Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

devv05 schreef op 17 March 2003 @ 13:39:
[...]

Niet waar, als je via kwalificatiewedstrijden promoveerd ontvang je ook een bonus, alleen minder als directe promovatie... alleen heb je dan wel weer een extra wedstrijd dus financieel gezien maakt het dan niet zoveel uit..

Zie hattrick regels.. (staat er allemaal letterlijk in)
Idd, zag het ook net...Je kan idd beter een kwalificatiewedstrijd spelen, want zo kan je ook nog extra trainen enzo...Maarja tis natuurlijk leuker om direct te promoveren he :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149

Ik ben 4e geworden in m'n poule... :) Ben ik op zich wel blij mee hoor. Ik heb namelijk een hoop wedstrijden (dus punten) gemist omdat ik later in kwam vallen...

Maar, m'n jeugdopleiding is nu eindelijk (na veel weken op 20k) redelijk i.p.v. matig. Bij matig krijg ik spelers van 0k of 1k :( nu kreeg ik er eentje van 10k. Moet ik daar nou blij mee zijn ofzo? Daar heb ik toch niks aan! Of worden ze nog veel meer waardt als je ze een paar weken traint?? :?

En hoeveel horen je spelers ongeveer waard te zijn als je niveau redelijk is?

Is het nu trouwens dé tijd om je stadion te verbouwen of niet? Er worden namelijk geen wedstrijden gespeeld (behalve oefenwedstrijden dan). M'n zitplaatsen zitten namelijk altijd vol, dan ga ik die maar eens uitbreiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:54
Anoniem: 58149 schreef op 17 March 2003 @ 14:18:
Ik ben 4e geworden in m'n poule... :) Ben ik op zich wel blij mee hoor. Ik heb namelijk een hoop wedstrijden (dus punten) gemist omdat ik later in kwam vallen...

Maar, m'n jeugdopleiding is nu eindelijk (na veel weken op 20k) redelijk i.p.v. matig. Bij matig krijg ik spelers van 0k of 1k :( nu kreeg ik er eentje van 10k. Moet ik daar nou blij mee zijn ofzo? Daar heb ik toch niks aan! Of worden ze nog veel meer waardt als je ze een paar weken traint?? :?

En hoeveel horen je spelers ongeveer waard te zijn als je niveau redelijk is?

Is het nu trouwens dé tijd om je stadion te verbouwen of niet? Er worden namelijk geen wedstrijden gespeeld (behalve oefenwedstrijden dan). M'n zitplaatsen zitten namelijk altijd vol, dan ga ik die maar eens uitbreiden. ;)
Ik zou maar eens wat meer gaan lezen in de regels want je snapt nog lang niet alles..

Je jeugdopleiding is gewoon mazzel hebben, mijne is nu goed en heb nog niks boven de 15k gehad.. Maar er zijn ook gasten met heel veel mazzel die met een waardeloze jeugd al een speler van > 100k trekken.. Het is dus puur geluk hebben, en de kwaliteit van je jeugdopleiding vergroot de kans alleen maar.. Maar de kans dat je echt iets waardevols krijgt is zeker niet groot.. verwacht niet elke week weer een top speler te krijgen.. En waardeloze spelers een paar weken trainen helpt niks.. Lees de regels eens om te kijken hoelang het duurt.. (om een voorbeeld te noemen, verdedigen duurt minstens 8 weken trainen onder de beste omstandigheden voordat een speler 1 niveau omhoog gaat)

Het is wel handig om nu je stadion te verbouwen, aangezien het 1,5 week duurt.. Maar je moet niet zomaar domweg een paar stoeltjes bij gaan bouwen, gebruik de arenasizer op databased.at om een calculatie te maken.. Sowieso niet gaan uitbreiden als je stadion niet elke wedstrijd vol zit of als je er eigenlijk geen geld voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 16:09

^^0nMe

Got Babana's?

Je krijgt btw niks voor de 2e plek van topscoorderslijst, en misschien zelfs niks voor de 1e plek :P Schijnt dat er vorige seizoen een of andere bug was waardoor je die 10k niet kreeg, weet niet of ze die gefixed hebben.
Maar het is wel erg nep dat je die bonussen van promotie ed pas aan het begin van het nieuwe seizoen krijgt, heb nu sowieso binnen 2 weken 60k schuld erbij en kan dus geen stadion uitbreiden/spelers kopen, terwijl ik nog 140k aan premies ed zal krijgen :/

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Anoniem: 58149 schreef op 17 March 2003 @ 14:18:

Een bepaald niveau jeugdopleiding is geen garantie voor een bepaalde waarde van de speler die je eruit trekt. De kans wordt alleen groter dat je een goede speler trekt. Het is en blijft dus gewoon een kwestie van geluk hebben, alleen heb je met een goede jeugdopleiding minder geluk nodig dan iemand met een matige jeugdopleiding om een goede speler te trekken.
Weet niet of het dé tijd is om je stadion te verbouwen(ja én nee), zie mijn post een paar pagina's terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

"But it is not possible to postpone matches, and the general rule is that it is your responsibility to NOT wait until the last minute (not even the last day) before issuing match orders"

Wat gemakkelijk om te zeggen. Ik zat al op zaterdag te proberen mijn team op te stellen, maar toen was de site al niet meer bereikbaar (alleen die avond, maar dat wist ik niet).

Verder ben ik door mijn walkover slechts 9 supporters kwijtgeraakt (van 777 naar 768), dus duidelijk geen 10%. Als dat wel het geval was geweest, had ik een klein verzoekje gedaan aan onze vrienden om dat in ieder geval terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

ik ook supporters kwijt maar dat zal donderdag enzz ook wel gebeuren aangezien ik geen officiele wedstrijd speel. Hopelijk worden de supporterstatus dus gelijk zondagavond gereset zodat ik er niet nog veel meer kwijt raak :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 17 March 2003 @ 15:38:
"But it is not possible to postpone matches, and the general rule is that it is your responsibility to NOT wait until the last minute (not even the last day) before issuing match orders"

Wat gemakkelijk om te zeggen. Ik zat al op zaterdag te proberen mijn team op te stellen, maar toen was de site al niet meer bereikbaar (alleen die avond, maar dat wist ik niet).

Verder ben ik door mijn walkover slechts 9 supporters kwijtgeraakt (van 777 naar 768), dus duidelijk geen 10%. Als dat wel het geval was geweest, had ik een klein verzoekje gedaan aan onze vrienden om dat in ieder geval terug te draaien.
Dat kleine verzoekje kon wel eens geen gehoor hebben gevonden :p Als je geen walkover had gehad waren er bijv 12 supporters bijgekomen dus dat is per saldo 21 supporters eraf.(= ongeveer -3%, dus nóg lang geen 10%, maar OK)

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 17-03-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Weet iemand (uit vorige seizoenen) wanneer die bonussen nou op de rekening komen te staan? Ik hoop idd niet aan het begin van het seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Windhoosje schreef op 17 maart 2003 @ 16:44:
Weet iemand (uit vorige seizoenen) wanneer die bonussen nou op de rekening komen te staan? Ik hoop idd niet aan het begin van het seizoen...
na de kwalificatie wedstrijden (van komend weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Het bestuur van Nobbe United feliciteerdt alle clubs die een tevreden gevoel over hebben gehouden na dit seizoen.

Ook iedereen erg veel succes volgend seizoen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 17-03-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45
Haha, de nummer 1 met 5-0 weggespeeld :*) :*) Alleen jammer dat de nummer 2 geen fouten heeft gemaakt, zodat ik nog derde ben geworden, volgend jaar belooft spannend te worden, kijkend naar de stand:

1. robmartens 14 41 - 16 31
2. robos 14 34 - 20 27
3. VV Achteruit 14 23 - 14 26
4. Kings of the Field 14 35 - 15 25
5. willum2 14 15 - 26 16
6. vv hansavia 14 14 - 28 13
7. Anthonios 14 14 - 33 11
8. scHeerenveen 14 11 - 35 11

Helemaal als je er rekening mee houdt dat toen ik begon er al 6 wedstrijden geweest waren en ik onderaan stond met 3 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
VOOR VRAGEN OVER DE SEIZOENSWISSELING; LEES DE OPENINGSPOST ;)

en laten we ophouden te miepen over afgelopen weekend, ik vind het nog steeds een topspel en ze balen er zelf waarschijnelijk een stuk harder van dan ze laten merken.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
yared schreef op 17 March 2003 @ 19:56:
VOOR VRAGEN OVER DE SEIZOENSWISSELING; LEES DE OPENINGSPOST ;)

en laten we ophouden te miepen over afgelopen weekend, ik vind het nog steeds een topspel en ze balen er zelf waarschijnelijk een stuk harder van dan ze laten merken.
VInd ik ook..die dingen gebeuren nu eenmaal, ,maar het spel wordt er niet slechter op...

T'is alleen een beetje 'lullig' dat het gebeurt op z'on belangrijk moment voor sommigen van ons,maargoed iedereen heeft er last van!

[ Voor 14% gewijzigd door koentjuh op 17-03-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Worden de poules in de VI trouwens gewoon willekeurig door elkaar gegooid? Of blijf je in je oude poule zitten, met dan 1 gedegradeerd team uit V.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 17 March 2003 @ 20:17:
Worden de poules in de VI trouwens gewoon willekeurig door elkaar gegooid? Of blijf je in je oude poule zitten, met dan 1 gedegradeerd team uit V.
Nee en ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 17 maart 2003 @ 18:57:
Het bestuur van Nobbe United feliciteerdt alle clubs die een tevreden gevoel over hebben gehouden na dit seizoen.

Ook iedereen erg veel succes volgend seizoen.
Namens het bestuur van F.C. GoT wil ik jou heel erg bedanken! Ik wens jou ook heel veel succes volgend seizoen.

Ik ben erg tevreden over dit seizoen, ben gepromoveerd, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik heb een beetje 't idee dat de animo op de transfermarkt een beetje laag is op 't moment...klopt dat of ligt dat aan mij :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 17-03-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 17 March 2003 @ 21:37:
Ik heb een beetje 't idee dat de animo op de transfermarkt een beetje laag is op 't moment...klopt dat of ligt dat aan mij :)
Klopt wel...Veel mensen weten dat alle spelers een jaartje ouder worden en wachten dus tot de spelers hun verjaardagen hebben gevierd. Of er is gewoon weinig animo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sjonge wat een gezeik weer...Ligt ie zomeer ineens weer plat...Ze moeten toch echt effe een beetje stabiliteit krijgen! Desalniettemin vind ik HT nog steeds zeer verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zit me ook niet mee he loopt er net een deadline af van een goede goedkope speler krijg je dit weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Werkt gewoon weer hoor

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ja nu, maar net niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Hier zijn nog wat spelers in de aanbieding, het is wat de gek er voor geeft. Ik zit nogal in geldnood, dus het wordt of verkopen voor 1000K of een aantal spelertjes ontslaan. Het lijkt Utrecht wel 8)7

Hier zijn ze
Jouw 27 spelers
Albert Groenewoud (8739694)
9 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Christian Sleutjes (8728333)
2 000 Euro, 28 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Daan Kool (5333704)
13 000 Euro, 27 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Eddie Bhikhie (8728323)
2 000 Euro, 31 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Jan Garben (8753324)
1 000 Euro, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Jannes Kampen (8728331)
6 000 Euro, 28 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Technisch]

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed

Jasper de Wit (vraagprijs 6000) (8728334)
16 000 Euro, 30 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Koen van Kessel (8728330)
43 000 Euro, 26 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider

Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Marcus Gonggrijp (8702714)
22 000 Euro, 25 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Sjoerd Oomen (8474599)
32 000 Euro, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 18 March 2003 @ 08:10:
Hier zijn nog wat spelers in de aanbieding, het is wat de gek er voor geeft. Ik zit nogal in geldnood, dus het wordt of verkopen voor 1000K of een aantal spelertjes ontslaan. Het lijkt Utrecht wel 8)7

Hier zijn ze
[...]
Ik zie geen 1 speler staan die ik zou willen hebben...Ze zijn of te oud, of niet goed genoeg...En trouwens, zo'n leuke opsomming hier van al je spelers zit niemand echt op te wachten. Als je echt in geldnood zit moet je oplossingen zoeken, zoals handelen, je jeugdinvestering stoppen, en zo veel mogelijk kosten reduceren...
Succes iig

[ Voor 2% gewijzigd door NiMu83 op 18-03-2003 12:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hier zijn nog wat spelers in de aanbieding, het is wat de gek er voor geeft. Ik zit nogal in geldnood, dus
neudeboules, we hebben een beetje onderling de afspraak dat we niet uitgebreid playerads gaan posten anders hadden we nu niet na 3 maanden op deel 4 gezeten maar op deel 24 ;)

Een speler bespreken is natuurlijk wat anders.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
leuk vraagje van me vriendin die ik liever ZELF gevraagd had (als u begrijpt wat ik bedoel) >:)

nu ze eerste is in haar divisie, krijgt ze nu zo'n bekertje te zien bij haar ht homepage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Windhoosje schreef op 18 March 2003 @ 09:11:
[...]

Ik zie geen 1 speler staan die ik zou willen hebben...Ze zijn of te oud, of niet goed genoeg...En trouwens, zo'n leuke opsomming hier van al je spelers zit niemand echt op te wachten. Als je echt in geldnood zit moet je oplossingen zoeken, zoals handelen, je jeugdinvestering stoppen, en zo weinig mogelijk kosten reduceren...
Succes iig
Kosten reduceren is juist goed :)

Maar idd, nooit spelers met waarde < 20.000 aanbieden.. kost je alleen maar geld.. gewoon ontslaan die zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Alweer een GoT'r supporter geworden!
Welkom White Stripes (148379)!

En alweer bijna 20 Twekaers lid van onze eigen GoT federatie op HT :D
Waarom aansluiten? Omdat we elk lid via de HT nieuwsbrief op de hoogte kunnen houden, nieuwe tools worden gemaakt die de federaties nog leuker moeten maken en als we GoT niet hadden gehad, we allemaal ons suf hadden zitten pennen op ons eigen HT federatie forum ;)

Voor alle nieuwe gezichten; WORD SUPPORTER! tis echt de moeite waard, dat zal iedere supporter hier bevestigen en het kost slechts 20 euro per jaar!
Als je creditcard nodig hebt kan ik je helpen, zie openingspost

GoT Cup 22 teams hebben zich alweer voor de GoT Cup seizoen 19 ingeschreven!
Hiervoor hoef je niet een supporter te zijn, alleen maar een Tweaker ;)
Dus schrijf je snel in want vol=vol en we willen niet dat devv05 alweer kampioen word! >:)

* yared is niet voor niets 'Hattrick Junkie v/h Jaar' bij de Hattrick Verslaafden Nederland federatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
yared schreef op 18 maart 2003 @ 11:11:
....
Dus schrijf je snel in want vol=vol en we willen niet dat devv05 alweer kampioen word! >:)

* yared is niet voor niets 'Hattrick Junkie v/h Jaar' bij de Hattrick Verslaafden Nederland federatie :)

Ik heb me maar snel even ingeschreven voor de GoT cup met mn Keukenbrigade elftal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

De puntentelling klopt hier niet in V.57 :(.
Ik hoor 2e te zijn ik heb het even nageteld en de nummer 2 heeft de laatste wedstrijd verloren en ik liep 1 punt achter. Dus ben ik door mijn winst 3 punten ingelopen. Met andere woorden hoor ik 2 punten meer te hebben. Ik heb het probleem doorgegeven aan de GM's. Heeft iemand van jullie ook hetzelfde prob??

Hieronder zie je de stand nu:

1. RCDF Op de Nul 14 65 - 23 34
2. v.v. wagenborgen 14 57 - 26 34
3. BeuKeR UNiTeD 14 57 - 23 33
4. S 2002 14 35 - 33 20
5. ciao 14 27 - 36 16
6. baron6 14 22 - 49 12
7. Albrandswaard Achte 14 18 - 53 10
8. FC Sharona 14 17 - 55 6

de 34 hoort 31 te zijn waardoor ik een plek stijg en meer geld incasseer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Yared, ik wil graag mijn broertje supporter maken omdat ie vandaag jarig is en omdat ie ook gek van hattrick is.. Zou ik dat (vandaag nog als het even kan dus :)) via jou kunnen regelen?? Ben vanmiddag pas thuis trouwens op ICQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 18 March 2003 @ 09:33:
leuk vraagje van me vriendin die ik liever ZELF gevraagd had (als u begrijpt wat ik bedoel) >:)

nu ze eerste is in haar divisie, krijgt ze nu zo'n bekertje te zien bij haar ht homepage?
Ik dacht dat alleen supporters de bekers konden zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-05 12:53

grootw

groot, groter, grootw

Anoniem: 48983 schreef op 18 maart 2003 @ 11:55:
De puntentelling klopt hier niet in V.57 :(.
Ik hoor 2e te zijn ik heb het even nageteld en de nummer 2 heeft de laatste wedstrijd verloren en ik liep 1 punt achter. Dus ben ik door mijn winst 3 punten ingelopen. Met andere woorden hoor ik 2 punten meer te hebben. Ik heb het probleem doorgegeven aan de GM's. Heeft iemand van jullie ook hetzelfde prob??

Hieronder zie je de stand nu:

1. RCDF Op de Nul 14 65 - 23 34
2. v.v. wagenborgen 14 57 - 26 34
3. BeuKeR UNiTeD 14 57 - 23 33
4. S 2002 14 35 - 33 20
5. ciao 14 27 - 36 16
6. baron6 14 22 - 49 12
7. Albrandswaard Achte 14 18 - 53 10
8. FC Sharona 14 17 - 55 6

de 34 hoort 31 te zijn waardoor ik een plek stijg en meer geld incasseer :P
vv Wagenborgen heeft 11 wedstrijden gewonnen en 1 gelijk, dus toch echt 34 punten.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op 18 March 2003 @ 09:27:
[...]
neudeboules, we hebben een beetje onderling de afspraak dat we niet uitgebreid playerads gaan posten anders hadden we nu niet na 3 maanden op deel 4 gezeten maar op deel 24 ;)

Een speler bespreken is natuurlijk wat anders.
Begrepen! ;)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Als je eerste van je poule wordt krijg je geen beker, maar zo'n ster, ook leuk hoor, mijn grote prijzenkast moet toch ergens mee gevuld worden om te beginnen ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als je eerste van je poule wordt krijg je geen beker, maar zo'n ster, ook leuk hoor, mijn grote prijzenkast moet toch ergens mee gevuld worden om te beginnen
Alleen voor supporters of ook voor niet-betalenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 18 March 2003 @ 13:00:
[...]
Alleen voor supporters of ook voor niet-betalenden?
Alleen supporters krijgen de bekers te zien :)

Maar Yared, kan je me straks even helpen dan met dat supporter maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
devv05 check je icq man probeer je te bereiken ;)

daarnaast wil het standaard mailtje ook erg helpen :D
zit al een uur met de HT pagina voor me neus

[ Voor 52% gewijzigd door yared op 18-03-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 18 March 2003 @ 13:06:
Ja lukt niet ben nu niet thuis, zit op school :) Uurtje of half 3 denk, is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

hoeveel wedstrijden moeten er nog gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 40554 schreef op 18 maart 2003 @ 13:12:
uh, het seizoen is afgelopen.. alleen kwalificatie nog.. (zondag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 18 maart 2003 @ 13:06:

daarnaast wil het standaard mailtje ook erg helpen :D
zit al een uur met de HT pagina voor me neus
Check je HT mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
einde seizoen is dus een ERG goed moment om in te stappen en snel je team op orde te krijgen en even 2 oefenwedstrijden te spelen op woensdag...

tip: daag een buitenlands team uit voor een THUISwedstrijd in je eigen stadion.
meer geld, bezoekers, ervaring.

gaaf icoontje trouwens :)

dev05 gefeliciteerd met je broertje, leuk kado heb je bedacht! :D
zijn supporterschap is zojuist geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 18 March 2003 @ 13:24:

Wat als ie straks al inlogt, dan is het geen verrassing meer :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Er komt een transfersystem voor Coaches.

Uit een Deens interview met Johan van HT/Xtralives waar ik via via aankwam;

Question # 11
Coach
Now you draw a coach. Are the any thoughts about changing that into a system where coaches can be hired like a player? Then everybody can bet on a contract, where salary, duration, bonus and league might influence the outcome.

The coach system will be changed, but it will not work like with ordinary players. Can´t say anymore on the subject, except that it will change eventually.

Verder weet ik ook niks hierover, maar het lijkt me verstandig even te wachten voor diegene die een nieuwe coach willen proberen te trekken, vooral als het een GOEDE moet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 18 March 2003 @ 13:24:
[...]
einde seizoen is dus een ERG goed moment om in te stappen en snel je team op orde te krijgen en even 2 oefenwedstrijden te spelen op woensdag...

tip: daag een buitenlands team uit voor een THUISwedstrijd in je eigen stadion.
meer geld, bezoekers, ervaring.

gaaf icoontje trouwens :)

Thanks!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024

En alweer bijna 20 Twekaers lid van onze eigen GoT federatie op HT :D
Bedankt dat je me welkom heet Yared. En de GoT federatie heeft nu precies 20 leden :)

Ik ben nu eens wat van die statistieken (supporter only) aan het bekijken :9~

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb op de site van GOTnl gekeken, maar waar moet ik me dan inschrijven voor nieuwe seizoen? En heb ik dan wachtwoorden en inlognamen nodig etc.

Metal Meijer (Bad Clusters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat maar, beetje zitten slapen. Ik zal me ff aanmelden.

Metal Meijer (Bad Clusters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het ook mogelijk om bij iemand hier financiele hulp te vraag? want ik sta toch mega in het verlies :(

ikheb 84k kosten per week. inkomsten 30k van sponsors elke week en om de 2 weken 50k van toeschouwers. Heb al veel spelers verkocht maar blijf meer dan 200k schuld hebben. iemand nog tips? Ik wil stadion zover mogelijk uitbreiden maar ja heb geen geld. Heb nu maar mijn goede spits op de transfermarkt gezet maar dan hou ik erg weinig spelers over. Mijn vraag dus hoe doen jullie dat? Ik ben trouwens pas 1/2 seizoen bezig.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 18-03-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

check me transferhistory doe vanaf 30 december mee heb inmiddels al 207 transfers gemaakt. Zo kom ik aan me geld heb zo dik 1,2 miljoen euro winst gemaakt waardoor ik nu dus ook een stadion van 25000 man heb een goede jeugdopleiding en een "goed" eerste elftal

je moet voor zo'n transfersysteem natuurlijk wel tijd en zin hebben :9

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 18-03-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 18 March 2003 @ 17:23:
check me transferhistory doe vanaf 30 december mee heb inmiddels al 207 transfers gemaakt. Zo kom ik aan me geld heb zo dik 1,2 miljoen euro winst gemaakt waardoor ik nu dus ook een stadion van 25000 man heb een goede jeugdopleiding en een "goed" eerste elftal

je moet voor zo'n transfersysteem natuurlijk wel tijd en zin hebben :9
maar wat jij doet is echt handelen in spelers. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van Hattrick. misschien treden de GM's er zelfs wel tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 18 March 2003 @ 17:02:
Is het ook mogelijk om bij iemand hier financiele hulp te vraag? want ik sta toch mega in het verlies :(

ikheb 84k kosten per week. inkomsten 30k van sponsors elke week en om de 2 weken 50k van toeschouwers. Heb al veel spelers verkocht maar blijf meer dan 200k schuld hebben. iemand nog tips? Ik wil stadion zover mogelijk uitbreiden maar ja heb geen geld. Heb nu maar mijn goede spits op de transfermarkt gezet maar dan hou ik erg weinig spelers over. Mijn vraag dus hoe doen jullie dat? Ik ben trouwens pas 1/2 seizoen bezig.
Hoe kom je na een half seizoen aan 84.000 kosten. Als je dat ff uitsplitst kan ik er meer over zeggen. Je problemen zitten in ieder geval in de kostenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 17731 schreef op 18 maart 2003 @ 17:29:
[...]

maar wat jij doet is echt handelen in spelers. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van Hattrick. misschien treden de GM's er zelfs wel tegenop.
Nee hoor, dat is gewoon toegestaan.. Ik doe het ook en nog veel meer anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 18 March 2003 @ 17:31:
[...]

Hoe kom je na een half seizoen aan 84.000 kosten. Als je dat ff uitsplitst kan ik er meer over zeggen. Je problemen zitten in ieder geval in de kostenkant.
Deze week

Inkomen Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 8 000
Sponsorgeld 30 450 Spelersloon 17 732
Voordeel 0 Rente 9 290
Tijdelijk 330 Tijdelijk 7 000
Personeel 22 500
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomen 30 780 Totale uitgaven 84 522
Verwacht inkomen/verlies -53 742

Vorige week

Inkomen Uitgaven
Kaartverkoop 50 667 Stadionkosten 8 000
Sponsorgeld 29 850 Spelersloon 19 316
Voordeel 0 Rente 11 583
Tijdelijk 322 240 Tijdelijk 277 000
Personeel 21 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomen 402 757 Totale uitgaven 356 899
Inkomen/verlies van vorige week 45 859

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 18-03-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Clemente Rico (8845927)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die gebalanceerd is en onpopulair.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Is hij nou wel of niet populair?? :? Of wacht bij de vrouwen is hij populair en bij de mannen niet ofzo :? Een soort Mido ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's nogal duidelijk. Je bent iets te enthousiast van start gegaan. Jeugdopleiding naar 0, een groot deel van je personeel ontslaan en dan proberen uit de schulden te komen. Die rente drukt namelijk behoorlijk zwaar.

Ik zorg er voor dat ik nooit negatief kom te staan. Zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Besparen op jeugdopleiding en op personeel mischien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 18 March 2003 @ 17:29:
[...]

Dat is inderdaad de grootste onzin wat jij zegt.. tuurlijk mag je spelers kopen en verkopen, waar zouden de GM's in godsnaam tegen moeten optreden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 18 maart 2003 @ 17:37:
Da's nogal duidelijk. Je bent iets te enthousiast van start gegaan. Jeugdopleiding naar 0, een groot deel van je personeel ontslaan en dan proberen uit de schulden te komen. Die rente drukt namelijk behoorlijk zwaar.

Ik zorg er voor dat ik nooit negatief kom te staan. Zonde van het geld.
maar jeugdopleiding vind ik het belangrijkste dus wil die graag houden. en personeel ja wat is veel? ik heb nu 1 keeperstrainer, 3 assistenten, 3 spokespersons, 4 masseurs ofzo, en 2 doktoren. wellicht maar 2 masseurs en 1 dokter? daat zal al 4.5k schelen. maar wil dus liefst 1 dure speler verkopen en van dat geld meer stadionplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 18 maart 2003 @ 17:39:
[...]

Dat is inderdaad de grootste onzin wat jij zegt.. tuurlijk mag je spelers kopen en verkopen, waar zouden de GM's in godsnaam tegen moeten optreden??
Nee maar het is niet het idee van hattrick toch het na 2 dagen alweer verkopen van al je spelers. er is niet tegen op te treden snap ik maar het is toch leuker iemand te kopen trainen en dan als ie veel beter is te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 18 maart 2003 @ 17:40:
[...]

Nee maar het is niet het idee van hattrick toch het na 2 dagen alweer verkopen van al je spelers. er is niet tegen op te treden snap ik maar het is toch leuker iemand te kopen trainen en dan als ie veel beter is te verkopen?
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 18 maart 2003 @ 17:39:
[...]

maar jeugdopleiding vind ik het belangrijkste dus wil die graag houden. en personeel ja wat is veel? ik heb nu 1 keeperstrainer, 3 assistenten, 3 spokespersons, 4 masseurs ofzo, en 2 doktoren. wellicht maar 2 masseurs en 1 dokter? daat zal al 4.5k schelen. maar wil dus liefst 1 dure speler verkopen en van dat geld meer stadionplaatsen.
Je kan heel veel willen. Maar als je meer dan 300.000 schuld hebt (dacht ik) dan vlieg je eruit met je team en kan je opnieuw beginnen. Als je nou in het begin omzetmaximalisatie probeert na te streven en dan naar maximalisatie van jeugdopleiding toewerkt.

Wat heb je in godesnaam aan 4 masseurs als je dat niet kan betalen. Ik hoop dat je in het echte leven minder problemen hebt met begroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 18 maart 2003 @ 17:44:
[...]

Je kan heel veel willen. Maar als je meer dan 300.000 schuld hebt (dacht ik) dan vlieg je eruit met je team en kan je opnieuw beginnen. Als je nou in het begin omzetmaximalisatie probeert na te streven en dan naar maximalisatie van jeugdopleiding toewerkt.

Wat heb je in godesnaam aan 4 masseurs als je dat niet kan betalen. Ik hoop dat je in het echte leven minder problemen hebt met begroten.
500.000 schuld is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Traden mag best hoor, het is geen CM3, waarbij de spelersgroep woedend wordt als je een aankoop meteen op de transferlist zet ;) Alleen heb ik niet zoveel zin om transferlijsten af te stropen op spelers, ik koop alleen wat talenten in om goed te trainen en door te verkopen. En bij 300k ben je al half dood, iets van 14k rente is dodelijk als je geen groot stadion hebt. Sta al bijna een half seizoen in de schulden, bijelkaar al 100k rente gedokt, maarja, is het wel waard, alle cruciale wedstrijden gewonnen en team aanzienlijk aangesterkt.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb nu nog 4.000 over omdat ik een keepertje (redelijk) gekocht had met waarde 289.000.. hoop dat ik 'm met 1 weekje op goed heb, hij is 19 jaar.. Heb nog wel 2 redelijke keepers op de transfermarkt en 2 matige die ik nog even in een weekje naar redelijk train..

Dus heb nog 4x redelijke keeper tegoed, dat is ongeveer 3 ton aan inkomsten.. En nog promovatie + 1e plaats + topscorer bonus + seizoenskaarten is ook ongeveer 1,5 ton.. Als ik dat allemaal binnen heb ga ik mn stadion uitbreiden naar 20.000 man (huidig 11.700) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/728182

Beter dan Hattrick?, na mijn inschrijving wist ik het zeker! NOT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sta altijd in het rood, waar is het geld anders voor dan om te investeren... winst maken is zonde van het geld :7

Sta nu eind vd week 2ton rood, tja, wel een 25.000 supporters in me eerste thuiswedstrijd wat al gauw 150.000 opbrengt :D

Ik moet me er eigenlijk weer eens toe zetten, want zoals Frizza al zegt kun je veel geld verdienen met handelen maar moet je er wel even zin voor maken en geloof me... de beste handeltjes moet je zoeken ;)

Ben bereid over alles een workshop op te zetten behalve over handel dus vraag er maar niet naar :P

Sprak afgelopen maand een Zweed die al 52 miljoen euro had verhandeld en gemiddeld 5 handeltjes per dag had uitstaan... kostte hem dan ook alleen al 2 uur per dag aan bijhouden en hij was so obsessed with it dat ie van 2e divisie alweer teruggezakt was naar 4e omdat ie elke goede speler automatisch weer op de transferlijst zette |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 March 2003 @ 19:35:
Sprak afgelopen maand een Zweed die al 52 miljoen euro had verhandeld en gemiddeld 5 handeltjes per dag had uitstaan... kostte hem dan ook alleen al 2 uur per dag aan bijhouden en hij was so obsessed with it dat ie van 2e divisie alweer teruggezakt was naar 4e omdat ie elke goede speler automatisch weer op de transferlijst zette |:(

En als ie dan helemaal in de laagste league zit, heeft ie zoveel poen dat ie de allerbeste spelers kan kopen en dus weer helemaal omhoog promoveert en uiteindelijke de allsvenska wint. Is ook een manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
En als ie dan helemaal in de laagste league zit, heeft ie zoveel poen dat ie de allerbeste spelers kan kopen en dus weer helemaal omhoog promoveert en uiteindelijke de allsvenska wint. Is ook een manier
Daar heb ik dus een hard hoofd in... Je kan gewoon niet het beste team kopen, los van het feit dat het dan allang gebeurd was is er ook nog zoiets als het aanbod.

Af en toe, heeeel af en toe zijn er topspelers te koop, maar lang niet altijd en bijna nooit diegene die je nodig hebt, daarvoor heb je toch echt je jeugdopleiding nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 March 2003 @ 22:21:
[qoute]En als ie dan helemaal in de laagste league zit, heeft ie zoveel poen dat ie de allerbeste spelers kan kopen en dus weer helemaal omhoog promoveert en uiteindelijke de allsvenska wint. Is ook een manier
Daar heb ik dus een hard hoofd in... Je kan gewoon niet het beste team kopen, los van het feit dat het dan allang gebeurd was is er ook nog zoiets als het aanbod.

Af en toe, heeeel af en toe zijn er topspelers te koop, maar lang niet altijd en bijna nooit diegene die je nodig hebt, daarvoor heb je toch echt je jeugdopleiding nodig.[/quote]

naah. Als die man een bijna onbeperkt budget heeft en 7(hoeveel divisies heeft zweden?) seizoenen heeft om een team bij elkaar te sprokkelen....moet kunnen volgens mij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

G0009 schreef op 18 March 2003 @ 22:26:
[...]

Af en toe, heeeel af en toe zijn er topspelers te koop, maar lang niet altijd en bijna nooit diegene die je nodig hebt, daarvoor heb je toch echt je jeugdopleiding nodig.

naah. Als die man een bijna onbeperkt budget heeft en 7(hoeveel divisies heeft zweden?) seizoenen heeft om een team bij elkaar te sprokkelen....moet kunnen volgens mij hoor :P
LOL, lijkt het maar zo, of spreek je jezelf tegen ? :D
*edit*
nvm, gewoon 2 gasten die niet goed kunnen quoten :P

Maar als ik 50miljoen in de plus zat ging ik ook (nog) niet een goed team bijelkaar sprokkelen, je krijgt iets van 200k+ aan rente per week, da's al erg leuk om mee te spelen als zakgeld :)

[ Voor 5% gewijzigd door ^^0nMe op 18-03-2003 23:25 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Supporters hebben een nieuwe optie! Reminders!! Erg handig, wilde dit al een tijdje graag.. Je kan nu jezelf laten mailen door hattrick op een bepaald tijdstip met een bepaalde boodschap.. Bijvoorbeeld als die ene belangrijke transfer afloopt.. :)

Erg cool!! Nieuwe features vind ik altijd leuk :D

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 18-03-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

devv05 schreef op 18 March 2003 @ 23:39:
Supporters hebben een nieuwe optie! Reminders!! Erg handig, wilde dit al een tijdje graag.. Je kan nu jezelf laten mailen door hattrick op een bepaald tijdstip met een bepaalde boodschap.. Bijvoorbeeld als die ene belangrijke transfer afloopt.. :)

Of jezelf laten mailen dat je moet kappen met hattrick, omdat je anders de metro mist voor een afspraak ;) Maar ik denk zelf dat ik dit niet zo vaak zal gebruiken, als ik een transfer mis komt dat omdat ik dan met wat anders bezig ben, zit dus toch niet hattrick te checken. Hmm vaag, ze hebben het niet eens gemeld op de FP, maar wel alvast geimplementeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door ^^0nMe op 18-03-2003 23:48 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Na enig zoeken gevonden; het gehele interview met Johan van Xtralives:

Question # 1
Expanding
Are there any plans to expand with another similar game with the same game engine?

Yes and no, we certainly intend to launch similar games but of course they need their own game engine, otherwise they would be different games..;) Some code can of course be reused, but most would be new.

Question # 2
Webservices for "third part developers" (Technical question)
There are many people who develop applications for Hattrick users (i.e. HAM).

In common for most of these applications are that they need to do some kind of scanning of your html-pages. Its a very inacurrate and server-demanding way to make good hattrick-applications. It would be so cool if you would start making some webservices (or similar) for us developers. It will be so much easier for us - and it will take A LOT of stress of both your CPU-load and your bandwith. I predict you'll see a lot of very cool and useful 3. part applications if you'd start making it a little easier for us :-) Any plans to make some developer-friendly enhancements in hattrick?

This is a hot potato, we see the potential in this but so far our experiments have not been very successful, meaning they have created a lot of extra work like server load and third party support (or lack of it, which can be a burden as well). I cant really say what will happen with the third party developers. The potential fo cool applications is mind-boggling, of course. Maybe some sort of very standardized web services could be a good solution. But that´s very far from a promise, just a thought..;)

Question # 3
Unrealistic tactics.
I'd like hattrick to be as realistic as possible. So many people don't like that we can use unrealistic tactics with succes. For example you can play without wingers with great succes. I'd like to see the teams using unrealistic tactics to be punished in some way.. (much lower ht-ratings, greater deal of confusion etc. etc.) Any plans to get rid of unrealistic tactics ? or change them ?

Well, we have done some changes recently that addresses “unrealistic” formations. And there will be some new tactics in the next version of Hattrick, which has been delayed because of the various difficulties we run into during autumn. The big picture is rather something like this: I don´t see realism as a goal in itself, playability and balance between complexity and accessability is a must, but realism is not. We can´t make the perfect simulator, and even if we could, it would be a different game altogether. The essence of Hattrick is a blend of many things, and we must keep that balance intact.

Question # 4
Transferlist Autobid
www.qxl.dk has a well working autobid feature. Hattrick is supposed to playable with only a small investment of time. Finding good players to an acceptable price is really difficult without much time - (and without the freedom to login when a deadline on an interesting player is closing). It would be cool to have autobid. Any plans?

Nope, no plans there. Autobids would of course be plausible, but it would take out part of the please and urgency of the game – having to ”be there”, so I don´t think it´s a very good idea, actually.

Question # 5
International cup
Are there any plans to develop a international cup like the Champions league or the UEFA cup?

Yes, there ar plans and it´s something that we will probably do eventually, but there are no dates set today. This would be a perfect little feature to start developing when we find that big name, generous sponsor we have always been dreaming about…! ;)

Question # 6
Midtfield The midtfield is very importent in HT. Some might even say unrealistically high. Are there any plans for smoothing out the importance of the midtfield?

Yes and no. Of course it´s something we keep in mind when making any changes to the game engine, but we don´t see the mentioned midfield importance as a problem in itself, really. If anything, we would like to add more possible tactics (not just formations, but playing “styles” as well) and that would be one way to make the game less static.

Question # 7
Transferlist
Are there any plans to make the GUI easier to access when you want to search for a transfered player? You could use pull down menus. With that managers won’t have to access each country in the left side of the screen each time a new search is started.

No, there are no plan for this.

Question # 8
Show match
In Global conf. There has been some writing about a show match between Sweden and the rest of the world. A kind of, well, Ryders Cup, just with fewer Americans! Any thoughts?

Heh, that would be kind of cool. I´ll talk it over with the others...

Question # 9
Test Teams
Any official comments on the use of test teams in HT?. Especially about the teams that works as a nest for developing strong national team players.

They shouldn´t be used that way, and they won´t be used that way any more. The debate that arose around this incident was largely misguided and unnecessarily “paranoic”, but at least it forced us to talk the subject over and to decide on guidelines for what test teams can do or don´t do.

Question # 10
Training
With the game engine you use now only a small part of the team actually gets training. Will that change? Maybe into something where all gets the training but only a few benefits more.

Nope, no plans there either. BTW, it would kill server performance, so I guess we won´t ever implement something like that.

Question # 11
Coach
Now you draw a coach. Are the any thoughts about changing that into a system where coaches can be hired like a player? Then everybody can bet on a contract, where salary, duration, bonus and league might influence the outcome.

The coach system will be changed, but it will not work like with ordinary players. Can´t say anymore on the subject, except that it will change eventually.

Question # 12
New championships
Any thought on making a European tournament as well as an American and oceanic one?

Not really, we think Club championships are more interesting, and when we develop more competitions it will probably be in that area (not that there are any plans for that, either)

Question # 13
General comments Do you have any other comments for your Danish fans? Anything at all that might be interesting concerning Hattrick.

Danish beer built Hattrick..;) Seriously, both Bjorn and I come from Scania so we have spent a good deal of time in Denmark and we are happy that the game is catching on there as well!
I think 2003 will be a very exciting year in many ways, we will have to deal with the continued growth of course but there will also be time for a lot of improvements in the game and a lot of fun stuff in the community. The future looks bright..;)

Lekker slordig geschreven maar agh, het geeft wel wat leuke inzichten in de ontwikkeling van HT.

Ik heb dit gevonden op een Deense HT krant die je kunt accessen via Lokesoftware
In het linkermenu Arkiv kiezen en af en toe kom je een Engelstalig artikel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Wel leuk jah, zo'n interview met de makers. Bedankt voor het posten yared! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

devv05 schreef op 18 maart 2003 @ 23:39:

Das idd een feature die echt super handig is...Met name als je transfer afloopt en je bent hem een beetje vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Question # 5
International cup
Are there any plans to develop a international cup like the Champions league or the UEFA cup?

Yes, there ar plans and it´s something that we will probably do eventually, but there are no dates set today. This would be a perfect little feature to start developing when we find that big name, generous sponsor we have always been dreaming about…!
Dit zou wel onwijs cool zijn, alleen zullen ze alleen de nr's 1 (en maybe 2) van de hoogste divisie pakken...Dus op naar de top! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hmm mybestteam.tk ligt nog steeds plat, iemand een directe url beschikbaar voor deze .tk site?

* yared vind het altijd wel leuk om te vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
yared schreef op 19 maart 2003 @ 12:37:
hmm mybestteam.tk ligt nog steeds plat, iemand een directe url beschikbaar voor deze .tk site?

* yared vind het altijd wel leuk om te vergelijken
Er wordt van deze link gebruik gemaakt: http://www.mycgiserver.com/servlet/groton.MyBestTeam maar helaas sinds eergisteren geen reactie meer. Ik vind het een heel goed programma, maar ik moet nu echt gaan gokken dat ik de poppetjes goed neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Over die handeltjes he... Waar moet je nu op letten dan? Ik wil het ook eens gaan proberen, gewoon kijken of er echt winst mee te halen is, maar ben altijd ban gdat ik de speler niet voor dat geld meer wkijt raak, hoe herken je dus dé spelers die je geld kunnen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zelf zoek altijd naar spelertjes die alleen goed hebben bij passen. Zelf heb je er geen ene flikker aan aangezien ze geen positiespel hebben. Die koop je voor +/- 7000 en kan je makkelijk aan die scheve newbies verkopen voor 18000 maybe meer als je geluk hebt.
Vooral nu moet je toeslaan aangezien er maandag een paar honder nieuwe newbies bij zijn en erg fanatiek zullen gaan kopen en er totaal geen verstand van hebben en dus alleen maar GOED bij passen zien staan en denken dus voor weinig geld een goede middevelder te kope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 78118 schreef op 19 maart 2003 @ 16:07:
ik zelf zoek altijd naar spelertjes die alleen goed hebben bij passen. Zelf heb je er geen ene flikker aan aangezien ze geen positiespel hebben. Die koop je voor +/- 7000 en kan je makkelijk aan die scheve newbies verkopen voor 18000 maybe meer als je geluk hebt.
Vooral nu moet je toeslaan aangezien er maandag een paar honder nieuwe newbies bij zijn en erg fanatiek zullen gaan kopen en er totaal geen verstand van hebben en dus alleen maar GOED bij passen zien staan en denken dus voor weinig geld een goede middevelder te kope
Wat een naaier :P
Maar idd, zo kan het ook....
Ik verhandel eigenlijk alleen maar keepers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared verhandeldt sinds vandaag ook in oude koekblikken maar da's een ander verhaal :P

Geen workshop riep ik nog en toch vragen, da's vragen om een inkopertje >:)

RTFM!

Het is echt te vinden op diverse sites, en met gebruik van logisch denken kom je een heel eind. Als je geen risico's wil nemen moet je er niet aan beginnen.

Een workshop over handelen geef ik niet omdat zodra het bij iemand fout gaat er meteen moord en brand geschreeuwd word. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 19 March 2003 @ 16:29:
* yared verhandeldt sinds vandaag ook in oude koekblikken maar da's een ander verhaal :P

Geen workshop riep ik nog en toch vragen, da's vragen om een inkopertje >:)

RTFM!

Het is echt te vinden op diverse sites, en met gebruik van logisch denken kom je een heel eind. Als je geen risico's wil nemen moet je er niet aan beginnen.

Een workshop over handelen geef ik niet omdat zodra het bij iemand fout gaat er meteen moord en brand geschreeuwd word. ;)
Wat moet jij met koekblikken? Is daar zoveel vraag naar dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frizza, handige dweil. Ik heb al vaak dat ik jouw tegen kom bij koopjes maar nu komen er nog is 20 tweakers bij. weg koopjes dus!

Niet dat ik het jullie niet gun ofzo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 19 maart 2003 @ 16:37:
Frizza, handige dweil. Ik heb al vaak dat ik jouw tegen kom bij koopjes maar nu komen er nog is 20 tweakers bij. weg koopjes dus!

Niet dat ik het jullie niet gun ofzo hoor :)
Neenee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hee mensen allemaal!!!!

http://cyclone.student.utwente.nl:8000/listen.pls

radio!!! hattrick live verslag van de cup! en van andere teams!

Je kan ook vragen of ze jouw team noemen, en verzoek nummers aanvragen.!

Allemaal via #hattrick.nl (IRC)

Echt slap dit! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ok .. ik wil ook weet een team ...
dus ik kan nu het beste registreren ?
of nog ff wachten na zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Seizoen is afgelopen, dus nu is het moment dat je goed kunt instappen,. ZOu zeggen vraag het aan, grote kans dat je zondag/maandag een team krijgt toegewezen. KUn je meteen woensdag een oefenwedstrijd spelen. Heb je wat meer tijd om te oefenen enzo... aanmelden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 19 maart 2003 @ 17:13:
hee mensen allemaal!!!!

http://cyclone.student.utwente.nl:8000/listen.pls

radio!!! hattrick live verslag van de cup! en van andere teams!

Je kan ook vragen of ze jouw team noemen, en verzoek nummers aanvragen.!

Allemaal via #hattrick.nl (IRC)

Echt slap dit! :) :)
Hahahah tis idd vet cool... Leuk idee, echt cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beter maar 0-2 verloren van de nummer 6 van nederland ondanks ie niet met een heel A elftal speeld vind ik het tog wel een leuke prestatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm wel balen. hij update de transfers niet. heb er vanmorgen 1 verkocht de transactie is nog steeds niet voltrokken. Zal dit aan hun oude server liggen? wel irri want had net mijn zinnen gezet op een speler die eind van de middag afloopt. kan nu dus niet bieden.

verder:

wie gaat er nog 1 grote aankoop doen voor het volgende seizoen. of laten we de huidige spelers gewoon verder trainen in de hoop dat ze ooit wereldsterren worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 17731 schreef op 20 March 2003 @ 15:10:
hmm wel balen. hij update de transfers niet. heb er vanmorgen 1 verkocht de transactie is nog steeds niet voltrokken. Zal dit aan hun oude server liggen? wel irri want had net mijn zinnen gezet op een speler die eind van de middag afloopt. kan nu dus niet bieden.
Ja, het schijnt dat door de geringe servercapaciteit de prioriteiten zijn verandert, en de transferupdates zo ongeveer de laagste prioriteit hebben. Vandaar dus dat dat nogal veel langer duurt dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pim Philippa (4142882)
24 jaar, slecht vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 22 000 Euro
Loon: 680 Euro/week
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Waarschuwingen: 1

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed

Hoogste bod:
50 000 Euro door Soccer Bruno
Het bieden is geëindigd

Wat een giller, zo veel geld bieden voor een speler die werkelijk geen deuk in een pakje boter schopt.

De kans dat ik nog 1 grote speler koop, heeft vooral te maken met het feit of het budget er voor is. En dan moet er natuurlijk wel nog een ster zijn, die wil :D

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zoek nog een jonge rechtsback en een middenvelder van rond de 200000 dan mag van mij het seizoen zo langerzamerhand wel weer beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Dat biedsysteem moeten ze toch eens een keer gaan veranderen. Ik word er nl gek van dat er steeds met 1000 euro verhoogd word.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dat biedsysteem moeten ze toch eens een keer gaan veranderen. Ik word er nl gek van dat er steeds met 1000 euro verhoogd word.
at wil je dan? met 1 euro per keer?

Als ik een speler neerzet waar flink op geboden word word ik nu al gek van de mailspam.

Ik bied zelfs af en toe om af te bluffen gewoon een flink stuk hoger...

Eerlijk gezegd word ik juist gek van die mensen die verhogen tot X999 want dan moet ik er weer met 1001 overheen om er een mooi rond getal van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 20 maart 2003 @ 19:31:
[...]
at wil je dan? met 1 euro per keer?
Nee. Zoals op een veiling. Zodat je niet met 1000 kan verhogen als er al een ton geboden is maar met minimaal 5k verhogen oid.

1k vind ik meestal al te weinig

Gezocht!
Router

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.