Na een PIC hoort je TS gewoon 2 levels te stijgen en na een MOTS daalt het de helft... Zo staat het echter in de guides...Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:23:
[...]
Mijn teamspirit steeg na pic wel steeds een level (met clown), en volgens mij zonder pic in het begin ook (met clown). Nu ik geen Clown meer heb blijf ik op hetzelfde niveau staan (woedend) en ben na 1 gelijkspel en 1 winst behoorlijk gekelderd ---> naar woedend dus. Dus heeft volgens mij wel degelijk zin om een cown v eventueel semi-clown aan te schaffen.......
Amen
Verwijderd
Klopt wel, weet iig dat ie steeg. Tis alleen weer tijdje geleden dat'k die Clown had.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
[...]
Na een PIC hoort je TS gewoon 2 levels te stijgen en na een MOTS daalt het de helft... Zo staat het echter in de guides...
Zo lang er niks in de regels staat dat een clown positief werkt, vind ik het een beetje zonde van het geld. Ook al kost zo'n rakker geen drol natuurlijk, ha haVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:14:
[...]
Klopt wel, weet iig dat ie steeg. Tis alleen weer tijdje geleden dat'k die Clown had.
Overigens speelt mijn oude clown op dit moment bij de #1 in de eredivisie
/edit
(Terrell Coates-Smith)
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 21-04-2005 18:05 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Meer dat er uit mijn poule toch geen nummer twee is mee gegaan naar de volgende ronde, en het toch geen drol uitmaakt

Je moet wel weten wanneer je de barmhartige Samaritaan uit hangt he
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Verwijderd
ghehehe smiegtGabberhead schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:58:
[...]
Meer dat er uit mijn poule toch geen nummer twee is mee gegaan naar de volgende ronde, en het toch geen drol uitmaakt![]()
Je moet wel weten wanneer je de barmhartige Samaritaan uit hangt he
Nou de trainings update is voor mij dit keer wel erg beroerd...
Van mijn basis spelers:
Vorm -5/+1
PM 0, maar dat was te verwachtten.
Gelukkig sta ik 9 punten voor op de nummer 3 en 3 punten voor op de nummer 2, maar ik wil eigenlijk nog niet promoveren naar de III omdat ik verwacht, daar nog klaar voor te zijn....
Van mijn basis spelers:
Vorm -5/+1
PM 0, maar dat was te verwachtten.
Gelukkig sta ik 9 punten voor op de nummer 3 en 3 punten voor op de nummer 2, maar ik wil eigenlijk nog niet promoveren naar de III omdat ik verwacht, daar nog klaar voor te zijn....
Prima training hier;
TSI +860/-240
Vorm: +7/-5
Verdedigen: +2 (18 jaar naar goed, 22 jaar naar uitstekend terwijl 'ie niet eens heeft gespeeld deze week!)
Die van 18 jaar stond al op de lijst, want ik dacht al dat 'ie zou poppen, dus nu maar hopen dat ik 'm kan verpatsen vanavond! Kan ik misschien voor de eco update weer een beetje minder in de min komen! Ik wil ook eigenlijk mijn stadion dit seizoen een beetje uitbreiden, ook al heb ik tot nu toe max 5500 man erin gehad. Ik verwacht begin volgend seizoen ongeveer 370 fans te hebben en ook dan weer kampioen te worden, dus als ik het geld straks kan missen moeten er maar wat plaatsen bij. Dat zullen de vips denk ik ook wel zo leuk vinden
TSI +860/-240
Vorm: +7/-5
Verdedigen: +2 (18 jaar naar goed, 22 jaar naar uitstekend terwijl 'ie niet eens heeft gespeeld deze week!)
Die van 18 jaar stond al op de lijst, want ik dacht al dat 'ie zou poppen, dus nu maar hopen dat ik 'm kan verpatsen vanavond! Kan ik misschien voor de eco update weer een beetje minder in de min komen! Ik wil ook eigenlijk mijn stadion dit seizoen een beetje uitbreiden, ook al heb ik tot nu toe max 5500 man erin gehad. Ik verwacht begin volgend seizoen ongeveer 370 fans te hebben en ook dan weer kampioen te worden, dus als ik het geld straks kan missen moeten er maar wat plaatsen bij. Dat zullen de vips denk ik ook wel zo leuk vinden
Verwijderd
Kwil me tomattrick.org updaten maar met 300zoveel wachtende voor mij duurt dat nog wel even...
Ik wordt er zo moe van hè:Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
[...]
Na een PIC hoort je TS gewoon 2 levels te stijgen en na een MOTS daalt het de helft... Zo staat het echter in de guides...
Na een PIC stijgt je niveau niet 2 levels, maar zoals een aantal bladzijden terug ook al gemeld:
TS na wedstrijd = TS voor wedstrijd * 1,33
Dus bij een heel laag niveau kan het voorkomen dat je zelf optisch geen stijging waarneemt.
Voor MOTS had je wel gelijk:
TS na wedstrijd = TS voor wedstrijd / 2
En die clown staat wél in de regels:
Het schuingedrukte is het omgekeerde effect van een clown, een clown zal dus de leiderschapsvaardigheid ((zeer?) licht) positief beïnvloeden. De regel erboven is nog duidelijker.Hoofdstuk 19
Ook spelers kunnen een eigen "persoonlijkheid" hebben. Ze kunnen aardig of irritant zijn, druk of rustig, leiders of eenzaam zijn, of valsspelers of iets anders. Leiderschap en persoonlijkheid tellen alleen voor diegene met de hoogste leiderschapsfactor, de "teamleider". Als deze persoon aardig is tegen de rest zal de sfeer binnen het team ook beter zijn, maar als hij irritant doet tegen anderen dan zal er een slechte sfeer in het team hangen. Een trainer met een hoge leiderschapsvaardigheid kan een vervelende persoonlijkheid van zo een "teamleider" wel compenseren.
Kan er iets over in de OP misschien?
Verwijderd
pm+1 (spits naar matig jeej!
)
vorm +9/-5 (vooral a-team omhoog en heb zondag moeilijkste wedstrijd van het seizoendie gast heeft wonderbaarlijk CA en zal vast wel een mots er tegenaan gooien)
tsi 2430/-280
http://javastraat.speedlinq.nl/1.JPG voor liefhebbers
vorm +9/-5 (vooral a-team omhoog en heb zondag moeilijkste wedstrijd van het seizoendie gast heeft wonderbaarlijk CA en zal vast wel een mots er tegenaan gooien)
tsi 2430/-280
LEEFT DE 8-BITS NOG????
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Snap niet veel meer van TU, vorige week had ik een 29 jarige aanvaller erbij en een 24 jarige vleugelaanvaller die allebei opeens 1 stapje bij defending bijkreeg (stonden geen van beide in de verdediging), deze week had ik een speler van 25 jaar willen verkopen (met zwak ervaring) omdat ik alleen 17 of 18 jarige verdedigers wil hebben. Heb em deze week te koop gezet en met dikke mazzel blijkt die nu in 1 keer ook naar goed verdedigen te zijn verhuisd, terwijl die deze week tijdens de oefenwedstrijd toch echt in de spits stond
. Gevolg is dat ie nu veel te goedkoop op de transferlijst staat en ik bij een laag bod maar ga meebieden denk ik...
Vorm gaat ook lekker, 3 zijn uitstekend in vorm en 6 zijn goed in vorm.
Vorm gaat ook lekker, 3 zijn uitstekend in vorm en 6 zijn goed in vorm.
Verwijderd
mmm, ben een poging aan 't doen m'n training te bekijken, maar ik kan voorlopig niet inloggen...
Ben erg benieuwd of m'n spits(en) naar bovennatuurlijk zijn gepopt....
Nu wel gelukt, helaas nog niemand gestegen. Zou volgende week toch moeten gebeuren...
Ben erg benieuwd of m'n spits(en) naar bovennatuurlijk zijn gepopt....
Nu wel gelukt, helaas nog niemand gestegen. Zou volgende week toch moeten gebeuren...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 12:34 ]
Geen idee,
Ik wil er wel 1 invullen maar ik ben niet officieel lid van de FED.
Dus als dat geen probleem is...
@ TU
Vorm +7/-3
Pos +3 (waarvan een keeper naar waardeloos

[ Voor 20% gewijzigd door Quintus op 22-04-2005 12:42 ]
Unknown
Verwijderd
Dat is ook een behoorlijk vreemdelingenlegioen....Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:14:
pm+1 (spits naar matig jeej!)
8 bits ga ik even achter aan...
Verwijderd
Mijn beste speler is vandaag voor zover het mogelijk is, nog dieper in een vormcrisis gezakt. Hij voelt zich niet echt thuis bij mijn trainer want sinds zijn aankoop is hij alleen maar slechter gaan presteren. Van Poor naar Wretched vandaag, en daar leg je dan 1.5 miljoen voor neer....
Gelukkig traint ie wel gewoon mee.
Verwijderd in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
deze speler is vandaag, dus na 2 weken training, naar solid scoring gegaan, dus dat is wel mooi.
Ik vraag me alleen af of ik hem nu moet verkopen of moet doortrainen..? Als ik hem verkoop dan scheelt het trainen en haal ik zeg maar maximale winst in korte tijd op. Aan de andere kant heb ik dan weer een trainee minder.
Verder nog een andere trainee van 18 naar excellent gegaan en weinig noemenswaardig verder.
Gelukkig traint ie wel gewoon mee.
Verwijderd in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
deze speler is vandaag, dus na 2 weken training, naar solid scoring gegaan, dus dat is wel mooi.
Ik vraag me alleen af of ik hem nu moet verkopen of moet doortrainen..? Als ik hem verkoop dan scheelt het trainen en haal ik zeg maar maximale winst in korte tijd op. Aan de andere kant heb ik dan weer een trainee minder.
Verder nog een andere trainee van 18 naar excellent gegaan en weinig noemenswaardig verder.
Verwijderd
Spelersloon 23 840 =120% dus 100%(iedereen nederlands)=19866Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:54:
[...]
Dat is ook een behoorlijk vreemdelingenlegioen...., neem aan dat je altijd met enige schrik naar je spelersloon kijkt
. Mijn TU was trwns niet eens alleen maar verrassend mijn 2 week geleden gekochte redelijk verdediger is ook weer een stapje omhoog gegaan ---> gaat dus mooi in de verkoop.
lekker boeiend die 5k?
Verwijderd
Leesvoerhoedjevanpapier schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:59:
8 bits ga ik even achter aan...
Verwijderd
dit zullen +/- de ratings worden zondag denk ik:
Stroopwafel
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: matig (oud) (speelde uit dus zal thuis wel redelijk zijn. met mots goed/uitstekend)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
BeerZ United
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend/briljant (oud) (2 CD's+mid verdedigend)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud) (als vertrouwen op dolgelukkig blijft zal het wel formidabel zijn)
Linkeraanval: formidabel (oud)
dit gaat leuk worden zondag
spannend....
MatchID: 36064160 voor de liefhebbers
Stroopwafel
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: matig (oud) (speelde uit dus zal thuis wel redelijk zijn. met mots goed/uitstekend)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
BeerZ United
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend/briljant (oud) (2 CD's+mid verdedigend)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud) (als vertrouwen op dolgelukkig blijft zal het wel formidabel zijn)
Linkeraanval: formidabel (oud)
dit gaat leuk worden zondag
MatchID: 36064160 voor de liefhebbers
Weetje die oude ratings zeggen me niets meer. Het wordt igg spannend in je wedstrijd maar plaatsen in de standaard ratings helaas.
Unknown
Verwijderd
dat snap ik niet. dit is veel makkelijker juist dan die nieuwe ratings. het is alleen ietsjes minder precies.
Het lijkt makkelijker omdat je je waarschijnlijk nooit aan de nieuwe hebt laten wennen, en de oude ratings scheppen, door dat ze zo onprecies zijn, veel vaagheden.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:34:
dat snap ik niet. dit is veel makkelijker juist dan die nieuwe ratings. het is alleen ietsjes minder precies.
Stel een formidabel (oud) middenveld verliest van een formidabel (oud) middenveld met 0-4. De een zal hoog de ander laag zijn. De oude ratings zijn dan veel te globaal. Ik geef het toe de nieuwe ratings zijn wennen, maar uiteindelijk gebruik je ze net zo makkelijk als de oude en blijken ze je nog een beter beeld te geven ook.
Daarnaast geven allerhande programma's de hoog en laag vormen met een cijfer aan zodat je makkelijker kunt vergelijken als je nog niet zo "into de nieuwe rattings' bent.
Ik vraag me trouwens af wanneer ze de optie om de oude ratings te gebruiken er uit gooien.
[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 22-04-2005 16:46 ]
Unknown
Verwijderd
waarom zouden ze die eruit gooien? het is toch prima dat je kan kiezen? beetje vreemde opmerking
is geen vreemde opmerking...Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:50:
waarom zouden ze die eruit gooien? het is toch prima dat je kan kiezen? beetje vreemde opmerking
om maar een voorbeeldje te geven; de oude GoT lay-out kan je toch ook niet meer kiezen?
Ze zijn niet voor niks overgestapt naar een nieuw systeem voor die ratings (om dat divine te vermijden) en het zal me ook niks verbazen als ze binnen een seizoen die oude ratings eruit gooien.
Precies dat bedoel ik.Joss schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:21:
[...]
is geen vreemde opmerking...
om maar een voorbeeldje te geven; de oude GoT lay-out kan je toch ook niet meer kiezen?
Ze zijn niet voor niks overgestapt naar een nieuw systeem voor die ratings (om dat divine te vermijden) en het zal me ook niks verbazen als ze binnen een seizoen die oude ratings eruit gooien.
Het was niet om H3!N aan te vallen of zo, maar om aan te geven dat je op den duur wel over zult moeten stappen en je daar nu beter mee kunt beginnen omdat je de optie om te switchen nu nog hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 22-04-2005 17:25 ]
Unknown
Verwijderd
achja laten ze nou maar eens iets NUTTIGS maken voor ht. overbodige toevoegingen is het credo van afgelopen 2 seizoenen 
nu weer iets waar je wat mee kan
nu weer iets waar je wat mee kan
Verwijderd
Ik heb een mythical defender die international is. Ik wil hem tekoop gaan zetten, dus vroeg ik mij af of iemand hier interesse heeft om hem verder te trainen. Ik post nog niet zijn specs, begrijp dat een transferad niet gewenst is hier.
Verwijderd
Was ik eindelijk blij dat'k mijn goed verdediger verkocht heb voor 60 K, (met 1 x opbieden van mijzelf op 40 K
), kwam ik een heel leuk koopje tegen.... niet dus nadat ik geboden had bleek die 18 jaar te zijn ipv 17
, tis alweer veel te laat......
Gekocht voor 62 000
TSI = 940, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Hoeveel zou je hiervoor nog kunnen vragen??

Gekocht voor 62 000
Verwijderd
hmmm zometeen weer voetballen... wordt eindelijk weer een spannende wedstrijd, is weer iets anders dan de vorige 3 wedstrijden gewonnen met respectievelijk 7-1, 5-1 en 0-7
Zo zo, wat een weekje.
1- verrassend verloren in de competitie, waardoor ik in de laatste wedstrijd moet winnen van de nieuwe nummer 1 in de competitie om direkt te promoveren.
2- Met veel dadendrang de 1e positie in poule I veroverd
3- West Afrika is de nieuwe tegenstander in de GoT cup, dat moet te doen zijn naar mijn bescheiden mening
4- Aardige TU
5- ik zie dat ik ineens in de ToTo sta, da's natuurlijk een mooi opsteker. (voor iedereen da's natuurlijk een duidelijke 1
1- verrassend verloren in de competitie, waardoor ik in de laatste wedstrijd moet winnen van de nieuwe nummer 1 in de competitie om direkt te promoveren.
2- Met veel dadendrang de 1e positie in poule I veroverd
3- West Afrika is de nieuwe tegenstander in de GoT cup, dat moet te doen zijn naar mijn bescheiden mening
4- Aardige TU
5- ik zie dat ik ineens in de ToTo sta, da's natuurlijk een mooi opsteker. (voor iedereen da's natuurlijk een duidelijke 1
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
slechte koop(of ie nou 18, 17 of 4 jaar oud isVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:23:
Was ik eindelijk blij dat'k mijn goed verdediger verkocht heb voor 60 K, (met 1 x opbieden van mijzelf op 40 K), kwam ik een heel leuk koopje tegen.... niet dus nadat ik geboden had bleek die 18 jaar te zijn ipv 17
, tis alweer veel te laat......
Gekocht voor 62 000
het is al helemaal een slechte koop omdat ie scoren redelijk heeft, waar je geen fuck aan hebt (en ook nog 2x zwak,maar wing en passen kunnen nog wel voor een back/def).
dit zorgt ervoor dat ie veel meer tsi heeft. hij is dus heel laag goed vrees ik.
ter voorbeeld. mijn goed verdediger zonder bijstats is slecht in vorm heeft al 920 tsi en deze is goed in vorm met bijstats.
heel snel weg doen en nooit meer zulke gasten kopen.
moeilijk te zeggen hoeveel ie waard is. wat de gek ervoor geeft. misschien kom je een n00b tegen die veel biedt omdat ie denkt dat scoren handig is ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 15:47 ]
Ik ben dan wel een newbe, maar een speler met alleen goed verdedigen gaat vaak al voor 50k, en deze is nog vrij jong met bijstats dus valt het volgens mij wel mee. Ik zie nooit een speler met hoofdstat goed voor minder dan 50k.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Heb em op het drukste hattrick avondklokph4ge schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:41:
Ik ben dan wel een newbe, maar een speler met alleen goed verdedigen gaat vaak al voor 50k, en deze is nog vrij jong met bijstats dus valt het volgens mij wel mee. Ik zie nooit een speler met hoofdstat goed voor minder dan 50k.

Verwijderd
ik kocht in week 1(of week 2) 2 18 jarige spelers met goed pm voor 40k. nu zijn we al een week of 10 verder dus lijkt me wel te moeten lukken.ph4ge schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:41:
Ik heb anders dit seizoen al 4 verdedigers met goed verkocht voor:
84000 TSI 650 18 jaar
82000 TSI 410 19 jaar
110000 TSI 790 18 jaar
178600 TSI 430 17 jaar
Dus minstens 80k moet hij er wel voor krijgen, anders zet je 'm er gewoon een paar keer op voor dat bedrag. Het beste is idd te wachten tot zijn vorm op redelijk staat (en het is ook handig als 'ie nog niet gescored heeft
want dan denken mensen sneller dat 'ie een YP (zet 'm dan ook op zondag erop, dan worden in NL de meeste YP op de lijst gezet...)
84000 TSI 650 18 jaar
82000 TSI 410 19 jaar
110000 TSI 790 18 jaar
178600 TSI 430 17 jaar
Dus minstens 80k moet hij er wel voor krijgen, anders zet je 'm er gewoon een paar keer op voor dat bedrag. Het beste is idd te wachten tot zijn vorm op redelijk staat (en het is ook handig als 'ie nog niet gescored heeft
Waarom zou je meer bieden op een YP dan op een andere speler?Coca-Cola schreef op zondag 24 april 2005 @ 09:07:
Ik heb anders dit seizoen al 4 verdedigers met goed verkocht voor:
84000 TSI 650 18 jaar
82000 TSI 410 19 jaar
110000 TSI 790 18 jaar
178600 TSI 430 17 jaar
Dus minstens 80k moet hij er wel voor krijgen, anders zet je 'm er gewoon een paar keer op voor dat bedrag. Het beste is idd te wachten tot zijn vorm op redelijk staat (en het is ook handig als 'ie nog niet gescored heeftwant dan denken mensen sneller dat 'ie een YP (zet 'm dan ook op zondag erop, dan worden in NL de meeste YP op de lijst gezet...)
Ik had zelf eigenlijk juist altijd het idee dat ik mijn spelers (yp of niet) juist niet op zondag op de lijst moest zetten omdat het aanbod dan een stuk groter.
[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 24-04-2005 11:22 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
na een week waarin je een 17j uitstekend pullt is het natuurlijk gepast om eentje met op z'n hoogst slecht te pullen...
hij is wel goed leiderschap/aangenaam, maar toch maar ontslaan denk he?!
Verwijderd
Yup, al is het n kwart clown.Joss schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:53:
na een week waarin je een 17j uitstekend pullt is het natuurlijk gepast om eentje met op z'n hoogst slecht te pullen...
YP vandaag 17jr en goed verdedigen net op het moment dat ik 2 weken n extra plek heb achterin dus dat komt lekker uit. Hij is niet superhoog goed maarja, iemand uit m'n eigen jeugd train ik liever dan iemand anders. Leuke "reserve"trainee in ieder geval.
Verwijderd
omdat je bij een pul nooit weet hoe 'hoog' ie in een bepaalde skill is. als ie al getrained is kan je ervan uitgaan dat ie net 1 week omhoog gegaan is. oftewel de kans is groter dat ie eerder overgaat.Marzman schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:05:
[...]
Waarom zou je meer bieden op een YP dan op een andere speler?
Ik had zelf eigenlijk juist altijd het idee dat ik mijn spelers (yp of niet) juist niet op zondag op de lijst moest zetten omdat het aanbod dan een stuk groter.
daarom gaat de ene pul met tsi 900 met precies dezelfde (bij)skills er voor veel meer uit dan dezelfde met 450(duh...)
maar is ie nou al eerder verkocht en heeft een tsi van 900 is ie weer minder waard omdat je er dan vanuit kan gaan dat ie net over is. het blijft allemaal ook een beetje koffiedik kijken
en ja je puls meteen zondag op de tl zetten... ach... als je hem maar rond een goeie tijd erop zet(tussen 18:00-20:00) maakt de dag niet zoveel uit denk ik.
Persberichtje van Zjwame:
24-04-2005 Kampioenschap?
In Zjwame begint men langzamerhand te dromen van het langverwachte kampioenschap. Alles valt of staat met de wedstrijd van vanavond. Wordt er gewonnen, dan kan het kampioenschap nauwelijks meer misgelopen worden. Als er verloren wordt, dan gaan het nog zware weken worden en bij een gelijkspel is het pleit ook nog niet beslist. 20.000 Zjwaamse toeschouwers zijn afgereisd naar de Berekuil om getuige te zijn van het spektakel dat zich vanavond gaat voltrekken!
Match ID (voor de echte verslaafden
) = 35981114
Gaat hopelijk een mooie zondag worden!
@discussie nieuwe/oude ratings:
Laat beide voorlopig maar naast elkaar bestaan! De oude ratings zeggen mij, als "ervaren" HT-er (bijna 2 jaar inmiddels) meer dan de nieuwe ratings. Wel zie ik het nut van de nieuwe ratings in en ik vind het in principe ook een goede verbetering. Misschien kunnen de oude ratings er over een seizoen of 3 wel uitgegooid worden, maar wat mij betreft blijven de nieuwe en oude nog een poosje naast elkaar bestaan.
24-04-2005 Kampioenschap?
In Zjwame begint men langzamerhand te dromen van het langverwachte kampioenschap. Alles valt of staat met de wedstrijd van vanavond. Wordt er gewonnen, dan kan het kampioenschap nauwelijks meer misgelopen worden. Als er verloren wordt, dan gaan het nog zware weken worden en bij een gelijkspel is het pleit ook nog niet beslist. 20.000 Zjwaamse toeschouwers zijn afgereisd naar de Berekuil om getuige te zijn van het spektakel dat zich vanavond gaat voltrekken!
Match ID (voor de echte verslaafden
Gaat hopelijk een mooie zondag worden!
Laat beide voorlopig maar naast elkaar bestaan! De oude ratings zeggen mij, als "ervaren" HT-er (bijna 2 jaar inmiddels) meer dan de nieuwe ratings. Wel zie ik het nut van de nieuwe ratings in en ik vind het in principe ook een goede verbetering. Misschien kunnen de oude ratings er over een seizoen of 3 wel uitgegooid worden, maar wat mij betreft blijven de nieuwe en oude nog een poosje naast elkaar bestaan.
[ Voor 27% gewijzigd door dreamtheater42 op 24-04-2005 15:31 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Succes gewenst alvast van een leaguegenoot!
Ik ga je wedstrijd zeker volgen.
Ik heb zelf de wedstrijd die mij bij winst zo goed als zeker lijfsbehoud zou moeten brengen dus dat worden twee spannende potten.
Verwijderd
Uiteraard zijn de nieuwe ratings vooruitgang, echter, het is wel lastiger rekenen doordat ze gedetailleerder zijn. Maar sinds kort heb ik nu FoxTrick geïnstalleerd, die rekent direct de ratings voor je uit (middenveld, verdediging, aanval en totaal) wat onder de matchengine wordt geplaatst. Hartstikke handig!! (overigens vind ik FoxTrick helemaal geweldig, hattrick ziet er een stuk beter uitdreamtheater schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:27:
Verder ben ik door Yared benoemd tot TotoHottemetot
@ HvP: kan jij de functie wijziging nog even in de OP aanpassen?
@ Foray: nice nice nice
foxtrick is idd een echte aanvulling... best veel leuke opties.. aanrader dusVerwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:37:
[...]
Uiteraard zijn de nieuwe ratings vooruitgang, echter, het is wel lastiger rekenen doordat ze gedetailleerder zijn. Maar sinds kort heb ik nu FoxTrick geïnstalleerd, die rekent direct de ratings voor je uit (middenveld, verdediging, aanval en totaal) wat onder de matchengine wordt geplaatst. Hartstikke handig!! (overigens vind ik FoxTrick helemaal geweldig, hattrick ziet er een stuk beter uit)
Verder ben ik door Yared benoemd tot TotoHottemetot
@ HvP: kan jij de functie wijziging nog even in de OP aanpassen?
@ Foray: nice nice nicemieschien Xana wel
als defense trainer pas ik alleen....
iedereen vanavond weer succes.. ik speel tegen de nummer 3 en ben in de basis (nouja, ben eigenlijk altijd) beter... we shall see
Ik speel vandaag ook tegen de nummer 3.Joss schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:06:
[...]
foxtrick is idd een echte aanvulling... best veel leuke opties.. aanrader dus![]()
iedereen vanavond weer succes.. ik speel tegen de nummer 3 en ben in de basis (nouja, ben eigenlijk altijd) beter... we shall see
Momenteel sta ik 1e met even veel punten als de nummer 2. Wordt nog spannend.
zucht, loop al voor de 4e keer dit seizoen binnen 5 minuten achter de feiten aan (1-0 achter)...
af en toe (zoals de afgelopen 5 weken) wordt je wel beetje moedeloos
af en toe (zoals de afgelopen 5 weken) wordt je wel beetje moedeloos

Inmiddels 0 - 1 achter. 
1 - 1
Zo sta je achter, zo sta je voor.
2 - 1
edit:
1 - 1
edit:
2 - 1
[ Voor 73% gewijzigd door magnifor op 24-04-2005 20:53 ]
Verwijderd
MatchID: 36064160
dit gaat wel een aardige worden denk ik. ook al ben ik al kampioen ik hoop ongeslagen te blijven. mijn middenveld is 'normaal' 3/4 ratings beter, maar ik denk dat ie motst voor de 2e plek.
ik heb alleen geen idee of ie wel weet wat dat is
dit gaat wel een aardige worden denk ik. ook al ben ik al kampioen ik hoop ongeslagen te blijven. mijn middenveld is 'normaal' 3/4 ratings beter, maar ik denk dat ie motst voor de 2e plek.
ik heb alleen geen idee of ie wel weet wat dat is
Verwijderd
je kan ook de match idee geven. scheelt een hoop geedit. dan kunnen mensen ook _kiezen_ of ze het willen wetenmagnifor schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:44:
Inmiddels 0 - 1 achter.
edit:
1 - 1
edit:
2 - 1
Zoals gebruikelijk volg ik ook weer alle wedstrijden in de competitie. Achilles zou voor jouw team eigenlijk geen probleem moeten zijn, dus ik denk dat het wel goed komt (1-1 nu zie ik).GaMbiNo schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:27:
[...]
Succes gewenst alvast van een leaguegenoot!
Ik ga je wedstrijd zeker volgen.
Ik heb zelf de wedstrijd die mij bij winst zo goed als zeker lijfsbehoud zou moeten brengen dus dat worden twee spannende potten.
En verder staat Zjwame met 1-0 voor en heeft de tegenstander een rode kaart
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Zelf sta ik met 4-0 voor, maar wat voor mij veel interessanter is; de nr. 3 staat thuis met 4-0 tegen de nr. 2 voor. Waardoor ik 6 punten los zal komen te staan met nog 2 wedstrijden te gaan. Sta ik gelijk voor een luxe probleem of volgende week ga motsen (en +- 65 % kans op snel kampioenschap) en het waarschijnlijk tegen een vrij pittige tegenstander wel minstens gelijk spelen. Of nog een weekje wachten met motsen en voor eigen publiek kampioen worden met Mots en tegen een veel zwakkere tegenstander kampioen worden... luxe probleem

Oke dan.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:06:
[...]
je kan ook de match idee geven. scheelt een hoop geedit. dan kunnen mensen ook _kiezen_ of ze het willen weten
MatchID: 36144300
Niet te vroeg MOTSen is mijn advies. Ik weet niet in wat voor league je speelt, maar het kan zijn dat je nog een promotiewedstrijd moet spelen. Als dat het geval is kun je er maar beter voor zorgen dat je TS niet "like the cold war" is, want dan kun je het bij voorbaat al schudden...Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:19:
Zelf sta ik met 4-0 voor, maar wat voor mij veel interessanter is; de nr. 3 staat thuis met 4-0 tegen de nr. 2 voor. Waardoor ik 6 punten los zal komen te staan met nog 2 wedstrijden te gaan. Sta ik gelijk voor een luxe probleem of volgende week ga motsen (en +- 65 % kans op snel kampioenschap) en het waarschijnlijk tegen een vrij pittige tegenstander wel minstens gelijk spelen. Of nog een weekje wachten met motsen en voor eigen publiek kampioen worden met Mots en tegen een veel zwakkere tegenstander kampioen worden... luxe probleem
2-0 verloren, 54% balbezit, 1 kans, 143 tegen 138 ratings...
en dat is nummer 3 op rij verloren, zucht
Verwijderd
Yes!!
WO vandaag en m'n toekomstig coach popt al na z'n negende wedstrijd naar goed ervaring.
Gekocht als redelijk/redelijk en hij kan nog ff mee als winger towards middle maar z'n vorm zit niet echt mee dus t komt erg handig uit dat ie al goed ervaring heeft na vandaag. Ook nog n evenaring van m'n sterrecord dus ondanks de WO toch nog n leuke dag uiteindelijk.
Verwijderd
jij bent gister al kampioen geworden met psv dus niet zeikenJoss schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:48:
2-0 verloren, 54% balbezit, 1 kans, 143 tegen 138 ratings...
5 - 1 gewonnen.
De nummer 2 heeft ook gewonnen en dus is het een nek aan nek race voor het kampioenschap.
CompetitieID: 45332
De nummer 2 heeft ook gewonnen en dus is het een nek aan nek race voor het kampioenschap.
CompetitieID: 45332
Ik heb (als nummer 2) met 1 - 4 gewonnen van de nummer 3. Ik ga nu zeker promoveren naar VI en kan in de laatste wedstrijd tegen de nr 1 zelfs nog kampioen worden.
Maar volgende week eerst nog een WO zien te winnen
Krijgt een speler die met rood van het veld is gestuurd trouwens nog training? Ik kan dat niet in de regeltjes of op Hattrix-Files vinden.
Maar volgende week eerst nog een WO zien te winnen
Krijgt een speler die met rood van het veld is gestuurd trouwens nog training? Ik kan dat niet in de regeltjes of op Hattrix-Files vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 24-04-2005 23:24 ]
/▌
Verwijderd
jahoor tuurlijk. waarom niet? wat heeft een rode kaart met trainen te maken?Marzman schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:13:
Ik weet niet, dacht dat de training misschien naar zijn vervanger zou gaan omdat de wedstrijd niet is uitgespeeld. Maar dan worden ze dus allebei getraindVerwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:41:
[...]
jahoor tuurlijk. waarom niet? wat heeft een rode kaart met trainen te maken?
/▌
Ook wij zijn kampioen geworden vandaag!!! Welliswaar in de X.778, maar met nog 2 wedstrijden te gaan en een ongeslagen status te verdedigen ben ik toch uitermate tevreden!!!
Ook is opnieuw ons sterrenrecord verbroken evenals ons 'gemistte kansen' record.
Sterren 31.5 en gemistte kansen 5.
2-0 is met 76% en 87% balbezit toch een beetje mager!
Ook is opnieuw ons sterrenrecord verbroken evenals ons 'gemistte kansen' record.
Sterren 31.5 en gemistte kansen 5.
2-0 is met 76% en 87% balbezit toch een beetje mager!
Mocht jij je rode kaart speler dan wisselen?Marzman schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:47:
[...]
Ik weet niet, dacht dat de training misschien naar zijn vervanger zou gaan omdat de wedstrijd niet is uitgespeeld. Maar dan worden ze dus allebei getraind
eh stom inderdaadCoca-Cola schreef op maandag 25 april 2005 @ 00:00:
[...]
Mocht jij je rode kaart speler dan wisselen?

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 25-04-2005 00:02 ]
/▌
Jee met pic 5-0 gewonnen van de nr laatst, echter mn grote concurent voor de 2e plaats verliest al voor de 2e keer op rij, waardoor ik nu 1 punt voor sta, en komenden week moet ik tegen hem! Dat wordt dus zeker motsen en heel hard duimen. Doelstelling was handhaving, en toen stond ik ineens 2e!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
met mijn 4e PIC op rij alweer win ik weer met 0-6, vorige PIC uitslagen: 5-0, 6-1, 0-7 elk in mijn voordeel... saai hé
Voor zover het gevolgd wordt:
Het Nederland U20 team is de kwalificaties niet eens doorgekomen voor het WK van volgend jaar. Dat betekent dat deze spelersgroep eigenlijk klaar is. De discussie is nu, om alvast 17 jarige spelers in het U20 te pompen. Heb jij dus een 17 jarige ergens lopen? Meldt dit even bij de scouts.
Voor mij zou het kunnen beteken dat mijn top talent er al snel in zou kunnen komen. Ik houd jullie op de hoogte.
Het Nederland U20 team is de kwalificaties niet eens doorgekomen voor het WK van volgend jaar. Dat betekent dat deze spelersgroep eigenlijk klaar is. De discussie is nu, om alvast 17 jarige spelers in het U20 te pompen. Heb jij dus een 17 jarige ergens lopen? Meldt dit even bij de scouts.
Voor mij zou het kunnen beteken dat mijn top talent er al snel in zou kunnen komen. Ik houd jullie op de hoogte.
Woei, gisteren mijn concurrent weer verloren dit keer van de 4de plaats en zelf easy gewonnen 3-1 (was alleen veel sterker, maar ja als beginnend verdediger trainer is mijn ploeg nou niet erg aanvallend ingesteld, volgende coach wordt neutraal
), sta nu tweede met 4 punten achter op de nummer 1 en 3 punten voor op de nummer 3 en aanstaand weekend mag ik het zelf afmaken tegen de nummer 3! Gelijkspel is genoeg, vrees alleen dat hij wel zal gaan MOTSen, ach we zien wel...spannend tot het eind, erg leuk!
Ik vind idd ook dat dit moet worden gedaan, het is toch al een verloren jaar (voor beide elftallen) dus laat ze nu lekker die 17 jarigen ervaring op doen, dan kunnen we over 2 seizoenen er weer flink tegenaan met die groep, toch?!hoedjevanpapier schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:22:
Zo verlies je thuis met pic 0-4, zo win je uit zonder pic 0-8 
Sta nu 3e in de IV, maar volgende week verlies ik, moet tegen nr 1. Dus moet nog effe kijken hoe ik ga spelen. Zal wel met een tactiek worden ofzo
Sta nu 3e in de IV, maar volgende week verlies ik, moet tegen nr 1. Dus moet nog effe kijken hoe ik ga spelen. Zal wel met een tactiek worden ofzo
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
We moeten zowiezo proberen om zoveel mogelijk nederlandse jeugdspelers op te leiden denk ik, ik bedoel als ik kijk wat een vreemdelingenlegioen mijn team nu is...ben begonnen met alleen nog maar nederlandse talenten aan te nemen en op te leiden...bij oudere spelers let ik hier nog niet op, maar we moeten ons nationale team wel een beetje proberen te steunen natuurlijk! Is toch een beetje het aanzien van ons land in Hattrick wat geschaad wordt, dat terwijl we een van de grotere landen zijn van de hattrickgemeenschap!
Dus scouten die nederlandse talenten en leid ze op!
Ik ga deze week weer even op zoek naar wat versterking ik denk op de vleugel of in de spits (aangezien 1 van mijn 2 spitsen volgend seizoen 36 wordt!), voor welke positie zouden jullie iemand zoeken gezien mijn ratings? Ben niet enorm vermogend, dus het zal een dertiger worden met bijv goed scoren/redelijk passen/min goed conditie en matig ervaring...
Dus scouten die nederlandse talenten en leid ze op!
Ik ga deze week weer even op zoek naar wat versterking ik denk op de vleugel of in de spits (aangezien 1 van mijn 2 spitsen volgend seizoen 36 wordt!), voor welke positie zouden jullie iemand zoeken gezien mijn ratings? Ben niet enorm vermogend, dus het zal een dertiger worden met bijv goed scoren/redelijk passen/min goed conditie en matig ervaring...
[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 25-04-2005 11:30 ]
Verwijderd
nogmaalsVerwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:21:
Wanneer worden de stadion-uitbreidingskosten weer verdubbeld?
Verwijderd
Increased arena expansion costs
16-01-2005
As we have previously mentioned, all costs for expanding arenas will be doubled next season. This will take effect 2005-01-31. The costs per seat as well as the fixed cost (currently €30,000 or equivalent) and the cost for removing seats will all be twice as high as they are today. Then, they will double again a season later, on 2005-05-23.
ik zou er idd een spitsje bij halen-CKY2K- schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:12:
Verwijderd
Ik had het ook al gezien jahoedjevanpapier schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:22:
Het wordt idd een spits of toch een vleugelspeler (leuke toekomstig coach gezien
Kan ik eventueel weereens echt aanvallend gaan spelen (3-4-3) maar dat bevalt jou ook niet echt geloof ik Jos?
de naam is Reggie (en anders Joss)-CKY2K- schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:44:
[...]
Het wordt idd een spits of toch een vleugelspeler (leuke toekomstig coach gezien)
Kan ik eventueel weereens echt aanvallend gaan spelen (3-4-3) maar dat bevalt jou ook niet echt geloof ik Jos?
btw. stalk je mij ofzo? ik heb ook een toekomstig coach op de vleugel
Het bevalt me zeker wel, 3-4-3, vooral qua ratings. Maar Hattrick is me gewoon hard aan het naaien in de afgelope 5 wedstrijden (en daarvoor ook al hoor, bijvoorbeeld met 1-0 winnen terwijl je 60 ratings meer hebt)
Maar als ik moest kiezen tussen 4-4-2 en 3-4-3 kies ik voor 3-4-3, en dat heb ik dus ook gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 25-04-2005 13:46 ]
Ja hoor, hijs weer fijn 
2-7 verloren..... m'n beste spits voor 2 weken in de lappenmand..... en nog maar weer een supporter overgelopen.....
Nou jah, morgen maar eens kijken hoe het gaat als ik in Bolivia speel
2-7 verloren..... m'n beste spits voor 2 weken in de lappenmand..... en nog maar weer een supporter overgelopen.....
Nou jah, morgen maar eens kijken hoe het gaat als ik in Bolivia speel
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
TOTO TOTO TOTO TOTO
De toto uitslag van week 12:
hestaatje 10
Brainpower 8
Wubmaster 8
cquintus 7
MaestroTim 7
Marcel_Meessen 6
neudeboules 6
DSanka 5
s_de_hoog 4
Kyoko 3
lameeuw 1
geeft ons de volgende tussenstand:
Hestaatje loopt 4 punten in, is Marcel_Meessen nog in te halen??
voor de volledige tussenstand surf je naar http://gottrick.bitxs.com/
en de toto voor volgende week:
F.C. Ayatollah Geert - fc Rotzooi
sv Levico - Walhalla Deurne
Nobbe United - De aftrappers
FC bikkels - FC P.A.A.R.D
Pardo United - Het Kluitje
De Egotrippers - Hondsrug Hooligans
De Wespen - AFC OnePablo
morocco - Emmer United
Six Feet Under - FC Schiedam
De 12e man - Leiderdorp United
bonustoto:
Pielewiepers - FC Torretjes
Pielwiepers in de bonus, vechten tegen degradatie uit de eredivisie. Altijd spannend!
succes allemaal!
TOTO TOTO TOTO TOTO
De toto uitslag van week 12:
hestaatje 10
Brainpower 8
Wubmaster 8
cquintus 7
MaestroTim 7
Marcel_Meessen 6
neudeboules 6
DSanka 5
s_de_hoog 4
Kyoko 3
lameeuw 1
geeft ons de volgende tussenstand:
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Marcel_Meessen | 80 | 12 |
2 | neudeboules | 70 | 11 |
3 | hestaatje | 67 | 12 |
4 | Wubmaster | 65 | 12 |
5 | Brainpower | 54 | 11 |
Hestaatje loopt 4 punten in, is Marcel_Meessen nog in te halen??
voor de volledige tussenstand surf je naar http://gottrick.bitxs.com/
en de toto voor volgende week:
F.C. Ayatollah Geert - fc Rotzooi
sv Levico - Walhalla Deurne
Nobbe United - De aftrappers
FC bikkels - FC P.A.A.R.D
Pardo United - Het Kluitje
De Egotrippers - Hondsrug Hooligans
De Wespen - AFC OnePablo
morocco - Emmer United
Six Feet Under - FC Schiedam
De 12e man - Leiderdorp United
bonustoto:
Pielewiepers - FC Torretjes
Pielwiepers in de bonus, vechten tegen degradatie uit de eredivisie. Altijd spannend!
succes allemaal!
Shit vergeet altijd die extra S!Joss schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:46:
[...]
de naam is Reggie (en anders Joss)
btw. stalk je mij ofzo? ik heb ook een toekomstig coach op de vleugel![]()
Het bevalt me zeker wel, 3-4-3, vooral qua ratings. Maar Hattrick is me gewoon hard aan het naaien in de afgelope 5 wedstrijden (en daarvoor ook al hoor, bijvoorbeeld met 1-0 winnen terwijl je 60 ratings meer hebt)
Maar als ik moest kiezen tussen 4-4-2 en 3-4-3 kies ik voor 3-4-3, en dat heb ik dus ook gedaan
3-5-2 was mijn aanvalsrating zo dramatisch dat ik daar gewoon meet gestopt ben, bij 4-4-2 net zo, dus 3-4-3 lijkt mij juist de beste balans... (ik had trouwens in 'al' die wedstrijden een beter middenveld
)
Hmm ok raar idd, ik volg de wedstrijden van een hoop medeGotters standaard elke zondag maar ik vond het gisteren ook weer vreemd dat je verloren hebt...als je een maal onterrecht verliest ok, maar 5x!? 
Ik ga over twee seizoenen overstappen op een andere trainingsvorm dus misschien is 3-4-3 alvast een goede optie...lekker aanvallend! (wil misschien spitsen gaan opleiden)...
Ik ga over twee seizoenen overstappen op een andere trainingsvorm dus misschien is 3-4-3 alvast een goede optie...lekker aanvallend! (wil misschien spitsen gaan opleiden)...
Waren er nog mensen die wilden sponsoren voor de fed stats? Heb tot nu toe 1 betaling binnen terwijl er volgens mij meer animo was om een eurotje te storten 
Laat het even weten!
Gisteren mijn #1 positie behouden. 3 punten voor op de nummer 2 en 3, en 4 punten op de nummer 4. Kan dus alle kanten nog op
Laat het even weten!
Gisteren mijn #1 positie behouden. 3 punten voor op de nummer 2 en 3, en 4 punten op de nummer 4. Kan dus alle kanten nog op
Sorry, ben al de hele week aan het rennen i.v.m. een overlijden in de familie. Komende week zit ik in Engeland, daarna ga ik het pas redden om het over te maken
@Sandyman
Ik zou wel willen, maar waar naar toe? Of heb ik een bericht gemist?
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Verwijderd
vreemd. de eerste 7 weken kreeg ik er 2x12(of 13)supps bij per week en nu de laatste 4 weken ofzo maar 2x10 per week. terwijl ik al kampioen ben en zondag uit van de nummer 3 won met 0-3 (uberhaupt alles al won dit seizoen) dus waarom de groei afneemt is me een raadsel. het zou eigenlijk elke week juist meer moeten worden....
@fedsats: het is uien met manderijnen vergelijken. het zegt sowieso niks. het ziet er allemaal wel leuk uit enzo en voor statistiek liefhebbers wellicht interessant, maar je hebt er niks aan. dus om daar nou voor te betalen lijkt me niet echt nodig imo.
bovendien wordt ik een beetje moe van alles wat met HT te maken heeft ineens geld gaat innen door de populariteit.
Zeg NEE tegen het uitbaten van HT!
mooie slogan toch en het rijmt.. dus wat wil je nog meer...
@fedsats: het is uien met manderijnen vergelijken. het zegt sowieso niks. het ziet er allemaal wel leuk uit enzo en voor statistiek liefhebbers wellicht interessant, maar je hebt er niks aan. dus om daar nou voor te betalen lijkt me niet echt nodig imo.
bovendien wordt ik een beetje moe van alles wat met HT te maken heeft ineens geld gaat innen door de populariteit.
Zeg NEE tegen het uitbaten van HT!
Verwijderd
Je zit waarschijnlijk tegen het plafond van je aantal supporters in je divisie. Niet dat daar een afgemeten getal voor is, maar er is een grijs gebied aan supportersaantallen per divisie waar vanaf je vrijwel niet meer stijgt. Wil je weer verder stijgen, moet je eerst promoverenVerwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:02:
vreemd. de eerste 7 weken kreeg ik er 2x12(of 13)supps bij per week en nu de laatste 4 weken ofzo maar 2x10 per week. terwijl ik al kampioen ben en zondag uit van de nummer 3 won met 0-3 (uberhaupt alles al won dit seizoen) dus waarom de groei afneemt is me een raadsel. het zou eigenlijk elke week juist meer moeten worden....
(waarom denk je anders dat Stiphout Vooruit pas 3222 supporters heeft, ookal spelen ze al heel veel seizoenen aan de top, behalve dit seizoen dan
@ pewwy: sterkte
@ sandyman: dat valt een beetje tegen inderdaad
Mmm... als niet Totospeler, had ik gehoopt dat mijn wedstrijd de komende week toch in de toto zou zitten. Het is de wedstrijd van het seizoen, want het kampioenschap wordt beslist (waarschijnlijk).
Afgelopen zondag voor de 3e keer op rij met PIC gewonnen
en ik haalde ook nog 'even' een nieuw sterrenrecord van 32,5 sterren. Vooral erg tevreden over de gelijkmatige verdeling van de sterren. Nu hopen dat het A-team niet weer een vormdip krijgt te verwerken, zoals afgelopen vrijdag, dan moet het goed komen.
Morgen nog een oefenpotje in Nigeria en dan moet het elftal klaar zijn voor de grote match. De nummer 3 heeft al zijn steun betuigt en hoop op meer steun. Jullie steun zal niet vergeten worden
Hou in ieder geval de persberichten van de East-side Kickers (502856) goed in de gaten.
Afgelopen zondag voor de 3e keer op rij met PIC gewonnen
Morgen nog een oefenpotje in Nigeria en dan moet het elftal klaar zijn voor de grote match. De nummer 3 heeft al zijn steun betuigt en hoop op meer steun. Jullie steun zal niet vergeten worden
Vers van de pers:
26-04-2005 Modified arena increase
As we have previously informed, the costs for expanding your arena will double on May 23. However, we are now making a modification to this price increase: The price per seat will double as already stated. However, the additional fixed cost for initiating an expansion, which is currently 60,000 €, will not double. Instead, it will be lowered to only 10,000 €. This will help small clubs (especially) to expand their stadium in small increments gradually as their fanclub grows.
Wie berekend even het break-even point?
As we have previously informed, the costs for expanding your arena will double on May 23. However, we are now making a modification to this price increase: The price per seat will double as already stated. However, the additional fixed cost for initiating an expansion, which is currently 60,000 €, will not double. Instead, it will be lowered to only 10,000 €. This will help small clubs (especially) to expand their stadium in small increments gradually as their fanclub grows.
Goede zaak! Voor de kleine clubs zou 120.000 een gigantisch bedrag zijn. Nu kunnen ze hun stadion tenminste gemakkelijk met 1000 of zo uitbreiden.TheKeeper schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:22:
Vers van de pers:
Zondag met 1-0 gewonnen van de nummer 2 en nu ben ik bijna kampioen
Voor rechtstreekse promotie, en daar hoop ik eigenlijk op, zullen er nog minimaal 3 punten gehaald moeten worden (met 4 ben ik er zeker van). Hoe dan ook, het ziet er goed uit!
Als je een donatie wil maken kun je meelen naar sanderoosterhof apestaart hotmail puntje com. Dan stuur ik je mijn bankgegevensdoodindegoot schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:40:
@Sandyman
Verwijderd
ben ik alVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:29:
[...]
Je zit waarschijnlijk tegen het plafond van je aantal supporters in je divisie. Niet dat daar een afgemeten getal voor is, maar er is een grijs gebied aan supportersaantallen per divisie waar vanaf je vrijwel niet meer stijgt. Wil je weer verder stijgen, moet je eerst promoveren
Verwijderd
Die ligt bij +- 1300 - 1350 extra plaatsen erbij, als je je stadion met meer wilt verbouwen dan 1350 plaatsen kan je je dus beter dit seizoen nog in de schulden steken voor een nieuw stadionWie berekend even het break-even point?
zelf berekend en ook al op Nederland en Global geplaatst:
1208 voor 2% VIP plekken en 63% staanplaatsen
1183 voor 2,5% VIP plekken en 62,5% staanplaatsen
1160 voor 3% VIP plekken en 62% staanplaatsen
Dit is gewoon te weinig om serieus uit te bereiden, dus gewoon voor 23 mei je order opgeven voor een serieuze uitbreiding
Dit is gewoon te weinig om serieus uit te bereiden, dus gewoon voor 23 mei je order opgeven voor een serieuze uitbreiding
Verwijderd
Zal best kunnen, zat beetje met rekenmachine op de pc te kloten, maja hoe dan ook tis idd veel te weinig om serieus te nemen.TheKeeper schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:55:
zelf berekend en ook al op Nederland en Global geplaatst:
Ik zit dus ook ernstig te overwegen om mijn stadion uit te breiden. Ik heb nu 12000 plekken, zit in de X en heb bijna 300 supporters. Ik promoveer volgend jaar en schat dat ik aan het begin zo'n 360 supporters heb, maar dat ik direct weer ga promoveren en hopelijk bijna alles win volgend jaar (ik haal nu 31.5 sterren ofzo, dus dat moet wel kunnen toch?). Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen ik max naar mijn stadion ga krijgen of wat een handige grootte is voor de IX en VIII. Ik kan geld vrij maken om ongeveer 4000 plekken erbij te bouwen voor ongeveer 260k. Zou dat aan te raden zijn?
Verwijderd
ik heb nu bijna 1100 supps en ik heb nog 2 wedstrijden + 10% extra supps door promotie. mijn stadion zit nu al (bijna)vol met een compo wedstrijd dus ik moet ook echt uitbreiden. denk +10k ofzo...
ik heb er eigenlijk geen geld voor(over). maarja het moet wel.
ik heb er eigenlijk geen geld voor(over). maarja het moet wel.
Dit topic is gesloten.