Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:24
@Brainpower
Ik wil me wel als vrijwilliger melden, ik moet toch wel een aantal spannende wedstrijden kunnen vinden van onze fedgenoten?

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, vannacht n friendly in Maleisie gehad en ruim 4k toeschouwers. 8) Opbrengsten van ruim 15K, kijk dat zijn nou de leukere manieren om n vlaggetje te scoren. Beter in ieder geval dan in Egypte voor ruim 200 man te spelen. :z :z Volgende week als het goed is naar Pakistan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja over die Fedstats. de eerste 4 weken was het leuk. daarna niet meer. het zegt helemaal niks namelijk verder. hoe lang bestaat je team al(als een team evengoed is als ik ben maar wel 2 seizoenen langer speelt vind ik hem 2x zo slecht), wat voor tegensatander had je, pic/mots enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Lol, mijn spelers zijn lekker bezig tegen die van Tim (sorry voor de blessure overigens). Drie gele kaarten in 15 minuten, waarvan 1 speler er 2 wist te krijgen 8). Daar gaat mijn wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-5 tegen sandstorm. een nummer 1 van een V compo. een morele overwinnign voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Laatste nieuws YGM

Na wat er allemaal de laatste dagen is gebeurt en na wat overleg tussen Tommilio en mij is er besloten een punt te zetten achter de YGM. Althans wat betreft onze betrokkenheid. Een ieder die dit project van ons zou willen overnemen in wat voor vorm dan ook is welkom om dit te doen.
Uiteraard zullen wij je dan voorzien van de benodigde informatie en documentatie.

De laatste weken is het voor een ieder in de redactie meer een must do dan een fun to do projectje geworden waardoor voor ons de fun er een beetje af ging. Toch bleven we werken aan de krant iedere week en hierdoor was het soms geforceerd leuk doen of dingen posten.

Ik hoop dat iemand anders dit project misschien eens op pakt en anders zullen Tom en ik eens kijken voor misschien een jaarlijkse (hattrick seizoenen) editie waar het hele jaar in word besproken.

Voor nu was YGM 10 de laatste editie en ik wil hierbij een ieder die hier aan mee heeft geholpen bedanken maar in het bijzonder mijn maatje Tommilio die echt de man achter de YGM is _/-\o_

KdB natuurlijk ook mega bedankt voor je prachtige stukjes van de ere divisie en ook MeastroTim bedankt voor je stukjes van de Wist je dat. Die je toch een mooi nieuw leven had ingeblazen.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Greetz Damien

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zit ik me even wat raars te bedenken... stel dat er 20 of meer mensen zijn die ieder 1 euro overmaken.... worden de banken wel " op kosten " gejaagd :p die transacties zijn niet gratis ;)

Magoei, vanavond m'n derde vlaggetje aan m'n verzameling toevoegen, na Zwitserland en Italie is nu Portugal aan de beurt. Kijken of er volgende week in Jamaica of zo wat te regelen valt :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, zag net een bericht in mijn h-mail van een scout van het engelse u-20. Vroeg me naar de status van een 17 jarig talentje. En uitgerekend vandaag verneuk ik mijn training door zo goed als mijn hele a-elftal te laten spelen. |:( Vreemde is dat ik WEL wat wijzigingen doorgevoert heb.
Zal wel komen omdat ik afgelopen zondag met een niet-standaard formatie speelde (voor mij dan toch).

Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen, verwacht er weinig van (zijn volgens mij bergen betere spelers), maar zou wel leuk zijn. Speler heeft wel aantal redelijke bij-stats, dat zou misschien nog kunnen helpen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
mn briljante mid haalde 4.5* (redelijk vorm) op middenveld en zorgde met 2 B-spelers naast hem voor mn beste middenveld ooit met 4-4-2, ben dus wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:20:
Laatste nieuws YGM

Na wat er allemaal de laatste dagen is gebeurt en na wat overleg tussen Tommilio en mij is er besloten een punt te zetten achter de YGM. Althans wat betreft onze betrokkenheid. Een ieder die dit project van ons zou willen overnemen in wat voor vorm dan ook is welkom om dit te doen.
Uiteraard zullen wij je dan voorzien van de benodigde informatie en documentatie.

De laatste weken is het voor een ieder in de redactie meer een must do dan een fun to do projectje geworden waardoor voor ons de fun er een beetje af ging. Toch bleven we werken aan de krant iedere week en hierdoor was het soms geforceerd leuk doen of dingen posten.

Ik hoop dat iemand anders dit project misschien eens op pakt en anders zullen Tom en ik eens kijken voor misschien een jaarlijkse (hattrick seizoenen) editie waar het hele jaar in word besproken.

Voor nu was YGM 10 de laatste editie en ik wil hierbij een ieder die hier aan mee heeft geholpen bedanken maar in het bijzonder mijn maatje Tommilio die echt de man achter de YGM is _/-\o_

KdB natuurlijk ook mega bedankt voor je prachtige stukjes van de ere divisie en ook MeastroTim bedankt voor je stukjes van de Wist je dat. Die je toch een mooi nieuw leven had ingeblazen.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Greetz Damien
Uhm, vergeet je niet iemand Damien? :?

Maar verder, het zat er al een beetje aan te komen, toch hebben we (en dan met name damien en tommilio) een aantal leuke edities uitgebracht. Het was een leuk project en heb er met plezier aan gewerkt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:34:
[...]
Uhm, vergeet je niet iemand Damien? :?

Maar verder, het zat er al een beetje aan te komen, toch hebben we (en dan met name damien en tommilio) een aantal leuke edities uitgebracht. Het was een leuk project en heb er met plezier aan gewerkt!! :)
Heb jou toch ook genoemd??

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

6 - 0 gewonnen in de GoT-cup. Tot nu toe alles nog gewonnen :)

Ik heb momenteel nog 10 doctors omdat ik twee belangrijke spelers met een blessure had. Een daarvan heeft nu een pleister de andere moet eigenlijk nog even. Maar klopt mijn beredenatie dat ik die dokters het beste op zaterdag kan ontslaan omdat ik ze na zondag toch nog een week betaal?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
Marzman schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:36:
6 - 0 gewonnen in de GoT-cup. Tot nu toe alles nog gewonnen :)

Ik heb momenteel nog 10 doctors omdat ik twee belangrijke spelers met een blessure had. Een daarvan heeft nu een pleister de andere moet eigenlijk nog even. Maar klopt mijn beredenatie dat ik die dokters het beste op zaterdag kan ontslaan omdat ik ze na zondag toch nog een week betaal?
Ja klopt. Je betaalt altijd 1 week extra. Als je ze op zondag zou ontslaan, dan hebben ze hun salaris voor hun komende week al ontvangen (tijdens de economische update) en komt er nog een week bij op.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
offtopic:
heerlijke kwart finale in Eindhoven zeg, damn damn damn. Volgensmij zat ik op 120 hartslagen per minuut vanaf de 50e minuut, poeh. BOEREN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zijn matig scoren zorgt er denk ik voor dat zijn TSI wat hoger ligt, maar voor dat bedrag is het geen slechte koop denk ik! Ik moet ook maareens later in de week aankopen gaan doen geloof ik :P Maar zoals ik al eerder zei, ik gunde het die andere gast gewoon niet en ik had het geld dus erg zuur vind ik het niet :P

En mijn tweede winst in de GOT cup! Nu 7 punten, ben benieuwd hoe de concurrentie ervoor staat, moet zeggen dat ik een stuk minder van deze friendly cup had verwacht!

[ Voor 22% gewijzigd door -TheNose- op 14-04-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Hij bedoelt Pewwy, tja ook ik vind het jammer maar aan de ene kant verstandig om er mee te stoppen. Wil ook Damien en de andere jongens bedanken, vond het leuk om te doen maar ja dat is helaas opgehouden, ben benieuwd of iemand het overgaat nemen. Maar ja groetjes in elk geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

TSI=1 470, 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Wat moet zo iets kosten... ik zie hier prijzen voorbij vliegen, waarvan ik denk, dan heb ik een koopje, terwijl anderen weer spelers kopen, dan denk ik, ik heb hem te duur gekocht.

Jammer dat YGM stopt, maar ik heb zelf ook geprobeerd bij een andere fed een vast item te doen en dat werkt gewoon niet. De spontaniteit is dan weg en de lol eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TheKeeper schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:31:
[...]

Wat moet zo iets kosten... ik zie hier prijzen voorbij vliegen, waarvan ik denk, dan heb ik een koopje, terwijl anderen weer spelers kopen, dan denk ik, ik heb hem te duur gekocht.
Dat gevoel heb ik nu ook steds, enerzijds een koopje anderzijds vraag ik me weleens af hoe mensen ze zo goedkoop kunnen krijgen! :P
Wat hij moet kosten weet ik niet, koop nog niet op bijstats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:05:
Deze speler net gekocht voor 141K, Hij heeft er al een doelpunt inzitten in de competitie dit seizoen, afgelopen zondag is ie opgesteld en heeft ie gescoord. Deze middag heeft het team waar ie vandaan komt ook nog een friendly gespeeld. Dus, ik had theoretisch hem kunnen kopen en opstellen, zodat hij deze week 3 wedstrijden zou spelen? Hij is wel afgelopen zondag uit de jeugd getrokken.

en ik heb 6 ton te besteden voor een goede middenvelder. Waar moet ik naar op zoek? Ik hoef hem dus niet te trainen, gewoon een basisspeler die mijn middenveld een beetje opkrikt. Ik heb het idee dat ik voor 6 ton nauwelijks 4 sterren kan krijgen, of zie ik dat verkeerd?
ik had een dito speler(alleen dan redelijk pm ipv scoren) en die was na 1 weekje al over :P das leuk geld verdienen uiteraard. .tenzij zijn pass skills heel hoog redelijk zijn en zijn scoor skills laag redelijk dan kan het wel ff duren. maar prima koop. wel heel erg goedkoop ook trouwens...

6 ton? kan je wel een formidabele middenvelder voor krijgen. misschien niet piepjong, die zijn duurder, maar wat ouder(26) met wat ervaring moet wel lukken denk ik. als je ook goeie bijstats wilt ga je het niet redden met die 6 ton vrees ik. maar zwak passen/verdedigen moet wel lukken.

[edit] is het trouwens zo dat spelers op het middenveld minder snel * krijgen? mijn uitmuntende mid heeft nog steeds maar 3,5* (redelijke vorm) met goed conditie. das wel erg vreemd.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Een formi mid is voor minder dan 4 ton te halen, heb je geen bijstats en ervaring, maar is zeker te halen, dus die 6 ton moet zeker iets goeds opleveren.

@hein: ik heb steeds meer het idee dat sterren moeilijker zjin te halen en dat vorm en ervaring daarin een doorslaggevende factor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ H3!N en thekeeper:
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:23:
[...]
formidabel PM`er met uitstekend conditie en matig ervaring. Zijn wel te koop voor 6 ton en ze halen zo af en 4 sterren. (heb er onlangs zelf ook een verkocht voor 625k)
niet na-apen he ;)

@ doodindegoot: brainpower en ik moeten je helaas teleurstellen, de baan van toto-beheerder is aan mij vergeven. Maar nu ik er toch beheerder van ben, wil ik je wel een puntje smartengeld toeschuiven hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:24
Eerst mijn signature en nu ook nog mijn baantje ;(

Maar veel succes er mee en maak er wat moois vna. ;)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GoT Toto

De laatste toto van mijn kant!

Marcel_Meessen 7
neudeboules 7
Josseke 5
Sandyman538 5
s_de_hoog 5
pruimtabak 5
Kyoko 5
Brainpower 4
Wubmaster 4
Dark_cloud 4
molenaar25 4
Kilverdo 4
RobertoGroen 4
cquintus 4
Gandalf-NL 3
hestaatje 3
Tinus1911 3
lameeuw 3

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Marcel_Meessen
68
10
2
neudeboules
58
9
3
hestaatje
53
10
4
Wubmaster
53
10
5
Josseke
49
9

Week 11 staat er vanaf nu ook op:
Mighty Murmels - Stiphout Vooruit
Racing Selwerd FC - Hottentotse Boys
Timberwolves United - Graxies United
De Snifters - Petra's Angels
Hellmond-Fantastic - Eindhoven de Gekste
killerbeez united - Noobs with Skills
De Sneijders - SDL
F.C. De Vuurvliegen - SKYDIVING TEAM
robssters - West Afrika
Martinozen - PSV Eindhoven
LINIERS - Los Tarki

Succes in de toto peeps! Het was leuk om de toto wekelijks te doen maar aan alles komt een eind. MaestroTim neemt het van me over!!

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Brainpower: bedankt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:40:
[...]

ik had een dito speler(alleen dan redelijk pm ipv scoren) en die was na 1 weekje al over :P das leuk geld verdienen uiteraard. .tenzij zijn pass skills heel hoog redelijk zijn en zijn scoor skills laag redelijk dan kan het wel ff duren. maar prima koop. wel heel erg goedkoop ook trouwens...

6 ton? kan je wel een formidabele middenvelder voor krijgen. misschien niet piepjong, die zijn duurder, maar wat ouder(26) met wat ervaring moet wel lukken denk ik. als je ook goeie bijstats wilt ga je het niet redden met die 6 ton vrees ik. maar zwak passen/verdedigen moet wel lukken.

[edit] is het trouwens zo dat spelers op het middenveld minder snel * krijgen? mijn uitmuntende mid heeft nog steeds maar 3,5* (redelijke vorm) met goed conditie. das wel erg vreemd.
Dat is wel erg weinig idd, mijn "bejaarde" 30-32 jarige mids met redelijk/redelijk stats halen die 3.5 sterren ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Nadat ik mijn eigen team al een aantal keren voorbij heb zien komen in de YGM, is het misschien wel tijd om tenminste 1 post in een Hattrick topic te plaatsen ;)

Sinds 2003 speel ik al mee en in die tijd ben ik nog niet erg ver opgeschoten. VI.115 is de league waar ik al een paar seizoenen rondhang. 1 seizoen redelijk dicht bij het kampioenschap gezeten, maar verder is het over het algemeen een beetje van het NAC niveau... af en toe een verrassing maar vaak gewoon bloedeloos de middenmoot.

Ik zag dat de redactie van YGM benieuwd was naar de herkomst van mijn naam en logo. Het is een lang verhaal vol met wazigheden, dus ik zal het beperkt houden.
Arossel is de naam van een fictief schip dat ooit verzonnen is door een vriend en mijzelf (waarom is inmiddels al lang vergeten). Maar de naam is dus blijven hangen. Vandaar ook de toevoeging HMS ervoor en het scheepje in m'n logo. Het idee voor het logo is van mezelf, maar de uitvoering komt op naam van morridinges van FC StarSword (502975). Hij is een grafisch ontwerper, dus dat kon ik aan hem wel overlaten :)

Verder zal ik m'n best doen om wat vaker op GoT te posten, want dat is er nogal bij ingeschoten sinds ik me voor de Fed heb aangemeld.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:40:
[...]
Ja, ik zit met hetzelfde dillema bij het kijken op de transfermarkt zoals ik al eerder zei. Je kunt wel hele goede stats gaan binnenhalen, maar meestal presteren ze maar marginaal beter dan iemand met prutstats en een beetje ervaring. Ik snap niet waar het aan ligt en hoe ik dan wel iemand krijg die goed presteert.
TheKeeper schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:49:

Een formi mid is voor minder dan 4 ton te halen, heb je geen bijstats en ervaring, maar is zeker te halen, dus die 6 ton moet zeker iets goeds opleveren.

@hein: ik heb steeds meer het idee dat sterren moeilijker zjin te halen en dat vorm en ervaring daarin een doorslaggevende factor zijn.
Hoe zoek jij op de transfermarkt? Als je een speler zoekt, ga je dan dagenlang de transferlijst, af en toe een bod uitbrengen totdat je een keer een speler binnenhebt? Ik heb gisteravond en nacht er wat tijd ingestoken, maar ik zie dat voor onder de 6 ton de formidabele middenvelders er niet uitgaan. De meeste gaan er voor meer uit. Maargoed, ik ben ook wel kieskeurig, want er zitten ook een hoop formidabele PM's tussen die slechter zijn dan veel excellent pm's.

edit:
en zijn sterren het meest belangrijke om naar te kijken. Ik heb het gevoel van wel, maar ik hoor ook geluiden dat sterren weinig uitmaken en dat je op een of andere manier moet kijken welke stats het middenveld haalt met hem erbij ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:22:
edit:
en zijn sterren het meest belangrijke om naar te kijken. Ik heb het gevoel van wel, maar ik hoor ook geluiden dat sterren weinig uitmaken en dat je op een of andere manier moet kijken welke stats het middenveld haalt met hem erbij ofzo?
dat is veel te moeilijk, doch wel het beste.
Maar... sterren is nog steeds één van de beste, maar tevens de makkelijkste, indicatie om te kijken hoe goed hij nou echt is... Zo zag ik eergisteren terwijl ik zoch naar een briljante mid een hoop mids die nog nooit boven de 4* hadden gehaald, dan koop ik hem natuurlijk niet als ik voor 50k meer eentje kan krijgen die 5* haalt in goed vorm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ gabberhead: ach, je schip vaart nog, achter de horizon lonkt V, dus volle kracht vooruit zou ik zeggen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Is er eigenlijk een beetje duidelijkheid over hoe die sterren berekend worden? Ik weet bijvoorbeeld dat ervaring een behoorlijke invloed heeft, maar hoe het nu allemaal precies werkt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
eerste keer ooit dat ik dit bericht krijg:
Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
en dat met 7-0 (beetje overdreven) verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Brainpower bedankt, top voor de seizoenlange levering en moeite die je gestoken hebt in de toto.

10x YGM, ook weer leuk geweest, wist toch al nix meer te doen om op te vallen :P

Ook jullie heren allemaal bedankt!

[ Voor 39% gewijzigd door yared op 14-04-2005 15:33 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Joss schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:26:
eerste keer ooit dat ik dit bericht krijg:
Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
en dat met 7-0 (beetje overdreven) verlies
mjah, dat bericht heb ik ook gehad, en dat terwijl ik (voor de verandering) een keer won met 3-4 8)7

@YGM: jammer dat ermee gestopt wordt, maar jah, aan alles komt een keer een eind

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:22:
Hoe zoek jij op de transfermarkt? Als je een speler zoekt, ga je dan dagenlang de transferlijst, af en toe een bod uitbrengen totdat je een keer een speler binnenhebt? Ik heb gisteravond en nacht er wat tijd ingestoken, maar ik zie dat voor onder de 6 ton de formidabele middenvelders er niet uitgaan. De meeste gaan er voor meer uit. Maargoed, ik ben ook wel kieskeurig, want er zitten ook een hoop formidabele PM's tussen die slechter zijn dan veel excellent pm's.
Ik zoek eens in de 3 dagen ofzo... en ik maak veelvuldig gebruik van bookmarks. Worden ze te duur naar mijn idee, dan worden ze verwijderd van het lijstje. En gewoon strenge selectie criteria hanteren.

Ik kijk wel naar hun hoogst behaalde rating (hulde aan HT voor de extra supportersstatistieken) en hun laatst behaalde rating in vergelijking met hun vorm. Verder zegt TSI i.c.m. vorm en conditie veel, zeker als je toch zo zoekt, dan zie je snel een patroon ontstaan en 'filter' je nutteloze stats er zo uit.
Ik kook dan ook bijna nooit spelers die direct in te passen zijn. Vaak hebben ze nog wat meer vorm nodig of een leveltje of 2 conditie erbij. Straks wordt dat natuurlijk anders, maar volgens mij is dat ook de 2e functie van je B-team (na trainen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gisteren mijn uit wedstrijd in Argentinië 0-5 gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 7-0 klop gehad in portugal :( (wel een vlaggetje erbij). Moet wat betere spelers voor mijn 2e 11 gaan halen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Gisteren 5-0 gewonnen van een Iraans team... zei nog zo, doe die burka uit!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared doet aan vrouwenvoetbal blijkbaar. enige manier waarop ie kan winnen? :P

mannen dragen geen burka's namelijk ;)

@keeper: succes met je formidabele middenvelder voor 4 ton :P
een 35 jarige met +6 en een conditie van zwak misschien ja :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, thanks. _/-\o_

@Vlaggetjes: volgende week naar Pakistan en als het goed is de week daarna naar de Philippines. Toch n leuke extra imo, die vlaggetjes. :+

Komende zondag moet ik tegen de #2 en ga ik heftig tekort komen op het middenveld, ik denk dat ik voor het eerst ook maar ns op zondag 5-3-2 counter ga spelen. M'n verdedigers hebben niet echt iets van passen (in tegenstelling tot m'n nieuwste trainees) maar door hun verdedigen halen ze toch nog n leuke counterrating van formidabel als het goed is. Ben benieuwd hoeveel hij erin gaat leggen tegen m'n verdediging. :X Seizoen is toch al gelopen, degraderen kan niet meer en alleen plaats 3-5 is mogelijk dus ik kan net zo goed een kleine test doen met deze opstelling ipv zondag met m'n 4-4-2 hoogst waarschijnlijk toch ook nog te verliezen. Train ik tenminste ook nog iemand extra die week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:10:
yared doet aan vrouwenvoetbal blijkbaar. enige manier waarop ie kan winnen? :P

mannen dragen geen burka's namelijk ;)

@keeper: succes met je formidabele middenvelder voor 4 ton :P
een 35 jarige met +6 en een conditie van zwak misschien ja :)
verrek, heb ik niet eens doorgehad!

We bezochten achteraf de player home (konden nergens een kantine vinden of een biertje krijgen, typisch :9) en toen begonnen ze toch een stennis te maken... ik dacht; 'stelletje slechte verliezers', maar dit verklaard veel!

Het samen douchen ritueel van verbroedering sprak voor zich dat dat dan niet doorgaat >:)

Uh.. GoT Cup update?

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 15-04-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 middenvelders, welliswaar vrij oud, maar ik train ze nu toch al weer bijna een seizoen op positiespel..

Volgens HAM heb ik ze nog maar een paar weken getraind en moeten ze nog zeer lang, dit lijkt me toch een beetje stug..

Kunnen jullie een voorzichtige schatting doen over hoelang deze spelers nog moeten voordat ze richting "uitmuntend" gaan..

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thejongones/hattrick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tommilio schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:36:
[...]

Hij bedoelt Pewwy, tja ook ik vind het jammer maar aan de ene kant verstandig om er mee te stoppen. Wil ook Damien en de andere jongens bedanken, vond het leuk om te doen maar ja dat is helaas opgehouden, ben benieuwd of iemand het overgaat nemen. Maar ja groetjes in elk geval :P
Ik vind het ook jammer, maar het werk dat je er in stak was volgens mij ook echt te gek. Als ik tijd had gehad in het weekend had ik het wel over willen nemen, maar naast mijn op dit moment te drukke IT baan wil ik in het weekend die apen zien. Misschien is het wel een plan om het op woensdagavond o.i.d. te gaan samenstellen, die avond is mijn vrouw toch niet thuis :) .... of :( als ze niet op yoga zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja nadeel bij mij was dat ik en column etc...had en westrijd van de week deed. Daarnaast zorgde ik ook voor dat alles bij elkaar kwam te staan de layout. En dat laatste gaat nogal wat tijd in zitten, wat dan weer zorgde voor minder tijd voor de column en de de wedstrijd van de week. En dat merkte je op het laatst wel en das jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:24:
Ik heb 2 middenvelders, welliswaar vrij oud, maar ik train ze nu toch al weer bijna een seizoen op positiespel..

Volgens HAM heb ik ze nog maar een paar weken getraind en moeten ze nog zeer lang, dit lijkt me toch een beetje stug..

Kunnen jullie een voorzichtige schatting doen over hoelang deze spelers nog moeten voordat ze richting "uitmuntend" gaan..

[afbeelding]
Zoals je kunt zien hebben ze beide ongeveer 12 weken nodig om te een niveau te stijgen. Dus kun je voor jezelf uitrekenen hoeveel weken ze getraind hebben en hoelang het nog gaat duren.
Die drie weken zullen wel niet kloppen als je ze al bijna een seizoen traint. Als dat bijna 11 weken is dan gaan ze volgende week al omhoog. Wanneer ze op de vleugel speelden en 50% trainen dan duurt het nog wel ff

@ TU :D

VIER speler omhoog in pos. 2x briljant 1x formidabel en 1x uitstekend (vleugelspeler)

Vorm + 7 -12 Dalingen voornamelijk reserves

TIP @ Hatrrick Buddy

De developer is op vacantie tot en met vandaag.
Je kunt daarom nog tot en met vandaag vrijelijk de volledige versie van buddy gebruiken er gaat geen login verloren. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Quintus op 15-04-2005 13:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@ErikdeJ

Laat je soms je spelers op woensdag op een andere positie spelen of train je twee dingen per week
HAM haalt de trainingsdata uit HT dus als er staat dat ze ieder slechts 3x hebben getraind dan hebben ze dat ook.

@Quintus Hattrick buddy idem, dus moet geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Vormupdate:

Heel saai dit keer, twee reserves in vorm gedaald, meer niet

Maar belangrijker, één trainee (een superYP van een paar weekjes terug van 17 jaar oud) en een vaste basisspeler gestegen naar uitstekend positiespel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:50:
@ErikdeJ

Laat je soms je spelers op woensdag op een andere positie spelen of train je twee dingen per week
HAM haalt de trainingsdata uit HT dus als er staat dat ze ieder slechts 3x hebben getraind dan hebben ze dat ook.

@Quintus Hattrick buddy idem, dus moet geen verschil maken.
Nee ze staan op zondag altijd mid/mid en op woensdag spelen ze 9 van de 10 keer niet. Als ze wel spelen staan ze gewoon keurig weer op mid/mid. Verder heb ik dit seizoen één week op Algemeen getraind om de vormen een beetje op te krikken maar de rest positiespel..

Vaag.. Lijkt me niet dat die informatie van Hattrick niet kopt, maar ik ben toch ook niet gek..:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:37:
[...]
Vaag.. Lijkt me niet dat die informatie van Hattrick niet kopt, maar ik ben toch ook niet gek..:S
Daar ben ik van overtuigd. De informatie kopt niet. Maar ik ben er ook voor 200% zeker van dat de informatie op de website zeker klopt! ;)

Verder kan ik niet echt een zinnig oordeel geven of jij gek bent of niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:37:
[...]

Nee ze staan op zondag altijd mid/mid en op woensdag spelen ze 9 van de 10 keer niet. Als ze wel spelen staan ze gewoon keurig weer op mid/mid. Verder heb ik dit seizoen één week op Algemeen getraind om de vormen een beetje op te krikken maar de rest positiespel..

Heb je HAM ook de laatste wedstrijden op laten halen (CTRL+F5)?? Dat wil namelijk ook wel eens de trainingen vreemd uit laten zien. Heb je enig idee wanneer deze spelers formi zijn geworden trouwens?

@TU: Voor de derde week op rij geen stijgers terwijl ik wel op 1 en misschien zelfs 2 hoopte maarja, nog 2 weken denk ik en dan stijgen ze allemaal zowat in 1 week. Da's ook niet verkeerd. :) Vorm opnieuw gemiddeld weer omhoog, totaal +8/-7 waarvan de basis +5/-2. M'n 5-mans verdediging heeft voor zondag gewoon supervorm, 4x goed en 1x uitstekend. HAM wedstrijdvoorspelling geeft me zelfs n buitenaardse (oud) rating voor CD, ben benieuwd wat voor ratings dit zondag op gaat leveren en hoeveel ze tegen gaan houden want dit gaat m'n eerste keer 5-3-2 met counter worden op zondag. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

TheKeeper schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:21:

[.knip !..]

Ik kook ;( dan ook bijna nooit spelers die direct in te passen zijn.
:D [Sandyman538] Wat doe jij nou? Das wel erg sielug voor die spelers. :+ [/Sandyman538] :D

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 15-04-2005 19:21 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:24:

[afbeelding]
gok 4-5 weken. maar dat is met een goed coach en 9 ass. trainers. die info geef je er niet bij. bovendien zijn ze al best oud en hoog in vorm. 4-5 moet lukken denk ik. minder zeker niet. ik neem aan dat je ze al traint vanaf jongs af aan en dat je ze niet net gekocht hebt? anders zijn het imo redelijk brakke aankopen. zonder bijstats enzo....

mijn eerste lichting trainees hebben ook maar 'zwak' als bijstats nu ga ik niet lager dan 17 jaar redelijk passen of 18 goed passen. daaronder koop ik ze niet meer.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:20:
[...]

verrek, heb ik niet eens doorgehad!

We bezochten achteraf de player home (konden nergens een kantine vinden of een biertje krijgen, typisch :9) en toen begonnen ze toch een stennis te maken... ik dacht; 'stelletje slechte verliezers', maar dit verklaard veel!

Het samen douchen ritueel van verbroedering sprak voor zich dat dat dan niet doorgaat >:)

Uh.. GoT Cup update?
ga jij maar lekker met ze douchen :) lekker na een dag de tering in zweten onder zo'n dikke zwarte lap gordijn. bovendien hebben ze echt nog NOOIT van scheermesjes gehoord dus neem je kapmes maar me een je grasmaaier.... of heel veel dental floss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Waar dat nu op slaat?? Ik snap er waarlijk nietsch van!

Iemand die mij uitleg kan geven? Hier het linkje van mijn team, de Martinozen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:22:
[...]

Waar dat nu op slaat?? Ik snap er waarlijk nietsch van!

Iemand die mij uitleg kan geven? Hier het linkje van mijn team, de Martinozen.
Aan je wedstrijden is niets opvallends te zien.. Het kan liggen aan een overschot van spelers/ staff.. o.i.d

edit: en anders zou ik toch contact opnemen met nederland@hattrick.org of op het forum een balletje opgooien.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verdedigen: +2 (uitstekend 17j en formidabel 18j)
verder gelukkig niet teveel daling dus ga hopelijk zondag flink scoren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een trotse Kilverdo (die net na een 10 uur lange busreis terug is uit Berlijn) checkte vandaag zijn trainingsupdate en meld trots dat voor het eerst 2 spelers hun kwaliteiten hebben verbeterd.

19 jaar, verdedigen, redelijk --> goed
18 jaar, verdedigen, redelijk --> goed

Vorm +4/-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahoe, volledig onverwacht 2 spelers omhoog in scoren!!

eentje van 27 en eentje van 20
helaas allebei verdedigers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:28:
jahoe, volledig onverwacht 2 spelers omhoog in scoren!!

eentje van 27 en eentje van 20
helaas allebei verdedigers :P
hahahaha JOEPIE!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ook wel een aardige TU. pm+1 zoals verwacht en lekker veel vorm/tsi stijging.
voor de geïnteresseerde http://javastraat.speedlinq.nl/1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:30:
had ook wel een aardige TU. pm+1 zoals verwacht en lekker veel vorm/tsi stijging.
voor de geïnteresseerde http://javastraat.speedlinq.nl/1.JPG
lekker lekker die tsi stijgingen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ja zeker. zondag over een week speel ik ook de moeilijkste wedstrijd van het seizoen(wonderbaarlijk CA) en ook uit. dus die hoge vorm is erg belangrijk. verwacht nog behoorlijk wat stijging volgende week. aantal komen net uit een (diep) dal(keeper oa). ik verwacht eigenlijk wel dat ik win. speelt altijd 3-4-3 met een(hele brakke)wing naar het midden. gewoon 3-5-2 met een midje verdedigend voor de zekerheid. of een backje naar het midden. ik vrees wel dat ie motst. achja. dan wordt ik maar met 6 punten verschil kampioen ipv. 9 :P who cares anyway :)

aah lekker een trainee van mij staat voor 1 mln te koop :P
toch lekker 3,5% kan het wel gebruiken. speel 2x uit namelijk en de kas is al niet al te vol.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogleijk dat vormen stijgen als je niet op algemeen traint..? Maar op PM ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben net een weekje aan het knooien als coach van een team, waarbij ik wel de beginners strategie van hottrick.org heb gebruikt. Maar ik zou het wel prettig vinden als er iemand met een hoop meer ervaring mij af en toe van wat feedback zou kunnen voorzien. En nu kan ik inderdaad wel af en toe wat vragen in dit forum droppen, maar over het algemeen zijn mijn vragen niet extreem concreet :).
Dus als er iemand mij wel zou willen helpen, drop ff een message in hattrick. Mijn accountnaam in hattrick is hetzelfde als hier...

Verder heb ik nog wel 1 vrij concrete vraag.
Ik heb het advies van hottrick gevolgd en een verzameling 17+18-jarige wingers/wingbacks aangeschaft.
Nu kan ik voor mijn trainingen kiezen om vleugelspel te trainen. Maar ik las ook ergens dat het in het begin wel slim is om conditie te trainen(wat inderdaad vrij belabberd is bij mijn spelers).
Dat zijn volgens mij de twee opties die ik heb, maar ik las ook dat conditietraining wel slim is tussen de seizoenen in.

Optie 1) conditie trainen tot dat allemaal op uitstekend staat.
Optie 2) vleugelspel trainen, tot einde seizoen en dan tussen de seizoenen in conditie trainen...
Optie 3) alternatief???

Graag advies :*)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:16:
Ik ben net een weekje aan het knooien als coach van een team, waarbij ik wel de beginners strategie van hottrick.org heb gebruikt. Maar ik zou het wel prettig vinden als er iemand met een hoop meer ervaring mij af en toe van wat feedback zou kunnen voorzien. En nu kan ik inderdaad wel af en toe wat vragen in dit forum droppen, maar over het algemeen zijn mijn vragen niet extreem concreet :).
Dus als er iemand mij wel zou willen helpen, drop ff een message in hattrick. Mijn accountnaam in hattrick is hetzelfde als hier...

Ik heb het advies van hottrick gevolgd en een verzameling 17+18-jarige wingers/wingbacks aangeschaft.
Nu kan ik voor mijn trainingen kiezen om vleugelspel te trainen. Maar ik las ook ergens dat het in het begin wel slim is om conditie te trainen(wat inderdaad vrij belabberd is bij mijn spelers).
Dat zijn volgens mij de twee opties die ik heb, maar ik las ook dat conditietraining wel slim is tussen de seizoenen in.

Optie 2) vleugelspel trainen, tot einde seizoen en dan tussen de seizoenen in conditie trainen...
Optie 3) alternatief???

Ik denk dat je het economische gedeelte goed in de gaten moet houden de komende weken. Een paar tips:
- Investeer niets in je jeugd. Over het algemeen heb je daar pas 2 seizoenen later profijt van, en de winst die de gemiddelde HT-er erop maakt is vrij klein. Als na een seizoen blijkt dat je per week geld overhoud kun je alsnog gaan investeren
- Koop niet meer spelers dan je al gedaan hebt, anders worden je salariskosten wel erg hoog.
-Neem niet meer aan dan 1 woordvoerder, 2 physio's, en 2 assistent trainers, probeer wel een redelijke coach (met slecht leiderschap) te kopen.

Conditie is alleen van belang voor je middenvelders (en voor je wingers als ze ook de vaardigheid positiespel hebben)
Ik zou, zeker als beginner, geen wingers trainen, maar als je dat toch wilt doen zou ik niet eerst conditie gaan trainen. Begin direct met wing trainen en koop gewoon 3/4 centrale middenvelders met een uitstekende conditie. Let er hierbij op dat ze minimaal zwakke ervaring hebben, dat scheelt een hoop! Als je middenvelders hebt met minder dan 'goed' voor conditie verkoop deze dan of ontsla ze.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:12:
Is het ook mogleijk dat vormen stijgen als je niet op algemeen traint..? Maar op PM ofzo..?
Ja, algemene vorm zal echter op korte termijn wel veel meer effect hebben, maar op lange termijn heeft het weer totaal geen nut, dus eigenlijk is het nutteloze training ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheInsomniac schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:16:

Optie 3) alternatief???

Ik train zelf alleen conditie in de tussenseizoenen. Conditie gaat ook vrij snel omhoog. Met een week trainen kan een speler al een niveau omhoog gaan. Ik zou in ieder geval niet voor Optie 1 gaan, dan eerder voor optie 2 en als de conditie echt heel erg belabberd is misschien nog 1 weekje extra er aan plakken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je echt net begint(en je wilt pm trainen) kan je het best trainees kopen en meteen 3/4 weken conditie trainen. vaak zijn je beginspelers ook brak qua conditie. conditie is vooral bij mids/wingers belangrijk, maar in principe voor elke speler wel. het kan iig nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:12:
de vorm varieert. het heeft niks met welke training dan ook te maken. het is wel zo dat als je algemeen traint de vorm stijgt, maar zodra je ermee stopt dondert je team als een kaartenhuis in elkaar. bovendien train je bij algemeen niks dus worden je spelers niet beter en levert het je €0,0 op.

ik zou het persoonlijk echt nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Tis zondag 2 uur snachts, er is iets fout gegaan in onze groep in de GoT Cup, betwijfel of het nog rechtgetrokken kan worden, ben er morgen ook niet, dus ik accepteer nu maar een uitstaande friendly.

Yp en dan naar bed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op zondag 17 april 2005 @ 02:01:
Tis zondag 2 uur snachts, er is iets fout gegaan in onze groep in de GoT Cup, betwijfel of het nog rechtgetrokken kan worden, ben er morgen ook niet, dus ik accepteer nu maar een uitstaande friendly.

Yp en dan naar bed :9
dat is weer eens niet zo mooi... maar goed, mistakes happen, JEZUS WAT EEN POKKE WEER BUITEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viel wel mee hier. kon iig droog naar huis lopen om 4 uur.

YP heel brak, maar wellicht verkoopbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:13:
viel wel mee hier. kon iig droog naar huis lopen om 4 uur.

YP heel brak, maar wellicht verkoopbaar
Ik moest om half 3 naar huis fietsen 35 minuten alleen maar hondenweer.

YP totaal brak, reeds verkocht

edit:
Wienus Lössbroek (39496498)
29 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Deze speler heb ik nu al een aantal keer op de TL gezet voor 80.000. ik snap egt niet waarom ik hem niet kwijt krijg... iemand die het ziet?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
WOOHAAA eindelijk (moet er ff uit), 2 weken vol met ongerechtigheid en problemen en dan vanaf vandaag een nieuw tijdperk hoop ik, het begon iig hier mee:

Milan Kos (60392415) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 350
Loon: 800 €/week
Eigenaar: FC Strijen

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 17-04-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Netjes, ikzelf ben ook wel 'redelijk' blij met mijn YP, een goede keeper :*)

Dus dat is mijn nieuwe reserve, zodat mijn houdige reserve mag vertrekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
Scoren: matig

ik snap niet waarom je scoren markeert dat boeit namelijk echt geen ene flikker :) zwak passen is mooi meegenomen. deze jongen is zeker wel een miljoen waard. matig conditie is erg fijn. dan hoef je hem niet vanaf slecht conditie te trainen 8 weken lang :)

mooie pul.... nu ik nog een keer. word een beetje jaloers hier en daar. ik trek binnenkort de stekker uit die kut jeugd van mij :)

trouwens voor het eerst in mijn HT geschiedenis staat mijn zelfvertrouwen op wonderbaarlijk. ik snap niet dat ik dit niet vaker heb. ik verlies nagenoeg nooit(in de compo dan 1x pas en 2 gelijkspellen). wellicht komt het door de 2 wo's hiervoor. maar ik win ook weleens met meer dan 5-0 en dan blijft ie er niet op staan.

hoe zit dit precies? scheelt wel stuk met de aanvalsratings namelijk.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:46:
[...]

Ik moest om half 3 naar huis fietsen 35 minuten alleen maar hondenweer.
hehe lekker is dat altijd. ach kom je iig weer broodnuchter thuis :)
ik kon rollend naar huis, club was 5 minuten lopen

opzich is het wel een leuke speler. 80k is ie wel waard ja. maar ik zou hem persoonlijk niet kopen. dat redelijk verdedigen erbij heb je imo niks aan(een winger verdedigend zetten doe ik niet aan) en maakt het inschatten van de skills wel lastiger. ook haalt ie maar 2,5 (bij beste prestatie) dus dat schiet niet op.
als aanvallende wing haalt ie wel 3* ik snap niet dat je een back aanvallend zet. dat zou ik nou nooit doen. maar ik speel ook 3-5-2 dus dan wordt de verdediging ook wel erg zwak.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat goed met de aankoop waarover jullie me onlangs advies gegeven hebben. De buitenaardse spelhervatter Alejandro Ibarra. 4 pingels en 2 vrije trappen heeft ie inmiddels gescoord. Zie onderstaand persbericht.

Ontspannen leeft West Afrika toe naar de topper tegen Robssters. Helemaal nu de vormdip van het Mexicaanse fenomeen ‘el canon’ Ibarra gestabiliseerd lijkt. Trainer Berg: ‘De eerste weken waren erg verwarrend voor hem. Hij dacht in West Afrika te gaan voetballen maar tot zijn verbazing landde het vliegtuig in Europa. Desondanks maakt ie toch nog zes doelpunten in twee wedstrijden. Hopelijk wordt de druk niet te groot voor hem nu iedereen verwacht dat ie elke vrije trap er rechtstreeks inknalt’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm gisteravond om kwart voor 5 gepulled maar was eentje met matig scoren en de rest but tsi 50 dus die is ook al weer wieberen, de laatste tijd elke keer niks dus de ultieme jeugdspeler komt er aan zou je denken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:57:
Het gaat goed met de aankoop waarover jullie me onlangs advies gegeven hebben. De buitenaardse spelhervatter Alejandro Ibarra. 4 pingels en 2 vrije trappen heeft ie inmiddels gescoord. Zie onderstaand persbericht.

Ontspannen leeft West Afrika toe naar de topper tegen Robssters. Helemaal nu de vormdip van het Mexicaanse fenomeen ‘el canon’ Ibarra gestabiliseerd lijkt. Trainer Berg: ‘De eerste weken waren erg verwarrend voor hem. Hij dacht in West Afrika te gaan voetballen maar tot zijn verbazing landde het vliegtuig in Europa. Desondanks maakt ie toch nog zes doelpunten in twee wedstrijden. Hopelijk wordt de druk niet te groot voor hem nu iedereen verwacht dat ie elke vrije trap er rechtstreeks inknalt’
hoe duur is zo'n geintje nou? mijn hoogste SP is uitstekend met zwak ervaring en die loopt ook wel aardig, maar ik wil eigenlijk wel een betere hebben.
penalty's: 6 uit 7
vrije trappen: 6 uit 10

ik wil wel iemand die lekker 1 op 1 loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:08:
[...]

hoe duur is zo'n geintje nou?
Deze kostte 425k met uitstekend positiespel, formidabele conditie, buitenaards spelhervatten en verder geen bijzondere bijstats.
Maar ik heb net even gekeken. De beste keeper die hij tegen gehad heeft had 2.5 ster.
Vanavond moet ik tegen een 3.5 ster keeper. Afwachten of het dan ook zo gemakkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:08:
[...]

mijn hoogste SP is uitstekend met zwak ervaring en die loopt ook wel aardig, maar ik wil eigenlijk wel een betere hebben.
penalty's: 6 uit 7
vrije trappen: 6 uit 10
Toch ook niet onaardig. Mijn vorige spelhervatter liep ook 1 op 1 met vrije trappen. Maar dit vooral omdat ie nooit een vrije trap kreeg. (in ieder geval niet dat ik me herinner).
Hij had redelijk spelhervatten.
Ik vul het maar zo in dat dat ie alleen maar tikkies breed gegeven heeft en dat in zo'n geval de vrije trap niet vermeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij heeft ook redelijk scoren erbij en dat scheelt ook. meestal schiet ie raak, behalve uit vorm dus. aangezien de meeste keepers waar ie tegen moet matig/redelijk zijn en een enkele keer goed.

ff ajax kijk op de hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn eerste jeugdspeler met redelijke skill gepulled! Alleen hij is 22! :?
Ik wist niet dat je ze zo oud ook kon pullen, ach ik weet niet of hij verkoopbaar is, maar ik had nog geen reservekeeper en deze is met zijn skills beter dan mijn basiskeeper (ook qua TSI) dus ik ben tevreden... :P

Jan-Peter Sprengen (60407465) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 280
Loon: 1 569 €/week
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vandaag jeugdopleiding op uitstekend (wel baggerpull) en voor het eerst mijn sponsors in de zevende hemel :)
Hebben die woordvoerders waarschijnlijk toch nut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfffff wat een stelletje eikels daar in Rotterdam zeg! 2x staan ze voor en verliezen dus gewoon nog met 2-3....pfff het leven van een Feyenoord supporter valt niet mee! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grygera is mijn held! heerlijke wedstrijd. overigens is het absoluut verdiend. dat laffe verdedigen en afwachten van feyenoord wordt gewoon keihard en vooral pijnlijk afgestraft. op kalou en kuit na geef ik echt geen stuiver voor dat team.

ik ben al aan een standbeeld voor de jong begonnen. vorige en deze week man of the match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
buitenspel x2 = gg ajax? :x

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
iemand als Hein kan ook alleen maar voor die club zijn natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 6x buitenspel, ze hadden 4x rood moeten krijgen en de scheidsrechter was zwaar partijdig en het goal van ajax was kleiner en het veld op de helft van feyenoord groter....

misschien even die oogkleppen afdoen dames. feyenoord speelde laf en afwachtend en dat wordt terecht afgetraft.

'iemand als hein' snap ik niet helemaal. maar aan de andere kant jij kent mij natuurlijk ook door en door :P

maargoed ik ga hier geen welles nietus verhaal beginnen. de score spreekt voorzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow nee, gaan we het hier over "echt" voetbal hebben. Dat gaat nooit goed. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe. nee ik ben er ook klaar mee. dat wordt namelijk een HELE lange discussie.... en uiteindelijk schiet niemand er wat mee op. mijn huisgenoot is voor PSV en dat zijn elke zondag bij studiosport altijd vreselijk vermoeiende discussies.... dus om hier nou ook al te beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
We kunnen het ook over de amstel gold race gaan hebben, alleen tja daar zie ik ook niet veel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat? racen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
wielrennen hein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is toch voor belgen en verdwaalde limburgers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nee das voor mensen uit den haag die het presteren altijd 2e te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Wel vreemd als Feyenoord met 290 hatstats verliest tegen Ajax die maar 250 hatstats haalt :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
We gaan hier geen Hagenaars/Hagenezen zitten afzeiken he ;)

hmm, volgens mij wordt ik tweede dit seizoen :X

[ Voor 41% gewijzigd door Pewwy op 17-04-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voel wat stedelijke spanningen ontstaan :)

is er niemand uit dat boerenlampendorp? die kunnen niet ontbreken natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vast wel. Ben overigens wel bijzonder tevreden over de uitslag van vandaag, want andere clubs dan Ajax hoeven voor mij niet zo ;).
Beetje jammer van de rellen. Wel handig dat iemand die bom in zijn eigen zak heeft laten ontploffen. Daar kan hij minder kwaad dan op het veld :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.