So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 44169
Bij mij werkt ie niet. Ik heb een speler te koop staan (Zweden), maar na het invullen van zijn id (en klikken op dat ding ernaast) zie ik niets gebeuren.Anoniem: 17731 schreef op 01 September 2003 @ 16:04:
eeen leuke site!
http://www.stadion.se/star/star/player_int.php?id=
check hier de ratings van een speler die je op het oog hebt
van de top 15 landen en dan div 1 t/m 4.
Ideaal!
opnemen in FP in deel 9?
Anoniem: 17731
hmm vaag is ie net nieuw toevallig (jeugdpull?) weet niet namelijk hoe ze die lijst bijhouden, miscshien moet ie nog geupdate wordenAnoniem: 44169 schreef op 01 september 2003 @ 18:07:
[...]
Bij mij werkt ie niet. Ik heb een speler te koop staan (Zweden), maar na het invullen van zijn id (en klikken op dat ding ernaast) zie ik niets gebeuren.
Flipperkast en zit in V.1 (je moet ergens beginnen)
2002-11-09 Verkocht Dion Everts naar Huisartsen FC 228 000 Euro (14 000 Euro)
Dat Huisartsen F.C. bestaat inmiddels niet meer, dus dat kan ik niet controleren.
Dit dient ook als voorbeeld voor andere cheathunters. Is dit concreet, of te vaag om dit soort gasten te rapporteren op het forum?
Edit: na al 6 weken op rij supporters te verliezen en ondanks de 5e verliespartij op rij:
2003-09-01 1 nieuwe supporters sloten zich bij je club aan en betaalden 30 Euro voor een clubkaart.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 01-09-2003 18:26 ]
Anoniem: 44163
Ik heb bevoorbeeld ook zo'n leuke tranfer in mijn lijst staan
speler van 22000 (waarde) voor 205 000 verkocht.
Had die gast een nulletje teveel ingetikt bij het bieden.
Na het te hebben doorgegeven aan de GM's is er 100 000 euro terug aan de koper gegeven, ik krijg nu alleen af en toe hatemail
Waar kan er allemaal nog meer opgelet worden behalve tranfers met het vinden van cheaters.
ps. Yared ben je nu tevreden
Dat die gast een nulletje teveel intypt bij het bieden is zíjn fout. Zoiets moet je meteen aan de GM melden, als het gebeurt. Wordt ie dan aangegeven als cheater dan zal de GM in kwestie als het goed is geen maatregelen nemen. Je kan dus beter te niet-cheaters aangeven als cheaters dan gewoon helemaal niet aangevenAnoniem: 44163 schreef op 01 September 2003 @ 18:57:
Alleen naar de transfer kijken kan 'gevaarlijk' zijn
Ik heb bevoorbeeld ook zo'n leuke tranfer in mijn lijst staan
speler van 22000 (waarde) voor 205 000 verkocht.
Had die gast een nulletje teveel ingetikt bij het bieden.
Na het te hebben doorgegeven aan de GM's is er 100 000 euro terug aan de koper gegeven, ik krijg nu alleen af en toe hatemaildat ik een cheater ben enzo.
Waar kan er allemaal nog meer opgelet worden behalve tranfers met het vinden van cheaters.
ps. Yared ben je nu tevreden
9 Yared
9 mankit
9 Katala
8 Brainpower
8 Zonar
8 Thije
7 Frizza
6 Ronald Koeman
5 Jeroen Blom
5* Aristos
5* Axel666
5* Grooviee17
5* Sandyman538
5* Hoedjevanpapier
Yared, mankit en Katala hebben de meeste goed en krijgen dus 1 punt extra erbij! De 5 (!!!) mensen met een sterretje hebben de toto niet ingevult en krijgen evenveel punten als de laatste. Ik hoop dat voor aankomende zondag iedereen is een keer de toto invult!!
En dan nu de stand (we hebben een nieuwe koploper! (naja 2 dan )):
45 Yared
45 Mankit
43 Frizza
38 Jeroen Blom
38 Grooviee17
38 Thije
37 Brainpower
36 Axel666
33 Zonar
31 Sandyman538
31 Ronald Koeman
31 Katala
22 Hoedjevanpapier
9 Aristos
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Haha wel he...ja het was een goeie ronde dit keer! Ben benieuwd wanneer iemand de 10 (11) punten haalt
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Pascal Vleeshakker
Dat gaat me elke week een feestje worden.
Deadline: 2003-09-02 21.34

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Hehe, dat heb ik ook al een keer gehad (maar dan anders). Ik had spelers te koop gezet en zocht bij deadlines binnen 2 uur naar de eigenschappen van me spelers. (leuk om ze er tussen te zien staan). Toen vond ik dat het zoeksysteem niet deugde, aangezien me spelers er niet tussen stonden.j_du_pee schreef op 01 September 2003 @ 21:36:
hehe, ik zit net met kloppend hart een paar minuten op F5 te rammen om te kijken of ik een innermid met 3 sterren voor 19K binnen kan slepen als ik nog eens goed kijk:
[...]
![]()
Een dagje later stonden ze erineens wel

Als je nog niet gestemd hebt voor het Cheathunten doe het dan hier
yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)"
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
is dat een traantje in zijn ooghoek?
is er dan toch nog toekomst voor Yared in de staatslotterij uh voetbalwereld?
/edit
Je weet toch wel dat als we eindigen met een gedeelde plaats dat ik de Supern00b van de GoT-HT federatie mijn rechten misbruik en iedereen uit de fed pleurt die deze dominantie van mij in de weg staat
Mankit, je kunt volgende week maar beter een weekje zien zijn
[ Voor 47% gewijzigd door yared op 01-09-2003 21:56 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-09-2003 22:36 ]

[ Voor 96% gewijzigd door j_du_pee op 01-09-2003 23:57 ]
Wacht op antwoord
[ Voor 96% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-09-2003 22:36 ]
[ Voor 130% gewijzigd door yared op 01-09-2003 22:48 ]
F5
F5
F5
F5
F5 etc..
*wacht eens*
Deadline: 2003-09-03 22.21

ik ga maar eens slapen denk ik
Wacht op antwoord
LOL, vind dat HT wedstrijden langer moeten duren, elke dag is een week speeltijd en de prijzen moeten omhoog!j_du_pee schreef op 01 September 2003 @ 22:28:
OMFG, I did it again
F5
F5
F5
F5
F5 etc..
*wacht eens*
[...]
![]()
![]()
![]()
ik ga maar eens slapen denk ik
interesting2003-09-01 Transfer improvements
We've made som improvement to the transfer search. Now you can search for experience and specialties among the other attributes. You can also choose directly on the transfer page which country you wish to search for players in.
Wacht op antwoord
wat mij leuk lijkt is dat een speler bv ook 2 specialiteiten kan hebben. Hopelijk maken ze dat ooit nog een keer
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 01-09-2003 22:52 ]
Anoniem: 42423
Wacht op antwoord
Zoek voor transfers in Nederland
Terwijl ik net in Portugal probeerde te zoeken
Edit: ja, op zich heb je gelijk. Wel verwarrend dat dat Zoek voor transfers in Nederland er bij staat. Gaat wel veel sneller om alle landen af te gaan.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 01-09-2003 23:05 ]
Derek Zoetebier (15937220)
19 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 173 000 Euro
Wage: 1 420 Euro/week
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Te koop voor 98000
Omdat er voor de winnaar voor deze cup een prijs beschikbaar zal worden gesteld, wordt er gevraagd om een, wel vrijwillige, bijdrage/gift gevraagd. Ook zonder deze bijdrage mag je uiteraard nog meedoen aan de GoT-Cup
Reeds toegezegde donaties komen van:
Thije
Yared
Grooviee17
Ronald Koeman
Sandyman538
Metal Meijer (nog steeds met T-shirt
Par_Martinos
Giften van overige GoT-ers zijn natuurlijk van harte welkom.
Oproep GoT Cup Donaties
Voor iedereen die toegezegd heeft geld te storten, vragen wij om jullie donaties deze week nog over te maken op:
girorekening: 6378969
tnv: E. Bakker / Zaanstad
Voor de supporters onder jullie zonder eigen creditcard, is dit het bekende adres van onzere Yared.
Hij zal uiteindelijk de bestelling doen.
Alvast bedankt voor jullie ruime giften!
minimale stortingen van 100 euro zullen resulteren in exclusief goede gevoelens en beste wensen in uwe richting mijnerzijds
/edit vermeld wel ff je TEAMNAAM/ID bij de storting
[ Voor 15% gewijzigd door yared op 01-09-2003 23:29 ]
Anoniem: 34339
Tja, als je maar genoeg stort heAnoniem: 34339 schreef op 01 September 2003 @ 23:34:
Kan ik de organistatie ook omkopen? (altijd al zo een handdoek willen hebben(of shirt)).
Maar dat moet wel echt veel zijn
Jeah, lol. Als je organisatie zo liev wil zijn een redelijk bedrag te bedenken voor een ieder kan Yared vanavond het geld in ontvangst nemen.grooviee17 schreef op 01 September 2003 @ 23:23:
***************GoT-Cup***************
Alvast bedankt voor jullie ruime giften!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Anoniem: 77348
Ik heb nu twee keer een goede jeugdpull achter elkaar gehad,een goede keeper en een redelijke keeper terwijl ik maar iedere week 5000 euro in mijn jeugdopleiding stop.
agh met 5.000 euro haal je wel een redelijke opleiding in euh... 6 seizoenen ofzoAnoniem: 77348 schreef op 02 September 2003 @ 08:19:
Afgelopen zondag met 0-5 gewonnen,sta nog altijd ongeslagen bovenaan in VI
Ik heb nu twee keer een goede jeugdpull achter elkaar gehad,een goede keeper en een redelijke keeper terwijl ik maar iedere week 5000 euro in mijn jeugdopleiding stop.
@Par_Martinos elk bedrag is goed, van 1-10 euro
Het gaat om het gebaar en niet zo zeer om de centen
Als iedereen 1 euro stort dan komen we dus niet aan de hoofdprijs, maar als je maar 1 euro kan missen dan word dat zeer gewaardeerd!
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 02-09-2003 10:30 ]
Anoniem: 83760
Jammer van dat goed passen, kost je weer veel salaris. Maarja, vele n00b's denken nog steeds dat een verdediger passen nodig heeftAnoniem: 42423 schreef op 01 September 2003 @ 23:13:
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
Maar wel superhandig zeg deze verbeterde versie van de transfermarkt, nu alleen ook nog even de vorm van spelers en de leiderschapskwaliteiten en dan is het helemaal top!
Anoniem: 77348 schreef op 02 September 2003 @ 08:19:
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 02-09-2003 11:40 ]
Hehe, Foray is een van hunAnoniem: 83760 schreef op 02 September 2003 @ 11:26:
[...]
Jammer van dat goed passen, kost je weer veel salaris. Maarja, vele n00b's denken nog steeds dat een verdediger passen nodig heeft
hehe
toch is het wel van belang. als je counter attack tactiek gebruikt, met de lange ballen (zie het als een Frank de Boer pass). Deze optie komt nog aan.
Ook al heb IK er niets aan. Ik train ze en wellicht later is het handig of als ik ze doorverkoop dat ik er meer voor krijg
sorry Tim dat je geen gelijk had
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 02-09-2003 13:58 ]
ik vraag altijd toestemming, dus de kans is dat de Cup winnaar een * rood * HT topje thuisgestuurd krijgtAnoniem: 44169 schreef op 02 September 2003 @ 10:28:
Als Renate maar niet met de centen gaat shoppen. Ik zag dat de rekening ook op haar naam stond.
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 02-09-2003 14:17 ]
Anoniem: 34339
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 02-09-2003 17:03 ]
Dit is me uiteindelijk gelukt m.b.v. CURL. Hoewel mijn implementatie er één onder php is CURL ook beschikbaar voor andere talen/als zelfstandig progje.
Voor zij die hier ook mee aan de slag willen; ik heb het script beschikbaar gesteld @ http://www.vargo.nl/public/hattrick_hrf_script.php
Misschien iets voor in de openingspost?
Ja maar m.b.v. dit script is dat dus geautomatiseerd. Het is dus vooral handig voor degenen die zelf een analyse tool willen maken.Anoniem: 17731 schreef op 02 September 2003 @ 17:39:
wat is eigenlijk voor ons leken in php en scripts het voordeel hiervan? Via hattrick zelf kun je ook de file toch downloaden?
Ik ga er nog een zgn. parser in php voor schrijven waarmee ik de data om kan zetten naar een SQL database (ik zag van de week dat hier iemand er al 1 had geschreven).
Natuurlijk bestaan er al andere managers die veel verder zijn, maar ik vind het wel leuk om de data zelf te analyseren.
/Edit: een leuke toepassing zou kunnen zijn om een heleboel data te verzamelen van alle spelers hier en een neuraal netwerk te bouwen waarmee je kan analyseren waarmee de beste prestaties behaalt kunnen worden. Spelers die deelnemen kunnen via een webfrontend inloggen om de resultaten te analyseren. Nadeel is dat het bouwen van dat soort systemen veel tijd vergt...
[ Voor 26% gewijzigd door vargo op 02-09-2003 18:11 ]
en die parser heb ik dus een paar dagen terug gepost
een neuraal netwerk heb ik ook weleens aan gedacht, maar daarvoor moet je heel veel data hebben om te analyseren. Met 2 wedstrijden per week is daar geen beginnen aan
Wacht op antwoord
Met het fopen of fsockopen kreeg ik een server error terug... Hij doet het nu iig wel, dus ik ga er niet veel meer aan veranderen.j_du_pee schreef op 02 september 2003 @ 18:19:
curl is niet echt nodig hoorje hoeft alleen ff de login-url te roepen, "set-cookie" uit de header te halen en in de volgende requestheaders mee terug te geven
en die parser heb ik dus een paar dagen terug gepost
een neuraal netwerk heb ik ook weleens aan gedacht, maar daarvoor moet je heel veel data hebben om te analyseren. Met 2 wedstrijden per week is daar geen beginnen aan
Wat betreft data verzamelen: hoeveel gotters spelen er hier mee? 50? Dat zou na een jaar a 2 wedstrijden per week ong. 5000 wedstrijden zijn. Wellicht zijn er meer deelnemers te vinden... Geen idee hoeveel sample data we nodig zouden hebben voor redelijke resultaten. Ik zal nog eens wat oude leerstof opduiken...
Denk nog eens 50-100 anderen.
Als jullie je krachten combineren, Vargo, J-du-pee, draai dan iets moois in mekaar en ik zal eens vragen bij de HAM community of ze mee willen testen.
* yared geilt alleen al bij het woordje 'neuraal netwerk'.
Kom op mensen, laat vast weten hoeveel je storten wil, dan zet ik je vast in het lijstje van donateurs!
Ook als je niet denkt te winnen dan is 1 euro een prima bijdrage aan de lol die we er hiervan hebben!
35 teams dus ik verwacht minstens ook nog een tweede plaats prijs te kunnen bestellen!
Ik snap als computer-Ubern00b geen reet van al jullie gebazel over die....dingen. Ik kijk gewoon naar me spelers en dan stuur ik ze de wei in.
Met MyBestTeam even twee dingetjes uitgerekend:
Mijn huidige beste opstelling en de beste opstelling wanneer elke speler excellent form heeft en alle geblesseerde spelers mee worden genomen in de berekening.
opstelling 1
Lineup strength
Overall:38.7%
Left Defence:42.24%
Central Defence:32.22%
Right Defence:25.16%
Lineup strength
Midfield:49.46%
Left Attack:44.28%
Central Attack:40.65%
Right Attack:44.5%
opstelling 2
Lineup strength
Overall:41.15%
Left Defence:43.88%
Central Defence:33.49%
Right Defence:26.5%
Lineup strength
Midfield:52.14%
Left Attack:49.89%
Central Attack:44.48%
Right Attack:46.99%
Overall slechts 3% omhoog wat op zich niet slecht is want dat betekent dat ik de capaciteiten vh team redelijk goed benut. Maar in detail gaat me defense nauwelijks omhoog, terwijl me aanval verdubbeld tov het gemiddelde percentage...
* yared denkt dat die forwards 'n rondje extra om de wei mogen, wat 'n slappe hap
Ben benieuwd naar jullie opstellingen!
** MyBestTeam is hier niet aan discussie onderhevig en puur als tool gebruikt om de berekening uit te voeren en inzichtelijk te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 03-09-2003 06:50 . Reden: typoos ]
Eigenlijk wel aangezien je geen modifiers kan instellen en dat doe je bij je normale opstelling wel.yared schreef op 03 September 2003 @ 00:01:
** MyBestTeam is hier niet aan discussie onderhevig en puur als tool gebruik om de berekening uit te voeren en inzichtelijk te maken.
Resultaten zijn dus niet correct.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
euh nee dus, kijk gewoon twee keer zonder modfiers om het verschil is tussen je huidige max 4-4-2, t.o.v. het potentieel als iedereen excellent form is en meespelen kan.The Dolf schreef op 03 September 2003 @ 00:36:
[...]
Eigenlijk wel aangezien je geen modifiers kan instellen en dat doe je bij je normale opstelling wel.
Resultaten zijn dus niet correct.
gewoon geinig...

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 03-09-2003 09:01 ]
Dat het verschil tussen die twee erg klein is, betekent toch alleen maar dat je spelers op het moment goed in vorm zijn....(of is dat synoniem met de capaciteiten van het team redelijk benutten).yared schreef op 03 September 2003 @ 00:01:
Overall slechts 3% omhoog wat op zich niet slecht is want dat betekent dat ik de capaciteiten vh team redelijk goed benut. Maar in detail gaat me defense nauwelijks omhoog, terwijl me aanval verdubbeld tov het gemiddelde percentage...
Anoniem: 44169 schreef op 03 September 2003 @ 12:17:
[...]
Dat het verschil tussen die twee erg klein is, betekent toch alleen maar dat je spelers op het moment goed in vorm zijn....(of is dat synoniem met de capaciteiten van het team redelijk benutten).
* yared probeert te verdoezelen dat ie alleen lagere school heeft gehad met ingewikkelde zinnen
Haha de sfeer zit er alvast goed in bij mij!
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik ben vergeten me opstelling vandaag te doen. Weer een week training weg
BF1: Don-Panio
Want als je conditie traint dan gaat de vorm achteruit en vice versa.
Gezocht!
Router
Het is niet visa versa natuurlijkThe Dolf schreef op 03 september 2003 @ 18:15:
Misshie een n00b vraag maar hoe krijg je als een speler een klote conditie en vorm heeft beide weer zo snel mogelijk op peil?
Want als je conditie traint dan gaat de vorm achteruit en vice versa.
BF1: Don-Panio
Af en toe snap ik echt niks van hattrick zeg...

Ja, dus. Tis maar een keeper hoor. Dan gooit ie de bal maar het veld in, ipv schieten. Voetballers worden steeds zieliger....
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Gezocht!
Router
Preddie schreef op 03 September 2003 @ 18:13:
Als je meedoet aan de got-cup, en je wordt laatste... krijg je dan ook een troostprijs
[ Voor 17% gewijzigd door yared op 03-09-2003 21:53 ]
Het is (bijna) altijd je beste speler die een blessure oploopt. Dat vind ik zo vreselijk irritant van Hattrick.Anoniem: 83760 schreef op 03 september 2003 @ 19:20:
Ongelooflijk dit zeg: trainingsintensiteit van 92% en 5 physio's. En nog steeds blessures bij bosjesStel ik 2 basisspelers op in m'n oefenwedstrijd, raakt net 1 van hen geblesseerd. Gelukkig is hij 20 jaar en maar 1 week geblesseerd dus ff snel 2 extra doktoren aangenomen. Hopelijk kan ik hem zondag gebruiken!
Nee hoor. Mijn op 3 na beste speler is eruit geschopt.Anoniem: 44169 schreef op 03 September 2003 @ 21:59:
[...]
Het is (bijna) altijd je beste speler die een blessure oploopt. Dat vind ik zo vreselijk irritant van Hattrick.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat er al 3 aan het recuperen zijn.
Gezocht!
Router
Anoniem: 27306
Maar Metal heeft gelijk dat het wel vaak één van je betere spelers is die geblesseerd het veld moet verlaten.
Cheathunten
De uitkomst is dat we geen eigen cheathunt gaan organiseren, maar dat wanneer je een cheater tegenkomt dit hier kunt melden en bespreken. Ikzelf zal proberen af en toe een rijtje cheaters te posten... meestal zondag ochtend.
Poll: onze eigen CHEATHUNT organiseren?
Poll: Cheatende teams met naam bespreken?
Ook een poll maken? Klik hier
MyBestTeam
Nog mensen die een MBT formuletje willen posten (zie enkele posting hierboven)?
Anoniem: 43846
fysio's maken volgens mij idd geen drol uit - ikzelf heb er nog eentjeAnoniem: 83760 schreef op 03 September 2003 @ 19:20:
Ongelooflijk dit zeg: trainingsintensiteit van 92% en 5 physio's. En nog steeds blessures bij bosjesStel ik 2 basisspelers op in m'n oefenwedstrijd, raakt net 1 van hen geblesseerd. Gelukkig is hij 20 jaar en maar 1 week geblesseerd dus ff snel 2 extra doktoren aangenomen. Hopelijk kan ik hem zondag gebruiken!
trainingsintensiteit maakt denk ik wel meer uit, ik train 95%
De inschrijving is gesloten, dus het wedstrijdschema is ook bekend. Er doen 32 teams mee aan de GoT-Cup, en deze teams zullen gaan strijden om zich een heel seizoen de beste van GoT te mogen noemen. Aangezien er precies 32 teams meedoen, zal er 1 ronde afvallen, waardoor er 5 rondes overblijven, die over 6 weken zullen worden gespeeld.
De eerste ronde zal plaats vinden op 10 september om 17:30 uur. De thuisploeg moet de uitploeg voor zaterdagavond 20:00 uur uitgedaagd hebben en de uitdaging moet uiterlijk zondagavond 20:00 uur worden aangenomen(Dit is anders dan dat er in de regels vermeldt staat!). Indien dit niet gebeurt, zal dit worden bestraft met een 5-0 walk-over. Dit is echter heel vervelend voor betrokkenen, dus probeer ze te voorkomen. De wedstrijden worden volgens normale regels gespeeld.
Loting eerste ronde | ||
# | Team vs. Team | |
01 | [MUG] - Zaanmamma's | |
02 | 1337s United - WUR-team | |
03 | Aristos FC - White Stripes | |
04 | Bad Clusters - Watergraafsmeer Wanderers | |
05 | F.C. FOPPIE - Visscher | |
06 | F.C. GoT - Tikkie Terug | |
07 | FC Dolf - the Zooropeans | |
08 | FC Jansen - Tha Groove's | |
09 | FC P.A.A.R.D - Sunclub Marmaris | |
10 | FC Vargo - SandstorM | |
11 | Fiets 'em d'r in - Pielewiepers | |
12 | Frizza United - pepper united | |
13 | Harlem Hattricks - Paralympic Tricycle Team | |
14 | Hoedjevanpapier's XI tal - OO0nMe's Dreamteam | |
15 | Knallers - Oape City | |
16 | Nobbe United - Noobs with Skills | |
Regel dus zo snel mogelijk de wedstrijden, zodat er geen walk-over plaatsvinden!
Ik heb trouwens een bug momenteel... Als ik transfers zoek gaat het bij het eerste land gewoon goed... Vervolgens wanneer ik bij een ander land ga zoeken zoekt ie steeds weer bij het eerste landThe Dolf schreef op 04 september 2003 @ 01:31:
Geregeld (van mijn kant dan)
[ Voor 44% gewijzigd door .GoO op 04-09-2003 06:45 ]
Blijkbaar heb ik wat verkeerd gedaan met de inschrijving voor de GoT-cup. Dat wordt dus triestig friendly's regelen voor Martinozen. Het kan ook zijn dat Grooviee17 me, gebanned heeft. De kans dat ik met de prijs aan de haal zou gaan was immers ontzettend groot.Par_Martinos schreef op 26 August 2003 @ 16:08:
Wat betreft financiëring van de GoT-CUP-prijs, hoe meer zielen hoe kleiner de schade, dus zet mij er maar ook in.
Maar vooruit, als supporter zal ik de grote GoT-prijs toch mede financiëren.
Als troost mogen de Martinozen-spelers a.s. woensdag voetballen in het land waar Hattrick begonnen is
[ Voor 10% gewijzigd door Par_Martinos op 04-09-2003 07:50 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Als Paralympics zich vandaag nog aanmeld bij de federatie, en zich hier even meld, dan kan hij alsnog tegen mij aantreden komende woensdag, zoniet dan hak ik Par_martinozen wel in de pan... het blijft toch WOENSDAG GEHAKTDAG!grooviee17 schreef op 04 September 2003 @ 08:05:
Hmmmm....ik heb toch echt het lijstje gebruikt wat op de GoT-cup site staat. Het zal dan waarschijnlijk niet goed bij gestaan hebben ofzo....
in Mozilla toevallig? daar zijn wat kleine probleempjes mee op o.a. de transferpagina die nu opgelost worden (o.a. de back- en resetpage). Wat ik doe is gewoon opnieuw op transfers klikken, dan begint ie met een schone pagina.devv05 schreef op 04 September 2003 @ 06:37:
[...]
Ik heb trouwens een bug momenteel... Als ik transfers zoek gaat het bij het eerste land gewoon goed... Vervolgens wanneer ik bij een ander land ga zoeken zoekt ie steeds weer bij het eerste land
Ik krijg de indruk dat teveel fysio's ook niet goed is... Het hele seizoen heb ik getraind op 97% met 7 fysio's en geen enkele blessure gehad.Anoniem: 43846 schreef op 03 September 2003 @ 23:37:
[...]
fysio's maken volgens mij idd geen drol uit - ikzelf heb er nog eentje
Vorige week wilde ik overstappen naar 100%/10, maar ik was vergeten naar 100% te veranderen. Hierdoor heb ik dus 1 week getraind met 97%/10 en prompt werd 2 dagen later mijn hele verdediging naar de verdommenis geschopt... toeval?
Met de 10 doktoren die ik er nu bij heb aangenomen komt mijn personeelsbestand inmiddels op 42.
Warning: objects in mirror are dumber than they appear.
Dat is natuurlijk de grootste onzin. Ik heb al 10 weken 100% en 10 fysio's en sindsdien 1 blessure van 1 week gehad.Sueno schreef op 04 September 2003 @ 09:40:
[...]
Ik krijg de indruk dat teveel fysio's ook niet goed is... Het hele seizoen heb ik getraind op 97% met 7 fysio's en geen enkele blessure gehad.
Vorige week wilde ik overstappen naar 100%/10, maar ik was vergeten naar 100% te veranderen. Hierdoor heb ik dus 1 week getraind met 97%/10 en prompt werd 2 dagen later mijn hele verdediging naar de verdommenis geschopt... toeval?
Met de 10 doktoren die ik er nu bij heb aangenomen komt mijn personeelsbestand inmiddels op 42.
Graxon is het nog mogelijk om mijn friendly te annuleren? Van hogerhand misschien?
[ Voor 30% gewijzigd door Aristos op 04-09-2003 11:09 ]
Er is reeds zondag bekend gemaakt dat de GoT-Cup 10 september zal beginnen. Niet alleen op dit forum, maar ook d.m.v. een nieuwsbrief in de federatie. Je had het in principe kunnen weten als je of hier had gelezen, of de nieuwsbrief had gelezen...Aristos schreef op 04 September 2003 @ 11:05:
Gvd, gvd, ik heb al een andere friendly geregeld..... Waarom is dit schema niet vóór woensdag neergezet?
Graxon is het nog mogelijk om mijn friendly te annuleren? Van hogerhand misschien?
Lijkt me meer een kwestie van toeval.... maar het blijft heeeel vervelendAnoniem: 44169 schreef op 03 September 2003 @ 21:59:
Het is (bijna) altijd je beste speler die een blessure oploopt. Dat vind ik zo vreselijk irritant van Hattrick.
Fysio's maken wel degelijk uit, kijk maar in de hattrick regelsAnoniem: 43846 schreef op 03 September 2003 @ 23:37:
fysio's maken volgens mij idd geen drol uit - ikzelf heb er nog eentje
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 04-09-2003 11:41 ]
Wat blessures betreft heb ik al tijden 5 physio's en 100% trainingsintensiteit. Alleen mijn doelman heeft een lange blessure opgelopen, namelijk 4 weken, alhoewel hij na 3 weken alweer inzetbaar was. Verder alleen wat kleine blessures, maar nooit langer dan 2 weken
Don't waste your time or time will waste you
Edit: waarom volgens normale regels spelen. Wat gebeurt er dan bij een gelijkspel????
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 04-09-2003 11:51 ]
Dat moet wel kunnen, maar ze moeten ze zich dan wel vandaag melden, zodat het nog rond kan komen en evt. WO's voorkomen kunnen worden.Anoniem: 44169 schreef op 04 September 2003 @ 11:49:
Ik dacht dat Preddie zich ook ingeschreven had voor de GoT-cup. Kan hij dan niet in de plaats van Aristos ofzo. (Metal Meijer komt altijd op voor de zwakkeren in de samenleving, en Preddie is daar 1 van)
Edit: waarom volgens normale regels spelen. Wat gebeurt er dan bij een gelijkspel????
Deze 1e ronde gaat over 2 wedstrijden. Bij gelijke stand(punten) wordt gekeken naar doelsaldo, daarna tellen uitgescoorde doelpunten dubbel, en daarna wordt gekeken wie er al het langste meespeelt.
2003-09-03
snel failet weigerde jouw aanbod voor een vriendschappelijke wedstrijd.
?????????????????????????????????
Ik heb helemaal niemand uitgedaagd. F!$##**, bijna de GoT-cup gemist door deze achterlijke grap. Heeft iemand dat al eens eerder gehad.
VreemdAnoniem: 44169 schreef op 04 September 2003 @ 11:55:
Ik heb helemaal niemand uitgedaagd. F!$##**, bijna de GoT-cup gemist door deze achterlijke grap. Heeft iemand dat al eens eerder gehad.
Misschien krijg je deze melding als zij jou(en andere teams) hadden uitgedaagd en uiteindelijk een ander team de uitdaging aannam. Hierdoor worden alle andere uitdagingen natuurlijk automatisch geweigerd.Anoniem: 44169 schreef op 04 September 2003 @ 11:55:
Vriendschappelijke wedstrijd geweigerd
2003-09-03
snel failet weigerde jouw aanbod voor een vriendschappelijke wedstrijd.
?????????????????????????????????
Dat is nog nooit geweest. Tevens staat er duidelijk dat de club zijn aanbod hadden geweigerd.Ronald Koeman schreef op 04 September 2003 @ 12:04:
[...]
Misschien krijg je deze melding als zij jou(en andere teams) hadden uitgedaagd en uiteindelijk een ander team de uitdaging aannam. Hierdoor worden alle andere uitdagingen natuurlijk automatisch geweigerd.
Gezocht!
Router
Ik bedoel ook een meer een flauwe grap van Hattrick zelfAnoniem: 83760 schreef op 04 September 2003 @ 12:02:
[...]
VreemdMaar het lijkt me niet echt een grap, niemand kan inloggen onder jou naam (als het goed is dan
) Zal eerder een kleine fout binnen hattrick zijn.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9
dit deel is nu open
op naar ons jubileumnummer... deel 10!
[ Voor 23% gewijzigd door yared op 04-09-2003 12:31 ]
Dit topic is gesloten.