Joss schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:48:
[...]
16 seizoenen?
nouja iig, door zo triest en zielig te doen manouvreer je altijd een slechter team in dezelfde positie, wat nou als die nummer 2 het ook zou doen? Zou je hem dan gaan zitten beschuldigen dat jij kampioen bent geworden?
Ik vind het gewoon erg zielig om wedstrijden te vervalsen (want dat is het naar mijn mening) om zo een beter team te kunnen opbouwen, dit is juist totaal niet realistisch.
Die 16 seizoenen bedoelde ik natuurlijk niet letterlijk, ik dacht dat het speedy was die zei:
"veel succes volgend jaar waar het lekker saaiiii wordt en dan heb je een heel jaar om te bedenken of dat jaar wel of niet wil promoveren." >> dat is natuurlijk lulkoek
Lees dan wat The Dolf en ik zeggen.
Maar om terug te komen op wat jij zei; dat ik zo een ander team in een dergelijke situatie manouvreer (en die mss hogerop ook kansloos raakt), en als hij hetzelfde zou doen waardoor ik promoveer, dan zou ik inderdaad ziedend zijn op die gozer! wat een smerige achterbakse druiloor! Nee natuurlijk niet, komop zeg

Dat is REALISTISCH handelen van die persoon, en daar ben ik het 'slachtoffer' van geworden. Part of the game, er komt meer bij kijken dan elke zondag een comp wedstrijd spelen. Je runt een club, en je hebt te maken met meer dan alleen je spelers: het financiele plaatje (met daarbij inclusief, de supps). Het komt zeker nu het niveau omhoog gaat meer en meer aan op details (lees: geld om die details te verwezenlijken).
Nogmaals - ik vervals niets. Ik heb geen enkele keer een b-eltal opgesteld en altijd voor mijn beste 11 gekozen. Volgens mij denk jij dat ik expres elke week met een b-elftal loopt te spelen zodat ik lekker niet promoveer zodat ik volgend seizoen ga zitten toekijken hoe een andere kneus volgend jaar kansloos is in de VI
Maargoed; ik snap gewoon puur vanuit voetbaloogpunt jouw standpunt wel, maar er komt wat mij betreft meer bij kijken, waarmee ik voor mezelf ook tot de conclusie ben gekomen dat ik het spelletje wel heel serieus neem

Maargoed, om er nu eindeloos over door te gaan. Volgens mij hebben beiden vanuit onze standpunten gelijk