Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Weer 3-1 verloren. Wordt wel een mooi rijtje zo (laatste 4 wedstrijden).

Expirit - Bad Clusters 5 - 0
Tigers Unlimited - Bad Clusters 4 - 0
Tigers Unlimited - Bad Clusters 6 - 0
Bad Clusters - brickwall 1 - 3

brickwall
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: uitmuntend
Rechter Verdediging : wonderbaarlijk
Centrale Verdediging: bovennatuurlijk
Linker Verdediging : reusachtig
Rechter Aanval : uitstekend
Centrale Aanval : uitstekend
Linker Aanval : zwak

Met deze stats staat hij in mijn divisie 6e. Hoe kan ik dan ooit in IV blijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Jeroen Blom schreef op 11 August 2003 @ 00:12:
Ik heb nu wel de domste cheater ooit gevonden. Bekijk deze teams: ocmerk en winners!.

Doe dan een beetje creatief |:(
hehe die komt heel bekend voor, is al gemeld via HVN en staat volgende week bij:

Cheat-o-meter
Het aantal cheaters die vorige week betrapt werden in Hattrick (naar beneden afgerond).
Totaal : 970

Maar je oproep om creatief te zijn zullen we maar we maar figuurlijk nemen ;)
Janspj schreef op 11 augustus 2003 @ 08:27:
dik genaaid!!
hoe kan ik met 0-3 verliezen!! mijn verdediging is vert beter dan zijn aanval..mijn uitstekende middenveld tegen zijn matige..
alleen zijn aaval was iets beter maar niet echt veel...

FC Jansen
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging : formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : matig
LOL Welkom in de wereld die heet Grifo Match

Voor iedereen die klaagt dat ie verloren, DIT is dus een echte Grifo Match, genoemd naar de uitvinder Grifo of xx-grifo, die er patent op had om zo'n match te spelen en Jansp heeft met recht mogen klagen :D

Het vermoeden bestaat dat er gewoon is ingeprogrammeerd een random actie waarbij je ongeacht altijd verliest... gewoon PECH dus :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 44169 schreef op 11 August 2003 @ 08:55:
Weer 3-1 verloren. Wordt wel een mooi rijtje zo (laatste 4 wedstrijden).

Expirit - Bad Clusters 5 - 0
Tigers Unlimited - Bad Clusters 4 - 0
Tigers Unlimited - Bad Clusters 6 - 0
Bad Clusters - brickwall 1 - 3

brickwall
Middenveld: uitmuntend
Rechter Verdediging : wonderbaarlijk
Centrale Verdediging: bovennatuurlijk
Linker Verdediging : reusachtig
Rechter Aanval : uitstekend
Centrale Aanval : uitstekend
Linker Aanval : zwak

Met deze stats staat hij in mijn divisie 6e. Hoe kan ik dan ooit in IV blijven :'(
Clubhistorie

16 wedstrijden gevonden
Datum Wedstrijd
2003-08-06 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 3 seizoen 9
2003-07-06 "brickwall eindigde als nummer 8 in III.4 seizoen 8"
2003-04-30 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 5 seizoen 8
2003-03-16 "brickwall eindigde als nummer 1 in IV.18 seizoen 7"
2003-01-15 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 6 seizoen 7
2002-11-24 "brickwall eindigde als nummer 2 in IV.18 seizoen 6"
2002-09-18 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 5 seizoen 6
2002-08-03 "brickwall eindigde als nummer 2 in IV.18 seizoen 5"
2002-05-29 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 5 seizoen 5
2002-04-13 "brickwall eindigde als nummer 4 in IV.18 seizoen 4"
2002-02-13 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 6 seizoen 4
2002-01-09 "De club veranderde van eigenaar toen brickie het roer overnam en de naam van de club veranderde in brickwall"

het beste waarop je kunt hopen is dat ie een tijd niet meer inlogt... maar als je niet in het vierde kan blijven, kom je toch gewoon nog lekker een seizoentje vijfde doen :P

* yared voorziet een 4e seizoen niet hoger dan 5 8)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 11 August 2003 @ 09:01:
[...]
LOL Welkom in de wereld die heet Grifo Match

Voor iedereen die klaagt dat ie verloren, DIT is dus een echte Grifo Match, genoemd naar de uitvinder Grifo of xx-grifo, die er patent op had om zo'n match te spelen en Jansp heeft met recht mogen klagen :D

Het vermoeden bestaat dat er gewoon is ingeprogrammeerd een random actie waarbij je ongeacht altijd verliest... gewoon PECH dus :P
Arrghh, ik krijg een Matrix-gevoel. Niets is echt meer. Ik denk dat ik zo gewoon uit me kantoor spring. Alles is geprogrammeerd. Ik kan gewoon niet hard terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Goh dit heb ik nog nooit meegemaakt, een wedstrijd verloren en toch 9 supporters erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik heb al 2 wedstrijden (beker en comp) achter elkaar verloren, en toch blijven die supporters komen :)

't zal wel aan het gezellige clubhuis ligegn ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ligt er vooral aan welk humeur je supporters hebben. Na mijn grote verliezen waren de supporters geirriteerd en verdwenen er wekelijks ongeveer 10 supporters. Gister klom het humeur naar kalm en verdween er maar 1 supporter (ik verloor maar met 3-1 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

woehoe :D kom net terug van vakantie en heb eerste drie ( :o ) wedstrijden moeten missen van het seizoen!

Alledrie winst :) sta nu eerste :D

op vakantie ontdekt dat er een cafe "hattrick" is tegenover centraal station Salzburg ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.hattrick.at/gross.gif

ook nog ff een vraag: ik had voor ik wegging snel een reserve keeper gekocht, maar nu blijkt dat hij niet goed bij de groep ligt en dat de teamspirit is gezakt :/ Is dat effect blijvend, dan verkoop ik hem nl?

[ Voor 7% gewijzigd door j_du_pee op 11-08-2003 11:55 . Reden: ff picje toegevoegd voor de leuk :P ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Nee, het is eenmalig die daling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

j_du_pee schreef op 11 August 2003 @ 11:37:

ook nog ff een vraag: ik had voor ik wegging snel een reserve keeper gekocht, maar nu blijkt dat hij niet goed bij de groep ligt en dat de teamspirit is gezakt :/ Is dat effect blijvend, dan verkoop ik hem nl?
Volgens mij is het niet blijvend. Ik koop ook wel eens spelers die niet goed in de groep liggen. Het effect op de teamspirit is dan volgens mij echt maar éénmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ben net weer bezig geweest met het update van de GoT-Ratings. Helaas geen nieuwe leden deze week :(

Met zijn 2e wedstrijd komt CR Flamengo (1e wedstrijd was een walkover) op gelijke hoogte foray 4ever (had deze keer een walkover) en Oape City. Ondanks het gelijke spel stijgt Frizza United 2 plaatsen en ook het verliezende FC Jansen stijgt 3 plaatsen. Ook Tha Groove's stijgen flink, namelijk 5 plaatsen terwijl F.C. GoT 4 plaatsen daalt.

Beste score deze week is van Graxies United, met 99 punten heeft hij bijna de magische grens van 100 punten bereikt. _/-\o_ 9worlds.net haalde 92 punten en Pielewiepers zijn 3e met 88 punten. Best of the rest is CR Flamengo met 73 punten, voor Oape City met 71 en FC Jansen met 70 punten.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Hey Zonar .. hoewel ik geen supporter ben, zou ik toch wel eens willen weten hoeveel punten ik had gekregen.

Midfield: mythical
Right Side Defence: formidable
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: passable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 11 August 2003 @ 12:55:
Hey Zonar .. hoewel ik geen supporter ben, zou ik toch wel eens willen weten hoeveel punten ik had gekregen.

Midfield: mythical
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: passable
Dat kan je makkelijk zelf uitrekenen adhv deze site.

Jij zou dus 108 punten hebben gekregen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah leuke site .. kzie ook dat ik vorig jaar als 61e ben geeindigd in ranglijst Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu het middenveld iets minder belangrijk is geworden (althans dat lijkt wel zo), kan de wegingsfactor hiervan voor de GoT-ratings ook wellicht in heroverweging worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89429

Beetje laat maar ik was helemaal opgegaan in een gratis MMORPG die ik heb gevonden... spelen we nu met zn allen van mn vaste MUD <url=http://eng.pristontale.com/> O-)

Maar over die flashmob... jullie weten toch wel wat dat is... het is een groep mensen die afspreekt om samen op een 'flash' moment samen te komen... is het dan wel in een stad als new york als wel iemand dood spammen met hattrick mail... dat wordt dus bedoeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
Anoniem: 42423 schreef op 11 augustus 2003 @ 13:22:
Ah leuke site .. kzie ook dat ik vorig jaar als 61e ben geeindigd in ranglijst Nederland.
http://hattrick.student.u...ernst/hattrick/punten.php

je staat gelijk met moi

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 89429 schreef op 11 August 2003 @ 14:38:
Beetje laat maar ik was helemaal opgegaan in een gratis MMORPG die ik heb gevonden... spelen we nu met zn allen van mn vaste MUD O-)

Maar over die flashmob... jullie weten toch wel wat dat is... het is een groep mensen die afspreekt om samen op een 'flash' moment samen te komen... is het dan wel in een stad als new york als wel iemand dood spammen met hattrick mail... dat wordt dus bedoeld :*)
Da's echt ziek |:(

Ik dacht eerder dat ze bedoelen met zijn allen van 20.01-20.04 naar die wedstrijd kijken en dan met duizend man overhoppen van 20.04-20.07 naar die en zo voort de hele matchtijd door... een flashmob moet juist iets onzinnigs zijn IMO.
offtopic:
mud is slecht! O-)
Yared stopte met spelen omdat het baby-gehuil wel heel irl klonk en ontdekte dat ie twee kinderen had 8)

Leek deze kamer nu zo misplaatst in Midgaard of zie ik spoken.
Die emaille borden aan de muur met die vreemde kreten erop als; 'FC Midgaard, supporterclanhome The Vikings', die vreemde groen met gele kleuren, en een 'Hattrick' is toch gewoon drie koppen eraf in een klap, of zit je nu verkeerd?
De enige uitgang is die waardoor je naar binnen bent gekomen. Een poort met een ... is dat een metaaldetector?

He, heeft een GM niks beters te doen dan mudden! :P

* yared verveeld zich en pleit voor meer HT dingen te doen doordeweeks.
- Evaluatiegesprekken met spelers
- Bankleningen en sponsortalks
- Stadion verhuur aan de Stolling Rones en Jomanda

En dit maakte zijn humor er niet beter op:

24 26 Zaanmamma's Renate V.248 0 162 54,0 55
26 24 Harlem Hattricks Yared V.228 0 161 53,7 55

:X

[ Voor 35% gewijzigd door yared op 11-08-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Even een kleine opmerking.... Is het plaatsen van Matchratings echt nodig na een wedstrijdronde?
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt boeiend en kan eventueel altijd zelf nog op onderzoek gaan om jou behaalde ratings te bekijken.
+Dat het nou niet echt de layout verbeterd :P

Zijn er meer mensen het met me eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 34339 schreef op 11 August 2003 @ 17:43:
Even een kleine opmerking.... Is het plaatsen van Matchratings echt nodig na een wedstrijdronde?
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt boeiend en kan eventueel altijd zelf nog op onderzoek gaan om jou behaalde ratings te bekijken.

Als er ratings van echte naaiwedstrijden gepost worden hindert me dat niet. Anderen beginnen idd lichtelijk te storen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala

Ja ik ben het er zelf wel mee eens, ook al doe ik zelf ook mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

nou ik kan nog steeds niemand vinden voor een oefenwedstrijd voor woensdag. Niemand wil me gewoon :( Dus hierbij een desperate oproep aan u tweakers zonder oefenwedstrijd woensdag. Heb echt al 40 teams uitgedaagd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
daag je wel alleen de teams uit die online zijn ? gewoon blijven proberen als ze niet meer online zijn weer intrekken, en weer een anderen zoeken die wel online is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 11 August 2003 @ 21:17:
nou ik kan nog steeds niemand vinden voor een oefenwedstrijd voor woensdag. Niemand wil me gewoon :( Dus hierbij een desperate oproep aan u tweakers zonder oefenwedstrijd woensdag. Heb echt al 40 teams uitgedaagd ofzo.
Als ik max 25 teams uitdaag die online zijn reageerd er altijd wel 1... Vreemd dat dat bij jou niet het geval is...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

The Dolf schreef op 11 August 2003 @ 13:12:
[...]

Dat kan je makkelijk zelf uitrekenen adhv deze site.

Jij zou dus 108 punten hebben gekregen.
Ik zou er pas 78 hebben gekregen; niet slecht voor de 5e div :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 11 August 2003 @ 21:29:
[...]

Als ik max 25 teams uitdaag die online zijn reageerd er altijd wel 1... Vreemd dat dat bij jou niet het geval is...
Ja het is nu eindelijk gelukt :) geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. vandaag trouwens een formidable verdediger verkocht voor 1062000. best veel voor mijn doen, wilde het daarom toch ff kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 17:46

Helemaal! Hoeft van mij niet zo....valt wat mij betreft in dezelfde categorie als complete matchreports en playerads (ja Yared, ook clowns :P)

Op zich zou een melding "ik heb een clown te koop gezet", met eventueel de naam van je club of een playerID kunnen volstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

opzich heb ik er geen problemen mee teamratings van officiele wedstrijden vind ik wel leuk om te lezen wat jullie halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

je hebt mij nog niet uitgedaagd ;) (ergo, zoekt iemand nog een friendly partner?? )

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja div7 dan trek ik maar 40 bezoekers :D. Ok deal we spelen dan volgende week tegen elkaar goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Anoniem: 17731 schreef op 11 augustus 2003 @ 23:37:
ja div7 dan trek ik maar 40 bezoekers :D. Ok deal we spelen dan volgende week tegen elkaar goed?
tss... beetje minachtend praten over mij! maar goed, iemand die dan deze week nog tegen mij wil??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry sorry niet over jou he ;) over de league. En ik wil echt tegen je spelen! dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Anoniem: 17731 schreef op 11 August 2003 @ 23:46:
sorry sorry niet over jou he ;) over de league. En ik wil echt tegen je spelen! dus :)
is goe, maar ik zoek dus nog iemand voor deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yukkie schreef op 11 August 2003 @ 23:52:
[...]

is goe, maar ik zoek dus nog iemand voor deze week :)
Hahahahaha, en Foray loopt al dagen huilend iedereen in de armen te vallen op zoek naar een tegenstander voor woensdag. :P

EDIT: Ik vind matchratings erg boeiend om te zien. Zeker naaiwedstrijden zijn van harte welkom })

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 12-08-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
TIPPIE

Ik zat RS2DK even te herinneren aan het feit dat ie overboden was, en gewoon omdat ik een lollige bui had
Welkom bij de sms service van de Harlem Hattricks!

#######

U heeft 1 nieuw bericht

#######

Nieuw bericht:

U bent overboden op speler:
playerID=12832219
Het huidige bod is:
62.000 euro

#######

Wij danken u voor het gebruik van onze fantastische service

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Harlem Hattricks

#######
en dacht... agh, da's een leuke service, laat ik bij spelers waar nog wat tijd is voor de deadline iedereen zo'n mailtje gaan sturen...

Maar omdat ik niks verder in de aanbieding heb staan waar dit het geval bij was, even 'het goede idee' gedeeld met wat mensen, want goede ideen zijn erom gedeeld te worden toch! (+ ik was ongeduldig :D) en nog geen 20 minuten later komen er 2 mensen terug met het bericht dat er een nieuw bod is gedaan....

Het werkt dus!

Op zich niet zo vreemd, en wellicht dat mensen tzt toch wel hadden geboden op die speler, maar het gaat om dat specifieke moment. Het moment namelijk dat het 2e tegenbod komt, ligt het 1e tegenbod nog vers in het geheugen en die is dan ook weer geneigd eerder te bieden dan dat het al een paar dagen suddert... opstoken dat vuur!

tis maar een tippie en tis wel geinig B)

edit nav van vragen hier een antwoord (copy/paste icq):

xxx (04:44 PM) :
hey man
leg is uit van die sms service ofzo
:)
Yared (04:45 PM) :
is gewoon onzin, gekheid, maar het werkt dus wel, mensen vinden het een leuk berichtje en nemen vervolgens de moeite om opnieuw te bieden.

het berichtje heb ik gewoon in een textfile in het engels, nederlands en kan ik ook in het duits krijgen/versturen.

ik pas alleen de playerID en het bedrag aan.
xxx (04:46 PM) :
en hoe stuur je die dan?
Yared (04:46 PM) :
gewoon HT mail man LOL
Yared (04:47 PM) :
subject SMS Service Harlem Hattricks ;)
xxx (04:47 PM) :
whaha

[ Voor 27% gewijzigd door yared op 12-08-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90229

zo zat al een tijdje rond te dolen op GoT, maar had een plaatsje vrij bij de feds dus heb ik even de Gathering of Tweakers Fed gejoined :)

en voor de openingspost is StarChecker een leuke site, hier kan je de * van spelers (vanaf 2,5*) en van teams checken, makkelijk als je de * op wilt zoeken van je nieuwe aankoop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee Maza tof man! Hebben we nog een concurent voor GM-Graxon in de Got-Ratings.

offtopic:
Maza kan niet voetballen nananananana :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
Ik vond op de conferences een paar handige links, misschien ook wat voor de volgende openingspost.

Hoe telt een speler mee voor de ratings

Trainingsinfo, dus hoeveel levert het trainen van een speler op

[ Voor 1% gewijzigd door grooviee17 op 12-08-2003 18:36 . Reden: fixed link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet wie die laatste link heeft gemaakt maar daar klopt niet echt iets van eerlijk gezegd (voor het trainen van verdedigers dan). Misschien wel handig voor beginners dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Mazaxus welkom, je bent alweer het 41e lid van de GoT-HT Federatie Nederland! 8)

* yared is benieuwd hoeveel lurkers we meer hebben ;)

Bedankt voor de link, ik begrijp dat dit alleen werkt als je een zweed wilt kopen right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch wel één van de persberichten koningen hoor :)

Korreweg Sport (21106)
Persberichten
2003-04-10 Baghdad
Korreweg Sport praeses Herman Rietema is niet blij met de prestaties van zijn selectie in zowel de competitie als in de cup. Het hele team is, zoals van een strenge praeses verwacht mag worden, op strafkamp naar Baghdad gestuurd. Op het programma staan oa een pittige wandeltocht langs de frontlinies, een rondvlucht boven Iraakse stellingen en een signeersessie in het paleis van Saddam.

Herman Rietema zal in Groningen achterblijven om de zaak Paul K. af te handelen.

Mvg

2003-04-16 Baghdad [2]
Aaaarrrrgghhh! Verloren in de beker!

De spelers blijven de rest van het seizoen in Baghdad. Het seizoen wordt afgemaakt door dubbelgangers.

Persberichten
2003-06-25 Ovenschotel met krieltjes (4 pers.)
In magnetron 450 g. krieltjes in 8 minuten beetgaar koken. Oven voorverwarmen op 200 °C. Courgette schoonmaken, wassen en in blokjes snijden. Bosuitjes schoonmaken en in ringetjes snijden. 4 eieren loskloppen met crème fraîche. In kom krieltjes, courgette, 3 bosuitjes, kappertjes en kaas mengen. Op smaak brengen met zout en peper. Eimengsel erdoor roeren en massa overdoen in ovenschaal. In ca. 20 minuten in midden van oven gaar en goudbruin bakken. Lekker met groene salade.

Eet smakelijk!

Weten jullie nog mensen met van deze vermakelijke persberichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha zijn wel wel gewend van Herman. Echte Groningse humor. Zo kunnen er wel meer. Zoals Herman tegen Racing Selwerd FC (Matthijs) en lees reactie van Matthijs. Sjek Torretjes ook eens die een conversatie had op MSN met Schaapje van TBDU. Ik zat op dat moment net met hun te chatten.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 12-08-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Sommige mensen zit het ook altijd mee ook hè:

Collega van me had vorige week een goede keeper uit z'n jeugd getrokken, en verkocht voor 200k Koopt ie voor 150k een andere goede keeper voor terug; wordt er 1M op geboden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1M voor een solid keeper??!?! Wat is zijn ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Dat gaat wel verdacht veel op cheaten lijken dan.

Overigens ook nog een leuk persberichtje:

Het seizoen begon meer dan dramatisch. Eerst onverwachts verliezen voor de competitie en daarna in de beker. Het was ook vreselijk om te zien hoe woensdag een toeschouwer die op het veld was gerend de Carvalho neerstak in zijn rug. Het was dan ook de Spanjaard Valero Gonzalez die de toeschouwer daarna knock out sloeg. De Carvalho is stabiel en er word verwacht dat ie binnen 7 weken weer is te bewonderen op de velden. Na dit incident gaat de vechtlust omhoog om te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 12 August 2003 @ 18:53:
@Mazaxus welkom, je bent alweer het 41e lid van de GoT-HT Federatie Nederland! 8)

* yared is benieuwd hoeveel lurkers we meer hebben ;)

Bedankt voor de link, ik begrijp dat dit alleen werkt als je een zweed wilt kopen right?
ty, het werkt voor dezelfde landen als HTSCB geloof ik. De info page is niet helemaal up to date, maar het werkt in iedergeval voor meer landen dan alleen Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080

ik heb nu HAM geregd maar die series spy kan ik alleen coach, waarde van team, en geblesseerden zien, snap nou niet echt wat ik eraan heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dit moment ben ik trouwens het 42e lid!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080 schreef op 12 augustus 2003 @ 19:29:
ik heb nu HAM geregd maar die series spy kan ik alleen coach, waarde van team, en geblesseerden zien, snap nou niet echt wat ik eraan heb :S
En je kan aankopen/verkopen van je tegenstader zien, coachwissel (nu niet belangrijk meer), maar dan hoef je niet al die teams met de hand na te lopen. Dat doe je nu met series spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim you're the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
11696491 Is het spelerID van die keeper. Kan me neit voorstellen dat t cheaten is, want die 2 teams kennen elkaar niet. Het IP adres is ook anders dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me eerder dat ie 100.000 wou bieden maar .... , kan ook familie of vrienden zijn he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 83760 schreef op 12 augustus 2003 @ 19:29:
Op dit moment ben ik trouwens het 42e lid!! _/-\o_
Welkom welkom, hoe heet je HT team, FC DEM of De Kennemers :P

Voor de nu nieuw en reeds aangemelde Tweakers in de federatie met als status n00b, zorg dat je een mede-tweaker uitdaagt voor een duel of wacht als je dat wilt tot halverwege het seizoen wanneer we de GoT Cup weer spelen, en 'solliciteer' daarna voor Tweakeroid om van je n00b status af te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 12 augustus 2003 @ 20:39:
[...]

Welkom welkom, hoe heet je HT team, FC DEM of De Kennemers :P

Voor de nu nieuw en reeds aangemelde Tweakers in de federatie met als status n00b, zorg dat je een mede-tweaker uitdaagt voor een duel of wacht als je dat wilt tot halverwege het seizoen wanneer we de GoT Cup weer spelen, en 'solliciteer' daarna voor Tweakeroid om van je n00b status af te komen ;)
The Harlem Sparks > geen voetbalclub maar honkbalclub.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 12-08-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He Yared, ben ik dan nog steeds een n00b. In dat geval solliciteer ik bij deze voor Tweakeroid.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 12-08-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 12 August 2003 @ 21:22:
He Yared, ben ik dan nog steeds een n00b. In dat geval solliciteer ik bij deze voor Tweakeroid.
Tis wel de bedoeling dat je 'echt' solliciteerd binnen hattrick. Ga dus naar Federatie enz...

p.s. ook wel grappig te zien dat zowel Graxon als Mazaxus de n00b status hebben :D, ik zou zeggen solliciteer!!!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 12-08-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

is deze speler nou echt 70.000 eur waard (dat is er nl tot nu toe op geboden):
Rodi Spenkelink (12017035)
21 years, weak form, healthy
A nasty fellow who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 66 000 Euro
Wage: 930 Euro/week
Owner: the Zooropeans
Warnings: 0

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: solid Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: solid

Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
ik kan het geld goed gebruiken, maar dit over treft mijn stoutste dromen. de transferprice evaluation database van HAM gaf 50.000 eur aan, ik vond het zelf wat aan de hoge kant dus ik denk, ik ga er 5000 onder zitten, dus ik zette hem zondag avond voor 45000 te koop en ik twijfelde er zelfs aan of dat niet veel te hoog was. en toen keek ik net ff en is er al 70.000 eur op geboden!!! *D echt zo relext... ff kijken of ik nog zo'n speler kan missen :D dan ben ik meteen uit de schulden!

[ Voor 5% gewijzigd door Yukkie op 12-08-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Mazaxus: Gaan we nog wat spelers ruilen aan het einde van het seizoen! Wat jij kan zo te zien nog wat wingers gebruiken en ik middenvelders! En het mooie is dat al mijn 4 wingers zowiezo volgend seizoen U-20 spelers zijn!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Welke newbie krijgen we zo gek dat ie een volledig negatief team begint!

Gooi al die schijnheiltjes overboard en koop lekker goedkope controversiele, geruchtmakende en vervelende spelers.

Elke Black & White speler speelt ook weleens met Black, dus komop!

Waar een 17 jarige solid met heilig hart weggaat voor 1.2 miljoen, koop je dezelfde speler voor een ton als zijn karakter gewoonweg kut is.

Wie o wie krijg ik zover met deze peptalk!

Wat mooie voorbeelden van spelers met een beroerd karakter, maar van Bastenbeentjes:

Link Speler
Link Speler
Link Speler
[url=]Link Speler[/url]
Link Speler
Link Speler
Link Speler
Link Speler
Link Speler
Link Speler
Link Speler
Link Speler

En ga zo nog maar even door 8)

Dit is natuurlijk een momentopname, er zijn veeel betere koopjes dan ik nu net even gauw heb opgezocht. Daarmee ook meteen aangevend dat je voor een team als dit niet eens echt hoeft te zoeken. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door yared op 12-08-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat dacht je, ik zet er 3 niet werkende links tussen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

p.s. ook wel grappig te zien dat zowel Graxon als Mazaxus de n00b status hebben :D, ik zou zeggen solliciteer!!!!!
tja, dan moeten we eerst uit de cup liggen en ik hoop dat dat niet snel gebeurt, want ik kan altijd wat geld gebuiken :P

Mankit:
Ja, we moeten even kjken. Ik ga misschien binnenkort zelf wingers trainen, maar dan kan ik natuurlijk ook wel talentje gebruiken :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 12-08-2003 22:21 . Reden: stukje vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
He ik ga wel volgend seizoen de beste nederlandse 17-jarige winger kopen en meteen maar ook de beste zweedse winger, dus als je mij ziet bieden, af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe lol, ik hoef geen dure jonge talentjes hoor, dus wees maar gerust. ik ga maar maximaal 2 seizoenen winger trainen als het al doorgaat, dus dan zijn zulke investeringen niet rendabel en zeker niet als je de uber talentjes koopt.
dan mag je behoorlijk wat geld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
hoezo maar twee seizoenen trainen, das toch zonde? Dan heeft het helemaal geen nut om dure 17-jarige wingers te kopen, maar beter 19-jarige internationals ;)
Ach als ik twee van mijn wingers verkoop, heb ik meer dan genoeg geld voor de nederlandse en als ik 4M uitgeef ook wel de zweedse! Alleen het probleem is dat ik waarschijnlijk een low-solid coach heb :( Maar het zou wel cool zijn dat ik als VIde divisionist (Vde waarschijlijk volgend seizoen) het kan betalen om de beste zweedse winger te kopen! Alleen het nadeel is dat zo'n winger na het U-20 team bijna onmogelijk is om is het nationale elftal te komen.

kijk maar zelf de wingers van zweedse nationale team. Wat opvalt dat ze lage winger skill hebben, en tamelijk hoge pm skill, waarschijnlijk is hun middenveld nog niet sterk genoeg!
Tomas Sjösjö
26 år, ypperlig form, frisk (26 years, passable form, healthy)
Beräknat värde: 96 440 000 kr (=value)

Stamina: excellent Keeper: -
Playmaking: world class Passing: poor
Winger: supernatural Defending: inadequate
Scoring: - Set Pieces: -

--------------------------------------------------------------------------------

Anders Mårtensson
26 år, bra form, frisk
Beräknat värde: 72 700 000

Playmaking: world class Passing: poor
Winger: world class Defending: poor

--------------------------------------------------------------------------------

Thomas Wikander
25 år, ypperlig form, frisk
Beräknat värde: 94 920 000

Playmaking: supernatural Passing: weak
Winger: brilliant Defending: poor

Olof Jacobsson
23 år, ypperlig form, frisk
Beräknat värde: 79 140 000 kr

Stamina: solid Keeper: -
Playmaking: brilliant Passing: passable
Winger: titanic Defending: poor

Johan Olsson
22 år, ypperlig form, frisk
Beräknat värde: 78 370 000 kr
78 650 000 kr

Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: titanic Defending: poor

[ Voor 113% gewijzigd door mankit op 12-08-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil nu mijn pm talenten wegdoen en dan wat oudere betere pm's terugkopen, zodat ik als het ware mijn pm training 'afrond'. En dan 2 seizoenen wingers trainen, dus wat oudere btere kopen om geld te verdienen en om zelf 1 of 2 wingers over te houden en dan switchen naar defending. En ao door die winger training kan ik goede def talentjes kopen.

Dat is het plan, maar ik wil eerst even kijken of mijn pm's wel genoeg opbrengen. Anders train ik hun gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
van baren gaat wel wat opleveren! en die andere u-20 speler ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan heb ik nog wel een mooie voor je, als je hoge pm wil :P

Carlo Koster
725 000 Euro, 20 years, weak form
Has poor experience and weak leadership abilities [Unpredictable]

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: solid

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 12-08-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
wat wordt hij aan het einde van seizoen? want heb bijv ook deze vorige week aangeboden gekregen voor aan het einde van seizoen.
Jurek Kwoka
701 000 Euro, 19 years, passable form
Stamina: solid
Playmaking: outstanding +1
Passing: inadequate
Winger: inadequate
Defending: inadequate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mankit schreef op 12 August 2003 @ 22:43:
Alleen het probleem is dat ik waarschijnlijk een low-solid coach heb :(
moet je dus nu alvast een toekomstige coach goedkoop op de kop tikken.

Zag net een formidabel exp/zwak leider weggaan voor slechts 725K, terwijl HT er ruim 4 miljoen voor vraagt ;)

Halverwege dit seizoen zul je zien, iedereen realiseert zich dit opeens en de prijzen zullen omhoog schieten voor een goed toekomstig coach.
reminder: een extern coach moet eerst 16 weken in je team zitten voor ie coach mag worden

blah, een solid keeper voor 1/3 van de prijs alleen omdat ie controversieel is

[ Voor 37% gewijzigd door yared op 12-08-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mankit schreef op 12 augustus 2003 @ 22:49:
van baren gaat wel wat opleveren! en die andere u-20 speler ook wel!
hoop het wel, anders gaan ze niet weg
mankit schreef op 12 augustus 2003 @ 22:51:
wat wordt hij aan het einde van seizoen? want heb bijv ook deze vorige week aangeboden gekregen voor aan het einde van seizoen.
Jurek Kwoka
701 000 Euro, 19 years, passable form
Stamina: solid
Playmaking: outstanding +1
Passing: inadequate
Winger: inadequate
Defending: inadequate
onder ideale omstandigheden (7 weken training), net geen magnificient. 1 of 2 weken er vanaf denk ik, als hij geen blessure krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ben er mee bezig met coaches, alleen ik wil minimaal een world class experience met minimaal inadequate leadership. Alleen zijn zo duur, heb vorige week zo'n speler gemist, werd maar verkocht voor 283k :((((((

En de jouwe, wordt hij magnificient aan het einde? want magnificient wingers zijn nou eenmaal iets meer waard dan magnificient pm'ers

[ Voor 28% gewijzigd door mankit op 12-08-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 12 August 2003 @ 22:52:
[...]
moet je dus nu alvast een toekomstige coach goedkoop op de kop tikken.

Zag net een formidabel exp/zwak leider weggaan voor slechts 725K, terwijl HT er ruim 4 miljoen voor vraagt ;)

Halverwege dit seizoen zul je zien, iedereen realiseert zich dit opeens en de prijzen zullen omhoog schieten voor een goed toekomstig coach.
reminder: een extern coach moet eerst 16 weken in je team zitten voor ie coach mag worden

blah, een solid keeper voor 1/3 van de prijs alleen omdat ie controversieel is
vind je de prijzen voor zulke spelers nog niet hoog genoeg doen? :/
ik verkocht de zondag voordat de nieuwe regels ingevoerd werden een speler met magnificient exp en solid leadership (wel contro) voor 38k. afgelopen week heeft die gast hem doorverkocht voor 600k

mijne wel, want die is nu outstanding +4, dan is aan het eind van het seizoen magnificient als het niet tegen zit

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 12-08-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Weet je wat me soms opvalt bij hogere teams, dat ze eigenlijk helemaal niet goed trainen, ze trainen vaak 22-26 jarige spelers, terwijl gezien de ratings en waarde helemaal niet zo goed zijn! Of kopen hele matige 18-jarige spelers in, als ik het zou doen (wat ik ook heb gedaan) is meteen hele goede 17-jarige kopen en ze hun potentieel volledig gebruiken.

Mazaxus, jij ben dus een van de weinige uitzonderingen ook al is die koster voor zijn leefdtijd niet super goed, maar je hebt andere.

Zoals SV, ik denk dat die gast gewoon paar seizoenen lang general heeft getraint, want zijn spelers werden niet echt veel beter, tot aan dit seizoen nu hij eindelijk traint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep, sv heeft heel lang general getraind en nu loopt hij allemaal te switchen

ik heb toen ik begon te trainen mijn halve team toen verkocht voor talentjes en dat heeft aardig uitgepakt. ik wou graag allemaal Nederlanders hebben, de eerste week kocht ik van Baren, maar toen kwam er helemaal niks meer. totdat Piet Verseijden kwam alleen een Zweed bood 20x de value, ud side was ik kwijt. Waarna ik maar wat buitenlanders had gekocht en daarna nog Roelse.

Heb maar 3 echt goede pm's de 3 adere verkocht ik regelmatig. solid kopen tot excellent trainen en dan verkopen werkten toen goed en leverde veel geld op.

Maar er zijn tegenwoordig wel genoeg teams die een goed trainingprogramma hebben, alleen niet de beste talenten. Het is maar net wat je zelf wil natuurlijk.

Voor de VI heb jij echt uber kwijl talenten en zo zit je over 3 seizoenen wel in de III denk ik, als je zo doorgaat _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 12-08-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik hoor vaak genoeg mensen die 18-19 jarige inadequate-passable spelers kopen en dan doortrainen, das toch zonde! Of ben ik gewoon een uitzondering dat ik in mijn eerste volledige seizoen meer dan 6 Miljoen heb kunnen uitgeven aan mijn trainees???

Mijn middenvelder zijn nu 2 formidables en 2 excellent. Plus een solid forward die 3,5* haalt en de tweede aanvaller een solid scoring/solid passing. Mijn verdedigers zijn allemaal solids waarvan eentje al in passable form soms 3.5* haalt (youthpull) en twee daarvan zijn wingbacks trainees, dus die hebben ook solid in winger en ik heb een solid gk. Eigenlijk zijn me reserves al allemaal solid+, alleen toch heb ik afgelopen zondag veloren in de competitie :(

MAar ik denk dat ik morgen 36* ga halen, moet wel een record zijn voor een VIde divisie team!

[ Voor 54% gewijzigd door mankit op 12-08-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mankit schreef op 12 August 2003 @ 23:20:
Ik hoor vaak genoeg mensen die 18-19 jarige inadequate-passable spelers kopen en dan doortrainen, das toch zonde! Of ben ik gewoon een uitzondering dat ik in mijn eerste volledige seizoen meer dan 6 Miljoen heb kunnen uitgeven aan mijn trainees???
jah, jij bent zeker een uitzondering. ik zou het niet eens gek vinden als jij die enigste in Nederland bent die dat heeft kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsjah mankit natuurlijk wil iedereen de beste 17jarige talenten kopen maar niet iedereen heeft er het geld voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mankit schreef op 12 August 2003 @ 23:20:
Nee toch? 8)7
Mijn middenvelder zijn nu 2 formidables en 2 excellent. Plus een solid forward die 3,5* haalt en de tweede aanvaller een solid scoring/solid passing. Mijn verdedigers zijn allemaal solids waarvan eentje al in passable form soms 3.5* haalt (youthpull) en twee daarvan zijn wingbacks trainees, dus die hebben ook solid in winger en ik heb een solid gk. Eigenlijk zijn me reserves al allemaal solid+, alleen toch heb ik afgelopen zondag veloren in de competitie :(

MAar ik denk dat ik morgen 36* ga halen, moet wel een record zijn voor een VIde divisie team!
en toch ben je niet het meest kwijt aan salarissen voor een 6e divisionist, laat staan dat je in het rijtje van Nederland voorkomt... waarschijnlijk omdat de gemiddelde leeftijd van jouw spelers 16 jaar is? :P

Top Salarisen - Level 6

1. Stoere jongens VI.132 39 554 Euro
2. The wimpies VI.807 38 940 Euro
3. Lazior VI.98 37 166 Euro
4. kiddy VI.298 37 004 Euro
5. FC SterrenGoals VI.283 36 468 Euro

shit en moet je dit eens zien:

Transfers voor United United

Totaal Gekochte spelers 70 819 973 Euro
Totaal Verkochte Spelers 83 814 892 Euro
Verschil 12 994 919 Euro

Gemiddeld (gekocht) 384 891 Euro
Gemiddeld (verkocht) 386 244 Euro
Gemiddeld (gekocht + verkocht) 32 406 Euro

Hij heeft bijna 12 miljoen op de bank staan en 37.5* op het veld.

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 12-08-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat ie lang geen 12 miljoen heeft, als je alleen als 37k aan salaris kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Yared bedoelde iemand anders, namelijk United United!
En ik heb zo weinig loon omdat ik tamelijk weinig spelels heb, 20 namelijk met een clown natuurlijk! Voor het aantal spelers heb ik best wel veel loon!

[ Voor 15% gewijzigd door mankit op 13-08-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:46

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Mankit, je coach is nog lang geen low solid, volgens de nieuwe wijzigingen zou de leadership pas na bijna 2 seizoenen 1 niveau dalen, dus ergens halverwege volgende seizoen is hij dat pas. Anders mag je sowiezo dokken voor een nieuwe coach, eentje aantrekken red je dan ook niet qua tijd...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Had aan het begin van de week 26 spelers en betaal bijna 40k aan salarissen :( Heb al 1 speler opgeruimd en er moeten er binnenkort nog 4 volgen zodat ik weer onder de 35k zit.

In mijn eerste seizoen heb ik inderdaad wat 18 jarige passables gekocht om te trainen (samen met 2 24 jarige solids 8)7 ). Vorig seizoen ben ik al over gegaan op 2 18-jarige solids en nu wil ik zo snel mogelijk een aantal 17 jarige solids kopen.

Voordat ik 36* haal is het seizoen bijna voorbij denk ik, ik had afgelopen weekend 33*.

@OnMe: In het oude systeem kon je zowel een laag als een hoog solid coach trekken, in het nieuwe systeem zijn ze allemaal even goed, maar de oude coaches hebben ze ongemoeid gelaten

[ Voor 16% gewijzigd door Zonar op 13-08-2003 01:14 . Reden: reactie op OnMe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 10:20
Katala schreef op 12 augustus 2003 @ 19:37:
11696491 Is het spelerID van die keeper. Kan me neit voorstellen dat t cheaten is, want die 2 teams kennen elkaar niet. Het IP adres is ook anders dus...
Dat het ip adres is, zegt nog niet alles. Via VNC inloggen op een andere pc (bijv bij pa en ma thuis) en dan daar lokaal hattrick starten. Voila: ander ip.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb in het verleden toch al 2 wedstrijden gespeeld tegen de oprichter van deze federatie, Nobbe United :), kan dus denk ik al meteen solliciteren naar Tweakeroid, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Hoezo geen low-solid! Ik heb nog een coach uit het oude systeem, die kunnen wel low-solid zijn en die blijven ook low-solid en die worden naar mij weten ook niet slechter, alleen nieuwe coaches worden slechter. Dit is wat ik van heb gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Om je even euit de droom te helpen, coaches uit het oude systeem zullen ook slechter worden. Maar eerst zal zijn leiderschap-vaardigheid afnemen, voordat zijn coach vaardigheden omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080 schreef op 12 augustus 2003 @ 23:43:
ik denk dat ie lang geen 12 miljoen heeft, als je alleen als 37k aan salaris kwijt ben...
:X :X :X :X :X :X
hahahahahahahahaha 8)7

Dit meen je toch niet serieus he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op 13 augustus 2003 @ 08:40:
[...]

Ik heb in het verleden toch al 2 wedstrijden gespeeld tegen de oprichter van deze federatie, Nobbe United :), kan dus denk ik al meteen solliciteren naar Tweakeroid, toch?
solliciteer er maar na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 12 August 2003 @ 23:33:
shit en moet je dit eens zien:

Transfers voor United United

Totaal Gekochte spelers 70 819 973 Euro
Totaal Verkochte Spelers 83 814 892 Euro
Verschil 12 994 919 Euro

Gemiddeld (gekocht) 384 891 Euro
Gemiddeld (verkocht) 386 244 Euro
Gemiddeld (gekocht + verkocht) 32 406 Euro

Hij heeft bijna 12 miljoen op de bank staan en 37.5* op het veld.
Tja, wat UU allemaal aan het doen is mag Joost weten. Hij had eerst een team dat makkelijk in de Ere mee kon, maar nu heeft hij alles verkocht en heeft hij alleen wat trainingstalentjes. Maar je zult net zien dat hij nieuwe spelers koopt net voor zijn wedstrijd tegen mij :/

En 37,5* stelt niet zoveel voor als je naar zijn ratings kijkt. Hij haalde eerst veel meer *, maar door zijn verkopen is dat teruggelopen. Het is dat hij 5-4-1 speelt anders haalde hij nog minder *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik ben maar supporter van je geworden mazaxus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mankit schreef op 13 August 2003 @ 16:41:
Ik ben maar supporter van je geworden mazaxus!
hehe, thanks :*) _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 83760 schreef op 13 August 2003 @ 08:40:
[...]

meneer de oprichter, Thije zal je ondertussen wel geaccepteerd hebben >:)

Iemand nog spannend cupnews?

oh shit, waarschijnelijk vergeten me bteam op te stellen |:(
fuckinghitte! braindamage!

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 13-08-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wee foutje gemaakt in mijn opstelling :P. Ik heb een goede pm laten spelen inplaats van een slechtere die nu maar 50% training krijgt. Voor de rest gaat het volgens plan.

0 - 4 was the half-time score. Knights held the ball, with a clear 80 percent possession rate. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
kutzooi, uitgeschakeld tegen een 3e klasser :(
Heb normal gespeelt, wel formidable midfield rating gehaald!
En 36* gehaald, kan zelfs 36.5* worden als ik me tweede middenvelder ook op offensive had gezet, dan zou hij 4* ipv. 3.5* gehaald hebben. Alleen me verdediging was slecht, zeker aangezien ik een verdedigende coach heb!

kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: formidable
Right Side Attack: excellent
Central Attack: solid
Left Side Attack: formidable

FC Hoorn
Player rating and Team formation
Midfield: solid
Central Defence: outstanding
Left Side Defence: outstanding
Central Attack: formidable
Left Side Attack: solid

[ Voor 16% gewijzigd door mankit op 13-08-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 17:46
Woei, met 4-1 gewonnen van een IV team, hij had maar een waardeloos middenveld dus zo'n vreselijk grote prestatie is het nou ook weer niet....volgende ronde zal weer een stuk moeilijker worden vrees ik :(

Edit: Ook formidabel middenveld trouwens :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-08-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Wat heb jij gespeeld? Ik hoop niet voor jouw MOTS, ik heb op normal gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-6 gewonnen op pic :), maar mijn tegenstander was niet al te moeilijk

Torretjes en tikkie Terug zijn er vandaag uitgevlogen :*) en Korreweg Sport zit in de verlenging en ik hoop dat hij eruit vliegt. Ik vind die Herman soms wel wat arrgogant met zijn pa's.

weee, ook Ketenix en Stiphout Vooruit eruit :D. Ik zie kansen hier ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 13-08-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik heb met mijn ratings 78 punten gehaald, zou ik op de 4e plaats gestaan hebben in de GoT-rating!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei 2-1 gewonnen ik gaf me eigenlijk gewonnen door te gaan piccen en wat b middenveldertjes op te stellen voor de training maar evengoed gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

verloren :'(
die gast gaat echt voor de beker en daar kon mn pic-b-team niet tegenop...
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.