Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Brainpower schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:42:
[...]

Ow zo :)

Gaat lekker in jullie poule trouwens.
Vind er geen zak aan ;). Het gelijkspel tegen de Sjappies was meteen het einde van mijn kans op het kampioenschap. Maar het is idd best spannend. De nr 1 van twee weken geleden heeft mijn plaats ingenomen (5e) en ik ben opgeklommen tot de 2e. Plaats 2-5 zijn tot het laatst spannend.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dit ik iets gemist heb en dat ik naar de bekende weg vraag maare... Waar is de YGM 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
offtopic:
En ik moet eens leren lezen.

[ Voor 88% gewijzigd door The Dolf op 19-04-2005 21:09 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:53:
[...]

Ben zelf al een tijdje hier niet meer geweest maar volgens mij betekent het You've GoT Mail editie 11.
Juist, maar mijn vraag was waarom hij nog niet uit is, ik verwachtte 'em zaterdag al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
De YGM is gestopt. Daarom geen 11 ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 19-04-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
* -TheNose- speelt ook 5-4-1 en 4-4-2, maar verdedigen blijf ik nog maar een paar seizoenen trainen....en dan stap ik over naar iets nieuws! :P
Wat weet ik nog niet alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
ik heb iets te overhaast een bod uitgebracht op een speler, kan ik dit nog ergens cancellen?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Slaapje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:44:
ik heb iets te overhaast een bod uitgebracht op een speler, kan ik dit nog ergens cancellen?
Nee.
Maar je zou natuurlijk je eigen bod nogmaals kunnen overbieden. Wellicht heb je dan nog even het idee van "Phew, ik heb te hoog geboden, maar er is gelukkig iemand die mij heeft overboden"
8)7 ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:
[...]

Nee.
Maar je zou natuurlijk je eigen bod nogmaals kunnen overbieden. Wellicht heb je dan nog even het idee van "Phew, ik heb te hoog geboden, maar er is gelukkig iemand die mij heeft overboden"
8)7 ;)
hahahahahaha,, als is het maar voor het gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:42:
[...]

Kijk maar ns naar mijn laatste wedstrijd, niet gewonnen maar boven verwachting toch n puntje gepakt met n 1-1 uit tegen de #2. Minder dan 20% balbezit en n uitmuntend (oud) tegen mijn waardeloos (oud) middenveld. ;) Verdediging was dan wel super met recordratings maar daar gaat t net om bij verdedigerstrainers. :+ :+

Metal_Heads (362843)
Heb die wedstrijd ook even bekeken en zag dat je verdediging idd zeer goed was, en je aanval wel wat minder was in vergelijking met zijn verdediging. Zonder die rode kaart en een beetje sterkere aanval had je denk ik zelfs nog wel gewonnen.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:01:
[...]

Ik train ook verdedigen maar doe het zo te zien een stuk slimmer dan de meesten. in mijn oefenwedstrijden speel ik 5-4-1 en in de competitie speel ik 4-4-2 met 3 IM. Op die manier train ik 9 mensen en speel ik sterk in de competitie.
Dat is idd een hele goede tip, had'k niet eens aan gedacht en dan gewoon 1 vleugel openlaten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
sterker nog als ik promoveer ga ik denk ik gewoon weer 3-5-2 spelen ipv 4-4-2, dan maar een trainee minder...8 trainees is nog steeds een flink aantal :P 3-5-2 is toch een van de lekkerste opstellingen vind ik....In de toekomst als ik er de spelers voor heb ga ik aanvallender spelen nml 3-4-3 of 4-3-3, maar dan moet ik eerst op aanvallen trainen overstappen en dat duurt nog drie seizoenen... :)

Iedereen succes in de GOT cup vanavond! Ik heb onverwacht nog een kans om door te gaan als ik vanavond win en mijn concurrent verliest van de huidige eerste plek...ben benieuwd zou leuk zijn een rond verder te komen in mijn eerste keer deelname aan de GOT cup...:P

[ Voor 26% gewijzigd door -TheNose- op 20-04-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Voor de def trainers:

ooit gedacht aan zondags 4-5-1 en woensdags 5-3-2/5-4-1?
Denk dan eens aan een hele goede vleugel aanvaller (uitmuntend of hoger) met wat positiespel of passen (goed). Dan moet je aanval ook nog een boost krijgen. Of gewoon IM's met passen als bijstat, gaat je aanval rating ook wel omhoog. Als het goed is hoef je je over de verdediging neit al te veel zorgen te maken, dus kun je ze aanvallend zetten (verlies je alleen verdedigingsrating mee, geen middenvel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
Uit hoeveel spelers bestaan de teams hier?
Mijn team heeft 38 spelers, dat is incl coach.

Ik heb er een hoop slechte yp bij zitten, maar je kan er maar een per dag ontslaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
TSI per speler (gemiddeld): 11 295
Totale TSI van het team: 214 600
Gemiddelde leeftijd: 21
Huidige vorm (gemiddeld): redelijk
Ervaring (gemiddeld): slecht
Aantal spelers (coach niet meegerekend): 19
Verschillende nationaliteiten: 1

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
died_laughing schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:47:
Uit hoeveel spelers bestaan de teams hier?
Mijn team heeft 38 spelers, dat is incl coach.

Ik heb er een hoop slechte yp bij zitten, maar je kan er maar een per dag ontslaan. :(
Dikke tering, nou in ieder geval geen 38. Zit vaak rond de 19/20 net zoals Hoedje. Waarom onstla je bagger YP's niet meteen? Scheelt je heel wat kosten. Er vanuit gaande dat je nu dus minimaal 16 golfers rond hebt lopen, x 500 euro, is toch al snel 8k per week waar je nooit wat aan zult hebben...

Iedereen succes in de GoT cup vanavond!

@Dolf, mijn stadion is ook 65k (divisie 5)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
pffff 38!? Ik heb er ook zo rond de 20 rondlopen meer dan genoeg...slechte pulls worden direct via de achterdeur eruit gegooid! :P

@Keeper 4-5-1 zie ik niet echt iets in, wel een sterk middenveld maar bagger aanval, dan liever 4-4-2 met 3 innermids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

22, inclusief coach. Dat is precies 2 elftallen, omdat de coach altijd mee balt. Maar vandaag is ie eruit getrapt met +1 :S Einde verhaal dus voor een 60-jarige. Dus maar op zoek naar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er 23 inclusief coach. Zit er over te denken om er voor het einde van het seizoen een aantal te verkopen die in mijn b-team stonden (heb nog 2 WO's te gaan). In het nieuwe seizoen wil ik een paar nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:45:
pffff 38!? Ik heb er ook zo rond de 20 rondlopen meer dan genoeg...slechte pulls worden direct via de achterdeur eruit gegooid! :P

@Keeper 4-5-1 zie ik niet echt iets in, wel een sterk middenveld maar bagger aanval, dan liever 4-4-2 met 3 innermids...
Heb 4-4-2 nog even bekeken met 3 innermids, je verdediging wordt er aardig wat sterker (+1), hetzelfde geld voor 1 vleugelverdediger (+0.9), middenveld verminderd beetje (-0.3), centrale aanval ook (-0.1) en 1 aanval (links of rechts) verliest behoorlijk (-1.8). Een totaal verlies van (-0.3) en ga nou niet zeuren dat je niet weet wat die getallen precies betekenen = slechts indicatie ;). Kort gezegd je verdeding wordt behoorlijk sterker, je middenveld verliest een beetje, en je centrale aanval blijft vrijwel gelijk en je vleugelaanval wordt behoorlijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon 2x11 ex coach. 23 dus. meer wil ik er absoluut niet. liefst zou ik er nog een paar ontslaan, maar je weet nooit wanneer de blessures komen.

4-4-2 spelen zonder 3 IM's is imo ronduit dom. tenzji je HELE brute mids hebt. anders maak je het jezelf onnodig moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:19:
[...]

het zal wel duur worden zo'n trainee,
aangezien je conter speelt gaat het dus om verdedigen, pm en passen. en conditie telt dan ineens ook mee als ie aanvallend staat.
je bedoelt zoeen?:
17 jaar
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Althans, om mee te beginnen.. deze was 22k en voor dat geld krijg je echt nooit wat beters ;) (conditie komt in het tussenseizoen wel, en ik heb nog een verdediger met goed verdedigen en redelijk passen, dus die moeten het dan maar samen doen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als je counter speelt zou ik wel wat hogere passing skills nemen. maar het kan inderdaad wel ja. het ligt aan je budget natuurlijk. 22k is inderdaad heel erg weinig. hoeveel tsi had ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:53:
ja maar als je counter speelt zou ik wel wat hogere passing skills nemen. maar het kan inderdaad wel ja. het ligt aan je budget natuurlijk. 22k is inderdaad heel erg weinig. hoeveel tsi had ie?
edit:
laat maar :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cis op 20-04-2005 15:04 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:56
Weet iemand hoe je Tactiekvaardigheid voor vleugelaanval kan krijgen. Ik heb twee hele goede wingers (beide 6*) opgesteld staan, maar ik kom nooit boven "goed" uit. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:12:
Weet iemand hoe je Tactiekvaardigheid voor vleugelaanval kan krijgen. Ik heb twee hele goede wingers (beide 6*) opgesteld staan, maar ik kom nooit boven "goed" uit. Iemand een idee?
about hattrick -> rules -> tactics:
Your ability to turn attacks in the middle into wing attacks is influenced by the total passing skill of all your outfield players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:49:
[...]

Heb 4-4-2 nog even bekeken met 3 innermids, je verdediging wordt er aardig wat sterker (+1), hetzelfde geld voor 1 vleugelverdediger (+0.9), middenveld verminderd beetje (-0.3), centrale aanval ook (-0.1) en 1 aanval (links of rechts) verliest behoorlijk (-1.8). Een totaal verlies van (-0.3) en ga nou niet zeuren dat je niet weet wat die getallen precies betekenen = slechts indicatie ;). Kort gezegd je verdeding wordt behoorlijk sterker, je middenveld verliest een beetje, en je centrale aanval blijft vrijwel gelijk en je vleugelaanval wordt behoorlijk minder.
Wat betekenen die getallen? :P Snap nooit hoe mensen aan dat soort cijfertjes komen maar goed ;)
Dat je vleugelaanval afneemt is ook wel erg logisch he, je speelt immers met 1 vleugel minder!
Ik vind 4-4-2 dus wel een fijne opstelling, maar liever speel ik wat aanvallender, maar dat is toekomstmuziek.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:34:
[...]

Wat betekenen die getallen? :P Snap nooit hoe mensen aan dat soort cijfertjes komen maar goed ;)
Dat je vleugelaanval afneemt is ook wel erg logisch he, je speelt immers met 1 vleugel minder!
Ik vind 4-4-2 dus wel een fijne opstelling, maar liever speel ik wat aanvallender, maar dat is toekomstmuziek.. :D
:( neem aan dat die eerste zin niet serieus bedoeld is ;), als je het perse wilt weten het komt van HO..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:06:
Net mijn stadion laten vergroten tot 65k (was 45k1) . Ik promoveer niet maar sta wel 2e en denk dat volgend seizoen wel te kunnen houden. Is dat groot voor een V divisieclub? Kan zo snel geen statistieken daarvan vinden.
65k is zeker meer dan gemiddeld, maar er zijn genoeg teams die dat hebben. Zelf zit ik op 60k.

@ Kilverdo: hoe kun je dat nou over het hoofd gezien hebben.... oh oh oh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis echt schrikbarend hoe die prijzen zijn gezakt. verdiep me de laatste tijd wel minder in HT. Omdat ik simpel weg steeds minder hoef te doen. Maar probeer nu een titanic verdediger kwijt te raken en dat valt dus niet meer (nee is geen transferpost ;-)) Maar die prijzen die er tegenwoordig betaald worden zijn gewoon echt laag. Wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
-CKY2K- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:34:
[...]

Ik neem aan dat die getallen skill niveau's zijn (waarbij 1 bv. van outstanding naar brilliant is of zo).

@ervaren HT-ers: ik heb een vraagje aan jullie! Met name mensen die ervaring hebben met het spelen met een zo hoog mogelijke TS kunnen me misschien helpen.

As zondag is voor mij de belangrijkste wedstrijd vh seizoen: de wedstrijd waarbij mijn team, als nr. 1 in v.184, tegen de nr. 2 uit moet spelen (ik sta 3 punten voor met een gelijk doelsaldo). Win ik, dan ben ik vrijwel zeker kampioen. Verlies ik, dan kan het nog erg lastig worden.

Op dit moment is de TS van mijn team delirious, maar ik denk dat die nog zakt naar satisfied (7). Nu vraag ik me af of ik op normal zal spelen of zal MOTS-en. Volgens mij maakt dat voor de TS weinig uit. Dat zal ik even uitleggen:

- Als ik zondag MOTS, dan halveert de TS, dus dat betekent dat die zakt naar 3.5 (afgerond 4?). In de loop van de week zal die weer aantrekken naar 4.5 en op zondag zal die waarschijnlijk weer calm zijn. Klopt dit???

- Als ik zondag normal speel, dan zakt de TS in de loop van de week naar 6 en waarschijnlijk zal die TS de zondag erna waarschijnlijk 5 zijn (dus weer calm).

Dat zou betekenen dat ik beter kan MOTS-en. Waar zit ik fout in deze redenering (als ik fout zit)???

@bluepanther: ik vind de prijzen ook verdacht laag! Ik heb al 4 keer mijn world class verdediger op de lijst gezet voor tussen de 3,2 en 3,4 miljoen euro (hij is inmiddels wc+4). Maar voor dat geld krijg ik hem niet verkocht! Dus maar doortrainen naar supernatural; die brengen zo rond de 3,7 miljoen op geloof ik.

@Dolf en Maestrotim: ik heb zelf een stadion van 75k in V. Maar dat komt voornamelijk door de prijsverdubbelingen van de laatste seizoen. In mijn league is er een team met 98k. Die 65k is denk ik heel netjes voor V. Daar kun je mee vooruit!
Van de andere kant, dit seizoen is mijn stadion al 1 keer uitverkocht geweest (beker ronde nr. 9 tegen III-e klasser Tikkie Terug)...

[ Voor 18% gewijzigd door dreamtheater42 op 20-04-2005 16:08 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:49:
[...]

Ik vind het een beetje onzin wat je zegt want als je gewoon met taktiek op centrale aanval speelt (zoals ik doe bij met mijn 4-4-2 met 3 IM's) dan heb je sowieso een lagere waarde voor je vleugelaanval waardoor je dus ook minder dan 1.8 verliest. Waarschijnlijk (ik heb al die cijfers van jou niet) speel je op die manier ongeveer +0.8 gemiddeld (klein gokje).

@MaestroTim, Ik heb het niet over het hoofd gezien maar ik dacht dat je bedoelde dat je week 14 geen YGM zou uitbrengen... maar nu staat de YGM dus stil tot het tussenseizoen waar een extra dikke uitgave ons te wachten staat? of zie ik dat niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kilverdo: ook de dikke editie komt niet meer uit. Het bestaan van de YGM is officieel over (tenzij andere vrijwilligers het weer oppikken)

@ Bluepanther: één voordeel, ook de andere markten zijn totaal ingezakt. Ik zag vanmiddag nog een reusachtig spits er niet uitgaan voor 5M, terwijl hij 5 maanden geleden nog voor 8M was aangekocht bij dat team.

@ Dreamtheater: redenatiefout zit hem in de stijging van geïrriteerd naar kalm. Hij zal nooit boven bedaard uit gaan komen zonder PIC. Hij trekt hoogstens op naar laag bedaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:27:
@ Kilverdo: ook de dikke editie komt niet meer uit. Het bestaan van de YGM is officieel over (tenzij andere vrijwilligers het weer oppikken)

@ Bluepanther: één voordeel, ook de andere markten zijn totaal ingezakt. Ik zag vanmiddag nog een reusachtig spits er niet uitgaan voor 5M, terwijl hij 5 maanden geleden nog voor 8M was aangekocht bij dat team.

@ Dreamtheater: redenatiefout zit hem in de stijging van geïrriteerd naar kalm. Hij zal nooit boven bedaard uit gaan komen zonder PIC. Hij trekt hoogstens op naar laag bedaard.
WAAAAAAAAAAAT waarom niet? weet jij hoe vet die shit was :'( . Ik ben bij deze federatie gekomen door dat krantje!! hmm, Ik verwacht uitgebreid verslag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:27:

Hmmm...dat is jammer. Ik dacht al lekker te gaan MOTSen zonder al te grote gevolgen. Toch nog maar eens goed over nadenken.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mots heeft ebst grote invloed. Voor mij eigenlijk nooit optie geweest door het seizoen heen eigenlijk hoe belangrijk de wedstrijd ook was. Succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:29:
WAAAAAAAAAAAT waarom niet? weet jij hoe vet die shit was :'( . Ik ben bij deze federatie gekomen door dat krantje!! hmm, Ik verwacht uitgebreid verslag!!
no comment :P

tja, zoals al eerder aangegeven was, creatief zijn is één, creatief blijven twee. 10 edities is mooi geweest, dus is er besloten een punt achter te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:54:
[...]

:( neem aan dat die eerste zin niet serieus bedoeld is ;), als je het perse wilt weten het komt van HO..........
Niet iedereen gebruikt HO, ik gebruik HAM ;) En de indeling van Hattrick zelf vind ik handiger. Slecht laag etc...ben niet zo'n cijferfreak! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:42:
[...]
no comment :P

tja, zoals al eerder aangegeven was, creatief zijn is één, creatief blijven twee. 10 edities is mooi geweest, dus is er besloten een punt achter te zetten.
Iets wat in dit topic uitgebreid besproken is, dus weet niet of hij een tijdje afwezig is geweest of zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:58:
[...]

Niet iedereen gebruikt HO, ik gebruik HAM ;) En de indeling van Hattrick zelf vind ik handiger. Slecht laag etc...ben niet zo'n cijferfreak! :P
Vind ik ook veel handiger... maar met cijfers was even wat makkelijker ;) + 1 was dus idd 1 level omhoog dus b.v. van slecht naar zwak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:02:
[...]

Iets wat in dit topic uitgebreid besproken is, dus weet niet of hij een tijdje afwezig is geweest of zo? :P
Ik heb het gevolgd dat het uitgebreid besproken is maar heb het even gemist toen er besloten is er een punt achter te zetten, toen zat ik zeker in Berlijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:10:
[...]

Ik heb het gevolgd dat het uitgebreid besproken is maar heb het even gemist toen er besloten is er een punt achter te zetten, toen zat ik zeker in Berlijn...
Das waar je bent idd een weekje weggeweest toen...:P Zo zie je maar als je er even niet bent geweest, moet je ALLE gemiste posts even bekijken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:29:
[...]

Das waar je bent idd een weekje weggeweest toen...:P Zo zie je maar als je er even niet bent geweest, moet je ALLE gemiste posts even bekijken! ;)
hahahaha ik had een kater van hier tot Tokio en om dan van 8 t/m 17 te lezen ;)... Not done...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:53:
TSI 520, dus dat is aan de lage kant, maar ik denk hij dit seizoen nog wel naar verdedigen goed gaat (althans ik hoop het heel hard ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel op het moment mijn GoT cup match tegen hein maar hij trapt mijn hele verdediging de ziekenboeg in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:16:
speel op het moment mijn GoT cup match tegen hein maar hij trapt mijn hele verdediging de ziekenboeg in...
Ik zie het ja, hij heeft zelfs de vervanger van je geblesseerde er bijna vanaf gekregen ;)

Bij mij gaat het voorlopig nog ok... ik heb zelfs net een counterkans gemist en ben met 1-1 bij Sheepproductions de rust in gegaan. Wel 65% balbezit voor hem deze helft en dat zal alleen maar meer worden... Naja als hij mijn spelers maar heel houdt klaag ik nergens over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:31:
[...]

Ik zie het ja, hij heeft zelfs de vervanger van je geblesseerde er bijna vanaf gekregen ;)

Bij mij gaat het voorlopig nog ok... ik heb zelfs net een counterkans gemist en ben met 1-1 bij Sheepproductions de rust in gegaan. Wel 65% balbezit voor hem deze helft en dat zal alleen maar meer worden... Naja als hij mijn spelers maar heel houdt klaag ik nergens over!
ja als hein dat de 2e helft met mijn spelers ook doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:16:
hoho IK trap er niemand uit :)

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

middenvelder eruit(2xgeel :P) en meteen scoort die rat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, wordt het in de 87e minuut 2-2 door een invaller. Ik dacht even voor een stunt te gaan zorgen door mijn poule te winnen ;(

Edit: 2-2 gebleven...

[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 20-04-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-3 gebleven hier tegen Sandstorm, waardoor we allebei ongeslagen zijn gebleven.
Gelukkig heb ik van ons twee wel het beste doelsaldo, waardoor mijn ploegje eerste is geworden :)

Wel raar dat ik alle wedstrijden uit heb moeten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Mouhaha 1-1 gespeeld tegen Sheepproductions (503794) uit de VII. Ik heb 2 counters gehad en er 1 gemaakt. Hij heeft 5 kansen gehad en er 1 gemaakt... Niet helemaal terecht dus maar dat maakt niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als ik na deze wedstrijd een speler met +2 heb, hoe groot is dan de kans dat ik hem voor vrijdag zover heb dat hij traint (18 jaar)? Hoeveel doktoren moet ik dan aannemen?

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 20-04-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
woei gewonnen! ben nu tweede geworden in poule C... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-2 geworden. doordat mijn form. +6 mid rood kreeg :) anders was het wel 8/9-0 ofzo geworden

nouja boeiend. ik lag toch al uit de cup. nieuwe spits wel al 3* in matige vorm. dat doet me erg deugd. die haalt ez 3,5*. mijn nieuwe trainee (17jr goed pm/redelijk passen) scoort ook al vaak. die gaat later lekker in mijn a-team.

wie wil met mij volgende week een oefenpot? (en nee die overtredingen van vandaag zijn niet elke week zo :) kijk maar naar mijn verslagen valt reuze mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:21:
Als ik na deze wedstrijd een speler met +2 heb, hoe groot is dan de kans dat ik hem voor vrijdag zover heb dat hij traint (18 jaar)? Hoeveel doktoren moet ik dan aannemen?
zou me er niet al te druk over maken. deze week training lukt uiteraard niet meer, maar volgende echt wel hoor. meestal(als je wat dokters hebt) zakt ie de dag erna meteen al naar +1.
als ie woensdag nog een pleister heeft moet je zelf de keuze maken. ik zou het niet doen(zeker niet bij een trainee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Ik wil wel een oefenpot spelen :)

Heb toch nog niks geregeld, scheelt weer het nodige zoekwerk ;)

Never mind, ik heb al een andere oefenpot...

[ Voor 22% gewijzigd door Ottooo op 20-04-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mietje!

pok pok!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga er niet vanuit dat ik door ben (2e geïndigd met 10 punten, negatief doelsaldo). Als ik niet door ben heb ik best zin in een wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik daag je uit! Hein! ik kan mensen uit de VIII makelijk aan ;) Bovendien heb ik toch 2 trainees teveel, dus je mag trappen wat je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dare accepted :)

naa valt reuze mee hoor. ik heb er dit seizoen pas 4 mensen uitgetrapt ofzo(incl compo wedstrijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:17:
3-3 gebleven hier tegen Sandstorm, waardoor we allebei ongeslagen zijn gebleven.
Gelukkig heb ik van ons twee wel het beste doelsaldo, waardoor mijn ploegje eerste is geworden :)

Wel raar dat ik alle wedstrijden uit heb moeten spelen...
Das inderdaad vrij typisch, nu ik zo het speelschema eens terug kijk blijkt dat ik 4 van de 5 ontmoetingen thuis heb gespeeld... ha ha.

Maar in ieder geval mooi dat we allebei ongeslagen zijn gebleven in de poule :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30
Dat uit en thuis spelen kan ik wil verklaren.

Dat ligt aan m'n luiheid. :) En bij het gebrek aan tijd. Hoop echt dat die indelingen volgens seizoen automatisch gemaakt kunnen worden. Was deze Cup allemaal een beetje op het laatste moment. Brain d8 dat ie het allemaal op tijd af had kunnen hebben

Ik heb niet echt naar UIT en THUIS wedstrijden gekeken. De meeste hattrickers weten toch wel dat de club(die de meeste supporters heeft) die thuis speelt, het grootst aantal supporters trekt. Dus meer geld in het laatje?

Of was dit geheel onbekend bij jullie allemaal????

Of zit ik nu gewoon te ouwehoeren. Jullie mogen het zeggen

[ Voor 37% gewijzigd door Mils op 20-04-2005 20:54 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga dus de laatste 16 niet halen door dat doelpunt in de 87e minuut. Was me toch bijna gelukt de plaatsing te stelen op countervaardigheid :) Best jammer dat dat niet gelukt is, maar volgend seizoen is er weer een kans...

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 20-04-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek naar iemand die een beetje van mijn niveau is divisie X(in-game ook Theinsomniac) en die er wel lol in heeft om 2 friendlies tegen mij te spelen (uit en thuis). Cup regels.
Ik heb net tegen iemand mijn tweede wedstrijd gespeeld, 4-4 en 3-3... dus lekker spannend.
Als iemand interesse heeft, drop maar een uitdaging :)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Coca-Cola schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:18:
Mouhaha 1-1 gespeeld tegen Sheepproductions (503794) uit de VII. Ik heb 2 counters gehad en er 1 gemaakt. Hij heeft 5 kansen gehad en er 1 gemaakt... Niet helemaal terecht dus maar dat maakt niet uit ;)
:'( Ik heb net een nieuwe trainer die nog moet wennen aan het team en eh zijn veters zaten los :+

Mijn team heeft altijd moeite met teams die verdedigen trainen. Volgend seizoen maar eens wat sleutelen aan mijn aanval :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Marzman schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:12:
[...]

:'( Ik heb net een nieuwe trainer die nog moet wennen aan het team en eh zijn veters zaten los :+

Mijn team heeft altijd moeite met teams die verdedigen trainen. Volgend seizoen maar eens wat sleutelen aan mijn aanval :)
Dankzij jullie 1-1 ben ik nu 1e geworden in de poule :P Ach ja de 1e 2 gaan toch door, ben benieuwd tegen wie ik het op mag nemen! :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:21:
bekijk deze link even:http://hem.bredband.net/thomasakerdahl/skador.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:57:
Ik ben op zoek naar iemand die een beetje van mijn niveau is divisie X(in-game ook Theinsomniac) en die er wel lol in heeft om 2 friendlies tegen mij te spelen (uit en thuis). Cup regels.
Ik heb net tegen iemand mijn tweede wedstrijd gespeeld, 4-4 en 3-3... dus lekker spannend.
Als iemand interesse heeft, drop maar een uitdaging :)
a) voor friendly's boeit niveau totaal niet. dus je kan net zo goed tegen iemand uit de VI. levert meer op qua kaartverkoop en verlies of winst boeit geen reet voor vertrouwen/ts of wat dan ook.
b)moet je _NOOIT_ cup regels spelen voor friendly's. kans op blessures is gewoon aanzienlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:01:
[...]

a) voor friendly's boeit niveau totaal niet. dus je kan net zo goed tegen iemand uit de VI. levert meer op qua kaartverkoop en verlies of winst boeit geen reet voor vertrouwen/ts of wat dan ook.
b)moet je _NOOIT_ cup regels spelen voor friendly's. kans op blessures is gewoon aanzienlijker.
Ik weet dat het niveau niet boeit, maar het is wel leuker om van zulke wedstrijden het resultaat is dan als ik tegen iemand uit VI speel...
En thx voor de tip over cup regels... leek me gewoon wel leuk. Maar ik heb ondertussen een wedstrijd geregeld(zonder cup-regels).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:32:
De meeste hattrickers weten toch wel dat de club(die de meeste supporters heeft) die thuis speelt, het grootst aantal supporters trekt. Dus meer geld in het laatje?

Of was dit geheel onbekend bij jullie allemaal????

Of zit ik nu gewoon te ouwehoeren. Jullie mogen het zeggen
Ok, maar het idee hierachter is dat ik bijna 2000 supporters heb en dat de anderen (op SandStorm na) dit bij lange na niet hebben. Dus, die theorie gaat hierin juist niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja Pewwy! Lees de OP eens joh! ;) :P

Hmm, omdat er 11 poules zijn is niet iedere tweede plaats door zie ik, wanneer zijn de achste finales bekend? Moet anders zelf een andere friendly regelen vandaag of morgen...wie o wie doet de updates? :P

[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 21-04-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

-CKY2K- schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:30:
[...]

Hmm, omdat er 11 poules zijn is niet iedere tweede plaats door zie ik, wanneer zijn de achste finales bekend? Moet anders zelf een andere friendly regelen vandaag of morgen...wie o wie doet de updates? :P
De wedstrijden worden deze ochtend op GoTtrick gezet!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm uiteindelijk na het GoT cup duel met Hein heeft mijn trainee een blessure van +3 (gelukkig is hij 18 en doet hij over 8 dagen weer mee volgens mijn x-ray converter) en de invaller van deze jongen kreeg ook een flinke trap maar met hem is niets aan de hand. 5-2 zo zie je wederom hoe belangrijk een sterk middenveld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

@Mils of Brainpower:
Ik zag dat jullie het resultaat van de niet gespeelde wedstrijd tussen HMS Arossel en Mighty Bears hadden gezet op 20-20... maareh, MB heeft een verkeerde uitdaging geaccepteerd, dat heb ik gemeld via HT-mail aan Milos en daarna ben ik pas op zoek gegaan naar een andere friendly.

Eigenlijk zou de uitslag dus 5-0 voor mij moeten zijn (wat mij met 10 punten en een doelsaldo van +13 de tweede plaats zou opleveren, maar dat terzijde :P )

Ach, ik vind het toch meer terecht dat FC Bladers doorgaat naar de volgende ronde, omdat die er tenminste echt voor heeft gespeeld en ik dan door zou gaan vanwege een vergissing van m'n tegenstander. Dus van mij mag het ook zo blijven.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
woei heb mijn eerste friendly gewonnen met 0-6, er waren wel helemaal 280 toeschouwers :P
Ben er toch wel trots op, hij speelt een divisie hoger dus ookal zeggen friendly's niets, ik vind het leuk :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:30:
[...]

En bedankt he. Ik had die link al bekeken O-) Het enige wat ik wilde weten is of het nut zou hebben om voor vrijdag al doktoren aan te nemen, zodat hij nog training zou krijgen. Dat heb ik nu dus niet gedaan. Met een beetje geluk zit de stekker er volgende week weer in en traint hij weer.

Mocht je uitgeschakeld zijn dan hebben we nog een challenge open staan (zal ik wel gewoon mjin B-Elftal opstellen, want ik heb een WO zondag ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Gabberhead schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:49:
@Mils of Brainpower:
Ik zag dat jullie het resultaat van de niet gespeelde wedstrijd tussen HMS Arossel en Mighty Bears hadden gezet op 20-20... maareh, MB heeft een verkeerde uitdaging geaccepteerd, dat heb ik gemeld via HT-mail aan Milos en daarna ben ik pas op zoek gegaan naar een andere friendly.

Eigenlijk zou de uitslag dus 5-0 voor mij moeten zijn (wat mij met 10 punten en een doelsaldo van +13 de tweede plaats zou opleveren, maar dat terzijde :P )

Ach, ik vind het toch meer terecht dat FC Bladers doorgaat naar de volgende ronde, omdat die er tenminste echt voor heeft gespeeld en ik dan door zou gaan vanwege een vergissing van m'n tegenstander. Dus van mij mag het ook zo blijven.
Dus wat wil je nu? Veranderen of niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:26:
[...]

En bedankt he. Ik had die link al bekeken O-) Het enige wat ik wilde weten is of het nut zou hebben om voor vrijdag al doktoren aan te nemen, zodat hij nog training zou krijgen. Dat heb ik nu dus niet gedaan. Met een beetje geluk zit de stekker er volgende week weer in en traint hij weer.

Mocht je uitgeschakeld zijn dan hebben we nog een challenge open staan (zal ik wel gewoon mjin B-Elftal opstellen, want ik heb een WO zondag ;))
Jazeker die challenge staat nog steeds! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als ik zo naar je volgende wedstrijden kijk kan jij ook beter je B-elftal opstellen. De competitie is nog belangrijk genoeg denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:54:
Als ik zo naar je volgende wedstrijden kijk kan jij ook beter je B-elftal opstellen. De competitie is nog belangrijk genoeg denk ik :)
Ik speel zeker weten met mijn B-elftal idd! Is nog erg spannend in de competitie, zelfs nog uitzicht op het kampioenschap al is 4 punten in 3 wedstrijden wel veel om in te halen... :P

Net even zitten rekenen, maar of ik zit net wel of net niet in de volgende ronde van de GOT cup...dus misschien heb je geluk Pewwy ;)

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 21-04-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO - TOTO - TOTO - TOTO - TOTO

m´n eerse week als toto-beheerder! De uitslag van de toto liet eventjes op zich wachten, dit omdat Brainpower en ik het leuk vonden elkaar steeds te ontlopen :P
Maar hier dan nog de ietwat vertraagde toto!

Uitslag week 11:

Marcel_Meessen 6
neudeboules 6
Rosetec 4
RobertoGroen 4
hestaatje 4
Brainpower 4
Wubmaster 4
lameeuw 3
s_de_hoog 3
cquintus 3
Sandyman538 3
DSanka 2

Stand na week 11:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Marcel_Meessen
74
11
2
neudeboules
64
10
3
hestaatje
57
11
4
Wubmaster
57
11
5
Josseke
49
9

Voor de volledige stand surf je natuurlijk naar http://gottrick.bitxs.com/

En de toto voor week 12:
Milsbeek - FightClub
Bacchanaal United - Dutch extreme
F.C.Braves - kiddy
HHS - BluePanthers
Rhino F.C. - F.C. GoT
FC-Utrèg waor - Eddy's Friends
Elimination - Lycurgus
F.C. lekke bal - knudde 13
S.C.O. zat.3 - Der mannschaft
Los Bandinos - RKVV SVC
Deportivo Paraguayo - Summerburg United

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30
GoT cup

Er zijn even problemen met de cup site. Brain is al hard aan het werk ermee.
Komt door een of ander team. Tha Groove's genaamd. Tis allemaal zijn schuld. Alsjeblieft... richt je woede tot hem en niet tot ons :P

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:37:
TOTO - TOTO - TOTO - TOTO - TOTO

Elimination - Lycurgus
Tip: als het goed is gaat mijn tegenstander spelen met zijn B-team en PIC... hij mag mijn concurrent niet zo :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mils schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:58:
GoT cup

Er zijn even problemen met de cup site. Brain is al hard aan het werk ermee.
Komt door een of ander team. Tha Groove's genaamd. Tis allemaal zijn schuld. Alsjeblieft... richt je woede tot hem en niet tot ons :P
LOL
Probs zijn opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ok ik ben dus net niet door...helaas :P
Pewwy, ik hoop dat je een beetje tegen je verlies kan! ;) Ik heb je uitdaging aangenomen!!!

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 21-04-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er weer schitterend uit zeg!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Gisteren zo'n 650k gevangen voor mijn jeugdpull van afgelope zondag, lekker lekker zeg ik dan :)
Denk dak maar is de lijst af ga struinen naar een leuk spitsje á 800/900k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ik zeg dat is nog eens een leuke pull! Wordt tijd dat mijn jeugdopleiding stijgt naar goed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:41:
ik zeg dat is nog eens een leuke pull! Wordt tijd dat mijn jeugdopleiding stijgt naar goed.. :P
hmm ja die van mij staat nog op zwak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Brainpower schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:34:
[...]

Dus wat wil je nu? Veranderen of niet? :D
Lamaar zo... ik bedacht met aan het eind van m'n stukje dat ik het eerlijker vond als Bladers tweede werd, maar ik vond het zo zonde van m'n post om em niet te plaatsen :P

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabberhead schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:47:
[...]

Lamaar zo... ik bedacht met aan het eind van m'n stukje dat ik het eerlijker vond als Bladers tweede werd, maar ik vond het zo zonde van m'n post om em niet te plaatsen :P
goedzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hij is gewoon bang voor de volgende ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is ook alweer het voordeel van een :+ (clown, populair persoon, goed leiderschap) in je selectie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:33:
Wat is ook alweer het voordeel van een :+ (clown, populair persoon, goed leiderschap) in je selectie ?
Het voordeel is wat jij er van wil denken..

Geen bewijs dus voor, maar het schijnt dat je TS minimaal trager daalt.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:40:
[...]

Het voordeel is wat jij er van wil denken..

Geen bewijs dus voor, maar het schijnt dat je TS minimaal trager daalt.
Ja precies, ik dacht al dat het zoiets was maar wist het niet meer zeker. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:44:
[...]

Ja precies, ik dacht al dat het zoiets was maar wist het niet meer zeker. Iemand daar ervaring mee?
Naar mijn insziens helpt het geen fuck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is mij teveel moeite om er naar te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Jeeej ik zit weer in de toto, jammer dat je niet meer kan lezen wat de mensen denken van mijn wedstrijd en de uitslag. Zou ik toch wel is willen weten misschien dat ik dan ook weer wat meer weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:44:
[...]

Mijn teamspirit steeg na pic wel steeds een level (met clown), en volgens mij zonder pic in het begin ook (met clown). Nu ik geen Clown meer heb blijf ik op hetzelfde niveau staan (woedend) en ben na 1 gelijkspel en 1 winst behoorlijk gekelderd ---> naar woedend dus. Dus heeft volgens mij wel degelijk zin om een cown v eventueel semi-clown aan te schaffen.......
Amen ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.