Mensen mensen mensen ik heb een paar vraagjes (en ja ik heb al lopen zoeken

)
In hoeverre heeft weinig ervaring met een opstelling invloed op je resultaten? Dit is afhankelijk van het leiderschap van je aanvoerder toch? Die is bij mij redelijk namelijk.
Ik wil mijn aanvalsrating verbeteren, omdat die met 3-5-2 toch wat erg matigjes is (slecht (laag) zelfs), ik wil dus in navolging van een andere bekende defencetrainer hier (ik noem geen namen Reggie of Josssss

) 3-4-3 gaan spelen. De partij van aanstaand weekend is beslissend voor promotie naar de VII. Aan een gelijkspel heb ik al genoeg. Gelukkig is mijn directe concurrent waartegen ik speel te lui om zelfs oefenwedstrijden te spelen, dus de laatste tijd heeft hij een hoop punten laten liggen.
Volgens HAM haal ik met 3-4-3 een slecht (heel laag) middenveld. Ik speel dan met 3 innermids en 1 vleugel (aanvallend). Mijn tegenstander haalt consequent een waardeloos (heel laag) middenveld en al zijn andere ratings zijn ook slechter dan die van mij (vooral mijn defenceratings zijn veel beter

). Op zijn linkervleugel haalt hij altijd redelijk (heel laag) zijn hoogste rating, deze vleugel is bij mij onbemand, maar mijn rechtervleugelverdediging haalt een goed (laag) score volgens HAM, dus dat moet goed komen...wat denken jullie? Is het verstandig om deze wedstrijd al 3-4-3 te gaan spelen?
Gaat om deze wedstrijd: 36119270
Alvast bedankt!
(en ja Hein ik heb twee opa's gekocht met redelijk/redelijk stats voor in de spits...1 is 30 andere 31 en kostten me 30k per stuk, zijn laatste opa's die ik koop beloofd!

)