Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.210 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58149

Janspj schreef op 18 April 2003 @ 11:11:
site doet het maar kan niet inloggen, en updaten met HAM lukt ook niet...
Ja, dat bedoel ik!
Je komt redelijk snel op de site, maar je kan niet inloggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na 1 week algemeen getraind te hebben, is de vorm (en transferbedrag, maar dat terzijde)van alle basisspelers omhoog gegaan! Was wel nodig ook, ben benieuwd welk effect dit komende zondag heeft. Hoe lang is het wijs om op algemeen te blijven trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

een van mijn pas aangekochte middenvelder is van matig naar redelijk positiespel gegaan zonder training wel een beetje raar maar wel lekker :)
verders zijn enkele spelers wat in vorm terug gegaan dat is minder leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

in de hattrix files stond dit:

fanclubgrootte:

walkover (veroorzaken) in divisie/cupwedstrijd: -10% (voor een WO in vriendschappelijke wedstrijden krijg je geen training!)

wat wordt hier precies mee bedoeld? Als je express met groot verschil verliest of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

De ToTo slaat deze week een ronde over..... Dit ivm tijd te kort.... Mijn welgemeende excuses hiervoor...

Als iemand anders zich geroepen voelt om 10 wedstrijden te kiezen... Zou ik je zeer dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 18 April 2003 @ 11:25:

fanclubgrootte:

walkover (veroorzaken) in divisie/cupwedstrijd: -10% (voor een WO in vriendschappelijke wedstrijden krijg je geen training!)

wat wordt hier precies mee bedoeld? Als je express met groot verschil verliest of wat?
Dat wanneer je een walkover veroorzaakt je 10% van je supporters verliest...denk ik

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 18 april 2003 @ 11:25:

fanclubgrootte:

Als je niet meer dan 7 spelers opstelt. Kortom dat de wedstrijd gestaakt dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 18 April 2003 @ 11:32:
[...]

Dat wanneer je een walkover veroorzaakt je 10% van je supporters verliest...denk ik
ja duh maar wat bedoelen ze met veroorzaken dan? dat je expres dik verliest? of dat je juist dik van iemand wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:54
Anoniem: 17731 schreef op 18 April 2003 @ 11:41:
[...]

ja duh maar wat bedoelen ze met veroorzaken dan? dat je expres dik verliest? of dat je juist dik van iemand wint?
euh, wat zou logischer zijn, om degene te straffen die te weinig spelers opstelt of degene die ervan wint? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40
slik, heb uit noodzaak op conditie getraind...

slechts een paar in vorm naar matig, niet meer dan normaal omhoog/laag maar ik zou zweren dat bijna alle spelers 1 zoniet twee en sommige lijken wel 3 stappen omhoog gesprongen zijn in conditie... van redelijk naar uitstekend 2x.

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/vormconditie.png

* yared zei toch dat het 'hoognodig' was om conditie te trainen :D

volgende week nog maar een keertje doen, want die slechte conditie lijkt me nou ook een oorzaak van dat magere balbezit.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
[[PLEASE WATCH THIS SPACE :p

* yared is toto aan het maken van GoT teams

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 april 2003 @ 11:56:
[[PLEASE WATCH THIS SPACE :p

* yared is toto aan het maken van GoT teams
Oh wow, nu bestaat er een kans dat mijn wedstrijd ertussen staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
ben ik de einige die niet kan inloggen nu?
krijg steeds mislukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
yared schreef op 18 april 2003 @ 11:53:
* yared zei toch dat het 'hoognodig' was om conditie te trainen :D

volgende week nog maar een keertje doen, want die slechte conditie lijkt me nou ook een oorzaak van dat magere balbezit.
Zo te zien was het idd nodig. Zelf heb ik 7x excellent (waaronder coach en nep-clown) 6x solid en 7x passable. Daarnaast nog 4 spelers met max. inadquate, waaronder mijn 2e doelman. :)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janspj schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
krijg steeds mislukt...
ik kan gewoon inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 15:37
Janspj schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
krijg steeds mislukt...
Wisselt nog een beetje. Net ging het ff niet, iets later weer wel. Het is vrijdag en iedereen wil gewoon kijken hoe zijn training gegaan is. Druk op de site dus.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zonar schreef op 18 April 2003 @ 12:12:
[...]

Zo te zien was het idd nodig. Zelf heb ik 7x excellent (waaronder coach en nep-clown) 6x solid en 7x passable. Daarnaast nog 4 spelers met max. inadquate, waaronder mijn 2e doelman. :)
Hmm, ik heb iedereen op excellent stamina op 1 spits, de keepers en de clown na. Dacht dat 't vrij standaard was om je spelers op excellent stamina te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, heb zelf ook maar 3 spelers op excellent stamina, de rest minimaal passable, zolang je innermids maar max stamina hebben, de rest is niet belangrijk voor balbezit( ok wing ook wel natuurlijk) , maar wel belangrijk voor doelpunten maken/voorkomen. Alleen vind ik nog eens 3 weken conditie trainen niet opwegen tegen wat je krijgt voor 3x scoren trainen ;)
In de V kom je met alleen balbezit wel ver genoeg om kampioen te worden.

[ Voor 4% gewijzigd door ^^0nMe op 18-04-2003 12:25 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

ik zal vanavond 10 wedstrijden plaatsen voor de toto

laat maar yared is er al mee bezig lees ik net >:)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 18-04-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 18 April 2003 @ 12:24:
Hehe, heb zelf ook maar 3 spelers op excellent stamina, de rest minimaal passable, zolang je innermids maar max stamina hebben, de rest is niet belangrijk voor balbezit( ok wing ook wel natuurlijk) , maar wel belangrijk voor doelpunten maken/voorkomen. Alleen vind ik nog eens 3 weken conditie trainen niet opwegen tegen wat je krijgt voor 3x scoren trainen ;)
In de V kom je met alleen balbezit wel ver genoeg om kampioen te worden.
't Komt ook vooral omdat m'n solid pm die ik kreeg toen ik het spelletje begon waardeloos of zelfs rampzalig stamina had. Toen ben ik die naar uitstekend stamina gaan trainen, en dan gaat de rest gewoon lekker mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523

Heb een mail terug gekregen, nu kan ik terug inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik HAM, maar de stats bv form, scoring ... staan daar in cijfers. Weet er iemand hoe ik dat kan veranderen in matig, goed ....??
Anders download ik dat ander programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
G0009 schreef op 18 april 2003 @ 12:34:
't Komt ook vooral omdat m'n solid pm die ik kreeg toen ik het spelletje begon waardeloos of zelfs rampzalig stamina had. Toen ben ik die naar uitstekend stamina gaan trainen, en dan gaat de rest gewoon lekker mee :)
Mijn 3 beste innermids hebben al excellent stamina. Daarnaast heb ik de afgelopen 4 weken stamina getraind, en ik wilde wel eens meer dan 1 a 2 spelers in solid vorm hebben ;) Degenen die er aan het eind van het seizoen nog bij zijn zullen wat stamina training krijgen, daarvoor wil ik alleen maar gericht trainen (eerst keepen, later scoren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523 schreef op 18 April 2003 @ 12:48:
Ik gebruik HAM, maar de stats bv form, scoring ... staan daar in cijfers. Weet er iemand hoe ik dat kan veranderen in matig, goed ....??
Anders download ik dat ander programma
functions -> settings -> general -> display skill levels as: text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het gevonden, was gemakkelijker dan ik dacht.
Zo te zien zal ik nog een weekje op conditie trainen, maar 2 gedaald in form.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82523 op 18-04-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

Hattrick GoT Toto - week 3
#team versus teamMatchID
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 6123306)
02 Japies dream team - foray 4ever (Foray) 6145703)
03 1337s United (Devv05) - Dommelsch United 6134562)
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 6139543)
05 JodenElf - HARDTRANCE (_Fonz) 6122688)
06 sammyboys - Frizza United (Frizza) 6155055)
07 OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) 6136802)
08 Hoedjevanpapier's XI tal (*)- Lendjevov United 6147999)
09 Nieuw Ltc - Visscher (*) 6139992)
10 Saints' Fire (phusebox) - Team Oefoek 6130023)

Uitslag

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 18-04-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De code voor het invullen van deze table kun je vinden hier

#team versus teamUitslag
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 1
02 Japies dream team - foray 4ever (Foray)2
03 1337s United (Devv05) - Dommelsch United 1
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 1
05 JodenElf - HARDTRANCE (_Fonz) 2
06 sammyboys - Frizza United (Frizza) 2
07 OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) 1
08 Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United 1
09 Nieuw Ltc - Visscher (*) 2
10 Saints' Fire (phusebox) - Team Oefoek 1

De code voor het invullen van MAKEN van deze table kun je vinden hier.
hint thije ;)

[ Voor 14% gewijzigd door yared op 18-04-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zeer netjes!! Ik ga hem vanmiddag invullen.

Maaruh waars mijn team? Volgende week wil ik er weer bijzitten hoor :P

[ Voor 20% gewijzigd door NiMu83 op 18-04-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 April 2003 @ 13:06:

#team versus teamMatchID
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 6123306)
02 Japies dream team - foray 4ever (Foray) 6145703)
03 1337s United (Devv05) - Dommelsch United 6134562)
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 6139543)
05 JodenElf - HARDTRANCE (?) 6122688)
06 sammyboys - Frizza United (Frizza) 6155055)
07 OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) 6136802)
08 Hoedjevanpapier's XI tal - Lendjevov United (*) 6147999)
09 Nieuw Ltc - Visscher (*) 6139992)
10 Saints' Fire - Team Oefoek (phusebox) 6130023)

Uitslag
Ja heey! Sta ik er weer niet bij, terwijl ik tegen m'n concurrent voor de titel speel! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Voor iedereen die nu roept dat ze er niet bijstaan ;)

Zullen we afspreken dat de eerste die zich meldt in het forum als vrijwilliger even die table download en invult dan hoeven we nooooooit te horen dat ze er niet bijstaan >:) :D

Ik hoop dat ThaNobius zich bereid houdt om de uitslag te hosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
yared schreef op 18 April 2003 @ 13:06:
05 JodenElf - HARDTRANCE (?)
08 Hoedjevanpapier's XI tal - Lendjevov United (*)
Twee foutjes:

HARDTRANCE is het team van _Fonz en het sterretje bij Lendjevov moet bij de andere ploeg staan.

ps. Mooie opmaak _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Zonar op 18-04-2003 13:45 . Reden: format codes weggehaald ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Twee foutjes:

HARDTRANCE is het team van _Fonz en het sterretje bij Lendjevov moet bij de andere ploeg staan.

ps. Mooie opmaak
whoops, drie foutjes, Saint's Fire is (phusebox) B)

Die opmaak is ontiegelijk omslachtig op dit forum, mag weleens iemand een tooltje voor maken hint, hint :P

PS: voor het geval niemand het doorhad... ik heb me er deze week na het zweten op de opmaak voor de rest makkelijk vanaf gemaakt... alle GoT'rs winnen 8)

>>> Mijn Gastenboek

[ Voor 36% gewijzigd door yared op 18-04-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als je om en nabij de 50% krijgt met 3-5-2, dan betekent het 2 dingen : 1. Je spelers zijn crap, koop nieuwe 2. Je tegenstanders zijn te goed, koop nieuwe spelers
Met taktiek kan je nog wel wat goedmaken, vleugelspelers naar het midden, verdediger met positiespel naar aanvallen, aanvaller met positiespel naar verdedigen, maar dan creer je wel een zwakke punt in je ploeg, wees dus zorgvuldig met het uitkiezen van taktiek.
Was ook nog een 3e optie : TS te laag, speel PIC
Ik heb nu een verdediger met positiespel aanvallend, een aanvaller met positiespel verdedigend, vleugelspelers naar het midden en gewoon een 4-4-2 opstelling met MOTS want ik speel tegen de concurrent.

Twijfel nog of ik 3-5-2 zal spelen ipv 4-4-2, iemand suggesties?
Alleen deze twee opstellingen heb ik 'uitstekend'.

>>> Mijn Gastenboek

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 18-04-2003 14:10 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

yared schreef op 18 april 2003 @ 14:10:
[...]
Ik heb nu een verdediger met positiespel aanvallend, een aanvaller met positiespel verdedigend, vleugelspelers naar het midden en gewoon een 4-4-2 opstelling met MOTS want ik speel tegen de concurrent.

Twijfel nog of ik 3-5-2 zal spelen ipv 4-4-2, iemand suggesties?
Alleen deze twee opstellingen heb ik 'uitstekend'.

>>> Mijn Gastenboek
Duidelijk 3-5-2, 1 innermid minder scheelt veel, tenzij je de 3 innermid 4-4-2 variant gebruikt, maar dan moet je wel 3 innermids hebben, anders, tja dan maar 4-4-2.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Duidelijk 3-5-2, 1 innermid minder scheelt veel, tenzij je de 3 innermid 4-4-2 variant gebruikt, maar dan moet je wel 3 innermids hebben, anders, tja dan maar 4-4-2.
que? :? :D
innermid varianten?

me opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/030418.1opstelling.png

[ Voor 19% gewijzigd door yared op 18-04-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Als jij je back aanvallend laat spelen, betekent dit dat je je aanval versterkt (in dit geval je rechteraanval) en niet je middenveld. Daarvoor dien je een centrale verdediger aanvallend te zetten.

Zie hiervoor ook abc of tactics (url in beginpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zie hiervoor ook abc of tactics (url in beginpost)
die url ken ik ;) maar is een worstelpartij om daar als voetballeek wijs uit te worden aangezien men ervan uit gaat dat je een flinke basiskennis hebt.

als ik me centrale defender en een wingback omwissel, zijn ze dan allebei verward omdat ze op een nieuwe positie spelen of tellen wingback en centrale defenders allebei als defence en kun je ze van plaats verwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Als ik jou was zou ik sowieso niet met 2 wingers towards middle spelen. Het versterkt je middenveld iets, maar het gaat gigantisch ten koste van je vleugelaanval. Op het HT-NL-forum wordt over het algemeen geadviseerd om slechts met 1 winger towards middle te spelen.

Bovendien ben ik er geen voorstander van om de vleugels te verlaten, maar da's persoonlijk natuurlijk. Ik zou dan eerder een centrale verdediger offeren voor het middenveld.

[ Voor 26% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
bah kan er nog steeds niet inkommen...iemand nog wat tips, heb ook al mij waschtwoord laten mailen maar nog niks gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
yared schreef op 18 April 2003 @ 14:43:
als ik me centrale defender en een wingback omwissel, zijn ze dan allebei verward omdat ze op een nieuwe positie spelen of tellen wingback en centrale defenders allebei als defence en kun je ze van plaats verwisselen?
Je kunt ze neerzetten waar je wil, dus voor de ervaring met 3-5-2 haalt het niet uit dat je de ene wedstrijd met 2 wingbacks en 1 centrale verdediger speelt of andersom. Ook haalt het niet uit of je een van je verdedigers aanvallend laat spelen. Hulpprogramma's als HAM en HattrickPoli geven aparte waardes aan centrale verdedigers en wingbacks omdat deze laatste ook wat vleugelspel dienen te hebben om succesvol op die positie te spelen.

Als ik jou was, zou ik even naar de tegenstander kijken welke kant van zijn aanval het sterkste is. Als hij bv. een sterke rechteraanval heb zou ik je beste verdedigers aan de linkerkant zetten en de rechter centrale verdediger of rechter wingback omzetten in een extra middenvelder.

[ Voor 4% gewijzigd door Zonar op 18-04-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Yared, met die opstelling die je nu speelt zal je aanval zwaar sucken, ik gaf je mogelijkheden om middenveld aan te sterken, maar zoals ik had gezegd , elk voordeel heb zijn nadeel :P Als je alles toepast zal je ook alle zwakke punten krijgen, als je echt zo wilt spelen, dan moet je toch minimaal je 2 innermids op aanvallend zetten, dan heb je tenminste nog wat central atttack. En wingback aanvallend is niet zo handig nu idd...
Trouwens, bijna alles wat ik nu weet over taktiek heb ik ook gewoon van die abc page, toch maar eens een keer rustig lezen denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door ^^0nMe op 18-04-2003 15:22 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 18 April 2003 @ 13:26:
[...]

Ja heey! Sta ik er weer niet bij, terwijl ik tegen m'n concurrent voor de titel speel! :(
Volgens mij was jij degene die vorige week nog zei: Ik schrijf me uit voor de ToTo.
Kortom dan moet je ook niet raar staan te kijken als je er niet bij staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 18 April 2003 @ 15:43:
[...]

Volgens mij was jij degene die vorige week nog zei: Ik schrijf me uit voor de ToTo.
Kortom dan moet je ook niet raar staan te kijken als je er niet bij staat. :P
Dat ik me uitschrijf voor de toto wil toch niet zeggen dat je mijn team niet kan opnemen in de toto-wedstrijden 8)7 |:( :?

Ik heb Frankie van SV ook nog niet mee zien doen aan de toto hier hoor :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 18 april 2003 @ 15:55:
[...]

Dat ik me uitschrijf voor de toto wil toch niet zeggen dat je mijn team niet kan opnemen in de toto-wedstrijden 8)7 |:( :?

Ik heb Frankie van SV ook nog niet mee zien doen aan de toto hier hoor :+
Frankie is erelid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Uiteraard :r

Ga me d'r ook niet meer druk om maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 18 April 2003 @ 16:03:
[...]

Uiteraard :r

Ga me d'r ook niet meer druk om maken 8)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nobbe United - Shining Stars 3
Japies dream team - foray 4ever 2
1337s United - Dommelsch United 1
Harlem Hattricks - lvv Postduiven 2 sorry yared :)
JodenElf – HARDTRANCE 2
sammyboys - Frizza United 2
OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC 1
Hoedjevanpapier's XI tal - Lendjevov United 1
Nieuw Ltc - Visscher 2
Saints' Fire - Team Oefoek 1 lastig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Heee, ik sta ertussen met de TOTO.

Wordt belangrijke wedstrijd, tegen de huidige nummer 1, en vorig jaar de nummer 2..
Ik zal de TOTO zo ff invullen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nobbe United - Shining Stars 1
Harlem Hattricks - lvv Postduiven 2
JodenElf – HARDTRANCE 2
Nieuw Ltc - Visscher 2
Saints' Fire - Team Oefoek 1

Yared, hele mooie lay-out. Maar moeilijk in te vullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op 18 April 2003 @ 18:25:
Nobbe United - Shining Stars 1
Harlem Hattricks - lvv Postduiven 2
JodenElf – HARDTRANCE 2
Nieuw Ltc - Visscher 2
Saints' Fire - Team Oefoek 1

Yared, hele mooie lay-out. Maar moeilijk in te vullen...
Dat valt toch best mee...copy en paste en alleen de nummers veranderen :)

Hier is mijn toto:
#team versus teamUitslag
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 2
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 2

[ Voor 2% gewijzigd door NiMu83 op 18-04-2003 21:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Waarom staat er trouwens een sterretje achter mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 07:14
yared schreef op 18 April 2003 @ 14:27:
[...]
que? :? :D
innermid varianten?

me opstelling:
[afbeelding]
Tips:

1. zet een centrale verdediger als extra mid, je verkloot zo je backs.. zet die andere aanvallende back op verdedigend..

2. Niet beide vleugelspelers naar midden zetten, versterkt je middenveld wel (moeten het tenminste wel innermids zijn op de vleugel) maar je aanval wordt veel zwakker dus minder goals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op 18 April 2003 @ 18:54:
Waarom staat er trouwens een sterretje achter mijn team
Ik denk omdat het een gelijknamige username heeft (bijna dan)...Kweet het anders ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 18 April 2003 @ 19:14:
[...]

Tips:

1. zet een centrale verdediger als extra mid, je verkloot zo je backs.. zet die andere aanvallende back op verdedigend..

2. Niet beide vleugelspelers naar midden zetten, versterkt je middenveld wel (moeten het tenminste wel innermids zijn op de vleugel) maar je aanval wordt veel zwakker dus minder goals..
Dat zei ik dus ook ;)
Windhoosje schreef op 18 April 2003 @ 19:24:
[...]

Ik denk omdat het een gelijknamige username heeft (bijna dan)...Kweet het anders ook niet
'k Denk dat het team met het sterretje een team is dat beheerd wordt door een GoTter.

[ Voor 25% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
Neu, er staat bij DEVV05 ook geen sterretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

#team versus teamUitslag
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 2
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sterretje sloegen erop dat ik of niet 1,2,3 de naam wist of de naam is (bijna) hetzelfde als de teamnaam ;)

Voor alle goede raad bedankt!!!!

Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen? :P >:) Nah.. serieus, ik leer hier veel van.

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/030418.1opstelling.png

He Thanobius; alle GoT'rs in je toto op winst gezet behalve jezelf?
Hebben we een GoT'r met een minderwaardigheidscomplex? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 18 April 2003 @ 21:19:
Sterretje sloegen erop dat ik of niet 1,2,3 de naam wist of de naam is (bijna) hetzelfde als de teamnaam ;)

Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen? :P >:) Nah.. serieus, ik leer hier veel van.

[afbeelding]

Tja je moet wel realistisch blijven, en dat doet ie...

Ik gooi er weer effe een poll in...komt er zo aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Nieuwe poll...ik vraag het me gewoon af. Dus bekijk je kapitaal welke tussen haakjes staat.

Poll: Wat is vanaf zondag jouw kapitaal?
Tussen -500k en -200k
Tussen -200k en 0
Tussen 0 en 200k
Tussen 200k en 500k
500k of meer
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1663&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 18 april 2003 @ 21:19:

[afbeelding]

Bedenk je nu wel dat je een vrij lamme verdediging heb? Je hebt één vleugelverdediger weggehaald en de ander op aanvallend gezet. Kortom maar 2 echte verdedigers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Bedenk je nu wel dat je een vrij lamme verdediging heb? Je hebt één vleugelverdediger weggehaald en de ander op aanvallend gezet. Kortom maar 2 echte verdedigers.....
op basis van me tegenstander gedaan... moet toch ergens op gokken, en dat is dus op me middenveld die kansen moet genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 18 April 2003 @ 21:19:

[afbeelding]

Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt.. Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt.. En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 18 april 2003 @ 21:36:
[...]

Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt.. Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt.. En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..
Zoals hij al zei hij wil daarmee zijn middenveld versterken... maarja of dat goed uitpakt.. en over die centrale ben ik het eens ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Nog maar een polletje dan:

Poll: Welk type investering heeft jouw hoogste prioriteit?
Stadion uitbreiden
Spokespersons inhuren
Spelers om je elftal te versterken
Spelers om mee te handelen
Investeren, wat is dat?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1668&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt..
Helaas zijn mijn beschikbare verdedigers waardeloos zo niet erger als innermids dus heb ik me wingback ervoor genomen. Deze heb ik nu omgeruild van positie
Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt..
maar dan staat iedereen op aanvallend in de middenlijn?
En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..
even een nieuwe image geupload..
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/030418.2opstelling.png

geinig dat fine-tunen.

klopt het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Alweer een poll?
Tis wel een leuk, maar hou hem even apart voor over een dag ofzo.
Als er poll na poll komt dan neemt de animo om te stemmen af. :)
Breidt hem ook even uit, zie niks van mijn gading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 18 April 2003 @ 21:44:
Nog maar een polletje dan:
Ja volgende keer even een paar dagen later... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 April 2003 @ 21:53:
Alweer een poll?
Tis wel een leuk, maar hou hem even apart voor over een dag ofzo.
Als er poll na poll komt dan neemt de animo om te stemmen af. :)
Breidt hem ook even uit, zie niks van mijn gading
OK, zal de volgende keer ff wachten, maar had er nu zin in :p
Voor welke optie had je willen stemmen?

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
geen, zag niks van mijn gading :)
een lening lijkt me wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 april 2003 @ 23:55:
geen, zag niks van mijn gading :)
een lening lijkt me wel wat
Aandelen misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 18 April 2003 @ 21:51:
[...]
Helaas zijn mijn beschikbare verdedigers waardeloos zo niet erger als innermids dus heb ik me wingback ervoor genomen. Deze heb ik nu omgeruild van positie
[...]
maar dan staat iedereen op aanvallend in de middenlijn?
[...]
even een nieuwe image geupload..
[afbeelding]

geinig dat fine-tunen.

klopt het nu?
Ikzou beide backs op verrderdigen zetten en de 2 minnermids geweoon normaal.. of ze moeten heel goed in scoring/passing zijn maar dat kan i n niet zien..\

Die narr het midden moet wel een innermid zijn e als die aanvallende vleugeelspeler goed akn scoren/passen is het ook altijd mooim eegenomen..

[ Voor 11% gewijzigd door .GoO op 19-04-2003 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 april 2003 @ 02:50:
[...]

Ikzou beide backs op verrderdigen zetten en de 2 minnermids geweoon normaal.. of ze moeten heel goed in scoring/passing zijn maar dat kan i n niet zien..\

Die narr het midden moet wel een innermid zijn e als die aanvallende vleugeelspeler goed akn scoren/passen is het ook altijd mooim eegenomen..
Zoals al eerder gezegd, innermids hebben niks aan scoring, ook niet als je ze aanvallend inzet.

'k Heb trouwens nog nooit zoveel typo's in een regel tekst gezien :p

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-04-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom op mensen vul is die toto in het is maar een kleine moeite :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
#team versus teamuitslag
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 3
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 3
08 Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United2
09 Nieuw Ltc - Visscher (*) 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
G0009 schreef op 18 april 2003 @ 22:30:
OK, zal de volgende keer ff wachten, maar had er nu zin in :p
Voor welke optie had je willen stemmen?
Als je deze poll een week eerder had gezet, had ik gekozen voor uitbreiden van mijn stadion. De verbouwing is vandaag afgerond (duurde 9 dagen) 8) Op dit moment heb ik echter geen geld om te investeren, dus heb ik de poll niet ingevuld (de andere wel, nl. tussen -200k en 0) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is het leuk als je namen van echte spelers in het echt tegenkomt in Hattrick te posten hier.

Ik vond deze:

Ruud van Nistelrooij (10967849)
17 years, passable form, healthy

A controversial person who is fiery and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 74 000 Euro
Wage: 1 008 Euro/week including 20% Bonus
Owner: Knock Internationals
Warnings: 0

Hij stond in de top25 transfers van deze week. voor 1.8 miljoen verkocht :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 19-04-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Vandaag een redelijke clown uit mijn jeugdsquad getrokken:
Mike Achterberg (11118074)
19 jaar, redelijk vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 16 000 Euro
Loon: 580 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Maar ja, niet echt heel veel soeps, eigenlijk. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 14:29

Xanathorn

Mmorpg addict

Had weer een waardeloze speler :'(.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kon ook wederom beter mezelf in het veld zetten dan me youth aangezien ik goddelijk passen heb en me youth maar redeljk had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gokte op een matige keeper maar het was weer 10 keer niets,gelijk de deur uitgetrapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eindelijk m'n eerste goede speler :).

Jordi Riemslag (11119095)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

vastgestelde waarde: 57 000 Euro
Loon: 760 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Is al 4 ton op geboden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 20-04-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 16:24
Een redelijke speler uit mijn jeugd, tis mijn eerste echte spits in heel mijn team :)
Marc Niesse (11121658)
19 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

vastgestelde waarde: 63 000 Euro
Loon: 840 Euro/week
Eigenaar: Tha Groove's

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zojuist gewonnen met 3 - 1. Eindelijk presteerde mijn middenveld eens deftig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 16:24
#team versus teamuitslag
01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 1
04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 1
06 sammyboys - Frizza United (Frizza) 1
08 Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United2
09 Nieuw Ltc - Visscher (*) 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik had ook een bagger jeugdspeler...Vanavond ga ik wel winnen...Ben al 15 wedstrijden ongeslagen :)

Iedereen veel succes vanavond! En geniet nog effe van het lekkere weer 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, volgens mij voor het eerst een gast met redelijk in een main skill, 17 jarige redelijke spelmaker, ben benieuwd of ik er sowieso nog wat voor krijg, aangezien ik toch geen positiespel train...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
'k Had vandaag een redelijke set pieces :(. Volgende week beter maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82523 schreef op 20 April 2003 @ 15:03:
Heb zojuist gewonnen met 3 - 1. Eindelijk presteerde mijn middenveld eens deftig
leg dit eens uit? of speel jij niet in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 20 april 2003 @ 18:00:
[...]

leg dit eens uit? of speel jij niet in NL?
Inderdaad hij speelt in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11907

Op zich wel een aardig jeugdspitsje getrokken, alleen jammer van z'n persoonlijkheid.
Maurice van Dortmont (11100377)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

vastgestelde waarde: 66 000 Euro
Loon: 820 Euro/week
Eigenaar: FC TikTak over rechts

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Naja, vanavond mag 'ie zich gelijk bewijzen tegen het altijd lastige AFC 3 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44163

Als ik deze speler op de transfer markt zou zetten hoeveel zou ik er dan voor kunnen krijgen denken jullie???

Kornel Caminada (7347904)
22 jaar, redelijk vorm, gezond

Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

vastgestelde waarde: 191 000 Euro
Loon: 1 580 Euro/week
Eigenaar: Sunclub Marmaris

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44163 schreef op 20 April 2003 @ 18:17:
Als ik deze speler op de transfer markt zou zetten hoeveel zou ik er dan voor kunnen krijgen denken jullie???

Kornel Caminada (7347904)
22 jaar, redelijk vorm, gezond

Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

vastgestelde waarde: 191 000 Euro
Loon: 1 580 Euro/week
Eigenaar: Sunclub Marmaris

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Ik zou zeggen tussen de 100.000 en 150.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 20 April 2003 @ 19:09:
[...]

Ik zou zeggen tussen de 100.000 en 150.000
150.000 tot 200.000 en als je geluk hebt misschien nog iets meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Succes allemaal! En vooral succes mezelf :P Ik ga namelijk m'n eerste nederlaag ondergaan na 17 wedstrijden gewonnen te hebben....

Ja ik ben pessimistisch.... maar heb een sprankje hoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:21
Succes iedereen he.. Vanaaf de topper VV Achteruit - Robos. De twee titelkandidaten bij uitstek, uitraad hoop ik op ene positieve uitslag voor VV Achteruit, zodat we op de goede weg blijven naar het uiteindelijke doel...... KAMPIOEN worden... We zullen het zien... maar na vanaaf is er al heel wat meer duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 20 april 2003 @ 19:17:
[...]

150.000 tot 200.000 en als je geluk hebt misschien nog iets meer..
tussen de 100.000 en 200.000 dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 14:29

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik moet vandaag tegen een altijd mazzelende speler, dus maar hopen dat ik win. Als ik win neem ik wel de koppositie over en zijn twee belangrijke concurrenten al door me een zware slag toegebracht. Enne succes allen :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ja succes allemaal :)

Maakt 't voor 't effect van PICcen nog uit of je wint of verliest trouwens?

[ Voor 66% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39493

Volgens mij is dit toch cheaten wat dit team doet?

VV domburg B1 (150098)

Hij heeft nl 2 spelers heel duur verkocht aan zijn andere team.
DIe ook gewoon op zijn naam staat.
Aan dit team.
yyyeeesss (205922)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 39493 schreef op 20 April 2003 @ 20:28:
Volgens mij is dit toch cheaten wat dit team doet?

VV domburg B1 (150098)

Hij heeft nl 2 spelers heel duur verkocht aan zijn andere team.
DIe ook gewoon op zijn naam staat.
Aan dit team.
yyyeeesss (205922)
Aangeven bij de GM, dit is een cheater!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.