[center]* yared [/center]
Nieuw Lid GoT-HT Federatie!
want over twee minuten heb ik zijn supporterschap afgerond

GoT-naam: ne0 (HT-naam: hijmen)
Teamnaam: BZF (68383)
Welkom!
Mijn club supporten is absoluut niet verplicht maar streelt mijn veren, maar we zouden het zeer op prijs stellen als je lid werd van onze GoT-HT federatie!
Nieuwe ideeen en input is altijd welkom.
Reminder
Geen complete wedstrijdverslagen en playerads e.d.. ajb!
Af en toe is prima, maar zorg dan ajb dat het
toegevoegde waarde heeft.
Wat jij intressant vindt, vind een ander schermvulling.
Dit slaat NIET op de mensen hierboven, maar meer een herinnering in het algemeen
* yared is alweer in voorbereiding op deel 9
[center]>>>>>> GoT Cup, schrijf je nou n! <<<<<< [/center]
@Zonar 
je bent niet alleen de snelste maar ook nog eens de trouwste fedmember... elke week kom je weer over de brug met de ratings en altijd op tijd.
dit slaat WEL op de andere [fed]mensen
@MaestroTim
We zullen een link naar dit forum zetten zodra we de nieuwe site in de lucht hebben en een vaste link kunnen providen. Zoals je weet wisselt elke maand het topic van deel X naar deel XX en beetje debiel als er ouwe info staat.
Zal tijdelijk wel ff een linkje zetten als dell 9 online gaat REMIND ME!
Federatie
* yared heeft deze week nog wat tijd over, kan ik nog ergens beunhazen?
[center]>>>>>> GoT Cup, ben je blind ofzo? INSCHRIJVEN <<<<<< [/center]
Cheathunten
Tis maar een ideetje en voorheen deed ik dit altijd via de HVN federatie, maar nu we dusdanig gegroeid zijn, bijna 50 leden, is het misschien een ideetje dat we onze eigen cheathunt beginnen. Graxon zal het er wel niet mee eens zijn, maar ter overdenking wil ik je meegeven dat er op dit forum GEEN restrictie is om cheaters te bespreken.... en geloof me, er valt af en toe flink te lachuh zo dom zijn ze
Dit is maar een overdenking, nog geen besluit natuurlijk. Als de meerderheid anders beslist doen we het anders
Polletje dan maar he?!
Poll: onze eigen CHEATHUNT organiseren?
•
JA
•
NEE
Poll: Cheatende teams met naam bespreken?
•
WEL
•
NIET
Ook een poll maken? Klik hier
* yared was on a roll!
PS: ik realiseer me dat ik nogal veel onderwerpen ineens bespreek, dus reageren in aparte berichtjes is prima, maar zet er ff bij WELK deel je het over hebt
ff van 't hart
Ik zit op mail (yared@valheru.nl), irc (#ht-got) en op msn (msn@valheru.nl) en dagelijks hier, en toch weten mensen me niet te vinden of krijg ik op ht klaagmailtjes omdat ik laat reageer of aan bepaalde zaken 'niet genoeg' aandacht besteed....
Dat is voor mij de reden om voortaan niet meer op dat soort mail te reageren.
De federatie-indeling is duidelijk en staat in de openingspost, en je kunt ALTIJD bij me terrecht, alleen soms moet je ff wachten.
good god that there is always an end to things
THE END!
[
Voor 8% gewijzigd door
yared op 01-09-2003 15:17
]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!