Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[dikkenekmodus]
hehe blijkt dat ik het voorbije edities nog zo slecht niet heb gedaan met die cuporganisatie :*)
[/dikkenekmodus]

23 mei verdubbelen de stadionkosten weer, gaan de inkomsten ook omhoog?

en hoe belangrijk is passen nu precies voor scoring trainees met het oog op verkopen met zoveel mogelijk winst?

[ Voor 4% gewijzigd door Little Bear op 28-04-2005 17:24 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:51:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de GoTtrick site er geen donder van snapte. Volgens het schema had ik tweek keer Yared op zijn flikker moet geven ipv één keer. Twee weken achter elkaar dezelfde wedstrijd spelen leek me niet de bedoeling dus wachtte de uitdagingen van tegenspelers in de cup af.

Maar ik snap je ergenissen dus. (dacht dat ik de enige was)
Idd dit klopte niet. Maarja, volgende keer kan je beter in zo'n geval de cupgeit even een HT-mailtje sturen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Little Bear schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:23:
[dikkenekmodus]
hehe blijkt dat ik het voorbije edities nog zo slecht niet heb gedaan met die cuporganisatie :*)
[/dikkenekmodus]

23 mei verdubbelen de stadionkosten weer, gaan de inkomsten ook omhoog?

en hoe belangrijk is passen nu precies voor scoring trainees met het oog op verkopen met zoveel mogelijk winst?
Met passen erbij zijn ze enkele tonnen meer waard. Al naar gelang de hoogte van de passen skill. Maar je betaald ook voor passen, dus in principe maakt het niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:42:
[...]

Maar je betaald ook voor passen, dus in principe maakt het niks uit :)
BS. aanschaf is idd hoger, maar per saldo levert het echt wel veel meer op. bovendien wordt je team er sterker door dus de appel snijdt aan 2 kanten van de boom met een medaille van de keerzijde met een mes.

oftewel het loont.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:10:
[...]

BS. aanschaf is idd hoger, maar per saldo levert het echt wel veel meer op. bovendien wordt je team er sterker door dus de appel snijdt aan 2 kanten van de boom met een medaille van de keerzijde met een mes.

oftewel het loont.
Helemaal geen BS
Ik train al seizoenen lang spitsen, en betaal voor een spits met goed passen zo 6 ton meer. Bij het verkopen krijg je er ook 6 ton meer voor. Dus het maakt in mijn geval geen fuck uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan doe je het niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou waar ik zelf ben achter gekomen is dat als je wingers trained dat passen je wingers accumelatief in waarde mee stijgt ik bedoel een redelijk wing met redelijk passen van 17 jaar kan je voor 20k krijgen maar een briljant winger met redelijk passen is 5 ton meer waard dan een briljant winger zonder passen. Maar jah dat is wingers he en dit is misschien wel appels met peren vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is het niet. het is precies hetzelfde.

ik heb nu een 17 jarige redelijk pm /redelijk passen gekocht(die al na 1 week na goed pm steeg, maar dat terzijde die kostte mee 300k. beetje veel, maar achteraf gezien valt het wel mee na 1 week gestegen dussuh... ) een normale 17 jarige redelijk pm zonder passen(beetje hoge tsi) kost je 70k ofzo. laten we zeggen dat je ruim 2 ton meer kwijt bent door dat passen.

als deze gast zometeen briljant is met redelijk passen is ie niet 2 ton meer waard dan diegene zonder passen, maar echt wel 2 tot 3, misschien wel 4 keer die 2 ton meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:49:
nou waar ik zelf ben achter gekomen is dat als je wingers trained dat passen je wingers accumelatief in waarde mee stijgt ik bedoel een redelijk wing met redelijk passen van 17 jaar kan je voor 20k krijgen maar een briljant winger met redelijk passen is 5 ton meer waard dan een briljant winger zonder passen. Maar jah dat is wingers he en dit is misschien wel appels met peren vergelijken
Ik haal het zelfde geintje nu uit en als je beetje slim koopt, kun je redelijk wing met goed passen voor 70k kopen. Had in het begin 1 speler met matig wing en goed passen. Die ging na dagen naar redelijk wing en koste me slechts 17k. Maar wat ik merk is dat wingers zonder bijstat (passen of pm) gewoon niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:01:
...

Dit is de 8e keer dat we het organiseren, 8e keer dat ik meedoe en heb nu niet meegedaan met de lol
Da's jammer :)
Ik begrijp de frustraties , duss respect >:) Maar zo hebben andere teams ook eens een kansje :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
[...]

oftewel het loont.
Geweldige uitdrukking weer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
[...]

oftewel het loont.
Dit is al de 2e keer vandaag dat je zo'n briljante zin op papier zet H3!N, hulde, ha ha _/-\o_ Ik lag me helemaal slap achter mijn computer unit. :)

@GoT Cup: vervelend dat er een paar dingetjes fout zijn gegaan. Maar zoals al eerder gezegd, het blijft mensen werk, en ook nog vrijwilligerswerk. Van fouten kan men leren denk ik altijd maar. Ik zit in ieder geval in de kwartfinales ;)

YP: vandaag verkocht voor 80k, niet onaardig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou zo kan ie wel weer. ik loop helemaal wijdbeens van al die veren...

ff az kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +1 19 jr naar uitmuntend
Vorm +2/-9
TSI +1.790/-1.130

de vormdip begint... niet dat dat boeit. als ie begin seizoen maar weer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 07:58:
PM +1 19 jr naar uitmuntend
Vorm +2/-9
TSI +1.790/-1.130

de vormdip begint... niet dat dat boeit. als ie begin seizoen maar weer goed is.
Neem aan dat je in tussenseizoen conditie gaat trainen, dus niet handig met vormdip. Je deed sowieso niet aan de trainingsresultaten toch :P ?

Ik hoop dat in het tussenseizoen mijn 9 trainees (waarvan 2 vleugel) flink in conditie zullen stijgen en dat de conditie niet naar me overige spelers gaat, dan heb ik twee conditie uitstekend (mijn beste 2 trainees) en de rest rond matig/goed en mijn 3 'toekomst' trainees zitten net onder matig waarschijnlijk, maargoed die komen toch pas over 2 seizoenen in aanmerking voor basis11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel om 8 uur 's ochtends als ik amper kan nadenken omdat ik nog geen koffie op heb :)

ik ga cond. trainen ja. dus vorm zal begin seizoen niet spectaculair zijn. ff duimen draaien voor een dikke mickey mouse VI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ik doe nog wel eens aan TU, maar niet als Tomattrick de waarden van vorige week niet als basis neemt, maar de waarden van een week ervoor. Ik zou dus 5 skill stijgingen hebben? Nee dus, 2 waren vorige week al het geval. Maar over vorm en TSI dus niets te zeggen :(
Nou ja, ik weet wel dat de vorm van de basis 11 weer gezakt is :S

Ik hoop ook op een mickey mouse VI en het zit er nog wel in ook. Momenteel in de top 100 van VII-teams. Nog 2 MotS-partijen voor de boeg. De 2e is gelukkig thuis. Nu nog uitmaken of ik 3-5-2 of 4-5-1 ga ballen :S

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen mensen mensen ik heb een paar vraagjes (en ja ik heb al lopen zoeken ;) )
In hoeverre heeft weinig ervaring met een opstelling invloed op je resultaten? Dit is afhankelijk van het leiderschap van je aanvoerder toch? Die is bij mij redelijk namelijk.

Ik wil mijn aanvalsrating verbeteren, omdat die met 3-5-2 toch wat erg matigjes is (slecht (laag) zelfs), ik wil dus in navolging van een andere bekende defencetrainer hier (ik noem geen namen Reggie of Josssss ;) ) 3-4-3 gaan spelen. De partij van aanstaand weekend is beslissend voor promotie naar de VII. Aan een gelijkspel heb ik al genoeg. Gelukkig is mijn directe concurrent waartegen ik speel te lui om zelfs oefenwedstrijden te spelen, dus de laatste tijd heeft hij een hoop punten laten liggen.

Volgens HAM haal ik met 3-4-3 een slecht (heel laag) middenveld. Ik speel dan met 3 innermids en 1 vleugel (aanvallend). Mijn tegenstander haalt consequent een waardeloos (heel laag) middenveld en al zijn andere ratings zijn ook slechter dan die van mij (vooral mijn defenceratings zijn veel beter :Y) ). Op zijn linkervleugel haalt hij altijd redelijk (heel laag) zijn hoogste rating, deze vleugel is bij mij onbemand, maar mijn rechtervleugelverdediging haalt een goed (laag) score volgens HAM, dus dat moet goed komen...wat denken jullie? Is het verstandig om deze wedstrijd al 3-4-3 te gaan spelen?

Gaat om deze wedstrijd: 36119270

Alvast bedankt!

(en ja Hein ik heb twee opa's gekocht met redelijk/redelijk stats voor in de spits...1 is 30 andere 31 en kostten me 30k per stuk, zijn laatste opa's die ik koop beloofd! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verdedigen +1; 19j uitmuntend
Verder vorm -5 ofzo, heerlijk zo dat Hattrick

@CKY2K: heb je woensdag al 3-4-3 gespeeld? Zonee zou ik het niet doen, maar ik ben dan ook wel een watje :9 Ik had met een redelijk leider/slecht ervaring een organisatie die daalde naar redelijk en weer steeg naar goed, dus opzich kan het wel... En ohja, ik haaldde ook precies hetzelfde middenveld met zelfs nog iets mindere spelers.

Achteraf dus zou ik dus zeggen dat je het wel KAN doen, als je een goede aanvoerder hebt :)
(btw. je laat me blozen :X :9, ik ben iemand voorbeeld B) )

[ Voor 79% gewijzigd door Joss op 29-04-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Voorbeeld? Nee je had slechts een goed idee! ;)
Mijn aanvoerder heeft matig (hoog) ervaring en redelijk leiderschap dus dan zal het wel moeten kunnen denk ik, of zal mijn middenveld dan teveel inzakken? Hmm dilemma's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moeiljik doen als je toch wel wint? ik snap het niet zo goed. die gast is veel slechter dan jij bent. en met een redelijk leider / slecht ervaring aanvoerder vind ik het ook wat riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot mijn eigen verbazing zag ik dat 3 spelers naar goed verdedigen zijn gegaan, waarvan 2 onverwacht. 2, 18 jarige spelers (die ik vorig seizoen ook al had), zijn dit seizoen in 7 weken van redelijk naar goed gegaan. Terwijl ik op zo'n 9 a 10 weken had gerekend (redelijk coach en 100% trainingsintensiteit). Geloof me ik klaag niet 8), maar ik dacht altijd dat het standaard 9 a 10 week wachten was op een verhoging bij verdedigers (van 18 jaar). Is dit dan gewoon mazzel of komt het misschien omdat vleugelverdedigers met verdedigende opdracht extra training krijgen (lijkt mij heel sterk, maja :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:34:
waarom moeiljik doen als je toch wel wint? ik snap het niet zo goed. die gast is veel slechter dan jij bent. en met een redelijk leider / slecht ervaring aanvoerder vind ik het ook wat riskant.
Hey redelijk leider/matig ervaring he ;)
Wil graag wat aanvallender spelen, ben dat behoudende een beetje zat eerlijk gezegd dat is de reden...

Bij 3-5-2 zijn mijn verdedigende ratings en middenvelratings practisch hetzelfde en mijn aanvalsrating iets zwakker, misschien toch wel slim om 3-4-3 pas vanaf volgende week te gaan proberen, dan moet de buit al binnen zijn en MOTS ik toch! :P Thx for the tips mensen! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 29-04-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik deed het in een oefenwedstrijd met een redelijk/slecht ;) speel op safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Tot mijn eigen verbazing zag ik dat 3 spelers naar goed verdedigen zijn gegaan, waarvan 2 onverwacht. 2, 18 jarige spelers (die ik vorig seizoen ook al had), zijn dit seizoen in 7 weken van redelijk naar goed gegaan. Terwijl ik op zo'n 9 a 10 weken had gerekend (redelijk coach en 100% trainingsintensiteit). Geloof me ik klaag niet 8), maar ik dacht altijd dat het standaard 9 a 10 week wachten was op een verhoging bij verdedigers (van 18 jaar). Is dit dan gewoon mazzel of komt het misschien omdat vleugelverdedigers met verdedigende opdracht extra training krijgen (lijkt mij heel sterk, maja :P).
Ahh dus jij hebt mijn update te pakken, geen problemen hoor, maar ik verwacht die gepopte spelers morgen bij ons op de training te zien en krijg jij van mij 3 redelijk verdedigers die je dan weer kan trainen tot goed ;)

Mijn TU is vrij dramatisch,
Verdedigen +1 (redelijk->goed)
Vorm -10!!/+2 (maar goed dat ik toch al kampioen ben ;))

Naja, dan moeten al mijn verdedigers volgende week maar poppen, ik hoop dat er dan 2 van goed naar uitstekend gaan. Toch mooi om volgend seizoen met 3-5 uitstekende verdedigers te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij opvalt is dat al mijn trainees een week eerder overgaan dan ik verwacht. komt dit door extra assistent trainers? if zit HAM er gewoon naast? ik vind het iig wel prima :)

ben benieuwd wat voor mid rating ik haal zondag. 3 uitmuntende mids en speel thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:14:
[...]

Ahh dus jij hebt mijn update te pakken, geen problemen hoor, maar ik verwacht die gepopte spelers morgen bij ons op de training te zien en krijg jij van mij 3 redelijk verdedigers die je dan weer kan trainen tot goed ;)
Ach misschien kunnen we wel wat regelen ;), iig ben ik niet van plan mijn net gepopte spelers van de hand te doen :P, maar wil jouw spelers best gaan trainen heb, net een paar goed verdedigers (met lage passing) verkocht dus is nog wel een plaatsje vrij :P.

Zit nu wel in een dilemma overigens, mijn counter is inmiddels briljant en wordt alleen maar beter. Dus zit er over na te denken om volgend jaar mijn trainees (voorlopig) te houden en als sluipschutters elke tegenstander in mijn competitie nogal te frustreren }). Maja volgens mij zitten nou niet bepaald liefhebbers op dit forum van de countervaardigheid :X. Aangezien trainen bij mij nogal wonderbaarlijk snel gaat hoop ik volgend seizoen die countervaardigheid nog wat verder uit te bouwen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat bij jou niet sneller dan bij anderen hoor :) wellicht zijn een paar aankopen wat eerder overgegaan dan verwacht, das mooi meegenomen.

en over dat counteren.. ik vind het een wat overschatte taktiek. in de VIII is het leuk een aardig tegen slechte teams, maar tegen betere teams ga je er wel af. tenzij je een HELE hoge verdediging hebt.

achja zolang je ermee wint moet je er vooral mee doorgaan :) tot dat het spaak loopt dan moet je wat anders verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:47:
het gaat bij jou niet sneller dan bij anderen hoor :) wellicht zijn een paar aankopen wat eerder overgegaan dan verwacht, das mooi meegenomen.

en over dat counteren.. ik vind het een wat overschatte taktiek. in de VIII is het leuk een aardig tegen slechte teams, maar tegen betere teams ga je er wel af. tenzij je een HELE hoge verdediging hebt.

achja zolang je ermee wint moet je er vooral mee doorgaan :) tot dat het spaak loopt dan moet je wat anders verzinnen.
Het zal bij mij dan idd niet sneller gaan, feit blijft wel dat die aankopen 2 stappen omhoog zijn gegaan en niet 1 tje, waarvan de laatste stap in 7 weken :P zal dan wel idd geluk zijn. Kan me niet herinneren dat jij een groot voorstander was van counteren ;), maar denk dat je wel gelijk hebt. Mijn centrum verdediging is inmiddels redelijk of dat genoeg is voor een VIII klasse voor counteren tegen ook de hogere teams zal nog moeten blijken idd, groot voordeel is natuurlijk wel dat je 10 spelers per week traint :*), nu zijn dat er "slechts" 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook wel een prima taktiek, maar vaak overschat. maar zoals ik al zei zolang je wint zie ik geen rede om het te wijzigen :)

ik was vroeger altijd wel 'bang' tegen een counterploeg door die hoge def ratings, maar een aantal wedstrijden tegen counterploegen met wonderbaarlijke(oud) verdedigingsratings werden toch vrij makkelijk gewonnen met amper kansen tegen. ik weet ook eigenlijk helemaal niet of het nou altijd wel slim is om counter te spelen ook al train je verdedigen(en heb je daar dus hoge ratings)

ik zou gewoon naar het middenveld kijken. zodra dat beter is dan je tegenstander niet counteren. maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Counteren wordt in mjin ogen zwaar overschat.
Die 2 counterkansen die er uit voortkomen moeten ook nog maar even afgerond worden. Dat is knap lastig. Ik ben veel meer voor tactiek met induviduele orders.

Wat mij ook opvalt is dat veel teams met AIM spelen, wat is daar goed aan? Van mij mogen ze, ze lopen recht in het mes bij mij (winger trainer met verdedigende innermids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik streef naar een balans in het team. ik wil niet 1 positie super sterk en de ander zwaar brak. dan ben je makkelijker te verslaan. daarom vind ik taktiek 'normaal' ook het lekkerst. lever je niks in. ik heb wel een aanvallende coach, maar dat is omdat aanvalratings nog steeds veel belangrijker zijn dan verdedigingsratings(in combi met een goed middenveld anders krijg je alsnog geen bal :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Ik heb vandaag gewoon +9 / -1 vorm gehaald met mijn training. Jammer dat mijn niet spelende echter de vom erbij krijgen. Ik heb trouwens al tijden 3-4-3 gespeeld echter is het wel vervelend dat mijn andere teams in mijn competitie allemaal vol op het middenveld spelen :(

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, m'n eerste bovennatuurlijke spits :)
Eindelijk ga ik weer eens wat kunnen kopen (deze spits gaat eruit).

Leuk zijn trouwens ook de waardestijgingen per week als je een paar dure spelers rond hebt lopen (elke week ong. +7000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jongens, vandaag mijn eerste speler naar formidable positiespel!

Gert Punt
playerID=46500769

Hoe vet is dat! Ik heb alleen mijn begroting niet rond voor volgend seizoen, en ik ben bang dat ik geen licentie krijg van de KNVB, dus deze jongen moet wel op de transferlijst.
Ik voel me net vitesse, maar ja, die hebben dit seizoen ook prima gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Redelijk lekkere TU vandaag. Verdedigen: +2. Komt perfect uit want die gaan allebei op de TL. Ik heb dringend een goede keeper nodig. 1 18-jarige def is naar outstanding gegaan en 1 20-jarige naar magnificent. Die 2 moeten in totaal iets minder dan 4 miljoen opbrengen. Ik denk dat er wel een world class keeper inzit en dat is een aardige verbetering tov de excellent die ik nu heb (en ook nog in zwakke vorm is :'(). Mocht er promotie naar IV inzitten, en dat is goed mogelijk, dan heb ik die hard nodig denk ik!

[ Voor 10% gewijzigd door dreamtheater42 op 29-04-2005 16:22 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:57:
Jongens jongens, vandaag mijn eerste speler naar formidable positiespel!

Gert Punt
playerID=46500769

Hoe vet is dat! Ik heb alleen mijn begroting niet rond voor volgend seizoen, en ik ben bang dat ik geen licentie krijg van de KNVB, dus deze jongen moet wel op de transferlijst.
Ik voel me net vitesse, maar ja, die hebben dit seizoen ook prima gedraaid.
Pas op he!!! Don't mess with Vitesse.... vergelijk je team eerder met Fortuna dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede tweakers ik heb misschien wel een leuk idee om in te voeren in hattrick.

Het idee is gebaseert op teams als AZ en PSV die het erg goed doen in europa zonder dat er echte sterren spelen, en die niet de begroting hebben om theoretisch de finale van een belangrijk toernooi kunnen halen maar het toch doen (of heel ver komen :) )

Teambalans! gebaseert op teamspirit, maar dan met het verschil dat het niet wekelijks verandert maar dat het seisoens/spelers gebonden is, natuurlijk heeft de coach hier ook een grote invloed op.

De teambalans stijgt als het team goed in balans is, dus eigenlijk als alle spelers van gelijksoortig niveau zijn of als er goede leiders zijn op alle linie's. teambalans kan bijvoorbeeld zakken als er veel nieuwe spelers gekocht of verkocht worden of als de coach te lang aan het roer zit.

het is natuurlijk een idee dat verder uitgewerkt kan worden, maar daarom post ik het dan ook hier op een (discussie) forum :) veel van jullie hebben hier ook vast wel ideeen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
en voor hoeveel % wilde je dit mee laten tellen in een wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien oplopend per gewonnen wedstrijden, klein percentage uiteraard, maar misschien dat het tegen betere team iets meer kan meetellen dan tegen teams van ongeveer dezelfde klasse.

het is allemaal nog wat vaag, maar misschien dat je zelf een percentage in je hooft had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:03:
misschien oplopend per gewonnen wedstrijden, klein percentage uiteraard, maar misschien dat het tegen betere team iets meer kan meetellen dan tegen teams van ongeveer dezelfde klasse.

het is allemaal nog wat vaag, maar misschien dat je zelf een percentage in je hooft had?
ik heb geen percentage in mijn hoofd nee :9 . Ben dan ook niet echt een voorstander ervan, omdat hattrick al redelijk onvoorspelbaar is. Wat niet afneemt dat het idee op zich leuk/innovatief is hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:04:
[...]

ik heb geen percentage in mijn hoofd nee :9 . Ben dan ook niet echt een voorstander ervan, omdat hattrick al redelijk onvoorspelbaar is. Wat niet afneemt dat het idee op zich leuk/innovatief is hoor!
Het idee is vooral bedacht om de beker wat spannender te maken en misschien de komende europa cup ;) . om wat mindere teams met een goede teambalans, meer kans te geven boven een team dat alleen een super middenveld heeft maar geen aanval en verdediging tegenover een team dat een minder middenveld heeft maar wel een overal goed team.

misschien dat ze het kunnen vergelijken met de TSI per linie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:55:
Hey mede tweakers ik heb misschien wel een leuk idee om in te voeren in hattrick.

Het idee is gebaseert op teams als AZ en PSV die het erg goed doen in europa zonder dat er echte sterren spelen, en die niet de begroting hebben om theoretisch de finale van een belangrijk toernooi kunnen halen maar het toch doen (of heel ver komen :) )

Teambalans! gebaseert op teamspirit, maar dan met het verschil dat het niet wekelijks verandert maar dat het seisoens/spelers gebonden is, natuurlijk heeft de coach hier ook een grote invloed op.

De teambalans stijgt als het team goed in balans is, dus eigenlijk als alle spelers van gelijksoortig niveau zijn of als er goede leiders zijn op alle linie's. teambalans kan bijvoorbeeld zakken als er veel nieuwe spelers gekocht of verkocht worden of als de coach te lang aan het roer zit.

het is natuurlijk een idee dat verder uitgewerkt kan worden, maar daarom post ik het dan ook hier op een (discussie) forum :) veel van jullie hebben hier ook vast wel ideeen over.
zoals ik al zei daar streef ik nu al naar. je krijgt er dan wel geen 'bonus' voor. maar je team heeft amper zwakke plekken en dat is al een bonus opzich. ik denk niet dat dit extra beloond hoeft te worden. iemand met wonderbaarlijke CA en verder alles redelijk krijgt de rekening vanzelf gepresenteerd voor zijn slechte teambalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:09:
[...]

Het idee is vooral bedacht om de beker wat spannender te maken en misschien de komende europa cup ;) . om wat mindere teams met een goede teambalans, meer kans te geven boven een team dat alleen een super middenveld heeft maar geen aanval en verdediging tegenover een team dat een minder middenveld heeft maar wel een overal goed team.

misschien dat ze het kunnen vergelijken met de TSI per linie?
Ja ok, maar je spreekt over een 'klein percentage', dat lijkt me dan ook maar een 'kleine invloed' te hebben op de uitslag, dus een 'kleine kans' dat je er echt door wint :9

Oproep
Zou iemand een openingsbod van 850k willen doen op Matei Ilionescu (44987415). 19j uitmuntend verdediger (gaan er altijd voor meer dan een miljoen uit, dus je wordt zéker overboden!). Kheb wat geld nodig voor versterking aangezien ik nogal veel verloren heb :(
please :>
Bij voorbaat héél erg bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:15:
[...]

zoals ik al zei daar streef ik nu al naar. je krijgt er dan wel geen 'bonus' voor. maar je team heeft amper zwakke plekken en dat is al een bonus opzich. ik denk niet dat dit extra beloond hoeft te worden. iemand met wonderbaarlijke CA en verder alles redelijk krijgt de rekening vanzelf gepresenteerd voor zijn slechte teambalans.
zoals hattrick nu werk wint diegene met het beste middenveld 9 van de tien keer, zo ook in de beker. door een kleine of iets groter dan kleine bonus, per gewonnen wedstrijd oplopend misschien gekoppeld aan teamspirit hogere TS = hogere TB bonus.

het hoeft ook niet per se een bonus te zijn het kan ook een penalty zijn voor teams met een slechte teambalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:15:
[...]

Ja ok, maar je spreekt over een 'klein percentage', dat lijkt me dan ook maar een 'kleine invloed' te hebben op de uitslag, dus een 'kleine kans' dat je er echt door wint :9

Oproep
Zou iemand een openingsbod van 850k willen doen op Matei Ilionescu (44987415). 19j uitmuntend verdediger (gaan er altijd voor meer dan een miljoen uit, dus je wordt zéker overboden!). Kheb wat geld nodig voor versterking aangezien ik nogal veel verloren heb :(
please :>
Bij voorbaat héél erg bedankt :>
soms heb je ook maar een kleine kans nodig. vraag dat maar aan Co :) hij heeft nog een kleine kans op de finale nog maar 90 minuten hehe.

@ oproep sorry heb momenteel geen 850 over anders had ik je wel uit de brand geholpen, het zou ook wel leuk zijn als je spelers voor een seizoen kon uitlenen net als in de "echte" wereld, een reden zou zijn training voor die speler. weer een idee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:20:
[...]

zoals hattrick nu werk wint diegene met het beste middenveld 9 van de tien keer, zo ook in de beker.
niks mis mee. lekker verdedigen trainen jongens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdedigen trainen zegt niet meteen dat je ook slechter bent op t middenveld. Over dat counteren; ik speel t alleen als ik met 4-4-2 met 3 IM's echt veel slechter ben dan m'n tegenstander, 2 weken geleden gaf ik mezelf geen kans tegen de #2 en speelde ik (uit) 1-1 met maar 18% balbezit. Met de 4-4-2 zou ik het nooit gered hebben, counter is voor mij gewoon n kleine kans op n puntje in n kansloze wedstrijd. Constant op de counter spelen is erg moeilijk en zal ik ook nooit gaan doen.

@TU: zoals verwacht een stijger, 20jr naar uitmuntend en die gaat eruit als deel 1 van t plan om over 2 weken n nieuwe IM aan te trekken. Vorm ongeveer gelijk gebleven en die was lekker hoog dus dat blijft ook zo. TSI stijgingen beginnen nu heel flink te worden, met die spelers die hoger in hun skill zitten loopt t lekker op. :9 Vanaf volgende week beginnen alle andere trainees te stijgen, ik verwacht ongeveer 6 spelers in 2 tot 3 weken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmm, kheb net formidabel (9.5) keeper gekocht voor 918k. Echter stond ik maar 167k in de plus (heb het betaald met transfergeld dat ik nog krijg/moet krijgen). Dit betekend dat ik nu 750k in de min sta. Maandag krijg ik pas m'n transfergeld...

Laat me raden, ik mag zeker komende week (mijn vakantie nota bene) maar 5* inloggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 29-04-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

vanaf de eco update ja tot aan de volgende, helaas

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hmm, *ut-regeling :( :9
Das echt niet zo mooi want heb van tot zondag vakantie, en de nacht van zondag op maandag ga ik 11 daagjes naar Griekenland.... maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:42:
Counteren wordt in mjin ogen zwaar overschat.
Die 2 counterkansen die er uit voortkomen moeten ook nog maar even afgerond worden. Dat is knap lastig. Ik ben veel meer voor tactiek met induviduele orders.

Wat mij ook opvalt is dat veel teams met AIM spelen, wat is daar goed aan? Van mij mogen ze, ze lopen recht in het mes bij mij (winger trainer met verdedigende innermids).
Zelf speel ik laatste wedstrijden ook AIM omdat ik nog een kleine hoop heb op topscorerbonus aan het eind van het seizoen en ik toch al bijna zeker ben van kampioenschap (weet niet eens zeker of het helpt maar als er meer aanvallen door het midden gaan krijgen de centrale aanvallers meer kansen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:48:
[...]

Zelf speel ik laatste wedstrijden ook AIM omdat ik nog een kleine hoop heb op topscorerbonus aan het eind van het seizoen en ik toch al bijna zeker ben van kampioenschap (weet niet eens zeker of het helpt maar als er meer aanvallen door het midden gaan krijgen de centrale aanvallers meer kansen).
En waar haal je die informatie vandaan? Scoren is immer tot op grote hoogte random, en heeft niks met tactiek te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:50:
[...]

En waar haal je die informatie vandaan? Scoren is immer tot op grote hoogte random, en heeft niks met tactiek te maken...
Nergens haal ik die info vandaan, gewoon vanuit de simpele redenering dat als er meer aanvallen door het midden gaan de "middenaanvallers" vaker de bal krijgen dan de vleugelspelers en dus ook meer kansen op een goal hebben en zullen de vleugelspelers minder snel scoren... of dit ook werkelijk zo is weet ik niet maar zoals ik al zei het maakt mij niet zoveel uit ik word toch wel kampioen O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:48:
[...]

dude dat is 10k. lekker boeiend echt :)

als iemand nog een middenvelder wilt kopen. ik heb er 1 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:21:
[...]

als iemand nog een middenvelder wilt kopen. ik heb er 1 te koop

als iemand nog een middenvelder wilt kopen. ik heb er 1 te koop[/quote]

Owh dat is niet hoog idd, maar het heeft toch wel wat als een speler topscorer wordt, verder is alles meegenomen aangezien ik mijn stadion nog wil uitbreiden voor de nieuwe stadionkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat je nou eigenlijk precies aan de specialiteiten van je spelers hebt.

KOPPEN : erg handig in combinatie met goede spelhervatter > bij corners, vrije trappen (ook verdedigend)
SNEL : hier heb je volgens mij nog het meeste aan (in aanval), alleen op nat veld...
KRACHTIG : perfect voor een middenvelder, en juist op een nat veld is het een pré. Maar warm weer... (dacht ik tenminste, sneller uitgeput ofzo)
TECHNISCH : in mijn ogen alleen handig voor een spits en vleugels, middenvelders worden er vaak minder door op nat veld (andere spelers ook natuurlijk, maar middenvelder is meteen 'down'). Bij lekker weer is het absoluut handig voor een spits/vleugel.
ONVOORSPELBAAR: dat is mijn vraag: wat is het precies en voor wie speelt dit een rol ??

Volgens mij is koppen en onvoorspelbaar onafhankelijk van wat dan ook, en snel, krachtig, technisch afhankelijk van een aantal zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:14:
ONVOORSPELBAAR: dat is mijn vraag: wat is het precies en voor wie speelt dit een rol ??
About Hattrick -> Rules -> 10. The Match

Unpredictable players can use their passing skill to create unexpected long passes, and their scoring skill to intercept the ball. Their unpredictableness may also create an unlikely scoring opportunity. If an unpredictable defender or inner midfielder has sufficiently low defence skill, they can also make an error on a pass that gives the opponent a chance to score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom, daar zijn de bijstats erg belangrijk. Jammer, dat gaat niet op voor mijn onvoorspelbaar (2x) spelers.

Letten jullie daar eigenlijk nog op met transfers, specialiteiten? Ik vind het altijd wel leuk om een speler met specialiteit aan te kopen mits die aanwezig is bij de spelers die ik op dat moment zoek. Zo ja, dan geniet die toch altijd wel mijn voorkeur. Het is natuurlijk niet een garantie, maar snelle, technische spelers kunnen op bepaalde momenten wel net die details zijn waardoor je een wedstrijd wint (mits mooi weer :P ). En krachtige spelers geven vaak een boots aan je middenveld (helaas momenteel niet zo'n speler in selectie). Koppen merk ik toch ook wel vaak. Ik heb nu een spits koppen naast een spits met 'maar' goed spelhervatting. Bewust zo gekocht, en al 2x op deze wijze een goal gevallen > loont dus wel.

Maargoed voor de wijsneuzen: wie zegt dat er zonder die specialiteiten niet ook gewoon gescoord en gewonnen werd ? B)

Dat klopt, maar het is toch altijd wel een 'kick' als je wint op basis van de specialiteiten, toch? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:47:
Kortom, daar zijn de bijstats erg belangrijk. Jammer, dat gaat niet op voor mijn onvoorspelbaar (2x) spelers.

Letten jullie daar eigenlijk nog op met transfers, specialiteiten? Ik vind het altijd wel leuk om een speler met specialiteit aan te kopen mits die aanwezig is bij de spelers die ik op dat moment zoek. Zo ja, dan geniet die toch altijd wel mijn voorkeur. Het is natuurlijk niet een garantie, maar snelle, technische spelers kunnen op bepaalde momenten wel net die details zijn waardoor je een wedstrijd wint (mits mooi weer :P ). En krachtige spelers geven vaak een boots aan je middenveld (helaas momenteel niet zo'n speler in selectie). Koppen merk ik toch ook wel vaak. Ik heb nu een spits koppen naast een spits met 'maar' goed spelhervatting. Bewust zo gekocht, en al 2x op deze wijze een goal gevallen > loont dus wel.

Maargoed voor de wijsneuzen: wie zegt dat er zonder die specialiteiten niet ook gewoon gescoord en gewonnen werd ? B)

Dat klopt, maar het is toch altijd wel een 'kick' als je wint op basis van de specialiteiten, toch? O-)
Ik let er wel een beetje op. Zo wil ik heel graag een snelle vleugelspeler, aangezien dat nu met m'n toekomstig coach ook erg goed bevalt (iedere wedstrijd wel een melding dat ie z'n man voorbij schiet). Maar ik laat me niet afschrikken dat ik geen krachtige koop omdat die in lekker weer minder kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij mijn laatste TU is mijn 20 jarige middenvelder naar supernatural PM gegaan. Heeft iemand een idee op hoeveel loon ik moet gaan rekenen komend seizoen? Ik twijfel nl of ik hem door moet trainen of niet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:30:
Bij mijn laatste TU is mijn 20 jarige middenvelder naar supernatural PM gegaan. Heeft iemand een idee op hoeveel loon ik moet gaan rekenen komend seizoen? Ik twijfel nl of ik hem door moet trainen of niet.
Kan je toch zo ff op transferlijst bij andere supernatural middenvelders na checken, of loopt dat niet 'synchroon' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Niet echt nee. Want dan zou ik moeten zoeken naar een dergelijke speler die in de tussentijd geen training heeft gehad.

Toch maar ff gekeken op de TL. Is 40k/week reëel voor een dergelijke speler?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Dat ik dat nog eens mag meemaken. Al tien uur geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ligt iedereen al te pitten of zo?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nee hoor ben alweer wakker :P
Als iemand vanavond een leuke wedstrijd wil zien: 36119270
Mijn wedstrijd tegen de nummer 3, indien ik win is promotie veilig gesteld en ben ik na anderhalf seizoen weg uit de VIII! :P

Vandaag mijn jeugdopleiding ook eindelijk naar goed, maar mijn pull was helaas weer een 21 jarige zwak keepen kerel, die is weer golven dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker hoor mensen op koninginnedag zelf beetje 's middags achter je pc zitten en op got posten :P Kom op mensen. het was feest buiten! nouja...

mijn wangen zijn inmiddels herstellende :D en van dat werken ga je nog tyfus vroeg wakker worden ook. bah.

kut pul. 17 jr 500 tsi. heeft ie goed passen alleen? hier kan ik weer helemaal niks mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Nog iemand zin in een friendly? Ben de hele week in Engeland geweest en heb nog niets kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over tot de goede orde van de dag... Vanavond adviseer ik jullie allen te kijken naar de wedstrijd FC Kalverda - suzukies (36226291). Als FC Kalverda wint zijn ze kampioen.

KIJKEN DUS!

En als ik dan kampioen ben wil ik flink wat gespam in mijn gastenboek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Is niet gewoon iedereen vorige week al kampioen geworden? :P
Maar in ieder geval succes allemaal. Ik ga een kijken of ik van mijn nr3 kan winnen thuis, om zo de enige andere enigzins actieve club uit mijn competitie 2e te laten worden. En natuurlijk om mijn ongeslagen reeks van 12 voort te zetten!

YP trouwens weer 3x niks, ik heb mijn investering daarin maar teruggezet naar 10k/week om toch nog een beetje geld in mijn stadion te kunnen stoppen volgende week. Ik verlies nu nog maar 40k per week als ik niet thuis speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
The Dolf schreef op zondag 01 mei 2005 @ 06:42:
Dat ik dat nog eens mag meemaken. Al tien uur geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ligt iedereen al te pitten of zo?
Ik kan het je ongeveer beantwoorden. Ik heb 1 supernat. midfielder in mijn team en die betaal ik ongeveer 35.000/week (incl. 20% omdat hij Roemeens is). Dat is volgens mij ook ongeveer het maximum. Maar er zijn voldoende sup. midfielders die tussen de 20.000 en 25.000 betaald krijgen. Ik vermoed dan ook dat mijn middenvelder hard tegen titanic aangaat. Ik denk dat je mag rekenen op ongeveer 22.500 (waar eventueel nog 20% bijkomt als hij buitenlands is).

[ Voor 9% gewijzigd door dreamtheater42 op 01-05-2005 11:59 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
dreamtheater schreef op zondag 01 mei 2005 @ 11:58:
[...]

Ik kan het je ongeveer beantwoorden. Ik heb 1 supernat. midfielder in mijn team en die betaal ik ongeveer 35.000/week (incl. 20% omdat hij Roemeens is). Dat is volgens mij ook ongeveer het maximum. Maar er zijn voldoende sup. midfielders die tussen de 20.000 en 25.000 betaald krijgen. Ik vermoed dan ook dat mijn middenvelder hard tegen titanic aangaat. Ik denk dat je mag rekenen op ongeveer 22.500 (waar eventueel nog 20% bijkomt als hij buitenlands is).
[patsmodus]Mijn supernatural krijgt ook bijna 31k, dus ik denk dat als je rond de 30k salaris rekent dat je wel redelijk goed zit :)[/patsmodus]

YP was bagger

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op zondag 01 mei 2005 @ 11:15:
Is niet gewoon iedereen vorige week al kampioen geworden? :P
neehoor de week daarvoor al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En nog 4 logins over.... Dus; vanavond inloggen, woensdagavond inloggen, vrijdagavond inloggen en 1tje over houden voor een eventuele time-out... dat wordt afkicken....

PC is gedeeld dus kan niet Hattrick open laten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan sowieso niet. na een minuut of 20 ingelogged te zijn en je hebt niks gedaan krijg je een sessie time-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:46:
dat kan sowieso niet. na een minuut of 20 ingelogged te zijn en je hebt niks gedaan krijg je een sessie time-out.
khad laatst 2u niks gedaan en hij was er nog gewoon, maar vaak krijg je idd time-out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Joss schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:49:
[...]

khad laatst 2u niks gedaan en hij was er nog gewoon, maar vaak krijg je idd time-out...
Volgens mij moet je ergens een window/tab open laten met daarin een live wedstrijd (ook al is die pas over 2 dagen) Die pagina word volgens mij continu ververst en dan blijf je dus gewoon ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een zware koninigigigginne dag, vanavond m'n kampioenschapswedstrijd. Speciaal voor de counterliefhebbers
match id:36162168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Coca-Cola schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Volgens mij moet je ergens een window/tab open laten met daarin een live wedstrijd (ook al is die pas over 2 dagen) Die pagina word volgens mij continu ververst en dan blijf je dus gewoon ingelogd
hmm slim :9 tenminste, als het echt werkt :P
khad daarnet 3u niet op PC gezeten en Hattrick was nog steeds ingelogd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Joss schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:19:
[...]

hmm slim :9 tenminste, als het echt werkt :P
khad daarnet 3u niet op PC gezeten en Hattrick was nog steeds ingelogd 8)
Werkt dus niet :/
Zat net (met oa. een live venster open) gewoon door hattrick heen te surfen en ineens, ploep, Session time-out :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Geen zorg, ik post je uitslag van vanavond wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Spypiet op 01-05-2005 18:19 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Even een taktisch vraagje.

Ik speel vanavond tegen de huidige nummer1, deze heeft 1 punt voorsprong op mij, dus als ik win neem ik de koppositie over. Nu vraag ik me af of ik nu zou gaan MOTS'en, mijn TS zien halveren, en dan volgende week weer MOTS'en.

Puur qua rating etc moet ik het team van vanavond kunnen hebben (speel thuis), maar ik wil niks aan het toeval overlaten eigenlijk.

Iemand die hier een duidelijk oordeel over kan vellen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SpeedAddict schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:32:
Iemand die hier een duidelijk oordeel over kan vellen?
Nee.

Maar advies geven wel ;)
Persoonlijk zou ik het risico niet nemen en gewoon alleen je laatste wedstrijd motsen, dat zou genoeg moeten zijn voor een tweede plaats.
Als je nu motst dan loop je het risico dat je volgende week verliest, terwijl je die tegenstander normaal gezien makkelijk kan hebben.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Spypiet schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:18:
Geen zorg, ik post je uitslag van vanavond wel :)
bedankt, maar 1 van de vier logins gaat toch echt naar de wedstrijd van vanavond, geen idee hoe ik de rest ga verdelen maar... het zij zo :9

Veel succes vanavond, iedereen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 01-05-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jeej, na 382 minuten droog te staan eindelijk weer een doelpunt! B) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL moet niet gekker worden. :+ Ik speel thuis counter tegen de kampioen die veel sterker is, toeschouwersrecord ruim verbroken met meer dan 34K tegenover 21K als oude record. Stadion is na de uitbreiding begin dit seizoen 35K dus het zat bijna vol.

8) 13e minuut: Javier Quijano nam namens Metal_Heads een hoekschop. Sean Healy leek wel in de lucht te zweven toen hij sierlijk de 1 - 0 binnenkopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:18:
LOL moet niet gekker worden. :+ Ik speel thuis counter tegen de kampioen die veel sterker is, toeschouwersrecord ruim verbroken met meer dan 34K tegenover 21K als oude record. Stadion is na de uitbreiding begin dit seizoen 35K dus het zat bijna vol.

8) 13e minuut: Javier Quijano nam namens Metal_Heads een hoekschop. Sean Healy leek wel in de lucht te zweven toen hij sierlijk de 1 - 0 binnenkopte.
Het lachen zal je snel vergaan ;) in oefenwedstrijden kom ik vaak ook als eerste op voorsprong met een counter en daarna vaak afgeslacht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:08
Nu te koop voor de liefhebbers... (prijs: 4 miljoen)

Thomas Fjällblad (id nummer is 36282855)
19 jaar, goed in vorm

Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 47 410
Loon: 10 704 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Aristos FC

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net zelfs al op 2-0 na n goed afgeronde counter. Tegenstander ook al n penalty gemist dus ik hoop dat ze nog wat last hebben van de champagne van vorige week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sta inmiddels 3-0 voor, lijk op mijn eerste winst in de afgelope 5 wedstrijden af te stormen dus...

wat heeft het toch lang tegengezeten zeg :/ maarja na regen komt zonne(n)schijn en dat lijkt dan nu toch eindelijk weer waar te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Aristos schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:26:
Nu te koop voor de liefhebbers... (prijs: 4 miljoen)

Thomas Fjällblad (id nummer is 36282855)
19 jaar, goed in vorm

Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 47 410
Loon: 10 704 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Aristos FC

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Hallo en welkom (hier nog niet eerder gezien volgens mij), maareh de echte liefhebbers hier kunnen transferads niet zo waarderen!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
2-0 achter met 59% balbezit. Ik heb 2 kansen gehad en de tegenstander 3. En ik weet zeker dat mijn verdediging veel beter is dan die van hem en qua aanval staan we gelijk. Moet niet gekker worden.
Had anders de mogelijkheid gehad om eerste te worden.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The Dolf schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:01:
2-0 achter met 59% balbezit. Ik heb 2 kansen gehad en de tegenstander 3. En ik weet zeker dat mijn verdediging veel beter is dan die van hem en qua aanval staan we gelijk. Moet niet gekker worden.
Had anders de mogelijkheid gehad om eerste te worden.
das niks, kheb met dubbel zo goed team qua ratings, 12 sterren meer en 78% balbezit met 0-1 verloren dit seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sta momenteel met 0-3 voor. :)

Volgende week moet ik tegen de nummer 2 en de winnaar van dat duel wordt kampioen. Wordt dus spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
-CKY2K- schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:58:
Hallo en welkom (hier nog niet eerder gezien volgens mij), maareh de echte liefhebbers hier kunnen transferads niet zo waarderen!!! ;)
Aristos draait al iets langer mee dan jij hoor dus laat dat welkom er maar af :P .

En TA worden idd niet altijd gewaardeerd maar met dergelijke spelers wordt er niet moeilijk over gedaan. Hij is gewoon trots op zijn trainie (zou ik ook zijn).

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-1 achter en al 3 counterkansen gehad.... hoop dat er meer counterkansen kunnen komen. Om nog even terug te komen op specialiteiten, heb voor het eerst een onvoorspelbare verdediger met goed passen erin gezet en die heeft al 2 lange passen gegeven waaruit 2 kansen kwamen, helaas er "maar" 1tje van benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
The Dolf schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:05:
[...]

Aristos draait al iets langer mee dan jij hoor dus laat dat welkom er maar af :P .

En TA worden idd niet altijd gewaardeerd maar met dergelijke spelers wordt er niet moeilijk over gedaan. Hij is gewoon trots op zijn trainie (zou ik ook zijn).
Ik draai toch alweer een tijdje mee in dit topic en heb hem echt nog nooit gezien...sorry wist niet dat hij er al wat langer was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel weer helemaal nergens op slaan die 3 couterkansen (en meer niet) :(, GM !!!!!!, ;), de perfecte counterploeg Valencia van een paar jaar terug had toch ook geen 3 kansen als ze op de counter speelden dat waren er altijd minstens een stuk of 6! wat die advertentie op deze pagina betreft, ik vind zoiets ook niet kunnen dit is gewoon een advertentie en uit niets blijkt dat ie trots is op zijn trainee maar wil em gewoon aan iemand slijten. Doe het dan heel sneaky zoals op de vorige pagina staat van onze uberposter H3!N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:38:
Zou wel weer helemaal nergens op slaan die 3 counterkansen (en meer niet) :(
wie zei dan dat je maar 3 counterkansen kan krijgen?

MatchID: 30832412

Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Nicolaus. Johan Strömfeldt seemed to be floating in the air at will as he elegantly headed in 1-0. The previous Vitussa corner kick was executed by Esteban Carrera. The counterattack by Nicolaus resulted in a free kick that Jesús Blasco bended under the crossbar - 1 - 1! Nicolauss counterattacks were lethal to the opposing defense, allowing Boleslav Kutil to score easily from the right flank for 1 - 2. Nicolaus showed their counterattack skill in the 39:th minute, with Gunnar Hildebrandt scoring uncontested for 1 - 3. Gunnar Hildebrandt showed why he is feared on the counterattack, scoring for Nicolaus in the 42nd minute to make the score 1 - 4. The teams went for a half-time break at 1 - 4. Vitussa held the ball, with a clear 82 percent possession rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:41:
[...]

wie zei dan dat je maar 3 counterkansen kan krijgen?

MatchID: 30832412

Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Nicolaus. Johan Strömfeldt seemed to be floating in the air at will as he elegantly headed in 1-0. The previous Vitussa corner kick was executed by Esteban Carrera. The counterattack by Nicolaus resulted in a free kick that Jesús Blasco bended under the crossbar - 1 - 1! Nicolauss counterattacks were lethal to the opposing defense, allowing Boleslav Kutil to score easily from the right flank for 1 - 2. Nicolaus showed their counterattack skill in the 39:th minute, with Gunnar Hildebrandt scoring uncontested for 1 - 3. Gunnar Hildebrandt showed why he is feared on the counterattack, scoring for Nicolaus in the 42nd minute to make the score 1 - 4. The teams went for a half-time break at 1 - 4. Vitussa held the ball, with a clear 82 percent possession rate.
Dank u, dan blijkt dat dus maar een fabeltje te zijn. Heb het namlijk verschillende keren gelezen dat je maar 3 counters kan krijgen. Heb weer vertrouwen in de 2e helft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ZOOO, daar istie dan, winst.... :9
5-1 gewonnen, heerlijk...
150 ratings (mijn beste ooit) en dat met een rode kaart :)

Reggie heeft weer reden tot lachen B)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.