Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feijenoord had gewoon 3-5-2 moeten spelen, hadden ze meer balbezit gehad en meer kansen >:) :P
Maar goed, mijn schoon familie is helemaal feijenoord en laat ik nou een "beetje" ajax zijn dus ik zwaar juichen bij elk doelpunt en die lui mij aankijken.......... Schitterend! :Y)

Moet vanavond spelen tegen nummer 4 en dat word een belangrijke party. Sta nu 2e sinds vorige week. Stond hele seizoen 3e terwijl het gewoon onverdient is. Heb veruit het beste team in de competitie. Maar ja, shit happens. Als ik vanvond win zit er een grote kans in dat ik 2e blijf of misschien nog 1e word. Nr 1 moet tegen nr 3. Als nr 3 wint en ik win ook, sta ik 1e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat hier op de hoek te kijken in een echte amsterdamse volkskroeg. heel gezellig, maar niet echt objectief en genuanceerd zeg maar :)

zaten er 2 knakkers die begonnen te juigen bij die goal van kuyt :P die kregen me een scheldkannonade op hun af

ik had medelijden met ze, maarja dan moet je er ook maar niet gaan zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:15:
ik zat hier op de hoek te kijken in een echte amsterdamse volkskroeg. heel gezellig, maar niet echt objectief en genuanceerd zeg maar :)

zaten er 2 knakkers die begonnen te juigen bij die goal van kuyt :P die kregen me een scheldkannonade op hun af

ik had medelijden met ze, maarja dan moet je er ook maar niet gaan zitten :D
Mjah, welke idioot gaat er inderdaad in een amsterdamse volkskroeg zitten en voor Feyenooit juichen ?? moet je wel heeel dom zijn :p

Majah, mijn cluppie ( FC Stad (Grûnn :p)) heeft gewonnen :)

nou maar hopen dat FC Railrunner vanaaf ook gaat winnen, dan is mijn dag helemaal goed :D Zal wel moeilijk worden want mijn beste verdediger is uitgeschakeld. Gelukkig maar voor een week dus wie weet.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:21:
[...]

Deze kostte 425k met uitstekend positiespel, formidabele conditie, buitenaards spelhervatten en verder geen bijzondere bijstats.
Maar ik heb net even gekeken. De beste keeper die hij tegen gehad heeft had 2.5 ster.
Vanavond moet ik tegen een 3.5 ster keeper. Afwachten of het dan ook zo gemakkelijk gaat.
ik had voor 300k een goddelijk spelhervatting met goed pm en uitstekend conditie + uitstekend ervaring maar jah hij was wel 33 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
kdacht dak een nieuw tijdperk was ingesprongen met mn nieuwe mid en mn super-pull deze week, maar nee hoor... het op 1 á beste team (ik) staat weer eens na 4 minuten achter tegen de nummer laatst, leuk zo :?

edit:
Zucht, 76% bbzit, 0 kansen voor, 2 kansen en doelpunt tegen...

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 17-04-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff om het af te sluiten, ik heb respect voor de mening van alle feyenoorders, maar ga niet ontkennen dat ajax gewoon ZWAAR terecht heeft gewonnen! temmink goed gefloten, goal kuyt ZWAAR terecht afgekeurd, en verder weinig kaarten hoeven uitdelen.

grygera _/-\o_

vanavond kan ik het kampioenschap binnenhalen tegen de nummer 2, aangezien ik nog 2 WO heb, ben benieuwd, ga vfoor de 2de x normaal spelen dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik speel op t moment uit tegen de #2 die qua balbezit veel sterker is. Voor het eerst nu op zondag met n 5-3-2 met counter en na 1 helft staat t zelfs nog 1-1. 7e minuut n counter voor mij erin met daarna nog 3 kansen voor m'n tegenstander waarvan hij er 1 scoort. Ik verwacht eerlijk gezegd niet te winnen maar ze houden beter stand als ik vooraf verwachtte. Bij rust 82% balbezit voor m'n tegenstander, ben benieuwd hoe dit afloopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Yay! 5-0 gewonnen!!!

ow, het was een walkover :/

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Gvd sta na 1 minuut al achter tegen een veel zwakker team. Ondertussen al 5 kansen gehad, waarvan 3 op de lat belanden. Tegenstander heeft al 4 gele kaarten gehad, dus ik zie het nog wel goed kopen, het is nog niet eens rust.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij aanvang dacht United de wedstrijd al op zak te hebben.

oh oh.... ff kijken wat dit gaar worden. is dit erg? spelen ze drastisch slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:09:
Bij aanvang dacht United de wedstrijd al op zak te hebben.

oh oh.... ff kijken wat dit gaar worden. is dit erg? spelen ze drastisch slechter?
middenveld ratings zakt dan 3 stapjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3?! de tering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De muur stond niet goed opgesteld bij een vrije trap voor United in de 24e minuut. Dino Cristante wist de bezoekers op een 0 - 1 voorsprong te zetten. nou die gaan gelukkig wel erin :) dan maar geen middenveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Gelukkig zeg, kom ik in de rust thuis en zie ik tot mijn grote schrik dat ik 3-2 achter sta. En ik sta maar 3 punten voor op de nummer 2.
Inmiddels staat het 3-4, dit is niet echt goed voor het doelsaldo.

ach toch 5-4 verloren, ik heb het idee dat hier ge-motst is :-(

[ Voor 15% gewijzigd door neudeboules op 17-04-2005 21:48 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het staat hier momenteel 1-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Gaat lekker vandaag :)
Nog steeds is mijn team bepaald niet in fantastische vorm (mijn A-team iets van 5,4), maar de resultaten zijn prima! Zjwame staat met 4-0 voor tegen een team met een extreem goede aanval (meestal divine) :) Buiten dat lijkt het erop dat de nr. 2 gaat gelijkspelen en de nr. 3 verliest! In dat geval staat mijn team 3 punten los van de nr. 2 (waartegen volgende week uit gespeeld wordt) en 5 van de nr. 3 (die in de laatste wedstrijd nog tegen de nr. 2 moet :) ). Het ziet er uitstekend uit! Hopelijk gaat dit tot het eerste kampioenschap in 5 seizoenen leiden...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zucht... zo af en toe heb je weleens het gevoel; wat moet ik nog meer doen om te winnen? Wel, vandaag was het weer zover, netzoals al 3* eerder dit seizoen overigens. Ik (nr3 en qua ratings nr2) speel tegen nr8 (en qua ratings ook duidelijk nr8).

In de 4e minuut kreeg ik al de 0-1 om me oren van die .... nouja niet zijn schuld maarja. Vervolgens krijg ik een aantal kansen tegen en dan het bevrijdende nieuws; 76% balbezit!
Snel naar de 2e helft dus maar... penalty...? NEE, scheids weigert goede brillen te kopen blijkbaar ofzo.Vervolgens, laatste 15 minuten, alles op de aanval. Vier grote kansen, geen goals....
0-1 verloren, de ratings;

offtopic:
DIEPTEPUNTEN

0-1 Joris van Zeeland (4)
[#] Przemysław Waligórski (86)

BALBEZIT
76%
78%

FC Strijen

Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 141
Verdediging 57
Middenveld 36
Aanval 48

Fc Reeuwijkyoungstars

Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
HatStats 94
Verdediging 45
Middenveld 12
Aanval 37

Af en toe mag je best is verliezen, maar 3 weken achter elkaar zonder reden (behalve vorige weer, maar daar was het ook erg vertekend) wordt toch wel erg ontmoedigend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

trallallallallaaaaaa

sta ik lekker met 6-0 achter :p majah, degradatie was al niet meer te voorkomen ;)

mjah, had ik mijn tacktiek maar niet moeten aanpassen naar 3-4-3.... komende woensdag maar eens een oefenduwel probeerten met iets van 0-5-5 ofzow :p is pas de derde keer tegen mijn broertje (die zit nu in div. X..... de div. waar ik volgend seizoen in zit) en van HEM kan ik tenminste nog winnen >:)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, 1-1 gebleven met recordratings achterin. Balbezit 18% en 15% voor mij maar geen doelpunten tegen gekregen in de 2e helft, wel n rode kaart voor m'n beste winger maar gezien de WO van volgende week kan dat ook niet boeien. Counterrating uitmuntend (ook al voor t eerst) en dat is met 5 verdedigers met slecht/zwak passen.

Ratings van vanavond:

Tegenstander:
Old Oaks
Spelersrapport en teamopstelling

Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: wonderbaarlijk (oud)
Centrale aanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

Mijn team:
Metal_Heads
Spelersrapport en teamopstelling

Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: waardeloos (oud)
Rechterverdediging: bovennatuurlijk (oud)
Centrale verdediging: mythisch (oud)
Linkerverdediging: bovennatuurlijk (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Whoohooo. 5-3 gewonnen van de nummer 1, die gast had 2 ervaren rotten ingekocht, maar toch gewonnen met zwak(zeer hoog) middenveld tegen over zwak(laag)

JayGTeam (213177)

Wellicht word ik ook nog kampioen, heerlijk :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm sta in de rust 4-1 voor met mijn 3e competitiewedstrijd piccen achtereen.

Helaas wel me spits aangeslagen...
"Kalverda zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Elio Gielen na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon."

Zucht... hoop op weinig weekjes dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Promotie is zeker :) Vandaag 1-2 gewonnen van de nummer 3, waar ik nu 5 punten op voor sta. Met nog 2 WO's is promotie naar de 7e divisie niet meer te ontlopen. Beetje jammer dat mijn beste spits in de 20e minuut rood kreeg, maar nodig is hij niet de komende 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onderschatting lijkt mee te vallen het staat 1-4. kun je nagaan wat het anders was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 13 minuten te gaan staat het reeds 7-1 met mijn 3e PIC op rij... ;) zucht wat een mickey mouse competitie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

5-1 gewonnen :) Na 11 wedstrijden nog geen verliespuntjes!
Ben kampioen!! :)

Gelukwensen gaarne in me gastenboek :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een middenveld van matig met overschatting. dus het was eingelijk uitstekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh fuck! haha niet eens gezien. doordat de nummer 2 gelijk speelt tegen de nummer 3 ben ik nu 11 punten los met nog 3 wedstrijden te gaan. oftewel:

KAMPIOEN!

jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Vanavond 5-1 gewonnen van de nr3 (zelf nr2), met een nieuw sterrenrecord van 37,5. Eindelijk is mijn winger weer wat in vorm, en mijn nieuwe middenvelder deed het ook goed.
Nu zo goed als zeker van de 2e plaats. Heb nog 1 walkover, en sta nu 4 punten los van de nummer 3.

Moet alleen wel op zoek naar een andere spits. Degene die ik nu heb is voor div6 niet echt toereikend vrees ik (2-2,5 sterren) :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:52:
oh fuck! haha niet eens gezien. doordat de nummer 2 gelijk speelt tegen de nummer 3 ben ik nu 11 punten los met nog 3 wedstrijden te gaan. oftewel:

KAMPIOEN!

jeej!
:) En drie jaar op een rij !!! :)
Proficiat.

Ik hoop de komende weken ook een kampioenshattrick binnen te halen.
Ben goed op weg, maar het is nog niet op zeker binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

0-1 verloren door een goal inde 7e minuut :(

Zit je 98 minuten te wachten op de gelijkmaker maar helaas.

O.K. Hij was wel beter, alhoewel ik met 60% balbezit wat meer verwachtte.
Morgen een straftraining. :)

Het positieve, geen kaarten en blessures opgelopen. En ik blijf 3e waar ik aan het begin van het seizoen van mocht dromen. :+

@ H3!N FELI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ook aan de overige kampioenen (als die er al zijn)

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 17-04-2005 23:24 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Jammmer, 3-1 verloren.

Volgende week moeten we het zwaar goed maken in een derby wedstrijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Jee ik ook toch nog gewonnen 2-1. En de nr2 verliest van de nr1, waardoor ik als nr3 ineens nog maar 2 punten achter sta en over 2 weken tegen de huidige nr2 mag aantreden. Doelstelling begin van het seisoen was handhaving, maar nu komt promotie ineens wel erg dichtbij. Hoewel de nr2 wel beter is dan mijn team.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Gisteren 5-2 gewonnen en doordat de nummer 2 gelijkspeelde ben ik nu al kampioen van VI.690 :D
Ik sta nu 8 punten los met nog een WO te spelen dus al zeker van de eerste plaats. Nu alleen nog even boven de grens van promotie/degradatie blijven en ik speel volgend seizoen in V 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer gelijk :P nu 5e en 3 punten achter nummer 1. Maak nog steeds een kans. Hoewel ik voor plek 5 ga :P Kan ik mooi promo/degra duel spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Woei.. 5-0 winst voor de 6e keer deze competitie :9

Een leuk kadooje vanmorgen was dat mijn trainee die één dezer weken op de TL gaat, toch popte, maar dan naar slecht ervaring. 19 jaar en slecht ervaring, levert dat nog wat extra op bij verkoop?
Overige stats bij verkoop
Conditie: uitstekend (zoals het hoort)
Wing: briljant
Verdedigen: redelijk

Of maakt ervaring dan niet uit? Telt dat ook pas vanaf matig?

@H3!n: HT-mail me even, dan laat ik je zien dat ik een formi mid voor 4 ton heb gekocht... en geen dino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Na 2-0 achter te hebben gestaan trok ik het in de 2de helft weer recht :) Onterecht gelijk gespeeld met 2-2.
Door dit gelijke spel heb ik dus de 2de plek weten te behouden en heb ik volgende week een WO. Dus grote kans dat ik de ena laatste match gaan MOTSen.

Dan is waarschijnlijk mijn TS op woedend maar de laatste match wil ik dan ook MOTSen zoals iedereen doet. Wat is dan het grote nadeel? Of is er dan geen nadeel?

VI is erg dichtbij :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het grote nadeel is dat je dan minder middenveld hebt, omdat je TS al op woedend staat. Iemand die op bedaard staat en MOTST haalt waarschijnlijk veel hogere ratings op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Ook over MOTS, etc

Ik heb dus nog 3 potjes te gaan (duh! :p ), nu denk ik erover om achtereenvolgens te MOTS-en, PIC-en (tegen het in mijn ogen beste team uit de divisie) en wederom te MOTS-en. Is dat verstandig? :)
Ik sta nu 4de, 4 punten achter op beide koplopers en 5 punten los van de 7de stek, dus in principe is mijn seizoen afgelopen, maar ik wil nog wel minstens 4de worden ivm de seizoensbonus.

[edit] Mijn teamgeest is overigens bedaard

[ Voor 6% gewijzigd door Ottooo op 18-04-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ottooo schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:35:
Ook over MOTS, etc

Ik heb dus nog 3 potjes te gaan (duh! :p ), nu denk ik erover om achtereenvolgens te MOTS-en, PIC-en (tegen het in mijn ogen beste team uit de divisie) en wederom te MOTS-en. Is dat verstandig? :)
Ik sta nu 4de, 4 punten achter op beide koplopers en 5 punten los van de 7de stek, dus in principe is mijn seizoen afgelopen, maar ik wil nog wel minstens 4de worden ivm de seizoensbonus.

Ik heb gemerkt dat als je coach zwak leiderschap heeft dat je dan met een MOTS 2 naar beneden gaat en met een PIC maar 1 omhoog. Ik weet niet of iemand dit kan bevestigen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb met slecht leiderschap zelfs 0 (zichtbare) stappen omhoog meegemaakt vanaf moorddadig :(
Diezelfde week ging hij overigens wel met 1 stap omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag gewonnen met 7-0 het leuke is dat alhoewel ik in de IX klasse speel er geen een walkover bij zit :). Krijg geen enkele moeilijke wedstrijd meer en met 3 punten voorsprong op de nr. 2 moet ik wel kampioen worden.. vandaar dat ik erover denk om eens wat aan mijn schulden te doen. Zit nu constant rond de 100 K schuld. Met de verkoop van 1 a 2 van mijn betere spelers moet ik zo bijna uit de schulden kunnen raken. ---> 5 a 6 K rente per week scheelt natuurlijk wel.

En als iemand nog een oefenwedstrijd moet regelen, ik ben het dus vergeten |:( meld het dan svp even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Mijn seizoen blijft tot de laatste wedstrijd spannend! sta gedeelt 2de (hij net iets beter doelsaldo, dus sta eigenlijk derde) en staan 4 punten achter op nr1. De nummer 1 krijgt nog 1 moeilijke wedstrijd tegen de nummer 2 (van mij heeft hij al verloren :P ) en ik moet zelf ook nog tegen de nummer 2. Spannend spannend spannend, terwijl ik qua ratings samen met de nummer 1 duidelijk het sterkst ben, heb jammer genoeg in het begin van het seizoen onnodig puntenverspeelt door blessures...
Hoop dat ik promoveer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ottooo schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:35:
Ook over MOTS, etc

PIC levert:
TS na de wedstrijd = (TS voor de wedstrijd) * 1,33
MotS levert:
TS na de wedstrijd = (TS voor de wedstrijd) / 2

Deze effecten hebben niets met je coach te maken.
Het effect tijdens de wedstrijd is ongeveer 2 of 3 sublevels middenveld meer (MotS) of minder (PIC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:55:
[...]

PIC levert:
TS na de wedstrijd = (TS voor de wedstrijd) * 1,33
MotS levert:
TS na de wedstrijd = (TS voor de wedstrijd) / 2

Deze effecten hebben niets met je coach te maken.
Het effect tijdens de wedstrijd is ongeveer 2 of 3 sublevels middenveld meer (MotS) of minder (PIC).
Wat ik wel merk is sinds ik mijn Clown verhandeld heb, groeit mijn TS niet meer. Daarvoor groeide die wel met pic. Als ik nu pic levert dat even een stijging van 1 level TS op na de wedstrijd wat vervolgens weer in de loop van de week 1 level naar beneden gaat. Wat voor effect een semi-clown heeft weet ik niet precies (als iemand ervaring hier mee heeft hoor ik het graag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Een clown/semi-clown heeft geen effect op PIC of MotS, maar wel tijdens de dagelijkse TS updates, waarschijnlijk is je TS sneller naar bedaard gezakt, waardoor je zichtbaar maar 1 niveau TS erbij krijgt. Wel vreemd, want als je op bedaard zit, dan zou je TS op zondagavond toch net op content moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57
Wat was ook alweer de ‘standaard’ prijs waarvoor clown’s verkocht worden?

Ben trouwens nu zeker van de 2e plaats, en promoveer naar de VII :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Valkje schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:55:

Ben trouwens nu zeker van de 2e plaats, en promoveer naar de VII :)
Grats!

Ben benieuwd hoeveel er dit jaar van de Fed promoveren en hoeveel er dit jaar degradren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Valkje schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:55:
79500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ze ook wel voor 50 000 krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Hard to Find?
Gewoon flink zoeken op de lijst, als je veel tijd hebt natuurlijk, maar je moet gewoon een keer geluk hebben. Speciaal zoeken heeft niet zoveel zin. De invloed is niet zo erg groot hoor, wordt pas interessant als je veel PIC't en MotS't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57
Ja dat is waar, heb zelf eens een clown uit mn jeugd gepult en verkocht voor 10.000 Had geen idee dat het een clown was. Dus voor minder zijn ze wel verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

* yared moet nog 2 vd 3 matches winnen anders is het regelrechte degradatie :|

Naja, toch 2 seizoene IV... hoop dat ik in dat geval mijn oud poule genoten in V gek mag maken... ik zie het al voor me.. 3 teams stoppen spontaan als ik met magic wingers terugkom in V :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:47:
* yared moet nog 2 vd 3 matches winnen anders is het regelrechte degradatie :|

Naja, toch 2 seizoene IV... hoop dat ik in dat geval mijn oud poule genoten in V gek mag maken... ik zie het al voor me.. 3 teams stoppen spontaan als ik met magic wingers terugkom in V :P
kuch

wat voor spitsen moeten ze bedienen??

kuch

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:59:
[...]

kuch

wat voor spitsen moeten ze bedienen??

kuch

O-)
Hehehehe :)

Aangezien Heintje gaat promoveren, erg overtuigend mag ik wel zeggen, gefeliciteerd! Maar mijn vraag is als volgt:

Mijn trainees zitten zo rond uitstekend en bijna formidabel. Volgend jaar heb ik 4 middenvelders op formidabel of 5 ofzo. Welke skills moet de rest van mijn elftal hebben>? Dus moet ik spelers in de verdediging zetten met goed verdedigen of moet ik misschien al naar betere spelers kijken?

Ik speel namelijk nog steeds met veel spelers buiten mijn middenvelders om die een redelijke main skill hebben. Ik vrees, nouja weet wel zeker dat dit volgend jaar zeker niet voldoende zal zijn :)

Waar moet ik mij op richten volgend jaar in de VII of VI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo eindelijk weer eens gewonnen, eindelijk dus een reden om wat te posten ;)

t0000000000t 3-1 gewonnen van de nummer 3 nu sta ik al 7e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:19:
[...]

Aangezien Heintje gaat promoveren, erg overtuigend mag ik wel zeggen, gefeliciteerd! Maar mijn vraag is als volgt:

Mijn trainees zitten zo rond uitstekend en bijna formidabel. Volgend jaar heb ik 4 middenvelders op formidabel of 5 ofzo. Welke skills moet de rest van mijn elftal hebben>? Dus moet ik spelers in de verdediging zetten met goed verdedigen of moet ik misschien al naar betere spelers kijken?

Ik speel namelijk nog steeds met veel spelers buiten mijn middenvelders om die een redelijke main skill hebben. Ik vrees, nouja weet wel zeker dat dit volgend jaar zeker niet voldoende zal zijn :)

Natuurlijk moet je je richten op het hoogste, laten we hopen dat je ook gewoon promoveerd toch?
Dit aannemende valt er weinig aan te merken op je team, als je je gewoon blijft ontwikkelen draai je het eerste jaartje VI gewoon rond plek 4 mee waarschijnlijk.
Om wat preciezer te zijn; goed is het minimum voor je spelers, maar toch ook wel minstens 1 uitstekend op iedere linie

Edit; kzie dat jullie qua ratings (1-6) erg dicht bij elkaar zitten, wordt dus nog erg spannend :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 18-04-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:33:
[...]

Natuurlijk moet je je richten op het hoogste, laten we hopen dat je ook gewoon promoveerd toch?
Dit aannemende valt er weinig aan te merken op je team, als je je gewoon blijft ontwikkelen draai je het eerste jaartje VI gewoon rond plek 4 mee waarschijnlijk.
Om wat preciezer te zijn; goed is het minimum voor je spelers, maar toch ook wel minstens 1 uitstekend op iedere linie

Edit; kzie dat jullie qua ratings (1-6) erg dicht bij elkaar zitten, wordt dus nog erg spannend :)
Ja het zal er echt om gaan de laatste 3 matches. Ik heb 1 WO en nog een match tegen de nummer 1 en tegen de nummer 6. Inprinciepe is de nummer 6 kansloos en gaat het tussen de nummers 1 tm 4 en nummer 5 maakt een klein kansje nog.

Ik ga er vanuit dat ik de laatste wedstrijd wint wanneer ik gewoon zoals iedereen MOTS speel. Nu is alleen de vraag wat er volgende week tijdens mijn WO gaat gebeuren. Misschien dat ik dan al 3 punten los kan komen van de nummer 3 dat zou het beste zijn. Dan speel ik gewoon normaal tegen de nummer 1 en speel ik alleen MOTS de laatste match :)

Ik denk dat ik tactisch de betere ben geweest dit seizoen en op basis daarvan verdiend te promoveren ;) Maarja dat gaat niet altijd zo :)

Al mijn spelers (op 1 spits na) zijn nu redelijk main skill. Dus dat betekend een nieuwe keeper, 3x verdedigers en 1 spits :) Jeetje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hehehe dat wordt sparen joh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook nog een vraagje. of in ieder geval, een kwestie waarover ik jullie meningen wil horen.

Mijn TS is nu dolgelukkig nadat ik 3 keer achtereenvolgens heb gePIC-ed.
mijn volgende wedstrijd is ook nog een simpele en daarna moet ik nog tegen de nummer 3 en 4 (ook makkelijk). Als ik nou aankomende zondag nog PIC kan ik toch wel 2 maal achtereenvolgens MOTSen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Ik red het nu al bijna twee seizoenen in de VI met veel spelers met een redelijke hoofdstat :D
De reden dat ik het dit jaar ga redden is waarschijnlijk omdat aan het begin van het seizoen er behoorlijk wat vertrouwen in de ploeg zat vanwege de goede reeks in de beker. :)
Kwa vorm en sterrentotaal is dit juist een minder seizoen, mijn sterrenrecord staat al ruim een seizoen op 32. Dit jaar heb ik 1 keertje 31 gehaald. (ok, inmijn laatste 2 wedstrijden was ik normaal gesproken over de 31 heen gegaan, maar toen moesten er zonodig een rode kaart worden gepakt :( )

Ik wil het wel verbeteren, maar gezien mijn financieën gaat dat wat moeilijk. Ik heb nu wel een nieuwe spits, maar die is vooralsnog geblesseerd en heeft dan ook nog niet gespeeld.

Dit is zeg maar mijn gebruikelijke team met de hoofdstats voor die positie en het gemiddelde aantal sterren van die speler:

Keeper: uitstekend (3 - 3,5)
Vleugelv V: redelijk (2,5), Centrale V: goed (3,5), Vleugel V: redelijk (2,5)
Vleugel A: redelijk (2,5 - 3), Cen Mid: formidabel (2,5 - 3), Cen Mid: uitstekend (3 - 3,5), Cen Mid: goed (3), Vleugel A: redelijk (2,5 - 3)
Spits: redelijk (2,5), Spits: redelijk (2.5 - 3,5: al lange tijd in een vormdip)

Dan heb ik nog een spits, maar die heeft helemaal een vormdip. Die zou normaal gesproken 3 sterren moeten halen, maar kwam de laatste tijd niet verder dan 2. Toen hij eindelijk op de wehg terug leek, kreeg hij weer eens rood...
Hier zit mijn nieuwe spits dus nog niet bij.

Pathetic huh :p

Maar ik sta er toch wel mooi 4de mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:19:
[...]

a-Team:
*Keeper zeer hoog goed(7,95) slecht ervaring
*Verdedigers 3x goed met matig ervaring(die ene is uit vorm dus stond er niet in)
*Mids: goed/uitstekend conditie en 2xuitmuntend en 1x form+6 +zwak passen (nieuwe lichting heeft redelijk/goed passen)
*Spitsen:beide redelijk(3,5* halen beide wel) hoog goed met zwak/matig passen(en wat ervaring)
mijn nieuwe spits is nog uit vorm, maar die haalt wel 3,5 gok ik
*Wingers:uitstekend conditie, redelijk wing en redelijk pm en matig/redelijk passen en matig ervaring

zoals je ziet heeft mijn a-team behoorlijk wat ervaring. ik heb ze er ook op geselecteerd.
ik heb wel aanzienlijk geïnvesteerd dit seizoen. dit kon ik doen doordat ik 3 bekerduels thuisspeelde volle bak en dus hoop geld verdiende. of dit echter voor jou ook haalbaar is moet je even kijken. ik had ook nog een goed coach gekocht en een stadion uitbreiding.

dus dit seizoen hard gegroeid qua team. volgend jaar zal het minder worden omdat ik eigenlijk niet verwacht veel te hoeven kopen. tenzij ik in een hele zware VI kom, maar de gemiddelde VI is goed te doen voor mij. ik verkoop denk ik zometeen mijn uitmuntende mid en haal er een uitmuntende spits voor terug, maar dat is dus ook afwachten hoe zwaar de compo is. anders train ik lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik (achteraf gelukkig ivm jonge trainees; dus conditie, ervaring etc.) ws niet promoveer naar de 6e, heb genoeg geld en wil ik een spelhervatter kopen. Nou is mijn vraag alleen, waar moet je precies op letten?

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk

Deze speler bv (waardeloos ervaring), ik meen mij te herinneren dat het ook om scoren ging ofniet? Dan zou deze afvallen of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou even doorzoeken persoonlijk. ook als middenvelder heeft ie 'maar' redelijk conditie en dat is een no go vind ik. tenzij je tussenseizoen conditie gaat trainen, maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:26:
ik zou even doorzoeken persoonlijk. ook als middenvelder heeft ie 'maar' redelijk conditie en dat is een no go vind ik. tenzij je tussenseizoen conditie gaat trainen, maar dan nog...
Ja in tussenseizoenen conditie, en train ook positiespel persoonlijk dus zo'n soort speler zou prima wezen. Maar mijn vraag was eigenlijk, moet je behalve op ervaring ook nog op andere kwaliteiten letten, scoren bv? Ik neem deze ws ook niet hoor, maar het ging mij meer even waar je precies op moet letten, ik verbouw eerst mijn stadion naar 40.000, dan een speler-coach en dan wou ik achter een goddelijk spelhervatter aan, liefst één van mijn trainees kan vervangen en doortrainbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:35:
[...]

moet je behalve op ervaring ook nog op andere kwaliteiten letten, scoren bv? I
Ik dacht te weten dat de combinatie spelhervatten / scoren voornamelijk van belang is bij longshots en niet bij vrije trappen.
Mijn buitenaardse spelhervatter met slecht scoren jast er de ene na de andere vrije trap in. Gisteren ook weer tegen een 3.5 ster keeper,
In 3 wedstrijden heeft ie echter nog geen langeafstandsschot gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:35:
[...]

Ja in tussenseizoenen conditie, en train ook positiespel persoonlijk dus zo'n soort speler zou prima wezen. Maar mijn vraag was eigenlijk, moet je behalve op ervaring ook nog op andere kwaliteiten letten, scoren bv? Ik neem deze ws ook niet hoor, maar het ging mij meer even waar je precies op moet letten, ik verbouw eerst mijn stadion naar 40.000, dan een speler-coach en dan wou ik achter een goddelijk spelhervatter aan, liefst één van mijn trainees kan vervangen en doortrainbaar is.
ja dat kan ik niet ruiken hé :) dan moet je meer informatie geven...

ervaring is belangrijk bij SP(en ook penaltys ivm zenuwen) en scoren volgens mij bij penaltys en afstandschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:49:
[...]

ja dat kan ik niet ruiken hé :) dan moet je meer informatie geven...

ervaring is belangrijk bij SP(en ook penaltys ivm zenuwen) en scoren volgens mij bij penaltys en afstandschoten.
hehe, ruiken niet nee, maar je hebt wel ogen en ik vroeg toch duidelijk waar je op moest letten en ook of het inderdaad belangrijk was dat hij hoog heeft voor scoren, maargoed ik heb genoeg info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet jij of ik ogen heb? misschien type ik wel braille en zet een converter het om naar normale tekst.

'assumption is the mother of all fuck ups' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:34:
hoe weet jij of ik ogen heb? misschien type ik wel braille en zet een converter het om naar normale tekst.
Lijkt me lastig om dan de opstelling in te voeren in Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:58:
[...]

Lijkt me lastig om dan de opstelling in te voeren in Hattrick.
ach, daar zoekt ie weer ff progje voor, of beter nog... laat ie zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:34:

'assumption is the mother of all fuck ups' :)
De aanname dat iemand ogen heeft lijkt me wel een kwestie van weten. Het percentage mensen op aarde zonder ogen is erg laag, zelfs onder blinden.

Als dat betwijfelt wordt zijn we erg dichtbij het betwijfelen van de mogelijkheid van kennis uberhaupt.
Lijkt me onzinnig om die discussie hier te voeren, doe dat maar in W&L, daar hebben ze toch een post-tekort volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Zo de laatste investeringen zijn gedaan voor dit seizoen. Voorlopig even geen geld meer uitgeven. Een nieuwe trainee aangetrokken en het stadion uitgebreid.

Het is voorlopig wel de laatste uitbreiding. Hiermee moeten we het voorlopig wel gaan redden. Er komen namelijk 25000 plaatsen bij. Van 15000 tot 40000 plaatsen. Het koste me daarom wel een smak geld daar wordt je koud van... Maar goed, om straks goed in de VI mee te kunnen is het wel noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Ottooo schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:26:
Ik red het nu al bijna twee seizoenen in de VI met veel spelers met een redelijke hoofdstat :D
De reden dat ik het dit jaar ga redden is waarschijnlijk omdat aan het begin van het seizoen er behoorlijk wat vertrouwen in de ploeg zat vanwege de goede reeks in de beker. :)
Kwa vorm en sterrentotaal is dit juist een minder seizoen, mijn sterrenrecord staat al ruim een seizoen op 32. Dit jaar heb ik 1 keertje 31 gehaald. (ok, inmijn laatste 2 wedstrijden was ik normaal gesproken over de 31 heen gegaan, maar toen moesten er zonodig een rode kaart worden gepakt :( )

Ik wil het wel verbeteren, maar gezien mijn financieën gaat dat wat moeilijk. Ik heb nu wel een nieuwe spits, maar die is vooralsnog geblesseerd en heeft dan ook nog niet gespeeld.

Dit is zeg maar mijn gebruikelijke team met de hoofdstats voor die positie en het gemiddelde aantal sterren van die speler:

Vleugel A: redelijk (2,5 - 3), Cen Mid: formidabel (2,5 - 3), Cen Mid: uitstekend (3 - 3,5), Cen Mid: goed (3), Vleugel A: redelijk (2,5 - 3)
Spits: redelijk (2,5), Spits: redelijk (2.5 - 3,5: al lange tijd in een vormdip)

Dan heb ik nog een spits, maar die heeft helemaal een vormdip. Die zou normaal gesproken 3 sterren moeten halen, maar kwam de laatste tijd niet verder dan 2. Toen hij eindelijk op de wehg terug leek, kreeg hij weer eens rood...

Hehe, nou ik zit sinds dit seizoen in de Xe en heb al een sterrenrecord van 31* ;) Bij mij haalt iedereen in ieder geval 2.5-3* (een enkele uitzondering daargelaten zoals een vormddip of een spelhervatter) Ik heb het idee dat ik het met dit team wel tot de 8e in ieder geval uit moet kunnen zingen. Enige nadeel is dat ik 5-3-2 moet spelen voor mijn def training en ik dus niet altijd even makelijk kan winnen door mijn 'waardeloze' middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Is 40k plaatsen nodig? of kun je het met 35k ook redden in de VI? Ben namelijk er nog niet uit of ik 10 of 15k plekken erbij moet nemen.

edit:
Dat verhaaltje van Ottooo is wel erg triest zeg, wat voor mickey mouse VI zit hij dan? ik haalde in de VIII al een keer 32 sterren, net als dit seizoen dankzij de gigantische vormdip van spitsen en het inpassen van trainees in al die WO's. En een plek opofferen voor een SP-specialist? Loont dat nu echt? Kun je niet beter een leuke middelmatige speler voor je team halen met wonderbaarlijk of iets dergelijk SP?

[ Voor 61% gewijzigd door TheKeeper op 19-04-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TheKeeper: 40k is voor de V voldoende. Maar als jij nu 25 altijd vol krijgt en je denkt het wel goed te doen in de VI dan kun je net zo goed groot uitbreiden.
Ik weet wel dat ik toen ik voor het eerst in de VI kwam ik minder toeschouwers kreeg dan toen ik in de VII zat omdat ik af en toe ook een wedstrijd verloor. (maargoed, dat was lang geleden enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Zit ik dan in zo'n sterke VIII??? Mijn sterrenrecord is ook 32 en op alle posities haal ik 3 sterren (behalve mijn trieste winger die haalt 2 sterretjes :P ) pfff kan dus eigenlijk makkelijk nog met mijn team door zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Hij is een uitzondering hoor!

Ik heb even gekeken in wat voor soort VI ik terecht kom en daar hebben ze allemaal wel spelers die minimaal 3* halen, enkele uitzondering daargelaten. En ik ben 110e van de VII tot nu toe, dus kom ik in een redelijk makkelijke VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
TheKeeper schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:57:
Is 40k plaatsen nodig? of kun je het met 35k ook redden in de VI? Ben namelijk er nog niet uit of ik 10 of 15k plekken erbij moet nemen.

edit:
Dat verhaaltje van Ottooo is wel erg triest zeg, wat voor mickey mouse VI zit hij dan? ik haalde in de VIII al een keer 32 sterren, net als dit seizoen dankzij de gigantische vormdip van spitsen en het inpassen van trainees in al die WO's. En een plek opofferen voor een SP-specialist? Loont dat nu echt? Kun je niet beter een leuke middelmatige speler voor je team halen met wonderbaarlijk of iets dergelijk SP?
Bij mij loont dat omdat die spelhervatter er bijna elke week intrapt (dus ook mijn topscoorder is) en hij ook gewoon een redelijke winger is (haalt nu maar 2*, maar is tijd geblesserd geweest, en heeft mindere vorm). Bovendien is die speler ook nog mijn beste captain, dus ik offer er graag 0.5-1* voor op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Nou ik heb sinds een week of 2 ook een team toegewezen gekregen en ben me een beetje aan het verdiepen in het spel. Heb hier een beetje snel dingen doorgelezen, maar nu is mijn vraag eigenlijk deze: Moet ik meteen beginnen met speler(s) kopen en zo ja, waar moet ik op letten en wat is redelijk voor een beginnend team?

En trainingen: ik train nu algemeen op 100% is dit juist of kan ik me beter op iets anders richten?
bij voorbaat dank.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Slaapje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:44:
Nou ik heb sinds een week of 2 ook een team toegewezen gekregen en ben me een beetje aan het verdiepen in het spel. Heb hier een beetje snel dingen doorgelezen, maar nu is mijn vraag eigenlijk deze: Moet ik meteen beginnen met speler(s) kopen en zo ja, waar moet ik op letten en wat is redelijk voor een beginnend team?

En trainingen: ik train nu algemeen op 100% is dit juist of kan ik me beter op iets anders richten?
bij voorbaat dank.
Welkom in ons mooie topic! En leuk dat je ook mee wilt doen aan dit verslavende spel...er is hier pas een hele discussie geweest over het lezen van de openings post, dus ik kan je aanraden die eens helemaal te lezen (inclusief alle links natuurlijk! ;) ) als je daarmee klaar bent en je hebt nog vragen dan mag je ze natuurlijk nog stellen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Slaapje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:44:

bij voorbaat dank.
Even heeeeel kort (om deze vragen fatsoenlijk te beantwoorden ben ik 2 uur aan het typen :P). Je moet vooral NIET algemeen gaan trainen! Daar is geen geld mee te verdienen. Ga iets anders trainen; keepen trainen is gemakkelijk omdat je maar 2 trainees (spelers jonger dan 20) nodig hebt die je vervolgens kunt trainen. Verdedigen, scoren en positiespel zijn ook goede trainingstaktieken, maar hiervoor heb je meer trainees nodig. Enfin, waarschijnlijk heb je dit al uit de openingspost gehaald :P

Oh ja, wat betreft trainingsintensiteit. Ik denk dat je niet op 100% moet beginnen (te veel blessures), maar iets tussen de 90% en 95% moet kiezen.

[ Voor 7% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-04-2005 15:15 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:08:
@TheKeeper: 40k is voor de V voldoende. Maar als jij nu 25 altijd vol krijgt en je denkt het wel goed te doen in de VI dan kun je net zo goed groot uitbreiden.
Ik weet wel dat ik toen ik voor het eerst in de VI kwam ik minder toeschouwers kreeg dan toen ik in de VII zat omdat ik af en toe ook een wedstrijd verloor. (maargoed, dat was lang geleden enzo)
Ik speel in VII, en heb ook een stadion van 40k en heb deze afgelopen zondag voor het eerst vol gekregen. Dus in V of VI moet je toch wel hoger vol kunnen krijgen? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
[...]

Ik speel in VII, en heb ook een stadion van 40k en heb deze afgelopen zondag voor het eerst vol gekregen. Dus in V of VI moet je toch wel hoger vol kunnen krijgen? :?
Hangt echt helemaal samen met de prestaties. Als je blijft winnen dan blijft je stadion wel vol, maar als je een wedstrijd of twee verliest dan loopt het toch echt terug. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen promoveren en vervolgens alle wedstrijden blijven winnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:55:
[...]

Hangt echt helemaal samen met de prestaties. Als je blijft winnen dan blijft je stadion wel vol, maar als je een wedstrijd of twee verliest dan loopt het toch echt terug. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen promoveren en vervolgens alle wedstrijden blijven winnen.
Dat is zeker geen koek en ei, toch zijn er zat voorbeelden van te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:05:
[...]

Ja met name als je van de lage devisies promoveert, dan heb je aan je team kunnen bouwen en kan je soms zo doorstomen! :P

Zit er nu trouwens aan te denken dat als mijn huidige 17 jarige trainees op verkoop niveau zijn om op keeperstrainen over te gaan. Waarom? ik haal dan een hoop geld in 1x op en hoef daar maar 2 trainees voor terug te kopen, de rest kan ik dan gebruiken om mijn team op diverse plaatsen te kunnen verbeteren...hou dan dus meer geld over voor versterkingen en goed opgeleide keepers brengen veel geld op toch? Wat is jullie gedachte hierachter?

[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 19-04-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
SpeedAddict schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
[...]

Hangt er echt zeeeer vanaf. Ook van het weer natuurlijk. Dit seizoen doe ik om de bovenste plaatsen mee in de V. Laatste 4 wedstrijden 37k, 48k, 63k en 45k. Dus je zou misschien iets meer vol kunnen hebben, maar ik heb praktisch het hele seizoen op plek 1 of 2 gestaan. Vorig seizoen zaten er echt veeel minder in, toen ik de hele tijd rond positie 5 bungelde. (lees 28k, 24k, 31k, 49k).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:05:
[...]

Kijk er misschien iets te somber tegen aan na een aantal seizoenen VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:53:
[...]

Enige nadeel is dat ik 5-3-2 moet spelen voor mijn def training en ik dus niet altijd even makelijk kan winnen door mijn 'waardeloze' middenveld.
Dat probleem heb ik dus ook, alleen speel ik bijna altijd nog 3-5-2 en in oefenwedstrijd 5-3-2. Volgend seizoen wellicht ook 5-3-2 of 5-4-1 tijdens competitie wedstrijden. En ben idd ook behoorlijk onderuit gegaan tegen een 3-5-2 team (in competitie) terwijl ik uitmuntend countervaardigheid had en mijn verdediging en aanval sterker was dan zijn verdediging en aanval |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

Tegenstander:

Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)

Mijn team:
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn god... en daar redt je het mee in de VI? ik hoop dat bij jou in de compo kom. echt fluitend kampioen weer dan :D zo ziet mijn b-team eruit ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:20:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook, alleen speel ik bijna altijd nog 3-5-2 en in oefenwedstrijd 5-3-2. Volgend seizoen wellicht ook 5-3-2 of 5-4-1 tijdens competitie wedstrijden. En ben idd ook behoorlijk onderuit gegaan tegen een 3-5-2 team (in competitie) terwijl ik uitmuntend countervaardigheid had en mijn verdediging en aanval sterker was dan zijn verdediging en aanval |:(
en terecht. afstraffen dat verdedigen. zondag: mooi voorbeeld van balbezit boven verdedigen/counter(ajax :P)

maar waarom koop je dan geen centrale defs met positiespel? als je toch 5 verdedigers hebt kan je er ook wel 1 of 2 aanvallend zetten. scheelt een hoop. of speel 5-3-2 met 3 centrale middenvelders en een verdedigende aanvaller ofzo. maar hoe je het ook bekijkt. het zuigt hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:40:
[...]

mijn god... en daar redt je het mee in de VI? ik hoop dat bij jou in de compo kom. echt fluitend kampioen weer dan :D zo ziet mijn b-team eruit ongeveer.
Tja zo ziet mijn team er in de IX klasse er ook ongeveer uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:
[...]

en terecht. afstraffen dat verdedigen. zondag: mooi voorbeeld van balbezit boven verdedigen/counter(ajax :P)

maar waarom koop je dan geen centrale defs met positiespel? als je toch 5 verdedigers hebt kan je er ook wel 1 of 2 aanvallend zetten. scheelt een hoop. of speel 5-3-2 met 3 centrale middenvelders en een verdedigende aanvaller ofzo. maar hoe je het ook bekijkt. het zuigt hard.
Das een goddelijke opmerking _/-\o_ ;), had ik niet eens aan gedacht, wat denk je dat zo'n verdediger moet hebben? Ik heb 1 verdediger met zwak positiespel en de rest heeft geen positiespel. Maar zwak is zeker te weinig? Zal eens wat rondkijken naar teams die dat ook hebben.
Aan de andere kant heb ik ook wel eens team gezien die ondanks een zwaar minder middenveld toch wonnen met de counter.

Enn Feijenoord ging de boot in omdat ze juist geen goede defensie hadden... en op het laatst wat te aanvallend stonden, maja bijna had de counter daaro gezegenvierd. Maar daar zouden we het niet meer over hebben :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:
[...]

Ik train ook verdedigen maar doe het zo te zien een stuk slimmer dan de meesten. in mijn oefenwedstrijden speel ik 5-4-1 en in de competitie speel ik 4-4-2 met 3 IM. Op die manier train ik 9 mensen en speel ik sterk in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand die net zo stom is als ik om vergeten een friendly te regelen?

FC Dolf (68982)

Net mijn stadion laten vergroten tot 65k (was 45k1) . Ik promoveer niet maar sta wel 2e en denk dat volgend seizoen wel te kunnen houden. Is dat groot voor een V divisieclub? Kan zo snel geen statistieken daarvan vinden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:43:
[...]

Das een goddelijke opmerking _/-\o_ ;), had ik niet eens aan gedacht, wat denk je dat zo'n verdediger moet hebben? Ik heb 1 verdediger met zwak positiespel en de rest heeft geen positiespel. Maar zwak is zeker te weinig? Zal eens wat rondkijken naar teams die dat ook hebben.
het zal wel duur worden zo'n trainee,
aangezien je conter speelt gaat het dus om verdedigen, pm en passen. en conditie telt dan ineens ook mee als ie aanvallend staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:06:
Iemand die net zo stom is als ik om vergeten een friendly te regelen?

FC Dolf (68982)

Net mijn stadion laten vergroten tot 65k (was 45k1) . Ik promoveer niet maar sta wel 2e en denk dat volgend seizoen wel te kunnen houden. Is dat groot voor een V divisieclub? Kan zo snel geen statistieken daarvan vinden.
Speel je niet mee in de got cup:
Rhenen United - FC Dolf

:/

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Brainpower schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:31:
[...]

Speel je niet mee in de got cup:
Rhenen United - FC Dolf

:/
Als hij nou geen friendly had geregeld dan was dat idd een optie geweest ja.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:43:
[...]Aan de andere kant heb ik ook wel eens team gezien die ondanks een zwaar minder middenveld toch wonnen met de counter.
Kijk maar ns naar mijn laatste wedstrijd, niet gewonnen maar boven verwachting toch n puntje gepakt met n 1-1 uit tegen de #2. Minder dan 20% balbezit en n uitmuntend (oud) tegen mijn waardeloos (oud) middenveld. ;) Verdediging was dan wel super met recordratings maar daar gaat t net om bij verdedigerstrainers. :+ :+

Metal_Heads (362843)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:40:
[...]

Als hij nou geen friendly had geregeld dan was dat idd een optie geweest ja.
Ow zo :)

Gaat lekker in jullie poule trouwens.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.