Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.236 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Xanathorn schreef op 06 May 2003 @ 13:48:
[...]

Ok dan zal ik morgen na de friendly er geen meer aannemen ;). Zijn er nog speciale regels voor teams van hogere divisies, ik heb vorig seizoen niet meegedaan maar kan met nog iets herinneren van een max aantal basisspelers per divisie. Niet dat ik er zoveel opstel, heb ook nog spelers te trainen en in vorm te krijgen :).

En idd die server perikelen irriteren me de laatste tijd ook enorm, moet een hele league weer wachten op een ht inside verslag omdat hattrick down is. Wordt tijd dat ze die nieuwe server es gefixed krijgen die een paar maanden geleden naar de klote is gegaan.
Ik kan wel regels opstellen over basisspelers etc gaan opstellen maar dat is toch niet te controleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

idd gewoon opstellen wie je wilt toch het is alleen maar stom om al je basisspelers op te stellen ik wil in ieder geval ook me wissels training geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
site doet het weer, alleen rete traaaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:23
Volgende week Got Cup? Mooi!... Ik kan niet wachten tot het begint.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 78118 schreef op 06 May 2003 @ 15:54:
idd gewoon opstellen wie je wilt toch het is alleen maar stom om al je basisspelers op te stellen ik wil in ieder geval ook me wissels training geven :)
Idd zo'n GoT cup is leuk, maar ik wil er wel voor zorgen dat ik zoveel mogelijk uit de training haal... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
GEEN friendlies meer regelen dus na woensdag voor degene die mee willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

devv05 schreef op 06 May 2003 @ 17:10:
GEEN friendlies meer regelen dus na woensdag voor degene die mee willen doen
Voor de duidelijheid :)

GEEN VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN MEER REGELEN VOOR DEELNAMERS AAN G.O.T. CUP!

Doe je dat wel dan moet je helaas een walkover incasseren... Als we je al ingedeelt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 06 May 2003 @ 17:20:
[...]

Voor de duidelijheid :)

GEEN VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN MEER REGELEN VOOR DEELNAMERS AAN G.O.T. CUP!

Doe je dat wel dan moet je helaas een walkover incasseren... Als we je al ingedeelt hebben.
:D Ut was al duidelijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 18:10
Anoniem: 34339 schreef op 06 May 2003 @ 17:20:
[...]
Wat zei je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Ik doe gezellig met een andere CUP mee als jullie het niet erg vinden, daar zijn namelijk prijzen te winnen :) En zo stijgen voor jullie natuurlijk de kansen dat je de GoT cup wint.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 06-05-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat heb je er nu aan om met 10 man aan te kloppen bij een GM? Hij kan toch beter even zelf vragen waarom en hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Ik doe gezellig met een andere CUP mee als jullie het niet erg vinden, daar zijn namelijk prijzen te winnen En zo stijgen voor jullie natuurlijk de kansen dat je de GoT cup wint.
Dat viel even slecht bij me Foray, wellicht dat ik het verkeerd begrijp...

Doe je 'gezellig' mee met een andere Cup, of laat je ons in de steek voor een paar prijsjes?

Poll: Ik doe aan de GoT Cup mee.....
de prijzen als die er waren
samen met mede-GoT'rs & de lol op het forum
de lol, maar prijen zouden leuker zijn
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1931&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Als veel mensen prijzen kiezen wil ik daar dan ook graag suggesties voor horen en wellicht erover nadenken wat beschikbaar te stellen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 06 May 2003 @ 19:53:
[...]

wat heb je er nu aan om met 10 man aan te kloppen bij een GM? Hij kan toch beter even zelf vragen waarom en hoe het zit.
Das het probleem de GM's zijn hier nogal onduidelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 06 May 2003 @ 19:55:
[...]
Dat viel even slecht bij me Foray, wellicht dat ik het verkeerd begrijp...

Doe je 'gezellig' mee met een andere Cup, of laat je ons in de steek voor een paar prijsjes?

Poll: Ik doe aan de GoT Cup mee.....
de prijzen als die er waren
samen met mede-GoT'rs & de lol op het forum
de lol, maar prijen zouden leuker zijn
[afbeelding]

Als veel mensen prijzen kiezen wil ik daar dan ook graag suggesties voor horen en wellicht erover nadenken wat beschikbaar te stellen.
Ik heb al de uitleg gekregen van Hattrick via een goede vriend die die CUP organiseert. Pas daarna kwam ik in dit topic kijken :) . De site van die cup is: www.hattrickcup2.tk Wellicht kunnen de winnaars aan het einde van het seizoen nog tegen elkaar uitkomen!

Anders had ik graag meegedaan natuurlijk met de GoT Cup.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 06-05-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 11:25

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik doe gewoon met cups mee voor de lol en de fun, tijdje met holland cup meegedaan maar omdat die in de soep liep vorig seizoen heb ik me voor de GoT cup ingeschreven. De prijzen zijn me om het even, supporter zijn kan ik ook wel zelf betalen.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 06 May 2003 @ 21:00:
[...]

Sorry hoor, maar wat een onzin
Het is ook meer een grap hoor, had even niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 12:51

^^0nMe

Got Babana's?

Xanathorn schreef op 06 mei 2003 @ 20:07:
Ik doe gewoon met cups mee voor de lol en de fun, tijdje met holland cup meegedaan maar omdat die in de soep liep vorig seizoen heb ik me voor de GoT cup ingeschreven. De prijzen zijn me om het even, supporter zijn kan ik ook wel zelf betalen.
Precies, GoT cup is nu ook lekker overzichtelijk omdat ie relatief klein is, en alles duidelijk hier op het forum kan worden besproken.
En besides, alsof je met je 'n00b' VI/V team die prijzen in de cup ook echt gaat winnen. ;)

*edit*

2003-05-06 Fanclub IQ improvement
The "intelligence" of all fans in Hattrick have all of a sudden improved slightly. The fans will from now on take into account differences in level (for instance, A premier league team playing a division IV team) when settling for a certain mood after a cup game. So, losing to a division I team would be VERY unpopular for the Premiership team, while the mood of the division IV team's fans will skyrocket. And losing to a Premiership team would be more tolerable for the div. IV fans and so on.

Whahahah, gelukkig nog niet uit de beker, en gelukkig hebben ze dit snel genoeg verbeterd aangezien ik die zondag na de beker morgen weer thuisspeel. :)
Alleen jammer dat ik vorige week al 9 woordvoerders heb bijgehuurd om dit verschijnsel een beetje tegen te gaan, kan ik nu een schadevergoeding eisen wegens mensen onnodig aan het werk zetten ? :+

[ Voor 45% gewijzigd door ^^0nMe op 06-05-2003 21:18 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
kan ik nu een schadevergoeding eisen wegens mensen onnodig aan het werk zetten ?
neuh, je hebt al een paar ton extra gevangen aan inkomsten, forget it! :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik doe ook mee aan de Got cup omdat het gewoon gezellig is hier op het forum...Met de GoT cup is iedereen veel actiever hier op het forum wat natuurlijk errug gezellig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het GoT forum is levendig en ons supportersclubje in de GoT Federatie op HT is alweer aangegroeid tot 29 leden!

Omdat er aardig wat taken bijgekomen zijn en in de toekomst wellicht nog nieuwe taken bijkomen. En omdat de huidige taken soms complete dagtaken zijn geworden voor sommige leden en er regelmatig wie_moet_ik_hebben vragen bij mij in de mailbox komen, maar even een taakverdeling gemaakt.

Yared (Supern00b)
aanspreekpunt algemene- en forumzaken

Devv05 (Grootmeester)
aanspreekpunt GoT Cup
Webmaster Cup site

Thije (Grootmeester)
aanspreekpunt federatiezaken & promotor

Frizza (Grootmeester)
aanspreekpunt GoT Toto

Zonar (Grootmeester)
aanspreekpunt GoT Ratings

Windhoosje/Brainpower (Tweakotine Addict)
Assisteert Frizza en Devv05 met hun taken

Xanathorn (Tweakotine Addict)
Assisteert Zonar met de GoT ratings

Via Hattrick mail ze bereiken kan ook of als het niet anders kan, dan kun je ze ook via dit forum direct aanspreken.

Houd er aub af en toe rekening mee dat al deze mensen vrijwilligers zijn en ook hun normale dagelijkse bezigheden hebben :P

Alle overige GoT Federatie leden zijn of n00b of Tweakeroid.
Iedereen die nu nog een n00b is kan Tweakeroid worden zodra ze minimaal 1 wedstrijd hebben gespeeld tegen een andere GoT'r.

Wederom een dringende oproep voor mensen die toegang hebben tot een site met asp.

Op dit moment draaien de ratings, cup en toto op drie verschillende sites en als de kosten meevallen willen we daar het liefst 1 site voor hebben.

Suggesties voor een domeinnaam zijn altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Is er toevallig een plaatsje over in de GoT cup?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Is er toevallig een plaatsje over in de GoT cup?
als je je nog kan inschrijven wel... wie als laatste inschrijft maakt wel kans buiten de selectie te vallen want er kunnen alleen even getallen meedoen.

wel moet er nog gekeken worden of alle ingeschreven teams nog actief zijn, dus je staat wel op de reservelijst als eerste dan ;)

gaat deze week gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

yared schreef op 07 mei 2003 @ 00:10:

Alle overige GoT Federatie leden zijn of n00b of Tweakeroid.
Iedereen die nu nog een n00b is kan Tweakeroid worden zodra ze minimaal 1 wedstrijd hebben gespeeld tegen een andere GoT'r.
Is het erg als ik n00b blijf ? :D Of zitten er veel voordelen aan een plek in de hogere kringen ? :P
Trouwens, erg lekker dat die conference zo vaak down is zeg.....

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Poll: Ook de HT-conference-systeem is structureel (te) slecht!
Mee eens, systeem moet aangepast!
Mee eens, maar systeem hoeft niet verandert
Onzin, de conference is prima zo
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1939&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet om alles hoeft een poll hebben we het wel is eerder over gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77348

mankit schreef op 06 May 2003 @ 15:58:
site doet het weer, alleen rete traaaag...
door die traagheid heb ik toch nog een redelijke sympatieke,gebalanceerde en eerlijke keeper weten te kopen voor 26000 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
yared schreef op 07 mei 2003 @ 00:10:
Het GoT forum is levendig en ons supportersclubje in de GoT Federatie op HT is alweer aangegroeid tot 29 leden!

Zonar (Grootmeester)
aanspreekpunt GoT Ratings
Dat wordt weer een nieuw team toevoegen aan de ratings. De teams onderin zijn door die nieuwe joins ondertussen 4 plaatsen gezakt sinds ik ben begonnen met de ratings.

Jaja, ik heb eindelijk icq geinstalleerd :). Mijn nummer is 294360842.

Ben ik grootmeester :? Volgens mij heb ik nooit naar die functie gesolliciteerd. ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ben ik grootmeester Volgens mij heb ik nooit naar die functie gesolliciteerd.
doen dus ;)
iedereen die een deel van de taken onder zijn verantwoordelijkheid (heftig zwaar overladen woord voor iets simpels als deze hobby :D) heeft is grootmeester om de structuur een beetje simpel te houden.

check your ICQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zonar schreef op 07 mei 2003 @ 09:53:
[...]

Dat wordt weer een nieuw team toevoegen aan de ratings. De teams onderin zijn door die nieuwe joins ondertussen 4 plaatsen gezakt sinds ik ben begonnen met de ratings.

Jaja, ik heb eindelijk icq geinstalleerd :). Mijn nummer is 294360842.

Ben ik grootmeester :? Volgens mij heb ik nooit naar die functie gesolliciteerd. ;)
mja, als je al lang speelt en in een hogere competitie zit kom je al gauw in aanmerking geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mja, als je al lang speelt en in een hogere competitie zit kom je al gauw in aanmerking geloof ik.
heeft het dus niks mee te maken ;)

Succes allemaal over een paar uurtjes, ik ben even snel naar het strand, zonnetje pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Wie niet wil dat ik in de GoT-cup speel.... Wish me luck. :P Is het niet mogelijk om me door te laten stromen in de 2e ronde vd GoT-cup, mocht er iemand opeens niet meer actief spelen, en mocht ik zoveel (on)geluk hebben dat ik opeens toch een ronde verder kom ? :D :+

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
'k denk niet dat dat makkelijk gaat, aangezien we met een even aantal teams zullen starten en er als jij instroomt dus altijd een oneven aantal zal zijn. Misschien is er een andere tweakers die nog in de beker zit en tegelijk met jou wordt uitgeschakeld, dan zou het kunnen...maar goed ik ga hier niet over, 1 van de Grootmeesters :r :r moet hier maar uitsluitsel over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 07 May 2003 @ 17:11:
'k denk niet dat dat makkelijk gaat, aangezien we met een even aantal teams zullen starten en er als jij instroomt dus altijd een oneven aantal zal zijn. Misschien is er een andere tweakers die nog in de beker zit en tegelijk met jou wordt uitgeschakeld, dan zou het kunnen...maar goed ik ga hier niet over, 1 van de Grootmeesters :r :r moet hier maar uitsluitsel over geven.
Hehe, was ook maar bedoeld als een grapje, maar na het zien van zijn opstelling heb ik serieus een kans: Hij speelt 4-5-1, ik 3-4-3, de vraag is dus hoeveel kansen zijn spits nodig heeft voor een doelpunt, en of 1 van mijn spitsen met een individuele actie komt. Zo niet, dan pingels >:)

*late edit*
Whahahahaha, 1-0 door mijn spelmaker, geen spits, wel individuele actie.
Dit voorspelt weinig goeds voor mijn deelname in GoT-cup :'(

[ Voor 14% gewijzigd door ^^0nMe op 07-05-2003 18:16 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 07 mei 2003 @ 17:23:
[...]

Hehe, was ook maar bedoeld als een grapje, maar na het zien van zijn opstelling heb ik serieus een kans: Hij speelt 4-5-1, ik 3-4-3, de vraag is dus hoeveel kansen zijn spits nodig heeft voor een doelpunt, en of 1 van mijn spitsen met een individuele actie komt. Zo niet, dan pingels >:)

*late edit*
Whahahahaha, 1-0 door mijn spelmaker, geen spits, wel individuele actie.
Dit voorspelt weinig goeds voor mijn deelname in GoT-cup :'(
Wees blij, ik doe liever mee in de beker dan in de got cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Windhoosje schreef op 07 mei 2003 @ 18:18:
[...]

Wees blij, ik doe liever mee in de beker dan in de got cup :)
Hehe, da's waar, maar er is nu nog hoop, 1-1, gasten hadden eerst nog een rode kaart gepakt, maar daarna wel een pingel mee, wat een geluk, was minder pissed geweest als ze gewoon normaal hadden gescoord. :(

*late edit deel 2*

MatchID: 6974523

Ik zeg niets meer........................................................................................................

[ Voor 19% gewijzigd door ^^0nMe op 07-05-2003 19:27 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jammer van de pingels in het begin...

Maarre wanneer krijgen we nu info over de CUP? en wanneer hij start..

Mijn team is in vrom, na het winnen van de grolsch Cup finale met 2-1 :) :) :) Er wordt feest gevierd in het VV Achteruit spelershome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Btw, voor de duidelijkheid, gewonnen dus. :) Jullie kunnen me helaas scrappen uit de deelnemerslijst van de GoT-cup, zelfs die ene 1% kans heb ik nog gepakt, tja, dan verdien je het niet om in de GoT-cup te spelen. :+
Broertje doet overigens wel mee, net als mij pingels, maar verloren. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ow.....Goedzo...! Ikd acht dat je verloren had.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
OnMe, volgens mij ben jij een van de laatste 5e divisie teams in de Cup man, gratz met je overwinning! :P

argh ^#@^#@#% klote HT server... ik heb 100% zeker me B team opgesteld en nu zie ik opeens dat me A team gespeeld heeft...%^#%@@#$%^^& een hele week B team training naarze mallemoer door al die downtime

* yared moest het even kwijt, sorry :|

me vriendin heeft wel lol gehad... ze had bijna iedereen van haar B team (met allemaal beroerde conditie) op verdedigen gezet behalve 1 wingback, die stond door een foutje op aanvallen... ze wint 1-0 met 4-4-2 en ik zit weer middenin die discussie over 4-4-2 versus 3-5-2 :P

[ Voor 72% gewijzigd door yared op 07-05-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

yared schreef op 07 May 2003 @ 20:29:
OnMe, volgens mij ben jij een van de laatste 5e divisie teams in de Cup man, gratz met je overwinning! :P

argh ^#@^#@#% klote HT server... ik heb 100% zeker me B team opgesteld en nu zie ik opeens dat me A team gespeeld heeft...%^#%@@#$%^^& een hele week B team training naarze mallemoer door al die downtime

* yared moest het even kwijt, sorry :|

me vriendin heeft wel lol gehad... ze had bijna iedereen van haar B team (met allemaal beroerde conditie) op verdedigen gezet behalve 1 wingback, die stond door een foutje op aanvallen... ze wint 1-0 met 4-4-2 en ik zit weer middenin die discussie over 4-4-2 versus 3-5-2 :P
Tnx, maar volgens mij ben ik niet de laatste, een of andere gast heeft van SV gewonnen, damn, zijn team was nog slechter dan die van mijn tegenstander, C-team gewoon. :) En btw, was wel met het nodige geluk, PIC, in theorie hierna nog een keer, en dan kan ik MOTS gaan spelen, maar toch kansloos(alhoewel). :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^0nMe schreef op 07 mei 2003 @ 20:45:
[...]

Tnx, maar volgens mij ben ik niet de laatste, een of andere gast heeft van SV gewonnen, damn, zijn team was nog slechter dan die van mijn tegenstander, C-team gewoon. :) En btw, was wel met het nodige geluk, PIC, in theorie hierna nog een keer, en dan kan ik MOTS gaan spelen, maar toch kansloos(alhoewel). :D
gefeliciteerd onme :P je hebt wel tievusgeluk gehad zag ik zijn ratings waren zowat allemaal beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
OnMe, er zit ook nog wat tussen PIC en MOTS hoor ;)

* yared speelt eigenlijk bijna altijd gewoon normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 78118 schreef op 07 May 2003 @ 20:49:
[...]

gefeliciteerd onme :P je hebt wel tievusgeluk gehad zag ik zijn ratings waren zowat allemaal beter :)
Pfff, heel veel geluk valt mee, eerder die gast zelf, toen ik die 4-5-1 zag wist ik wel dat ik veel kans had om te winnen. 1 spits tegen 3 verdedigers, best kansloos, en als je zelf een beetje aanval hebt scoor je altijd wel lijkt het, ook al is het tegen een wereldklasse defense, zo zie je maar weer, balbezit alleen heb je niet veel aan :P Ook na rooie kaart had ie nog een pingel mee... :/ Ik heb eerder veel geluk gehad bij de pingels, mijn specialisten missen gewoon, alleen de ervaren rotten schieten ze binnen, en mijn keep van 2 ster pakt gewoon de belangrijkste. :P
yared schreef op 07 May 2003 @ 20:52:
OnMe, er zit ook nog wat tussen PIC en MOTS hoor ;)

* yared speelt eigenlijk bijna altijd gewoon normaal :P
Hehehe, meestal ben ik een stuk sterker, of een stuk zwakker dan de tegenstander, normal spelen is zonde eigenlijk, dit seizoen pas 2x gedaan, vooral in het begin tegen goeie tegenstanders , omdat ik mijn TS niet zo vroeg wou vern**ken.

Hmm, volgende is Mighty Murmels, zou ik nog een gokje wagen ? :+

[ Voor 27% gewijzigd door ^^0nMe op 07-05-2003 21:20 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ja gefeli 0nMe, is een knappe prestatie om als V team nog in de beker te zitten in dit stadium. Hou de GoT-eer hoog! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
^^0nMe schreef op 07 May 2003 @ 19:51:
Btw, voor de duidelijkheid, gewonnen dus. :) Jullie kunnen me helaas scrappen uit de deelnemerslijst van de GoT-cup.
Goh. Das jammer. Nu moet ik je plaatsje innemen >:)

Gefeliciteerd

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hoe zit 't nu met de loting voor de GoT cup? Ik wordt al weer overspoeld met uitdagingen voor een oefenwedstrijd, is zo moeilijk om elke keer te moeten weigeren :P

Edit: Krijgt net een uitdaging binnen van een club in italië, denk zal wel weer zo'n kerel zijn die graag geld wil verdienen aan mij, wil ie IN NEDERLAND spelen!
Please zeg me dat de cup nog een weekje wordt uitgesteld??

[ Voor 42% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-05-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hoe zit 't nu met de loting voor de GoT cup? Ik wordt al weer overspoeld met uitdagingen voor een oefenwedstrijd, is zo moeilijk om elke keer te moeten weigeren

Edit: Krijgt net een uitdaging binnen van een club in italië, denk zal wel weer zo'n kerel zijn die graag geld wil verdienen aan mij, wil ie IN NEDERLAND spelen!
geduld is een schone zaak... overspoeld met aanbiedingen? bied je soms geld toe? :P

Volgende week Cuptime! be there or be vierkant! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 08 mei 2003 @ 14:13:
[...]
geduld is een schone zaak... overspoeld met aanbiedingen? bied je soms geld toe? :P
'k weet ook niet waarom ze me allemaal willen hebben :p

'k sta op de tweede plaats van grootste fanclub in VI, misschien heeft dat er mee te maken, anders zou ik het niet weten.

[ Voor 22% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-05-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
maar volgende week begint het dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Lezen jongens, het staat hier een aantal posts allemaal boven verteld.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 05 mei 2003 @ 18:07:
[...]

Goede vraag ik zal het is even voor je uitzoeken.
En Thije, wat zijn je bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 08 May 2003 @ 14:21:
[...]

'k sta op de tweede plaats van grootste fanclub in VI, misschien heeft dat er mee te maken, anders zou ik het niet weten.
Wat nou de reden daarvan is, hoogstwaarschijnlijk, en daarom doe ik dat ook vaak, dat je geen moeite wilt doen om een oefenwedstrijd te vinden, als je dan aanbied bij 'beginners' thuis te spelen, dan accepteren ze voor 99% zeker. :P
Overigens geen grap, maar als die Mighty Murmels ook tegen mij 5-4-1 gaat spelen, dan zie ik weer een kans voor mezelf om door te gaan naar de volgende ronde, alleen dan kan ik zeker weten niet meedoen met GoT-cup. :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 08 mei 2003 @ 15:31:
[...]

Wat nou de reden daarvan is, hoogstwaarschijnlijk, en daarom doe ik dat ook vaak, dat je geen moeite wilt doen om een oefenwedstrijd te vinden, als je dan aanbied bij 'beginners' thuis te spelen, dan accepteren ze voor 99% zeker. :P
Er is ook nog een VII divisie hoor :?
Bovendien zijn koplopers in de VI divisie zeker geen n00bs ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-05-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
G0009 schreef op 08 mei 2003 @ 14:21:
[...]

Ik heb alleen te maken met Duitsers en Zweden die willen dat ik naar hun land kom :| Je hebt idd behoorlijk wat supporters, ik heb er maar 831 en ik zit in de 5e divisie, dus ik heb die 10% extra supporters er ook nog eens bij gekregen. Aan de andere kant ben ik pas 2 maanden later begonnen, waardoor je langer aan je fanclub hebt kunnen bouwen.

* Zonar heeft de GoT Ratings weer eens aangepast, nu kun je ook het aantal punten bekijken dat je per week gehaald hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Check dit team is [teamid=69019], heeft vandaag een keeper gekocht (wilde ook kopen) en blijkt nu dat hij hem tweemaal heeft!!! [playerid=10558918]

Het lukt me niet om te posten op het forum, dus maar hier, check het eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zonar schreef op 08 May 2003 @ 15:33:

* Zonar heeft de GoT Ratings weer eens aangepast, nu kun je ook het aantal punten bekijken dat je per week gehaald hebt
Ik heb duidelijk iets gemist. Wat is dit?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mankit schreef op 08 May 2003 @ 15:44:
Check dit team is [teamid=69019], heeft vandaag een keeper gekocht (wilde ook kopen) en blijkt nu dat hij hem tweemaal heeft!!! [playerid=10558918]

Het lukt me niet om te posten op het forum, dus maar hier, check het eens!
COOL :) zo kan ik ook wel winst maken! :) en ja volgens mij is hier een cheat aan de gang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 08 mei 2003 @ 15:33:
[...]

Er is ook nog een VII divisie hoor :?
Bovendien zijn koplopers in de VI divisie zeker geen n00bs ;)
Hehe, n00b wou ik ze ook niet noemen, maar die VII is ook pas erbij gekomen, meesten uit VI/VII zijn wel beginners, en zeg nou eerlijk, accept je niet als iemand uit een hogere divisie en/of uit een andere land aanbied om een oefenduel bij jouw thuis te spelen ?

btw:
Level 1 1 4
Level 2 2 14
Level 3 3 50
Level 4 4 43
Level 5 5 14
Level 6 6 3

Lijkt elke ronde een Eredivisie eruit te gaan, en nog best veel V/VI over eigenlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door ^^0nMe op 08-05-2003 16:03 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
The Dolf schreef op 08 May 2003 @ 15:49:
Ik heb duidelijk iets gemist. Wat is dit?
Sinds 3 weken houd ik voor de leden van de GoT-federatie wat statistieken bij. Deze zijn hier te vinden. Hier kun je zien hoe goed de verschillende teams van de leden presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Volgens mij ziet de database ze gewoon als 1 speler. Maar dat moeten we maar even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Bij training staat het team er op het moment zo voor:
Teamgeest:  woedend
Zelfvertrouwen:  Slecht

Wat voor actie kan ik het beste ondernemen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

PIC spelen, en winnen, en dat 3 weken achter elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960 schreef op 08 mei 2003 @ 16:07:
Bij training staat het team er op het moment zo voor:
Teamgeest:  woedend
Zelfvertrouwen:  Slecht

Wat voor actie kan ik het beste ondernemen. :|
coach ontslaan als je direct resultaat wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Verder is het misschien handig om een sportpsycholoog aan te nemen, dan zakt het zelfvertrouwen niet zo erg na een nederlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Zonar schreef op 08 May 2003 @ 16:10:
Verder is het misschien handig om een sportpsycholoog aan te nemen, dan zakt het zelfvertrouwen niet zo erg na een nederlaag :)
Ik heb al 3 psychologen. Maar na 4 nederlagen op rij is er niets meer aan te doen. Ik weet waar het probleem zit. Alleen is het moeilijk op te lossen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 11:25

Xanathorn

Mmorpg addict

G0009 schreef op 08 May 2003 @ 13:03:
Hoe zit 't nu met de loting voor de GoT cup? Ik wordt al weer overspoeld met uitdagingen voor een oefenwedstrijd, is zo moeilijk om elke keer te moeten weigeren :P

Hehe heb ook al zo'n stuk of 20 uitdagingen moeten afslaan, toch een voordeel een groot stadion te hebben, willen ze allemaal bij je thuis spelen :p. Nu zullen er wel een hoop managers staan huilen omdat ze een club moeten zoeken met een wat kleiner stadionnetje :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Kunnen we voor de GoT Cup geen plaatsingslijst aanhouden. Bijv. de 1e 12 van de lijst die Zonar steeds publiceerd, zijn geplaatst, of 1e 16.

Dan hou je de sterkste nog even van elkaar vandaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hattrick weer plat :(

Edit: Doet 't weer :?

[ Voor 47% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-05-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zonar kun je de ht spelersnaam er weer bijzetten ajb, begin net een beetje te weten wie wie op GoT/HT is aan de hand daarvan.

* yared daagt alleen maar 1,2 of 3e plaats teams uit uit het buitenland en trapt elke week wel iemand in.

zolang het friendlies systeem zo dom gemaakt is maak ik er (mis)bruik van.
ze moeten gewoon een team verplichten om altijd een return te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ja...dat ook.. :) Nog hulp nodig bij de Got Cup, ik wil wel helpen... Ondanks mijn examens acht ik mezelf wel tijd hebben daarvoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 08 mei 2003 @ 17:00:
Kunnen we voor de GoT Cup geen plaatsingslijst aanhouden. Bijv. de 1e 12 van de lijst die Zonar steeds publiceerd, zijn geplaatst, of 1e 16.

Dan hou je de sterkste nog even van elkaar vandaan.....
Aan zoiets wordt gewerkt alleen houden we er geen rekening mee bij de loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja het is weer zover lieve mensen :P
DE GOT TOTO van deze week

Ruyven’s Boys – N.V.F.
FC Torretjes – Hottentotse Boys
Springfield – CVP
FC Halderberge – Grunn Boer’n
United United – Tikkie Terug
Tha Groove's - Bakkumse Beren
Virtual Winners - FC BASKETBALL
OO0nMe's Dreamteam –
Deathrowforay 4ever - Der Witz
Pielewiepers - HHS

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 - Ruyven’s Boys – N.V.F.
1 - FC Torretjes – Hottentotse Boys
2 - Springfield – CVP
2 - FC Halderberge – Grunn Boer’n
3 - United United – Tikkie Terug
1 - Tha Groove's - Bakkumse Beren
1 - Virtual Winners - FC BASKETBALL
1 - OO0nMe's Dreamteam – Deathrow
1 - foray 4ever - Der Witz
1 - Pielewiepers - HHS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*LAATSTE NIEUWS G.O.T. CUP*

Deze is EEN week uitgesteld en gaat dus NIET aankomende woensdag starten maar De week erop op 21 MEI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 08 May 2003 @ 23:30:

Deze is EEN week uitgesteld en gaat dus NIET aankomende woensdag starten maar De week erop op 21 MEI.
Jezus, had je dat niet ff een dagje eerder kunnen vertellen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 34339 schreef op 08 mei 2003 @ 23:30:

JUIST !!!! :P Heb ik toch nog kans om mee te doen in de GoT-cup, ik dacht dat Hardtrance ook nog in de beker zat, maar hij is wel IV, dus gunstigere loting in theorie, denk dat hij de volgende ronde ook wel red, die van mij is nu waarschijnlijk echt kansloos.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ik ben III. Zit in de sterkste 3e divisie league. Sta momenteel 2e en sta als het goed is nog ergens in top 30 Hattrick lijsten Nederland (stond 11e). Tegen TC Nienoord ga ik winnen. Is een real-life vriend van mij. Net zoals Korrewegsport, FC Morgenster, De Snifters, The Bleating Dolly's United, FC Torretjes, The Slammers, D.G. Marum Glamourboys, Racing Selwerd FC, De Turfstekers (+ nog wat teams waarvan de namen mij even zijn ontschoten). Nienoord vertelde me dat hij ging piccen, omdat hij absoluut weer terug wil naar de 3e divisie. Vorig seizoen verloor ik nipt met 2-3 van Forza Mazinho ... Had ook net het tegenovergestelde kunnen zijn .. Maar ja geluk was neit aan mijn zijde. Dat was ronde 8. Ik verwacht dit keer nog verder te komen.

Korrewegsport speelt het het langst, Daarna ik en FC Torretjes. We doen het al een seizoen of 6.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 09-05-2003 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 17:07
Mijn trainingupdate
Behalve de gebruikelijke vorm- en waardeveranderingen, heb ik eindelijk een van mijn twee keepers op solid zitten :D. Volgende week zal dan waarschijnlijk ook wel de ander gaan, teminste, dat hoop ik dan.

Mijn Toto van deze week

Hattrick GoT Toto - week 6
#team versus teamUitslag
01Ruyven’s Boys - N.V.F.1
02FC Torretjes - Hottentotse Boys1
03Springfield - CVP2
04FC Halderberge - Grunn Boer’n1
05United United - Tikkie Terug2
06Tha Groove's - Bakkumse Beren1
07Virtual Winners - FC BASKETBALL1
08OO0nMe's Dreamteam - Deathrow1
09foray 4ever - Der Witz1
10Pielewiepers - HHS1

Uitslag

Ik sta er deze week ook bij, dus ik heb er vast en zeker wel een goed :D. Ga natuurlijk wel uit dat ik win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een middenvelder van passable naar solid zien gaan vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 42423 schreef op 09 mei 2003 @ 01:22:
Ik ben III. Zit in de sterkste 3e divisie league. Sta momenteel 2e en sta als het goed is nog ergens in top 30 Hattrick lijsten Nederland (stond 11e). Tegen TC Nienoord ga ik winnen. Is een real-life vriend van mij. Net zoals Korrewegsport, FC Morgenster, De Snifters, The Bleating Dolly's United, FC Torretjes, The Slammers, D.G. Marum Glamourboys, Racing Selwerd FC, De Turfstekers (+ nog wat teams waarvan de namen mij even zijn ontschoten). Nienoord vertelde me dat hij ging piccen, omdat hij absoluut weer terug wil naar de 3e divisie. Vorig seizoen verloor ik nipt met 2-3 van Forza Mazinho ... Had ook net het tegenovergestelde kunnen zijn .. Maar ja geluk was neit aan mijn zijde. Dat was ronde 8. Ik verwacht dit keer nog verder te komen.

Korrewegsport speelt het het langst, Daarna ik en FC Torretjes. We doen het al een seizoen of 6.
anekdotes, anekdotes... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
01 Ruyven’s Boys - N.V.F. 2
02 FC Torretjes - Hottentotse Boys 1
03 Springfield - CVP 1
04 FC Halderberge - Grunn Boer'n 2
05 United United - Tikkie Terug 1
06 Tha Groove's - Bakkumse Beren 1
07 Virtual Winners - FC BASKETBALL 1
08 OO0nMe's Dreamteam - Deathrow 1
09 foray 4ever - Der Witz 1
10 Pielewiepers - HHS 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand verder nog leuke trainingsupdate gehad?

de 18 jarige verdediger die ik 2 weken geleden heb gekocht is nu naar solid gegaan :). verder helaas vorm bij velen omlaag maar wel waarde omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Mijn 1e formidable scoring, helaas zwak in vorm nog steeds, toen ie uitstekend was is ie ook nog nooit hoger dan matig in vorm geweest :/ Alleen had ik dit niet verwacht, eerder 2 man die bijna uitstekend waren, blijkbaar nog een weekje dus. ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 11:45
Anoniem: 17731 schreef op 09 mei 2003 @ 14:19:
Iemand verder nog leuke trainingsupdate gehad?

de 18 jarige verdediger die ik 2 weken geleden heb gekocht is nu naar solid gegaan :). verder helaas vorm bij velen omlaag maar wel waarde omhoog.
Een van de middenvelders is na 2 weken trainen naar redelijk positiespel gegaan, dus dat is erg tof. Voor de rest tegenvallend: de vorm van veel spelers wat afgenomen ;(

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

Hoeveel mag/kan/zal ik voor deze speler vragen..?Sta namelijk 180.000 in het rood.. :(

28 jaar, matig vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 210 000 Euro
Loon: 2 430 Euro/week
Eigenaar: The Jong ones
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 1
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 79124 op 09-05-2003 14:43 . Reden: ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124 schreef op 09 May 2003 @ 14:42:
Hoeveel mag/kan/zal ik voor deze speler vragen..?Sta namelijk 180.000 in het rood.. :(

28 jaar, matig vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 210 000 Euro
Loon: 2 430 Euro/week
Eigenaar: The Jong ones
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 1
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik zou blij zijn met 60k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

60.000?? Tering ik hoopte toch zeker op 200.000.. :S

Ben net begonnen en moet nog ff inkomen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ik zou hem te koop zetten voor 125k, denk wel dat het mogelijk is, misschien zelfs meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
gewoon 125k ja, en hopen dat er een paar beginners op bieden..
die ook niet echt weten wie wat hoeveel waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verveel me vaak op mijn stage, dus ga ik altijd ff met mijn team kloten, ik verander dan ook vaak het type training (1 per 2dgn ofzo).

Worden dan bijvoorbeeld die 2 dagen trainen op conditie wel opgeteld bij die 3 dagen van 2 weken ervoor..? Of is wat ik doe oerstom..?

Misschien is deze vraag al gesteld, maar k heb geen zin om honderder reacties dooor te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124 schreef op 09 mei 2003 @ 15:10:
60.000?? Tering ik hoopte toch zeker op 200.000.. :S

Ben net begonnen en moet nog ff inkomen denk ik..
hij is geen 1 basis eigenschap goed. dus of een lomp persoon moet er in trappen :) je moet niet naar de waarde kijken alhoewel sommige daar dus wel naar kijken en flink bieden. gewoon op 60k beginnen gaat vanzelf dan wel hoger als er een gek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Trainingsupdate was niet onaardig, zowel waarde als vorm meer omhoog dan omlaag, helaas is de verdediging de vormcrisis nog niet te boven :( Ook bleef de verwachte stijging van een aanvaller uit, dan volgende week maar.

Mijn Toto:

3 - Ruyven’s Boys – N.V.F.
1 - FC Torretjes – Hottentotse Boys
1 - Springfield – CVP
1 - FC Halderberge – Grunn Boer’n
1 - United United – Tikkie Terug
1 - Tha Groove's - Bakkumse Beren
3 - Virtual Winners - FC BASKETBALL
1 - OO0nMe's Dreamteam – Deathrow
1 - foray 4ever - Der Witz
1 - Pielewiepers - HHS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 79124 schreef op 09 mei 2003 @ 16:26:
Ik verveel me vaak op mijn stage, dus ga ik altijd ff met mijn team kloten, ik verander dan ook vaak het type training (1 per 2dgn ofzo).

Worden dan bijvoorbeeld die 2 dagen trainen op conditie wel opgeteld bij die 3 dagen van 2 weken ervoor..? Of is wat ik doe oerstom..?

Misschien is deze vraag al gesteld, maar k heb geen zin om honderder reacties dooor te spitten.
het is oerstom :P
Vrijdag wordt de training doorgevoerd, dus waar ie dan op staat wordt getraint... Vrijdagochtend rond 5 uur begint de trainingsupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste vraagie... :)

18 jaar, waardeloos vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Kopen voor 1000 euro om verder op te leiden...?

Ik dacht trouwens dat dit topic altijd zo snel ging, merk er vandaag weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mijn Toto van deze week

Hattrick GoT Toto - week 6
#team versus teamUitslag
01Ruyven’s Boys - N.V.F.2
02FC Torretjes - Hottentotse Boys1
03Springfield - CVP1
04FC Halderberge - Grunn Boer’n1
05United United - Tikkie Terug2
06Tha Groove's - Bakkumse Beren1
07Virtual Winners - FC BASKETBALL1
08OO0nMe's Dreamteam - Deathrow1
09foray 4ever - Der Witz1
10Pielewiepers - HHS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
yared schreef op 08 May 2003 @ 20:01:
Zonar kun je de ht spelersnaam er weer bijzetten ajb, begin net een beetje te weten wie wie op GoT/HT is aan de hand daarvan.

zolang het friendlies systeem zo dom gemaakt is maak ik er (mis)bruik van.
ze moeten gewoon een team verplichten om altijd een return te spelen
De andere pagina is nog steeds online, deze is hier te vinden.

Deze week een stel kangoeroes uitgedaagd, nu komt er een gast naar me toe die 1e staat in de 3e divisie >:) Zal wel een nederlaag worden, want die gast haalt tenminste solid middenveld in oefenwedstrijden, maar kan ik eens wat mensen trekken in een oefenduel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 79124 schreef op 09 mei 2003 @ 16:59:
Laatste vraagie... :)

18 jaar, waardeloos vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Kopen voor 1000 euro om verder op te leiden...?

Ik dacht trouwens dat dit topic altijd zo snel ging, merk er vandaag weinig van..
Kan je doen ja...En trouwens, je hoefd niet elke keer te vragen of je een speler voor $$$ moet kopen of verkopen...daar is dit topic niet voor...

En dat het rustig is hier...tja het is lekker weer en zoveel bijzonders gebeurd er niet op HT vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 09 May 2003 @ 17:02:
[...]

Kan je doen ja...En trouwens, je hoefd niet elke keer te vragen of je een speler voor $$$ moet kopen of verkopen...daar is dit topic niet voor...

En dat het rustig is hier...tja het is lekker weer en zoveel bijzonders gebeurd er niet op HT vandaag :)
Ik weet het, daarom zei ik ook: "laatste vraagje". Maar ja boeit niet..

Mag ik nog wel wat anders vragen...? O-)

Oefenen tegen buitenlandse tegenstander is toch bter om één of andere reden..?
Nu heb ik 25 teams uitgedaagd, allemaal uit verschillende landen. En niemand reageerd...
Is het normaal dat ze niet zo happig zijn, en moet je gewoon geluk hebben..?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.