Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.801 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:09:
Ik zit dus ook ernstig te overwegen om mijn stadion uit te breiden. Ik heb nu 12000 plekken, zit in de X en heb bijna 300 supporters. Ik promoveer volgend jaar en schat dat ik aan het begin zo'n 360 supporters heb, maar dat ik direct weer ga promoveren en hopelijk bijna alles win volgend jaar (ik haal nu 31.5 sterren ofzo, dus dat moet wel kunnen toch?). Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen ik max naar mijn stadion ga krijgen of wat een handige grootte is voor de IX en VIII. Ik kan geld vrij maken om ongeveer 4000 plekken erbij te bouwen voor ongeveer 260k. Zou dat aan te raden zijn?
Zou zeker weten uitbreiden met 31.5 sterren wordt je volgend seizoen gewoon weer kampioen, en het seizoen daarop draai je bovenin mee. Weet alleen niet hoe groot je stadion nu is. 12 K of 7 K, bij 7 K zou ik uitbreiden tot +- 15 K (als je het geld ervoor hebt en anders is een beetje schuld niet erg). Heb je nu 12 K aan stadionplaatsen zou ik uitbreiden tot 18 K ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu net dat je dus 12 000 plekken hebt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Hey allemaal :)

Ik ben nieuw in dit topic maar ik ga het even een keer goed lezen. Ik speel hattrick al +- 1,5 jaar maar heb afgelopen jaar bijna tot niks gedaan behalve inloggen in me team :) maar ik ga nu weer even actief aan de gang, moet uit me schulden komen. Weet iemand waar ik op moet letten als ik een middenvelder koop?

greetz iCy^ aka pascalnl (Op hattrick met Sunami Power Soccer Team)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:23:
[...]

Zou zeker weten uitbreiden met 31.5 sterren wordt je volgend seizoen gewoon weer kampioen, en het seizoen daarop draai je bovenin mee. Weet alleen niet hoe groot je stadion nu is. 12 K of 7 K, bij 7 K zou ik uitbreiden tot +- 15 K (als je het geld ervoor hebt en anders is een beetje schuld niet erg). Heb je nu 12 K aan stadionplaatsen zou ik uitbreiden tot 18 K ongeveer.
+/- 400 supps en een stadion van 18k? tsja... onderhous stijgt uiteraard ook best wel. en ik vind het wel erg weinig supps voor zo'n groot stadion. maar je moet even zelf bedenken of het gedeeltelijke lege stadion opweegt tegen de verdubbeling van kosten volgend seizoen. ik zou het neit zo 1,2,3 weten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Uitgaande van kampioenschap, dan komen er nog 2 * 20 supporters bij, dan 10% erbij en je zit op 364 supporters, nog wat in het tussenseizoen erbij, zit je op bijna 400 supporters. Je wint alle wedstrijden waarschijnlijk wel, dus per week weer 15 tot 20 erbij, dat is 16 * 15 = 240 erbij. Aan het einde van het seizoen heb je dan zo'n 750 supporters en kun je makkelijk die 18k vol krijgen. Om dan weer uit te bereiden, is wel erg zonde van je geld. Ga dus voor een flinke uitbreiding en neem wat woordvoerders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja moet je er wel geld voor hebben in de IX...
toen ik daar zat had ik een appel en een ei per week te besteden ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:04:
ja moet je er wel geld voor hebben in de IX...
toen ik daar zat had ik een appel en een ei per week te besteden ongeveer :)
Lastig, aangezien je alleen maar spelers kan kopen of je stadion kan uitbreiden

Je kan wel zeggen: dan kies ik wel eieren voor mijn geld... maarja, dat kan dus niet ;)
(ook geen appels overigens)

:P

Ok, genoeg onzin, back 2 work :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCeWiRe schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:34:
Hey allemaal :)

Ik ben nieuw in dit topic maar ik ga het even een keer goed lezen. Ik speel hattrick al +- 1,5 jaar maar heb afgelopen jaar bijna tot niks gedaan behalve inloggen in me team :) maar ik ga nu weer even actief aan de gang, moet uit me schulden komen. Weet iemand waar ik op moet letten als ik een middenvelder koop?

greetz iCy^ aka pascalnl (Op hattrick met Sunami Power Soccer Team)
Als je uit de schulden wil komen zou ik niet meteen met geld voor middenvelders gaan strooien }:O

Maar goed, voor de volledigheid, middenvelders hebben op de eerste plaats conditie en postiespel nodig, daarnaast zijn verdedigen en/of passen als bijstats leuk meegenomen.

Echter wil ik je voor dit soort vragen verwijzen naar de openingspost van dit topic, dat staat vol met leerzame links waar al dit soort vragen worden beantwoord. Mocht je daar je antwoord niet kunnen vinden, kan je het altijd hier nog even kwijt :)

@ TheKeeper: sorry, ik ga niet alle fed-leden af voor de toto om te kijken welke het spannendst zijn. Dan ben ik uren bezig met zo´n grote fed. Maar mocht je (of iemand anders) in het vervolg een leuke toto-wedstrijd hebben, HT-mail het me dan even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onzin tim. je hebt deze taak ongenomen en nou ga je hem gvd uitvoeren ook! :P zweten en ploegen zal je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey pascal jij ook hier ^^ ,anyways mijn super talent renze boon wordt waarschijnlijk ook geselecteerd voor het nederlandse U20, stats formidabel winger +2 en goed passen.

wordt ie toch zijn 640k waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:52:
hey pascal jij ook hier ^^ ,anyways mijn super talent renze boon wordt waarschijnlijk ook geselecteerd voor het nederlandse U20, stats formidabel winger +2 en goed passen.

Dat was een koopie dan!!!! :)

@ H3!N: zwijg onderdaan, delegeren is het enige wat ik wil doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik heb nu 15k plaatsen en dit seizoen slechts 1x helemaal uitverkocht, promotie is bijna een feit en ik heb nu +/- 750 supporters, dus volgend seizoen zal mijn stadion best aardig gevuld zijn vrees ik! :P
Ik denk er dus over om er 5000 plaatsen bij te doen aangezien ik best aardig mee zal kunnen draaien in de VII...wordt maar weer sparen dan! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Je hebt altijd nog een promotiebonus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:59:
[...]

Dat was een koopie dan!!!! :)

@ H3!N: zwijg onderdaan, delegeren is het enige wat ik wil doen ;)
wil doen ja, maar of je er ook capabel voor bent is weer een 2e :)
natuurlijk overwicht ontbreekt nog een beetje, maar je bent nog jong. komt wellicht nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:52:

jaja ik ben ook hier. Heb de afgelopen tijd totaal NIKS aan me team gedaan, had er geen zin meer in :). Ben nu weer bezig. Jou team gaat zeker goed? ;) zo te zien altans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hebben jullie daar ook wel eens last van? Dat je een paar spelers die je hebt getraind verkoopt en vervolgens zo snel mogelijk nieuwe trainies wil kopen? Met als gevolg dat je twee keer te veel betaald voor zo'n speler en tot overmaat van ramp nog te veel trainies koopt ook. Net ook weer verzeild geraakt in een bidwar.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Folke Madelung (60714500)  
17 years, passable form, healthy  
A popular guy who is temperamental and honest. 
Has disastrous experience and solid leadership abilities. 
Speciality: Quick

Total Skill Index (TSI):   1 670 
Wage:  1 019 €/week  including 20% Bonus  

Stamina:    passable
Playmaking:    solid   
Winger:    solid  
Scoring:    poor

Per ongeluk dus dik 7 ton voor neergelegd. En na verbouwingen en aanschaf van andere spelers (o.a. outstanding def. 1.6M) staat deze jongen dus weer mooi twee ton in de min.

Toch lastig als je niet altijd even veel tijd hebt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ken het ja bidwars zijn slecht voor je! :P
BTW wat moet een goed/goed spits van 31 ongeveer kosten? Transfervergelijking geeft ongeveer 250k aan (TSI van 1370)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft ie geen passen? dan is 7 ton helemaal veel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:47:
BTW wat moet een goed/goed spits van 31 ongeveer kosten? Transfervergelijking geeft ongeveer 250k aan (TSI van 1370)...
ligt ook aan ervaring. maar ik zou zeker geen 2,5 ton voor een 31 jarige goed/goed spits neerleggen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rens Bijlsma (61084925)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 800
Loon: 856 €/week
Eigenaar: Corleone NL
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Eindelijk na 15 weken ofzo een speler gekregen die ik niet meteen ontsla. Ik denk dat ik hem zelf ga trainen, maar als het genoeg opbrengt misschien verstandig om nu te verkopen? Hebben jullie enig idee wat deze waard is, ik had iets gelezen dat een Aanvaller meer geld waard was als passen ook redelijk was. Iemand een schatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:48:
heeft ie geen passen? dan is 7 ton helemaal veel imo.
Geen passen. En dat 7 ton veel is daar was ik ook al achter. Zo'n tien seconden te laat, dat wel :(.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

code:
1
2
3
4
5
6
7
TSI = 2 930, 22 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider

Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   uitstekend     Passen:   goed 
Vleugelspel:   slecht     Verdedigen:   slecht 
Scoren:   slecht     Spelhervatting:   waardeloos
Rond de hoeveel is zo'n persoon waard? denk dat ik hem te hoog probeer te verkopen (400.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ScaboO en iCeWiRe: kijk onder het knopje transfervergelijking of zoek gelijkwaardige spelers op op de transferlijst. Als iedereen dit soort dingen gaat vragen, wordt het wel erg chaotisch hierzo he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:00:
@ ScaboO en iCeWiRe: kijk onder het knopje transfervergelijking of zoek gelijkwaardige spelers op op de transferlijst. Als iedereen dit soort dingen gaat vragen, wordt het wel erg chaotisch hierzo he ;)
Ja die kon ik bij deze speler dus niet vinden maar Absolute Manager geeft prijs van 350.000 kan dit ongeveer kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3,5 is denk ik reëel. vooral omdat ie 'maar' redelijk conditie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:49:
[...]

ligt ook aan ervaring. maar ik zou zeker geen 2,5 ton voor een 31 jarige goed/goed spits neerleggen persoonlijk.
Hij heeft goed ervaring... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:08:
3,5 is denk ik reëel. vooral omdat ie 'maar' redelijk conditie heeft.
Dat is een duur reisje naar Israel vanavond, tegenstander heeft nu 2x achter elkaar verloren nu maar hopen dat zelfs de inkomsten de tickets kunnen dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

-CKY2K- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:47:
Ik heb nog een redelijk/redelijk voor je op de TL staan :p

Mijn clubtopscoorder overigens, voor als je daar net een beetje extra voor over hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feest lees net op MSN hattrick dat ik een ban heb gekregen op de hattrick site "Msn hattrick" :O sjonge daar schrik toch wel even van. Nou ja had toch al niet het idee dat ik ook maar 1 speler extra heb verkocht door daar een advertentie te plaatsen.
Reden.... 2x verkeerd plaatsen van een advertentie en uiteraard het niet op 1 lijn zitten met autoritair regime (hebben niet lopen schelden O-) ), mijn mooi uitgezet betoog mocht uiteindelijk niet baten en is gelijk verwijderd :).

Ben ik nu hier ook offtopic bezig :P,
BAN :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ottooo schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:15:
[...]

Ik heb nog een redelijk/redelijk voor je op de TL staan :p

Mijn clubtopscoorder overigens, voor als je daar net een beetje extra voor over hebt ;)
Tsja redelijk/redelijk heb ik er al twee van...waarvan er 1 al bijna met een rollator loopt (35 nu), dus ik zal kijken of het wat is, voor een prikkie ;)

Mijn huidige redelijk/redelijk spitsen kostten destijds slechts 10k ;)

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 26-04-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Nu nog wel iig :D

Hij staat voor 0 op de lijst en er is nog geen bod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ok ik heb een bod gedaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:32:
[...]

Hij heeft goed ervaring... ;)
dan nog. 31.... als ie 1 trap krijgt kan je hem ontslaan zo'n beetje. ik zou nooit zoiets kopen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat een onzin Hein, ik heb een paar 30ers in mijn team die allemaal weleens geblesseerd zijn geweest, pas als ze +4/5 worden dan kan je het wel vergeten zeker als ze 34/35 jaar zijn, maar 31 is prima te doen hoor... ;)
Zeker als je geen geld voor duurdere spelers hebt zoals deze arme VIII-er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:17:
[...]

dan nog. 31.... als ie 1 trap krijgt kan je hem ontslaan zo'n beetje. ik zou nooit zoiets kopen persoonlijk.
Waarom niet? Als zijn leiderschap minimaal passable zou zijn dan kan dat toch mooi een toekomstig coach worden?

Heb destijds ook een overjarige excellent def./pass. wing gekocht. Is nu mijn coach (36y) met outstanding exp.
Leek me wel voldoende voor een V.div clubje.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:45:
[...]

slechte koop(of ie nou 18, 17 of 4 jaar oud is :P). maar dat had je zelf ook al door.want het is geen yp want zijn vorm is goed. en yp zijn altijd redelijk in vorm. dus hij is of al getrained of heeft gespeeld of is al paar weken geleden gepulled. let hier op en koop dit niet.

het is al helemaal een slechte koop omdat ie scoren redelijk heeft, waar je geen fuck aan hebt (en ook nog 2x zwak,maar wing en passen kunnen nog wel voor een back/def).
dit zorgt ervoor dat ie veel meer tsi heeft. hij is dus heel laag goed vrees ik.
ter voorbeeld. mijn goed verdediger zonder bijstats is slecht in vorm heeft al 920 tsi en deze is goed in vorm met bijstats.

heel snel weg doen en nooit meer zulke gasten kopen.

moeilijk te zeggen hoeveel ie waard is. wat de gek ervoor geeft. misschien kom je een n00b tegen die veel biedt omdat ie denkt dat scoren handig is ofzo :) denk 40-50k ofzo?
Nou niet om zout in de wonden te strooien ;), een heuse bidware heeft ervoor gezorgd dat dit toch geen miskoop werd, verkocht voor 84 000. Leuk daytraden dit, na alle onkosten is er uiteindelijk toch nog een winst van 7 000, en ben meteen uit de schulden.... ik snap ook niet waarom ze zoveel voor zo'n speler over hebben maar kan wel zeggen dat er niet alleen newbie's vrolijk aan het meebieden waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
pfff even gezocht naar jongere spelers met beetje dezelfde stats als mijn opa's die ik op het oog heb...vraagprijs 150k voor een 24 jarige goed/redelijk spits... :( das best duur als startprijs!

Ik koop nog wel 1 of twee opa's en ga dan volgend seizoen weleens kijken of ik dmv verkoop van trainees echte sterren kan gaan kopen (die wel jong zijn)

[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 26-04-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

discussies.... _ik_ zou het niet doen. ik koop niks boven de 27 meer. als anderen het doen, veel succes ermee. ik lach alleen hard als je een 34 jarige op +5 hebt staan :)

het is een taktiek om in de X/IX te gebruiken daarna niet meer. ik heb het ook gedaan. maar na 1 seizoen moet je je niet op deze opa's meer richten. en zo'n speler als (toekomstig)coach kopen...

lekker belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:33:
[...]

Nou niet om zout in de wonden te strooien ;), een heuse bidware heeft ervoor gezorgd dat dit toch geen miskoop werd, verkocht voor 84 000. Leuk daytraden dit, na alle onkosten is er uiteindelijk toch nog een winst van 7 000, en ben meteen uit de schulden.... ik snap ook niet waarom ze zoveel voor zo'n speler over hebben maar kan wel zeggen dat er niet alleen newbie's vrolijk aan het meebieden waren :)
daytraden voor 7k..

rofl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 02:56:
discussies.... _ik_ zou het niet doen. ik koop niks boven de 27 meer. als anderen het doen, veel succes ermee. ik lach alleen hard als je een 34 jarige op +5 hebt staan :)

het is een taktiek om in de X/IX te gebruiken daarna niet meer. ik heb het ook gedaan. maar na 1 seizoen moet je je niet op deze opa's meer richten. en zo'n speler als (toekomstig)coach kopen...

lekker belangrijk...
Tsja jij vindt idd... ;) en ik niet! :P
Vanaf volgend seizoen in de VII (als mijn promotie dit weekend veilig gesteld wordt) dan ga ik duurdere jongere spelers kopen, nu nog maar even een of twee opa's want ze presteren wel goed!
In de VII lopen er een aantal trainees af en kan ik dus ECHTE spelers kopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het toch wel gedeeltelijk met H3!N eens, zeker als het gaat om spelers met redelijk/goed als hoofdstat. Wanneer je dan zakt, heeft het ook vaak direct gevolgen en wordt de speler 'nutteloos'. Kijk als je een 32 jarige goddelijk koopt (ook al zakt hij dan 3/4 niveau's) is het geen ramp, maar vooral onderin waar het echt om de kleine verschillen gaat... Koop je hem als toekomstige coach dan is er wel wat voor te zeggen natuurlijk, mocht hij onverhoops te vroeg zakken laat je hem bij friendly's verder spelen tot hij goed ervaring heeft bv. En als je in de X t/m VIII speelt heb je ook wel genoeg aan een goed/matig spits (en die krijg je absoluut onder de 150k).

Dus ik zou nog maar eens goed zoeken ipv oude lullen te kopen. Enekel ter compensatie van je trainees ok, maar pas op dat je team niet te oud wordt, want die leveren later én weinig geld op, én de prestaties gaan achteruit bij kans op statsdaling. Want bedenk wel, een 22jarige goed matig spits met zwak conditie, en slecht vorm heb je bv voor 120k. Na een aantal seizoenen, conditie naar uitstekend, ervaring 2 levels hoger, flink aantal goals en vorm op goed, dan verkoop je hem absoluut met 'winst'. Een oude krijg je het geld vaak niet meer voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat ik er geen geld voor krijg is ingecalculeerd en de skilldalingen heb je maar weinig last van hoor...tot nu toe 2x gehad en 2x van een nutteloze stat dus maakte niet uit. 120k is erg veel voor mij, dus ik probeer het wel wat goedkoper (dus ouder) te krijgen, heb namelijk nu versterking nodig en niet over een paar seizoenen! het gaat ook maar om een paar spelers hoor en vanaf volgend seizoen ga ik investeren in echt leuk spul, nu is dat gewoon veel te duur voor mij helaas...is dus puur een geldkwestie en korte termijn oplossing... ;)

btw: wat vinden jullie van dit verhaal? http://ht.visiems.lt/

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 27-04-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha, briljant!!! _/-\o_

Heb er zelf ook wel eens over nagedacht, maarja, wie doet dat nou, zonde van je team. Maar als je dit team bekijkt, LOL :D, ziet er echt schitterend uit. Karutis' team is nu al 2 x zo goed als Inter Sthlm volgens mij 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig toeschouwers trouwens ook he in die wedstrijd, ik had er zelfs nog mee zondag :)

Ben wel erg benieuwd naar de ratings straks, ik zag in ieder geval wél al dat de 2 teams samen vandaag al voor meer dan 30 miljoen aan spelers hadden verkocht :)

lekker handeltje zo, heerlijk zeg dit soort acties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:30:
Ik ben het toch wel gedeeltelijk met H3!N eens, zeker als het gaat om spelers met redelijk/goed als hoofdstat. Wanneer je dan zakt, heeft het ook vaak direct gevolgen en wordt de speler 'nutteloos'. Kijk als je een 32 jarige goddelijk koopt (ook al zakt hij dan 3/4 niveau's) is het geen ramp, maar vooral onderin waar het echt om de kleine verschillen gaat... Koop je hem als toekomstige coach dan is er wel wat voor te zeggen natuurlijk, mocht hij onverhoops te vroeg zakken laat je hem bij friendly's verder spelen tot hij goed ervaring heeft bv. En als je in de X t/m VIII speelt heb je ook wel genoeg aan een goed/matig spits (en die krijg je absoluut onder de 150k).

Dus ik zou nog maar eens goed zoeken ipv oude lullen te kopen. Enekel ter compensatie van je trainees ok, maar pas op dat je team niet te oud wordt, want die leveren later én weinig geld op, én de prestaties gaan achteruit bij kans op statsdaling. Want bedenk wel, een 22jarige goed matig spits met zwak conditie, en slecht vorm heb je bv voor 120k. Na een aantal seizoenen, conditie naar uitstekend, ervaring 2 levels hoger, flink aantal goals en vorm op goed, dan verkoop je hem absoluut met 'winst'. Een oude krijg je het geld vaak niet meer voor terug.
jij begrijpt het. en een 30 jarige speler is vaak niet HEEL veel goedkoper dan een 24 jarige met dezelfde skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
nee maar hij geeft wel betere ratings door zijn grotere ervaring! :P
Maar genoeg hierover...geef jullie best gelijk, maar ik ga gewoon nog 1 opa spitsje kopen (waarschijnlijk die van de vuurvliegjes :P ) en daarna sparen voor echt spul...zo nu blij? :)

[ Voor 58% gewijzigd door -TheNose- op 27-04-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:15:
[...]
hahaha, briljant!!! _/-\o_

Heb er zelf ook wel eens over nagedacht, maarja, wie doet dat nou, zonde van je team. Maar als je dit team bekijkt, LOL :D, ziet er echt schitterend uit. Karutis' team is nu al 2 x zo goed als Inter Sthlm volgens mij 8)7
Ik las het ook net, en dacht dat moet ik meteen maar even posten op GoT. Ware het niet dat jij -CKY2K- dit al gedaan had :) Maar inderdaad best wel een slimme actie van die gast. Maar of het nou verantwoord is, eigenlijk vind ik van niet. Want je gebruikt (naar mijn idee) een beetje de mazen in de wet. Zou de transferlijst moeten veranderen? Zodat je het geld wat je krijgt voor een speler ook daadwerkelijk past krijgt als hij verkocht is, en niet al kunt gebruiken als het bieden nog aan de gang is?

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 27-04-2005 14:29 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Denk niet dat een hoop mensen dit gaan doen aangezien je wel je team voor een seizoen of meer om zeep helpt, zoals die kerel zelf aangeeft in zijn interview...vind het huidige systeem wel netjes zo...als er geboden is weet je dat je dat geld zowiezo zal gaan krijgen dus kan je het alast gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meest simpele oplossing is om spelers die op de transferlist staan hun recht op spelen te ontnemen. maar of het nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:36:
Weinig toeschouwers trouwens ook he in die wedstrijd, ik had er zelfs nog mee zondag :)

Ben wel erg benieuwd naar de ratings straks, ik zag in ieder geval wél al dat de 2 teams samen vandaag al voor meer dan 30 miljoen aan spelers hadden verkocht :)

lekker handeltje zo, heerlijk zeg dit soort acties :D
Zelfs voor een leek is het onbegrijpelijk dat die karutis pressie heeft gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Waarom niet als een echte onderneming aan de gang?

Verlies meteen nemen (dus, bieden, dan kun je geen geld meer uitgeven)
Winst pas nemen als ze gerealiseerd zijn.

offtopic:
Dat heet het voorzichtigheidsbeginsel en wordt in bijna alle bedrijven toegepast, omdat dit anders kan leiden tot ongerealiseerde winst, wat dan geen getrouw beeld van de werkelijk weergeeft en bij scheiding van leiding en eigendom, wat weer kan leiden tot verkeerde beloning en dus oneigenlijke onttrekking van middelen aan de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
[Sluiten!] BeerZ United - Klik60 (30 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

Hebben mensen dit wel vaker? Ik heb er de laatste weken steeds meer last van. Zondag kon ik mijn wedstrijd ook pas na 20 min bekijken. Het rare is dat ik wedstrijden van mijn vrienden wel gewoon kan zien en die spelen ook in de X.
Naja, nu maar hopen dat als die commentator eindelijk gevonden is (ohhh moest ik bij BeerZ United zijn en niet bij Beerz and Buttheadz ik ben onderweg!) ik met 0-2 voorsta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Je bent niet de enige!

Pewwy United - FC Oud-Beijerland (33 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Ik voorspel weinig voetbal voor mij in deze helft ;) 40 minuten en die commentator is zijn mobieltje nog steeds kwijt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Coca-Cola schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:57:
[Sluiten!] BeerZ United - Klik60 (30 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]

Hebben mensen dit wel vaker? Ik heb er de laatste weken steeds meer last van. Zondag kon ik mijn wedstrijd ook pas na 20 min bekijken. Het rare is dat ik wedstrijden van mijn vrienden wel gewoon kan zien en die spelen ook in de X.
Naja, nu maar hopen dat als die commentator eindelijk gevonden is (ohhh moest ik bij BeerZ United zijn en niet bij Beerz and Buttheadz ik ben onderweg!) ik met 0-2 voorsta ;)
Mjah, ik had gister een oefenduwel in Bolivia... pas ver in de 2e helft kon ik pas de gebeurtenissen zien :? Bleek ik wel lekker met 0-2 voor te staan :p

Ook zo idioot, de oefenduwels win ik gemiddeld wel met mijn " B " elftal, maar in de comp met de sterkste opstelling verlies ik alles 8)7 of mijn team nu meer " sterren " haalt of niet :|

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
GoT Cup

De strijd is weer gestreden en de winnaars zitten nu waarschijnlijk met champagne of een kop koffie naar gtst te kijken. :) Voor de een was het net aan en voor de andere een ruime overwinning.... (5-4 & een 5-0)

Maar de kwart finalisten zijn bekend en staan op de GoT Cup site

[ Voor 4% gewijzigd door Mils op 27-04-2005 20:16 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Nounou leuk spel hoor,
Als ik op 4000 mensen moet wachten voor ik eindelijk een team heb is er ook niet echt veel lol aan te beleven.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:09:
Ik voorspel weinig voetbal voor mij in deze helft ;) 40 minuten en die commentator is zijn mobieltje nog steeds kwijt hoor
was sowieso een suffe wedstrijd. Dino liet wel weer erg veel kansen onbenut. daar heb ik sowieso altijd erg last van. creeer altijd heel veel kansen, maar scoor der niet veel. beetje het psv verhaal van gister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
flashin schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:14:
Nounou leuk spel hoor,
Als ik op 4000 mensen moet wachten voor ik eindelijk een team heb is er ook niet echt veel lol aan te beleven.. :S
als je dat geduld niet op kan brengen verdien je het ook niet om hattrick te mogen spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat eigenlijk? Worden die 4duizend wachters gebruikt voor een extra divisie óf gaan ze die belachelijk veel WO's is opvullen en die aan een nieuwe gebruiker geven... Je hoeft onderin maar een willekeurige leaque aan te klikken en er zit altijd wel één WO bij, ikzelf heb er 2 maar ik heb leaques gezien waar er 4 zijn ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:46:
Hoe zit dat eigenlijk? Worden die 4duizend wachters gebruikt voor een extra divisie óf gaan ze die belachelijk veel WO's is opvullen en die aan een nieuwe gebruiker geven... Je hoeft onderin maar een willekeurige leaque aan te klikken en er zit altijd wel één WO bij, ikzelf heb er 2 maar ik heb leaques gezien waar er 4 zijn ! :X
Ik heb nu 3 week een team, en heb daar ongeveer 1 maand op moeten wachten. Was wel vrij irritant moet ik zeggen.
Maar wat ik heb begrepen is dat er alleen clubs uit divisie 9 en 10 worden opgevuld met mensen van de waiting list. En hogere teams die stoppen zullen gewoon blijven bestaan(iig tot eind van van het seizoen).En ik kan me zo voorstellen dat het lastig is vast te stellen of iemand 1-3 week op vakantie is of zoiets of gewoon gestopt is.... dus je kunt niet zomaar iedereen vervangen.

Tjsa en verder zou meer leagues ondertussen ook wel kunnen, de waiting list wordt er niet bepaald korter op volgens mij.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:35:
Waarom niet als een echte onderneming aan de gang?

Verlies meteen nemen (dus, bieden, dan kun je geen geld meer uitgeven)
Winst pas nemen als ze gerealiseerd zijn.

offtopic:
Dat heet het voorzichtigheidsbeginsel en wordt in bijna alle bedrijven toegepast, omdat dit anders kan leiden tot ongerealiseerde winst, wat dan geen getrouw beeld van de werkelijk weergeeft en bij scheiding van leiding en eigendom, wat weer kan leiden tot verkeerde beloning en dus oneigenlijke onttrekking van middelen aan de organisatie.
Hahaha, hier herken ik de accountant al :) collega ;)

@ speedy1984: dat snapte ik ook al niet inderdaad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Volgens mij is dit seisoen de X divisie bij gekomen, beetje overdreven om er een seisoen later weer 1 niveau toe te voegen. Imo is wachten niet zo erg, het onderscheidt de mensen die echt willen van de mensen die toevallig langs de site komen en zich dus maar inschrijven. Ook cheaten wordt wat lastiger zo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

ph4ge schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:14:
Volgens mij is dit seisoen de X divisie bij gekomen, beetje overdreven om er een seisoen later weer 1 niveau toe te voegen. Imo is wachten niet zo erg, het onderscheidt de mensen die echt willen van de mensen die toevallig langs de site komen en zich dus maar inschrijven. Ook cheaten wordt wat lastiger zo.
Volgens mij kunnen ze in de div VIII & IX ook wel een aantal "beste nrs 3" promoveren.
Net zoveel nr's 3 promoten uit divisie VIII en IX als er WO's zijn in een divisie hoger.
(Ik heb het dan niet over de WO's die al volgens de reguliere regels vanaf plaats 7 en 8 degraderen)
Dan dalen de WO's veel sneller uit de Div VII naar Div IX & X waar ze vervangen kunnen worden.
De wachtlijst wordt dan aan het eind van een seizoen vlot korter.

En belangrijker sneller minder WO's !! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 28-04-2005 00:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Je kan de huidige VII Walkoverteams niet zomaar gaan vervangen. Die hebben dan geen schijn van kans tegen de overige VII teams. Ze zijn dan gewoon kanonnevoer. Ze hebben namelijk geen tijd gehad om hun teams op te bowen zodat ze mee kunnen in de VII.

Als ze wel een team zouden krijgen dan zouden ze waarschijnlijk zowieso tot weer degraderen. En zeg nu zelf. Dat zou jij ook niet leuk vinden. Dan vinden ze het spel niet meer leuk en stoppen ze met spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks mis mee. ik offer me wel op. kom maar bij mij in de VII :)
elk weekend feest. gratis bier in de adkuil voor iedereen! :)

bah werken... burp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Bij jou in de VII Hein? dat is toch ook nog maar 2 weekjes? ;)
Even een vraagje wat ik zo snel even niet kan vinden (luiheid's a bitch ;) ), als ik dit weekend een trainee (defence trainee) opstel als spits en in de friendly daarna gewoon als verdediger, krijgt hij dan gewoon defencetraining? Mijn spits is geblesseerd namelijk die normaal basisspeler is en vanavond koop ik nog wel een goedkoop opaatje van de vuurvliegies, maar dan kom ik nog een spits tekort (wil namelijk 3-4-3 gaan spelen zonder wings aangezien mijn tegenstander toch center attack speelt en ik zo een hoger midfieldrating ga halen en hem dus ga verpulveren :P)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:16:
Je kan de huidige VII Walkoverteams niet zomaar gaan vervangen. Die hebben dan geen schijn van kans tegen de overige VII teams. Ze zijn dan gewoon kanonnevoer. Ze hebben namelijk geen tijd gehad om hun teams op te bowen zodat ze mee kunnen in de VII.

Als ze wel een team zouden krijgen dan zouden ze waarschijnlijk zowieso tot weer degraderen. En zeg nu zelf. Dat zou jij ook niet leuk vinden. Dan vinden ze het spel niet meer leuk en stoppen ze met spelen...
Dat is waar ja, zeker tegenwoordig. Een aantal seizoenen geleden zou het nog wel kunnen, tenminste in de leaques waar ik gezeten heb of van vrienden. Maargoed ze zakken idd per jaar, en als ze de WO-team in de X en IX vervangen, ben je er over een aantal seizoenen wel redelijk van af. Maargoed het blijft vervelend. Je wil gewoon elke week een leuke wedstrijd hebben en het op alle fronten spannend hebben in je leaque. Nu kan er vaak niemand degraderen en komt het bovenin alleen op de onderlinge duels aan omdat er geen concurrentie is :'( Maargoed dat is inherent aan het spelletje, gewoon zorgen dat je zo gauw mogelijk in de V of hoger zit :P Dat is met mijn traineens slechts een kwestie van tijd (na deze, nog 2 seizoenen denk ik).

EDIT:

@ -CKY2K- >> Gewoon de laatste positie waar hij speelt in de week telt als zijn training. Ja dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Even een vraagje, als ik bijvoorbeeld heb geboden op een speler of een vriendschappelijke wedstrijd heb geregeld, dan komt er bijvoorbeeld bij transfers pas nádat de deadline is geweest een bericht bij mijn team te staan dat iemand anders ook heeft geboden. Dus dat is veel te laat. hebben meer mensen hier last van?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Slaapje schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:22:
Even een vraagje, als ik bijvoorbeeld heb geboden op een speler of een vriendschappelijke wedstrijd heb geregeld, dan komt er bijvoorbeeld bij transfers pas nádat de deadline is geweest een bericht bij mijn team te staan dat iemand anders ook heeft geboden. Dus dat is veel te laat. hebben meer mensen hier last van?
Ja! :)
Die melding is veel te traag gewoon zelf steeds even checken en als de deadline nadert veel refreshen! :+

@Ziggy --> thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:13:
[...]
Hahaha, hier herken ik de accountant al :) collega ;)
Shit, betrapt :P

@WO's verhaal. Ik ben het met het promoveren van de beste nr. 3's eens, om zo sneller van de WO's af te komen. Dit seizoen had ik er 4 in de VII, dat betekend dat er volgend seizoen nog steeds 2 in zullen zitten en de VIII straks de volle laag krijgt en daar de lol er snel af gaat als je allemaal 'kadootjes' krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheKeeper schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:21:
[...]

Shit, betrapt :P

@WO's verhaal. Ik ben het met het promoveren van de beste nr. 3's eens, om zo sneller van de WO's af te komen. Dit seizoen had ik er 4 in de VII, dat betekend dat er volgend seizoen nog steeds 2 in zullen zitten en de VIII straks de volle laag krijgt en daar de lol er snel af gaat als je allemaal 'kadootjes' krijgt.
Ik vind het ook wel een goed plan. Laat alle WO-teams maar degraderen en geef de beste teams uit de divisie's daar onder een promotie (behalve de 1 en 2's die direct promoveren). Ik had er ook 4 dit seizoen in VII. Dit was ook een van de redenen waarom ik direct wilde promoveren naar VI, deze VII is gewoon niet leuk..

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
WO's sucken idd zwaar zeker als je een coach met waardeloos leiderschap hebt...heb je ook niks aan PICen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver, allebei mijn spitsen van het A-team zijn geblesseerd... eentje nog maar +2 en die ander kreeg gister een tikkie in een invalbeurt... +1. dat word een feestopstelling zondag...

En heb dan mijn belangrijkste wedstrijd ookal ben ik al bijna zeker kampioen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:12:
Bij jou in de VII Hein? dat is toch ook nog maar 2 weekjes? ;)
ohja das waar ook. heb ik iig 2 weken even lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:22:
Zelf heb ik het idee dat als b.v. de deadline op 17:58 ligt en vervolgens biedt iemand over om 17:57 en 56 seconden dat dan er vervolgens staat dat de deadline op 17:59, maar dat dit in werkelijkheid precies 2 minuten later is, dus op 17:59 en 56 sec. ... hopelijk begrijpelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de deadline loopt pas af aan het eind van de minuut. dus als de deadline 17:58 is loopt ie pas op 17:58:59 af.

de berichtgeving onderin heeft altijd zware vertraging dus daar moet je absoluut niet op rekenen. zie het meer als informatief.
bookmark de speler en open het speler/bied scherm open in een nieuw venster(mozilla werkt beter dan IE, maar ie is sowieso al bagger) dan ram je gewoon om de zoveel tijd ff op f5 om te kijken of er iemand heeft geboden. vaak zit ik de laatste minuut constant op f5 te rammen tot er staat bieden is beindigd. vaak schrikt het ook af als iemand biedt en je direct overbiedt. sommige hebben dan zoets van die is wel erg fanatiek laat ik maar weggaan...(althans mijn ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
ph4ge schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:14:
Wat een bullshit.. Ik wil ook serieus spelen, maar om nu > een maand te moeten wachten is ook weer kut.

Ik zeg niet dat ik niet ga wachten, ik zeg dat ik het jammer vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:42:
de deadline loopt pas af aan het eind van de minuut. dus als de deadline 17:58 is loopt ie pas op 17:58:59 af.

de berichtgeving onderin heeft altijd zware vertraging dus daar moet je absoluut niet op rekenen. zie het meer als informatief.
bookmark de speler en open het speler/bied scherm open in een nieuw venster(mozilla werkt beter dan IE, maar ie is sowieso al bagger) dan ram je gewoon om de zoveel tijd ff op f5 om te kijken of er iemand heeft geboden. vaak zit ik de laatste minuut constant op f5 te rammen tot er staat bieden is beindigd. vaak schrikt het ook af als iemand biedt en je direct overbiedt. sommige hebben dan zoets van die is wel erg fanatiek laat ik maar weggaan...(althans mijn ervaring)
Juist niet :P Laat die kerel maar lekker direct bieden, ik bied in de laatste seconden wel. Moet jij is kijken hoe gefrustreerd ze daar van raken :D En ook altijd het minimaal dus bv 358.400k. Vele vinden het onzin en onnodig - "als ik de speler wil dan bied ik toch gewoon net zolang of meer tot ik hem heb" - maar de praktijk laat zich anders zien. Kijk dit heeft natuurlijk alleen maar zin bij spelers onder het miljoen (trainees bv), daarboven hebben ze toch zat geld. Alhoewel in de laatste seconden overboden worden nogal altijd knap irritant is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
flashin schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:46:
[...]
Wat een bullshit.. Ik wil ook serieus spelen, maar om nu > een maand te moeten wachten is ook weer kut.

dat krijg je nou eenmaal bij zo'n spel, zomaar ff wat divisies toevoegen omdat jij geen maand kan wachten... ik heb 2.5 maand moeten wachten op m'n team, inschrijven en even niet meer aan denken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashin schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:46:
[...]

Ben ik met je eens, maargoed het is niet anders :> Het geeft in ieder geval aan dat het populair is, en hoe meer zielen hoe meer vreugd, des te serieuzer gaat de 'leiding' het spelletje nemen en des te meer mogelijkheden zullen er komen wat allemaal van invloed is op de kwaliteit :9 Laat die lijst dus maar lekker lang worden, ik zit er toch al in :Y) Gemeen he, maar je snapt mijn punt wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:42:
Dit wil ook nog wel eens tegenvallen, dan lopen de servers niet precies gelijk, dan wil je op 17:58:40 bieden en krijg je plotseling het bericht dat het bieden beëindigd is.

Ik gebruik trouwens altijd de transfervergelijking als refresh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik had gisteren echt iets vaags. Toen ik een speler wou kopen zag ik onderin: 23:01 maar het was echt 23:19 en toen het 23:23 was in echte tijd stond er ineens: 23:20 :S snelle klok hebben ze daar in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:48:
[...]

Juist niet :P Laat die kerel maar lekker direct bieden, ik bied in de laatste seconden wel. Moet jij is kijken hoe gefrustreerd ze daar van raken :D En ook altijd het minimaal dus bv 358.400k. Vele vinden het onzin en onnodig - "als ik de speler wil dan bied ik toch gewoon net zolang of meer tot ik hem heb" - maar de praktijk laat zich anders zien. Kijk dit heeft natuurlijk alleen maar zin bij spelers onder het miljoen (trainees bv), daarboven hebben ze toch zat geld. Alhoewel in de laatste seconden overboden worden nogal altijd knap irritant is >:)
het ligt eraan. het is beide een taktiek. ik doe ook vaak heel irritant bedag+1 euro :) ook zo heerlijk
zoveel mogelijk de ander frustreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

* yared is redelijk chaggy...

Elke cup heeft Harlem Hattricks in de finales gestaan, zelfs in de finale en deze keer door eerst een fout in de administratie (was 1 vd eerste 3 teams die zich inschreef) en door negeren van melden van mistanden ben ik deze keer niet eens de voorrondes uitgekomen.

Ik heb hier de Cupgeit persoonlijk over gemailed en diverse keren gemeld in de fora. Hier is niet op gereageerd dus nu publiekelijk mijn 'balen' waarmee voor mij de kous af is.

Jammer genoeg kom ik steeds minder op GoT dus zal ik de discussies die hier lopen ook niet altijd kunnen volgen. Maar voor iedereen die mij HT- of gewoon emailed heb ik altijd snel een respons.

Over de fedstats; enorm tijdgebrek, als ik thuiskom open ik niet eens mijn mail meer, ik wil alleen nog maar onderuit en relaxen. Sandyman laat me gewoon de eindstand weten op email, stuur je gegevens en ik maak een bedrag over.

Het tijdperk van GoTfather Yared loopt misschien wel ten einde ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je begint ook meteen te zeiken als een oude geezer :)

verander ook je teamnaam meteen even in de rolaterboys ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:24:
je begint ook meteen te zeiken als een oude geezer :)

verander ook je teamnaam meteen even in de rolaterboys ofzo :P
heerlijk, helder He!n....

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht nog een mooi ' Vroegoâh...' verhaal eigenlijk :)
toen je nog moest inloggen met ponskaarten op de HT server die op turf liep. zoeits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Hahaha.. doet me denken aan de verhaaltjes die ik eens voor een fed (Hattrickalcoholisten) schreef.
Vroeger!!! Uit de tijd van de hunebedden (ja, Kiepertje komt uit Drenthe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:49:
toen je nog moest inloggen met ponskaarten op de HT server die op turf liep. zoeits....
LOL :D (had een mooie voor quote van de week geweest ;))

@ yared: mis ik iets? Je hebt gewoon in de GoT cup gespeeld, maar te veel punten laten liggen en dus niet door naar de volgende ronde. :?
Eeuwige roem bestaat niet he ;)

(nu weet ik niet de fijne kneepjes van deze zaak, maargoed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Lang verhaal Tim, maar tis neit goed gegaan, anders had ik je lachend ingepakt :P

* yared de Turfsteker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de andere kant... lekker belangrijk ook die GoTcup. is toch ook puur vor de lol. en als je door je toenemende dementie vergeet de juiste opstellingen te maken tsja.. om dat nou af te reageren op de cupgeit.

nee yared. je maakt een slechte beurt vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Laat hem toch even uitchagerijnen man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:06:
aan de andere kant... lekker belangrijk ook die GoTcup. is toch ook puur vor de lol. en als je door je toenemende dementie vergeet de juiste opstellingen te maken tsja.. om dat nou af te reageren op de cupgeit.

nee yared. je maakt een slechte beurt vandaag :D
He!n doe je het nou om een reactie te trekken van iemand of denk je echt niet verder dan een bierviltje.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Hattrick
23-03-2005 Harlem Hattricks - Rhenen United     2 - 0
30-03-2005 Harlem Hattricks - Zwolse Bollen     3 - 2
06-04-2005 FC Dolf - Harlem Hattricks       2 - 0
13-04-2005 ciaky - Harlem Hattricks         0 - 5
20-04-2005 Harlem Hattricks - Bonsaiji      9 - 0

GoTtrick
23-03-2005 Harlem Hattricks     2-0     Rhenen United
30-03-2005 Harlem Hattricks     3-2     Zwolse Bollen
06-04-2005 FC Dolf          2-0     Harlem Hattricks
13-04-2005 FC Dolf          -   Harlem Hattricks
20-04-2005 Harlem Hattricks     -   -

Zoek de verschillen

Opstellingen e.d. staan in de verste verte niet in relatie tot het bovenstaande. ;)
Ik adviseer je hersenen eens te laten draaien op hetzelfde druknivo als de buitenwereld van dat onder druk gezette biervat waarin jij woont. Sommige mensen trekken het voetbalsupporterschap iets te ver door Hein :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared wat ben je heerlijk aan het happen. sarcasme is nog niet zo aan je besteed merk ik wel.

je beurt wordt steeds slechter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

yared schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:11:
[...]
He!n doe je het nou om een reactie te trekken van iemand of denk je echt niet verder dan een bierviltje.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Hattrick
23-03-2005 Harlem Hattricks - Rhenen United     2 - 0
30-03-2005 Harlem Hattricks - Zwolse Bollen     3 - 2
06-04-2005 FC Dolf - Harlem Hattricks       2 - 0
13-04-2005 ciaky - Harlem Hattricks         0 - 5
20-04-2005 Harlem Hattricks - Bonsaiji      9 - 0

GoTtrick
23-03-2005 Harlem Hattricks     2-0     Rhenen United
30-03-2005 Harlem Hattricks     3-2     Zwolse Bollen
06-04-2005 FC Dolf          2-0     Harlem Hattricks
13-04-2005 FC Dolf          -   Harlem Hattricks
20-04-2005 Harlem Hattricks     -   -

Zoek de verschillen

Opstellingen e.d. staan in de verste verte niet in relatie tot het bovenstaande. ;)
Ik adviseer je hersenen eens te laten draaien op hetzelfde druknivo als de buitenwereld van dat onder druk gezette biervat waarin jij woont. Sommige mensen trekken het voetbalsupporterschap iets te ver door Hein :9
Ik zie de verschillen, maar waar ging het mis :?
Als je neit te ver wilt uitwijden snap ik dat, maar een kleine toelichting zou niet onaardig zijn. Van andermans fouten kun je leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

TheKeeper schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:26:
[...]

Ik zie de verschillen, maar waar ging het mis :?
Als je neit te ver wilt uitwijden snap ik dat, maar een kleine toelichting zou niet onaardig zijn. Van andermans fouten kun je leren.
Ik geloof dat het dan hier:
13-04-2005 FC Dolf - Harlem Hattricks
fout zou moeten gaan.

Ik denk dat het voor de cupgeit onduidelijk was wie nu de 'boosdoener' is geweest om een ander team uit te dagen. Vandaar dat beide teams geen punten hebben gekregen!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de GoTtrick site er geen donder van snapte. Volgens het schema had ik tweek keer Yared op zijn flikker moet geven ipv één keer. Twee weken achter elkaar dezelfde wedstrijd spelen leek me niet de bedoeling dus wachtte de uitdagingen van tegenspelers in de cup af.

Maar ik snap je ergenissen dus. (dacht dat ik de enige was)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok het is vervelend, maar het blijft allemaal op vrijwillige basis natuurlijk.

ken 'beuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

De ene week stond er dat ik vrij was, dus daagde ik een ander team uit en heb daar nog over gepost dat ik een vrije dag had.

Vervolgens stond er opeens iets anders en nu staat er twee keer dezelfde wedstrijd achter mekaar.
The Dolf liet niet van zich horen, Cup Geit idem, de site was al een tijd niet geupdate en daarna heb ik het er maar bij gelaten.

De week erop was het nog niet gefixed en was er helemaal geen update, en heb ik weer pas op zondag een friendly geaccepteerd.

Dit is de 8e keer dat we het organiseren, 8e keer dat ik meedoe en heb nu niet meegedaan met de lol
Da's jammer :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.