Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers Altijd up to date, snelle vertaling uit het Zweeds
Tactis voor de gevorderde speler in het Nederlands. Update is afhankelijk van beschikare tijd vertaler
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!
Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
--> Yared somt een rijtje GoT/HT cijfers & feiten op.

Hattrick Radio
Ongelovelijk maar waar, maar Hattrick Nederland heeft zijn eigen radio station! 8)
De muziek is er 24/7 (meestal dan :P) en op Woensdag en Zondag zijn er 'sport' commentatoren aanwezig.

*IRC.Quakenet.org
#hattrick.nl - geklets van Hattrick
#HT-Radio - Radio geklets over HT
#standen - Je eigen stand doorgeven voor de radio (niet kletsen, 100% standen)

http://www.geocities.com/deargonauten/Playlist.htm - De playlist.
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls - De radio zender!!
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/index.html - Hier kan je zien hoeveel mensen er luisteren + welk nummer er draait...

Uw gastheren zijn o.a.: DJ Casartelli & DJ Medivh, Damazinho, Mazaxus en Se7en.
Het beste om te luisteren is met WinAmp en Sonique.

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

Svintges Matchviewer <-- gemaakt door mede-GoT'r Pinda
Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
Hattrick Assistant Manager - Freeware versie

Image servers:

(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us
...of stuur het naar mij en vermeld je HT + GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server. ;)

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!
Zorg dat je vraagstelling duidelijk en zinvol is en niet eentje starten als twee posting erboven iemand anders er ook eentje is gestart, dan krijgt je vraag niet de aandacht die het verdient ;)

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door yared op 01-05-2003 11:55 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nou istie weer veranderd?? Hoe zit dat

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
devv05 had even over het hoofd gezien dat hij weer aan de beurt is om de GoT Cup te winnen en dat ik weer het topic mocht starten... ik verloor de tosh zoals gewoonlijk :D

Ik zoek nog nieuwe dingen voor de FAQ!
Dus als je nog iets hebt wat niet echt voorkomt in de faq op HT post het dan even.

Logo Gallerij
Is het een ideetje om even een logogallerij te maken op de GoT site?
1 flinke pagina met alleen maar logoos en HT & GOT ID eronder. :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Ik wil weleens weten wat jullie doel is dit seizoen! Mijn doel is kampioen worden en uit mijn schulden komen!

Poll: Wat is jouw doel dit seizoen?
kampioen worden
(got)cup winnen
niet degraderen
veel winst maken
anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1573&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-04-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
uit de schulden komen is ook wel fijn, maar ga toch liever deze keer wel naar de 4e divisie al was het alleen maar omdat ik straks ook nog eens ingehaald word door alle nieuwe 7e klassertjes en met 4 sterren spelers in het 5e zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523

Heb eindelijk een goede coach:
57 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een goed coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 11:37

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Mijn doel is om vooralsnog niet te degraderen, doelstelling is makkelijk te halen, zoveel concurrentie is er ook weer niet in V.91, maar kampioen worden gelijk na mn promotie lijkt me toch vrij lastig. Doelstelling kan altijd nog aangepast worden natuurlijk, maar als ik in de IVe klasse kom lijkt het me verdomde lastig om me te handhaven, dus wat dat betreft blijf ik liever n jaartje in V.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:38

Xanathorn

Mmorpg addict

Heb anders gestemd. Ik wil graag kampioen worden (wie niet). Maar omdat II toch wel een zware league is, hoewel we samen met III.7 de sterkste III league zijn, wil ik liever mijn team wat uitgebalanceerd hebben en niet meteen weer degraderen. Nu zal dat betreft de verdediging wel gaan lukken, maar m'n aanval kan nog wat beter :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel sta ik laatstes in mijn competitie, maar normaal moet ik dit nog kunnen inhalen. Want mijn eerste 2 wedstrijden waren tegen de personen die momenteel 1 en 2 staan heb beide wedstrijden op het nippertje verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Momenteel sta ik laatstes in mijn competitie, maar normaal moet ik dit nog kunnen inhalen. Want mijn eerste 2 wedstrijden waren tegen de personen die momenteel 1 en 2 staan heb beide wedstrijden op het nippertje verloren
dat is zekers nog te doen, vooral ook omdat veel spelers tijdens de competie in divisie 4, maar vooral 5, 6 en 7 nog ermee zullen kappen waardoor je nog wat leuk walkovers aan punten kunt scoren, iets waarmee je in 2 en 3 een stuk minder mee te maken zal hebben.

Net her-ontdekt, Matchviewer is door een mede-GoT'r:Pinda gemaakt.
Krijg hem alleen de laatste week ofzo niet aan de praat, iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 14 April 2003 @ 14:29:
[...]
dat is zekers nog te doen, vooral ook omdat veel spelers tijdens de competie in divisie 4, maar vooral 5, 6 en 7 nog ermee zullen kappen waardoor je nog wat leuk walkovers aan punten kunt scoren, iets waarmee je in 2 en 3 een stuk minder mee te maken zal hebben.

Net her-ontdekt, Matchviewer is door een mede-GoT'r:Pinda gemaakt.
Krijg hem alleen de laatste week ofzo niet aan de praat, iemand nog ideeen?
je hebt de betaalde HT viewer die matchviewer werkt niet meer bij mij ook (volgens mij na omschakeling van nieuwe HT server). Dus als je wilt betalen 7.50 euro volgens mij dan heb je aan HT viewer een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

bij mij doet die matchviewer het gewoon weer hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Bij mij werkt svintges matchviewer ook niet meer, denk dat hattrick weer eens wat veranderd heeft mbt login systeem. Je kunt Criollo viewer eens proberen, is in't spaans maar je kunt het bij instellingen ook in't engels zetten: http://www.alkon.com.ar/A...asp?show=down&s=&idn=4543

Edit: Hmmm nu doet matchviewer het wel weer, gister deed ie anders niks.

[ Voor 15% gewijzigd door Xanathorn op 14-04-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik wil dit jaar minstens bij de eerste 3 horen. Al wordt dat een moeilijke opgave. Ik ben daarom ook bang dat het net niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 36960 schreef op 14 April 2003 @ 14:47:
Ik wil dit jaar minstens bij de eerste 3 horen. Al wordt dat een moeilijke opgave. Ik ben daarom ook bang dat het net niet gaat lukken.
Tuurlijk wel, beetje vertrouwen. Zorgen voor goede handel in spelers zodat je een kapitaal opbouwd en de juiste keuzes mbt investeren nemen. Dan kom je er wel ' mun jong' :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 14 april 2003 @ 14:57:
[...]

Tuurlijk wel, beetje vertrouwen. Zorgen voor goede handel in spelers zodat je een kapitaal opbouwd en de juiste keuzes mbt investeren nemen. Dan kom je er wel ' mun jong' :P
Lol Ik ga er ook alles aan doen om het goed te krijgen. Ik heb in de laatste 3 wedstrijden steeds andere formaties gespeeld. En bij de laatste beviel het me nog het meest. Al heb ik weer andere plannen in mijn hoofd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
uh mankit.... ik ontken niet dat je een neus voor zaken hebt, maar voor een team met 8 ton op de bank en een transferoverschot van 3,2 miljoen heb je niet het team dat ik had verwacht?

die 17 jarige speler die je voor 999.999, laten we zeggen 1 miljoen euro hebt gekocht... die zit bij jou op de bank :P

* yared is gewoon een beetje jaloers dat ie de tijd mist om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Even een vraagje....Me speler heeft zondag een rode kaart gehad...betekend dit dat ie voor de beker van woensdag geschorst is? D8 het wel...maar even zeker weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 14 April 2003 @ 15:31:
Even een vraagje....Me speler heeft zondag een rode kaart gehad...betekend dit dat ie voor de beker van woensdag geschorst is? D8 het wel...maar even zeker weten...
Ja. Mijn spits had ook direct rood door een kopstoot. dus niet in de beker maar zondag is ie weer present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 14 April 2003 @ 15:35:
[...]

Ja. Mijn spits had ook direct rood door een kopstoot. dus niet in de beker maar zondag is ie weer present.
Oke dan, dan hoef ik hem dus niet woensdag op te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 14 April 2003 @ 15:36:
[...]

Oke dan, dan hoef ik hem dus niet woensdag op te stellen :P
Ik heb dat ook eens gehad. Toen had ik hem wel opgesteld en daar kwam ik later pas achter dat hij rood had. Best wel irri als je beseft dat je elk puntje wel kunt gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 14:50

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Valt me toch tegen dat op een NL forum nog wel te verstaan niemand gekozen heeft voor veel winst te maken in die poll. :P Zoals het er nu naar uitziet promoveer ik direct naar de IV, als ik tegen het einde van het seizoen veel winst gemaakt heb kan ik mijn middenveld versterken met 2 uitstekende playmakers hoop ik :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog steeds problemen op het middenveld. Ze zijn of geblesseerd of geschorst of ik heb niks anders. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 36960 schreef op 14 April 2003 @ 15:39:
[...]

Ik heb dat ook eens gehad. Toen had ik hem wel opgesteld en daar kwam ik later pas achter dat hij rood had. Best wel irri als je beseft dat je elk puntje wel kunt gebruiken. :/
Ja idd, en helemaal in de beker...Wat ik wil de 4e ronde zeker halen...Wat me hoogstwaarschijnlijk wel gaat lukken aangezien mijn middenveld redelijk is en die van hem waardeloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 14 April 2003 @ 15:45:
[...]

Ja idd, en helemaal in de beker...Wat ik wil de 4e ronde zeker halen...Wat me hoogstwaarschijnlijk wel gaat lukken aangezien mijn middenveld redelijk is en die van hem waardeloos :)
Ik denk dat het dan ga lukken. Heb je wel goeie spitsen voorin? Alvast succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 36960 schreef op 14 april 2003 @ 15:49:
[...]

Ik denk dat het dan ga lukken. Heb je wel goeie spitsen voorin? Alvast succes! :)
Sja, ik ga op zoek naar een goede spits nu...Ik heb aardig wat kapitaal en ook keepers die ik kan verkopen...Dus ik ga nu de transferlijst afstruinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je team heeft 125 Euro gekregen, omdat je voormalige speler Pierre Jospin is verkocht voor 2 500 Euro.

2003-04-11 Verkocht Pierre Jospin naar fc weggis 19 000 Euro (19 000 Euro)

Lol, hij had waarschijnlijk gedacht eventjes wat winst te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149

Woei, Hattricktopics lopen snel vol! :P

Maar ik heb nu een half seizoen gespeeld en dus net weer 2 wedstrijden in het nieuwe seizoen (beide gewonnen, overigens)!

Maar als ik zo jullie spelersrapporten zie dan zijn die vele malen beter dan die van mij!

Tha NoffeL Guys
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht

(ik heb 4 - 0 gewonnen bij dit potje!)

Oh, ja en ik zit in de V.I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

yared schreef op 14 April 2003 @ 14:09:
devv05 had even over het hoofd gezien dat hij weer aan de beurt is om de GoT Cup te winnen en dat ik weer het topic mocht starten... ik verloor de tosh zoals gewoonlijk :D

Ik zoek nog nieuwe dingen voor de FAQ!
Dus als je nog iets hebt wat niet echt voorkomt in de faq op HT post het dan even.

Logo Gallerij
Is het een ideetje om even een logogallerij te maken op de GoT site?
1 flinke pagina met alleen maar logoos en HT & GOT ID eronder. :)
Tel ik niet niet meer mee voor de toss ofzo? Volgens mij was ik nog altijd degene die Hattrick op G.O.T. heeft geïntroduceert :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 21:58
Anoniem: 58149 schreef op 14 April 2003 @ 17:08:
Woei, Hattricktopics lopen snel vol! :P

Maar ik heb nu een half seizoen gespeeld en dus net weer 2 wedstrijden in het nieuwe seizoen (beide gewonnen, overigens)!

Maar als ik zo jullie spelersrapporten zie dan zijn die vele malen beter dan die van mij!

Tha NoffeL Guys
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht

(ik heb 4 - 0 gewonnen bij dit potje!)

Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 14 April 2003 @ 17:42:
[...]

Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI! :|
Net zoals in alle divisie's heb je zwakkere en sterkere poules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

denk dat ie VI bedoeld ipv V.1 kan net anders. met dit team mag je blij zijn denk ik rond plaats 4 te eindigen. ik zou snel paar solid middenvelders kopen. of anders passables :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

pfff ik ga mijn stats niet eens laten zien. Mijn slechste speler was net zo goed als de beste van de tegen partij. Ik domineerde het spel mooi, alleen jammer dat ik weer heb verloren :'(

Toch maar weer even PIC spelen, want dit is niet echt goed voor het moraal. Promoveren is zo wel erg ver weg.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap niet dat mensen PIC spelen. Ik heb dat nog nooit gedaan. en bijna nooit blessures ofzo. Wat is verder het nut? naast het 'sparen' van spelers?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-04-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 14 April 2003 @ 17:53:
ik snap niet dat mensen PIC spelen. Ik heb dat nog nooit gedaan. en bijna nooit blessures ofzo. Wat is verder het nut? naast het 'sparen' van spelers?
Dat je teamgeest omhoog gaat natuurlijk!!!
Dat is het belangrijkste!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik kwam er net achter dat, na het ontslaan mijn coach, de
Teamgeest: content en Zelfvertrouwen: sterk is geworden. ipv ('composed' and 'decent'). zoals aangegeven. Is dit nieuw?

DeNeu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
neudeboules schreef op 14 April 2003 @ 19:44:
Ik kwam er net achter dat, na het ontslaan mijn coach, de
Teamgeest: content en Zelfvertrouwen: sterk is geworden. ipv ('composed' and 'decent'). zoals aangegeven. Is dit nieuw?

DeNeu
Is altijd al zo geweest. Sommige spelers maken hier gebruik van door na een verloren wedstrijd meteen de coach te ontslaan, zodat er geen negatieve effecten voor het zelfvertrouwen zijn, en de teamgeest weer op een mooi niveau staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

volgens http://www.databased.at/hattrick/index.asp is dit niet zo. Ik nam aan dat dit de juiste info zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149

[...]

Eh? Ik zit ook in de VI..... staat er toch duidelijk in :?

edit: Ah, ik zie het al! Ik was weer es onduidelijk :)
Wist niet dat er geen . tussen moest. O-)
Dus dan wordt het VI!

Is het dan wel normaal, of nog steeds slecht?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 58149 op 14-04-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 14 April 2003 @ 20:56:
volgens http://www.databased.at/hattrick/index.asp is dit niet zo. Ik nam aan dat dit de juiste info zou geven.
Beter lezen :) :
Bovendien zit er een effect vast aan het ontslaan van jouw coach:
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (bedaard en behoorlijk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
hoezo yared, wat had je dan verwacht? je moet bedenken dat solids nog redelijk goedkoop zijn, maar daarna ben je voor een excellent al weer 400-500k kwijt en niet eens spreken over formidables. Waar al mijn geld naartoe is gegaan?? 999.999 (winger), (375.000 winger), 200.000 (winger), 125.000 (winger, maar volgende week weer verkopen), en 2 wingback die 350.000 elk hebben gekost, is toch wel weer bijna 2.5 miljoen euro!!! En je moet wel bedenken dat 10% verdwijnt van wat ik heb verkocht, is dus ook al 1.5 miljoen wat niet op mijn rekening staat!!!!
Verder wat moet ik nu met zo goed team, ik wordt met gemak kampioen in mijn leaque, ga gewoon alle wedstrijden PIC'en en daarom moeten mijn beste spelers op de bank zitten tijdens de competitie en in de beker probeer ik zover mogelijk te komen!

Oh, ja mijn eerste team bestaat op de keeper na alleen over solid en excellent spelers, zo slecht is dat toch niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 58149 schreef op 14 April 2003 @ 21:32:
[...]

[...]
Wist niet dat er geen . tussen moest. O-)
Dus dan wordt het VI!
Is het dan wel normaal, of nog steeds slecht?
Naah, kan ermee door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
neudeboules schreef op 14 april 2003 @ 20:56:
quote even de info die je bedoelt :)

Kijk anders even onder Psychologie, danku!(Wel ff die hyperlinked COACH aanklikken onder psychologie, danku.)

PS
Beter lezen volgende keer, danku _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-04-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Zo.. sporter...lid van GOT federation...nu maar eens friendlies organiseren :-)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 14 April 2003 @ 22:31:
[...]

Kijk anders even onder Psychologie, danku!(Wel ff die hyperlinked COACH aanklikken onder psychologie, danku.)

PS
Dat zeg ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

uhhh, wie moet er nu beter lezen. Na het ontslaan wordt het dus sterk en content en dat is wel degelijk beter dan bedaard en behoorlijk, of niet :?

ahhhh ik zag net m'n email, gelukkig begrijpen de moderaters van de site me wel })

[ Voor 16% gewijzigd door neudeboules op 15-04-2003 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

G0009 schreef op 14 April 2003 @ 22:31:
[...]

PS
zo nog 1 keer duidelijk dan!
De coach ontslaan:
Sommige proberen het één keer, anderen proberen het 100 keer om een "goede" coach krijgen; er is geen garantie dat je er één krijgt. Het is een kwestie van geluk en geld. Dus kijk of jouw economie het toelaat voor je het probeert.
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (bedaard en behoorlijk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.
dit had moeten zijn
De coach ontslaan:
Sommige proberen het één keer, anderen proberen het 100 keer om een "goede" coach krijgen; er is geen garantie dat je er één krijgt. Het is een kwestie van geluk en geld. Dus kijk of jouw economie het toelaat voor je het probeert.
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (content en sterk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.
Dit is iig in het Nederlands en in het Engels fout.

DeNeu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
mankit schreef op 14 april 2003 @ 22:27:
Oh, ja mijn eerste team bestaat op de keeper na alleen over solid en excellent spelers, zo slecht is dat toch niet???
Da's zeker niet slecht, ik zit in de 5e divisie en heb in mijn team maar 5 solids, waarvan er 2 bijna excellent zijn. Het geld dat deze spelers opleveren wil ik gebruiken om een paar solid verdedigers en een solid innermid te kopen. :9

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn jeugd keeper deed het in de eerste wedstrijd goed. Hij had meteen 2 sterretjes achter zijn naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 07:27:
[...]

uhhh, wie moet er nu beter lezen. Na het ontslaan wordt het dus sterk en content en dat is wel degelijk beter dan bedaard en behoorlijk, of niet :?

ahhhh ik zag net m'n email, gelukkig begrijpen de moderaters van de site me wel })
Je hebt helemaal gelijk... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
staat ook bij dat * yared jaloers is :P ;)

neudeboules/windhoosje, iets minder 'ok' messages ajb, kan jullie conversatie amper volgen :D
Als je een spello/typo tegenkomt HT mail die dan even aan medivh. Wel even zijn naam opzoeken onder 'Nederland' kopje, want sinds hij in het landenteam van Nederland vrijwilligert heet hij LA-mediavh of LAmedivh ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 07:27:
[...]

Ja wij zijn natuurlijk ook gewoon te stom om te begrijpen wat je zegt 8)7

Ik kan me niet voorstellen dat dat verandert is, denk eerder dat er gewoon een foutje op Hattricks staat, nietwaar? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ik nog steeds niet snap. Na een wedstrijd heeft een speler een hattrick gemaakt. En zit heel goed in de wedstrijd. Maar toch is hij niet de beste speler van die wedstrijd. Ik snap het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 10:56:
Weet je wat ik nog steeds niet snap. Na een wedstrijd heeft een speler een hattrick gemaakt. En zit heel goed in de wedstrijd. Maar toch is hij niet de beste speler van die wedstrijd. Ik snap het niet?
Ik heb het idee dat de beste speler alleen bepaalt wordt door het aantal sterren. Tenminste, bij mij is de beste speler altijd een van de spelers met het hoogste aantal sterren. Ik heb zelfs het idee dat tussen die spelers ook nog willekeurig een uit wordt gekozen ook. En het scoren van goals heeft natuurlijk niets met sterren te maken, een speler met laag aantal sterren kan vaak scoren (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De best en slechtste speler moet je voorlopig nog maar even niet te serieus nemen en om lachen.. ik heb een speler die een dubbele hattrick maakte als slechtste speler gehad... zal wel vanwege zijn ongestreken shirt en bruine streep in zijn shorts, zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 15:37
mankit schreef op 14 April 2003 @ 22:27:
Je eerste team?? Heb je dan ook een tweede team ofzo? :?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bobsnl schreef op 15 April 2003 @ 11:24:
[...]

Misschien bedoeld hij zijn eerste gemaakte opstelling. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
bobsnl schreef op 15 april 2003 @ 11:24:
[...]

Nee, hij bedoelt zijn basis-elf met(of zonder) 4 wisselspelers. De rest wordt ook wel je B-elftal genoemd, maar dat hoeven er geen 11 te zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
ik bedoelde mijn basiself en wisselspelers zijn bijna ook allemaal solids.
Ach en die cheaters snap ik niet, je kan wel heel voorzichtig cheaten, zonder dat iemand het merkt, maar dan kan je net zo goed je spelers voor iets goedkoper verkopen en dan heb je natuurlijk ook nog de dommere gasten, die dan denken niet gesnapt te worden. Heb zelfs een keer iemand aangegeven die supporter was en al best wel lang meespeelde en in de III.de divisie zat en een paar dagen later was de account gelockt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Ik heb een klein probleempje. Ik heb zojuist perongeluk een speler van me op de transferslijst gezet die ik helemaal niet kwijt wilde. Kan je dat ongedaan maken?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
bobsnl schreef op 15 April 2003 @ 12:22:
Ik heb een klein probleempje. Ik heb zojuist perongeluk een speler van me op de transferslijst gezet die ik helemaal niet kwijt wilde. Kan je dat ongedaan maken?
Denk het niet. Zit niets anders op dan op je eigen speler te bieden. Dat kost je dan wel die 5% voor de tussenpersoon, maar dan kun je in elk geval je speler behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
G0009 schreef op 15 April 2003 @ 12:34:
[...]

Denk het niet. Zit niets anders op dan op je eigen speler te bieden. Dat kost je dan wel die 5% voor de tussenpersoon, maar dan kun je in elk geval je speler behouden.
Inmiddels maar gedaan .... Moet ik zoiets melden bij een GM, omdat ik op mijn eigen speler biedt? Omdat zoiets wellicht als cheaten kan worden gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 15 april 2003 @ 12:34:
[...]

Jawel gewoon de persoon opstellen in de volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Zou niet echt een slimme manier zijn van cheaten, aangezien je verlies maakt. Derhalve zou ik het ook niet melden als ik jou was. :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 12:54:
[...]

Dan staat hij nog steeds op de transferlijst volgens mij. Spelers die te koop staan kunnen namelijk gewoon meespelen.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsjipmanz schreef op 15 April 2003 @ 12:55:
[...]

Dan staat hij nog steeds op de transferlijst volgens mij. Spelers die te koop staan kunnen namelijk gewoon meespelen.
Ik had het namelijk ook een keer. En toen kon ik hem gewoon behouden. Of je vraagt er gewoon een achtelijk groot bedrag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Ik probeer gewoon alles ;) En zelf bieden en opstellen ... alle risico's vermijden he. Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 12:54:
[...]

Lul niet! Als je een speler te koop aanbiedt en opstelt gaat de transfer gewoon na afloop van de wedstrijd door...Daarbij komt, dat als ie 'm vandaag heeft aangeboden en de transfer na 3 dagen afloopt, dat dat op een vrijdag valt en er dus helemaal geen wedstrijd is :+
Anoniem: 36960 schreef op 15 april 2003 @ 13:01:
[...]

Ik had het namelijk ook een keer. En toen kon ik hem gewoon behouden. Of je vraagt er gewoon een achtelijk groot bedrag voor.
Ik denk dat je speler gewoon zo brak was dat niemand erop geboden heeft, ja logisch dat je 'm dan gewoon houdt :p

[ Voor 30% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-04-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 15 April 2003 @ 14:36:

Ik denk dat je speler gewoon zo brak was dat niemand erop geboden heeft, ja logisch dat je 'm dan gewoon houdt :p
Ja dat zou ook nog kunnen. Anyway ik was blij dat ik hem nog had. :)
Maar voor mij gevoel ging het wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
G0009 schreef op 15 April 2003 @ 14:36:
[...]
Lul niet! Als je een speler te koop aanbiedt en opstelt gaat de transfer gewoon na afloop van de wedstrijd door...Daarbij komt, dat als ie 'm vandaag heeft aangeboden en de transfer na 3 dagen afloopt, dat dat op een vrijdag valt en er dus helemaal geen wedstrijd is :+
Jawel hoor ! Friendly CUP :+ En speelt ook nog een tegen mijn huisgenoot dus stel m echt wel op. Anders krijg ik straks iedereen over me heen als ik verloren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
bobsnl schreef op 15 April 2003 @ 14:40:
[...]

Jawel hoor ! Friendly CUP :+ En speelt ook nog een tegen mijn huisgenoot dus stel m echt wel op. Anders krijg ik straks iedereen over me heen als ik verloren heb.
Een cupwedstrijd op vrijdag?
Jaja.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
G0009 schreef op 15 April 2003 @ 15:50:
[...]
Een cupwedstrijd op vrijdag?
Jaja.... :)
Vergeet gelezen 8)7 Dacht dat je t/m vrijdag bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Joehoe ik ga zo een speler verkopen voor 1000 euro. Dan verlies ik maar 100 euro dankzij de listing fee _/-\o_ . Ik snap niet dat iemand een oude slechte speler koopt. >:) . Maar ja dat is natuurlijk net zo dom als transfer liste ipv ontslaan 8)

LOL update: er brak nog een echte battle los en er werd zelfs 3000 euro neergelegd :-)

[ Voor 34% gewijzigd door neudeboules op 15-04-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 16:30:
Joehoe ik ga zo een speler verkopen voor 1000 euro. Dan verlies ik maar 100 euro dankzij de listing fee _/-\o_ . Ik snap niet dat iemand een oude slechte speler koopt. >:) . Maar ja dat is natuurlijk net zo dom als transfer liste ipv ontslaan 8)

ps sorry vrij zinloze post, maar daar zie ik er wel meer van vandaag.
Hoe kom je daar nou bij :D
Even een polletje:

Poll: Denk je dat je morgen in de beker gaat winnen?
Ja, ik win zeker
Ja, hoogst waarschijnlijk wel
Misschien wel
Nee, ik win niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1609&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg het erg zwaar morgen maar er is een klein beetje hoop aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Waar is de optie, ik zit niet meer in de beker :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 17:00:
Waar is de optie, ik zit niet meer in de beker :-(
Tja daar houden wij geen rekening meer mee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
tja tegen een IIIdiv team...denk dat ik weinig kans maak, of hij moet mijn team onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Tegen een team uit VI met disastrous middenveld, wordt misschien weer met dubbele cijfers zoals afgelopen week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Foeke Booij lijkt een betere manager dan ik :*) Al is mijn financiele situatie wel het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Foeke Booij lijkt een betere manager dan ik Al is mijn financiele situatie wel het zelfde
Iemand zei dat ie vandaag al meer zinloze posts had gezien.... inderdaad, ben even de weg kwijt.. zullen we weer even allemaal proberen wat meer 'zin' eraan te geven? :)

Ben trouwens erg blij dat mensen de poll generator hebben gevonden, dat was namelijk juist de reden dat ik hem blijf opnemen in de beginpost. Ben zelf een beetje uitverzonnen qua goeie polls, dus blijf komen met nieuwe polls. Je ziet aan het aantal stemmen dat er intresse voor is zolang de vragen origineel zijn en toegevoegde waarde hebben!

Morgen gaan we gewoon op hoop van zegen... en we zien wel waar het schipt strand.
Weet iemand uit zijn kop wat de verdeelsleutel is voor inkomsten bij een Cup wedstrijd?

* yared is in tegenstelling tot enkele mede-got'rs niet zo gelukkig om drie thuiswedstrijden achtermekaar te hebben en heeft te weinig inkomsten om zijn dure clubgewoontes te behouden.

Las trouwens op het forum een idee om meer geld te kunnen steken in je eigen club waardoor de teamspirit (ts) omhoog gaat, niet alleen bij jezelf maar ook bij de bezoekende teams (als je daar tenminste niet alleen een koudwaterdouche installeert >:) )

Op zich wel leuk bedacht natuurlijk. Installeer een Sauna, breedbeeldtv, massagestoelen, paar console games, marmeren vloer en je team gaat elke week net even wat minder over de zeik bij verlies, of door te investeren (net als jeugdteam) kun je de ts hoger (niet hoog) houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 15 april 2003 @ 22:37:
[...]
Iemand zei dat ie vandaag al meer zinloze posts had gezien.... inderdaad, ben even de weg kwijt.. zullen we weer even allemaal proberen wat meer 'zin' eraan te geven? :)

[...]

Morgen gaan we gewoon op hoop van zegen... en we zien wel waar het schipt strand.
Weet iemand uit zijn kop wat de verdeelsleutel is voor inkomsten bij een Cup wedstrijd?

[...]
Ja...de thuisspelende ploeg krijgt 2/3, de andere dus 1/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

In een cupwedstrijd 2/3 voor de thuisspelende club en 1/3 voor de uitspelende club. Enne zulke hulpmiddelen om je ts op te krikken zijn wel leuk maar niet zo goed voor je financiële situatie :p.

Zoals altijd weer te laat ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Xanathorn op 15-04-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 15 April 2003 @ 18:54:
[...]

Tja daar houden wij geen rekening meer mee hoor ;)
Nee idd...als je met alle n00bs rekening moet houden, pff ;)

Nee hoor...Ik heb dit polletje alleen voor de mensen die nog in de beker zitten gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Xanathorn schreef op 15 April 2003 @ 22:43:
In een cupwedstrijd 2/3 voor de thuisspelende club en 1/3 voor de uitspelende club. Enne zulke hulpmiddelen om je ts op te krikken zijn wel leuk maar niet zo goed voor je financiële situatie :p.
jij bent lekker op tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ja...de thuisspelende ploeg krijgt 2/3, de andere dus 1/3
hmm... had gehoopt op 50% of 40%, dit scheelt flink... beetje oneerlijk zo, want het ene team speelt dus 3x achter mekaar thuis en het andere team 3x achter mekaar uit..

Ik heb morgen dus me DERDE uit bekerwedstrijd achter mekaar... vreemd geregeld :|
Vooral omdat elke cent goed van pas komt.

Windhoosje, waar vond je dit stukje regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 15 April 2003 @ 22:51:
[...]
hmm... had gehoopt op 50% of 40%, dit scheelt flink... beetje oneerlijk zo, want het ene team speelt dus 3x achter mekaar thuis en het andere team 3x achter mekaar uit..

Ik heb morgen dus me DERDE uit bekerwedstrijd achter mekaar... vreemd geregeld :|
Vooral omdat elke cent goed van pas komt.

Windhoosje, waar vond je dit stukje regels?
Dat zit in mijn hoofd :)
Nee ik weet niet precies waarvan ik dat vandaan heb. Ik d8 uit de regels die ik ooit eens gelezen heb, of uit de conference...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Voor teams in III of hoger is het nog erger. We spelen ongeveer 7 a 8 cupwedstrijden uit eer we weer eens thuis kunnen spelen. En aangezien de meeste lage clubs een klein stadion hebben, hebben we echt zeer weinig inkomsten. Als je er dan in ronde 8 of 9 uitgekegeld word heb je dus eigenlijk bijna niets verdiend.

In de cup, het hoogst geklasseerde team speelt uit en en het laagst geklasseerde team speelt thuis.

Uit de rules, sectie 8. The arena:
In the match reports from home games you´re able to see how many seats were sold in each separate type of stands. The income from matches is distributed differently between clubs depending on what type of match it is.

League matches
The home team takes all the income.

Cup match
Home team takes 2/3 of income, away team gets 1/3

Friendlies and qualifiers
Income is split evenly.

[ Voor 7% gewijzigd door Xanathorn op 15-04-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dat zit in mijn hoofd :)
Nee ik weet niet precies waarvan ik dat vandaan heb. Ik d8 uit de regels die ik ooit eens gelezen heb, of uit de conference...
Weet jouw hoofd dan waarop gebasseerd word wie thuis en wie uit speelt? :)

Even lachuh...
Iemand op een van de HT fora riep dat hun forum wel een van de actiefste van Nederland moest zijn... kuck kuch.. 8)

Even wat feitjes op een rijtje: B)
We zijn op GoT met zo'n 50-60 spelers (cummulatief gezien) waarvan ruim 50% ook actief is slechts een heeeeeel klein groepje in de tienduizend Nederlandse HT teams (wederom cummulatief, en niet actief) en toch heeft onze federatie alweer 25 leden waar bijvoorbeeld het ODF (Official Dutch Federation) er 'slechts' 10x zoveel heeft, en de HVN (Hattrick Verslaafden Nederland, erg actief, waar dat vreselijke logo van hun ooit eens door mij is gemaakt :D) 'slechts' 127 leden heeft. Volgens mij zijn er trouwens ook nog GoT'rs die wel supporter zijn, maar geen lid zijn van de federatie, dus het daadwerkelijke aantal supporters ligt nog hoger dan die 25.

Ons forum op GoT is sinds begin November door onze getrouwe GoTFED nieuwsbriefposter en ideeenman Thije er een topic over begonnen is, alweer toe aan zijn VIJFDE deel. Wat inhoudt dat er in 5,5 maand ruim 4.100 postings zijn geweest, waarvan het gross sinds half januari is binnengekomen met een gemiddelde snelheid van zo'n 1.000 postings per maand.

Een van de handigste tooltjes om wedstrijden te zien, Matchviewer, is ooit door een GoT'r gemaakt uit dit forum (Pinda)

We bezitten een eigen forum, eigen HT federatie, een eigen cup, teams in vele verschillende divisies (alleen nog net even niet in de ERE ;) :P) en natuurlijk ook een eigen GoT/HT site...

Al met al, we doen het zo slecht nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wow, ik ben ontroerd!
Ik vind het ook errug leuk dat er hier zoveel gesproken wordt in 'ons' topic...En dat gaat zeker niet stoppen!
We zijn de harde kern!
Op naar de Ere divisie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Beginpost is aangepast, de FAQ en Bookmarks sectie.
Er is bij Tactics voor Gevorderden nu een link naar een Nederlandse vertaling die vandaag online is gezet en gemaakt is door HT speler Kuijff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2003-04-15 World Cup III
The third Hattrick World Cup will take place later this season. The High And Mighty Committee of Very Important Dudes (HAMCOVID) has held their final meeting on the subject of the hosting nation and today announced that Nederland will host World Cup III. This will be the first HT World Cup in Europe and obviously the astounding growth of Nederland in the last season was a key factor in the decision.

cool "we" bouwen goed aan de weg zo te zien!!!! Laten we hopen dat er eens een mooie finale plaats in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Een "eigen' forum is misschien een beetje overdreven, het blijft natuurlijk slechts een threadje in het grote GoT forum. Ook is het hier wat relaxter , omdat er relatief weinig mensen zijn en niet echt 10k keer die n00bvragen voorbij komen (hint hint >:)) , ook wordt er natuurlijk minder streng gemod, af en toe een beetje minder slowchat en crap mag ook wel.
Trouwens, de mensen die nu 4-5x achterelkaar thuisspelen zijn : Of al die VI gasten die net niet zijn gepromoveerd, maar wel een ijzersterk team hebben, of al die ex-VI gasten die zijn gepromoveerd(waaronder ik), heb 2x uit moeten spelen, en ik denk dat ik met een beetje geluk nu aardig ver kan komen , door hoge TS en zwakke tegenstanders in competitie.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Trouwens, de mensen die nu 4-5x achterelkaar thuisspelen zijn : Of al die VI gasten die net niet zijn gepromoveerd, maar wel een ijzersterk team hebben, of al die ex-VI gasten die zijn gepromoveerd(waaronder ik)
Ik val onder geen van beide van je categorieen, dus theoretiseer rustig verder :P

* yared voelt zich minder nietig dan OnMe in het 'grote GoT forum'.
Er zijn threads over meer bekendere en populairdere zaken (o.a. XBox topic) sneller gesneuveld om de simpele reden dat er weinig intressants te melden valt na enige tijd en het verzand in geneuzel.

Daarentegen vind ik IMO dat de HT thread nog steeds elke keer nieuwe en verassende zaken te melden heeft.

Over het modden, wederom IMO idd deze thread prima in de gaten gehouden wordt, o.a. door M@NIAC, maar dat we gewoon netjes on-topic zijn en wat ik al zei vernieuwend bezig blijven, en natuurlijk niet te vergeten, zelf-regulerend reageren.

* yared houdt wel van een lekkere on-topic discussie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 16 April 2003 @ 00:22:
[...]
Ik val onder geen van beide van je categorieen, dus theoretiseer rustig verder :P

* yared voelt zich minder nietig dan OnMe in het 'grote GoT forum'.
Er zijn threads over meer bekendere en populairdere zaken (o.a. XBox topic) sneller gesneuveld om de simpele reden dat er weinig intressants te melden valt na enige tijd en het verzand in geneuzel.

Daarentegen vind ik IMO dat de HT thread nog steeds elke keer nieuwe en verassende zaken te melden heeft.

Over het modden, wederom IMO idd deze thread prima in de gaten gehouden wordt, o.a. door M@NIAC, maar dat we gewoon netjes on-topic zijn en wat ik al zei vernieuwend bezig blijven, en natuurlijk niet te vergeten, zelf-regulerend reageren.

* yared houdt wel van een lekkere on-topic discussie :7
Ik ben het met je eens dat deze thread blijkbaar interessanter is dan sommige andere populairdere topics, maar mijn punt was eigenlijk meer dat dit 'slechts' 1 thread is. 1 thread maakt nog geen forum, vond het een beetje overdreven om dit dan 'HET' GoT HT-forum te noemen.
En over het modden, misschien een beetje onduidelijk gezegd, maar ik bedoelde met minder streng modden dat je gewoon bv transferads hier mag posten (kan ook geen kwaad zolang we hier niet met zijn duizenden zitten en gaan spammen), voor de rest wordt op zo'n goed georganiseerd forum als GoT natuurlijk netjes gemod :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
maar ik bedoelde met minder streng modden dat je gewoon bv transferads hier mag posten
correctie; je mag hier niet gewone transferads posten.. zie openingspost onder opmerking. :P
Echter omdat je zoals je juist opmerkt gast zijn bij GoT, en daardoor zelf geen modrechten hebben kunnen we er weinig anders aan doen dan een stukje zelfregulering en dat werkt inderdaad prima denk ik zo gezien de laatste 4.500 postings :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnen een half uurtje begint mijn wedstrijd (ik woon in Belgie ;)). Denk wel dat ik zal winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nikolaj Nyhave Nielsen (10430249)
20 jaar, matig vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Danmark
vastgestelde waarde: 122 000 Euro
Loon: 1 160 Euro/week
Eigenaar: Rushden Diamonds
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

mijn laatste aankoop voor 263 ff wat conditie en vorm en hij kan rechtstreeks de basis in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Da's zeker een leuke speler, maar een vleugelspeler of middenvelder heeft toch zeker redelijk stamina nodig om een beetje optimaal te spelen. Dus daar ben je nog even mee bezig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Zo'n speler had ik niet zo gauw gekocht, vind het hatelijk om training te onderbreken voor conditie, was zelfs bijna zo gierig dat ik in die laatste 2 weken van het seizoen besloot om helemaal geen conditie te trainen, terwijl ik het wel kon gebruiken, gelukkig toch nog 1 week gedaan :P

D3-Monk

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.