Dat valt wel mee. Vroeger was de laagste divisie 8e (of zelfs 9 of 10), en nu is dat de 6e. Blifjt de laagste met dus het laagste niveau aan teams en de bijbehorende spelers.Oxigeon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:15:
Hier ook vandaag begonnen met spelen. Ben refferel geworden van @Swaxie . Hoop het nu wat langer vol te houden dan de vorige keer. Vroeger promoveerde je vrijwel na 1 of 2 seizoen al van de 8e maar de 7e divisie. Uit de 6e waar je nu start zul je niet snel promoveren. Hier heb je toch wel een flink aantal seizoenen voor nodig.
Verder ook eens gaan verdiepen in trainen. Laatste keer dat ik echt fatsoenlijk speelde is echt jaren geleden. De complete site is op de schop gegaan.
Promoveren is dus ook hier redelijk vlot gedaan. In de 5e blijven is ook niet zo'n probleem. Maar dan...
Ik ben ondertussen alweer afgehaakt. Op dit moment zou ik eigenlijk spelers moeten verkopen, nieuwe trainees moeten kopen, andere posities ook vervangen, trainer vervangen. Maar ik heb er geen zin meer in
Af en toe kijk en ik nog en pas ik opstellingen aan.
Wel leuk om te zien dat je na lang trainen dus echt op bv. magisch scoren kan komen, vroeger nooit gelukt