D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Anoniem: 34339
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 06-08-2003 18:02 ]
De eeuwige conclusie: de bal is rondAnoniem: 34339 schreef op 06 August 2003 @ 18:02:
Real Madrid wint toch ook nie alles. Maar ze zijn wel beter
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Je lijkt nogal teleurgesteld... het is maar een oefenwedstrijdje toch?Katala schreef op 06 augustus 2003 @ 18:28:
1-4 achter...Ik had gehoopt niet al te zwaar te worden afgestraft vandaag, ben ook nog is een middenvelder kwijt geraakt. Maar die ene goal maakt al een beetje goed
Ok van die middenvelder is wel rot (had nou maar je B-team opgesteld he
Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging : uitmuntend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : redelijk
gaat de goede kant op..
Broertje kreeg in de 1e minuut van de verlenging al een doelpunt tegen, best vies...
D3-Monk
Nee, t ging om een bekerwedstrijd:( MIjn top spits was al geblesseerd, en m'n tegenstander een stuk beter dus ik had niets anders verwacht dat te verliezenAnoniem: 34339 schreef op 06 August 2003 @ 18:42:
[...]
Je lijkt nogal teleurgesteld... het is maar een oefenwedstrijdje toch?
Ok van die middenvelder is wel rot (had nou maar je B-team opgesteld he).
Anoniem: 78118
Anoniem: 42423
HARDTRANCE
Player rating and Team formation
Midfield: magnificent
Right Side Defence: excellent
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: passable
Midfield: solid
Right Side Defence: outstanding
Central Defence: formidable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: formidable
Central Attack: passable
Left Side Attack: formidable
Aardige stats lijkt me zo voor een team uit de 6e
Goh als ik nou een keer met mijn A-team speel in de competitie sta ik tenminste niet zo laag in de GoT-rating!!!
[ Voor 17% gewijzigd door mankit op 06-08-2003 19:05 ]
Speel net als ik overal met A-team en gier ervaring kapot, met de nodige risico's.mankit schreef op 06 augustus 2003 @ 19:03:
kiddy
Midfield: solid
Right Side Defence: outstanding
Central Defence: formidable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: formidable
Central Attack: passable
Left Side Attack: formidable
Aardige stats lijkt me zo voor een team uit de 6e
Goh als ik nou een keer met mijn A-team speel in de competitie sta ik tenminste niet zo laag in de GoT-rating!!!
Mijn reserves zijn zo hopeloos uit vorm dat ik geen keus heb eigenlijk, aangezien mijn spitsen ook al zwaar uit vorm zijn kan ik niet alle vormloze gasten opstellen (train spitsen) Geen verdediging en geen aanval is dodelijk...
D3-Monk
Is passable ervaring in het systeem niet hoog genoeg om je team zich te laten verwarren door een ander systeem?Groove's seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team.
Helaas niet gewonnen(1-2 verloren), maar mijn nieuwe jeugdspeler wel 2 1/2 ster
Levi Kaptein.
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 06-08-2003 19:22 ]
Middenveld: goed
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : goed
3-2 verloren van zo'n mankit-achtig 6e divisie teampje in de laatste minuten door een blessure...
ontevreden? ,.. tja, beetje maar alleen vanwege de inkomsten die ik wellicht ooit had gekregen (alweer drie rondes uit gespeeld voor kleingeld).
ik ben zelfs supertevreden.... me beste middenveld die ik ooit had gehaald lag hier twee stappen onder
devv05 zou je ajb de gehele gotfed organisatiestructuur ook even ajb in een linkje op de nieuwe site kunnen zetten. kan je helaas niet helpen met design, geen tijd, nieuwe baan
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Yared: Er bestaat maar een team zoals ik!
Moet tegen een III divisie team volgende week, als hij zoals gewoonlijk speelt, pic win ik met gemak, anders wordt het moeilijk en moet is motsen om te winnen, alleen dat ga ik niet doen!
[ Voor 9% gewijzigd door mankit op 06-08-2003 21:49 ]
Ik speel met de gedachte om aan het winnen van de cup een prijsje te verbinden, te weten 3 maanden supporter. Vinden jullie dit een leuk idee? Dit niet als lokkertje om meer teams mee te laten doen hoor, want het is gewoon de bedoeling dat alleen tweakers of vrienden/vriendinnen/kennissen/familie van tweakers meedoen, maar het leek me gewoon leuk om voor meer dan alleen de eer te strijden
Ik ga ervan uit dat Yared met z'n creditcard de betaling wil verrichten. Iemand een idee hoe we de financiering kunnen regelen? (alle deelnemers 10c laten storten vind ik ook weer zoiets.) Op zich wil ik het ook best zelf betalen, want het is niet echt een mega-bedrag, maar een andere oplossing heeft de voorkeur
Edit: Mijn voorstel: Iedereen die de GoT-cup een warm hart toedraagt kan zich vrijwillig aanmelden om mee te betalen, dan kunnen we het bedrag gewoon netjes verdelen. Bij voldoende enthousiasme kunnen we van die 3 maanden supporter ook 1 jaar maken
[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-08-2003 22:20 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-08-2003 23:10 ]
anyway, wat voor prijs dan ook, ik doe mee, en de hoeveelheid pleuroos van mijn bijdrage hangt af van het aantal andere die een centje willen bijdragen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
waarom niet een hattrick handdoek of t-shirt? dat heeft tcoh bijna niemand nog, en t lijkt me wle leuk. beter dan supporterschap, aangezien iedereen die lid is van de federatie dat toch al heeftRonald Koeman schreef op 06 augustus 2003 @ 22:10:
****************GOT CUP****************
Ik speel met de gedachte om aan het winnen van de cup een prijsje te verbinden, te weten 3 maanden supporter. Vinden jullie dit een leuk idee? Dit niet als lokkertje om meer teams mee te laten doen hoor, want het is gewoon de bedoeling dat alleen tweakers of vrienden/vriendinnen/kennissen/familie van tweakers meedoen, maar het leek me gewoon leuk om voor meer dan alleen de eer te strijden
Ik ga ervan uit dat Yared met z'n creditcard de betaling wil verrichten. Iemand een idee hoe we de financiering kunnen regelen? (alle deelnemers 10c laten storten vind ik ook weer zoiets.) Op zich wil ik het ook best zelf betalen, want het is niet echt een mega-bedrag, maar een andere oplossing heeft de voorkeur
Edit: Mijn voorstel: Iedereen die de GoT-cup een warm hart toedraagt kan zich vrijwillig aanmelden om mee te betalen, dan kunnen we het bedrag gewoon netjes verdelen. Bij voldoende enthousiasme kunnen we van die 3 maanden supporter ook 1 jaar maken
We've got that ring of confidence
Dat is op zich ook wel een goed idee, want bijna niemand heeft idd zo;n t-shirt of handdoek1. Nadeel is alleen dat die dan weer wat duurder zijn en je dus met een aantal mensen dat moet betalen. Ik wil daar ook wel aan meebetalen.Yukkie schreef op 07 augustus 2003 @ 01:00:
[...]
waarom niet een hattrick handdoek of t-shirt? dat heeft tcoh bijna niemand nog, en t lijkt me wle leuk. beter dan supporterschap, aangezien iedereen die lid is van de federatie dat toch al heeft
Anoniem: 44169
MAAR WAAROM SPEELT HIJ MET HETZELFDE TEAM ALS ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!
Voor de ervaring??? In een oefenwedstrijd??? Ikke niet meer snap. Logisch dat ik met 6-0 op de broek krijg.
"Better ask questions before you shoot"
Als je al supporter bent wordt je supporterschap natuurlijk automatisch verlengd...Maar een handdoek/T-shirt vind ik ook een goed idee.Yukkie schreef op 07 augustus 2003 @ 01:00:
[...]
waarom niet een hattrick handdoek of t-shirt? dat heeft tcoh bijna niemand nog, en t lijkt me wle leuk. beter dan supporterschap, aangezien iedereen die lid is van de federatie dat toch al heeft
FF de winkel gechecked: Een t-shirt kost je 14 euro 50 en de verzendkosten zijn 6,50. De badhanddoek kost 22 euro + diezelfde 6,50 verzendkosten.
(Ter vergelijkinging: 3 maanden supporter kost ongeveer 6 euro en geen verzendkosten...)
Verder is de levertijd van het T-shirt 3-5 weken!
Ik heb aan het begin van de competitie de trainingsintesiteit naar 93% teruggeschroefd. Sindsdien geen blessure meer gehad (afkloppen!) Ik heb trouwens nog wél gewoon 5 fysio's in dienst....Chocovla schreef op 07 August 2003 @ 10:23:
Heb een Ve divisie opponent moet te doen zijn. Alleen ben ik gisteren mijn beste verdediger voor 8 weken kwijt geraakt....
Als ik uit de beker lig en m'n basiself dus minder wedstrijden maken, gaat de intensiteit weer naar 95-96%.
[ Voor 36% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-08-2003 10:52 ]
Succes iedereen!!
FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
Fc Oudeland – TheStommerds
Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
FC Urnie – Infected Mushrooms
Monkeeeees – V.V. De Fivel
Frizza United – Northern Spurs FC
Tha Groove's – Vtown
Fiets 'em d'r in – firenzoos
F.C DEN-HAAG – kiddy
Zaanmamma's – Sunday United
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
• 3 maanden/1jaar supporter(-verlenging).
• De Hattrick-badhanddoek.
• Het Hattrick-T-shirt.
Ook een poll maken? Klik hier
3 Fc Oudeland – TheStommerds
1 Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 FC Urnie – Infected Mushrooms
3 Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 Frizza United – Northern Spurs FC
1 Tha Groove's – Vtown
1 Fiets 'em d'r in – firenzoos
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
3 Zaanmamma's – Sunday United
1 - Fc Oudeland – TheStommerds
2 - Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 - FC Urnie – Infected Mushrooms
1 - Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 - Frizza United – Northern Spurs FC
2 - Tha Groove's – Vtown
1 - Fiets 'em d'r in – firenzoos
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
1 - Zaanmamma's – Sunday United
Ik heb t volste vertrouwen in Frizza & Zaanmamma's, so don't let me down
Anoniem: 78118
3 - Fc Oudeland – TheStommerds
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
bedankt voor het vertrouwen katala en koeman
*edit* nou vooruit ik geef haar me vertrouwen yared
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 07-08-2003 14:39 ]
hoe hoog staat je trainingsintensiteit?Alleen ben ik gisteren mijn beste verdediger voor 8 weken kwijt geraakt....
Poll GoT Cup * yared neemt de verzendkosten voor zijn rekening
1 - FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 - Fc Oudeland – TheStommerds
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
Frizza, jij zoekt zeker mot met Renate
Kijk even naar de middenvelder die ze heeft gekocht voor ruim 3 ton, en gisteren (ivm reeds geplande training) had opgesteld als forward
We kunnen de cup laten sponseren,Ronald Koeman schreef op 06 augustus 2003 @ 22:10:
****************GOT CUP****************
de Cup wordt dan vernoemd naar diegene die de prijs betaalt....
Da's een aardig voorstel van je Yaredyared schreef op 07 August 2003 @ 13:40:
Poll GoT Cup * yared neemt de verzendkosten voor zijn rekening
Grovee17 en ik betalen ook mee, wie nog!?
Thije, Brainpower, Devv en alle andere tweakers laat eens wat van je horen!
Een bijdrage is natuurlijk geheel vrijwillig, maar hoe meer mensen meedoen, hoe minder een ieder moet betalen. (Niet willen meebetalen, maar wel stemmen voor de dure badhanddoek, hmm....)
Op zich een geinig plan, maar denk niet dat daar veel animo voor is. En de Mohra GoT-cup dat klinkt toch ook niet!grootw schreef op 07 August 2003 @ 15:06:
[...]
We kunnen de cup laten sponseren,
de Cup wordt dan vernoemd naar diegene die de prijs betaalt....
Zeeuws-Meisje GoT-cup?
Douwe-Egberts GoT-cup?
Mercedes-Benz GoT cup?
[ Voor 55% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-08-2003 15:39 ]
Zijn stats:
Toch nog weer een meevallertje deze week:)!Ludo Kaemingk
94000 Euro, 19 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities
Stamina: poor Keeping: Disastrous
Playmaking: poor Passing: Excellent
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
[ Voor 5% gewijzigd door grooviee17 op 07-08-2003 15:56 ]
Voor welk bedrag had je 'm aangeboden? EEN TON, damn, wat een hoop n00bs zijn er toch op deze wereldgrooviee17 schreef op 07 August 2003 @ 15:55:
Woei, mijn jeugdspeler van deze week is net voor een ton verkocht :)!
Zijn stats:
[...]
Toch nog weer een meevallertje deze week:)!
"We currently say no to all new kind of scannings on the website. Including match viewers.
This is due to server load. "
Dus voorlopig is t een illegaal programma
Ik zal ooit in de toekomst nog is een mailtje sturen, wanneer de hattrick servers duidelijk verbeterd zijn. Zoals iedereen weet zijn de servers nu namelijk 'rampzalig'
HT is momenteel erg hard bezig te achterhalen welke software allemaal bezig is met het scannen van de pagina's zoverre dat mogelijk is. Tot nu toe heb ik via de HAM federatie gehoord dat alleen Loke met Hattrick Assistant Manager (HAM) officieel toegang heeft gekregen TIJDELIJK! dus ook hij kan als ze besluiten de pagina's af te schermen naast het net vissen of een of andere licentie aanschaffen.
* yared heeft geen idee hoe het technisch allemaal zit en heeft het meeste van horen zeggen via de fora/federaties.
Ben wel benieuwd wat ze technisch gezien allemaal voor mekaar kunnen krijgen qua afschermen enzo, het scannen schijnt namelijk een van de grote boosdoeners te zijn van de trage servers... voor elke programmeur die ze aanpakken, stappen er volgens mij tien nieuwe in het bootje.
http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html
"Better ask questions before you shoot"
Het is al vaker gezegd, maar ik doe het toch maar even: 10 dokters kosten 15.000 per week + 15.000 als je ze weer moet ontslaan. Als je voldoende kapitaal hebt kun je voor die paar weken blessureleed een vervanger aantrekken, en als je geblesseerde weer op de been is kun je hem weer verkopen. Dit kost je alleen een paar weken salaris + 10% van de verkoopsom. Dat kon nog wel eens stukken goedkoper zijnChocovla schreef op 07 August 2003 @ 20:22:
Heb de trainingsintensiteit op 98% staan dus dat zal zeker zijn rol hebben gespeeld. Het blijft hoe dan ook balen. Heb er nu 10 dokters op gezet om hem zo snel weer op te lappen.
't kan zelfs zo zijn dat die speler dusdanig goed speelde dat je 'm houdt
hiervoor heb je ook een stuk of wat fysio's nodig... continue... ik geloof 1 per 1% boven de 90% (in dit geval dus 8;)) anders krijg je dus blessures van 8 wekenHeb de trainingsintensiteit op 98% staan dus dat zal zeker zijn rol hebben gespeeld. Het blijft hoe dan ook balen. Heb er nu 10 dokters op gezet om hem zo snel weer op te lappen.
Ronald Koeman; newbie vragen blijven komen en zolang ze niet TE zijn, zijn wij er om ze te beantwoorden of niet... als je eens een keer geen zin hebt
Goeie tip trouwens over de dokters, mensen vergeten nog weleens in hun planning van tevoren dat ze ook afzwaaigeld moeten dokken thv een salaris.
Topic Deel 7
jaja, deel 7 is alweer in de maak en de link naar de coaches is er reeds in opgenomen.
natuurlijk ook de nieuwe GoT federatie & cupsite url ahum, zodra iemand me die nog even kan pagen
Zou iedereen die daar zin in heeft ajb kunnen aangeven wat er nog meer in die begintopic moet komen te staan, maar vooral deze keer ook even naar de lay-out ervan willlen kijken. Wat kan er beter, in welke volgorde, wat is obsolete geworden, etc...
thanks alvast
[ Voor 30% gewijzigd door yared op 07-08-2003 21:11 ]
http://htinside.bitxs.com/gotyared schreef op 07 August 2003 @ 21:07:
Topic Deel 7
jaja, deel 7 is alweer in de maak en de link naar de coaches is er reeds in opgenomen.
natuurlijk ook de nieuwe GoT federatie & cupsite url ahum, zodra iemand me die nog even kan pagenstaat er natuurlijk ook in
![]()
thanks alvast
Dit wordt onze nieuwe hattrick site!
Wees geduldig...
Ik wil ook wel het nodige geld sponsoren om tot het kopen van een mooie prijs te komen.
En wil daarmee ook gelijk wel een bod van 3,5 Euro doen op de naam Got Cup zodat het dus in de toekomst de Nobbe United Got Cup wordt.
Toto!
1 - FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoeken
1 - Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
Verder vind ik het badhandoek idee een top idee! Lekker op het strand liggen en toch nog steeds aan Hattrick denken
@Yared>beginnerspost> ik zat er aan te denken om een startpost te maken ala http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192344.
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is? Of misschien iets met flash ofzo? Of wordt dat ook niet ondersteund?
Misschien gewoon even toestemming vragen om het beste, meest inhoudelijke topic ooit op GoT te sieren?
En aangezien jij wel goed in het vaandel staat bij die rakkers van GoT moet jij het even vragen
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 07-08-2003 22:12 ]
Je kan best tabellen maken op GoT, kijk bv maar naar dit topic.Anoniem: 34339 schreef op 07 August 2003 @ 22:05:
[...]
@Yared>beginnerspost> ik zat er aan te denken om een startpost te maken ala http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192344.
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is? Of misschien iets met flash ofzo? Of wordt dat ook niet ondersteund?
Misschien gewoon even toestemming vragen om het beste, meest inhoudelijke topic ooit op GoT te sieren?
En aangezien jij wel goed in het vaandel staat bij die rakkers van GoT moet jij het even vragen
[ Voor 6% gewijzigd door grooviee17 op 07-08-2003 23:25 ]
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
Goh zie dat iedereen denkt dat ik ga winnen, misschien toch maar een iets beter team opstellen!
[ Voor 19% gewijzigd door mankit op 07-08-2003 23:49 ]
Wat d8 je van de code gewoon copieren?Anoniem: 34339 schreef op 07 August 2003 @ 23:33:
Ja nou zoiets moeten we ook hebben! Dat is toppie, mooi toch?
Succes Yared!
neeee het moet wel in HT kleuren natuurlijk, of anders gewoon formeel zwart wit.Brainpower schreef op 08 August 2003 @ 00:14:
[...]
Wat d8 je van de code gewoon copieren?Gewoon View Message klikken en dan onderaan kijken!
Succes Yared!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 08-08-2003 00:21 ]
ik heb weleens geinformeerd wat de mogelijkheden waren om een vaste sublink te krijgen. Bijvoorbeeld een sublink als bijvoorbeeld: http://gathering.tweakers.net/hattrick@Yared>beginnerspost> ik zat er aan te denken om een startpost te maken ala Lieve Adjes FAQ.
Wat de mod dan doet die dit topic sluit, die koppelt de nieuwe topic dan telkens aan de volgende.... helaas, het is het interne forum in en uitgegaan zonder succes.
Wat ook kan is op onze eigen site een link die altijd naar de beginpost van ons actueelste topic staat maar altijd dezelfde url heeft zodat mensen hem kunnen bookmarken?
Dan kan ie namelijk (met hulp van gm-graxon
Die layout aanpassing met allemaal tabellen zal ik eens over nadenken, nadeel is dat het qua code een zooitje word en gewoon tekst makkelijk en snel aan te passen/lezen is.
Brainpower en Thije, je kunt die code niet copy/pasten... alleen een mod kan html gebruiken of uitgebreide UBB tags, ikke niet, ik moet het de harde manier doenAnoniem: 34339 schreef op 08 August 2003 @ 00:20:
[...]
neeee het moet wel in HT kleuren natuurlijk, of anders gewoon formeel zwart wit.
En dat wat Grooviee postte dan?yared schreef op 08 August 2003 @ 00:30:
[...]
Brainpower en Thije, je kunt die code niet copy/pasten... alleen een mod kan html gebruiken of uitgebreide UBB tags, ikke niet, ik moet het de harde manier doen
???yared schreef op 08 August 2003 @ 00:30:
[...]
Brainpower en Thije, je kunt die code niet copy/pasten... alleen een mod kan html gebruiken of uitgebreide UBB tags, ikke niet, ik moet het de harde manier doen
Je moet het natuurlijk wel proberen
Oude lijst | ||
Nick | Class | Account: |
Putjesschepper Shagura Viper2k1 TLRnz Pheno79 CDHoes KUSJEEEEE Kapoen agentorangina RocketKoen Row Venkeroz FrostXL Chainsaw Liquid_Lizard Skyclad Termy Assmael SuperFruitig TLRnZ Fragz Ctulu | Barbarian Assasin (dual claw MA) Paladin ? Druid (Elementalist) Sorc Sorc Amazon (java) Paladin ? Assasin Barbarian Barbarian Druid (shape-shifter) Amazon (bow) Sorc Random Barbarian Necro Assa Sorc Assa/Druid Necro/Druid | *Putjesschepper *Shagura *Lancelot[GoT] ? *Pheno[GoT] ? *Cuffstain[GoT] *Kapoentje *Oranginas[GoT] *Rocketkoen[GoT] *Row[GoT] *Venkeroz *Frost[GoT] *Chainsaw_NL ? ? ? ? *SuperFruitig *TLRnZ *Fragz *Demanto |
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
2 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
1 - Fc Oudeland – TheStommerds
3 - Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
2 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
Don't waste your time or time will waste you
Maar zoals ik al zei tegen iedereen die de Zaanmamma's een 2 of een 3 gaven, maak je borst maar nat... ze had al een formidabele aanval, nu word ie waarschijnelijk nog een stapje hoger, want haar 2e aanvaller is naar uitstekend gegaan
Doe daar nog even een beter middenveld bij en een sterspeler die nu goede vorm en conditie heeft (waarde 446.000 euro) en het word een mooie overwinning voor d'r tegen de nummer 6.
En ja, ze gaat 3.5.2 spelen
3.4.3 was alleen maar spitsen training en die is in principe nu klaar.
* yared wou dat zijn spelers zulke waardes hadden of zulke specs
Over deel8, ik zal eens kijken wat ik ervan bak... vandaag druk dus als het morgen of vanavond lukt dan doe ik het anders post ik even tijdelijk een textversie.
Dolf bedankt voor de tip
1 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 Fc Oudeland – TheStommerds
2 FC Urnie – Infected Mushrooms
1 Monkeeeees – V.V. De Fivel
2 Tha Groove's – Vtown
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
1 Zaanmamma's – Sunday United
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ik zal het onthouden, íemand moet de newbies begeleiden, maar soms wordt je er wel eens moe vanyared schreef op 07 August 2003 @ 21:07:
Ronald Koeman; newbie vragen blijven komen en zolang ze niet TE zijn, zijn wij er om ze te beantwoorden of niet... als je eens een keer geen zin hebt![]()
Ik had niet anders verwacht van deze die-hard hattrick-GoTter!Anoniem: 34339 schreef op 07 August 2003 @ 22:05:
Ik wil ook wel het nodige geld sponsoren om tot het kopen van een mooie prijs te komen.
Wie biedt er meer?En wil daarmee ook gelijk wel een bod van 3,5 Euro doen op de naam Got Cup zodat het dus in de toekomst de Nobbe United Got Cup wordt.
[ Voor 60% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-08-2003 11:57 ]
Ik trainde algemeen , 100%, Nu is er maar 1 basisspeler die omhoog is gegaan, en een stuk of 4 naar beneden. Nog vager is dat diegene die niet gespeeld hebben wél omhoog zijn gegaan. *confused*
Sja, de vormveranderingen zijn soms heel onvoorspelbaar, wen er maar vast aanKatala schreef op 08 augustus 2003 @ 11:55:
Mijn hele training was maar !@#$%^... ik snap t niet
Ik trainde algemeen , 100%, Nu is er maar 1 basisspeler die omhoog is gegaan, en een stuk of 4 naar beneden. Nog vager is dat diegene die niet gespeeld hebben wél omhoog zijn gegaan. *confused*
Ik had zelf een redelijke trainingsupdate, vorm +8/-7, en vooral de basiself zijn vooruit gegaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-08-2003 11:59 ]
Is inderdaad niet logisch, maar bij hattrick is álles mogelijk als het om vormveranderingen gaatKatala schreef op 08 August 2003 @ 12:22:
Ja dat weet ik, maar het is toch niet echt logisch dat spelers die niet spelen beter in vorm raken en spelers die wel spelen uit vorm raken
@yared Ik ben gisteravond nog even aan de slag geweest met de beginnerspost, zie je mail voor het voorbeeld
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
1 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 Fc Oudeland – TheStommerds
2 FC Urnie – Infected Mushrooms
1 Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 Tha Groove's – Vtown
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
1 Zaanmamma's – Sunday United
Dank je! Ik heb het inderdaad zelf gemaakt, toen ik een keer in een creatieve bui wasAnoniem: 34339 schreef op 08 August 2003 @ 17:17:
Grooviee17 wat heb je trouwens een prachtig stukje kunst als logo hier op GoT. Zelf gedaan?
Ik merk dat ik in wedstrijden controleren nog wat te kort kom, en wil dus een sterker middenveld.. Hoe doe ik dat,jong kopen en doortraien of een oudere ervaren speler kopen zodat ik meteene ffect heb?
aangezien ik op scoren train, omdat ik daar talentjes van heb
[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 08-08-2003 19:05 ]
Ik heb nog een 32-jarige vleugespeler te koop staan voor 31k. Loopt op 9 augustus 21.35 af.grooviee17 schreef op 08 August 2003 @ 20:15:
ik zou gaan voor de wat oudere spelers, die kosten veel minder en het is zonde om dan zoveel geld uit te geven aan talentjes die je niet traint.
Conditie: uitstekend
Positiespel: matig
Passen: matig
Vleugelspel: goed
lijkt de foto in mijn Tweakersprofiel welgrooviee17 schreef op 08 August 2003 @ 17:37:
[...]
Dank je! Ik heb het inderdaad zelf gemaakt, toen ik een keer in een creatieve bui was.
Radical1980 ajb het verzoek in de beginpost om geen playerads te plaatsen toe te passenIk heb nog een 32-jarige vleugespeler te koop staan voor 31k. Loopt op 9 augustus 21.35 af.
Nobbe United Cup??? da's gewoon vragen om mijn bijdrage zonder mijn naam te noemenquote:
En wil daarmee ook gelijk wel een bod van 3,5 Euro doen op de naam Got Cup zodat het dus in de toekomst de Nobbe United Got Cup wordt.
Wie biedt er meer?
grooviee17, ben hem net aan het copy/pasten/bewerken in een ander scherm, wellicht zie je zo een deel 8 verschijnen.
Sorry, zal het niet weer doenyared schreef op 08 August 2003 @ 20:42:
Radical1980 ajb het verzoek in de beginpost om geen playerads te plaatsen toe te passen
Het kleinste stadion van HT
Maar 10 VIP-plaatsen in het stadion, de echte über-newbe/n00b is weer aan het werk
Ja maar die ken je ook nog verbouwen...gewoon min invullenAnoniem: 17731 schreef op 08 August 2003 @ 22:53:
dat is wel vaag. Iedereen krijgt toch standaard 7000 plaatsen bij het begin?
Idd een ubern00b
Anoniem: 15528
Kijk, weer een nieuwe speler erbijAnoniem: 15528 schreef op 08 August 2003 @ 23:37:
Ik ben ook eens begonnen met Hattrick en ik kwam van die managersoftware tegen. Welke is nou eigenlijk het handigste en nog steeds freeware?
De handigste gratis software vind ik zelf HO, een link staat in de beginnerspost. Maar HAM is, vind ik zelf, wat makkelijker in gebruik dan HO, maar dat kost weer E 7,50.
Je hebt HAM eerst een maandje op proef voordat je moet betalen. Het is het geld waard kan ik je vertellen, super programma, wordt zeer regelmatig geupdate, en je betaalt slechts eenmalig.Anoniem: 15528 schreef op 08 August 2003 @ 23:37:
Ik ben ook eens begonnen met Hattrick en ik kwam van die managersoftware tegen. Welke is nou eigenlijk het handigste en nog steeds freeware?
[ Voor 34% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-08-2003 00:01 ]
Anoniem: 15528
Ik heb het voorheen al eens geprobeert maa ben er toen niet echt verder mee gegaan. Nieuwe start dusgrooviee17 schreef op 08 August 2003 @ 23:48:
[...]
Kijk, weer een nieuwe speler erbij. Wat is je team?
De handigste gratis software vind ik zelf HO, een link staat in de beginnerspost. Maar HAM is, vind ik zelf, wat makkelijker in gebruik dan HO, maar dat kost weer E 7,50.
HAM heb ik ook geprobeert ja, ik had eerst een oudere versie die nog als freeware gebruikt kon worden. En tja 7,50 euro is op zich ook niet veel nee. Ik zal allebei de programma's eens proberen en kijken of ik HO een stuk minder vind dan HAM en dan koop ik HAM maar als ik eenmaal verslaafd ben
D E E L 8 ! v/h Grote HT Topic
Deel acht alweer in ons topic en dan zegt onze nieuwste vriend Hyphylus
LOLdan koop ik HAM maar als ik eenmaal verslaafd ben
Er is deze keer zeer hard gewerkt aan de lay-out waarbij Grooviee17 een aardige hoeveelheid bulkwerk heeft moeten verzetten in het omzetten van plain text naar tabellen, dus alle complimenten & op- en aanmerkingen kunt u gerust kwijt in dit nieuwe deel... schroom niet
Graag alle volgende postings hier te plaatsen:
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 8
Dit topic is gesloten.