Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.699 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Ik blijf 90% zkr nog een jaartje III. In een ultieme poging Morgenster verslagen :) Hij was beter maar tactisch slim aangepakt en beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Net even gekeken waar ik volgend seizoen waarschijnlijk terecht ga komen: VII.220 met slechts 1 WO team, gelukkig wordt het dan wat spannender! :) Ga me maareens verdiepen in deze tegenstanders...kan de league waarin ik terecht kom nog veranderen? Zo ja waar hangt dat vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:56
-CKY2K- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:18:
Net even gekeken waar ik volgend seizoen waarschijnlijk terecht ga komen: VII.220 met slechts 1 WO team, gelukkig wordt het dan wat spannender! :) Ga me maareens verdiepen in deze tegenstanders...kan de league waarin ik terecht kom nog veranderen? Zo ja waar hangt dat vanaf?
Het is bijna zeker dat dat nog verandert. Alle teams worden namelijk onder elkaar gezet (beste bovenaan op punten daarna doelsaldo, en de slechtste onderaan) en die worden precies in die volgorde verwisselt met alle degradanten. Dus het zou echt stom toeval zijn als je in de VII.220 terecht zou komen. Het is echt afwachten totdat de laatste wedstrijd is gespeeld.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Voor de Foxtrickgebruikers:

Ik heb dat geweldige programma Foxtrick geïnstalleerd. Maar dat superduperhandige programma wil geen Hatstatsratings showen bij mijn wedstrijdverslagen :(... Alle andere functies doen het wel :S Wat doe ik verkeerd? (ik heb alleen het vakje Hatstats aangevinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 18:25
3-2 gewonnen en 1 middevelder voor 3 weken uitgeschakeld :(
Promoveren zit er dit seizoen helaas niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Het is bijna zeker dat dat nog verandert. Alle teams worden namelijk onder elkaar gezet (beste bovenaan op punten daarna doelsaldo, en de slechtste onderaan) en die worden precies in die volgorde verwisselt met alle degradanten. Dus het zou echt stom toeval zijn als je in de VII.220 terecht zou komen. Het is echt afwachten totdat de laatste wedstrijd is gespeeld.
Ok bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66857

Stadion op de groei?

Ik heb net m'n 1e speler verkocht voor 1.000.000! Wat een kick geeft dat!
Ik kon het geld goed gebruiken want eigenlijk zit ik al sinds het begin in geldnood. (Dit is m'n derde hele seizoen). Ik zal zondag zo'n 600.000 op de rekening hebben staan en ik denk erover om dat allemaal in een nieuw stadion te steken. Als ik Hatrix-ray arenasizer bekijk dan heb ik ongeveer 24,5K plaatsen nodig bij een goede run(ik heb er nu 15,5K) maar ik denk dat ik tot 27K laat uitbouwen.
Met de kosten die volgend seizoen verdubbelen kun je nu maar beter een beetje op de groei bouwen.

Wat denken jullie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

@Thije: Dit is geen technisch forum toch? :P gewoon opnieuw installeren lijkt me de beste optie. Browser opnieuw opstarten (dus ook als proces uitschakelen) en als ie dan nog vreemd doet, dan eens kijken of je wel de nieuwste browserversie hebt ofzo. In principe is er niks mis met de plugin.

@Dikeman: Lekker gevoel ja die 1 miljoen grens :) Ik was ook behoorlijk blij toen ik mijn eerste speler van boven de miljoen verkocht (was gelijk 1.5 miljoen)
Lijkt me geen slecht plan om nu een beetje extra te investeren in je stadion. Ik en ik denk vrijwel elke gebruiker op dit forum die nog potentieel snel groeit (dus divisie VI of lager) en die het vorig seizoen niet voldoende heeft gedaan, besteed nu wat extra geld in het stadion, omdat de verbouwingskosten weer verdubbelen.
Welke divisie zit je en ga je promoveren? Hoeveel supporters heb je? Als je meer dan 1000 supporters hebt kun je wel denken aan iets richting de 30k. Zeker als je promoveert denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik wil mijn stadion ook graag uitbreiden aangezien ik ook promoveer naar de VII en nu al bijna 800 supporters heb met een stadion van 15k plaatsen...helaas heb ik absoluut geen geld nu...ik kan wel mijn beste trainee verkopen, maar mijn B-trainees zijn nog niet sterk genoeg om hem te vervangen....ik moet volgend seizoen maar het dubbele betalen vrees ik dan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik zie net dat de jeugdpull van Yared afgelopen 29 april gedebuteerd heeft in de U-20 :) Wat een lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Sandyman538 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Even correctie hierop:
De beste kampioen wordt gewisseld met de beste nummer 7, omdat er van uit gegaan wordt, dat die divisie het zwakst is (als zelfs de nummer 7 zoveel punten weet te halen...) en dus versterking krijgt.
Anders zou het verschil tussen de series te veel oplopen. Alle goede teams in 1 serie en alle slechte in een andere.

Dus het loont voor zowel beker als competitie om zo hoog mogelijk te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
TheKeeper schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:31:
[...]

Even correctie hierop:
De beste kampioen wordt gewisseld met de beste nummer 7, omdat er van uit gegaan wordt, dat die divisie het zwakst is (als zelfs de nummer 7 zoveel punten weet te halen...) en dus versterking krijgt.
Anders zou het verschil tussen de series te veel oplopen. Alle goede teams in 1 serie en alle slechte in een andere.

Dus het loont voor zowel beker als competitie om zo hoog mogelijk te eindigen.
Mijn betoog was meer om aan te geven dat alles meetelt in de positie op de ladder en dat de kans dus nog heel groot is (door 1 doelpunt verschil) dat je verandert op de ladder en dus in een andere divisie terecht komt. Maar jou verhaal maakt het nog een beetje duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ach, ik weet ook veel te veel van dit spelletje voor iemand die het pas 3 seizoenen speelt. Getuigt van een ongezonde interesse in Hattrick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:45
Anoniem: 34339 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:38:
Voor de Foxtrickgebruikers:

Ik heb dat geweldige programma Foxtrick geïnstalleerd. Maar dat superduperhandige programma wil geen Hatstatsratings showen bij mijn wedstrijdverslagen :(... Alle andere functies doen het wel :S Wat doe ik verkeerd? (ik heb alleen het vakje Hatstats aangevinkt)
Had ik eerst ook, op de een of andere manier deedtie het wel toen ik "No team link in transferlist" uitvinktte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

@thije dat is toch gewoon een optie bij foxtrick? ff kijken bij opties>plugins/extensions. of rechtermuis knop foxtrick ofzo. zit nu niet thuis zal daar zo wel ff kijken. het is iig niet moeilijk :D

@discussie. ik dacht dat als je hoger op de lijst eindigde dit nadelig is voor de compo waar je in terecht komt?(lees: een zwaardere compo dan als je lager eindigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Is het schema van de tussenweken al gejat van het forum van nederland of is deze nog niet bekend :P Wil namelijk even kijken wanneer ik wat nog krijg zodat ik even kan plannen wanneer ik mijn stadion uitbreid.
Ga deze week namelijk over de 1000 supporters heen en heb nu stadion van 22.000 en dat is dan te klein en dan heb ik weer wat speling voor de komende seizoen(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Tommilio schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:39:
Is het schema van de tussenweken al gejat van het forum van nederland of is deze nog niet bekend :P Wil namelijk even kijken wanneer ik wat nog krijg zodat ik even kan plannen wanneer ik mijn stadion uitbreid.
Ga deze week namelijk over de 1000 supporters heen en heb nu stadion van 22.000 en dat is dan te klein en dan heb ik weer wat speling voor de komende seizoen(en).
OP? http://gathering.tweakers...message/17223410#17223410

Tevens staat er wat over op hattrix bij 'season'. :)

Dit alles in de categorie 'zoekt en gij zult vinden' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Ok....

Ik ben dus al kampioen in VI en sta nog boven de lijn van promotie/degradatie. Wat zouden jullie doen.... de laatste wedstrijd piccen, motsen of normaal spelen?

Als Ik mots heb ik misschien wel een iets betere kans om te winnen (aangezien hij ook zal motsen en ook meer dan 40* kan halen), maar als ik dan tóch verlies zit ik wel met een kutte TS en een p/d duel dat ik moet spelen...

Het gaat om match-id 36023794 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
MadKow schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:51:
Ok....

Ik ben dus al kampioen in VI en sta nog boven de lijn van promotie/degradatie. Wat zouden jullie doen.... de laatste wedstrijd piccen, motsen of normaal spelen?

Als Ik mots heb ik misschien wel een iets betere kans om te winnen (aangezien hij ook zal motsen en ook meer dan 40* kan halen), maar als ik dan tóch verlies zit ik wel met een kutte TS en een p/d duel dat ik moet spelen...

Het gaat om match-id 36023794 :P
Dat is inderdaad lastig. Als je niet zeker wint met MOTS, dan zou ik persoonlijk zelf PIC'en. Zodat de kans op winst in je p/d duel redelijk aanwezig is. Als je verliest met MOTS, dan zul je je p/d duel nooit winnen. Maar als je gewoon kunt winnen met MOTS, dan zou ik dat doen, hoef je geen p/d duel te spelen, en kun je in 1 keer naar de V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en het ligt eraan of je wílt promoveren ;)
ik vind 40* best weinig voor een V persoonlijk, maar het ligt uiteraard meer aan je ratings dan aan je *.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
Anoniem: 7533 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:08:
en het ligt eraan of je wílt promoveren ;)
ik vind 40* best weinig voor een V persoonlijk, maar het ligt uiteraard meer aan je ratings dan aan je *.
Ik wil wel promoveren en het proberen in V, mijn record is nu 42* en 172 hatstats, maar daar zit nog progressie in :)
Denk dat ik maar gewoon ga piccen, vorige keren heb ik ook van hem gewonnen

[ Voor 5% gewijzigd door MadKow op 02-05-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:01
Ik heb net ff dat foxtrick geinstalled en dat is echt de shizzle ;)
Is hatstats 122 trouwens een beetje ok? (voor de Xe geloof ik het wel, maar voor bv de IX of de VIII)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
MadKow schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:12:
[...]

Ik wil wel promoveren en het proberen in V
De enige juiste instelling naar mijn idee. Als je kunt promoveren moet je het doen. Al zou je het met 25* 'en moeten doen. Jij was de beste van je VI dus moet je het gaan proberen in de V. Gewoon mijn idee van een gezond verstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 17:10
Ja ik zie net dat ik ook gepromoveerd ben, uit gewonnen van de directe concurent om de 2e plaats, sta nu dus 4 punten voor. Wie had dat verwacht? Aan het begin van het seisoen haalde ik de laagste ratings van de competitie en leek de doelstelling handhaving al onmogelijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Sandyman538 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:36:
[...]

De enige juiste instelling naar mijn idee. Als je kunt promoveren moet je het doen. Al zou je het met 25* 'en moeten doen. Jij was de beste van je VI dus moet je het gaan proberen in de V. Gewoon mijn idee van een gezond verstand :)
Daar ben ik het niet altijd mee eens.Neem bv mijzelf. Als ik zou promoveren zou ik in de middemoot van de VI komen, ik kan nog niet mee met de top (mits geen mickey mouse comp). Waarom? Omdat ik eind vorig seizoen/begin dit seizoen zowat mijn hele elftal heb verniewd op 2 spelers na. Ik train middenvelders waar conditie van wezenlijk belang is. Volgend seizoen heb ik twee met uitstekend conditie (ook mijn beste) trainees, maar daarna niets hoger dan redelijk (1 redelijk, rest zelfs lager). Datzelfde geldt voor mij vleugels (1 uitstekend conditie, 1 redelijk) - waar ook het positiespel nog beter kan.

Zodoende blijf ik liever een jaartje langer in de VII, volgend jaar kampioen worden en elke week een goed gevuld stadion - ondertussen dus een jaar lang extra pm training, deze en de volgende zomerstop conditietraining, een jaar extra met wat ervaring stijgingen etc. Stel ik promoveer en kom in een zware leaque, dan zal ik vrijwel nooit een goed gevuld stadion halen, en dus ook minder inkomsten pakken. Dat verschil met goed gevuld (VII) en slecht gevuld (VI) is te verwaarlozen met het verschil aan sponsorgeld. Bovendien een jaartje zorgeloos kampioen worden :*)

Wanneer ik dan na volgend seizoen in de VI kom heb ik aan het begin 7 pm traineens, onderverdeeld in:

wonderbaarlijk: 1x
briljant: 5x
uitmuntend: 1x

Dan doe ik absoluut mee voor promotie naar de V. Zeker omdat ik dat seizoen twee traineens verkoop, een wereldklasse (4/5 mlj) en een wonderbaarlijk (3/4 mlj) en daarvoor mijn overige linies kan versterken met 'toppers'.

Ik snap dus wel wat je bedoeld, maar voor sommige situaties hoeft het echt niet altijd een voordeel te zijn om te promoveren. Beter één stapje achteruit (of gelijk :+ ), en dan later twee vooruit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je expres niet promoveert heb je volgens mij het spel niet goed begrepen... Maar goed das mijn mening en is een eeuwige discussie, dus ik ga geen moeite doen om me verder uit te leggen en erover zwijgen.

Misschien is het eens tijd voor een poll. Stel je moet eigenlijk je stadion uitbreiden voor de verdubbeling van de kosten, maar hier moet je een trainee voor verkopen terwijl je hem eigenlijk zelf nog wou trainen. Zou je dit doen of niet?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 09:16

Cis

Little Bear schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:46:
Als je expres niet promoveert heb je volgens mij het spel niet goed begrepen... Maar goed das mijn mening en is een eeuwige discussie, dus ik ga geen moeite doen om me verder uit te leggen en erover zwijgen.

Misschien is het eens tijd voor een poll. Stel je moet eigenlijk je stadion uitbreiden voor de verdubbeling van de kosten, maar hier moet je een trainee voor verkopen terwijl je hem eigenlijk zelf nog wou trainen. Zou je dit doen of niet?
Ik ga het wel doen, vrees ik. Volgend jaar is de kans groot dat ik ga promoveren naar VII, en ik heb nu 10 trainees. Dus ik ga maar een trainee verkopen voor zo'n 250.000, zodat ik mijn stadion (nu 11850) kan uitbreiden

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ownee echt expres is het niet, ik zou het nu niet meer halen. Verschil met concurrent is 9 doelpunten. Hij gaat wel (dik) verliezen van de huidige nr 1, maar ik win niet met dikke cijfers van mijn tegenstander.

Maar als ik het écht had gewild, had ik het dit seizoen anders moeten aanpakken (duh :P ).
Ik handel nu zegmaar meer onder het mom van: lange termijn gaat voor korte termijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 02-05-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 94195 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:15:
[...]
Dan doe ik absoluut mee voor promotie naar de V. Zeker omdat ik dat seizoen twee traineens verkoop, een wereldklasse (4/5 mlj) en een wonderbaarlijk (3/4 mlj) en daarvoor mijn overige linies kan versterken met 'toppers'.

Ik snap dus wel wat je bedoeld, maar voor sommige situaties hoeft het echt niet altijd een voordeel te zijn om te promoveren. Beter één stapje achteruit (of gelijk :+ ), en dan later twee vooruit O-)
Jij hebt je versie van hattrick nog niet geupdate naar 6.5 ofzo? ;)

Want in deze versie zijn de prijzen weer ietwat gedaald ten opzichte van wat jij er voor wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:36:
[...]

Jij hebt je versie van hattrick nog niet geupdate naar 6.5 ofzo? ;)

Want in deze versie zijn de prijzen weer ietwat gedaald ten opzichte van wat jij er voor wilt hebben ;)
Dan moet je toch echt wat beter naar de TL of transfervergelijking (kan alleen ik zien natuurlijk voor mijn spelers) kijken :P

wonderbaarlijk en wereldklasse (mits bijstats) gaan toch echt voor die prijzen weg :)

trouwens: ik heb een onder en bovengrens gegeven he, misschien raakte je daardoor in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je expres niet promoveert heb je volgens mij het spel niet goed begrepen
ligt eraan. als je op die ene site(rembrandt site) kan kijken in welke compo je terecht komt en iedereen 10+* meer haalt is het kansloos. dat is slecht voor je supps, stadion niet vol. verlies maken enz. enz kan je imo beter 1 seizoen extra in je huidige compo blijven en je team versterken en dan promoveren.Bovendien heb je dan een ronduit kut seizoen(elke week verliezen ga jij echt niet leuk vinden 2,5 maand lang).
als je met opzet jaar in jaar uit in dezelfde compo zit ben je wel een eikel ja :) dat ben ik wel met je eens

maar een jaartje hangen tot je team beter is zodat je iig met de middenmoot mee kan is slimmer dan gewoon blind promoveren en keihard degraderen...

maar zoals je al zei dat is een eeuwige discussie.

edit: wat is dat ineens met dat foxtrick? dat riepen ik al ruim een half jaar terug al dat dat gaaf was :)
achja sommige lopen wat achter altijd :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 02-05-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 94195 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:47:
[...]

Dan moet je toch echt wat beter naar de TL of transfervergelijking (kan alleen ik zien natuurlijk voor mijn spelers) kijken :P

wonderbaarlijk en wereldklasse (mits bijstats) gaan toch echt voor die prijzen weg :)

trouwens: ik heb een onder en bovengrens gegeven he, misschien raakte je daardoor in de war.
Mwoah... mijn wereldklasse mid met matig passen en uiteraard een uitstekende conditie heb ik voor 3.9 (te duur gekocht). Die worden op dit moment verkocht tussen de 3.5 en 4.0 miljoen verkocht. Wonderbaarlijk met matig passen gaat tussen de 2.8 en 3.2. Dan heb je toch wel een klein gat volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:22:
[...]

Mwoah... mijn wereldklasse mid met matig passen en uiteraard een uitstekende conditie heb ik voor 3.9 (te duur gekocht). Die worden op dit moment verkocht tussen de 3.5 en 4.0 miljoen verkocht. Wonderbaarlijk met matig passen gaat tussen de 2.8 en 3.2. Dan heb je toch wel een klein gat volgens mij :)
Daar heb je het verschil al: de bijstats :) . Die van mij gaan voor mijn gegeven prijzen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1,1 miljoen gevangen voor mn uitmuntende 19j verdediger zie ik (jaja, zelfs zonder in te loggen kan je nog best veel zien op hattrick :> )

dus dan sta ik nu 500k in de plus, maar nee hoor, moet nog wachten tot zondag, maar dat gaat ook niet lukken want zondag ga ik 10 dagen naar Griekenland, zucht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:23:
1,1 miljoen gevangen voor mn uitmuntende 19j verdediger zie ik (jaja, zelfs zonder in te loggen kan je nog best veel zien op hattrick :> )

dus dan sta ik nu 500k in de plus, maar nee hoor, moet nog wachten tot zondag, maar dat gaat ook niet lukken want zondag ga ik 10 dagen naar Griekenland, zucht :9
Je hebt het maar zwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

opzich nog best weinig. of is de markt voor defs ingezakt? ik hoop morgen ook 1.2/1.3 mln voor mijn 19 jarige mid te vangen. hoewel ik misschien iets te hoog heb ingezet. anders gaat ie lekker tot briljant net als de andere 2 en verkoop ik wel wat anders ofzo... komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-05 14:29
Ik heb een vraag gesteld in een van mijn feds, maar misschien weet iemand het hier.. Ik heb geen zin om te vertalen, neem aan dat iedereen goed engels kan...

It is said in the rules that players who are repositioned will perform slightly less. Next to this, you cannot set him to attack or defend (e.g. a midfielder).
So I was wondering, say I have a extra-terrestial midfielder with solid defening and weak passing. And I put him on the central defence spot and reposition him as an extra midfielder.

How will his second abilities perform? Anybody a clue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Anoniem: 7533 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:13:
opzich nog best weinig. of is de markt voor defs ingezakt? ik hoop morgen ook 1.2/1.3 mln voor mijn 19 jarige mid te vangen. hoewel ik misschien iets te hoog heb ingezet. anders gaat ie lekker tot briljant net als de andere 2 en verkoop ik wel wat anders ofzo... komt wel goed :)
Elke markt is ingezakt. Ik had een 20 jarige uitmuntend mid op de lijst staan voor 1.249.000, zwak passen goed vorm, is niet verkocht geraakt |:(

Iedereen houdt zijn centjes bij voor de stadion denk ik, slechte zet van de HT's om 2 seizoen achter elkaar te verdubbelen. De TL licht helemaal op zijn kontvlak. Was beter geweest om er een jaar tussen te laten, dan kon de TL wat recoveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Vandaag nog n uitmuntende def van 20 verkocht voor 1.25M maar dat was echt wel de topprijs denk ik. (zat al klaar om m opnieuw te listen) Gekocht door n mede-GoT'er, namelijk kdbunited want m'n speler had goed SH. Leuke trainees wat ie inkoopt zeg, nu lekker doortrainen naar goddelijk SH ofzo. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 17:10
Vraagje; laatste wedstrijd van de competitie toch altijd MOTSen? Ik begreep dat de TS toch wordt gereset...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Aristos schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:45:
Ik heb een vraag gesteld in een van mijn feds, maar misschien weet iemand het hier.. Ik heb geen zin om te vertalen, neem aan dat iedereen goed engels kan...

It is said in the rules that players who are repositioned will perform slightly less. Next to this, you cannot set him to attack or defend (e.g. a midfielder).
So I was wondering, say I have a extra-terrestial midfielder with solid defening and weak passing. And I put him on the central defence spot and reposition him as an extra midfielder.

How will his second abilities perform? Anybody a clue?
Ik snap de vraag van jou niet helemaal. Het maakt nix uit (naar mijn weten) Of je nou een linksback of een aanvaller op 'extra inner mid' zet. Op dat moment gebruikt hij volgens mij alleen zijn pm skill. En heeft het verdedigen er helemaal niet meer mee te maken.

Wat wel een optie is, is om die gast gewoon als centrale verdedigers neer te zetten, en hem dan als opdracht 'aanvallend' meegeven, zodat hij het middenveld ondersteund. Maar ik heb nou geen idee of ik je vraag beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ph4ge schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:00:
Vraagje; laatste wedstrijd van de competitie toch altijd MOTSen? Ik begreep dat de TS toch wordt gereset...
Ja, tenzij je p/d duel moet spelen uiteraard...

[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 03-05-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:36:
[...]

Absoluut niet. Als je onderaan staat verlies je veel te veel supporters en dus zal je stadion minimaal gevuld zijn wat te veel geld kost. Kan je beter een divisie lager spelen en bovenaan staan.

En als je het toch makkelijker hebt in je eigen league kan je wat beter storten op de beker wat weer veel inkomsten kan opleveren (+ervaring).

offtopic:
Zelf heb ik gemiddeld +45* en +200 hatstats. Div. 5, derde plek.

[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 03-05-2005 01:46 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

@Hein: Voor p/d duels worden wel de beste nummer 5 tegen over slechtste nummer 2 of 1 gezet (geloof ik, heb er nog niet mee te maken gehad), maar bij rechtstreekse promotie niet. Is een heel wazig systeem, maar puur om te voorkomen dat er te veel krachtsverschil binnen de divisies komt. Anders krijg je dat 'Volendam-effect' dat sterke teams (niet dat Volemdam nu zo sterk is) ruim promoveren naar een hoger klasse, maar er daarna net zo hard weer uitstuiteren, omdat de rest übersterk is, terwijl ze in een gemiddelde divisie wel mee zouden kunnen draaien.

offtopic:
Edith zegt: Hein is wat hardhorend en wantrouwend :7

[ Voor 8% gewijzigd door TheKeeper op 03-05-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:22

Ottooo

Vuurvlieg

Lekkere actie van mij afgelopen weekend. Omdat ik een middenvelder uit mijn standaard opstelling had verkocht waren de instellingen van die speler daarin verdwenen. Dus ipv een centrale verdediger met de instructie extra middenvelder stond die positie dus weer op normaal. Dat had ik dus niet in de gaten en speelde ik dus een 4-4-2 ipv een 3-5-2... 8)7

Gelukkig voor mij dat ik PIC-de tegen de sterkste tegenstander van de competitie omdat ik toch zou gaan verliezen. Alleen wel een beetje zuur dat als ik deze fout niet had gemaakt ik een dik persoonlijk sterrenrecord zou hebben gehad: van 32,5 naar 34 ipv de 32 sterren die ik dus zondag haalde... :/
The Dolf schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 01:45:
[...]

Absoluut niet. Als je onderaan staat verlies je veel te veel supporters en dus zal je stadion minimaal gevuld zijn wat te veel geld kost. Kan je beter een divisie lager spelen en bovenaan staan.

En als je het toch makkelijker hebt in je eigen league kan je wat beter storten op de beker wat weer veel inkomsten kan opleveren (+ervaring).

offtopic:
Hier sluit ik me bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The Dolf schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 01:45:
[...]

offtopic:
FC den Bosch gaat toch ook niet express in de 1e divisie blijven zitten? Zelf niet willen promoveren is naar mijn mening gewoon slecht, zielig en oneerlijk tegenover de rest in jouw league.
Bovendien krijg je altijd meer toeschouwers en sponsorgeld zogauw je in een hogere divisie komt, je zal misschien wel een aantal minder sups krijgen in de loop van de tijd ALS je onderaan meedraait, maar de winst zal niet veel lager, misschien zelfs niet lager uitvallen...

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 03-05-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Lafbekken, dat zijn het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:O :O

Realistisch (slim) handelen noem je dat :)

The Dolf heeft mijn woorden gejat :'( Maar ik sluit me er net als Ottoo dus bij aan :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 03-05-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16
Zow ik ben een tijdje wat afwezig geweest maar ik wou toch ff melden dat ik kampioen ben geworden van mn nederige IX-divisietje. Met 13 wedstrijden gespeeld en 13 gewonnen mag ik toch wel zeggen dat dat redelijk "makkelijk" is gelukt :)

Hopelijk kan ik met mn +- 120 hatstats en zwak-laag middenveld ook wat potten breken in de VIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@ Dizzie dat kan je zeker, ik had in mijn VIII de hoogste middenveld rating met slecht(laag) ;)

Ik heb besloten mijn stadion niet uit te breiden nu...mijn beste trainee zou ervoor weg moeten en daar krijg ik nu vast en zeker te weinig voor, ook is mijn stadion van 15k plaatsen nog maar 2x uitverkocht dit seizoen...ik upgrade mijn stadion wel wanneer ik het geld ervoor heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Helemaal mee eens, competitievervalsing :(, wat als je expres je laatste wedstrijd verliest en daardoor je tegenstander niet degradeerd. En anders veel suc6 met het saaiiie volgend seizoen waarin je alles wint rustig 2 keer per week kan inloggen en voor de rest kan uitkiemen of je wellicht dan het volgend seizoen toch nog over gaat of dat je weer een seizoen wilt blijven zitten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:17:
[...]

Helemaal mee eens, competitievervalsing :(, wat als je expres je laatste wedstrijd verliest en daardoor je tegenstander niet degradeerd. En anders veel suc6 met het saaiiie volgend seizoen waarin je alles wint rustig 2 keer per week kan inloggen en voor de rest kan uitkiemen of je wellicht dan het volgend seizoen toch nog over gaat of dat je weer een seizoen wilt blijven zitten :r
Jullie maken er steeds van dat je dan 16 seizoenen in één divisie blijft zitten :+ Dan hebben jullie ons niet begrepen. Dat is [ wat mij betreft ] heel wat anders dan een jaartje extra in een divisie blijven zodat je niet direct degradeerd in de divisie boven je, maar een jaartje langer kan trainen, 2x conditie kan trainen, jaartje veel inkomsten én dan promoveren (jaar later) en dan een rol van betekenis kunt spelen in de desbetreffende divisie. Dat is wat ik bedoel. Sommige zullen ook dit stom en laf en weet ik veel wat allemaal niet meer vinden :O Máár: het is gewoon realistisch en beter voor de club. Ik bedoel dus niet vrijwillig 16 seizoenen in een divisie blijven hangen B)

edit:

Overigens, even over Tawheed SV; ik kan al niet meer promoveren hoor. Door de vernieuwingen begin dit seizoen heb ik punten laten liggen over het hele seizoen, dus ik speel heus niet de laatste 3 wedstrijden met mijn b-elftal 8)7 Ik zei een aantal pagina's terug alleen: komt mij prima uit en mocht de kans daar geweest zijn, dan had ik iig niet alles op alles gezet (met mijn huidige team).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 03-05-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 94195 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:27:
[...]

Jullie maken er steeds van dat je dan 16 seizoenen in één divisie blijft zitten :+ Dan hebben jullie ons niet begrepen. Dat is [ wat mij betreft ] heel wat anders dan een jaartje extra in een divisie blijven zodat je niet direct degradeerd in de divisie boven je, maar een jaartje langer kan trainen, 2x conditie kan trainen, jaartje veel inkomsten én dan promoveren (jaar later) en dan een rol van betekenis kunt spelen in de desbetreffende divisie. Dat is wat ik bedoel. Sommige zullen ook dit stom en laf en weet ik veel wat allemaal niet meer vinden :O Máár: het is gewoon realistisch en beter voor de club. Ik bedoel dus niet vrijwillig 16 seizoenen in een divisie blijven hangen B)

edit:

Overigens, even over Tawheed SV; ik kan al niet meer promoveren hoor. Door de vernieuwingen begin dit seizoen heb ik punten laten liggen over het hele seizoen, dus ik speel heus niet de laatste 3 wedstrijden met mijn b-elftal 8)7 Ik zei een aantal pagina's terug alleen: komt mij prima uit en mocht de kans daar geweest zijn, dan had ik iig niet alles op alles gezet (met mijn huidige team).
16 seizoenen?
nouja iig, door zo triest en zielig te doen manouvreer je altijd een slechter team in dezelfde positie, wat nou als die nummer 2 het ook zou doen? Zou je hem dan gaan zitten beschuldigen dat jij kampioen bent geworden?
Ik vind het gewoon erg zielig om wedstrijden te vervalsen (want dat is het naar mijn mening) om zo een beter team te kunnen opbouwen, dit is juist totaal niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

We zullen zien wie het het beste doet op de lange termijn.

Wat moet deze speler opleveren/kosten?:
30 jaar, redelijk ervaring en matig leiderschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kutzooi :(

speler is niet verkocht. even kijken hoe ik nu mijn stadion ga verbouwen. 1.125000 voor een 19 jarige uitmuntende mid+zwak passen/verdedigen en goed conditie. vond de prijs zelfs aan de lage kant nog. bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sowwy, heb volgend seizoen pas geld ;) Wel zoiets nodig overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Naar aanleiding van Yared zijn betoog over vroeger (vroegâh), 2 verhaaltjes van mijn hand voor een andere federatie:

Hunebednieuws (een kijkje vanuit de oudheid op het nieuws)

Adidas heeft het lek boven. Er was een verkeerde verf gebruikt, waardoor het reageerde met de lijmlaag. Dat gaf een ontploffing die tot ver buiten het stadion te horen was. Er werd zelfs gedacht aan Semtex.

Vroeger, in mijn tijd, hadden we zulke dingen niet. We voetbalden met stenen ballen en zetten 2 dikke stenen neer en legden daar een ‘legger’ over, dat was een doel. En wat hebben we mooie potten gezien. Zoals die keer dat de Saksen op bezoek kwamen bij ons in Drenthe en onze bal kapot ging. Wat gebeurde er nu? Dat is misschien het beste te beschrijven aan de hand van het wedstrijdverslag wat toen gemaakt werd.

15 Drentsche toeschouwers, 10 paarden en een ezel van de Saksische voetballers zijn aanwezig in de zandkuil, waar de weersomstandigheden een mooie pot voetbal beloven. De hele eerste helft golfden de kansen op en neer. Nadat 3 Drentsche toeschouwers in de 34ste minuut een Saksische voetballer neergeknuppeld hadden, moesten de Saksen met 10 man verder. De Saksen waren dichtbij de voorsprong in de 42ste minuut. Door het harde schot tegen de paal, brak de bal echter in tweeen en werd de wedstrijd bij een 0-0 stand gestaakt.
De ploegen besloten het op een zuipen te zetten met jeneverbessensap, hierbij wonnen de Drenthen met 2 tegen 0.”

Al wordt over de uitslag getwijfeld omdat dan alleen die 2 Drenthen dus nog rechtop konden staan en de rest al lam op de grond lag. Dat waren nog eens tijden!

Hunebednieuws (een kijkje vanuit de oudheid op het nieuws)

NOS raakt rechten samenvattingen kwijt aan Nickelodeon. De investeringsmaatschappij Talpa van John de Mol heeft 35 miljoen euro betaald voor de rechten om voetbal te mogen uitzenden op een kinderzender. Voetbal is dus kinderspel.

Vroeger, in mijn tijd, hadden we zulke dingen niet. Samenvattingen werden niet gegeven. Het was juist de kunst om na een wedstrijd een zo uitgebreid mogelijk verslag te geven, waarbij overdrijving niet geschuwd werd. Zeker bij verlies was het zo dat er dan gigantisch overdreven werd. Zo is ook ooit de mythe van onze Ellert en Brammert ontstaan. De tegenstanders waren Friezen, en we hebben ze ingemaakt met 15-0. Wat hebben we ze uitgelachen!! Om het allemaal wat dragelijker te maken, hebben de Friezen bedacht dat onze beide verdedigers reuzen waren van 2 meter 20 en op het veld rondliepen met knuppels. Als ze dan probeerden te scoren kwam Ellert of Brammert op hen afgestormd met de knotsen. Vandaar de nul. Hahaha!

In werkelijkheid waren Ellert en Brammert gewoon 2 broers die veel dronken en dus naar drank stonken. Niemand wilde bij hen staan, want van de lucht werden die nuchtere Friezen al dronken en vielen bezopen neer. Gelukkig voor ons was de één verdediger en de ander aanvaller en wisten we bij voorbaat al dat we zouden winnen.

Meestal werden wedstrijdverslagen besproken tijdens een potje zuipen, waardoor de feiten nog moeilijker werden te onthouden en de volgende keer het wedstrijdverslag nog meer afweek van de waarheid. Ellert en Brammert waren eerst nog 1 meter 80, daarna 2 meter en nog een paar maanden later reuzen. Zo kan het raar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pewwy: prima roep tzt maar :)

@keeper: te lang verhaal. geen tijd voor :)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 03-05-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

hoezo? servers liggen er toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werken :) althans poging tot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:48:
[...]

16 seizoenen?
nouja iig, door zo triest en zielig te doen manouvreer je altijd een slechter team in dezelfde positie, wat nou als die nummer 2 het ook zou doen? Zou je hem dan gaan zitten beschuldigen dat jij kampioen bent geworden?
Ik vind het gewoon erg zielig om wedstrijden te vervalsen (want dat is het naar mijn mening) om zo een beter team te kunnen opbouwen, dit is juist totaal niet realistisch.
Die 16 seizoenen bedoelde ik natuurlijk niet letterlijk, ik dacht dat het speedy was die zei: "veel succes volgend jaar waar het lekker saaiiii wordt en dan heb je een heel jaar om te bedenken of dat jaar wel of niet wil promoveren." >> dat is natuurlijk lulkoek :) Lees dan wat The Dolf en ik zeggen.

Maar om terug te komen op wat jij zei; dat ik zo een ander team in een dergelijke situatie manouvreer (en die mss hogerop ook kansloos raakt), en als hij hetzelfde zou doen waardoor ik promoveer, dan zou ik inderdaad ziedend zijn op die gozer! wat een smerige achterbakse druiloor! Nee natuurlijk niet, komop zeg :> Dat is REALISTISCH handelen van die persoon, en daar ben ik het 'slachtoffer' van geworden. Part of the game, er komt meer bij kijken dan elke zondag een comp wedstrijd spelen. Je runt een club, en je hebt te maken met meer dan alleen je spelers: het financiele plaatje (met daarbij inclusief, de supps). Het komt zeker nu het niveau omhoog gaat meer en meer aan op details (lees: geld om die details te verwezenlijken).

Nogmaals - ik vervals niets. Ik heb geen enkele keer een b-eltal opgesteld en altijd voor mijn beste 11 gekozen. Volgens mij denk jij dat ik expres elke week met een b-elftal loopt te spelen zodat ik lekker niet promoveer zodat ik volgend seizoen ga zitten toekijken hoe een andere kneus volgend jaar kansloos is in de VI :9~ >:)

Maargoed; ik snap gewoon puur vanuit voetbaloogpunt jouw standpunt wel, maar er komt wat mij betreft meer bij kijken, waarmee ik voor mezelf ook tot de conclusie ben gekomen dat ik het spelletje wel heel serieus neem :X B) Maargoed, om er nu eindeloos over door te gaan. Volgens mij hebben beiden vanuit onze standpunten gelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Inderdaad. Iedereen heeft zijn mening erover. Is voorstander of tegenstander. Met de argumenten van de voorstanders kom je niet dichter bij de tegenstanders, en andersom ook niet. Dus ik denk dat we deze discussie maar moeten laten rusten (aangezien we die eigenlijk aan het eind van elk seizoen voeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

consequent competities frustereren door niet te promoveren terwijl kop en schouders boven de rest uitsteekt en je makkelijk een hogere competitie aan kan je is HEEL wat anders als een jaartje bijsterken in je huidige compo en het jaar erop wel promoveren.

als je het verschil niet snapt, kan je denk ik ook beter helemaal stoppen met HT en met alles eigenlijk wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:39:
consequent competities frustereren door niet te promoveren terwijl kop en schouders boven de rest uitsteekt en je makkelijk een hogere competitie aan kan je is HEEL wat anders als een jaartje bijsterken in je huidige compo en het jaar erop wel promoveren.

als je het verschil niet snapt, kan je denk ik ook beter helemaal stoppen met HT en met alles eigenlijk wel gewoon :)
Ik denk dat het niet om het snappen gaat. Iedereen snapt/begrijpt het wel, maar iedereen heeft een andere doelstelling voor ogen. Ik wil hattrick zo realistisch mogelijk spelen, terwijl het gewoon fictie is. Dus ik kijk naar gewone echte competitie's, bijvoorbeeld zaterdag amateurs 2e klasse. Daar ooit gehoord dat de kloploper wedstrijden gaat verliezen zodat ze niet promoveren naar de 1e klasse? Nee dus. Daarom vind ik persoonlijk dat je ten alle tijde voor promotie moet gaan. Andere mensen denken er anders over en willen niet promoveren omdat het team er nog niet klaar voor is. Ik vind gewoon als je eerste kunt worden in je divisie, dan ben je dus klaar, anders was je wel 4e geworden. Maar daar denken andere mensen weer anders over. Vandaar dat het mij verstandiger leek om de discussie te stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:54:
@pewwy: prima roep tzt maar :)

@keeper: te lang verhaal. geen tijd voor :)
Maar wel 3x binnen het uur kunnen posten ;) ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 14:06
TheKeeper schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:19:
Naar aanleiding van Yared zijn betoog over vroeger (vroegâh), 2 verhaaltjes van mijn hand voor een andere federatie:

.......

Zo kan het raar lopen.
Hilarisch :D

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:48:
[...]

Maar wel 3x binnen het uur kunnen posten ;) ha ha
dat is ff snel iets posten ter ontspanning :) alt-tab doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Hein hou je spelers maar gewoon lekker in je ploeg, de transfermarkt is behoorlijk ingestort omdat iedereen zijn stadion weer wilt uitbreiden (behalve ik dan :( )....ik train mijn trainees ook gewoon een niveautje hoger... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

-CKY2K- schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:35:
@Hein hou je spelers maar gewoon lekker in je ploeg, de transfermarkt is behoorlijk ingestort omdat iedereen zijn stadion weer wilt uitbreiden (behalve ik dan :( )....ik train mijn trainees ook gewoon een niveautje hoger... :P
Heet dan geen Hein, maar het is inderdaad niet leuk meer. Maar wel weer een mooi moment om je slag te slaan als je toch nog wat knaken hebt. Dan volgend seizoen voor lekker veel meer verkopen, nadat de grootste hausse weer geweest is. Niet onbelangrijk: Dan zijn er weer vele newbees bij, die allemaal 3 ton te besteden hebben en dat niet altijd even wijs doen (ervaring spreekt hier :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheKeeper schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:40:
[...]

Heet dan geen Hein, maar het is inderdaad niet leuk meer. Maar wel weer een mooi moment om je slag te slaan als je toch nog wat knaken hebt. Dan volgend seizoen voor lekker veel meer verkopen, nadat de grootste hausse weer geweest is. Niet onbelangrijk: Dan zijn er weer vele newbees bij, die allemaal 3 ton te besteden hebben en dat niet altijd even wijs doen (ervaring spreekt hier :/ )
Máár: die newbees kopen met 3 ton geen trainees van 1.5 miljoen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar ik moet ook geld hebben voor mijn stadion. kijken hoe ver ik kom met mijn kampioens- en promoveerbonus + seizoenkaartgeld anders moet er maar even tijdelijk iemand uit om dat gat te overbruggen.

ik wilde die trainee ook eigenlijk niet verkopen, maar had geld nodig. dus komt eigenlijk wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:52:
ja maar ik moet ook geld hebben voor mijn stadion. kijken hoe ver ik kom met mijn kampioens- en promoveerbonus + seizoenkaartgeld anders moet er maar even tijdelijk iemand uit om dat gat te overbruggen.

ik wilde die trainee ook eigenlijk niet verkopen, maar had geld nodig. dus komt eigenlijk wel goed uit.
Trouwens, seizoenkaartgeld :? Je bedoeld dat je aan het begin van het seizoen een bedrag krijgt ofzo waar men seizoenkaarten besteld? Dat bestaat toch helemaal niet in hattrick, je krijgt toch gewoon per wedstrijd je centjes van de bezoekers? En je kampioens-promoveerbonus kan je gewoon uitrekenen, jij zit ook in de VII dus dat wordt 100k (eventueel +10 met topscoordersbonus).

110k dus max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 94195 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:03:
[...]

Trouwens, seizoenkaartgeld :? Je bedoeld dat je aan het begin van het seizoen een bedrag krijgt ofzo waar men seizoenkaarten besteld? Dat bestaat toch helemaal niet in hattrick, je krijgt toch gewoon per wedstrijd je centjes van de bezoekers? En je kampioens-promoveerbonus kan je gewoon uitrekenen, jij zit ook in de VII dus dat wordt 100k (eventueel +10 met topscoordersbonus).

110k dus max.
nee hoor, zogauw het nieuwe seizoen begint moet iedereen netjes z'n jaarlijkse contributie weer betalen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 03-05-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
idd! hoe verklaar je anders dat als je nieuwe supporters krijgt je daar ook geld voor krijgt --> jawel die kopen een seizoenskaart! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:23:
[...]

nee hoor, zogauw het nieuwe seizoen begint moet iedereen netjes z'n jaarlijkse contributie weer betalen ;)
haha, ja klopt: contributie! maar geen seizoenskaarten. Maargoed dat is voor rond de 1100supps hoogstens 30/40 euro ofzo? Tenminste ik had toen met ik meen 900 25k (ongeveer hoor). Dus dan zou het voor H3!N bovenop de 110 + 40 = max 150k worden. Daar kom je niet al te ver mee met stadionuitbreiding B) Dus ik zou niet al je hoop daarop richten en dan toch zeker iets verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:34:
idd! hoe verklaar je anders dat als je nieuwe supporters krijgt je daar ook geld voor krijgt --> jawel die kopen een seizoenskaart! ;)
Nee lid zijn van een vereniging is wat anders dan een seizoenskaart. Je krijgt niet voor niets altijd per wedstrijd je centjes erbij voor de opkomst van supporters :9 Contributie betalen is om lid te mogen zijn, maar dus geen seizoenskaarten - daardoor was ik ook in de war met wat H3!N zei.

Als je bv 1000 supps hebt komen er toch ook niet maar 1000 man naar je wedstrijden? :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 03-05-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zijn wel seizoenskaarten die je supps kopen. en ook niet aan het begin van het seizoen maar in het tussen seizoen. aangezien ik tegen die tijd +/-1200 supps heb en kampioen ben, ga ik kijken of ik daar genoeg aan heb(+nog een spelertje verkopen eventueel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even voor de zekerheid: Na de trainingsupdate van volgende week vrijdag pas de training voor twee weken veranderen he? (kan die extra lvls conditie wel gebruiken namelijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:55:
Even voor de zekerheid: Na de trainingsupdate van volgende week vrijdag pas de training voor twee weken veranderen he? (kan die extra lvls conditie wel gebruiken namelijk :P )
Ja kijk, je blijft gewoon oefenwedstrijden spelen. Zelf weet je dat je a.s. zondag de laatste competitiewedstrijd speelt, die woensdag daarop nog een oefenwedstrijd, dus de vrijdag daarop heb je dus nog gewoon 100% training. De zondag na de laatste wedstrijd speel je geen wedstrijd, dus dan kun je de training veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Ik heb een wel heel vaag verzoek aan 1 van jullie.

Ik heb zaterdag een speler gekocht. Ik had een speler van me tekoop staan waarop al een bod was gedaan, zodat ik die speler al kon kopen. Tot mijn verbazing zag ik zondag dat ik nog maar 5x kon inloggen omdat dus teveel had besteed. Ik denk nu dat ik bij de economische update van een week ervoor ook al diep in de min stond. Dom dus :( .

Ik heb enkele spelers tekoop gezet maar omdat ik dus nog nu nog maar 1x mag inloggen wil ik vragen of 1 van jullie wil kijken of ze toevallig verkocht zijn :) . Dan kan ik eventueel inloggen en weer spelers te koop zetten, of rustig afwachten op de komende economische update. team: foray

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 17731 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:33:
Voila :)

03-05-2005 Sold William Rönnborg to AC NOOB 1 428 000 € 4 270
01-05-2005 Sold Timur Niilo to drojdierii 1 858 000 € 8 110

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zaterdag een speler gekocht. Ik had een speler van me tekoop staan waarop al een bod was gedaan, zodat ik die speler al kon kopen. Tot mijn verbazing zag ik zondag dat ik nog maar 5x kon inloggen omdat dus teveel had besteed. Ik denk nu dat ik bij de economische update van een week ervoor ook al diep in de min stond. Dom dus :( .

Ik heb enkele spelers tekoop gezet maar omdat ik dus nog nu nog maar 1x mag inloggen wil ik vragen of 1 van jullie wil kijken of ze toevallig verkocht zijn :) . Dan kan ik eventueel inloggen en weer spelers te koop zetten, of rustig afwachten op de komende economische update. team: foray

BVD
03-05-2005 Verkocht William Rönnborg aan AC NOOB 1 428 000 € 4 270
01-05-2005 Verkocht Timur Niilo aan drojdierii 1 858 000 € 8 110
30-04-2005 Gekocht Lasse Myller van FC Pieczewo 1 750 000 € 4 470
28-04-2005 Verkocht Ilan Pollak aan FCB.Recht 787 000 € 2 720

Edit: was al gebeurd zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

ah hartstikke bedankt :D ben dus uit mijn geldzorgen! Nu hopelijk niet in een zatte bui tevaak inloggen deze week...
s_de_hoog schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:43:
[...]

Voila :)

03-05-2005 Sold William Rönnborg to AC NOOB 1 428 000 € 4 270
01-05-2005 Sold Timur Niilo to drojdierii 1 858 000 € 8 110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

BVD
Kan je ook lekker zelf doen :9
Gewoon op Nederland klikken, klik op zoeken, zoek je team en klik op transfergeschiedenis (zonder in te loggen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Iemand nog een friendly morgen?

Heb 3x25 teams uitgenodig, en nog geen match
Misschien toch volgende keer wat bekendere landen

Dus friendly, daag maar uit!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

yared schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:36:

Okeej... dat word (mits je accepteert :p) een nulletje of 20 voor je :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

yared schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:36:

Wat had je uitgedaagd dan? Alleen Georgië, Jamaica en Kenia?
Afgelopen weken Saudi Arabië, Nigeria (daagde mij uit in mijn stadion, maar snel even omgedraaid) en nu Verenigde Arabische Emiraten. Ik had eerst veel moeite met de Arabische landen. Ook de landen in Midden-Amerika zijn erg lastig vindt ik. Voornamelijk door het tijdsverschil.

Mocht je tips nodig hebben, HT-mail me maar even.
(ja, ik heb de arrogantie om mezelf een kenner te noemen :7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
Gister een trainee van me verkocht aan een Noors eredivisieteam :D
Ik hoop dat hij hem lekker ver doortraint en dan weer verkoopt, krijg ik weer lekker wat knaken als vorige eigenaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Grappig, hij heet Pinilla... een spits van Sporting CP die de 2-1 scoorde tegen AZ
en gaat naar Molde, de club waar Heerenveen speler Hestad weer naar terug keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:01:
[...]

Okeej... dat word (mits je accepteert :p) een nulletje of 20 voor je :p
Helaas voor jou is een grotere uitslag dan 14 - 0 nog nooit geconstateerd binnen de hattrickwereld (uitgezonderd wedstrijden die op penalty's zijn beslist (om de hele oplettende hattricker even voor te blijven)).

Iedereen die nog in de GoT cup zit, veel succes vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Bij wijze van spreken misschien??

Wordt het tijd voor een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Sandyman538 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:22:
[...]

Helaas voor jou is een grotere uitslag dan 14 - 0 nog nooit geconstateerd binnen de hattrickwereld (uitgezonderd wedstrijden die op penalty's zijn beslist (om de hele oplettende hattricker even voor te blijven)).

Iedereen die nog in de GoT cup zit, veel succes vanavond :)
Ik wou net zeggen... :)

Geloog dat er zelf eens match is die op 237-236 geëindigt was? Stel je voor dat dat jouw match is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Waarom altijd vast blijven houden aan die conventies. We hebben nu de grens van 10 pagina's en duizend post reeds overschreden. Wie weet hoe ver we nog kunnen gaan... Toon moed en ga door met posten in dit topic, juist omdat het te groot is.

straks halen we de 1200 posts of meer. Juist dit soort pioniersschap is wat anderen groot heeft gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Little Bear schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:15:
[...]

Ik wou net zeggen... :)

Geloog dat er zelf eens match is die op 237-236 geëindigt was? Stel je voor dat dat jouw match is...
Hahaha... 237-236? of bedoel je 27-26, waarbij het laatste doelpunt mysterieus tot stand komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

TOTO TOTO TOTO

Uitslag week 13:
Marcel_Meessen 8
MaestroTim 6
cquintus 5
neudeboules 5
Wubmaster 5
Rosetec 4
hestaatje 4
s_de_hoog 3
Kyoko 3
Brainpower 3

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Marcel_Meessen
88
13
2
neudeboules
75
12
3
hestaatje
71
13
4
Wubmaster
70
13
5
Brainpower
57
12

en daarnaast de nieuwe toto:

RC Grand Varet - BZF
dwergen - 2e jeugd
Wubmastert - IJsselstein United
East-side kickers - parkietenboys
the dutch vipers - Doffe Ellende
Great Wankers - Fox's Rangers
Splash to the future Amsterdam - fc united
De Daltons - Harlem Hattricks
FCKneppers - F.C. HCP
Nocturnal Supremacy - Asserboys 2
bonuswedstrijd
Milsbeek - Pielewiepers

Met wederom Pielewiepers in de bonuswedstrijd, in de strijd tegen degradatie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Anoniem: 117852 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:09:
Vandaag nog n uitmuntende def van 20 verkocht voor 1.25M maar dat was echt wel de topprijs denk ik. (zat al klaar om m opnieuw te listen) Gekocht door n mede-GoT'er, namelijk kdbunited want m'n speler had goed SH. Leuke trainees wat ie inkoopt zeg, nu lekker doortrainen naar goddelijk SH ofzo. :P :P
Ik koop vrij veel uitmuntende verdedigers de laatste tijd. Prijzen varieren tussen de 1,05 en 1,3M, je hebt dus een goede prijs gehad :)
Er zijn maar een beperkt aantal uitmuntende verdedigers met redelijk+ sh op de tl, dus ik kan niet zo kieskeurig zijn wat betreft de prijs.

Kdbunited is afgelopen zondag kampioen geworden van de IV.53!!! :), maar promotie zal erg lastig gaan worden. Daar staat tegenover dat ik het volgende seizoen vrijwel zeker ga promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey kdb hoe doe je dat logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

TheKeeper schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:11:
[...]

Wat had je uitgedaagd dan? Alleen Georgië, Jamaica en Kenia?
Afgelopen weken Saudi Arabië, Nigeria (daagde mij uit in mijn stadion, maar snel even omgedraaid) en nu Verenigde Arabische Emiraten. Ik had eerst veel moeite met de Arabische landen. Ook de landen in Midden-Amerika zijn erg lastig vindt ik. Voornamelijk door het tijdsverschil.

Mocht je tips nodig hebben, HT-mail me maar even.
(ja, ik heb de arrogantie om mezelf een kenner te noemen :7).
alle landen die ik nog niet gespeeld had tot elke keer mijn lijstje vol was. Ik daag ook niemand uit die niet in 3 dagen ervoor hebben ingelogd, bijna allemaal mensen die elke dag logden. Daarnaast kijk ik ook altijd of ze een friendly regelmatig spelen, in die landen boeit het mensen schijnbaar weinig want veel vallen eraf.
Ik daag altijd mensen uit om bij hun thuis te spelen, bij mijzelf thuis boeit me niet, teveel geouwehoer.
En altijd bekerregels.

Mocht je hierboven nog iets toe te voegen hebben hoor ik het graag. :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.