Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld Internet Explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor een drie maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Topic Historie:
Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic
Deel 5 van het grote Hattrick topic
Deel 6 van het grote Hattrick topic
Deel 7 van het grote Hattrick topic

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site!Voor Elke Tweaker 'n Must!
GoT TotoDoe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
SpelregelsAlle spelregels op een pagina
Hattrix FilesVeel uitleg over Hattrick en nog meer
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Statistieken #hattrick.nlstatistieken van de IRC chat op #hattrick.nl
Hattrick insideHattrick krant gemaakt voor en door hattrickers
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team
CoachesPrijzen interne- en externe coaches

Downloads*
LinkUitleg
Svintges MatchviewerMatchviewer gemaakt door mede-GoT'r(Pinda), echter al een tijdje niet geupdate
Hattrick Assistant Manager (HAM)Een van de betere hulpmiddelen, het is echter zonder te registreren slechts 30 dagen te gebruiken.
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerHandig & gratis, als HAM maar met minder functionaliteit.
Hattrick poliGratis Hattrick manager, alleen wedstrijden invoeren is nog lastig.
* yared doet een oproep aan alle GoT'rs voor reviews van bovenstaande programma's.
wie wil er mooie reviews schrijven zodat we die in deze beginpost kunnen linken.

zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Dirt Forum
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar mij, yared@valheru.nl sturen, onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Yared verteld hoe de GoT-HT federatie is georganiseerd is en wie je moet aanspreken voor wat.
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
De alweer op 5 na grootste Nederlandse HT Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HT gerelateerde software.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

REGELS!

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic .

Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier. :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail.
Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

Als er een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT site beheerDevv05144178
GoT-HT Cup organisatieRonald Koeman + Grooviee17143043 + 145138
GoT-HT siteonderdeel en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17*144989 + 145138
GoT-HT Algemene- en ForumzakenYared69953
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
* yared bedankt Grooviee17 voor zijn bulkbijdrage in het omzetten van deze post van plain text <> html

To Be Continued.... :*)

Yared d'Ray,
msn: msn@valheru.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 10-08-2003 23:56 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:12
De beginnerspost ziet er weer geweldig uit, het wordt steeds mooier en completer :).

De (nog onbekende) team id's zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
Devv05        144178
Ronald Koeman 143043
Thije         69624
Brainpower    144591
Zonar         148379
Frizza        144989

Opmerking: Haal bij de bookmarks bij de omschrijving van Maglio forum de
weg, die heeft nl. geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
yared schreef op 09 August 2003 @ 00:53:
Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier. :(
SVP mij dan even inlichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
M@NIC schreef op 09 August 2003 @ 01:27:
[...]

SVP mij dan even inlichten :)
Gelukkig is dat nog nooit nodig geweest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
SVP mij dan even inlichten
LOL deel 8 alweer en M@NIC komt door de bocht :D

Hier bedoelen we eerder mee dat, en hier spreek ik niet voor iedereen, maar voor de harde kern, we niet aan het dekken van cheatende mede-GoT'rs doen en ze zonder schroom melden bij de Hattrick GameMasters (GM's).

Trouwens sowieso erg dom om hier te laten merken dat je cheat aangezien we nu een GM, GM-Graxon als GoT'r erbij mogen rekenen :D

Maar als GoT orginelere straffen weet uit te delen, vooral publieke en lijfelijke straffen dan kunnen we wellicht een uitzondering maken :P

kan het dan wel in het weekend ten uitvoer gebracht worden?
* yared heeft kids en planned dan wat makkelijker

Poll: De nieuwe Lay-out is....
geslaagd!
tuk met peren
nieuwe lay-out?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3313&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Ga dan hierheen

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

netjez netjez netjez :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
iemand weleens een youth-pull met een kwalificatie "uitstekend/excellent" gehad?

of is goed/solid het hoogst haalbare met een yp?

* yared wil morgen dan wel ff een uitstekende keeper trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Wat betreft keepers kun je niet beter dan solid pullen, maar veldspelers kunnen ook excellent zijn. :9~

De openingspost is er zeker mooier op geworden met die tabellen _/-\o_

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 17:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Ehm het is al een hele tijd geleden dat ik gepost heb hier (erg druk enzo) maarre ik heb wel eens een excellent pull gehad, da's ook het hoogste wat je kan krijgen afgezien van keepers die maximaal solid getrokken kunnen worden.

Met mijn team gaat het helaas niet zo goed, nog steeds erg veel last van het vormmonster :(. Maarre dat gaat hopelijk binnenkort wel weer beter, veel slechter kan iig niet meer :s.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35
Ik heb voor de gein deel 1 van het Hattrick Online Voetbal Management Topic eens doorgelezen, echt lachen, wat een stelletje n00bs waren we toen nog met z'n allen. En al die wedstrijdverslagen, er staan er zeker een stuk of 10 in, om gek van te worden!
Ook van die vreugdevolle mededelingen als "Joepie ik heb er weer supporters bij", en "Wow mijn supporters zijn dolgelukkig".

Een verzameling prachtige (n00b-)uitspraken van actievere hattrickers hier:
BeuKeR schreef op 14 januari 2003 @ 12:15:
Staanplaatsen: 1500
Gewone zitplaatsen: 500
Overdekte zitplaatsen: 50
Zitplaatsen in de VIP boxen: 0

Nieuwe stadion uitbreiding
Chocovla trekt (Monday 09 December 2002 10:55) per ongeluk een 17-jarige solid PM, biedt 'em te koop aan en schrikt zich het apelazerus omdat er 1,8 miljoen voor geboden wordt :P
Iemand een idee wat zijn waarde zo hoog maakt ?
Een week later trekt ie een 17-jarige passable PM die waar 1,2 miljoen op wordt geboden! (Sunday 15 December 2002 16:37)
G0009 schreef op 23 December 2002 @ 17:29:
[...]
Het aanbieden van spelers op de transferlijst kost toch óók geld, of niet?
Vandaar mijn vraag
-Antw. Devv05:
Nee dat kost geen geld zover ik weet. Je zit hooguit met zn salaris wat je dan nog een week door moet betalen..
Hoedjevanpapier: Hoe kan ik trouwens de formatie aanpassen. Dus van 4-4-2 naar 3-5-2
Deze is ook meesterlijk :P :
Door Brainpower - Thursday 09 January 2003 22:09
moet een aanvoerder perse in de basis staan eigenlijk?
en ik kon er zelf ook wat van:
Door Ronald Koeman - Wednesday 15 January 2003 23:20
[..]Ik snap best dat ervaring ook een factor is, maar kan me niet voorstellen dat dat echt de bepalende factor is die een coach goed of minder goed maakt.
:D

Verder valt het me op dat er in de tussenliggende 7 Hattrick Online Topics nogal wat spelers zijn kwijtgeraakt, of "lurker" geworden misschien?

Tsjipmanz
Apehaar
naiko
irritableskillz
Aristos
Beathoven
RixTeR
SYQ
Radical1980
siggy
GPL & N2003
Nappa
CNS
FreakNL

Excuses als je nick erbij staat en je toch nog actief meedeed in topic #7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080

weet je wat ook leuk is, spelers met waardeloze vorm kopen op basis van skills, je laat ze 2 a 3 oefenwedstrijden meedoen, waarde stijgt zo met 30k en ineens hebben ze redelijk of goede vorm, dan verkopen :) deed dat met 18 jarigen eerst, vlakvoor tussenstopt spelers van 1k kopen 2 weken stamina trainen met hele team, dan die 18 jarigen verkopen CHING CHING!! en spelers selecteren op 1 positie als je spelers met 4skills redelijk hebt, ik heb liever solid winger, passable passing, solid stamina , is 3* vleugelspeler.. etc... check alleen al wat je voor 20k kan kopen in zweden nederland en belgie, zit soms ech wat moois tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Ronald Koeman schreef op 09 August 2003 @ 14:44:
Ik heb voor de gein deel 1 van het Hattrick Online Voetbal Management Topic eens doorgelezen, echt lachen, wat een stelletje n00bs waren we toen nog met z'n allen.
1e post Door Thije - Friday 01 November 2002 18:12

11/1/2002 The club changed owner as hijmen took control and renamed it BZF

Hehehe, zelfde datum :D toeval zeg!

helaas kwam ik pas laat achter het bestaan van dit topic ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Ik heb voor de gein deel 1 van het Hattrick Online Voetbal Management Topic eens doorgelezen, echt lachen, wat een stelletje n00bs waren we toen nog met z'n allen. En al die wedstrijdverslagen, er staan er zeker een stuk of 10 in, om gek van te worden!
Ook van die vreugdevolle mededelingen als "Joepie ik heb er weer supporters bij", en "Wow mijn supporters zijn dolgelukkig".
WHahaha idd, toen waren we nog n00bs, nu niet meer >:) Toch? :P

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 09-08-2003 18:23 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een kleine opmerking mbt de startpost. Hattrix Files V2.0 is inmiddels al V2.1.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
lol Ronald Koeman, altijd wel geinig zulke dingen terug te lezen.

Willen de getuigen van mijn alchoholgelag van gisternacht zichzelf melden voor zwijgplicht... ik beloof je dat het pijnloos zal gebeuren >:)

* yared vond het al zo vreemd dat vanochtend zijn webcam nog aanstond en snapte niet dat die koppijn na wel vier hele uren slaap van die 'twee' flessen 'cola' moest komen

Nu snap ik ook waarom ik gisteren naast de vele messenger afleiding zo'n moeite had te concentreren :P

@Dolf fixed

@Ronald Koeman
Zodra de GoT-HT site weer normaal doet, wilde ik eens alle ingeschreven spelers langslopen en kijken welke teams er op HT nog actief zijn, maar als iemand anders zich eerder geroepen voelt, ik kom er niet voor laat of morgen aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Even een kleine vraag over het investeren in je jeugdopleiding. Ergens staat me bij dat als je niet het maximale investeert (20.000 red.) je niet het uitstekende niveau (of goed) kunt bereiken. Mijn vraag, hoe 'goed' kan je jeugdopleiding worden met een investering van 10.000 per week. Dat investeer ik namelijk, en hij staat nu op redelijk, maar als dat dus het maximale is wat ik kan halen met 10.000 dan moet ik heel snel 20.000 gaan investeren. Iemand?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

volgens mij gaat het met 10k gewoon veel langzamer. Weet alleen niet hoe langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ja, dat het langzamer gaat, dat wist ik. Maar tot welk niveau kan het doorstijgen met een investering van 10.000 per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Ik heb 'goed' gehaald met 10.000 per week. Nu investeer ik 20.000 per week. Indien mijn jeugdopleiding uitstekend is en ik de investering zou verlagen, schijnt het niveau erg hard achteruit te gaan (harder achteruit dan ie ooit vooruit is gegaan). Dit impliceert mijns inziens dat het niveau 'uitstekend' met een investering van 10.000 per week niet te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared heeft zojuist een clown te koop gezet voor 60K

Je kunt met 10K in je jeugd tot maximaal GOED komen, maar dan bouw je niks meer op, het enige wat je doet is dat nivo vasthouden. 1x missen en je zit weer midden in REDELIJK.

He Xanathorn, had je al even gemist :P

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 09-08-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
yared schreef op 09 August 2003 @ 23:35:
* yared heeft zojuist een clown te koop gezet voor 60K
* Axel666 heeft zojuist geboden op een clown voor 60K

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:57

FreakNL

Well do ya punk?

Tsjipmanz
Apehaar
naiko
irritableskillz
Aristos
Beathoven
RixTeR
SYQ
Radical1980
siggy
GPL & N2003
Nappa
CNS
FreakNL

Excuses als je nick erbij staat en je toch nog actief meedeed in topic #7 :)
Hoi ik ben er nog :) Post alleen niet zoveel meer maar ik kijk nog wel altijd. Kheb niet zoveel meer te vragen/vertellen :) Zal proberen wat actiever te worden weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
FreakNL schreef op 10 August 2003 @ 10:38:
[...]

Hoi ik ben er nog :) Post alleen niet zoveel meer maar ik kijk nog wel altijd. Kheb niet zoveel meer te vragen/vertellen :) Zal proberen wat actiever te worden weer :P
Cool! :)
yared schreef op 09 augustus 2003 @ 19:57:
@Ronald Koeman
Zodra de GoT-HT site weer normaal doet, wilde ik eens alle ingeschreven spelers langslopen en kijken welke teams er op HT nog actief zijn, maar als iemand anders zich eerder geroepen voelt, ik kom er niet voor laat of morgen aan toe.
Ga gerust je gang, als je er niet aan toekomt wil ik het ook wel doen ;)

En m'n jeugdspelertje van vandaag :)

Wilhelm Toorenman (15286871)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 83 000 Euro
Loon: 920 Euro/week
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

[ Voor 72% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-08-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Florent Hilboezen (15287460)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality: Nederland
Assessed value: 14 000 Euro
Wage: 560 Euro/week
Owner: xtrodinary
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: wretched

keb passable jeugdopleiding en dit is de beste speler die ik in totaal heb gepulled nu :(
ik train wel verdediging btw, en keb altijd wel iemand die geschorst is of geblesseerd.. valt er nog beetje eer dan Florent Hilboezen te halen dan? als defending van inadequate naar passable gaat is ie 2,5* wingback... gok ik... (keb nog zon speler, zweed :D)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 75080 op 10-08-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leo Huntelaar (13156625)
25 years, weak form, healthy
A controversial person who is tranquil and dishonest.
Has wretched experience and solid leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 247 000 Euro
Wage: 2 390 Euro/week
Owner: xtrodinary
Warnings: 0

Stamina: excellent Goaltending: wretched
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: passable Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor

die staat te koop, geintresseerden neem aub kijkje huidige bod is 40.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080 schreef op 10 augustus 2003 @ 10:48:

keb passable jeugdopleiding en dit is de beste speler die ik in totaal heb gepulled nu :(
ik train wel verdediging btw, en keb altijd wel iemand die geschorst is of geblesseerd.. valt er nog beetje eer dan Florent Hilboezen te halen dan? als defending van inadequate naar passable gaat is ie 2,5* wingback... gok ik... (keb nog zon speler, zweed :D)
hou is op met zeuren joh :P ik heb al een tijdje uitstekend en trek al 1 seizoen nog slechter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
2003-08-09 Flashmob
Er zijn aanwijzingen dat er een zogenaamde Flashmob georganiseerd zal gaan worden binnen Hattrick.

Middels dit bericht willen wij duidelijk maken dat dit streng verboden is en dat bij uitvoering van een dergelijke actie, de uitvoerders en de organisators streng gestraft zullen worden.
call me stupid, maar is een flashmob niet een zeer kortstondige LIJFELIJKE aanwezigheid van mensen op een bepaalde plek die een van tevoren bepaalde actie uitvoeren voor een paar minuten?

Of krijgen we nu ook i-Flashmobs? :D

Snap niet dat ze er aandacht aan besteden, want nu is de intresse gewekt en word er zelfs in de fora overgeschreven >:)

Vind het eerlijk gezegd wel grappig, maar wellicht dat ik nog niet alle consequenties overzie?

@RSD2K :+

@Ronald Koeman ga je gang, ik heb 2 kids die ik vandaag bezig en in de gaten moet houden
* yared heeft een$@@$ groot zwembad en twee hele kleine poppies die erin willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 75080 schreef op 10 augustus 2003 @ 10:48:
als defending van inadequate naar passable gaat is ie 2,5* wingback... gok ik...
Gok nog maar een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel is volgens jou dan>? 2*?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 75080 schreef op 10 August 2003 @ 11:20:
hoeveel is volgens jou dan>? 2*?
Nou ik heb 2 spelers met redelijk vleugelspel/redelijk verdedigen, en die halen bij matig vorm 2*, bij redelijk of hoger 2,5 *, dus trek je conclusies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Henk Heitman (15287824)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 34 000 Euro
Loon: 660 Euro/week
Eigenaar: FC Forholte 2003
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Wow! Mijn beste speler ooit. (me eerste die kan voetballen :) )

Wel is me jeugd bij gebrek aan investering gezakt naar matig :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

@Yared
startpost is zonder enige twijfel weer erg mooi, goed werk!

@Allemaal

Mijn jeugd was zeer slecht tot waardeloos. :( Wel uitstekend spelhervatting :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Was toch gezegd geen spelers te koop aanbieden op dit forum, wat zie ik nu al meteen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
mankit schreef op 10 August 2003 @ 12:02:
Was toch gezegd geen spelers te koop aanbieden op dit forum, wat zie ik nu al meteen??
Ja inderdaad, goed dat je het zegt, had er helemaal overheen gelezen.

shitz0r volg AUB de topicregels: geen transferads hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op 10 augustus 2003 @ 11:39:

Wel is me jeugd bij gebrek aan investering gezakt naar matig :(
En kan je weer een half seizoen investeren voordat je op je oude niveau zit. Jammer voor je dat we het nu pas 'uitgebreid' hebben gehad over investeren in de jeugdopleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 44169 schreef op 10 augustus 2003 @ 12:57:
[...]

En kan je weer een half seizoen investeren voordat je op je oude niveau zit. Jammer voor je dat we het nu pas 'uitgebreid' hebben gehad over investeren in de jeugdopleiding.
Ach ik wist al dat m'n jeugd zou zakken als ik niets investeerde, maar hij blijkt dus ook te zakken als je maar 5000 investeerd :(

Maar ik zou mezelf eerst uit de financiele zorgen helpen voordat ik weer flink ga investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 tip, zeker voor teams in lagere leagues: investeer altijd het maximum in je jeugd. Ook al heb je financiele zorgen dan nog altijd die 20k blijven investeren. Je haalt het er namelijk altijd wel uit. je kan beter paar spelers ontslaan of minder personeel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 10-08-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Woei, weer een goede jeugdspeler...al 3 x op rij! :)
Dit keer maar een keepertje geprobeerd...en dit is het geworden:

Claude Dorenbos
317 000 Euro, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Zet um maar effe op de transferlijst :)

Voor hoeveel verkoop je die? 180k ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 10-08-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek nog een ploeg om tegen te oefenen, iemand interesse? Ik krijg alleen maar afwijzingen de laatste dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 10 August 2003 @ 13:54:
Ik zoek nog een ploeg om tegen te oefenen, iemand interesse? Ik krijg alleen maar afwijzingen de laatste dagen :(
Doe dan zweden en alleen online teams...dat lukt bij mij altijd wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 17731 schreef op 10 August 2003 @ 13:22:
1 tip, zeker voor teams in lagere leagues: investeer altijd het maximum in je jeugd. Ook al heb je financiele zorgen dan nog altijd die 20k blijven investeren. Je haalt het er namelijk altijd wel uit. je kan beter paar spelers ontslaan of minder personeel.
Dat heb ik ook gedaan, ik heb een keeper verkocht voor 90k Dat scheelde een hoop. Ik wacht nu nog even 2 thuiswedstrijden af en dan sta ik er weer redelijk voor en kan ik ook weer in m'n jeugd geld pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zow, mijn tototje...

1 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 Fc Oudeland – TheStommerds
1 Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
2 FC Urnie – Infected Mushrooms
1 Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 Frizza United – Northern Spurs FC
2 Tha Groove's – Vtown
1 Fiets 'em d'r in – firenzoos
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
1 Zaanmamma's – Sunday United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Het is NIET de bedoeling dat de nieuwe GoT cup site al gebruikt wordt, deze had zelfs nog niet bekend mogen zijn.. Ik vraag jullie daarom ook om deze nog niet te gebruiken totdat ik hierover verdere mededelingen doe.. Dit aangezien anders het testdraaien bemoeilijkt kan worden.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
1 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 Fc Oudeland – TheStommerds
1 Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 FC Urnie – Infected Mushrooms
1 Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 Frizza United – Northern Spurs FC
2 Tha Groove's – Vtown
1 Fiets 'em d'r in – firenzoos
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
1 Zaanmamma's – Sunday United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 10 August 2003 @ 17:42:
Het is NIET de bedoeling dat de nieuwe GoT cup site al gebruikt wordt, deze had zelfs nog niet bekend mogen zijn.. Ik vraag jullie daarom ook om deze nog niet te gebruiken totdat ik hierover verdere mededelingen doe.. Dit aangezien anders het testdraaien bemoeilijkt kan worden.

Thanks.
Waarom noemen we het eigenlijk nog de Got Cup site? Terwijl bijvoorbeeld een database en de toto ook onderdeel zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ook leuk is, whehe oefenwedstrijd tegen directe concurent van je in de poule en dan allemaal negatieve spelers opstellen, ookal zijn ze nix waard, whehe lekker veel geblesseerden aan de kant van tegenstander whehehe, voetbal is oorlog :P ook via internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Van zulke actie's zie ik de humor niet echt in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 10 August 2003 @ 20:06:
Van zulke actie's zie ik de humor niet echt in :(
Ik vind het zelfs op cheaten lijken.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hattrick Radio nu... met DJ Thije!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
The Dolf schreef op 10 August 2003 @ 20:08:
[...]

Ik vind het zelfs op cheaten lijken.
Het is nog net geen cheaten, maar ik vind het wel een hele vervelende manier van spelletje spelen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 10 August 2003 @ 20:15:
[...]

Het is geen cheaten, maar ik vind het wel een hele vervelende manier van spelletje spelen. :r
T werkt toch amper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat is waar, maar het idee wat er achter zit... Dat vind ik nou niet echt een sportief gedachtengoed zullen we maar zeggen.

En natuurlijk in principe hoef je in je oefenwedstrijden ook geen basisspelers op te stellen, maar soms is het wel nodig, en als die er dan voor onbepaalde tijd wordt uitgeschopt, is dat wel jammer.

Het effect van het spelen op zo'n manier is waarschijnlijk zeer klein, maar dat er mensen zijn die alleen al op deze manier denken... dat vind ik nou jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ookal werkt het maar een heel klein beetje, het is een trieste manier om dit spel te benaderen.

Maar ik zou sowieso geen oefenduel tegen een club uit m'n eigen divisie spelen, veels te verdacht :P

[ Voor 19% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-08-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duurt weer lekker lang vandaag. Heb een voorgevoel dat die serverproblemen van vandaag ervoor zorgen dat de wedstijdverslagen pas diep in de tweede helft beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 10 August 2003 @ 20:31:
Duurt weer lekker lang vandaag. Heb een voorgevoel dat die serverproblemen van vandaag ervoor zorgen dat de wedstijdverslagen pas diep in de tweede helft beschikbaar zijn.
Ik reken erop dat ze pas om 10 uur bekend zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
Als het wedstrijd verslag net zo ver uitloopt als de jeugd pulls van vandaag..... redden we het om 22.00 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 10 August 2003 @ 20:31:
Dat is waar, maar het idee wat er achter zit... Dat vind ik nou niet echt een sportief gedachtengoed zullen we maar zeggen.

En natuurlijk in principe hoef je in je oefenwedstrijden ook geen basisspelers op te stellen, maar soms is het wel nodig, en als die er dan voor onbepaalde tijd wordt uitgeschopt, is dat wel jammer.

Het effect van het spelen op zo'n manier is waarschijnlijk zeer klein, maar dat er mensen zijn die alleen al op deze manier denken... dat vind ik nou jammer.
En het kost alleen maar extra salaris en teamgeest met zoveel spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik kan ook maar moeilijk contact krijgen met mijn commentator...

He he, eindelijke verbinding... wel 1 - 0 achter bij rust :(

[ Voor 34% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 10 August 2003 @ 12:28:
[...]

Ja inderdaad, goed dat je het zegt, had er helemaal overheen gelezen.

shitz0r volg AUB de topicregels: geen transferads hier!
Met uitzondering van clowns!

Als iemand het hier niet mee eens is hebben we pech gehad want we hebben die ongeschreven regel allemaal al eens gebroken... * yared gisteren nog :P

Ik zat net in de kroeg, komt er zo'n groepie lui binnen met microfoons om hun nek en zo'n sporteditie van de zondagkrant in hun zak en ik denk.... die lui komen me bekend voor, alleen wat doen ze in de kroeg om deze tijd? zeker te warm in dat @#$%#@@#ing commentaar hokje waar ze %@#%^@mme heen moeten als de sodeju!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 10 August 2003 @ 13:59:
[...]

Doe dan zweden en alleen online teams...dat lukt bij mij altijd wel...
en natuurlijk THUIS volgens BEKER regels anders loop je die 0.1 extra ervaring mis per speler en die 2.000 euro

oh ja, en natuurlijk alleen 1,2,3 plaats van bij voorkeur een hogere divisie uitdagen

* yared verraad nu wel zijn wekelijkse woensdag feest maar agh, plenty fish in the sea :)

G o T - H T S I T E voor diegene die devv05's berichtje over het hoofd zagen, de site ligt plat omdat ze de asp aan het testdraaien zijn. URL in beginpost is dan ook tijdelijk onze federatie url

[ Voor 19% gewijzigd door yared op 10-08-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Nou mijn spelers hebben er vandaag dus totaal geen zin in... 5-0 achter bij rust ! :?

Dat wordt een hele lange wandeling naar huis voor ze !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Woei! Het ziet er nog naar uit dat het nog goed gaat komen dit seizoen. Ik sta met rust 2-0 voor en 54% balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
60 procent balbezit 0-3 achter...
wordt dik genaait hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared staat gelijk met zowel balbezit als met punten (1-1) maar niet met spelers....
ik schaam me te zeggen dat ik vanaf het begin tegen 10 man speel en nog niet kan scoren :+

ik schaam me niet te zeggen, ROEPEN dat Renate 4-0 voor staat met 60% balbezit...
* yared gaat dus gelijk krijgen... hoopt ie B)
--
update

3-2 achter en ik speel nog wel tegen 10 man! een Grifo match! :(
Renate 6-0 voor terwijl ze zich al teruggetrokken heeft en een Hattrick voor haar nieuwe speler in zijn eerste wedstrijd

We spelen allebei een strategische 3-5-2, aanvaller als middenvelder, en defender als aanvaller, ben benieuwd wat het voor resultaat heeft voor de linies... in ieder geval is het een slechte opstelling als je tegen slechts 10 man speelt :)

met een paar uitstekende bewegingen afgemaakt met een hele slimme stift. een watte????

[ Voor 56% gewijzigd door yared op 10-08-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Yared, de link naar de GoT-ratings is hetzelfde als de link naar de GoT-HT Side, dus als je dat kan veranderen...

Inmiddels staat het 2-1, en nog een kwartier te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stift dat ie de bal als ware duwt en voet eronder werkt, waardoor vage boog krijgt die bij wereldspelers zoals van basten, cruijf of die tamahara ofso, ech balgoochelaars en straatvoetbal truuck he

die leo huntelaar is btw controversiele goede leider, dan is dat toch ook soort clown?

en dat van negatieve speler opstellen werkt echt wel.. als de seizoen stop is zet iedereen zijn standaard team in de oefenwedstrijd en als je nou net paar verkeerde gekocht hebt :) :)

yared heeft ook keertje gezegt dat er 1 team was die geheel basis uit negatieve spelers bestond en toen had niemand daar problemen mee.. terwijl die dat in beker en competitie doet, ik alleen in oefenwedstrijd paar keer

ik zit in divisie7 en wedstrijd zou om 21:00 beginnen, tis 21:36 gvd en nog steeds geen matchreport

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 75080 op 10-08-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

Hmmmz ik speel dit spel sinds heel kort en vandaag me eerste wedstrijd, sta nu al met 0-4 achter, denk dat ik iets fout doe, heeft er niemand een site met handige noep tips? :D want alle sites@ TS zijn voor gevorderden enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hattrick.startkabel.nl en dan hattrick organizer downloaden en die java sun shit, zie je precies hoeveel sterren een speler haalt (staat er bijv. 6.0, dan krijgt ie 3 sterren) klopt natuurlijk niet precies omdat sommige spelers speciale eigenschappen hebben en andere factoren maar, voor beginner is het ideaal, en die kleine verschillen maken echt nix uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 75080 schreef op 10 August 2003 @ 21:36:
stift dat ie de bal als ware duwt en voet eronder werkt, waardoor vage boog krijgt die bij wereldspelers zoals van basten, cruijf of die tamahara ofso, ech balgoochelaars en straatvoetbal truuck he

die leo huntelaar is btw controversiele goede leider, dan is dat toch ook soort clown?

en dat van negatieve speler opstellen werkt echt wel.. als de seizoen stop is zet iedereen zijn standaard team in de oefenwedstrijd en als je nou net paar verkeerde gekocht hebt :) :)

yared heeft ook keertje gezegt dat er 1 team was die geheel basis uit negatieve spelers bestond en toen had niemand daar problemen mee.. terwijl die dat in beker en competitie doet, ik alleen in oefenwedstrijd paar keer

ik zit in divisie7 en wedstrijd zou om 21:00 beginnen, tis 21:36 gvd en nog steeds geen matchreport
1> Stift, bedankt is een mooie uitleg, zal het aan het bestuur doorgeven dat we een van Basten in ons team hebben... nu je het uitgelegd hebt, weet ik wat het betekent, in Engeland roepen ze altijd "bend it like Beckham" (ook op DVD :P)

2> Leo Huntelaar is een leider, definitie van een clown vind je op de diverse fora
maar basic is het een goed leider, die populair is, de rest doet niet terzake en opstellen is niet nodig.

3> Ik heb er geen mening over gegeven en dat doe ik ook nu niet ;)
Maar de speler waar ik het over had, heeft net als bijvoorbeeld in een spel als Black & White gekozen voor Black en dat vind ik tactisch een goede zet, want dit soort spelers zijn goedkoper, maar ook intressant omdat hij niet doet wat de massa doet
Daarbij is het belangrijk dat hij voor een volledige negatieve speelwijze heeft gekozen, dus niet nog even een 'wit' team achter de hand heeft. ;)

* yared is ook geen massavolger en zelfs als ie dat wel is in sommige zaken, dan heeft ie respect voor mensen die het op zichzelf redden in hun eigen, soms vaak opmerkelijke manieren en gewoontes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
GVD! Verloren, heb PIC gespeeld met b-team en die gast heeft geMotst!! Met 4-3 verloren! Zal toch niet gebeuren dat ik weer niet promoveer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Even een berichtje van mijn kant... zelf hou ik meestal niet zo van deze berichten, omdat het meestal in de trant is van: "Dit kan toch nooit" en dergelijke. Maar ik wil toch even mijn wedstrijd laten zien. Denk wel dat het eenmalig is.

Tevens weet ik natuurlijk dat het allemaal kansberekening is, en dat niks logisch is in hattrick.

Zijn statistieken:

Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : formidabel
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging : uitmuntend
Rechter Aanval : zwak
Centrale Aanval : slecht
Linker Aanval : zwak

En mijn statistieken:

Rechter Verdediging : matig
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : matig

Als je hier naar kijkt, is het natuurlijk logisch dat ik weinig scoor (heb ik dan ook maar 1 keer gedaan) zijn verdediging is gewoon erg goed, maar ik vind het onglogischer dat hij 3 keer scoort bij mij, met een zwak/slecht/zwak aanval...

Dit wilde ik even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als je hier naar kijkt, is het natuurlijk logisch dat ik weinig scoor (heb ik dan ook maar 1 keer gedaan) zijn verdediging is gewoon erg goed, maar ik vind het onglogischer dat hij 3 keer scoort bij mij, met een zwak/slecht/zwak aanval...

Dit wilde ik even kwijt
allebei zwak middenveld dus evenzovele kansen, alleen werd er misschien bij hem wel wat vaker vanuit de verdediging gescoord.. even kijken in je wedstrijdverslag dan weet je het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Jou rechterverdediging is dan ook erg laag, scheelt maar een niveau en verder geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat komt dus door zijn betere verdediging. Verdedigen is veel belangrijker geworden. Dus wellicht zijn die goals ontstaan door opkomende verdedigers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Na een uitmuntend middenveld te hebben gehaald vorige week dit keer maar even gePICced omdat mn teamspirit ook een beetje laag begon te worden... Met een minder middenveld (3 geblesseerden en debuut van 2 jeugdspelers) toch 5-0 gewonnen met een hattrick voor mn jeugdspits die zijn debuut maakte:

1337s United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: matig
Rechter Verdediging : briljant
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : matig
Linker Aanval : redelijk

Wit-Rood-Wit
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging : matig
Centrale Verdediging: matig
Linker Verdediging : matig
Centrale Aanval : redelijk

Middenveld is idd een stuk minder belangrijk geworden en verdedigen belangrijker.. Niet dat ik het erg vind :+

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 10-08-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
ik ben %@#%^@mme genaaid, echt niet zo'n klein beetje ook. Uiteindelijk 2-2 gelijk gespeeld, maar als je de stats bekijkt.

De stats
Tha Groove's
Player rating and Team formation
Midfield: formidable
Right Side Defence: solid
Central Defence: excellent
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: solid
Central Attack: solid
Left Side Attack: inadequate

Vtown
Midfield: solid
Right Side Defence: passable
Central Defence: passable
Left Side Defence: weak
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: passable
Left Side Attack: solid
Nu moet ik de volgende week tegen hem winnen, anders gaat het kampioen worden niet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeuj gezellig 2-2

Frizza United
Middenveld: uitstekend
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : goed
Centrale Aanval : uitstekend

Northern Spurs FC
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: formidabel
Centrale Aanval : redelijk

pluspuntjes
dat ik met 2 b innermids evengoed uitstekend midfield haal
me 17jarige vriend 2,5 ster

minpuntjes
zie stats en dan nog gelijk :(
uiteraard een heerlijke blessure erbij
nog lekkerder die 4 gele kaarten
2 punten verloren
me 17 overwinningen op rij weg

sorry voor de mensen di eop me gestemd hebben in de toto maar dit had ik ook niet verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Middenveld is idd een stuk minder belangrijk geworden en verdedigen belangrijker.. Niet dat ik het erg vind
dit is dus ook de reden dat ik net als heel veel anderen de 'strategische 3-5-2' variant heb geprobeerd.... wel stabieler, maar minder actie. Denk dat ik volgende keer toch weer gewoon er tegen aan ga beuken, meer lol en leesplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
mensen ikke gaat huilen! :'( aanschouw mijn laatste 2 wedstrijden alle 2 vanaf minuut 87:

de eerste hier stond ik al achter maar toch opmerkelijk wat er gebeurt:

Fiddler put their lead ahead another goal as Ulf Thorner struck home the 5 - 1 goal, after an attack from the left setting him up unmarked with the keeper. At that, Ulf Thorner was noted down for a hat trick. In the 88:th minute Fiddler put themselves up 6 - 1. The visitors defenders lost the ball to Ulf Thorner coming up from the left, who proceeded to cooly round the goaltender and knock the ball home. The structure of the game started to change as Fiddler decided to pull back and meet their opponents in the defensive zone. A header from Mikael Wallén connected with a corner kick after 88 minutes, and the ball ended up with Ulf Thorner of Fiddler who shot the 7-1 goal. After 88 minutes Jord Bosma put Fiddler ahead 8 - 1 as he rose to head in a hooked ball, the result of an effort from the right side. Fiddler held the ball, with a clear 59 percent possession rate.

juist ja ze verdediger scoort in de laatste 3 minuten nog ff een hattrick :(
en hier nu de ergste, tot mijn verbazing stond ik aan het begin van min 87 nog 4-1 voor tegen cannabis high:

Jonas Persson the unlucky victim, couldn´t continue the game. Cannabis managed to reduce a bit later to 4 - 2 as Arent Hoekwater finished off a well played combination from the left, carving through the defensive box. Rutgerus van de Watering of 9worlds.net received a yellow card in the 88:th minute for unsportsmanlike behaviour. The visitors replied in the games 89:th minute, scoring the 4 - 3 goal, as Arent Hoekwater broke through from the left, easily lobbing the ball over the home teams keeper. Cannabis made a substitution in the 89:th minute. Urban Tillen limped off the field and was replaced by Stefan Ohllius. Ronald Lee finished off a quick charge from the left of the field by chipping the ball just past the home sides keeper, making the score 4 - 4 in the 89:th minute. 9worlds.net held the ball, with a clear 52 percent possession rate.

...no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 10 August 2003 @ 22:07:
[...]
dit is dus ook de reden dat ik net als heel veel anderen de 'strategische 3-5-2' variant heb geprobeerd.... wel stabieler, maar minder actie. Denk dat ik volgende keer toch weer gewoon er tegen aan ga beuken, meer lol en leesplezier.
Ik speel ook 3-5-2 maar actie genoeg.. Win elke week nog steeds met grote cijfers dus... Als ik wil kan ik promoveren na 3e divisie maar daar ben ik nog lang niet aan toe.. Dat is dan alleen maar door slim managen gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
AFC Milwall
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : goed
Linker Aanval : formidabel

FC Forholte 2003
Rechter Verdediging : zwak
Centrale Verdediging: matig
Linker Verdediging : matig

5-2 verloren :'( wel 65% balbezit
Voortaan maar de nadruk op de verdediging leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

0-7 gewonnen en weer een vleugelspeler geblesseerd wat is dat toch,ze moeten me wel hebben dit seizoen. schop dan een verdediger invaliden maar niet iedere keer mijn vleugelspelers. :(

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 77348 op 10-08-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-0 gewonnen tegen parel united en ik sta 1e :) IK GA NAAR DIVISIE 6!! OLE OLE OLE!!
en mijn team heeft zijn wingback 6 weken geblesseerd geschopt :D terwijl er niet eens negatieve personen opstelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
devv05 schreef op 10 augustus 2003 @ 22:09:
[...]

Ik speel ook 3-5-2 maar actie genoeg.. Win elke week nog steeds met grote cijfers dus... Als ik wil kan ik promoveren na 3e divisie maar daar ben ik nog lang niet aan toe.. Dat is dan alleen maar door slim managen gedaan...
ik heb een 'strategische' 3-5-2. Speelde tegen een gozer die voorheen 2e divisie had gespeeld en na een paar seizoen opnieuw was begonnen en die vertelde me dat als je een aanvaller als extra middenvelder laat spelen en een verdediger als extra aanvaller, dan ligt er meer nadruk op de verdediging, maar zie je minder spelactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
1-0 gewonnen tegen parel united en ik sta 1e IK GA NAAR DIVISIE 6!! OLE OLE OLE!!
heerlijk dat misplaatste optimisme >:)

@Axel666 je mag me schouder hebben zodra ik zelf klaar ben met uithuilen

* yared heeft zich in zijn kamertje verstopt, ver weg van het feestgedruis beneden nadat de Zaanmamma's 7-0 wonnen

Fijne is ook nog dat IK haar opstelling heb bedacht... kan iemand zich nog herinneren de laatste keer dat ik haar overtuigde 3-5-2 te spelen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Woei! 5-1 gewonnen met pic...

Toto komt er zo aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 10 augustus 2003 @ 23:09:
Woei! 5-1 gewonnen met pic...

Toto komt er zo aan :)
Wat word de nieuwe url om de uitslagen te zien?
De oude site van Thije bestaat nog en kan wel een update gebruiken ;)

De Toto en Ratings blijven even zo totdat de nieuwe site klaar is, dan verhuizen ze daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 10:32

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

0-3 gewonnen, 1e blunder in mijn cariere gemaakt, mijn ster middenvelder in de verdediging laten spelen, en toch nog 59% balbezit. :P
Btw Yared, die 3-5-2 die je nu speelt is niet optimaal, bij positieverwisseling presteert een speler net ietsje minder dan normaal, dus beter 1 verdediger verplaatsen, dan 1 verdediger en 1 aanvaller. Dat met meer nadruk op verdediging is onzin volgens mij, of het scheelt amper wat. Als je wilt verdedigen , kan je beter 4-4-2 spelen met 3 inners...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

HARDTRANCE
Midfield: mythical
Right Side Defence: formidable
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: passable

Demons VF
Midfield: magnificent
Right Side Defence: outstanding
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: passable
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: outstanding

5-3 gewonnen (normal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als je wilt verdedigen , kan je beter 4-4-2 spelen met 3 inners...
behalve als je daar geen ervaring mee hebt, dan kun je beter de confusion op de koop toe nemen... en het ging op zich wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 10:32

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 10 August 2003 @ 23:33:
[...]
behalve als je daar geen ervaring mee hebt, dan kun je beter de confusion op de koop toe nemen... en het ging op zich wel goed.
Ervaring als in formatie ervaring, of gebruikservaring ??? 4-4-2 is natuurlijk altijd uitstekend. :P
En met jouw 3-5-2 heb je geen confusion hoor, zolang je niet meer dan 3 op elke plek heb neergezet. Tenzij je nog nooit 3-5-2 gespeelt hebt. :D
Vorig jaar bijna 700k in beker verdiend, om dat aantal te halen moet ik dit keer 4x thuis spelen nog, best lastig....

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 23:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

7-1 gewonnen met PIC. en een flink vol stadion (gelukkig) weer een stukkie schuld in gelost. nu bezig met een speler die rond de 50000 op moet gaan leveren volgens HAM. hoop echt dat ik over een paar weken een beetje uit de financiële pinairie ben. Maar, ik sta nog steeds 1e :D. alleen wel 1 tegen goal nu :@ maja.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
raadseltje
dit seizoen begon mijn 5e divisie met 2 6e divisie teams en een degradant uit het 4e... als ik nou kijk zitten er alleen nog drie uit het 6e in... waar is die degradant gebleven???

urrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen die stand in de GoT ToTo na ronde 3 is als volgt:

22 Jeroen Blom
22 Frizza
19 mankit
19 Thije
18 Axel666
18 Yared
17 Brainpower
17 Grooviee17
16 Zonar
14 Ronald Koeman
14 Hoedjevanpapier
9 Katala
9 Sandyman538

Dit keer waren Frizza, Thije en Axel666 de weekwinners...zij zijn dus ietsje uitgelopen. Hoedjevanpapier heeft wederom geen toto ingevult...Waarschijnlijk vakantie :)

Vanwege de overgang naar een nieuwe server is de toto de bekijken op:
http://www32.brinkster.com/hattrickusers/toto.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
m'n allereerste wedstrijd verloren met 1-5 :'(

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 17731 schreef op 10 augustus 2003 @ 21:57:
dat komt dus door zijn betere verdediging. Verdedigen is veel belangrijker geworden. Dus wellicht zijn die goals ontstaan door opkomende verdedigers?
Dit klopt wel aardig, 1 doelpunt door een verdediger, 1 door een verdedigende middenvelder en 1 door zijn spits. Begrijp ik dat ook weer.

Allen bedankt voor de reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:28
Ik heb nu wel de domste cheater ooit gevonden. Bekijk deze teams: ocmerk en winners!.

Doe dan een beetje creatief |:(

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Heb vandaag met 2-2 gelijkgespeeld tegen een team waarvan het middenveld 2 stappen beter was ;) En dan te bedenken dat ik PIC speelde om de teamgeest wat op te krikken, die stond namelijk weer op calm :( en ik het gevoel had dat ik niet zou kunnen winnen. Sta daardoor nog wel 2e, op 2 punten van Number5. Die ploeg heeft ondertussen 20 overwinningen op rij, daar wil ik volgende week een eind aan maken >:)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zonar schreef op 11 augustus 2003 @ 02:06:
Heb vandaag met 2-2 gelijkgespeeld tegen een team waarvan het middenveld 2 stappen beter was ;)
Ik heb verloren (3-2) tegen een team waarvan het middenveld 2 stappen slechter was.
De nieuwe hattrick zuigt imho.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
dik genaaid!!
hoe kan ik met 0-3 verliezen!! mijn verdediging is vert beter dan zijn aanval..mijn uitstekende middenveld tegen zijn matige..
alleen zijn aaval was iets beter maar niet echt veel...

FC Jansen
Middenveld: uitstekend
Centrale Verdediging: uitmuntend

Storm Tigers