Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=44943

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!

Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

Svintges Matchviewer
Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
Hattrick Assistant Manager - Freeware versie

Image servers:

(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen. Haantjesgedrag, hooligans, flames, playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail. Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=44943

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855
Afbeeldingslocatie: http://www.iederwijs.nl/logohty.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 09-04-2003 14:10 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Je zal nog verbaasd staan hoeveel erbij komt kijken om een nieuw deel te openen synschroon met een sluiting :P

Ik hoop dat alles weer up to date is (image server moest even gepoetst worden :)) en werkt.

Verzoekje: de FAQ wil ik uitbreiden.
Het idee is links te plaatsen naar stukken binnen de voorgaande delen waar een bepaald onderwerp besproken word. Zie als voorbeeld het stukje hierboven van Xanathorn.

Input is erg welkom.

Lees ook eens 'vluchtig' deel 1,2, en 3 door, erg grappig :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:41
even klein vraagje> ik had paar dagen geleden goede speler gezien, nu wilde ik nog even wachten met bieden richting zn deadline om prijs niet tever op te drijven alleen ik heb wel zn ID maar ik weet niet meer uit welke competitieland ie komt
als ik zoek in NL dan vind ie niets....
is er een oplossing om speler te zoeken aan hand van ID :) over de gehele hattrick comp?

kortom mn info>>> naam+ID speler, meer niet...
tnx :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

yonexfreak schreef op 12 maart 2003 @ 09:08:
even klein vraagje> ik had paar dagen geleden goede speler gezien, nu wilde ik nog even wachten met bieden richting zn deadline om prijs niet tever op te drijven alleen ik heb wel zn ID maar ik weet niet meer uit welke competitieland ie komt
als ik zoek in NL dan vind ie niets....
is er een oplossing om speler te zoeken aan hand van ID :) over de gehele hattrick comp?

Het is niet mogelijk helaas. gewoon ff per land gaan zoeken, kost toch maar 10 minuten ofzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76435

>ThaNobius wrote
>1. We hebben iets visiueels nodig. We kunnen wel leuk gaan vertellen over Hattrick, maar er >moet iets zijn wat we de mensen kunnen laten zien! Weet je iets (ik denk aan een >krantenbericht, foto, etc.) dan aub hier posten, plus een eventuele link!!

Er zijn een aantal leuke club-websites (zoals mijn eigen..) die het fanatisme en enthousiasme goed weergeven, zie:
http://www.startkabel.nl/k/hattrick/
http://hattrick.boogolinks.nl/

Hier staan nog wat artikelen:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas/leesmap.msnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Klik met de rechtermuisknop op een speler en kies voor snelkoppeling kopiëren. Dan plak je dit in de adresbalk van de browser en verander je het ID aan het eind met de ID van de speler die je zoekt en klaar is yonexfreak. :)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:45
Anoniem: 76435 schreef op 12 maart 2003 @ 10:59:
>ThaNobius wrote
>1. We hebben iets visiueels nodig. We kunnen wel leuk gaan vertellen over Hattrick, maar er >moet iets zijn wat we de mensen kunnen laten zien! Weet je iets (ik denk aan een >krantenbericht, foto, etc.) dan aub hier posten, plus een eventuele link!!

Er zijn een aantal leuke club-websites (zoals mijn eigen..) die het fanatisme en enthousiasme goed weergeven, zie:
http://www.startkabel.nl/k/hattrick/
http://hattrick.boogolinks.nl/

Hier staan nog wat artikelen:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas/leesmap.msnw
SPAM! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Thanobius, ik wil pertinent niet met me kop op tv... 34 jaar lang geen voetbal op zondag kijken, niet eens studio sport komt er thuis bij ons aan en dan ineens uit de kast komen dat je verslaafd bent aan een voetbal spelletje...

nee bedankt, ga ik nog liever bij Barend en van Dorp bekennen dat ik homo ben
(zie ook Hattrick Roddels) >:) :P

Zonar, je hebt jezelf met deze tip zojuist een plaatsje in de beginposting verworven!

Thanks, dit is nou net het soort truukjes dat we voor de faq nodig hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 12-03-2003 12:08 . Reden: beginposting aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Zonar schreef op 12 maart 2003 @ 11:36:
[...]

Klik met de rechtermuisknop op een speler en kies voor snelkoppeling kopiëren. Dan plak je dit in de adresbalk van de browser en verander je het ID aan het eind met de ID van de speler die je zoekt en klaar is yonexfreak. :)
je bent een held :> :+
muchos gratias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149

Ah, alweer een nieuw deel! Dat gaat snel... :)

Nou veel Hattrick plezier allemaal en een goede (nieuwe) comptetitie toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Er gaat zo weer geoefend worden :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Sta al 2-0 voor tegen Ajax Hoofddorp :P

Edit: Nu al 5-0 :-) En mijn eerste hattrick gescoord !!
Effe snel boodschapjes doen nu...

[ Voor 55% gewijzigd door Ruudboy op 12-03-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

hmm, ik sta gewoon netjes 1-0 achter
De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 80 procent balbezit.
Dat is een mooi begin

Woeeeei 1-1 geheel tegen de verhouding in O-)

[ Voor 80% gewijzigd door neudeboules op 12-03-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:36
hmm, ik sta 2-5 achter, maar ik speel ook met een b-elftal. Hopen dat de 2e helft nog wat brengt....

Bij een vriend van mij staat z'n coach opgesteld, en die heeft gewoon al 2 keer gescoord :D! (5090489)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
In de 72 minuut van de wedstrijd, miste MVR´s Roberto de Jesús de mogelijkheid om zijn team op voorsprong te zetten vanaf de 11-meter stip. Hij gaf de schuld aan de stadionlichten die recht in zijn ogen schenen.
hahaha LMAO wat een lulsmoes om penaly te missen :o (baal wel maja)

geweldige dit soort commentaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 23:14
10-1 gewonnen :D
Middenveld: goed
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : redelijk
beide spitsen een hattrick..

V - here I come!

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 12-03-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:36
uiteindelijk met maar 2-5 verloren, was ook wel een beetje verwacht, speelde voor het eerst met 4-3-3.
Middenveld: rampzalig
Rechtsback : slecht
Centrale verdediging: matig
Linksback : matig
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : redelijk
Slecht gespeeld vandaag, maar gelukkig gaat het in de competitie een stuk beter.

V - here I come!

Bij die vriend van mij heeft de coach gewoon een hattrick gescoord, ongelovelijk gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Waarom zou je dan ook 4-3-3 spelen... Dat werkt nu eenmaal niet in Hattrick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Bij mijn tegenstander wel 3-1 verloren. Ik schat dat er nog wat verbetering op het middenveld nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

hupa 5-3 gewonnen stond in de 86e minuut nog 1-3 achter :P

tevens speel ik volgende week tegen N.V.F ( de nummer 6 van nederland ) ben benieuwd hoeveel ik dan word afgeslacht als 6e divisie clubje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
mooi 1-0 winst :)
nu zondag even laatste partij tegen nummer 2, sta 3punten voor maar als ik verliest ben ik nr 2 (slechter doelsaldo..)

ps hoeveel effect heeft het als je motivatie van normaal naar Wedstrijd van seizoen zet?
of vliegen de rode kaarten me dan om de oren :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ps hoeveel effect heeft het als je motivatie van normaal naar Wedstrijd van seizoen zet?
of vliegen de rode kaarten me dan om de oren
alles wat je uitvreet in een friendly is daarna vergeven en vergeten behalve de schop tegen de schenen... blessures gaan voor het echie.

in een competitie ligt het helemaal aan wat voor soort spelers je hebt, instelling van je coach, conditie, etc... gewoon uitproberen dus.

imo is mots spelen blessure gevoeliger

5-2 gewonnen van:

Fightin'Beograd (94979)

Land: Srbija i Crna Gora
Regio: Beograd
Stadion: Fightin'TheWorld
Taal: English
Series: # 1 in II.2

Geen idee welk land het is, maar ze hebben me jeugdkeeper voor een week eruit geschopt :(

Leverde me wel bijna 7.000 euro toegangsgeld op :P
Er komen dus echt meer supporters op af :)

En ja Thanobius... Ik ben helemaal om voor 3-5-2...
Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 91 procent. |:(

Morgen maar weer eens een rondje indiers ofzo uitnodigen, ideaal.. zij komen en betalen 6.500 euro reiskosten en jij krijgt het bezoekersgeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb net een frienly met Wedstrijd van het seizoen gespeeld, omdat ik absoluut niet wilde verliezen.

En: met _/-\o_ 3-1 _/-\o_ gewonnen.

Resultaat: 1 gele kaart, maar die mafkees had er de vorige wedstrijd 2. Toen stond de motivatie op normaal

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Over het wedstrijdverslag.... dat is echt puuuuur onzin af en toe..

Nevin Donillson, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 91 procent.

De belangrijkste Hattricks speler was Stijn Baaijens. Daar staat tegenover dat, Gian Luca Cozzolino echt heel slecht speelde.

Stijn is mijn A elftal keeper die in de laatste 2 minuten ingevallen is voor Nevin en meteen man of the match 8)7 |:(

Ook als je bij een speler kijkt naar zijn beste match is af en toe onzin te lezen... zo heb ik een speler wiens beste match eentje is waar zijn naam niet eens in het verslag naar voren komt :? :X

Kan nog wel wat aan verbeterd worden lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Par_Martinos schreef op 12 maart 2003 @ 22:15:
Ik heb net een frienly met Wedstrijd van het seizoen gespeeld, omdat ik absoluut niet wilde verliezen.

En: met _/-\o_ 3-1 _/-\o_ gewonnen.

Resultaat: 1 gele kaart, maar die mafkees had er de vorige wedstrijd 2. Toen stond de motivatie op normaal
wedstrijd van het seizoen heeft geen invloed in friendlies dus je kan motsen wat je wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 12 March 2003 @ 22:19:
Over het wedstrijdverslag.... dat is echt puuuuur onzin af en toe..

Nevin Donillson, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 91 procent.

De belangrijkste Hattricks speler was Stijn Baaijens. Daar staat tegenover dat, Gian Luca Cozzolino echt heel slecht speelde.

Stijn is mijn A elftal keeper die in de laatste 2 minuten ingevallen is voor Nevin en meteen man of the match 8)7 |:(

Ook als je bij een speler kijkt naar zijn beste match is af en toe onzin te lezen... zo heb ik een speler wiens beste match eentje is waar zijn naam niet eens in het verslag naar voren komt :? :X

Kan nog wel wat aan verbeterd worden lijkt me
Er wordt puur gekeken naar de sterren/prestatie van de speler.. Fijn dat je eindelijk door hebt dat 3-5-2 de sterkste opstelling geeft :)

[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 12-03-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana's?

3-5-2 is niet per definitie de sterkste opstelling, tegen ploegen die weinig balbezit halen speel ik liever 3-4-3 met 3 inners, zo de nr 3 gesloopt met 1-7, ze hadden toch nog een aardig elftal.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
^^0nMe schreef op 12 March 2003 @ 23:12:
3-5-2 is niet per definitie de sterkste opstelling, tegen ploegen die weinig balbezit halen speel ik liever 3-4-3 met 3 inners, zo de nr 3 gesloopt met 1-7, ze hadden toch nog een aardig elftal.
Maar als je zelf een slecht middenveld hebt is dat niet erg verstandig

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 12 March 2003 @ 23:12:
Ben ik niet met je eens.. 3-5-2 = sterk middenveld = veel balbezit = veel kansen = veel doelpunten.. Het komt allemaal vanuit het middenveld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 10:20
Maar als je nu niet echt een goede derde middenvelder hebt,maar wel goede verdedigers, wat kun je dan beter doen, 3-5-2 of 4-4-2? Moet tegen de nummer 1 (ik moet winnen om tweede te blijven)
]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Je ervaring in 4-4-2 blijft vanzelf altijd 'uitstekend' (hoewel ik weleens heb opgevangen dat dit ook gaat veranderen met de nieuwe versie zodat mensen niet continue hetzelfde spelen)
Echter je ervaring met andere opstellingen moet continue gespeeld worden om van topnivo te blijven. Teveel verschillende opstellingen op nivo houden lijkt me dan ook tijdverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
koentjuh schreef op 13 March 2003 @ 10:35:
Maar als je nu niet echt een goede derde middenvelder hebt,maar wel goede verdedigers, wat kun je dan beter doen, 3-5-2 of 4-4-2? Moet tegen de nummer 1 (ik moet winnen om tweede te blijven)
]
Das moeilijk.. Ik zou sowieso proberen in de toekomst dan je middenveld te versterken.. Hangt ook af van je ervaring met beide tactieken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 10:20
Staat beide op uitstekend.... En ga ook voor volgend seizoen een nieuwe middenvelder zoeken dus...maa rnu das nog 4-4-2 dacht ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zat te kijken op de hattrick site en zag daar gegevens omtrent de percentages wat voor training men doet per land. Dus wat trainen jullie en is er nog een speciale reden dat je het doet?

Ik ben nu 3/4 seizoen bezig en ik train nog altijd de verdediging. ik ga daar denk ik ook mee door komend jaar. Daarnaast train ik na het seizoen op stamina. Ik speel 3-5-2 en in oefenwedstrijden 5-4-1 :)

Middenvelders en aanvallers die koop/verkoop ik en verdedigers die leid ik op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Korte pass en positiespel afgewisseld met conditie (uithuidingsvermogen)
jammer van de vorm, maar 1/3 van je team wisselt toch automatisch van vorm elke week.

Echter is dit ook pas me eerste volledige seizoen, en heb ik pas 7x positiespel en 2x korte pass getraind. Conditie ga ik volgend seizoen aanwerken. Ben het zat dat me spelers halverwege de wedstrijd aan het handje van het veld afgeholpen moeten worden. :|

Reden: positiespel is voor de middenvelders en korte pass is voor zowel middenvelders als aanvallers direct van belang.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=70131
*** klik op de image voor een Engels<>Nederlandse versie ***

Wellicht dat in de toekomst het middenveld iets minder belangrijk word en ik nog eens overweg om schieten te trainen (scoren en dode spelmomenten).

Verdediging koop ik wel.... hoewel.. ben wel ERG in de verleiding om het stiekem 1keertje deze week te trainen om te zien of er niet een speler net onder de drempel zit... zucht... tis ook zo verleidelijk... als je me eruit wilt lullen moet je snel zijn >:)

Tis wel verleidelijk om erachter te komen hoe dicht je spelers tegen een volgend nivo aanzitten.. daarom dat ik volgend seizoen in ieder geval alle vormen een keertje uitprobeer. Als voorbeeld; me vriendin trainde 1x dode spelmomenten en meteen ging een speler onverwacht van goed naar uitstekend en ging een halve ton omhoog in waarde! ;)

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 13-03-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wanneer men een speler opstelt op een nieuwe positie kan hij verward zijn.

Geldt dit ook wanneer je een centrale verdediger opstelt als links/rechtsback of word dit allemaal gezien als verdediging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 10:33:
[...]

Ben ik niet met je eens.. 3-5-2 = sterk middenveld = veel balbezit = veel kansen = veel doelpunten.. Het komt allemaal vanuit het middenveld..
Tja, wat ik doe is een winger van de normale 3-5-2 opstelling naar voren schuiven als spits, scheelt relatief niet zoveel balbezit, maar mijn aanval stijgt wel met 2 niveau's. En tot nu toe heb ik weinig gemerkt van die 10% meer of minder balbezit, zoveel kansen komen er niet bij, heb alleen heel weinig kansen gemist, hooguit 1-2 missers van mijn aanvallers, de rest gaat er gewoon in.
yared schreef op 13 maart 2003 @ 10:50:
Je ervaring in 4-4-2 blijft vanzelf altijd 'uitstekend' (hoewel ik weleens heb opgevangen dat dit ook gaat veranderen met de nieuwe versie zodat mensen niet continue hetzelfde spelen)
Echter je ervaring met andere opstellingen moet continue gespeeld worden om van topnivo te blijven. Teveel verschillende opstellingen op nivo houden lijkt me dan ook tijdverspilling.
Ze hebben die ervaringsysteem pas toch veranderd, heb nu 3-5-2 en 3-4-3, altijd een daarvan staat op goed, de ander op uitstekend, omdat ik dat om en om speel. Je kan best een keer een opstelling overslaan, de ervaring daalt niet meer zo hard, maar nu heb je tenminste wat variatie en verrassing in je spel. Eigenlijk zou het slim zijn om een 4-5-1 bij te nemen , mocht je een hele sterke tegenstander tegenkomen, maar ik heb niet zoveel goede verdedigers :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
HAM rulz... tenminste, als je de moeite doet om alles in te vullen :D

Met dank aan me baas (mezelf dus) heb ik vanmiddag tijdens een wellicht iets te langen lunchpauze (ben nog steeds bezig :P) de matches zitten invullen (hoef alleen nog de goalchances in te vullen) en kom tot de conclusie dat de weergoden me niet mogen! of in anders de god van het geld, want dankzij het overwegend pokkeweer ben ik minstens 1 ton pleuro aan inkomsten misgelopen het afgelopen seizoen. Zal na het seizoen eens berekenen wat ik totaal heb uitgegeven en binnengekregen in het kader van 'lijstjes' maken :)

Maar nu de HAMvraag (oh wat zijn we weer spitsvondig 8)7); hoe kan ik al deze ingevoerde gegevens in HAM van compA naar compB overzetten? Al even zitten wroeten in de files, maar ben bang dat ik er een zooitje van maak (zie mijn onderschrift :P)

Ideeen, tips, suggesties zijn welkom. :D

* yared ontving zojuist ruim 6ooo euro voor een voormalige speler die hij voor 250ooo had verkocht en waar nu slechts 93ooo voor is betaald, jammer, had dus ruim het dubbele kunnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
yared schreef op 13 March 2003 @ 15:00:
* yared ontving zojuist ruim 6ooo euro voor een voormalige speler die hij voor 250ooo had verkocht en waar nu slechts 93ooo voor is betaald, jammer, had dus ruim het dubbele kunnen zijn :P
Dat heb ik precies andersom gehad ;) Had ik een speler verkocht voor 21k (een 28jarige inadequate forward) heeft de volgende club hem binnen 4 dagen voor 60k verkocht. Daarnaast is mijn 28jarige weak keeper zelfs al twee keer verkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 13 maart 2003 @ 13:46:
[...]

Tja, wat ik doe is een winger van de normale 3-5-2 opstelling naar voren schuiven als spits, scheelt relatief niet zoveel balbezit, maar mijn aanval stijgt wel met 2 niveau's. En tot nu toe heb ik weinig gemerkt van die 10% meer of minder balbezit, zoveel kansen komen er niet bij, heb alleen heel weinig kansen gemist, hooguit 1-2 missers van mijn aanvallers, de rest gaat er gewoon in.
Komt wel als je straks in hogere divisies gaat spelen..

Mijn tactiek is trouwens om beide backs op verdedigend te zetten, een centrale verdediger als extra middenvelder, een extra inner-mid op de vleugel zetten en die naar het midden te zetten, en vervolgens mijn andere vleugelspeler aanvallend laten spelen...

Gevolg: Sterke verdediging (ook door mijn defensieve coach), een GOED middenveld (door extra innermid o.a.), en door die aanvallende vleugelspeler leidt mijn aanval er ook niet onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

devv05 schreef op 13 March 2003 @ 17:05:
[...]

Mijn tactiek is trouwens om beide backs op verdedigend te zetten, een centrale verdediger als extra middenvelder, een extra inner-mid op de vleugel zetten en die naar het midden te zetten, en vervolgens mijn andere vleugelspeler aanvallend laten spelen...

Gevolg: Sterke verdediging (ook door mijn defensieve coach), een GOED middenveld (door extra innermid o.a.), en door die aanvallende vleugelspeler leidt mijn aanval er ook niet onder...
Je hebt als het goed is wel een zwakke wingattack aan een kant, net als mij, alleen ik heb nog een verzwakte wingdefense aan dezelfde kant erbij. Maarja, zoals ik al zei 3-4-3 zorgt merkbaar voor meer doelpunten dan 3-5-2 tegen zwakke broeders, zoveel kom ik daarvan niet meer tegen. :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 13 March 2003 @ 17:14:
[...]

Je hebt als het goed is wel een zwakke wingattack aan een kant, net als mij, alleen ik heb nog een verzwakte wingdefense aan dezelfde kant erbij. Maarja, zoals ik al zei 3-4-3 zorgt merkbaar voor meer doelpunten dan 3-5-2 tegen zwakke broeders, zoveel kom ik daarvan niet meer tegen. :D
Ja maar dat geeft niet zo, aangezien beide andere aanvalspunten uitstekend/goed waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 17:05:
[...]

Ik speel op exact dezelfde wijze! Werkt perfect ook, pas 1 wedstrijd verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb waarschijnlijk een cheater gevonden, wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

vertellen wie je verdenkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 13 March 2003 @ 21:11:
Heb waarschijnlijk een cheater gevonden, wat moet ik doen?
Hoe kan je nou ever cheaten? Vertel eens hoe ie dan precies cheat??

Weet je ook heel zeker dat ie cheat? Voordat je iemand beschuldigt die helemaal niet cheat....

* Anoniem: 58149 zou een mailtje sturen naar hattrick.org en de cheater doorgeven, maar alleen als je echt zeker weet dat ie cheat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149 schreef op 13 maart 2003 @ 21:24:
[...]

Hoe kan je nou ever cheaten? Vertel eens hoe ie dan precies cheat??

Weet je ook heel zeker dat ie cheat? Voordat je iemand beschuldigt die helemaal niet cheat....

* Anoniem: 58149 zou een mailtje sturen naar hattrick.org en de cheater doorgeven, maar alleen als je echt zeker weet dat ie cheat!
Doorgeven via de gm pagina he. simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hij heeft 2 teams denk ik..

De teams hebben onderling al 2 transfers gedaan van spelers met een waarde van rond de 60k per stuk voor 170k per stuk, en hij heeft een keer een eigen speler opgekocht..

Verder komen de IP-adressen van beide teams uiteraard overeen..

Op zn minst verdacht toch..

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 13-03-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar wie verdenk je dan? 'Kan ik hem alvast uitlachen dat hij zn teams kwijtraakt >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 21:25:
Hij heeft 2 teams denk ik..

De teams hebben onderling al 2 transfers gedaan van spelers met een waarde van rond de 60k per stuk voor 170k per stuk, en hij heeft een keer een eigen speler opgekocht..

Verder komen de IP-adressen van beide teams uiteraard overeen..

Op zn minst verdacht toch..
kun je gewoon melden bij de makers email staat op de site ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

ja idd, geef effe zijn team ID

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39493

WIl er nog iemand met me spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met jou?? wat had je voor spelletjes in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 13 March 2003 @ 21:56:
met jou?? wat had je voor spelletjes in gedachte?
:D LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ben btw ook supporter nu, schrijf gerust wat in mijn gastenboek, beetje leeg nu :P
Oja trouwens, eigen spelers opkopen is niet cheaten, stond ook al uitgelegd in een thread op de conference, je moet nl toch die 5% tussenpersoon kosten dokken.

[ Voor 50% gewijzigd door ^^0nMe op 13-03-2003 23:03 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 13 March 2003 @ 22:53:
Ben btw ook supporter nu, schrijf gerust wat in mijn gastenboek, beetje leeg nu :P
Oja trouwens, eigen spelers opkopen is niet cheaten, stond ook al uitgelegd in een thread op de conference, je moet nl toch die 5% tussenpersoon kosten dokken.
Schrijf je dan ook wat terug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 13 March 2003 @ 22:53:
Weet ik, maar is wel verdacht.. Veel newbies denken op die manier geld te kunnen verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 23:37:
[...]

Weet ik, maar is wel verdacht.. Veel newbies denken op die manier geld te kunnen verdienen..
Hehe, maar boeit op zich niet, op basis van die ene verdachte transfer kan je hem al pakken.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ook ergen een online quide hoe je ham moet instellen?

Ik snap er namelijk helemaal niks van.
En dan bedoel ik voornamelijk dat trainings gedeelte.

Je moet dan je spelers invullen in de ini file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 39493 schreef op 14 maart 2003 @ 00:32:
Is er ook ergen een online quide hoe je ham moet instellen?

Ik snap er namelijk helemaal niks van.
En dan bedoel ik voornamelijk dat trainings gedeelte.

Je moet dan je spelers invullen in de ini file?
de spelers pakt ie autimatisch als je je HRF file downt

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
devv05, cheaters gewoon melden op de GM page, daarom zijn er tenslotte 4 GM's om dit soort dingen te controleren. De teams hoeven dus alleen maar verdacht te zijn.

Ze stellen er geen prijs op dat je het bekent maakt omdat er erg veel gevallen zijn waar het alleen maar lijkt dat men cheat en met geruchten kun je zelfs een ere divisie team stuk maken als u begrijpt wat ik bedoel. ;)

Behalve als het een GoT'r is natuurlijk, even lekker op het matje roepen >:)

Je kunt cheaters ook bij HappyGirl melden, zij is de cheatcollector van HVN, (Hattrick Verslaafden Nederland). Deze federatie is het actiefst op het gebied van de Cheat hunt en scoren wekelijks tientallen cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
*kick*

Geldt dit ook wanneer je een centrale verdediger opstelt als links/rechtsback of word dit allemaal gezien als verdediging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

yared schreef op 12 March 2003 @ 22:14:
[...]

Fightin'Beograd (94979)

Land: Srbija i Crna Gora
Regio: Beograd
Stadion: Fightin'TheWorld
Taal: English
Series: # 1 in II.2

Geen idee welk land het is, maar ze hebben me jeugdkeeper voor een week eruit geschopt :(
Da's Servie.

Heb mijn eerste oefenpotje tegen een buitelands (USA) team, in eigen huis geregeld...
Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yeah stadion uitgebreid naar 25000 mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 14 maart 2003 @ 15:34:
Hm, was dure grap zekers? Hoeveel konden er eerst in en hoeveel heb je dan uitgebreid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

begon met 7000 toen tot 10000 gedaan toen tot ongeveer 16500 en nu tot 25000 de laatste renovatie 206250 euro. Maar ik bouw wel altijd via het bekende rijtje
63% staanplaatsen
25% gewone zitplaatsen
10% overdekte zitplaatsen
2% vip boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ideaal:

minimum voor je aantal plaatsen -> minimaal 25x supporters aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 14 March 2003 @ 11:04:
*kick*

Sja, ik heb nog nooit meegemaakt dat een speler verward was, of in elk geval heb ik er niks van gemerkt in matchreports oid. Volgens mij kun je best een centrale verdediger als back opstellen. Heb ik zelf ook dikwijls gedaan, een reservespeler met matig verdedigen waardeloos vleugelspel op wingback zetten en dan voor verdedigend kiezen zodat ie meer gebruik maakt van verdedigen en minder van vleugelspel. En nooit iets van problemen bespeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 14 March 2003 @ 15:34:
Is denk ik niet zo'n slimme zet om dat zo vlak voor de 2 rustweken te doen. Of begin je net met de verbouwing en is 't dan over +/- 11 dagen klaar?

Als je aan het nieuwe seizoen begint worden je teamspirit en zelfvertrouwen gereset maar ook je supporters en sponsoren(niet het aantal, maar wel de status)

Je zal dus in de eerste paar competitiewedstrijden (lang) niet zoveel toeschouwers trekken als aan het einde van dit bijna afgelopen seizoen. Dat je 't ff weet :)

Als in de cup meteen tegen een hooggeplaatst team moet is het juist weer WEL handig om een groot stadion te hebben, dus het blijft een beetje afwegen, dat houdt 't spelletje leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Vraagje, misschien is deze wel eerder gesteld.

Als je traint op conditie, kan het dan zijn dat spelers weer minder worden qua conditie als je er een tijdje niet in traint. En dan bedoel ik niet met spelers die met de leeftijd minder worden.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 14 March 2003 @ 22:01:
[...]

Is denk ik niet zo'n slimme zet om dat zo vlak voor de 2 rustweken te doen. Of begin je net met de verbouwing en is 't dan over +/- 11 dagen klaar?

Als je aan het nieuwe seizoen begint worden je teamspirit en zelfvertrouwen gereset maar ook je supporters en sponsoren(niet het aantal, maar wel de status)

Je zal dus in de eerste paar competitiewedstrijden (lang) niet zoveel toeschouwers trekken als aan het einde van dit bijna afgelopen seizoen. Dat je 't ff weet :)

Als in de cup meteen tegen een hooggeplaatst team moet is het juist weer WEL handig om een groot stadion te hebben, dus het blijft een beetje afwegen, dat houdt 't spelletje leuk :)
zat ik inderdaad oook al aan te denken maar kon gewoon niet wachten met uitbreiden 25000 staat nou eenmaal zo mooi :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik zit me even wat af te vragen... Wat gebeurt er eigenlijk me een speler als je de individuele order op:
"Verdedigend"
"Aanvallend"
"Naar de vleugels"
"Naar het midden"
zet. Is het bv handig om je backs op Verdedigend te zetten?
Ik speel nu al met sommige op verdedigend, maar wanneer heeft dit nou eigenlijk echt nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 15 March 2003 @ 10:49:
Ik zit me even wat af te vragen... Wat gebeurt er eigenlijk me een speler als je de individuele order op:
"Verdedigend"
"Aanvallend"
"Naar de vleugels"
"Naar het midden"
zet. Is het bv handig om je backs op Verdedigend te zetten?
Ik speel nu al met sommige op verdedigend, maar wanneer heeft dit nou eigenlijk echt nut?
Zie "tactics voor gevorderde spelers"(ABC of tactics) in de beginpost, staat het allemaal uitgelegd :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-03-2003 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
hoedjevanpapier schreef op 14 March 2003 @ 23:22:
Vraagje, misschien is deze wel eerder gesteld.

Als je traint op conditie, kan het dan zijn dat spelers weer minder worden qua conditie als je er een tijdje niet in traint. En dan bedoel ik niet met spelers die met de leeftijd minder worden.
Ik heb het zelf nooit meegemaakt dat spelers hun conditie achteruitging, terwijl ik toch een weekje of 10 geen conditie getraind heb. Als hun conditie achteruitgaat is het héél langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 28-05 16:53
ik wist trouwens niet dat als iemand anders een speler trianed en ik koop em net 1 week voor zijn upgrade .. en ik trian hem zelf 1 weekje dus, dat ie dan alsnog direct een level hoger word.

Wel handig iig, had een winger met passing : goed.. 1 week trainen met 10coaches is ie gelijk uitstekend

/edit

is de site trouwens down nu ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Loona35 op 15-03-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
loona35 schreef op 15 maart 2003 @ 16:19:

is de site trouwens down nu ofzo?
Daar lijkt het wel op, voor mij is ie ook niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel balen. had juist vandaag veel spelers op transferlijst gezet. weer geen inkomsten dus omdat niemand kan bieden :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 15-03-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Van de site:
Hattrick is down at the moment due to some hardware problems. We are working with the problem and we hope that the site can open later tonight (CET)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is weer online maar spelers van mijn transferlijst met de deadline vanmiddag staan er nu nog op. denk dat er nog even een update gedaan moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

weer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 08:32

Xanathorn

Mmorpg addict

Denk dat het nog wel een tijdje zal gaan duren.
Unfortunately our brand new database server seems to have been struck by some major hardware problems. (Since it was pretty expensive and only has been running for 4 days, we'd had expected it to last a little longer...)

We will tonight (Saturday, HT-Time be going back to our old database server, and when we're finished doing that, the site will be back again.
In ieder geval morgen is voor mij de grote wedstrijd. Als ik win zal ik ook nog een kwalificatiewedstrijd moeten spelen, maar het zal heel spannend worden. Hoop natuurlijk dat ik win, had graag nog wat medailles in m'n galerij erbij.

Trouwens wat ik nog vergeten was in die post met de seizoensovergang is, dat de gele en rode kaarten ook reset worden :).
wel balen. had juist vandaag veel spelers op transferlijst gezet. weer geen inkomsten dus omdat niemand kan bieden
Denk dat zoals gewoonlijk de deadlines wel verlengd zullen worden zodra de server het weer fatsoelijk doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Xanathorn op 15-03-2003 19:22 ]

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Deadlines zullen denk niet verlengd worden, was afgelopen maandag/dinsdag met die downtime ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
deadlines werden afgelopen week juist wel verzet, stond ook in de openingpagina posting.

ze geven simpel alle transfers een nieuwe eindtijd gelijk aan de vertraging..

enige balen is als je net een biddingwar hebt op je spelers, dan is de animo erna minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
deadlines zijn toen niet verzet.. had zelf een transfer aflopen in die tijd en ik weet het heel zeker.. heb het nog nagekeken.. lees het forum er maar op na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

devv05 schreef op 15 March 2003 @ 21:54:
deadlines zijn toen niet verzet.. had zelf een transfer aflopen in die tijd en ik weet het heel zeker.. heb het nog nagekeken.. lees het forum er maar op na..
Je hebt gelijk, deadlines waren toen niet verzet, maar nadat wat mensen hadden geklaagd over deze fout waren alle transfers teruggedraaid en stonden ze weer op de transferlist.

Btw, over dat die rode kaarten worden kwijtgescholen, 100% zeker weten dat je de volgende wedstrijd niet wordt geschorst ? Dan kan ik nl gerust wat man opstellen die nu scherp staan en agressief zijn :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Als je geen kwalificatiewedstrijd meer hebt kun je gerust zondag wat vervelende ventjes op het veld zetten, kaarten worden reset (100% zeker) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
De teamgeest wordt toch ook gereset? Want dan wil ik ff MOTSen

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unfortunately our brand new database server seems to have been struck by some major hardware problems. (Since it was pretty expensive and only has been running for 4 days, we'd had expected it to last a little longer...)

The server is up again now, but performance is still unstable and we will need to give it a thorough service Sunday morning. The site will be down until Sunday afternoon (HT-time), all transfer deadlines has been extended accordingly, and the Sunday matches will be played as usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Anoniem: 39493 schreef op 16 maart 2003 @ 02:29:

The server is up again now, but performance is still unstable and we will need to give it a thorough service Sunday morning. The site will be down until Sunday afternoon (HT-time), all transfer deadlines has been extended accordingly, and the Sunday matches will be played as usual.
Echt balen, dus gewoon een hele dag weer plat :(

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Anoniem: 39493 schreef op 16 maart 2003 @ 02:29:

Heb _ik_ weer. Wil ik me gaan aanmelden krijg ik zoiets te zien. Nou later dan maar want ik ben (na de verhalen hiero) wel enthousiast geworden.

Kan ik onderstussen al wat voorbereidend werk doen? Iets downloaden ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door doemaarwat op 16-03-2003 08:54 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ben ik ff blij dat ik m'n teamopstelling al rond had. ik ga vandaag echt binnen zitten en w88 tot Hattrick weer online is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

neudeboules schreef op 16 March 2003 @ 08:56:
Ben ik ff blij dat ik m'n teamopstelling al rond had. ik ga vandaag echt binnen zitten en w88 tot Hattrick weer online is :-)
ik denk dat ze de wedstrijden ook verplaatsen, veel mensen doen hun teamopstelling op de laatste dag... (ik niet hoor), maar dat zou anders zo lullig zijn, hehe

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 39493 schreef op 16 March 2003 @ 02:29:

Ja damn, weer een halve dag geen hattrick. Ik vind dat ze wel érg vaak hardwareproblemen hebben daar hoor, jeez! Ik heb niet echt verstand van dat soort systemen maar het lijkt me dat ze toch wel wat back-up servers kunnen draaien voor het geval er 1 uitvalt? :(

En ja ik weet wel servers zijn duur maar 50.000 gebruikers die op zondag zitten te wachten tot hattrick weer online is is ZUUR :p

[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-03-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet me opstelling nog maken :| :P komt wel goed..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

The Dolf schreef op 16 March 2003 @ 00:38:
De teamgeest wordt toch ook gereset? Want dan wil ik ff MOTSen
Teamgeest wordt reset na de kwalificatiewedstrijden. Wel klote van die problemen bij hattrick, nou moet ik nog even wachten eer ik een bagger jeugdspeler kan trekken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Xanathorn schreef op 16 maart 2003 @ 10:26:
[...]

..., nou moet ik nog even wachten eer ik een bagger jeugdspeler kan trekken :P.
Ik ben steeds zo bang dat ik een dezer weken ineens een hele goede speler trek, en dan de rest van het begin van het komende seizoen niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 15 maart 2003 @ 12:57:
[...]

Zie "tactics voor gevorderde spelers"(ABC of tactics) in de beginpost, staat het allemaal uitgelegd :)
Dank u :) , dit zocht ik idd...Maar wist effe niet waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The site will be down until Sunday afternoon
Da's toch TOT zondagmiddag...en 't is al meer dan een half uur middag! :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-03-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt balen ik moet zo weg en nog geen opstelling gemaakt voor de wedstrijd. zal dus wel een &^*opstelling worden die het programma voor me fabriceerd. nou ja gelukkig heeft het toch geen invloed meer op de stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Xanathorn schreef op 16 March 2003 @ 10:26:
[...]

Teamgeest wordt reset na de kwalificatiewedstrijden. Wel klote van die problemen bij hattrick, nou moet ik nog even wachten eer ik een bagger jeugdspeler kan trekken :P.
Das mooi. Want ik word nl 3e in mijn poule dus die wedstrijden moet ik al niet spelen.

Gezocht!
Router

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.