Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
j_du_pee schreef op 13 May 2003 @ 18:26:

Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar de friendly van vorige week had ik net verloren in de hoop dit wat omlaag te brengen...
Friendlies hebben geen invloed op je zelfvertrouwen

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Janspj schreef op 13 May 2003 @ 20:15:
ontsla je Sport Psychologen, anders is er een kans dat je zelfvertrouwen naar onzeker zakt bij verlies
ik heb geen sportpsychologen :/

Als friendlies geen invloed hebben, hoe krijg ik het zelfvertrouwen dan omlaag :?
(als het trouwens wel zeker is dat mijn zelfvertrouwen te hoog is...)

moet ik psychologen aannemen en meteen ontslaan; of de coach ontslaan :? dat laatste lijkt me trouwens niet zo'n structurele oplossing, zeker als je eindelijk een goede coach hebt gevonden :) niet dat ik dat heb btw

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
j_du_pee schreef op 13 mei 2003 @ 20:37:
[...]

ik heb geen sportpsychologen :/

Als friendlies geen invloed hebben, hoe krijg ik het zelfvertrouwen dan omlaag :?
(als het trouwens wel zeker is dat mijn zelfvertrouwen te hoog is...)

moet ik psychologen aannemen en meteen ontslaan; of de coach ontslaan :? dat laatste lijkt me trouwens niet zo'n structurele oplossing, zeker als je eindelijk een goede coach hebt gevonden :) niet dat ik dat heb btw
Als je een goede coach hebt dan is dat idd geen oplossing. Ik zou me trouwens geen zorgen maken als ik jou was. Ik heb er al eeen paar gezien met een hoog zelfvertrouwen en dat voor een seizoen lang.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 11:45
Mijn zelfvertrouwen staat nu op wonderbaarlijk en ik sta 2de in de competitie. Nu moet ik volgend weekend en het wekeend erna tegen de nummer 3, en die heeft betere papieren dan ik.... kan ik beter mijn 2 sportpsychologen houden of ontslaan in zo'n geval?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
iedereen mee eens dat een coach met meer ervaring een beter coach is?

en dat je meer ervaring krijgt door wedstrijden te spelen toch?

dan moet je toch elke friendly je coach opstellen???

* yared telt gewoon 1+1 op

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

yared schreef op 13 May 2003 @ 21:36:
iedereen mee eens dat een coach met meer ervaring een beter coach is?

en dat je meer ervaring krijgt door wedstrijden te spelen toch?

dan moet je toch elke friendly je coach opstellen???

* yared telt gewoon 1+1 op
Daar heb je wel een sterk punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

En wat als ie geblesseerd raakt? Kan ie nog goede training geven vanuit zijn rolstoel?
En volgens mij duurt het super lang voordat je ervaring een niveau omhoog gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:51
Anoniem: 17731 schreef op 13 May 2003 @ 21:47:
En wat als ie geblesseerd raakt? Kan ie nog goede training geven vanuit zijn rolstoel?
En volgens mij duurt het super lang voordat je ervaring een niveau omhoog gaat dan.
Oudere spelers stijgen met minder wedstrijden in hun benen een level in ervaring dan jonge spelers. Je coach van meestal ergens tussen de 35-55 heeft wat dat betreft dus best een pluspuntje. Alleen...is zo zonde om je coach in een belangrijke wedstrijd op te stellen(competitie/beker), en voor friendlies krijgen spelers maar weinig(geloof 1/10 ofzo, of 1/20) ervaring t.o.v. competitiewedstrijden.

Als ie geblesseerd raakt kan ie gewoon training blijven geven, alleen omdat ie zo oud is zal ie niet meer herstellen van z'n blessure. Soort Van Basten zeg maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-05-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
dat maakt dus geen bal uit of ie geblesseerd is of niet, zijn coach functie gaat gewoon door, als ie maar omhoog gaat in ervaring ook al duurt dat een tijdje... :D

Maar zijn leeftijd is natuurlijk wel een probleem....

Denk dat ik voor het eerst maar eens gebruik ga maken van het HT forum.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
en we noemen hem 'Henk'

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mag hem Billy noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Hehe lol, die langste naam die ik tot nu toe gezien heb :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Tis weer polletjes tijd :P

Poll: Wat vind je op dit moment van je team?
Ben uitermate tevreden!
Wel goed hoor!
Mwoa, kan beter!
Echt bagger!!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2053&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 13 mei 2003 @ 22:44:
Tis weer polletjes tijd :P

Ben uitermate tevreden!
Wel goed hoor!
Mwoa, kan beter!
Echt bagger!!
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
kan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Echt bagger. Prestaties zijn ver onder de maat en ik sta zelfs slechter dan vorig seizoen

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik vind dat mijn team onder de maat presteerd...ik weet dat ik nr 1 hoor te worden in mijn league, maar toch sta ik 4e :(

Maar kep effe vraagie :)
Weet iemand in hoeverre de teamresultaten verschillen in een friendly tov een competitiewedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Weet iemand in hoeverre de teamresultaten verschillen in een friendly tov een competitiewedstrijd?
als het team opgesteld is met dezelfde stats zou het in theorie hetzelfde moeten presteren, zit geen verschil in, blijven cijfertjes.

maar ik heb in die paar seizoenen van mij nog nooit met exact dezelfde opstelling gespeeld als de wedstrijd van de zondag ervoor.

* yared is tevree met zijn team, staat tenslotte 'nog' eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 15:44

^^0nMe

Got Babana's?

Nog niemand uitermate tevreden gestemd ?!? Iig nu 1 dan. :) Er is altijd ruimte voor verbetering, maar ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn elftal, de taktieken pakken ook goed uit. Mijn zwakte ligt eigenlijk op het middenveld, heb ook maar 1 goede winger, wat dus ook weer voor zorgt dat het heel verleidelijk is om toch 3-4-3 te spelen, tot nu toe heeft die zwakte nog niet voor slechte prestaties gezorgd. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 16:24
Ik ben wel redelijk tevreden over mijn team. De aanval kan opzich nog wel wat beter, en de passing van mijn middenvelders ook wel. Ik zie aanstaande zondag wel wat er gebeurd tegen de nr. 1, die ik echt moet winnen. De wedstrijd erna zal ik dan ook wel winnen, en dan mag ik geen punten meer laten liggen, en dan wordt ik kampioen. Echter denk ik dat mijn team nog niet klaar is voor de IV, dus liever blijf ik dan nog een seizoen in de V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

TIP: Ik gebruik sinds kort naast HAM ook het programma hattrickorganiser,helaas alleen in engels of duits, met de nederlandse versie zijn ze bezig.

http://www.hattrickorganizer.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Witpen, bedankt voor je tip
Is het wellicht mogelijk dat je een kleine review schrijft over dit programma, wat zijn de plussen en minnen tov bijv. HAM of Mybestteam?

Als je snel bent neem ik het meteen mee in de openingspost van deel 6.
Daarin wou ik sowieso wat meer aandacht aan de software geven dan alleen een linkje.

Voor iedereen die nog iets mist in de openingspost de oproep om dat even te melden.
Wat zoekt iemand die net begint met HT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 14 mei 2003 @ 11:27:

Voor iedereen die nog iets mist in de openingspost de oproep om dat even te melden.
Wat zoekt iemand die net begint met HT?
iIk denk dat het zo wel goed is. Je moet niet teveel info vrijgeven. Het is juist ook het leuke van het spel om er zelf achter te komen wat bv een juiste transfersom is etc. Houden zo dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 16:24
De openingspost vind ik ook wel goed. Gewoon houden zo!.

Ik heb van een vriend een programma gekregen om automatisch elk land op transfers te laten doorzoeken, alleen ik weet niet of dit wel mag. Weet iemand of dit mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op 14 mei 2003 @ 12:15:
De openingspost vind ik ook wel goed. Gewoon houden zo!.

Ik heb van een vriend een programma gekregen om automatisch elk land op transfers te laten doorzoeken, alleen ik weet niet of dit wel mag. Weet iemand of dit mag?
Het is denk ik wel legaal om te doen ja :)
je mag de link wel posten als het verder free- of shareware is. anders neem contact op via mrforay@hotmail.com met mij :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-05-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 22:59
Die wil ik ook wle hebben,... verry usefull :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het is niet zozeer de vraag of iets mag of niet. Xtralive moedigt juist iedereen aan meer communitie tools te maken, echter hebben ze er bewust voor gekozen om het moeilijker te maken door per land te moeten zoeken.

Wat ze dus zullen doen is het programma onwerkbaar maken nadat ze de auteur zullen hebben gevraagd ermee te stoppen. Sowieso blokkeren ze het tools die ze niet willen als die geld voor hun software vragen, dat is namelijk wel een overtreding.

Eigenlijk mag HAM niet eens geld vragen, maar heeft hij toestemming gekregen zolang het niet commercieel verder benut word, maar puur is voor de ontwikkeling en kosten te drukken.

Beste kans om het niet geblocked te krijgen is om het voor jezelf te gebruiken en niet te grootschalig, lees fora e.d., te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zou toch zo'n tool wel handig vinden.
Dus als je m wil delen, mail me maar.

hoedjevanpapier(haalditweg)@(haalditweg)chello.nl

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
En omdat we alweer de 1000 postings genaderd zijn is alweer Deel 6 geopend!

Hier vind je hem!

Op naar de 10.000 postings! :P

posten in dit topic blijft mogelijk totdat het GoTteam tijd heeft voor een slotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Windhoosje schreef op 13 mei 2003 @ 22:44:

Mwoa, kan beter!
Met name mijn middenveld kan nog wel wat versterking gebruiken, met een passable middenveld (op normaal) kom ik nooit uit mijn 5e divisie :( Nu is er al 1 die een solid middenveld haalt op PIC en 2 die een passable middenveld halen op PIC (waarvan er een playmaking traint). Ook de aanval zal flink onder handen genomen worden, alle 19+ spelers moeten het team dit jaar nog verlaten (misschien zelfs een van de 2 18-jarigen).

Ik weet niet of dit al op HT-conferences gepost is, maar er staat een stukje over Hattrick in de Metro van vandaag. Alleen hebben ze er een screenshot van http://www.hattrick.com bijgezet |:(

Don't waste your time or time will waste you

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.