Ik heb effe rondgekeken en het lijkt erop dat die keeper van mexico ook divine is gezien zijn waarde!
Er was ooit een topic op de conference waarin je je naam mocht opgeven, een paar maanden geleden. Deze namen werden toen aan de hattrick-database toegevoegd. Vóór deze toevoeging was het aantal namen in de database zeer beperkt.Yukkie schreef op 28 June 2003 @ 10:48:
de idols gekte heeft ook al toegeslagen bij hattrickzoek maar eens op Jamai
echt een hele waslijst. hoe zouden ze eigenlijk bij die namen komen? gewoon uit telefoonboek/voornamen boekje?
Die topics zijn echt bull...je moet maar net mzzl hebben, want je komt mij ondanks twee van die topics, niet tegen (erwin bakker en yared d'ray)Er was ooit een topic op de conference waarin je je naam mocht opgeven, een paar maanden geleden. Deze namen werden toen aan de hattrick-database toegevoegd. Vóór deze toevoeging was het aantal namen in de database zeer beperkt.
Debiel dat Jamai en Jim erin voorkomen, de namen van een stel meisjesidolen opgegeven door een stel kerels... hmm, zie je wel... onder al dat ruwe bolster zitten toch blanke pitjes hier gingen tig homo-cliches door me hoofd over bukken in de douche, mannensport, etc, maar toch maar niemand voor het hoofd stoten, tis wel duidelijk dat al die voetbalfans nog uit de kast moeten komen in hun eigen tijd en tempo
Mijn toto:
2 Mighty Murmels - vinniestyle
1 Egmond United - Cannabis High
1 Graxies United - FC Anoniem
2 FC Halderberge - GrahamFC
2 FC Magnetrondoos - Tikkie Terug
2 oostendam - White Stripes
2 TGT united - F.C. GoT
2 fc mikado - Visscher
2 99percent - Virtual Winners
2 De Baltrappers - foray 4ever
Ik heb even geen volledig toegang tot het internet totdat ik me nieuwe laptops heb gefixed. Wellicht dat iemand Martijn/devv05 even kan pagen op icq ofzo en vragen hoe hij erover denkt om de Cup organisatie meer te delen. Thije graag ook even contacten ajb
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik zie anders genoeg spelers die Erwin of Bakker heten. Dat er toevallig geen speler is waarbij deze namen samen voorkomen is jammer, maar er zal er vast nog wel eentje aangemaakt worden in de toekomst. Zelf kom ik 4 keer voor in het spelDie topics zijn echt bull...je moet maar net mzzl hebben, want je komt mij ondanks twee van die topics, niet tegen (erwin bakker en yared d'ray)
1 - Mighty Murmels - vinniestyle
1 - Egmond United - Cannabis High
1 - Graxies United - FC Anoniem
3 - FC Halderberge - GrahamFC
3 - FC Magnetrondoos - Tikkie Terug
2 - oostendam - White Stripes
3 - TGT united - F.C. GoT
2 - fc mikado - Visscher
1 - 99percent - Virtual Winners
2 - De Baltrappers - foray 4ever
Don't waste your time or time will waste you
1 Mighty Murmels - vinniestyle
2 TGT united - F.C. GoT
2 fc mikado - Visscher
2 TGT united - F.C. GoT
2 fc mikado - Visscher
Verwijderd
3 - Mighty Murmels - vinniestyle
1 - FC Halderberge - GrahamFC
2 - FC Magnetrondoos - Tikkie Terug
2 - TGT united - F.C. GoT
2 - fc mikado - Visscher
1 - FC Halderberge - GrahamFC
2 - fc mikado - Visscher
Verwijderd
Wel leuk als Jamai een neger met een baard en dreadlocks blijkt te zijn, zoals Jamai van Asseldonk. Jamai Kluivert blijkt weer een blonde germaanse God te zijn. Niet helemaal goed gegaan
Verwijderd
2 - FC Halderberge - GrahamFC
2 - fc mikado - Visscher
2 - fc mikado - Visscher
2 - Mighty Murmels - vinniestyle
2 - Egmond United - Cannabis High
2 - fc mikado - Visscher
2 - 99percent - Virtual Winners
2 - fc mikado - Visscher
dat is dus juist het bewijs dat mijn naam niet genomen is, anders had de combi bestaan. Wanneer een GoT'r zo'n topic tegenkomt, meld het hier dan even....Ik zie anders genoeg spelers die Erwin of Bakker heten. Dat er toevallig geen speler is waarbij deze namen samen voorkomen is jammer, maar er zal er vast nog wel eentje aangemaakt worden in de toekomst. Zelf kom ik 4 keer voor in het spel
* yared geeft niet op, op een dag zal de eerste Erwin Bakker of Yared d'Ray bestaan die WEL kan voetballen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik volg je niet helemaal. Volgens mij werkt het namelijk als volgt: Er is een aparte database voor voor- en achternamen. Als er een speler wordt aangemaakt wordt er gewoon random een achter- en voornaam uit de database gehaald. Voor spelers met buitenlands klinkende namen wordt wel een uitzondering gemaakt: Spelers met voornaam Mohammed, Ahmed of Hassan worden meestal gekoppeld aan achternamen als Aznar, Hossam en Husseinyared schreef op 28 June 2003 @ 20:33:
[...]
dat is dus juist het bewijs dat mijn naam niet genomen is, anders had de combi bestaan. Wanneer een GoT'r zo'n topic tegenkomt, meld het hier dan even....
Ik ben er vrijwel van overtuigd dat het op deze manier werkt. Ik heb mijn naam namelijk ook in dat topic achtergelaten, en er zijn meer dan 50 spelers met mijn achternaam!
Trouwens, als er evenveel unieke spelersnamen als hattrick-managers waren zou elke spelersnaam-combinatie minimaal 18 keer bestaan!

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-06-2003 23:57 ]
Los van wat ik via de fora weet heeft een zweed me ooit uitgelegd dat als jouw naam in de db is opgenomen dan is er minstens 1 speler te vinden met je voor- en achternaam...Ik volg je niet helemaal. Volgens mij werkt het namelijk als volgt: Er is een aparte database voor voor- en achternamen. Als er een speler wordt aangemaakt wordt er gewoon random een achter- en voornaam uit de database gehaald. Voor spelers met buitenlands klinkende namen wordt wel een uitzondering gemaakt: Spelers met voornaam Mohammed, Ahmed of Hassan worden meestal gekoppeld aan achternamen als Aznar, Hossam en Hussein
Ik ben er vrijwel van overtuigd dat het op deze manier werkt. Ik heb mijn naam namelijk ook in dat topic achtergelaten, en er zijn meer dan 50 spelers met mijn achternaam!
Als alleen je achternaam of voornaam voorkomt dan is dat van een andere speler
Buitenlandse namen worden niet specifiek gekoppeld, hoewel er wel mensen met de hand doorheen gaan om de meest typische eruit te halen, maar dat geld ook voor de Nederlandse namen. In Turkije hebben ze trouwens een lekker wijntje genaamd Kutman... denk niet dat je Jan Kutman tegenkomt
Iemand in de omgeving Zaanstad die me nieuwe laptops kan aanmelden op me WiFi netwerk? Me n00b kennis reikt deze keer niet ver genoeg :!
beloning in natura.... pizza & cola en veel HT geouwehoer
* yared zit nu dus in te loggen op zijn vriendin d'r PC
Verwijderd
Voor het eerst is me jeugdopleiding 'goed' en ik trek:
Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 82 000 Euro
Loon: 880 Euro/week
Eigenaar: Bad Clusters
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Heb ik natuurlijk helemaal niets aan. Maar misschien is er wel een newbie die 'goed' ziet staan en denkt: ik train zijn passen helemaal naar goddelijk
Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
vastgestelde waarde: 82 000 Euro
Loon: 880 Euro/week
Eigenaar: Bad Clusters
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Heb ik natuurlijk helemaal niets aan. Maar misschien is er wel een newbie die 'goed' ziet staan en denkt: ik train zijn passen helemaal naar goddelijk
Verwijderd
hehe ik had wederom uiteraard niks hoopte op een verdediger omdat ik vanavond maar 2 verdedigers tot me beschiking heb.
Speel vanavond dus 2-5-3 hopelijk pakt het een beetje goed uit
Speel vanavond dus 2-5-3 hopelijk pakt het een beetje goed uit
jij durftHeb ik natuurlijk helemaal niets aan. Maar misschien is er wel een newbie die 'goed' ziet staan en denkt: ik train zijn passen helemaal naar goddelijk
* yared trok baggerspeler van 7K
Verwijderd
Ik klaag ook niet hoor. Ik heb hem ook gewoon te koop gezet. Maar als je gaat kijken wat er allemaal verbouwd moet worden aan hem voordat ie wat sterren gaat halen, dan ben je een paar seizoenen verder. (en dan heb je nog steeds geen superspeler). Hij is trouwens ook nog vervelend en dat wil ik echt niet hebben.
Zijn vorm is redelijk (dat zijn toch alle YP??).
Zijn vorm is redelijk (dat zijn toch alle YP??).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 10:54 ]
Hoe verklaar je dan dat er zoveel spelers zijn met mijn achternaam? Ik schat dat er op dit moment maar zo'n 30 (levende) mensen op de hele wereld zijn met mijn achternaam...Ongeveer 1 maand nadat ik m'n naam had achtergelaten op de conference kwamen er spelers met m'n achternaam...yared schreef op 29 June 2003 @ 09:54:
[...]
Los van wat ik via de fora weet heeft een zweed me ooit uitgelegd dat als jouw naam in de db is opgenomen dan is er minstens 1 speler te vinden met je voor- en achternaam...
Als alleen je achternaam of voornaam voorkomt dan is dat van een andere speler
Buitenlandse namen worden niet specifiek gekoppeld, hoewel er wel mensen met de hand doorheen gaan om de meest typische eruit te halen, maar dat geld ook voor de Nederlandse namen. In Turkije hebben ze trouwens een lekker wijntje genaamd Kutman... denk niet dat je Jan Kutman tegenkomt
Iemand in de omgeving Zaanstad die me nieuwe laptops kan aanmelden op me WiFi netwerk? Me n00b kennis reikt deze keer niet ver genoeg :!
beloning in natura.... pizza & cola en veel HT geouwehoer
* yared zit nu dus in te loggen op zijn vriendin d'r PC
De hattrick-server gaf ondanks m'n verjaardag vandaag geen cadeautjes weg
Heb 'm z'n benen eraf geschopt, nu zit ie lekker in de ziektewet...Tommy Klerks (13320109)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
vastgestelde waarde: 7 000 Euro
Loon: 520 Euro/week
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-06-2003 11:23 ]
Volgens mij heb ik steeds geluk, sinds mijn jeugd op Goed staat heb ik maar 2 bagger spelers gehad en de laatste 3 alleen maar speler die meer dan 1,5 ton weg gingen.
Barend Oosterloo (13320667)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
vastgestelde waarde: 36 000 Euro
Loon: 680 Euro/week
Eigenaar: FC_Tjakka
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Carrière Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Barend Oosterloo (13320667)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
vastgestelde waarde: 36 000 Euro
Loon: 680 Euro/week
Eigenaar: FC_Tjakka
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Carrière Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ter land, ter zee en in de kroeg
2 - fc mikado - Visscher
2 - fc mikado - Visscher
2 - fc mikado - Visscher
2 - fc mikado - Visscher
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
1. Smc 12 54 - 15 31
2. hfc superezels 12 49 - 21 25
3. singleX 12 38 - 26 25
4. San Jaques Utd. 12 32 - 26 24
5. Midnight Club 12 42 - 27 18
6. real masterdam 12 13 - 45 9
7. suri profs 12 12 - 45 7
8. Flash 1 12 11 - 46 3
smc dat ben ik
de team wat ik toegewezen kreeg stond dus al op nr 1 toen ik hem kreeg
dat was trouwens gisteren
nou word alles zo standaard mogelijk terug gezet maar ik heb het totale team anders gemaakt zoaLS hij dus stond .
ik denk dus dat het redelijk is om te zeggen dat mijn team zal gaan zakken ???
btw ik wil wat friendlys doen maar hoe kom ik achter iemand zijn id om het te organiseren ?
en wat is een beetje een normale trainings stand want hij stond nml op 90 en dat vond ik persoonlijk aan de hoge kant
3. singleX 12 38 - 26 25
8. Flash 1 12 11 - 46 3
smc dat ben ik
de team wat ik toegewezen kreeg stond dus al op nr 1 toen ik hem kreeg
nou word alles zo standaard mogelijk terug gezet maar ik heb het totale team anders gemaakt zoaLS hij dus stond .
btw ik wil wat friendlys doen maar hoe kom ik achter iemand zijn id om het te organiseren ?
en wat is een beetje een normale trainings stand want hij stond nml op 90 en dat vond ik persoonlijk aan de hoge kant
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ik denk van niet. Je staat 6 ptn voor op de nr 2 en 3 met nog 2 wedstrijden te gaan. Moet wel raar lopen als je geen eerste wordt.rhermans schreef op 29 juni 2003 @ 17:52:
smc dat ben ik
de team wat ik toegewezen kreeg stond dus al op nr 1 toen ik hem kreeg![]()
Je kan ook gewoon een team aanklikken en als ie nog geen oefewedstrijd is kan je m gewoon vanaf zijn teampagina uitdagenbtw ik wil wat friendlys doen maar hoe kom ik achter iemand zijn id om het te organiseren ?
Ligt er een beetje aan. Ik heb 95% staan, maar sommigen ook 100%. Let erop dat je meer kans op blessures hebt bij een hogere intensiteit. Fysio's inhuren verlaagd die kans weer.en wat is een beetje een normale trainings stand want hij stond nml op 90 en dat vond ik persoonlijk aan de hoge kant
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ik zou zeggen, lees eerst eens de regels van Hattrick, vrijwel alles komt aan bod...Gewoon op de site van HT kijken...andere sites over HT vind je in de beginpost van ons aller Yared
Succes met lezen!
hmm, je hebt 6 punten voor met nog 2 wedstrijden te gaanrhermans schreef op 29 June 2003 @ 17:52:
1. Smc 12 54 - 15 31
3. singleX 12 38 - 26 25
8. Flash 1 12 11 - 46 3
je speelt vanavond tegen de nummer laatst en hebt aan iig 1 punt genoeg om te promoveren....
You lucky bastard!
dit is de natte droom van iedere hattrick beginner. Als je nou eens begint met de openingspost van deze draad te lezen en de tools voor een goede opstelling bekijkt, kan er nix meer mis gaan en speel je volgend seizoen in de V-e divisie
(je bent dan wel minder sterk dan de gemiddelde club daar waarschijnlijk, maar ik denk dat je een redelijk bedrag op je rekening hebt dan
edit: ohja, ik heb je uitgedaagd voor een oefenpot; team Watergraafsmeer Wanderers
[ Voor 4% gewijzigd door j_du_pee op 29-06-2003 18:49 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Ok vanavond mijn kampioenswedstrijd. Helemaal vanuit Breda naar het hoge noorden, Groningen. Mocht ik winnen dan ben ik kampioen en reis ik per vliegtuig terug naar het zuiden (hmmm waar heb ik dat vaker dit jaar gezien). bedankt voor iedereen die denkt dat ik ga winnen.
j_du_pee: denk dat hij geen lucky bastard is hoor. Met een nieuw team heb je in div5 normaal gesproken niets te zoeken.
succes iedereen straks!
j_du_pee: denk dat hij geen lucky bastard is hoor. Met een nieuw team heb je in div5 normaal gesproken niets te zoeken.
succes iedereen straks!
misschien niet, maar hij is over 2 weken waar ik 2 seizoenen hard voor moet knokkenVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:50:
Wacht op antwoord
nou ik vind het een zwaar minpunt om het zomaar te noemen en dat is de snalheid waarmee hatrick mee moet leven blijkbaar .
vandaar dat ik toch nog de nodige info mist .
ik volg dit al wat langere tijd en ik vind als je ergens voor inschrijft moet je het ook goed en leuk doen .
vandaar dat ik eerst ff heb gegeken hoe en wat voor me eigen in te schrijven .
nou heb ik natuurlijk ook gelezen dat er wat progs op de "markt"zijn .
ik weer daar echter niets van .
wel dat ze bedstaan lol want zag allemaal emails staan lol .
dus bijdeze bied ik me eigen graag aan .
rhermans@cistron.nl
friendly word natuurlijk gecepteerd lol spanking =)
uh ja dat ik het volgend seizoen major zwaar krijg ben ik zeker niet bang voor =)
over die opningspost : daar staan wat links enzo maar ik vind het een beetje onoverzichtelijk zal me er eens in gaan storten
ik volg dit al wat langere tijd en ik vind als je ergens voor inschrijft moet je het ook goed en leuk doen .
rhermans@cistron.nl
uh ja dat ik het volgend seizoen major zwaar krijg ben ik zeker niet bang voor =)
over die opningspost : daar staan wat links enzo maar ik vind het een beetje onoverzichtelijk zal me er eens in gaan storten
Verwijderd
Nou mijn kampioenswedstijd van V7.2 is begonnen. Als ik win kom ik 3 punten voor en de laatste wedstrijd speel ik tegen iemand die niet actief is en nooit een team opsteld dus dan ben ik KAMPIOEN! Maar eerst deze wedstrijd nog.
Verwijderd
Kijk eens op de volgende sites:rhermans schreef op 29 June 2003 @ 19:01:
http://hattrick.startkabel.nl
http://hattrick.boogolinks.nl
http://hatrick.pagina.nl
Hier moet je toch ver genoeg mee komen lijkt mij
zucht...nou ik vind het een zwaar minpunt om het zomaar te noemen en dat is de snalheid waarmee hatrick mee moet leven blijkbaar .
rhermans@cistron.nl
rhermans, we zijn best bereid tot redelijk in het oneindige newbies op weg te helpen maar op dit moment span jij de kroon
De beginpost staat reeds ruim ZESDUIZEND berichtjes overeind en is IMO alleen maar steeds beter geworden dus is idd de moeite van 'het erin storten'waard.
constructieve kritieken zijn zeer welkom
Daarnaast zoals andere spelers ook al opmerkte, moet je echt even de regels op de HT site doornemen (lees: echt lezen
*zie enkele postings hierboven
Hmmm, jullie willen mijn wedstrijd en die van de nr1 niet zien. Vroeg in het seizoen heeft de beker me 2 punten gekost, wat ook wel ingecalculeerd was, de laatste tijd ontbreekt het me aan wat geluk, aan de ratings en taktiek ligt het niet, maar ook weer wat punten verspeeld. Hierdoor kunnen er nog 3 man kampioen worden, en zijn er nog 2 wedstrijden waarvan er 2 van de 3 tegen elkaar moeten, waaronder die van vandaag. Nu vraag ik me af, wanneer er 2 teams met evenveel punten eindigen, wie er dan doorgaat, degene met het beste doelsaldo, of met het beste onderlinge resultaat ?
Overigens vind ik het financieel gezien niet erg om nog een jaartje in V. te blijven, 41k toeschouwers van de 42k max, en dat tegen de nr 5 op een bewolkte dag, stadion uitbreiding komt er iig zeker aan.
Overigens vind ik het financieel gezien niet erg om nog een jaartje in V. te blijven, 41k toeschouwers van de 42k max, en dat tegen de nr 5 op een bewolkte dag, stadion uitbreiding komt er iig zeker aan.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
De wedstrijd werd gekarakteriseerd door hard spel en veel fysiek geweld.Gert van Everdink toonde een groot hart te hebben en speelde een dijk van een wedstrijd.
Speelde? betekent dat ie geblesseerd is?
Speelde? betekent dat ie geblesseerd is?
Fantastisch,
88 procent balbezit en mijn concurent voor de 2e plaats staat 3-0 achter, maar ik kop schiet alles naast en op de paal. Dus 0-1 achter thuis
inmiddels 10 kansen tegen 1, maar stand is 0-1.
88 procent balbezit en mijn concurent voor de 2e plaats staat 3-0 achter, maar ik kop schiet alles naast en op de paal. Dus 0-1 achter thuis
inmiddels 10 kansen tegen 1, maar stand is 0-1.
[ Voor 14% gewijzigd door neudeboules op 29-06-2003 21:37 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
nou mijn eerste 45 mins zitten er nu op
0-0
een van het veld af vanwege kaarten
een eraf wegens een zware blessure .
ZESDUIZEND
zoals ik dus al zei totaal niet overzichtelijk en voor de noobs zeker niet aller makkelijkst te begrijpen of het moet aan mijn iq leggen =)
ten tweede wat ik dus ookal zei die site van hatrick is dusdanig slow dat ik denk g.. kan dat wat sneller plz .*weet trouwens nog niet echt of dat door het tijdstip komt*
dat zijn voor mij 2 goede redens om ff 2 tellen jullie hulp te vragen
en over alles kunnen vinden .
heb zelfs fag gelezen maar zelfs daar staat niet hoe je makkelijk aan iemands id kunt komen .
0-0
een van het veld af vanwege kaarten
een eraf wegens een zware blessure .
ZESDUIZEND
zoals ik dus al zei totaal niet overzichtelijk en voor de noobs zeker niet aller makkelijkst te begrijpen of het moet aan mijn iq leggen =)
ten tweede wat ik dus ookal zei die site van hatrick is dusdanig slow dat ik denk g.. kan dat wat sneller plz .*weet trouwens nog niet echt of dat door het tijdstip komt*
dat zijn voor mij 2 goede redens om ff 2 tellen jullie hulp te vragen
en over alles kunnen vinden .
heb zelfs fag gelezen maar zelfs daar staat niet hoe je makkelijk aan iemands id kunt komen .
Op teamnaam klikken dan bovenin kijkenrhermans schreef op 29 June 2003 @ 20:58:
ja ok dat is me inmiddels ookal vertelt maar als jij op wedstrijden drukt en dan bv friendly moet je een nr intypen .
toen vroeg ik me eigen af wat voor nr en ben op zoek gegegaan .
niet wetende dat je op iemands club kon drukken en uitdagen dan .
mensen die elkaar noobs noemen dat zijn noobsVerwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 21:03:
aaarg n00bssssss sssssst
beetje respect en begrip zou deze forum een stuk beter maken
idd das veel handiger, of gewoon een random ID invullen...is ook geinigrhermans schreef op 29 June 2003 @ 21:08:
ja ok dat is me inmiddels ookal vertelt maar als jij op wedstrijden drukt en dan bv friendly moet je een nr intypen .
Het kampioenschap is in de pocket, 4-0 voor dus er kan weinig meer fout gaan, volgend week winnen en zonder puntverlies kampioen geworden (dat ligt niet aan mij, maar aan de zwakke divisie (vi.629)
Volgend jaar maar een coach kopen want ik heb al een ton verspeeld en niet boven een matige coach uitgekomen.
Volgend jaar maar een coach kopen want ik heb al een ton verspeeld en niet boven een matige coach uitgekomen.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
heb weer eens een 5-0 walkover, alleen nogal onverwacht... shit, zit ik me daarvoor te haasten bij de Griek 
hebben die walkover geen invloed op je supporters? er staat namelijk dat ze flink teleurgesteld zijn en kwam er niks over tegen in de regels?...
Me vriendin (nr.3) moet tegen de nummer 1 en had hem even aardig gemaild en succes toegewenst.. krijgt ze een geziek terug waar de honden geen brood van lusten.. macho taal, versieren, slijmen en neerbuigend alles ineen... ze staat nu 3-2 voor (was eerste helft 3-0) en hoop echt dat ze gaat winnen zodat die eikel niet kan promoveren.. kan ze hem volgend jaar de oren wassen nu haar team weer op orde is
hebben die walkover geen invloed op je supporters? er staat namelijk dat ze flink teleurgesteld zijn en kwam er niks over tegen in de regels?...
Me vriendin (nr.3) moet tegen de nummer 1 en had hem even aardig gemaild en succes toegewenst.. krijgt ze een geziek terug waar de honden geen brood van lusten.. macho taal, versieren, slijmen en neerbuigend alles ineen... ze staat nu 3-2 voor (was eerste helft 3-0) en hoop echt dat ze gaat winnen zodat die eikel niet kan promoveren.. kan ze hem volgend jaar de oren wassen nu haar team weer op orde is
Verwijderd
Jaja, je hebt gelijk, liet me even gaan, met dit leuke spelletje krijg je veel te maken met n00bs..... Zoals vandaag een ht-mailtje van een 7e divisiër die mij even ging vertellen dat ik een vette miskoop had begaan en maar even op zijn speler moest bieden.rhermans schreef op 29 June 2003 @ 21:10:
[...]
mensen die elkaar noobs noemen dat zijn noobs![]()
beetje respect en begrip zou deze forum een stuk beter maken
Het werd me dus even te veel
Excuses, (maar wees even geen n00b ok?
Verwijderd
Ik ben zojuist kampioen geworden en daarmee promotie naar div5 afgedwongen (kan haast niet meer mis qua aantal punten).
en lekkere stats.
De Baltrappers - Foray4ever 0-3
Midfield: solid
Right Side Defence: formidable
Central Defence: outstanding
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: weak
Central Attack: solid
Left Side Attack: passable
en lekkere stats.
De Baltrappers - Foray4ever 0-3
Midfield: solid
Central Defence: outstanding
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: weak
Central Attack: solid
Left Side Attack: passable
Verwijderd
Als jij de walkover niet hebt veroorzaakt is er niets aan de hand. Ik ben vorig seizoen zwaar ge%##$%, doordat de server op die laatste zondag niets meer deed. Totdat de nieuwe competitie begon, verloor ik bijna 24 supporters per week.yared schreef op 29 June 2003 @ 21:44:
heb weer eens een 5-0 walkover, alleen nogal onverwacht... shit, zit ik me daarvoor te haasten bij de Griek
MAAR...........
Bad Clusters is kampioen van V.116. Volgende week ff een formaliteit tegen de nummer 2 (ik ga die zondagmorgen op vakantie
Iets wat ik me zojuist afvroeg. Doet de uitslag van een oefenwedstrijd eigenlijk nog iets? Kan je bijvoorbeeld beter tegen een laag team spelen zodat je wint en je supporters blij zijn of maakt dat helemaal niets uit?
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
hehe 1-7 uit gewonnen niks aan de hand dus nummer 2 ook verloren sta nu dus 12 punten voor op de numero 2. Nog 1 fucking wedstrijdje en dan EINDELIJK 5e divisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rhermans, als je een spelletje wilt spelen zul je d'r ook zelf iets voor moeten doen...Je kunt niet van een forum/community verwachten dat ze het spel voor je gaan spelen. Dan is er voor jou zelf ook niets meer aan trouwens. In plaats van dat je de mensen hier die je willen helpen met veel respect behandelt begin je meteen te zeuren dat ze je niet genoeg informatie verschaffen....Ik ken communities waaruit je meteen gebanned wordt met dit soort gedrag!
Voor iedereen die vandaag al het kampioenschap in zijn zak heeft gefeliciteerd en laten we hopen dat jullie vooooooral NIET in V.228 komen te spelen 
Vrouwtje heeft de nr.1 mooi voor paal gezet en zit nu de nr.4 op te stoken om te motsen in de last match ot season zodat nr.1 niet promoveert... alles onder het motto 'beter weten wie je vijand is volgend seizoen, dan de grote onbekende' .... briljant hoe vrouwen (en ook nog eens een boekhouder) denken
Helaas word het nu definitief een tweede plaats voor mij. Vind dat het walkover systeem niet lekker werkt... aan het einde vh seizoen en soms al halverwege speel je continue tegen bot-teams... de komst vd 7e divisie heeft dit alleen maar verslechterd.
TIP!
Voor zowel newbies als veteranen, denk eraan:
einde seizoen betekent EINDE BULK INKOMSTEN!
- Je speelt volgende week je laatste competitie wedstrijd en voor diegene die vanavond thuis hebben gespeeld.... dit was de laatste bulk geld die je kreeg
Mocht je nog een kwalificatiewedstrijd moeten spelen dan heb je mzzl want daar komt veel volk op af.
- Ga niet in op goedkope transfers want die spelers worden een jaar ouder over een paar weken en dan meestal minder waard en daarom massaal gedumpt.
- Koopjesjagen is zeer lucratief, maar koop gewoon spelers waarvan je zeker weet dat je ze volgend seizoen kwijt kan rekening houdend met de leeftijds waardevermindering.
- in de beginpost staat onder FAQ nog een link naar een posting van Zonar Xanathorn die uitlegt hoe het einde seizoen verloopt, lees dat even dat vermijd veel onnodige vragen
- in de beginpost staat onder FAQ nog een link naar een posting van Zonar die uitlegt hoe het einde seizoen verloopt, lees dat even dat vermijd veel onnodige vragen .. hmm.. dejavu
- .... meer tips zijn welkom!
* yared denkt; "dit is nou waar dit forum voor is, gezelligheid en elkaar helpen".
Vrouwtje heeft de nr.1 mooi voor paal gezet en zit nu de nr.4 op te stoken om te motsen in de last match ot season zodat nr.1 niet promoveert... alles onder het motto 'beter weten wie je vijand is volgend seizoen, dan de grote onbekende' .... briljant hoe vrouwen (en ook nog eens een boekhouder) denken
Helaas word het nu definitief een tweede plaats voor mij. Vind dat het walkover systeem niet lekker werkt... aan het einde vh seizoen en soms al halverwege speel je continue tegen bot-teams... de komst vd 7e divisie heeft dit alleen maar verslechterd.
TIP!
Voor zowel newbies als veteranen, denk eraan:
einde seizoen betekent EINDE BULK INKOMSTEN!
- Je speelt volgende week je laatste competitie wedstrijd en voor diegene die vanavond thuis hebben gespeeld.... dit was de laatste bulk geld die je kreeg
Mocht je nog een kwalificatiewedstrijd moeten spelen dan heb je mzzl want daar komt veel volk op af.
- Ga niet in op goedkope transfers want die spelers worden een jaar ouder over een paar weken en dan meestal minder waard en daarom massaal gedumpt.
- Koopjesjagen is zeer lucratief, maar koop gewoon spelers waarvan je zeker weet dat je ze volgend seizoen kwijt kan rekening houdend met de leeftijds waardevermindering.
- in de beginpost staat onder FAQ nog een link naar een posting van Zonar Xanathorn die uitlegt hoe het einde seizoen verloopt, lees dat even dat vermijd veel onnodige vragen
- in de beginpost staat onder FAQ nog een link naar een posting van Zonar die uitlegt hoe het einde seizoen verloopt, lees dat even dat vermijd veel onnodige vragen .. hmm.. dejavu
- .... meer tips zijn welkom!
* yared denkt; "dit is nou waar dit forum voor is, gezelligheid en elkaar helpen".
Verwijderd
Ik heb anders de nummer 2 via een persbericht laten weten dat ie beter kon verliezen van mij volgende week, aangezien dat in zijn eigen voordeel was. Beter ikke weg dan ikke blijven.yared schreef op 29 June 2003 @ 22:20:
Vanavond 4-2 gewonnen, dus de 3e plek is veilig gesteld. Volgende week nog een formaliteit, kan opzich niet heel meer veranderen in de stand.
Vanavond is wel mijn keeper onder de zoden geschopt
, dus ik moet het 3 weken zonder hem doen. Ik hoop echter dat ie eerder hersteld is. Heeft het dan ook zin om bv. 10 dokters in te huren zodat ie binnen een week weer fit is?
Voor iedereen die kampioen is geworden vanavond, gefeliciteerd ermee!
Vanavond is wel mijn keeper onder de zoden geschopt
Voor iedereen die kampioen is geworden vanavond, gefeliciteerd ermee!
Verwijderd
voordat iemand het vergeet volgende week iedereen motsen he
ts word toch gereset!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 22:41 ]
ik mots deze week al, heb vorige week ook gemotst, ik moet en zal hoog eindigen
ben vorige week van 6 naar 4 gegaan in VII.555
nu in de top 3 komen (liefs natuurlijk 1e of 2e)
We've got that ring of confidence
Ik had m'n opstelling vergeten op 3-5-2 te zetten, nu speelde m'n 3de middenvelder als verdediger 
Desondanks nog met 5-1 gewonnen, en kampioen geworden
Desondanks nog met 5-1 gewonnen, en kampioen geworden
Heb een paar wedstrijden terug wat gezeik gehad van een medespeler in de poule dat ik niet eerlijk gewonnen zou hebben enzo. (Ik stond 5e hij 2e, kon toch niet volgens hem...
) Onderhand was ik opgeklommen naar plek 3 en hij stond nog 2e. Vandaag moest hij tegen de nummer 6 en ik de nummer 7. Ik win (3 - 5 red.), maar hij verliest met 2 - 0! Ha ha. Nu ben ik hem ook nog voorbij gegaan in de poule
GOT straft meteen

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
je kan wel zien dat ik weer terug ben van vakantie.... toen had iedereen het over die ouwe lulthe got-father heeft gesproken
Yukkie, je had mzzl met de nr.1 in je divisie, die heeft namelijk sinds hij zijn team kreeg op 21 mei niet ingelogd.
Je hebt trouwens een heel net en bescheiden transferverslag. Zorg dat je zo winst blijft maken. Als je daytraden leuk vind moet je eens met Mankit mailen, die staat op een miljoentje of twintig aan verkopen sinds zijn aantreden (3 miljoen in de plus) Alleen maak niet dezelfde fout als hem
Volgende wedstrijd heb je waarschijnelijk of een walkover of hetzelfde als tegen MobSquad, eigenaar heeft ook hier niet ingelogd sinds het verkrijgen van een team.
Het beste wat er dus voor je inzit is een tweede plaats als Scum United verliest van Milodogs... echter dat is zeer onwaarschijnelijk tenzij je Milodogs weet te overtuigen om te Motsen (zie berichtjes hierboven)
* yared AKA oude lul AKA got-father AKA Supern00b (qua voetbal dan
Succes!
JALALALALALAL
KAMPIOEN!!!!
WOEI.....
De nummer 2 heeft verloren en ik gewonnen.... 5de divisie here I come...
KAMPIOEN!!!!
WOEI.....
De nummer 2 heeft verloren en ik gewonnen.... 5de divisie here I come...
Verwijderd
Uitslag Deze Week
Frizza 6 + 1 weekwinnaarspunt
G0009 6 + 1 weekwinnaarspunt
Hoedjevanpapier 5
Yared 5
Thije 5
Groovieee17 5
Brainpower 4
Zonar 4
Mankit 4
Totaal Stand
1. Hoedjevanpapier84 pt
2. Brainpower 80 pt
3. Frizza 79 pt
4. Zonar 69 pt
5. Yared 65 pt
6. Thije 64 pt
7. Grooviee17 59 pt
8. G0009 45 pt
9. Mankit 12 pt
10. neudeboules 6 pt
jaja nog 1 speelronde de strijd om de nummer 2 plaats is inmiddels losgebarst
Hoedjevanpapier 5
Yared 5
Thije 5
Groovieee17 5
Brainpower 4
Zonar 4
Mankit 4
Totaal Stand
1. Hoedjevanpapier84 pt
2. Brainpower 80 pt
3. Frizza 79 pt
4. Zonar 69 pt
5. Yared 65 pt
6. Thije 64 pt
7. Grooviee17 59 pt
8. G0009 45 pt
9. Mankit 12 pt
10. neudeboules 6 pt
Waarom nietyared schreef op 29 June 2003 @ 22:20:
Voor iedereen die vandaag al het kampioenschap in zijn zak heeft gefeliciteerd en laten we hopen dat jullie vooooooral NIET in V.228 komen te spelen
- in de beginpost staat onder FAQ nog een link naar een posting van Zonar die uitlegt hoe het einde seizoen verloopt, lees dat even dat vermijd veel onnodige vragen

Vandaag had ik een makkie tegen de nummer 6, heb wat geexperimenteerd met een offensive wingback, had alleen de linker centrale verdediger als extra IM neergezet waardoor de ene kant van de verdediging zwak was.

Midfield: weak
Central Defence: solid
Left Side Defence: weak
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: brilliant
Left Side Attack: excellent
Door die overwinning heb ik zelfs de 3e plaats weer overgenomen van Holland FC, waar het na de nederlaag 3 weken terug niet meer naar uitzag.
als je aller eerst eens zou lezen over wat ik zei :G0009 schreef op 29 June 2003 @ 22:14:
rhermans, als je een spelletje wilt spelen zul je d'r ook zelf iets voor moeten doen...Je kunt niet van een forum/community verwachten dat ze het spel voor je gaan spelen. Dan is er voor jou zelf ook niets meer aan trouwens. In plaats van dat je de mensen hier die je willen helpen met veel respect behandelt begin je meteen te zeuren dat ze je niet genoeg informatie verschaffen....Ik ken communities waaruit je meteen gebanned wordt met dit soort gedrag!
ik was alleen pist dat men iedereen altijd maar noobs noemt .
ten tweede ik zeur niet over het feit dat ze me te weinig info bieden .
zie jij dat ergens staan dan ?
ik ben juist er blij dat ik ergens terecht kan inplaats van hatrick zelf .
ik gebanned worden omdat ik zeg dat ik het niet eens ben omdat men iemand noob noemt ?
maar het lukt me al aardig hoor boys .
me eerste match zit er toch op met 9 man wel eens waar , maar ze zijn er
1. Smc 13 57 - 15 34
2. hfc superezels 13 52 - 23 28
[ Voor 7% gewijzigd door MaFFia op 29-06-2003 23:38 ]
Wat kan ik er mee winnenVerwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 23:19:
Uitslag Deze Week
Hoedjevanpapier 5
Yared 5
Thije 5
Groovieee17 5
Brainpower 4
Zonar 4
Mankit 4
Totaal Stand
1. Hoedjevanpapier84 pt
2. Brainpower 80 pt
3. Frizza 79 pt
4. Zonar 69 pt
5. Yared 65 pt
6. Thije 64 pt
7. Grooviee17 59 pt
8. G0009 45 pt
9. Mankit 12 pt
10. neudeboules 6 pt
Of krijg ik nu ook zon mooie beker in mijn logo, net als de GoT cup...
Ik heb nog een mooi wit Hattrick T-shirt voor de winnaar!Wat kan ik er mee winnen
Of krijg ik nu ook zon mooie beker in mijn logo, net als de GoT cup...
* yared is alleen nog even op zoek naar een groene en een zwarte stift voor het logo
Zonar bedankt... vond het ook al zo vreemd al die wijsheid van jou
Gefeliciteerd met je overwinning en kampioenschap. Hopelijk waren de bussen met supporters op tijd terug om mee te feesten op het stadhuisplein.Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 18:50:
Ok vanavond mijn kampioenswedstrijd. Helemaal vanuit Breda naar het hoge noorden, Groningen. Mocht ik winnen dan ben ik kampioen en reis ik per vliegtuig terug naar het zuiden (hmmm waar heb ik dat vaker dit jaar gezien).
Veel succes met je kwalificatiewedstrijd !
1) Je bent een n00b, want je weet minder van het spel dan wie dan ook die dit topic bezoekt.rhermans schreef op 29 juni 2003 @ 23:34:
[...]
ik gebanned worden omdat ik zeg dat ik het niet eens ben omdat men iemand noob noemt ?
2)Je hebt een grote mond voor iemand die weinig verstand van het spelletje heeft en graag geholpen wil worden.
-->Je wekt irritaties op.
Par_Martinos is niet zo heel erg trots op zijn A-team: Gewonnen van nummer 3 met 4-2. Hij is wel aardig trots op de nu vaststaande promotie naar de VI-de klasse. Ook trots op het JeugdTeam, die hem als presentje een GOED-keeper van 350000 geeft.
Komt mooi uit, de laatste tijd was de keeper altijd de slechtste man van de wedstrijd.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Gisteren de nr 2 geklopt en hem daardoor een onoverbrugbare achterstand laten oplopen.
FC PAARD is kampioen
Zal wel moeilijk worden volgend seizoen in IV, maar we gaan ons best doen om iig in IV te blijven.
FC PAARD is kampioen
Zal wel moeilijk worden volgend seizoen in IV, maar we gaan ons best doen om iig in IV te blijven.
misschien komt dat wel omdat ik hier het nieuwste benG0009 schreef op 30 June 2003 @ 01:36:
[...]
1) Je bent een n00b, want je weet minder van het spel dan wie dan ook die dit topic bezoekt.
2)Je hebt een grote mond voor iemand die weinig verstand van het spelletje heeft en graag geholpen wil worden.
-->Je wekt irritaties op.

en ik een grote mond ??
WAAR haal je dat vandaan man die onzin

lees en gij zult zien dat ik duidelijk zei :
IK BEN JUIST DANKBAAR DAT IK ERGENS TERECHT KAN
verder wil ik het er niet meer over hebben punt ok .
iedereen feli met haar of zijn winsten .
ik hoop jullie volgend seizoen een leuk potje te kunnen geven
De GoT-Ratings zijn bijgewerkt tot en met ronde 13. Geen nieuwe leden deze week 
Deze week weinig veranderingen, het is duidelijk te merken dat het seizoen bijna voorbij is, de verschillen tussen de ploegen zijn vaak aardig groot. Hoedjevanpapier wist beslag te leggen op de 10e plaats ten koste van OO0nme's Dreamteam en kiddy verliest de gedeelde 15e plaats en staat nu 16e.
Beste prestatie deze week was van 9worlds.net met 77 punten. 2e staat Pielewiepers met 70 punten, gevolgd door foray 4ever met 68, Nobbe United met 67 en Hoedejevanpapier's XI tal met 64 punten. Deze laatste 3 clubs behaalden daarmee hun beste score van het seizoen.
Deze week weinig veranderingen, het is duidelijk te merken dat het seizoen bijna voorbij is, de verschillen tussen de ploegen zijn vaak aardig groot. Hoedjevanpapier wist beslag te leggen op de 10e plaats ten koste van OO0nme's Dreamteam en kiddy verliest de gedeelde 15e plaats en staat nu 16e.
Beste prestatie deze week was van 9worlds.net met 77 punten. 2e staat Pielewiepers met 70 punten, gevolgd door foray 4ever met 68, Nobbe United met 67 en Hoedejevanpapier's XI tal met 64 punten. Deze laatste 3 clubs behaalden daarmee hun beste score van het seizoen.
Verwijderd
woeeeiii 3de. schiet op zo. Volgend jaar in div5 ga ik voor plek 2 voor de totale stand. bedankt voor het snelle bijwerken van de ratings!
rhemans en g0009 bedankt, ander onderwerp 
Ik ben scoren aan het trainen en zit erover te denken om met 4 spitsen te spelen woensdag... iemand al eens gedaan zonder zijn training te verliezen?
Ik ben scoren aan het trainen en zit erover te denken om met 4 spitsen te spelen woensdag... iemand al eens gedaan zonder zijn training te verliezen?
Verwijderd
Tenzij het nu al onvermijdelijk is dat je als nummer 1 promotiewedstrijden moet spelen. Dan is PIC wel een optie.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:41:
voordat iemand het vergeet volgende week iedereen motsen hets word toch gereset!
Helaas voor jou zul je zeer waarschijnlijk geen training krijgen. Je kunt maximaal 3 spelers centraal neerzetten (verdediging, middenveld, aanval) als je zeker wilt zijn van je training.yared schreef op 30 June 2003 @ 16:47:
Nog ff weekje wachten. Ik moet een promotieduel spelen en wil hem eigenlijk wel winnen....dus nog ff wachten met de MOTS.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:41:
voordat iemand het vergeet volgende week iedereen motsen hets word toch gereset!
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Motsen? Martinozen is al kampioen! Alleen, als mijn topscorer zijn voorsprong van 5 punten weet te verliezen, waar ik hem voor aan zie, krijgt íe met de zweep.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
raar, heb wel gewonnen met 0-4, maar ben nix gestegen. ik zal eens in mijn seriespy kijken over de statussen van milodogs en mobsquad. Ik maar wel winst met me transfers, maar daar is ook alles mee gezegd, ik heb elke week minder geldyared schreef op 29 June 2003 @ 23:14:
[...]
je kan wel zien dat ik weer terug ben van vakantie.... toen had iedereen het over die ouwe lul
Yukkie, je had mzzl met de nr.1 in je divisie, die heeft namelijk sinds hij zijn team kreeg op 21 mei niet ingelogd.
Je hebt trouwens een heel net en bescheiden transferverslag. Zorg dat je zo winst blijft maken. Als je daytraden leuk vind moet je eens met Mankit mailen, die staat op een miljoentje of twintig aan verkopen sinds zijn aantreden (3 miljoen in de plus) Alleen maak niet dezelfde fout als hem![]()
Volgende wedstrijd heb je waarschijnelijk of een walkover of hetzelfde als tegen MobSquad, eigenaar heeft ook hier niet ingelogd sinds het verkrijgen van een team.
Het beste wat er dus voor je inzit is een tweede plaats als Scum United verliest van Milodogs... echter dat is zeer onwaarschijnelijk tenzij je Milodogs weet te overtuigen om te Motsen (zie berichtjes hierboven)
* yared AKA oude lul AKA got-father AKA Supern00b (qua voetbal dan)
Succes!

Edit:
Mobsquad is idd niet echt actief geweest in de afgelopen weken, laatste actie was op 23-5. met zsv (mijn volgende tegenstander) idem. ik heb de afgelopen 2 wedstrijden gemotst. zal ik het nog een keertje doen? en zal ik nu mijn coach ontslaan voor de volgende wedstrijd? kost wel weer een hoop cente
ik had trouwens in het vorige topic gemeld dat ik een mede divisie genoot verdacht van cheaten, deze jonge man is sinds gister team loos
[ Voor 21% gewijzigd door Yukkie op 30-06-2003 22:20 ]
Verwijderd
heb je 260000 in de + ? zo ja -> niet zeurenYukkie schreef op 30 June 2003 @ 21:59:
[...]
raar, heb wel gewonnen met 0-4, maar ben nix gestegen. ik zal eens in mijn seriespy kijken over de statussen van milodogs en mobsquad. Ik maar wel winst met me transfers, maar daar is ook alles mee gezegd, ik heb elke week minder geldheb nu nog maar iets van 26000 eur. iemand tips ( Yared misschien als hattrick-guru??
) om me uitgaves te laten zakken en me inkomsten te laten stijgen?
en niet alleen datVerwijderd schreef op 30 June 2003 @ 21:27:
http://b148.ryd.student.liu.se/hattrick.mpeg
Dit is nou de Hattrick Server
en zlatan kwam voorbij
Wacht op antwoord
Vraagje: Een vriend van mij heeft een walkover veroorzaakt (te weinig spelers opgesteld), krijgt hij nu wel of geen training??
Niet. De veroorzaker krijgt nooit training. De andere ploeg wel.mankit schreef op 01 July 2003 @ 00:27:
Vraagje: Een vriend van mij heeft een walkover veroorzaakt (te weinig spelers opgesteld), krijgt hij nu wel of geen training??
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Zo dan. Bijna de gehele dinsdag is er niemand die iets heeft gepost. Ik doorbreek de stilte met een wellicht overbodige vraag.
Heeft de teamgeest invloed op de uitkomst van een oefenwedstrijd. Ik meen dat ik dat vorige maand ergens ben tegengekomen in het forum, maar ik ben het alweer vergeten.
Heeft de teamgeest invloed op de uitkomst van een oefenwedstrijd. Ik meen dat ik dat vorige maand ergens ben tegengekomen in het forum, maar ik ben het alweer vergeten.
Joa dacht van wel. Je middenveld is nogal afhankelijk van je teamgeest, en dat merk je ook in oefenwedstrijden.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 21:07:
Zo dan. Bijna de gehele dinsdag is er niemand die iets heeft gepost. Ik doorbreek de stilte met een wellicht overbodige vraag.
boeie, oefenwedstrijden is alleen handig voor je training. dus dan maakt je ts niet echt veel uit (toch???)
Verwijderd
Nou, wel als je bv nog in de GoT-cup zit 
Dan wil je toch echt morgen Zonar nakken (zou een godswonder zijn als dat lukt)
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 22:04 ]
Verwijderd
Die tellen niet als oefenwedstrijden. Enige overeenkomst is dat ze ook op woensdag gespeeld worden.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 22:04:
Verwijderd
Hehe, GoT-cup is pure ernst.Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:09:
[...]
Die tellen niet als oefenwedstrijden. Enige overeenkomst is dat ze ook op woensdag gespeeld worden.
Maaruh, ik hoop eigenlijk dat ik uit de GoT-cup wordt gegooid door Zonar, want ik ga 3 weken op vakantie (samen met MetalMeijer btw) en dan heb ik niet zoveel tijd voor Hattrick (zeg maar geen tijd
DRIE WEKEN ZONDER INET???Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 01:10:
[...]
Hehe, GoT-cup is pure ernst.
Maaruh, ik hoop eigenlijk dat ik uit de GoT-cup wordt gegooid door Zonar, want ik ga 3 weken op vakantie (samen met MetalMeijer btw) en dan heb ik niet zoveel tijd voor Hattrick (zeg maar geen tijd)
Wat ben jij nou voor een tweaker
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik zat drie weken in Turkije met een 2400 baud modem da's pas harcore internetjunkMaaruh, ik hoop eigenlijk dat ik uit de GoT-cup wordt gegooid door Zonar, want ik ga 3 weken op vakantie (samen met MetalMeijer btw) en dan heb ik niet zoveel tijd voor Hattrick (zeg maar geen tijd )
Maar je hebt een betere tijd gekozen dan ikke, want ik verloor net die drie punter die ik nu mis, tijdens me vakantie
Maar al met al ben ik zeer tevreden over hoe me team liep tijdens de vakantie.
Wat wel handig is, en ook niet verboden, als iemand je team zonder inloggen in de gaten houdt en je smst... scheelt je blessures en walkovers.
Verwijderd
hoezo is dat verboden ? zonder in te loggen kijken of iemand blessures heeft of een walkover en dan sms-en?
Verwijderd
Lees het nog een keerVerwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 11:45:
Dat is wel verboden.
Hij zegt ZONDER in te loggen, dus dat mag natuurlijk wel
Verwijderd
Ah ok ben nog beetje nachtblind denk ik.Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 12:12:
[...]
Lees het nog een keer
Hij zegt ZONDER in te loggen, dus dat mag natuurlijk wel
Frizzahoezo is dat verboden ? zonder in te loggen kijken of iemand blessures heeft of een walkover en dan sms-en?
Frizza was diegene die mij 'in de gaten' hield
Was wel grappig om in je huurautootje met vrouw en kids diep in slaap, rond te toeren over een compleet verlaten bergweggetje op 100m boven de zee, langs een steile afgrond, waar de schilpadden continue overstaken, bij een tempratuurtje van 35+ en met slechts 1-2 steepjes ontvangst, Frizza te horen juichen aan je oor dat de nummer 1 onverwacht heeft verloren en jij weer nummer 1 staat en dat ondanks 'het slechte weer' veel mensen naar je stadion gekomen waren...
... het heeft zijn charmes
De volgende die zich in een underdog positie wil zettenVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:04:
Daarnaast ga ik aan het eind van de week met vakantie, dus trap me er maar uit
p.s. ik probeer het je wel lastig te maken, maar of ik van je win is nog maar de vraag
Verwijderd
Als er mensen zich geroepen voelen eruit te stappen? Ik wil wel invallen
Als een soort van wildcard dinges
Dit topic is gesloten.