Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.069 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!
statistieken van de IRC chat op #hattrick.nl
Hattrick inside: Hattrick krantje gemaakt door en voor hattrickers.
HTSCB: de sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team Holland: Dè website v/h Nederlands hattrick elftal
Maglio forum: Het forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team Alleen toegankelijk voor mensen met een team in Nederland.

Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! [b]Voor Elke Tweaker 'n Must![/b]
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT Ratings, waar sta jij met je team tov de andere GoT'rs?!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic
Deel 5 van het grote Hattrick topic
Deel 6 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
--> Hier kun je lezen hoe de GoT HT Federatie georganiseerd is en wie je moet aanspreken voor wat.
--> Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan alvast dit.

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

* Svintges Matchviewer <-- gemaakt door mede-GoT'r, echter al een tijdje niet geupdat
* Pinda
* Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
* Hattrick Assistant Manager - Freeware versie
* Hattrick Organizer
* Absolut manager: handig & gratis, als HAM maar met minder functionaliteit.
* Hattrick poli: Gratis Hattrick manager, alleen wedstrijden ingeven is nog lastig.
Zie verder het kopje Gemeenschap in het linkermenu van HT

* yared doet een oproep aan alle GoT'rs voor reviews van bovenstaande programma's.
Wie o wie kan er een mooi review schrijven zodat we die in de beginpost kunnen linken.
Ik zal de reviews op me eigen server hosten.

Image servers:
(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us
of stuur het naar mij en vermeld je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic .
Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier. :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail.
Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
[url=]Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie![/url] De alweer op 7 na grootste Nederlandse Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel:P

Als er een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

woei!! de 7e al :), ik heb vandaag ook verloren :(

Speelde tegen de nummer 2 die vooraf ook al de beoogde favoriet was. Met een formidabel middenveld bij mots....

Ik wist van te voren al dat het bijna onmogelijk was dus ging voor iets extreems... Ik ging de Racing Selwerd techniek toepassen... Oftewel 2-6-2 ....

Helaas mocht het niet baten.. En blijf ik met de 0 zitten. Ook heb ik hiervoor één week trainen moeten opgeven :(.

Maarja :) Plan X dabbeljoe X will continue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

ziet er steeds mooier uit die begin tread yared :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
In een knotsgekke wedstrijd met 6-4 gewonnen :) Ik stond wel bijna de hele wedstrijd voor. Al na zo'n 35 minuten moest een van mijn verdedigers eruit: "As Ralph Bos had, completely unprovoked, swept the legs out from under an opponent in front of a linesman, the referee gave the Stripes player a red card without batting an eye." :( Nou had hij toch al 2 gele kaarten staan, dus die zijn gelijk weg ;)

Hiermee heb ik mij definitief veilig gespeeld omdat de nummer 5 nu 7 punten achter staat. De 3e plaats is nog mogelijk nu Holland FC verloren heeft, mijn doelsaldo is ook beter. >:)

Jeugdspeler was niet echt bijzonder, inadaquate passer/winger.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 10:20
Zeg Thije, als je 2-6-2 speelt, is het dan niet zo dan je geen training krijgt?? Of heb ik het nu mis.
Overigens vandaag met 6-0 gewonnen en mijn directe concurrent heeft met 8-2 een pak slaag gehad :) Heb nu toch best een redelijke kans op promotie.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

LOL de Racing Selwerd Techniek .. BWUAHAHA ik ken em. In real life. Zit bij me in de klas. Net zo als Korrewegsport en Torretjes en meer gasten die erg hoog staan. Diie tactiek was een complete vergissing, maar haalde toch devine midfield. HAHAH dat was zn geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:12
Hmm heb een walkover gehad tegen de nummer 2 die ineens geen elftal meer op de been kan krijgen.... wat daar nou de logica van is... Had ik dat geweten had ik gepicced ipv normal te spelen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:35
7 - 1 Gewonnen, maar ja, ik speel dan ook in de VI dus dat is niet zo'n prestatie. En mankit, je moet inderdaad eens je team 1 seizoen laten staan, en niet zoveel verkopen. Dan speel je volgend jaar geheid in de V en misschien het jaar erna wel in de IV!! Succes ermee in ieder geval. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Misschien moet ik gewoon helemaal niks meer kopen, behalve een formidable midfielder en een formidable keeper, dan is mijn team klaar voor volgend seizoen om zeker te promoveren. Dan heb ik op bijna alle posities min. excellent en mijn wingers steken daar natuurlijk ver bovenuit ook nog >:) En moet ik met gemak 35* halen!!

[ Voor 10% gewijzigd door mankit op 23-06-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sluw hoor je bent nu een team aan het samenstellen dat je gelijk doorstoomt naar de ere? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hmm heb een walkover gehad tegen de nummer 2 die ineens geen elftal meer op de been kan krijgen.... wat daar nou de logica van is... Had ik dat geweten had ik gepicced ipv normal te spelen.
dit kun je redelijk vermijden met o.a. de Series Spy in de nieuwe HAM en door goed te volgen wat je tegenstander doet.

Uit me kop weet ik dat er nog slechgt 3 vd 8 teams in me divisie actief zijn, maar kwam er door tijdgebrek ook pas gisteren, kwartier voor tijd achter dat ie ging motsen dankzij een nieuwe solid coach.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 16:12

Christiano007

Ich bin der champion

6-0 gewonnen, sta 5 punten alleen op de nr1 plek, doelsaldo 1 doelpunt slechter dan de nummer 2.

Ik moet alleen nog tegen zwakke tegenstanders, ga er dus vanuit dat ik kampioen word....maar weer níet promoveer omdat ik toch teweinig punten heb.
Regel vind ik echt belachelijk, vorige keer ook al kampioen en dan niet promoveren omdat je een extra wedstrijd moet die meestal wel lastig is, kampioen worden moet gewoon automatisch promotie betekenen...mensen die in een kut poule zitten met walkovers die profiteren hier optimaal van terwijl ik wel in een redelijke poule zit met 3 a 4 titel kandidaten.

Trouwens weer een leuke Jeugdpull

Goede 18 jarige verdediger...

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05
Christiano007 schreef op 23 June 2003 @ 11:17:
6-0 gewonnen, sta 5 punten alleen op de nr1 plek, doelsaldo 1 doelpunt slechter dan de nummer 2.

Ik moet alleen nog tegen zwakke tegenstanders, ga er dus vanuit dat ik kampioen word....maar weer níet promoveer omdat ik toch teweinig punten heb.
Regel vind ik echt belachelijk, vorige keer ook al kampioen en dan niet promoveren omdat je een extra wedstrijd moet die meestal wel lastig is, kampioen worden moet gewoon automatisch promotie betekenen...mensen die in een kut poule zitten met walkovers die profiteren hier optimaal van terwijl ik wel in een redelijke poule zit met 3 a 4 titel kandidaten.
Je moet een beetje mazzel hebben met die promotie/degradatie wedstrijd, maar als je echt goed genoeg bent om te promoveren heb je 99% kans op een (veel) zwakkere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslag Deze Week

Frizza 6 + 1 weekwinnaarspunt
Brainpower 6 + 1 weekwinnaarspunt
Hoedjevanpapier 6 + 1 weekwinnaarspunt
Grooviee17 5
Mankit 5
Zonar 5
Yared 4
Thije 3
G0009 3

Totaal Stand

1. Hoedjevanpapier79 pt
2. Brainpower 76 pt
3. Frizza 72 pt
4. Zonar 65 pt
5. Yared 60 pt
6. Thije 59 pt
7. Grooviee17 54 pt
8. G0009 38 pt
9. neudeboules 6 pt
10. Mankit 8 pt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Yared 60 pt
woah, een 5e plaats in de GoT Toto ere-divisie :)
Speel ik tenminste nog ergens op hoog nivo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
yared schreef op 23 juni 2003 @ 13:08:
woah, een 5e plaats in de GoT Toto ere-divisie :)
Speel ik tenminste nog ergens op hoog nivo!
Ik vind je eigenlijk meer een middenmoter in deze eredivisie hoor ;) :P

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
yay mijn kampioenschap is binnen, na deze 8-0 over winning sta ik 7 punten voor op de nr 2 en aangezien er nog maar 2 wedstrijden te gaan zijn :)

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Axel666 schreef op 23 juni 2003 @ 13:59:
yay mijn kampioenschap is binnen, na deze 0-8 over winning sta ik 7 punten voor op de nr 2 en aangezien er nog maar 2 wedstrijden te gaan zijn :)
Goedzo :)
Ik baal er nog steeds van :|

(kzieje @ irc :) )

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

bij mij is het sinds gister nogsteeds razend spannend. Ik sta nog 2e op 3 punten van nummer 1. Hij is beter, maar laatste partij is bij mij thuis tegen elkaar. Mijn topscorer is voor 1 wedstrijd aan de kant, waardoor de topscorer competitie nog veel spannender wordt :P

topscorerlijst in VII.253 (25541)
naamclubgoalswedst. geblesseerd
1. Dennis Kraaijeveld FC Remario 16 +2
2. Leroy Beumer Watergraafsmeer Wanderers 13+1
3. Matthijs Groeneweg FC Remario 11
4. Rafeal Jorissen St-Jacob 10
5. Ferry van Everdink FC Remario 9
6. Ronald Harmsen Watergraafsmeer Wanderers 9

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
De GoT-Ratings van week 12 staan online.

Deze week hebben we 1 nieuw lid, welkom Jakobuz van Sanfrecce. :)

Deze week geen veranderingen in de top 5, ik raak mijn 6e plaats kwijt aan 1337s United na de 2e slechte wedstrijd op rij en foray 4ever gaat voorbij aan Frizza United dat kampioen is geworden :) Verder stijgt kiddy 3 plaatsen en komt Sanfrecce binnen op plaats 22.

Beste ploeg deze week was Pielewiepers met 89 punten, gevolgd door 9worlds.net met 84. 3e is ons Belgisch lid Romie met Flamengo (64 punten), kiddy staat 4e met 63 punten en 5e staan foray 4ever en Nobbe United met 62 punten. Eervolle vermeldingen voor Fiets 'em d'r in die zijn beste prestatie evenaart en Sunclub Marmaris met de beste wedstrijd van het seizoen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Door C0mB0 - Sunday 22 June 2003 21:53

Maar er gaan maar 5 clubs die nr1 zijn direct door en de rest moet promotie rondes spelen.

Wat een ongelooflijke onzin. Elke hogere league (behalve VI t.o.v. VII) is 4 keer kleiner. Derhalve zal de helft van de nummers 1 direct promoveren en de nummers 7 en 8 van de hogere league direct degraderen. De nummers 5 en 6 spelen een play-off wedstrijd tegen de 'slechtste' helft van de nummers 1.

Op wie reageerde je eigenlijk COmBO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zak trouwens als een ouwe onderbroek in die GoT-ratings. Best een beetje jammer. Als ik promoveer dit seizoen naar league 4 (en dat zit er wel in), word ik waarschijnlijk even hard weer teruggegooid.

Maar ja... wel ff lekker voor de supporters. Al is 10% van mijn supporters erbij minder dan later 10% eraf (mits een stijgende trend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Handig, de nieuwste versie van HAM heeft een 'series spy', waarmee je heel makkelijk kunt kijken wie er in je poule blessures heeft, welke speler dat is, plus de waarde van die speler. :9
Je kunt het 1 keer per drie dagen doen, en niet op zondag! O-)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik heb een hele zooi spelers te koop gezet omdat ik m'n promotie veilig heb gesteld. VI en VII'ers, kijk eens of er iets voor je bij zit :)
Voor de (VI-VII) mensen met weinig geld die nog strijden om promotie: V/D berg, haalt 2,5 ster(middenvelder). Hij's wel 27, dus zo snel mogelijk weer doorverkopen ;)
Vraagprijs voor alle spelers 0 euro.

Fiets 'em d'r in (143034)

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-06-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
Anoniem: 44169 schreef op 23 juni 2003 @ 17:22:
Ik zak trouwens als een ouwe onderbroek in die GoT-ratings. Best een beetje jammer. Als ik promoveer dit seizoen naar league 4 (en dat zit er wel in), word ik waarschijnlijk even hard weer teruggegooid.

Maar ja... wel ff lekker voor de supporters. Al is 10% van mijn supporters erbij minder dan later 10% eraf (mits een stijgende trend).
Dat zal wel meevallen met passable/solid mid kan je je in de meeste IVs wel redelijk handhaven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Par_Martinos schreef op 23 June 2003 @ 19:12:
Handig, de nieuwste versie van HAM heeft een 'series spy', waarmee je heel makkelijk kunt kijken wie er in je poule blessures heeft, welke speler dat is, plus de waarde van die speler. :9
En jij weet dus hoe je het vaker kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Par_Martinos schreef op 23 June 2003 @ 19:12:
Anoniem: 73618 schreef op 24 June 2003 @ 12:47:
[...]
En jij weet dus hoe je het vaker kan doen?
[off-topic]Die hypocriete smiley sloeg op de zondag, niet op het feit dat het slechts 1 keer per 3 dagen kan worden geupdated. Ik weet niet of jullie nog religieuze affiniteit met de zondag hebben, maar misschien herinner je het liedje over Kortjakje wel.[/off-topic]

[ Voor 8% gewijzigd door Par_Martinos op 24-06-2003 13:26 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Even een vraagje. Aan het eind van het seizoen wordt de 'teamspirit' gereset. Net zoals de 'supporters' en de 'sponsors'. Mijn vraag, wordt de 'vorm' van de spelers ook gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 24 June 2003 @ 20:37:
Even een vraagje. Aan het eind van het seizoen wordt de 'teamspirit' gereset. Net zoals de 'supporters' en de 'sponsors'. Mijn vraag, wordt de 'vorm' van de spelers ook gereset?
Neen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
argh waarom zeggen mensen nou nee? ik ben er zeker van dat het wel zo is.. alhoewel ik er niet op gelet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee is echt niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ok thanks. Dan ga ik lekker niet de laatste twee weken conditie trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
*begint zich af te vragen waar ie het dan vandaan heeft :? *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01
Wie heeft er nog geen oefenwedstrijd? En wil tegen me spelen... team naam VV Achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
@Yared (en de anderen)
Het volgende bericht las ik op de conference:
Van: GM-geckow
Naar: Iedereen 408274.1
2003-06-25 12.04
Het leek mij in deze tijd niet geheel onverstandig om nog eens ten overvloede te wijzen op het volgende:

Als je op vakantie gaat, geef dan NOOIT je team in beheer bij iemand die zelf ook een team heeft in Hattrick. Als wij er achter komen zijn jullie namelijk beide je team kwijt.

Dus geef gewoon je opstellingen voor die weken vast in en wie weet kom je op vakantie nog een internet cafe tegen waar je eventueel nog aanpassingen door kan voeren als je dit nodig acht.
Ik weet niet of je al met de GM's gepraat hebt maar dit bericht voorspelt niet veel goeds :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

Ben ik blij dat er ook domme mensen mee doen :D

2003-06-25 Verkocht Ted Gasse naar Märlanboys 360 000 Euro (67 000 Euro)

Hij was €67000 waard, ik verkoop hem voor €360 000 voordat geld kon hij een middenvelder kopen die 5 klasse beter was maar ja nu kan ik dat doen :D

2003-06-25 Verkocht Jordy van Hoof naar Mistik Team 153 000 Euro (95 000 Euro)

deze valt nog mee want dit was wel een goede speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

wat zijn de stats dan van die spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Vanavond achtste finales van de GOT CUP*

Frizza United - Martin’s Team
FC Dolf - Pielewiepers
FC-Utreg - FC P.a.a.r.d
White Stripes - Oape City
Bad Clusters - FC Jansen
Oonme’s Dreamteam - Fiets 'em d'r in
Hoedjevanpapier - Visscher
Tha Groove's - 1337s United

Blijft de winnaar van de vorige editie ook vanavond ongeschonden? Of wordt de bekerfighter Oonme's Dreamteam van de mat gespeeld?

Vanavond om 5 uur!! Be ThERE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

Deze heb ik voor 360 000 euro verkocht

17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen

redelijke vorm
conditie slecht | positiespel goed | vleugelspel slecht |
scoren slecht | passen zwak | verdedigen zwak | spelhervatting rampzalig

Deze vind ik eigenlijk beter als die andere

Jordy van Hoof (13064084)
18 jaar, redelijk vorm
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snelheid

redelijke vorm | conditie zwak | positiespel redelijk | vleugelspel slecht
scoren slecht | passen redelijk | verdedigen slecht | spelhervatting slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verschil zit het hem in dat ene jaartje he. Een seizoen langer te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 25 June 2003 @ 15:14:

Blijft de winnaar van de vorige editie ook vanavond ongeschonden? Of wordt de bekerfighter Oonme's Dreamteam van de mat gespeeld?

Vanavond om 5 uur!! Be ThERE!
Denk het niet Nobbe |:( :r
Als je 'm nou aan aan IV team had gekoppeld...., en 'm uit ipv thuis had laten spelen...maar goed, loting is loting hè...

[ Voor 24% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-06-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 25 June 2003 @ 15:37:
[...]

Denk het niet Nobbe |:( :r
Als je 'm nou aan aan IV team had gekoppeld...., en 'm uit ipv thuis had laten spelen...maar goed, loting is loting hè...
Mooi voorbeeld wat de GOT CUP bij mensen losmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 25 June 2003 @ 15:44:
[...]

Mooi voorbeeld wat de GOT CUP bij mensen losmaakt :)
Mooi voorbeeld van wat Thije Nobbe bij mensen losmaakt bedoel je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933 schreef op 25 June 2003 @ 15:16:
Deze heb ik voor 360 000 euro verkocht

17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen

redelijke vorm
conditie slecht | positiespel goed | vleugelspel slecht |
scoren slecht | passen zwak | verdedigen zwak | spelhervatting rampzalig

Deze vind ik eigenlijk beter als die andere

Jordy van Hoof (13064084)
18 jaar, redelijk vorm
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snelheid

redelijke vorm | conditie zwak | positiespel redelijk | vleugelspel slecht
scoren slecht | passen redelijk | verdedigen slecht | spelhervatting slecht
lol die 1e voor 360 is gewoon een normale prijs hoor die 2e misschien wat aan de dure kant maar ook niet echt een miskoop van dieene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

Had vandaag een oefenwedstrijd, ga net kijken en zie dat er geen wedstrijd aan de gang is.Waar is mijn tegenstander gebleven,mis ik nu mijn training vrijdag?Sponsors zitten wel in de viproom en de supporters zijn onzeker en heb 2848 euro aan intree ontvangen. toeschouwers zitten naar een leeg veld te kijken,wat een dom spel zeg.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 77348 op 25-06-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 77348 schreef op 25 June 2003 @ 17:58:
Had vandaag een oefenwedstrijd, ga net kijken en zie dat er geen wedstrijd aan de gang is.Waar is mijn tegenstander gebleven,mis ik nu mijn training vrijdag?Sponsors zitten wel in de viproom en de supporters zijn onzeker en heb 2848 euro aan intree ontvangen. toeschouwers zitten naar een leeg veld te kijken,wat een dom spel zeg.
matchid?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet je teamnaam ofzo niet maar volgens mij moest je gewoon vanmiddag een wedstrijd spelen en is je niet opgevallen dat die wedstrijd onder tussen al bij uitslagen staat. dus ik zou daar maar is goed kijken want entree geld enzz krijg je natuurlijk niet zomaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Op dit moment maak ik ook iets feestelijks mee bij mijn oefenwedstrijd, en volgens mij klopt dat niet helemaal, ik citeer: "SandstorM had alle wissels al gebruikt wat slecht uitkwam toen Reik Bouwkamp in de 29e minuut van het veld af moest met een verrekte enkelband, zodat ze nu dus met een man minder spelen."

En daarna: "Onsportief gedrag van Jomar Borchert leverde hem zijn tweede gele kaart op. Hierdoor moest SandstorM de wedstrijd uitspelen met 10 man.".

Volgens mijn eigen calculaties speel ik dan met 9 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 25 June 2003 @ 18:35:
Op dit moment maak ik ook iets feestelijks mee bij mijn oefenwedstrijd, en volgens mij klopt dat niet helemaal, ik citeer: "SandstorM had alle wissels al gebruikt wat slecht uitkwam toen Reik Bouwkamp in de 29e minuut van het veld af moest met een verrekte enkelband, zodat ze nu dus met een man minder spelen."

En daarna: "Onsportief gedrag van Jomar Borchert leverde hem zijn tweede gele kaart op. Hierdoor moest SandstorM de wedstrijd uitspelen met 10 man.".

Volgens mijn eigen calculaties speel ik dan met 9 man :)
Hehe, heb jij ff een bug in Hattrick blootgelegd! Wel balen trouwens als je zoveel blessures hebt, train je niet te hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
G0009 schreef op 25 June 2003 @ 18:39
Hehe, heb jij ff een bug in Hattrick blootgelegd! Wel balen trouwens als je zoveel blessures hebt, train je niet te hard?
Hard, hard, wat is hard. De zweep gaat er inderdaad wel overheen :) . Maar te hard kan ik weer net niet zeggen. Dit zijn pas de eerste blessures dit seizoen, dus het valt wel mee.

Zo'n bug, moet je dat ook rapporteren ofzo, of gewoon laten en me er verder niet druk over maken.

Even een quote toegevoegd op de nieuwe pagina voor de duidelijkheid!

[ Voor 35% gewijzigd door Sandyman538 op 25-06-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 10:32

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Foutje....
Verder is mijn topspits hopeloos uit vorm, gelukkig niet zondag eringezet, aangezien doelsaldo nog belangrijk was, verdediging is ook niet al te best, gelukkig nog wat geld liggen om een nieuwe speler te halen, maar ik twijfel nog tussen een keeper en een verdediger.

[ Voor 12% gewijzigd door ^^0nMe op 25-06-2003 19:08 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wederom zal Bad Clusters het moeten opnemen tegen OO0nme's dreamteam. Vorige week ging Bad Clusters nog met de zege aan de haal. Ik heb de spelers na de overwinning op FC Jansen al het trainingsveld opgestuurd. We zijn er klaar voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Anoniem: 77348 schreef op 25 juni 2003 @ 17:58:
... en de supporters zijn onzeker en heb 2848 euro aan intree ontvangen.
Is dat eigenlijk niet gewoon altijd tijdens een wedstrijd??
Bij mij nu 2 blessures waarvan een van mijn betere verdedigers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hoedjevanpapier's XI tal - Visscher : 4-1

* hoedjevanpapier is best een beetje trots op zijn team

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Hoe groot is nu eigenlijk het effect van doktoren? Ik heb nu 2 blessures. Eentje 2 weken en eentje 3 weken. Nu is die laatste spler erg belangrijk voor me. Krijg ik die nog beter voor de laatste wedtrsijd van het seizoen??

* bobsnl wordt ziek van cheaters. Net weer een gevonden die 250k bood voor een 8k speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

0-5 Frizza United - Martin’s Team
4-3 FC Dolf - Pielewiepers (n.v.) _/-\o_
1-4 FC-Utreg - FC P.a.a.r.d
3-1 White Stripes - Oape City
1-0 Bad Clusters - FC Jansen
5-0 Oonme’s Dreamteam - Fiets 'em d'r in
4-1 Hoedjevanpapier - Visscher
3-4 Tha Groove's - 1337s United (n.v.)

Door naar de volgende ronde:

Martin's Team
FC Dolf
FC P.a.a.r.d
White Stripes
Bad Clusters
Oonme's Dreamteam
Hoedjevanpapier's XI tal
1337s United (titelhouder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 25 juni 2003 @ 18:42:
[...]
Zo'n bug, moet je dat ook rapporteren ofzo, of gewoon laten en me er verder niet druk over maken.
Kun je aan de Language Administrators doorgeven geloof ik :)

Oonme’s Dreamteam, gefeli met je overwinning en veel succes nog in de GoT cup :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-06-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ligt de hele crew van de GoT cup te bedde of zo?? Ik ben wel benieuwd naar de loting van volgende week. Er hoeven alleen nog maar briefjes gemaakt te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
lol, ik lig uit de benecup :) had vorige zondag een nasty blessure waardoor me ster mid vandaag niet mee kon doen aan het feest.. achja better luck next time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Door naar de volgende ronde:

Martin's Team
FC Dolf
FC P.a.a.r.d
White Stripes
Bad Clusters
Oonme's Dreamteam
Hoedjevanpapier's XI tal
1337s United (titelhouder)
feli!

Als devv05 er nu even voor zorgt de titel vast te houden dan hoef ik alleen maar copy/paste te doen op het beker logootje >:) :P

Even iets anders; voor diegene die me @yahoo-inc.com adres gebruiken, ajb per direct of yared@valheru.nl of erwin_bakker@yahoo.com gebruiken. De mensen die de reorganisatie deden in de UK, wisten niet dat ze voor de Benelux 2 man in Haarlem hadden zitten en hebben de complete organisatie boven ons weggesanneerd 8)7 foutje bedankt |:( waardoor ik nu geen support meer heb op wat voor manier dan ook (HR, Finance, MT, support, etc) en kan ik weliswaar met een aardige zak geld :7, omzien naar een nieuwe baan .... :|
Meelij niet nodig, want ergste vind ik nog dat ik me Compaq 1.8Ghz laptop niet heb mee kunnen uitonderhandelen. De rest zal me worst wezen :X

Meer tijd voor HT hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 25 June 2003 @ 21:14:
Ligt de hele crew van de GoT cup te bedde of zo?? Ik ben wel benieuwd naar de loting van volgende week. Er hoeven alleen nog maar briefjes gemaakt te worden.....
Nope, ik zit nog steeds kwijlend achter me compu. De loting is al verricht en staat op de GoT-cup site. (althans, het staat in nummers, dus winnaar van 1 tegen winnaar van 2 enz)

dit resulteert in:

Martin's team- FC Dolf
FC P.A.A.R.D.- White Stripes
Bad Clusters- OO0nm's Dreamteam (alweer)
Hoedjevanpapier-1337s United

Ik kan wel zeggen dat het oude poule c de sterkste poule was, met 3 ploegen bij de laatste 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Mooie 3-1 overwinning op Oape City :) En mij 2e team speelde beter dan het 1e afgelopen zondag, gelukkig had ik nu geen rode kaart ;) Helaas zijn er wel 2 spelers uitgetrapt, maar dat zijn alleen maar reserves en ze staan er slechts 1 en 2 weken naast.

Verder is het wel opvallend om te zien dat op Hoedjevanpapier na alle overgebleven clubs in de 5e divisie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is de omschrijving van mijn coach

Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en berucht.
Heeft briljant ervaring en is een redelijk leider.

Hij was eerst nog niet berucht. Ik ben berucht ook nergens in die rijtjes tegengekomen. Wat houdt berucht in Hattrick precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

bij mij staat er oprecht.

Dus misschien dat ie zich niet aan afspraken houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
berucht is onpopulair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
De enige vaardigheden van de coach die belangrijk zijn:
Zijn coaching skill (Een redelijk coach)
Zijn leiderschap (..en een redelijk leider)
en in mindere mate zijn ervaring (Heeft briljant ervaring..)
De andere eigenschappen hoef je je niet druk om te maken, die hebben nergens invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
mijne is wel ok:
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld
Een sympatiek persoon, die rustig is en oprecht.
Heeft goed ervaring en is een zwak leider.

Heb sinds ik begonnen ben pas een wedstrijd verloren(oefenwedstrijden niet meegeteld) maar zit te twijfelen of ik nu een nieuwe coach zal trekken of wachten tot het nieuwe coach systeem. Volgens mij betaal je dan een smak geld voor een goede coach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Die kans loop je nu ook...het nieuwe systeem zal eerlijker worden dus dat betekend dat een solid coach de prijs krijgt van ongeveer (het gemiddelde aantal pulls voordat je een solid coach hebt) * (10.000 euro). Als je geluk hebt kost het je in het huidige systeem dus minder, maar als je pech hebt juist meer....
Ik zou gewoon wachten, die coach die je nu hebt is zeker niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn coach is ook wel ok, ik wou alleen dat z'n leiderschap wat beter was.. :|

Een sympatiek persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft briljant ervaring en is een matig leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en rechtvaardig.
Heeft formidabel ervaring en is een zwak leider
ben alleen niet tevreden over zijn leiderschap, maar aangezien deze er volgend seiizoen toch wel een keertje uitgaat, maak ik me er niet zo druk over... 2 van de 3 goed +aanvallend wat mijn voorkeur heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 25 June 2003 @ 22:18:
[...]

Nope, ik zit nog steeds kwijlend achter me compu. De loting is al verricht en staat op de GoT-cup site. (althans, het staat in nummers, dus winnaar van 1 tegen winnaar van 2 enz)

dit resulteert in:

Martin's team- FC Dolf
FC P.A.A.R.D.- White Stripes
Bad Clusters- OO0nm's Dreamteam (alweer)
Hoedjevanpapier-1337s United

Ik kan wel zeggen dat het oude poule c de sterkste poule was, met 3 ploegen bij de laatste 8 :)
Bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 22:09

Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus heeft een nieuw logo:
Oud:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.meijer19/hattrick_logo3.JPG

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.meijer19/hattrick_logo3_test.JPG

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft uitmuntend ervaring en is een goed leider.

Ik vind het goed hoor, voor een coach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol de keeper van uruguay onder de 20 stond te koop 300k solid keeper dus ik bied voordat ik ga voetballen voor de grap denk bied toch wel iemand overheen omdat ie u20 is kom ik thuisheb ik een u20 uruguay keeper in me team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 26 June 2003 @ 20:26:
lol de keeper van uruguay onder de 20 stond te koop 300k solid keeper dus ik bied voordat ik ga voetballen voor de grap denk bied toch wel iemand overheen omdat ie u20 is kom ik thuisheb ik een u20 uruguay keeper in me team :P
Vet! En, ga je 'm trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Heb ik vorig seizoen ook gehad, een solid keeper van zuid-korea gekocht voor 300k, drie dagen later voor 600k verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd ik ga hem een beetje aanprijzen op transfer forum en verkopen voor het dubbele proberen in ieder geval.... want ik ben niet van plan keepers te trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Preddie schreef op 26 June 2003 @ 19:55:
Paniohitus heeft een nieuw logo:
En komt daarmee glansrijk aan kop in de top 10 'meest wanstaltige logo's' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 22:09

Paniohitus

Paniohitus

Anoniem: 44169 schreef op 26 June 2003 @ 22:20:
[...]

En komt daarmee glansrijk aan kop in de top 10 'meest wanstaltige logo's' _/-\o_
Mijn broer kan er gewoon niet tegen dat ik hem wel zelf gemaakt heb en dat hij hem moest laten maken door iemand :X

[ Voor 12% gewijzigd door Paniohitus op 26-06-2003 22:48 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ongelofelijk dat ik bij de laatste 8 zit.
Weer een lange tijd geleden dat ik gereageerd heb maar kon ff niet anders. Sinds de installatie van Hottopic 2.0 kan ik dus geen topics meer bijhouden. (werkt niet op mijn systeem)

Heeft er iemand nog HotTopic 1.5 voor mij? Gelieve te mailen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
MetalMeijer schreef op 26 June 2003 @ 22:20:
[...]

En komt daarmee glansrijk aan kop in de top 10 'meest wanstaltige logo's'

Mijn broer kan er gewoon niet tegen dat ik hem wel zelf gemaakt heb en dat hij hem moest laten maken door iemand
ondanks dat moet ik hem gelijk geven >:) :P
Wees eerlijk, wel zelfgemaakt, dus wel de eer vh werk maar hij is niet echt wat de massa onder mooi verstaat :D
Maar als je er zelf tevreden mee bent, gewoon lekker laten

* yared heeft zijn logo ook laten maken in ruil voor 1 seizoen supporter zijn van een andere club

Ik zat eraan te denken om maar gewoon me hele ht leven passing te trainen... kijken hoe een team met 11 spelers met divine passing en playmaking speelt.... word volgens mij nooit gescoord maar je hebt wel 101% balbezit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 27 juni 2003 @ 08:20:

Ik zat eraan te denken om maar gewoon me hele ht leven passing te trainen... kijken hoe een team met 11 spelers met divine passing en playmaking speelt.... word volgens mij nooit gescoord maar je hebt wel 101% balbezit :+
eh, Yared, je vindt Hattrick toch nog wel leuk. Als een spel mij op een gegeven moment niet meer boeit, ga ik ook extreme dingen doen die totaal geen rendement opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
eh, Yared, je vindt Hattrick toch nog wel leuk. Als een spel mij op een gegeven moment niet meer boeit, ga ik ook extreme dingen doen die totaal geen rendement opleveren.
zou ik hier zitten als ik het niet meer leuk vond ;)

Ik heb gewoon ontdekt dat ik voor middenvelder bijvoorbeeld altijd goede playmakers koop, met minder passing omdat ik toch passing train. Korte Pass welteverstaan, want daar profiteren ook de spitsen van...

En het resultaat zie ik in me % balbezit het laatste seizoen.

Aanvallers die koop ik niet, alleen misschien een keer als ik een handeltje zie, maar vertrouw voor de basis op een goede YP (die vast nog eens komt :+) en verdediging+keeper koop ik wel maar train ik nooit.... dus korte pass/positiespel (3:1) aangevuld met algemeen/conditie is mijn trainingsschema.

* yared je merkt het wel als ik het niet meer leuk vind ;)

Wat voor 'extreme' dingen doel jij op? vertel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen extreme dingen hoor. Maar als ik een spel zat ben, ga ik bijvoorbeeld me eigen leger slachten.

Maar jouw uitleg stelt me gerust. Er zit ieder geval een redenering achter (dat haalde ik niet uit je eerdere post.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Mijn coach:
Een goed coach die verdedigend is ingesteld
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een goed leider.

Effe vraagje, is het mogelijk dat jullie die toto-voorspellingen naar een mailadres sturen ofzo?
Ben soms een hele pagina toto-voorspellingen aan het doorscrollen.. terwijl ik niet eens meedoe. Lijkt me ook niet nuttige info voor anderen... Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier de toto van deze week, moeten we idd wat op verzinnen als er veel bezwaar tegen hebben. Deze week doe ik hem in ieder geval nog ff hier.

Mighty Murmels - vinniestyle
Egmond United - Cannabis High
Graxies United - FC Anoniem
FC Halderberge - GrahamFC
FC Magnetrondoos - Tikkie Terug
oostendam - White Stripes
TGT united - F.C. GoT
fc mikado - Visscher
99percent - Virtual Winners
De Baltrappers - foray 4ever

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Tip: misschien kun je er een mailinglist voor aanmaken??
groups.yahoo.com is hier fijn voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja zal het ff aan brainpower vragen aangezien hij vanaf volgend seizoen de toto doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik wou nog even melden dat ik me voor het komend seizoen beschikbaar stel voor de organisatie van de GoT-cup. Met alle respect voor Devv05 maar ik denk dat het beter kan, en dat wil ik dan laten zien ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
Helaas lig ik ook uit de cup, veel pech bij de penalties. Mijn keeper is daarintegen wel een penaltykiller, met 3 gestopte pingels. Daaruit blijkt wel dat ie koel blijft onder zware omstandigheden :P.

Ik ben zelf ook redelijk tevreden met mijn coach:
A solid coach who is fond of attacking
A controversial person who is calm and honest.
Has excellent experience and passable leadership abilities

Alleen jammer dat is controversial is, maar voor de rest is ie best wel OK!
Ik wou nog even melden dat ik me voor het komend seizoen beschikbaar stel voor de organisatie van de GoT-cup
Mocht je daar nog hulp bij nodig hebben, stel ik me daarvoor beschikbaar.

De trainingsupdate had niet heel veel bijzonders, behalve dat mijn spelers wel heel goed in vorm zijn. Komt denk wel doordat ik algemeen getraind heb de afgelopen 2 weken :+, vanaf deze week weer over op het trainen van mijn potentieele U20 keeper van 17 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe is dat die nederlander van jou? wat heeft ie dan? want in zweden zit een 17jarige outstanding nederlandse keeper :|

Rik Camps (10632901)
17 years, solid form, healthy
A controversial person who is tranquil and infamous.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Also part of Team U-20 Nederland!
Nationality: Nederland
Assessed value: 1 607 000 Euro
Wage: 3 000 Euro/week including 20% Bonus
Owner: Flamingos Locos
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: outstanding
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 27-06-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
grooviee17 schreef op 27 juni 2003 @ 17:10:
[...]
Mocht je daar nog hulp bij nodig hebben, stel ik me daarvoor beschikbaar.
Hulp altijd welkom :) Maar eerst maar even afwachten of Devv de organisatie wil overdragen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-06-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Pfff.... ik had vier weken geleden een amerikaan voor 99k gekocht (waarde 72K). Toen hij bij het team kwam waren er wat problemen. Afgelopen donderdag was zijn waarde nog maar 32K. Vorm was ook gekelderd. Trainingsupdate gehad en zijn waarde is ineens met 63K gestegen :)) Tijd om hem maar weer snel te verkopen?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Die Rik Camps moet toch bijna brilliant zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
mankit schreef op 27 juni 2003 @ 22:18:
Die Rik Camps moet toch bijna brilliant zijn?
Denk het wel ja. Over een seizoentje of 3-4 is ie de nieuwe Evers ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-06-2003 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evers is vandaag naar utopian gegaan nog 1 niveau omhoog en hij is goddelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 Mighty Murmels - vinniestyle
1 Egmond United - Cannabis High
1 Graxies United - FC Anoniem
2 FC Halderberge - GrahamFC
1 FC Magnetrondoos - Tikkie Terug
2 oostendam - White Stripes
2 TGT united - F.C. GoT
2 fc mikado - Visscher
2 99percent - Virtual Winners
2 De Baltrappers - foray 4ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 21:12

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

de idols gekte heeft ook al toegeslagen bij hattrick :P zoek maar eens op Jamai :) echt een hele waslijst. hoe zouden ze eigenlijk bij die namen komen? gewoon uit telefoonboek/voornamen boekje?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
Anoniem: 78118 schreef op 27 juni 2003 @ 18:07:
hehe is dat die nederlander van jou? wat heeft ie dan? want in zweden zit een 17jarige outstanding nederlandse keeper :|
Hmmm....das wel jammer dan, die kende ik niet. De mijn is nu al een paar weken excellent, maar tegen die ander kan die idd niet op. Maar ik ben met de mijn ook weltevreden :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.