Ja, dat bedoel ik!Janspj schreef op 18 April 2003 @ 11:11:
site doet het maar kan niet inloggen, en updaten met HAM lukt ook niet...
Je komt redelijk snel op de site, maar je kan niet inloggen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 58149
Ja, dat bedoel ik!Janspj schreef op 18 April 2003 @ 11:11:
site doet het maar kan niet inloggen, en updaten met HAM lukt ook niet...
Anoniem: 77348
Anoniem: 17731
Anoniem: 34339
Dat wanneer je een walkover veroorzaakt je 10% van je supporters verliest...denk ikAnoniem: 17731 schreef op 18 April 2003 @ 11:25:
in de hattrix files stond dit:
fanclubgrootte:
walkover (veroorzaken) in divisie/cupwedstrijd: -10% (voor een WO in vriendschappelijke wedstrijden krijg je geen training!)
wat wordt hier precies mee bedoeld? Als je express met groot verschil verliest of wat?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Als je niet meer dan 7 spelers opstelt. Kortom dat de wedstrijd gestaakt dient te worden.Anoniem: 17731 schreef op 18 april 2003 @ 11:25:
in de hattrix files stond dit:
fanclubgrootte:
walkover (veroorzaken) in divisie/cupwedstrijd: -10% (voor een WO in vriendschappelijke wedstrijden krijg je geen training!)
wat wordt hier precies mee bedoeld? Als je express met groot verschil verliest of wat?
ja duh maar wat bedoelen ze met veroorzaken dan? dat je expres dik verliest? of dat je juist dik van iemand wint?Windhoosje schreef op 18 April 2003 @ 11:32:
[...]
Dat wanneer je een walkover veroorzaakt je 10% van je supporters verliest...denk ik
euh, wat zou logischer zijn, om degene te straffen die te weinig spelers opstelt of degene die ervan wint?Anoniem: 17731 schreef op 18 April 2003 @ 11:41:
[...]
ja duh maar wat bedoelen ze met veroorzaken dan? dat je expres dik verliest? of dat je juist dik van iemand wint?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Oh wow, nu bestaat er een kans dat mijn wedstrijd ertussen staatyared schreef op 18 april 2003 @ 11:56:
[[PLEASE WATCH THIS SPACE
* yared is toto aan het maken van GoT teams
Zo te zien was het idd nodig. Zelf heb ik 7x excellent (waaronder coach en nep-clown) 6x solid en 7x passable. Daarnaast nog 4 spelers met max. inadquate, waaronder mijn 2e doelman.yared schreef op 18 april 2003 @ 11:53:
* yared zei toch dat het 'hoognodig' was om conditie te trainen
volgende week nog maar een keertje doen, want die slechte conditie lijkt me nou ook een oorzaak van dat magere balbezit.
Don't waste your time or time will waste you
Anoniem: 77348
ik kan gewoon inloggenJanspj schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
ben ik de einige die niet kan inloggen nu?
krijg steeds mislukt...
Wisselt nog een beetje. Net ging het ff niet, iets later weer wel. Het is vrijdag en iedereen wil gewoon kijken hoe zijn training gegaan is. Druk op de site dus.Janspj schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
ben ik de einige die niet kan inloggen nu?
krijg steeds mislukt...
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Hmm, ik heb iedereen op excellent stamina op 1 spits, de keepers en de clown na. Dacht dat 't vrij standaard was om je spelers op excellent stamina te hebbenZonar schreef op 18 April 2003 @ 12:12:
[...]
Zo te zien was het idd nodig. Zelf heb ik 7x excellent (waaronder coach en nep-clown) 6x solid en 7x passable. Daarnaast nog 4 spelers met max. inadquate, waaronder mijn 2e doelman.
[ Voor 4% gewijzigd door ^^0nMe op 18-04-2003 12:25 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Anoniem: 78118
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 18-04-2003 12:27 ]
't Komt ook vooral omdat m'n solid pm die ik kreeg toen ik het spelletje begon waardeloos of zelfs rampzalig stamina had. Toen ben ik die naar uitstekend stamina gaan trainen, en dan gaat de rest gewoon lekker mee^^0nMe schreef op 18 April 2003 @ 12:24:
Hehe, heb zelf ook maar 3 spelers op excellent stamina, de rest minimaal passable, zolang je innermids maar max stamina hebben, de rest is niet belangrijk voor balbezit( ok wing ook wel natuurlijk) , maar wel belangrijk voor doelpunten maken/voorkomen. Alleen vind ik nog eens 3 weken conditie trainen niet opwegen tegen wat je krijgt voor 3x scoren trainen![]()
In de V kom je met alleen balbezit wel ver genoeg om kampioen te worden.
Mijn 3 beste innermids hebben al excellent stamina. Daarnaast heb ik de afgelopen 4 weken stamina getraind, en ik wilde wel eens meer dan 1 a 2 spelers in solid vorm hebbenG0009 schreef op 18 april 2003 @ 12:34:
't Komt ook vooral omdat m'n solid pm die ik kreeg toen ik het spelletje begon waardeloos of zelfs rampzalig stamina had. Toen ben ik die naar uitstekend stamina gaan trainen, en dan gaat de rest gewoon lekker mee
functions -> settings -> general -> display skill levels as: textAnoniem: 82523 schreef op 18 April 2003 @ 12:48:
Ik gebruik HAM, maar de stats bv form, scoring ... staan daar in cijfers. Weet er iemand hoe ik dat kan veranderen in matig, goed ....??
Anders download ik dat ander programma
Anoniem: 82523
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82523 op 18-04-2003 12:53 ]
Hattrick GoT Toto - week 3 | ||
# | team versus team | MatchID |
01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 6123306) |
02 | Japies dream team - foray 4ever (Foray) | 6145703) |
03 | 1337s United (Devv05) - Dommelsch United | 6134562) |
04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 6139543) |
05 | JodenElf - HARDTRANCE (_Fonz) | 6122688) |
06 | sammyboys - Frizza United (Frizza) | 6155055) |
07 | OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) | 6136802) |
08 | Hoedjevanpapier's XI tal (*)- Lendjevov United | 6147999) |
09 | Nieuw Ltc - Visscher (*) | 6139992) |
10 | Saints' Fire (phusebox) - Team Oefoek | 6130023) |
[ Voor 6% gewijzigd door yared op 18-04-2003 13:49 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
# | team versus team | Uitslag |
01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 1 |
02 | Japies dream team - foray 4ever (Foray) | 2 |
03 | 1337s United (Devv05) - Dommelsch United | 1 |
04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 1 |
05 | JodenElf - HARDTRANCE (_Fonz) | 2 |
06 | sammyboys - Frizza United (Frizza) | 2 |
07 | OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) | 1 |
08 | Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United | 1 |
09 | Nieuw Ltc - Visscher (*) | 2 |
10 | Saints' Fire (phusebox) - Team Oefoek | 1 |
[ Voor 14% gewijzigd door yared op 18-04-2003 13:51 ]
Zeer netjes!! Ik ga hem vanmiddag invullen.
[ Voor 20% gewijzigd door NiMu83 op 18-04-2003 13:26 ]
Ja heey! Sta ik er weer niet bij, terwijl ik tegen m'n concurrent voor de titel speel!yared schreef op 18 April 2003 @ 13:06:
Hattrick GoT Toto - week 3 # team versus team MatchID 01 Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars 6123306) 02 Japies dream team - foray 4ever (Foray) 6145703) 03 1337s United (Devv05) - Dommelsch United 6134562) 04 Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven 6139543) 05 JodenElf - HARDTRANCE (?) 6122688) 06 sammyboys - Frizza United (Frizza) 6155055) 07 OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) 6136802) 08 Hoedjevanpapier's XI tal - Lendjevov United (*) 6147999) 09 Nieuw Ltc - Visscher (*) 6139992) 10 Saints' Fire - Team Oefoek (phusebox) 6130023)
Uitslag
Twee foutjes:yared schreef op 18 April 2003 @ 13:06:
05 JodenElf - HARDTRANCE (?)
08 Hoedjevanpapier's XI tal - Lendjevov United (*)
[ Voor 33% gewijzigd door Zonar op 18-04-2003 13:45 . Reden: format codes weggehaald ;) ]
whoops, drie foutjes, Saint's Fire is (phusebox)Twee foutjes:
HARDTRANCE is het team van _Fonz en het sterretje bij Lendjevov moet bij de andere ploeg staan.
ps. Mooie opmaak
[ Voor 36% gewijzigd door yared op 18-04-2003 13:59 ]
Ik heb nu een verdediger met positiespel aanvallend, een aanvaller met positiespel verdedigend, vleugelspelers naar het midden en gewoon een 4-4-2 opstelling met MOTS want ik speel tegen de concurrent.Als je om en nabij de 50% krijgt met 3-5-2, dan betekent het 2 dingen : 1. Je spelers zijn crap, koop nieuwe 2. Je tegenstanders zijn te goed, koop nieuwe spelers
Met taktiek kan je nog wel wat goedmaken, vleugelspelers naar het midden, verdediger met positiespel naar aanvallen, aanvaller met positiespel naar verdedigen, maar dan creer je wel een zwakke punt in je ploeg, wees dus zorgvuldig met het uitkiezen van taktiek.
Was ook nog een 3e optie : TS te laag, speel PIC
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 18-04-2003 14:10 . Reden: typos ]
Duidelijk 3-5-2, 1 innermid minder scheelt veel, tenzij je de 3 innermid 4-4-2 variant gebruikt, maar dan moet je wel 3 innermids hebben, anders, tja dan maar 4-4-2.yared schreef op 18 april 2003 @ 14:10:
[...]
Ik heb nu een verdediger met positiespel aanvallend, een aanvaller met positiespel verdedigend, vleugelspelers naar het midden en gewoon een 4-4-2 opstelling met MOTS want ik speel tegen de concurrent.
Twijfel nog of ik 3-5-2 zal spelen ipv 4-4-2, iemand suggesties?
Alleen deze twee opstellingen heb ik 'uitstekend'.
>>> Mijn Gastenboek
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
que?Duidelijk 3-5-2, 1 innermid minder scheelt veel, tenzij je de 3 innermid 4-4-2 variant gebruikt, maar dan moet je wel 3 innermids hebben, anders, tja dan maar 4-4-2.
[ Voor 19% gewijzigd door yared op 18-04-2003 14:34 ]
die url ken ikZie hiervoor ook abc of tactics (url in beginpost)
[ Voor 26% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 14:55 ]
Je kunt ze neerzetten waar je wil, dus voor de ervaring met 3-5-2 haalt het niet uit dat je de ene wedstrijd met 2 wingbacks en 1 centrale verdediger speelt of andersom. Ook haalt het niet uit of je een van je verdedigers aanvallend laat spelen. Hulpprogramma's als HAM en HattrickPoli geven aparte waardes aan centrale verdedigers en wingbacks omdat deze laatste ook wat vleugelspel dienen te hebben om succesvol op die positie te spelen.yared schreef op 18 April 2003 @ 14:43:
als ik me centrale defender en een wingback omwissel, zijn ze dan allebei verward omdat ze op een nieuwe positie spelen of tellen wingback en centrale defenders allebei als defence en kun je ze van plaats verwisselen?
[ Voor 4% gewijzigd door Zonar op 18-04-2003 15:14 ]
[ Voor 14% gewijzigd door ^^0nMe op 18-04-2003 15:22 ]
D3-Monk
Volgens mij was jij degene die vorige week nog zei: Ik schrijf me uit voor de ToTo.G0009 schreef op 18 April 2003 @ 13:26:
[...]
Ja heey! Sta ik er weer niet bij, terwijl ik tegen m'n concurrent voor de titel speel!
Dat ik me uitschrijf voor de toto wil toch niet zeggen dat je mijn team niet kan opnemen in de toto-wedstrijdenAnoniem: 34339 schreef op 18 April 2003 @ 15:43:
[...]
Volgens mij was jij degene die vorige week nog zei: Ik schrijf me uit voor de ToTo.
Kortom dan moet je ook niet raar staan te kijken als je er niet bij staat.
[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 15:58 ]
Frankie is erelidG0009 schreef op 18 april 2003 @ 15:55:
[...]
Dat ik me uitschrijf voor de toto wil toch niet zeggen dat je mijn team niet kan opnemen in de toto-wedstrijden![]()
![]()
Ik heb Frankie van SV ook nog niet mee zien doen aan de toto hier hoor
Uiteraard
Dat valt toch best mee...copy en paste en alleen de nummers veranderenhoedjevanpapier schreef op 18 April 2003 @ 18:25:
Nobbe United - Shining Stars 1
Japies dream team - foray 4ever 2
1337s United - Dommelsch United 1
Harlem Hattricks - lvv Postduiven 2
JodenElf – HARDTRANCE 2
sammyboys - Frizza United 2
OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC 1
Hoedjevanpapier's XI tal - Lendjevov United 1
Nieuw Ltc - Visscher 2
Saints' Fire - Team Oefoek 1
Yared, hele mooie lay-out. Maar moeilijk in te vullen...
01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 2 |
04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 2 |
[ Voor 2% gewijzigd door NiMu83 op 18-04-2003 21:15 . Reden: typo ]
Tips:
Ik denk omdat het een gelijknamige username heeft (bijna dan)...Kweet het anders ook niethoedjevanpapier schreef op 18 April 2003 @ 18:54:
Waarom staat er trouwens een sterretje achter mijn team
Dat zei ik dus ookdevv05 schreef op 18 April 2003 @ 19:14:
[...]
Tips:
1. zet een centrale verdediger als extra mid, je verkloot zo je backs.. zet die andere aanvallende back op verdedigend..
2. Niet beide vleugelspelers naar midden zetten, versterkt je middenveld wel (moeten het tenminste wel innermids zijn op de vleugel) maar je aanval wordt veel zwakker dus minder goals..
'k Denk dat het team met het sterretje een team is dat beheerd wordt door een GoTter.Windhoosje schreef op 18 April 2003 @ 19:24:
[...]
Ik denk omdat het een gelijknamige username heeft (bijna dan)...Kweet het anders ook niet
[ Voor 25% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 20:18 ]
01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 2 |
04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 2 |
Tja je moet wel realistisch blijven, en dat doet ie...yared schreef op 18 April 2003 @ 21:19:
Sterretje sloegen erop dat ik of niet 1,2,3 de naam wist of de naam is (bijna) hetzelfde als de teamnaam
Voor alle goede raad bedankt!!!!
Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen?![]()
Nah.. serieus, ik leer hier veel van.
[afbeelding]
He Thanobius; alle GoT'rs in je toto op winst gezet behalve jezelf?
Hebben we een GoT'r met een minderwaardigheidscomplex?
Bedenk je nu wel dat je een vrij lamme verdediging heb? Je hebt één vleugelverdediger weggehaald en de ander op aanvallend gezet. Kortom maar 2 echte verdedigers.....yared schreef op 18 april 2003 @ 21:19:
Sterretje sloegen erop dat ik of niet 1,2,3 de naam wist of de naam is (bijna) hetzelfde als de teamnaam
Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen?![]()
[afbeelding]
op basis van me tegenstander gedaan... moet toch ergens op gokken, en dat is dus op me middenveld die kansen moet genereren.Bedenk je nu wel dat je een vrij lamme verdediging heb? Je hebt één vleugelverdediger weggehaald en de ander op aanvallend gezet. Kortom maar 2 echte verdedigers.....
Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt.. Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt.. En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..yared schreef op 18 April 2003 @ 21:19:
[afbeelding]
Zoals hij al zei hij wil daarmee zijn middenveld versterken... maarja of dat goed uitpakt.. en over die centrale ben ik het eens ja.devv05 schreef op 18 april 2003 @ 21:36:
[...]
Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt.. Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt.. En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..
[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 21:48 ]
Helaas zijn mijn beschikbare verdedigers waardeloos zo niet erger als innermids dus heb ik me wingback ervoor genomen. Deze heb ik nu omgeruild van positieZou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt..
maar dan staat iedereen op aanvallend in de middenlijn?Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt..
even een nieuwe image geupload..En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..
Ja volgende keer even een paar dagen later...G0009 schreef op 18 April 2003 @ 21:44:
Nog maar een polletje dan:
OK, zal de volgende keer ff wachten, maar had er nu zin inyared schreef op 18 April 2003 @ 21:53:
Alweer een poll?
Tis wel een leuk, maar hou hem even apart voor over een dag ofzo.
Als er poll na poll komt dan neemt de animo om te stemmen af.
Breidt hem ook even uit, zie niks van mijn gading
[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2003 22:30 ]
Ikzou beide backs op verrderdigen zetten en de 2 minnermids geweoon normaal.. of ze moeten heel goed in scoring/passing zijn maar dat kan i n niet zien..\yared schreef op 18 April 2003 @ 21:51:
[...]
Helaas zijn mijn beschikbare verdedigers waardeloos zo niet erger als innermids dus heb ik me wingback ervoor genomen. Deze heb ik nu omgeruild van positie
[...]
maar dan staat iedereen op aanvallend in de middenlijn?
[...]
even een nieuwe image geupload..
[afbeelding]
geinig dat fine-tunen.
klopt het nu?
[ Voor 11% gewijzigd door .GoO op 19-04-2003 02:54 ]
Zoals al eerder gezegd, innermids hebben niks aan scoring, ook niet als je ze aanvallend inzet.devv05 schreef op 19 april 2003 @ 02:50:
[...]
Ikzou beide backs op verrderdigen zetten en de 2 minnermids geweoon normaal.. of ze moeten heel goed in scoring/passing zijn maar dat kan i n niet zien..\
Die narr het midden moet wel een innermid zijn e als die aanvallende vleugeelspeler goed akn scoren/passen is het ook altijd mooim eegenomen..
[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-04-2003 10:21 ]
# | team versus team | uitslag |
01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 3 |
04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 3 |
08 | Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United | 2 |
09 | Nieuw Ltc - Visscher (*) | 3 |
Als je deze poll een week eerder had gezet, had ik gekozen voor uitbreiden van mijn stadion. De verbouwing is vandaag afgerond (duurde 9 dagen)G0009 schreef op 18 april 2003 @ 22:30:
OK, zal de volgende keer ff wachten, maar had er nu zin in
Voor welke optie had je willen stemmen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 19-04-2003 14:30 ]
Anoniem: 27593
Maar ja, niet echt heel veel soeps, eigenlijk.Mike Achterberg (11118074)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 16 000 Euro
Loon: 580 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 20-04-2003 11:47 ]
Marc Niesse (11121658)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
vastgestelde waarde: 63 000 Euro
Loon: 840 Euro/week
Eigenaar: Tha Groove's
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
# | team versus team | uitslag |
01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 1 |
04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 1 |
06 | sammyboys - Frizza United (Frizza) | 1 |
08 | Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United | 2 |
09 | Nieuw Ltc - Visscher (*) | 1 |
D3-Monk
leg dit eens uit? of speel jij niet in NL?Anoniem: 82523 schreef op 20 April 2003 @ 15:03:
Heb zojuist gewonnen met 3 - 1. Eindelijk presteerde mijn middenveld eens deftig
Anoniem: 11907
Naja, vanavond mag 'ie zich gelijk bewijzen tegen het altijd lastige AFC 3 uit.Maurice van Dortmont (11100377)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
vastgestelde waarde: 66 000 Euro
Loon: 820 Euro/week
Eigenaar: FC TikTak over rechts
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Anoniem: 44163
Ik zou zeggen tussen de 100.000 en 150.000Anoniem: 44163 schreef op 20 April 2003 @ 18:17:
Als ik deze speler op de transfer markt zou zetten hoeveel zou ik er dan voor kunnen krijgen denken jullie???
Kornel Caminada (7347904)
22 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
vastgestelde waarde: 191 000 Euro
Loon: 1 580 Euro/week
Eigenaar: Sunclub Marmaris
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
150.000 tot 200.000 en als je geluk hebt misschien nog iets meer..
tussen de 100.000 en 200.000 dandevv05 schreef op 20 april 2003 @ 19:17:
[...]
150.000 tot 200.000 en als je geluk hebt misschien nog iets meer..
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
[ Voor 66% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 20:22 ]
Anoniem: 39493
Aangeven bij de GM, dit is een cheater!Anoniem: 39493 schreef op 20 April 2003 @ 20:28:
Volgens mij is dit toch cheaten wat dit team doet?
VV domburg B1 (150098)
Hij heeft nl 2 spelers heel duur verkocht aan zijn andere team.
DIe ook gewoon op zijn naam staat.
Aan dit team.
yyyeeesss (205922)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq