Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.295 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

zo zo ik sta 1-0 voor tegen het team wat klem bovenaan staat met 12 voor en nul tegen :-)

mooi rus met 61 % balbezit. Het enige enge is dat ik pas voor de 2e keer met 3-5-2 speel :X

[ Voor 36% gewijzigd door neudeboules op 20-04-2003 20:47 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 20 April 2003 @ 20:38:
[...]

Aangeven bij de GM, dit is een cheater!
Oke is gedaan.

Maar wat gebeurd er nu met zijn wedstrijden?
En de uitslagen daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

hij wordt er volgens mij uitgezet en de twee teams worden aan het begin van het volgend seizoen weer vrij gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 achter arghh kheb nog wel 61% bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 20:47:
[...]

Oke is gedaan.

Maar wat gebeurd er nu met zijn wedstrijden?
En de uitslagen daarvan?
Uitslagen blijven staan en z'n team wordt gelocked dus dan kan ie z'n opstelling niet meer veranderen. Na een paar weken zal z'n team worden vervangen door een nieuwe ploeg met nieuwe spelers en een nieuwe eigenaar.

'k Heb 56% balbezit en sta met 0-3 voor met MOTS, had m'n tegenstander misschien een beetje overschat :D

[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:52

Xanathorn

Mmorpg addict

2-2 In rust met 55% balbezit. M'n tegenstander motst al de tweede keer dit seizoen, bah hij kan nooit winnen op basis van klasseverschil.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Xanathorn schreef op 20 April 2003 @ 20:50:
2-2 In rust met 55% balbezit. M'n tegenstander motst al de tweede keer dit seizoen, bah hij kan nooit winnen op basis van klasseverschil.
Nou dan zal z'n teamgeest niet echt lekker zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Xanathorn schreef op 20 april 2003 @ 20:50:
Hoe weet je dat je tegenstanders motst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Hij haalt normaal excellent/formidable middenveld, zijn ts zou doorberekend op z'n laatste mots zo rond de content hangen. En ik heb delirious ts en haal world class midfield op normal op dat niveau, 55% balbezit is niet zoveel meer dus hij heeft een middenveld wat iets eronder zit, dus hij motst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm 3-0 voor, maar wtf krijgen ze nog zoveel kansen terwijl ik gewoon 70% balbezit heb, gelukkig ging er van de 3 er geen enkele in, dankzij mijn formidable verdediging. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

neudeboules schreef op 20 april 2003 @ 20:40:
zo zo ik sta 1-0 voor tegen het team wat klem bovenaan staat met 12 voor en nul tegen :-)

mooi rus met 61 % balbezit. Het enige enge is dat ik pas voor de 2e keer met 3-5-2 speel :X
ahh gelukkig
De FC-Utrèg spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat nu 2 - 1 voor mij en ik denk dat ik wel ga winnen :)

Had trouwens deze speler vandaag uit het jeugdteam:
Reza van Oss (11115617)
19 jaar, redelijk vorm

Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 29 000 Euro
Loon: 640 Euro/week
Eigenaar: Tha NoffeL Guys

Conditie: matig
Keepen: rampzalig
Positiespel: matig
Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos
Verdedigen: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: waardeloos
Ben ik opzich wel tevreden mee, na al die spelers van 8k :)
Bovendien is het niveau van m'n jeugdteam vandaag voor het eerst 'goed'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei met 0-2 gewonnen. heb door 5-4-1 te spelen mijn verdediging kunnen trainen:

Midfield: inadequate
Right Side Defence: brilliant
Central Defence: magnificent
Left Side Defence: formidable
Right Side Attack: wretched
Central Attack: poor
Left Side Attack: poor

sta nu2de in VI.82

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

nou fantastisch mij 1e overwinning in de competitie is een feit. 5-0 tegen de nummer 1. Zou me kunnen voorstellen dat ie op het verkeerde moment heeft gePICt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-4 gewonnen had een redelijk middeveld de competitie lijkt beslist ik speel volgend jaar 5e divisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nobbe United - Shining Stars 1 - 4

Nobbe United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: goed
Rechtsback : formidabel
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : matig

Shining Stars
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: formidabel
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: goed
Linksback : goed
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : formidabel

Helaas na 17 wedstrijd gewonnen te hebben uiteindelijk verslagen....
En tja niet door de minste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Xanathorn schreef op 20 april 2003 @ 20:57:
Hij haalt normaal excellent/formidable middenveld, zijn ts zou doorberekend op z'n laatste mots zo rond de content hangen. En ik heb delirious ts en haal world class midfield op normal op dat niveau, 55% balbezit is niet zoveel meer dus hij heeft een middenveld wat iets eronder zit, dus hij motst.
Hattrick = Hogere Wiskunde :p
0-5 gewonnen bij m'n concurrent voor de titel, dat wordt promotie dit seizoen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Had vandaag ook EIN DE LIJK es n beetje leuke pull na allemaal rotzooi die gelijk weer de club gedwongen mocht verlaten:

Tom Hoekstra (11131572)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 41 000 Euro
Loon: 700 Euro/week
Eigenaar: Fordham United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Kan ik weer redelijk mee leven!
* Tsjipmanz heeft wederom gewonnen en staat nu 1e in V.91 met 9 uit 3 :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste wedstrijd, helaas verloren ;( :

The Snake's - V.V.NRG 1 - 2

Datum: 2003-04-20 20.00
MatchID: 6181713
Stadion: The Snake's Arena
Publiek: 3880

Door het redelijke weer voor voetbal kwamen er 3880 fans kijken op The Snake's Arena. Snake's koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Jagernath - Lucius, van der Veer, Bekker, Pouw - Jaffe, Frissen, Peters, Boersma - van Galen, Onland.

V.V.NRG begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Daemen - Bant, Rosenmöller, Cremerius, Withaar - de Ruijter, van Sorge, Offereins, Meijaard - Prevoo, Halbertsma.

Snake's moet het een tijdje doen zonder Johan van Galen die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller Jan Pieter Jaffe. De scheidsrechter toonde Snake's's Pim Jaffe de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Siem Offereins van V.V.NRG kreeg een gele kaart in de 9e minuut voor onsportief gedrag. 0 - 0 was de ruststand Snake's, dat een balbezit had van 64 procent, domineerde de wedstrijd.

V.V.NRG´s Eddie Prevoo zorgde voor een 0 - 1 voorsprong in de 72e minuut, na een perfecte aanval op rechts. Snake's´s Jan Pieter Jaffe scoorde 1-1 in de 75e minuut, dankzij een prachtige pass van Jayden Bekker dwars door de defensieve linie. V.V.NRG kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen en speciaal in de 77e minuut, toen Angel Rosenmöller alleen kwam te staan tegenover Randal Jagernath maar deze blokte het schot. In de 79e minuut ontving Snake's's Mees Onland een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. Cor Peters had last van kramp en had grote moeite de tegenstanders bij te houden toen zij naar voren drukten. Andy van Sorge kon zonder problemen tussen de verdediging door glippen en de 1 - 2 maken. Na 87 minuten brak Jan Pieter Jaffe door op rechts en was heel dichtbij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten V.V.NRG had het meeste balbezit, namelijk 69 procent.

De echte sterspeler van Snake's was ongetwijfeld Jayden Bekker. Tomas van der Veer speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van V.V.NRG was ongetwijfeld Coos Withaar. Daar staat tegenover dat, Siem Offereins echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 1 - 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Complete wedstrijdverslagen worden niet gewaardeerd in dit topic SolidCobra, zie de openingspost ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Voor de tweede maal op rij 6 doelpunten gescoord, 6-1 overwinning :) Helaas ben ik wel een plaatsje gezakt want de huidige nr. 3 (waarvan ik nog verloor ondanks veel meer balbezit) won met 8-0 :(. Verder bijna 16500 toeschouwers in mijn net verbouwde stadion, dus de uitbreiding heeft zijn nut bewezen 8)

White Stripes

Midfield: inadequate
Right Side Defence: weak
Central Defence: passable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: formidable
Left Side Attack: weak

Helaas was de jeugdspeler zoals altijd weer :r , hij heeft nu last van een eeuwigdurende blessure ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Pfff, volgens mijn ervaringen klopt dat verhaaltje dat je minder kaarten krijgt als je een relaxte teamleider hebt voor geen meter, elke wedstrijd minstens 1 geel, en dit seizoen zelfs bijna elke keer een geelrode. Of zouden die gasten van me te agressief zijn :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Mijne heren en dames die hebben geholpen met de opstelling van deze week te fine-tunen.... bedankt! De concurrent van vorig seizoen verslagen en minstens 3HT mailtjes gestuurd om het in te wrijven (divisie traditie >:) )

5-2, en een volle bak dus niet alleen een gedeelde 1e positie maar ook weer dichtbij de 0 balans.

Erg veel 'prachtige combinaties door het midden' (lees kansen) dankzij een 'matig' middenveld, iets dat voor mijn team erg naar tevredenheid is.

Iets anders...In mijn divisie zit een team die van de 2e divisie omlaag aan het glijden is en waarvan je gewoon niet kunt zien wanneer de speler voor het laatst gespeeld/ingelogd heeft, heel weird. Team ID 20917 (naam: Noord-Holland).

Jeugspeler ontslagen... waarde duizend pleuroos :|

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 gewonnen. Spannende wedstrijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Snake's - V.V.NRG 1 - 2
SolidCobra, knip/plak je bericht even kort met de belangrijkste feiten ajb en lees even de openingstopic.

Wel zijn we erg nieuwsgierig of je al supporter bent, meedoet met de GoT Cup, waar je speelt, en of je je al ingeschreven hebt op onze eigenste GoT site (zie allemaal ook openingspost voor urls :D )

Welkom!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
yared schreef op 20 april 2003 @ 23:08:
Iets anders...In mijn divisie zit een team die van de 2e divisie omlaag aan het glijden is en waarvan je gewoon niet kunt zien wanneer de speler voor het laatst gespeeld/ingelogd heeft, heel weird. Team ID 20917 (naam: Noord-Holland).

Jeugspeler ontslagen... waarde duizend pleuroos :|
Ben blij om te horen dat jij ook niets nuttigs uit je jeugopleiding hebt gehaald.

Dat Noord-Holland is volgens mij een van de bot-teams die oorspronkelijk in de eredivisie, of in ieder geval erg hoog zijn begonnen, en niet snel genoeg gedegradeerd zijn om overgenomen te worden door een echte manager. Als het goed is zal dit volgend jaar eindelijk gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik heb zwaar onterecht verloren met 5-3, en verder was het gewoon een rampenwedstrijd. Een rode kaart, geblesseerde spits voor 7 weken en een zooi gele kaarten. Tel daarbij de overwegend slechte vorm en ik kan het kampioenschap wederom vergeten. Was net aan het sparen voor een dure keeper, kan ik dat ook weer vergeten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dat Noord-Holland is volgens mij een van de bot-teams die oorspronkelijk in de eredivisie, of in ieder geval erg hoog zijn begonnen, en niet snel genoeg gedegradeerd zijn om overgenomen te worden door een echte manager. Als het goed is zal dit volgend jaar eindelijk gebeuren
Bot-teams? Ik heb wel een idee wat je bedoelt, maar elke uitleg meer is welkom.

* yared zit te balen omdat wifi slecht werkt als ie zit te schijten en de deur niet open mag voor een beter singaal van het resterende volk in dit huis (lees vriendin die ALWEER verloren heeft)

Ongelovelijk trouwens dat je eerst 17 wedstrijden ongeslagen kan zijn en daarna gewoon elke wedstrijd verliest met minstens 3 doelputen tegen... :?

Net als met die uitwedstrijd bug (in de bekers) lijkt me dit ook gewoon een programmeer foutje want wat er met me vriendin d'r team gebeurt kan gewoon niet... (teamnaam: Zaanmammas) Ze gaat nu weer 4-4-2 spelen zegt ze... tja.. als je dan 17 wedstrijden ongelsagen blijft hoor je mij niet tegenspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 20 april 2003 @ 23:29:
[...]
Net als met die uitwedstrijd bug (in de bekers) lijkt me dit ook gewoon een programmeer foutje want wat er met me vriendin d'r team gebeurt kan gewoon niet... (teamnaam: Zaanmammas) Ze gaat nu weer 4-4-2 spelen zegt ze... tja.. als je dan 17 wedstrijden ongelsagen blijft hoor je mij niet tegenspreken.
Ik heb eens naar die laatste drie wedstrijden gekeken, en het lijkt me iig niet dat ze die onterecht verloren heeft...de tegenstander heeft elke keer een beter middenveld, en de middenvelders van de tegenstander hebben ook keer op keer meer sterren dan haar team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
het lijkt me iig niet dat ze die onterecht verloren heeft...
tell that to the lady.... ;)
Ik ben de sukkel die haar heeft overgehaald om 3-5-2 te spelen na 15 overwinningen en daarna heeft ze nog 2x gewonnen.

Sinds ze in deze divisie zit word ze om de oren geslagen en toch echt niet vanwege het feit dat ze een slecht team zou hebben... beter zeggen dat het de machine is dan de mens die fouten maakt. toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 20 April 2003 @ 23:41:
[...]
tell that to the lady.... ;)
Ik ben de sukkel die haar heeft overgehaald om 3-5-2 te spelen na 15 overwinningen en daarna heeft ze nog 2x gewonnen.

Sinds ze in deze divisie zit word ze om de oren geslagen en toch echt niet vanwege het feit dat ze een slecht team zou hebben... beter zeggen dat het de machine is dan de mens die fouten maakt. toch ;)
Mja, maar je moet niet zo makkelijk de schuld op je af laten schuiven als ze verliest, of in elk geval niet gaan denken dat het aan jouw advies ligt om 3-5-2 te gaan spelen dat ze nu een paar keer verliest :p

Ze heeft immers ook 2x met 3-5-2 gewonnen! >:)

Edit: Laat haar anders ook eens meepraten hier op het forum, ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft })

[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-1 verloren :(
moest tegen mijn mede koploper en hij heeft gemotst.
krijg hem nog wel later in het sezoen als ik thuis speel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb 8-1 gewonnen tegen mijn directe concurrent. Erg netjes dus, moet wel zeggen dat ik GeMOTS t heb, maar dat maak ik de komende weken wel goed met een aantal keer PIC

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 20 April 2003 @ 23:14:
[...]
SolidCobra, knip/plak je bericht even kort met de belangrijkste feiten ajb en lees even de openingstopic.

Wel zijn we erg nieuwsgierig of je al supporter bent, meedoet met de GoT Cup, waar je speelt, en of je je al ingeschreven hebt op onze eigenste GoT site (zie allemaal ook openingspost voor urls :D )

Welkom!
Ik ben geen supporter en zal dat ook nooit worden,wat ik heb geen zin om geld uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb de laatste wedstrijden allemaal verloren. De eerste 3 had ik eigenlijk moeten winnen (had beter middenveld etc), maar de laatste had ik wel verloren doordat me spelers gewoon slechter waren. Ik ga dus nieuwe spelers kopen :P Vooral middenvelders om dat op te vijzelen. De rest is namelijk wel goed...

[ Voor 15% gewijzigd door Paniohitus op 21-04-2003 10:18 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 20:17
Hmm, de topper tussen VV Achteruit - Robos is geeindigt in een 2-2 gelijkspel... Leuk voor het kampioensschap, maar geen van de teams schiet er wat mee op,had liever gisteren een gat geslagen naar de nummer 2 met 3 punten, maarja, nu beiden nog 7. Zaak dus om verder in het seizoen geen punten te morsen, en dan maar hopen dat hij het wel doet. Helemaal zuur natuurlijk is het feit dat Robos de tweede treffer maakte uit een discutabele penalty :(. Maargoed, de strijd is nog niet gestreden, en we zitten nog steeds goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Hij gaat lekker in V.189. Voormalig nummer 1 met 7-0 verslagen !!! Nog wel met PIC :)
Ik begin net met mijn eerste seizoen in de Ve klasse. Had geluk dat ik een 1e plaats VI als team kreeg (sommigen betwijfelen if het geluk is om te beginnen in V). Maar voorlopig houd ik stand en sta zelfs tweede in de poule. Ik blijf nog steeds als doelstelling houden om in de V te blijven, maar misschien komt er wel wat meer uit de hoge hoed.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik won gister met 3-0. Maar ben niet echt super tevreden met mijn team...Haal in het verslag niet hoger dan goed...Dus moet ik toch echt op zoek naar wat versterking...Maar eerst nog even 2 keepers naar redelijk tillen :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YARED verander je persbericht is man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
n00bvraag, maar wat is motsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jaded schreef op 21 April 2003 @ 18:28:
n00bvraag, maar wat is motsen :D
MOTS = Match of the season
Dan speel je beter dan normaal...Maar lees het allemaal eens na op www.databased.at/hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windhoosje schreef op 21 April 2003 @ 18:53:
[...]

MOTS = Match of the season
Dan speel je beter dan normaal...Maar lees het allemaal eens na op www.databased.at/hattrick
Vrij vertaald: Wedstrijd van het seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 19:33:
[...]

Vrij vertaald: Wedstrijd van het seizoen :P
Ik neem aan dat de persoon in kwestie wel een beetje engels kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
quote:yared schreef op 20 April 2003 @ 23:14:
[...]

Wel zijn we erg nieuwsgierig of je al supporter bent, meedoet met de GoT Cup, waar je speelt, en of je je al ingeschreven hebt op onze eigenste GoT site (zie allemaal ook openingspost voor urls )

Welkom!

Ik ben geen supporter en zal dat ook nooit worden,wat ik heb geen zin om geld uit te geven
Verander je bericht was een verzoek om je bericht te veranderen.... wedstrjdverslagen worden niet gewaardeerd en voor je het weet ziet een andere nieuweling jouw verslag en beginnen we van voor af aan. ;)

Om mee te doen met 4 van de 5 punten hoef je geen supporter te zijn.
Lees de begintopic zou ik nog eens zeggen ;)

Mbt betalen al dan niet, is de keuze aan de speler, maar kan IMO zeggen dat het een van de weinige keren is dat ik volledig tevreden ben over die 20 euro die ik heb uitgegeven.
Denk dat meer mensen die al dan niet meer/minder fanatieker dan mij zijn dat ook kunnen beamen. Hattrick voor een heel jaar voor net aan 20 euro is geen geld!

* yared heeft zijn persbericht veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared heeft zijn persbericht veranderd.

## External adviser hired & fired ##

On board advice an external adviser was hired & fired the same day.

The person in daily live managing the Frizza United Team, costed a fortune but only came up with one advice... "change the clubs press release more often".

The manager was escorted out the gate by the 'farewell voluneteers comittee' of the Triple 'H' fanclub.

Tevreden Frizza? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjonge :P najah tevreden ja :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat dan nooit toch? :)

De tussenstand van de Toto!

http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/hattricktoto/hattricktoto.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LEUK

Hebben er mensen hier ook M.I.R.C? Dat is een chat programma. En hier heb je dus o.a. de kanalen #hattrick.nl en #ht-radio.

Hier bevinden zich allemaal Hattrickers. Het is echt wel leuk hoor! Vooral de ht-radio op wedstrijddagen is erg leuk!

Met winamp gewoon lekker naar een stel gekke gasten luisteren die muziek afspelen en tussenstanden vermelden. Die van jouw dus ook!

Het is zeker het bekijken waard! Ook heb ik voor de GOTTERS onder ons ook een #gothattrick kanaal aangemaakt.

Het chatprogramma kan je hier vinden http://www.mirc.com
Je moet dan op IRC network QuakeNet inloggen. En het kanaal invoeren.

Het adres van de Hattrick Radio is: http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls

Deze link moet je kopiëren en in je Winamp openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Naar aanleiding van hattrick ranglijsten Nederland heb ik voor de mensen die lid zijn van de GoT-federatie bij Hattrick ook een ranglijst gemaakt met dezelfde puntentelling.

GoT Ratings seizoen 8, week 3

De layout is nog erg standaard, en ik ben van plan er nog wat aan te veranderen, maar ik wilde even laten zien waar ik mee bezig was de afgelopen paar dagen. Zoals te verwachten is Pielewiepers met afstand de beste GoTter, gevolgd door Nobbe United. Verder is opvallend dat Frizza United als VIe divisionist op de 4e plaats staat.

Voorlopig houd ik deze ranglijst alleen bij voor leden van de GoT-federatie, dus als je er nog niet bijstaat, maar je bent wel supporter, meld je dan even aan bij 'Gathering of Tweakers Nederland'. Ben je nog geen supporter, nog een goede reden om dat te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Zonar schreef op 22 April 2003 @ 14:03:
Naar aanleiding van hattrick ranglijsten Nederland heb ik voor de mensen die lid zijn van de GoT-federatie bij Hattrick ook een ranglijst gemaakt met dezelfde puntentelling.

De layout is nog erg standaard, en ik ben van plan er nog wat aan te veranderen, maar ik wilde even laten zien waar ik mee bezig was de afgelopen paar dagen. Zoals te verwachten is Pielewiepers met afstand de beste GoTter, gevolgd door Nobbe United. Verder is opvallend dat Frizza United als VIe divisionist op de 4e plaats staat.

Voorlopig houd ik deze ranglijst alleen bij voor leden van de GoT-federatie, dus als je er nog niet bijstaat, maar je bent wel supporter, meld je dan even aan bij 'Gathering of Tweakers Nederland'. Ben je nog geen supporter, nog een goede reden om dat te worden :)
Pfff, begin je weer net met tellen wanneer ik rooie kaarten aan het grabbelen bent en wat spelers had verkocht om winst te maken :P Wel leuk initiatief. Maar ontbreekt er niet iemand, hardtrance aka _fonz ?
En mijn broertje, maar die heeft geen account op GoT >:)

[ Voor 3% gewijzigd door ^^0nMe op 22-04-2003 14:22 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Beetje leeg in het gothattrick irc kanaal =P.

Ik moet zeggen VI en VII zijn best wel sterk, maar ze hebben het voordeel met zoveel spelers op de transfermarkt dat solids erg goedkoop zijn. Toen ik begon met spelen had ik echt een heel seizoen nodig om een beetje team op te bouwen, beetje leuke spelers waren echt ontzettend duur. Ik zie zelfs sommige VI die net zo sterk zijn als mijn team behalve op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
^^0nMe schreef op 22 april 2003 @ 14:17:
Pfff, begin je weer net met tellen wanneer ik rooie kaarten aan het grabbelen bent en wat spelers had verkocht om winst te maken :P Wel leuk initiatief. Maar ontbreekt er niet iemand, hardtrance aka _fonz ?
En mijn broertje, maar die heeft geen account op GoT >:)
Ik kan er niets aan doen dat je spelers de tegenstander onder de zoden schoppen ;)

Op dit moment heb ik alleen mensen genomen die lid zijn van de GoT-federatie, en aangezien _Fonz geen supporter is, kan hij geen lid zijn van deze federatie. Dit heb ik voornamelijk gedaan, omdat ik via het federatie scherm makkelijk bij alle leden kan komen. Daarom heb ik ook alleen de Hattrick-nicks genomen, en niet de nicks op GoT, zodat Windhoosje op mijn lijst Brainpower genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 22 april 2003 @ 14:03:

Cool man! :) Maar waar basseer je deze lijst precies uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Gejat van de hattrick ranglijsten nederland site (url staat hierboven):

Jullie zullen je wel afvragen hoe ik aan mijn ranglijst kom, nou, dat zal ik hier uitleggen hoe ik aan mijn stand ben gekomen.

Elke wedstrijd komen er een aantal ratings rechts in het wedstrijdverslag te staan. Je krijgt voor elk deel van je elftal (dus middenveld, verdediging en aanval).

Nu heb ik deze waardering uitgerekend en bij elkaar opgeteld, dan kreeg je dit resultaat.

Na wat commentaar, heb ik de factor voor het middenveld opgewaardeerd. Deze zal vanaf nu 3x meetellen gaan.

rampzalig/disastrous 1 punt
waardeloos/wretched 2 punten
slecht/poor 3 punten
zwak/weak 4 punten
matig/inadequate 5 punten
redelijk/passable 6 punten
goed/solid 7 punten
uitstekend/excellent 8 punten
formidabel/formidable 9 punten
uitmuntend/outstanding 10 punten
briljant/brilliant 11 punten
wonderbaarlijk/magnificent 12 punten
wereldklasse/world class 13 punten
bovennatuurlijk/supernatural 14 punten
reusachtig/titanic 15 punten
buitenaards/extra-terrestrial 16 punten
mytisch/mythical 17 punten
magisch/magical 18 punten
utopisch/utopisch 19 punten
goddelijk/divine 20 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is dit alleen van dit seizoen? En alleen van de competitie wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

competitie wedstrijden staat ook bij dat er pas 3 rondes zijn gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 14:43:
En is dit alleen van dit seizoen? En alleen van de competitie wedstrijden?
2 x ja. Het was al genoeg werk om alles van dit seizoen te doen ;) Daarnaast zijn heel wat GoTters er pas in de loop van vorige seizoen bij gekomen (me too). Verder is een deel van de GoTters al uit de beker, en in gewone oefenwestrijden speel ik toch met mindere spelers, dan als ik nog in de beker zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 22 april 2003 @ 14:54:
[...]

2 x ja. Het was al genoeg werk om alles van dit seizoen te doen ;) Daarnaast zijn heel wat GoTters er pas in de loop van vorige seizoen bij gekomen (me too). Verder is een deel van de GoTters al uit de beker, en in gewone oefenwestrijden speel ik toch met mindere spelers, dan als ik nog in de beker zou zitten.
Nouja ik denk dat dit een leuk initiatief is en dat er heus wel G.O.Ters zijn die je willen helpen.

Je zal trouwens maar onderaan die lijst staan, dan ben je flink in de aap gelogeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Xanathorn schreef op 22 April 2003 @ 14:30:
Beetje leeg in het gothattrick irc kanaal =P.

Ik moet zeggen VI en VII zijn best wel sterk, maar ze hebben het voordeel met zoveel spelers op de transfermarkt dat solids erg goedkoop zijn. Toen ik begon met spelen had ik echt een heel seizoen nodig om een beetje team op te bouwen, beetje leuke spelers waren echt ontzettend duur. Ik zie zelfs sommige VI die net zo sterk zijn als mijn team behalve op het middenveld.
Ik haat het om te idlen in een irc channel, zeker als het een nagenoeg lege is :D
Maar die solids zijn niet meer zo goedkoop als ik dacht, mensen bieden opeens als gekken op solids, vergeleken met vorig seizoen, ben ook al 2 weken op zoek naar een rechtsback, en elke keer moet er weer een gekke israelier langskomen of een koele ijslander die op het laatste moment plat blijft bieden.
Voordeel is wel dat dezelfde gekken nu platbieden op spelers die ik te koop zet, opeens een rare aussie die 1mln dollar neerteld voor mijn spits, en het einde is nog niet in zicht . :)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zonar _/-\o_ _/-\o_ bedankt, weer duidelijk weten te maken waarom mensen lid moeten worden van de GoT federatie en supporter van dit ontzettende goede spel. :D
Je zal trouwens maar onderaan die lijst staan, dan ben je flink in de aap gelogeerd.
ach, een hekkesluiter is er ook om de mensen een schop onder de kont te geven als ze laks worden en laat * yared dat nou net leuk vinden >:)

* yared MIRC't niet.

Als je me nodig hebt, ICQ 119855 (meter bier als je een lager nr hebt :P) of mailt me maar of gewoon in dit forum ;)

[ Voor 17% gewijzigd door yared op 22-04-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GoT Rating - round 3

Club

Manager

Divisie

Totaal

Gem.

Max.

Pielewiepers

Xanathorn

III.3

249

83,0

90

Nobbe United

Thije

IV.2

188

62,7

66

Clube Regatas Flamengo

Romie

IV.48 -B-

176

58,7

61

Frizza United

Frizza

VI.249

174

58,0

59

1337s United

devv05

V.139

121

56,0

57

Oape City

chocovla

IV.59

167

55,7

60

Paniohitus

Preddie

V.196

163

54,3

55

Bad Clusters

Metal_Meijer

V.116

163

54,3

55

Hoedjevanpapier's XI tal

Hoedjevanpapier

VI.123

160

53,3

56

OO0nMe's Dreamteam

OO0nMe

V.179

160

53,3

54

foray 4ever

foray

VI.82

157

52,3

55

White Stripes

Zonar

V.65

155

51,7

55

Aristos FC

Aristos

V.145

153

51,0

53

Visscher

Visscher82

V.236

152

50,7

54

H.F.C Bman

reneBman

V.211

108

49,5

50

Fiets 'em d'r in

Ronald_Koeman

VI.5

147

49,0

59

F.C. GoT

Brainpower

V.28

143

47,7

50

Team Boswar

grootw

VI.817

140

46,7

47

W.F.C. Ajax

WouterAJAX

VI.18

132

44,0

46

Harlem Hattricks

Yared

V.228

130

43,3

46

Sunclub Marmaris

yvisser

V.231

123

41,0

45

Doemaarwat

Doemaarwat

V.189

118

39,3

43

FC TikTak over rechts

Zarro

VI.421

112

37,3

40

Virtual Winners

Ruudboy

VI.349

112

37,3

38

Rood Wit

Mart69

VI.888

111

37,0

38

Last Updated on 22-4-2003
By Zonar (White Stripes)
Email: zonar@gmx.net

* yared ctrl-h replace <> by [], remove odd code and voila: BB code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik ben best slecht vind ik zelf :P
Maar daar komt verandering in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Windhoosje schreef op 22 April 2003 @ 16:27:
Ik ben best slecht vind ik zelf :P
Maar daar komt verandering in...
Je laat iig Supern00b Yared achter je ;) Het belangrijkste is natuurlijk dat je hoog einidigt, en als je tegenstanders slecht zijn kun je vaker PICcen, waardoor je score lager uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Volgens mij zit er een typo in: HFC Bman staat op 108 punten, dat moet gezien de stand op de ranglijst denk ik 148 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat om het gemiddelde volgens mij :/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
G0009 schreef op 22 April 2003 @ 17:05:
Volgens mij zit er een typo in: HFC Bman staat op 108 punten, dat moet gezien de stand op de ranglijst denk ik 148 zijn.
Nee, dat team heeft een walkover gehad. Bij een walkover krijg je 9 punten, dus eigenlijk heeft dat team 99 punten. Gedeeld door 2 is dat 49,5, wat er ook al staat. Ik zal dat binnenkort even toevogen (# walkovers) en een beetje uitleg erboven zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zonar schreef op 22 april 2003 @ 17:31:
[...]

Nee, dat team heeft een walkover gehad. Bij een walkover krijg je 9 punten, dus eigenlijk heeft dat team 99 punten. Gedeeld door 2 is dat 49,5, wat er ook al staat. Ik zal dat binnenkort even toevogen (# walkovers) en een beetje uitleg erboven zetten ;)
Dat vind ik vaag. Zonder die walkover(2 wedstrijden) heeft ie 90 punten. Je telt er 9 bij voor die walkover wedstrijd, en deelt vervolgens door 2 alsof ie maar 2 wedstrijden speelt :?
Doe dan 90 gedeeld door 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zonar schreef op 22 april 2003 @ 16:53:
[...]

Je laat iig Supern00b Yared achter je ;) Het belangrijkste is natuurlijk dat je hoog einidigt, en als je tegenstanders slecht zijn kun je vaker PICcen, waardoor je score lager uitvalt.
Ja das waar...morgen heb ik een zware pot in de beker:
http://195.149.159.155/co...p?matchID=6922080&site=HT

Ik heb echt geen id of ie weer zijn b-team inzet en pict...Dan heb ik maybe nog een kans...Maar ik weet het echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
G0009 schreef op 22 April 2003 @ 17:42:
Dat vind ik vaag. Zonder die walkover(2 wedstrijden) heeft ie 90 punten. Je telt er 9 bij voor die walkover wedstrijd, en deelt vervolgens door 2 alsof ie maar 2 wedstrijden speelt :?
Doe dan 90 gedeeld door 2 :)
Hij heeft in zijn twee gewone wedstrijden rescpectievelijk 49 en 50 punten gehaald, en 9 punten in die walkover-wedstrijd. Samen 108 punten. Echter, als een team 9 punten haalt wordt dit beschouwd als een walkover, en worden die punten er weer afgehaald voordat het totaal aantal punten gedeeld wordt door het aantal wedstrijden, in zijn geval 2. De uiteindelijk berekening is dus 99 / 2 = 49,5. Nu alleen maar hopen dat niemand zo slecht is om 9 punten te halen een niet walkover wedstrijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared Supern00b als je dat maar weet!

Morgen maar eens een aparte opstelling uitproberen.
Ergens balen maar ook wel relaxed dat ik niet meer in de beker zit, geen stress meer voor me team en ook het b team speelt en traint weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zonar schreef op 22 april 2003 @ 17:55:
[...]

Hij heeft in zijn twee gewone wedstrijden rescpectievelijk 49 en 50 punten gehaald, en 9 punten in die walkover-wedstrijd. Samen 108 punten. Echter, als een team 9 punten haalt wordt dit beschouwd als een walkover, en worden die punten er weer afgehaald voordat het totaal aantal punten gedeeld wordt door het aantal wedstrijden, in zijn geval 2. De uiteindelijk berekening is dus 99 / 2 = 49,5. Nu alleen maar hopen dat niemand zo slecht is om 9 punten te halen een niet walkover wedstrijd ;)
Ah OK, 'k zal m'n best doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@#!@#!BERICHT VAN DE NOBBESIDE@#!@#!

FORZA NOBBE OLÉ OLÉ OLÉ FORZA NOBBE OLÉ OLÉ OLÉ

Een woordvoerder van de NOBBESIDE zei: wij zijn de sterkste, slimste en stoerste supportersgroep van HEEL tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas berust dat bericht niet op werkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta helemaal onderaan op de lijst. :'( :'(
Terwijl ik nog maar 3 wedstrijden voor de competitie heb gespeeld.

1 heb ik gewonnen met 5-0 de andere twee heb ik verloren.
Maar goed dat kwam om dat die tegenstander een cheater :( was.

Wat ik ook al heb aangegeven. >:)

Dus met andere woorden ik wil wat hoger op de lijst. :+
Want ik verdien de laatste plaats niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, iedereen weet toch dat ik bovenaan die lijst zou hebben gestaan?

Edit: ahh die kutsite is er eindelijk

Top 20 teams in Nederland gebasseerd op Hattrick ranglijsten Nederland.

Positie
Vorige
Team
Divisie seizoen 8
Punten

1
1
Stiphout Vooruit
ERE
227

2
2
Mighty Murmels
ERE
192

3
5
Viagra Tigers
II.3
190

4
3
FC Dracks
II.1
188

5
4
FC Torretjes
II.1
186

6
11
N.V.F.
ERE
179

7
17
CVP
II.3
179

8
6
Sjorsie´s Team
III.7
178

9
21
GrahamFC
II.3
177

10
13
Real Raateland
III.10
176

11
163
HARDTRANCE
III.7
176

12
7
Ketenix
ERE
175

13
19
Korreweg Sport
ERE
175

14
8
United United
II.4
175

15
47
Vinniestyle
ERE
174

16
15
Egmond United
II.1
174

17
22
Springfield
II.3
174

18
29
Toppers
II.2
173

19
25
Ajax jeugdteam
III.6
171

20
77
BSV Abcoude
III.14
170

http://www.freewebs.com/hattricknl/ranglijstperleague.htm

JAJAJAJAJAJA HARDTRANCE FOREVERRRRRRRRRRRRRRRRRRR 11e!! ok n00bius kom daar maar eens overheen :p

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
JAJAJAJAJAJA HARDTRANCE FOREVERRRRRRRRRRRRRRRRRRR 11e!! ok n00bius kom daar maar eens overheen
Zie je wat ie zelf al zegt... HARDTRANCE FOREVERRRRRRRRRRRRRRRRRRR 11e!! totaal geen vooruitgang als je altijd de 11e plaats wilt innemen.... nooit net geen top 10 dus moet je maar de top 20 nemen.

_Fonz, je table is niet mooi en je bent geen supporter... en je komt vast Limboland ofzo, dus mag je niet meedoen lekker puh :P >:)

PS: je vloekt, ga je mond spoelen met zeep! O-)

* yared generaliseert, shoot him!

But serious... als je zo hoog speelt dan moet je toch toegeven dat 20 euro per jaar geen geld is en dat de GoT Federatie Nederland een Gods gegeven geschenk aan ons GoT'rs is O-)

* yared heeft weer te lang in de buurt van een non ofzo gezeten tijdens Pasen.

Pasen is trouwens het enige weekend waarin mensen het opeens over de Kerk hebben op Zondag ipv voetbal... mega-hypocritisch isn't!? :X

* yared heeft net een superslechte dvd gezien en denkt als ie maar lang genoeg typt komt er vanzelf iets zinnigs uit....

Laten we vast met die GoT cup beginnen nu de beste teams nog in de KNVB beker zitten :D
Dus met andere woorden ik wil wat hoger op de lijst.
Want ik verdien de laatste plaats niet.
willen willen we allemaal, maar heb je ook de centen!
Een collega van me kijkt 'zo af en toe' eens naar zijn team... vroeg hem vandaag hoe zijn wedstrijd morgen moet lopen, zegt ie "oh shit ja, ik moet nog even kijken hoe ze Zondag en vorige week Woensdag hebben gespeeld......." Blijkt ie dus 2 wedstrijden met 10 man te hebben gespeeld.... EN GEWONNEN! |:( |:(

Twee van zijn spelers hadden ook nog eens een pleister...
Vroeg hem even in HAM te kijken naar zijn spelers, had ie ook een paar weken niet gedaan, sinds vorig seizoen... blijkt een speler Uitstekend en Goed te hebben voor Positiespel en Vleugelspel, 22 jaar en een waarde (met pleister) van 181.000... dus even wachten tot Vrijdag om te zien wat de echte waarde is/word. 8)7

En hij trekt vervolgens met een WAARDELOOS jeugdteam een matige keeper....
Sommige mensen...... :X

Zit nog steeds te balen dat ik 3-4 wedstrijden achter mekaar thuis moest spelen en zodoende veel geld misliep tov andere teams. Beetje te overwegen of het de moeite is om actie te ondernemen om erachter te komen of het een bug of gewoon pech is. Iemand hier iets over gelezen in andere fora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, zolang dit spelletje gratis is, ga ik er geen geld aan uitgeven. << PUNT

Edit: Thije namechange? Zal me niks verbazen als ie mn post hierboven heeft gelezen? :p

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Wat is er nou mis mee om 3/4 wedstrijden achterelkaar thuis te spelen? En hoe kan je dan geld mee mislopen???

Egill Skaftason
90 000 Euro, 17 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: poor

En wat vinden jullie van mijn tweede mega-aankoop. Zeker weten een U-20 speler, maar is ook niet zo moeilijk, komt namelijk uit Ijsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 april 2003 @ 22:55:
[...]

[...]
willen willen we allemaal, maar heb je ook de centen!
Een collega van me kijkt 'zo af en toe' eens naar zijn team... vroeg hem vandaag hoe zijn wedstrijd morgen moet lopen, zegt ie "oh shit ja, ik moet nog even kijken hoe ze Zondag en vorige week Woensdag hebben gespeeld......." Blijkt ie dus 2 wedstrijden met 10 man te hebben gespeeld.... EN GEWONNEN! |:( |:(

Twee van zijn spelers hadden ook nog eens een pleister...
Vroeg hem even in HAM te kijken naar zijn spelers, had ie ook een paar weken niet gedaan, sinds vorig seizoen... blijkt een speler Uitstekend en Goed te hebben voor Positiespel en Vleugelspel, 22 jaar en een waarde (met pleister) van 181.000... dus even wachten tot Vrijdag om te zien wat de echte waarde is/word. 8)7

En hij trekt vervolgens met een WAARDELOOS jeugdteam een matige keeper....
Sommige mensen...... :X
Nee ik heb geen centen maar wel het beste elftal van mijn pool.
Ik ben beginnende manager dus hoe moet je dan geld hebben?
Dit is mijn eerste echt seizoen.

En heb je deze :+ niet gezien achter mijn bericht??

Dan heb ik liever dat je die ook even mee quote.
Dan ziet het er nl zo uit als ik heb bedoeld. ;)

Enne dat verhaal van je collega is heel leuk.
Maar dat slaat totaal niet op mij hoor.

Ik kijk zeker elke dag even bij hattrick en besteed er behoorlijk wat uurtjes aan.
(oke ik geef toe dat het een groot voordeel is ,dat ik voor mijn werk moet internetten) :9
Maar ik ben behoorlijk fanatiek.

Dus ik kom ook zeker nog hoger op de lijst. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

mankit schreef op 23 april 2003 @ 08:24:
Wat is er nou mis mee om 3/4 wedstrijden achterelkaar thuis te spelen? En hoe kan je dan geld mee mislopen???

Egill Skaftason
90 000 Euro, 17 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: poor

En wat vinden jullie van mijn tweede mega-aankoop. Zeker weten een U-20 speler, maar is ook niet zo moeilijk, komt namelijk uit Ijsland.
Volgens mij is ie het woordje "zou" vergeten. :)

Maar Yared, het hoort gewoon zo dat je eerst thuisspeelt, je begon vorig seizoen toch in de V. ? De rest van ons was in VI begonnen en allemaal gepromoveerd, bij bekerloting telt je ranking van vorig seizoen mee, en aangezien we 'zwakker' zouden moeten zijn dan een V, spelen we eerder thuis.

Speler is trouwens best wel aardig, alleen vraag ik me af, train je nu gewoon voluit winger, of ooit ook wat playmaking+stamina ?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Alleen maar winger, maar ga dit seizoen nog twee weekjes playmaking trainen, want 3 spelers weet ik dat ze zeker stijgen (vorig seizoen getraind) en stamina is niet echt belagrijk voor wingers.

Oh ja, deze heeft me 900.000euro gekost!!!

[ Voor 11% gewijzigd door mankit op 23-04-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan aan mij liggen maar is dat niet erg veel voor zo'n speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

mankit schreef op 23 April 2003 @ 13:13:
Alleen maar winger, maar ga dit seizoen nog twee weekjes playmaking trainen, want 3 spelers weet ik dat ze zeker stijgen (vorig seizoen getraind) en stamina is niet echt belagrijk voor wingers.

Ah ic, stamina is idd niet zo belangrijk voor wingers, als ze toch al geen/nauwelijks pos spel hebben :P Had net ook al gekeken hoeveel die kostte, je zou toch zeggen dat je opgelicht was , als die gast geen u20 speler wordt :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geschiedenis van Frizza United :P (opgericht 26-12-2002)

Grootste league overwinning
Frizza United – HC Ftiero 8-0 (16-02-2003 6e divisie)
Grootste league nederland
Wasabi – Frizza United 5-0 (16-03-2003 6e divisie)*
Grootste cup overwinning
Frizza United – AFC Meijel 9-0 (09-04-2003 2e ronde beker)
Grootste cup nederlaag
-
All time topscorder
17 goals Reinier Den Otter
Seizoen topscorder
10 goals Reinier Den Otter/Andracchio
Duurste aankoop
297000 Sonny Korsgard
Duurste verkoop
350000 Ed Adams
Totaal officiele wedstrijden gespeelt
18
Winst/Gelijk/Verlies
15/0/3
Goals voor/Tegen
87/20
Meeste toeschouwers
23019 Frizza United – v.v.deto (16-04-2003 3e ronde beker)
Minste toeschouwers
5548 Frizza United – Utrechter (29-12-2002 6e divisie)
Meeste wedstrijden op rij ongeslagen
6 (26-03-2003 / ?)
Meeste wedstrijden op rij gewonnen
6 (26-03-2003 / ?)
Meeste wedstrijden op rij zonder winst
1 (29-12-2003/05-01-2003)
Hoogste Sponsorgeld
36600

*een walkover kon wegens omstandigheden geen opstelling maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
nadat ik hem had gekocht kreeg ik vandaag een mailtje van een zweed dat hij hem meteen weer over wilde verkopen voor 1.25miljoen, want hij was gisteren vergeten erop te bieden, maar ik hou hem liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 23 april 2003 @ 13:13:

Als ik jou was had ik hem meteen weer verkocht ... wat een flutspeler .. alleen winger solid .. nou poe poe daar heb je wat aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ik vind m ook overdreven duur :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
zien jullie niet dat hij 17 jaar is en na een seizoen training is hij formidable winger!
kijk eens bij het U-20 van denemarken, een 19 jarige formidable winger (met solid passing weliswaar) gaat voor bijna 3 miljoen weg!
Het is net dat er nog steeds meer dan een miljoen wordt geboden voor een 17-jarige solid playmaking (met aardige substats), dus waarom bij een winger niet. Zag gister nog een winger verkocht worden met als enig verschil dat passing passable was en de rest hetzelfde voor 1.8 miljoen verkocht worden!!!!

Maar in iedergeval succes allemaal vanavond, zeker als je nog in de beker zit!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

btw, wat voor midfield zal je ongeveer krijgen als je MOTS speelt met PoE TS, als je normaal met PIC zwak haalt ?
Had mijn spits gister voor 566k trouwens verkocht, gvd 100k meer dan vorige seizoen, vervanger halen gaat ook een dure grap worden, en ik zoek nog niet eens naar 17-jarigen...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mankit

Goh ... en nadat jij winger hebt getrained 1 seizoen lang is de rest van je team compleet naar de kloten gegaan ... :/ en je trained maar 4 man ofzo (of 2). Ik heb op wing gewoon solid winger en excellent playmaking ... en dan towards middle.

19 jaar formidable winger + solid passing voor 3000000 is gewoon krankzinnig. Ik koop voor dat bedrag een brilliant defender met excellent passing (2810000 Lars Olofson) en een brilliant playmaker die nu magnificent is voor 2800000))

Wingers zijn geen keyposities Mankit .. sorry .. :/ Daarom zei ik ook dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt. En om em dan ook nog te gaan trainen... pfff echt neem nou maar van mij aan. Als je dat doet gaat je team naar de kloten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mankit, volgens mij vind jij de handel leuker dan het balletje trappen :)
typo, ik moest juist 3-4 wedstrijden UIT spelen en liep daardoor een paar ton inkomsten mis.

Roodwit, jouw verhaal was alleen dat eerste regeltje, de rest hoorde er totaal niet bij ;)
Maar Yared, het hoort gewoon zo dat je eerst thuisspeelt, je begon vorig seizoen toch in de V. ? De rest van ons was in VI begonnen en allemaal gepromoveerd, bij bekerloting telt je ranking van vorig seizoen mee, en aangezien we 'zwakker' zouden moeten zijn dan een V, spelen we eerder thuis.
Onme, ik denk dat de regel die je hier noemt de bedoeling moet zijn, maar in praktijk door de vele teams niet altijd gehaald word en daardoor vallen er af en toe teams buiten de boot/regel en spelen dus meer uit dan anderen.

Voor die 2-3 ton die je misloopt kun je een aardige V speler kopen of een seizoen lang je jeugdteam maximaal volpompen, wat mijn voorkeur heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 23 April 2003 @ 16:31:

Onme, ik denk dat de regel die je hier noemt de bedoeling moet zijn, maar in praktijk door de vele teams niet altijd gehaald word en daardoor vallen er af en toe teams buiten de boot/regel en spelen dus meer uit dan anderen.

Voor die 2-3 ton die je misloopt kun je een aardige V speler kopen of een seizoen lang je jeugdteam maximaal volpompen, wat mijn voorkeur heeft :D
Ik snap niet wat je bedoelt met 'niet altijd gehaald word', er is nl altijd iemand de sterkste/zwakste, min of meer wordt iedereen opgedeelt in 2 lijsten, de xxx beste teams, en de xxx slechtste team, waarbij de team uit het laatstenoemde lijstje dus thuis speelt.

Had trouwens meteen na de vorige bekerwedstrijd in mijn persbericht gezet dat ik in de cup rustig aan zou doen, maar ondertussen speel ik gewoon MOTS, volgens mijn berekeningen zou ie alleen een hogere midfield dan mij kunnen krijgen als ie ook MOTS speelt, gast heeft inmiddels ook een PoE TS, maar ik acht de kans klein dat ie dat daadwerkelijk doet, nu maar hopen dat mijn verdediging en aanval ook hun plicht doen en ik ben een ronde verder. :D

[ Voor 26% gewijzigd door ^^0nMe op 23-04-2003 16:51 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Maakt niks uit, ik train winger omdat er:
1) weinig mensen het trainen, dus veel waard zijn.
2) makkelijk om zo'n speler in het nationale elftal te krijgen
3) ik dit seizoen met gemak alle competitie wedstrijden win, dus middenveld niet echt belangrijk. (mijn enige concurrent haalt maar poor, ik haal inadequate/passable)
4) ik beschouw het wel als 'key position' aangezien je er twee van nodig hebt net als aanvallers.
5) nederland is toch bekent om zijn vleugelspelers ;)

oh ja en ik had de planning om het minimaal 3 seizoenen te trainen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik snap niet wat je bedoelt met 'niet altijd gehaald word', er is nl altijd iemand de sterkste/zwakste, min of meer wordt iedereen opgedeelt in 2 lijsten, de xxx beste teams, en de xxx slechtste team, waarbij de team uit het laatstenoemde lijstje dus thuis speelt.
5e, 6e divisie, zit amper verschil tussen.. als je dus pech hebt ben je door loting altijd het 'sterkste' team en moet je dus uit spelen.

Het gaat er dus om dat je door 'toeval', pech kunt hebben... door toeval had ik dus ook 3x een 'sterker' team kunnen treffen en 3x thuis mogen spelen bij winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

yared schreef op 23 April 2003 @ 16:56:
[...]
5e, 6e divisie, zit amper verschil tussen.. als je dus pech hebt ben je door loting altijd het 'sterkste' team en moet je dus uit spelen.

Het gaat er dus om dat je door 'toeval', pech kunt hebben... door toeval had ik dus ook 3x een 'sterker' team kunnen treffen en 3x thuis mogen spelen bij winst.
Oh, nu snap ik al wat het misverstand is, die "sterkte" wordt dus bepaald op basis van ranglijsten, niet van ratings, aangezien een VI'er per definitie lager is dan een V'er ongeacht de ratings speelt die veel eerder thuis.
1e ronde moest ik tegen een VI, 2e ronde V, 3r ronde V, 4e ronde IV.
1e ronde speelde ik uit, de rest thuis geloof ik. Daarom is het ook zo, dat als je eenmaal thuis speelt, je thuis blijft spelen. En daarom is het ook zo dat Stiphout nooit thuis zal spelen tot de rondes met returns. :D

[ Voor 19% gewijzigd door ^^0nMe op 23-04-2003 17:05 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 23 April 2003 @ 16:55:
Maakt niks uit, ik train winger omdat er:
1) weinig mensen het trainen, dus veel waard zijn.
2) makkelijk om zo'n speler in het nationale elftal te krijgen
3) ik dit seizoen met gemak alle competitie wedstrijden win, dus middenveld niet echt belangrijk. (mijn enige concurrent haalt maar poor, ik haal inadequate/passable)
4) ik beschouw het wel als 'key position' aangezien je er twee van nodig hebt net als aanvallers.
5) nederland is toch bekent om zijn vleugelspelers ;)

oh ja en ik had de planning om het minimaal 3 seizoenen te trainen!
1 True, maar omdat niemand ze traint, heeft ook haast niemand ze nodig (allemaal innermidfield)
2 Dat weet ik zo nog niet ... Ligt aan spelstijl van int coach
3 Ok dan zou je met alle gemak winger kunnen trainen :)
4 Zie 1 .. ik heb ze ook niet nodig :)
5 4-3-3 was altijd speelstijl van Oranje ... nu meer 4-4-2 ... speel jij dat ook dan? :P GOTCHA!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
van mijn spelers uit griekenland en ijsland heb ik al vernomen dat ze erin komen, die van griekenland al waarschijnlijk einde dit seizoen, want alledrie de winger al 20 jaar en de mijne is op dit moment geloof ik de een na beste terwijl hij pas 17 is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

GVD, gaat niet zo lekker in de beker, gast heeft zijn beste keeper opgesteld, nu is het de wedstrijd van de ijzeren verdediging, mijn aanval is beter dan die van hem, maar zijn verdediging is beter dan die van mij :/

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik sta ook achter volgende week maar met de got cup beginnen? :p
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.