Heb me ook maar ff ingeschreven bij jullie federatie!
Anoniem: 78118
welkom
je kan solliciteren naar tweakeroid binnen de federatie wouter, aangezien je al is tegen mij een friendly hebt gespeeld
je kan solliciteren naar tweakeroid binnen de federatie wouter, aangezien je al is tegen mij een friendly hebt gespeeld
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 13-08-2003 19:54 ]
ff rekenen, een 22 jarige spits heeft voor 1 nivo hoger toch 9 weken training nodig?
5 ass. coaches/97%
PS: vanavond zit ik pas op me eigen pc en zal ik de federatie bijwerken
5 ass. coaches/97%
PS: vanavond zit ik pas op me eigen pc en zal ik de federatie bijwerken
[ Voor 25% gewijzigd door yared op 13-08-2003 20:02 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ik denk wel meer dan 9 weken, eerder 11 weken
ROFL ik heb thibats geloot het team van Demon20
wel cool tegen iemand diek redelijk goed via hattrick ken
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 13-08-2003 20:37 ]
argh dit heb ik al eens gevraagd en gepoogd op te zoeken, maar ben het antwoord kwijt.
wanneer ik een centrale verdediger, als vleugelverdediger opstel heeft ie dan net zoveel last van verwarring als wanneer ik hem zou opstellen als middenvelder, of word alles op de defense line gezien als 1 positie?
wanneer ik een centrale verdediger, als vleugelverdediger opstel heeft ie dan net zoveel last van verwarring als wanneer ik hem zou opstellen als middenvelder, of word alles op de defense line gezien als 1 positie?
[ Voor 1% gewijzigd door yared op 13-08-2003 21:02 . Reden: tikvaut ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
normalmankit schreef op 13 August 2003 @ 18:59:
Wat heb jij gespeeld? Ik hoop niet voor jouw MOTS, ik heb op normal gespeeld!
Huh?yared schreef op 13 augustus 2003 @ 21:01:
argh dit heb ik al eens gevraagd en gepoogd op te zoeken, maar ben het antwoord kwijt.
Leg uit...
Voor zover ik weet krijgen spelers namelijk alleen last van verwarring als ze niet voldoende ervaring hebben met het gespeelde systeem....
Da's dus onafhankelijk van hun positie...
[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-08-2003 21:22 ]
Alle spelers kunnen op elke positie spelen, yared! Alleen hun skills daarvoor toereikend zijn..... Je kan net zo goed een iemand met waardeloos def. goed scorer op verdedigen zetten, de compu ziet hem dan als verdediger, alleen JIJ weet dat hij beter geschikt is als spits!
Mensen, mijn pc is naar de klote dus moet ik wachten tot de onderdelen binnen zijn. En daarom kan ik de toto ook niet doen! Iemand die hem even voor mij wilt doen? Thije, Frizza? 
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ik wil het deze week wel ff doen
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 13-08-2003 23:10 ]
Hoefd niet meer...Ik heb hem weer gefixed...(moet dus wel alle bestelde spullen cancelen maarja
Morgen komt de toto...door mij gedaan
Anoniem: 34339
Biedt nou niet telkens over mijn spelers heen!!!!!!!
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 14-08-2003 00:38 ]
Oei, Ontdek net dat er bij mij in de poule een team zit met meerdere eigenaren. Wat zal/moet ik hiermee doen? Het gaat om fc Rotzooi (21175).
Het bewijs dat het team wordt beheert door 2 personen staat op de site van Fc Rotzooi (http://members.lycos.nl/fcrotzooi/index.html).
Op zich is dit voor mij geen cheaten of wat dan ook, alleen staat er in de regels dat het niet is geoorloofd....
Bovendien heeft hij wel 1 vrij verdachte transfer:
2003-08-08 Verkocht Luc Lininger naar vasisnaab 225 000 Euro (92 000 Euro)
En dat team vasisnaab heeft maar 1 transfer in de carriere gemaakt... (of is dit wel erg pessimistisch gedacht?
Het bewijs dat het team wordt beheert door 2 personen staat op de site van Fc Rotzooi (http://members.lycos.nl/fcrotzooi/index.html).
Op zich is dit voor mij geen cheaten of wat dan ook, alleen staat er in de regels dat het niet is geoorloofd....
Bovendien heeft hij wel 1 vrij verdachte transfer:
2003-08-08 Verkocht Luc Lininger naar vasisnaab 225 000 Euro (92 000 Euro)
En dat team vasisnaab heeft maar 1 transfer in de carriere gemaakt... (of is dit wel erg pessimistisch gedacht?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 14-08-2003 00:59 ]
Anoniem: 44169
Het mag gewoon niet. Als Preddie (kleine broertje van Metal Meijer; waar hangt die jongen eigenlijk uit) niet eens mijn team gedurende de vakantie mag bijhouden, dan is dit helemaal verboden.
Je kan ze een waarschuwing sturen, maar dan halen ze de site weg ofzo en is het lastig te bewijzen. Tevens vraag ik me af of ze die regel kennen, aangezien ze er zo openlijk voor uitkomen dat het hun cluppie is. Ik zou het daarom sneu vinden om ze gelijk aan te geven.
(Als GM-Graxon dit maar niet leest, hehe)
Je kan ze een waarschuwing sturen, maar dan halen ze de site weg ofzo en is het lastig te bewijzen. Tevens vraag ik me af of ze die regel kennen, aangezien ze er zo openlijk voor uitkomen dat het hun cluppie is. Ik zou het daarom sneu vinden om ze gelijk aan te geven.
(Als GM-Graxon dit maar niet leest, hehe)
Heb gisteren in mijn oefenwedstrijdje een beetje aangemodderd en eens een 4-3-3 opstelling geprobeerd
Echt vergelijken met normaal kan ik niet omdat mijn reserves nogal uit vorm zijn. Wel had ik vandaag voor het eerst een speler met 4*(Hij speelde zondag niet vanwege een rode kaart) 
Ik zie trouwens dat de ervaring met 4-3-3 gelijk op passable staat (na 1 wedstrijdje)
Ik zie trouwens dat de ervaring met 4-3-3 gelijk op passable staat (na 1 wedstrijdje)
[ Voor 14% gewijzigd door Zonar op 14-08-2003 09:18 . Reden: ervaring 4-3-3 ]
Don't waste your time or time will waste you
Anoniem: 38536
Ik ben nou niet bepaald een (Go)tweaker, maar gezien de activiteit rond Hattrick hier denk ik dat ik vaker op GoT te vinden zal zijn. Zeker als het spel me bevalt. De drempel om een beetje leuk mee te kunnen doen moet wel een beetje aan de lage kant zijn, maar ik denk dat als ik de staatjes, grafiekjes, sites e.d. zo zie denk ik dat ik vrij vlot overtuigd zal zijn, zelfs als het minder lekker gaat!
Nu wachten tot ik m'n team heb...
En het kan natuurlijk zijn dat ik met prachtige en ongeëvenaarde n00b-vragen dit forum ga bestoken...
Nu wachten tot ik m'n team heb...
En het kan natuurlijk zijn dat ik met prachtige en ongeëvenaarde n00b-vragen dit forum ga bestoken...

Anoniem: 83760
Lekker hoor, Hattrick ligt weer eens plat. Gisteravond feestweek gehad, ga je veel te vroeg en behoorlijk moe je bed uit om op een speler te bieden, krijg je dit. Deadline van de transfer verschuift toch wel heh?
Net voordat de site down ging heb ik nog gekeken, maar alle deadlines waren al verlengd, want er liep geen enkele transfer af tussen 9:30 en 11:30.
Voor de 4e divisionisten onder ons: Hattrick Ranglijsten Nederland heeft nu ook stats van alle 4e divisies. Kun je kijken of jou 4e divisie een beetje sterk is en hoe je het doet t.o.v. je leaguegenoten
Ik zie dat ik iig geen fouten heb gemaakt bij het overnemen van de team ratings voor de GoT-Ratings.
Mijn 5e divisie doet het niet onaardig, de V.65 houdt 6 4e divisies achter zich
(gemiddelde van ronde 1 t/m 3 opgeteld = 181,17)
Voor de 4e divisionisten onder ons: Hattrick Ranglijsten Nederland heeft nu ook stats van alle 4e divisies. Kun je kijken of jou 4e divisie een beetje sterk is en hoe je het doet t.o.v. je leaguegenoten
Mijn 5e divisie doet het niet onaardig, de V.65 houdt 6 4e divisies achter zich
[ Voor 3% gewijzigd door Zonar op 14-08-2003 11:02 ]
Welkom! Geen probleem als je een paar vragen stelt, maar vergeet niet de links in de openingspost eens te bekijken/goed door te lezen én de regels op hattrick.org zelf eens door te kijken.(Believe me, daar heb je voorlopig nog een hele kluif aan)Anoniem: 38536 schreef op 14 augustus 2003 @ 09:44:
Anoniem: 80337
Ik kijk hier al een tijdje mee, voor tips en tactieken enzo.
Nu had ik ook in deze topic: Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 7
Gelezen over de coaches. Maar nu begrijp ik niet helemaal hoe dat zit met "Extern coach".
Ik heb deze coach:
Aad Senders (11334224)
47 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een slecht coach die verdedigend is ingesteld
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 0 Euro
Loon: 500 Euro/week
Eigenaar: Sjrd_Ajax
Waarschuwingen: 0
Als je nu Externe coach wilt nemen kan je een aantal dingen kiezen, zoals "leiderschap" en "Vaardigheden niveau". Maar waneer is die nieuwe coach beter dan die ik nu heb.
Ik heb niet zo veel geld maar ik dacht aan:
leiderschap: redelijk en Vaardigheden niveau: matig.
Maar is hij dan beter dan niet ik nu heb?
Coach van Sjrd_Ajax (208270)
Nu had ik ook in deze topic: Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 7
Gelezen over de coaches. Maar nu begrijp ik niet helemaal hoe dat zit met "Extern coach".
Ik heb deze coach:
Aad Senders (11334224)
47 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een slecht coach die verdedigend is ingesteld
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 0 Euro
Loon: 500 Euro/week
Eigenaar: Sjrd_Ajax
Waarschuwingen: 0
Als je nu Externe coach wilt nemen kan je een aantal dingen kiezen, zoals "leiderschap" en "Vaardigheden niveau". Maar waneer is die nieuwe coach beter dan die ik nu heb.
Ik heb niet zo veel geld maar ik dacht aan:
leiderschap: redelijk en Vaardigheden niveau: matig.
Maar is hij dan beter dan niet ik nu heb?
Coach van Sjrd_Ajax (208270)
Je hebt een SLECHT coach --> goed coach worden!! Want met zo'n slechte coach train je bijna geen spelers! Alleen goede coaches zijn ontiegelijk duur, enkele miljoenen. Behalve als je een speler hebt met veel ervaring, dan kan je hem opleiden tot een coach en kan je veel geld besparen.
Anoniem: 80337
Oke, maar met dit: leiderschap: redelijk en Vaardigheden niveau: matig.
Wat voor coach heb ik dan? Want ik heb echt geen geld voor een goede coach.
Misschien heb ik ook nog wel geld voor leiderschap: GOED en Ervaring: Matig.
Maar wat voor coach heb je dan ongeveer?
http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html
hier staat een mooi overzichtje met prijzen er bij
hier staat een mooi overzichtje met prijzen er bij
Ja, nou vind ik het niet gek dat ik mijn kop niet boven water kan houden in Divisie IV. Mijn divisie staat op plek 24 (IV.9). Degraderen en promoveren lijkt me de beste optie in dit geval.Zonar schreef op 14 August 2003 @ 11:01:
Net voordat de site down ging heb ik nog gekeken, maar alle deadlines waren al verlengd, want er liep geen enkele transfer af tussen 9:30 en 11:30.
Voor de 4e divisionisten onder ons: Hattrick Ranglijsten Nederland heeft nu ook stats van alle 4e divisies. Kun je kijken of jou 4e divisie een beetje sterk is en hoe je het doet t.o.v. je leaguegenotenIk zie dat ik iig geen fouten heb gemaakt bij het overnemen van de team ratings voor de GoT-Ratings.
Mijn 5e divisie doet het niet onaardig, de V.65 houdt 6 4e divisies achter zich(gemiddelde van ronde 1 t/m 3 opgeteld = 181,17)
Volgens mij klopt dat niet wat je zegtAnoniem: 44169 schreef op 14 August 2003 @ 16:15:
Ik heb altijd het idee dat er uren niets meer gezegd wordt als ik een reactie plaats

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
je kunt beginnen met het aankopen van een goedkopere speler (even reclame maken voor de transferlijst van Renate d'r zaanmamma's dan heb ik vanavond weer net zoveel fun als gisteren toen die coach van een ton weggingAnoniem: 80337 schreef op 14 augustus 2003 @ 12:11:
Oke, maar met dit: leiderschap: redelijk en Vaardigheden niveau: matig.
Tussendoor zoek je telkens naar nieuwe koopjes, betere coaches, en je spaart gewoon een beetje geld voor een topcoach over een paar seizoenen.
31 jaar, slecht vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een goed leider.
voor 2000 is het wat??
(zakt me teamgeest wel in elkaar)
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een goed leider.
voor 2000 is het wat??
(zakt me teamgeest wel in elkaar)
Anoniem: 17731
ligt eraan he. als zijn stats verder heel goed zijn heb je het er misschien wel voor over dat het een anti-clown is.
Was meer bedoeld als coach/speler om als toekomstig coach te verkopen. Stats zijn verder bagger.
Matig ervaring voor een toekomstige coach heb je toch helemaal niks aan, dan kan je maar maximaal een matige coach uit halen. Je moet MINIMAAL eentje zien te vinden met GOED ervaring, dan kan je pas een goede coach creeeren!!!!
Het is weer tijd voor de toto...mijn pc werkt weer en dus kon ik zelf de toto doen!
Bij deze:
FC Dracks – Ruyven's Boys
Midgard – Tikkie Terug
Knights of the Hokey – Fc Oudeland
Demons VF – Army of God
234 United – SupremeDream
Team Boswar – VForce
Wegens succes terug – Timberteam
FC P.A.A.R.D – JodenSquad
OO0nMe's Dreamteam – De Blauwe
Bad Clusters – Mistaz
Ik hoop dat ik het lekker moeilijk gemaakt heb voor jullie, dan kan ik tenminste een keer 11 punten halen
Succes iedereen en voor zondag 8 uur he!!!
Bij deze:
FC Dracks – Ruyven's Boys
Midgard – Tikkie Terug
Demons VF – Army of God
Team Boswar – VForce
Bad Clusters – Mistaz
Ik hoop dat ik het lekker moeilijk gemaakt heb voor jullie, dan kan ik tenminste een keer 11 punten halen
Succes iedereen en voor zondag 8 uur he!!!
Zoek Functie Hattrick Forum
*Important Important*
Nadat ik me al lange tijd erger aan de NIET werkende Zoek functie op het Hattrick forum kwam ik op het idee!!! (aangezien we hier hele creatieve zielen hebben
). Om een extern Zoek Programma te maken.. (Katala?? andere?). Om met dit programma dus lekker te zoeken door alle forum postsssss.
Toto
3- FC Dracks – Ruyven's Boys
1-Midgard – Tikkie Terug
1-Knights of the Hokey – Fc Oudeland
1-Demons VF – Army of God
2-234 United – SupremeDream
1-Team Boswar – VForce
1-Wegens succes terug – Timberteam
2-FC P.A.A.R.D – JodenSquad
1-OO0nMe's Dreamteam – De Blauwe Brieven
2-Bad Clusters – Mistaz
*Important Important*
Nadat ik me al lange tijd erger aan de NIET werkende Zoek functie op het Hattrick forum kwam ik op het idee!!! (aangezien we hier hele creatieve zielen hebben
Toto
3- FC Dracks – Ruyven's Boys
1-Midgard – Tikkie Terug
1-Knights of the Hokey – Fc Oudeland
1-Demons VF – Army of God
2-234 United – SupremeDream
1-Team Boswar – VForce
1-Wegens succes terug – Timberteam
2-FC P.A.A.R.D – JodenSquad
1-OO0nMe's Dreamteam – De Blauwe Brieven
2-Bad Clusters – Mistaz
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 14-08-2003 22:09 ]
Anoniem: 42423
Ik zie dat er ook een wedstrijd uit onze league (III.7) inzit. Jammer alleen dat Demons erover heen gaat walsen. III.7 is misschien nog wel sterker dan sommige II divisie's. Meer wedstrijden van onze league in de toto!FC Dracks – Ruyven's Boys
Midgard – Tikkie Terug
Demons VF – Army of God
Team Boswar – VForce
Bad Clusters – Mistaz
1 - FC Dracks – Ruyven's Boys
3 - Midgard – Tikkie Terug
1 - Knights of the Hokey – Fc Oudeland
1 - Demons VF – Army of God
2 - 234 United – SupremeDream
1 - Team Boswar – VForce
1 - Wegens succes terug – Timberteam
2 - FC P.A.A.R.D – JodenSquad
1 - OO0nMe's Dreamteam – De Blauwe Brieven
2 - Bad Clusters – Mistaz
1 - Team Boswar – VForce
1 - Wegens succes terug – Timberteam
2 - Bad Clusters – Mistaz
SOrry, maar zó creatief ben ik nou ook weer nietAnoniem: 34339 schreef op 14 augustus 2003 @ 22:04:
Zoek Functie Hattrick Forum
*Important Important*
Nadat ik me al lange tijd erger aan de NIET werkende Zoek functie op het Hattrick forum kwam ik op het idee!!! (aangezien we hier hele creatieve zielen hebben). Om een extern Zoek Programma te maken.. (Katala?? andere?). Om met dit programma dus lekker te zoeken door alle forum postsssss.
Anti-Clown? los vh feit dat ik die nog niet in ht circus ben tegengekomen vraag ik me af wat voor functie die volgens jou zou moeten hebben?Anoniem: 17731 schreef op 14 August 2003 @ 18:44:
ligt eraan he. als zijn stats verder heel goed zijn heb je het er misschien wel voor over dat het een anti-clown is.
een goed leider die controversieel is kan alleen maar bagger geven als coach of als speler
Iedereen bedankt voor het vertrouwen in Bad Clusters. Maar ik geef jullie groot gelijk. Mistaz staat geloof ik rond plaats 95 op de Hattrick Nederland lijst. Wellicht dat ik ga PIC-en.
ja ik bedoel dat ie dus je TS negatief beinvloedyared schreef op 14 August 2003 @ 22:20:
[...]
Anti-Clown? los vh feit dat ik die nog niet in ht circus ben tegengekomen vraag ik me af wat voor functie die volgens jou zou moeten hebben?
een goed leider die controversieel is kan alleen maar bagger geven als coach of als speler
GOED is het hoogste soort leider die je kunt hebben dus hij heeft altijd invloed op je team, zeker als je meer GOED leiders hebt, dan beginnen de conflicten pas echt.Anoniem: 17731 schreef op 14 August 2003 @ 22:36:
[...]
ja ik bedoel dat ie dus je TS negatief beinvloedeen clown is juist een positieve benaming dus vandaar aan anti-clown
. kan natuurlijk ook dat hij helemaal niet je clown wordt dus dan maakt het verder niet uit.
Lees mijn post een paar stappen terug, ik ben nog steeds benieuwd hoe een negatief team werkt dus gooi al die heilige boontjes eruit en begin het devils team.
edit/
hmm... zit serieus te twijfelen om een overstap voor te bereiden naar een negatief team.. wie is er nog meer nieuwsgierig?
* yared zal dan zijn naam veranderen in iets van Harlem Hattrick 666
[ Voor 14% gewijzigd door yared op 14-08-2003 22:44 ]
idd
Alleen Thije nog wakker?
Ideen nodig voor de aanpak:
- langzaam aan spelers aanpassen aan het nieuwe team
- beginnen met cashen op je beste spelers en vervangers zoeken?
- ook een negatief coach?
- kopen wat er beschikbaar is en snel overstag of zie punt 1
- alleen nederlanders kopen? (vanuit besparingsoogpunt)
- koop je een compleet b-team met het oog op vele rode en gele kaarten?
- wat voor type te kopen, alles, of slechts vervelende, controversiele, geruchtmakende..etc
inpunt nodig, kom op!
1- FC Dracks – Ruyven's Boys
2- Midgard – Tikkie Terug
1- Knights of the Hokey – Fc Oudeland
1- Demons VF – Army of God
2- 234 United – SupremeDream
1- Team Boswar – VForce
1- Wegens succes terug – Timberteam
2- FC P.A.A.R.D – JodenSquad
1- OO0nMe's Dreamteam – De Blauwe
2- Bad Clusters – Mistaz
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mistaz
@yared,
Ik zou dan wel echt voor alleen vervelend gaan, en dan het liefst ook nog is opvliegend en berucht
Ik zou dan wel echt voor alleen vervelend gaan, en dan het liefst ook nog is opvliegend en berucht
Jullie hadden 't net over een anti-clown, maar die opzet met die negatieve spelers is een soort anti-hattrick. Als je in mijn divisie zat zou ik flink balen als een van m'n betere spelers geblesseerd raakt. (En dat kan dan misschien wel je bedoeling zijn maar 't is toch ook een stukje spelbederf.)
Verder denk ik dat het niet echt een super-strategie is, omdat de betere teams(lees titelkandidaten) toch wel een vervanger kopen voor de geblesseerd geraakte speler die minstens even goed is. In de top-divisies is dat natuurlijk niet te betalen, met spelers die miljoenen kosten, maar spelers van 1-5 ton zijn nog wel enigszins makkelijk vervangbaar.
De toto:
3- Demons VF – Army of God
3- 234 United – SupremeDream
1- Team Boswar – VForce
1- FC P.A.A.R.D – JodenSquad
1- Bad Clusters – Mistaz
Verder denk ik dat het niet echt een super-strategie is, omdat de betere teams(lees titelkandidaten) toch wel een vervanger kopen voor de geblesseerd geraakte speler die minstens even goed is. In de top-divisies is dat natuurlijk niet te betalen, met spelers die miljoenen kosten, maar spelers van 1-5 ton zijn nog wel enigszins makkelijk vervangbaar.
De toto:
3- Demons VF – Army of God
3- 234 United – SupremeDream
1- Team Boswar – VForce
1- Bad Clusters – Mistaz
Ach joh Ronald Koeman heeft vroeger ook vaak zat anti-voetbal gespeeldRonald Koeman schreef op 14 August 2003 @ 23:28:
Jullie hadden 't net over een anti-clown, maar die opzet met die negatieve spelers is een soort anti-hattrick. Als je in mijn divisie zat zou ik flink balen als een van m'n betere spelers geblesseerd raakt. (En dat kan dan misschien wel je bedoeling zijn maar 't is toch ook een stukje spelbederf.)
Bij Feyenoord jaAnoniem: 34339 schreef op 14 August 2003 @ 23:30:
[...]
Ach joh Ronald Koeman heeft vroeger ook vaak zat anti-voetbal gespeeld
Als Yared met z'n strategie net zoveel prijzen pakt als Ronald Koeman hoor je mij niet klagen
[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-08-2003 23:51 ]
Anoniem: 75080
alles wat bij mij niet voor trainselectie is en wat niet in de basis staat te koop, en ik koop eigenlijk het liefst negatieve figuren, lekker rellen in me team, teamspirit is woedend
agressie beetje kweken he
, scheelt echt in geld
als ronald koeman net zoveel prijzen pakte als yared had ie wel beter club gevonden om te trainenRonald Koeman schreef op 14 August 2003 @ 23:43:
[...]
Bij Feyenoord ja
Als Yared met z'n strategie net zoveel prijzen pakt als Ronald Koeman hoor je mij niet klagen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75080 op 15-08-2003 00:28 ]
Dan heb je een gebrek aan feitenkennis.Anoniem: 75080 schreef op 15 August 2003 @ 00:27:
[...]
als ronald koeman net zoveel prijzen pakte als yared had ie wel beter club gevonden om te trainen
hehe met je anti team bij fc anoniem de keeper 10 weekjes KO rammen 
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mistaz
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mistaz
9worlds.net @ hattrick.org
Zo vandaag wel een super lekkere update. 2 spelertjes in niveau omhoog en belangrijke spelers in vorm omhoog terwijl onbelangrijke in vorm omlaag gingen. Ik denk dat ik dus zondag wel ga winnen. Ik gok met 5-0
.
wilde toch even mijn leuke jeugdspelertje laten zien. Maar zoals je ziet is ie nasty + solid leader. Even zondag kijken of hij de clown is. zo ja verkopen en anders blijven opleiden. Is wel het verkeerde jaar maar misschien toch geschikt voor u20 over 1.5 jaar? Het is een Griek daarom.
Antonakis Tahmatzidis 177 000 Euro,
17 years, passable form
Has disastrous experience and solid leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
wilde toch even mijn leuke jeugdspelertje laten zien. Maar zoals je ziet is ie nasty + solid leader. Even zondag kijken of hij de clown is. zo ja verkopen en anders blijven opleiden. Is wel het verkeerde jaar maar misschien toch geschikt voor u20 over 1.5 jaar? Het is een Griek daarom.
Antonakis Tahmatzidis 177 000 Euro,
17 years, passable form
Has disastrous experience and solid leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
Ik denk denk wel hij kans maakt, ook al is hij een jaartje te jong. kijk maar, er is nu een 19 jarige outstanding defender te koop en die van jou is beter dan die te koop staat.
hmmmzzz... heb net zitten rekenen, als ik uit de schulden wil komen (en blijven
) dan moet ik elke week een speler verkopen voor ± 35000 eur
hoe ken dat nou??? ik heb overal op bezuinigd (behalve stadion, dat kost nog eens een smak geld om dat de downsizen). ik investeer 5000 eur in jeugd, heb 2 assistent coaches en 4 spokespersons. hoe kan ik nou ooit een winstgevend (en een winnend, dus een goed) team draaiende krijgen?? (sta nu ± 125000 in de min )
edit :
zoveel spelers heb ik btw ook niet meer te koop. alleen m'n basis 11 en dan nog een stuk of 8 b-team spelers (voor wissels ed). die van m'n basis 11 die verkoop ik voorlopgi niet, en m'n b-team spelers brengen op 1 na niet meer dan 4000 eur op denk ik

edit :
zoveel spelers heb ik btw ook niet meer te koop. alleen m'n basis 11 en dan nog een stuk of 8 b-team spelers (voor wissels ed). die van m'n basis 11 die verkoop ik voorlopgi niet, en m'n b-team spelers brengen op 1 na niet meer dan 4000 eur op denk ik
[ Voor 23% gewijzigd door Yukkie op 15-08-2003 10:48 ]
We've got that ring of confidence
hmmmz me 18jarige argentijntje naar uitstekend playmaking maar voor de rest was het 4x bagger... steeds als ik geen algemeen train zakt me vorm wel erg hard nu weer 7 omlaag slechts 1 omhoog

Bij mij ook niks omhoog, maar volgende week mogelijk al mijn 4 wingers tegelijk omhoog 
Form gaat ook goed bij mij en waarde met 190k gestegen.
Form gaat ook goed bij mij en waarde met 190k gestegen.
Vorm omhoog krijgen wil nog niet echt lukken, +3/-6
Wel is een van mijn 17-jarige spitsen naar excellent gegaan 
1 - Team Boswar – VForce
3 - Wegens succes terug – Timberteam
1 - FC P.A.A.R.D – JodenSquad
3 - Bad Clusters – Mistaz
1 - Team Boswar – VForce
3 - Wegens succes terug – Timberteam
3 - Bad Clusters – Mistaz
Sja, is een bekend probleem met beginnende teams dat ze te weinig inkomsten hebben. Als de nood te hoog wordt je beste speler verkopen(OK, is niet leuk, maar het is beter dan failliet gaan), en hopen op een leuke jeugdspeler. Als je saldo lager dan 500.000 uitkomt heb je nog 5 logins om daar iets aan te veranderen, anders ben je je team kwijt.Yukkie schreef op 15 augustus 2003 @ 10:44:
hmmmzzz... heb net zitten rekenen, als ik uit de schulden wil komen (en blijven) dan moet ik elke week een speler verkopen voor ± 35000 eur
hoe ken dat nou??? ik heb overal op bezuinigd (behalve stadion, dat kost nog eens een smak geld om dat de downsizen). ik investeer 5000 eur in jeugd, heb 2 assistent coaches en 4 spokespersons. hoe kan ik nou ooit een winstgevend (en een winnend, dus een goed) team draaiende krijgen?? (sta nu ± 125000 in de min )
edit :
[quote]Zonar schreef op 15 augustus 2003 @ 11:11:
Wel is een van mijn 17-jarige spitsen naar excellent gegaan 
dat kan een leuk spitsje worden
dat kan een leuk spitsje worden
Het lijkt me sterk dat je zoveel verlies maakt per week als ik zie dat je in de laatste competitiewedstrijd ruim 11000 bezoekers had. Het stadion downsizen is iets waar je niet aan moet beginnen, als je blijft winnen komt dat vanzelf wel vol. Ook heb je niet veel personeel dus daar kan het ook niet aan liggen. Het beste is gewoon een goed lopend trainingsprogramma te hebben met spelers van 17 a 18 jaar. In de loop van de tijd kun je daar het meeste geld uit halen en ondertussen kun je misschien een keer een topspeler verkopen om uit de ergste schuld te komen.Yukkie schreef op 15 August 2003 @ 10:44:
hmmmzzz... heb net zitten rekenen, als ik uit de schulden wil komen (en blijven) dan moet ik elke week een speler verkopen voor ± 35000 eur
hoe ken dat
@Frizza: die speler heb ik 2 weken geleden voor 404k gekocht en die ik nog wel een aantal seizoentjes trainen
hehe, JUIST een negatieve speler is goedkoper om aan te schaffen, terwijl zo'n top team diep, diiiieeep in de buidel moet tasten voor een vergelijkbare speler.Ronald Koeman schreef op 14 August 2003 @ 23:28:
Daarnaast heb ik het voornamelijk over een snel begin maken met een 'negatief' team, dus in de lagere divisies (7,6,5,4). In de hogere divisies zie ik regelmatig negatieve topspelers, maar die teams balanceren de boel veel beter (en hebben daar dan ook de centen voor
Kom op mensen, meer feedback, jullie zijn toch ook nieuwsgierig, wat zijn jullie gedachten hierover.
Lekkere update, een naar formidable scoring met passable passing, en naar outstanding scoring met niks.
Wel weer "leuke" vormupdate zeg, weliswaar eindelijk al mijn spitsen weer in vorm (toevallig net na uitschakeling in beker) , maar nu zijn mijn verdedigers aan de beurt blijkbaar
En mijn enige winger, laat ik hem juist spelen, daalt ie voor de 3e keer op rij, slaat nergens op. 
btw Yared, over dat negatieve team, dat gaat je niet zo makkelijk lukken als het lijkt. Sommige spelers hakken al plat terwijl ze alleen temperamentvol hebben, sommige alleen al als ze oneerlijk zijn, en af en toe heb je spelers met negatieve stats die nog nooit geel hebben gehaald.
Vorige seizoen had ik nl een spits met temperamentvol en eerlijk, was gemiddeld om de wedstrijd geschorst, of rood, of 3x geel...
Van mij mogen ze een negatieve team beginnen, het is iig al niet zo makkelijk, en je gaat niet veel wedstrijden winnen als je elke keer een rode kaart krijgt, daarbij komt nog eens dat die blessures niet zo vaak worden veroorzaakt.

btw Yared, over dat negatieve team, dat gaat je niet zo makkelijk lukken als het lijkt. Sommige spelers hakken al plat terwijl ze alleen temperamentvol hebben, sommige alleen al als ze oneerlijk zijn, en af en toe heb je spelers met negatieve stats die nog nooit geel hebben gehaald.
Vorige seizoen had ik nl een spits met temperamentvol en eerlijk, was gemiddeld om de wedstrijd geschorst, of rood, of 3x geel...
Van mij mogen ze een negatieve team beginnen, het is iig al niet zo makkelijk, en je gaat niet veel wedstrijden winnen als je elke keer een rode kaart krijgt, daarbij komt nog eens dat die blessures niet zo vaak worden veroorzaakt.
[ Voor 47% gewijzigd door ^^0nMe op 15-08-2003 12:37 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Anoniem: 42423
Mattias Iren
2 496 000 Euro, 24 years, solid form
Has inadequate experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: wretched
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
Leuke update =D Verder niemand form verloren en alleen maar iedereen in waarde gestegen.
2 496 000 Euro, 24 years, solid form
Has inadequate experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: wretched
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
Leuke update =D Verder niemand form verloren en alleen maar iedereen in waarde gestegen.
supa vorm +10 -1
hehe -1 is toch maar mijn clown
alleen jammer niemand in pm omhoog, maar merk wel dat mijn middenveld sterker wordt, mag ook wel met 1 in goede vorm anderen in uitstekende vorm
hehe -1 is toch maar mijn clown
alleen jammer niemand in pm omhoog, maar merk wel dat mijn middenveld sterker wordt, mag ook wel met 1 in goede vorm anderen in uitstekende vorm
Waar het om gaat is dat je hele sterke spelers kunt kopen voor erg weinig geld. Dus zelfs als je met tien man in het veld staat vanwege een rode kaart, dan nog speel je lachend een lager divisie team weg... neem Kiddy als voorbeeld, die lacht zich rot met tien man in het veld en de elfde ff pissen^^0nMe schreef op 15 August 2003 @ 12:31:
Ondertussen speel je wel gewoon mee en af en toe schop je dan eens een paar enkels omver, agh mooi meegenomen
Dus het gaat voornamelijk om de centen en daarna pas als meevaller het regelmatige uitvallen van de tegenpartijen
edit/
lees net dat het dan wel verstandig is je clown te behouden... die heeft nog steeds invloed bij nieuwe aankopen op de ts en bij mots en pic.
[ Voor 6% gewijzigd door yared op 15-08-2003 14:00 ]
Yared: Je kan wel spelers eruit schoppen, maar help je daarmee ook niet je concurrenten mee, want als je spelrsgeschorst zijn en die van je tegenstander geblesseerd hebben alleen jouw concurrenten het makkelijker! En ik den kwel dat het meevalt of mensen echt kijken naar deze eigenschappen, ik in iedergeval niet, behalve dan dat hij geen goed leiderschap heeft.
ik heb dan goedkope en, naar verhouding tot de rest van je divisie, sterke reservespelers klaarstaan als er eens eentje gepakt word.mankit schreef op 15 August 2003 @ 14:04:
Yared: Je kan wel spelers eruit schoppen, maar help je daarmee ook niet je concurrenten mee, want als je spelrsgeschorst zijn en die van je tegenstander geblesseerd hebben alleen jouw concurrenten het makkelijker! En ik den kwel dat het meevalt of mensen echt kijken naar deze eigenschappen, ik in iedergeval niet, behalve dan dat hij geen goed leiderschap heeft.
de concurrentie is in die zin geholpen omdat ze op deze manier ook minder goede spelers tegen krijgen, maar ook zij moeten tegen mijn mogelijke anti-team.
ook een redelijk negatief leider kan invloed hebben op je team of denk je van niet?
volgens mij is het zo dat je als je beste positieve opgestelde leider REDELIJK is en er staat er ook nog eentje REDELIJK met negatief karakter, dan ben je nog net zo hard de pineut want het gaat om de invloed die zo'n speler heeft op anderen en op het team an sich.
[ Voor 15% gewijzigd door yared op 15-08-2003 14:45 ]
Heb trouwens te horen gekregen dat mijn verdediger voor 99% zeker in de u20 gaat komen. Hij is nu excellent maar als ie outstanding is zal hij wel geselecteerd worden
.
Hier veel mensen met u20 spelers? Ben benieuwd of er ook mensen uit de lagere divisies u20 spelers hebben.
Hier veel mensen met u20 spelers? Ben benieuwd of er ook mensen uit de lagere divisies u20 spelers hebben.
--->Mankit.Anoniem: 17731 schreef op 15 August 2003 @ 14:59:
Heb trouwens te horen gekregen dat mijn verdediger voor 99% zeker in de u20 gaat komen. Hij is nu excellent maar als ie outstanding is zal hij wel geselecteerd worden.
ik train allemaal 18jarige redelijke verdedigers, en ik doe die met minste skill in oefenwedstrijd en andere in competitie en nu is een 27 jarige verdediger ineens van redelijk naar solid gegaan
was
Klas Myrbratt
64 000 Euro, 27 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
nu
Klas Myrbratt
80 000 Euro, 27 jaar, redelijk in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
vaag ja ik dacht dat ze altijd achteruit gingen als ze 27 hadden gepasseerd, en nu ineens eentje die mij geen fuck kan schelen stijgt
was
Klas Myrbratt
64 000 Euro, 27 jaar, redelijk in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
nu
Klas Myrbratt
80 000 Euro, 27 jaar, redelijk in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
vaag ja ik dacht dat ze altijd achteruit gingen als ze 27 hadden gepasseerd, en nu ineens eentje die mij geen fuck kan schelen stijgt
Ik vind het wel raar dat Shitz0r een paar dagen geleden werd afgezeken, toen hij voorstelde om hele negatieve mensen op te stellen die de tegenstander zouden blesseren.
Ik lees in de posts van vandaag toch ook bij anderen dat soort kreten (yared?, Ondertussen speel je wel gewoon mee en af en toe schop je dan eens een paar enkels omver, agh mooi meegenomen )
Ik lees in de posts van vandaag toch ook bij anderen dat soort kreten (yared?, Ondertussen speel je wel gewoon mee en af en toe schop je dan eens een paar enkels omver, agh mooi meegenomen )
Volgens mij gebeurd dat pas vanaf 30 jaar. Het is wel zo dat hoe ouder een speler is hoe langzamer het duurt voordat ie beter wordtAnoniem: 75080 schreef op 15 augustus 2003 @ 17:25:
ik train allemaal 18jarige redelijke verdedigers, en ik doe die met minste skill in oefenwedstrijd en andere in competitie en nu is een 27 jarige verdediger ineens van redelijk naar solid gegaan![]()
jah dus puur geluk kwestie eigenlijk 
zal ik er in sterren of rating van team veel van merken?
zal ik er in sterren of rating van team veel van merken?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 75080 op 15-08-2003 18:05 ]
volgens mij stond in een van de oudere topics dat het vanaf 28 jaar is. Maar ja als je er op traint gaat het nog altijd iets omhoog, want dat aftakelen gaat volgens mij minder snel trainen. Zo zette ik laatst een middenvelder van 34 jaar in de verdediging en paar dagen later ging ie ineens 1 niveau verdedigen omhoogKatala schreef op 15 August 2003 @ 17:45:
[...]
Volgens mij gebeurd dat pas vanaf 30 jaar. Het is wel zo dat hoe ouder een speler is hoe langzamer het duurt voordat ie beter wordt
denk dat je dan nog maar eens goed moet lezen qua inhoud en zeker qua stijlAnoniem: 44169 schreef op 15 August 2003 @ 17:39:
Ik vind het wel raar dat Shitz0r een paar dagen geleden werd afgezeken, toen hij voorstelde om hele negatieve mensen op te stellen die de tegenstander zouden blesseren.
* yared zit hier niet al godvergeten 7.000 berichtjes om mensen af te zeiken
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mista
je kunt me nu eindelijk toevoegen aan msn messenger
msn@valheru.nl
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mista
je kunt me nu eindelijk toevoegen aan msn messenger
msn@valheru.nl
[ Voor 16% gewijzigd door yared op 15-08-2003 21:26 ]
Weet ook wel dat ik deze zin een beetje uit de context heb gehaald. Excuses daarvoor. Het viel me gewoon op. Ik vind het ook echt niet erg als er een paar benen van een goede midfielder van mijn tegenstander moeten worden geamputeerd.yared schreef op 15 August 2003 @ 19:35:
[...]
denk dat je dan nog maar eens goed moet lezen qua inhoud en zeker qua stijl
* yared zit hier niet al godvergeten 7.000 berichtjes om mensen af te zeiken
Yared, ook jij bedankt voor het vertrouwen in de toto
Edit: als we toch bezig zijn. MSN van mij via metalmeijer@hotmail.com
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 15-08-2003 21:36 ]
mijn msn: nmulder@student.hsa.nl
zit nu dus iedereen op msn
typisch vrijdagavond, moeten we maar een vaste prik van maken
vrijdagavond slappe hap met babbels en borrels
Waar zijn de borrels?yared schreef op 15 August 2003 @ 22:39:
zit nu dus iedereen op msn![]()
Ik denk dat je die zelf moet verzorgen
[weer ontopic]
Trainingsupdate was wel matigjes, vorm +6/-8 maar ja, volgende week maar weer beter dan
2- FC Dracks – Ruyven's Boys
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mista
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mista
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mista
hmmz precies utzelfde als yared
1- Team Boswar – VForce
2- Bad Clusters – Mista
hmmz precies utzelfde als yared
Anoniem: 90229
ik heb 2 NL U-20 spelers en 1 NL Nat Team speler, maar die van het Nationaal Team gaat er snel uit. Hij wordt niet meer getraind plus dat hij gisterenavond geblesseerd raakte.
Maar ik denk dat ik ze wegga doen zoals al eerder gezegd.
Mijn trainig was weer lekker
zoals verwacht Roelse naar World Class en Aarden naar Formidable. En dat was dan ook enige goede te melden, want mijn form was weer lekker gezakt en vooral mijn middenvelders zijn goed bezig. 2x inad, 1x poor en tm weak
Maar ik denk dat ik ze wegga doen zoals al eerder gezegd.
Mijn trainig was weer lekker

2 - Midgard – Tikkie Terug
2 - Knights of the Hokey – Fc Oudeland
2 - Demons VF – Army of God
1 - Team Boswar – VForce
2 - Wegens succes terug – Timberteam
1 - OO0nMe's Dreamteam – De Blauwe
2 - Bad Clusters – Mista
2 - Knights of the Hokey – Fc Oudeland
2 - Demons VF – Army of God
1 - Team Boswar – VForce
2 - Bad Clusters – Mista
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
1 - Team Boswar – VForce
2 - Bad Clusters – Mista
1 - Team Boswar – VForce
2 - Bad Clusters – Mista
ben ik even mijn matches aan het doorzoeken of ik niet eerder tegen een GoT heb gespeeld, dus na een tijdje vind ik de wedstrijd van Graxon. Zeg ik dat tegen Frizza, hij jah dat geldt ook. wtr99 heeft een keer een match tegen mijgespeeld en is nu Tweakeroid. Heb ik al 8x tegen wtr gespeeld 
maar ben nu wel Tweakeroid

maar ben nu wel Tweakeroid
Vrouwen hebben echt meer verstand van nuchter zaken doen...
geknipt van het spelersadvertentie forum:
Reserveer je COACH nu! by Renate
Nieuwe coaches die je extern aantrekt moeten minstens 16 weken in je team zitten. Halverwege dit seizoen realiseert iedereen dit zich en zullen de prijzen voor zelfs een matig ervaring/matig leider (Hattrick prijs 41.200) voor bijna vraagprijs weggaan en valt er niks meer te bieden behalve OVERbieden
Reserveer nu dus je coach voor 1/3 van de prijs!!
Op me transferlijst staan zeker voor 6e en 7e teams een stel heel acceptable beginnercoaches die voor velen een stap omhoog zullen betekenen.
Daarnaast kun je deze coaches ook als speler opstellen in friendlies waardoor zijn ervaring alleen maar toeneemt in de tijd dat ie op de wachtbank voor coaches zit.
Dus koop nu coach voor slechts een derde van de prijs!!
oh oh wat heb ik nu spijt dat ik niet heb meegedaan begin dit seizoen toen die nieuwe regel inging... ze heeft een paar ton verdiend buiten de normale spelertransfers om, met spelers die voor een paar duizend zijn aangekocht. 
Misschien moet ik haar maar ten huwelijk vragen en gokken dat Extralives snapt wat 'gemeenschap van goederen' betekent (mijn versie dan natuurlijk
) 
Beetje stil vandaag?
Morgen waarschijnelijk geen HT voor mij, maar een groot tuinfeest waarbij ik verwacht niet eerder dan kruipend me bed te bereiken ver na zonsondergang....
oh nee shit, tis kinderfeestje
naja, we zien wel hoever we komen 
Aangezien de meeste mensen het gisteravond niet echt ongezellig hebben gehad tijdens de ruim 2 uur durende in/uitloop chat via de MSN messenger, lijkt het me wel een leuk idee om de vrijdagavond daarvoor de organiseren.
Relaxde van deze chat was dat sommige mensen tien minuten erbij waren, ff gingen hobbelen en later weer joinde, dus geen verplichting om actief mee te doen.
Gewoon lekker hangen en wat zeggen als je wat te zeggen hebt (of juist niet dus
)
Ik zorg gewoon dat ik online ben, en tenzij je expliciet op de avond zelf aangeeft niet mee te willen doen ben je vogelvrij en uitgenodigd zodra ik je online zie
Axel666 & Thije hebben bewezen een aardige lange lijst met intressante HT'rs te hebben waaronder Damazhino, BHtrix, Aubilito, en etc... dus we kunnen minstens 2 uur lang oeverloos lullen.
geknipt van het spelersadvertentie forum:
Reserveer je COACH nu! by Renate
Nieuwe coaches die je extern aantrekt moeten minstens 16 weken in je team zitten. Halverwege dit seizoen realiseert iedereen dit zich en zullen de prijzen voor zelfs een matig ervaring/matig leider (Hattrick prijs 41.200) voor bijna vraagprijs weggaan en valt er niks meer te bieden behalve OVERbieden
Reserveer nu dus je coach voor 1/3 van de prijs!!
Op me transferlijst staan zeker voor 6e en 7e teams een stel heel acceptable beginnercoaches die voor velen een stap omhoog zullen betekenen.
Daarnaast kun je deze coaches ook als speler opstellen in friendlies waardoor zijn ervaring alleen maar toeneemt in de tijd dat ie op de wachtbank voor coaches zit.
Dus koop nu coach voor slechts een derde van de prijs!!

Misschien moet ik haar maar ten huwelijk vragen en gokken dat Extralives snapt wat 'gemeenschap van goederen' betekent (mijn versie dan natuurlijk
Beetje stil vandaag?
Morgen waarschijnelijk geen HT voor mij, maar een groot tuinfeest waarbij ik verwacht niet eerder dan kruipend me bed te bereiken ver na zonsondergang....
oh nee shit, tis kinderfeestje
Aangezien de meeste mensen het gisteravond niet echt ongezellig hebben gehad tijdens de ruim 2 uur durende in/uitloop chat via de MSN messenger, lijkt het me wel een leuk idee om de vrijdagavond daarvoor de organiseren.
Relaxde van deze chat was dat sommige mensen tien minuten erbij waren, ff gingen hobbelen en later weer joinde, dus geen verplichting om actief mee te doen.
Gewoon lekker hangen en wat zeggen als je wat te zeggen hebt (of juist niet dus
Ik zorg gewoon dat ik online ben, en tenzij je expliciet op de avond zelf aangeeft niet mee te willen doen ben je vogelvrij en uitgenodigd zodra ik je online zie
Axel666 & Thije hebben bewezen een aardige lange lijst met intressante HT'rs te hebben waaronder Damazhino, BHtrix, Aubilito, en etc... dus we kunnen minstens 2 uur lang oeverloos lullen.
zo we zijn nu ook een Hattrick GoT channel aan het registeren
server: irc.quakenet.org
channel: #HT-GoT
andere HT channels: #hattrick.nl #ht-radio
server: irc.quakenet.org
channel: #HT-GoT
andere HT channels: #hattrick.nl #ht-radio
waarom open je dat kanaal niet gewoon op irc.tweakers.net?
We've got that ring of confidence
omdat er ook andere Nederlandse HT chans zijn op quakenet, dus dan zit het een beetje bij elkaar.
irc?
* yared kijkt rond maar ziet zoiets niet liggen
sorry, maar vergeet altijd die commandoos
* yared houdt zichzelf graag dom uit eigenbelang/bescherming
plus daarnaast word ik gek van scriptkiddies.
als het een kanaal word dat alle franje en spam blocked kom ik wel kijken
* yared kijkt rond maar ziet zoiets niet liggen
sorry, maar vergeet altijd die commandoos
* yared houdt zichzelf graag dom uit eigenbelang/bescherming
plus daarnaast word ik gek van scriptkiddies.
als het een kanaal word dat alle franje en spam blocked kom ik wel kijken
Dit topic is gesloten.