Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.073 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/Banner.jpg
Deel 42!

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/wih.jpg

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt, de opdracht geeft om je stadion te verbouwen etc. Je speelt 2 keer per week een wedstrijd. Op woensdag een oefen of beker wedstrijd en op zondag een competitie wedstrijd.
In Nederland zijn er al meer dan 50.000 teams op dit moment, wereldwijd doen er al meer dan een half miljoen managers mee met dit spel.

Hattrick is gratis en dus het proberen waard!

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie, mits je in de hoogste divisie zit, dan ben je de beste van Nederland. En dan? Dan kan je nog een gooi doen naar bondscoachschap van het Nederlands elftal en deze naar de top leiden! Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

HATTRICK de website

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/hwh.jpg

Je heb een team en dan? Vele experts hebben zich hier al over gebogen om te bepalen wat nu de beste start is. Uiteindelijk ligt de keuze toch geheel aan jou welke route naar succes jij uitstippelt.
Vele websites in deze openingspost geven informatie over welke opties je heb en waar je op moet letten. Lees ze dus allemaal zorgvuldig door tijdens het wachten op je team of wanneer je tijd heb. Het is zeker wel een must om het allemaal minimaal 1x door te lezen om je team naar de top te brengen.
Natuurlijk ben je vrij om te vragen wat je maar wilt op dit forum maar zorg wel even dat je in ieder geval moeite heb gedaan om zelf een antwoord te vinden.

Nu is het aan jou om je team naar de ere divisie te leiden en wegrennen is niet mogelijk. Jij ben verantwoordelijk voor je clubbie in goede en in slechte tijden.

De meest informatieve sites zijn die van Hattrick:

ABC Tactics
Hattrick en dan regels kiezen
De beginners gids!!

Zo ziet Hattrick er dus uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/image04.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/image05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/supporter.jpg

Hattrick is gewoon totaal gratis en kan je seizoenen en jaren lang spelen zonder ook maar één cent te betalen. Ook hoef je niet voor de nationale beker wedstrijd te betalen zoals in sommige manager games wel aan de orde is.
Maar je kan ook supporter worden. Voor een klein bedrag per jaar of per 3 maanden krijg je allerlei extra handige functies. Daarnaast kan je ook pas lid worden van onze Hattrick federatie als je supporter bent.
De voordelen van het supporter zijn staan allemaal beschreven op de Hattrick website. Het is totaal aan jou of jij die extra functies handig vind maar ik raad je aan eens 3 maanden te testen en ik weet zeker dat je dan nooit meer anders wilt ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/fed.jpg

Hattrick is een spel dat je niet in je eentje kan winnen. Om achter alle gegevens te komen moet je de krachten bundelen als federatie. GoT is zo'n federatie waarin veel ervaring zit. Wat dacht je van de ex bondscoach Xanathorn? Hij is zeker lid van GoT. En tips en trucs daar zijn we hier ook niet moeilijk mee.

Daarbij, je blijft precies op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Er is een eigen site, een cup en er is minimaal één keer per jaar een meeting. Verder zijn er meer dan 30.000 berichten op het forum, waarin werkelijk alles al eens langs gekomen is. Alle expertise is dus aanwezig hier. Domme vragen bestaan ook niet, dus vraag maar raak. Ook hier wat handige links:

Gathering of Tweakers Federatie Site
GoT-HT Ratings

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/links.jpg

Hier wat handige links die je eigenlijk allemaal wel eens een keertje moet bezoeken:

Lees voer
Hattrick
Naast dat dit de website is die je nodig is om in te loggen staat hier ook mega veel handige informatie!
GoT FAQ
Tja deze spreekt voorzich. Lees hem gewoon één keer door en je weet al een hoop zaken waarmee je jou team naar de top kan leiden.
HattriX
Een site met wat tools die je wel zou kunnen gebruiken en een hoop informatie wederom die je verder kan helpen met het opbouwen van je team.
Jalonator
Een zeer handige site waar je nog uitgebreider informatie krijgt van jou team maar ook van de teams in je competitie. Tevens kan je andere teams daar nog bij invoeren zodat je jou team ook met die van een vriend kan vergelijken! TIP!
HatStats
Statistieken tot en met de IV.
AlltidHattrick
Super site met zeer uit gebreide statistieken! Van ere tot en met de X.
Salaris check!
Bekijk wat het salaris ongeveer gaat worden van je topspelers. Per skill staat het minimale, maximale en gemiddelde salaris aangegeven.

Wat hulp software
Criollo Matchviewer
HAM
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick poli
Hattrick Buddy
Hattrick Coach Professional

Overige
Totaal aantal deelnemende managers per land
Hottrick.org
Weetjewat.nl
Hattrick Foto Gallery
In welke poule kom ik volgend seizoen
De site van het NL team
Maglio forum
Prijzen van coaches
HT Ratings
HT Plus Matchviewer
Hoe lang is mijn speler geblesseerd?
Hoe veel dagen zijn dat dan nog?
Het mysterie van de clown, uitgelegd door TheKeeper
Hoeveel WO's in de Nederlandse Divisie's
GoT-HT op IRC
Middenveld rating bekijken en match calculator Engelstalig!

Op verzoek van Yared
Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/ip.jpg

Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? Dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen.
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook het eerste GoT-Team dat de Eredivisie weet te bereiken. Daarbij ook nog eens de eerste GoT-er die bondscoach van Nederland wordt.
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poëzie.
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld. Er is inmiddels ook al een tweede GoT-HT Meeting geweest. De foto's kun je hier vinden.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was. Een compleet overzicht kan hier gevonden worden.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.
Yoeri een feature gemaakt heeft voor op de frontpage van Tweakers.
Starmaker een mooi lijstje met GoT Records heeft gemaakt aan de hand van de supporterstatistieken.
WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick. Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.
KDB aan de hand van dit lijstje de gemiddelde waarde berekende per divisie.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/vd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/rol.jpg

Een rol neem je op je als vrijwilliger. Zoals ik de OP doe zijn er meer mensen die iedere week weer er voor zorgen dat de GoT Federatie een gezellige en leuke Fed blijft. Dit zijn de helden:
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenDamien79213750
Retired Co-Founder en Fed-Stats beheerderThije (Yared, Team loos)69624
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & "GoT-Father"Yaredretired
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 14 t/m 29Grooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 29 tm 38Hoedjevanpapier143980
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 39Damien79213750
GoT-HT site beheerBrainpower, WubMaster144591 / 144822
GoT-HT CupSandstorM en Mils85148839 en 366883
GoT-HT TotoHottemetotMaestrotim
Got-HT Spammerslijst + Abacus EmeritusJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marsmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurThe Dolf / The Marsmellow / Sir_Veen / Loona3568982 / 146886 / 362199 / 148948
GoT-HT Promotor met vlaggetjesVacature
LogoosRUsVacature
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op exile_2003@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/regels.jpg

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
[sub]Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/tbc.jpg

Damien2004,
msn: exile_2003@hotmail.com
Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam213570.JPG

* Swanfield bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee en Hoedjevanpapier.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 10-10-2005 20:03 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
First 8)

Edit: Altijd al willen doen :D

[ Voor 66% gewijzigd door Swanfield op 10-10-2005 20:04 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

fipo's = ban! geen OW, direkte ban!

dus ik zal even een modje informeren hierover ;)

lijkt wel of die delen steeds harder gaan(Lees: 1000 en 1 posts over kontverhalen en niet boeiende info :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:13:
fipo's = ban! geen OW, direkte ban!

dus ik zal even een modje informeren hierover ;)

lijkt wel of die delen steeds harder gaan(Lees: 1000 en 1 posts over kontverhalen en niet boeiende info :P)
Hehehe ja en dit soort constructieve posts met een goed opgebouwde kritiek helpen ook al niet echt aan de meerwaarde van het forum :+

Maar nu weer even back to bussiness :p Hoe kom ik in de ere het snelste? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Damien2004 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:18:
[...]

Maar nu weer even back to bussiness :p Hoe kom ik in de ere het snelste? :+
Een van de eerste divisie teams heel lief aankijken en een flinke stapel echt geld schuiven om hun team illegaal over te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:18:
[...]

Hehehe ja en dit soort constructieve posts met een goed opgebouwde kritiek helpen ook al niet echt aan de meerwaarde van het forum :+
hey ik dacht dat ik in charge was over de sarcastische posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114700

Iemand een friendly spelen deze week?

daag me maar uit: FC Nstraat (812053) Ik speel laag en heb weinig toeschouwers (80 bij friendly's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 08:06
Ik heb even een zeer boeiende vraag (voor de verandering :P)

Ik heb 3.769.798 euro's te besteden.. wat raden jullie aan om te kopen kijkende naar mijn team?
Team: Kweenie19, teamid: 208524

Voor de mensen die de moeite willen nemen: Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Betere middenvelder kopen en 5-3-2 of 4-4-2 gaan spelen :? Lijkt mij voor een verdedigerstrainer in ieder geval een stuk rendabeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Pewwy schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:43:
Betere middenvelder kopen en 5-3-2 of 4-4-2 gaan spelen :? Lijkt mij voor een verdedigerstrainer in ieder geval een stuk rendabeler :)
Ik speel pas weer 3-5-2 sinds afgelopen zondag omdat ik alles verloor op zondag als ik 5-4-1 speelde :P
Maar middenveld is idd wel aan de orde om te verbeteren denk ik.. maar wat een prijzen zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
5-4-1 is volop ruk, het is makkelijker om te winnen als je met 4-4-2 + beter middenveld of 5-3-2 + counter speelt. Moet je natuurlijk wel een sterke verdediging neer kunnen zetten met goede countervaardigheid, maar het maakt het wel makkelijker ;)

edit: Had ook ff snel naar je laatste wedstrijd gekeken. Je kan natuurlijk ook een superspits kopen ;) Ik heb er ook net 2 gekocht en ze legden de ballen er netjes in zondag.

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 10-10-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Hmm jouw theorie van 5-3-2 bevalt me wel ;)
Opzich heb ik al 1 briljant aanvaller, dan zou ik er nog een iets betere bij kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:44

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Even terug komen op het missende euro verhaal in de laatste fase van het vorige topic: ik mis er ook 1 :(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hé ik mis er ook één... zijn ze stiekum inkomstenbelasting aan t heffen of zo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
OsseMaarten schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:37:
Hé ik mis er ook één... zijn ze stiekum inkomstenbelasting aan t heffen of zo? ;)
Dat is nieuw, je betaald dan 1 euro aan je federatie leider en die krijgt dat dan bij geschreven op zijn bankrekening. Nog bedankt jongens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Damien2004 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:07:
[...]

Dat is nieuw, je betaald dan 1 euro aan je federatie leider en die krijgt dat dan bij geschreven op zijn bankrekening. Nog bedankt jongens! :)
Niemand dat linkje uit de vorige post van mij bekeken? Is al een oud verhaal die missende euro hoor... :Z

Btw, 5-3-2 is een veel betere opstelling als je 5 spelers wilt trainen hoor, met of zonder counter. Aanstaande wedstrijd voor de GOT cup speel ik bijv normaal met 5-3-2, omdat mijn middenveld sterker zal zijn dan die van mijn tegenstander. Je moet alleen wel brute middenvelders hebben rondlopen wil je in de competitie ook iets te vertellen hebben :) De leider van de NLVF (grublit) speelt in de IVde en speelt altijd 5-3-2, kijk maar eens naar zijn ratings...die gast heeft echt brute spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Heb net een nieuw logo laten maken door een fedgenoot uit de Brabant Federatie. Wat denken jullie er van. Zelf ben ik wel tevreden met het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/christianhammer/dsankalogo.jpg

Zo jullie advies is doorgevoerd :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-10-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Yukkie schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:52:
Even terug komen op het missende euro verhaal in de laatste fase van het vorige topic: ik mis er ook 1 :(
Je hebt 'm snel verdient die big mag :+

@ CKY2K: heb 'm gezien hoor :)

@ DSanka: heel gaaf logo!! niks meer aan wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:44:
[...]
De leider van de NLVF (grublit) speelt in de IVde en speelt altijd 5-3-2, kijk maar eens naar zijn ratings...die gast heeft echt brute spelers!
Heb ook een tijd in z'n fed gezeten en hem gevolgd, maar ben eerlijk gezegd niet onder de indruk van z'n team. Is zeker niet IV waardig. Pakte 3 punten tegen het gestopte Visscher en pakte met een vermoedelijke MOTS de andere 3 punten. In de andere 2 wedstrijden kreeg hij respectievelijk 5 en 6 treffers om z'n oren. Met alleen een verdediging kom je er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:26:
[...]
Heb ook een tijd in z'n fed gezeten en hem gevolgd, maar ben eerlijk gezegd niet onder de indruk van z'n team. Is zeker niet IV waardig. Pakte 3 punten tegen het gestopte Visscher en pakte met een vermoedelijke MOTS de andere 3 punten. In de andere 2 wedstrijden kreeg hij respectievelijk 5 en 6 treffers om z'n oren. Met alleen een verdediging kom je er niet.
Nee ok ging mij er meer om zijn midratings met slechts 3 middenvelders...ik denk dat je met 5-3-2 nooit de top zult halen maar goed (of je moet een goddelijke counter hebben misschien)...als ik sterkere middenvelders heb ga ik weer 4-4-2 spelen....maar dit jaar moet ik gewoon promoveren, dus voorlopig weer even 3-5-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:23:
Heb net een nieuw logo laten maken door een fedgenoot uit de Brabant Federatie. Wat denken jullie er van. Zelf ben ik wel tevreden met het resultaat.

[afbeelding]
ja wel gaaf, maar ik vind dat 'zonnetje/licht' er niet mooi in. geeft het zo'n goedkope look. zonder is het beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd die mislukte lensflare eruit en verder zo laten, mooi logo!

@ The Maestro: Zie nu pas dat hij de ene wedstrijd uitstekend mid haalde en de wedstrijd erna een slecht middenveld...hmmm valt wel mee met die spelers dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 30-05 11:11
Anoniem: 114700 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:11:
Iemand een friendly spelen deze week?

daag me maar uit: FC Nstraat (812053) Ik speel laag en heb weinig toeschouwers (80 bij friendly's).
Bij deze :) Ik heb sinds vandaag een team toebedeeld gekregen, dus ik heb er nog de ballen verstand van B)

Edit: sh*t kan niet meer. Wil iemand dan met mij een friendly spelen? Team: Ralphie`s Boys (150520)

[ Voor 14% gewijzigd door Ralphie op 11-10-2005 14:50 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohja lensflare heet het kon ff niet op de naam komen. het photoshoppen heb ik al jaren geleden opgegeven :)

ralphie welkom! wel lid worden van onze fed he? en uiteraard HT supporter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
idd anders mis je leuke extra's en wordt vooral lid van deze gezellige fed ;)

Morgen is t zover H3!N je eerste 3 GOT CUP punten :D wordt waarschijnlijk iets van 5-1 ofzo voor jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan wel een manier verzinnen waarop je best zou kunnen winnen. die vertel ik uiteraard niet :) mag je zelf bedenken...

b-team is hopeloos uit vorm dus zo zeker ben ik er niet van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:14:
Idd die mislukte lensflare eruit en verder zo laten, mooi logo!

@ The Maestro: Zie nu pas dat hij de ene wedstrijd uitstekend mid haalde en de wedstrijd erna een slecht middenveld...hmmm valt wel mee met die spelers dus. :)
:) mijn competitiegenoot haalde vorige week een formidabel (laag) middenveld met 2 innermids en 1'tje TM, dan doe je het pas goed :) wordt 5-3-2 op de zondag voor def trainers opeens erg aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja Ralphie, supporter worden, dan fed lid enne lees alle links uit de openingspost even, dan heb je er alvast wat meer verstand van! ;) Voor verdere vragen...shoot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 13:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Omdat mijn beste verdediger en mijn beste middenvelder eruit lagen, en ik geen goede vervanging had heb ik met 8-1 verloren :o :X

Terwijl onze teams even goed liepen. Ik 1, hij 2. :/ Wat kloten als je niet zulke goede spelers op de bank heb zitten. Ik moet daar maar wat vaker aan gaan denken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:44:
[...]

:) mijn competitiegenoot haalde vorige week een formidabel (laag) middenveld met 2 innermids en 1'tje TM, dan doe je het pas goed :) wordt 5-3-2 op de zondag voor def trainers opeens erg aantrekkelijk
Dat is idd erg interessant dan, maar wat zijn dat dan wel niet voor spelers man...zijn onbetaalbaar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Met 2 aanvallende wingers + 2 aanvallende wingbacks (met redelijk of matig vleugelspel) +attack on wings vind ik 5-4-1 zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Je aanval is te zwak en je middenveld ook als je met twee vleugels speelt...dus 5-4-1 vind ik idd ook ruk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:13:
Je aanval is te zwak en je middenveld ook als je met twee vleugels speelt...dus 5-4-1 vind ik idd ook ruk! :P
Tegen teams die 3-5-2 spelen heb je 1 middenvelder minder. Maar je 2 wingback's geven ook nog een kleine boost aan je middenveld. + dat je vleugelaanval goed is en je ook op de vleugelaanval speelt. Je centrale aanval is idd wel een stuk minder maar je compenseert dat door over de vleugels te spelen. Eventueel kan je nog een centrale verdediger aanvallend zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
-CKY2K- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:46:
Ja Ralphie, supporter worden, dan fed lid enne lees alle links uit de openingspost even, dan heb je er alvast wat meer verstand van! ;) Voor verdere vragen...shoot! :)
Ja dat hele supporter en fed verhaal moet ik nog even doorlezen, is in ene een hoop info! Maar dat komt wel goed :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:20:
[...]

Tegen teams die 3-5-2 spelen heb je 1 middenvelder minder. Maar je 2 wingback's geven ook nog een kleine boost aan je middenveld. + dat je vleugelaanval goed is en je ook op de vleugelaanval speelt. Je centrale aanval is idd wel een stuk minder maar je compenseert dat door over de vleugels te spelen. Eventueel kan je nog een centrale verdediger aanvallend zetten.
Tsja maar met een aanvallende centrale verdediger en twee aanvallende wingbacks is je verdediging ook weer ruk (of je hebt echt hele goede trainees)...tsja ik ben er niet zo voor...bij opstellingen met 5 verdedigers ga je toch uit van met name je verdedigende kwaliteiten...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ralphie schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:23:
[...]

Ja dat hele supporter en fed verhaal moet ik nog even doorlezen, is in ene een hoop info! Maar dat komt wel goed :)
Tsja hattrick is in het begin heel veel lezen, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2-5-3 is pas een goeie opstelling. jammer dat je daarin geen ervaring kan opdoen zodat je altijd verwarring hebt.

met 2 verdedigende backs en een wereld keeper en 2 mids verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
-CKY2K- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:27:
[...]

Tsja hattrick is in het begin heel veel lezen, succes! :)
Hoeft niet, je moet gewoon iemand kennen die alles aan je uitlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:
2-5-3 is pas een goeie opstelling. jammer dat je daarin geen ervaring kan opdoen zodat je altijd verwarring hebt.

met 2 verdedigende backs en een wereld keeper en 2 mids verdedigend.
met 2-5-3 heb ik het voorlopig toch t/m 5e ronde beker geschopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

Lol! :+

edit: Heb ik weer, vorige week een 18 jarige goed scoren gepulled en verkocht. Is hij verkocht aan iemand die hem niet doortraind! :(

[ Voor 26% gewijzigd door -TheNose- op 11-10-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

het is ook zeker een prima opstelling waar je ook nog fatsoenlijke defratings mee kan halen(wel super defs), maar die verwarring zuigt. waarom kan je wel ervaring in 5-4-1 krijgen en niet in 2-5-3? das jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

ik heb per ongeluk op hem geboden en nu zit ik met hem of als er iemand binnen 10min er nog op bied ben ik van hem af alleen nu is de vraag zal iemand meer dan 469 000 over hebben voor deze gast

Johnny Thomassen (78783166)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Geen recente wedstrijden gevonden voor dit team.

Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 626 €/week
Eigenaar: SK Dragons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

laat maar gelukkig er heeft iemand nog meer geboden:) als ik hem had gekocht zou ik 600.000 in rood staan tot vanavond en daarna als me keeper verkocht is 200.00 :( maar gelukkig alles nog goed:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 149589 op 11-10-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Iemand zin in een friendly? Team id: 206851, divisie VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

het is ook zeker een prima opstelling waar je ook nog fatsoenlijke defratings mee kan halen(wel super defs), maar die verwarring zuigt. waarom kan je wel ervaring in 5-4-1 krijgen en niet in 2-5-3? das jammer.
ja, absoluut true. Ik haalde:

Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)

en dat was inclusief aanvallend def, dus eigenlijk maar 1 echt defje :)

lang leve 2-5-3

alleen morgen in de beker toch maar 3-5-2, voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je veel verwarring elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153091

kweenie schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:53:
[...]

Ik speel pas weer 3-5-2 sinds afgelopen zondag omdat ik alles verloor op zondag als ik 5-4-1 speelde :P
Maar middenveld is idd wel aan de orde om te verbeteren denk ik.. maar wat een prijzen zeg..
Oh je hebt anders genoeg lijkt me :P suc6 morgen in de cup! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Anoniem: 153091 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:34:
[...]

Oh je hebt anders genoeg lijkt me :P suc6 morgen in de cup! ! !
Vanmiddag een aanvallertje gekocht voor 3,7 miljoen :+
Wonderbaarlijk scoren, uitstekend passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn aanvoerder is er eentje met redelijk ervaring en redelijk leiderschap. Ik krijg meestal 4 a 5 vermeldingen per wedstrijd, ziet er ongeveer zo uit.

1e helft
Er was wat verwarring bij Timberteam over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar slecht.

De spelers van Timberteam hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar slecht

2e helft
Gedurende de rust besprak de Timberteam-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar redelijk.

Timberteam leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar zwak bleek.

Er was wat verwarring bij Timberteam over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak.

Op zich dus vrij veel, maar ik merk er weinig van in de uitslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Maken je spelers met een 2-5-3 opstelling eigenlijk meer fouten (door ervaring o.i.d.)? Lijkt me wel een keer leuk om een keer te proberen maar ik wil eigenlijk wel een keer verder komen in de beker.
Gaat me, gezien mijn tegenstander, niet lukken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 19:34
Omdat je er geen opstellingservaring in op kan doen krijg je van die verwarrings events (die hierboven staan). Die zorgen dat je middenveld rating omlaag gaat. Dus je zal met 2-5-3 over het algemeen een (stuk) minder middenveld halen dan met 3-5-2. Daarentegen heb je wel een superaanval en kan je heel goed passen trainen ;)

Hieruit blijkt overigens welweer hoe onbelangerijk je verdediging is... beetje jammer zeg ik als verdedigerstrainer... :(

[ Voor 17% gewijzigd door Coca-Cola op 12-10-2005 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:50:
Maken je spelers met een 2-5-3 opstelling eigenlijk meer fouten (door ervaring o.i.d.)? Lijkt me wel een keer leuk om een keer te proberen maar ik wil eigenlijk wel een keer verder komen in de beker.
Gaat me, gezien mijn tegenstander, niet lukken.
Zie coca cola, ik doe het niet voor de lol of tactiek, maar voor het passen trainen :)

Als ik jou was zou ik ook gewoon vasthouden aan 3-5-2 formatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja heb ook 2x 2-5-3 gespeeld voor passen trainen, maar ik denk dat ik deze opstellin eens ga proberen tegen een team met heel hoge defense en mid en bagger aanval.

zorgt verwarring voor een daling van je mid? ik dacht dat je gewoon minder kansen kreeg(wat in principe op hetzlefde neerkomt). heeft verwarrnig echt nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:29:
ja heb ook 2x 2-5-3 gespeeld voor passen trainen, maar ik denk dat ik deze opstellin eens ga proberen tegen een team met heel hoge defense en mid en bagger aanval.

zorgt verwarring voor een daling van je mid? ik dacht dat je gewoon minder kansen kreeg(wat in principe op hetzlefde neerkomt). heeft verwarrnig echt nadelen?
haha, komt inderdaad op hetzelfde neer, maar m'n middenveld ligt inderdaad wel altijd iets onder het normale niveau.

Maar het is een prima strategie tegen teams met hoog middenveld en hoge defense zonder aanval. Zolang je een leuke keeper op goal hebt, stopt hij al hun schoten. M'n laatste wedstrijd was er precies zo een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja precies die superkeeper is wel noodzakelijk dan. je hebt wel een uber aanval dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen ik vind dat het weer eens tijd word dat wij een bondscoach gaan afleveren :) Althans een kandidaat naar voren schuiven bij de volgende verkiezingen :)

Ik weet het, het is vroeg maar dan kunnen we al vast gaan kijken wie er intresse heeft en wie er goed genoeg is om als kandidaat naar voren te schuiven :)

Hierbij een lijstje met teams in de hoogste divisie van onze fed:

Pielewiepers II.3
White Stripes III.4
Graxies United II.3
BluePanthers III.8
foray III.1

Mijn voorkeur gaat uit naar Graxies of White Stripes maar de vraag is natuurlijk of één van deze mensen bereid is zich op te werpen als kandidaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom moet de BC perse hoog genoteerd staan? Dat vind ik onzin. het gaat om visie, taktiek en strategie die kan je ook prima hebben in lagere divisies. Misschien zelfs meer taktiek en strategie nodig. Aangezien je dan nog je stinkende best moet doen om met je team hogerop te komen ipv zulke goeie spelers hebben dat je toch niet kan degraderen :)

maar dat zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor valt best mee, maar ik denk dat een hoog geplaatst team iets meer uitstraling heeft naar andere teams buiten de fed. Weet zeker dat het iets zal uitmaken bij niet supporters, maar ja als er weer een vrouw mee doet zijn we natuurlijk kansloos :P. (Vind nog steeds de verkiezing tot U20 niet terecht is )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-10-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Gisteren wilde ik de mogelijkheden bekijken mbt "supporter". Nu blijkt dus dat ik 3 maanden supporter heb, zonder dat ik ervoor betaald heb :? Ik kreeg netjes een mailtje met de betalingsgegevens, maar er is dus niets afgeschreven, terwijl ik wel gewoon supporter heb. Nu wil ik dit natuurlijk recht zetten, en ik vroeg me af hoe ik daar het makkelijkst iemand kan bereiken.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je krijgt volgens mij gratis 3 maanden proef ofzo iets...

je moet gewoon even met internetbankieren die 20 euro overmaken naar hun rekening met je team ID erbij(zie uitleg bij suporter) gaat heel simpel. ik kreeg een dag later een mail dat ie weer een jaar doorliep.

@BC discussie. ik vind dat je moet kijken naar prestaties afgelopen seizoenen. pielewipers bv is kampioen geworden vervolgens 4e ofzo en daarna gedegradeerd. dat is nou niet echt bepaald goed. ik vind juist iemand die zich afgelopen seizoenen zich naar een hoge divisie in heeft geknokt en in zware compo's heeft gezeten een kans moet krijgen. anders hou je altijd datzelfde eliteclubje. niet interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Aha dat zal het dan wel zijn. Ik wil me aanmelden bij de GoT federatie. Moet ik daar nog wat voor doen,of is het drukken op de "word lid" button voldoende? :)

@hierbeneden: Tnx & Done! B)

[ Voor 14% gewijzigd door Ralphie op 12-10-2005 11:54 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heel goed ralphieboy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik vind dat we gewoon H3!N naar voren moeten schuiven als bondscoach. Als fed kunnen we dan een strategie bepalen en H3!N als woordvoerder naar voren schuiven...altijd leuke persconferenties! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@BC verkiezing

Ik denk dat iemand in een hogere divisie meer kans maakt omdat veel mensen ook daar op oordelen. Iemand die in een hogere divisie dus ook meer kans maakt dan iemand die vanuit de X naar de VII of VI promoveert want das niet zo moeilijk.

Ik snap best dat een ieder die hier zit er verstand van heeft maar wij worden ook dan allemaal assistenten en scouts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:37:
Mensen ik vind dat het weer eens tijd word dat wij een bondscoach gaan afleveren :) Althans een kandidaat naar voren schuiven bij de volgende verkiezingen :)

Ik weet het, het is vroeg maar dan kunnen we al vast gaan kijken wie er intresse heeft en wie er goed genoeg is om als kandidaat naar voren te schuiven :)

Hierbij een lijstje met teams in de hoogste divisie van onze fed:

Pielewiepers II.3 Al ervaring met bondscoach
White Stripes III.4 Zeer actief met hockeyarena
Graxies United II.3 GM (Geweest?)
BluePanthers III.8
foray III.1

Mijn voorkeur gaat uit naar Graxies of White Stripes maar de vraag is natuurlijk of één van deze mensen bereid is zich op te werpen als kandidaat :)
Even wat meer info toegevoegd wat zeker mee gaat wegen in hun bereidheid evt bondscoach te worden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:32:

Ik snap best dat een ieder die hier zit er verstand van heeft maar wij worden ook dan allemaal assistenten en scouts :D
Scouts ok, maar of de toekomstige bc zit te wacht op ons als assistenten dan draait hij volgens mij door :P.

Diegene die we naar voren schuiven moet naast deze fed ook aangesloten zijn bij een aantal andere grote feds. Als hij zich daar ook kandidaat stelt dan ben je al weer een stap dichterbij. Vervolgens zal je een lobby moeten starten om de kleine feds en zwevende kiezers achter je te krijgen. Als je het op deze manier aanpakt kan het best wanneer je in een lagere divisie speelt. Je moet alleen gelijk een duidelijk visie over het voetlicht brengen en je daar aan houden. Maakt je een stuk geloofwaardiger mocht je ooit herkozen willen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-10-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die chick die nu U20 doet (ongelooflijk dat zij het is geworden maar goed) speelt toch ook niet hoog?
10-10-2005 Nielsje Love you!!!!!!!
Wow wat vliegt een jaar snel voorbij zeg.
Vanacht een jaar terug had ik hem eindelijk verovert ( of d ).
Ik heb het natuurlijk over Nielsje van Nielsje united (213347).

Tot op de dag vandaag ben ik nog steeds deeply in love.
Al kan ik niet verklaren waarom ;-)
Niels is gewoon een ontzettend lekkerding.
Die altijd voor me klaar staat.
Iemand die me begrijpt en me neemt zoals ik ben.

Niels ik hou van je en we plakken er nog vele jaren aan vast!

Dikke zoen.
Omg dit schrijf je toch niet als persbericht? :r

[ Voor 75% gewijzigd door -TheNose- op 12-10-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schrijf dan iets in de trant van het elftal is straal bezopen geworden op het feestje om het één jarig bestaan van de relatie van de voorzitter te vieren.

Is ook zinloos maar is wel leuker om te lezen :D.
-CKY2K- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:02:
Die chick die nu U20 doet (ongelooflijk dat zij het is geworden maar goed) speelt toch ook niet hoog?

Als iedereen haar foto van haar had gezien dan was ze nooit gekozen. Dat mens is nou niet de mooiste om te zien.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-10-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:02:

[...]

Heeft ze dat geschreven?

Nouja kijk de gehele community is tegen haar geweest en sommige zijn dat nog steeds. Het maakt mij niet uit wie het word of het nu een chick is of niet als ze er maar verstand van heeft. Ze heeft dus dingen lopen blaaten die nergens opslaan en het meeste is ze geloof ik al van terug gekomen.

Ik denk zeker dat één van ons kans maakt om U20 coach te worden als zij dat ook kan maar dan moeten we wel met zijn alle 1 kandidaat naar voren schuiven en deze flink promoten!

Daarom begin ik deze campagne zo vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Denk dat we met de hele Fed best een aardige lobby op kunnen zetten idd...wil Koeman geen BC worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:11:
[...]

Heeft ze dat geschreven?

Nouja kijk de gehele community is tegen haar geweest en sommige zijn dat nog steeds. Het maakt mij niet uit wie het word of het nu een chick is of niet als ze er maar verstand van heeft. Ze heeft dus dingen lopen blaaten die nergens opslaan en het meeste is ze geloof ik al van terug gekomen.

Ik denk zeker dat één van ons kans maakt om U20 coach te worden als zij dat ook kan maar dan moeten we wel met zijn alle 1 kandidaat naar voren schuiven en deze flink promoten!

Daarom begin ik deze campagne zo vroeg :)
Tja, ze is niet gekozen omdat ze nu zo'n goeie coach is. Maar omdat ze gebruik heeft gemaakt van het feit dat ze een vrouw is. Een uitdagende logo bleek uiteindelijk genoeg om heel mannelijk hattrick voor haar op de knieen te krijgen. Ondanks dat ze grootste blonde .... is die er in hattrick rondloopt moet ik zeggen dat ze het zeker niet slecht doet (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 112223 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Tja, ze is niet gekozen omdat ze nu zo'n goeie coach is. Maar omdat ze gebruik heeft gemaakt van het feit dat ze een vrouw is. Een uitdagende logo bleek uiteindelijk genoeg om heel mannelijk hattrick voor haar op de knieen te krijgen. Ondanks dat ze grootste blonde .... is die er in hattrick rondloopt moet ik zeggen dat ze het zeker niet slecht doet (tot nu toe).
Liechtenstijn is nou ook niet de meest zware tegenstander he? ;) Ze speelt anders wel heel anders dan ze in haar campagne beloofde! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het resultaat van de week er voor tegen ierland was wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:43:
Het resultaat van de week er voor tegen ierland was wel goed :D
Is er een foto dan van haar? Linkie?

Ok nou wie wilt er BC van NT of U20 worden? En heeft daar veel tijd voor?
Ik neem aan dat je minimaal in de VII of VI moet zitten anders is het helemaal ongeloofwaardig :p

edit: en moeilijk mensen te overtuigen

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 12-10-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@CKY2K ik ambieer absoluut geen BC. de nationale of U20 gebeurtenissen boeien me echt zeer weinig.

maar ik vind dat je iemand moet selecteren op basis van huidige prestaties. niet wat iemand ooit gedaan heeft. ervaring is ook totaal niet noodzakelijk. ervaring resulteert vaak in geijkte opstellingen en spelers. bovendien als ervaring werkte waren we met advocaat toch europees kampioen geworden afgelopen jaar? :) frisse wind, nieuw ideeën. DAT werkt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

Is er een foto dan van haar? Linkie?
Als ik juist geinformeerd ben is dit ze. De plaatser van deze link neemt geen verantwoordelijkheid voor de mogelijke gevolgen van het bekijken. Dus het is allemaal op eigen risico :P .

(foto verwijderd ter preventie voor meer traumatische ervaringen)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-10-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:09:
[...]

Als ik juist geinformeerd ben is dit ze. De plaatser van deze link neemt geen verantwoordelijkheid voor de mogelijke gevolgen van het bekijken. Dus het is allemaal op eigen risico :P .

http://img.photobucket.com/albums/v164/hermanrietema/DSCN1301-1_s.jpg
OMG!

Neeeeeee!!! Het is een manw**f!! Het is net een }:O

Bah! Nooit meer kiezen he! We gaan een anti campagne voeren! En een andere BC voor de U20 voordragen!

Nou kom op wie wil! Wie denk dat hij het kan!>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Persoonlijk wil ik wel maar ik vind het nog te vroeg vanwege de lage divisie :) Denk dat ik wel een goede BC maak :)

Maar afijn heb het ook te druk nu op het moment dus zou het leuk vinden als iemand anders dus effies voor BC wil gaan :)

Ik zit trouwens nu voor het derde jaar in de VII dus echte een goede beurt maak ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

Liechtenstijn is nou ook niet de meest zware tegenstander he? ;) Ze speelt anders wel heel anders dan ze in haar campagne beloofde! :/
Campagne vind ik wel een groot woord ;), ze heeft alleen een logo gemaakt een klein stukje tekst eronder en verder niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 112223 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Campagne vind ik wel een groot woord ;), ze heeft alleen een logo gemaakt een klein stukje tekst eronder en verder niks..
Nouja kijk wij moeten gewoon een flinke campagne houden daarin moeten we een duidelijk beleid maken maar ook wat we slecht vinden aan de huidige BC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gadverdamme wat een varken! ik zou mijn cavia er nog vanaf schoppen. niet meer van dit soort dingen posten aub! of even duidelijk NSFW erbij zetten.

* Anoniem: 7533 gaat op zoek naar rennies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

:r

...

...

.....

:r

Als speler van de U20 zou ik spontaan geen bal meer kunnen raken... ik vind dat ze het wat dat betreft nog goed doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 125165 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:05:
Als speler van de U20 zou ik spontaan geen bal meer kunnen raken... ik vind dat ze het wat dat betreft nog goed doet :P
Wub, wil jij geen BC worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Waarschijnlijk de eerste BC dan met 2-5-3? :P
Sorry, dat was dus Tim 8)7 8)7 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door sarinsarin op 12-10-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153091

[quote]sarinsarin schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:34:
Waarschijnlijk de eerste BC dan met 2-5-3?[/quote

Eens moet er es iemand eerste zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Hoe zit het eigenlijk met die kleine fuck landjes, ik zie daar ook best vaak dat een Nederlandse user (iig, iemand die zijn team in Nederland gevestigd heeft) bondscoach is, hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:56

Royz

Kleurenblind!!

Nog even voor de duidelijkheid... pietje is ingevallen op het middenveld voor arie... arie ligt met 5 weken in het ziekenhuis en krijgt pietje ondanks zijn pleister die hij in die wedstrijd heeft opgelopen gewoon training. Toch?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Royz schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:04:
Nog even voor de duidelijkheid... pietje is ingevallen op het middenveld voor arie... arie ligt met 5 weken in het ziekenhuis en krijgt pietje ondanks zijn pleister die hij in die wedstrijd heeft opgelopen gewoon training. Toch?
Licht er aan of Ansje dus de verzorging doet of Helga, Helga kan toch wel flink wat training uit de benen weten te halen hoewel de zachte verzorging van Ansje er altijd voor zorgt dat de spelers zich volledig fit voelen :)

Blessure wedstrijd: krijgt wel training
Pleister: Kan mee spelen en opgesteld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 94195 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:58:
Hoe zit het eigenlijk met die kleine fuck landjes, ik zie daar ook best vaak dat een Nederlandse user (iig, iemand die zijn team in Nederland gevestigd heeft) bondscoach is, hoe werkt dat dan?
Je kan je zelf opgeven en de mensen daar overtuigen om jou te kiezen :) Meestal kijken hun wel naar divisie en een goed verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:13:
[...]

Licht er aan of Ansje dus de verzorging doet of Helga, Helga kan toch wel flink wat training uit de benen weten te halen hoewel de zachte verzorging van Ansje er altijd voor zorgt dat de spelers zich volledig fit voelen :)

Blessure wedstrijd: krijgt wel training
Pleister: Kan mee spelen en opgesteld worden
En als Steve de behandeling doet dan loopt ie de komende 9 weken met O-benen rond :X

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:46:
[...]

En als Steve de behandeling doet dan loopt ie de komende 9 weken met O-benen rond :X
lol, was ik vergeten idd Steve :)

Maar hoop dat het duidelijk is toch wel voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoop ik dan maar. Ik begon met al die namen bijna de draad kwijt te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb altijd 11 zeer zwaargeschapen 'bubba's' langs de lijn staab tijdens de wedstrijd. want als mijn team verliest gaan ze meedouchen :)

soort extra stimulans. je snapt dat ze zondag huilend het veld afliepen. ze voelde hem al aankomen(letterlijk!)

The Crispy Ducks/O.D.C Boxtel zijn echt mijn voorbeelden qua teams. full offensive :) rest boeit niet. crispy is gepromoveerd afgelopen jaar uit mijn compo naar de V nu 12 uit 4 en promoveert denk ik direkt naar de IV. ik zou ook graag zijn speelstijl hanteren, maar eerst geld hebben vor nog een topspits en mijn mid moet stukken beter worden. tegen die tijd za ik ook overstappen naar scoren trainen denk ik.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 12-10-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:04

odan

The dark side is within all!

heeft helaas een WO in de GoT cup deze keer. en zal dus waarschijnlijk 2e in de poule gaan worden. (en dus door gaan?)

capelle tegenstander van volgende week staat nog 0-0 (ga zo door ;) )

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:29
odan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:47:
heeft helaas een WO in de GoT cup deze keer. en zal dus waarschijnlijk 2e in de poule gaan worden. ---->(en dus door gaan?)<-----

capelle tegenstander van volgende week staat nog 0-0 (ga zo door ;) )
Haha jaa spannend he, die vraag... Wij zijn er zelf ook nog niet over uit. Het wordt anders wel een hele korte cup voor sommigen en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling hiervan.
Hier gaan wij nog eventjes onze hersenen over kraken.....

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Bah! Weer achter :'( Mijn linker verdediger is echt een brakke keeper :)

maar afijn misschien herhaalt zich het schouwspel van vorige week weer :) he DSanka! :)

Edit: 1-1 alweer :)

[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 12-10-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

KL*TE!! zet ik 1 man te weinig in me tam nu me training van deze week verziekt:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Een WO tijdens een friendly dat heb ik nog nooit meegemaakt? Hoe dom kan je zijn om voor woensdag geen team in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik zou het op het moment ook zo kunnen vergeten...Kan me voorstellen dat een ander dat ook kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Pewwy schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:24:
Tsja, ik zou het op het moment ook zo kunnen vergeten...Kan me voorstellen dat een ander dat ook kan...
makkelijk voor mij dan. maar ik speel toch liever een wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
hilarische reacties op onze bondscoach zeg :9 ik had al zo m'n vermoedens, nu... waar is die wc... :r
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.