Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

dreamtheater schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:08:
@Cis: het enige wat je kan doen om een topscorer te "creeren" is een goede aanval krijgen. Als jouw aanval goed is tov de verdediging van de andere ploegen in je league zullen er veel kansen benut worden. Welke speler scoort, dat schijnt bijna willekeurig te zijn, maar de kans is groter dat het een aanvaller is dan een middenvelder of verdediger. Als je 1 extreem goede aanvaller hebt en 1 matige en ze spelen allebei altijd, dan kan het beste zijn dat die matige de topscorer wordt. Ik vind het zelf nogal raar dat het op deze manier geprogrammeerd is, maar het is niet anders.
Dat is jammer inderdaad, maar wel het antwoord op mijn vraag. Bedankt.
Ik kan me overigens wel inbeelden dat iemand met een zeer goede spelhervatting er meer ballen in trapt dan een soortgelijke speler zonder goede spelhervatting.
Dan rijst alleen nog de vraag op: Scoort een spelhervatter direct, of geeft hij een voorzet en wordt daaruit gescoord.
Newbievraagjes, dus ik zoek het nog wel 's uit. :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

neudeboules schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:26:
Qua geld is het zeker interresant. Zeer goede winger met hoog positiespel zijn vrij zeldzaam en daarom vrijwel onbetaalbaar (iig voor mij). Daarom vraag ik me dus af of het dus wellicht meer opleverd om zo'n winger 2 maal per week op te stellen. En om het echt uit te proberen moet je toch wel een sezoen of 3 trainen.
Ik doe het eigenlijk andersom, een speler met goed/uitstekend PM en het liefst redelijk passing (een ideale PM trainee) en dan matig vleugel, gewoon 3 seizoenen trainen op vleugel, levert flink wat geld op. In het tussenseizoen toch standaard conditie trainen, dus doet ie ook nog wat met zijn PM als ie de deur uit gaat. Ze zijn zo handig dan...

moeilijke wedstrijd? Zet hem WTM, pak dat middenveld
Makkelijkere wedstrijd? Zet hem aanvallend, scoor die kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Olé, en weer verloren :( dit keer van de nummer 3 en wel met 0-4. Aangezien mijn concurrenten voor promoveren naar divisie X gewonnen hebben is het gat met nog 4 wedstrijden te gaan 7 punten. Ik heb me er maar bij neergelegd want het wordt niks meer dit seizoen.....

Volgend seizoen dan maar in divisie X kijken of er wat aan te vangen valt met het team en eens rustig kijken naar betere spelers. Ik had een beetje de hoop dat ik met alle spelers tenminste 2* nog ergens zou komen maar nee dus. Bijna iedereen in mijn divisie heeft 90% van zijn/haar spelers boven de 2,5* en daar kom ik niet aan.

Nu maar gaan experimenteren met de individuele orders van de spelers... aanvallend en verdedigend instellen enzow, heb ik nu mooi een paar wedstrijden de tijd voor.

[ Voor 14% gewijzigd door lameeuw op 11-04-2005 10:49 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Promotie naar VII is nu een feit, alleen de titel (met 42 punten) en de topscorer nog :P

Na een reguliere 5-0 thuisoverwinning verzekerde A2 United zich van promotie naar VII. Na 10 overwinningen op rij heeft A2 United alle concurrenten de kijk gezet. Alleen Robbedorz0s kon United nog enigzinds volgen. "Na de dubbele confrontatie met VFB Am-Az-ing Alkmaar wist ik 100% zeker dat we zouden promoveren. De komende 4 wedstrijden willen we ook allemaal winnen dit vanwege uiteenlopende redenen. Ik wil uiteraard de kampioensschaal voor de tweede maal de hemel in houden!" aldus de coach.

Ik ben benieuwd of ik nog meer kogelbrieven ontvang nu promotie een feit is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn concurrent heeft onverwachts 2 punten laten liggen. Ik hoop dat hij dat nog twee keer doet, dan is het kampioenschap voor mij. Zondag mijn belangrijkste wedstrijd dit seizoen. Winst betekent in ieder geval promotie, verlies betekent een extra jaar in VIII. En dat mag natuurlijk niet ;)

Zelf met 8-0 gewonnen met een geirriteerde TS 8) Hoogste uitslag ooit voor mijn team.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 11-04-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Vraagje aan de verdedigertrainers:
Rond welke TSI moet je ongeveer zoeken naar spelers die zonder bijstats (allemaal zwak of lager) redelijk conditie en goed verdedigen hebben die op het punt staan naar uitstekend verdedigen te gaan?
Mijn 18 jarige verdediger heeft deze stats en is rond TSI 1000/1100 overgegaan. Wat betaal je ongeveer voor zo'n verdediger (17 of 18 jaar), aangezien de transfervergelijking alleen TSI's aangeeft van rond de 600 en dat is geen vergelijk....

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:12:
Topscoorder?

Dat is ook meteen mijn vraag: hoe 'creeer' je een topscoorder? :)
In mijn divisie is er een topscoorder met 14 doelpunten en 1 met 12 doelpunten. Binnen mijn team scoren echter alle spelers. Vaak middenvelders en af en toe ook de spits. Zo wil het geval dat mijn spitsen nu op 3 staan, maar mijn middenvelders ook :)
Moet een potentieel topscoorder aan bepaalde eisen voldoen? Moet je een speciale opstelling hebben (5-4-1 ? ) Of is het gewoon geluk en toeval?
Mijn spits probeer ik nog topscoorder te laten woorden door de rest van de wedstrijden met centrumaanval te spelen (heb alleen nog maar zwakke tegenstanders) ik hoop dat mijn spits dan wat extra kansen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Geen topscoorder maar topscorer!!! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:45:
Geen topscoorder maar topscorer!!! :)
Fout het is topscoorder... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:27:
[...]

Fout het is topscoorder... :Z
Dat is helaas niet correct :)

Tik maar eens bijvoorbeeld in google in 'topscoorder', wat is het eerste wat google zegt? "Bedoelde u: topscorer?"

En in hattrick? Als je wilt weten hoe het zit met de je league, wie de meeste doelpunten scoort? Dan moet je naar? Juist -> Topscorers :)

You can call me an antz fucker any time ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 11-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-CKY2K- schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:01:
Rond welke TSI moet je ongeveer zoeken naar spelers die zonder bijstats (allemaal zwak of lager) redelijk conditie en goed verdedigen hebben die op het punt staan naar uitstekend verdedigen te gaan?
Mijn 18 jarige verdediger heeft deze stats en is rond TSI 1000/1100 overgegaan. Wat betaal je ongeveer voor zo'n verdediger (17 of 18 jaar), aangezien de transfervergelijking alleen TSI's aangeeft van rond de 600 en dat is geen vergelijk....

Alvast bedankt!
Zijn alle verdedigertrainers vandaag een keer wel aan het werk of zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Sandyman538 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:35:
[...]

Tik maar eens bijvoorbeeld in google in 'topscoorder', wat is het eerste wat google zegt? "Bedoelde u: topscorer?"
Ohja?!! En wat gebeurt er als in google invult: crimineel autochtoon ??

Just try it: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=crimineel+autochtoon

:+

Google als betrouwbare factor waarderen is in sommige gevallen zeer riskant.

Maar je hebt wel gelijk. Zie vandale.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:01:

Alvast bedankt!
uitgaande van redelijk conditie, redelijk vorm en verder alle stats < matig is de range waarin spelers (17 en 18 jaar) uitstekend worden tussen de 830 en 1230

transferprijzen kan ik je niet geven, de actuele markt weet dat beter. Zoek vergelijkbare spelers zelf op (en dus geen transfervergelijking, werkt inderdaad niet voor verdedigers trainees) en aan de hand daarvan stel je een prijs vast.

moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:35:
[...]

En in hattrick? Als je wilt weten hoe het zit met de je league, wie de meeste doelpunten scoort? Dan moet je naar? Juist -> Topscorers :)

You can call me an antz fucker any time ;)
Jajaja, je hebt totaal geleik toen ik de sin laz had ik hed ook meteen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kijk Tim daar heb ik wat aan...transfervergelijking gaat voor verdedigentrainees niet of nauwelijks op idd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
@ YGM opmerkingen :)

2 wekelijks is denk ik qua tijd en inhoud misschien wel beter maar je houd dan toch nog steeds het dilema of het actueel blijft. Heb je wel zin om 2 weken later te lezen dat nederland U-20 2 weken geleden gewonnen heeft?

Of zijn persberichten van 2 weken terug nog wel intressant om te gebruiken of om te lezen?

Ik geef toe dat er leuke edities zijn en minder leuke edities maar het is ook de sport/uitdaging iedere week weer wat nieuws en leuks te brengen. Nu dat de taken goed verdeeld zijn denk ik dat de kwaliteit wel omhoog gaat van het krantje.

Daarnaast denk ik dat 2 weekelijks of maandelijks niet meer intressant is om te lezen omdat dan items gedateerd raken.

Waar misschien wel naar gekeken kan worden is om bepaalde items 2 wekelijks te doen om zo afwisseling te behouden. Het zijn allemaal dingen waar we nog steeds over na denken om te verbeteren maarja creatief zijn is niet altijd makkelijk.

Er gebeurt genoeg in de fed om mee te nemen in de YGM wekelijks. Soms moet ik gewoon items skippen omdat het anders wel een heel dikke editie word. Er is binnen HT genoeg voer om dus onze wekelijkse items te vullen en soms is dit wat makkelijker dan andere keren maar tot nu toe kom ik iedere week wel uit. Het is dat ik tijd gebrek heb anders was de YGM nog dikker.

De discussie of wekelijks wel intressant is kan ik wel begrijpen maar daarnaast moet je je zelf dan ook afvragen of je graag oud nieuws wil lezen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Ik zal hier ook eens posten, ben manager van MadKow(144465) in VI.690 en sta daar 1e :)

Gisteren belangrijke wedstrijd gespeeld uit bij de nummer 2 en deze met 4-2 gewonnen. Gelijk ook maar een nieuw sterrenrecord gehaald van 42 en een nieuw hatstatsrecord van 172
Door deze overwinning blijf ik ongeslagen in mijn competitie dit seizoen en sta ik nu 6 punten los op de nummer 2! Kans dat ik volgend seizoen V speel is dus reeel aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Over de YGM.

Misschien moet je wel een wekelijkse YGM hebben, maar dan niet altijd proberen dezelfde items te houden. Zo zou ik het hartstikke moeilijk vinden om elke week een column te schrijven, maar een stukje over de GoT cup van afgelopen week is weer veel makkelijker elke week te doen. Misschien bepaalde vaste items eens in de twee weken, en de makkelijkere dingen (bv. uitslagen eredivisie, GoT cup, persberichten) wekelijks?

Ik zeg ook maar wat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:31:
Over de YGM.

Misschien moet je wel een wekelijkse YGM hebben, maar dan niet altijd proberen dezelfde items te houden. Zo zou ik het hartstikke moeilijk vinden om elke week een column te schrijven, maar een stukje over de GoT cup van afgelopen week is weer veel makkelijker elke week te doen. Misschien bepaalde vaste items eens in de twee weken, en de makkelijkere dingen (bv. uitslagen eredivisie, GoT cup, persberichten) wekelijks?

Ik zeg ook maar wat natuurlijk :)
Ja dat bedoel ik ook :) Maar lastig is om nu meer items er bij te gaan verzinnen. Het is een work in progres zeg maar :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Gister, is mijn reservespits er voor 9 NEGEN weken uitsgeschopt. De pleister op de wond is dat de dader rood kreeg. Mijn team won gelukkig wel met 3-0 maar helaas staan we nu gedeeld 2e.

De Spits is 25 dus die heeft nu alvast tussenseizoen.

@YGM

Meer items waarvan een aantal tweewekelijkse is denk ik een goed idee.
Wat ook is; de YGM komt zaterdags uit met de eredivisie uitslagen van de zondag ervoor. De meesten zullen de YGM pas zondagavond of later lezen dat betekend dat je gedateerde info leest omdat de volgende speelronde dan al geweest is. Een release op maandag of woensdag is dan msschien beter?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joshua Manders (56476157)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 110

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Op deze speler was ik aan het meebieden, maar hij staat nu al op 270k! Is dat niet een beetje veel voor zo'n speler? Komt het door de goede vorm en het matige positiespel misschien?
ik ga even verder zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:51:
@YGM

Meer items waarvan een aantal tweewekelijkse is denk ik een goed idee.
Wat ook is; de YGM komt zaterdags uit met de eredivisie uitslagen van de zondag ervoor. De meesten zullen de YGM pas zondagavond of later lezen dat betekend dat je gedateerde info leest omdat de volgende speelronde dan al geweest is. Een release op maandag of woensdag is dan msschien beter?
Dat is inderdaad jammer, maar ook ik denk het volgende seizoen te stoppen met het ere nieuws. Naast het door jou genoemde nadeel is het ook nog zo dat er eigenlijk gewoon weinig te melden is en mijn tijd soms ook wat beperkt. Er gingen een tijdje terug echter geluiden op om de YGM in een andere vorm om te zetten en op die manier zou een hoop opgelost kunnen worden. Damien? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Tim en andere defence trainers:
Bij welke TSI poppen de verdedigers van redelijk naar goed met alle bijstats <matig en conditie redelijk?

Goed 17 jarig is te hoog gegrepen voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
tussen de 500 en 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:17:
[...]

Dat is inderdaad jammer, maar ook ik denk het volgende seizoen te stoppen met het ere nieuws. Naast het door jou genoemde nadeel is het ook nog zo dat er eigenlijk gewoon weinig te melden is en mijn tijd soms ook wat beperkt. Er gingen een tijdje terug echter geluiden op om de YGM in een andere vorm om te zetten en op die manier zou een hoop opgelost kunnen worden. Damien? O-)
Nou ja voor mij is het ook vooral dat ik gewoon geen zin meer heb om het te maken elke week, de lol is er een beetje af voor mij en dan denk ik dat je gewoon moet stoppen en dat er andere het kunnen overnemen, want dat moet toch kunnen lijkt me met zo'n 170 fedleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hehehe mijn redactie valt uitelkaar :'(

Nouja het is inderdaad erg zwaar om dus iedere week een YGM te produceren en om met vaste items te werken. Idee was om het in een website blogger vorm te gieten zodat als er nieuws is deze op de site kan worden gezet.

Ik denk dat we dat maar eens moeten uitwerken om te kijken of we een nieuws site kunnen maken omtrent hattrick.

Tijd is op dit moment gewoon het geen waar ik gebrek aan heb maar ook vrijheid op mijn werk is een gebrek. Ik kan niet meer ongezien rommelen aan de website omdat de gehele afdeling op mijn scherm kan kijken.

Ik kan het nog wel even volhouden tot eind dit seizoen. Dat is nog 4 weekjes ofzo? Dus dat moet te doen zijn. Daarna moeten we maar eens kijken wat we gaan doen. Ik weet niet of de intresse is in een nieuws site omtrent hattrick nieuws?

Misschien is de lol ook wel van de YGM af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx Joss! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:54:
Misschien is de lol ook wel van de YGM af?
Daarom dacht ik eerder aan een twee-weekse uitgave, maar dan blijft de actualiteit natuurlijk ver te zoeken.

Misschien moeten we eind van dit seizoen er ook een punt achter zetten. Aan de ene kant heel erg jammer, aan de andere kant, we hebben heel wat leuke editie´s uitgebracht :)
Alles bloeit een keertje dood, doe je gewoon niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Dat is ook waarom ik in het begin al gezegd heb, ga voor de kwaliteit i.p.v. kwantiteit.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Een nieuwssite is misschien wel leuker. Gewoon iets melden wanneer er iets te melden valt --> kwaliteit

En dan hier posten als er iets interessants is gepost op de site B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Is Gottrick al niet een nieuwssite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

idd :/

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn teampie heeft afgelopen zondag een mijlpaal weten te vestigen: 200 hatstats punten. Het vorige record stond op 191, dus een mooie stijging. Tevens waren er nog niet eerder 46 sterretjes aan de WubMasterhemel geteld, dus ook daar een record.

Zit nu met nog een miljoen op de bank en over enkele weken zijn m'n 3 A-spitsen zo'n 10-13 miljoen waard (nee, niet per stuk!). Ik zal dat geld waarschijnlijk gaan investeren in middenvelder en m'n b-spitsen naar de a-selectie laten doorstromen. Van al dat geld zullen ook wel 3 nieuwe b-spitsen kunnen worden aangetrokken.

Hiermee ga ik volgend jaar een gooi naar de titel doen, hoewel ik in een zeer sterke poule zit met 2 teams die bijna wekelijks meer dan 200 Hatstatpuntjes halen. Toch denk ik dat dan het middenveld voor mij het verschil gaat maken.

Iemand anders nog betere ideeen over nieuwe trainingen? Een vriend van mij traint nu enkele maanden spelhervatten. Over de resulataten daarvan is dus nog niet alles bekend, maar wel veel.
Ik had gezien dat ook KdbUnited spelhervatten trainde. Bevalt het je? Levert het pertinent meer op dan andere trainingsvormen (mits je uiteraard kwaliteitsspelers traint en geen baggerspelers (liefst 50* minimaal uitstekende hoofdstat).
Nadeel is dat hier wel HEEL veel geld voor nodig is. Koen (toch? van kdb toch?), hoeveel heb jij hiervoor moeten investeren?

Zo, een heel verhaal geworden, maar ik dacht:"ik laat weer eens iets van me horen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand zich vervelen (deed ik vanmiddag namelijk wel), check mijn spelers maar is. Ik heb bij al mijn basis11 spelers + trainees en 2 b-elftal spelers wat ingetypt bij wat zij zeggen. Het is best aardig geworden al zeg ik het zelf O-) Hier en daar wat spelfoutjes, maar over het algemeen goed te begrijpen, behalve de portugese en spaanse ws. Maargoed, doen andere mensen hier ook wel eens wat mee? Het heeft natuurlijk niets met het voetballende gedeelte te maken, maar het is wel leuk voor de uitstraling van je team. Voor jezelf en op ten duur voor anderen misschien. Nouja viel SpaB :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Anyway, ik heb wel wat te doen ;) Uitstraling van mijn team zal me ook werkelijk jeuken ;) Als ze maar winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:32
Woei, ook weer terug van een prima vakantie met helaas veel te weinig internet om hattrick een beetje te kunnen volgen maar goed. De resultaten zijn vooralsnog uitstekend:
- al mijn trainees (7) zitten op verdedigen goed (en mijn oudere ondertussen ook)
- mijn vorm blijft maar stijgen
- niemand meer geblesseerd
- nog maar 60k in de min (maar met 2 trainees van 17 en 3 van 18 met goed verdedigen is dat eigenlijk een dikke +)
- 250 sup's
- redelijk jeugdopleiding
- eerste in mijn X.778

Bovendien heb ik mijn laatste wedstrijd (id: 36258088) een absoluut sterren record behaald (niemand minder dan 2.5* en totaal 31*) dus promotie kan me eigenlijk niet meer ontlopen en volgens mij heb ik voor een IX ook nog een prima team! Nou alleen hopen dat mijn GoT cup wedstrijd nog te regelen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
maar... ik zie nergens een berichtje dat nederland en u20 zijn uitgeschakeld, dat bedoelen ze meer denk ik

toch zou ik tegen een Hattricknieuws-site zijn, puur omdat met zo'n krantje iedereen het gaat lezen van "wat is er allemaal gebeurd deze week" en op zo'n site tsja, ik weet niet ik voel er niks voor eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:32:
[...]

maar... ik zie nergens een berichtje dat nederland en u20 zijn uitgeschakeld, dat bedoelen ze meer denk ik

toch zou ik tegen een Hattricknieuws-site zijn, puur omdat met zo'n krantje iedereen het gaat lezen van "wat is er allemaal gebeurd deze week" en op zo'n site tsja, ik weet niet ik voel er niks voor eerlijk gezegd
Uhm ik heb al talloze keren gevraagt voor nieuwsposter op gottrick...sja als niemand wilt, en niemand post schiet het al lekker op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:32:
j***s wat triest zeg...was veel sterker, kans op kans zeker in de laatste 10 minuten, 3x paal. En hij krijgt 2 kansjes en scoort er jawel 2. Mijn concurrent verliest echter met 8-2 van de zwakste ploeg in onze league terwijl ook hij kwa ratings beter was..blijft een rare engine soms...
Oh ja en die speler van weliswaar 35 die eruit ligt bij me heeft +5 aan zijn broek...heerlijk! Ga de doktoren maar weer aannemen...10 stuks of zo...ole! :(

Hmmm hij is +5 en 35 dus dit seizoen speelt hij niet meer, volgend seizoen is hij 36...misschien kan ik hem beter gewoon ontslaan? Wat denken jullie? In goede vorm haalt hij wel 3.5 sterren...
die zie je nooit meer... te-rug

mijn 26 jarige +6 was al 5/6 weken ongeveer weg. dus you do the math. ik gok medio 2008 dat ie weer fit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:46:
Mocht iemand zich vervelen (deed ik vanmiddag namelijk wel), check mijn spelers maar is. Ik heb bij al mijn basis11 spelers + trainees en 2 b-elftal spelers wat ingetypt bij wat zij zeggen. Het is best aardig geworden al zeg ik het zelf O-) Hier en daar wat spelfoutjes, maar over het algemeen goed te begrijpen, behalve de portugese en spaanse ws. Maargoed, doen andere mensen hier ook wel eens wat mee? Het heeft natuurlijk niets met het voetballende gedeelte te maken, maar het is wel leuk voor de uitstraling van je team. Voor jezelf en op ten duur voor anderen misschien. Nouja viel SpaB :Y)
hehe mja als je net supporter bent is het inderdaad wel leuk die tekstjes. nu zal het me echt kunnen roesten wat er bij mij spelers staat. heb ook al weer veel weggehaald. na een tijdje(althans bij mij) is het meer gewoon puur een spelletje van geld verdienen. zelfs de ht live zondagen kijk ik zelden meer. het wordt meer routinematig allemaal. opzich wel jammer, maar begrijpelijk(kijk nog wel veel op HT, maar dat is verveling :P) dus geniet er nu nog van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATTENTIE ATTENTIE FEDSTATS VRAAG

Ik heb een tijd de fedstats wekelijks geupdate. Maar aan elk mooi extra'tje komt een einde.. Mijn "credits" zijn op en ik ben niet van plan deze op dit punt in te kopen.
Ja, dit kost namelijk ook geld.

Ik hoop eigenlijk dat iemand anders het van mij over wil nemen. Zodat we evengoed wekelijks de fed-stats kunnen bekijken.

Je kunt naar de FEDSTATS site om je aan te melden.

Succes

http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:30:
ATTENTIE ATTENTIE FEDSTATS VRAAG

Ik heb een tijd de fedstats wekelijks geupdate. Maar aan elk mooi extra'tje komt een einde.. Mijn "credits" zijn op en ik ben niet van plan deze op dit punt in te kopen.
Ja, dit kost namelijk ook geld.

Ik hoop eigenlijk dat iemand anders het van mij over wil nemen. Zodat we evengoed wekelijks de fed-stats kunnen bekijken.

Je kunt naar de FEDSTATS site om je aan te melden.

Succes

http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/
Ik ben best bereid om dit te doen, maar waar kan ik me aanmelden? :/

/edit

Hmmz, gewoon geprobeerd in te loggen krijg je dit:
This federation is already registered for this season to teamid: 69624.

You are not allowed to update these statistics.

Please contact that team for more information, or mail me at:
Fed-Stats@go-2-it.com

[ Voor 19% gewijzigd door Sandyman538 op 11-04-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat verhaal over die 35 jarige ik had zelf een 35 jarige verdediger die 6 wkene gebleseerd was en met 10 doktoren werd hij binnen 9 weken fit dus hij kan nog trug komen als je 10 doktoren voor 9 weken wil betalen egt rendabel is het niet maar als je meer blessures had (zoals ik) dan hoef je hem dus niet te ontslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
als jullie iets verder lezen....hij is inmiddels al lang ontslagen! Zelfs zijn ontslag berichtje of hoe je het noemen wilt heb ik gepost!
Maar bedankt voor jullie reacties hoor, beter (te)laat dan nooit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 01:00:
als jullie iets verder lezen....hij is inmiddels al lang ontslagen! Zelfs zijn ontslag berichtje of hoe je het noemen wilt heb ik gepost!
Maar bedankt voor jullie reacties hoor, beter (te)laat dan nooit! ;)
nou jah voor de volgende keer dan maar he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Na lange tijd weer eens posten hier...

In de apotheose van v.110 ben ik van een 3e naar een 1e plaats gestegen. Vervolgens heb ik van de 'degradant': 5e plek 4e klasse, met penalty's gewonnen.

En nu? Ik bungel op de 8e plek in IV.42. Dit seizoen heb ik nog maar 1 match gewonnen, door op het juiste moment te motsen.

Maar nu het echte probleem: Er zijn twee keepers: de ene is rampzalig in vorm, de reserve waardeloos. Er loopt 1 keepertrainer rond, 9 assistent-trainers. Ik heb al een paar keepertrainers meer aangesteld, maar dat loopt uit op een daling van je teamgeest, te wijten aan een enorme vechtpartij tussen de juist aangestelde trainers.

Als dit nu even duurde….maar de vormcrisis houdt nu al 4 weken aan! :(

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vraagje over coaches...hoe goed moet je leiderschap zijn om een beetje leuk met PIC en MOTS te kunnen spelen? Mijn huidige coach heeft slecht leiderschap en daarmee heeft het absoluut geen nut. Is redelijk leiderschap wel te doen? Een van mijn spitsen heeft redelijk leiderschap en matig ervaring, hij is nu 32 dus nog twee seizoenen en hij heeft ongeveer goed ervaring? Dan zou ik een goed/redelijk coach hebben...misschien wel een goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:31:
Vraagje over coaches...hoe goed moet je leiderschap zijn om een beetje leuk met PIC en MOTS te kunnen spelen? Mijn huidige coach heeft slecht leiderschap en daarmee heeft het absoluut geen nut. Is redelijk leiderschap wel te doen? Een van mijn spitsen heeft redelijk leiderschap en matig ervaring, hij is nu 32 dus nog twee seizoenen en hij heeft ongeveer goed ervaring? Dan zou ik een goed/redelijk coach hebben...misschien wel een goede optie?
Das uiteraard een goede optie. Maar je moet wel geluk hebben wil hij in 2 seizoenen 2 levels in ervaring stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja weet niet hoe dicht hij nu bij redelijk ervaring zit...voor zover ik weet is hij al heel lang matig ervaring en speelt altijd! :P

BTW nieuwe trainee gekocht, denk dat hij snel naar goed verdedigen zal gaan! Hoog goed 17 jarigen zijn niet te betalen voor mij nog :'(

Alexandros Kreziadis (54788637)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 520

Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Wel weer mee laten slepen in een bidwar maar goed...83k is een redelijke prijs dacht ik zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:15:
Tsja weet niet hoe dicht hij nu bij redelijk ervaring zit...voor zover ik weet is hij al heel lang matig ervaring en speelt altijd! :P
Ik kan je wel een soort van trucje leren ;)

Moet je eens op deze prachtige website kijken http://www.freewebs.com/hoogboys/ en dan klik je op coaches. Dan kun je zien wat het kost op een interne speler coach te maken. Zo hou ik het ook al een hele tijd bij. De prijs die je moet betalen hangt natuurlijk af van hoe veel extra ervaring hij al heeft opgebouwd.

Voorbeeld, als ik mijn a.s. coach (goed ervaring) nu coach maak, kost het mij 695 800 €. Als je naar de range prijzen kijkt voor een goed coach, zit dat tussen de 681.800 en 794.100. Daaruit kan ik dus herleiden dat hij nog 2 stapjes nodig heeft (stapje zit rond de 7.000 euro verschil) om uitstekend ervaring te krijgen (niet dat hij ooit uitstekend coach wordt). En zo hou ik het al een hele tijd bij (bij de aantekeningen die je kunt maken bij de coach).

Oh ja, je moet dan dus gewoon naar training gaan, verander van coach, interne sollicitant, dan de speler selecteren en dan je speelwijze (aanvallend/verdedigend/neutraal) aangeven. Dan zie je wat het kost om hem coach te maken :) Oh ja, niet op 'kies!' drukken, want dan wordt het daadwerkelijk je coach ;)

Lang verhaal, maar snap je het een beetje? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 12-04-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
gesnapt en erg handy idd! Thx! Zal zo eens kijken hoeveel stapjes hij nog nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:10:
Zit nu met nog een miljoen op de bank en over enkele weken zijn m'n 3 A-spitsen zo'n 10-13 miljoen waard (nee, niet per stuk!). Ik zal dat geld waarschijnlijk gaan investeren in middenvelder en m'n b-spitsen naar de a-selectie laten doorstromen. Van al dat geld zullen ook wel 3 nieuwe b-spitsen kunnen worden aangetrokken.

Iemand anders nog betere ideeen over nieuwe trainingen? Een vriend van mij traint nu enkele maanden spelhervatten. Over de resulataten daarvan is dus nog niet alles bekend, maar wel veel.
Ik had gezien dat ook KdbUnited spelhervatten trainde. Bevalt het je? Levert het pertinent meer op dan andere trainingsvormen (mits je uiteraard kwaliteitsspelers traint en geen baggerspelers (liefst 50* minimaal uitstekende hoofdstat).
Nadeel is dat hier wel HEEL veel geld voor nodig is. Koen (toch? van kdb toch?), hoeveel heb jij hiervoor moeten investeren?
Een hoop vragen! Overigens noemen mensen me irl ook bijna altijd K(a)d(e)B(e), dus is het vreemd als mensen mijn KdB online weer gaan herleiden tot Koen, maar dat terzijde ;)

Om te beginnen kan ik misschien het beste vertellen hoe ik het zelf gedaan heb. Na vanaf mijn start verdedigers te hebben getraind besloot ik bij m'n promotie naar de IV om sp te gaan trainen. Als ik bijv. PM was gaan trainen was ik misschien direct naar de III gepromoveerd, maar ik besloot vrijwel al m'n geld in m'n trainees te stoppen (en werd 5e). Hiervoor kocht ik voornamelijk uitstekende spelers.
Op dat moment waren deze met wereldklasse spelhervattingen wel zo'n 1.2M waard. Toen ik ze een seizoen later ging verkopen was dat zo'n 950k-1M en nu waarschijnlijk zo'n 800k. Ik heb er nu een aantal getraind tot mythisch / utopisch sp en ben gedwongen ze voor zo'n 900k te verkopen.

Als volgend seizoen de prijzen dalen tot 650-700k is er zelfs op 50 uitstekende spelers weinig extra winst te behalen; ongeveer 45 spelers (je houd een coach, een toekomstige coach, een reservekeeper die nauwelijks verkoopbaar is, een yp ed) * 600K (makelaarskosten) - 350k (inkoop)
= 11.25M
(hierbij ga ik er wel vanuit dat je optimaal traint en dus met een normale trainingsvorm zonder skiltraden ook dichtbij de 10M per seizoen komt)

Dit is wel onder ideale omstandigheden, als je eenmaal sp traint weet je hoe frustrerend het is als je weer eens een trainee hebt gekocht die opeens niemand wilt hebben en je moet 'm uiteindelijk weer verkopen voor de aankoopprijs.(denk ook aan een gekelderde vorm, waardoor niemand 'm meer wil hebben).
Daarbij moet je dus ook geld vrij maken om zo'n 35 spelers te kopen (dus zo'n 12 miljoen investeren), daardoor zal je dan natuurlijk geen kampioen kunnen worden.
Een ander nadeel is dat het altijd veel kost om van training over te stappen. Als je sp gaat trainen moet je je basis of verkopen (makelaarskosten) en nieuwe spelers kopen met goed sp, of je moet ze een stuk langer trainer, waardoor je bij lange na niet op die 12.5M komt. Mij heeft dit wel een aantal miljoenen gekost toen.
Puur financieel kan het dus nog interessant zijn als je minimaal allemaal uitstekende koopt en het gelijk goed aanpakt, maar veel zal het niet schelen.

Met kdbunited gaat 't trouwens voor de wind. Ik ben in hoog tempo bezig m'n trainees allemaal op een uitmuntende hoofdskill te krijgen en verwacht dat dat aan het einde van het seizoen klaar is. Daarna ga ik een kijken hoe dat markt zich ontwikkelt en ga ik eens proberen of ik wat prijzen kan gaan pakken :7

Zijn er hier trouwens ook passen-trainers? Dat lijkt mij namelijk ook wel een aardige training, zowel financieel als tactisch.

@ Par Martinos: welkom terug, nadat ik me moest inhouden om niet ook te gaan klagen over oude/nieuwe garde herleven weer oude tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KdB
Thx voor je uitgebreide reactie. Ik ga dit even laten bezinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:32

BTW nieuwe trainee gekocht, denk dat hij snel naar goed verdedigen zal gaan! Hoog goed 17 jarigen zijn niet te betalen voor mij nog :'(

Wel weer mee laten slepen in een bidwar maar goed...83k is een redelijke prijs dacht ik zo... :)
Die zal idd heel snel naar goed gaan, dus dat is een prima aankoop. Ik moet alleen zeggen dat 83k wel een beetje veel is... ik betaal voor dit soort spelers nooit meer dan 30k en ik heb dit seizoen ook al 5 spelers gehad die na aankoop meteen (1/2 trainen) stegen naar goed. Dus als je er een beetje meer tijd in stopt moet je ze ook wel goedkoper kunnen krijgen. Ik zelf kijk meestal woensdag overdag naar trainees (als ik ze zelf nog wil laten spelen) of anders woensdagavond/donderdag, aangezien dan de nederlandse pulls op de markt komen en er dan vaak zoveel zijn dat de prijs vrij laag blijft. (zo heb ik dit seizoen al 3x een 17j redelijk verdedigen voor 22k gekocht, die allemaal snel popte. eentje had zelfs redelijk verdedigen en redelijk positiespel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ach ja ik had het geld en ik gunde die andere gast deze speler gewoon niet :P
Lekker steeds minimaal zitten bieden, die gast is best behoorlijk gefrustreerd geweest volgens mij :P
Dat van een donderdagavond is wel een goede tip, thx had ik nog niet eens aan gedacht...maar 's avonds ben ik meestal aan het trainen dus pas na 22u online en dan is alles alweer weg waarschijnlijk...

@Sandstorm: net even gekeken en mijn speler heeft minder dan 1 stapje nodig om naar redelijk ervaring te gaan... wil wel minimaal een goed coach als ik mijn huidige vervang dit ivm training, dus binnen 2 seizoenen is het misschien best te doen...is hij ook 34, kan hij gaan aftaaien in de dugout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik koop ze zelf meestal pas op donderdag, als ze opgesteld zijn gewest door hun vorige club.
Noem het luiheid, maar als ik zeker weet dat een speler van mij verkocht wordt in dat weekend (bijvoorbeeld bij skillstijging) scheelt het weer een week trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:54:
[...]

Ik ben best bereid om dit te doen, maar waar kan ik me aanmelden? :/

/edit

Hmmz, gewoon geprobeerd in te loggen krijg je dit:
This federation is already registered for this season to teamid: 69624.

You are not allowed to update these statistics.

Please contact that team for more information, or mail me at:
Fed-Stats@go-2-it.com
Neem inderdaad even contact op met Ron.. Hij regelt het dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prut
mijn laatste wedstrijd:
Rustig's best player was Preben Borgvardt. Anko van de Huet was a disappointment, however. The match ends 1 - 4.
Preben Borgvardt is ronduit mijn slechtste speler. Beste hoofdstat passable
Anko van de Huet is verreweg mijn beste speler. Beste hoofdstat outstanding
als die Anko nou eens in vorm zou raken haalt ie waarschijnlijk het dubbele aantal sterren!
Maargoed, hij legde er deze wedstrijd wel 2 in, dus wat klaag ik. Toen ie beter speelde scoorde ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:44:
[...]

Neem inderdaad even contact op met Ron.. Hij regelt het dan wel :)
Heb contact opgenomen, ik hou je op de hoogte :)

/edit

Ok, nou ben ik degene die het moet updaten, maar ik was nog niet echt op de hoogte van de prijzen... :) ha ha. Smart thinking. Maar dus, vinden wij het als federatie geld waard om de Fed stats up to date te houden? Ik wil best iets investeren in deze fed qua financien, maar heb eigenlijk geen zin om alleen voor de kosten op te draaien. Nou, de optie's die we hebben zijn:

- 5.50 voor 16 updates
- 10.00 voor 32 updates
- 12.50 voor 48 updates
- stoppen met de updates

Dus ------> een poll :) :)

Poll: Doorgaan met Fed Stats ook al zijn er kosten aan verbonden?
Nee
Ja, 5,50 E abonnement
Ja, 10 E abonnement
Ja, 12.50 E abonnement
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=55371&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 71% gewijzigd door Sandyman538 op 12-04-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gisteren mijn briljante verdediger verkocht voor ruim 1.9mil euro, vandaag vervangen door een briljante middenvelder met matig verdedigen voor 1.8mil

vanaf zondag ga ik dan 3-4-3 spelen, vooral omdat ik te weinig kansen creeër en zoals ik al zei "te goede" verdediging had, dus maar een aanvallertje erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:43:
Gisteren mijn briljante verdediger verkocht voor ruim 1.9mil euro, vandaag vervangen door een briljante middenvelder met matig verdedigen voor 1.8mil

vanaf zondag ga ik dan 3-4-3 spelen, vooral omdat ik te weinig kansen creeër en zoals ik al zei "te goede" verdediging had, dus maar een aanvallertje erbij :)
Niet om te zeuren, echt niet geloof me maar je speelde voorheen 4-4-2 met 3 IM's. Nu ga je 3-4-3 (ook met 3 IM's??) spelen omdat je te weining kansen creeërde? :? Je speelt dan toch nog steeds met een gelijk middenveld, die extra aanvaller levert geen extra kansen op ben ik bang. Je hebt natuurlijk nu wel n beter middenveld door die aankoop maar qua opstelling krijg je gewoon aanval ipv verdediging nu, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:37:
[...]

Niet om te zeuren, echt niet geloof me maar je speelde voorheen 4-4-2 met 3 IM's. Nu ga je 3-4-3 (ook met 3 IM's??) spelen omdat je te weining kansen creeërde? :? Je speelt dan toch nog steeds met een gelijk middenveld, die extra aanvaller levert geen extra kansen op ben ik bang. Je hebt natuurlijk nu wel n beter middenveld door die aankoop maar qua opstelling krijg je gewoon aanval ipv verdediging nu, toch??
Puike analyse als je het mij vraagt ;)

Als Joss echt meer kansen wil, zou hij 3-5-2 moeten gaan spelen, das dan weer mijn analyse van het verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Sandyman538 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:59:
[...]

Heb contact opgenomen, ik hou je op de hoogte :)

/edit

Ok, nou ben ik degene die het moet updaten, maar ik was nog niet echt op de hoogte van de prijzen... :) ha ha. Smart thinking. Maar dus, vinden wij het als federatie geld waard om de Fed stats up to date te houden? Ik wil best iets investeren in deze fed qua financien, maar heb eigenlijk geen zin om alleen voor de kosten op te draaien. Nou, de optie's die we hebben zijn:

- 5.50 voor 16 updates
- 10.00 voor 32 updates
- 12.50 voor 48 updates
- stoppen met de updates

Dus ------> een poll :) :)
Goed.... een poll.... en nou blijkt maar weer eens dat 80 tot 90 procent van de mensen alleen iets doet als het gratis is.... weer echt hollands....

Ik heb zo een idee dat ALS het GRATIS zou zijn dat iedereen voor de meeste updates zou kiezen... ik denk dan ook dat een poll met de vraag OF er ÜBERHAUPT Fed stats up-to-date gehouden zouden moeten worden als eerst zou moeten komen, en pas daarna een poll hoeveel er eventueel aan uitgegeven zou moeten worden.

Ik ben absoluut niet te beroerd om de Fed statsd up-to-date te houden en om daar een bedrag voor neer te leggen... alleen denk ik dat ALS er toch wat up-to-date gehouden moet worden er ook best een kleine bijdrage gevraagd mag worden.

Stel nou dat er 20% van de huidige mensen die "lid" zijn van de GoT-Fed zouden kiezen om de stats online te houden... das dus ongeveer 20% van zeg 150 mensen (meer of minder interesseert me niet :p )... das dus 30 man... en als die nou stel 1 (!!!!!!!) euro per persoon betalen per jaar ofzow... dan kun je toch aardige stats van bijhouden ??

Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat de meeste mensen iets hebben van "laat maar ik heb al progsels waarmee ik het bij houd voor mezelf". En ook daar valt wel wat voor te zeggen natuurlijk....

Zow, das nou eens een heeeeel laaaannnnggggg verhaaallllll om te zeggen dat je eerst een andere poll verwacht had :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdlang de fedstats zelf gesponserd.. Ben daar nu mee gestopt omdat er te weinig interesse voor leek te zijn... Dat zie je ook terugkomen in de poll.. Erg jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ja dat is inderdaad echt jammer. Ik bedoel tijdens de eerste meeting hebben we zelfs samen als fed prijzen bij elkaar gesprokkeld op vrijwillge basis en daar kwamen hele aardige uitkomsten uit. Dus dat was ook meer mijn vraag. Net wat hierboven wordt gezegd, een eurotje is wel te missen (en ik ben best bereid een paar euro neer te leggen) maar het is gewoon leuker als het als iets van de Fed blijft!

@Thije: ik wist niet eens dat er voor betaald moest worden, waarvoor achteraf nog mijn dank

@Lameeuw: precies wat je zegt. Maar het is toch leuk om te zien hoe je het doet ten opzichte van je andere Fed genoten? Althans, dat vind ik altijd wel leuk :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sandyman538 op 12-04-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HT=cash cow aan het worden. alles begint gratis en wordt langzaam allemaal betaald gebruik. HT is opgezet als gratis wereldwijd spel. en supporter is een optie(een must zou ik zeggen), maar het betalen voor side-appz weiger ik.

poolse php/programmeer beunhazen die een slaatje eruit willen slaan? nee. daarom is er ook telkens een gratis alternatief en als die weer betaald wordt, komt er weer wat anders. als liefhebber van het spelletje maak je er een leuke app/site voor. je ziet nu allemaal sites betaald zien worden. collectief weigeren. anders gaan de appz sowieso het warez circuit in. waar ik trouwens ook absoluut voor ben. ht=gratis dus de (side)apps ook.

maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Inderdaad, wat gratis is moet gratis blijven qua progsels. Anders zoek ik wel een ander gratis progsel. Je moet dan wat vaker overstappen van progsel, (Ham-->Buddy-->HO&HoK.) maar dan heb je iig wat te doen zo door de seizoenen heen. Mochten alle progsels betaald gaan worden dan is er nog altijd good old Exel............Grmpf die is wel betaald |:( ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 13-04-2005 00:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
betaald voor exel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:05:
Ja dat is inderdaad echt jammer. Ik bedoel tijdens de eerste meeting hebben we zelfs samen als fed prijzen bij elkaar gesprokkeld op vrijwillge basis en daar kwamen hele aardige uitkomsten uit. Dus dat was ook meer mijn vraag. Net wat hierboven wordt gezegd, een eurotje is wel te missen (en ik ben best bereid een paar euro neer te leggen) maar het is gewoon leuker als het als iets van de Fed blijft!

@Thije: ik wist niet eens dat er voor betaald moest worden, waarvoor achteraf nog mijn dank

@Lameeuw: precies wat je zegt. Maar het is toch leuk om te zien hoe je het doet ten opzichte van je andere Fed genoten? Althans, dat vind ik altijd wel leuk :)
Ik ben wel bereid mee te sponsoren, die stats hebben wel iets :) Als er 12,5 ( 8)7 ) man 1 euro neerleggen ben je klaar. Moet niet al te moeilijk zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ik heb die stats nog nooit bekeken zelfs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Doe dat eens dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik ben niet te belazerd om een euro in te leggen, maar de Fed Stats zijn leuk maar ook weer niet briljant. Toen het nog gedaan werd door Thije keek ik er wel naar. Maar na een minuut was ik al weer weg op de site..Dus tsja, is dat dan het geld waard?

* hoedjevanpapier mijmelt over vroeger toen we Zonar hadden, met zijn eigen Fed Stats....

Er zijn wel alternatieven: netherlands.hatstats.info (Voor IV en hoger)
Uiteindelijk kijk je toch naar je eigen team..

En ik betaal voor Hattrick en HAM, daarmee kom je een heel eind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:05:
:X Sommige mensen zitten nog niet op dat niveau 8)7

Duurt nog een paar seizoenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
seizoen of 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik vind de FED stats wel interessant. Eens kijken of je gestegen of gedaald bent op de ladder. Je krijgt ook een overzicht van de meedoende teams in de FED. Je kan zien welke teams uit jou divisie in de FED hoger staan. Ik vond het wel kikke om te zien dat ik de beste zevende divisionist was uit de Fed. Dat vind ik toch wel leuk om te zien.

Ik vind het ook een leuk streven om bijvoorbeeld op de eerste pagina van FED stats te komen. en zo. Van mij mogen ze blijven.

Dus als iemand die euro van mij wil hebben laat het maar weten. :) 1 euro in een jaar, dan maar een keer geen hamburger bij de mac halen... Waar hebben we het over..... 1 euro...... 8)7

En ik kom nog wel uit Zeeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
€ 12.50 voor 48 updates

Dat zijn dan dus 48 weken? Of 3 seizoenen...

Nou, dat is wel te billijken natuurlijk. Maar dan wel gedragen over meerdere mensen.
En het probleem is niet die euro, die kan ik best missen. Maar het moet wel gewaardeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:05:
Ik ben niet te belazerd om een euro in te leggen, maar de Fed Stats zijn leuk maar ook weer niet briljant. Toen het nog gedaan werd door Thije keek ik er wel naar. Maar na een minuut was ik al weer weg op de site..Dus tsja, is dat dan het geld waard?

* hoedjevanpapier mijmelt over vroeger toen we Zonar hadden, met zijn eigen Fed Stats....

Uiteindelijk kijk je toch naar je eigen team..

En ik betaal voor Hattrick en HAM, daarmee kom je een heel eind..
In de tijd van Zonar's stats was de Fed een stuk kleiner, toen vond ik het fantastisch om mijn team te vergelijken met de anderen hier. Nu de fed zo gegroeid is vind ik dat een stuk minder interessant en vergelijk ik op http://www.go-2-it.com/Top-Stats mezelf liever met heel NL ;)

Maar misschien zitten jullie meer te wachten op mensen die wel willen doorgaan.
(btw: geen passen trainers aanwezig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Mij maakt het niks uit eigenlijk. Net als HvP kijk ik er wel eens naar, maar ben ik na een minuutje al weer weg. Ik zal het iig niet missen als het er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even iets heel anders :X, bij toptransfers van deze week zie je bovenaan een mannetje staan met laag tsi. Daar is 10 000 000 op geboden! Nou lijkt het me wel heel opzichtig om op zo'n manier vals te gaan spelen maar als je kijkt naar inlogtijden (vrijwel gelijk) en begin ip nr. Lijkt het toch wel erg verdacht, nu zit er een 10 e klasser met 10 000 000 in de pocket. Die wordt dus fluitend tot de V klasse kampioen. De vorige keer dat ik erop keek dacht ik ook een cheater te zien (bleek niet zo te zijn), dus vandaar second opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:22:
even iets heel anders :X, bij toptransfers van deze week zie je bovenaan een mannetje staan met laag tsi. Daar is 10 000 000 op geboden! Nou lijkt het me wel heel opzichtig om op zo'n manier vals te gaan spelen maar als je kijkt naar inlogtijden (vrijwel gelijk) en begin ip nr. Lijkt het toch wel erg verdacht, nu zit er een 10 e klasser met 10 000 000 in de pocket. Die wordt dus fluitend tot de V klasse kampioen. De vorige keer dat ik erop keek dacht ik ook een cheater te zien (bleek niet zo te zijn), dus vandaar second opinion.
Tegen de tijd dat die in V zit lukt dat zeker niet meer zo eenvoudig...ik denk dat VI dan al moeilijk genoeg wordt.
Maar hij heeft natuurlijk een gigantische voorsprong op de rest en in X, IX en VIII moet hij zonder problemen kampioen kunnen worden. Ik weet eigenlijk niet of dit wordt toegestaan door de GM's. Het is dan misschien geen cheaten (althans misschien is de X-er daar niet schuldig aan), maar hij heeft zo wel een oneerlijke gigantische voorsprong op de rest. Zullen hier consequenties voor deze gast aan vast zitten?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:22:
Als de speler die prijs niet waard is, krijgt die knakker uit de X het geld niet. Het wordt hem in ieder geval weer afgepakt. Dit wordt nameiljk inderdaad aangemerkt als cheaten. Al zou theoretisch gezien die gast er in de X niks aan kunnen doen dat iemand 10M bied voor een klotespeler. Daarom wordt het geld gedeeltelijk weer afgepakt (en in dit geval waarschijnlijk een heel gedeelte ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:36:
[...]

Als de speler die prijs niet waard is, krijgt die knakker uit de X het geld niet. Het wordt hem in ieder geval weer afgepakt. Dit wordt nameiljk inderdaad aangemerkt als cheaten. Al zou theoretisch gezien die gast er in de X niks aan kunnen doen dat iemand 10M bied voor een klotespeler. Daarom wordt het geld gedeeltelijk weer afgepakt (en in dit geval waarschijnlijk een heel gedeelte ;) ).
Het lijkt mij dat er helemaal geen sprake is van theoretisch gezien..... ;). Volgens mij is die gast die em verkocht dezelfde persoon als degene die em gekocht heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:24
lol, net mijn yp Kees Zoet verkocht voor 7500, terwijl hij alleen maar matig verdedigen had. De nieuwe eigenaar heeft vandaag ook pas zijn team gekregen en weet blijkbaar nog niet veel over transferwaardes. :P

En wat betreft de fedstats vind ik wel dat ze moeten blijven, is idd leuk om te zien hoe je het doet tegenover andere fedteams.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:50:
[...]

Het lijkt mij dat er helemaal geen sprake is van theoretisch gezien..... ;). Volgens mij is die gast die em verkocht dezelfde persoon als degene die em gekocht heeft....
Daar ga ik ook vanuit, maar ja, ik ben nog steeds geen GM en kan daarom niet de volledige IP's zien etc. ;) Maar ik denk dat we het wel eens zijn, ha ha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

1 keer een team aangegeven (KrjSoccer (551066)), maar die gast lieten ze ook gewoon z'n gang gaan. Hij heeft dan al een poosje niet meer ingelogd, maar cheaters worden niet hard genoeg aangepakt naar mijn idee.

Fed-stats bekijk ik bijna wekelijks. Is erg leuk om jezelf te vergelijken met andere teams in je klasse en fed.

En ook ik ben benieuwd naar ervaringen met passen trainen. Train nu winger, maar merk dat het verschil tussen zwak of matig passen en goed passen wel erg groot is op de aanvalsratings. Als meer mensen dat besef krijgen, wordt het voor aanvallers en wingers straks een bijna hoofdstat (ok, lichtelijk overdreven) en waarschijnlijk wel goed verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

12,50 is prima, in mijn geval.
Ik kan mij voorstellen dat het anders ligt in het geval bij anderen.

@Sandyman Doe maar een oproep om 1 euro te storten naar je rekeningnummer, ik leg het verschil bij. Mail mij ajb even yared at valheru punt nl je bankgegevens dan stort ik het vast en kun je aan de slag.

@Thije bedankt, tis wederom vrijwilligers werk en dat wordt gewaardeerd.
PS: je poll is positiefi, iets te snel gekeken ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
TheKeeper schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:11:
1 keer een team aangegeven (KrjSoccer (551066)), maar die gast lieten ze ook gewoon z'n gang gaan. Hij heeft dan al een poosje niet meer ingelogd, maar cheaters worden niet hard genoeg aangepakt naar mijn idee.
Het kan toch ook zijn dat die gast niet meer kan inloggen. Als ik zijn vijf laatste logins bekijk, die zijn allemaal binnen 2 dagen (22 en 23 maart) en daarna nooit meer. Lijkt me een plausibele verklaring.

Volgens mij worden cheaters ook wel hard genoeg aangepakt hoor. Als het gewoon duidelijk is dat iemand 2 teams heeft, worden de 2 teams onherroepelijk geblocked. Maar ja, dat is mijn opinie natuurlijk maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Sandyman538 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:19:
[...]

Het kan toch ook zijn dat die gast niet meer kan inloggen. Als ik zijn vijf laatste logins bekijk, die zijn allemaal binnen 2 dagen (22 en 23 maart) en daarna nooit meer. Lijkt me een plausibele verklaring.

Volgens mij worden cheaters ook wel hard genoeg aangepakt hoor. Als het gewoon duidelijk is dat iemand 2 teams heeft, worden de 2 teams onherroepelijk geblocked. Maar ja, dat is mijn opinie natuurlijk maar ;)
Zou kunnen, maar blijft de opstelling dan intact?

En je zegt 2? Hij had er iets van 7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

oei, kom net tot de ontdekking, gelukkig op tijd, dat ik een vrije dag in de Cup had en tegen een Iranier moet spelen en die spelen om 15.45 uur.

* yared net ff snel opstelling gemaakt.

@Thije met positief bedoel ik dat de helft vd mensen bereid is te betalen.
Technisch gezien ook al is het maar een eurootje zal een kwart overblijven.
50% is een goede reactie

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
yared schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:16:
@Sandyman Doe maar een oproep om 1 euro te storten naar je rekeningnummer, ik leg het verschil bij. Mail mij ajb even yared at valheru punt nl je bankgegevens dan stort ik het vast en kun je aan de slag.
Bij deze :)

/edit

Goede tip van de doodindegoot... ha ha.

Mensen die een eurootje willen storten, kunnen me ff meelen, dan meel ik de gegevens :)

sanderoosterhof apeding hotmail puntje com

[ Voor 23% gewijzigd door Sandyman538 op 13-04-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:24
uhm, missen we nu niet een beetje info? We kunnen slechts naar de bank gaan en zeggen dat we een euro willen storen op sandymans rekening. :+

Ik moet maar eens hele posts gaan lezen en niet alleen de eerste zinnen. 8)7 Die info was dus ook niet voor ons bedoelt, maar moet er voor de rest dan niets geregelt worden?

[ Voor 39% gewijzigd door doodindegoot op 13-04-2005 13:40 ]

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:34:
[...]
(btw: geen passen trainers aanwezig?)
haha, zit zelf ook al seizoen lang met passing in m´n hoofd, maar wil nog niet overstappen, misschien als ik volgend seizoen weer niet promoveer :P

we hebben overigens wél een passing trainer hier, heeft zich enkele weken geleden nog op dit forum voorgesteld, weet alleen niet meer wie dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Toto

Mensen, ik heb besloten om te stoppen met de toto. Ik wil daarom bij deze de functie vrijgeven als Toto Admin op GoTtrick. De reden dat ik wil stoppen is omdat ik weinig vrije tijd heb en ik heb er weinig zin meer in. Na een aantal seizoenen de toto te hebben gedaan ga ik er dus mee stoppen.

Ik hoop dat iemand mijn functie spoedig zal overnemen.

Laat even weten hier of je er geintresseerd in bent.

Uiteraard zal ik alles aan diegene uitleggen, aangezien veel geautomatiseerd is op GoTtrick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@Brainpower BEDANKT !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

np...uiteraard blijf ik wel admin van gottrick en zal af en toe met wat nieuws op de proppen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze speler net gekocht voor 141K, Hij heeft er al een doelpunt inzitten in de competitie dit seizoen, afgelopen zondag is ie opgesteld en heeft ie gescoord. Deze middag heeft het team waar ie vandaan komt ook nog een friendly gespeeld. Dus, ik had theoretisch hem kunnen kopen en opstellen, zodat hij deze week 3 wedstrijden zou spelen? Hij is wel afgelopen zondag uit de jeugd getrokken.
17 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is balanced and infamous.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Wage: 626 €/week
Owner: FC Rustig
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: poor

Career Goals: 1
Career Hattricks: 0
League goals this season: 1
Cup goals this season: 0
hopen dat ie binnen afzienbare tijd solid scoring krijgt (ik hoop 3 weken?), dan maakt dat de vorige miskoop weer goed.

Goede koop voor die prijs?

en ik heb 6 ton te besteden voor een goede middenvelder. Waar moet ik naar op zoek? Ik hoef hem dus niet te trainen, gewoon een basisspeler die mijn middenveld een beetje opkrikt. Ik heb het idee dat ik voor 6 ton nauwelijks 4 sterren kan krijgen, of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:05:
Deze speler net gekocht voor 141K, Hij heeft er al een doelpunt inzitten in de competitie dit seizoen, afgelopen zondag is ie opgesteld en heeft ie gescoord. Deze middag heeft het team waar ie vandaan komt ook nog een friendly gespeeld. Dus, ik had theoretisch hem kunnen kopen en opstellen, zodat hij deze week 3 wedstrijden zou spelen? Hij is wel afgelopen zondag uit de jeugd getrokken.
Ja dat kan, maar zoals je weet heeft een speler aan 1 week genoeg om training te ontvangen. Waarom zou je hem dan in vredesnaam 3x op willen stellen met allemaal extra kans op blessures 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het gewoon een grappig idee, dat hij 3 wedstrijden zou kunnen spelen en zelfs 2 op een dag. Ik vroeg me af of HT daar niet een beveiliging voor had ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:05:
en ik heb 6 ton te besteden voor een goede middenvelder. Waar moet ik naar op zoek? Ik hoef hem dus niet te trainen, gewoon een basisspeler die mijn middenveld een beetje opkrikt. Ik heb het idee dat ik voor 6 ton nauwelijks 4 sterren kan krijgen, of zie ik dat verkeerd?
formidabel PM`er met uitstekend conditie en matig ervaring. Zijn wel te koop voor 6 ton en ze halen zo af en 4 sterren. (heb er onlangs zelf ook een verkocht voor 625k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

83 k is wat veel als je deze speler ziet ;)

In de gedachte dat ik weg moest heb ik een bod gedaan van 22500 op deze speler. Tot mijn verbazing bleek toen ik weer terug kwam niemand te hebben overboden op deze speler.

Jan Vendelboe (59778603)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 697 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Doesburg
Waarschuwingen: 0
Blessures: gezond

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Denken jullie dat dit een goede koop was en dat ie snel (1 a 2 weken) op goed staat?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.