Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.204 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523

Door het redelijke weer voor voetbal kwamen er 393 fans kijken op sk de klinge Arena. klinge koos voor een strategische 4-3-3 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Llopes - Rijnierse, Kvarndahl, Barbier, Karlsson - Kruger, Karpenko, Ryder - Hörnskär, Ruiz, Crublet.

rsca koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Daeninck - Zahn, Smeets, Fakhri-Serena, Bührmann - Katz, Beylau, Goots, Sallandrouze - Zaygel, Dirand.

Waarom zijn mijn orders gewijzigd???????
Ik had alles zaterdag al opgesteld, op 3 - 5 - 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:42

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik heb driekwart al op uitstekende conditie en de rest heeft of goede of slechte conditie, dus had hetzelfde als jij, maar 1 week conditie getraind in de tussenweken :p. Als ik een speler koop probeer ik altijd eentje te kopen die toch wel enige conditie heeft, zonde om m'n positiespel training te onderbreken voor een paar weken voor maar 2 of 3 spelers.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lap, tis weer goed begonnen:
rsca moest in de 14 minuut de wedstrijd met een man minder uitspelen omdat Karel Beylau rood kreeg na het begaan van een nare overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:31

^^0nMe

Got Babana's?

Xanathorn schreef op 16 april 2003 @ 13:43:
Ik heb driekwart al op uitstekende conditie en de rest heeft of goede of slechte conditie, dus had hetzelfde als jij, maar 1 week conditie getraind in de tussenweken :p. Als ik een speler koop probeer ik altijd eentje te kopen die toch wel enige conditie heeft, zonde om m'n positiespel training te onderbreken voor een paar weken voor maar 2 of 3 spelers.
Hehe, mede-gier spotted :P Is alleen wel jammer dat je in die weken maar 3 man vol kan trainen, maar bij mij waren dat dus juist mensen die bijna 1 niveau in scoren gingen stijgen, dan maar wat conditie minder.

btw, 300 bezoekers maar in beker ?!?!?!

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

TIP TIP TIP

Ik ben erg blij dat er goed is gereageerd op mijn aanvraag voor tips aan andere G.O.T.ers. Hieronder vind je ze:

Thije

mijn tip is: Kijk altijd naar je tegenstander en pas daar je opstelling op aan. (wanneer hij altijd dezelfde formatie en opstelling speelt) Op deze manier behaal je de meest positieve resultaten. Kijk vooral op abc of tactics voor de beste counter tactieken enz.

OO0nMe

Ok, tip, ff denken.
"Bied je spelers aan zodat ze tussen 5 en 8 uur uitkomen. Nooit aanbieden zodat ze rond of tijdens wedstrijdtijden komen, anders kijkt er geen hond naar, en server is sloom. Misschien wel een slim idee om te kijken of er dan wat leuks te koop is, minder concurrentie :P"

Brainpower

Mijn tip:
Zorg ervoor dat je uit de schulden blijft. Dit kun je doen door te handelen in keepers. In veldspelers is het handelen wat moeilijker, maar met keepers gaat het zo makkelijk. Koop een jonge matige keeper van rond de 150k in waarde en voor een prijs van < 25k. En train hem een week op keepen. Meestel gaat je keeper in de trainingsupdate naar redelijk en kan je hem verkopen voor ongeveer 90k. Snel verdiend dus!

Groeten van Nivard. (Windhoosje @ GoT)

Yared

mijn tip: investeer, maar altijd met mate... het is fijn dat je twee ton schuld mag hebben maar voordat je het weet heb je continue twee ton schuld en kun je die spoedaankoop of droomspeler die je ziet staan, niet betalen.

Ronald Koeman

Mijn tip: Huur zo veel mogelijk woordvoerders in als kunt betalen, je economie zal je er op lange termijn dankbaar voor zijn.

Doemaarwat

Tip: Bij het kopen - Bepaal precies wat je wilt hebben (niet te extreem natuurlijk). Zoek een tijdje rond en koop niet te vlug, er zijn vaak koopjes genoeg. Stel jezelf van tevoren een maximum pijs en ga daar niet overheen. Je zou wel eens te ver door kunnen gaan. Zoek ook eens op de zweedse-markt waar veel spelers zijn die soms veel goedkoper zijn dan Nederlandse.

Visscher82

Inversteer voor de toekomst... (denk op langere termijn)

P.S. Heb je nog tips stuur ze naar mij (Thije - Nobbe United) en dan zet ik ze op G.O.T. in deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezig met werkzaamheden

Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. De werkzaamheden worden verwacht klaar te zijn op2003-04-18.

Staanplaatsen: 5503
Gewone zitplaatsen: 2184
Overdekte zitplaatsen: 874
Zitplaatsen in de VIP boxen: 175

Als de werkzaamheden gedaan zijn heb ik een stadion voor +- 20000 mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ik heb maar 's een keepertje te koop gezet, hij namelijk Een populair persoon, die kalm is en onpopulair. Hier raakte ik zelf van in de war, laat staan mijn team. Hij mag vandaag nog fff trainen en dan ma ie voor 91,000 euro weg

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
re: tip tip tip;
wie zij ook alweer dat ie in een polletje de optie voor de 'ons ben zunnig' Nederlander mistte? ;)

allemaal tips over zuinig doen met je geld, denk aan de toekomst, en investeer behoudend :P

leuke lijst, maar ik zou graag als ontzettende voetbal_leek (is iedereen nu geschokt? >:)) graag wat meer willen weten over het analyseren van je tegenstander, wat te doen, wanneer, maar vooral waarom?

* yared is een slechte Nederlander, want hij zit altijd zonder geld en denkt nooit aan de lange termijn

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunde gulder nog op hattrick, ik kan niet meer inloggen. Zegt altijd mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Site is beetje sloom met al die friendlies en cupwedstrijden die nu aan de gang zijn. Gewoon paar keer proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

iedereen suc6 die nog in de beker zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:26
Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

beter 1-0 voor en:
Op The ArenA, waren 20448 supporters aanwezig en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen.
:) Dat is weer doekoe...helaas maar 2/3, maar toch...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Mijn tegenstander heeft maar stadion van 7000, dus maar 10k voor mij ;(. Maar sta wel met 4-0 voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Damn, ik heb wel PIC gedaan, maar zo cool hoeft het ook weer niet, pas 3 kansen , 1 blunder en 2 doelpunten gehad.
Wel 21k man, 74999 piek binnen, waarom niet gewoon 75k ? :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot 5-0 voor tegen een nummer 1 uit de 4e divisie hij heeft 52 procent bal zal zich wel lekker voelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

The 19844 spectators at foray 4ever Arena were in for an afternoon of sunshine.

Halftime score was 2 - 1. The fortyfive minutes were dominated by foray, with an impressive 68 percent possession of the ball.

gaat tot nu toe redelijk goed tegen een V team weer. gaat mij meer om het geld. stond eerst op -300k nu alweer door wedstrijden in 1 week teruggebracht tot -135k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 16 April 2003 @ 17:49:
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot 5-0 voor tegen een nummer 1 uit de 4e divisie hij heeft 52 procent bal zal zich wel lekker voelen :p
denk dat hij zijn 2de team heeft opgesteld en PIC doet (dus trainen ipv veel geld opstrijken zal zijn motto zijn) wel gaaf trouwens 5-0 goede spitsen heb je zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hij speelt met de spelers die hij altijd opsteld maar ik hang ook tegen een redelijk middeveld aan dus lijkt me niet dat ie met pic nog meer balbezit heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:14
19916 fans kwamen naar De Meer op deze bewolkte dag.

2 - 0 was de ruststand De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door 1337s, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ik speel nu voor de derde keer uit, geen PIC en geen MOTS tegen een lager geplaatst team dat wel staat te MOTSen... :|

2-2, wellicht eindelijk eens een wedstrijd op penalties winnen :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
LOL hoe kan ik als div6 team nou met 2-0 voorstaan tegen een div3 team, volgens mij heeft hij mij een klein beetje onderschat.
speel verder gewoon normaal, niks motsen ofzo

MatchID: 6894902

edit-
sta met 3-0 voor nu :9

[ Voor 9% gewijzigd door Janspj op 16-04-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
"Met chirurgische preciesheid vond de cross-pass van buitenspeler Moritz Wenzel zijn weg naar medespeler Willem-Alexander Brekelmans's head, en een daverende kopbal zette Martinozen op 1 - 0."
Leuke quote uit mijn friendly
(denk eens aan die mensen die relaxed naar hun oefenwedstrijd zitten te kijken!) :/

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Laatst online: 15-04 12:47
Ik sta inmiddels 8-0 voor met PIC nog een paar minuutjes dus dit zal ook wel de eindstand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6-1 gewonnen van een div V team!

Midfield: passable
Right Side Defence: excellent
Central Defence: excellent
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: poor
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: weak

zonder te MOTS-en. niet slecht voor een VI team!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 16-04-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik heb 4-0 gewonnen. Alleen weer verdediger geblesseerd :(
Maar toch ronde verder en flink wat supporters die naar me stadion zijn gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
4-0 gewonnen op normaal..

Middenveld: redelijk
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk

Laat de volgende maar komen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
5-0 gewonnen van een div3 team... :)

ik:
Middenveld: goed
Rechtsback : goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : zwak

hij:
Middenveld: matig
Centrale verdediging: goed
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : matig

hij heeft mij zwaar onderschat blijkt wel, toch niet slecht voor een div6 team

[ Voor 25% gewijzigd door Janspj op 16-04-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

9-0 Gewonnen, was natuurlijk ook geen tegenstander van formaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

6-1 gewonnen, gozer uit vorm 4x gescoord, wel technisch met zon :P
Hmm TS naar PoE, opeens 3 lvl's gestegen...

[ Voor 26% gewijzigd door ^^0nMe op 16-04-2003 19:06 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
'k Heb met 5-2 gewonnen, hoop dat ik weer tegen een V team moet volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
hoe werkt dat nu in de beker, moet ik volgende week nu tegen een divII team ? nu ik tegen een divIII team heb gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dariusz Slezak gaf na 102 minuten, het thuisteam een 5 - 4 voorsprong na een aanval over de rechterkant. En daar is het fluitsignaal, einde extra tijd, michiel gaat er met de overwinning vandoor! :(
* yared is uitgeschakeld

Gelukkig geen blessures, wel 2 gele kaarten :|

Maar schijnbaar is me aanhang een andere mening toegedaan
Sponsoren: dolgelukkig
Fanclub: 806 leden
Supporters: dolgelukkig

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 16-04-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Janspj schreef op 16 april 2003 @ 18:51:

ik:
Middenveld: goed
Rechtsback : goed
Rechterkant aanval : zwak

hij heeft mij zwaar onderschat blijkt wel, toch niet slecht voor een div6 team
Vertel er effe bij hoe lang je al in div6 speelt ;)
Ik vond een div7 ploeg die spelers van 3 en 4 miljoen aanschaft. Waar haal je dat geld vandaan?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik vond een div7 ploeg die spelers van 3 en 4 miljoen aanschaft. Waar haal je dat geld vandaan?
simpel; als ie ze net aangeschaft heeft dan is het een cheater, maar het kan ook een team zijn die afgegleden is van divisie naar divisie en normaal in 6 was blijven hangen maar nu in 7 zit.

In V248 zit ook een oud IIe divisie team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 16 april 2003 @ 20:02:
[...]
simpel; als ie ze net aangeschaft heeft dan is het een cheater, maar het kan ook een team zijn die afgegleden is van divisie naar divisie en normaal in 6 was blijven hangen maar nu in 7 zit.

In V248 zit ook een oud IIe divisie team
Behalve dat vorige seizoen niemand kon degraderen uit VI. ;)
Dus of 0wn4ge Daytrader, of cheater ...

btw, FEYENOORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was wel leuke wedstrijd, hield me hart vast bij enkele levensgrote kansen van ajax, gelukkig alle ballen ernaast gekeken :P En over de scheids hoef ik denk ik niks meer te zeggen...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Behalve dat vorige seizoen niemand kon degraderen uit VI.
Dus of 0wn4ge Daytrader, of cheater ...
idd, dus een cheater want een daytrader kan never nooit in zo'n korte tijd zoveel spelers verhandelen om voor 7 miljoen spelers te kunnen kopen ;)

Welk team is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frizza United
Spelersrapport en Team opstelling
Rechtsback : redelijk
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : formidabel

5-1 gewonnen van een nummer 1 uit de 4e divisie ook niet slecht van een 6e divisie club toch? volgende week denk een 3e of 2e divisie club :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Par_Martinos schreef op 16 April 2003 @ 19:52:
[...]

Vertel er effe bij hoe lang je al in div6 speelt ;)
Halverwege vorige seizoen begonnen met Hattrick in div6, begin nu aan mijn eerste hele seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

boeeeh slechts 403 mensen hebben mijn 5-2 overwinning gezien met mijn zeer experimentele 3=5=2 opstelling

Nou dan toch maar mijn redelijke keeper weer verkopen, anders loopt de schuld wel heel erg op. Ik zie de goede raad van Yared iets te laat.

[ Voor 41% gewijzigd door neudeboules op 16-04-2003 20:34 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ze maken er af en toe wel mooie zinsneden van, leuk om te lezen:

"Wow, wat een schot van Jan Willem Cruijff! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 3 - 1"
"Keukenbrigade scoorde 5 - 1 toen Joshua Ausems over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet."

Dit was uiteindelijk de einduitslag voor mn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
K*T, moet volgende week in de beker tegen FC Gullit uit III.9 :( Vrees dat ik niet veel kans maak :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-04-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja wat dacht je dan dat je tot de finale allemaal 6 5 en 4e divisie clubjes kreeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Shit, tegen een IV divisie club.. kan 'm misschien net hebben als ik MOTS, vandaag had ie matig middenveld maar in zn sterkste formatie haalt ie gemakkelijk goed... wordt spannend dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Moet tegen een IV met goed middenveld op normal (denk ik), ook al aardig kansloos, maarja, toch rijk genoeg geworden al :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Laatst online: 15-04 12:47
^^0nMe schreef op 16 April 2003 @ 21:04:
Moet tegen een IV met goed middenveld op normal (denk ik), ook al aardig kansloos, maarja, toch rijk genoeg geworden al :P
Rijk genoeg? Leg dat is uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 16 April 2003 @ 20:59:
ja wat dacht je dan dat je tot de finale allemaal 6 5 en 4e divisie clubjes kreeg? :P
Nouja, in elk geval tot aan de kwartfinales zou leuk zijn geweest jah :p
Eigenlijk heb ik nog best geluk gehad, vorig jaar moest ik al in de derde ronde tegen een II divisie team :(

Frizza, even tussen twee haakjes, jij hebt wél een IV team geloot :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 16 April 2003 @ 21:04:
Ik had vandaag ook een goed middenveld op normal, dus dat zegt niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

G0009 schreef op 16 April 2003 @ 21:22:
[...]

Ik had vandaag ook een goed middenveld op normal, dus dat zegt niets ;)
Jij wel ja, ik niet helaas :P Maarja, thuis uitverkocht levert toch gauw weer 100k op, ben tevreden over de opbrengsten, en dan nog eens 2x achterelkaar thuis in competitie. :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 16 april 2003 @ 21:21:
[...]

Nouja, in elk geval tot aan de kwartfinales zou leuk zijn geweest jah :p
Eigenlijk heb ik nog best geluk gehad, vorig jaar moest ik al in de derde ronde tegen een II divisie team :(

Frizza, even tussen twee haakjes, jij hebt wél een IV team geloot :P ;)
inderdaad :P en een hele vage hij speelt altijd 3-4-3 maar wel altijd goed middeveld.... ik denk dat ik dus niet verder dan de 4e ronde zal komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

0-3 verloren , jammer

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet tegen een 5e divisie club :) Is makkelijk in te pakken.

Had vandaag 2-1 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 16 April 2003 @ 21:57:
Ik moet tegen een 5e divisie club :) Is makkelijk in te pakken.

Had vandaag 2-1 gewonnen.
Geluk is met de dommen zeggen ze dan hè :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 16 April 2003 @ 22:06:
[...]

Geluk is met de dommen zeggen ze dan hè :*)
Naja ik ben natuurlijk hoog in de plaatsinglijst he (in vergelijking met jullie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Shit, moet tegen een VI-er...maar dit zijn zijn laatste specs van de competitiewedstrijd:
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : uitmuntend
Centrale aanval : uitmuntend
Linkerkant aanval : uitmuntend

Dat wordt errug lastig :)
Speel wel thuis...Dus dat wordt weer 120k aan opbrengsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Speel wel thuis...Dus dat wordt weer 120k aan opbrengsten
dan voel ik me dus echt genomen met een stadion van 25.000 toeschouwers en elke uitwedstrijd slechts 30K aan inkomsten... even snelrekenen en je weet dat ik 1-2 ton MINDER inkomsten heb gehad... daar kun je toch een solid voor kopen
* yared baalt behoorlijk van deze mindere kant van HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 16 April 2003 @ 23:01:
[...]
dan voel ik me dus echt genomen met een stadion van 25.000 toeschouwers en elke uitwedstrijd slechts 30K aan inkomsten... even snelrekenen en je weet dat ik 1-2 ton MINDER inkomsten heb gehad... daar kun je toch een solid voor kopen
Dat heb ik ook :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 16 April 2003 @ 23:01:
[...]
Ach ja, iedereen baalt wel eens ergens om...
Ik baal enorm dat Ajax van die kakkerlakken (nofi ;) ) verloren hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11907

GVD!!!

Lig eruit, maar vraag niet hoe. Moest met m'n VI ploegje tegen een IV ploeg. Alles ging prima, stond met 2-0 voor in de 88e minuut, toen gebeurde dit:
De manier van spelen veranderde, omdat TikTak zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Kings verkleinde in de 88e minuut de score tot 2 - 1 toen Remco Houbraken de bal makkelijk langs de keeper kon schuiven na goed spel aan de rechterkant van het veld. TikTak moet het een tijdje doen zonder Roel Geurden die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller Nigel Elmes. 89 minuten in de wedstrijd vond Kings Jan Eckhardt een gat in de verdediging van de tegenstanders en scoorde met een afstandschot de 2 - 2. Kings kwam op voorsprong in de 89e minuut van de wedstrijd, het werd 2 - 3 na een paar prachtige acties door het midden. Ezra de Ruijter was de doelpuntenmaken.
In 1 minuut drie doelpunten tegen!!! Dit is fysiek gewoon niet mogelijk!
Zal wel weer alles te maken hebben met een algeheel gebrek aan conditie, maar dit vind ik wel erg zuur en onrealistisch.

Die gozer maakte nog wel z'n excuses in m'n gastenboek, wat wel netjes is, maar toch wel erg zuur.

Maarja, nu kunnen mijn mannen al hun energie storten op de GOT cup!!!

ps. sorry voor de lange c/p maar ik moest ff m'n frustratie kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 11907 schreef op 16 April 2003 @ 23:15:
GVD!!!

Lig eruit, maar vraag niet hoe. Moest met m'n VI ploegje tegen een IV ploeg. Alles ging prima, stond met 2-0 voor in de 88e minuut, toen gebeurde dit:

[...]

Zal wel weer alles te maken hebben met een algeheel gebrek aan conditie, maar dit vind ik wel erg zuur en onrealistisch.

Die gozer maakte nog wel z'n excuses in m'n gastenboek, wat wel netjes is, maar toch wel erg zuur.

Jezus dan voel je je echt genaaid...Helemaal als het nog zo positief is...tot de 88ste minuut :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n andere clubje ook al verloren in de "Mickey Mouse" Bokaal.

Achja, life goes on.
Dit seizoen eerst maar eens promoveren en er financieel wat beter voor komen te staan, die beker winnen we nog wel een keer :9 (toch maar een lelijk ding :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11907 schreef op 16 april 2003 @ 23:15:
GVD!!!

[...]

Dat is zeker zwaar klote maar waarschijnlijk was de stamina (dorozettingsvermogen) van je spelers veel te laag. Daar dus op gaan trainen. 2 weekjes en ze zijn weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ga ik de eerst komende weken ook doen. Laat ze voor straf maar eens een paar weken lang rondjes rennen.

Maar ik kan m'n spelers ook niet alles verwijten, want die laatste goal was duidelijk buitenspel, dat kon Luinge zelfs nog zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

G0009 schreef op 16 april 2003 @ 20:58:
K*T, moet volgende week in de beker tegen FC Gullit uit III.9 :( Vrees dat ik niet veel kans maak :'(
niet in paniek raken zag dat een VI ploegje met een slecht middenveld met 5-2 winnen van een eredivisie ploeg in de beker dus er is nog hoop voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Kan iemand mij even helpen met het volgende.
Ik had supporter op een team wat helaas faiiliet ging, nou heb ik me ingeschreven voor een nieuw team en deze ook gekregen. Hoe fix ik mijn supporter op dit team? Thx

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Hmmzz ik heb met 6-0 gewonnen. En ik had een keer een andere formatie uitgeprobeerd. Een 3-4-3 formatie. Met wat voor formatie spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel 3-5-2

Een andere vraag aan iemand die het weet. Ik heb vorige week een jeugdspeler getrokken die ik nu ga verkopen maar bij de 'bids' stond dit erbij:

5% to the agent, plus 2% to the original club and 3% to the last owner -2 200 Euro

Waarom is dat? het is dus 10% maar hij heeft toch geen originele club en laatste eigenaar? Of krijg ik dan gewoon die centen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
m0nk schreef op 17 April 2003 @ 09:19:
Kan iemand mij even helpen met het volgende.
Ik had supporter op een team wat helaas faiiliet ging, nou heb ik me ingeschreven voor een nieuw team en deze ook gekregen. Hoe fix ik mijn supporter op dit team? Thx
Moet je nederland@hattrick.org ff mailen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 22:29
ik heb ook verloren
ben zelf VI er en moest tegen IV.
Ook genaait :(
Stond voor met 3-1. Ver in de 2e helft.
Ineens 2 discutabele penaltyes tegen(volgens verslag) En ik speelde ook nog maar meer met 10 man na een rode kaart en mijn spits was het ziekenhuis in getrapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 16:21

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

/me's team is ook gesneuveld in de beker :'(

Ben 1-7 vernederd :S Moest tegen een mede V-er, die simpelweg beter was. Bovendien stond mn reservegoalie op doel die ook nog es zwak in vorm was, moet zo maar ff n sterker keepertje aantrekken tijdelijk :)

Fordham United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: matig
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : zwak
Rechterkant aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig

Zijn middenveld was redelijk, kon ik niet tegenop!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nu nog altijd niet inloggen, er komt steeds mislukt op. Weet er iemand wat ik zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 16:21

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Goeie ww invoeren? :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
M'n andere clubje ook al verloren in de "Mickey Mouse" Bokaal.
Zorrax, kan je dat 'andere clubje' eens toelichten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 15:37
yared schreef op 17 april 2003 @ 11:41:
[...]
Zorrax, kan je dat 'andere clubje' eens toelichten :?
Ik denk dat ie bedoelt dat ie voor PSV of Ajax is, die beide (helaas) zijn uitgeschakeld in de Amstel Cup.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 16 April 2003 @ 22:11:
[...]

Naja ik ben natuurlijk hoog in de plaatsinglijst he (in vergelijking met jullie).
Uiteraard :r
Ik speel volgende week weer lekker thuis in de beker, voor de derde keer op rij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het enige echte Hattrick Shirt
is weer op voorraad: http://195.149.159.154/Co...view&PurchaseProductID=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 17 April 2003 @ 09:46:
ik speel 3-5-2

Een andere vraag aan iemand die het weet. Ik heb vorige week een jeugdspeler getrokken die ik nu ga verkopen maar bij de 'bids' stond dit erbij:

5% to the agent, plus 2% to the original club and 3% to the last owner -2 200 Euro

Waarom is dat? het is dus 10% maar hij heeft toch geen originele club en laatste eigenaar? Of krijg ik dan gewoon die centen?
Jij krijgt dat ik die 5%, en die andere 5% is gewoon weg :)
Of was het dat je 3% maar kreeg? Nou weet ik ut nie meer...zal wel een zonnesteek ofzo hebben. Iig je krijgt wel iets van die 10% nog :)

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 17-04-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
yared schreef op 17 april 2003 @ 12:22:
Het enige echte Hattrick Shirt
is weer op voorraad: http://195.149.159.154/Co...&PurchaseProductID=10

leuk
idd, stelt weinig voor nu ze dat plaatje erbij hebben geplakt.
Die stond er eerst nog niet bij...
Als je voor 14,50+6,50 euro een groen t-shirt met een enkele kleuren opdruk wilt hebben kan ik het zelf wel goedkoper regelen vanuit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er binnenkort 1 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Even theoretiseren, als ik elke wedstrijd slechts om en nabij de 50% balbezit heb en telkens net win of net verlies, dan kom ik dus elke keer net iets te kort.
De ene keer om veilig te winnen en de andere keer om net niet te winnen...

Zou ik dan misschien eens een ander soort opstelling moeten proberen met me team anders dan de twee standaard opstellingen (4-4-2/3-5-2)? en zoja welke.... 4-3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je komt ook wel redelijk vaak 4-5-1 tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 17 april 2003 @ 16:56:
Even theoretiseren, als ik elke wedstrijd slechts om en nabij de 50% balbezit heb en telkens net win of net verlies, dan kom ik dus elke keer net iets te kort.
De ene keer om veilig te winnen en de andere keer om net niet te winnen...

Zou ik dan misschien eens een ander soort opstelling moeten proberen met me team anders dan de twee standaard opstellingen (4-4-2/3-5-2)? en zoja welke.... 4-3-3
Als je om en nabij de 50% krijgt met 3-5-2, dan betekent het 2 dingen : 1. Je spelers zijn crap, koop nieuwe :P 2. Je tegenstanders zijn te goed, koop nieuwe spelers :P
Met taktiek kan je nog wel wat goedmaken, vleugelspelers naar het midden, verdediger met positiespel naar aanvallen, aanvaller met positiespel naar verdedigen, maar dan creer je wel een zwakke punt in je ploeg, wees dus zorgvuldig met het uitkiezen van taktiek.
Was ook nog een 3e optie : TS te laag, speel PIC :P

[ Voor 3% gewijzigd door ^^0nMe op 17-04-2003 18:48 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is het goede ww, want heb al eens gedaan lost password en heb mijn ww toegestuurd gekregen, maar werkt nog altijd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou het aan dit kunnen liggen:
Als ik kijk bij Belgie staat dit:
Seizoen 6
Temporarily closed since the function sometimes gave false information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 82523 schreef op 17 April 2003 @ 19:26:
Seizoen 6
Dat heeft er niks mee te maken...Mail nederland@hattrick.org maar gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Met taktiek kan je nog wel wat goedmaken, vleugelspelers naar het midden, verdediger met positiespel naar aanvallen, aanvaller met positiespel naar verdedigen, maar dan creer je wel een zwakke punt in je ploeg, wees dus zorgvuldig met het uitkiezen van taktiek.
1 en 2 kost geld :D maar je taktiek advies ga ik zeker eens proberen. Je speelt dan wel dus die 4-5-1 waar Frizza het over had.

Welk zwak punt bedoel je? Ik zie er meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Seizoen 6
vreemde gedachte wellicht maar ben je niet gewoon gekicked? zoniet, laat eens iemand anders die je vertrouwd voor je inloggen, wellicht ligt het gewoon aan je verbinding, heb ik ook weleens als ik vanaf ons secure netwerk erheen ga.

Als je wilt kun je login naar mij mailen; yared@valheru.nl
Denk dat ik hier wel genoeg spelers heb die voor me instaan
mag ik wel hopen met al dat geld dat ik van die gotters kreeg om ze supporter temaken :P vorige maand 200 euro ruim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 17 April 2003 @ 23:15:
[...]
1 en 2 kost geld :D maar je taktiek advies ga ik zeker eens proberen. Je speelt dan wel dus die 4-5-1 waar Frizza het over had.

Welk zwak punt bedoel je? Ik zie er meer :?
Kan gewoon met 3-5-2 hoor, verdedigend, aanvallend, naar het midden is geen verplaatsing van speler. En met zwakke punt bedoel ik: per order zal behalve je middenveld aangesterkt ook nadelen hebben, hoe meer je toepast , hoe meer zwakke punten je krijgt. Middenveld alleen is ook niet alles :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd zo won ik woensdag met 5-1 terwijl hij een goed middeveld had en ik redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Trainingsupdate 0wned, eindelijk is die gast na ruim 1 friggin seizoen trainen uitstekend scoren geworden, helaas heb ik hem woensdag nog nodig, kan nog niet sellen eigenlijk :P En natuurlijk nog wat andere gasten scoring omhoog + vorm van paar belangrijke spelers, al met al niet slecht.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Nou weer lekkere trainingsupdate, NOT
Trainde keeper...en d8 dat mijn 2 matige keepers wel na redelijk zouden gaan, viel dus mooi tegen. Ook ging vorm 7 om -8 omhoog en naar beneden...Weer een slechte week dus...Deze week maar effe algemeen trainen.
Iemand anders nog noemenswaardige veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 vleugelspeler met playmaking omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope alleen van enkele de vorm ietsje omlaag, maar is nog steeds redelijk. verder is er weer bijna 1 verdediger 'goed' : over 2 weken . en dan verkopen want hij is al 23 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Vorm van 4 van mijn basisspelers omhoog, 1 bassispeler omlaag. Een van mijn reserves zelfs 2 niveaus omhoog, waardoor hij na ruim 2 maanden weer eens in de competitie mag meedoen :9

Helaas geen skill-verbeteringen, maar volgende week verwacht ik dat beide doelmannen een niveau gaan stijgen :9~ Dan maar weer scoren gaan trainen, hopelijk gaan (2 van) mijn 24-jarige aanvallers binnen een paar weken naar excellent, kan ik mooi cashen :)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Weer geen skillverbeteringen, en m'n vaste vleugelspelers en verdedigers raken onderhand echt in een klote vorm (vormverandering +4 -7). Alleen m'n middenvelders blijven zo'n beetje in vorm, maar m'n sterspeler zit al meer dan een half seizoen vast op passable vorm :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
HT ligt plat lijkt me, blah, net nu ik nieuwsgierig ben naar me updates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook voor het eerst dat ie plat ligt en ik geen transfer wilde plegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149

Eh?

Na jullie reacties over de trainingsupdate wou ik ook wel eens gaan kijken, blijkt dus dat ie weer plat ligt.... :(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58149 op 18-04-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
site doet het maar kan niet inloggen, en updaten met HAM lukt ook niet...
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.