JAJAJAJAJAJA HARDTRANCE FOREVERRRRRRRRRRRRRRRRRRR 11e!! ok n00bius kom daar maar eens overheen
Zie je wat ie zelf al zegt...
HARDTRANCE FOREVERRRRRRRRRRRRRRRRRRR 11e!! totaal geen vooruitgang als je altijd de 11e plaats wilt innemen.... nooit net geen top 10 dus moet je maar de top 20 nemen.
_Fonz, je table is niet mooi en je bent geen supporter... en je komt vast Limboland ofzo, dus mag je niet meedoen lekker puh
PS: je vloekt, ga je mond spoelen met zeep!
* yared generaliseert, shoot him!
But serious... als je zo hoog speelt dan moet je toch toegeven dat 20 euro per jaar geen geld is en dat de GoT Federatie Nederland een Gods gegeven geschenk aan ons GoT'rs is
* yared heeft weer te lang in de buurt van een non ofzo gezeten tijdens Pasen.
Pasen is trouwens het enige weekend waarin mensen het opeens over de Kerk hebben op Zondag ipv voetbal... mega-hypocritisch isn't!?
* yared heeft net een superslechte dvd gezien en denkt als ie maar lang genoeg typt komt er vanzelf iets zinnigs uit....
Laten we vast met die GoT cup beginnen nu de beste teams nog in de KNVB beker zitten

Dus met andere woorden ik wil wat hoger op de lijst.
Want ik verdien de laatste plaats niet.
willen willen we allemaal, maar heb je ook de centen!
Een collega van me kijkt 'zo af en toe' eens naar zijn team... vroeg hem vandaag hoe zijn wedstrijd morgen moet lopen, zegt ie "oh shit ja, ik moet nog even kijken hoe ze Zondag en vorige week Woensdag hebben gespeeld......." Blijkt ie dus 2 wedstrijden met 10 man te hebben gespeeld.... EN GEWONNEN!
Twee van zijn spelers hadden ook nog eens een pleister...
Vroeg hem even in HAM te kijken naar zijn spelers, had ie ook een paar weken niet gedaan, sinds vorig seizoen... blijkt een speler Uitstekend en Goed te hebben voor Positiespel en Vleugelspel, 22 jaar en een waarde (met pleister) van 181.000... dus even wachten tot Vrijdag om te zien wat de echte waarde is/word.
En hij trekt vervolgens met een WAARDELOOS jeugdteam een matige keeper....
Sommige mensen......
Zit nog steeds te balen dat ik 3-4 wedstrijden achter mekaar thuis moest spelen en zodoende veel geld misliep tov andere teams. Beetje te overwegen of het de moeite is om actie te ondernemen om erachter te komen of het een bug of gewoon pech is. Iemand hier iets over gelezen in andere fora?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!