Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al zal ik alleen in de Slowaakse Hoge Tatra naar een internet-cafe moeten zoeken, die wedstrijden speel ik (mits ik het kunstje van vorige keer tegen Oo0nme's dreamteam kan herhalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Al zal ik alleen in de Slowaakse Hoge Tatra naar een internet-cafe moeten zoeken, die wedstrijden speel ik (mits ik het kunstje van vorige keer tegen Oo0nme's dreamteam kan herhalen).
Als er een computer is, dan is er internet en als je een gemeenschappelijk onderwerp zoekt dan is het voetbal :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 02 July 2003 @ 16:50:
[...]
Als er een computer is, dan is er internet....
Dat vind ik wel een hele positieve benadering van Slowakije...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gadver zeg. 2-1 achter. Das niet zo erg maar er is wel een redelijke middenvelder uit het veld geschopt. Das mijn tweede al deze week.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben gehakt aan het maken van Devv :D

Sta nu 5-0 voor

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Omg, ik merk nu volgens mij het verschil tussen een clown en geen clown, laatste 2wedstrijden incl. die van vandaag heel veel geel en rood gesprokkeld, vergeleken met de vorige weken. Deze week een verdediger getrokken met goed leiderschap en aangenaam, die blijkbaar beter goed is dan mijn clown, maar gelukkig over 3 uur verkocht, ik wens de volgende eigenaar veel succes. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 02 July 2003 @ 15:50:
[...]
De volgende die zich in een underdog positie wil zetten ;) Maaruh, ik heb dan wel goede spelers, maar dat zijn voornamelijk aanvallers en met alleen een sterke aanval (en een leuke verdediging) red je het niet. :(

Daarnaast ga ik aan het eind van de week met vakantie, dus trap me er maar uit ;)

p.s. ik probeer het je wel lastig te maken, maar of ik van je win is nog maar de vraag
2-7 voor Zonar. Kan ik met een gerust hart op vakantie.

Zonar bedankt !!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared zucht diep en slaat zich daarna even flink voor zijn kop

B-team vergeten op te stellen... mogen ze weleens een optie maken dat woensdags automatisch je b team opstelling speelt :(

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin's team- FC Dolf 6-1
FC P.A.A.R.D.- White Stripes 2-7
Bad Clusters- OO0nm's Dreamteam 4-3 (na verlenging)
Hoedjevanpapier-1337s United 5-0

Wedstrijden volgende week woensdag:

Martin's team- White Stripes
Bad Clusters-Hoedjevanpapier

En alweer tegen een ex-poulegenoot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 18:52:
2-7 voor Zonar. Kan ik met een gerust hart op vakantie.

Zonar bedankt !!!! ;)
* Zonar kan ook met een gerust hart op vakantie, opstellingen voor de komende 2 wedstrijden zijn alvast geregeld :)

Alleen kan ik mijn laatste wedstrijd van het seizoen nu niet motsen, want ik wel Martin's Team wel een beetje tegenstand kunnen bieden. >:) Gelukkig ga ik maar een weekje op vakantie, dus ik heb geen probleem als ik de finale mocht halen ;)

p.s. Zo Thije, jij hebt ambities ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Zonar op 02-07-2003 23:09 ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 02 juli 2003 @ 22:57:
[...]
p.s. Zo Thije, jij hebt ambities ;)
Ik ben liev :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

WHAAAAAAH! :/ :( allemaal databese errors :( net nu ik bezig ben met me transfers :'(

edit: lama is nie meer zo *D

[ Voor 22% gewijzigd door Yukkie op 03-07-2003 00:20 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Wie wilt tegen mij een oefenpotje spelen als mede federatie lid, aangezien ik nog nooit tegen een GoT lid heb gespeeld?? Wie durft tegen mijn goddelijke wingers te spelen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
mankit schreef op 03 July 2003 @ 00:41:
Wie wilt tegen mij een oefenpotje spelen als mede federatie lid, aangezien ik nog nooit tegen een GoT lid heb gespeeld?? Wie durft tegen mijn goddelijke wingers te spelen..........
Ik durf best een oefenpotje tegen je de spelen .. alleen: Ben wel GoT-er maar geen federatie-lid (foei).

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

pffff,

ik ben bang dat ik het een beetje te gek heb gemaakt. Nu moet ik mijn beste speler verkopen om de financieel slappe weken door te komen. Maar dan kan ik gelukkig wel wat aan mijn stadion verbouwen :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Oeps, vergeten mn opstelling te maken :D Ook geen training deze week dus :( Nouja, gefeliciteerd hoedje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 02 July 2003 @ 22:57:
[...]

Alleen kan ik mijn laatste wedstrijd van het seizoen nu niet motsen, want ik wel Martin's Team wel een beetje tegenstand kunnen bieden. >:) Gelukkig ga ik maar een weekje op vakantie, dus ik heb geen probleem als ik de finale mocht halen ;)
Ja, dat MOTS-en is inderdaad een probleem. Ik moet de laatste wedstrijd van de competitie tegen de nummer 2. Maar ik wel direct promoveren, dus waarschijnlijk wordt het toch mots-en. In dat geval kan ik het tegen hoedjevanpapier wel schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 17:07:
[...]

Ja, dat MOTS-en is inderdaad een probleem. Ik moet de laatste wedstrijd van de competitie tegen de nummer 2. Maar ik wel direct promoveren, dus waarschijnlijk wordt het toch mots-en. In dat geval kan ik het tegen hoedjevanpapier wel schudden.
Je hebt tegen mij toch geen enkele kans :D
Ze zijn in vorm, en ik heb mijn spelers een beloning in het vooruitzicht gesteld bij het behalen van de GoT Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 03 July 2003 @ 18:34:
[...]

Ze zijn in vorm, en ik heb mijn spelers een beloning in het vooruitzicht gesteld bij het behalen van de GoT Cup
/me ziet een mooie nieuwe potentiele optie in HT

maar het zal wel niet haalbaar zijn. Iedere speler een miljoen geven (als je toch genoeg geld hebt) en dan gelijk de officiele beker winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 03 July 2003 @ 18:34:
[...]

hahaha, maar ik rook niet...

Ik zal je slachten, afmaken. En dat vanuit Slowakije. Soort van regeren vanuit mijn graf >:)

Nee hoor, ik vind mijn bonus van 212.000 net ff wat belangrijker.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste ronde :p

N.V.F. - Mighty Murmels
Forza Mazinho - Hottentotse Boys
FC Anoniem - Poldervogels
CVP - FC Halderberge
United United - Knights of the Hokey Pokey
Oape City - 9worlds.net
FC Jansen - svsos
De Vries BV - TGT united
Bad Clusters - F.c. Lewenborg
Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario

succes niet al te moeilijk deze week dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 - N.V.F. - Mighty Murmels
2 - Forza Mazinho - Hottentotse Boys
2 - FC Anoniem - Poldervogels
2 - CVP - FC Halderberge
2 - United United - Knights of the Hokey Pokey
2 - Oape City - 9worlds.net
1 - FC Jansen - svsos
2 - De Vries BV - TGT united
1 - Bad Clusters - F.c. Lewenborg
2 - Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 21:47:

2 1 - Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario
er zit een typo in je post ;)

[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 03-07-2003 23:12 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
2 - Forza Mazinho - Hottentotse Boys
3 - CVP - FC Halderberge
1 - FC Jansen - svsos
2 - De Vries BV - TGT united
2 - Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario

Oh ja ik heb maar een paar GoT fed. leden maar uitgedaagd, kijk maar wie durft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
3 - Forza Mazinho - Hottentotse Boys
3 - CVP - FC Halderberge
1 - FC Jansen - svsos
1 - De Vries BV - TGT united
1 - Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario

p.s. Ik dacht dat zowel De Vries BV als TGT United geen lid waren van de GoT-federatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ownee je hebt gelijk :P foutje naja voor deze ene keer dan maar een geen got wedstrijd uit de V :O

ps. yared wanneer kom je weer is op icq :p

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superleuke update hier. 17 jarige na 7 weken al van solid naar excellent verdedigen. verder nog een 18 jarige naar excellent. Maar wel veel vorm omlaag. maar toch blij hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Hier nauwelijks een update, waar er vorige week 2 middenvelders allebij een stapje omhoog deden op positiespel, gebeurt er nu niks...vorm stijging van 4 / -3.

offtopic:
kep al een tijdje niks gepost, maar ik ben d'r weer :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 N.V.F. - Mighty Murmels
2 Forza Mazinho - Hottentotse Boys
2 FC Anoniem - Poldervogels
2 CVP - FC Halderberge
2 United United - Knights of the Hokey Pokey
2 Oape City - 9worlds.net
1 FC Jansen - svsos
1 De Vries BV - TGT united
1 Bad Clusters - F.c. Lewenborg
2 Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Eindelijk is mijn 20-jarige spits naar excellent gegaan, werd wel eens tijd ;) Vorm is wel ongeveer gelijk gebleven :) Nu maar hopen dat mijn spelers ook zonder mijn aansporingen kunnen winnen :P

De GoT-Ratings zullen door de vakantie ook wel enige vertraging oplopen, verwacht deze niet voor zaterdag avond, ga eerst van een weekje vakantie genieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een outstanding 18 jarige playmaker kopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn update was dat mijn 17 jarige, en 18 jarige spitsen naar excellent zijn gegaan.
Ik vind het allemaal goed... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
_Fonz: Ruilen tegen een 17 jarige outstanding winger.........nee toch maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel sterren is die winger van jou mankit. En wat heeft ie als playmaking.

Edit: ik zie het al .. 3,5 *

Nou liever niet .. zout op met die controversial shit ... Dat verkoopt zowiezo al slecht. Alleen newbies kopen nog nasty en controversial spelers. Die gasten maken de hele team-spirit naar de kloten.

Mag ik je een tip geven? In jouw divisie kun je wel wingers gaan opstellen, maar als je hogerop komt, zijn die wingers van jou nul komma nul waard. Ik durf te wedden, dat als je ze probeert te verkopen, je ze heel erg moeilijk kwijtraakt (als je ze voor veel geld probeert te verkopen). Probeer ff playmaking als bijstats te trainen. Ik zie dat je een weak middenveld hebt MET die wingers opgesteld ... Je kan nog zulke goeie wingers hebben .. je word totaal afgeslacht in bijv mijn divisie. (ook al had je wingers van supernatural). Ik koop liever supernatural playmakers als supernatural wingers imo. (Gaat bij mij zelfs zo ver, dat ik gewoon supernatural playmakers dan opstel towards middle). Het gaat om het creeeren van kansen. En tegen teams waar je nu tegen speelt wil dat ook wel, omdat je een erg goede aanval hebt door die extra wingers en die teams een middenveld van niks hebben. Met een weak middenveld creeeer je helemaal niks.

Iets om over na te denken ...

Volgende week een friendly?

Hmm wat zie ik nu? Een friendly verloren met 8-2? WTF!

1 - hij had 1 rating betere midfield
2 - jij had veel meer sterren en betere ratings overall

Hmm ik zie het al .. je hebt 2-5-3 gespeeld ... ERG slim krijgen ze nog wel training?

Maar ook bijv van the duckies verloren die wel betere midfield had en zelfs ook nog een VI is!

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik heb dit seizoen al passable midfield gehaald met PIC, dus valt wel mee en de laatste wedstrijd speelde ik met een 4-4-2 opstelling!
Verder wingers niks waard?? Kijk eens dat ik laatst een speler heb verkocht voor 2.25M euro!!!! 18 jaar en formidable winger passable playmaking (net passable). Dat zie ik niet gebeuren met andere linies trainen!!!
En aangezien ik dit seizoen weer niet promoveer, heb ik nog tijd zat! Verder heb ik nu alleen excellent playmaker op het middenveld en ga minstens 1 formidable midfielder kopen komende weken. Ik denk dat weinig teams in de Vde divisie zelfs niet excellent pm kan opstellen en dan bedenken dat ik in de VIde zit!

Voor die oustanding winger met inadequate playmaking heb ik al een aanbieding gehad van 4M euro! Want hij wordt volgend seizoen bijna zeker een u-20 speler! Ik zie niet dat je met playmaking training zoveel kan verdienen!!!!! Verder vindt ik het leuk om u-20 spelers te hebben en zolang ik lol heb ben ik tevreden. En iedereen traint playmaking, dus iets anders is ook wel eens leuk! Want ook ik weet dat middenveld belangrijk is, maar besef wel dat het steeds minder belangrijk wordt, middenveld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:07:

....veel info over bovennatuurlijke spelers........

Hmm ik zie het al .. je hebt 2-5-3 gespeeld ... ERG slim krijgen ze nog wel training?

Maar ook bijv van the duckies verloren die wel betere midfield had en zelfs ook nog een VI is!
zeker wel training ja. 3 is het maximum per linie: dus max 3 spitsen, max 3 centrale verdedigers max 3 innermidfielders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je bent wel goed bezig, maar die gasten die jouw U-20 speler willen kopen zijn imo knettergek. Winger zie ik meer als een bijskill .. geen hoofdskill. Kijk ze worden wel veel waard, maar zijn relatief gezien niet veel waarde voor je team (ze voegen niks toe imo).

Goed bezig? Dat is een understatement! Ik zou je zo opgeven voor rookie of the year. Beste nieuwkomer .. manager of the year! (Een kameraad van mij is dat al eens geworden (FC Morgenster)). Jouw team ownt (als je kapt met wingers trainen en als de zodemieter 5 sterren playmakers gaat kopen (van dat geld wat je verdient met de verkoop van die wingers)). Gegarandeerd dat je elk seizoen promoveert. Binnen 3 seizoenen naar divisie 3. Al 360 transfers ... T_T Je hebt in die tijd dat je speelt, al meer gehandeld dan ik in 5 seizoenen Hattrick :p
En aangezien ik dit seizoen weer niet promoveer
.. Waar ligt dat aan? Is die ander gewoon beter? Kan me niet voorstellen dat er een betere VI team dan de jouwe is.

Btw .. die Knud die je verkocht hebt he .. Echt niet dat ie em doortraint op winger .. check maar eens .. Hij traint em inner playmaker ... LOL 2.250.000 vergooit voor een passable playmaker .. Dat team heeft ook wel door dat winger een bijskill is. Knud is maar 50000 omhoog gegaan sinds ie verkocht is ... wauw... :/
6/25/2003 (Friendly): Vilshults FF - Bombardier Utd. 8 - 0

Hmm ff door gekeken, maar een friendly ervoor stond ie wel op winger. Maar in zijn friendly tegen Bombardier Utd, kun je makkelijk zien dat ie playmaking traint, aangezien al zijn beste
edit:
reserve
spelers (hoogste sterren) op inner mid staan opgesteld.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik kom al 3 jaar op GoT en ik doe sinds een maandje mee met Hattrick (dankzij Zonar zijn sig :P) en zag vandaag via deze site dat er ook een Gathering of Tweakers federation was.

Heb niet alle 210 pagina's gelezen dus misschien dat iemand mij iets kan inlichten hierover.
spelen gaat trouwens nog zwaar ruk en ben bezig overal beginner guides down te loaden en door te lezen en allerlei helpers te installen. Hebben jullie een apart chat-kanaal ook ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Mobster op 04-07-2003 16:06 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Daarom, maar hij heeft hem gekocht omdat hij zo wingers kan opstellen zonder ze towards middle op te stellen, daarom traint hij ook nu zijn playmaking! En waarom zou ik niet mijn side attack willen upgraden, haal nu oustanding met een defensive minded coach!
En waarom is winger geen hoofdskill, je hebt er toch min. een nodig net als een keeper en gezien het feit dat midfield steeds minder belangrijk wordt en relatief goedkoper is om te kopen en de attack rating belangrijker is dan de defensive ratings lijkt me het leuk om wingers te trainen, omdat spitsen trainen ook zo standaard is!
En trouwens ik wilde eigenlijk voor het nederlandse u-20/team wingers trainen, immers nederland heeft in vergelijking met andere landen maar hele matige wingers, zelfs ierland heeft betere wingere in beide teams!!! Alleen dit seizoen maar een goede potentiele kandidaat gezien, alleen ging voor 3M weg!! En die zweed traint hem als pm en niet als winger, zonde!!!! Heb uiteindelijk dit seizoen (en vorig seizoen met wingback) aan zo'n 7M aan 17/18 jarige winger trainees gekocht. Als ik iets anders ging trainen zou ik nooit genoeg geld gehad hebben om de linies vol te krijgen (10 voor defence, 6(+4) voor pm) met zeer goede 17 jarige spelers. Je moet wel bedenken aan het begin van dit seizoen ik maar zo'n 2M had en door verkopen pas gegroeid is naar zo'n bedrag!

Verder kan ik geen rookie of the year worden aangzien ik vorig seizoen al begonnen was met geen mogelijkheid om te promoveren!

En mijn tegenstanders uit mijn league H.H.C. '88 had gewoon onwijs veel geluk om de eerste wedstrijd gelijk te spelen en de tweede te winnen! Jammer maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar welke idioot koopt nu een (net geworden) passable playmaker van 18 (met bijskill formidable playmaker). Is ie 20 en net excellent playmaker .. pff. Mijn formidable playmaker met solid winger haalt evenveel sterren als jouw 17 jarige talentjes. Sjek Bouwmeister (age 20) maar in friendly's als ie op offensive staat (was ff een probeersel van mij).

Ohwja.. team: HARDTRANCE

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
dat hij nog te trainen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah daarin heb je gelijk, maar 2250000 is wel heel veel geld voor een speler die bijna 19 is en nog niet eens 350000 waard. (en 3 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
hij haalt 3,5 ster in passable form als offensive winger!
Verder Heb jij ook een ex-u20 winger in je team! Waarom heb je hem de laatste firendly als winger gespeelt, terwijl daarvoor op het middenveld, nu mist hij een halve week training....

En hij is nu al solid in pm! bleek dat hij toch wat hoger in pm was dan ik dacht! Wordt zelfs waarschijnlijk dit seizoen nog excellent in pm! Heb net een mailtje van de huidige eigenaar gehad!
En trouwens die zweed is naar mij toendertijd toegekomen met een bod van 2M, want ik had op het deense forum gezet dat ik een 18 jarige winger had die bijna net zo goed was als hun huidige 19-jairge reserve winger!

[ Voor 47% gewijzigd door mankit op 04-07-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 14 spelers, waarvan 8 playmakers .. kan niet iedereen inner midfield trainen he :P

Ohw .. ik zie dat ik hem al in de leaguewedstrijd al op inner midfield heb gezet. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ja, maar je had hem al op een innermid positie laten spelen, waarom dan de woensdag erop dan als winger laten spelen??? Foutje gemaakt misschien??? Gaat over Rômulo Fabris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik niet genoeg spelers heb! (Krijg de laatste tijd alleen maar bagger shit uit mijn youthsquad, die ik allemaal ontsla (of doorverkoop als ze nog enigszins redelijk zijn)) Ennuh hoezo foutje? Ik train hem toch inner midfield? Daarvan krijgt ie toch training? Of geldt alleen laatste wedstijd opstelling ofzo .. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen de laatste wedstrijd telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:| Omg wat is dat nou weer voor bullshit .. Hij heeft hele week gespeeld vol training op inner midfield en nog eens halve training en Hattrick geeft hem alleen halve training? Ik ben 5 seizoenen bedonderd! .. dat wist ik niet eens .. :s

En als ik em nou opstel in de verdediging? Hij heeft leaguewedstrijd inner gespeeld en in de friendly offensive verdediger .. krijgt ie wel training voor de leaguewedstrijd?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Alleen de laatste wedstrijd opstelling, komop dat moet je toch wel weten iemand uit de 3e divisie die al seizoenen lang playmaking traint!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl .. no way .. wist ik niet! Als ik dat wist he .. had ik nu echt een ownage team .. Ik dacht al .. wat gaat dat trainen toch zo fucking langzaam :p

En als ik em nou opstel in de verdediging? Hij heeft leaguewedstrijd inner gespeeld en in de friendly offensive verdediger .. krijgt ie wel training voor de leaguewedstrijd?

Of stel .. ik heb een aanvaller die in de leaguewedstrijd aanvalt en in de friendly op inner staat .. dan krijgt ie zeker inner midfield training vol ..

Maar wat nou als ik eerst die gast in de leaguewedstrijd op inner heb staan en in de friendly in de aanval? Krijgt ie dan ook inner training?

Ok ik snap het... gaat ALTIJD om de laatste wedstijd. (had erover heen gelezen .. :()

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zoveel vragen (zeker aangezien je zelf in div3 speelt) ? Lees toch eerst die leuke linkjes aan het begin van het topic ipv om de minuut weer een reply geven. Dat houdt het wel zo overzichtelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:53:
Rofl .. no way .. wist ik niet! Als ik dat wist he .. had ik nu echt een ownage team .. Ik dacht al .. wat gaat dat trainen toch zo fucking langzaam :p

Of stel .. ik heb een aanvaller die in de leaguewedstrijd aanvalt en in de friendly op inner staat .. dan krijgt ie zeker inner midfield training vol ..

Maar wat nou als ik eerst die gast in de leaguewedstrijd op inner heb staan en in de friendly in de aanval? Krijgt ie dan ook inner training?

Ok ik snap het... gaat ALTIJD om de laatste wedstijd. (had erover heen gelezen .. :()
Fonz is een NooB :P
Onze beste NooB dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ps. yared wanneer kom je weer is op icq
helaas, alle icq nummers heb ik op papier gezet, maar nog geen laptop waar ik het kan installeren. Ben nu overdagf fysiek de hovenier aan het helpen in me tuin en tis een wonder dat ik niet te moe ben om dit te typen na 4 dagen keihard werken. :)

Heb nog niet eens gezien wat voor trainingupdate ik heb!

@Mobster; welkom... je hoeft niet al die pagina;s te lezen, maar de beginpost is een goed 'begin' ;)

1 N.V.F. - Mighty Murmels
2 CVP - FC Halderberge
1 FC Jansen - svsos
1 Watergraafsmeer Wanderers - FC Remario

@Fonz, sorry... maar hoe zeg ik datr zonder je te hard voor je schenen te schoppen om maar even in voetbaltermen te praten....

........R T F M :P

5 seizoenen toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Straks 2 weken op vakantie waarschijnlijk net aan het begin van het seizoen. Welke training is gedurende deze periode het meest geschikt? Ik kan namelijk geen oefenwedstrijden spelen of mijn team wijzigen doordat ik niet in de buurt van PC ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:39
Is het nou echt zo dat nasty en controversial spelers je teamgeest naar de knoppen helpen? Las het net in een post van Fonz, zijn er meer spelers/bronnen die het kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Straks 2 weken op vakantie waarschijnlijk net aan het begin van het seizoen. Welke training is gedurende deze periode het meest geschikt? Ik kan namelijk geen oefenwedstrijden spelen of mijn team wijzigen doordat ik niet in de buurt van PC ben.
ik train zelf altijd conditie na de laatste comp wedstrijd een 1 of 2x vorm erna. Om zicht te krijgen op de komende paar weken (einde seizoen), lees even Xanathorn zijn berichtgeving over 'einde seizoen' in de beginpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Is het nou echt zo dat nasty en controversial spelers je teamgeest naar de knoppen helpen? Las het net in een post van Fonz, zijn ere meer spelers/bronnen die het kunnen bevestigen?
Haal niet verschillende dingen door mekaar :D

een negatieve speler speelt gewoon harder, of vuiler wat kan resulteren in betere resultaten maar ook meer gele en rode kaarten.

een negatieve speler die ook nog eens een redelijk of beter leider is trekt zijn hele team mee in zijn speelstijl.

je ts kan dus op meerdere manieren zowel positief als negatief beinvloeden.

* yared vindt geen van beide opties intressant en heeft een wellicht idealistische voorkeur voor positieve spelers.

Ik kende 1 Zweeds team dat een compleet elftal heeft met alleen maar negatieve spelers en hij speelde aardig hoog. Ben er dus wel van overtuigd dat het werkt, maar tegen welke prijs? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door yared op 04-07-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
yared schreef op 04 July 2003 @ 23:18:
[...]
ik train zelf altijd conditie na de laatste comp wedstrijd een 1 of 2x vorm erna. Om zicht te krijgen op de komende paar weken (einde seizoen), lees even Xanathorn zijn berichtgeving over 'einde seizoen' in de beginpost.
Ja, ik heb dat vorige keer ook gedaan en nu zal dit over een dikke week ook weer gaan doen.

Ik bedoel eigenlijk wat ik moet trainen als ik straks een tijdje niet inlog i.v.m. vakantie. Dit is na de stop. Dus de periode dat beker en competitie net weer zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Radical1980 schreef op 04 juli 2003 @ 23:30:
[...]
Ja, ik heb dat vorige keer ook gedaan en nu zal dit over een dikke week ook weer gaan doen.

Ik bedoel eigenlijk wat ik moet trainen als ik straks een tijdje niet inlog i.v.m. vakantie. Dit is na de stop. Dus de periode dat beker en competitie net weer zijn begonnen.
Ik denk dat ik die situatie zelf voor 'algemeen' zou gaan en daarmee je vorm wat omhoog krikken.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Bij "algemeen" haal je toch alleen de vorm omhoog bij mensen die je opstelt? Is er ook een trainingsmethode die van toepassing is op alle spelers (ook die niet spelen)?

[ Voor 9% gewijzigd door Radical1980 op 05-07-2003 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je general traint wordt iedereen getraind volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga 3 weken rust zoeken in Slowakije, dus zal waarschijnlijk niet of heel erg weinig op het forum te vinden zijn. Voor diegenen die ook op vakantie gaan: prettige vakantie. En voor de thuisblijvers: mooi weer toegewenst.

Woensdag de halve finale tegen Hoedjevanpapier, maar ik denk dat ik word afgedroogd (dit is geen opmerking om mij in de positie van underdog te manouvreren). Crazy Horse zal mij vergezellen in de zoektocht naar rust en goedkoop bier, dus hij zal ook niet vaak op het forum zijn.

We zullen jullie en Hattrick missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 11:42:
Als je general traint wordt iedereen getraind volgens mij.
Nee das fout, ook met een dronken kop kan ik zeggen dat dat alleen bij conditie en set pieces is.

zinsopbouw!!!!!! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een slechte speler uit me YP. Nu nog ff vriendin helpen met auto inpakken (ik moest echt nog ff me YP doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb een redelijk 18 jarige aanvaller uit de hoge jeugdopleiding hoed getoverd. krjg ik daar ook 20,000 euro's als ik die in de verkoop zet?

Dat zou dan meteen de 1e keer zijn dat ik geen verlies maak op een jeugdspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 N.V.F. - Mighty Murmels
1 CVP - FC Halderberge
1 FC Jansen - svsos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:39
1 Forza Mazinho - Hottentotse Boys
3 FC Anoniem - Poldervogels
1 CVP - FC Halderberge
1 United United - Knights of the Hokey Pokey
1 FC Jansen - svsos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn jeugdpull:

Alfons Antonissen
388 000 Euro, 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities

Stamina: disastrous Keeper: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

Het grappige is dat ik zo 1 ook al 6 weken geleden had maar toen was is 20 jaar :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 11:59:
Mijn jeugdpull:
....

Het grappige is dat ik zo 1 ook al 6 weken geleden had maar toen was is 20 jaar :)
Wat voor trainings niveau heb je goed of uitstekend?

Dat is iig geval goed voor de financien
Zo een heb ik niet eens als 1e keeper :X

[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 06-07-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 06 July 2003 @ 15:38:
[...]

Wat voor trainings niveau heb je goed of uitstekend?

Dat is iig geval goed voor de financien
Zo een heb ik niet eens als 1e keeper :X
goed nu 14 weken dus bijna uitstekend :) wel lekker ja 2x goede keeper in div6

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
ForayNL, das wel een lekker keepertje, zit tegen excellent aan. Ik zou zeggen, train em een of 2 weken, dat levert meer op dan een solid.

mijn YT-pull was niet echt heel veel soeps, een 18 jarige weak keeper. Die mag zijn heil ergens anders gaan zoeken, want hier is ie niet nodig. De afgelopen weken wel steeds wat aardigs eruit gehaald, maar steeds geen super-speler meer. Maar ja, volgende week weer een kans :).

De toto van deze week:
1 CVP - FC Halderberge
1 FC Jansen - svsos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op 06 July 2003 @ 16:34:
ForayNL, das wel een lekker keepertje, zit tegen excellent aan. Ik zou zeggen, train em een of 2 weken, dat levert meer op dan een solid.
mwa train liever mijn verdediging door. Ik ga hem toch niet verkopen. Lekker 2x solid in mijn team als keeper is ook wel mooi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 16:44:
[...]

mwa train liever mijn verdediging door. Ik ga hem toch niet verkopen. Lekker 2x solid in mijn team als keeper is ook wel mooi :).
Ja, das waar. En misschien als je algemeen een keertje traint, dat ie ook al omhoog gaat. Had ik ook met mijn keeper, dus het kan wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1 CVP - FC Halderberge
1 United United - Knights of the Hokey Pokey
1 FC Jansen - svsos

Mijn YP was een matige keeper, niet echt veel bijzonders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:38
Devran Fazýl (13546810)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 41 000 Euro
Loon: 700 Euro/week
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 0
Carrière Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Houden..of verkopen.Op zich kan ik wel een goede middenvelder gebruiken. Maar ik ben met scooren aan het trainen.HEb daar nl wat mee rjongere spelers voor..DUs wat moet ik doen.. Vooral ook omdat passen en verdedigen zelf nog niet alles is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Ik denk dat je hem beter kan houden. Superveel geld krijg je er nu toch niet voor omdat we tegen het einde van het seizoen zitten, en hij is 'goed', en dat blijft natuurlijk goed! ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is wel low goed dus denk niet dat ie veel zal presteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

woei na 25 minuten eindelijk contact met de commantator :/ maar ik sta wel mooi 2-0 voor :D als het zo door gaat kan het kampioenschap nog :)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei 7-1 gewonne

Middenveld: goed
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: goed
Linksback : formidabel
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
1 - 9 gewonne. Ik heb voor het eerst eens een 2-5-3 opstelling gebruikt. Tot 4 keer de melding gehad dat mijn spelers verward waren.

Midfield: weak
Right Side Defence: passable
Central Defence: passable
Left Side Defence: weak
Right Side Attack: formidable
Central Attack: formidable
Left Side Attack: excellent

3e geeindigd en weer een seizoentje V

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:18
Zo vandaag even laten weten dat ik toch wel de sterkste van mijn divisie was en nummer 2 met 7-0 uit verslagen.

Middenveld: goed
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : matig
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : redelijk

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 6-1 gewonnen en met 40 punten kampioen. op naar div5

andere mensen ook gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Wel gewonnen met 4 - 0 van de nummer 1 (ik sta 2) maar het haalt helemaal niks uit (wist ik van te voren ook wel trouwens... :) )

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared won 0-8 en eindigt zoals verwacht 2e.

Me vriendin bood 2 ton voor een 17 jarige van 74K, die zit nu met een zwakke conditie reeds op 78K en ze heeft opeens formidabel en briljant in de aanval staan. Zou mooi zijn als ze hem nog voor zijn 18e scoren een level omhoog krijgt. Enige nadeel is dus dat ze vergeten was dat er geen centen aankomen de komende weken :D

yp was weer eens bagger, maar agh.. hoort erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 23:01:
[...]

Nee das fout, ook met een dronken kop kan ik zeggen dat dat alleen bij conditie en set pieces is.

zinsopbouw!!!!!! :)
Dan maar spelhervattingen trainen. Kan ze toch moelijk nog een keer 3 week conditietraining geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK een hele tijd gelee van mij !!!!!

Maar dit seizoen 2e... vorig seizoen 3e... Misschien komend seizoen 1e.
Misschien gaat het nog mee zitten.. heb een spits uit mijn opleiding gehaald
met scoren op goed :) Dus.....

Maar ja volgend seizoen zal ik wel weer 2e of 3e worden :)
BeuKeR UniTeD was mijn teamnaam voor de gene die het wille wete....

mzzls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: solid
Right Side Defence: formidable
Central Defence: excellent
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: excellent
Central Attack: passable
Left Side Attack: formidable

jaja, mijn geniale ratings voor vanavond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitslag Deze Week

Thije 9 + 1 weekwinnaarspunt
Frizza 8
Grooviee17 8
Mankit 8
Yared 8
Brainpower 7
G0009 7
Hoedjevanpapier 7
Zonar 7

Totaal Stand

1. Hoedjevanpapier91 pt
2. Brainpower 87 pt
3. Frizza 87 pt
4. Zonar 76 pt
5. Thije 74 pt
6. Yared 73 pt
7. Grooviee17 67 pt
8. G0009 52 pt
9. Mankit 20 pt
10. neudeboules 6 pt

En jahoor zoals je kunt zien is niemand minder dan hoedjevanpapier de winnaar van het meest leuke totospel in omloop!

Hij zal de status medewerker van het jaar krijgen in de federatie!

En niet alleen dat hij ontvangt tientalle kortingsbonnen die hij kan besteden bij de club Frizza United.... Dus zie je een leuke speler lever de bon in en je krijgt 3 hele procenten korting!! :P

Dit was tevens de laatste keer dat ik de toto heb gedaan vanaf volgend seizoen zal brainpower deze taken overnemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
En jahoor zoals je kunt zien is niemand minder dan hoedjevanpapier de winnaar van het meest leuke totospel in omloop!

Hij zal de status medewerker van het jaar krijgen in de federatie!

En niet alleen dat hij ontvangt tientalle kortingsbonnen die hij kan besteden bij de club Frizza United.... Dus zie je een leuke speler lever de bon in en je krijgt 3 hele procenten korting!!

Dit was tevens de laatste keer dat ik de toto heb gedaan vanaf volgend seizoen zal brainpower deze taken overnemen.
Feli hoedjevanpapier! :D

Bedankt Frizza!

Succes Brainpower!

* yared is blij met een 6e plaats :P

PS: hoedjevanpapier je krijgt bij mij een jaar lang 33% korting in de kantine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 04 July 2003 @ 16:16:
Alleen dit seizoen maar een goede potentiele kandidaat gezien, alleen ging voor 3M weg!! En die zweed traint hem als pm en niet als winger, zonde!!!!
Die was van een vriend van me. Die heeft met de drie miljoen lekker wat kunnen doen aan z'n team.

BTW... eerste keer dat ik hier wat post.

Ik ben met de Orange Ninjas kampioen geworden van IV.61 en promoveer naar III.1. Voor de rest, ik heb nu 3 volledige seizoenen gespeeld en ik ben ook supporter van Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:38
Jawel.gewonnen.Dus direct naar de 5de divisie.Woei!!!! I'm so happy. Kijken wat het volgende seizoen brengt. Ze zijn trouwens wel lekker snel met de topscoorder bonus.Mijne had er 27 in geknalt en ruim aan kop dus :) in mijn competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Die vervangingslijst. Dwz dat de 2 clubs onderling gewisseld worden?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
koentjuh schreef op 07 juli 2003 @ 18:13:
Jawel.gewonnen.Dus direct naar de 5de divisie.Woei!!!! I'm so happy. Kijken wat het volgende seizoen brengt. Ze zijn trouwens wel lekker snel met de topscoorder bonus.Mijne had er 27 in geknalt en ruim aan kop dus :) in mijn competitie.
Indeed, weer 10k rijker :o Mijn topscorer bleef steken op 24 doelpunten. Volgend seizoen (ook debuterend in V), zal hij van zijn troon gestoten worden door mijn jeugdpull van deze week. :9

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damn ik heb de nr 1 positie net niet gehaald, de nr 1 scoorde net op tijd en winnende doelpunt waardoor hij won en ik nog steeds 2 punten achter hem stond... Maarja volgend seizoen beter...
Ik ga vannacht naar Turkije op vakantie (met devv05) en dus post ik waarschijnlijk 2 weken niet! Iedereen veel plezier op de vakantie en succes met evt kwalificatie wedstrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik ga vannacht naar Turkije op vakantie (met devv05) en dus post ik waarschijnlijk 2 weken niet! Iedereen veel plezier op de vakantie en succes met evt kwalificatie wedstrijden!
vergeet je krantenwijk niet :D en neem met devv05 meteen even door of hij wel/niet de cup wil blijven doen volgend seizoen

merhaba = goedendag
bir = zowel bier als 1
ne keddar = wa kost da
voetbal = altijd goed! :P

topscoorders bonus 2x binnen, zowel ikke als me vriendin hebben gescoord ;)
... me vriendin loopt nu de hele avond al te klagen dat het kattepis is die 10 ruggen en ik moet haar eerlijk gezegd gelijk geven.. is toch geen geld :|
Kan er nog niet eens me stadion van uitbreiden omdat de startkosten al zo hoog zijn, dus meer dan een weekje gratis jeugd zit er niet in.
Thije hoe weet men dit allemaal? Wil weleens weten of er bij ons iemand bij/weg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Das kut. Dat word dit seizoen weer geen promotie als ik dat zo zie.

Ik blijf de eeuwige V'er

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
yared schreef op 07 July 2003 @ 20:26:

[...]
Thije hoe weet men dit allemaal? Wil weleens weten of er bij ons iemand bij/weg gaat?
easy, zet de directe promoven op een rij selecteer op aantal punten/doelsaldo. dan de nrs 7/8 rangschik die op plaats/punten/doelsaldo en plak ze ernaast, et voila

9worlds.net @ hattrick.org

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.