Ik heb een scoringsprobleempie .. iemand idee waar ik voor 8 ton een goede spits kan aantrekken?
Bij mij over een weekVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:58:
Ik heb een scoringsprobleempie .. iemand idee waar ik voor 8 ton een goede spits kan aantrekken?
Had gister helaas al mijn andere spits verkocht.
Wat een klootzakken, 1 minuut na rust meteen doelpunt tegen...
YESS, aangepakt, 3-1 uiteindelijk, stats liegen er niet om :
OO0nMe's Dreamteam
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: uitstekend
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: uitmuntend
Linksback : briljant
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : zwak
Die gast had redelijk middenveld met iets mindere defence ratings. Nu wachten op de volgende tegenstander. Hoe is het met de rest gegaan ?
[ Voor 55% gewijzigd door ^^0nMe op 23-04-2003 19:00 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
En weer gewonnen 13 overwinningen op rij nu. 
Met 2-1 van ere div team N.V.F.
niet slecht voor een VI div als ik, nooit verwacht eigenlijk dat ik zou winnen...
Met 2-1 van ere div team N.V.F.
niet slecht voor een VI div als ik, nooit verwacht eigenlijk dat ik zou winnen...
Verwijderd
OMG Janspj ...
Ennuh OO0nme ... goede ratings voor jouw klasse man !
Bij mij 0-3 gewonnen .. 5 kansen om zeep geholpen ofzo, 1 rode kaart en 4 staan er op scherp om geschorst te worden. Lekker dan ...
Eerstkomende 8 wedstrijden zijn allemaal toppers ...
Bij mij 0-3 gewonnen .. 5 kansen om zeep geholpen ofzo, 1 rode kaart en 4 staan er op scherp om geschorst te worden. Lekker dan ...
Hehe shit happens, had die ratings gezien van die wedstrijd tegen NVF, scheelt 10% balbezit maar, alleen toch onvoorstelbaar droog verlorenVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 19:14:
OMG Janspj ...Ennuh OO0nme ... goede ratings voor jouw klasse man !
Bij mij 0-3 gewonnen .. 5 kansen om zeep geholpen ofzo, 1 rode kaart en 4 staan er op scherp om geschorst te worden. Lekker dan ...Eerstkomende 8 wedstrijden zijn allemaal toppers ...
Ratings zijn wel eenmalig, MOTS met PoE of PoE +1 , ook gisteravond lastminute een verdediger gekocht, aanval suckt alleen wel erg hard, ook al speelden er 2 spitsen met uitstekend scoren (train ook spitsen)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
4-3 gewonnen met mijn b-elftal (PIC) tegen een zweedse koploper in VI,had al 7 overwinningen op rij die zal niet blij zijn
En zo staat het ook in de hattrick regels... ;-)Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 20:07:
Volgens mij maakt pic niets uit in oefenwedstrijden ... zo is mij verteld ..
Verwijderd
Ik ook weer gewonnen, met 4-1 deze keer
passable middenveld weer (VI team tegen een V team)
Gewonnen met 0-5, en gelukkig deze keer maar 1 gele kaart. Volgende week tegen een team die solid middenveld haalde, denk met mots, dus zal wel met m'n a-team moeten spelen
.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Euh, hier ontgaat me ff iets...hij speelde MOTS en had solid middenveld...dat betekent dat ie dus normaal gesproken zonder MOTS redelijk-matig middenveld heeft, maar omdat z'n teamspirit flink is gedaald na de MOTS van vandaag heeft ie misschien maar zwak-matig middenveld, dan kan je dus gewoon je b-team opstellenXanathorn schreef op 23 april 2003 @ 20:54:
Gewonnen met 0-5, en gelukkig deze keer maar 1 gele kaart. Volgende week tegen een team die solid middenveld haalde, denk met mots, dus zal wel met m'n a-team moeten spelen.
B-team opstellen en dan nog PIC is niet veilig genoeg, als je pic speelt, doe het dan ook goed zodat je 99% zeker wintG0009 schreef op 23 April 2003 @ 21:36:
[...]
Euh, hier ontgaat me ff iets...hij speelde MOTS en had solid middenveld...dat betekent dat ie dus normaal gesproken zonder MOTS redelijk-matig middenveld heeft, maar omdat z'n teamspirit flink is gedaald na de MOTS van vandaag heeft ie misschien maar zwak-matig middenveld, dan kan je dus gewoon je b-team opstellen
Broertje heeft het trouwens ook nog gered in beker(vorige seizoen wel IV, dus betere loting), maar hij klaagt ook al dat ie nog niet 1x thuis heeft gespeeld.
Volgens mij heb ik een nieuw record , ik speel nu 5 officiele wedstrijden achterelkaar thuis(2 komen er nog aan, 3 gespeeld nu dus), brengt lekker veel geld in het laadje, helaas kan 6x niet, nog nooit iemand 3x achterelkaar thuis zien spelen in competitieverband.
D3-Monk
Dankje, en dat allemaal zonder motsen, nooit verwacht dat ik een kans zou maken...Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 19:14:
OMG Janspj ...Ennuh OO0nme ... goede ratings voor jouw klasse man !
Moet nu tegen Stiphout Vooruit, blij dat mijn stadion dan net af is.
Ik haal matig met pic en b-team maar aangezien ik zondag ga motsen kan ik beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb al vele teams op deze manier uit de beker zien vliegen en ik kan de inkomsten uit de beker in de latere rondes goed gebruikenG0009 schreef op 23 April 2003 @ 21:36:
[...]
Euh, hier ontgaat me ff iets...hij speelde MOTS en had solid middenveld...dat betekent dat ie dus normaal gesproken zonder MOTS redelijk-matig middenveld heeft, maar omdat z'n teamspirit flink is gedaald na de MOTS van vandaag heeft ie misschien maar zwak-matig middenveld, dan kan je dus gewoon je b-team opstellen
Ik heb met 7-1 verloren in een oefenwedstrijd tegen een vriend van me uit de VII klasse.
Het is echt niet te geloven, maar de slag om het middenveld is heel dik verloren.
Maar dat was dan ook een B team...
Het is echt niet te geloven, maar de slag om het middenveld is heel dik verloren.
Maar dat was dan ook een B team...
Voor mij even een paar daagjes afkicken van alles wat met voetbal te maken heeft na de CL wedstrijden van vandaag

[ Voor 21% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-04-2003 22:42 ]
Ik heb trouwens een speler die afgelopen zondag met 2x geel eraf is gestuurd. Nu staat er een rode kaart achter zijn naam, maar ik kan m wel opstellen in de opstelling voor a.s. zondag.
Is dit een fout, of wordt ie automatisch weggehaald als ik ga spelen, dus dan ineens met 10 man? OF moet ik m gewoon al vervangen?
Ik weet het, is een N00b vraag, en hij is al vaker langsgekomen, maar toen heb ik niet op zitten letten.
Is dit een fout, of wordt ie automatisch weggehaald als ik ga spelen, dus dan ineens met 10 man? OF moet ik m gewoon al vervangen?
Ik weet het, is een N00b vraag, en hij is al vaker langsgekomen, maar toen heb ik niet op zitten letten.
Als je een speler opstelt die een rode kaart achter zijn naam heeft, wordt ie vervangen aan het begin van een league of cupwedstrijd. Dus gewoon zorgen dat je em niet opstelt
.
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk!!G0009 schreef op 23 april 2003 @ 22:42:
Voor mij even een paar daagjes afkicken van alles wat met voetbal te maken heeft na de CL wedstrijden van vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat de training betreft zijn een paar dingen me nog wat onduidelijk, wellicht dat iemand hier wat licht op kan laten schijnen:
- Als je een oefenwedstrijd hebt én een competitiewedstrijd en je stelt dezelfde speler op, traint deze dan 2x of gewoon 1x?
- Stel je train op 'scoren', worden dan alleen de aanvallers beter of al je opgestelde spelers (dus incl keepers en verdedigers)
- Als je een oefenwedstrijd hebt én een competitiewedstrijd en je stelt dezelfde speler op, traint deze dan 2x of gewoon 1x?
- Stel je train op 'scoren', worden dan alleen de aanvallers beter of al je opgestelde spelers (dus incl keepers en verdedigers)
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
nog meer O M F G ... NVF en dan Stiphout? sjonge jonge je hebt het wel getroffen zo te zien. Blij dat ik hun niet achter elkaar tegenkom.Janspj schreef op 23 April 2003 @ 21:52:
[...]
Dankje, en dat allemaal zonder motsen, nooit verwacht dat ik een kans zou maken...
Moet nu tegen Stiphout Vooruit, blij dat mijn stadion dan net af is.
Verwijderd
Is jullie trouwens al opgevallen dat ik me nick verandert heb?! Ik was die scrale (Unrealtournament/mohaa/rtcw nick) wel een keer zat. En heet nu gewoon simpelweg Thije
.
Heb overigens wel gewonnen in de beker.. Maar ben niet helemaal tevreden...
Heb overigens wel gewonnen in de beker.. Maar ben niet helemaal tevreden...
FC Jansen... je hebt een derde en een vierde divisie team verslagen, een eredivisie verslagen en volgende week laat je de nr.1 op zijn gat gaan... niet slecht voor een VI team.
Wat ik helemaal mooi vind is dat in je opstelling slechts 3 spelers zitten die je voor ruim onder een ton, rond de 50.000 hebt aangekocht en helemaal geen miljoenen kostende spelers hebt....
Wat is het geheim?
Type training(spercentage), ontzettende veel geluk, opstelling?
Is het trouwens regel wanneer je een hoger team verslaat dat je daarna tegen een nog hoger team moet? Zou zo denken dat er nog zat 4e,5,e en 6e divisie teams waren waar je tegen had kunnen loten...
Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je stadion uitgebreid is op tijd voor de volgende wedstrijd... tegen een eredivisie team spelen met een stadioncapacitiet van slecht 10.000 toeschouwers moet tot hevige rellen buiten de poort geleid hebben
Zonde van alle gemiste inkomsten dan ook in voorgaande wedstrijden
Wat ik helemaal mooi vind is dat in je opstelling slechts 3 spelers zitten die je voor ruim onder een ton, rond de 50.000 hebt aangekocht en helemaal geen miljoenen kostende spelers hebt....
Wat is het geheim?
Type training(spercentage), ontzettende veel geluk, opstelling?
Is het trouwens regel wanneer je een hoger team verslaat dat je daarna tegen een nog hoger team moet? Zou zo denken dat er nog zat 4e,5,e en 6e divisie teams waren waar je tegen had kunnen loten...
Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je stadion uitgebreid is op tijd voor de volgende wedstrijd... tegen een eredivisie team spelen met een stadioncapacitiet van slecht 10.000 toeschouwers moet tot hevige rellen buiten de poort geleid hebben
Zonde van alle gemiste inkomsten dan ook in voorgaande wedstrijden
[ Voor 7% gewijzigd door yared op 24-04-2003 11:09 . Reden: duh.. it's early ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
omg dat is zo een half miljoen meer dan iemand die continue uit speelt!Volgens mij heb ik een nieuw record , ik speel nu 5 officiele wedstrijden achterelkaar thuis(2 komen er nog aan, 3 gespeeld nu dus), brengt lekker veel geld in het laadje,

Wat ga je met al dat extra geld doen?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
De loting in de beker gaat als volgt: De loting wordt bepaald aan de hand van je plaatsering in de league van laatste seizoen. De hoogst geklasseerde (stiphout in dit geval) speelt tegen de laagst geklasseerde, de nummer 2 tegen de een na laagste enzovoort. Elke ronde wordt via dit principe gespeeld, hoe verder je als VI komt des de groter de kans dat je tegen een hoog geklasseerd team moet spelen. Daarom spelen III en hoger teams zo veel rondes tegen laag geklasseerden, pas tegen ronde 8 lopen we tegen divisiegenoten aan.
Verwijderd
dat klopt niet hoor. als VI team begon ik tegen een ander VI team endaarna 3x tegen een V team. Volgens jouw theorie had ik eerst tegen een hogergeplaatst team moet spelen dan VI of V.Xanathorn schreef op 24 april 2003 @ 11:43:
De loting in de beker gaat als volgt: De loting wordt bepaald aan de hand van je plaatsering in de league van laatste seizoen. De hoogst geklasseerde (stiphout in dit geval) speelt tegen de laagst geklasseerde, de nummer 2 tegen de een na laagste enzovoort. Elke ronde wordt via dit principe gespeeld, hoe verder je als VI komt des de groter de kans dat je tegen een hoog geklasseerd team moet spelen. Daarom spelen III en hoger teams zo veel rondes tegen laag geklasseerden, pas tegen ronde 8 lopen we tegen divisiegenoten aan.
Tja, heb mijn investeringen in jeugd eindelijk opgekrikt naar 20k, liep al bijna een half seizoen met schuld, dus wou ff niet te leuk doen, alleen had ik nu al zat geld door het verkoop van mijn spits. Weet nu weer hoe het voelt om meer dan 300k op de bank te hebben liggen ^_ , ff sparen voor wat spelers later in het seizoen.yared schreef op 24 April 2003 @ 10:13:
[...]
omg dat is zo een half miljoen meer dan iemand die continue uit speelt!![]()
Wat ga je met al dat extra geld doen?
D3-Monk
Weet je wel hoeveel VI'ers er zijn in verhouding met hogere klasses, er blijven nog voldoende VI'ers over in de 1e ronde om als VI'er tegen te spelen hoor.Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 11:55:
[...]
dat klopt niet hoor. als VI team begon ik tegen een ander VI team endaarna 3x tegen een V team. Volgens jouw theorie had ik eerst tegen een hogergeplaatst team moet spelen dan VI of V.
*edit* gvd quote ipv edit
[ Voor 6% gewijzigd door ^^0nMe op 24-04-2003 11:58 ]
D3-Monk
Verwijderd
dan nog is het niet logisch dat ik eerst tegen een VI team uitkom en daarna tegen een V team 3x. zou dan juist andersom moeten zijn volgens die theorie^^0nMe schreef op 24 April 2003 @ 11:58:
[...]
Weet je wel hoeveel VI'ers er zijn in verhouding met hogere klasses, er blijven nog voldoende VI'ers over in de 1e ronde om als VI'er tegen te spelen hoor.
*edit* gvd quote ipv edit
Er zijn in totaal:
1x Ere (8 teams)
4x II (32 teams)
16x III (128 teams)
64x IV (512 teams)
256x V (2048 teams)
1024x VI (8192 teams)
Van de VI doen de beste nummers 5 en 6 nog mee voor de beker (in totaal 5464 teams uit de hele VI). Stiphout speelt tegen de allerslechtste nummer 6 uit de VI, de nummer 2 van ere vorig seizoen tegen de een na slechtste etc. Er blijft dan nog het bovenste deel van VI over die ook tegen een VI spelen. In de tweede ronde speelt Stiphout weer tegen het slechtst overgebleven team enzovoort...
Ik zei al de klassering wordt bepaald aan de hand van waar je in de league bent geeindigd vorig seizoen waarmee natuurlijk ook je doelsaldo en puntentotaal van belang is. Als je naar de V bent gepromoveerd telt evengoed de klassering van je eerste plaats in de VI van het seizoen ervoor.
1x Ere (8 teams)
4x II (32 teams)
16x III (128 teams)
64x IV (512 teams)
256x V (2048 teams)
1024x VI (8192 teams)
Van de VI doen de beste nummers 5 en 6 nog mee voor de beker (in totaal 5464 teams uit de hele VI). Stiphout speelt tegen de allerslechtste nummer 6 uit de VI, de nummer 2 van ere vorig seizoen tegen de een na slechtste etc. Er blijft dan nog het bovenste deel van VI over die ook tegen een VI spelen. In de tweede ronde speelt Stiphout weer tegen het slechtst overgebleven team enzovoort...
Ik zei al de klassering wordt bepaald aan de hand van waar je in de league bent geeindigd vorig seizoen waarmee natuurlijk ook je doelsaldo en puntentotaal van belang is. Als je naar de V bent gepromoveerd telt evengoed de klassering van je eerste plaats in de VI van het seizoen ervoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Xanathorn op 24-04-2003 12:56 ]
* j_du_pee is zojuist supporter geworden en komt de GoT federatie versterken 
wanneer begint de volgende GoT cup
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Goed man! Solliciteer gelijk voor een hogere functie!j_du_pee schreef op 24 April 2003 @ 12:49:
* j_du_pee is zojuist supporter geworden en komt de GoT federatie versterken
wat doe je in een hogere functie 
ben btw druk bezig met persbericht de deur uit te doen
ben btw druk bezig met persbericht de deur uit te doen
Wacht op antwoord
Welkom bij de club
. Zal gelijk maar eens beginnen met je gastenboek te vullen
. Leuke teamnaam trouwens
.
[ Voor 16% gewijzigd door Xanathorn op 24-04-2003 13:02 . Reden: typo's ]
thx
wacht maar tot je mijn persberichten leest
Wacht op antwoord
Verwijderd
done..Xanathorn schreef op 24 april 2003 @ 12:59:
Welkom bij de club. Zal gelijk maar eens beginnen met je gastenboek te vullen
. Leuke teamnaam trouwens
.
donedone..
idemWelkom bij de club
persbericht?
't is volgens mij een nogal zware bevallingyared schreef op 24 April 2003 @ 14:05:
persbericht?
Vanaf volgende week weer een nieuwe club in de GoT Ratings, is altijd mooi
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
cup stats 
Division
Level 6
Number of teams left : 38
Ik behoor dus ook tot die 38
hier nog meer VI teams die nog in de CUP zitten? Ik moet nu tegen een div II team dus ik denk dat ik er dan wel uit zal liggen normaal gesproken.
Division
Level 6
Number of teams left : 38
Ik behoor dus ook tot die 38
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 14:25 ]
Nou Zondag kan ik me lol op.... de coach als reserve middenvelder en ik ben gedwongen 3-4-3 te spelen waarop ik matig getraind heb en PIC.... me hele middenveld + reserve ligt eruit door blessures en even geen centen 
Iemand nog gestruikeld over een volle portomonnee?
Lijstjestijd 
Vooral van de teams die boven verwarchting boeren ben ik benieuwd wat ze hier hebben staan.
Keeper Trainers: 3
Assistent Coaches: 6
Sport Psychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeut: 4
Dokters: 1
Hierboven is trouwens pas vanaf deze week.. daarvoor had ik ong. de helft staan.
Ben benieuwd of het effect heeft.
Vooral van de teams die boven verwarchting boeren ben ik benieuwd wat ze hier hebben staan.
Keeper Trainers: 3
Assistent Coaches: 6
Sport Psychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeut: 4
Hierboven is trouwens pas vanaf deze week.. daarvoor had ik ong. de helft staan.
Ben benieuwd of het effect heeft.
Heej, die was toch voor mij bestemdVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:16:
misschien trek je zondag wel een excellent playmakertje
Goaltending Coaches: 6
Assistant Coaches: 2
Sport Psychologists: 1
Spokepersons: 5
Economists: 0
Physiotherapists: 5
Doctors: 2
Hopelijk gaan mijn keepers morgen een niveautje omhoog, kan ik weer aanvallers gaan trainen en dan zien die bovenste 2 er anders uit
@Yared, volgens Hattricks Files kun je 1 econoom inhuren bij meer dan 200k schuld, maar heeft 2 geen zin
[ Voor 10% gewijzigd door Zonar op 24-04-2003 15:33 . Reden: advies ]
Veel dokters vanwege een langdurige blessure, normaal heb ik er maar een stuk of 5 aangezien ik elke week wel een blessure heb. Ben er nog niet over uit of ik wat van die psychologen ga ontslaan, denk wel dat ik eigenlijk met 2 genoeg heb.
Goaltending Coaches: 1
Assistant Coaches: 9
Sport Psychologists: 5
Spokepersons: 10
Economists: 2
Physiotherapists: 10
Doctors: 10
Sport Psychologists: 5
Spokepersons: 10
Economists: 2
Physiotherapists: 10
Doctors: 10
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Keeper Trainers: 1 Assistent Coaches: 1 Sport Psychologen: 0 Woordvoerders: 0 Economen: 0 Fysiotherapeut: 0 Dokters: 0 |
Ik ben een beetje zunig
ps. werd onderbroken bij het schrijven, maar het 1e persbericht is de deur uit hoor
Wacht op antwoord
Verwijderd
Youth Squad: solid
Investment in the Youth squad: 20 000 Euro / week
Economists: 1
Physiotherapists: 4
speel nu in Div VI.82 waar ik hoop en denk kampioen te gaan worden.
Investment in the Youth squad: 20 000 Euro / week
Physiotherapists: 4
speel nu in Div VI.82 waar ik hoop en denk kampioen te gaan worden.
Ik welVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 23:20:
[...]
Je hebt helemaal gelijk!!![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon niet geloven...
Ik ben overigens ook voor de GOT-cup
[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 24-04-2003 17:47 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Over geld gestruikeld gesproken, gvd 3 man verkocht, 1 tje wou ik al gewoon dumpen, de rest wou ik achteraf toch niet meer verkopen, maar gasten boden plat, en bij de ander had ik niet eens meer verwacht dat ik die zou verkopen. Nu heb ik 700k liggen om iig 1-2 middenvelders te kopen en een vervanger voor mijn spits...yared schreef op 24 april 2003 @ 14:52:
Nou Zondag kan ik me lol op.... de coach als reserve middenvelder en ik ben gedwongen 3-4-3 te spelen waarop ik matig getraind heb en PIC.... me hele middenveld + reserve ligt eruit door blessures en even geen centen
Oja, lijstje:
Keeper Trainers: 2
Assistent Coaches: 8
Sport Psychologen: 1
Woordvoerders: 4
Economen: 0
Fysiotherapeut: 1
Pas sinds deze week 1 Keep en 5 assistenten bijgehuurd, en jeugd op 20k, daarvoor redelijk in de schulden.
D3-Monk
ik heb ze nog niet ontslagen omdat dat 3.000 kost en misschien sta ik straks wel weer -200K of blijf ik zuinig en ga ik op +200K komen.@Yared, volgens Hattricks Files kun je 1 econoom inhuren bij meer dan 200k schuld, maar heeft 2 geen zin
Ik kon dat stukje van 2 spokespersons niet vinden, maar dit is al eens vaker naar voren gekomen en mijn voordeel lag altijd hoger dn bij mensen met slechts 1 spokesperson.
Dus ik laat het voorlopig zo tot tegendeel is bewezen
Verwijderd
Betreffende ToTo Organisatie:
Ik (Thije) had voorheen de volledige "organisatie" van de GoT ToTo op me genomen maar geeft bij deze de functie over aan Frizza.
Ik zal Frizza op de achtergrond assisteren en zal hem het nodige advies geven
. Ook ga ik Zonar helpen met de "ranglijst" wekelijks.
Frizza is zelf bezig met het maken van een "nieuwe" toto site. Die met name straks in de GOT Cup goed van pas gaat komen.
Frizza (Frits) succes!
Ik (Thije) had voorheen de volledige "organisatie" van de GoT ToTo op me genomen maar geeft bij deze de functie over aan Frizza.
Ik zal Frizza op de achtergrond assisteren en zal hem het nodige advies geven
Frizza is zelf bezig met het maken van een "nieuwe" toto site. Die met name straks in de GOT Cup goed van pas gaat komen.
Frizza (Frits) succes!
Verwijderd
Jaja zoals jullie kunnen lezen heb ik nu de leiding over de toto, uiterlijk maandag zal er een site online komen, heeft u nog vragen dan kan er altijd een ht-mailtje naar me toegestuurd worden.
Dit zijn de wedstrijden voor deze week
Stiphout Vooruit - vinniestyle
Korreweg Sport - Mighty Murmels
Egmond United - FC Torretjes
Viagra Tigers - CVP
v.v. Buggers - Real Raateland
fc chimp - Harlem Hattricks
Nobbe United - Zwarte Schapen '76
Pielewiepers - Superlekkere thee in
red bull2 - White Stripes
1337s United - PH C2
succes
Viagra Tigers - CVP
1337s United - PH C2
succes
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:16 ]
Verwijderd
Van Yared's mooie layout wordt toch afgestaptVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:00:
Jaja zoals jullie kunnen lezen heb ik nu de leiding over de toto, uiterlijk maandag zal er een site online komen, heeft u nog vragen dan kan er altijd een ht-mailtje naar me toegestuurd worden.
Viagra Tigers - CVP
1337s United - PH C2
succes
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:57 . Reden: schoonheidsfoutje ]
* yared is ook te lam om de mooie lay-out op te zoeken op zijn laptoppie
1 - Stiphout Vooruit - vinniestyle
1 - Korreweg Sport - Mighty Murmels
3 - Egmond United - FC Torretjes
1 - Viagra Tigers - CVP
2 - v.v. Buggers - Real Raateland
3 - fc chimp - Harlem Hattricks
1 - Nobbe United - Zwarte Schapen '76
1 - Pielewiepers - Superlekkere thee in
2 - red bull2 - White Stripes
1 - 1337s United - PH C2
Hoewel ik een hard hoofd heb in me eigen wedstrijd (zie paar stappen hierboven)

1 - Viagra Tigers - CVP
3 - fc chimp - Harlem Hattricks
1 - 1337s United - PH C2
Hoewel ik een hard hoofd heb in me eigen wedstrijd (zie paar stappen hierboven)
Heb ook gewonnen in de beker! Het was ff zweten (thanks yared
) maar 4-3 gewonnen in verlenging van een IV team... (ik ben V dus)
1337s United
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : uitstekend
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk
met mn 2 topspelers er niet bij (allebei blessure, eentje is inmiddel herstelt)
Komende week tegen een III team met formidabel middenveld, dat red ik helaas niet.. Ga ik gewoon PICcen en volgend jaar beter
1337s United
Komende week tegen een III team met formidabel middenveld, dat red ik helaas niet.. Ga ik gewoon PICcen en volgend jaar beter
[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 24-04-2003 23:32 ]
Krap aandevv05 schreef op 24 April 2003 @ 23:32:
Heb ook gewonnen in de beker! Het was ff zweten (thanks yared) maar 4-3 gewonnen in verlenging van een IV team... (ik ben V dus)
1337s United
D3-Monk
Windhoosje en Devv05 zaten op het Leidseplein te feesten en ik mocht fijn per sms de tussenstanden doorgeven... tja dan vraag je bij 3-3 in de verlenging er gewoon om dat ik de uitslag even achterhouHet was ff zweten (thanks yared
Maakt er iemand eigenlijk gebruik of heeft gebruik gemaakt van de sms service van Hattrick zelf?
[ Voor 1% gewijzigd door yared op 25-04-2003 00:07 . Reden: tiepo ]
Verwijderd
Ikyared schreef op 25 April 2003 @ 00:07:
[...]
Windhoosje en Devv05 zaten op het Leidseplein te feesten en ik mocht fijn per sms de tussenstanden doorgeven... tja dan vraag je bij 3-3 in de verlenging er gewoon om dat ik de uitslag even achterhou![]()
Maakt er iemand eigenlijk gebruik of heeft gebruik gemaakt van de sms service van Hattrick zelf?
hoe werk het, wat krijg je te zien, etc... more info plsIk Heb nu nog maar een paar credits. Maar gebruik het voor op woensdag als ik aan het werk ben. Dan wil ik wel op de hoogte blijven van mijn resultaten tijdens de beker.
Verwijderd
Zo, vandaag weer trainingsupdate gehad. Iemand nog leuke upgrades? Ik had zaterdag een 18 jarige passable verdediger gekocht die nu ineens al solid is. dat is dus een mooie mee valler. Verder geen noemenswaardige verschuivingen.
Bij mij een paar spelers die in vorm steeg, en een paar die in vorm daalde. Wel 2 keepers die naar redelijk en naar goed steegVerwijderd schreef op 25 April 2003 @ 11:10:
Zo, vandaag weer trainingsupdate gehad. Iemand nog leuke upgrades? Ik had zaterdag een 18 jarige passable verdediger gekocht die nu ineens al solid is. dat is dus een mooie mee valler. Verder geen noemenswaardige verschuivingen.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
De rare tactiek die tijdens één van je wedstrijden deze week werd gespeeld, zorgt ervoor dat een week van training verloren gaat.
was een 2-6-2 btw, best wel een n00b actie achteraf
ohja, mijn logo is af
Wacht op antwoord
Mn jeugdspeler met redelijk passen en redelijk positiespel in de eerste week dat ik positiespel train naar goed.. dus das erg lekker 
verder niet veel noemenswaardigs...
verder niet veel noemenswaardigs...
Wat een kuttraining weer
. Gaat niet de goede kant op, heb nog maar 2 spelers met solid vorm en de rest is echt om te huilen, gemiddelde vorm van m'n basisteam is precies 5 (inadequate). En playmaking upgrades laten ook nog steeds op zich wachten
. Kan alleen maar hopen dat het spoedig beter gaat.
Verwijderd
Waarom train je dan niet een week general, dan ging je vorm toch om hoog? Of geluk hebben dat een deel ineens beter word (random 1/3 toch ofzo elke week?)Xanathorn schreef op 25 april 2003 @ 11:39:
Wat een kuttraining weer. Gaat niet de goede kant op, heb nog maar 2 spelers met solid vorm en de rest is echt om te huilen, gemiddelde vorm van m'n basisteam is precies 5 (inadequate). En playmaking upgrades laten ook nog steeds op zich wachten
. Kan alleen maar hopen dat het spoedig beter gaat.
Nah, dan train je general en de week daarna gaat de vorm toch weer omlaag. Om mijn vorm goed te krijgen moet ik dat zeker een week of 3 trainen, en dan nog is het hopen dat niet de reserves omhoog gaan anders was het nog voor niks. Dus rest het hopen dat het binnenkort weer omhoog gaat.
Verwijderd
Credits voor Mobiel, wat heb je eraan wat kan je ermee?yared schreef op 25 April 2003 @ 09:58:
[...]
hoe werk het, wat krijg je te zien, etc... more info pls
Je hebt 3 mogelijkheden tot het volgen per sms. Namelijk je training, een speler en het leukste en belangrijkste je wedstrijden.
Bij het volgen van je training krijg je dus op vrijdag na de training een aantal smsjes met wat er is gestegen,gedaald bij je spelers enz..
Bij het volgen van een speler krijg je berichten wanneer er op een bepaalde speler wordt geboden. Dus wanneer jij lekker beneden in de tuin wil zitten en je wilt toch die éné speler binnenhalen zet je gewoon je mobiel aan en kan je als de nood aan de man is toch snel naar binnen rennen en op de speler bieden.
En als derde (laatste) kan je dus de wedstrijdverslagen naar je mobiel laten sturen.

Hierbij kan je kiezen tussen GOUD, ZILVER of BRONS.
GOUD is alle goals, alle kaarten, alle blessures.
Zilver is alle goals, rode kaarten, wissels.
Brons is alleen goals.
p.s. misschien is dit wat voor bij de openingspost
neuh, tis veel leuker om jou op te laten dravenp.s. misschien is dit wat voor bij de openingspost
* yared sometimes plays dumb but is just in fact plain lazy
omg, twee weken bezig en je haalt iets uit wat mij nog niet gelukt is, je verliest een weeks training!De rare tactiek die tijdens één van je wedstrijden deze week werd gespeeld, zorgt ervoor dat een week van training verloren gaat.
hoezo ontoepasbaar ik heb 0-6 gewonnen daardoor
was een 2-6-2 btw, best wel een n00b actie achteraf
Ik mag hopen dat je wel de 'korte pas' of 'positiespel' had gekozen in de hoop dat het wel werkte
Bij mij hetzelfdeWindhoosje schreef op 25 april 2003 @ 11:13:Wel 2 keepers die naar redelijk en naar goed steeg
Assistant Coaches: 4
Spokepersons: 3
Physiotherapists: 1
Doctors: 3
Assistant Coaches: 4
Spokepersons: 3
Physiotherapists: 1
Doctors: 3
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Mijn beide keepers zijn nog nooit een stap omhoog gegaan.
De ene heeft 11 wedstrijden gespeeld en de ander 13 en er waren de laatste 10 bij beide 3 keepertrainers aanwezig en bij die eerste paar 2
Stond wel bij dat het langzaam ging, maar ook in ervaring zijn ze geen stap vooruit gegaan.
Iemand anders dit ook weleens in de gaten gehouden?
Alle info kun je uit HAM kunnen halen.
In HAM kun je in de laatste supporterversie ook icoontjes gebruiken voor je spelers.... o.a. een Clown icoontje zodat je niet per ongeluk je clown verkoopt.

* yared zijn nu_niet_meer_zo_lieve_meisje had stom stom vergeten de multiplayer optie aan te vinken toen ze haar .hrf inlaadde op mijn laptop.
Heb zojuist dus een anderhalf uur lang per 10 stuks 153 .hrf files terugzitten laden en 32 matchinfo zitten laden en updaten...
1 ding van geleerd en dat is dat mocht er nog een nieuwe update komen van HAM dan blijft iedereen lekker van mijn laptoppie af
* yared denkt "if it aint broke, don't fix it!"
....en partners uit de buurt houden
De ene heeft 11 wedstrijden gespeeld en de ander 13 en er waren de laatste 10 bij beide 3 keepertrainers aanwezig en bij die eerste paar 2
Stond wel bij dat het langzaam ging, maar ook in ervaring zijn ze geen stap vooruit gegaan.
Iemand anders dit ook weleens in de gaten gehouden?
Alle info kun je uit HAM kunnen halen.
In HAM kun je in de laatste supporterversie ook icoontjes gebruiken voor je spelers.... o.a. een Clown icoontje zodat je niet per ongeluk je clown verkoopt.
* yared zijn nu_niet_meer_zo_lieve_meisje had stom stom vergeten de multiplayer optie aan te vinken toen ze haar .hrf inlaadde op mijn laptop.
Heb zojuist dus een anderhalf uur lang per 10 stuks 153 .hrf files terugzitten laden en 32 matchinfo zitten laden en updaten...
1 ding van geleerd en dat is dat mocht er nog een nieuwe update komen van HAM dan blijft iedereen lekker van mijn laptoppie af

* yared denkt "if it aint broke, don't fix it!"
....en partners uit de buurt houden
Ik heb nu drie weken getraind op positiespel met 9 spelers per week op het middenveld. ik heb 1 week een matige en de laatste twee weken een goede coach gehad. 8 assistente (+2 keeper). En er is 1 speler in positiespel achteruit gegaan en geen een is beter geworden
.
Dat zuigt dus redelijk
Ik denk dat ik er nog maar een weekje positie spel aanvast plak. Mijn middenveld is ook erbarmelijk slecht.
Dat zuigt dus redelijk
Ik denk dat ik er nog maar een weekje positie spel aanvast plak. Mijn middenveld is ook erbarmelijk slecht.
[ Voor 16% gewijzigd door neudeboules op 25-04-2003 17:17 ]
1 - Egmond United - FC Torretjes
3 - Viagra Tigers - CVP
2 - fc chimp - Harlem Hattricks
1 - 1337s United - PH C2
3 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
1 - Viagra Tigers - CVP
3 - Pielewiepers - Superlekkere thee in
1 - red bull2 - White Stripes
1 - 1337s United - PH C2
1 - Viagra Tigers - CVP
3 - Pielewiepers - Superlekkere thee in
1 - red bull2 - White Stripes
1 - 1337s United - PH C2
2 - Egmond United - FC Torretjes
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
Volgende week wil ik er weer instaan hoor...
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
Volgende week wil ik er weer instaan hoor...
Als je middenveld zo slecht is koop je toch gewoon nieuwe spelers? Of heb je echt helemaal geen geld meer?neudeboules schreef op 25 April 2003 @ 17:16:
Ik heb nu drie weken getraind op positiespel met 9 spelers per week op het middenveld. ik heb 1 week een matige en de laatste twee weken een goede coach gehad. 8 assistente (+2 keeper). En er is 1 speler in positiespel achteruit gegaan en geen een is beter geworden.
Dat zuigt dus redelijk
Verwijderd
2 - Korreweg Sport - Mighty Murmels
2 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
2 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
Verwijderd
1 - Stiphout Vooruit – vinniestyle
2 - Viagra Tigers – CVP
1 - 1337s United - PH C2
2 - Viagra Tigers – CVP
1 - 1337s United - PH C2
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
Nee ik heb echt geen geld. Ik probeer een mooi jong elftal te trainen voor volgend seizoen.Windhoosje schreef op 25 april 2003 @ 17:28:
[...]
Als je middenveld zo slecht is koop je toch gewoon nieuwe spelers? Of heb je echt helemaal geen geld meer?
Ik heb niet goed gekeken trouwens. Er is een speler van 26 van sslecht naar zwak gegaan op positiespel. Dit is mijn aanvaller

Verwijderd
Twee weken geleden een redelijke keeper uit mijn jeugdsquad getrokken. Na twee weken keepertraining:
Er bestaat dus wel een God.Elzo van Lamoen (9465634)
19 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 327 000 Euro
Loon: 1 620 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2
neudeboules schreef op 25 April 2003 @ 17:16:
Ik heb nu drie weken getraind op positiespel met 9 spelers per week op het middenveld. ik heb 1 week een matige en de laatste twee weken een goede coach gehad. 8 assistente (+2 keeper). En er is 1 speler in positiespel achteruit gegaan en geen een is beter geworden .
Dat zuigt dus redelijk
Toen ik je eerste berichtje las wou ik meteen vragen hoe oud je spelers waren, maar je geeft later in je 2e reactie al aan dat er eentje van zelfs al 26 tussen zit... correct me if wrong, maar zover ik het onthouden heb heb je voor spelers die ouder zijn dan 20 voor elk jaar een week extra trainen nodig om ze een level omhoog te krijgen en dat is bij een goede of redelijke coach. een mindere coach kost ook telkens een week extra.Ik heb niet goed gekeken trouwens. Er is een speler van 26 van sslecht naar zwak gegaan op positiespel.
Normaal heeft een speler van 26 dus 7+leeftijd+coach=level nodig om positiespel op te krikken.
Assistenten helpen wel alleen niet cummulatief. Twee assistent trainers zijn beter dan één, maar het effect zal zeker niet verdubbeld worden. Vier specialisten zijn weer iets beter dan twee, maar niet eens de buurt van een verdubbeling van het effect.
Mijn advies is IMO; telkens 7-8 weken trainen op of positiespel of korte pass (mijn pers. voorkeur) en af te wisselen met algemeen en conditie (vooral conditie trainen tijdens de laatste twee weken van het seizoen als je alleen nog friendlies en kwalificaties hebt).
Yared bedankt voo het advies. Ik zal nog even door trainen. Ik heb een B-elftal gecreerd met spelers van 17-22 jaar oud. En met nadruk op het middenveld. Nu verraste het mij dus dat juist een aanvaller van 26 wel beter werd in positie spel. Terwijl van mijn 9 middenvelders er geen een beter is geworden.yared schreef op 25 April 2003 @ 22:20:
[...]
[...]
Toen ik je eerste berichtje las wou ik meteen vragen hoe oud je spelers waren, maar je geeft later in je 2e reactie al aan dat er eentje van zelfs al 26 tussen zit... correct me if wrong, maar zover ik het onthouden heb heb je voor spelers die ouder zijn dan 20 voor elk jaar een week extra trainen nodig om ze een level omhoog te krijgen en dat is bij een goede of redelijke coach. een mindere coach kost ook telkens een week extra.
Normaal heeft een speler van 26 dus 7+leeftijd+coach=level nodig om positiespel op te krikken.
Assistenten helpen wel alleen niet cummulatief. Twee assistent trainers zijn beter dan één, maar het effect zal zeker niet verdubbeld worden. Vier specialisten zijn weer iets beter dan twee, maar niet eens de buurt van een verdubbeling van het effect.
Mijn advies is IMO; telkens 7-8 weken trainen op of positiespel of korte pass (mijn pers. voorkeur) en af te wisselen met algemeen en conditie (vooral conditie trainen tijdens de laatste twee weken van het seizoen als je alleen nog friendlies en kwalificaties hebt).
Gelukkig wordt mijn keeper beter en beter dus die maakt veel goed :-)
Verwijderd
ik heb zojuist ook 2 19jargie playmakers met goed aangetrokken ff 8 weekies trainen en je hebt 2 wereldspelers
(voor 6e divisie dan waar ik speel, volgend jaar 5e
)
* yared droomde vannacht dat ie zondag een 17 jarige speler trok met formidabel positiespel....
Denk dat ik nu over de grens heen ben van geintresseerd naar verslaafd en wellicht zelfs al van verslaafd naar fantast
Denk dat ik nu over de grens heen ben van geintresseerd naar verslaafd en wellicht zelfs al van verslaafd naar fantast

Verwijderd
gatverdamme wat een vieze dromen heb jij!yared schreef op 26 April 2003 @ 12:48:
* yared droomde vannacht dat ie zondag een 17 jarige speler trok met formidabel positiespel....
maar ik zou ook graag zondag een mooie jeugdspeler gepromoveerd zien naar mijn team ja. Maar dan moet je toch eerst wel excellent jeugd hebben en dan nog wordt het moeilijk zo snel al een formidable te krijgen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 13:13 ]
ugh, die woordspelling had ik nog niet eens geziengatverdamme wat een vieze dromen heb jij! sorry was een intikker!
maar ik zou ook graag zondag een mooie jeugdspeler gepromoveerd zien naar mijn team ja. Maar dan moet je toch eerst wel excellent jeugd hebben en dan nog wordt het moeilijk zo snel al een formidable te krijgen.
Wat je uit je jeugdteam 'promoveerd' is geheel random en je hoeft niet perse een excellent jeugd te hebben voor een excellent speler...
Gewoon erg veel mazzel hebben wil weleens werken
Formidabel set pieces gaat wel
Verwijderd
nog maar is een geheugensteuntje iedereen al opgegeven voor de got-cup inmiddels hebben er al 29 teams zich ingeschreven het zou natuurlijk prachtig zijn als het er 32 worden
dus nog niet opgegeven? geef je hier op http://www32.brinkster.com/hattrickusers/
* Zonar heeft een nieuwe versie van de GoT Ratings ge-upt.
Even wat uitleg erbij gezet en het walkover-gedeelte verbeterd, nu krijgt niemand meer punten voor een walkover
Even wat uitleg erbij gezet en het walkover-gedeelte verbeterd, nu krijgt niemand meer punten voor een walkover
Verwijderd
Zo!!! Dat ziet er echt een stuk beter uit!Zonar schreef op 26 april 2003 @ 17:00:
* Zonar heeft een nieuwe versie van de GoT Ratings ge-upt.
iemand ooit ergens iets gelezen over het aanvoerdersschap?
bij mij wisselt dit nogal eens, geen idee of dat invloed heeft.
bij mij wisselt dit nogal eens, geen idee of dat invloed heeft.
was vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens een handelsrondje aan het maken, ziek dus kon toch niet slapen.... maar omdat je bij het bieden maar tot -200,000 rood mag staan, had ik om 2,30 even een minuutje me jeugdteam investering op 0 gezet om 20,000 euro meer biedkracht te hebben... net tijdens die minuut werd de jeugdteam berekening uitgevoerd en met een investering van 0 euro ging me jeugdteam van redelijk naar matig
en kon ik fijn een keeper van 13.000 trekken

in totaal voor 2 ton 8 spelers gekocht met een totale waarde van 440,000 euro
uit traditie reload ik me HAM file dan pas als alle biedingen afgelopen zijn en kijk dan of ik me team beter kan maken.... in totaal precies 1 speler die zowel volgens me eigen ideeen als volgens mybestteam pastte
naja, ik verkoop de rest voor minstens 2-2,5 ton dus op zich niet slecht om een speler erbij te krijgen en nog geld toe over te houden ook.
* yared zit uit ellende Jacques Cousteau te kijken omdat TellSell hem de keel uithing

in totaal voor 2 ton 8 spelers gekocht met een totale waarde van 440,000 euro
uit traditie reload ik me HAM file dan pas als alle biedingen afgelopen zijn en kijk dan of ik me team beter kan maken.... in totaal precies 1 speler die zowel volgens me eigen ideeen als volgens mybestteam pastte

naja, ik verkoop de rest voor minstens 2-2,5 ton dus op zich niet slecht om een speler erbij te krijgen en nog geld toe over te houden ook.
* yared zit uit ellende Jacques Cousteau te kijken omdat TellSell hem de keel uithing

Verwijderd
Martijn Haan (11310303)
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Toch weer een redelijk spelertje
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Toch weer een redelijk spelertje