[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
my mistake, in je eerdere mailtje overzag ik het woordje 'hem' en dacht dat het huisgenoten waren van jou.Beste Yared,
je verteld dit wel zo leuk, maar welke speler gaat het dan om, en hoe moet ik het weten?
Als ik die speler VERkoop, heb ik er toch totaal geen invloed op?
Hoe weet je het trouwens?
Waar ik de info vandaan haal is gewoon uit de regels en de praktijk.
Schijn nogal een cheathunter te zijn geweest in me begindagen.
* yared heeft bij HVN de titel 'Hattrick Junkie v/h Jaar'
bobsnl, leuke site, hoeveel GoT'rs kunnen we daar nog wegslepen
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 01-05-2003 13:36 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ForayNL
MSN: mrforay@hotmail.com
Visscher
MSN: m1982themaster@hotmail.cm
Grooviee17
MSN: jeanpaullekkerkerker@hotmail.com
Windhoosje
MSN: nmulder@student.hsa.nl
Yared
Thije
MSN: thijenobbe@hotmail.com
devv05
MSN: devv05@hotmail.com
Xanathorn
MSN: blahblah60@hotmail.com
AIM: XaerosFB
RuudBoy
MSN: ruudboy@hotmail.com
Verwijderd
het is mrforay@hotmail.comgrooviee17 schreef op 01 May 2003 @ 13:40:
Hier een overzichtje van wat ik tot nu toe heb aan MSN/ICQ zooi
[...]
Nul denk ik, want ik ben de enige GoT'er en ik ga niet overstappen natuurlijk ... tenzij je een manier vindt waarop ik met beide mee kan doenyared schreef op 01 May 2003 @ 13:36:
[...]
bobsnl, leuke site, hoeveel GoT'rs kunnen we daar nog wegslepen
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Gebruik iig de edit knop voortaan.Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 14:03:
is het normaal dat een gm niet op je mails reageert?
Weet je wel zeker dat je naar het goede adres hebt gemailed ? En dan nog, GM's hebben ook een leven, heb geen idee wat de gemiddelde wachttijd voor een reply is.
btw, tegenelkaar spelen in friendly bij mensen met zelfde ip mag gewoon hoor, heb ook al 3-4x tegen een vriend gespeeld waarbij ik vaak kom lannen, valt niet veel voordeel uit te behalen ook, behalve dat het leuk is om je tegenstander te vernederen (2-3x winst, 1 minor loss
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
hier werd teveel misbruik van gemaakt, dus heeft GM Arco (oid) een keer in het forum geroepen dat ie daar geen zin meer in had.Transfers naar elkaar toe mag volgens mij ook, alleen moet je dat VOORAF voren melden aan de GM's, maar dat hebben ze liever niet.
Slimme jongens blijven gewoon weg uit het grijze schemergebied, dan kun je ook geen gedonder krijgen.
OnMe, stel nou eens dat een van je lanmaatjes het gehad heeft met HT en gaat lopen kloten, dan word jij mooi meegezogen met die ellende..
Als je de fora leest zie je genoeg klaagzangen van mensen in zulke gevallen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
over minimaal 2 weken... ligt ook even aan de tijd die devv05 ter beschikking heeft.Wanneer begint de GoT Cup?
De juiste vraag is; welke GoT'r zit nog IN de beker?
en je staat reeds ingeschreven voor de GoT Cup?Ik zit nog in de beker.
Wat zijn je kansen om door te gaan naar volgende rondes?
Poll: Hoe vond jij het Nederlands elftal spelen gister?
• Uitstekend
• Wel goed ja
• Ging wel
• Slecht
• Echt dramatisch
Ook een poll maken? Klik hier
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Oh, f*ck, echt waar?Chocovla schreef op 29 April 2003 @ 13:12:
Zeg Pizza_Shooter jouw user icon komt me wel heeeeeeel bekend voor..... zou haast zeggen dat ie wel heel veel lijkt op mijn team logo (Oape City )
Hm... had het daar niet vandaan. Had gewoon gegoogled en vond het wel leuk plaatje.....
Zit er copyright ofzo dan op?
edit: Idd, heb ff jou teamlogo bekeken en het is wel dezelfde aap. Alleen andere kleurtjes enzo.. Waar heb jij jou aap dan vandaan?
Ik had die van mij gewoon gegoogled....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 22:24 ]
Ik dus ook, maar zoals gezegd, kanslozer dan kansloos voor volgende ronde, tenzij er een wonder gebeurt en ik al zijn spelers het veld uit mep.yared schreef op 01 May 2003 @ 20:55:
[...]
over minimaal 2 weken... ligt ook even aan de tijd die devv05 ter beschikking heeft.
De juiste vraag is; welke GoT'r zit nog IN de beker?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Dat kan geregeld worden met de GoT Knokploeg^^0nMe schreef op 01 mei 2003 @ 22:40:
[...]
Ik dus ook, maar zoals gezegd, kanslozer dan kansloos voor volgende ronde, tenzij er een wonder gebeurt en ik al zijn spelers het veld uit mep.
Verwijderd
N.V.F. – Korreweg Sport
Ketenix - Stiphout Vooruit
Schwalbe 04 – Milsbeek
FC Torretjes - FC Dracks
FC Oudeland – Knights of the Hoke
De Vries BV – F.C. Got
White Stripes - Holland FC
fc woudbloem – Paniohitus
Everstein – Fiets ‘m d’r in
FC 't Voske– Clube Regatas Flamengo (BELGIE jaja we hebben een belgisch lid)
succes uiterlijk zondag kwart voor 8 invullen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 23:30 ]
N.V.F. – Korreweg Sport 1
Ketenix - Stiphout Vooruit 2
Schwalbe 04 – Milsbeek 2
FC Torretjes - FC Dracks 1
FC Oudeland – Knights of the Hoke 2
De Vries BV – F.C. Got 2
White Stripes - Holland FC 2
fc woudbloem – Paniohitus 2
Everstein – Fiets ‘m d’r in 1
FC ‘t Voske – Clube Regatas Flamengo 3
De laatste is een belg...Scheelt jullie weer zoeken
Verwijderd
raar ik dacht dat er maar max. 10 spelers konden trainen
verders geen positie verbetering wel 9 spelers in vorm gestegen 3 in vorm gedaald en 18 spelers in waarde gestegen.
Schwalbe 04 – Milsbeek 2
FC Torretjes - FC Dracks 1
FC Oudeland – Knights of the Hoke 2
De Vries BV – F.C. Got 2
White Stripes - Holland FC 1
Everstein – Fiets ‘m d’r in 2
FC 't Voske– Clube Regatas Flamengo 1
Copyright ? Bejje gek die aap van mij is ook gewoon gegoogeld. Vond het alleen grappig dat de bosaap die ik gebruik als Hattrick logo juist in een Hattrick topic voorkwam.Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 22:11:
[...]
Oh, f*ck, echt waar?
Hm... had het daar niet vandaan. Had gewoon gegoogled en vond het wel leuk plaatje.....
Zit er copyright ofzo dan op?
edit: Idd, heb ff jou teamlogo bekeken en het is wel dezelfde aap. Alleen andere kleurtjes enzo.. Waar heb jij jou aap dan vandaan?
Ik had die van mij gewoon gegoogled....
[ Voor 17% gewijzigd door Chocovla op 02-05-2003 10:00 ]
"Better ask questions before you shoot"
2 N.V.F. - Korreweg Sport
2 Ketenix - Stiphout Vooruit
1 Schwalbe 04 - Milsbeek
3 FC Torretjes - FC Dracks
3 FC Oudeland - Knights of the Hoke
2 De Vries BV - F.C. Got
1 White Stripes - Holland FC
2 fc woudbloem - Paniohitus
2 Everstein - Fiets 'm d'r in
2 FC 't Voske - Clube Regatas Flamengo
Mijn Trainingsupdate
Zit met Groviee te chatten op ICQ over een Belg en een Amerikaan die debiel tegen mekaar opbieden voor een 19 jarige met 'Goed' passing. Komen tot de conclusie dat dit soort kopers erop gokken dat een speler dicht tegen het volgende level aan zitten en makkelijk verder getrained kan worden, want waarom bied je anders veel voor een U20 speler.... kijk ik vandaag bij me trainingsupdate.... NIKS NADA... oh nee.. wacht eens... precies welgeteld 1 freaking speler omhoog gegaan. Passing UITSTEKEND.... drie keer raaien welke speler....
* yared baalt nu dat ie verkocht word
Binnen een seizoen had ik er een prima wing, forward of inner van kunnen maken

Verwijderd
Yared: Dus een speler die net een niveau omhoog is gegaan had je al op transfer gezet? Dat is juit heel goed toch! dan moet ie nog 8 weken getraind worden voor naar het volgende niveau maar kun je er nu lekker veel geld voor krijgen. Kun je weer een jonkie voor kopen
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 11:30 ]
Oja Yared , die speler is serieus bagger, zonde om passen ervoor te trainen, je mag blij zijn dat iemand erop heeft geboden
[ Voor 23% gewijzigd door ^^0nMe op 02-05-2003 12:18 ]
D3-Monk
En Yared, die speler van jou was niet echt heel bijzonder, want zoals ^^0nMe al zei, van slecht naar redelijk is al weer 3 trainingsperiodes. Maar je had er ook wat leuks van kunnen maken, jammer dus voor je. Maar voor dat geld kan je weer een andere leuke speler kopen.
Mijn Toto van deze week
Hattrick GoT Toto - week 5 | ||
# | team versus team | Uitslag |
01 | N.V.F. - Korreweg Sport | 1 |
02 | Ketenix - Stiphout Vooruit | 2 |
03 | Schwalbe 04 - Milsbeek | 1 |
04 | FC Torretjes - FC Dracks | 1 |
05 | FC Oudeland - Knights of the Hokey Pokey | 1 |
06 | De Vries BV - F.C. Got | 2 |
07 | White Stripes - Holland FC | 2 |
08 | fc woudbloem - Paniohitus | 2 |
09 | Everstein - Fiets 'm d'r in | 2 |
10 | FC 't Voske - Clube Regatas Flamengo | 1 |
Uitslag
1 N.V.F. – Korreweg Sport
2 Ketenix - Stiphout Vooruit
2 Schwalbe 04 – Milsbeek
3 FC Torretjes - FC Dracks
2 FC Oudeland – Knights of the Hoke
2 De Vries BV – F.C. Got
3 White Stripes - Holland FC
2 fc woudbloem – Paniohitus
2 Everstein – Fiets ‘m d’r in
3 FC 't Voske– Clube Regatas Flamengo
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Ketenix - Stiphout Vooruit 1
Schwalbe 04 – Milsbeek 1
FC Torretjes - FC Dracks 2
FC Oudeland – Knights of the Hoke 1
De Vries BV – F.C. Got 2
Everstein – Fiets ‘m d’r in 1
FC ‘t Voske – Clube Regatas Flamengo 2
moet goed zijn
N.V.F. – Korreweg Sport 2
Schwalbe 04 – Milsbeek 1
FC Oudeland – Knights of the Hoke 3
De Vries BV – F.C. Got 2
FC ‘t Voske – Clube Regatas Flamengo 3
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 02-05-2003 20:32 ]
Verwijderd
N.V.F. – Korreweg Sport 2
Schwalbe 04 – Milsbeek 1
FC Oudeland – Knights of the Hoke 1
De Vries BV – F.C. Got 2
FC ‘t Voske – Clube Regatas Flamengo 2
Dit wordt een dure ronde vrees ik....
(team = Paniohitus)
[ Voor 10% gewijzigd door Paniohitus op 03-05-2003 18:13 ]
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Heb je zelf niet zo veel zelfvertrouwen dan?Preddie schreef op 03 May 2003 @ 18:12:
Grappig, me team staat er bij..., goed dat jullie denken dat ik ga winnen, dat geeft me een goed gevoel erover, hehe
(team = Paniohitus)
Nee, de laatste wedstrijd heb ik wel gewonnen, maar daarvoor alles verloren terwijl ik alles had kunnen winnen
vandaag natuurlijk weer de wekelijkse bagger gepromoveerd ... en ontslagen
enige voordeel van de zondagochtend is dat ht supersnel is
Verwijderd
52 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Woeeeeeeeeeei altijd lekker zo spelertje
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 10:34 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Stukken beter dan mijn jeugdspeler, een slechte keeper, meteen in de prullenbak gedeponeerd. Mag ik je erop wijzen dat een speler met alleen vleugelspel niet zo bijster goed is? Het kan ermee door hoor in de VI/V divisie, maar ik denk dat je liever een solid positiespel/verdedigen/scoren had gehadVerwijderd schreef op 04 May 2003 @ 10:22:
Willem Lenssen
52 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Woeeeeeeeeeei altijd lekker zo spelertje
Kmoet vanavond tegen de nr 1...Maar ik denk dat ik ga winnen...en dat denken de meeste hier ook die de toto hebben ingevuld
Verwijderd
1. Wat is het verhaal achter de naam van je team; Harlem Hattricks en is je nickname Yared daar zal vast een heel verhaal achter zitten?
Toen ik begon met HT zat ik qua werk in een hele rustige periode, en was ik een aardig deel van me werktijd rond aan het neuzen op HT en aanverwante sites. Me kantoor ligt in Haarlem
Tweede deel is nogal offtopic
2. Hoe ben bij Hattrick terrecht gekomen?
Toeval.. Ik was door 'n vriend in Danmark, die door zijn ftp site me voorkeur voor management games kende, erop gewezen. Ondanks dat ik een redelijk actieve Tweaker was, dacht ik bij het zoeken naar aanverwante sites pas redelijk laat eraan om op GoT te zoeken. In December checkte ik ivm modden postings van een user, en kwam ik dus stomtoevallig de allereerste thread tegen. Thije, toen nog ThaNobius, was in al zijn enthousiasme een thread begonnen in November vorig jaar, echter deze was door te weinig interesse van de GoT users een beetje doodgebloed. Omdat ik in Nederland alleen wat halfslachtige pogingen was tegengekomen en zelf een redelijke voetbaln00b ben dacht ik dat het een idee zou zijn om op GoT een thread te beginnen met de gedachte dat als je maar genoeg mensen enthousiast maakt en de thread intressant, levendig en entertaining houdt, je een thread kunt hebben die nog erg lang door zou gaan... deel 6 zit er alweer aan te komen
3. Je staat inmiddels 1e in de 5e divisie waar denk je aan het eind van het seizoen te staan?
Hah, ik ben een stuk bescheidener geworden sinds ik begonnen ben, toen dacht ik namelijk er wel even doorheen te rennen.. maar er zit veel meer achter dit spelletje dan je in eerste instantie zou denken. Dit seizoen wil ik promoveren als ik een goed IV team heb, anders is de lol er snel volgend seizoen.
4. Waar verwacht je over 5 seizoen te staan met je club?
Seizoen 20, 21 en 22 in IV, en dan promoveren naar III, wat denk ik me einddoel zal zijn met de kennis die ik heb.
Alleen echte voetbalkenners zullen verder komen denk ik.
5. Heeft Hattrick je al nieuwe vrienden/kennissen opgeleverd en/of invloed gehad op je real life.
Me vriendin is een week of twee na mij begonnen, en die invloed van HT heb ik regelmatig irl kunnen merken (zoals de fijne dagen toe me vriendin net naar V was gepromoveerd en achter mekaar begon te verliezen en mij dat verweet
6. Vertel even in het kort wat voor persoon je bent en wat je allemaal doet?
niet intressant, teveel offtopic
7. Hoe kwam je op het idee de GoT federatie op te richten ?
Veel zielen maken veel vreugd
8. Wat maakt Hattrick zo leuk en wat zou je graag verbetert zien?
Stom genoeg is de grootste ergernis ook de grootste trekpleister voor mij... het feit dat je moet wachten, ECHT moet wachten tot het volgende event. Voor verbetering vatbaar zijn natuurlijk de uptime en verder laat ik me graag verassen door het HT developersteam.
9. Hoelang denk je hattrick nog vol te houden?
Divisie III, daar blijf ik ergens hangen, en zodra ik dat bereikt heb, zie ik wel weer.
Ik zal de intervieuws op de toto site zetten dus ze kunnen daar nog is nagelezen worden.
http://www.geocities.com/hattricktoto/home.html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 14:33 ]
Verwijderd
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 3
Jaja ik ben het ooit is begonnen in een grijs verleden
Verwijderd
Thije, waar slaat die PM- voor je HT naam nou op?
Poll: Thije heeft voortaan PM bij z'n HT naam staan, dat betekent?
• postmeester
• post mortis
• pre-matuurtje
• plas maniak
• nergens op :D
tja, was toch weer tijd voor een polletje en veel zinnigers kon ik niet bedenken met dit weer
Verwijderd
En ja het betekende: Premier Manager
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 20:10 ]
en wat kostte die grap je?Ik heb het al weer weg gehaald hoor, het was gewoon even voor de test.
En ja het betekende: Premier
Ik hou het He Frizza, ook al was het geen leuk nieuws, je mag het nu wel vertellen hoor!
Verwijderd
Niksyared schreef op 04 May 2003 @ 20:19:
[...]
en wat kostte die grap je?
Ik hou het He Frizza, ook al was het geen leuk nieuws, je mag het nu wel vertellen hoor!
hmm, de tegenstander is de enige die aan de bal komt in de eerste helft en toch heb ik met PIC 72% balbezit en een tussenstand van 0-0....Noord-Holland kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen en speciaal in de 18e minuut, toen Gertjan Lam alleen kwam te staan tegenover Stijn Baaijens maar deze blokte het schot. Noord-Holland kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen en speciaal in de 22e minuut, toen Matthys Somers alleen kwam te staan tegenover Stijn Baaijens maar deze blokte het schot. Noord-Holland's Hans Sauter kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 0. Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 72 procent.
De wedstrijd van de nr2 en 3 is veel leuker, superveel feedback en die zitten tegen mekaar te motsen en maken elkaar af
Hehehe ja, wedstrijdverslagen van de concurrenten zijn vaak nog leuker dan die van jezelfyared schreef op 04 May 2003 @ 21:02:
[...]
De wedstrijd van de nr2 en 3 is veel leuker, superveel feedback en die zitten tegen mekaar te motsen en maken elkaar af
Verwijderd
Verwijderd
En op naar volgende week
Midfield: passable
Right Side Defence: passable
Central Defence: passable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: outstanding
Mijn beste ratings tot nu toe
iemand een idee wat ze hiermee bedoelen? Naar het midden wellicht?2003-05-04 Rules change: early announcement
Let it be known in the Hattrick community, that passing skill, which currently do not matter for defenders, will under certain circumstances be slightly useful to defenders. It will only be useful to those who deliberately choose a certain option, and only to a VERY limited extent. It will not be necessary in any way unless you chose that option. The change will take place "fairly soon". More detailed information will NOT be given any other place than on this page (please do not mail and ask).
Verwijderd
ik denk zelf als je je back op offensive zet (want dan worden ze soort van middenvelder bij aanvallen)yared schreef op 04 mei 2003 @ 22:58:
[...]
iemand een idee wat ze hiermee bedoelen? Naar het midden wellicht?
eerste helft 80% en 2e helft 92% balbezit
Verwijderd
Ik heb een 4 sterren formidable keeper.yared schreef op 04 May 2003 @ 21:54:
duh, no wonder, ondanks 79% balbezit slecht 2-0 gewonnen omdat die eikel een 4 sterren keeper had staan... 4 sterren wat is dat, uitstekend?
Verwijderd
2. Windhoosje 36 pt
3. Yared 34 pt
4. Frizza 32 pt
5. Thije 29 pt
6. Zonar 27 pt
7. Grooviee17 23 pt
8. G0009 11 pt
9. neudeboules 6 pt
ook deze week zijn groovie17 en hoedjevanpapier weer de week winnaars ze hadden ieder 6 goed en hebben er dus allebei een punt extra bij gekregen.
http://www.geocities.com/hattricktoto/home.html (upload morgen pas de stand)
dat noemen ze een walkover[www.caviaclan.tk]
net op "speel het rustig" instelling met 10-0 gewonnen lol
eerste helft 80% en 2e helft 92% balbezit
Heb je al gekeken of je tegenstander nog actief was?
Verwijderd
Dat laatste weet ik niet, maar als ik PIC dan stijgt die ook altijd maar 1 niveau uiteindelijk. Eerst altijd 2 niveau's, en later zakt die weer 1tje...Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 10:44:
lekker genaaid weer dan staat me teamspirit op woedend dus ik ga pic spelen staat me ts nu maar op geirriteerd terwijl hij 2 niveau's hoort te stijgen. Nu had ik net zo goed niet kunnen piccen want normaal gaat ie ook van woedend naar geirriteerd als je wint op normaal
Snap daar ook nooit iets van
Die van mij is gestegen van geirriteerd naar bedaard, misschien is ie maar 1,5 lvl gestegen ofzo, maar het lijkt ook zo dat het moeilijker is uit het dal (onder bedaard) te komen, want elke keer PIC bij bedaard en hoger leverde wel 2 lvl's erbij op.Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 10:44:
lekker genaaid weer dan staat me teamspirit op woedend dus ik ga pic spelen staat me ts nu maar op geirriteerd terwijl hij 2 niveau's hoort te stijgen. Nu had ik net zo goed niet kunnen piccen want normaal gaat ie ook van woedend naar geirriteerd als je wint op normaal
D3-Monk
Verwijderd
Walkover is toch 5-0?Door loona35 - Sunday 04 May 2003 23:07 [View message] [View profile]
[...]
dat noemen ze een walkover
Fop, de walkover was figuurlijk bedoeld... als je 10-0 verlliest dan mag je gerust zeggen dat erover je heen gelopen is.
Tis trouwens best spannend in de toto
Waarom horen we daar niks meer van!?
Kan me niet voorstellen dat ze dat probleem nog niet hebben gevonden/reparatie nog niet voltooid hebben.
De HT-site is weer retetraag!
[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 05-05-2003 17:20 ]
Volgens mij heb ik wel redelijk voorspellende gaven met de Toto, weer weekwinnaar
Deze week een nieuw lid, grooviee17, welkom
p.s. ook mijn jeugdspeler mag zich bij het arbeidsbureau melden
Verwijderd
Goede vraag ik zal het is even voor je uitzoeken.G0009 schreef op 05 May 2003 @ 17:19:
Vlak voor dit seizoen zat HT te kloten met een nieuwe (snelle!)webserver, die het na 4 dagen begaf. Het systeem werd weer teruggezet op de oude server, en de nieuwe server werd voor reparatie weggebracht.
Kan me niet voorstellen dat ze dat probleem nog niet hebben gevonden/reparatie nog niet voltooid hebben.
De HT-site is weer retetraag!
Dat zal dan wel, ben net begonnen en zit dus in league VI.... zo ie zo sucky dat de helft niet active is. Heb tot nu toe alles gewonnen met 5-0 of meerDoor loona35 - Sunday 04 May 2003 23:07 [View message] [View profile]
[...]
dat noemen ze een walkover
las anderhalve week geleden op die nl site van een ht'r dat ze het nog niet gevonden hadden en pas heractiveerde als alles het weer zou doen.... ben benieuwd, duurt nu toch wel erg lang.Vlak voor dit seizoen zat HT te kloten met een nieuwe (snelle!)webserver, die het na 4 dagen begaf. Het systeem werd weer teruggezet op de oude server, en de nieuwe server werd voor reparatie weggebracht.
Thije, teveel stijlen gemixed, kan je ze niet mengen?
dichter bij mekaar brengen
Loona35, geniet ervan maar bouw wel aan je team... de volgende ronde is zwaarder.
Verwijderd
Deze week een nieuw lid, grooviee17, welkom Beste teams deze week waren Oape City en de White Stripes met 62 punten (doordat de Pielewiepers een walkover had), deze clubs zijn dan ook een aantal plaatsen gestegen Frizza heeft daardoor zijn 4e plaats niet kunnen behouden.
p.s. ook mijn jeugdspeler mag zich bij het arbeidsbureau melden
tsja ik zal de komende weken alleen maar dalen want ik ga net zoals gister de komende tijd piccen
Ben dit topic eigenlijk kwijtgeraakt vandaar dat ik 27 pag heb gemist
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
* Zonar heeft de nieuwe GoT Ratings weer online gezet.
Deze week een nieuw lid, grooviee17, welkom
quote]
Bedankt dat ik niet meer op de laatste plaats sta.
De taart is inmiddels verzonden.
Deze zal binnenkort van start gaan... Tijd niet gezien trouwensThe Dolf schreef op 05 mei 2003 @ 21:29:
Hoe zit het eigenlijk met de GoT Cup?
Ben dit topic eigenlijk kwijtgeraakt vandaar dat ik 27 pag heb gemist
En waar kan ik me inschrijven?Windhoosje schreef op 05 May 2003 @ 22:04:
[...]
Deze zal binnenkort van start gaan... Tijd niet gezien trouwens
http://www32.brinkster.com/hattrickusers Ligt nl plat
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Kweet niet of dat nog kan...Er waren er nu precies 32 d8 ik...The Dolf schreef op 05 mei 2003 @ 22:16:
[...]
En waar kan ik me inschrijven?
http://www32.brinkster.com/hattrickusers Ligt nl plat
Re the brinkster site... D R I N G E N D E O P R O E P !
Brinkster is echt bagger, maar helaas het enige wat we hebben op dit moment.
Wie heeft er de mogelijkheid om onze site te hosten... moet asp aankunnen anders kan devv05 de database niet bijhouden.
* yared host helaas op een non-windows site waar je wel terrecht kan als je je teamlogo wil hosten.
• Mee eens! Wat een bagger!
• Mee oneens, is prima zo!
• Geen mening.
Verwijderd
Ik zie dat er ook enkele hattrickers het F1 real manager online spelen ,heb mijn eigen inmiddels ook aangemeld.
http://www.f1portal.net/games/F1REM/
En natuurlijk net nu de deadline van een speler die ik wil afloopt...
Trouwens met 1-9 gewonnen, sta nog steeds boven aan met 15 punten uit 5 wedstrijden
lijkt wel weer december.. ze zitten gewoon weer aan de max van wat het oude systeem aankan.Poll: De bereikbaarheid(snelheid) van de ht-site is onder de maat.
zonde, want je betaald toch ook voor een stukje zekerheid & stabiliteit hoop je.
en over dit soort zaken mis je dus echt de .plans zoals Tweakers die heeft met duidelijke feedback over wat er aan de hand is... en natuurlijk het speciale crashforum wat altijd online is ook al ligt al het overige plat
hahahahhahah, humorVerwijderd schreef op 06 May 2003 @ 11:19:
ik was vanmorgen al om 6:00 opgestaan om wat spelers te kopen
Verwijderd
baal
server ligt nog steeds plat ,eerst tot 11:00 toen tot 12:00 en nu weten ze het niet meer
Hopen dan maar dat het morgenavond weer opgelost is....
Ok dan zal ik morgen na de friendly er geen meer aannemendevv05 schreef op 06 mei 2003 @ 12:46:
gotcup gaat van start woensdag over een week, 14 mei. De deelnemende teams zullen na morgen (ivm cupronde) bekend gemaakt worden.. Wedstrijdschema etc. volgt nog.
En idd die server perikelen irriteren me de laatste tijd ook enorm, moet een hele league weer wachten op een ht inside verslag omdat hattrick down is. Wordt tijd dat ze die nieuwe server es gefixed krijgen die een paar maanden geleden naar de klote is gegaan.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Oke dan! Kijken of ik dit seizoen de felbegeerde GOT-cup kan winnen! Mijn derby's moeten daarvoor maar even uitgesteld worden, maar ja, dat doe ik dan wel voor DÉ cupdevv05 schreef op 06 May 2003 @ 12:46:
gotcup gaat van start woensdag over een week, 14 mei. De deelnemende teams zullen na morgen (ivm cupronde) bekend gemaakt worden.. Wedstrijdschema etc. volgt nog.
Tis trouwens niet fijn dat HT down is, ze moeten daar echt weer die nieuwe server neerzetten die kapot gegaan was. Die moet toch nu onderhand toch al een keer gemaakt zijn?
Dit topic is gesloten.