Gewoon goede voorlichting kan ook al genoeg zijn. Als er in elke poule één persoon is die z'n poulegenoten controleert op onregelmatigheden, is heel hattrick clean! Als je zo'n opsporingsteam op gaat zetten moet een kleine groep mensen gewoon heel veel zoekwerk doen. 't Kan wel, maar 't zou mij teveel tijd kostenVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 12:12:
[...]
Dit lijkt me duidelijk
Vind dat soort mensen echt triest zeg. meteen aangeven. Misschien een idee om een soort inspectieteam op te starten waarbij het makkelijk is de info uit te wisselen. Zo spoor je nog sneller dat soort lui op.
Bestaat al zo'n 'inspectieteam', in de nederlandse federaties ODF en HVN checken ze dagelijks op cheaters! Zeker degene met supporter kunnen heel makkelijk cheaters zien bij de stats van rijkste clubs in betreffende divisie!
PS. ik sta er ook tussen (heb nu zelfs bijna 800.000 op rekening staan), maar ik ben geen cheater hoor...
PS. ik sta er ook tussen (heb nu zelfs bijna 800.000 op rekening staan), maar ik ben geen cheater hoor...
Die rietvogels en Emmen hebben al een tijd niet meer ingelogd dus denk dat ze al gekicked zijn. Tis inderdaad triest dat mensen denken te moeten cheaten, vroeger of later lopen ze toch tegen de lamp. Enne met de HVN federatie (hattrick verslaafden nederland) sporen we ook aktief cheaters op, alleen helaas komen er elke dag nog bij
.
Oww mankit was net iets sneller
.
Oww mankit was net iets sneller
[ Voor 6% gewijzigd door Xanathorn op 14-04-2003 12:29 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Zou Yared al weer begonnen zijn aan zijn nieuwe openingspost deel 5?
[ Voor 21% gewijzigd door hoedjevanpapier op 14-04-2003 13:53 ]
tuurlijk... niks lekkerder dan op een maandagochtend je baas pagen dat je 'even druk bezig bent'Zou Yared al weer begonnen zijn aan zijn nieuwe openingspost deel 5?
Edit deel 5
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Probeer dan in elk geval nog de schijn op te houden dat je t eerlijk doethoedjevanpapier schreef op 14 April 2003 @ 12:09:
Over verdachte teams gesproken. Het rijkste team uit de VII verkoopt 4 spelers aan Emmen Utd. JAJA
2003-03-28 Gekocht Gysbert Baart van rietvogels1 100 000 Euro (13 000 Euro)
2003-03-28 Gekocht Joeri Feenstra van rietvogels1 120 000 Euro (48 000 Euro)
2003-03-27 Gekocht Gerben Korevaar van rietvogels1 100 000 Euro (4 000 Euro)
2003-03-27 Gekocht Harm-Jan Ellenbroek van rietvogels1 100 000 Euro (4 000 Euro)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
mag ik mag ik?M@NIC schreef op 14 April 2003 @ 13:37:
Wie maakt even een deel 5 ?
Jammer devv05, maar tis goede gewoonte de topicstarter even te vragen 
deel 5 zat ik dus te typen zoals je zag
deel 5 zat ik dus te typen zoals je zag
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hoezo de topicstarter te vragen 
Ik denk dat je beter ff kunt regel in het topic of met een mod.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5
Ik denk dat je beter ff kunt regel in het topic of met een mod.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5
[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 14-04-2003 13:55 ]
Dit topic is gesloten.