So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ach valt nog mee ik ben ondertussen de enige vaste bewoner van IV.59 daar zal ik volgens mij ook wel nooit weg komenThe Dolf schreef op 07 July 2003 @ 20:29:
[...]
Das kut. Dat word dit seizoen weer geen promotie als ik dat zo zie.
Ik blijf de eeuwige V'er
"Better ask questions before you shoot"
Zondag met 8-0 gewonnen, en dus ongeslagen kampioen geworden met maar 4 tegen doelpunten. A.s. woensdag de halve finale van de GoT Cup......
En dan de toto ook nog eens gewonnen. Wat een feest
Alleen nu ligt hattrick er uit? Ik moet maar even geduld hebben..
Verwijderd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Verwijderd
Chivu voor 18 miljoen naar AS Roma
Ten eerste, zonde dat ie weggaat!!!
Ten tweede, waarom in hemelsnaam AS ROMA?
Ga dan naar Real Madrid of Barcelona ofzo...
Ze schijnen in de 'aanbieding' te zijn voor een niet doorsnee bedrag. 79.500 ofzo. Het is inderdaad moeilijk om een goedkope clown tegen te komen. Ik heb ook eens gezien dat er iemand zocht op 0 waarde en maz 999 geboden. Kunnen wel eens clowns zijn van newbies die het niet in de gaten hebben. Als je dan 10000 biedt is ie van jou, immers niemand kan overbieden met een waarde van 0.Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 21:18:
Even toch maar een vraagje. Ben nu al een tijd op zoek naar een clown maar kan hem maar niet vinden. Heb al meer dan 1000 spelers doorgespit maar nog steeds niets gevonden. Iemand nog tips welke wijze ik moet zoeken ofzo? Baal er stevig van.
[ Voor 4% gewijzigd door doemaarwat op 08-07-2003 23:39 ]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Ten derde 18 miljoen...waar hebben we het over.G0009 schreef op 08 July 2003 @ 22:20:
offtopic:
Chivu voor 18 miljoen naar AS Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste, zonde dat ie weggaat!!!![]()
Ten tweede, waarom in hemelsnaam AS ROMA?![]()
[ Voor 9% gewijzigd door doemaarwat op 08-07-2003 23:43 ]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
idd echtklote dat ie weg is... ook zo lekker slim van hem om naar as roma te gaan die zijn 8ste geindigt en hebben niet eens europees voetbalG0009 schreef op 08 July 2003 @ 22:20:
offtopic:
Chivu voor 18 miljoen naar AS Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste, zonde dat ie weggaat!!!![]()
Ten tweede, waarom in hemelsnaam AS ROMA?![]()

Mobster, onder welke HT naam heb je je aangemeld?Ik heb me zojuist aangemeld bij GoT Federatie en GoT Cup. Geen idee waar het goed voor is, maar gezien mijn geschiedenis met t.net en GoT lijkt het me logisch hier lid van te worden.
De federatie is goed voor vele zaken, o.a. de Ratings doe je aan mee en het is een stukje support/motivatie voor al die mensen die binnen de federatie hun tijd spenderen om HT nog leuker te maken. In ieder geval welkom en als je ideeen hebt, (HT) mail ze dan gerust even!
* yared merkt wel dat de zomer heeft toegeslagen, lekker rustig
uh.. welk land? is dat Eesti? Kun je ajb even zijn ID nr geven, want ben slecht in het Estlands typenSööstvad Lõvid in estland verkoopt clownen.... wel voor 79k ofzo maar scheeld je iig wat zoek werk heb er daar ook 1 gekocht
/edit LOL... de enige clown die hij nu te koop heeft staan is 82.000 voor geboden door..... onze eigen Hardtrance!
ten vierde off topic!!!!Ten derde 18 miljoen...waar hebben we het over.
[ Voor 18% gewijzigd door yared op 09-07-2003 00:11 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Mijn team heet Eastwood United. Voor die ideeen zal je nog even moeten wachten, want ik snap er nog geen zak vanyared schreef op 09 July 2003 @ 00:00:
[...]
Mobster, onder welke HT naam heb je je aangemeld?
De federatie is goed voor vele zaken, o.a. de Ratings doe je aan mee en het is een stukje support/motivatie voor al die mensen die binnen de federatie hun tijd spenderen om HT nog leuker te maken. In ieder geval welkom en als je ideeen hebt, (HT) mail ze dan gerust even!
Ben gisteren ook bezig geweest met die 'clowns'. Ik ben er achter dat het iemand is die de sfeer in het team omhoog kan brengen. Maar moet ik hem ook aanwezen? Of is in je selectie hebben genoeg?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat viel mij ook al op, ik kom in een niet zo sterke league te zitten. Beetje jammer het afgelopen seizoen heb ik nul,nul tegenstand gehad en als ik even snel kijk zal ik volgend jaar niet veel meer tegenstand krijgen.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 10:35:
idd hopelijk kloppen die lijsten dan is het kampioenschap wederom een feit
Dus ik hoop dat ik een sterkere league terecht kom. Want ik wil een competitiewedstrijd gaan verliezen.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
een speler met goede leiderschapskwaliteiten (die bepaalt de sfeer in de groep)m0nk schreef op 09 July 2003 @ 10:37:
uhm wat is een clown?! of ben ik nu n00b?
en een populair persoon is
zo iemand als chivu bijvoorbeeld
en ja, nu ben je n00b
Cris we gaan je missen
[ Voor 6% gewijzigd door j_du_pee op 09-07-2003 10:45 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Tot zover me introtje;)
Volgens mij is een clown iemand die behalve een goed leiderschap en een populair persoon is eigelijk niet kan voetballen. Maar wat kost een clown gemiddeld ? En hoe vindt je er 1, behalve door alle spelers af te zoeken ?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Een clown hoeft niet perse niet te kunnen voetballen, als hij dat wel kan, is het altijd mooi meegenomenKatala schreef op 09 juli 2003 @ 12:42:
[...]
Volgens mij is een clown iemand die behalve een goed leiderschap en een populair persoon is eigelijk niet kan voetballen. Maar wat kost een clown gemiddeld ? En hoe vindt je er 1, behalve door alle spelers af te zoeken ?
Een clown zoeken gaat gewoon door spelers af te zoeken, en das best wel veel werk. Of je kijkt bij de transferads, hoewel dat ook wel lastig zoeken is naar clowns tegenwoordig. Toen het nog bij de conferences zat, ging dat een stuk makkelijker....

Ik ben trouwens sinds vandaag supporter geworden.
Ik probeer ook supporter te worden, maar heb geen creditcard. Ik las ergens dat ik dat bij Kees Raateland kon doen, maar tot nu toe nog geen reactie. Ik heb hem maar geadd in Trillian en hopen dat ie online komt...Jeroen Blom schreef op 09 juli 2003 @ 18:13:
Kut, laat ik voor de tweede keer achterelkaar m'n 3-6-1 formatie staan![]()
Ik ben trouwens sinds vandaag supporter geworden.
Hoe kan je zien dat iemand populair is? Ik heb in divisie VII 2 spelers met leiderschap goed.
Jeroen Aletten (12928190)
25 jaar, zwak vorm
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Verder probeer ik al weken Matchviewer down te loaden, maar ik krijg bij Lycos steeds geneuzel. Heeft er iemand een mirror ofzo?Jesper de Jongh (12928188)
28 jaar, zwak vorm
Een vervelend persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een goed leider.
[ Voor 41% gewijzigd door Mobster op 09-07-2003 18:44 ]
Volgens mij kan dat ook via Yared.Mobster schreef op 09 July 2003 @ 18:37:
[...]
Ik probeer ook supporter te worden, maar heb geen creditcard. Ik las ergens dat ik dat bij Kees Raateland kon doen, maar tot nu toe nog geen reactie. Ik heb hem maar geadd in Trillian en hopen dat ie online komt...

We've got that ring of confidence
Iemand die aardiger is is meestal ook populairder(of hij moet veel geld hebben)Mobster schreef op 09 juli 2003 @ 18:37:
Hoe kan je zien dat iemand populair is? Ik heb in divisie VII 2 spelers met leiderschap goed.
HIERVerder probeer ik al weken Matchviewer down te loaden, maar ik krijg bij Lycos steeds geneuzel. Heeft er iemand een mirror ofzo?
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
17 jarige Nederlandse Talenten
Dit is een overzicht met de 17 jarige talentjes die nu in Nederland rondlopen, al heb je er een die er bij past, aanmelden bij Damazinho in #hattrick.nl(QuakeNet).
Net zelf weer een 17 jarige verdediger gekocht, nu moeten er (helaas) wat spelers vertrekken bij mij. Neem nog een kijkje als je wat zoekt(team: Tha Groove's).
Verwijderd
Volgende week ben ik op vakantie voor een weekje, dus het kan zijn dat je een weekje geduld moet hebben. Overschrijven van Bank naar Giro duurt meestal een werkdag of 5.
Die weetjewat url is erg handig. Als ze vaker intressant nieuws te melden hebben neem ik hem misschien op in de beginpost.
* yared stelde zijn clown ook nooit op, het hebben alleen al doet het team goed.
Maakte trouwens de fout door een seizoen lang te denken dat een 'sympathiek' persoon het werk ook wel aankon
Is het verschil tussen sympathiek/goed leider en populair/goed leider dan echt zo significant?? Ik vraag het me eerlijkgezegd af hoor....yared schreef op 09 juli 2003 @ 21:47:
Maakte trouwens de fout door een seizoen lang te denken dat een 'sympathiek' persoon het werk ook wel aankon
Iemand ervaringen daarmee?
Dat een populair/goed leider clown genoemd wordt en sympathiek/goed leider niet, zegt mij op zich niet zo veel, da's gewoon een aanduiding die door de communitie bedacht is natuurlijk.
@yared
M'n vriendin wil graag via jou HAM registeren, en misschien ook supporter daar denkt ze nog even over na. Ik zal je via de mail volgende week ff contacten, we gaan nu ff een weekje weg. Was je valheru-adres nou nog wél of juist níet meer in gebruik?
[ Voor 21% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-07-2003 00:32 ]
dacht ik dus ook tot ik hoorde dat het een programma technisch grapje was dat alleen triggert op 'populair' icm 'goed leider'.Is het verschil tussen sympathiek/goed leider en populair/goed leider dan echt zo significant?? Ik vraag het me eerlijkgezegd af hoor....
Iemand ervaringen daarmee?
Dat een populair/goed leider clown genoemd wordt en sympathiek/goed leider niet, zegt mij op zich niet zo veel, da's gewoon een aanduiding die door de communitie bedacht is natuurlijk.
geen probleem, yared@valheru.nl is goed.M'n vriendin wil graag via jou HAM registeren, en misschien ook supporter daar denkt ze nog even over na. Ik zal je via de mail volgende week ff contacten, we gaan nu ff een weekje weg. Was je valheru-adres nou nog wél of juist níet meer in gebruik?
Verwijderd

Verwijderd
is toch ook zo maar dan in mindere mate ???Maakte trouwens de fout door een seizoen lang te denken dat een 'sympathiek' persoon het werk ook wel aankon
anyway, ik heb NU geld en ga dus NU een echte clown kopen
Kan iemand me even op weg helpen zodat ik het persbericht van de federatie en het cup logo kan aanpassen?
* yared is er ook een beetje uit door het warme weer en de zware zweep van de hovenier die hij aan het helpen is in zijn eigen tuin (en waar hij had gewild dat ie iets minder zware stenen en tegels had besteld)
Verwijderd
zit niet zo te piepen manPom pom pom, ga ik zaterdag op vakantie, heb ik in ene vet zin om te daytraden Beetje laat dus Maarja hopen dat deze vreemde neiging zich aanhoudt tot na de vakantie
Ik zit vandaag al een paar keer mezelf op te sluiten omdat dit de ideale tijd is om te vissen naar een bepaald soort vis (zie onder) en word telkens gestoord.
Vanmiddag mistte ik twee transfers doordat de hovenier 'schaft' had, vanavond een hele rits die ik had klaarstaan omdat het buurmeisje Red Dragon (Hanibal Lector) kwam kijken, en nu net drie omdat me vriendin even de vakantie voorbereiding wou doornemen.
Dus totale saldo... twee niewe spelers na 1 dag en slechts 63.000 uitgegeven en daarvan 60K voor een speler die ik zelf wil houden... nada handel dus
Handelstip: einde seizoen train je toch conditie dus ik zoek op 17 jarige die maximaal een zwakke conditie hebben en waarvoor je nada betaald... 2 stappen omhoog in conditie kun je maximaal realiseren de komende twee weken dus in theorie kun je flink verdienen op deze spelers als je ze straks al 18 jarige weer te koop zet.
Verwijderd
Want anders wordt wel een heel makkelijke finale
Lijkt wel of ik nog geen trainingsupdate heb gehad... welke week leven we nu?
In HAM geeft ie nu aan 19/15.
@Hoedjevanpapier: Geen angst, ik ben alweer terug. Alleen moet de wedstrijd volgens mij omgedraaid worden, en speel ik thuis
@Mobster: Leuk dat je Hattrick ook gevonden hebt. Zoals al eerder gezegd is het belangrijk eerst veel te lezen, met name de spelregels (duh), de Hattrix Files en het ABC van de tactieken.
De nummer 1 uit mijn divisie is uiteindelijk net boven de streep geëindigd en zal daarom worden vervangen door een walkover-team
De GoT-Ratings zal ik morgen wel doen, daar heb ik vandaag geen zin meer in
Don't waste your time or time will waste you
Deze week hebben we een nieuw lid, Dr_Peppert met Pepper United.
De White Stripes zijn 1337s United voorbij gegaan, zij hadden een walkover. OO0nme's Dreamteam heeft zich naast Hoedjevanpapier's XI tal op de 10e plaats gezet. Bad Clusters gaat Visscher voorbij en kiddy haalt zowel FC P.A.A.R.D en F.C. GoT in.
De beste weekprestatie werd geleverd door de Pielewiepers met 89 punten, 2e staat 9worlds.net met 76 punten. 3e staat Oape City met 68 punten, zijn beste seizoensprestatie. Een gedeelde 4e plaats voor kiddy en White Stripes met 67 punten en 6e staat Clube Regatas Flamengo met 66 punten.
Verwijderd
daar kan je stemmen op de manager of the season
http://laer.nu/captions/p...3Ibgr+sbe+Enngrynaq%21%21
http://laer.nu/captions/g...Cyrnfr+ibgr+sbe+Enngrynaq%2P+V%27z+tbaan+pel+vs+lbh+qba%27g+%3N%27%28
9worlds.net @ hattrick.org
Heb er een gevonden waarde is wel 0 euro...staat te koop voor 35000 maar als ik wil bieden dan staat er:
Je kan niet meer dan 100x the marktwaarde bieden
100x de marktwaarde van 0= ? lol
Verwijderd
vaag ja 0k waarde hehe. heb wel 5 andere clowns gevonden die over ander half uur aflopen. mrforay@hotmail.com als je wilt weten waar.Janspj schreef op 13 July 2003 @ 12:50:
Hoe kan je op een clown bieden?
Heb er een gevonden waarde is wel 0 euro...staat te koop voor 35000 maar als ik wil bieden dan staat er:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 13:36 ]
stond 2-0 voor met rust 2-2 tegen het einde
ze zijn nu nog bezig
o o
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
(Alleen jammer dat ik weer een rode kaart heb opgelopen..(telt ie dan gelijk voor het nieuwe seizoen of wordt dat van de week gereset?)..en m'n keeper is voor twee weken geblesseerd, dus moet als de donder een reservekeeper kopen
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging : uitstekend
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : zwak
Linker Aanval : matig
denk als ik het volgend jaar wil halen met mijn smc dat ik maar een moet gaan kijken naar een goed midfield
Btw gewonnen met penalty's
Geld en mail zijn de deur uit... Sinds donderdag/vrijdag?!yared schreef op 09 juli 2003 @ 21:47:
supporter je kunt via mijn creditcard supporter worden door 20 euro over te maken op girorekening 6378969. Vermeld bij het overmaken je team id en je GoT naam!! en een mailtje ter bevestiging naar yared@valheru.nl of melding via dit forum ajb. Ik maak je binnen 5 minuten nadat ik het geld op me rekening heb zien staan, supporter.
Volgende week ben ik op vakantie voor een weekje, dus het kan zijn dat je een weekje geduld moet hebben. Overschrijven van Bank naar Giro duurt meestal een werkdag of 5.
Die weetjewat url is erg handig. Als ze vaker intressant nieuws te melden hebben neem ik hem misschien op in de beginpost.
* yared stelde zijn clown ook nooit op, het hebben alleen al doet het team goed.
minimum bod is 1.000Heb er een gevonden waarde is wel 0 euro...staat te koop voor 35000 maar als ik wil bieden dan staat er:
@mobster morgen gaat de postbank weer open en zal ik Girotel even checken, woensdag rij ik pas richting Frankrijk dus we hebben nog even
Feli voor alle promoties!
@Foray jammer dat ik die gemist heb... snap alleen niet dat iedereen online kon als ze het hele weekend dicht zouden gaan?
Ik vind t wel opvallend dat mijn tegenstander oppeens een stuk beter team heeft, Eerst had hij een zwak middenveld!
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 11:06 ]
V.106 is klote imho.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ben nog nieuw lol
nou ik ook weer naar een andere devisie
ben benieuwd of ik me staande kan houden
heb wel ff een middenvelder aangekocht
PIC = Play it Cool
beide opties die je kunt instellen wanneer je je team orders geeft.
MOTS geven ze alles wat ze kunnen waardoor je een betere veldwaardering krijgt, echter een grotere kans op blessures en mogelijke kaarten, met PIC is het precies andersom.
Beide hebben ook effect op de TS (TeamsSpirit). De uitleg hierover kun je het beste even nalezen op de verschillende bekende sites
* yared denkt; 'lol'?
maar als die afkortingen die jullie ook af en toe gebruiken lol .
nou zat ik vanmiddag ff het trans markt af te gaan en het eerste wat me opviel waren de enorme bedragen die er af en toe in omgaan .
kijk je naar een waarde van een speler van bv 300.000 maar beginbod 600.000 bv om maar iets te noemen .
zijn dat soms van die mensen die dneken : alles is te koop als het geld goed is ?
of kloppen die waardes niet echt ?
onder het mom van zomertijd, komkommertijd, stats!
In het Hattrick menu kies je achtereenvolgens:
Supporter - Statistieken
Vervolgens kies in de rechtse menus die nou te voorschijn zijn gekomen:
Teams - Mijn Spelers - Overzicht-Je spelers
Als je dit gedaan hebt krijg je het overzicht
Divisie V.228 - Harlem Hattricks
Waarde per speler (Gemiddelde): 80 364 Euro
Totale clubwaarde: 1 768 000 Euro
Gemiddelde leeftijd: 20
Huidige vorm (gemiddelde): redelijk
Ervaring (Gemiddelde): waardeloos
Aantal spelers (Coach niet meegerekend): 22
Verschillende nationaliteiten: 8
Niet slecht zo'n bijna U20 team
met dank aan mede-tweaker HJHiaatje, Bobo van SV Goud voor het idee
Totale clubwaarde: 2 299 000 Euro
Gemiddelde leeftijd: 22
Huidige vorm (gemiddelde): matig
Aantal spelers (Coach niet meegerekend): 19
Verschillende nationaliteiten: 5
moet nodig een paar weken op vorm trainen..
Verwijderd
Total squad value: 2 322 000 Euro
Average age: 24
Current form (average): passable
Experience (average): poor
No of players (excluding the coach): 22
Number of nationalities: 10
teveel oudjes dus, maar ja moet ergens op bezuinigenqua aankopen
Divisie V.106 - FC Dolf
Value per player (average): 85 556Euro
Total squad value: 1 540 000Euro
Average age: 23.11
Experience (average): disastrous
No of players (excluding the coach): 18
Number of nationalities: 9
[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 14-07-2003 21:42 ]
Gezocht!
Router
Waarde per speler (Gemiddelde): 93 263 Euro
Totale clubwaarde: 1 772 000 Euro
Verschillende nationaliteiten: 3
Waarde per speler (Gemiddelde): 132 421 Euro
Totale clubwaarde: 2 516 000 Euro
Gemiddelde leeftijd: 20
Verschillende nationaliteiten: 9
Er moet alleen toch nog echt even wat aan die vorm worden gedaan, anders komt het niet goed...
Doelstelling voor komend seizoen:
Stand houden in IV.50
Solid Coach krijgen
Stadion uitbreiden naar +/- 42.000
Jeugdopleiding naar uitstekend (zal nu ongeveer nog 3 weken duren)
Meerde goede jeugdspelers trekken
[ Voor 22% gewijzigd door Ress op 14-07-2003 21:58 ]
Value per player (average): 113 316 Euro
Total squad value: 2 153 000Euro
Average age: 20.32
Experience (average): wretched
No of players (excluding the coach): 19
Number of nationalities: 6
De gemiddelde leeftijd van mijn team van woensdag is zelfs 18,82(!), een heel erg jong team dus. Het hele team is erg jong, met maar enkele oudere rotten die nog niet willen stoppen met spelen
Historische gegevens
Wedstrijdgegevens
1
2
| Wedstrijden - Gewonnen - Gelijk - Verloren - Doelsaldo 53 32 6 15 165 - 109 |
Op zich niet onaardig saldo, en de meeste verlieswedstrijden zitten ook nog in de friendlies ook(10 stuks). Dit jaar komen er hopenlijk veel gewonnen wedstrijden bij, en weinig verlieswedstrijden, waar ik ook vanuit ga
De doelstellingen voor dit seizoen
- Het team verbeteren door betere spelers te kopen
- De jeugdopleiding op uitstekend krijgen en daaruit veel goeds trekken
- Promoveren naar de IV
- Zo ver mogelijk komen in de beker, minimaal net zo ver als vorig jaar toen ik de 4e ronde haalde.
- Stadion uitbreiden naar 30.000(inmiddels al bezig met verbouwen)
- Zo veel mogelijk geld overhouden...
Totale clubwaarde: 3 499 000 Euro
Huidige vorm (gemiddelde): passable
Ervaring (Gemiddelde): poor
Aantal spelers (Coach niet meegerekend): 20
Verschillende nationaliteiten: 13
Zo te zien heb ik tot nu toe wel de beste stats!!
Verwijderd
Totale clubwaarde (neem aan dat je alle spelers bij elkaar optelt?) 9 405 000
Waarde per speler (zonder coach) 671 786
Waarde per speler (met coach) 627 000
Aantal spelers (zonder coach) 14
Nationaliteiten (inclusief Nederlandse) 4
De divisies zijn weer gevuld en de eerste wedstrijden zijn weer gepland.
Me vriendin had alweer een bot team te pakken, beetje debiel dat die mee degraderen.
Zit ook een controversieel team bij haar... allemaal negatief/controversiele spelers met matig of redelijk leiderschap... dus dat worden veel blessures
Ander team had al een uitstekende verdediging maar heeft zojuist een compleet 'jonge' aanval gekocht.... hoop dat ie zich realiseert dat zijn spelers volgende week allemaal een jaartje ouder worden
Kan vrouwtje wel hebben, ze heeft een aanval met een spelerswaarde van 7.5 ton!

Eerste tip; check alle nieuwe teams op cheaten... ben je van dat gezeik af en hou je er misschien nog een paar walkovers aan over.
Tweede tip; maak geen DEALS met cheaters... je zal de eerste niet zijn die een cheater niet aanmeld in ruil voor een fijne wedstrijd of een goede transfer en vervolgens door een GM een bedankmailtje krijgt.... not
[ Voor 14% gewijzigd door yared op 14-07-2003 23:47 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
nope. niet nodig... de clown is gewoon een ingeprogrammeerd handigheidje die je een extraatje geeft wanneer je een populaire speler hebt.Nog even een clown vraag. Ik ben namelijk op zoek naar een clown. Heb ik namelijk nog niet... (alles op zijn tijd). Maar ik heb al twee spelers met 'goed' leiderschap, moet ik die eerst verkopen voordat mijn clown effect heeft? Of maakt het niet uit dat ik dan in totaal dus drie spelers krijg met goed leiderschap? Wie heeft het antwoord?
Op de diverse fora spreekt men elkaar tegen over of het ook werkt met een populaire speler met redelijk leiderschap, maar persoonlijk geloof ik daar niet in. Alleen Goed leiderschap icm populair triggert de gimmick.
Je moet dus de dingen apart van elkaar zien... het clown effect en het effect van leiderschap in het algemeen en als gevolg daarvan de speelwijze vh team... ze clinchen dus weer wel als het gaat om de rol van beste leider, maar daarin speelt ook ervaring weer een grote rol en zitten positieve leiders elkaar minder in de weg dan negatieve...
Het zijn zelfs drie zaken, want je hebt ook nog de team captain, en die botst als je twee goede leiders opstelt waarvan eentje minder ervaren maar wel populairder of negatiever is.
Een clown stel je in principe ook nooit op om conflicten op het veld te vermijden... (dus ook hier weer twee verschillende insteken; effect in het team an sich en effect wanneer opgesteld)
leuk spelletje he
Totale clubwaarde: 2 140 000 Euro
Huidige vorm (gemiddelde): redelijk
Verschillende nationaliteiten: 9
Je kan nu dus een coach kopen, een solid kost je dik 2 miljoen...
Een uitstekende coach, dik 18 miljoen !!!!
Ik ben dus blij met mijn redelijke coach....
Ook de extra Tactics bevallen me wel, zo als counter-attack tegen een sterker team, en dat 3-5-2 ook niet altijd maar winnend is...
Moet je aangeven dat je trainer wilt veranderen en dan komt de prijs te voorschijn.grooviee17 schreef op 15 July 2003 @ 12:57:
Ik vind de verandering wel goed, zo kan je nu ook een speler coach maken. Dat is wel een leuk idee, alleen kan ik nog nergens vinden hoe duur een coach gaat worden...
Ook de extra Tactics bevallen me wel, zo als counter-attack tegen een sterker team, en dat 3-5-2 ook niet altijd maar winnend is...
Nu nog even doorsparen voor een uitstekende trainer.
Verwijderd
wel leuk dat je een speler tot coach kan maken, moet je wel net zo een speler hebben, oude spelers met veel ervaring en solid leadership gaan nu voor heel veel geld weg, zag er net een die voor 514 000 euro werdt verkocht lol
alleen ruzie met me vriendin wie welke mocht kopen en wie in welk land mocht zoeken... we hebben er allebei wel eentje die theoretisch 4 miljoen waard is, alleen heeft vrouwtje er eentje met ZWAK leiderschap en FORMIDABEL ervaring
/edit
Beetje ziek maar heb een speler verteld dat die 'speler' die hij gekocht had voor 11.000 en verkocht heeft voor 13.000 zojuist de deur uitgegaan is voor ruim 540.000
* yared greep er helaas net naast.
/edit2
en een waarde heeft van 1.758.000!
Wedden dat ie ziek is
[ Voor 39% gewijzigd door yared op 15-07-2003 15:20 ]
Als je bijv. een speler heb met redelijk scoren en een slechte ervaring. Hoe goed scoort ie dan effectief ? Goed of redelijk ?
Ik hoop trouwens dat een waardeloze ervaring niet al te zwaar telt, want dat heeft bijna elke speler bij mij:(
Verwijderd
@edit 1: Dat is ziek ja ../edit
Beetje ziek maar heb een speler verteld dat die 'speler' die hij gekocht had voor 11.000 en verkocht heeft voor 13.000 zojuist de deur uitgegaan is voor ruim 540.000
* yared greep er helaas net naast.
/edit2
en een waarde heeft van 1.758.000!
Wedden dat ie ziek is![]()
@edit 2: AAARGH. Hoe oud was ie en wat was ie.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 18:44 ]
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
White Stripes - V.65
Value per player (average): 128 125 Euro
Total squad value: 3 075 000 Euro
Average age: 21
Experience (average): wretched
No of players (excluding the coach): 24
Number of nationalities: 13
Helaas is die verandering m.b.t. ervaring nogal nadelig voor mij, meer dan de helft van de spelers heeft disastrous ervaring
* yared baalt flink
een flux zullen we het maar noemen...
omdat ik al me bids (3-5 stuks) even na drieeen had aflopen en de server hikte rond die tijd, is geen van de transfers aan mij toegewezen... ik heb dus een beetje te vroeg zitten juichen.
Kan ook niks meer bewijzen want ben zelf wezen shoppen erna en heb natuurlijk geen screenshots zitten maken.
Me vriendin idem, alleen bij haar is er een matig leider/redelijk ervaring doorgegaan en een zwak leider/formidabel ervaring... van die laatste hoopt ze nog wat van haar investeringen terug te verdienen, want die is 4 miljoen plus waard.
@Fonz, Per. O. Gunnarson (sverige) 690118
35 jaar, Uitstekend ervaring, Goed leider, waarde 10K, verkocht voor.... 554K en een dag of twee ervoor voor 17K

De waarde van een coach volgens HTHoezo volgens HT ? Waar zie je dat?
training > verander coach > extern > even mee spelen
leiderschap: SLECHT
Ervaring: Zwak 10 000 Euro
Ervaring: Matig 10 000 Euro
Ervaring: Redelijk 79 600 Euro
Ervaring: Goed 268 700 Euro
Ervaring: Uitstekend 4 000 000 Euro
leiderschap: ZWAK
Ervaring: Matig 22 800 Euro
Ervaring: Redelijk 182 800 Euro
Ervaring: Goed 617 100 Euro
Uitstekend 4 388 400 Euro
leiderschap: MATIG
Ervaring: Matig 41 200 Euro
Ervaring: Redelijk 329 700 Euro
Ervaring: Goed 1 112 900 Euro
Ervaring: Uitstekend 7 914 600 Euro
leiderschap: REDELIJK
Ervaring: Matig 65 100 Euro
Ervaring: Redelijk 521 000 Euro
Ervaring: Goed 1 758 500 Euro
Ervaring: Uitstekend 12 505 200 Euro
leiderschap: GOED
Ervaring: Matig 94 600 Euro
Ervaring: Redelijk 757 100 Euro
Ervaring: Goed 2 555 500 Euro
Ervaring: Uitstekend 18 172 500 Euro
instelling AANVALLEND/VERDEDIGEND maakt niet uit voor de prijs.
/edit
ME vrouwtje heeft zojuist die speler van haar met formidabel ervaring te koop gezet voor 1 miljoen... HT gaat maar tot uitstekend ervaring, dus waarde volgens HT is minimaal 4.388.400 euro (playerID 592337). Anders Utterfeldt (30 jaar)
Ze heeft er nog een stuk of drie staan, inclusief eentje die helemaal geen 5 ton waard is
Grappige is dat die Anders Utterfeldt niet alleen nog een paar jaartjes mee kan, maar ook nog eens 7.0 scoort in HAM dus meteen mee kan in de opstelling voor meer ervaring
[ Voor 22% gewijzigd door yared op 15-07-2003 23:46 ]
Zo veel moet je neerleggen voor een coach met deze capaciteiten.Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 23:11:
Hoezo volgens HT ? Waar zie je dat?
Gezocht!
Router
lees het nog eens goedDat hij uitstekende ervaring heeft jouw speler betekent niet dat hij uitstekende coach wordt!!!! want dan zou een speler met divine experience een divine ervaring krijgen!
Zal wel weer icm een goed teamcaptain in het veld gaan e.d.
ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, in ieder geval kun je zowel met als zonder supporterschap alles zien.En hoe zie je dat voor spelers ... Of kunnen alleen mensen met supporterschap dat zien.
[ Voor 21% gewijzigd door yared op 15-07-2003 23:52 ]
Verwijderd
En ook dat zegt yaredVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 00:08:
waarde volgens HT, 18.172.500 euro .. Dat zei je Yared. Alleen snap ik het niet. Waar moet ik dat zien.
training > verander coach > extern > even mee spelen
Gezocht!
Router
???
Wat is het verschil tussen een coach en een trainer?
Kijk eens in je woordenboek.
coach: (ENG)trainer, adviseur
Gezocht!
Router
Dit topic is gesloten.