BF1: Don-Panio
Als ik het goed begrijp zetten ze nu de database weer op de OUDE databaseserver...dus als er een vervangende nieuwe is(zal toch wel garantie op zitten, na 4 dagen stukPreddie schreef op 16 March 2003 @ 14:06:
en het is nog langer vertraagd
"The site will be down until Sunday night at least "
[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-03-2003 14:10 ]
Waarschijnlijk wel, maar dat zal een stuk sneller gaan dan als het oppeens uit het niets komt... (denk ik)G0009 schreef op 16 March 2003 @ 14:10:
[...]
Als ik het goed begrijp zetten ze nu de database weer op de OUDE databaseserver...dus als er een vervangende nieuwe is(zal toch wel garantie op zitten, na 4 dagen stuk) zal de site WEER een dag uit de lucht zijn om de database weer op een nieuwe server te zetten. Fijn hoor
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Anoniem: 44169
Ik heb tevens maar 3 spelers staan voor vanavond (vond standaardopstelling onzin, omdat mijn team elke week wijzigt). Ik ben gelukkig al kampioen en rechtsreeks gepromoveerd, maar ik snap werkelijk niet waarom die wedstrijden doorgang vinden. Ik ga vanavond zo genadeloos op mijn bek, terwijl ik normaal zo'n wedstrijd met 2 vingers in de neus win.
Weet iemand niet een e-mailadres van die gasten, zodat er binnen een paar uur een petitie kan worden aangeboden tegen het doorgaan van de wedstrijden.
Metal Meijer
Zéker omdat deze problemen op een wel heel ongelegen moment komen: op de voor sommige teams cruciale laatste speeldag!devv05 schreef op 16 March 2003 @ 16:10:
Denk ook dat ze hier achteraf heel veel problemen mee gaan krijgen...
Dat is tegelijk misschien wel weer een voordeel, misschien kunnen ze de wedstrijden een weekje opschuiven, dus komende zondag laatste competitiewedstrijd en de zondag daarop de kwalificatiewedstrijden...maar goed, da's allemaal theorie, ik weet niet in hoeverre dat technisch realiseerbaar is.
Dat juist dit moet gebeuren op de laatste speeldag... Ik maak nog een kleine kans op promotie, maar dan moet ik wel winnen, en mag de nummer 1 niet meer dan gelijk spelen.
Don't waste your time or time will waste you
Anoniem: 78118
speel vanavond DE wedstrijd tegen numero 2>> bij gelijkspel OF winst promoveer ik MAAR als ik verlies dan ben ik nr 2
hangt dus best veel van deze partij af...........
dat word dus morgen direct op werk kijken....

I don't drive fast, I only fly low!
Heb je dus ook niet dit soort problemen
Ben dit gaan doen vanaf December toen de servers beretraag waren.
Elke zondag zijn ze trouwens beretraag, dus voor de weekenddrukte op vrijdag doen
Voor diegene die nog moesten opstellen, neemt je team gewoon de standaard opstelling.
99% zeker weten dat iedereen die weleens aangevinkt heeft, kan me haast niet voorstellen dat je die verleiding hebt weerstaan
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Maar daar heb je dus niks aan als je elke week spelersin/verkoopt.yared schreef op 16 March 2003 @ 19:46:
Voor diegene die nog moesten opstellen, neemt je team gewoon de standaard opstelling.
99% zeker weten dat iedereen die weleens aangevinkt heeft, kan me haast niet voorstellen dat je die verleiding hebt weerstaan
Ach ja, opstelling had ik vrijdag al gedaan. Alleen MOTS vergeten maar dat is niet zo'n ramp.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 16-03-2003 20:03 ]
Gezocht!
Router
?????? wat is dat nou voor rare opmerking. Ik denk juist dat het grootste deel van de mensen hun opstelling al wel gemaakt heeft. Dus de kans dat je het zaadje bent als je je team niet hebt kunnen opstellen, is vrij groot.The Dolf schreef op 16 March 2003 @ 20:03:
Je tegenstander heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem hoor
Ik heb trouwens zaterdag ook geprobeerd de site te bereiken, maar dat was toen niet mogelijk. Later hoorde ik dat ie s'avonds wel bereikbaar was. Maar dan doe ik andere dingen dan hattrick spelen.
De bezoekers konden geen 9man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.
Klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Maar zoals wel vaker deze wedstrijd, hadden de bezoekers hun verdediging uitstekend op orde en neutraliseerden de aanval
Ze gebruiken die zin wel gelijk 3x
ojah zowat vergeten kan natuurlijk een jeugdspeler trekken
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 16-03-2003 21:52 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 16-03-2003 21:53 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Paniohitus op 16-03-2003 21:54 ]
1. Gerrit Bouw OO0nMe's Dreamteam 15
2. Pim Harms be-quick 14
10k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Volgens:
FC_Tjakka (147554)
Land: Nederland
Regio: Overijssel
Stadion: FC_Tjakka Arena
Taal: Dutch
Series: # 1 in VI.570
en wat staat er in de competitie?
1 FC Tokkel 13 34 - 14 24
2. FC_Tjakka 13 32 - 16 24
3. AadAssenberg 13 36 - 23 22
4. Kralingse Boyz 13 32 - 21 21
5. spikergek1 13 21 - 35 17
6. No-P 13 22 - 29 12
7. Robkje F.C 13 16 - 30 12
8. Venlosche Boys 13 18 - 43 10
Hoe groot is de kans dat meerdere van ons bij elkaar worden ingedeeld?
Uh klein... Er zijn 1024 divisies in V ofzo?Ress schreef op 16 March 2003 @ 22:05:
Zozo, er zijn er behoorlijk wat naar de V divisie gepromoveerd, ik ook.
Divisiestand is nog niet geupdate, is bij mij ook..Christiano007 schreef op 16 March 2003 @ 22:04:
Godverdomme wat een kut sooi is dit, Ik moest tegen de (normaal gesproken) nu ex-nummer 1, die won ik met 4-2, ik hoor nu met 2 punten boven hem te staan maar we staan gelijk in punten???
Volgens:
FC_Tjakka (147554)
Land: Nederland
Regio: Overijssel
Stadion: FC_Tjakka Arena
Taal: Dutch
Series: # 1 in VI.570
en wat staat er in de competitie?
1 FC Tokkel 13 34 - 14 24
2. FC_Tjakka 13 32 - 16 24
3. AadAssenberg 13 36 - 23 22
4. Kralingse Boyz 13 32 - 21 21
5. spikergek1 13 21 - 35 17
6. No-P 13 22 - 29 12
7. Robkje F.C 13 16 - 30 12
8. Venlosche Boys 13 18 - 43 10
ZEEEEEEEER klein. ik weet niet hoeveel competities er zijn in VI, maar wel een paar honderd. In leaugue V is het een vierde van dit aantal, maar waarschijnlijk nog steeds meer dan honderd.Ress schreef op 16 maart 2003 @ 22:05:
Zozo, er zijn er behoorlijk wat naar de V divisie gepromoveerd, ik ook.
Gelukkig dacht al dat het niet klopte
Uhm, VI en V hebben ALLEBEI 1024 competities..Anoniem: 44169 schreef op 16 March 2003 @ 22:09:
[...]
ZEEEEEEEER klein. ik weet niet hoeveel competities er zijn in VI, maar wel een paar honderd. In leaugue V is het een vierde van dit aantal, maar waarschijnlijk nog steeds meer dan honderd.
D3-Monk
Volgens de uitleg van het spel is elke leugue hoger, 4 keer kleiner. De nummers 7 en 8 degraderen direct en de nummers 5 en 6 spelen een play-off wedstrijd tegen de slechtste 50% van de nummers 1.
Hoe kan dan leugue V en VI evenveel ploegen hebben?
Omdat V en VI gelijk zijn.. Waarom denk je dat een team zowel in V als in VI kan starten.. ook het niveau ligt ongeveer even hoog..Anoniem: 44169 schreef op 16 March 2003 @ 22:14:
[...]
Volgens de uitleg van het spel is elke leugue hoger, 4 keer kleiner. De nummers 7 en 8 degraderen direct en de nummers 5 en 6 spelen een play-off wedstrijd tegen de slechtste 50% van de nummers 1.
Hoe kan dan leugue V en VI evenveel ploegen hebben?
Ik heb daar zo mijn twijfels over. Dan zou het niet logisch zijn dat er uit de V 4 teams kunnen degraderen. Waar wou je al die teams onderbrengen als er niet 4x meer VI league's zijn dan V league's?devv05 schreef op 16 maart 2003 @ 22:15:
[...]
Omdat V en VI gelijk zijn.. Waarom denk je dat een team zowel in V als in VI kan starten.. ook het niveau ligt ongeveer even hoog..
En wat het niveau betreft, die is alleen even hoog omdat de VI nog maar sinds dit seizoen bestaat, dat zal na dit seizoen ook veranderen.
[ Voor 16% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-03-2003 22:22 ]
Meen dat toch echt gelezen te hebben, ben er vrij zeker van.. Dat hele degradatie/promovatie gedoe binnen hattrick vind ik nogal vaag...G0009 schreef op 16 March 2003 @ 22:22:
[...]
Ik heb daar zo mijn twijfels over. Dan zou het niet logisch zijn dat er uit de V 4 teams kunnen degraderen. Waar wou je al die teams onderbrengen als er niet 4x meer VI league's zijn dan V league's?
En wat het niveau betreft, die is alleen even hoog omdat de VI nog maar sinds dit seizoen bestaat, dat zal na dit seizoen ook veranderen.
Niveau van V zal idd veranderen, maar alleen doordat er een VII bijkomt dit seizoen..
Precies, hadden ze beter V.I kunnen afschaffen en V kunnen maken met 2048 ploegen erin. Of zie ik dat nu verkeerd?G0009 schreef op 16 maart 2003 @ 22:22:
[...]
Ik heb daar zo mijn twijfels over. Dan zou het niet logisch zijn dat er uit de V 4 teams kunnen degraderen. Waar wou je al die teams onderbrengen als er niet 4x meer VI league's zijn dan V league's?
Er degraderen 2 x 1024 = 2048 zowieso. 2x 1024 spelen nog een laatste wedstrijd tegen 50% van de nummers 1 die onder de lijn liggen. Als het goed is klopt het dan wel (dat er veel minder V is dan V.I ). Anders klopt het niet
Wiskunde!
Als er uit alle V league's minimaal 2 teams degraderen...en er minimaal 0,5 team uit de VI league's(want de beste 50% promoveert rechtstreeks) promoveert....dan MOETEN er toch 4 keer meer VI league's zijn dan V league's...
[ Voor 59% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-03-2003 22:32 ]
volgend jaar moet het dan maar gebeuren
ZieHet aantal competitie niveaus verschilt per land. Het Zweedse serie systeem ziet er bijvoorbeeld zo uit:
1 Allsvenska (A), (Eredivisie / Eerste klasse)
4 Divisie I (Ia, Ib, Ic, Id)
16 Divisie II (IIa, IIb, IIc etc)
64 Divisie III (III.1, III.2, etc tot III.64)
256 Divisie IV (IV.1, IV.2 etc tot IV.256)
1024 Divisie V (V.1, V.2 etc tot V.1024)
1024 Divisie VI (VI.1, VI.2 etc tot VI.1024)
Het serie systeem van andere landen zijn op dezelfde manier georganiseerd.
1. SpelregelsG0009 schreef op 16 March 2003 @ 22:28:
Als er uit alle V league's(maximaal) 4 teams kunnen degraderen en maximaal 1 team uit de VI kan promoveren....Dan MOETEN er toch 4 keer meer VI league's dan V league's zijn!
Wiskunde!
Als er uit alle V league's minimaal 2 teams degraderen...en er minimaal 0,5 team uit de VI league's(want de beste 50% promoveert rechtstreeks) promoveert....dan MOETEN er toch 4 keer meer VI league's zijn dan V league's...
21. Het series systeem
Het aantal competitie niveaus verschilt per land. Het Zweedse serie systeem ziet er bijvoorbeeld zo uit:
Hmz, klopt toch iets niet in je wiskundige berekening denk ik...
Ik weet het ook niet helemaal hoor... maar er zijn toch 1024 V en 1024 VI teams...
Ja, da's mooi, maar we zitten hier in Nederland en niet in Zweden.Ress schreef op 16 March 2003 @ 22:45:
[...]
1. Spelregels
21. Het series systeem
Het aantal competitie niveaus verschilt per land. Het Zweedse serie systeem ziet er bijvoorbeeld zo uit:
Hmz, klopt toch iets niet in je wiskundige berekening denk ik...
Ik weet het ook niet helemaal hoor... maar er zijn toch 1024 V en 1024 VI teams...
Bovendien, hoe wil je m'n wiskundige
Ik heb wel gelezen hoe het wel werkt... Maar de hattrick site is nu bagger traag...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
D3-Monk
Wij hebben geen A divisie.G0009 schreef op 16 maart 2003 @ 22:48:
[...]
Ja, da's mooi, maar we zitten hier in Nederland en niet in Zweden.
Bovendien, hoe wil je m'n wiskundigetheorie ontkrachten?
Wel een I en dat is de ere.
Daarna komt:
II - met 4 divisies
III- met 16
IV - met 64
V - met 256
VI - met 1024
En waarschijnlijk zal VII ook 1024 divisies bevatten.
Gezocht!
Router
Shit, Dolf was me net voor
[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-03-2003 23:05 ]
Dan mogen ze de regels wel eens gaan aanpassenG0009 schreef op 16 March 2003 @ 23:04:
Hoogste V divisie die ik kon vinden is V.256. Hoogste VI is VI.1024....en wie had er nou gelijk!?
Shit, Dolf was me net voor
Ah ze zijn zo lui daaro

Volgend seizoen beter dan maar.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Anoniem: 45837
ben als 2e geindigd in de laagste divisie
heb je dan nog kans op promotie via een soort nacompetitie o.i.d?
Nope. Volgend seizoen beter!Anoniem: 45837 schreef op 16 March 2003 @ 23:42:
Heb 7-0 gewonnen zie ik net
ben als 2e geindigd in de laagste divisie
heb je dan nog kans op promotie via een soort nacompetitie o.i.d?
Sja, soms zit het mee, soms zit het tegen....met goede jeugdopleiding trek je nog 8 van de 10 keer een bagger speler hoor, alleen die met die 2 goede spelers haal je de investering er wel weer uit.Windhoosje schreef op 16 March 2003 @ 23:45:
Sjeez heb gewoon (sinds vandaag) een goede jeugdopleiding, maar ik trek een speler in waarde 0 euro en alles waardeloos...Steek ik daar elke week 20k in
Ja das idd ook zo...Maar om nou meteen alles waardeloos te hebben vind ik ook weer te...Ik had zelfs nog betere spelers toen mijn jeugdopleiding waardeloos wasG0009 schreef op 16 March 2003 @ 23:49:
[...]
Sja, soms zit het mee, soms zit het tegen....met goede jeugdopleiding trek je nog 8 van de 10 keer een bagger speler hoor, alleen die met die 2 goede spelers haal je de investering er wel weer uit.
Maarja, kmoet niet zeuren...Want zit in de V nu...Dus ben toch een zeer blij man
D3-Monk
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Nee idd, ik stel ook altijd een standaard opstelling op...Ook als ik veel transfers heb doe ik het toch elke keer...Je weet maar nooit...Xanathorn schreef op 16 maart 2003 @ 23:53:
Ben daarom blij dat ik een standaard opstelling heb. Moet er niet aan denken dat er zomaar 250 supporters verdwijnen brrrr.
Anoniem: 48983
Trouwens iedereen die gepromoveerd is gefeliciteerd, misschien zien we elkaar wel in dezelfde divisie (dat zou nog eens wat worden
Gezocht!
Router
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Anoniem: 17731
Wel lekker de topscorer
Volgend seizoen beter dan maar...
ok dat word exit coach of toch maar houden
44 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een redelijk coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
ik denk dus exit en net zo lang zoeken tot goede coach aangezien teamgeest etc toch gereset word?
* yonexfreak baalt als stekker maar is blij dat zn beste maat dan kampioen is geworden (waar ik tegen moest dus)
Anoniem: 36960
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 36960 op 17-03-2003 09:10 ]
Op naar de kwalificatie!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Na het optrainen van de conditie ook een paar weken algemeen, om de vorm wat te verhogen.Ik denk dat je met een matig coach elke 2 weken wel 1 level stijgt, maar dat kun je natuurlijk ff een weekje uitproberen. 1 week conditie trainen is natuurlijk nooit verkeerdirritableskillz schreef op 17 March 2003 @ 01:42:
Wat denken jullie? Is het verstandig om nu tijdens de 2 rustweken (ik ben direct gepromoveerd gelukkig) op conditie te gaan trainen, ik wil namelijk een dominant middenveld hebben en dat gaat natuurlijk beter met middenvelders met een goede conditie. Maar tast dat hun vorm niet te veel aan? Ik heb gelezen dat conditie trainen 2 weken duurt met een goede coach, maar ik heb een matige coach. Hoelang zal dat duren, 4 weken ofzo?
Trouwens iedereen die gepromoveerd is gefeliciteerd, misschien zien we elkaar wel in dezelfde divisie (dat zou nog eens wat worden) . En aan iedereen: veel succes volgend seizoen
[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 17-03-2003 09:28 ]
Krijg je trouwens de laatste 2 weken er geen supporters meer bij
Don't waste your time or time will waste you
Lama...loop te zwammen [edit]Zonar schreef op 17 maart 2003 @ 09:23:
Gelukkig is er geen inndermid uitgetrapt, want door de problemen met de site kon ik mijn opstelling niet meer veranderen, terwijl ik een speler had verkocht. Laatste wedstrijd met 7-0 gewonnen en de nummer 1 verloor, zodat ik me kan gaan opmaken voor de kwalificatiewedstrijd (Ja, ForayNL ik ben kampioen met maar 32 punten). Daarnaast heb ik zowel de nummer 1 als 2 van de topscorerlijst, dus dat levert ook nog wat geld op.
Krijg je trouwens de laatste 2 weken er geen supporters meer bijNormaal krijg je ze de nacht na de wedstrijd.
En idd, ze zijn wat laat met de supporters update...
[ Voor 12% gewijzigd door NiMu83 op 17-03-2003 09:28 ]
Maaruh, iemand Billie nog kopen? Moet weg na dit seizoen..
Was bijna topscorer van Nederland en VI dit seizoen, met 24 goals.. zeer goede aanvaller voor VI/V.. Vrije trappen enzo neemt ie ook heel lekker
Bill Smallwood (5414253)
20 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: USA
vastgestelde waarde: 51 000 Euro
Loon: 828 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: AFC 1337
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carriere: 24
Cariere Hattricks: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 24
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Gooi hem gewoon op de transferlijst zou ik zeggendevv05 schreef op 17 maart 2003 @ 09:36:
Krijg je voor de nr2 topscorer ook geld dan?? Ik heb ook de nr 1 en nr 2...
Was bijna topscorer van Nederland en VI dit seizoen, met 24 goals.. zeer goede aanvaller voor VI/V.. Vrije trappen enzo neemt ie ook heel lekker
[...]
Ik ben benieuwd wat je voor hem kunt krijgen. Normaal gesproken krijg je voor een speler met die stats...ja wat zal het zijn...50k ofzo mag je blij mee zijn denk ik. Dat ie topscorer is geworden wil natuurlijk niet zeggen dat ie een superspits is, ik denk dat je team gewoon veel kansen gecreeert heeft en deze speler daar het beste van geprofiteerd heeft. Maar ik geloof nooit dat ie dat kunstje nog een keer flikt, in het komende seizoen.devv05 schreef op 17 March 2003 @ 09:36:
Krijg je voor de nr2 topscorer ook geld dan?? Ik heb ook de nr 1 en nr 2...
[...]
Hmm, leuk dat je je teamnaam veranderd heb, wil nl wat vragen daarover.
Het kost 20k ofzo om naam te veranderen, maar had volgens mij gelezen dat er ook 3% supporters weggingen, klopt dat ? Ben nl sowieso gierig voor die 20k, en 3% supporters weg is al helemaal geen denken aan. (hoezo slechte integratie in NL
D3-Monk
Het kostte me 10k dus dat valt opzich wel mee.. Helaas wel 3% supporters weg (waren er ruim 20 bij mij), maar door mijn promovatie komt er 10% bij dus dat maakt niet uit.. Stadion zit toch al maanden altijd vol..^^0nMe schreef op 17 March 2003 @ 12:14:
[...]
Hmm, leuk dat je je teamnaam veranderd heb, wil nl wat vragen daarover.![]()
Het kost 20k ofzo om naam te veranderen, maar had volgens mij gelezen dat er ook 3% supporters weggingen, klopt dat ? Ben nl sowieso gierig voor die 20k, en 3% supporters weg is al helemaal geen denken aan. (hoezo slechte integratie in NL)
Donderdag worden de rating (vorm, trainning etc) aangepst. Gebeurt dit ook na de wedstrijd van zondag??? Of is dit slechts 1x per week
Dat is vrijdag en maar 1x per week..neudeboules schreef op 17 March 2003 @ 12:41:
Even een kort vraagje, ik heb het ergens gelezen maar kan het nergens meer vinden.
Donderdag worden de rating (vorm, trainning etc) aangepst. Gebeurt dit ook na de wedstrijd van zondag??? Of is dit slechts 1x per week
Anoniem: 17731
Je krijgt alleen promotiebonus als je 1e wordt en direct promoveerd (zonder kwalificatiewedstrijden dus)Anoniem: 17731 schreef op 17 maart 2003 @ 12:49:
volgens http://www.databased.at/h...es_nl/t_seasoncalc_nl.asp krijg ik 100k aan het einde van het seizoen. echter wie weet of die promotiebonus in VI nog van toepassing is als je 2de wordt? Dit i.v.m. de nieuwe VII divisie die er komt. Ik hoef niet te promoveren per se maar ik wil wel graag die 60k
Dank je
leuk tooltje, alleen ziet het er voor me partner beter uit dan voor mij
Zaanmammas 1e in VI.341, bid maar dat je haar niet tegenkomt in V.
divisie plaats 45000 €
promotie bonus 60000 €
topscorer bonus 10000 €
seizoenkaarten (+10%) 23760 €
totale bonus 138760 €
da's dubbel zoveel als ik krijg

en ze speelde afgelopen wedstrijd voor het eerst 3-5-2 (ervaring matig) en won 0-9
Krijg je nou wel/niet geld voor de 2e plaats topscoorder in je competitie
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Niet waar, als je via kwalificatiewedstrijden promoveerd ontvang je ook een bonus, alleen minder als directe promovatie... alleen heb je dan wel weer een extra wedstrijd dus financieel gezien maakt het dan niet zoveel uit..Windhoosje schreef op 17 March 2003 @ 13:36:
[...]
Je krijgt alleen promotiebonus als je 1e wordt en direct promoveerd (zonder kwalificatiewedstrijden dus)
Zie hattrick regels.. (staat er allemaal letterlijk in)
Dit topic is gesloten.