Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ik heb geen sportpsychologenJanspj schreef op 13 May 2003 @ 20:15:
ontsla je Sport Psychologen, anders is er een kans dat je zelfvertrouwen naar onzeker zakt bij verlies

Als friendlies geen invloed hebben, hoe krijg ik het zelfvertrouwen dan omlaag
(als het trouwens wel zeker is dat mijn zelfvertrouwen te hoog is...)
moet ik psychologen aannemen en meteen ontslaan; of de coach ontslaan
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Als je een goede coach hebt dan is dat idd geen oplossing. Ik zou me trouwens geen zorgen maken als ik jou was. Ik heb er al eeen paar gezien met een hoog zelfvertrouwen en dat voor een seizoen lang.j_du_pee schreef op 13 mei 2003 @ 20:37:
[...]
ik heb geen sportpsychologen
Als friendlies geen invloed hebben, hoe krijg ik het zelfvertrouwen dan omlaag
(als het trouwens wel zeker is dat mijn zelfvertrouwen te hoog is...)
moet ik psychologen aannemen en meteen ontslaan; of de coach ontslaandat laatste lijkt me trouwens niet zo'n structurele oplossing, zeker als je eindelijk een goede coach hebt gevonden
niet dat ik dat heb btw
Gezocht!
Router
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
en dat je meer ervaring krijgt door wedstrijden te spelen toch?
dan moet je toch elke friendly je coach opstellen???
* yared telt gewoon 1+1 op
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 34339
Daar heb je wel een sterk puntyared schreef op 13 May 2003 @ 21:36:
iedereen mee eens dat een coach met meer ervaring een beter coach is?
en dat je meer ervaring krijgt door wedstrijden te spelen toch?
dan moet je toch elke friendly je coach opstellen???
* yared telt gewoon 1+1 op
Anoniem: 17731
En volgens mij duurt het super lang voordat je ervaring een niveau omhoog gaat dan.
Oudere spelers stijgen met minder wedstrijden in hun benen een level in ervaring dan jonge spelers. Je coach van meestal ergens tussen de 35-55 heeft wat dat betreft dus best een pluspuntje. Alleen...is zo zonde om je coach in een belangrijke wedstrijd op te stellen(competitie/beker), en voor friendlies krijgen spelers maar weinig(geloof 1/10 ofzo, of 1/20) ervaring t.o.v. competitiewedstrijden.Anoniem: 17731 schreef op 13 May 2003 @ 21:47:
En wat als ie geblesseerd raakt? Kan ie nog goede training geven vanuit zijn rolstoel?
En volgens mij duurt het super lang voordat je ervaring een niveau omhoog gaat dan.
Als ie geblesseerd raakt kan ie gewoon training blijven geven, alleen omdat ie zo oud is zal ie niet meer herstellen van z'n blessure. Soort Van Basten zeg maar
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-05-2003 21:57 ]
dat maakt dus geen bal uit of ie geblesseerd is of niet, zijn coach functie gaat gewoon door, als ie maar omhoog gaat in ervaring ook al duurt dat een tijdje...En wat als ie geblesseerd raakt? Kan ie nog goede training geven vanuit zijn rolstoel?
Maar zijn leeftijd is natuurlijk wel een probleem....
Denk dat ik voor het eerst maar eens gebruik ga maken van het HT forum.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hehe lol, die langste naam die ik tot nu toe gezien heb
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Poll: Wat vind je op dit moment van je team?
• Ben uitermate tevreden!
• Wel goed hoor!
• Mwoa, kan beter!
• Echt bagger!!
Ook een poll maken? Klik hier
Anoniem: 34339
kan beterWindhoosje schreef op 13 mei 2003 @ 22:44:
Tis weer polletjes tijd
• Ben uitermate tevreden!
• Wel goed hoor!
• Mwoa, kan beter!
• Echt bagger!!
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Gezocht!
Router
Maar kep effe vraagie
Weet iemand in hoeverre de teamresultaten verschillen in een friendly tov een competitiewedstrijd?
als het team opgesteld is met dezelfde stats zou het in theorie hetzelfde moeten presteren, zit geen verschil in, blijven cijfertjes.Weet iemand in hoeverre de teamresultaten verschillen in een friendly tov een competitiewedstrijd?
maar ik heb in die paar seizoenen van mij nog nooit met exact dezelfde opstelling gespeeld als de wedstrijd van de zondag ervoor.
* yared is tevree met zijn team, staat tenslotte 'nog' eerste.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Anoniem: 77348
http://www.hattrickorganizer.de/
Is het wellicht mogelijk dat je een kleine review schrijft over dit programma, wat zijn de plussen en minnen tov bijv. HAM of Mybestteam?
Als je snel bent neem ik het meteen mee in de openingspost van deel 6.
Daarin wou ik sowieso wat meer aandacht aan de software geven dan alleen een linkje.
Voor iedereen die nog iets mist in de openingspost de oproep om dat even te melden.
Wat zoekt iemand die net begint met HT?
iIk denk dat het zo wel goed is. Je moet niet teveel info vrijgeven. Het is juist ook het leuke van het spel om er zelf achter te komen wat bv een juiste transfersom is etc. Houden zo dus!yared schreef op 14 mei 2003 @ 11:27:
Voor iedereen die nog iets mist in de openingspost de oproep om dat even te melden.
Wat zoekt iemand die net begint met HT?
Ik heb van een vriend een programma gekregen om automatisch elk land op transfers te laten doorzoeken, alleen ik weet niet of dit wel mag. Weet iemand of dit mag?
Het is denk ik wel legaal om te doen jagrooviee17 schreef op 14 mei 2003 @ 12:15:
De openingspost vind ik ook wel goed. Gewoon houden zo!.
Ik heb van een vriend een programma gekregen om automatisch elk land op transfers te laten doorzoeken, alleen ik weet niet of dit wel mag. Weet iemand of dit mag?
je mag de link wel posten als het verder free- of shareware is. anders neem contact op via mrforay@hotmail.com met mij
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 14-05-2003 12:19 ]
Het is niet zozeer de vraag of iets mag of niet. Xtralive moedigt juist iedereen aan meer communitie tools te maken, echter hebben ze er bewust voor gekozen om het moeilijker te maken door per land te moeten zoeken.Ik heb van een vriend een programma gekregen om automatisch elk land op transfers te laten doorzoeken, alleen ik weet niet of dit wel mag. Weet iemand of dit mag?
Wat ze dus zullen doen is het programma onwerkbaar maken nadat ze de auteur zullen hebben gevraagd ermee te stoppen. Sowieso blokkeren ze het tools die ze niet willen als die geld voor hun software vragen, dat is namelijk wel een overtreding.
Eigenlijk mag HAM niet eens geld vragen, maar heeft hij toestemming gekregen zolang het niet commercieel verder benut word, maar puur is voor de ontwikkeling en kosten te drukken.
Beste kans om het niet geblocked te krijgen is om het voor jezelf te gebruiken en niet te grootschalig, lees fora e.d., te verspreiden.
Dus als je m wil delen, mail me maar.
hoedjevanpapier(haalditweg)@(haalditweg)chello.nl
Hier vind je hem!
Op naar de 10.000 postings!
posten in dit topic blijft mogelijk totdat het GoTteam tijd heeft voor een slotje
Met name mijn middenveld kan nog wel wat versterking gebruiken, met een passable middenveld (op normaal) kom ik nooit uit mijn 5e divisieWindhoosje schreef op 13 mei 2003 @ 22:44:
Mwoa, kan beter!
Ik weet niet of dit al op HT-conferences gepost is, maar er staat een stukje over Hattrick in de Metro van vandaag. Alleen hebben ze er een screenshot van http://www.hattrick.com bijgezet

Don't waste your time or time will waste you
Dit topic is gesloten.