Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.087 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 14:10

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 78118 schreef op 06 augustus 2003 @ 17:51:
gvd zeg 1-2 achter ik 100 kansen 1 goal hij 2 kansen 2x goal

ik own nog wel met 70 procent moet toch goedkomen :(
Zou kunnen dat verdediging van hem goed is, dan mis je wel veel kansen. ;)
En bij 3-3 betekent het 1 ding, niemand op het veld kan verdedigen. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Real Madrid wint toch ook nie alles. Maar ze zijn wel beter :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 06-08-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 09:27
Anoniem: 34339 schreef op 06 August 2003 @ 18:02:
Real Madrid wint toch ook nie alles. Maar ze zijn wel beter :)
De eeuwige conclusie: de bal is rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
Met rust 1-2 achter en 47% balbezit, hopen dat het de 2e helft beter gaat, en dat ik nog kan winnen(tis een oefenwedstrijd tegen een huisgenoot, voor de prestige moet je dan wel winnen he :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

0-5 voor inmiddels, 3-4-3 spelen was slim, maar mijn beste spits die al training zou krijgen erinzetten voor de ratings en ervaring was een beetje overkill en te gierig ;) Nu is ie geblesseerd, hopelijk niet te lang, anders vinden we wel een paar wonderdokters...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
1-4 achter... :( Ik had gehoopt niet al te zwaar te worden afgestraft vandaag, ben ook nog is een middenvelder kwijt geraakt. Maar die ene goal maakt al een beetje goed ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op 06 augustus 2003 @ 18:28:
1-4 achter... :( Ik had gehoopt niet al te zwaar te worden afgestraft vandaag, ben ook nog is een middenvelder kwijt geraakt. Maar die ene goal maakt al een beetje goed ;)
Je lijkt nogal teleurgesteld... het is maar een oefenwedstrijdje toch? :D
Ok van die middenvelder is wel rot (had nou maar je B-team opgesteld he :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Woeiii, 6-3 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb 4-0 gewonnen en dus weer een ronde verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:07
2-0 gewonnen

Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging : uitmuntend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : redelijk

gaat de goede kant op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

0-5 gebleven, spits 1 week dood maar, en daardoor heeft mijn andere spits met bagger vorm toch nog training, als het meezit, dan zit het ook heel goed mee. :D
Broertje kreeg in de 1e minuut van de verlenging al een doelpunt tegen, best vies...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 34339 schreef op 06 August 2003 @ 18:42:
[...]

Je lijkt nogal teleurgesteld... het is maar een oefenwedstrijdje toch? :D
Ok van die middenvelder is wel rot (had nou maar je B-team opgesteld he :P).
Nee, t ging om een bekerwedstrijd:( MIjn top spits was al geblesseerd, en m'n tegenstander een stuk beter dus ik had niets anders verwacht dat te verliezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

toch nog simpel 5-2 gewonnen met formidabel midfield op normal :) 4e ronde is dus een feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ik heb gepict:

HARDTRANCE
Player rating and Team formation
Midfield: magnificent
Right Side Defence: excellent
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: passable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
kiddy
Midfield: solid
Right Side Defence: outstanding
Central Defence: formidable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: formidable
Central Attack: passable
Left Side Attack: formidable

Aardige stats lijkt me zo voor een team uit de 6e

Goh als ik nou een keer met mijn A-team speel in de competitie sta ik tenminste niet zo laag in de GoT-rating!!!

[ Voor 17% gewijzigd door mankit op 06-08-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ey mankit .. heb je nog wat spelers te ruil (17 jarige middenvelders?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 06 augustus 2003 @ 19:03:
kiddy
Midfield: solid
Right Side Defence: outstanding
Central Defence: formidable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: formidable
Central Attack: passable
Left Side Attack: formidable

Aardige stats lijkt me zo voor een team uit de 6e

Goh als ik nou een keer met mijn A-team speel in de competitie sta ik tenminste niet zo laag in de GoT-rating!!!
Speel net als ik overal met A-team en gier ervaring kapot, met de nodige risico's. :P
Mijn reserves zijn zo hopeloos uit vorm dat ik geen keus heb eigenlijk, aangezien mijn spitsen ook al zwaar uit vorm zijn kan ik niet alle vormloze gasten opstellen (train spitsen) Geen verdediging en geen aanval is dodelijk...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Groove's seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team.
Is passable ervaring in het systeem niet hoog genoeg om je team zich te laten verwarren door een ander systeem?

Helaas niet gewonnen(1-2 verloren), maar mijn nieuwe jeugdspeler wel 2 1/2 ster :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn jeugdspeler 17 jaar net gepromoot 3 ster. Staat op de transferlijst, want ik train geen verdedigers. Hij is nu 157000 waard en staat voor 9 ton op de lijst.

Levi Kaptein.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 06-08-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Harlem Hattricks

Middenveld: goed
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : goed

3-2 verloren van zo'n mankit-achtig 6e divisie teampje in de laatste minuten door een blessure... :|

ontevreden? ,.. tja, beetje maar alleen vanwege de inkomsten die ik wellicht ooit had gekregen (alweer drie rondes uit gespeeld voor kleingeld).

ik ben zelfs supertevreden.... me beste middenveld die ik ooit had gehaald lag hier twee stappen onder :9

devv05 zou je ajb de gehele gotfed organisatiestructuur ook even ajb in een linkje op de nieuwe site kunnen zetten. kan je helaas niet helpen met design, geen tijd, nieuwe baan

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hmm, volgende week tegen een IV-divisie team, divisiegenoot van FC P.A.A.R.D...heeft totnutoe niet hoger dan een zwak middenveld gehaald, maar andere stats wel allemaal uitstekend-uitmuntend. Kon nog wel eens een spannende pot worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
_Fonz wat bedoel je, ik heb geen goede middenvelders, of wil je zo'n geniale winger van mij ;)

Yared: Er bestaat maar een team zoals ik!

Moet tegen een III divisie team volgende week, als hij zoals gewoonlijk speelt, pic win ik met gemak, anders wordt het moeilijk en moet is motsen om te winnen, alleen dat ga ik niet doen!

[ Voor 9% gewijzigd door mankit op 06-08-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
****************GOT CUP****************
Ik speel met de gedachte om aan het winnen van de cup een prijsje te verbinden, te weten 3 maanden supporter. Vinden jullie dit een leuk idee? Dit niet als lokkertje om meer teams mee te laten doen hoor, want het is gewoon de bedoeling dat alleen tweakers of vrienden/vriendinnen/kennissen/familie van tweakers meedoen, maar het leek me gewoon leuk om voor meer dan alleen de eer te strijden :)

Ik ga ervan uit dat Yared met z'n creditcard de betaling wil verrichten. Iemand een idee hoe we de financiering kunnen regelen? (alle deelnemers 10c laten storten vind ik ook weer zoiets.) Op zich wil ik het ook best zelf betalen, want het is niet echt een mega-bedrag, maar een andere oplossing heeft de voorkeur :)

Edit: Mijn voorstel: Iedereen die de GoT-cup een warm hart toedraagt kan zich vrijwillig aanmelden om mee te betalen, dan kunnen we het bedrag gewoon netjes verdelen. Bij voldoende enthousiasme kunnen we van die 3 maanden supporter ook 1 jaar maken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-08-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je al een winger verkocht voor veel poen mankit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
.

[ Voor 100% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-08-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
en wat als je al supporter bent ;)

anyway, wat voor prijs dan ook, ik doe mee, en de hoeveelheid pleuroos van mijn bijdrage hangt af van het aantal andere die een centje willen bijdragen ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 19:31

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ronald Koeman schreef op 06 augustus 2003 @ 22:10:
Ik speel met de gedachte om aan het winnen van de cup een prijsje te verbinden, te weten 3 maanden supporter. Vinden jullie dit een leuk idee? Dit niet als lokkertje om meer teams mee te laten doen hoor, want het is gewoon de bedoeling dat alleen tweakers of vrienden/vriendinnen/kennissen/familie van tweakers meedoen, maar het leek me gewoon leuk om voor meer dan alleen de eer te strijden :)

Ik ga ervan uit dat Yared met z'n creditcard de betaling wil verrichten. Iemand een idee hoe we de financiering kunnen regelen? (alle deelnemers 10c laten storten vind ik ook weer zoiets.) Op zich wil ik het ook best zelf betalen, want het is niet echt een mega-bedrag, maar een andere oplossing heeft de voorkeur :)

Edit: Mijn voorstel: Iedereen die de GoT-cup een warm hart toedraagt kan zich vrijwillig aanmelden om mee te betalen, dan kunnen we het bedrag gewoon netjes verdelen. Bij voldoende enthousiasme kunnen we van die 3 maanden supporter ook 1 jaar maken :)
waarom niet een hattrick handdoek of t-shirt? dat heeft tcoh bijna niemand nog, en t lijkt me wle leuk. beter dan supporterschap, aangezien iedereen die lid is van de federatie dat toch al heeft ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Yukkie schreef op 07 augustus 2003 @ 01:00:
[...]

waarom niet een hattrick handdoek of t-shirt? dat heeft tcoh bijna niemand nog, en t lijkt me wle leuk. beter dan supporterschap, aangezien iedereen die lid is van de federatie dat toch al heeft ;)
Dat is op zich ook wel een goed idee, want bijna niemand heeft idd zo;n t-shirt of handdoek1. Nadeel is alleen dat die dan weer wat duurder zijn en je dus met een aantal mensen dat moet betalen. Ik wil daar ook wel aan meebetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja waarschijnlijk kom ik toch weer in ronde 10 of hoger, dus kan toch niet meedoen met de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Gisteren een oefenwedstrijd gespeeld tegen Tigers Unlimited. Ditzelfde team heeft mij afgelopen zondag verslagen in de competitie met 4-0 (ik ga er zo ongelooflijk aan dit seizoen). Direct na deze wedstrijd daagde hij me uit voor een oefenwedstrijd. Natuurlijk gelijk toegehapt want dat scheelt weer uitdagen.

MAAR WAAROM SPEELT HIJ MET HETZELFDE TEAM ALS ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!

Voor de ervaring??? In een oefenwedstrijd??? Ikke niet meer snap. Logisch dat ik met 6-0 op de broek krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik moet tegen een 3e divisie team: FC Hoorn (20993) uit III.2. Moet te doen zijn denk ik zolang hij speelt zoals de afgelopen 3 cup-wedstrijden. Komt 9worlds.net ook niet uit dezelfde league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:47
Heb een Ve divisie opponent moet te doen zijn. Alleen ben ik gisteren mijn beste verdediger voor 8 weken kwijt geraakt....

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Yukkie schreef op 07 augustus 2003 @ 01:00:
[...]

Als je al supporter bent wordt je supporterschap natuurlijk automatisch verlengd...Maar een handdoek/T-shirt vind ik ook een goed idee.

FF de winkel gechecked: Een t-shirt kost je 14 euro 50 en de verzendkosten zijn 6,50. De badhanddoek kost 22 euro + diezelfde 6,50 verzendkosten.
(Ter vergelijkinging: 3 maanden supporter kost ongeveer 6 euro en geen verzendkosten...)

Verder is de levertijd van het T-shirt 3-5 weken! :|
Chocovla schreef op 07 August 2003 @ 10:23:
Heb een Ve divisie opponent moet te doen zijn. Alleen ben ik gisteren mijn beste verdediger voor 8 weken kwijt geraakt....
Ik heb aan het begin van de competitie de trainingsintesiteit naar 93% teruggeschroefd. Sindsdien geen blessure meer gehad (afkloppen!) Ik heb trouwens nog wél gewoon 5 fysio's in dienst....
Als ik uit de beker lig en m'n basiself dus minder wedstrijden maken, gaat de intensiteit weer naar 95-96%.

[ Voor 36% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-08-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Goede morgen mensen! De toto is vroeg vandaag :)
Succes iedereen!!

FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
Fc Oudeland – TheStommerds
Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
FC Urnie – Infected Mushrooms
Monkeeeees – V.V. De Fivel
Frizza United – Northern Spurs FC
Tha Groove's – Vtown
Fiets 'em d'r in – firenzoos
F.C DEN-HAAG – kiddy
Zaanmamma's – Sunday United

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Poll: Wat zie jij graag als hoofdprijs van de GoT-cup?
3 maanden/1jaar supporter(-verlenging).
De Hattrick-badhanddoek.
Het Hattrick-T-shirt.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3283&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
2 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoeken
3 Fc Oudeland – TheStommerds
1 Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 FC Urnie – Infected Mushrooms
3 Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 Frizza United – Northern Spurs FC
1 Tha Groove's – Vtown
1 Fiets 'em d'r in – firenzoos
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
3 Zaanmamma's – Sunday United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
2 - FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
1 - Fc Oudeland – TheStommerds
2 - Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 - FC Urnie – Infected Mushrooms
1 - Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 - Frizza United – Northern Spurs FC
2 - Tha Groove's – Vtown
1 - Fiets 'em d'r in – firenzoos
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy
1 - Zaanmamma's – Sunday United

Ik heb t volste vertrouwen in Frizza & Zaanmamma's, so don't let me down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

1 - FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
3 - Fc Oudeland – TheStommerds
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy

bedankt voor het vertrouwen katala en koeman :P

*edit* nou vooruit ik geef haar me vertrouwen yared :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 07-08-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Alleen ben ik gisteren mijn beste verdediger voor 8 weken kwijt geraakt....
hoe hoog staat je trainingsintensiteit?

Poll GoT Cup * yared neemt de verzendkosten voor zijn rekening

1 - FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 - Fc Oudeland – TheStommerds
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy

Frizza, jij zoekt zeker mot met Renate :P
Kijk even naar de middenvelder die ze heeft gekocht voor ruim 3 ton, en gisteren (ivm reeds geplande training) had opgesteld als forward ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-05 12:53

grootw

groot, groter, grootw

Ronald Koeman schreef op 06 augustus 2003 @ 22:10:

We kunnen de cup laten sponseren,
de Cup wordt dan vernoemd naar diegene die de prijs betaalt....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 07 August 2003 @ 13:40:
Poll GoT Cup * yared neemt de verzendkosten voor zijn rekening
Da's een aardig voorstel van je Yared :)
Grovee17 en ik betalen ook mee, wie nog!?
Thije, Brainpower, Devv en alle andere tweakers laat eens wat van je horen! :P
Een bijdrage is natuurlijk geheel vrijwillig, maar hoe meer mensen meedoen, hoe minder een ieder moet betalen. (Niet willen meebetalen, maar wel stemmen voor de dure badhanddoek, hmm....)
grootw schreef op 07 August 2003 @ 15:06:
[...]

We kunnen de cup laten sponseren,
de Cup wordt dan vernoemd naar diegene die de prijs betaalt....
Op zich een geinig plan, maar denk niet dat daar veel animo voor is. En de Mohra GoT-cup dat klinkt toch ook niet!

Zeeuws-Meisje GoT-cup? :+
Douwe-Egberts GoT-cup? :+
Mercedes-Benz GoT cup? :9

[ Voor 55% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-08-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Woei, mijn jeugdspeler van deze week is net voor een ton verkocht :)!

Zijn stats:
Ludo Kaemingk
94000 Euro, 19 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities

Stamina: poor Keeping: Disastrous
Playmaking: poor Passing: Excellent
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
Toch nog weer een meevallertje deze week:)!

[ Voor 5% gewijzigd door grooviee17 op 07-08-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
grooviee17 schreef op 07 August 2003 @ 15:55:
Woei, mijn jeugdspeler van deze week is net voor een ton verkocht :)!

Zijn stats:

[...]

Toch nog weer een meevallertje deze week:)!
Voor welk bedrag had je 'm aangeboden? EEN TON, damn, wat een hoop n00bs zijn er toch op deze wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Slecht nieuws voor mijn fans van de Matchviewer;

"We currently say no to all new kind of scannings on the website. Including match viewers.
This is due to server load. "

Dus voorlopig is t een illegaal programma :( Voor de paar mensen die 'm hebben, hou maar op met t te gebruiken.

Ik zal ooit in de toekomst nog is een mailtje sturen, wanneer de hattrick servers duidelijk verbeterd zijn. Zoals iedereen weet zijn de servers nu namelijk 'rampzalig' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
scannen
HT is momenteel erg hard bezig te achterhalen welke software allemaal bezig is met het scannen van de pagina's zoverre dat mogelijk is. Tot nu toe heb ik via de HAM federatie gehoord dat alleen Loke met Hattrick Assistant Manager (HAM) officieel toegang heeft gekregen TIJDELIJK! dus ook hij kan als ze besluiten de pagina's af te schermen naast het net vissen of een of andere licentie aanschaffen.

* yared heeft geen idee hoe het technisch allemaal zit en heeft het meeste van horen zeggen via de fora/federaties.

Ben wel benieuwd wat ze technisch gezien allemaal voor mekaar kunnen krijgen qua afschermen enzo, het scannen schijnt namelijk een van de grote boosdoeners te zijn van de trage servers... voor elke programmeur die ze aanpakken, stappen er volgens mij tien nieuwe in het bootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Dit is wel een leuke link voor in de openingspost:

http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 16:47
Heb de trainingsintensiteit op 98% staan dus dat zal zeker zijn rol hebben gespeeld. Het blijft hoe dan ook balen. Heb er nu 10 dokters op gezet om hem zo snel weer op te lappen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Chocovla schreef op 07 August 2003 @ 20:22:
Heb de trainingsintensiteit op 98% staan dus dat zal zeker zijn rol hebben gespeeld. Het blijft hoe dan ook balen. Heb er nu 10 dokters op gezet om hem zo snel weer op te lappen.
Het is al vaker gezegd, maar ik doe het toch maar even: 10 dokters kosten 15.000 per week + 15.000 als je ze weer moet ontslaan. Als je voldoende kapitaal hebt kun je voor die paar weken blessureleed een vervanger aantrekken, en als je geblesseerde weer op de been is kun je hem weer verkopen. Dit kost je alleen een paar weken salaris + 10% van de verkoopsom. Dat kon nog wel eens stukken goedkoper zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Dat heb ik ook gedaan, alleen ik kon geen speler vinden die net zo goed was en die ik kon betalen (-120k)

't kan zelfs zo zijn dat die speler dusdanig goed speelde dat je 'm houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hiervoor heb je ook een stuk of wat fysio's nodig... continue... ik geloof 1 per 1% boven de 90% (in dit geval dus 8;)) anders krijg je dus blessures van 8 weken :D

Ronald Koeman; newbie vragen blijven komen en zolang ze niet TE zijn, zijn wij er om ze te beantwoorden of niet... als je eens een keer geen zin hebt ;) :P

Goeie tip trouwens over de dokters, mensen vergeten nog weleens in hun planning van tevoren dat ze ook afzwaaigeld moeten dokken thv een salaris.

Topic Deel 7
jaja, deel 7 is alweer in de maak en de link naar de coaches is er reeds in opgenomen.
natuurlijk ook de nieuwe GoT federatie & cupsite url ahum, zodra iemand me die nog even kan pagen :D staat er natuurlijk ook in :+

Zou iedereen die daar zin in heeft ajb kunnen aangeven wat er nog meer in die begintopic moet komen te staan, maar vooral deze keer ook even naar de lay-out ervan willlen kijken. Wat kan er beter, in welke volgorde, wat is obsolete geworden, etc...

thanks alvast 8)

[ Voor 30% gewijzigd door yared op 07-08-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 07 August 2003 @ 21:07:
Topic Deel 7
jaja, deel 7 is alweer in de maak en de link naar de coaches is er reeds in opgenomen.
natuurlijk ook de nieuwe GoT federatie & cupsite url ahum, zodra iemand me die nog even kan pagen :D staat er natuurlijk ook in :+

thanks alvast 8)
http://htinside.bitxs.com/got
Dit wordt onze nieuwe hattrick site! :)

Wees geduldig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

uh ja het is dan toch topic deel 8? Voor de rest kan ik niets anders erbij verzinnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee Brainpower das cool! Op de server van HT-inside :).

Ik wil ook wel het nodige geld sponsoren om tot het kopen van een mooie prijs te komen.
En wil daarmee ook gelijk wel een bod van 3,5 Euro doen op de naam Got Cup zodat het dus in de toekomst de Nobbe United Got Cup wordt. :P

Toto!

1 - FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoeken
1 - Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy

Verder vind ik het badhandoek idee een top idee! Lekker op het strand liggen en toch nog steeds aan Hattrick denken :) heerlijk!!!

@Yared>beginnerspost> ik zat er aan te denken om een startpost te maken ala http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192344.
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is? Of misschien iets met flash ofzo? Of wordt dat ook niet ondersteund?
Misschien gewoon even toestemming vragen om het beste, meest inhoudelijke topic ooit op GoT te sieren?
En aangezien jij wel goed in het vaandel staat bij die rakkers van GoT moet jij het even vragen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 07-08-2003 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 34339 schreef op 07 August 2003 @ 22:05:
[...]
@Yared>beginnerspost> ik zat er aan te denken om een startpost te maken ala http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192344.
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is? Of misschien iets met flash ofzo? Of wordt dat ook niet ondersteund?
Misschien gewoon even toestemming vragen om het beste, meest inhoudelijke topic ooit op GoT te sieren?
En aangezien jij wel goed in het vaandel staat bij die rakkers van GoT moet jij het even vragen :)
Je kan best tabellen maken op GoT, kijk bv maar naar dit topic.

[ Voor 6% gewijzigd door grooviee17 op 07-08-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja nou zoiets moeten we ook hebben! Dat is toppie :), mooi toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
1 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy

Goh zie dat iedereen denkt dat ik ga winnen, misschien toch maar een iets beter team opstellen!

[ Voor 19% gewijzigd door mankit op 07-08-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 07 August 2003 @ 23:33:
Ja nou zoiets moeten we ook hebben! Dat is toppie :), mooi toch? :)
Wat d8 je van de code gewoon copieren? ;) Gewoon View Message klikken en dan onderaan kijken!

Succes Yared! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 08 August 2003 @ 00:14:
[...]

Wat d8 je van de code gewoon copieren? ;) Gewoon View Message klikken en dan onderaan kijken!

Succes Yared! >:)
neeee het moet wel in HT kleuren natuurlijk, of anders gewoon formeel zwart wit.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 08-08-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Yared>beginnerspost> ik zat er aan te denken om een startpost te maken ala Lieve Adjes FAQ.
En aangezien jij wel goed in het vaandel staat bij die rakkers van GoT moet jij het even vragen
ik heb weleens geinformeerd wat de mogelijkheden waren om een vaste sublink te krijgen. Bijvoorbeeld een sublink als bijvoorbeeld: http://gathering.tweakers.net/hattrick
Wat de mod dan doet die dit topic sluit, die koppelt de nieuwe topic dan telkens aan de volgende.... helaas, het is het interne forum in en uitgegaan zonder succes.

Wat ook kan is op onze eigen site een link die altijd naar de beginpost van ons actueelste topic staat maar altijd dezelfde url heeft zodat mensen hem kunnen bookmarken?
Dan kan ie namelijk (met hulp van gm-graxon ;)) opgenomen worden onder gemeenschap op HT.

Die layout aanpassing met allemaal tabellen zal ik eens over nadenken, nadeel is dat het qua code een zooitje word en gewoon tekst makkelijk en snel aan te passen/lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 34339 schreef op 08 August 2003 @ 00:20:
[...]

neeee het moet wel in HT kleuren natuurlijk, of anders gewoon formeel zwart wit.
Brainpower en Thije, je kunt die code niet copy/pasten... alleen een mod kan html gebruiken of uitgebreide UBB tags, ikke niet, ik moet het de harde manier doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 08 August 2003 @ 00:30:
[...]
Brainpower en Thije, je kunt die code niet copy/pasten... alleen een mod kan html gebruiken of uitgebreide UBB tags, ikke niet, ik moet het de harde manier doen :|
En dat wat Grooviee postte dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 08 August 2003 @ 00:30:
[...]
???

Je moet het natuurlijk wel proberen >:)

Oude lijst
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad
Termy
Assmael
SuperFruitig
TLRnZ
Fragz
Ctulu

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Sorc
Amazon (java)
Paladin ?
Assasin
Barbarian
Barbarian
Druid (shape-shifter)
Amazon (bow)
Sorc
Random
Barbarian
Necro
Assa
Sorc
Assa/Druid
Necro/Druid

*Putjesschepper
*Shagura
*Lancelot[GoT]
?
*Pheno[GoT]
?
*Cuffstain[GoT]
*Kapoentje
*Oranginas[GoT]
*Rocketkoen[GoT]
*Row[GoT]
*Venkeroz
*Frost[GoT]
*Chainsaw_NL
?
?
?
?
*SuperFruitig
*TLRnZ
*Fragz
*Demanto

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:43
Zo, de toto maar weer eens voor deze week!

2 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Training was lekker, 3 aanvallers omhoog in scoren, terwijl ik er maar 1 verwacht had :) Een van de spelers die omhoog is gegaan heeft zelfs niet gespeeld en is 2000 meer waard geworden. Helaas is de vormdaling in de verdediging nog even doorgegaan :(

1 - Fc Oudeland – TheStommerds
3 - Grunn Boer'n – Ajax Jeugdteam
2 - Tha Groove's – Vtown
2 - F.C DEN-HAAG – kiddy

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Twee spelers omhoog in ervaring (een 20 jarige reeds op zwak met redelijk leiderschap, dus ik heb een nieuwe aanvoerder :D) en meerendeels positieve vorm updates... ben niet ontevree

Maar zoals ik al zei tegen iedereen die de Zaanmamma's een 2 of een 3 gaven, maak je borst maar nat... ze had al een formidabele aanval, nu word ie waarschijnelijk nog een stapje hoger, want haar 2e aanvaller is naar uitstekend gegaan :D

Doe daar nog even een beter middenveld bij en een sterspeler die nu goede vorm en conditie heeft (waarde 446.000 euro) en het word een mooie overwinning voor d'r tegen de nummer 6.

En ja, ze gaat 3.5.2 spelen :D
3.4.3 was alleen maar spitsen training en die is in principe nu klaar.

* yared wou dat zijn spelers zulke waardes hadden of zulke specs :)

Over deel8, ik zal eens kijken wat ik ervan bak... vandaag druk dus als het morgen of vanavond lukt dan doe ik het anders post ik even tijdelijk een textversie.

Dolf bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:49
Eens kijken of ik een hattrick kan scoren:

1 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 Fc Oudeland – TheStommerds
2 FC Urnie – Infected Mushrooms
1 Monkeeeees – V.V. De Fivel
2 Tha Groove's – Vtown
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
1 Zaanmamma's – Sunday United

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 07 August 2003 @ 21:07:
Ronald Koeman; newbie vragen blijven komen en zolang ze niet TE zijn, zijn wij er om ze te beantwoorden of niet... als je eens een keer geen zin hebt ;) :P
Ik zal het onthouden, íemand moet de newbies begeleiden, maar soms wordt je er wel eens moe van ;)
Anoniem: 34339 schreef op 07 August 2003 @ 22:05:
Ik wil ook wel het nodige geld sponsoren om tot het kopen van een mooie prijs te komen.
Ik had niet anders verwacht van deze die-hard hattrick-GoTter! :)
En wil daarmee ook gelijk wel een bod van 3,5 Euro doen op de naam Got Cup zodat het dus in de toekomst de Nobbe United Got Cup wordt. :P
Wie biedt er meer? :P

[ Voor 60% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-08-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Mijn hele training was maar !@#$%^... ik snap t niet :S

Ik trainde algemeen , 100%, Nu is er maar 1 basisspeler die omhoog is gegaan, en een stuk of 4 naar beneden. Nog vager is dat diegene die niet gespeeld hebben wél omhoog zijn gegaan. *confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Katala schreef op 08 augustus 2003 @ 11:55:
Mijn hele training was maar !@#$%^... ik snap t niet :S

Ik trainde algemeen , 100%, Nu is er maar 1 basisspeler die omhoog is gegaan, en een stuk of 4 naar beneden. Nog vager is dat diegene die niet gespeeld hebben wél omhoog zijn gegaan. *confused*
Sja, de vormveranderingen zijn soms heel onvoorspelbaar, wen er maar vast aan ;)
Ik had zelf een redelijke trainingsupdate, vorm +8/-7, en vooral de basiself zijn vooruit gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-08-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ja dat weet ik, maar het is toch niet echt logisch dat spelers die niet spelen beter in vorm raken en spelers die wel spelen uit vorm raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Katala schreef op 08 August 2003 @ 12:22:
Ja dat weet ik, maar het is toch niet echt logisch dat spelers die niet spelen beter in vorm raken en spelers die wel spelen uit vorm raken ;)
Is inderdaad niet logisch, maar bij hattrick is álles mogelijk als het om vormveranderingen gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Mijn training was nit echt wat ik gehoopt had, maar ja, het is niet anders. Gelukkig wel een paar van mijn topspelers wat in vorm gestegen, zodat die goed kunnen spelen aanstaande zondag

@yared Ik ben gisteravond nog even aan de slag geweest met de beginnerspost, zie je mail voor het voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Weer een kloteupdate. Slechts 2 spelers zijn in vorm gestegen terwijl er 9 in vorm zijn gedaald.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mun update was best lekker :), eindelijk weer wat vorm erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
En natuurlijk weer ff de toto :).

1 FC Magnetrondoos – The Amazing Kletskoe
2 Fc Oudeland – TheStommerds
2 FC Urnie – Infected Mushrooms
1 Monkeeeees – V.V. De Fivel
1 Tha Groove's – Vtown
2 F.C DEN-HAAG – kiddy
1 Zaanmamma's – Sunday United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grooviee17 wat heb je trouwens een prachtig stukje kunst als logo hier op GoT. Zelf gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 34339 schreef op 08 August 2003 @ 17:17:
Grooviee17 wat heb je trouwens een prachtig stukje kunst als logo hier op GoT. Zelf gedaan? :)
Dank je! Ik heb het inderdaad zelf gemaakt, toen ik een keer in een creatieve bui was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 17-05 22:20
wat moet ik doen???

Ik merk dat ik in wedstrijden controleren nog wat te kort kom, en wil dus een sterker middenveld.. Hoe doe ik dat,jong kopen en doortraien of een oudere ervaren speler kopen zodat ik meteene ffect heb?
aangezien ik op scoren train, omdat ik daar talentjes van heb

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 08-08-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
ik zou gaan voor de wat oudere spelers, die kosten veel minder en het is zonde om dan zoveel geld uit te geven aan talentjes die je niet traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
grooviee17 schreef op 08 August 2003 @ 20:15:
ik zou gaan voor de wat oudere spelers, die kosten veel minder en het is zonde om dan zoveel geld uit te geven aan talentjes die je niet traint.
Ik heb nog een 32-jarige vleugespeler te koop staan voor 31k. Loopt op 9 augustus 21.35 af.

Conditie: uitstekend
Positiespel: matig
Passen: matig
Vleugelspel: goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
grooviee17 schreef op 08 August 2003 @ 17:37:
[...]

Dank je! Ik heb het inderdaad zelf gemaakt, toen ik een keer in een creatieve bui was :).
lijkt de foto in mijn Tweakersprofiel wel :P
Ik heb nog een 32-jarige vleugespeler te koop staan voor 31k. Loopt op 9 augustus 21.35 af.
Radical1980 ajb het verzoek in de beginpost om geen playerads te plaatsen toe te passen ;)
quote:
En wil daarmee ook gelijk wel een bod van 3,5 Euro doen op de naam Got Cup zodat het dus in de toekomst de Nobbe United Got Cup wordt.

Wie biedt er meer?
Nobbe United Cup??? da's gewoon vragen om mijn bijdrage zonder mijn naam te noemen >:) maar laten we het ajb de GoT Cup noemen en niet de Opel GoT Cup o.i.d.

grooviee17, ben hem net aan het copy/pasten/bewerken in een ander scherm, wellicht zie je zo een deel 8 verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
yared schreef op 08 August 2003 @ 20:42:
Radical1980 ajb het verzoek in de beginpost om geen playerads te plaatsen toe te passen ;)
Sorry, zal het niet weer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Dit kon ik jullie niet onthouden:

Het kleinste stadion van HT

Maar 10 VIP-plaatsen in het stadion, de echte über-newbe/n00b is weer aan het werk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

dat is wel vaag. Iedereen krijgt toch standaard 7000 plaatsen bij het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 08 August 2003 @ 22:53:
dat is wel vaag. Iedereen krijgt toch standaard 7000 plaatsen bij het begin?
Ja maar die ken je ook nog verbouwen...gewoon min invullen :)

Idd een ubern00b :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Ik ben ook eens begonnen met Hattrick en ik kwam van die managersoftware tegen. Welke is nou eigenlijk het handigste en nog steeds freeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 15528 schreef op 08 August 2003 @ 23:37:
Ik ben ook eens begonnen met Hattrick en ik kwam van die managersoftware tegen. Welke is nou eigenlijk het handigste en nog steeds freeware?
Kijk, weer een nieuwe speler erbij :D. Wat is je team?

De handigste gratis software vind ik zelf HO, een link staat in de beginnerspost. Maar HAM is, vind ik zelf, wat makkelijker in gebruik dan HO, maar dat kost weer E 7,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 15528 schreef op 08 August 2003 @ 23:37:
Je hebt HAM eerst een maandje op proef voordat je moet betalen. Het is het geld waard kan ik je vertellen, super programma, wordt zeer regelmatig geupdate, en je betaalt slechts eenmalig.

[ Voor 34% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-08-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

grooviee17 schreef op 08 August 2003 @ 23:48:
[...]

Kijk, weer een nieuwe speler erbij :D. Wat is je team?

De handigste gratis software vind ik zelf HO, een link staat in de beginnerspost. Maar HAM is, vind ik zelf, wat makkelijker in gebruik dan HO, maar dat kost weer E 7,50.
Ik heb het voorheen al eens geprobeert maa ben er toen niet echt verder mee gegaan. Nieuwe start dus :) met FC Bumperklever :D ik moet nog wel echt beginnen maar dat zal over een paar dagen wel kunnen.

HAM heb ik ook geprobeert ja, ik had eerst een oudere versie die nog als freeware gebruikt kon worden. En tja 7,50 euro is op zich ook niet veel nee. Ik zal allebei de programma's eens proberen en kijken of ik HO een stuk minder vind dan HAM en dan koop ik HAM maar als ik eenmaal verslaafd ben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

D E E L 8 ! v/h Grote HT Topic

Deel acht alweer in ons topic en dan zegt onze nieuwste vriend Hyphylus
dan koop ik HAM maar als ik eenmaal verslaafd ben
LOL :P

Er is deze keer zeer hard gewerkt aan de lay-out waarbij Grooviee17 een aardige hoeveelheid bulkwerk heeft moeten verzetten in het omzetten van plain text naar tabellen, dus alle complimenten & op- en aanmerkingen kunt u gerust kwijt in dit nieuwe deel... schroom niet ;)

Graag alle volgende postings hier te plaatsen:
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.