het kost geld als je uitspeeld (de reis). Het voordeel is dat je meer toeschouwers zult hebben. dus altijd thuisspelen tegen buitenlandse club.Anoniem: 79124 schreef op 09 May 2003 @ 17:05:
[...]
Ik weet het, daarom zei ik ook: "laatste vraagje". Maar ja boeit niet..
Mag ik nog wel wat anders vragen...?![]()
Oefenen tegen buitenlandse tegenstander is toch bter om één of andere reden..?
Nu heb ik 25 teams uitgedaagd, allemaal uit verschillende landen. En niemand reageerd...
Is het normaal dat ze niet zo happig zijn, en moet je gewoon geluk hebben..?
Wat ik doe is een land kiezen, en dan 25 online mensen uitdagen...lukt bij mij altijdAnoniem: 79124 schreef op 09 mei 2003 @ 17:05:
[...]
Ik weet het, daarom zei ik ook: "laatste vraagje". Maar ja boeit niet..
Mag ik nog wel wat anders vragen...?![]()
Oefenen tegen buitenlandse tegenstander is toch bter om één of andere reden..?
Nu heb ik 25 teams uitgedaagd, allemaal uit verschillende landen. En niemand reageerd...
Is het normaal dat ze niet zo happig zijn, en moet je gewoon geluk hebben..?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 79124
Bij mij inmiddels ook gelukt..Tegen 5 div team uit zweden..Windhoosje schreef op 09 May 2003 @ 17:37:
[...]
Wat ik doe is een land kiezen, en dan 25 online mensen uitdagen...lukt bij mij altijd

2 - Ruyven’s Boys – N.V.F.
1 - FC Torretjes – Hottentotse Boys
1 - Springfield – CVP
1 - FC Halderberge – Grunn Boer’n
1 - United United – Tikkie Terug
1 - Tha Groove's - Bakkumse Beren
1 - Virtual Winners - FC BASKETBALL
1 - OO0nMe's Dreamteam – Deathrow
1 - foray 4ever - Der Witz
1 - Pielewiepers - HHS
1 - Springfield – CVP
1 - Pielewiepers - HHS
Omdat normale mensen in de kroeg zitten.Anoniem: 79124 schreef op 10 May 2003 @ 01:32:
waarom is het hier zo rustig..?
Denk dat ik ook maar eens ga
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Mogguhh, The Dolf heeft gelijkAnoniem: 79124 schreef op 10 May 2003 @ 01:32:
waarom is het hier zo rustig..?
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Anoniem: 58149
Morgen weer wedstrijd tegen de nummer een van m'n poule (ik sta zelf 2e). Ik moet em gewoon winnen omdat hij alle wedstrijden heeft gewonnen en ik ook alles op eentje na...
Alleen ik heb nu drie blessures en moet dus baggerspelers opstellen. Ben bang dat ik dus verlies
Vorig seizoen verloor ik ook al en toen stond ie ook een hele tijd bovenaan. Alleen op het laatst is ie net niet gepromoveerd.
Alleen ik heb nu drie blessures en moet dus baggerspelers opstellen. Ben bang dat ik dus verlies
Vorig seizoen verloor ik ook al en toen stond ie ook een hele tijd bovenaan. Alleen op het laatst is ie net niet gepromoveerd.
2 - Ruyven’s Boys – N.V.F.
1 - Springfield – CVP
1 - Pielewiepers - HHS
ErikdeJ En het is hier gvd eindelijk eens rustig... de vorige drie delen van dit topic gingen zo snel richting de 1.000 dat ik elke dag een uur aan het lezen was
De reden dat veel mensen niet reageren op je vragen is omdat ze vaak ieder voor zich zo'n vraag al enkele keren beantwoord hebben en het meeste te vinden is in de beginpost. 
Als je je zoveel verveeld op je stage lees dan even rustig de urls n de beginpost door, scheelt je het doorspitten van 'honderden reacties' en het is echt heel intressant spul om te lezen en om je team beter te maken.
* yared mocht uitslapen vandaag, want morgen moet er gepeesd worden.... moederdag
1 - Springfield – CVP
1 - Pielewiepers - HHS
ErikdeJ En het is hier gvd eindelijk eens rustig... de vorige drie delen van dit topic gingen zo snel richting de 1.000 dat ik elke dag een uur aan het lezen was
Als je je zoveel verveeld op je stage lees dan even rustig de urls n de beginpost door, scheelt je het doorspitten van 'honderden reacties' en het is echt heel intressant spul om te lezen en om je team beter te maken.
he Neudeboules, zelfs een vader met twee kids die NIET naar de kroeg is geweest is later zijn bed uit dan jijMogguhh, The Dolf heeft gelijk
* yared mocht uitslapen vandaag, want morgen moet er gepeesd worden.... moederdag
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 17731
Nou weer een slechte jeugd speler getrokken. Nu al 18 keer een jeugdspeler gepromoveerd en nog nooit was het ook maar iets (beste was een weak keeper). Ik begin me nu lichtelijk te irriteren als je hoort dat anderen met een slechte opleiding wel super goede spelers krijgen.
waar is de gerechtigheid.
Ik heb vandaag weer een super-pull, kijk maar
* grooviee17 is heel erg happy hiermee
Nu ben ik echter weer aan het twijfelen gebracht met mijn training. Ik wou na deze week van keeping overstappen naar passing/scoring, omdat ik in de aanval ook een aantal jonkies heb, nl een 17/18/19/23 jarige rondlopen, dus dat kan ik ook wel trainen. Maar dat loopt al wel goed, en een keeper trainen is ook wel leuk. Iemand hier een advies voor wat ik zou moeten doen
Een solid keeper van 17, dus erg goed trainbaar, en het is een clown. Als ie nou populair was geweest, dan had het echt helemaal super geweest.Serge van Dijk (11703496)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Stamina: wretched Goaltending: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
Nu ben ik echter weer aan het twijfelen gebracht met mijn training. Ik wou na deze week van keeping overstappen naar passing/scoring, omdat ik in de aanval ook een aantal jonkies heb, nl een 17/18/19/23 jarige rondlopen, dus dat kan ik ook wel trainen. Maar dat loopt al wel goed, en een keeper trainen is ook wel leuk. Iemand hier een advies voor wat ik zou moeten doen
[ Voor 2% gewijzigd door grooviee17 op 11-05-2003 12:56 . Reden: typo's ]
Ben jaloersgrooviee17 schreef op 11 May 2003 @ 12:55:
[...]
Een solid keeper van 17, dus erg goed trainbaar, en het is een clown. Als ie nou populair was geweest, dan had het echt helemaal super geweest.
Ik heb zin om de geldkraan van de jeugdopleiding dicht te draaien, ene bagger na de andere
. Deze week ook weer eentje waar je weer niks mee kan.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Anoniem: 42423
Volgens mij klopt er ook geen zak van .. ik heb al 2-3 seizoenen excellent (of misschien wel high excellent), maar bij mij komt er ook de 1 na de andere baggerspeler uit!
mailen naar de GM van hattrick Nederland zou ik zeggen. Dan zoeken ze het echt voor je uit!Anoniem: 42423 schreef op 11 May 2003 @ 15:01:
Volgens mij klopt er ook geen zak van .. ik heb al 2-3 seizoenen excellent (of misschien wel high excellent), maar bij mij komt er ook de 1 na de andere baggerspeler uit!
Wat ik nu toch trek...
Daan van Zijll Langhout (11708134)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 34 000 Euro
Loon: 660 Euro/week
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Redelijk scoren... Toch nog netjes vind ik zelf..
Aangezien ik vanaf deze week op scoren train. (5 jonge aanvallers, 17,17,19,19,23, gevarieerd van matig tot goed scoren) Dus denk dat hier nog wel wat van te maken is.... toch? de rest van het seizoen wou ik nl op scoren trainen... En met 5 aanvallers die echt kunnen leren... aan het einde van het seizoen twee verkopen.. dacht ik zo..
(hoop ik)
En dan ook nog twee redelijke aanvallers van 26 en 28.. (te veel dus) Hmmm.... wat moet er mee aan... dit is te veel in ieder geval...
Daan van Zijll Langhout (11708134)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
vastgestelde waarde: 34 000 Euro
Loon: 660 Euro/week
Eigenaar: VV Achteruit
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Redelijk scoren... Toch nog netjes vind ik zelf..
En dan ook nog twee redelijke aanvallers van 26 en 28.. (te veel dus) Hmmm.... wat moet er mee aan... dit is te veel in ieder geval...
[ Voor 21% gewijzigd door koentjuh op 11-05-2003 17:10 ]
Jeugdopleiding deze week naar goed, en wat komt er dan uit........weer crap
Het is dat ik zoveel geld heb verdiend aan de beker(volgens mij heeft niemand tot deze ronde toe meer verdiend
) , anders had ik de investeringen lekker op 10k gelaten. En voor al die mensen die in de toto hebben voorspeld dat ik vandaag ga winnen....De uitslag zou nog wel eens verrassend kunnen zijn, heb weinig vertrouwen in een goede afloop.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Een keeper kon toch niet 17 zijn? Ik dacht dat de leeftijd tussen 19 en 23 lag ofzo...grooviee17 schreef op 11 mei 2003 @ 12:55:
[...]
Een solid keeper van 17, dus erg goed trainbaar, en het is een clown. Als ie nou populair was geweest, dan had het echt helemaal super geweest.
Anoniem: 78118
Ruyven’s Boys – N.V.F. 2
FC Torretjes – Hottentotse Boys 1
Springfield – CVP 2
FC Halderberge – Grunn Boer’n 2
United United – Tikkie Terug 2
Tha Groove's - Bakkumse Beren 1
Virtual Winners - FC BASKETBALL 1
OO0nMe's Dreamteam – Deathrow 1
Deathrowforay 4ever - Der Witz 1
Pielewiepers – HHS 1
FC Torretjes – Hottentotse Boys 1
Springfield – CVP 2
FC Halderberge – Grunn Boer’n 2
United United – Tikkie Terug 2
Tha Groove's - Bakkumse Beren 1
Virtual Winners - FC BASKETBALL 1
OO0nMe's Dreamteam – Deathrow 1
Deathrowforay 4ever - Der Witz 1
Pielewiepers – HHS 1
DIe HAM Freeware.. Ik krijg telkens Connection timed out (error # 10060) Weet iemand waar het aan ligt.. heb al opnieuw geinstalleerd enzo... 
weet iemand het probleem?
.
.
.
Niemand????
weet iemand het probleem?
.
.
.
Niemand????
[ Voor 17% gewijzigd door koentjuh op 11-05-2003 19:40 ]
Anoniem: 34339
Kom net terug van een zalig weekendje Valkenburg en trek gelijk een geweldige jeugdspeler! not......
Waarom kan je de topscoorders in je serie niet meer bekijken?
Gezocht!
Router
de een noemt het bagger, ik noem het top (kun je nagaan wat ik normaal trek
)
* yared baalt alleen dat ie deze niet begin van het seizoen trok
Even 7 weken middenveld op korte pass trainen en dan eind v/h seizoen verkopen als 18 jarige...17 jaar, redelijk vorm, gezond
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
vastgestelde waarde: 26 000 Euro
Loon: 620 Euro/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Positiespel: matig Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dit kan je qua jeugdspeler wat je getrokken hebt wel top noemen (ik heb ook maar max een redelijk gehaaldyared schreef op 11 May 2003 @ 19:00:
de een noemt het bagger, ik noem het top (kun je nagaan wat ik normaal trek)
[...]
Even 7 weken middenveld op korte pass trainen en dan eind v/h seizoen verkopen als 18 jarige...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hmm..wedstrijd begonnen.. Kijken wat mijn talent (spec bovengepost) ervan gaat bakken deze wedstrijd ... 
Wat duurt het tegenwoordig toch lang voordat je verslag kunt lezen.. is nu al bijna half uur aan d egang...
Wat duurt het tegenwoordig toch lang voordat je verslag kunt lezen.. is nu al bijna half uur aan d egang...
[ Voor 35% gewijzigd door koentjuh op 11-05-2003 20:27 ]
rijk worden doe je nooit anders dan met een 17 jarige van een ton aan het begin vh seizoen, ben al blij hiermeeDit kan je qua jeugdspeler wat je getrokken hebt wel top noemen (ik heb ook maar max een redelijk gehaald ) maar normaal gezien blijft het ook echt bagger, zonde om te trainen, en korte pass trainen zal je niet echt rijk gaan maken(uitzonderingen daargelaten)
Tis weer eens vh oude... geen verslagen tot halverwege de wedstrijd
luisteren: Hattrick Radio
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 11-05-2003 20:38 ]
denk dat die makers van hattrick nu lekker met een dikke sigaar in een bubbelbad zitten. waar gaat anders het geld van de supporters anders heen? Dames van lichte zeden zijn zeker duur daar in Zweden. Ach ja wel leuk dat je dadelijk ineens ziet dat je ver voor staat 
Maar vindt het wel asociaal een beetje aan het worden de laatste tijd. Of wij zijn gewoon verwend met de bakken van GoT/Tweakers.net
Maar vindt het wel asociaal een beetje aan het worden de laatste tijd. Of wij zijn gewoon verwend met de bakken van GoT/Tweakers.net
als je je dat niet realiseert ...Of wij zijn gewoon verwend met de bakken van GoT/Tweakers.net
oooh... heerlijk! speel PIC tegen een geschopt_voor_cheaten_team en sta reeds 5-0 voor met een Hattrick voor me nverse forward
ik wil gewoon eens 12-0 winnen!!!
[ Voor 25% gewijzigd door yared op 11-05-2003 20:44 ]
Haha... ik denk een combinatie van beide... als straks de nieuwe server er weer staat komt het vast wel weer goed...! en anders.. wie voelt zich geroepen (en heeft de benodigede liquide middelen
) om ze een goede server te schenken...
ik 3-1... Maar wel twee verdedigers van mij eruit geschopt.... en nu staat er dus een prutser in de verdediging (waardeloos verdedigen) en met 3-5-2 kon dat nog wel eens moeilijk worden....
Niet te geloven wat me nu overkomt!! Ik scoor in de 43e minuut de 0 - 1 (Jippie), daarna wordt er in de 44e minuut gelijk gemaakt, jammer. Maar wat er daarna gebeurt is NIET te geloven... voor rust wordt het nog 2 - 1, daarna 3 - 1 en daarna zelfs nog 4 - 1, dat zijn 5 goals in 2 minuten!!!!!!!!! ARGHHH
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Had ik laats ook (ongeveer dan) stond met 1-0 achter en in 2 min (laaste van de eerste helft) scoor ik er drie achter elkaar.. en sta je met 3-1 voor.. wazig
Wedstrijd in mijn competitie..:
Mastermind's begon aan de wedstrijd met een interessante 0-0-0 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: - - - .
Kerel is net begonnen deze week..zal het nog wel niet helemaal snappen...
Wedstrijd in mijn competitie..:
Mastermind's begon aan de wedstrijd met een interessante 0-0-0 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: - - - .
Kerel is net begonnen deze week..zal het nog wel niet helemaal snappen...
[ Voor 44% gewijzigd door koentjuh op 11-05-2003 21:01 ]
Inderdaad, tamelijk wazig. Nou ja, het is niet anders. Denk alleen niet dat ik de achterstand nog goed ga maken...
Neej... vrees het ook voor je... maar je moet wel toegeven... was een psygologisch zeer goed moment van de tegenstander om dan pas toe te slaan
....
Dat is inderdaad een ding dat zeker is! 
Misschien even een extra psycholoog inhuren
Misschien even een extra psycholoog inhuren
[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 11-05-2003 21:14 ]
Tuurlijk wel, als je een 17-20 jarige traint op bv verdedigen, met startniveau redelijk, of zelfs matig, dan wordt je nog rijker mee dan die speler van je trainen op passen. Ok, tenzij je geen geld hebt voor spelers(matig al voor 5-10kyared schreef op 11 May 2003 @ 20:34:
[...]
rijk worden doe je nooit anders dan met een 17 jarige van een ton aan het begin vh seizoen, ben al blij hiermee
Tis weer eens vh oude... geen verslagen tot halverwege de wedstrijd
luisteren: Hattrick Radio
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls
Verslagen zijn traag ja, maarja, kon erger, beter stabiele servers dan helemaal geen(zoals de laatste keer
D3-Monk
trouble in little yaredhome
me vriendin stond erop om 4-4-2 te spelen net als afgelopen woensdag toen ze voor het eerst 4-4-2 speelde sinds ze in de 5e zit... toen won ze 1-0 met F-team, nu staat ze 7-1 voor tegen de nummer 4 (zelf was ze 6e) tja, discussie verloren ...4-4-2 rulz!
* yared gaat er ook niet meer op wijzen dat de conditie tien keer beter is nu, verliest ie toch
me vriendin stond erop om 4-4-2 te spelen net als afgelopen woensdag toen ze voor het eerst 4-4-2 speelde sinds ze in de 5e zit... toen won ze 1-0 met F-team, nu staat ze 7-1 voor tegen de nummer 4 (zelf was ze 6e) tja, discussie verloren ...4-4-2 rulz!
* yared gaat er ook niet meer op wijzen dat de conditie tien keer beter is nu, verliest ie toch
de 3 innermid variant van 4-4-2 is best goed hoor, daarmee heb ik nog een hoge klasser in de beker verslagenyared schreef op 11 May 2003 @ 21:28:
trouble in little yaredhome
D3-Monk
que? hoe is deze 'variant' dan?de 3 innermid variant van 4-4-2 is best goed hoor, daarmee heb ik nog een hoge klasser in de beker verslagen
Anoniem: 73618
Met 10 man, 4-2 gewonnen van de nr 1 sta nu 3e 
mijn spits kreeg na een kopstoot rood, vroeger mocht dat nog....
mijn spits kreeg na een kopstoot rood, vroeger mocht dat nog....
Nee joh, vleugelspeler naar het midden is nog steeds geen innermid erbij, gast blijft een winger. Je kan bv een van de 2 wingers als aanvaller instellen, en dan een van de 2 spitsen als middenvelder. Of een van je 4 verdedigers als mid, en een winger als defender.
Gewonnen met 3-0, zo slecht was het nog niet dus

D3-Monk
Anoniem: 79124
29 jaar, goed vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Norge
vastgestelde waarde: 188 000 Euro
Loon: 1 836 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: The Jong ones
Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Volgens mij heb ik hier een redelijk sterke keeper...toch..?
Ik heb hem te koop gezet voor 190k, zal ik dit er voor vangen..?
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Norge
vastgestelde waarde: 188 000 Euro
Loon: 1 836 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: The Jong ones
Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Volgens mij heb ik hier een redelijk sterke keeper...toch..?
Ik heb hem te koop gezet voor 190k, zal ik dit er voor vangen..?
stelde me vraag verkeerd... ik bedoel wat maakt het uit als je een man naar voren schuift en eentje naar achteren... het blijft 4-4-2 snappie?vleugelspeler naar het midden is nog steeds geen innermid erbij, gast blijft een winger. Je kan bv een van de 2 wingers als aanvaller instellen, en dan een van de 2 spitsen als middenvelder. Of een van je 4 verdedigers als mid, en een winger als defender.
8-0 gewonnen, helaas net geen twee hattricks
Ok, kwa nummers blijft het 4-4-2 ja, maar qua ingenomen positie is het een wereld van verschil: Winger naar voren wordt een centrale aanvaller, aanvaller naar achter wordt een innermid ! en dus geen winger. Daardoor kan je 4-4-2 blijven spelen en toch aardig wat balbezit hebben zoals bij 3-5-2(wel iets minder, blijft 5 tegen 4yared schreef op 11 May 2003 @ 22:10:
[...]
stelde me vraag verkeerd... ik bedoel wat maakt het uit als je een man naar voren schuift en eentje naar achteren... het blijft 4-4-2 snappie?
8-0 gewonnen, helaas net geen twee hattricks
D3-Monk
4-0, weer met pic, weer lekker aan de teamgeest gewerkt
en bedankt, daar kan ik wat meeOk, kwa nummers blijft het 4-4-2 ja, maar qua ingenomen positie is het een wereld van verschil: Winger naar voren wordt een centrale aanvaller, aanvaller naar achter wordt een innermid ! en dus geen winger. Daardoor kan je 4-4-2 blijven spelen en toch aardig wat balbezit hebben zoals bij 3-5-2(wel iets minder, blijft 5 tegen 4 ) Nadeel is alleen dus de verzwakte vleugelverdediging, vleugelaanval, als een tegenstander weet welke kant het is, zouden ze daar gebruik van kunnen maken.
iemand al zijn divisie geupdate?
zit maar te wachten en te wachten
Heb 8-0 gewonnen, dus tikt lekker aan.
Me vriendin is helemaal happy, 9-1 winst met 4-4-2 en staat waarschijnelijk 4e met waanzinnig beter eigen doelsaldo dan de nummer 1
* NiMu83 is zeer ontevreden over zijn team 
Zo win je vorig jaar alles, zo speel je bagger nu
Kreeg nog een rode kaart ook en nu sta ik 4e...echt dramatisch...ik schaam me rot!
Speelde 2-2 overigens...ik scoor gewoon niks meer...wordt tijd dat de goede passes komen!
Zo win je vorig jaar alles, zo speel je bagger nu
Kreeg nog een rode kaart ook en nu sta ik 4e...echt dramatisch...ik schaam me rot!
Speelde 2-2 overigens...ik scoor gewoon niks meer...wordt tijd dat de goede passes komen!
Ik hoop nu het keerpunt te hebben bereikt, na de eerste helft van dit seizoen erg slechte vorm en bagger resultaat. Trainingsupdate vrijdag was al uitstekend, 2 mids naar brilliant. Vandaag met 6-1 gewonnen van een directe concurrent met een satisfied (net geen calm) teamspirit en normal en daarmee een world class middenveld gehaald.
Helaas heeft de grootste mazzelpik in onze league in de laatste 3 minuten nog 2 goals gemaakt en gewonnen, anders stond ik nu eerste in de league
.
* Xanathorn hoopt dat het team dit resultaat kan vasthouden en dit seizoen naar de II promoveren.
Helaas heeft de grootste mazzelpik in onze league in de laatste 3 minuten nog 2 goals gemaakt en gewonnen, anders stond ik nu eerste in de league
* Xanathorn hoopt dat het team dit resultaat kan vasthouden en dit seizoen naar de II promoveren.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
me hele divisie is gekicked voor cheatingDivisies:V.228 (8345)
Land: Nederland
Level: 5 van de 7
Team Gespeeld Goals Punten
. -
. -
. -
. -
. -
. -
. -
. -
F5 F5 F5
Anoniem: 8964
gewonnen met 1-0 van de nummer 6. met PIC en de 2e helft met maar 10 man voor mij.
maar goed, gewonnen is gewonnen
enige vreemde is. de #1 heeft gelijkgespeeld en heeft toch 15 punten gehaald uit 5 wedstrijden =/
denk ik 2 punten ingelopen te hebben krijg je dit
maar goed, gewonnen is gewonnen
enige vreemde is. de #1 heeft gelijkgespeeld en heeft toch 15 punten gehaald uit 5 wedstrijden =/
Verloren met 3-0
Had ik eigenlijk wel verwacht, had ook PIC gespeeld om een beetje aan mijn teamspirit te werken, maar die gast MOTSt voor de 2e keer dit seizoen en haalt opnieuw een brilliant middenveld. Dus eigenlijk is 3-0 niet echt slecht als je bedenkt dat ik maar een weak middenveld had. Nu maar hopen dat 'ie promoveert, dan heb ik volgend jaar tenminste een kans 
Jeugdspeler was zoals de afgelopen weken weer
Nu maar hopen dat er binnenkort een paar aanvallers een niveau omhoog gaan, zodat ik mijn middenveld wat kan versterken.
Jeugdspeler was zoals de afgelopen weken weer

Don't waste your time or time will waste you
hier de got toto stand na 6 rondes
1. Hoedjevanpapier 44pt
2. Windhoosje 41 pt
3. Yared 41 pt
4. Frizza 36 pt
5. Thije 34 pt
6. Zonar 34 pt
7. Grooviee17 30 pt
8. G0009 16 pt
9. neudeboules 6 pt
De Weekwinnaars zijn Hoedjevanpapier, Zonar, Grooviee17 en Yared met ieder 6 goed, ze krijgen dus allemaal een extra puntje erbij.
1. Hoedjevanpapier 44pt
2. Windhoosje 41 pt
3. Yared 41 pt
4. Frizza 36 pt
5. Thije 34 pt
6. Zonar 34 pt
7. Grooviee17 30 pt
8. G0009 16 pt
9. neudeboules 6 pt
De Weekwinnaars zijn Hoedjevanpapier, Zonar, Grooviee17 en Yared met ieder 6 goed, ze krijgen dus allemaal een extra puntje erbij.
als je niet alleen post maar ook leest zag je dus dat de divisies nog niet geupdated warenenige vreemde is. de #1 heeft gelijkgespeeld en heeft toch 15 punten gehaald uit 5 wedstrijden =/
hij heeft er dus 5x3punten + vandaag 1 punt voor de 6e wedstrijd van het seizoen
* yared is slim
had geen tijd om de toto in te vullen dus had hem van iemand overgenomen, wie het ook was, mijn dank is groot, alleen neem ik volgende keer toch windhoosje of hoedjevanpapier
Mag je meteen gebanned worden voor cheaten imhoyared schreef op 11 May 2003 @ 23:46:
* yared is slim
had geen tijd om de toto in te vullen dus had hem van iemand overgenomen, wie het ook was, mijn dank is groot, alleen neem ik volgende keer toch windhoosje of hoedjevanpapier![]()
Gezocht!
Router
Anoniem: 48983
ikke nog nie...
0-3 verloren:
BeuKeR UNiTeD
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: goed
Linksback : matig
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig
ciao
Middenveld: waardeloos
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : matig
SLAAT NERGENS OP!!! Ik vind dit echt onzin!
0-3 verloren:
BeuKeR UNiTeD
ciao
Ja ik ken het ja...Ik heb er ook last van, van dit soort praktijken...Anoniem: 48983 schreef op 12 May 2003 @ 08:39:
ikke nog nie...
0-3 verloren:
BeuKeR UNiTeD
ciao
Ben de betere ploeg en toch win ik niet
Voor de derde week achter elkaar weekwinnaar in de GoT Toto 
Gisteren weer gewonnen, deze keer met 9-1. Gaat erg lekker dit jaar,
Heb nu 18 uit 6, en 34 voor en 3 tegen. Zit er wel dik in dat ik dit jaar dus eindelijk ga promoveren.
Gisteren weer gewonnen, deze keer met 9-1. Gaat erg lekker dit jaar,
Heb nu 18 uit 6, en 34 voor en 3 tegen. Zit er wel dik in dat ik dit jaar dus eindelijk ga promoveren.
en toen lag hattrick er weer uit.... wordt echt tijd dat die nieuwe server het weer gaat doen daar !!!!
Zoals misschien sommigen weten ben ik begin dit seizoen begonnen aan Hattrick. Ik had het "geluk" een kampioen VI-klasser te krijgen. Ik dacht geluk, omdat het me een beetje extra geld opleverde van de bonussen. Er was me al gewaarschuwd dat het wel eens moeilijk zou worden in de Ve-klas. Mijn doelstelling was dan ook om er tenminste in te blijven.
Wat schets mijn verbazing. Ik sta op dit moment nummer 1 in V.189
Mijn doel is nog steeds niet om kampioen te worden, want die illusie had ik aan het begin van het seizoen toch al niet. Ik denk zelfs dat ik een "probleem" heb als ik promoveer. Mijn spelers zijn waarschijnlijk te zwak om in de IVe-klas te spelen.
Iemand een idee hoe ik mijn geld moet besteden als ik toch onverhoopt kampioen wordt (wat ik natuurlijk wel zou willen als beginneling
) ?
Wat schets mijn verbazing. Ik sta op dit moment nummer 1 in V.189
Mijn doel is nog steeds niet om kampioen te worden, want die illusie had ik aan het begin van het seizoen toch al niet. Ik denk zelfs dat ik een "probleem" heb als ik promoveer. Mijn spelers zijn waarschijnlijk te zwak om in de IVe-klas te spelen.
Iemand een idee hoe ik mijn geld moet besteden als ik toch onverhoopt kampioen wordt (wat ik natuurlijk wel zou willen als beginneling
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
gewoon je spelers goed blijven trainen en dan proberen 2de te worden. En dan volgend seizoen kampioen en dan kun je goed mee in IV divisie.
Anoniem: 77348
stadion uitbreiden en goede middenvelders kopen,de rest van je spelers is minder belangrijk.doemaarwat schreef op 12 mei 2003 @ 10:22:
Zoals misschien sommigen weten ben ik begin dit seizoen begonnen aan Hattrick. Ik had het "geluk" een kampioen VI-klasser te krijgen. Ik dacht geluk, omdat het me een beetje extra geld opleverde van de bonussen. Er was me al gewaarschuwd dat het wel eens moeilijk zou worden in de Ve-klas. Mijn doelstelling was dan ook om er tenminste in te blijven.
Wat schets mijn verbazing. Ik sta op dit moment nummer 1 in V.189![]()
Iemand een idee hoe ik mijn geld moet besteden als ik toch onverhoopt kampioen wordt (wat ik natuurlijk wel zou willen als beginneling) ?
Mijn stadion uitbreiden was ik inderdaad al van plan. Ik train mijn middenveld al vanaf de tweede wedstrijd in het seizoen, maar heb helaas wat oudere middenvelders, dus was al een beetje op zoek naar wat jongere.Anoniem: 77348 schreef op 12 May 2003 @ 10:38:
[...]
stadion uitbreiden en goede middenvelders kopen,de rest van je spelers is minder belangrijk.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Anoniem: 77348
tja oude spelers trainen niet zovlug,verkopen en inderdaad jonge middenvelders zoeken. Ik zie ook nog een vleugelspeler met slechts 1,5 ster zou ik ook vervangen wordt de aanval gelijk een stuk sterkerdoemaarwat schreef op 12 mei 2003 @ 10:47:
[...]
Mijn stadion uitbreiden was ik inderdaad al van plan. Ik train mijn middenveld al vanaf de tweede wedstrijd in het seizoen, maar heb helaas wat oudere middenvelders, dus was al een beetje op zoek naar wat jongere.
jij hebt geluk met je team ik zit nog in VII.
Wohoo! Voor de 3e keer achter elkaar weer weekwinnaar van de Toto
.
Het ging gisteren niet zoals gepland, 2-2 gelijk gespeeld. Nu moet ik wel 2 keer winnen van de huidige nummer 1 en dan geen punten meer laten liggen. Dan heb ik nog een kans op het kampioenschap, anders niet. Maar laten we hopen dat het goed blijft gaan.
Als iemand nog een solid keeper nodig heeft, woensdagavond gaat er bij mij een 21-jarige in de verkoop(ID=7778166). Dus pak je kans
.
Het ging gisteren niet zoals gepland, 2-2 gelijk gespeeld. Nu moet ik wel 2 keer winnen van de huidige nummer 1 en dan geen punten meer laten liggen. Dan heb ik nog een kans op het kampioenschap, anders niet. Maar laten we hopen dat het goed blijft gaan.
Als iemand nog een solid keeper nodig heeft, woensdagavond gaat er bij mij een 21-jarige in de verkoop(ID=7778166). Dus pak je kans
Ja ik schat zo rond de 250k ofzo
Hij is 324k waard...
Kom ik met mijn sterkeeper (8860821) van 41000 eurootjes...
Ach, hij heeft toch niks te doen, de hele competitie al 1 tegendoelpunt geincasseerd

Is gezegd...Martinozen(143450) in VI.57...
[ Voor 7% gewijzigd door Par_Martinos op 12-05-2003 17:11 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Ik zou zelf die spelers van 25 en 29 verkopen, ze zullen iig niet beter zijn dan passable aan hun waarde te zien, en koop een aantal 17 of 18 jarige spelers. Die Est van 21 jaar zou je een niveau omhoog kunnen trainen en dan verkopen.doemaarwat schreef op 12 May 2003 @ 10:47:
Mijn stadion uitbreiden was ik inderdaad al van plan. Ik train mijn middenveld al vanaf de tweede wedstrijd in het seizoen, maar heb helaas wat oudere middenvelders, dus was al een beetje op zoek naar wat jongere.
De nieuwe GoT-ratings zijn ge-upt. Een nieuw lid deze week, Equus met F.C. P.A.A.R.D. Oape City heeft zijn 4e plek na een week alweer moeten afstaan aan 1337s United, dat een persoonlijk record vestigde. Beste team deze week was de Pielewiepers, gevolgd door Flamengo, Nobbe United, 1337s United en Aristos FC.
Anoniem: 27306
Binnengekomen op 15, niet onaardig. Had dit weekend voor het eerst een redelijk middenveld
.
Anoniem: 34339
Ik zal de komende 2 weken wel dalen...... heb namelijk 2 weken achter elkaar een W.O.
Anoniem: 44163
Ik zoek nog een slachtoffer voor een oefenwedstrijd....
dus als iemand nog niks heeft voor woensdag daag me maar uit
Team: Sunclub Marmaris (Team id:69983)
dus als iemand nog niks heeft voor woensdag daag me maar uit
Team: Sunclub Marmaris (Team id:69983)
omg als ik die ratings zo zie kan ik beter nog een seizoennetje in V blijven 
thx Zonar, we weten dat het een hele klus is
eindelijk meer dan 900 supporters
thx Zonar, we weten dat het een hele klus is
eindelijk meer dan 900 supporters
De volgende uit en thuiswedstrijd is tussen mij, nr.1 en de nr.2Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
vraagjes
1: Iemand al eens met bovenstaande settings 2x achter mekaar gemotst?
2: Kan je beter motsen in een uit- of in een thuiswedstrijd?
1: Ja alleen je teamgeest is dan naar de kloteyared schreef op 12 May 2003 @ 22:33:
[...]
De volgende uit en thuiswedstrijd is tussen mij, nr.1 en de nr.2
vraagjes
2: maakt niet uit
Zorg ervoor dat je de 1e wedstrijd met MOTS wint, 85% kans dat hij ook MOTS speelt EN niet slim genoeg is om coach daarna te ontslaan, zodat je de 2e game gewoon normal kan spelen en dus beide wint.yared schreef op 12 May 2003 @ 22:33:
[...]
De volgende uit en thuiswedstrijd is tussen mij, nr.1 en de nr.2
vraagjes
D3-Monk
Is dat zo? Wist ik niet...geldt dat thuisvoordeel alleen voor het middenveld of ook voor verdediging ofzo?^^0nMe schreef op 12 mei 2003 @ 23:03:
[...]
En thuisvoordeel scheelt 1 lvl in midfield ongeveer, dus in theorie uitwedstrijd motsen en thuis PIC.
Alleen middenveld, en het is volgens mij lang niet 1 lvl, denk tussen de half en 1 lvl.Windhoosje schreef op 12 May 2003 @ 23:25:
[...]
Is dat zo? Wist ik niet...geldt dat thuisvoordeel alleen voor het middenveld of ook voor verdediging ofzo?
D3-Monk
ik zal uit, de eerste wedstrijd Motsen, en de thuiswedstrijd normaal spelen.2003-05-18 (Competitie):
SV Voorschoten - Harlem Hattricks
2003-05-25 (Competitie):
Harlem Hattricks - SV Voorschoten
Harlem Hattricks
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: matig
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed
het gaat heeeel spannend worden, aangezien hij 2 blessures heeft en ik minstens 1-2 middenveld spelers hoop te upgraden vrijdag.SV Voorschoten
Linksback : redelijk
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed
Anoniem: 28705
Is er ergens beschreven hoe de .hrf file in elkaar zit, want ik snap het niet helemaal ald lijkt me nog wel te omschrijven (Leeftijd
) maar meeste ervan kan ik niet ontcijferen
Klein gedeelte uit .hrf bestand
bvdald=19 ' Leeftijd (denk ik)
ska=1 ' ??
for=6 ' Form?
uth=8 ' ??
spe=3 '??
mal=3 '??
Dit kan je beste uitvogelen door die waarden te vergelijken met de waardes van je spelers. Zo is een 3 slecht/poor, 6 passable/redelijk, etc. En door dan bij meerdere spelers te kijken, kan je er wel wijs uit worden denk ik zo...Anoniem: 28705 schreef op 13 May 2003 @ 11:18:
Is er ergens beschreven hoe de .hrf file in elkaar zit, want ik snap het niet helemaal ald lijkt me nog wel te omschrijven (Leeftijd) maar meeste ervan kan ik niet ontcijferen
[...]
bvd
Anoniem: 27306
Weet iemand wat het perfecte trainingsniveau is? Ik train nu op 93%, dit om blessures te voorkomen. Ik gooi het steeds een procentje omhoog als ik geen blessures heb. 100% lijkt mij niet goed ivm de verhoogde kans op blessures, maar is dit ook echt zo?
hoe hoger je trainingsniveau, hoe meer fysio;s je nodig hebt (om blessures te voorkomen). Dus al je geld genoeg hebt heel hoog zetten en veel fysio's aantrekken.Anoniem: 27306 schreef op 13 May 2003 @ 12:34:
Weet iemand wat het perfecte trainingsniveau is? Ik train nu op 93%, dit om blessures te voorkomen. Ik gooi het steeds een procentje omhoog als ik geen blessures heb. 100% lijkt mij niet goed ivm de verhoogde kans op blessures, maar is dit ook echt zo?
voor elke procent boven de 90 moet je 1 fysio nemen ik train zelf 94 met 5 fysio's en heb nooit of nauwelijks een blessure.
*klopt het af*
*klopt het af*
Mja, mijn ervaring (als VI divisie team, maar speel nu bijna anderhalf seizoen) is dat een hoge trainingsintensiteit weinig nut heeft. Verschil in vorm tussen 93% en 100% trainen is nihil(iig niet de moeite waard), en je betaalt je scheel aan de fysio's als je blessures wilt voorkomen. Zelfs met 10 fysio's had ik bij 100% training nog 2-3 blessures per week. Maar toch vervelend genoeg om weer terug te schakelen naar een lager trainingsniveau. Waren geen zware blessures trouwens, varierend van pleisters tot 2 weken geblesseerd. Met 2 dokters btw.
Is weer feest hoor, topscorers klopt nog steeds geen zak van. In de topscorerslijst van mijn divisie staat een speler die in een heel andere divisie speelt! Echt bagger.
Is weer feest hoor, topscorers klopt nog steeds geen zak van. In de topscorerslijst van mijn divisie staat een speler die in een heel andere divisie speelt! Echt bagger.
[ Voor 19% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-05-2003 13:17 ]
mwah, ik train nu al maanden met 100%, 1 fysio, en heb 2 geblesseerden, waarvan 1 5 weken. Maar die kunnen toch geen gat in een pakje boter schoppen...
Maar veel profit geeft het niet qua trainingsresultaat.
Toch maar eens testen op 93 prozent
Maar veel profit geeft het niet qua trainingsresultaat.
Toch maar eens testen op 93 prozent
[ Voor 24% gewijzigd door Par_Martinos op 13-05-2003 15:04 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
In het verhaaltje boven de ratings heb ik aangegeven dat walkovers niet meetellen. Dus zolang Flamengo niet al te hoge ratings haalt of een ander goed IV of hoger team lid word van de GoT-federatie zul je je 2e plaats behoudenAnoniem: 34339 schreef op 12 May 2003 @ 19:13:
Ik zal de komende 2 weken wel dalen...... heb namelijk 2 weken achter elkaar een W.O.
Wat trainingsintensiteit betreft: sinds begin dit seizoen train ik 100% met 5 physio's. Slechts een keer een langere blessure gehad (4 weken) en verder voornamelijk van het type 'bruised, but playing'.
Die speler waar jij op doelt heeft die 5 doelpunten gescoord voor Everstein, voor hij verkocht werd aan Feestneuzen. Omdat die doelpunten bij jouw divisie horen, zal hij in de lijst blijven staan tot er 10 spelers zijn die meer hebben gescoord dan hij.G0009 schreef op 13 May 2003 @ 13:15:
Hmm, had ik niet aan gedacht, maar dan vind ik dat de naam van z'n huidige club vermeld moet staan, en niet die van z'n oude club. Of beide clubnamen dan, maar niet alleen die van de oude club.Zonar schreef op 13 May 2003 @ 16:18:
[...]
Die speler waar jij op doelt heeft die 5 doelpunten gescoord voor Everstein, voor hij verkocht werd aan Feestneuzen. Omdat die doelpunten bij jouw divisie horen, zal hij in de lijst blijven staan tot er 10 spelers zijn die meer hebben gescoord dan hij.
[Ironie]
Vast je opstelling willen regelen op dinsdag omdat woensdag de server er weer uit zal liggen, maar tot de ontdekking komen dat de server er nu al uitligt
Vast je opstelling willen regelen op dinsdag omdat woensdag de server er weer uit zal liggen, maar tot de ontdekking komen dat de server er nu al uitligt
hij's weer up hoor 
ik kreeg dit weekend trouwens dit: (als eerste bericht in de wedstrijd)
Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar de friendly van vorige week had ik net verloren in de hoop dit wat omlaag te brengen...
ik kreeg dit weekend trouwens dit: (als eerste bericht in de wedstrijd)
Ik speelde voor het eerst een PIC, met 1-8 gewonnen, maar betekent de quote nu dat ze arrogant worden, of hoort dit bij de PICHet leek alsof Watergraafsmeer dacht dat ze al hadden gewonnen, wat tot gevolg had dat ze een beetje ongemotiveerd over het veld liepen.
Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar de friendly van vorige week had ik net verloren in de hoop dit wat omlaag te brengen...
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
ontsla je Sport Psychologen, anders is er een kans dat je zelfvertrouwen naar onzeker zakt bij verlies
Dit topic is gesloten.