Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.297 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een scoringsprobleempie .. iemand idee waar ik voor 8 ton een goede spits kan aantrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 17:23

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:58:
Ik heb een scoringsprobleempie .. iemand idee waar ik voor 8 ton een goede spits kan aantrekken?
Bij mij over een week :P
Had gister helaas al mijn andere spits verkocht.
Wat een klootzakken, 1 minuut na rust meteen doelpunt tegen...
YESS, aangepakt, 3-1 uiteindelijk, stats liegen er niet om :

OO0nMe's Dreamteam
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: uitstekend
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: uitmuntend
Linksback : briljant
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : zwak

Die gast had redelijk middenveld met iets mindere defence ratings. Nu wachten op de volgende tegenstander. Hoe is het met de rest gegaan ?

[ Voor 55% gewijzigd door ^^0nMe op 23-04-2003 19:00 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
En weer gewonnen 13 overwinningen op rij nu. :)
Met 2-1 van ere div team N.V.F.
niet slecht voor een VI div als ik, nooit verwacht eigenlijk dat ik zou winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
ik heb met 4-1 gewonnen voor de beker.
Wie zit er allemaal nog meer in de beker hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
ik heb ook gewonnen met 4-2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG Janspj ... :| Ennuh OO0nme ... goede ratings voor jouw klasse man !

Bij mij 0-3 gewonnen .. 5 kansen om zeep geholpen ofzo, 1 rode kaart en 4 staan er op scherp om geschorst te worden. Lekker dan ... :'( Eerstkomende 8 wedstrijden zijn allemaal toppers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 19:14:

Bij mij 0-3 gewonnen .. 5 kansen om zeep geholpen ofzo, 1 rode kaart en 4 staan er op scherp om geschorst te worden. Lekker dan ... :'( Eerstkomende 8 wedstrijden zijn allemaal toppers ...
Hehe shit happens, had die ratings gezien van die wedstrijd tegen NVF, scheelt 10% balbezit maar, alleen toch onvoorstelbaar droog verloren :)
Ratings zijn wel eenmalig, MOTS met PoE of PoE +1 , ook gisteravond lastminute een verdediger gekocht, aanval suckt alleen wel erg hard, ook al speelden er 2 spitsen met uitstekend scoren (train ook spitsen) :/

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-3 gewonnen met mijn b-elftal (PIC) tegen een zweedse koploper in VI,had al 7 overwinningen op rij die zal niet blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij maakt pic niets uit in oefenwedstrijden ... zo is mij verteld ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 20:07:
Volgens mij maakt pic niets uit in oefenwedstrijden ... zo is mij verteld ..
En zo staat het ook in de hattrick regels... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook weer gewonnen, met 4-1 deze keer :) passable middenveld weer (VI team tegen een V team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:26

Xanathorn

Mmorpg addict

Gewonnen met 0-5, en gelukkig deze keer maar 1 gele kaart. Volgende week tegen een team die solid middenveld haalde, denk met mots, dus zal wel met m'n a-team moeten spelen :|.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:55
Xanathorn schreef op 23 april 2003 @ 20:54:
Gewonnen met 0-5, en gelukkig deze keer maar 1 gele kaart. Volgende week tegen een team die solid middenveld haalde, denk met mots, dus zal wel met m'n a-team moeten spelen :|.
Euh, hier ontgaat me ff iets...hij speelde MOTS en had solid middenveld...dat betekent dat ie dus normaal gesproken zonder MOTS redelijk-matig middenveld heeft, maar omdat z'n teamspirit flink is gedaald na de MOTS van vandaag heeft ie misschien maar zwak-matig middenveld, dan kan je dus gewoon je b-team opstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 23 April 2003 @ 21:36:
[...]

Euh, hier ontgaat me ff iets...hij speelde MOTS en had solid middenveld...dat betekent dat ie dus normaal gesproken zonder MOTS redelijk-matig middenveld heeft, maar omdat z'n teamspirit flink is gedaald na de MOTS van vandaag heeft ie misschien maar zwak-matig middenveld, dan kan je dus gewoon je b-team opstellen :)
B-team opstellen en dan nog PIC is niet veilig genoeg, als je pic speelt, doe het dan ook goed zodat je 99% zeker wint :P
Broertje heeft het trouwens ook nog gered in beker(vorige seizoen wel IV, dus betere loting), maar hij klaagt ook al dat ie nog niet 1x thuis heeft gespeeld.
Volgens mij heb ik een nieuw record , ik speel nu 5 officiele wedstrijden achterelkaar thuis(2 komen er nog aan, 3 gespeeld nu dus), brengt lekker veel geld in het laadje, helaas kan 6x niet, nog nooit iemand 3x achterelkaar thuis zien spelen in competitieverband.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 19:14:
Dankje, en dat allemaal zonder motsen, nooit verwacht dat ik een kans zou maken...

Moet nu tegen Stiphout Vooruit, blij dat mijn stadion dan net af is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

G0009 schreef op 23 April 2003 @ 21:36:
[...]

Ik haal matig met pic en b-team maar aangezien ik zondag ga motsen kan ik beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb al vele teams op deze manier uit de beker zien vliegen en ik kan de inkomsten uit de beker in de latere rondes goed gebruiken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb met 7-1 verloren in een oefenwedstrijd tegen een vriend van me uit de VII klasse.
Het is echt niet te geloven, maar de slag om het middenveld is heel dik verloren.
Maar dat was dan ook een B team...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:55
Voor mij even een paar daagjes afkicken van alles wat met voetbal te maken heeft na de CL wedstrijden van vandaag :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

[ Voor 21% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-04-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb trouwens een speler die afgelopen zondag met 2x geel eraf is gestuurd. Nu staat er een rode kaart achter zijn naam, maar ik kan m wel opstellen in de opstelling voor a.s. zondag.

Is dit een fout, of wordt ie automatisch weggehaald als ik ga spelen, dus dan ineens met 10 man? OF moet ik m gewoon al vervangen?

Ik weet het, is een N00b vraag, en hij is al vaker langsgekomen, maar toen heb ik niet op zitten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Als je een speler opstelt die een rode kaart achter zijn naam heeft, wordt ie vervangen aan het begin van een league of cupwedstrijd. Dus gewoon zorgen dat je em niet opstelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 23 april 2003 @ 22:42:
Voor mij even een paar daagjes afkicken van alles wat met voetbal te maken heeft na de CL wedstrijden van vandaag :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Je hebt helemaal gelijk!! :( :( :'( :'( Ik kan het gewoon niet geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Wat de training betreft zijn een paar dingen me nog wat onduidelijk, wellicht dat iemand hier wat licht op kan laten schijnen:
- Als je een oefenwedstrijd hebt én een competitiewedstrijd en je stelt dezelfde speler op, traint deze dan 2x of gewoon 1x?
- Stel je train op 'scoren', worden dan alleen de aanvallers beter of al je opgestelde spelers (dus incl keepers en verdedigers)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janspj schreef op 23 April 2003 @ 21:52:
[...]

Dankje, en dat allemaal zonder motsen, nooit verwacht dat ik een kans zou maken...

Moet nu tegen Stiphout Vooruit, blij dat mijn stadion dan net af is. :)
nog meer O M F G ... NVF en dan Stiphout? sjonge jonge je hebt het wel getroffen zo te zien. Blij dat ik hun niet achter elkaar tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is jullie trouwens al opgevallen dat ik me nick verandert heb?! Ik was die scrale (Unrealtournament/mohaa/rtcw nick) wel een keer zat. En heet nu gewoon simpelweg Thije :).

Heb overigens wel gewonnen in de beker.. Maar ben niet helemaal tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
FC Jansen... je hebt een derde en een vierde divisie team verslagen, een eredivisie verslagen en volgende week laat je de nr.1 op zijn gat gaan... niet slecht voor een VI team.

Wat ik helemaal mooi vind is dat in je opstelling slechts 3 spelers zitten die je voor ruim onder een ton, rond de 50.000 hebt aangekocht en helemaal geen miljoenen kostende spelers hebt....

Wat is het geheim?

Type training(spercentage), ontzettende veel geluk, opstelling?

Is het trouwens regel wanneer je een hoger team verslaat dat je daarna tegen een nog hoger team moet? Zou zo denken dat er nog zat 4e,5,e en 6e divisie teams waren waar je tegen had kunnen loten...

Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je stadion uitgebreid is op tijd voor de volgende wedstrijd... tegen een eredivisie team spelen met een stadioncapacitiet van slecht 10.000 toeschouwers moet tot hevige rellen buiten de poort geleid hebben :P

Zonde van alle gemiste inkomsten dan ook in voorgaande wedstrijden :)

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 24-04-2003 11:09 . Reden: duh.. it's early ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Volgens mij heb ik een nieuw record , ik speel nu 5 officiele wedstrijden achterelkaar thuis(2 komen er nog aan, 3 gespeeld nu dus), brengt lekker veel geld in het laadje,
omg dat is zo een half miljoen meer dan iemand die continue uit speelt! 8)7

Wat ga je met al dat extra geld doen?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

De loting in de beker gaat als volgt: De loting wordt bepaald aan de hand van je plaatsering in de league van laatste seizoen. De hoogst geklasseerde (stiphout in dit geval) speelt tegen de laagst geklasseerde, de nummer 2 tegen de een na laagste enzovoort. Elke ronde wordt via dit principe gespeeld, hoe verder je als VI komt des de groter de kans dat je tegen een hoog geklasseerd team moet spelen. Daarom spelen III en hoger teams zo veel rondes tegen laag geklasseerden, pas tegen ronde 8 lopen we tegen divisiegenoten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanathorn schreef op 24 april 2003 @ 11:43:
De loting in de beker gaat als volgt: De loting wordt bepaald aan de hand van je plaatsering in de league van laatste seizoen. De hoogst geklasseerde (stiphout in dit geval) speelt tegen de laagst geklasseerde, de nummer 2 tegen de een na laagste enzovoort. Elke ronde wordt via dit principe gespeeld, hoe verder je als VI komt des de groter de kans dat je tegen een hoog geklasseerd team moet spelen. Daarom spelen III en hoger teams zo veel rondes tegen laag geklasseerden, pas tegen ronde 8 lopen we tegen divisiegenoten aan.
dat klopt niet hoor. als VI team begon ik tegen een ander VI team endaarna 3x tegen een V team. Volgens jouw theorie had ik eerst tegen een hogergeplaatst team moet spelen dan VI of V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

yared schreef op 24 April 2003 @ 10:13:
[...]
omg dat is zo een half miljoen meer dan iemand die continue uit speelt! 8)7

Wat ga je met al dat extra geld doen?
Tja, heb mijn investeringen in jeugd eindelijk opgekrikt naar 20k, liep al bijna een half seizoen met schuld, dus wou ff niet te leuk doen, alleen had ik nu al zat geld door het verkoop van mijn spits. Weet nu weer hoe het voelt om meer dan 300k op de bank te hebben liggen ^_ , ff sparen voor wat spelers later in het seizoen.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 11:55:
[...]

dat klopt niet hoor. als VI team begon ik tegen een ander VI team endaarna 3x tegen een V team. Volgens jouw theorie had ik eerst tegen een hogergeplaatst team moet spelen dan VI of V.
Weet je wel hoeveel VI'ers er zijn in verhouding met hogere klasses, er blijven nog voldoende VI'ers over in de 1e ronde om als VI'er tegen te spelen hoor.

*edit* gvd quote ipv edit :)

[ Voor 6% gewijzigd door ^^0nMe op 24-04-2003 11:58 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 24 April 2003 @ 11:58:
[...]

Weet je wel hoeveel VI'ers er zijn in verhouding met hogere klasses, er blijven nog voldoende VI'ers over in de 1e ronde om als VI'er tegen te spelen hoor.

*edit* gvd quote ipv edit :)
dan nog is het niet logisch dat ik eerst tegen een VI team uitkom en daarna tegen een V team 3x. zou dan juist andersom moeten zijn volgens die theorie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Er zijn in totaal:

1x Ere (8 teams)
4x II (32 teams)
16x III (128 teams)
64x IV (512 teams)
256x V (2048 teams)
1024x VI (8192 teams)

Van de VI doen de beste nummers 5 en 6 nog mee voor de beker (in totaal 5464 teams uit de hele VI). Stiphout speelt tegen de allerslechtste nummer 6 uit de VI, de nummer 2 van ere vorig seizoen tegen de een na slechtste etc. Er blijft dan nog het bovenste deel van VI over die ook tegen een VI spelen. In de tweede ronde speelt Stiphout weer tegen het slechtst overgebleven team enzovoort...

Ik zei al de klassering wordt bepaald aan de hand van waar je in de league bent geeindigd vorig seizoen waarmee natuurlijk ook je doelsaldo en puntentotaal van belang is. Als je naar de V bent gepromoveerd telt evengoed de klassering van je eerste plaats in de VI van het seizoen ervoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Xanathorn op 24-04-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

* j_du_pee is zojuist supporter geworden en komt de GoT federatie versterken :)

wanneer begint de volgende GoT cup :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 24 April 2003 @ 12:49:
* j_du_pee is zojuist supporter geworden en komt de GoT federatie versterken :)

wanneer begint de volgende GoT cup :P
Goed man! Solliciteer gelijk voor een hogere functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

wat doe je in een hogere functie :?

ben btw druk bezig met persbericht de deur uit te doen :D

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Welkom bij de club :p. Zal gelijk maar eens beginnen met je gastenboek te vullen ;). Leuke teamnaam trouwens :).

[ Voor 16% gewijzigd door Xanathorn op 24-04-2003 13:02 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

thx :)

wacht maar tot je mijn persberichten leest :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanathorn schreef op 24 april 2003 @ 12:59:
Welkom bij de club :p. Zal gelijk maar eens beginnen met je gastenboek te vullen ;). Leuke teamnaam trouwens :).
done..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
done..
done :P
Welkom bij de club
idem

persbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
't is volgens mij een nogal zware bevalling ;)

Vanaf volgende week weer een nieuwe club in de GoT Ratings, is altijd mooi :) Moet nog even een leuk verhaaltje verzinnen om er boven te zetten, een linkje naar Hattrick Ranglijsten Nederland (voor de puntentelling), en het aantal walkovers wat duidelijker maken.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cup stats :)

Division
Level 6

Number of teams left : 38

Ik behoor dus ook tot die 38 :) hier nog meer VI teams die nog in de CUP zitten? Ik moet nu tegen een div II team dus ik denk dat ik er dan wel uit zal liggen normaal gesproken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Nou Zondag kan ik me lol op.... de coach als reserve middenvelder en ik ben gedwongen 3-4-3 te spelen waarop ik matig getraind heb en PIC.... me hele middenveld + reserve ligt eruit door blessures en even geen centen :(

Iemand nog gestruikeld over een volle portomonnee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Lijstjestijd :D

Vooral van de teams die boven verwarchting boeren ben ik benieuwd wat ze hier hebben staan.

Keeper Trainers: 3
Assistent Coaches: 6
Sport Psychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeut: 4
Dokters: 1

Hierboven is trouwens pas vanaf deze week.. daarvoor had ik ong. de helft staan.
Ben benieuwd of het effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien trek je zondag wel een excellent playmakertje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:16:
misschien trek je zondag wel een excellent playmakertje :p
Heej, die was toch voor mij bestemd :? ;)

Goaltending Coaches: 6
Assistant Coaches: 2
Sport Psychologists: 1
Spokepersons: 5
Economists: 0
Physiotherapists: 5
Doctors: 2

Hopelijk gaan mijn keepers morgen een niveautje omhoog, kan ik weer aanvallers gaan trainen en dan zien die bovenste 2 er anders uit :)

@Yared, volgens Hattricks Files kun je 1 econoom inhuren bij meer dan 200k schuld, maar heeft 2 geen zin

[ Voor 10% gewijzigd door Zonar op 24-04-2003 15:33 . Reden: advies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Veel dokters vanwege een langdurige blessure, normaal heb ik er maar een stuk of 5 aangezien ik elke week wel een blessure heb. Ben er nog niet over uit of ik wat van die psychologen ga ontslaan, denk wel dat ik eigenlijk met 2 genoeg heb.

Goaltending Coaches: 1
Assistant Coaches: 9
Sport Psychologists: 5
Spokepersons: 10
Economists: 2
Physiotherapists: 10
Doctors: 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

code:
1
2
3
4
5
6
7
Keeper Trainers:    1
Assistent Coaches:      1
Sport Psychologen:      0
Woordvoerders:      0
Economen:   0
Fysiotherapeut:     0
Dokters:    0

Ik ben een beetje zunig :) Maar speel dan ook pas 2 weken he ;)

ps. werd onderbroken bij het schrijven, maar het 1e persbericht is de deur uit hoor ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn niveau jeugdopleiding staat op redelijk. Wat voor voordelen kan ik daaruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youth Squad: solid
Investment in the Youth squad: 20 000 Euro / week

Assistant Coaches: 9
Spokepersons: 5
Economists: 1
Physiotherapists: 4
Doctors: 2

speel nu in Div VI.82 waar ik hoop en denk kampioen te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 23:20:
[...]

Je hebt helemaal gelijk!! :( :( :'( :'( Ik kan het gewoon niet geloven...
Ik wel >:) Sorry kan het niet laten _/-\o_ :*)

Ik ben overigens ook voor de GOT-cup

[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 24-04-2003 17:47 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

yared schreef op 24 april 2003 @ 14:52:
Nou Zondag kan ik me lol op.... de coach als reserve middenvelder en ik ben gedwongen 3-4-3 te spelen waarop ik matig getraind heb en PIC.... me hele middenveld + reserve ligt eruit door blessures en even geen centen :(

Iemand nog gestruikeld over een volle portomonnee?
Over geld gestruikeld gesproken, gvd 3 man verkocht, 1 tje wou ik al gewoon dumpen, de rest wou ik achteraf toch niet meer verkopen, maar gasten boden plat, en bij de ander had ik niet eens meer verwacht dat ik die zou verkopen. Nu heb ik 700k liggen om iig 1-2 middenvelders te kopen en een vervanger voor mijn spits...

Oja, lijstje:

Keeper Trainers: 2
Assistent Coaches: 8
Sport Psychologen: 1
Woordvoerders: 4
Economen: 0
Fysiotherapeut: 1
Dokters: 1

Pas sinds deze week 1 Keep en 5 assistenten bijgehuurd, en jeugd op 20k, daarvoor redelijk in de schulden.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Yared, volgens Hattricks Files kun je 1 econoom inhuren bij meer dan 200k schuld, maar heeft 2 geen zin
ik heb ze nog niet ontslagen omdat dat 3.000 kost en misschien sta ik straks wel weer -200K of blijf ik zuinig en ga ik op +200K komen.

Ik kon dat stukje van 2 spokespersons niet vinden, maar dit is al eens vaker naar voren gekomen en mijn voordeel lag altijd hoger dn bij mensen met slechts 1 spokesperson.
Dus ik laat het voorlopig zo tot tegendeel is bewezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende ToTo Organisatie:

Ik (Thije) had voorheen de volledige "organisatie" van de GoT ToTo op me genomen maar geeft bij deze de functie over aan Frizza.

Ik zal Frizza op de achtergrond assisteren en zal hem het nodige advies geven :P. Ook ga ik Zonar helpen met de "ranglijst" wekelijks.

Frizza is zelf bezig met het maken van een "nieuwe" toto site. Die met name straks in de GOT Cup goed van pas gaat komen.

Frizza (Frits) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja zoals jullie kunnen lezen heb ik nu de leiding over de toto, uiterlijk maandag zal er een site online komen, heeft u nog vragen dan kan er altijd een ht-mailtje naar me toegestuurd worden.

Dit zijn de wedstrijden voor deze week

Stiphout Vooruit - vinniestyle
Korreweg Sport - Mighty Murmels
Egmond United - FC Torretjes
Viagra Tigers - CVP
v.v. Buggers - Real Raateland
fc chimp - Harlem Hattricks
Nobbe United - Zwarte Schapen '76
Pielewiepers - Superlekkere thee in
red bull2 - White Stripes
1337s United - PH C2

succes

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:00:
Jaja zoals jullie kunnen lezen heb ik nu de leiding over de toto, uiterlijk maandag zal er een site online komen, heeft u nog vragen dan kan er altijd een ht-mailtje naar me toegestuurd worden.

Dit zijn de wedstrijden voor deze week

Stiphout Vooruit - vinniestyle
Korreweg Sport - Mighty Murmels
Egmond United - FC Torretjes
Viagra Tigers - CVP
v.v. Buggers - Real Raateland
fc chimp - Harlem Hattricks
Nobbe United - Zwarte Schapen '76
Pielewiepers - Superlekkere thee in
red bull2 - White Stripes
1337s United - PH C2

succes
Van Yared's mooie layout wordt toch afgestapt :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:57 . Reden: schoonheidsfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared is ook te lam om de mooie lay-out op te zoeken op zijn laptoppieO-)

1 - Stiphout Vooruit - vinniestyle
1 - Korreweg Sport - Mighty Murmels
3 - Egmond United - FC Torretjes
1 - Viagra Tigers - CVP
2 - v.v. Buggers - Real Raateland
3 - fc chimp - Harlem Hattricks
1 - Nobbe United - Zwarte Schapen '76
1 - Pielewiepers - Superlekkere thee in
2 - red bull2 - White Stripes
1 - 1337s United - PH C2

Hoewel ik een hard hoofd heb in me eigen wedstrijd (zie paar stappen hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Heb ook gewonnen in de beker! Het was ff zweten (thanks yared ;)) maar 4-3 gewonnen in verlenging van een IV team... (ik ben V dus)

1337s United

Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : uitstekend
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk

met mn 2 topspelers er niet bij (allebei blessure, eentje is inmiddel herstelt)

Komende week tegen een III team met formidabel middenveld, dat red ik helaas niet.. Ga ik gewoon PICcen en volgend jaar beter :)

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 24-04-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 24 April 2003 @ 23:32:
Heb ook gewonnen in de beker! Het was ff zweten (thanks yared ;)) maar 4-3 gewonnen in verlenging van een IV team... (ik ben V dus)

1337s United

Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : uitstekend
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk

met mn 2 topspelers er niet bij (allebei blessure, eentje is inmiddel herstelt)

Komende week tegen een III team met formidabel middenveld, dat red ik helaas niet.. Ga ik gewoon PICcen en volgend jaar beter :)
Krap aan ;) Iig weer genoeg geld verdiend, ik heb nog kans om te winnen volgende ronde, gast heeft zwak middenveld, weet helaas niet met wat, denk PIC of normal, aangezien ie zelf zei dat TS dood is, maar dat was 9 april. Alleen is zijn verdediging en aanval wel zeer sterk, 50/50.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het was ff zweten (thanks yared
Windhoosje en Devv05 zaten op het Leidseplein te feesten en ik mocht fijn per sms de tussenstanden doorgeven... tja dan vraag je bij 3-3 in de verlenging er gewoon om dat ik de uitslag even achterhou >:) :P

Maakt er iemand eigenlijk gebruik of heeft gebruik gemaakt van de sms service van Hattrick zelf?

[ Voor 1% gewijzigd door yared op 25-04-2003 00:07 . Reden: tiepo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 25 April 2003 @ 00:07:
[...]
Windhoosje en Devv05 zaten op het Leidseplein te feesten en ik mocht fijn per sms de tussenstanden doorgeven... tja dan vraag je bij 3-3 in de verlenging er gewoon om dat ik de uitslag even achterhou >:) :P

Maakt er iemand eigenlijk gebruik of heeft gebruik gemaakt van de sms service van Hattrick zelf?
Ik :) Heb nu nog maar een paar credits. Maar gebruik het voor op woensdag als ik aan het werk ben. Dan wil ik wel op de hoogte blijven van mijn resultaten tijdens de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik Heb nu nog maar een paar credits. Maar gebruik het voor op woensdag als ik aan het werk ben. Dan wil ik wel op de hoogte blijven van mijn resultaten tijdens de beker.
hoe werk het, wat krijg je te zien, etc... more info pls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag weer trainingsupdate gehad. Iemand nog leuke upgrades? Ik had zaterdag een 18 jarige passable verdediger gekocht die nu ineens al solid is. dat is dus een mooie mee valler. Verder geen noemenswaardige verschuivingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 11:10:
Zo, vandaag weer trainingsupdate gehad. Iemand nog leuke upgrades? Ik had zaterdag een 18 jarige passable verdediger gekocht die nu ineens al solid is. dat is dus een mooie mee valler. Verder geen noemenswaardige verschuivingen.
Bij mij een paar spelers die in vorm steeg, en een paar die in vorm daalde. Wel 2 keepers die naar redelijk en naar goed steeg 8-)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

De rare tactiek die tijdens één van je wedstrijden deze week werd gespeeld, zorgt ervoor dat een week van training verloren gaat.
:'( hoezo ontoepasbaar :? ik heb 0-6 gewonnen daardoor :'(

was een 2-6-2 btw, best wel een n00b actie achteraf :(

ohja, mijn logo is af :P :

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=101027

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Mn jeugdspeler met redelijk passen en redelijk positiespel in de eerste week dat ik positiespel train naar goed.. dus das erg lekker :)

verder niet veel noemenswaardigs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Wat een kuttraining weer :'(. Gaat niet de goede kant op, heb nog maar 2 spelers met solid vorm en de rest is echt om te huilen, gemiddelde vorm van m'n basisteam is precies 5 (inadequate). En playmaking upgrades laten ook nog steeds op zich wachten :(. Kan alleen maar hopen dat het spoedig beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanathorn schreef op 25 april 2003 @ 11:39:
Wat een kuttraining weer :'(. Gaat niet de goede kant op, heb nog maar 2 spelers met solid vorm en de rest is echt om te huilen, gemiddelde vorm van m'n basisteam is precies 5 (inadequate). En playmaking upgrades laten ook nog steeds op zich wachten :(. Kan alleen maar hopen dat het spoedig beter gaat.
Waarom train je dan niet een week general, dan ging je vorm toch om hoog? Of geluk hebben dat een deel ineens beter word (random 1/3 toch ofzo elke week?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Nah, dan train je general en de week daarna gaat de vorm toch weer omlaag. Om mijn vorm goed te krijgen moet ik dat zeker een week of 3 trainen, en dan nog is het hopen dat niet de reserves omhoog gaan anders was het nog voor niks. Dus rest het hopen dat het binnenkort weer omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 25 April 2003 @ 09:58:
[...]
hoe werk het, wat krijg je te zien, etc... more info pls ;)
Credits voor Mobiel, wat heb je eraan wat kan je ermee?

Je hebt 3 mogelijkheden tot het volgen per sms. Namelijk je training, een speler en het leukste en belangrijkste je wedstrijden.

Bij het volgen van je training krijg je dus op vrijdag na de training een aantal smsjes met wat er is gestegen,gedaald bij je spelers enz..

Bij het volgen van een speler krijg je berichten wanneer er op een bepaalde speler wordt geboden. Dus wanneer jij lekker beneden in de tuin wil zitten en je wilt toch die éné speler binnenhalen zet je gewoon je mobiel aan en kan je als de nood aan de man is toch snel naar binnen rennen en op de speler bieden.

En als derde (laatste) kan je dus de wedstrijdverslagen naar je mobiel laten sturen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/mobiel.jpg

Hierbij kan je kiezen tussen GOUD, ZILVER of BRONS.

GOUD is alle goals, alle kaarten, alle blessures.

Zilver is alle goals, rode kaarten, wissels.

Brons is alleen goals.

p.s. misschien is dit wat voor bij de openingspost ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
p.s. misschien is dit wat voor bij de openingspost
neuh, tis veel leuker om jou op te laten draven ;)

* yared sometimes plays dumb but is just in fact plain lazy :P
De rare tactiek die tijdens één van je wedstrijden deze week werd gespeeld, zorgt ervoor dat een week van training verloren gaat.

hoezo ontoepasbaar ik heb 0-6 gewonnen daardoor

was een 2-6-2 btw, best wel een n00b actie achteraf
omg, twee weken bezig en je haalt iets uit wat mij nog niet gelukt is, je verliest een weeks training! _/-\o_

Ik mag hopen dat je wel de 'korte pas' of 'positiespel' had gekozen in de hoop dat het wel werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Windhoosje schreef op 25 april 2003 @ 11:13:Wel 2 keepers die naar redelijk en naar goed steeg 8-)
Bij mij hetzelfde 8). Gelijk ff mijn overbodige keeperstrainer eruit gewerkt. Nu kan ik weer terug naar scoring training. Wat vorm betreft 4 omhoog, 2 omlaag, waaronder mijn sterspeler 2 niveaus terwijl hij bijna terug is van zijn blessure :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Assistant Coaches: 4
Spokepersons: 3
Economists: 1
Physiotherapists: 1
Doctors: 3

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Mijn beide keepers zijn nog nooit een stap omhoog gegaan.
De ene heeft 11 wedstrijden gespeeld en de ander 13 en er waren de laatste 10 bij beide 3 keepertrainers aanwezig en bij die eerste paar 2 :|

Stond wel bij dat het langzaam ging, maar ook in ervaring zijn ze geen stap vooruit gegaan.

Iemand anders dit ook weleens in de gaten gehouden?
Alle info kun je uit HAM kunnen halen.

In HAM kun je in de laatste supporterversie ook icoontjes gebruiken voor je spelers.... o.a. een Clown icoontje zodat je niet per ongeluk je clown verkoopt. :+ :+

* yared zijn nu_niet_meer_zo_lieve_meisje had stom stom vergeten de multiplayer optie aan te vinken toen ze haar .hrf inlaadde op mijn laptop.
Heb zojuist dus een anderhalf uur lang per 10 stuks 153 .hrf files terugzitten laden en 32 matchinfo zitten laden en updaten...

1 ding van geleerd en dat is dat mocht er nog een nieuwe update komen van HAM dan blijft iedereen lekker van mijn laptoppie af :X

* yared denkt "if it aint broke, don't fix it!"
....en partners uit de buurt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb nu drie weken getraind op positiespel met 9 spelers per week op het middenveld. ik heb 1 week een matige en de laatste twee weken een goede coach gehad. 8 assistente (+2 keeper). En er is 1 speler in positiespel achteruit gegaan en geen een is beter geworden :( .
Dat zuigt dus redelijk

Ik denk dat ik er nog maar een weekje positie spel aanvast plak. Mijn middenveld is ook erbarmelijk slecht.

[ Voor 16% gewijzigd door neudeboules op 25-04-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
1 - Egmond United - FC Torretjes
3 - Viagra Tigers - CVP
2 - fc chimp - Harlem Hattricks
1 - 1337s United - PH C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

1 - Viagra Tigers - CVP
3 - Pielewiepers - Superlekkere thee in
1 - red bull2 - White Stripes
1 - 1337s United - PH C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dit:

informatie over een collega team bij hattrick!

http://www.theinformationminister.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

2 - Egmond United - FC Torretjes
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2

Volgende week wil ik er weer instaan hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 25 April 2003 @ 17:16:
Ik heb nu drie weken getraind op positiespel met 9 spelers per week op het middenveld. ik heb 1 week een matige en de laatste twee weken een goede coach gehad. 8 assistente (+2 keeper). En er is 1 speler in positiespel achteruit gegaan en geen een is beter geworden :( .
Dat zuigt dus redelijk

Ik denk dat ik er nog maar een weekje positie spel aanvast plak. Mijn middenveld is ook erbarmelijk slecht.
Als je middenveld zo slecht is koop je toch gewoon nieuwe spelers? Of heb je echt helemaal geen geld meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 - Korreweg Sport - Mighty Murmels
2 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 - Stiphout Vooruit – vinniestyle
2 - Viagra Tigers – CVP
1 - 1337s United - PH C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen die m nog niet heeft ingevuld wel doen he voor zondag kwart voor 8!

maar het liefst zo snel mogelijk natuurlijk :9

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 - Egmond United - FC Torretjes
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Windhoosje schreef op 25 april 2003 @ 17:28:
[...]

Als je middenveld zo slecht is koop je toch gewoon nieuwe spelers? Of heb je echt helemaal geen geld meer?
Nee ik heb echt geen geld. Ik probeer een mooi jong elftal te trainen voor volgend seizoen.

Ik heb niet goed gekeken trouwens. Er is een speler van 26 van sslecht naar zwak gegaan op positiespel. Dit is mijn aanvaller :? Ik had het niet gezien omdat ie minder waard is geworden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken geleden een redelijke keeper uit mijn jeugdsquad getrokken. Na twee weken keepertraining:
Elzo van Lamoen (9465634)
19 jaar, goed vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 327 000 Euro
Loon: 1 620 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Er bestaat dus wel een God. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
2 - Korreweg Sport - Mighty Murmels
1 - Viagra Tigers - CVP
1 - 1337s United - PH C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
neudeboules schreef op 25 April 2003 @ 17:16:
Ik heb nu drie weken getraind op positiespel met 9 spelers per week op het middenveld. ik heb 1 week een matige en de laatste twee weken een goede coach gehad. 8 assistente (+2 keeper). En er is 1 speler in positiespel achteruit gegaan en geen een is beter geworden .
Dat zuigt dus redelijk

Ik heb niet goed gekeken trouwens. Er is een speler van 26 van sslecht naar zwak gegaan op positiespel.
Toen ik je eerste berichtje las wou ik meteen vragen hoe oud je spelers waren, maar je geeft later in je 2e reactie al aan dat er eentje van zelfs al 26 tussen zit... correct me if wrong, maar zover ik het onthouden heb heb je voor spelers die ouder zijn dan 20 voor elk jaar een week extra trainen nodig om ze een level omhoog te krijgen en dat is bij een goede of redelijke coach. een mindere coach kost ook telkens een week extra.

Normaal heeft een speler van 26 dus 7+leeftijd+coach=level nodig om positiespel op te krikken.

Assistenten helpen wel alleen niet cummulatief. Twee assistent trainers zijn beter dan één, maar het effect zal zeker niet verdubbeld worden. Vier specialisten zijn weer iets beter dan twee, maar niet eens de buurt van een verdubbeling van het effect.

Mijn advies is IMO; telkens 7-8 weken trainen op of positiespel of korte pass (mijn pers. voorkeur) en af te wisselen met algemeen en conditie (vooral conditie trainen tijdens de laatste twee weken van het seizoen als je alleen nog friendlies en kwalificaties hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op 25 April 2003 @ 22:20:
[...]

[...]
Toen ik je eerste berichtje las wou ik meteen vragen hoe oud je spelers waren, maar je geeft later in je 2e reactie al aan dat er eentje van zelfs al 26 tussen zit... correct me if wrong, maar zover ik het onthouden heb heb je voor spelers die ouder zijn dan 20 voor elk jaar een week extra trainen nodig om ze een level omhoog te krijgen en dat is bij een goede of redelijke coach. een mindere coach kost ook telkens een week extra.

Normaal heeft een speler van 26 dus 7+leeftijd+coach=level nodig om positiespel op te krikken.

Assistenten helpen wel alleen niet cummulatief. Twee assistent trainers zijn beter dan één, maar het effect zal zeker niet verdubbeld worden. Vier specialisten zijn weer iets beter dan twee, maar niet eens de buurt van een verdubbeling van het effect.

Mijn advies is IMO; telkens 7-8 weken trainen op of positiespel of korte pass (mijn pers. voorkeur) en af te wisselen met algemeen en conditie (vooral conditie trainen tijdens de laatste twee weken van het seizoen als je alleen nog friendlies en kwalificaties hebt).

Yared bedankt voo het advies. Ik zal nog even door trainen. Ik heb een B-elftal gecreerd met spelers van 17-22 jaar oud. En met nadruk op het middenveld. Nu verraste het mij dus dat juist een aanvaller van 26 wel beter werd in positie spel. Terwijl van mijn 9 middenvelders er geen een beter is geworden.

Gelukkig wordt mijn keeper beter en beter dus die maakt veel goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist ook 2 19jargie playmakers met goed aangetrokken ff 8 weekies trainen en je hebt 2 wereldspelers :) (voor 6e divisie dan waar ik speel, volgend jaar 5e ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared droomde vannacht dat ie zondag een 17 jarige speler trok met formidabel positiespel....

Denk dat ik nu over de grens heen ben van geintresseerd naar verslaafd en wellicht zelfs al van verslaafd naar fantast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 26 April 2003 @ 12:48:
* yared droomde vannacht dat ie zondag een 17 jarige speler trok met formidabel positiespel....

Denk dat ik nu over de grens heen ben van geintresseerd naar verslaafd en wellicht zelfs al van verslaafd naar fantast 8)7
gatverdamme wat een vieze dromen heb jij! :D sorry was een intikker!

maar ik zou ook graag zondag een mooie jeugdspeler gepromoveerd zien naar mijn team ja. Maar dan moet je toch eerst wel excellent jeugd hebben en dan nog wordt het moeilijk zo snel al een formidable te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
gatverdamme wat een vieze dromen heb jij! sorry was een intikker!

maar ik zou ook graag zondag een mooie jeugdspeler gepromoveerd zien naar mijn team ja. Maar dan moet je toch eerst wel excellent jeugd hebben en dan nog wordt het moeilijk zo snel al een formidable te krijgen.
ugh, die woordspelling had ik nog niet eens gezien :P

Wat je uit je jeugdteam 'promoveerd' is geheel random en je hoeft niet perse een excellent jeugd te hebben voor een excellent speler...

Gewoon erg veel mazzel hebben wil weleens werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

formidabel kan je sowieso wel vergeten dat blijft helaas bij dromen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Formidabel set pieces gaat wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog maar is een geheugensteuntje iedereen al opgegeven voor de got-cup inmiddels hebben er al 29 teams zich ingeschreven het zou natuurlijk prachtig zijn als het er 32 worden :) dus nog niet opgegeven? geef je hier op http://www32.brinkster.com/hattrickusers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
* Zonar heeft een nieuwe versie van de GoT Ratings ge-upt.

Even wat uitleg erbij gezet en het walkover-gedeelte verbeterd, nu krijgt niemand meer punten voor een walkover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 26 april 2003 @ 17:00:
* Zonar heeft een nieuwe versie van de GoT Ratings ge-upt.

Even wat uitleg erbij gezet en het walkover-gedeelte verbeterd, nu krijgt niemand meer punten voor een walkover ;)
Zo!!! Dat ziet er echt een stuk beter uit! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
iemand ooit ergens iets gelezen over het aanvoerdersschap?

bij mij wisselt dit nogal eens, geen idee of dat invloed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
was vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens een handelsrondje aan het maken, ziek dus kon toch niet slapen.... maar omdat je bij het bieden maar tot -200,000 rood mag staan, had ik om 2,30 even een minuutje me jeugdteam investering op 0 gezet om 20,000 euro meer biedkracht te hebben... net tijdens die minuut werd de jeugdteam berekening uitgevoerd en met een investering van 0 euro ging me jeugdteam van redelijk naar matig :| en kon ik fijn een keeper van 13.000 trekken :r :X

in totaal voor 2 ton 8 spelers gekocht met een totale waarde van 440,000 euro :D

uit traditie reload ik me HAM file dan pas als alle biedingen afgelopen zijn en kijk dan of ik me team beter kan maken.... in totaal precies 1 speler die zowel volgens me eigen ideeen als volgens mybestteam pastte :/

naja, ik verkoop de rest voor minstens 2-2,5 ton dus op zich niet slecht om een speler erbij te krijgen en nog geld toe over te houden ook.

* yared zit uit ellende Jacques Cousteau te kijken omdat TellSell hem de keel uithing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn Haan (11310303)

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Toch weer een redelijk spelertje :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.