halve finale Challenger cup. Jammers, ging best goed, had wel beetje geluk nodig, maar dat zat er niet in.

Nu gaat Jababba hopelijk wel winnen, kan ik zeggen dat ik van de winnaar verloren heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
bregweb schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:06:
Excuses aan Oud-Beijerland voor de onterechte winst in de GoT-Cup, ik heb liever deze mazzel in de competitie!
Ach ik heb de vorige reeks gemazzeld met onder andere onterechte winst tegen Keldertrapje en tegen Tolhek in de finale. Ik gun iemand anders de beker ook wel een keertje hoor. :P

Ik heb trouwens een probleempje mensen. Ik loop prima op koers om dit seizoen kampioen te worden, sta nu al 5 punten los en heb alles gewonnen. Het probleem is dat mijn 2 uberwingers binnenkort zullen poppen naar reusachtig wing (bij wereldklasse pm) en die moet ik eigenlijk gaan verkopen. Dat zal echter een flinke drop in ratings worden aangezien mijn B trainees gewoon jonkies zijn die ik straks leuk kan verkopen.
Hoe zouden jullie dat aanpakken? Doortrainen en pas bij buitenaards gaan verkopen, van het geld kan ik dan investeren in een team wat niet direct uit de Vde zal degraderen. Of nu verkopen en hopen dat ik mijn voorsprong in de competitie vast kan houden ondanks de rating drop?

[ Voor 46% gewijzigd door -TheNose- op 23-05-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:03:
[...]

Ach ik heb de vorige reeks gemazzeld met onder andere onterechte winst tegen Keldertrapje en tegen Tolhek in de finale. Ik gun iemand anders de beker ook wel een keertje hoor. :P

Ik heb trouwens een probleempje mensen. Ik loop prima op koers om dit seizoen kampioen te worden, sta nu al 5 punten los en heb alles gewonnen. Het probleem is dat mijn 2 uberwingers binnenkort zullen poppen naar reusachtig wing (bij wereldklasse pm) en die moet ik eigenlijk gaan verkopen. Dat zal echter een flinke drop in ratings worden aangezien mijn B trainees gewoon jonkies zijn die ik straks leuk kan verkopen.
Hoe zouden jullie dat aanpakken? Doortrainen en pas bij buitenaards gaan verkopen, van het geld kan ik dan investeren in een team wat niet direct uit de Vde zal degraderen. Of nu verkopen en hopen dat ik mijn voorsprong in de competitie vast kan houden ondanks de rating drop?
Waarom niet focussen op training die zij nog kunnen gebruiken om nog meer 'uber' te worden? Zeg maar je team om hen heen bouwen?

Heb ik ook gedaan: eerst beide wingers naar 15VL gebracht en nu naar 15PM, daarna passen trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ze zijn al onderweg naar de 24, plus dan kan ik gelijk weer andere trainees weggooien.
Al zou passen trainen wel een mogelijkheid zijn denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 23-05-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zuur gelijkspel na 0-2 voorgestaan te hebben. Gezien de ratings niet helemaal terrecht, maar goed. Sta nog 3 punten los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
GoT Cup finale vanavond! :)

Zal de winnaar van deze *13e* beker ooit nog een volgende keer winnen? ;)

DSanka had bij aanvang aangekondigd deze beker te gaan winnen, maar is uiteindelijk niet door de halve finale geraakt. Tegenstander naitsoezn lijkt derhalve ook niet al te veel te malen over een mogelijke vloek. Zo denken wij er ook maar over; dat zijn eventuele zorgen voor later, een beker is een beker, of het nu de 13e is of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
*O* 2-1 na verlenging...
Kaplander schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:40:
Zal de winnaar van deze *13e* beker ooit nog een volgende keer winnen? ;)
Volgens mij zijn er ook vrij weinig winnaars van de vorige twaalf bekers die hem opnieuw gewonnen hebben :+

[ Voor 86% gewijzigd door naitsoezn op 27-05-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy toch back2back? Tot ik de ban brak door geheel onterecht te winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
-O-

Grats! :)

Het zag er lang goed uit, maar na de gelijkmaker kwamen we nimmer meer onder de druk uit zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:56
Ik kom even langs met de mededeling dat ik stop met Hattrick.
Een maand of wat geleden zat ik al te dubben of ik mijn supporter wel/niet zou verlengen.. Uiteindelijk wel gedaan maar sindsdien vergat ik met enige regelmaat mijn opstellingen aan te passen en jeugdspelers te 'pullen'..

Dat in combinatie met de wetenschap dat ik "vroeger" zelfs tijdens vakanties speciaal een internetcafé opzocht om een opstelling te wijzigen heeft mij doen realiseren dat de interesse bijna op het nulpunt zit.
Zelfs het kampioenschap en promotie van vorig seizoen heeft daar geen verandering in kunnen brengen.

Dus ja; dat was het dan.. Het waren mooie jaren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 30-05-2014 19:01 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:22
Ik heb zowaar vandaag m'n 2e team flink versterkt met 3 nieuwe spitsen waardoor die linie van 2x redelijk naar 3x wereldklasse gaat ;)

Wat te laat om dit seizoen nog te promoveren van de VII naar de VI denk ik, maar ja ;)

Het moment dat m'n 1e team weer serieus kan gaan spelen, na het hebben van 3 u20-potentielen, komt ook weer steeds dichterbij, dus ik denk dat ik weer langzaamaan actief ga worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dan, mijn tweede Uber winger is gepopt naar reusachtig wing, ze zijn nu beiden 23,8 jr oud en heb besloten ze nog maar een poosje te houden. Als ze eind 24 zijn zijn ze met deze stats nog rond de 4mill waard en heb dan erg lang plezier van ze gehad. Mijn piep jonge wing trainees kunnen het passen ook goed gebruiken, dus helemaal goed. Nu heb ik voor de switch naar passen ongeveer 5 trainingsplekken over. Wat zal ik daar eens voor kopen? Iemand een idee? Jonge pm trainees waar ik het passen van op kan krikken?
Ik heb niet veel te besteden namelijk ongeveer 1.4mill

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Met passen zou ik denk kiezen voor techische spelers. tDFWs gaan nog altijd voor veel geld. Kies spelertjes met wat scoren, waar na jou dan alleen nog positiespel bij moet. Die volgorde is qua loon wat gunstiger dan andersom denk ik. Plus, gezien je budget, een tDFW vereist minder hoog scoren dan positiespel; andersom zou dus ook duurder in initiele aanschaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kaplander schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:19:
Met passen zou ik denk kiezen voor techische spelers. tDFWs gaan nog altijd voor veel geld. Kies spelertjes met wat scoren, waar na jou dan alleen nog positiespel bij moet. Die volgorde is qua loon wat gunstiger dan andersom denk ik. Plus, gezien je budget, een tDFW vereist minder hoog scoren dan positiespel; andersom zou dus ook duurder in initiele aanschaf zijn.
Hoe hoog scoren zouden ze dan moeten hebben? En dan 18 jarige spelers denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik zou gaan voor uitmuntend. 18 jaar inderdaad. Daar haal je er wel 5 van voor 1,4M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm, ik ga toch mijn 2 uberwingers maar verkopen. Anders heb ik volgend seizoen dit probleem weer. Moet toch teveel trainees halen wil passen interessant worden.
Wat zouden deze jongens op moeten leveren volgens jullie?

Casimiro Ferreira (VL) (351213455)
Mozambique 23 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 08-07-2014

Vorm: uitstekend Conditie: goed
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar:
SC Oud-Beijerland
(sinds 13-05-2013)
Total Skill Index (TSI): 163 900
Loon: 16 884 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen

Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 15/20 reusachtig
Passen: 7/20 goed
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 2/20 waardeloos

En

Jost Büssenschütt (VL) (350570778)
Germany 23 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 07-07-2014

Vorm: goed Conditie: goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar:
SC Oud-Beijerland
(sinds 13-05-2013)
Total Skill Index (TSI): 154 050
Loon: 17 460 €/week inclusief 20% bonus

Verdedigen: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 15/20 reusachtig
Passen: 9/20 formidabel
Scoren: 3/20 slecht

Of als iemand hier zelf interesse heeft, doe een bod. :D

[ Voor 80% gewijzigd door -TheNose- op 11-06-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
3 miljoen per stuk. Ik zou zelf liever snel zien op een winger, mooie spelers er moet nog wel wat passen op maar ze zijn nog jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:40:
3 miljoen per stuk. Ik zou zelf liever snel zien op een winger, mooie spelers er moet nog wel wat passen op maar ze zijn nog jong
TC zet ze op 4-4.5mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
vind ik redelijk fors maar probeer het.
Ik geef het er niet voor maar ben niet voor niets een krent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Dit soort uitzonderlijke spelers kun je denk best even een tijdje volgen op de transfermarkt voordat je ze te koop zet. Want voor je het weet geef je een miljoen (of nog wel meer) weg. Want 3 of 4,5 miljoen, ik zou het zo ook niet direct weten.

Transfervergelijking is heel handig, voor doorsneespelers, waar er veel van over de toonbank gaan. Maar dat zijn deze duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kwestie van proberen dus, enige nadeel is als ik ze langer door train me dat geen extra geld op lever, tenzij ze er 9 weken over doen dan zijn ze titanic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Niet zozeer proberen. Maar spelers op de transferlist bookmarken die op die van jou lijken. Als je zo 15-20 transfers volgt heb je wel een goed idee wat je kan vragen.

Ben je inderdaad gauw een week verder, maar voorkom je dat je veel geld laat lopen. Daar doe je ook al snel 9 weken over om dat te compenseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Of je krijgt meteen een bod van 4,3M. Dat werkt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kaplander schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:34:
Of je krijgt meteen een bod van 4,3M. Dat werkt ook ;)
Ja dit leek me de beste optie. ;) Die speler is wel voormalig U20 speler, misschien dat dat scheelt.
Deze week 2 20-21 jarige reusachtige mids kopen met uitstekend+ passen en snel (vandaag al 1 op de korrel). Die zijn dan 24-25 als ze ook reusachtig wing hebben, die gaan dan voor tegen de 5mill op de TC.

Gisteren wel onverwacht verloren. Tegenstander had een erg sterke def en speelde pressie, had ik niet op gerekend. Als mijn A mid niet geschorst was geweest had ik met een grote mid verschil misschien meer kans gemaakt, maar was nu denk ik weinig op af te dingen. Hij staat nu 2de met 2 punten achter. Spanning is terug! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
1 van mijn 2 uberwingers is niet verkocht voor 4Mill. Als ik hem er voor 0 op zet kunnen jullie hem dan opspammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:42:
1 van mijn 2 uberwingers is niet verkocht voor 4Mill. Als ik hem er voor 0 op zet kunnen jullie hem dan opspammen?
tot 2 mil daarna neem ik de gok niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:51:
[...]

tot 2 mil daarna neem ik de gok niet meer.
Lol als je hem voor 3mill zou kunnen krijgen ben je spekkoper hoor. Zijn collega met zelfde stats staat inmiddels op 5mill. ;)
Maar als je hem op wilt spammen graag, zet ik hem er voor 0 op. --> Jost Büssenschütt (350570778)

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 16-06-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
3 miljoen ga ik... net niet redden

Kapitaal: 224 775 € (-25 144 €)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb toch geld 'over' en kan wel een goede winger gebruiken. Dus gespammed voor 3 mill. Koopje als ik hem per ongeluk krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
majoh schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:44:
Ik heb toch geld 'over' en kan wel een goede winger gebruiken. Dus gespammed voor 3 mill. Koopje als ik hem per ongeluk krijg :P
Thx man! Ik heb mijn doelstelling voor nieuwe trainees even aangepast, reusachtig pm met snel geeft toch wel oudere trainees al die voor boven de 3mill weg gaan. Ik ga wat jonger zoeken met "gewoon" wereldklasse-bovennatuurlijk pm. Is wel zat ook voor de VIde. ;)
Hou ik nog een bak geld over ook. Straks 10mill in kas waar ik 2 trainees van moet kopen, de rest van mijn team kan nog wel even, al MOET ik dit seizoen wel kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-06 15:55

JanvD

Portretfotograaf

Ik ben opnieuw begonnen na heel lang er uit te zijn geweest. Ik moet nog even wennen aan die nieuwe personeel.
Ik heb maar gekozen voor 2 assistent trainers met een totaalniveau van 6. Verder zie ik wel.
Ik ga scoren trainen omdat ik het leuk vind om 4-3-3 te spelen. Ik ben Nederlander tenslotte. Heb maar gelijk een paar 17 en 18 jarigen gekocht met redelijk scoren én passen. Begon al met een goede 18 jarige, dus die zal snel geld op gaan leveren.

Ik ben benieuwd of Hattrick me voorlopig kan blijven boeien. In mijn hoogtijdagen speelde ik in divisie V van X

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo ik heb mijn trainees binnen, toch wat duurder dan de bedoeling, maar ben er blij mee + heb nog 3mill in kas nu.

Simphiwe Makana (VL) (380158933)
Sweden 20 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2014

Vorm: goed Conditie: uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: waardeloos
Maakt deel uit van het U-20 Sverige-team!

Eigenaar:
SC Oud-Beijerland
(sinds 21-06-2014)
Total Skill Index (TSI): 56 400
Loon: 11 532 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden

Vind vergelijkbare spelers op de transfermarkt
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 14/20 bovennatuurlijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 7/20 goed
Scoren: 6/20 redelijk

en

Sajiv Das (Vleugelspeler)
19 jaar en 108 dagen
TSI = 32 840, loon = 7 740 €/week
Vorm: goed Conditie: goed [Koppen]
Ervaring: slecht Leiderschap: zwak
Clubtrouw: slecht

Verdedigen: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Jaren geleden een lange tijd Hattrick gespeeld. Nu weer op zoek naar een leuke manager game. Brengt mij tot twee vragen: is Hattrick als niet betalend speler nog een beetje leuk? En speelt Hattrick inmiddels goed op de iPad? Zie geen app in de App Store staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
murphsy schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:58:
Jaren geleden een lange tijd Hattrick gespeeld. Nu weer op zoek naar een leuke manager game. Brengt mij tot twee vragen: is Hattrick als niet betalend speler nog een beetje leuk? En speelt Hattrick inmiddels goed op de iPad? Zie geen app in de App Store staan.
Wat de eerste vraag betreft, zijn er momenteel meerdere opties (Voor een vergelijking kun je bijvoorbeeld hier kijken). Qua eigen ervaring weet ik dat voor mij de enige reden is om een abonnement te nemen, is dat je dan een 2e team kunt nemen. :Oftewel: Zonder abo kun je imho prima alles doen en meemaken.)

Wat betreft je 2e vraag weet ik niet zo goed wat je zou zoeken in een app in vergelijking met een website... Heb dan wel geen apple-meuk, maar op m'n tablet en telefoon werken de website net zo goed als op m'n computer. Ik mis niets op de website die ik wel zou verwachten in een app, maar ik weet niet of Apple bepaalde restricties heeft waardoor je een app nodig zou moeten hebben :).

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 22-06-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fuck 2-0 verloren na de verkoop van mijn 2 top trainees! Nu sta ik 3de met 1 punt achterstand op nummer 1 en heb het niet meer in eigen hand. :(
Twijfel nu wel of ik misschien nog wat aanpassingen moet gaan maken in mijn team. Mijn verdediging is niet erg geweldig nu. Blijft soms een lastig spelletje.

Aan de andere winger trainers: Spelen jullie altijd 3-5-2 of 3-4-3 (met 2 mids)?

[ Voor 45% gewijzigd door -TheNose- op 23-06-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

@naitsoezn Thanks! Ipad apps werken vaak gewoon wat soepeler dan via de browser. Hattrick doet het prima in de browser, maar veel verbetering mogelijk. Mijn team is aangemaakt.

Gisteren om 20.00 team opnieuw aangemaakt, mijn oude account bestond nog, om 21.00 eerste wedstrijd. Meteen uit met 0 - 7 gewonnen. Hoppa. Deze week maar eens kijken of ik een plannetje kan opstellen voor het eerste seizoen. Voor de liefhebber, mijn team id is 508474.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
net gesigned voor het spel. Zit er al een tijdje naar te kijken, ga het maar proberen. Nu nog wachten tot
Your team is being prepared, it takes only a minute or two.
gedaan is >_<

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb weer even jullie hulp nodig mensen. Ik ben mijn 2 wingbacks aan het vervangen, maar door de early bids die ik zelf gedaan heb kom ik nu waarschijnlijk net te kort om een speler te kopen.
Mijn twee wingbacks zullen er tegen de 1,5mill uit gaan waarschijnlijk, dus als iemand op beide de helft zou kunnen bieden?

Tomi Dahlström (VLV) (359905453) en Massimiliano Lauria (VLV) (366578653)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik meld me hier ook maar even. Speel nu m'n derde of vierde seizoen. Heb alleen niet echt een idee van wat voor soort spelers/tactieken ik nou moet gebruiken. Speel een standaard 3-5-2, alle opgestelde spelers hebben hun core stat minimaal formidable (9/20), alleen twee spelers en de keeper niet. Die keeper is echter solid en heeft nog wat defending, set pieces en motherclub bonus, lijkt me een prima keus dus, temeer omdat betere keepers zo ontzettend duur zijn.

Probleem is echter dat ik hopeloos onderaan sta (op een bot na) in de laagste divisie. Als ik kijk naar de gemiddelde ratings, is mijn middenveld wat zwak ten opzichte van de competitie. Eén van m'n middenvelders is de set pieces specialist (super natural in die skill) en heeft een wat lagere playmaking (excellent). Heb onlangs m'n middenveld vernieuwd met iemand met formidable playmaking en passing, en heb van de week er een gekocht met outstanding playmaking en solid passing. Moet even kijken hoe het uitpakt met die laatste aanwinst dus.

Ik train nu scoring, omdat m'n spitsen bijna omhoog gaan als ik me niet vergis. Zou ik playmaking of passing moeten trainen misschien? Heeft er iemand andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Scoren trainen met een 3-5-2 opstelling is wel suboptimaal: Je mist dan iig op zondag één trainingsplek. Je zou 2-5-3 kunnen overwegen, maar dan moet je eigenlijk wel sterke verdedigers hebben.

Edit: Welk niveau is de bij-skill van je middenvelders? Formidabel positiespel is vrij matig, vooral als de bijskills minimaal zijn. Zelf zou ik in zo'n geval spelers met ook minimaal goed / uitstekend passen en verdedigen zoeken. :)

[ Voor 38% gewijzigd door naitsoezn op 25-06-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
naitsoezn schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:34:
Scoren trainen met een 3-5-2 opstelling is wel suboptimaal: Je mist dan iig op zondag één trainingsplek. Je zou 2-5-3 kunnen overwegen, maar dan moet je eigenlijk wel sterke verdedigers hebben.

Edit: Welk niveau is de bij-skill van je middenvelders? Formidabel positiespel is vrij matig, vooral als de bijskills minimaal zijn. Zelf zou ik in zo'n geval spelers met ook minimaal goed / uitstekend passen en verdedigen zoeken. :)
Ik heb de middelste middenvelder ingesteld dat hij wat achterblijft, die heeft passable defending, excellent playmaking, weak passing en supernatural set pieces.

De twee andere middenvelders zijn 'normale' middenvelders. De één heeft formidable playmaking/passing en weak defending, de ander outstanding playmaking, solid passing en weak defending.

Ik heb het idee dat spelers met betere skills/bijskills ineens veel duurder zijn. Heb nog nooit meer dan 250k voor een speler betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
wimjongil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:44:
[...]

Ik heb de middelste middenvelder ingesteld dat hij wat achterblijft, die heeft passable defending, excellent playmaking, weak passing en supernatural set pieces.
Als je een middenvelder een verdedigende opdracht meegeeft, dan is z'n bijdrage aan je totale positiespel-score iets lager dan wanneer hij als 'gewone' middenvelder speelt. Als je opmerkt dat vooral je middenveld-ratings achterblijven, zou ik kiezen om hem die verdedigende taak niet mee te geven. Hierdoor zou je iets kunnen inleveren op je verdedigen-ratings, maar zou je iets moeten winnen aan middenveldrating.
De twee andere middenvelders zijn 'normale' middenvelders. De één heeft formidable playmaking/passing en weak defending, de ander outstanding playmaking, solid passing en weak defending.
Afhankelijk van hoe oud je middenvelders zijn, zou je kunnen overwegen om (na de skill-up van je aanvallers) korte pass te gaan trainen. Daar maak je je middenvelders sterker mee, én je aanvallers :). Ik ken de precieze sleutel niet uit m'n hoofd, maar de passen-skills van je middenvelders dragen bij aan je middenveldrating, en passen van je aanvallers dragen bij aan je aanvalrating.
Ik heb het idee dat spelers met betere skills/bijskills ineens veel duurder zijn. Heb nog nooit meer dan 250k voor een speler betaald.
Dat is natuurlijk niet zonder reden ;) ... Op niet-trainings-posities zou je echter best een wat oudere speler kunnen zetten; die zijn met skills van dit niveau vaak nog wel redelijk betaalbaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 25-06-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
naitsoezn schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:52:
[...]

Als je een middenvelder een verdedigende opdracht meegeeft, dan is z'n bijdrage aan je totale positiespel-score iets lager dan wanneer hij als 'gewone' middenvelder speelt. Als je opmerkt dat vooral je middenveld-ratings achterblijven, zou ik kiezen om hem die verdedigende taak niet mee te geven. Hierdoor zou je iets kunnen inleveren op je verdedigen-ratings, maar zou je iets moeten winnen aan middenveldrating.
Bedankt voor de tip! M'n verdedigers krijgen aardige ratings dus hier kan ik wat mee.
[...]

Afhankelijk van hoe oud je middenvelders zijn, zou je kunnen overwegen om (na de skill-up van je aanvallers) korte pass te gaan trainen. Daar maak je je middenvelders sterker mee, én je aanvallers :). Ik ken de precieze sleutel niet uit m'n hoofd, maar de passen-skills van je middenvelders dragen bij aan je middenveldrating, en passen van je aanvallers dragen bij aan je aanvalrating.
22, 22 en 24, niet super oud dus. Zal de training na de skill-up veranderen.
[...]

Dat is natuurlijk niet zonder reden ;) ... Op niet-trainings-posities zou je echter best een wat oudere speler kunnen zetten; die zijn met skills van dit niveau vaak nog wel redelijk betaalbaar. :)
Ook een goeie tip ja! Heb nu niet meer zoveel geld maar zal na een paar rondes weer eens de transfermarkt gaan afzoeken.

Oude spelers raken wel sneller geblesseerd of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
wimjongil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:00:
[...]

Oude spelers raken wel sneller geblesseerd of niet?
nee het duurt alleen langer om ze te genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn 2 wonderbaarlijk def wingbacks worden vervangen door 2 snelle bovennatuurlijk def wingbacks. Coach ook vervangen van aanvallend naar netrale coach, zodat mijn def ratings weer een stuk beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Vanavond mijn def coach uit testen :)
AFC Headhunters - Fairbanks Polars [matchid=5043974]
Opstelling: 4-5-1 uitmuntend
Teammotivatie:normaal
Type trainer: verdedigend
Tactieken:afstandsschoten / Tactiekvaardigheid: mythisch

Voorspel ratings
Rechterverdediging
reusachtig (hoog)
[15.40]
Centrale verdediging
mythisch (laag)
[17.30]
Linkerverdediging
reusachtig (hoog)
[15.45]
Middenveld
uitstekend (hoog)
[8.54]
Rechteraanval
slecht (zeer laag)
[2.98]
Centrale aanval
slecht (laag)
[3.16]
Linkeraanval
slecht (zeer laag)
[2.95]

Ratings
HatStats305
HatStatsVerdediging: 184
Middenveld: 93
Aanval: 28
LoddarStats23.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dan, het seizoen zit erop, ik heb mijn vorige trainees te laat gekocht zonder een goede backup. Ik kon het verlies aan ratings onvoldoende opvangen en heb dus gisteren weer verloren! Sta nu kansloos derde en ga me maar verder puur op het trainen richten en een plan maken om het verdere verlies straks op te vangen. Zal mijn B trainees over niet al te lange tijd verkopen en er dan 2 goede mids voor terug halen die op de woensdag wing training zullen krijgen (zo deed ik het voorheen ook), dan is het verlies makkelijker op te vangen. Even doorsparen nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Confusius-nl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:47:
Vanavond mijn def coach uit testen :)
AFC Headhunters - Fairbanks Polars [matchid=5043974]
Opstelling: 4-5-1 uitmuntend
Teammotivatie:normaal
Type trainer: verdedigend
Tactieken:afstandsschoten / Tactiekvaardigheid: mythisch
Ik wil vanaf volgend seizoen beginnen met het from scratch opbouwen van een nieuw team met wat budget voor wat serieuze aankopen. Een van de teams waar ik naar kijk is een longshot team. Nu zie ik jouw team ratings, en ben ik erg benieuwd hoe jouw team in elkaar zit en wat voor team jij beoogd?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo ik train de komende weken even positiespel, dit in overleg met de U20 coach van Zweden. :P
Daarna hebben ze graag dat ik er een uber winger van maak, dan maakt hij kans op NT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:53
Net account aangemaakt maar op de app lijkt dit nog niet te werken helaas. Vanavond nog maar is naar kijken. Lijkt me wel een leuk spelletje om op de mobiel te spelen :). FM2013 tijd gespeeld op de PC maar hier was ik nooit zo goed in. Eerst maar is goed inlezen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Br3wmaster op 07-07-2014 13:20 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Ga dit seizoen gelijk weer degraderen naar VI. Zou al een moeilijk seizoen krijgen, maar had het geluk niet aan mjin zijde in de lastige wedstrijden en was ongelukkig in wedstrijden die ik had moeten winnen.

Hopelijk kan ik volgend seizoen weer een gooi doen naar het kampioenschap, heb ooit in IV gespeeld, dus VI is voor mij te laag. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verzekerd van nog een seizoen IV, plek 4 is nu zeker :)

Ook voor het eerst 400 hatstats gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hoppa gister mijn 1e wedstrijd met 6-0 verloren van de koploper en gelijk maar 3 blessures erbij :+ . Moet ik wel zeggen dat ik weinig tijd heb gehad de afgelopen week. Deze week maar is kijken of ik eea kan veranderen binnen het elftal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Heb het niet getroffen in mijn debuutseizoen in V. Zit echt in een waanzinnig sterke competitie (V.154, CLL = 1) en ondanks vrij goede ratings sta ik op dit moment nog op een rechtstreekse degradatie-plek :( . Volgende week moet ik kunnen winnen (tegen de nummer-laatst die al weg is), maar dan ben ik nog afhankelijk van de twee ploegen boven mij. De nummer 6 heeft 2 punten meer en de nummer 5 heeft 3 punten meer, en beide hebben een beter doelsaldo... Ik vrees dus dat ik me volgend seizoen weer in VI moet bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:16:
Heb het niet getroffen in mijn debuutseizoen in V. Zit echt in een waanzinnig sterke competitie (V.154, CLL = 1) en ondanks vrij goede ratings sta ik op dit moment nog op een rechtstreekse degradatie-plek :( . Volgende week moet ik kunnen winnen (tegen de nummer-laatst die al weg is), maar dan ben ik nog afhankelijk van de twee ploegen boven mij. De nummer 6 heeft 2 punten meer en de nummer 5 heeft 3 punten meer, en beide hebben een beter doelsaldo... Ik vrees dus dat ik me volgend seizoen weer in VI moet bewijzen.
Als jij wint tegen het botje met maximale uitslag (9-0 of zo), is het doelsaldo +2 t.o.v. Bier & Bitterballen die een zwaardere tegenstander treft, volgens HTEV is er een miniem verschil in elo tussen die twee. Er is dus nog wel een kans, lijkt mij zo. Moet ie alleen nog wel eventjes verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
CoRrRan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Als jij wint tegen het botje met maximale uitslag (9-0 of zo), is het doelsaldo +2 t.o.v. Bier & Bitterballen die een zwaardere tegenstander treft, volgens HTEV is er een miniem verschil in elo tussen die twee. Er is dus nog wel een kans, lijkt mij zo. Moet ie alleen nog wel eventjes verliezen.
Mjah, behalve dat het botje (nog) niet "gebotificeerd" is, waarmee ik bedoel dat z'n spelers en opstelling nog hetzelfde zijn als voordat de betreffende speler afhaakte. Kortom: Ik zal wel van hem moeten kunnen winnen, maar een 9-0 zit er niet in want hij haalt nog wel steeds ~290 hatstats... Kansloos ben ik idd nog niet, maar de uitslagen gisteren waren ook niet in mijn voordeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Dit seizoen ben ik voor de 2e keer in mijn hernieuwde hattrick carriere gepromoveerd. De nummer 2 kan mij niet meer inhalen. (en met 23 doelpunten verschil was het onwaarschijnlijk geweest dat ie uberhaupt er voorbij had gekunt)

Na 2 seizoenen in de VII.751 dus op naar de VI.

Mijn vorige team, jaren geleden, zat overigens ergens in IV.

Doelstellingen voor volgend seizoen formuleren zijn wat lastig, want ik weet nog niet op wat voor tegenstand ik ga stuiten. Dat kan natuurlijk alle kanten op. Ik hoop in elk geval op een degelijke league waar ik qua ratings niet onderdoe voor een missenklasser.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister mijn training en opstelling maar is drastich gewijzigd na de 6-0 nederlaag in mijn divisie. (weet even niet welke maar zal de laagste zijn sinds ik pas een week speel). Helaas werkt de app op de telefoon niet zo lekker en uitgebreid als ik had gehoopt maar goed.

3 basis spelers gewisseld in de hoop op een goede afloop in mijn vriendschappelijke wedstrijd van woensdag. Moet er wel bij vermelden dat ik de vorige vriendschappelijke wedstrijd 2-2 gelijk had gespeeld. Helaas 2 keer op voorsprong gekomen maar toch kwam de tegenstander tot 2 keer toe terug.

Heb nu al zin in het volgend seizoen , hoop dat ik wat potten kan breken en een top 5 classering kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
@Br3wmaster: In Hattrick zijn de resultaten in de vriendschappelijke wedstrijden van ondergeschikt belang, het gaat vooral om ervaring in formaties te krijgen (zodat je op een wedstrijddag meerdere opties hebt) en om andere spelers op te stellen (dan 's zondags) om zo optimaal gebruik te maken van de trainingsplaatsen die je hebt. Qua app: De website werkt voor mij wel gewoon optimaal op de tablet / telefoon (vooral in combinatie met foxtrick) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor deze info :) Weer wat geleerd, had inderdaad wel iets gelezen over een extra training (vriendschappelijke wedstrijd) maar vond het 2-2 restultaat wel leuk, viel die wedstrijd van zondag vies tegen.

Zal de website is proberen op mijn phone want met de app word 't niet wat ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:54
Mijn account is ineens gesloten, terwijl ik er 1.5 maand geleden nog zeker op ben geweest.. iemand enig idee waarom dit het geval kan zijn?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
na 7 weken inactief zijn vervalt je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Ben enkele weken geleden opnieuw begonnen met Hattrick na een afwezigheid van ongeveer 6-7 jaar. Is er me wel veel veranderd zeg!
Multiskillen is nu blijkbaar belangrijk geworden, dus daar ben ik nog wat aan het uitzoeken naar hoe dit allemaal werkt. Ben maar ineens begonnen met een goede coach te halen (vaarwel geld) en wat trainees te kopen. Die waren wel lekker goedkoop.
Volgend seizoen ga ik positiespel trainen en dacht eraan om het seizoen daarna te switchen naar verdedigen om voor 5-3-2 (counter attack) te gaan. Mijn 2 beste mids ga ik houden en zal dan waarschijnlijk een stuk of 8 verdedigen trainees + een deftige winger moeten kopen.

Lijkt dit plan haalbaar of niet? Ik kan het moeilijk inschatten met die veranderde transferprijzen enzo.
Hoe raden jullie me dan aan om te trainen? Dit seizoen doe ik positiespel, dan volgend seizoen verdedigen en daarna zien we wel verder.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Hattrick is flink bezig de laatste tijd, qua ontwikkelingen.... Iemand al een mening over de nieuwe opzet van het personeel? Ik weet het nog niet helemaal: naar mijn gevoel gaan de trainingen langzamer, maar dat kan ook komen door de hogere stats van m'n spelers, en naar mijn gevoel zijn er momenteel meer "onvoorspelbare" uitslagen, maar dat kan ook komen door m'n competitie. Iemand anders ervaringen?

Wat betreft de meest recente ontwikkelingen: Naar mijn mening zijn die vooral positief. Vooral dat je straks ook in de week tussen seizoenen een oefenwedstrijd kunt regelen stemt me positief. De nieuwe opzet van de beker heb ik nog niet zo'n mening over: Ondanks de verwachtingen die in het persbericht stonden verwacht ik er niet zoveel van. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk dat het een goede verandering is: meer competitie, niet alleen maar langs de zijlijn staan en de cup-wedstrijden op het forum voorbij zien komen, meer geld uit deze wedstrijden (tot max 3x meer dan internationale friendlies voor alle cups behalve de nationale cup). Tevens meer ervaring voor je spelers.

Denk dat die cup verandering een goede is. Nu nog een loting erin zetten en het is helemaal overeenkomend met de werkelijkheid.

Qua staff: het is een stuk lastiger om positief te draaien heb ik gemerkt voor m'n eerste team. Maar ik heb dan ook wel een paar NT trainees die behoorlijke salarissen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Van wat ik gehoord heb, is 10.5 assistent-trainers gelijk aan 10 in het oude systeem. Aangezien je tot 15 kan gaan, zou dit dus een grote winst moeten opleveren voor de training. Of je graag 72k per week wilt geven is natuurlijk een ander verhaal.
Aangezien ik net een nieuwe ploeg heb, heb ik 1+2+2 gedaan om zo voor 7500/week toch nog een mooie boost te hebben. Enkel hopen dat ik niet teveel geblesseerden heb nu :P

Verder ben ik ook heel blij dat ze het tussenseizoen goed wegwerken. Ik vond het vroeger altijd heel irritant dat je 2 weken maar de helft van je trainees kon trainen voor de volle 100%. Hoewel met deze transferprijzen het trainen tegenwoordig niet veel meer opbrengt, dat gevoel heb ik toch.

Ik ga proberen een counter attack team te maken, maar met multiskill weet ik niet goed waar ik op moet letten voor dit soort team.
Ik zat te denken dat voornamelijk verdediging en passen belangrijk zou zijn. Mijn opstelling zou 5-3-2 zijn. Is er nog iets waar ik op moet letten? Bijvoorbeeld: zorg dat de aanvallers ook veel passen hebben enzo. Ik heb het gevoel dat passen bij dit soort team bij iedereen wel gebruikt kan worden.
Om nog maar even duidelijk te maken, mijn laatste ervaring met hattrick was 6-7j geleden toen alles nog mono skill was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
CoRrRan schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:36:
*knip* Tevens meer ervaring voor je spelers.
Dat was me idd nog onduidelijk uit het laatste bericht, of je nu ook meer ervaring kon opbouwen. Dit zou wel weer een deflatie met zich meebrengen.....
Denk dat die cup verandering een goede is. Nu nog een loting erin zetten en het is helemaal overeenkomend met de werkelijkheid.
Hoe bedoel je?
Qua staff: het is een stuk lastiger om positief te draaien heb ik gemerkt voor m'n eerste team. Maar ik heb dan ook wel een paar NT trainees die behoorlijke salarissen vragen.
Ik weet niet of het aan je NT trainees ligt, maar ik wilde idd wel aan jullie vragen hoe jullie met de salarissen omgaan. Na het nieuwe personeels-systeem is het er iig niet beter op geworden. Een beetje multiskill die ik interessant vind kost al snel 35/40k per week, terwijl een zelfopgeleide speler met dezelfde skills max. 25k kost. Nu kun je (ik iig niet :+ ) niet elke speler zelf opleiden, dus hoe doen jullie dit qua kwaliteit versus salarishuis? Ik kom momenteel iig een ton tekort om quitte te draaien, terwijl ik echt geen idee heb waar ik die centen kan pakken :?
whodares schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
Van wat ik gehoord heb, is 10.5 assistent-trainers gelijk aan 10 in het oude systeem. Aangezien je tot 15 kan gaan, zou dit dus een grote winst moeten opleveren voor de training. Of je graag 72k per week wilt geven is natuurlijk een ander verhaal.
Juist, meer geld uitgeven is in mijn geval geen optie, maar zelfs het niveau 11 wat ik nu heb ( 4/4/3 ) doet me vermoeden dat het toch iets anders gaat... Misschien is het gewoon m'n verbeelding :).
Verder ben ik ook heel blij dat ze het tussenseizoen goed wegwerken. Ik vond het vroeger altijd heel irritant dat je 2 weken maar de helft van je trainees kon trainen voor de volle 100%.
Da's wel positief idd :)
Ik ga proberen een counter attack team te maken, maar met multiskill weet ik niet goed waar ik op moet letten voor dit soort team.
Ik zat te denken dat voornamelijk verdediging en passen belangrijk zou zijn. Mijn opstelling zou 5-3-2 zijn. Is er nog iets waar ik op moet letten? Bijvoorbeeld: zorg dat de aanvallers ook veel passen hebben enzo. Ik heb het gevoel dat passen bij dit soort team bij iedereen wel gebruikt kan worden.
Om nogmaals m'n onderbuik te laten spreken: Het lijkt alsof counter iets minder effectief gemaakt is... Maar van 'oudsher' zou ik zeggen: Een counterteam moet veel spelers hebben met sterk passen (dus ook verdedigers). Aanvallers zou ik sowieso graag veel passen willen hebben, dus dat is imho niet afhankelijk van de counter-strategie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik ben op zich wel positief over alle recente veranderingen.

Weet niet of het komt door de staf veranderingen, maar 1 opvallend iets heb ik dit seizoen wel. Namelijk gemiddeld lagere recettes als vorig seizoen. Terwijl ik mijn stadion toch flink heb vergroot (+15k plaatsen). En veel meer supporters heb na vorig seizoen (+10% na promotie). En gewoon een prima seizoen heb gehad (directe handhaving, met de fanverwachting maar op 1: elke dag in deze divisie is een bonus). Dat had ik dus niet direct verwacht eigenlijk. Maar zou ook nog wel aan wat anders kunnen liggen. Nog maar even aankijken dus.

Langzamere training heb ik niet. Met 2 maal niveau 4 haal ik ogenschijnlijk (de pops van dit seizoen bekijkend) hetzelfde als voorheen met 6 assistenten. Dat is volgens verwachting vooraf volgens mij.

Nieuwe beker klinkt wel ok. Hoofdbeker is het aantrekkelijkst, dus je daaruit laten wegzakken is nooit voordelig. De bijbekers zijn weer aantrekkelijker dan internationale friendlies, dus daarin zo lang mogelijk vertoeven is ook altijd voordelig. Een mooie troostoptie voor de snelle afvallers aldus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
naitsoezn schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:41:

[...]

Ik kom momenteel iig een ton tekort om quitte te draaien, terwijl ik echt geen idee heb waar ik die centen kan pakken :?

[...]
Wow, dat is idd een salarispost!

300k pw dat is een post voor III ploegen. In mijn IV haalt niemand dat, ook de kampioen niet. Ikzelf zit bijna 50k lager.

Je hebt in meerdere linies spelers boven reusachtig? Vanaf reusachtig stijgt het salaris snel. Daar moet je niet te veel spelers van hebben als je nog niet in de hoogste divisies speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Joepie! mijn 2e competitiewedstrijd gewonnen. Wel tegen een NPC tegenstander maar die 10-0 staat toch leuk in de lijst! :) . Nu al zin in de volgende wedstrijd. Merk ook dat de trainingen al wat effect beginnen te hebben.

Zag wel dat 1 van mijn spelers na een training slechter was geworden. Dat is dan wel weer jammer. Is daar iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Br3wmaster schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:50:
Joepie! mijn 2e competitiewedstrijd gewonnen. Wel tegen een NPC tegenstander maar die 10-0 staat toch leuk in de lijst! :) . Nu al zin in de volgende wedstrijd. Merk ook dat de trainingen al wat effect beginnen te hebben.

Zag wel dat 1 van mijn spelers na een training slechter was geworden. Dat is dan wel weer jammer. Is daar iets tegen te doen?
Enige wat je daar aan kunt doen is zorgen dat je hem vrijdag weer bij traint. Op maandagmorgen krijgen alle spelers vanaf een bepaalde leeftijd (28jr) of vanaf een bepaald skill niveau (15+) een reductie naar gelang de leeftijd of de hoogte van de skill.

Echter het verstandigste wat je kunt doen, als nieuwe starter, is zorgen dat je alle oude spelers NIET op een trainingsplek zet en de trainingsplekken volstopt met spelers met potentie. (Dus zo jong mogelijke spelers die toch de niveaus halen die je wilt halen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor de tip :) . Zal als ik thuis ben vanavond is even kijken. Gelijk even een vriendschappelijke wedstrijd regelen voor as woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Heeft iemand al een friendly kunnen regelen voor zondag? Krijg zelf nog errors.

@whodares: Voor Counter (CA) is het in de 1e plaats belangrijk dat je een aanval stopt, jouw verdedigingsratings moeten beter zijn dan de aanval van je opponent. Dit houdt in dat je verdedigers veel verdedigen moeten hebben.
Als de aanval verijdeld is, bepaalt de hoeveelheid passen van je verdedigers of er een CA voor jou uitrolt.
Als laatste komt de 1e regel in ongekeerde vorm terug, jouw aanval wordt tegenover zijn verdediging gezet om te kijken of de CA ook daadwerkelijk tot een goal leidt. Jouw aanval wordt vooral bepaald door scoren en passen van je aanvallers en een klein beetje door je middenvelders.

Mijn grootste bezwaar tegen CA zit in het passen van je verdedigers. Alleen jij als CA speler vindt passen belangrijk. Je koopt je trainees daarom redelijk duur in, er zijn ook andere trainers die een solid passer willen hebben. Als je die verdediger opgetraind hebt en wilt verkopen, zit er eigenlijk niemand naar die passing ratings te kijken, wat de prijs weer laag houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Moah, dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, want passing is niet echt een skill die heel veel bijdraagt aan de waarde van een 17-jarige. Je kunt vrij goedkoop een 17.0 speler kopen met goed passen en matig / matig op verdedigen / positiespel (als je in wilt zetten op hogere positiespel-stats kan de prijs idd wel vrij snel oplopen). Verder zullen er ook counter-trainers zijn die meer ervaren verdedigers met hogere stats willen kopen, en dus wel zullen kijken naar passen. Uiteraard in iets mindere mate, maar helemaal waardeloos zijn de passen-skills van een verdediger imho niet. :)

Ik dacht echter dat er recentelijk iets in de match-engine was verandert waardoor de CA-techniek iets minder effectief geworden is? Kan het mis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Weet niet hoe snel het nu traint, maar toen ik nog verdedigen trainde wilde ik geen trainees inkopen met matig als main skill.

Ik zocht meer op goed/goed voor DEF/PAS en dan vis je in een vijver waar meer mensen in vissen.

Bovendien wil je eigenlijk dat PAS nog hoger is, met alleen solid krijg je geen 3 CA per wedstrijd.

[ Voor 18% gewijzigd door bregweb op 24-07-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Hoe hoog zou je dan aanraden om passen te trainen?
Ik zat te denken om misschien tot formidabel te gaan ofzo, maar nu doe je me twijfelen met die statements.

Om in mijn ploeg te houden, ben ik het volgende van plan: een 19-jarige kopen met bijvoorbeeld goed verdedigen en matig+ passen met daarbij dan een andere skill ook goed doorgetraind (zoals positiespel). Die kerels lijken me over het algemeen niet duur en kan je nog goed doortrainen.

Als trainees zou ik dan waarschijnlijk kijken naar redelijk verdedigen/passen om die na enkele seizoenen door te verkopen met hopelijk mooi wat winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
DEF traint niet echt snel en als je dan 2 skills wilt trainen gaat het helemaal langzaam.

Heb 8 hele jaren DEF getraind en ben tot IV gekomen, maar het heeft me een hoop frustratie gekost. 5 goede verdedigers hebben het heel moeilijk tegen 2 redelijke aanvallers als je tegenstander 60% balbezit (bbz) heeft. Dus je moet niet alleen heel goede verdedigers hebben, maar ook minimaal 40% bbz.

Dan moet je ook nog een goede aanval hebben, want de 2 kansen per wedstrijd die je krijgt moet je wel afmaken. Zodra de tegenstander weet dat jij CA speelt, laat hij bbz los en gooit zijn middenlinie naar voren en achteren en haalt nog steeds fluitend meer bbz.

Maar misschien deed ik het wel helemaal fout en ontdek jij wel de sleutel tot succes. Ik probeerde half getrainde 19-jarige middenvelders/wingers met iets van PAS kopen en die dan op DEF te trainen, vanaf passable/solid DEF. Heeft mij veel geld opgeleverd, maar geen successen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
bregweb schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:18:
Dan moet je ook nog een goede aanval hebben, want de 2 kansen per wedstrijd die je krijgt moet je wel afmaken. Zodra de tegenstander weet dat jij CA speelt, laat hij bbz los en gooit zijn middenlinie naar voren en achteren en haalt nog steeds fluitend meer bbz.
Het is natuurlijk ook de bedoeling van de makers dat er wat tactiek bij de wedstrijden komt kijken. Ik zou niet weten hoe je dat met een counter ploeg kan doen, maar iig met mijn 3-5-2 krijgen mijn spelers bijna iedere wedstrijd wel andere instructies. Verdedigers spelen ook soms op de vleugen, soms 3 centrale. etc.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Dat is mijn punt, met 352 kunt je tactisch googelen, bij 532 heb je die mogelijkheden amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
bregweb schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:33:
Dat is mijn punt, met 352 kunt je tactisch googelen, bij 532 heb je die mogelijkheden amper.
In principe heb je met CA natuurlijk voldoende mogelijkheden... 532 met 1, 2 of 3 centrale middenvelders, je kunt er af en toe een 541 tussendoorgooien met 2 of 3 centrale middenvelders, je kunt zelfs voor 550 kiezen als je jezelf kansloos acht :P ...

Met CA kan het lonen om je opstelling op je tegenstander af te stemmen, door bv te mikken op een zo'n hoog mogelijke middenveldrating zonder dat die rating boven je tegenstander uitkomt. Aangezien veel spelers op een lager niveau altijd met dezelfde opstelling spelen is dit dan nog vrij simpel, maar zodra je wat hoger komt wordt dit lastiger... Dan zul je de strategie van je tegenstander moet 'gokken', waardoor je ook wel eens mis kunt zitten. Maar er zijn imho voldoende tactische mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok vanmiddag/vanavond de eerste wedstrijden in de nieuwe opzet van de beker. Ben benieuwd hoe het nu precies uit gaat pakken, maar op deze manier kan ik wellicht eindelijk eens een bekerwedstrijd winnen met mijn 2e team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:57:
Ok vanmiddag/vanavond de eerste wedstrijden in de nieuwe opzet van de beker. Ben benieuwd hoe het nu precies uit gaat pakken, maar op deze manier kan ik wellicht eindelijk eens een bekerwedstrijd winnen met mijn 2e team.
Ik heb op wonderlijke wijze verloren. Heb qua cijfers (TSI, fanclub etc) een beter team, meer sterren in de rating maar hij schopt m'n keeper en een winger geblesseerd en wint vervolgens met 2-1. Heb de laatste tijd vaker van zulke wedstrijden gehad, dat je eigenlijk hoort te winnen maar vervolgens op onverklaarbare wijze verliest.

Wat kun je met de cup eigenlijk winnen trouwens? Er kwamen nou niet heel veel bezoekers op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
wimjongil schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:17:
[...]

Ik heb op wonderlijke wijze verloren. Heb qua cijfers (TSI, fanclub etc) een beter team, meer sterren in de rating maar hij schopt m'n keeper en een winger geblesseerd en wint vervolgens met 2-1.
Zuur, maar TSI zegt ook niet alles, fanclub size zegt imho helemaal niets, en hij kan er natuurlijk niet voor kiezen om je spelers geblesseerd te schoppen ;) .
Heb de laatste tijd vaker van zulke wedstrijden gehad, dat je eigenlijk hoort te winnen maar vervolgens op onverklaarbare wijze verliest.
Get used to it.... :X Er zit altijd een random effect in. Al moet ik zeggen dat ik ook de indruk heb dat het nieuwe personeelssysteem wel een grotere invloed heeft op de wekelijkse ontwikkelingen dan gedacht... In mijn geval 'moet' ik kiezen tussen een vormcoach en een woordvoerder, maar heb wel de indruk dat een keus voor de ene een significante invloed heeft op het gebrek aan de ander....
Wat kun je met de cup eigenlijk winnen trouwens? Er kwamen nou niet heel veel bezoekers op af.
Langer in de beker blijven geeft je (eventueel) meer mogelijkheden om te PICen (waardoor je in de volgende wedstrijden weer hogere stats kunt halen), levert meer ervaringspunten voor je spelers, en zorgt normaal gesproken voor hogere inkomsten. Hangt natuurlijk wel van je tegenstander af en wie de thuisclub is.

Ik had vandaag trouwens een makkie tegen een botje... 98% balbezit in de 2e helft _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 10:05
De eerste van de vele wedstrijden weer verloren. Ik ben momenteel afgezakt zo ver het maar kan en daarbij NT trianees aan het behouden omtrent vleugelspel, dus bak er in de competitie en beker dan ook helemaal niks van haha. Enkele keren vergeet ik zelfs in te loggen om trainees opstelling te maken, dus daar moet ik me er wel toe aan zetten anders lopen zij ook nog trainingen mis.

Geld potten lukt ook niet echt want daar heb ik mijn focus ook niet meer geheel op, lijkt een beetje alles van hattrick uit het oog te verliezen wat ik wel een beetje jammer vind maar kan me er ook niet toe zetten om actief te worden. Doel is nu de trainees op te trainen en daarna te verkopen en er een leuk centje aan over houden, wellicht dan wel een frisse start maken.

Voor nu mag ik na verlies in de beker door naar de loser cup van onze divisie :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste