ligt die server soms weer plat?
Ik denk, trek een keer een keeper:
Robert-Jan den Heijer (11310656)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 368 000 Euro
Loon: 2 480 Euro/week
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Ik ben helemaal content
, en o ja, mijn jeugdopleiding is naar goed gegaan..
Robert-Jan den Heijer (11310656)
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
vastgestelde waarde: 368 000 Euro
Loon: 2 480 Euro/week
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Ik ben helemaal content
Weer niks, matige verdediger van 17. Wel goeie leeftijd maar de skill laat weer te wensen over
.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Ik had echt weer een uber-prutser vandaag, hopen dat ik volgende week weer wat beters heb.
Als iemand em wil hebben, mag diegene zich bij mij melden....je mag em dan achter de frituur weghalenBruno Bremmer (11314253)
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: disastrous
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: poor
hier ook weer helemaal niks.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Heb vandaag deze speler getrokken.. Kon natuurlijk beter,maar is leuk voor als het echt nodig..... In iedergeval beter dan de vorige keren 
Kees Bosch (11317348)
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
vastgestelde waarde: 29 000 Euro
Loon: 640 Euro/week
Eigenaar: VV Achteruit
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Was na vrijdag toch vanplan om op scoren te gaan trainen... kan hij mooi mee doen, misshcien wordt het dan nog wat na een seizoen trainen voor hem..:)
Kees Bosch (11317348)
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
vastgestelde waarde: 29 000 Euro
Loon: 640 Euro/week
Eigenaar: VV Achteruit
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Was na vrijdag toch vanplan om op scoren te gaan trainen... kan hij mooi mee doen, misshcien wordt het dan nog wat na een seizoen trainen voor hem..:)
[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 27-04-2003 16:52 ]
Verwijderd
Jimmy Nijhuis (11318485)
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
vastgestelde waarde: 73 000 Euro
Loon: 880 Euro/week
Eigenaar: Frizza United
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
jammer van ze leeftijd maar ben er evengoed heel blij mee :d
*wie bied?*
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
vastgestelde waarde: 73 000 Euro
Loon: 880 Euro/week
Eigenaar: Frizza United
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
jammer van ze leeftijd maar ben er evengoed heel blij mee :d
*wie bied?*
Ik ook alweer een prutser getrokken.
Nou ja, financieel gaat het nu een stuk beter, misschien kan ik strax weer 20k investeren in jeugd.
Iemand heeft mijn topscorer ('goed') gekocht voor 100k .. hij is 30
Nou ja, financieel gaat het nu een stuk beter, misschien kan ik strax weer 20k investeren in jeugd.
NetjesRuudboy schreef op 27 april 2003 @ 18:22:
Nou, hopelijk ga ik nu weer eens wat winnen met me team, de laatste tijd is het echt hopeloos sinds ik in de V zit...
BF1: Don-Panio
Tsjah, ik had 't ook nie verwacht.. Eigenlijk wilde ik hem niet eens kwijt, maar ja de financien waren erg rood...
Benieuwd of er nu iemand anders gaat scoren van mijn spitsen
afhankelijk van de speler zijn stats is er weinig op tegen een oudere speler te hebben... als ie maar top top is en je moet niet vet gaan zitten trainen op hem en voor langer dan 1 seizoen op hem rekenen.Ruudboy schreef op 27 april 2003 @ 18:22:
Netjes Dat ze zo iemand nog willen...:S
* yared zegt dat wel maar probeert zijn spelers onder de 22 te houden
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls Hattrick RADIO met het DWAZE DUO. Luister gewoon is voor de gein
Het is erg lachen.
Verwijderd
staat inmiddels aanVerwijderd schreef op 27 April 2003 @ 20:16:
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls Hattrick RADIO met het DWAZE DUO. Luister gewoon is voor de geinHet is erg lachen.
Cool, m'n tegenstander speelt 2-6-2 
Sta al na 25 minuten met 7-0 voor, dit wordt vast een nieuw record!
Sta al na 25 minuten met 7-0 voor, dit wordt vast een nieuw record!
[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-04-2003 20:25 ]
Neee!! Weer mijn keeper geblesseerd!! Is net mijn duurste speler, en die is telkens geblesseerd
Dit spel wil gewoon niet dat ik het blijf spelen..
Edit: Ja hoor, nu een 2e gele kaart voor een spits .. gaat lekker!!
Edit 2: Nou ja , de ruststand is 3-0 voor mij
Edit: Ja hoor, nu een 2e gele kaart voor een spits .. gaat lekker!!
Edit 2: Nou ja , de ruststand is 3-0 voor mij
[ Voor 31% gewijzigd door Ruudboy op 27-04-2003 20:47 ]
Verwijderd
At the beginning of the game, HARDTRANCE appeared to already have taken this victory to the bank.
Yooohoo ... we are going to loooose
Yooohoo ... we are going to loooose
zit ook de radio te luisteren, wel geinig... spelen die lui elke zondag op de zelfde url?
dan is het mogelijk een ideetje om hem op te nemen in de beginpost.
even het mobiele nr zoeken van een van die twee, zal ik even wat berichten door smsn van het GoT front
dan is het mogelijk een ideetje om hem op te nemen in de beginpost.
even het mobiele nr zoeken van een van die twee, zal ik even wat berichten door smsn van het GoT front
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
0-3 achter met dezelfde defenseratings als in de beker, en met 56% balbezit. Tja, shit happens, had het al verwacht, maarja, had nog 3 punten voorsprong, aan het einde van deze ronde staan 4 man op 9 punten
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
wat een zooitje in mijn divisie...
de nrs 3 en 4 zitten elkaar in de haren, en komen hopelijk uit op veel blessures en gelijkspel
de nr 1 maakt er een zooitje van tegen de nr 8, heeft gele kaarten nodig om te winnen en staat met 70% balbezit net aan 0-2 voor... laten we hopen dat nr 8 stalen noppen heeft
nr 7 (bot team, zie posting stuk terug) is aan het WINNEN van de nummer 6 die wel online is maar geen spelers had om te wisselen en nu met 10 man in het veld staat
en nr 5 is verassend sterk tegen de nr 2 bezig, ikke (ik speel pic), maar staat wel op achterstand 1-3
ik heb zo'n idee dat mijn divisie er straks heeeel anders uitziet
zou lachen zijn als de nr 1 gelijk speelde of bleef hangen op die 0-2
edit: de nr 8 is ook een bot team ontdek ik net, en scoort zojuist 1-2 thuis tegen de nr 1, lachuh
%#%## SNOT! Matchviewer laat het weer eens afweten... teveel load op de servers en HT geeft gewoon niks meer door
de nrs 3 en 4 zitten elkaar in de haren, en komen hopelijk uit op veel blessures en gelijkspel
de nr 1 maakt er een zooitje van tegen de nr 8, heeft gele kaarten nodig om te winnen en staat met 70% balbezit net aan 0-2 voor... laten we hopen dat nr 8 stalen noppen heeft
nr 7 (bot team, zie posting stuk terug) is aan het WINNEN van de nummer 6 die wel online is maar geen spelers had om te wisselen en nu met 10 man in het veld staat
en nr 5 is verassend sterk tegen de nr 2 bezig, ikke (ik speel pic), maar staat wel op achterstand 1-3
ik heb zo'n idee dat mijn divisie er straks heeeel anders uitziet
zou lachen zijn als de nr 1 gelijk speelde of bleef hangen op die 0-2
edit: de nr 8 is ook een bot team ontdek ik net, en scoort zojuist 1-2 thuis tegen de nr 1, lachuh
%#%## SNOT! Matchviewer laat het weer eens afweten... teveel load op de servers en HT geeft gewoon niks meer door
[ Voor 19% gewijzigd door yared op 27-04-2003 21:24 ]
Zonar, lees net je berichtje op het HT GoT forum... beter hier posten dan daar, want tis een bagger forum. Bedankt voor de tip trouwens, weet je ook waarvoor ie gekickt is?
Welk HT GoT forum ? Of bedoel je de conference van de federatie ? Daar kom ik om een of andere reden onmogelijk op, geen idee waarom, maarja, don't care...yared schreef op 27 April 2003 @ 21:27:
Zonar, lees net je berichtje op het HT GoT forum... beter hier posten dan daar, want tis een bagger forum. Bedankt voor de tip trouwens, weet je ook waarvoor ie gekickt is?
Teruggekomen tot 2-3, zou grappig zijn als ik nog punten pak
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Sta mooi voor met 4-0... Maarja, nummer 2 ook weer, dus schiet nog niet echt op...
en wat kun je doen aan het feit dat je team met een 2-0 voorsprong rustiger gaat spelen.. Ik wil doelsaldo opkrikken, maar dat gaat zo dus niet
* yared zit met zijn vingers gekruist te wachten op een doelpunt van de nr8 tegen de nr1 want dan is het gelijkspel en is hij nr 1 
/edit
OnMe, die conference gebruik ik dus om dezelfde redenen niet, plus dat teruglezen bagger gaat.
Koentjuh, je kan MOTS'n, dan krijg je vaak hogere score bij weinig tegenstand omdat ze niet van ophouden weten, of meer kansen creeren en beter scoren
/edit
edit/Divisies:V.228 (8345)
Land: Nederland
Level: 5 van de 7
Team Gespeeld Goals Punten
1. Harlem Hattricks 4 17 - 5 12
2. SV Voorschoten 4 14 - 2 12
3. lvv Postduiven 4 13 - 8 9
4. Wekxie Warriors 4 9 - 9 6
5. fc chimp 4 9 - 11 6
6. Noord-Holland 4 2 - 8 3
7. FCTWENTE '68 4 3 - 12 0
8. FC Komtdatschot 4 3 - 15 0
OnMe, die conference gebruik ik dus om dezelfde redenen niet, plus dat teruglezen bagger gaat.
Koentjuh, je kan MOTS'n, dan krijg je vaak hogere score bij weinig tegenstand omdat ze niet van ophouden weten, of meer kansen creeren en beter scoren
[ Voor 36% gewijzigd door yared op 27-04-2003 21:57 ]
Ja.maar ik ga natuurlijk niet MOTS'n tegen slechte tegenstanders.. Niet echt goed voor de teamgeest... Nee, leg me wel neer dat ze bij de 3, 4-0 ophouden....
Uiteindelijk 4-0 gewonnen....
Had gewoon 4 3sterren en 3 2,5 sterren... Ben dus wel tevreden... en mijn jeugdspeler die ik iets eerde hier gepost had, had meteen al 2 sterren in zijn eerste wedstrijd (moest invallen voor geblesseerde spits) dus ben erg tevreden over hem. En sta nog steeds eerste...
En 91% balbezit...
Uiteindelijk 4-0 gewonnen....
En 91% balbezit...
[ Voor 55% gewijzigd door koentjuh op 27-04-2003 22:09 ]
Ik heb met 5-0 gewonnen!, me middenveld was voor de eerste keer matig, en het was tegen een best zware ploeg. Ik heb me coach ontslagen en ik kreeg ook nog eens een redelijke coach eruit:
Een redelijk coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
BF1: Don-Panio
je ontslaat je coach toch niet na winst? dan gaat je ts naar content! alleen na verlies ontslaanIk heb me coach ontslagen en ik kreeg ook nog eens een redelijke coach eruit:
JA..daar heb je wel gelijk in ja.Had ik vorige week ook gedaan, en mijn supporters gingen van tevreden naar content.. NIET slim, maargoed... is na vandaag wle weer beter gewordne denk ik
Verwijderd
Content vind ik anders geen verkeerde TS hoor ?yared schreef op 27 april 2003 @ 22:09:
[...]
je ontslaat je coach toch niet na winst? dan gaat je ts naar content! alleen na verlies ontslaan
als je wint staat je ts meestal hogerContent vind ik anders geen verkeerde TS hoor ?
Zonde van de supporters morgen, en donderdag geloof ik (je was toch uit beker meen ik), altijd pas ontslaan als je je supporters binnen hebt, de supporter mood wordt na ontslag van coach ook gereset...Preddie schreef op 27 april 2003 @ 22:03:
Ik heb met 5-0 gewonnen!, me middenveld was voor de eerste keer matig, en het was tegen een best zware ploeg. Ik heb me coach ontslagen en ik kreeg ook nog eens een redelijke coach eruit:
Uiteindelijk nog 3-3 geworden, en passant ook nog de 1e plek gepakt met 1 punt voorsprong
[ Voor 13% gewijzigd door ^^0nMe op 27-04-2003 22:24 ]
D3-Monk
Heb gewonnen met 2-1, de grootste geluksvogel in onze league heeft gelijkgespeeld maar wel 3 spelers van z'n tegenstander eraf gestampt
. Nou ja iig weer eens gewonnen, met titanic middenveld, maar m'n aanvalsratings zijn door het vormverlies wel gehavend.
Verwijderd
Titanic ... Gaat lekker Pielewiepers .. nog ff en je staat weer boven me op de rating 
HARDTRANCE - Army of God 3-3
HARDTRANCE - Army of God 3-3
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 22:49 ]
Verwijderd
KAMPIOENE KAMPIOENE ja nu al 
1. Frizza United 4 23 - 1 12
2. sammyboys 4 17 - 7 9
3. HC Ftiero 4 9 - 9 7
4. Wasabi 4 9 - 10 7
5. Groesbeekse Godenzo 4 11 - 13 6
6. Utrechter 4 7 - 10 3
7. SV Limburgia 4 4 - 15 3
8. FC Knivic 4 0 - 15 0
vandaag 5-0 gewonnen van de nummer 3 altijd leuk natuurlijk volgende weken maar ff pic-en aangezien ik niet blij ben met de ts woedend
1. Frizza United 4 23 - 1 12
2. sammyboys 4 17 - 7 9
3. HC Ftiero 4 9 - 9 7
4. Wasabi 4 9 - 10 7
5. Groesbeekse Godenzo 4 11 - 13 6
6. Utrechter 4 7 - 10 3
7. SV Limburgia 4 4 - 15 3
8. FC Knivic 4 0 - 15 0
vandaag 5-0 gewonnen van de nummer 3 altijd leuk natuurlijk volgende weken maar ff pic-en aangezien ik niet blij ben met de ts woedend
Verwijderd
0-8 gewonnen maar ben inmiddels vleugel lam geworden
mijn 2 goede vleugelspelers in de vernielling geschopt
moet nu volgende week 2 redelijke vleugelspelers opstellen
zal maar een paar extra dokters gaan huren anders loopt dit verkeerd af
mijn 2 goede vleugelspelers in de vernielling geschopt
moet nu volgende week 2 redelijke vleugelspelers opstellen
zal maar een paar extra dokters gaan huren anders loopt dit verkeerd af
maar goed dat je niet bijgelovig bent dan als je al zo vroeg roept dat je kampioen wordKAMPIOENE KAMPIOENE ja nu al
100 % balbezit, 7-0 gewonnen. M'n tegenstander speelde met een 4-0-6 opstelling!
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
jouw tegenstander is zeker op scoren aan het trainen met zo'n opstellingPar_Martinos schreef op 28 april 2003 @ 07:45:
100 % balbezit, 7-0 gewonnen. M'n tegenstander speelde met een 4-0-6 opstelling!
dit zal zo niet werken
Ik heb net mijn jeugdpoule gedaan was weer waardeloos
Verwijderd
De Got tussenstand na week 4!! Nog steeds Windhoosje op kop met maar liefst 4 punten voorsprong kan hij die voorsprong volhouden of bleef het bij geluk?
1. Windhoosje 33 pt
2. Yared 29 pt
3. Frizza 28 pt
4. Hoedjevanpapier 30pt
5. Thanobius 25 pt
6. Zonar 24 pt
7. G0009 7 pt
8. Grooviee17 16 pt
9. neudeboules 6 pt
weekwinnaar grooviee17 en hoedjevanpapier
die dus allebei 1 punt extra hebben gekregen
1. Windhoosje 33 pt
2. Yared 29 pt
3. Frizza 28 pt
4. Hoedjevanpapier 30pt
5. Thanobius 25 pt
6. Zonar 24 pt
7. G0009 7 pt
8. Grooviee17 16 pt
9. neudeboules 6 pt
weekwinnaar grooviee17 en hoedjevanpapier
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 11:22 ]
weekwinnaar?weekwinnaar grooviee17 en hoedjevanpapier
die windhoosje die heult met de organisatie zeg ik je
Verwijderd
normaal vraag ik het niet maar ik heb nu een seizoen lang een speler getraind en ik zou weleens willen weten wat ie zo ongeveer op zou kunnen gaan brengen.
18 years, inadequate form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: wretched Defending: excellent
Scoring: inadequate Set Pieces: inadequate
Verwijderd
uuhhm, erg veelVerwijderd schreef op 28 April 2003 @ 12:58:
normaal vraag ik het niet maar ik heb nu een seizoen lang een speler getraind en ik zou weleens willen weten wat ie zo ongeveer op zou kunnen gaan brengen.
Haha dat denk je...je bent gewoon jaloers dat je me niet kan inhalen...dat zeg ik jeyared schreef op 28 April 2003 @ 12:23:
[...]
weekwinnaar?
die windhoosje die heult met de organisatie zeg ik je
Voor een ton help ik je wel van die baggerspeler afVerwijderd schreef op 28 April 2003 @ 12:58:
Gisteren een makkie, met PIC 5-0 gewonnen, en ben daardoor weer na de 3e plaats gestegen. Nummer 1 en 2 speelden gelijk tegen elkaar waardoor ik hen op 1 punt ben genaderd. Die nummer 1 heeft duidelijk gemotst, had nl. een brilliant middenveld, terwijl hij normaal een solid middenveld haalt. Volgende week tegen de nummer 4, die deze week voor het eerst een solid middenveld haalde
Ik heb tot nu toe niet beter dan inadequate gehaald.
@Yared: die gast had een aantal spelers voor veel te hoge bedragen naar een nieuw clubje gestuurd, en dat zag ik toevallig op de Hattrick conferences
De GoT Ratings zullen wat langer op zich laten wachten vanwege een opdracht die morgen moet worden ingeleverd op de uni.
@Yared: die gast had een aantal spelers voor veel te hoge bedragen naar een nieuw clubje gestuurd, en dat zag ik toevallig op de Hattrick conferences
De GoT Ratings zullen wat langer op zich laten wachten vanwege een opdracht die morgen moet worden ingeleverd op de uni.
Don't waste your time or time will waste you
Begintopic aangepast, voortaan kun je via het gedeelte over Hattrick Radio doorklikken en luisteren naar een nieuw soort sportradio zoals je dat nog nooit gehoord hebt met relaxde muziek en veel meer.
Omdat er flink wat GoT spelers zijn is het misschien leuk als mensen eens nadenken of wij hier ook wat aan kunnen bijdragen, wellicht dat iemand van de GoT Toto en toegang tot IRC iets kan afspreken met deze jongens om de eindstand snel door te geven op het standen kanaal. Ze zoeken altijd nieuwe content
Omdat er flink wat GoT spelers zijn is het misschien leuk als mensen eens nadenken of wij hier ook wat aan kunnen bijdragen, wellicht dat iemand van de GoT Toto en toegang tot IRC iets kan afspreken met deze jongens om de eindstand snel door te geven op het standen kanaal. Ze zoeken altijd nieuwe content
Verwijderd
probeer al 25 minuten in te loggen lukt niet 
mis hierdoor waarschijnlijk weer een speler deadline was 8:40
mis hierdoor waarschijnlijk weer een speler deadline was 8:40
Verwijderd
jajaja hier is de officiele got-toto site dan! http://www.geocities.com/hattricktoto/home.html het is nog niet heel veel maar dat word vanzelf allemaal mooier
ik hoop dat yared trots op me is

hoezo? omdat je me werkgever gebruikt hebt als gratis site of omdat je je inzet... ik ben trots op je zoonliefik hoop dat yared trots op me is
* yared voelt zich een oude lul nu met zijn 34 jaar
mooie zwarte achtergrond versie van het Hattrick logo!
waarom lukt mij nou nooit zoiets!
Ik heb nog voor de beginpost eentje nodig met de achtergrondkleur van de begintpost, kun je dat? Ben ik echt trots
Lang leve IT support, me ICQ (119855) doet het eindelijk weer eens continue (en met geluid devv05 & windhoosje
) dus voeg me toe en val me weer lastig met vragen of (Hattrick) geouwehoer!
me werkgever wil tenslotte wel zien dat die dure bandbreedte ook gebruikt word!
Over de toto site, is het een idee om die samen te voegen met de GoT Cup site?
me werkgever wil tenslotte wel zien dat die dure bandbreedte ook gebruikt word!
Zeg Pizza_Shooter jouw user icon komt me wel heeeeeeel bekend voor..... zou haast zeggen dat ie wel heel veel lijkt op mijn team logo (Oape City )
"Better ask questions before you shoot"
Mwah brinkster is niet al te betrouwbaar en heb ook niet zoveel tijd momenteel.. maar als iemand vrijwillig de boel daar wil onderhouden (toto gedeelte) vind ik het best.yared schreef op 29 April 2003 @ 12:12:
Lang leve IT support, me ICQ (119855) doet het eindelijk weer eens continue (en met geluid devv05 & windhoosje) dus voeg me toe en val me weer lastig met vragen of (Hattrick) geouwehoer!
me werkgever wil tenslotte wel zien dat die dure bandbreedte ook gebruikt word!![]()
Verwijderd
toto hou ik bij ja
yared kan je je emailadres even geven via ht mail ofzo dan mail ik je het logo
yared kan je je emailadres even geven via ht mail ofzo dan mail ik je het logo
[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 15:48 ]
Verwijderd
Hoeft niet 

Overigens NOG 2 mensen voor in de GOT CUP dan zijn we op het magische getal van 32 deelnemers!!! Dus pleassssee schrijf je snel nog in! Hij zal spoedig van start gaan!

Overigens NOG 2 mensen voor in de GOT CUP dan zijn we op het magische getal van 32 deelnemers!!! Dus pleassssee schrijf je snel nog in! Hij zal spoedig van start gaan!
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 16:16 ]
Verwijderd
Overigens doet de G.O.T. cup site het echt nooooit meer bij mij
.
Ben ik de enige? http://www32.brinkster.com/hattrickusers
En @Yared,
De gastheren zijn niet alleen:Casa en Medivh, ook zijn Damazinho,Mazaxus en Se7en regelmatig te horen.
(Want ja je moet de n00bs natuurlijk geen valse voorlichting geven he
)
p.s... Thije gaat het dan maar weer is een keer proberen.... (ICQ dan). Ik heb het een tijd geprobeert goed/leuk te vinden maar het wilde niet vlotten
.
Ben ik de enige? http://www32.brinkster.com/hattrickusers
En @Yared,
De radio is niet 24/7 maar echt maar op bepaalde momenten wanneer er een DJ zin heeft. Meestal wel altijd op wedstrijddagen maar ook dit wel nog wel is niet zeker zijn.Hattrick Radio
Ongelovelijk maar waar, maar Hattrick Nederland heeft zijn eigen radio station!
Je kunt er 24/7 naar luisteren, maar op Woensdag en Zondag zijn er 'sport' commentatoren aanwezig
*IRC.Quakenet.org
#hattrick.nl - geklets van Hattrick
#HT-Radio - Radio geklets over HT
#standen - Je eigen stand doorgeven voor de radio (niet kletsen, 100% standen)
http://www.geocities.com/deargonauten/Playlist.htm - De playlist.
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls - De radio zender!!
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/index.html - Hier kan je zien hoeveel mensen er luisteren + welk nummer er draait...
Uw gastheren zijn: DJ Casartelli & DJ Medivh
Het beste om te luisteren is met WinAmp en Sonique.
De gastheren zijn niet alleen:Casa en Medivh, ook zijn Damazinho,Mazaxus en Se7en regelmatig te horen.
(Want ja je moet de n00bs natuurlijk geen valse voorlichting geven he
p.s... Thije gaat het dan maar weer is een keer proberen.... (ICQ dan). Ik heb het een tijd geprobeert goed/leuk te vinden maar het wilde niet vlotten
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 16:21 ]
Nu de opdracht ingeleverd is heb ik weer tijd gehad de Got-Ratings te verversen. We hebben twee nieuwe leden, welkom beiden
Daarnaast hebben we een nieuw record aantal punten, de Pielewiepers hebben afgelopen wedstrijd 94 punten gehaald. 
Gisteren heb ik mijn net passable keeper van 20 jaar voor 204000 euro verkocht, veel meer dan waarop ik gehoopt had.
Nu ff opzoek naar een 18-jarige solid aanvaller om te trainen
Gisteren heb ik mijn net passable keeper van 20 jaar voor 204000 euro verkocht, veel meer dan waarop ik gehoopt had.
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
beter ondanks me slechte teamspirit waardoor ik maar een zwak middenveld haalde sta ik evengoed nog 4e
Verwijderd
Wie bevinden zich van de deelnemers aan de G.O.T. Cup nog in de Nationale Beker?
Ik in ieder geval wel.... Ik hoop er snel uit te liggen
Ik in ieder geval wel.... Ik hoop er snel uit te liggen
Verwijderd
Denk dat ik uit de beker vlieg morgen, dus me maar voor de GoT-cup ingeschreven. Nog 1 erbij en er zijn 32 teams.
Zit natuurlijk nog in de beker en verwacht ook niet te gaan verliezen morgen
.
Ik zit er ook nog in, en we gaan nog voor de overwinning.
Probleem is nl dat ik hierna in de competitie nog 6x PIC kan spelen , en op 1 wedstrijd na geheel risicoloos, als ik nu al in de beker PIC ga spelen heb ik 4 weken PoE TS voor niks, pas de laatste 3 wedstrijden van de competitie zijn belangrijk voor promotie, en ik verwacht dat nog wat mensen punten tegenelkaar laten liggen.
Probleem is nl dat ik hierna in de competitie nog 6x PIC kan spelen , en op 1 wedstrijd na geheel risicoloos, als ik nu al in de beker PIC ga spelen heb ik 4 weken PoE TS voor niks, pas de laatste 3 wedstrijden van de competitie zijn belangrijk voor promotie, en ik verwacht dat nog wat mensen punten tegenelkaar laten liggen.
D3-Monk
Als jij begintVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 16:38:
Ok als mensen contact met mij willen opnemen, dit is mijn ICQ nummer>273894480
Ook heb ik msn>thijenobbe@hotmail.com
En ben ik vaak op MIRC>#hattrick.nl
23424525 @ icq
Als iedereen toch begint: 53726634 @ icq of jeanpaullekkerkerker@hotmail.com @ MSN
Wie maakt er even een overzichtje?
Ik wil best een overzichtje maken, maar dat doe k morgen wel. Hebben nog meer mensen kans om zich te melden enzo...
oh ja, me msn: nmulder@student.hsa.nl
Voor de mensen die geen icq hebben
blahblah60@hotmail.com, ICQ: 14434278, AIM: XaerosFB. Kies maar eentje, ik gebruik trillian dus maakt me niks uit welke je toevoegt
.
MSN: ruudboy@hotmail.com
Lijstje: Staat deze info niet al op de GOT-cup pagina??
Lijstje: Staat deze info niet al op de GOT-cup pagina??
Damn.. ik sta laatste...Zonar schreef op 29 april 2003 @ 16:39:
Nu de opdracht ingeleverd is heb ik weer tijd gehad de Got-Ratings te verversen. We hebben twee nieuwe leden, welkom beidenDaarnaast hebben we een nieuw record aantal punten, de Pielewiepers hebben afgelopen wedstrijd 94 punten gehaald.
Gisteren heb ik mijn net passable keeper van 20 jaar voor 204000 euro verkocht, veel meer dan waarop ik gehoopt had.Nu ff opzoek naar een 18-jarige solid aanvaller om te trainen
Wat doe ik eraan, dat al mijn spelers 1 tot 2 sterren krijgen?
Moet ik betere spelers kopen, of ze beter trainen, of een beetje schuiven met de posities??
Whajoooo, ronde overleefd, en eigenlijk tegenstander weggespeeld, geen kans weggegeven:
OO0nMe's Dreamteam - FC Knudde elite 1 - 0
OO0nMe's Dreamteam
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: redelijk
Rechtsback : uitmuntend
Centrale verdediging: briljant
Linksback : formidabel
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : zwak
FC Knudde elite
Middenveld: slecht
Centrale verdediging: formidabel
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : uitstekend
Ik speelde met een 3innermid 4-4-2 variant, strijdplan was een ijzeren verdediging, en hopen dat 1 van de vele kansen erin zou gaan, da's best goed uitgekomen. Who's next ?
OO0nMe's Dreamteam - FC Knudde elite 1 - 0
OO0nMe's Dreamteam
Middenveld: redelijk
Centrale verdediging: briljant
Linksback : formidabel
Rechterkant aanval : slecht
Linkerkant aanval : zwak
FC Knudde elite
Middenveld: slecht
Centrale verdediging: formidabel
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : uitstekend
Ik speelde met een 3innermid 4-4-2 variant, strijdplan was een ijzeren verdediging, en hopen dat 1 van de vele kansen erin zou gaan, da's best goed uitgekomen. Who's next ?
[ Voor 5% gewijzigd door ^^0nMe op 30-04-2003 18:52 ]
D3-Monk
3-4 verloren tegen Stiphout Vooruit..
ach ja altijd beter dan met 4/5-0
Ik heb verloren, en ben weer eens flink genaaid
. Ach ja dit seizoen lukt toch al helemaal niks, dus dan nog maar een seizoen in de III. Kan me nu richten op m'n team voor volgend seizoen alvast en ben nu wel beschikbaar voor de cup
.
"Geen enkel team was echt sterker in deze helft."Xanathorn schreef op 30 April 2003 @ 19:08:
Ik heb verloren, en ben weer eens flink genaaid. Ach ja dit seizoen lukt toch al helemaal niks, dus dan nog maar een seizoen in de III. Kan me nu richten op m'n team voor volgend seizoen alvast en ben nu wel beschikbaar voor de cup
.
"Dit gedeelte van de wedstrijd ging echt heel gelijk op tussen beide teams."
Hmm , dit nog nooit gezien, best grappig. Wel erg genaaid idd, hij wel een doelpuntje met zijn aanval tegen je defense, maar jij gewoon niks. Beter wachten we ff na volgende ronde met gotcup, ik ga volgende ronde zeker eruit
D3-Monk
Oh ja als iemand een friendly wil zolang de GoT cup nog niet begonnen is, daag me uit en stuur een mailtje zodat ik niet een andere aanneem zolang ik nog geen friendly heb.
niet slecht, speelde ie met een redelijk team?3-4 verloren tegen Stiphout Vooruit..
ben ik nou blind of zie ik je niet staan op de GOT rating lijst?
* yared vergat zijn opstelling aan te passen door koninginnedag, gelukkig geen gewonden
hij had een behoorlijk team staan ja, met een paar van zijn b-spelers denk ik
wat is de hp van de GOT club ook al weer? heb wel een link maar die doet het niet..
wat is de hp van de GOT club ook al weer? heb wel een link maar die doet het niet..
Hmm, tegenstander is bekend, Toppers uit de II, shit ik noemde die van vandaag al kansloos, maar deze is echt hopeloos, uitstekend middenveld met PIC waarschijnlijk, en de rest van zijn team is ook te sterk voor me, zelfs verdedigend spelen zal niets helpen denk ik. Maarja inkomsten na straks 5x thuisspelen in beker is bijna 400k, wel een leuk seizoen voor de penningmeester
D3-Monk
Verwijderd
1-2 verloren tegen een div II met mijn 2de elftal en PIC gedaan. Niet verkeerd dacht ik zo met een VI team
helaas als ik normale team had opgesteld, waarschijnlijk gewonnen.
beginposthij had een behoorlijk team staan ja, met een paar van zijn b-spelers denk ik
wat is de hp van de GOT club ook alweer? heb wel een link maar die doet het niet..
Iemand al eens de series spy gebruikt in de nieuwe HAM..
Ik had over het hoofd gezien dat me volgende comp. tegenstander zijn keeper nog niet vervangen was... wel dat ie geblesseerd was en dankzijn de spy weet ik dat me tegenstander wel erg veel mazzel moet hebben, of spelers moet verkopen om een nieuwe 'redelijke'of 'matige' keeper te kopen
[ Voor 38% gewijzigd door yared op 30-04-2003 23:16 ]
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met mensen die van cheaten verdacht worden? Iemand uit de cup die ik organiseer, wordt daarvan nl verdacht en is nu geblockt. Dit ivm met de wedstrijdschema's die misschien nu in de soep naar draaien 
Hij is overigens geen cheater, het 'probleem' is dat 2 huisgenoten van hem ook aan Hattrick doen en zij dus allemaal hetzelfde ip hebben (zitten achter een router)
Hij is overigens geen cheater, het 'probleem' is dat 2 huisgenoten van hem ook aan Hattrick doen en zij dus allemaal hetzelfde ip hebben (zitten achter een router)
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
dan moet diegene een ht-mailtje naar een gm sturen die zoeken het dan verder uit. (had ie overigens gelijk al moeten doen)
Hetzelfde IP word door de meeste GM's geen probleem van gemaakt zolang er maar niet tegen mekaar gespeeld word en zeker geen handel is tussen de teams.dan moet diegene een ht-mailtje naar een gm sturen die zoeken het dan verder uit. (had ie overigens gelijk al moeten doen)
Maar als ie al geblockt is dan hebben ze hoogstwaarschijnelijk ellende gevonden.
* yared speelt al 2 seizoenen 'gelijk' met zijn zijn partner maar absoluut niet 'samen'.
Ik heb er in het begin ook een mailtje aan gewaagd naar de GM, maar die reageerde heel lauw met een quote uit de regels en een waarschuwing. Vervolgens nooit meer wat van gehoord. Beste is voor beide teams supporterschap te regelen maar dat vind me vriendin weer zonde van het geld
HAM heeft ze trouwens wel geregistreerd, tja, een boekhouder is gek op dat soort getalletjes, dus mochten er ooit eens vragen komen dan houden we dat als stok achter de deur.
Trouwens, iedereen die hier al wat langer zit weet hoe ontzettend lang en koppig ze 4-4-2 is blijven spelen en hoe ik op me flikker heb gehad (lees_no_sex) toen ik haar 3-5-2 liet spelen en ze vervolgens na 3x winst 4x verloor
Voor de GoT Cup hadden we toch een regel voor walkovers?
Thx, ik zal het aan 'm doorgeven.... Handelen doen ze zover ik weet niet, alleen hebben ze wel tegen elkaar gespeeld (zitten in dezelfde poule voor de cupyared schreef op 01 May 2003 @ 11:07:
Hetzelfde IP word door de meeste GM's geen probleem van gemaakt zolang er maar niet tegen mekaar gespeeld word en zeker geen handel is tussen de teams.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
Hoi,
ik ben de geblokkeerde manager!
Ik heb gister gelijk gereageerd dat ik me van geen kwaad bewust ben, maar heb nog niks teruggehad. Ik denk niet dat mn huisgenoten geblokkeerd zijn, dus het zal toch op cheaten gegooid worden, beetje vaag allemaal..
We spelen trouwens niet op hetzelfde IP, dus dat kan het niet zijn, maar volgens mij hebben we ook ons adres op moeten geven.
groet
Ik heb gister gelijk gereageerd dat ik me van geen kwaad bewust ben, maar heb nog niks teruggehad. Ik denk niet dat mn huisgenoten geblokkeerd zijn, dus het zal toch op cheaten gegooid worden, beetje vaag allemaal..
We spelen trouwens niet op hetzelfde IP, dus dat kan het niet zijn, maar volgens mij hebben we ook ons adres op moeten geven.
groet
Verwijderd
Je krijgt straks waarschijnlijk een huiszoeking, waarbij ze alle gebruikers nagaan en de computers die besmet zijn met een cheater worden geëlimineert. Pas dus maar op en maak je uit de voeten.Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:47:
Hoi,
groet
Wat is je teamnaam/ team ID, en dat van de andere verdachte?? Ik vermoed namelijk dat er meer aan de hand is dan alleen hetzelfde IP.Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:47:
Hoi,
groet
Er staan 32 teams ingeschreven in de GoT Cup, wellicht even verstandig om voor het opmaken van het wedstrijdschema even kijken wanneer iedereen voor het laatst ingelogd heeft om walkovers te voorkomen.
he van_putten, inschrijven op GoT betekent natuurlijk ook meedoen met de cup
tenminste... als je weer een team hebt
\
\
Verwijderd
mn teamnaam is Skuptum Sjefke (145528), de ander is: VAmpersandL (148564). ik heb een speler aan hem verkocht, die later ineens voor heel veel geld verkocht werd, maar waar ik dus niks mee te maken had...
je brak de regel op het moment dat je een speler verkocht aan een team op hetzelfde (IP/woon)adres. Wat er daarna gebeurde is niet belangrijk voor de GM.ik heb een speler aan hem verkocht, die later ineens voor heel veel geld verkocht werd, maar waar ik dus niks mee te maken had...
IMO had je beter moeten weten, toch?
Begin gewoon een nieuw team, en hou je uit het grijze gebied.
[ Voor 8% gewijzigd door yared op 01-05-2003 12:50 ]
Hey Yared ... niet iemand van mijn cup wegjatten heyared schreef op 01 May 2003 @ 12:31:
Verwijderd
Beste Yared,
je verteld dit wel zo leuk, maar welke speler gaat het dan om, en hoe moet ik het weten?
Als ik die speler VERkoop, heb ik er toch totaal geen invloed op?
Hoe weet je het trouwens?
je verteld dit wel zo leuk, maar welke speler gaat het dan om, en hoe moet ik het weten?
Als ik die speler VERkoop, heb ik er toch totaal geen invloed op?
Hoe weet je het trouwens?
Dit topic is gesloten.