Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 69 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Oxigeon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:15:
Hier ook vandaag begonnen met spelen. Ben refferel geworden van @Swaxie . Hoop het nu wat langer vol te houden dan de vorige keer. Vroeger promoveerde je vrijwel na 1 of 2 seizoen al van de 8e maar de 7e divisie. Uit de 6e waar je nu start zul je niet snel promoveren. Hier heb je toch wel een flink aantal seizoenen voor nodig.

Verder ook eens gaan verdiepen in trainen. Laatste keer dat ik echt fatsoenlijk speelde is echt jaren geleden. De complete site is op de schop gegaan.
Dat valt wel mee. Vroeger was de laagste divisie 8e (of zelfs 9 of 10), en nu is dat de 6e. Blifjt de laagste met dus het laagste niveau aan teams en de bijbehorende spelers.
Promoveren is dus ook hier redelijk vlot gedaan. In de 5e blijven is ook niet zo'n probleem. Maar dan...

Ik ben ondertussen alweer afgehaakt. Op dit moment zou ik eigenlijk spelers moeten verkopen, nieuwe trainees moeten kopen, andere posities ook vervangen, trainer vervangen. Maar ik heb er geen zin meer in :P
Af en toe kijk en ik nog en pas ik opstellingen aan.

Wel leuk om te zien dat je na lang trainen dus echt op bv. magisch scoren kan komen, vroeger nooit gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er eigenlijk nog must have addons die je moet gebruiken? Vroeger waren er wat van die assistent programma's. Maar worden die nog steeds gebruikt of zit dit inmiddels allemaal al in hattrick zelf?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:10
Oxigeon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:42:
Zijn er eigenlijk nog must have addons die je moet gebruiken? Vroeger waren er wat van die assistent programma's. Maar worden die nog steeds gebruikt of zit dit inmiddels allemaal al in hattrick zelf?
Foxtrick voor de site zelf is als plugin heel handig bij transfers en progressie training. O.a. het oude Psico-TSI zit hier gewoon bij in.
Er zijn nog genoeg lui die Hattrick Organizer nog gebruiken, maar daar ben ik er zelf geen van.

Cash is king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mk1992
Plenkske schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:29:
[...]

Dat valt wel mee. Vroeger was de laagste divisie 8e (of zelfs 9 of 10), en nu is dat de 6e. Blifjt de laagste met dus het laagste niveau aan teams en de bijbehorende spelers.
Promoveren is dus ook hier redelijk vlot gedaan. In de 5e blijven is ook niet zo'n probleem. Maar dan...
Zit je nou mijn debuut in de XI.758 te denigreren? (2005, opa vertelt)

Cash is king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09-06 17:34
When you een speler voor € 1.000 op de markt zet and somebody 1.3 miljoen voor hem neerlegt. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S739h_EefDpxODgXNj-Synrw5Tc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2duSPiXRpT1NY7W2hJZg6dVO.jpg?f=user_large

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

iamerwin schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:33:
When you een speler voor € 1.000 op de markt zet and somebody 1.3 miljoen voor hem neerlegt. 8)

[Afbeelding]
Ik heb zo'n gevalletje al eens zelf bij een GM gemeld op een speler die ipv 1 miljoen voor ca. 10 miljoen vertrok. Ze hebben tegenwoordig automatische tools voor een deel; dus je kan een correctie verwachten.
Voordat ik al het geld uitgeef en vervolgens tot de conclusie moet komen dat dit niet handig was.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Kunnen jullie ook niet bij HT vandaag?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jc1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 14:37
Fikse storing. Hier een bericht vanaf Hattrick Facebookpagina
UPDATE 19.55 CET

The site is still not back online. We have spent the day trying to figure out why we have lost network access, and despite the best efforts of our own sys admins, our hosting partner and the IP transit partner, we have not been able to nail down exactly what has happened.

It seems most likely that some part of our network equipment have failed, but we still can't say for sure, as we have had limited access to the servers through out the day. The game and the data appears safe, though, and we have been able to stop progress in the game which means the transfer is stopped and no evening matches (after 19 CET) will be played.

Usually, we can troubleshoot and fix most things remotely, but tomorrow we will be on site in the server hall to go through the system in person as well. It is very unlikely that we will be able to bring the site up again tonight. Our focus now is to fix the issue, then make sure the game restarts in an orderly fashion.

We are immensely sorry for this downtime, and especially frustrated that this happens a mere few months before we had planned to move all servers to a location closer to our sysop team. If that move had already happened, we would likely be up again by now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Mieters, ik heb zojuist de Twitch stream gekeken. Ze hebben een https://www.twitch.tv/videos/1672125057 video uitgebracht. Ze denken aan outage wat neerkomt op circa 36 uur, mits ze het probleem morgen opgelost krijgen.

Gelukkig heb ik maandag nog alle m'n line-ups (heb 4 teams) gechecked en aangepast. Ik heb alleen geen penalty nemers bij twee van m'n bekermatches denk ik.

Hun meeste updates zitten inderdaad op hun Facebook pagina.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ze naderen hun record van 28uur downtime.
> Het is ze gisteren gelukt om 19:00 om de matches/transfers stil te leggen.
> Tussen circa 11:00 en begin van de avond hebben ze geen contact gehad met de servers. De wedstrijden die gespeeld zijn in die periode zijn gedaan en gaan niet meer overgespeeld worden.
> Transfers die in de outage periode gepland stonden zijn gewoon doorgegaan. Voor transfers na 19:00 zal de deadline opschuiven zodat ze in een window komen dat er werkelijk op geboden kan worden.

Verder maar mondjesmaat informatie vanuit HT. Hun laatste update was van gisteravond 22:00 op Twitch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:43

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De website is nu weer bereikbaar, maar geeft een storingspagina weer omdat ze schijnbaar momentel bezig zijn het systeem weer op orde te krijgen zodat ze de site zelf weer "aan" kunnen zetten
We are now working on verifying data and preparing for the opening of the site.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Op Twitter geeft de staf van HT aan dat het nog "several hours" kan duren voordat de site weer opent.
Dat klinkt inmiddels als een flinke puzzel voor ze.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 21:56
Oei, zie het nu pas.. gelukkig ook al mijn opstellingen ingevoerd. Zelden gezien dit in de 20+ jaar dat ik speel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jc1982
Alles weer in orde volgens de laatste berichten.
Mijn ervaring.. rete traag. 😞

[ Voor 26% gewijzigd door jc1982 op 07-12-2022 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

jc1982 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:34:
Alles weer in orde volgens de laatste berichten.
Mijn ervaring.. rete traag. 😞
Yes. De 203k leden die een dag zonder HT zitten te nagelbijten moeten natuurlijk nu direct hun opstellingen/transfers checken :D

Ik heb wel een beetje pech nu. Mijn beste spits is geblesseerd en zou volgens mijn berekening vandaag naar een pleister gaan; net op tijd voor de cupmatch. Nu is de dagelijkse update vandaag niet geweest? En die van morgen is net na de start van de wedstrijd. Ze hebben 24 uur nodig om alle gemiste wedstrijden te simuleren zeggen ze; dus wellicht heb ik mzzl en runt ie voordat ze de match simuleren. Ik laat 'm maar staan in de line-up, hij wordt automatisch vervangen door de reserve spits.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cbr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:12

Cbr

Hallo allemaal, ik wil eigenlijk weer gaan beginnen. Maar ik weet niet hoe de economie momenteel in elkaar steekt. Wat is momenteel de meest economisch gunstige training? Is dat wat het van oudsher altijd was? (Verdedigen). Of is positiespel ook financieel aantrekkelijk momenteel?

Ik ben al een paar uur zoet maar kan alleen bronnen van 2005-2013 vinden (met een enkele uitschieter naar 2017). Hebben jullie hier ideeën over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Cbr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:47:
Hallo allemaal, ik wil eigenlijk weer gaan beginnen. Maar ik weet niet hoe de economie momenteel in elkaar steekt. Wat is momenteel de meest economisch gunstige training? Is dat wat het van oudsher altijd was? (Verdedigen). Of is positiespel ook financieel aantrekkelijk momenteel?

Ik ben al een paar uur zoet maar kan alleen bronnen van 2005-2013 vinden (met een enkele uitschieter naar 2017). Hebben jullie hier ideeën over?
Poeh.. geen idee.. ik train al sinds 2002 verdedigers :P

Volgens mij gaan aanvallers en vleugelspeler ook wel heel goed tegenwoordig.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cbr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:12

Cbr

Leuk om te lezen! Lukt het je om competitief te spelen en elke week 10 spelers te trainen? Of hou je het bij 9 trainees?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Cbr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:43:
Leuk om te lezen! Lukt het je om competitief te spelen en elke week 10 spelers te trainen? Of hou je het bij 9 trainees?
Meestal 8 of 9 en redelijk competitief ja, heb nu voor het meerdere goede verdedigers uit mijn jeugdopleiding spelend in mijn hoofdteam.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 23:13
Weet iemand hier of het nu mogelijk is om na een seizoen van competitie te kunnen wisselen. Ik zit nu al tijden bij dezelfde team en ben wel eens toe aan wat andere wedstrijden. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit mogelijk was gemaakt maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jc1982
https://www.hattrick.org/nl/Help/Rules/SeriesSystem.aspx
Veranderen van competitie in het tussenseizoen
Als je team uitkomt in een van de drie laagste divisies van je land, dan is het mogelijk om naar een andere competitie te verhuizen binnen dezelfde divisie. Hiervoor moet er een vrije plaats zijn in de competitie waar je bij wilt. Dit wordt aangegeven op de competitiepagina gedurende de wisselperiode in het tussenseizoen. Als je een extra team hebt als onderdeel van je Supporter-pakket, kun je je beide teams nooit in dezelfde competitie laten spelen.
Volgens mij zal je een dezer dagen moeten kunnen wisselen. Tip: Check of je ergens een competitie kan vinden met een vrije plek! Dit kun je vanuit jouw competitie-overzicht doen [bovenin de pijtljes, voor Competitie: VI.XXX of Competitie: V.XXX]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 23:13
jc1982 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:28:
https://www.hattrick.org/nl/Help/Rules/SeriesSystem.aspx

[...]

Volgens mij zal je een dezer dagen moeten kunnen wisselen. Tip: Check of je ergens een competitie kan vinden met een vrije plek! Dit kun je vanuit jouw competitie-overzicht doen [bovenin de pijtljes, voor Competitie: VI.XXX of Competitie: V.XXX]
Thanks. Ik denk dat ik op verkeerde zoektermen zocht want kreeg het niet gevonden. Het is gelukt. Ik heb een leuke competitie uitgezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jc1982
@Mich En nu snel promoveren 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
Afgelopen zondag een heel fijne verrassing gehad in de Anniversary League.
Ik (Mannek FC) en concurrent (Widzewiaki) stonden gelijk qua punten, maar ik had voordeel met doelsaldo. Vier goaltjes verschil dacht ik

Echter, Widzewiaki speelde tegen de nummer laatst (0 punten, 3 goals) en ik kon wel winnen van de nummer 3. Normaal zou hij 8-0 winnen en ging ik ten onder op doelsaldo.
Voor de zekerheid niet gemotst ivm mogelijke p/d volgende week, ook gezien mijn ratings wel goed genoeg waren. Wel lekker offensief om maar zo veel mogelijk te scoren.

Ik kwam makkelijk op 1-0, 2-0. Widzewiaki kwam in de eerste helft niet tot scoren. Tweede helft: 3-0, 4-0. Had ik niet verwacht, maar had ik zijn monsterwinst mee kunnen afdekken.

Maar wat denk je? Hij verliest van die bijna-bot met een doelsaldo van -72 :D
Pak ik onverwacht nog de titel en de p/d ziet er niet heel verkeerd uit (al is mijn nieuwe centerback geblesseerd).

Cash is king.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik pakte - na een hiatus van 10 seizoenen - eindelijk weer de landstitel in Suriname. 4 teams konden nog aanspraak maken op de titel en op verschillende momenten gedurende de avond was een van de teams kampioen, dat wisselde maarliefst 4x. Pas diep in de 2e helft wist ik de achterstand goed te maken en daarmee net dat ene punt binnen te slepen die ik nodig had voor de titel.

Met 4 teams tot diep in de nacht (Surinaamse wedstrijden starten 23:10) zitten te kijken naar HT-live. Dat was ook wel leuk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jc1982
Dat zijn nog eens spannende wedstrijden. Ik heb met een nipte overwinning mijn 6e plek weten veilig te stellen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One2Move
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-11-2023
Goh, jaren geleden (10+) nog seizoenen lang een team gehad.. destijds mee gestopt ivm tijd, maar wat een leuke game was/ is dat.
Na het lezen kriebelt het toch wel weer een beetje, vandaar de vraag.. hoeveel uur zijn jullie, de active hattrick spelers, er momenteel aan kwijt zo per dag/week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefkor
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 22:09
One2Move schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:58:
Goh, jaren geleden (10+) nog seizoenen lang een team gehad.. destijds mee gestopt ivm tijd, maar wat een leuke game was/ is dat.
Na het lezen kriebelt het toch wel weer een beetje, vandaar de vraag.. hoeveel uur zijn jullie, de active hattrick spelers, er momenteel aan kwijt zo per dag/week?
Meestal een uurtje of 2 of 3 per week. Ik heb nog 3 teams maar focus me vooral op het hoofdteam. Als je echt actief wil zijn op de transfermarkt gaat er meer tijd inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jc1982
Het verschilt per week een beetje, maar gemiddeld genomen 2 uurtjes.
Het is iedere vrijdagochtend even spieken wat de training heeft gedaan en eventueel de nodige aanpassingen. Doordeweeks en in het weekend voor aanvang van de wedstrijd de orders doorgeven en soms wat forum artikelen doorlezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mk1992
Elke dag een kwartiertje? Misschien wat meer als ik op jacht ben naar een speler?
Komst van een mobiele app heeft veel veranderd, gaan zitten om in te loggen is er niet meer bij.

Cash is king.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• One2Move
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-11-2023
Bedankt voor de antwoorden.
Ben inmiddels weer begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhaas
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-03 11:36
Is hattrick wat te doen zonder supporter? Ik wil terug beginnen, maar heb er geen geld voor over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:07
Pakhaas schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:26:
Is hattrick wat te doen zonder supporter? Ik wil terug beginnen, maar heb er geen geld voor over.
Ja hoor, ik speel het al jaren zonder supporter sinds de prijzen zo opgeschroefd zijn. Supporter biedt wel toegevoegde waarde in de vorm van handige of leuke functies (meer statistieken, meerdere teams, enz.) maar je hebt het niet nodig om het spel te kunnen spelen.
Sowieso is het maar de vraag of supporter veel extra's biedt voor de (opnieuw) beginnende speler omdat je in het begin nog niet zoveel geld en mogelijkheden hebt.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Pakhaas schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:26:
Zonder supporter is het prima te doen. Maar zonder de website wordt het wel erg lastig, de app is bijvoorbeeld nog op de transfermarkt nog niet echt geschikt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhaas
Luckeh schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:21:
[...]

Zonder supporter is het prima te doen. Maar zonder de website wordt het wel erg lastig, de app is bijvoorbeeld nog op de transfermarkt nog niet echt geschikt.
Ja ik doe hattrick ook alleen via de site, anders heb ik de kans dat ik de heledag weer op de mobiel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhaas
Vroeger trainde ik passen. Kon daar toen wel goed geld mee verdienen. Is dat tegenwoordig nog zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Pakhaas schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:32:
Vroeger trainde ik passen. Kon daar toen wel goed geld mee verdienen. Is dat tegenwoordig nog zo?
Jazeker. Eigenlijk kun je met elke vorm wel geld verdienen. Ik zou allereerst een goede trainer aannemen, wat trainees kopen en die lekker gaan trainen. Maak een plannetje voor 2-3 seizoenen en start je jeugdopleiding op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhaas
Grotespeler schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 18:31:
[...]

Jazeker. Eigenlijk kun je met elke vorm wel geld verdienen. Ik zou allereerst een goede trainer aannemen, wat trainees kopen en die lekker gaan trainen. Maak een plannetje voor 2-3 seizoenen en start je jeugdopleiding op.
Ja die stappen al genomen. Volgende stap zal stadion uitbreiding zijn met de verkoop van een paar trainee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajcsweere
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-03 11:14
Snek geld maken is en blijft GK of Wingers, lang wing trainen, dan neem ook 4 50% plekken erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

ajcsweere schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:38:
Snek geld maken is en blijft GK of Wingers, lang wing trainen, dan neem ook 4 50% plekken erbij
Volgens mij maakt alles trainen wel wat geld. Heb geen idee of er methodes zijn om dit uit te vogelen wat het beste is. Maar merk zelf wel dat positiespel speler goedkoper zijn dan bv keepers. Maar dit zal zeker komen omdat je maar 2 keepers kan trainen ipv 6 positiespel spelers.

Nu net iets meer dan een jaar aan het spelen. Sta op het moment vierde in de VI. Heb dit seizoen flink uitgegeven aan het stadion zodat ik nu net geen 50k toeschouwers kan huisvesten. Heb wat geinvesteerd in verdedigers (train zelf middenvelders).

Ik wil dit seizoen nog een nieuwe trainer aanschaffen die 4/4 pionnen heeft zodat ik volgend seizoen tegen de botjes kan piccen. Dan zou ik in principe volgend jaar voor het kampioenschap moeten kunnen gaan. Maar dat ligt eraan wat er terugkomt uit de 5e divisie.

Vorig jaar hadden we de pech dat de bondscoach van NL met een 2e team terugkwam uit de V. Die heeft vrijwel alles dik gewonnen. Die pech kun je natuurlijk ook hebben. Onze nummer 1 heb ik dit seizoen 2x op een gelijkspel getrakteerd. Dus alles waar hij van wint zou "slechter" moeten zijn dan hem in de promotiewedstrijd.

Maar zoals gezegd heb ik nu een stadion van bijna 50k toeschouwers en begint het geld binnen te stromen. Versterkingen sluit ik dan ook niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 09-06 22:19
Leeft dit spel nog een beetje onder Tweakers?
Ik ben eindelijk, na een p/d duel, gepromoveerd naar de V. divisie. Het begint nu moeilijker te worden en dan bedoel ik qua tactiek, maar ook een lange termijn plan is nu echt nodig wil je hoger raken. Vind het lastig kiezen vooralsnog. Hoe ga ik het aanpakken?
Hoop in ieder geval rechtstreeks te handhaven, dus linker rijtje, maar het wordt een uitdaging. Nog een paar weken passen en dan volle bak scoren trainen rest van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jc1982
Het leeft minimaal volgens mij. Maar dat maakt het niet persé minder leuk!

Het wil mij niet lukken om boven in mee te doen (divisie VI). De interactie met lotgenoten in deze competitie via de Hattrick chat is wel leuk, wat het plezier vergroot.

Ik heb ingezet op het trainen en doorverkopen van jonge middenvelders die wat kunnen aan de vleugel. Vorig seizoen flink aan verdiend, wat ik heb gebruikt om te investeren in jonge spelers met potentie om die vervolgens te trainen en doorverkopen.

Resultaat, positief balans, resultaten nog niet om naar huisbte schrijven 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook nog elke week online in de weekenden en woensdagen.

Afgelopen seizoen zeer ver gekomen in de smaragden beker. Zat bij de laatste 8.

In de competitie een 2e plek behaald. Het team dat steevast 1 wordt raakt maar niet uit de competitie omdat die elk promotieduel verliest.

Zou 2x van hem moeten winnen om kampioen te worden. Helaas afgelopen weekend al meteen verloren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Advizor schreef op maandag 3 juni 2024 @ 19:27:
Leeft dit spel nog een beetje onder Tweakers?
Jazeker! Ik ben best actief op HT. Ik zag laatst een grafiek dat het aantal spelers op HT al een tijdje stabiel is rond de 190k.

Ik speel het spelletje thans met 5 teams (NL, Suriname, STP, HTAL en HomeGrown). HTAL stopt natuurlijk aan het einde van het seizoen. Daarna ga ik met 4 teams verder. Met m'n NL team speel ik in de IV, met het doel mijn wingers naar het NT te brengen en tevens een keer proberen de Ere te halen.

Spendeer ook zo nu en dan wat tijd aan het jagen op de mijlpalen - en dat lukt aardig.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hier ook nog wel actief met 1 team en jeugd.
Afgelopen seizoen gepromoveerd naar divisie V, helaas gelijk de eerste wedstrijd verloren. Seizoen is nog lang dus ga proberen te handhaven.

Hoop weer een keer een parel af te leveren voor het NL team. Is 1x gelukt, volledig opgeleid vanaf eigen jeugd, WK finale gespeeld, gescoord én MoTM in dé wedstrijd; NL wereldkampioen!. :)

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:07
Hier ook nog elke week actief in V, maar minder in dit topic. Doe bovenin mee maar kampioen worden is lastig, gaat tussen 4 teams en dan ook nog de P/D winnen......

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Sta nu 4e in het eerste seizoen V. Rechtstreekse degradatie vermijden gaat wel lukken, maar deze plek behouden wordt lastig.
Uit de jeugd eindelijk ook weer eens wat talentjes gepulled. Hopelijk gaan ze ook wat geld opleveren.
Nog een snelle vleugelspeler en betere keeper, dan ben ik voorlopig even klaar. Kijken of het lukt om in de III. te geraken over 4-5 seizoenen met deze selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
De site is vandaag al de hele dag niet bereikbaar en dat gebeurt wel erg vaak de laatste tijd.
Voor mij ook een reden om Supporter niet meer te verlengen. Heel irritant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jc1982
Al heel lang geen supporter meer. De workaround om via andere url's in te loggen is leuk, maar met de app is dat geen doen.

https://www.facebook.com/share/p/WV7bbaAZ8yV32Nvf/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoepstoep
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-04 16:13
Jaren geleden, al snel zo’n jaar of twintig, was ik veel bezig met Hattrick. Ik had zelfs betaald om een logo te laten ontwerpen voor mijn club omdat je dat als supporter kon tonen. De laatste tijd begint het weer te kriebelen om te beginnen met een nieuw team, na jaren van afwezigheid. Ook sowieso alweer een jaar of vijftien.

Destijds gebruikte ik Hattrick Manager. Die licentie had ik nog gekocht door contant geld in een envelop te doen en op te sturen naar een adres in het buitenland. Tegenwoordig bestaat dat volgens mij niet meer? Ik heb ook nog een blauwe maandag Hattrick Assistant Manager gebruikt, maar ook dat bestaat niet meer. Ik zag iets van Tomattrick voorbijkomen. Is dat iets soortgelijks van tegenwoordig? Of wat gebruiken jullie om trainingen en dergelijke bij te houden?

Wat ik destijds trouwens ook leuk vond, was het hebben van een website over het team. Met statistieken van (oud-)spelers, speelschema’s en resultaten. Het was een externe website, maar met een connectie met de officiële Hattrick website om de gegevens op te kunnen halen. Ik kan deze echter niet meer vinden. Bestaat er nog zoiets dergelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:07
Zelf ruim 20 jaar Hattrrick speler inmiddels. Vroeger heb ik een tijdje Hattrick Buddy gebruikt volgens mij maar dat bestaat inmiddels al heel lang niet meer. Dus tegenwoordig gebruik ik al weer een hele tijd Hattrick Organizer. Daar zit sinds een paar jaar weer aardig wat ontwikkeling in. Daarnaast gebruik ik al jaren Excel om e.e.a. bij te houden.

Ook heel lang supporter gehad maar tegenwoordig vind ik de kosten van supporter niet opwegen tegen de voordelen. De prijs voor 'Silver' is wel een bedrag dat ik er voor over zou hebben maar dat is het net niet. Supporter 'Gold' is degene die mij het meeste aanspreekt maar die vind ik teveel kosten, dus dan maar zonder supporter.

Voor de geïnteresseerden, mijn team is Natte Krant. 8)

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoepstoep
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-04 16:13
Bedankt voor het melden van Hattrick Organizer. Eens kijken of ik daarmee binnenkort weer eens een nieuwe club kan opstarten. Succes vanavond in ieder geval bij je promotiewedstrijd @YuriV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:43

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kleine tip aan mensen die nog aktief zijn ...

als je nog wat geld overhebt om in spelers te investeren, deze week zijn de transferprijzen idioot laag (door het einde van de Hattrick Anniversary league gooien veel teams die sowieso automatisch stopgezet worden eind deze week, hun spelers voor lage prijzen op de TL waardoor er een enorm over-aanbod is)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste